Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:320, Did:0, useCase: 3

Rafs: "Hokejs dažreiz ir cietsirdīgs sporta veids"

Rafs: "Hokejs dažreiz ir cietsirdīgs sporta veids"
Kanādas hokeja izlases spēlētāji sēro
Foto: AFP

''Lai arī kāds būtu zaudējums, tas vienmēr ir sāpīgs,'' pēc zaudētās spēles finālā Krievijas izlasei (1:2) saka Kanādas hokeja izlases kapteinis Šeins Douns.

''Šī ir viena no tām spēlēm, kad tu dusmojies uz sevi,'' iesāk Kanādas izlases hokejists Stīvs Stemkoss. ''Protams, ka atcerēšos zaudējumu, taču ceru, ka vairs šādi zaudējumi neatkārtosies.''

Pēc spēles ļoti sarūgtināts bija arī Kanādas izlases kapteinis Šeins Douns, kuram bija lieliska iespēja iziet viens pret vienu ar Iļju Brizgalovu. ''Tā epizode man paliks atmiņā vēl uz ilgu laiku,'' saka Douns. ''Lai arī kāds būtu zaudējums, tas vienmēr ir sāpīgs. Kas attiecas uz Olimpiādi, tad katrs, kurš spēlē komandā, ir gatavs tur piedalīties. Olimpiskās spēles – tas ir daudz vairāk par hokeju.''

''Mēs dominējām lielāko spēles gaitu, taču viņiem ir zelts, bet mums sudrabs,'' saka kanādiešu galvenais treneris Lindijs Rafs. ''Hokejs dažreiz ir cietsirdīgs sporta veids.''

''Daži hokejisti mani tiešām ir iedvesmojuši,'' iesāk Kanādas izlases ģenerālmenedžeris Stīvs Aizermans. ''Šajā posmā mēs vēl tikai skatāmies, kurš šajā vasarā varētu piedalīties mūsu nometnē. Mēs tagad zinām, ko viņi var un, ko nevar.''

Atgādināsim, ka līdz ar Krievijas hokeja izlases uzvaru pasaules čempionāta finālā kļuvis skaidrs, ka nākamgad Latvijas izlase būs vienā grupā ar Kanādu, Šveici un Itāliju.

Izmantotie resursi:
allhockey.ru
cbc.ca

 +27 [+] [-]

, 2009-05-11 16:06, pirms 15 gadiem
Sāp kanādai, bet neko negribu teikt, bet kanāda man simpatizēja vairāk nekā Krievija.

 +15 [+] [-]

, 2009-05-11 16:07, pirms 15 gadiem
kanādieši pārāk daudz domāja par atriebību krieviem, nevis par pašu hokeju...
manuprāt, hokejs jāspēlē ar tīru sirdi un dvēseli nevis ar domu atriebties un tad arī būs prieks spēlēt un būs panākumi!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-11 16:09, pirms 15 gadiem
Pa lielam bija tā, visu čempi Brizgalovs spēlēja nu tā, ar dievu uz pusēm, un te pēkšņi izšauj finālā tā ka maz neliekās! Nu vāks..... es ar reāli biju vīlies par gala iznākumu, bet nekā darīt!

  -1 [+] [-]

, 2009-05-11 16:10, pirms 15 gadiem
Uzvareja stiprākais un kam vairak veicās.

Pozitīvi, ka nevajadzēs jau grupu turnīrā tikties ar Krieviju. Pozitīvi politiskās spriedzes iemeslu dēļ.

 +13 [+] [-]

, 2009-05-11 16:16, pirms 15 gadiem
Kanādiešu baigi sarūgtināti.
Varēja redzēt arī sejās, bet nu uzskatu ka pagaišo gad mājās tas bija smagāk. Nekas, nākoš gad dabūs mizā no Latvijas arī!
Slēpts komentārs: wow wow

  +3 [+] [-]

, 2009-05-11 16:18, pirms 15 gadiem
nu cik tad var, pirms spēles jau bija vairs mēs nekad, ierādīsim kurš ir kurš un kas ir kas, mēs dominējām visu spēli. un atkal nākošgad mēs viņiem parādīsim.

nākošgad būs jauni mači, jaunas emocijas. nākošgad tāpat būs arī zviedri, somi, usa, pat slovāki. pa priekšu būs tiem jātiek pāri un tad jau var runāt par zelta maču. ka nesanāk atkal aprauties

prieks par Rus! runas nebija pirms katra mača, kā boksā, mērķis bija viens un tas arī sasniegts.

par dominēšanu no Kanādas puses finālā.. nepiekrītu. pareizi vien Rus darīja, ka neskrēja pa galvu pa kaklu pēc 3:1, uzvarēja komanda, spēle bez noraidījumiem un disciplīna aizsardzībā

     [+] [-]

, 2009-05-11 16:21, pirms 15 gadiem
Galvenais ir mācēt zaudēt, mācīties no kļūdām un atcerēties šādas spēles kā labu mācību, kas saliedē un motivē tiekties pēc panākumiem nākotnē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Brighton&Hove

  +8 [+] [-]

, 2009-05-11 16:37, pirms 15 gadiem
Brighton&Hove rakstīja: kanadieshi uz celiem
un?! Kādam jau ir jāzaudē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-11 16:43, pirms 15 gadiem
KHL ir stiprākai tas mums nāk par labu cerams ka nākamgad arī mēs to Kanādu sasitīsim.

  +2 [+] [-]

, 2009-05-11 17:11, pirms 15 gadiem
RIO75 rakstīja: Pa lielam bija tā, visu čempi Brizgalovs spēlēja nu tā, ar dievu uz pusēm, un te pēkšņi izšauj finālā tā ka maz neliekās! Nu vāks..... es ar reāli biju vīlies par gala iznākumu, bet nekā darīt!
Nu patiesībā Brizgalovs nospēlēja švaki, taču veiksme gan bija fantastiska...

  +1 [+] [-]

, 2009-05-11 17:14, pirms 15 gadiem
D.N. rakstīja: nu cik tad var, pirms spēles jau bija vairs mēs nekad, ierādīsim kurš ir kurš un kas ir kas, mēs dominējām visu spēli. un atkal nākošgad mēs viņiem parādīsim.

nākošgad būs jauni mači, jaunas emocijas. nākošgad tāpat būs arī zviedri, somi, usa, pat slovāki. pa priekšu būs tiem jātiek pāri un tad jau var runāt par zelta maču. ka nesanāk atkal aprauties

prieks par Rus! runas nebija pirms katra mača, kā boksā, mērķis bija viens un tas arī sasniegts.

par dominēšanu no Kanādas puses finālā.. nepiekrītu. pareizi vien Rus darīja, ka neskrēja pa galvu pa kaklu pēc 3:1, uzvarēja komanda, spēle bez noraidījumiem un disciplīna aizsardzībā
Kāds 3:1? Krieviem arī nebija lielu izdevību, kanāda bija labāka visos elementos izņemot veiksmi. UN PALASI krievu presi, pirms saki, ka krievi pirms katras spēles nezīmējās vai netēloja...palasi ausis novītīs!

     [+] [-]

, 2009-05-11 17:16, pirms 15 gadiem
machumbi rakstīja: Pinkšķi.
ja butu zaudējuši krievi tu pinkšķēšanu būtu dzirdējis divtiklielu, kvai spēles gaitā, apelēja kā tādi muļķi pie katra tiesnešu lēmuma, kovalčuks vispaŗ izcēlās kā puņķutapa čīkstēja tiesnešiem nepārtraukti, parādi kvai vienu kanādieti kas tā visu spēli darīja

  -1 [+] [-]

, 2009-05-11 17:24, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: ja butu zaudējuši krievi tu pinkšķēšanu būtu dzirdējis divtiklielu, kvai spēles gaitā, apelēja kā tādi muļķi pie katra tiesnešu lēmuma, kovalčuks vispaŗ izcēlās kā puņķutapa čīkstēja tiesnešiem nepārtraukti, parādi kvai vienu kanādieti kas tā visu spēli darīja
Kovalchuks punjku tapa? ja tev ar nuju pa seju iesistu, ka tev butu? laikam no laimes apraudatos

  -3 [+] [-]

, 2009-05-11 17:28, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Kāds 3:1? Krieviem arī nebija lielu izdevību, kanāda bija labāka visos elementos izņemot veiksmi. UN PALASI krievu presi, pirms saki, ka krievi pirms katras spēles nezīmējās vai netēloja...palasi ausis novītīs!
tu esi pilniigi atsaldeets pirmstiinju gadu potenciaalais pumpainis!

  +1 [+] [-]

, 2009-05-11 17:31, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: Kāds 3:1? Krieviem arī nebija lielu izdevību, kanāda bija labāka visos elementos izņemot veiksmi. UN PALASI krievu presi, pirms saki, ka krievi pirms katras spēles nezīmējās vai netēloja...palasi ausis novītīs!
lasīju pietiekami, pret jebkuru konkurentu izteicās ar respektu, bet tai pašā laikā nenoliedzot savu favorīta statusu brīžos, kad to noliegt būtu liekulīgi(pret BLR, FRA, GER, SUI un arī Mūsējiem). tas ko rakstīja daudzi komentētāji web portālos-neskaitās.

krieviem bija pietiekami izdevību, lai uzvarētu. viņi izdarīja tik, cik uzvarai bij nepieciešams. lai uzvarētu, nav divreiz vairāk uz vārtiem jāuzmet, nav jāiemet pirmajiem vārtus u.c. statistikas rādītāji.

noveicās? ko tad tu gribēji, lai neveicās? lai Brizgalovam met iekšā no "0" leņķa? aplami kaut kā

  +2 [+] [-]

, 2009-05-11 18:18, pirms 15 gadiem
Artjoms2 rakstīja: Kovalchuks punjku tapa? ja tev ar nuju pa seju iesistu, ka tev butu? laikam no laimes apraudatos
kas teica, ka par šo epizodi iet runa? atkārtoju, visas spēles gaitā!!!

  +4 [+] [-]

, 2009-05-11 18:19, pirms 15 gadiem
dendenny rakstīja: tu esi pilniigi atsaldeets pirmstiinju gadu potenciaalais pumpainis!
mini faktus kāpēc, varu derēt, ja izdalitu uz 2 manu vecumu +/- iegutu Tavējo

  +2 [+] [-]

, 2009-05-11 18:22, pirms 15 gadiem
D.N. rakstīja: lasīju pietiekami, pret jebkuru konkurentu izteicās ar respektu, bet tai pašā laikā nenoliedzot savu favorīta statusu brīžos, kad to noliegt būtu liekulīgi(pret BLR, FRA, GER, SUI un arī Mūsējiem). tas ko rakstīja daudzi komentētāji web portālos-neskaitās.

krieviem bija pietiekami izdevību, lai uzvarētu. viņi izdarīja tik, cik uzvarai bij nepieciešams. lai uzvarētu, nav divreiz vairāk uz vārtiem jāuzmet, nav jāiemet pirmajiem vārtus u.c. statistikas rādītāji.

noveicās? ko tad tu gribēji, lai neveicās? lai Brizgalovam met iekšā no "0" leņķa? aplami kaut kā
spēli skatījies? no kāda nulles leņķa, jau apvadīti krievi bija, tukš sturis, bet ripa slid garām, moments hitlijs pret vārtiem, brizgalovs skatās uz citu pusi pavisam, bet ripa atsitas...kopumā cucene, krievi spēlēja neskatāmi, bet neko vairāk jau nevar ja meistarība, bez tiesnešu palīdzibas neļāva pat baltkrievus, nemaz nerunājot spēlē ar amerikāņiem

  +1 [+] [-]

, 2009-05-11 18:30, pirms 15 gadiem
Kas Jauns? rakstīja: nu tur vajag pilnīgu tukšumu smadzeņu sadaļā "sports", lai derētu pret Krieviju
Tu tikai ar savu tukšumu tā domā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-05-11 18:35, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: spēli skatījies? no kāda nulles leņķa, jau apvadīti krievi bija, tukš sturis, bet ripa slid garām, moments hitlijs pret vārtiem, brizgalovs skatās uz citu pusi pavisam, bet ripa atsitas...kopumā cucene, krievi spēlēja neskatāmi, bet neko vairāk jau nevar ja meistarība, bez tiesnešu palīdzibas neļāva pat baltkrievus, nemaz nerunājot spēlē ar amerikāņiem
vot to es saprotu, man nav ko likt šiem argumentiem pretī, nāksies tev piekrist

     [+] [-]

, 2009-05-11 18:36, pirms 15 gadiem
Alexij rakstīja: vienīgā spēle kur biju par Kanādu, bet šie ņem un pazaudē, velli tādi. Un atkal uz tā paša grābekļa, kanādieši, nu cik var
Saskatu nelielu līdzību ar ASV basketbola komandu pirms pāris gadiem...

  -1 [+] [-]

, 2009-05-11 19:12, pirms 15 gadiem
fire rakstīja: spēli skatījies? no kāda nulles leņķa, jau apvadīti krievi bija, tukš sturis, bet ripa slid garām, moments hitlijs pret vārtiem, brizgalovs skatās uz citu pusi pavisam, bet ripa atsitas...kopumā cucene, krievi spēlēja neskatāmi, bet neko vairāk jau nevar ja meistarība, bez tiesnešu palīdzibas neļāva pat baltkrievus, nemaz nerunājot spēlē ar amerikāņiem
tu esi pilniigi slims 42 gadus vecs fashistisks degjeneraats... beediigi bet fakts!

     [+] [-]

, 2009-05-11 19:35, pirms 15 gadiem
bija 2as liidziigas komandas, tas ka kanaada uzbruka vairaak ir normaali, jo vinj atradaas speeles beigaas iedzineejos, vinjiem nebija variantu kaa tikai iet uz priekshu un varbuut kaadam ar tad liekas ka komanda ir pelniijusi uzvaru vai speelee labaak, tachu ja rezultaats ir taads ka kanaada zaudee tad jau vinji pashi vainiigi