Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2542, Did:0, useCase: 3

Izlasi atstāj pieci spēlētāji, pievienojas Ķēniņš

Andrejs Siliņš

Izlasi atstāj pieci spēlētāji, pievienojas Ķēniņš
Ronalds Ķēniņš
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Kandidēt uz vietu Latvijas hokeja valstsvienībā startam pasaules čempionātā, kas nedēļas nogalē sāksies Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā, neturpinās Mārtiņš Porejs, Agris Saviels, Roberts Jekimovs, Roberts Bukarts un Kaspars Saulietis, bet komandai treniņos pievienojies Ronalds Ķēniņš.

Pēc atgriešanās no Slovākijas, kur tika aizvadītas divas pēdējās pārbaudes spēles, šodien izlase "Ozo" ledus hallē sanāca kopā uz pēdējo treniņu nedēļu pirms došanās uz Baltkrieviju, kur risināsies pasaules čempionāts.

No izlases atskaitīti aizsargi Mārtiņš Porejs un Agris Saviels, kā arī uzbrucēji Roberts Jekimovs, Roberts Bukarts un Kaspars Saulietis. Komandu papildinājis uzbrucējs Ronalds Ķēniņš.

Šodien izlase trenējās sekojošos uzbrucēju trijniekos: Lipsbergs-Girgensons-Meija, Ķēniņš-Daugaviņš-M.Rēdlihs, Cipulis-Vasiļjevs-Ņiživijs, Štāls-Džeriņš-Bērziņš, Indrašis-Bičevskis-K.Jass. Savukārt aizsargu dueti treniņā sadalīti šādi: Sotnieks-Pujacs, Kulda-Galviņš, J.Rēdlihs-Laviņš un M.Jass-Jaks. Vārtos stājās Masaļskis, Gudļevskis un Punnenovs.

Pasaules čempionāts, kas norisināsies Baltkrievijas galvaspilsētā Minskā, sāksies 9. maijā, bet Latvijas izlasei pirmā cīņa gaidāma dienu vēlāk, 10. maijā, tiekoties ar Somiju.

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:16, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Bukarts var iemest Špenglera kausā.
Bukarts met visur - U-18, U-20, HK Rīga, špenglera kausā, Cerību kausā, pasaules junioru kausā un galvenais ka met arī izlasē. Ar vārtu gūšanu viņam ir problēmas tikai DR rindās KHL čempionātā.

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:17, pirms 10 gadiem
Lipsbergs-Girgensons-Meija --- Šī maiņa Mūs varētu pārsteig! (pozitīvā nozīmē)

  +3 [+] [-]

, 2014-05-05 12:20, pirms 10 gadiem
bars161 rakstīja: Bukarts nav cīnītājs - skumji, bet patiesība(( Par mūsu čavām runājot - to gan nesaprotu((( Varbūt ķīmijai , bet vai tiešām vajag tikai balastam ņemt? Bērzs - tur skaidrs - spēlētājs galīgi garām, bet cita centra mums nav(( Eh - ja Pavlovs būtu. Šogad čalis tā bija progresējis.
Piekrītu ka Bukarts nav cīnītājs. Šosezon redzēju atsevišķus uzplaiksnījumus šajā jomā, bet cīnītājs pēc dabas viņš nav. Ja Bukarts vēl pieliktu meistarībā, tad varētu 1-2 maiņā stabili spēlēt, bet meistarības līmenis aptuveni 3 maiņas līmenī un tur vairāk cīnītāja īpašības noder. Tomēr tieši Bukartu ļoti gribētos izlasē, viņs bieži rada golus no nekā. Kā otrie vārti pēdējā pārbaudes spēlē ar norvēģiem.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:20, pirms 10 gadiem
Intresantas maiņās tagad spēle. varētu jau nomināli spēcīgākos uzbrucējus salikt kopā. par aizsargiem samērā ok.

Daugaviņš-Girgensons-Kēniņš

M.Rēdlihs-Džeriņš-Indrašis

Cipulis-Vasiļjevs-Ņiživijs

Bērziņš-Bičevskis-K. Jass

Būtu Karsums, un L.Dārziņš, tad pa visam ok būtu.

 +11 [+] [-]

, 2014-05-05 12:21, pirms 10 gadiem
Jūs pa šiem gadiem vēl neesat spējuši adaptēties ar Nolana spēles izpratni un izprast kas ir kas. Bukijam un Jekimovam nav vietas pirmajās divās maiņās, bet priekš 3.un 4 maiņas ir vajadzīgs enerģiski, spēcīgi spēlētāji un tādi, kuriem padodas spēles aizsardzībā. Tāpēc arī ir Bērziņš, Štāls un Koba!
Laikam jau esat aizmirsuši kā vēl dažus gadus atpakaļ zaudējām lielajām nācijām ar 1:7, 0:8, u.t.t., jo izlasē spēlēja tikai tie, kuri bija rezultatīvākie, nevis tie, kuri bija lielākie cīnītāji (Švakais Spēcīgo neuzvarēs ar meistarību, tās mums pietrūkts - bet mēs varam uzvarēt ar cīņas sparu un nepiekāpību!)

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:22, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Bukarts met visur - U-18, U-20, HK Rīga, špenglera kausā, Cerību kausā, pasaules junioru kausā un galvenais ka met arī izlasē. Ar vārtu gūšanu viņam ir problēmas tikai DR rindās KHL čempionātā.
Tātad junioros un piektās kategorijas turnīros, par prestižo Naģeždu pat bija neērti rakstīt Par Bukarta devumu komandai, sezonā vairākas reizes skaidri izteicās Ābols - viņam ir jāmet gols spēlē, lai būtu stabils vecis, jo visas citas viņa kvalitātes ir zem šī līmeņa. Tas Bukarts kādu viņu cer sagaidīt pagaidām parādās stipri epizodiski. Šai modelī viņam vietas nav.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:22, pirms 10 gadiem
Visi par Lipsbergu bet arii J.Jaks debitees, vins saakumaa nebija tik talantiigs bet liels ciiniitaajs, uz U20 chempi gandriiz nepanjeema bet beigaas tika atziits par komandas labaako speletaaju.
Slēpts komentārs: valdzhaa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:23, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ļoti dīvains lēmums par uzbrucējiem. Piekrītu , ka treneri zina labāk. Bukarts vienmēr prot iemest (viņš nemet tikai DR sastāvā), Jekimovs, Saulietis sliktāki par Jasu , štālu, Bērziņu. Protams ka komandas ķīmija tiek ņemta vērā. Tomēr lielas pārdomas izsauc treneru lēmums par uzbrucējiem.
Es jau nu Štālu tik zemu nevērtētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-05-05 12:27, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: Uzbrukums ir solīds. Tāpēc vienu jau var...(tūristu paņemt) . Tikai es nesaprotu kāpēc neņem 13. uzbrucēju.
Šobrīd kandidātos vēl ir 15 uzbrucēji, līdz ar to šie nav pēdējie atskaitītie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-05 12:29, pirms 10 gadiem
Girgensonam blakus Meija un Lipsbergs. Tiešām nevarēja labākus partnerus atrast?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2014-05-05 12:29, pirms 10 gadiem
dainiss rakstīja: Es jau nu Štālu tik zemu nevērtētu.
Pēdējos 2 gados
Štāls ir pielicis meistarībā, tāpēc varētu arī piekrist par Štālu kā izlases spēlētāju.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:31, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pirmo reizi mūžā teikšu ko labu par Bukartu, bet, manuprat, viņu izlasē varēja atstāt.
Par to pašu Jasu 10x labāks jau Bukarts ir.
Tā ir. Bet te laikam atkal nostrādājis "attieksmes" efekts. Kā jau zinām, Nolans izlasē priekšroku dod tiem, kuri izliek sevi visu un cīnās par katru centimetru, acīmredzot šajā aspektā Jass pārspēja Bukartu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:33, pirms 10 gadiem
DidzisLV rakstīja: Jūs pa šiem gadiem vēl neesat spējuši adaptēties ar Nolana spēles izpratni un izprast kas ir kas. Bukijam un Jekimovam nav vietas pirmajās divās maiņās, bet priekš 3.un 4 maiņas ir vajadzīgs enerģiski, spēcīgi spēlētāji un tādi, kuriem padodas spēles aizsardzībā. Tāpēc arī ir Bērziņš, Štāls un Koba!
Laikam jau esat aizmirsuši kā vēl dažus gadus atpakaļ zaudējām lielajām nācijām ar 1:7, 0:8, u.t.t., jo izlasē spēlēja tikai tie, kuri bija rezultatīvākie, nevis tie, kuri bija lielākie cīnītāji (Švakais Spēcīgo neuzvarēs ar meistarību, tās mums pietrūkts - bet mēs varam uzvarēt ar cīņas sparu un nepiekāpību!)
Nolana spēles izpratni pilnībā esmu izpratis. Viņam ir svarīgi, lai laukumā būtu īsti cīnītāji, tāpēc arī Jass, Džeriņš, Štāls un citi cīnītāji Nolanam patīk. Bukarts nu galīgi neiederas Nolana koncepcijā. Bija cerības , ka Nolans kaut cik ņems vērā to, ka Bukarts var iemest.

 +21 [+] [-]

, 2014-05-05 12:33, pirms 10 gadiem
Un tiem kas vaid par Kobu, atbilde ir vienā Nolana intervijā. Doma bija tāda, ka viņam vajag spēlētāju, kurš ir gatavs sēdēt malā, jebkurā brīdī gatavs lekt laukumā izpildīt jebkuru uzdevumu, saglabājot pozitīvu garastāvokli. Vai tāds ir Bukarts? Vienā no iepriekšējiem čempjiem jau staigāja uzpūties kā balons, ka pa maz spēles laika u.t.t. Kā jau te viens čalis rakstīja - domājiet plašāk

  +3 [+] [-]

, 2014-05-05 12:34, pirms 10 gadiem
Edgars rakstīja: 3.-4. maiņai viens no pamatkritērijiem ir spēle aizsardzībā, kur Bērzs ar Džeriņu ir pārliecinoši labāki, par Bukartu un Jekimovu.
+100

Tieši šo lielākajai daļai ir grūtības saprast. Ja Bukarts un Jekimovs netiek 1. vai 2. maiņā ar skillotajiem čaļiem (un tur viņiem objektīvi tiešām nav vietas), tad 3. un 4. maiņā viņiem vietas nav. Viņi nav čekeri. Tāpat ar Ņiživiju - vai nu viņš ir Top 6 uzbrucējs, vai ārpus sastāva. Un kā Top 6 uzbrucējs viņš ir labāks par Bukartu un Jekimovu. Diemžēl.

Jekimovam vispār šokējošs regress pēdējā laikā. Viņš pilnīgi noteikti pat vairs nav RD materiāls.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:34, pirms 10 gadiem
sandis44444 rakstīja: Skaidrs ka 2 debitanti jau ir zināmi:

Jaks un Punnenovs!

Vel par iespēju debitēt cīnīsies - Lipsbergs un Bičevskis!
Sandi, kā tad ar Dārziņu paliek? Sastāvu Nolans jau nosauca?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:37, pirms 10 gadiem
Sportiskais Kobolds rakstīja: Šobrīd kandidātos vēl ir 15 uzbrucēji, līdz ar to šie nav pēdējie atskaitītie.
Kopš ir pašreizējais PČ grupu turnīra formāts, var pieteikt 22 (nevis 20- kā bija pirms tam) laukuma spēlētājus, līdz ar to vairs diskusiju- vai ņemt izlasē 13. uzbrucēju vai 8. aizsargu. Pēdējā PČ Latvijas izlasē bija 14 uzbrucēji un 8 aizsargi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-05-05 12:39, pirms 10 gadiem
Sermulītis rakstīja: Jekimovs sliktāks par Bērziņu ? Nopietni?
"Labrīt"! Bērziņš ir centrs, Jekijs - mala ar to arī viss ir izteikts! Malējo mums pietiek arī bez Jekimova! Kamēr ar centriem ir kā ir... tapēc arī potenciālie LAČ "prospekti" Bērziņš un Džeriņš ir sastāvā!

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:39, pirms 10 gadiem
Kur ta nu bez Kobes Jasa.
Bet pārējie +/- ir Ok. Vietu Elitē ar šādu sastāvu varētu saglabāt.

  +1 [+] [-]

, 2014-05-05 12:39, pirms 10 gadiem
Kāda velna pēc Indrašis ir vienā maiņā ar Jasu ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-05-05 12:40, pirms 10 gadiem
Es ļoti vēlētos kaut izlasē mums Bērziņš nebūtu vajadzīgs. Vienīgais par ko es sastāva izlasē Nolanu kritizēšu ir ja Bērziņš aizbrauks uz Minsku un beigās tur spēlēs nevis kā centrs bet kā malējais.

Bet nu viņa un Jasa funkcijas pamatā ir skaidras. Vienīgais kas mani besī ir tas, ka gan Bērzs gan Koba bieži izpelnās pilnīgi nejēdzīgus noraidījumus. Ja viņi varētu to izslēgt no savas spēles, viss būtu Ok.