Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Greckis pamet ''Coyotes''

Greckis pamet ''Coyotes''
Veins Greckis un ''Coyotes'' hokejisti
Foto: AFP

Līdzšinējais Nacionālās hokeja līgas (NHL) komandas Fīniksas ''Coyotes'' galvenais treneris Veins Greckis ir paziņojis par savu aiziešanu no šī amata. Šāds Grecka solis jau tika apspriests kopš brīža, kad sākās cīņa par ''Coyotes'' jauno īpašnieku atrašanu.

Veins Greckis kļuva par ''Coyotes'' galveno treneri 2005.gadā un savā pirmajā sezonā ar komandu spēja izcīnīt 38 uzvaras. Ar katru sezonu komandas rezultāti nedaudz uzlabojās un tā kļuva nedaudz konkurētspējīgāka, nekā brīdī, kad Greckis vienību pārņēma. Pēc pagājušās sezonas, kad kļuva zināms par ''Coyotes'' finansiālajām grūtībām un sākās jaunu īpašnieku meklējumi, jau tika ziņots, ka ir liela iespējamība, ka Veins Greckis pametīs ''Coyotes'' galvenā trenera amatu.

Pats Greckis šodien šo ziņu ir oficiāli apstiprinājis savā interneta mājaslapā: ''Šis bija viens no grūtākajiem maniem lēmumiem līdz šim manā dzīvē. Par šo lēmumu es ilgi biju domājis un apsvēris to, kamēr pieņēmu to. Mēs visi cerējām, ka būs kādas konkrētākas ziņas par to, kas kļūs par jauno ''Coyotes'' īpašnieku, taču tas nav noticis. Šis lēmums tiek pieņemts ilgāk nekā to vajadzētu darīt. Kopš brīža, kad abi galvenie kandidāti uz jaunā īpašnieka titulu, paziņoja, ka es neietilpstu to plānos, paziņoju komandas ģenerālmenedžerim Donam Malonejam, lai viņš sāk meklēt jaunu galveno treneri vienībai. Dons ir strādājis ļoti smagi pēdējā laikā un ir darījis daudz, lai komandu attīstītos.''

Izmantotie resursi:
nhl.com

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:59, pirms 15 gadiem
Nu, manuprāt, koijotiem tā pat ir labāk.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 22:01, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Nu, manuprāt, koijotiem tā pat ir labāk.
Kas pašlaik "Coyotes" ir labāk, nev zināms, vienīgi, kas točna - viņiem ir jāiet no Arizonas prom, uz Kanādu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:11, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Nu, manuprāt, koijotiem tā pat ir labāk.
Nekad neesmu sekojis šai komandai līdz.
Bet kādēļ gan lai būtu labāk?'Rezultāti uzlabojušies, trenneris, iespējams visu laiku labākais hokejists, tādējadi arī milzīgs respekts pret viņu.
Viņš tiešām bija tik dārgs?

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 22:12, pirms 15 gadiem
Sen bij laiks!

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:15, pirms 15 gadiem
emiils rakstīja: Nekad neesmu sekojis šai komandai līdz.
Bet kādēļ gan lai būtu labāk?'Rezultāti uzlabojušies, trenneris, iespējams visu laiku labākais hokejists, tādējadi arī milzīgs respekts pret viņu.
Viņš tiešām bija tik dārgs?
Visu laiku labākais hokejists nenozīmē, ka viņš būs vismaz vidējas klases treneris.
Pie tam tagad ar "yotes" ir tik pārāk daudz "čakara", tāpēc labāk ir aiziet no tā visa pēc iespējas ātrāk.

Kaut gan jau ir zināms viņa aizvietotājs - bijušais "Stars" treneris Deivs Tippets.

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:17, pirms 15 gadiem
Jānis,Juris un Valdis rakstīja: Kādreiz jau visu muka no Kanādas, tagad otrādi?
Agrāk hokejs bija luksusprece, kuru vēlējās visādi silto štatu bagātnieki, bet Kanādā komandas, vājo rezultātu dēļ (un arī prasīgo fanu), nevarēja finansiāli izdzīvot, tagad ir otrādi - siltajos štatos visi ir sapratuši, ka hokejs nav viņu sporta veids, bet Kanādā, ka tomēr labāk ir ja ir vismaz kkāda komanda, nekā nav nekādas (līdz ar to pārceļoties uz turieni peļņa ir garantēta).

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:22, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Visu laiku labākais hokejists nenozīmē, ka viņš būs vismaz vidējas klases treneris.
Pie tam tagad ar "yotes" ir tik pārāk daudz "čakara", tāpēc labāk ir aiziet no tā visa pēc iespējas ātrāk.

Kaut gan jau ir zināms viņa aizvietotājs - bijušais "Stars" treneris Deivs Tippets.
menedžeris, tā ir viņa īstā vieta!

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:24, pirms 15 gadiem
Juri$$$ rakstīja: menedžeris, tā ir viņa īstā vieta!
Kanādas superstāru izlasi menedžēt uz vienu turnīru nav tas pats, kas stipri viduvēju komandu stipri viduvējā tirgū vadīt vairāku sezonu garumā un vēl domāt par progresu.

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:32, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kanādas superstāru izlasi menedžēt uz vienu turnīru nav tas pats, kas stipri viduvēju komandu stipri viduvējā tirgū vadīt vairāku sezonu garumā un vēl domāt par progresu.
tas nav pārbaudīts un tāpēc arī varētu būt aktuāls!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 22:36, pirms 15 gadiem
Baigie gudreļi atradušies,zin pat kāds ir Greckis -treneris.Varbūt tomēr paklausīties pazīstamos hokejistos ,kuri savās intervijās vērtējuši Veinu,kā treneri.

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:37, pirms 15 gadiem
Juri$$$ rakstīja: tas nav pārbaudīts un tāpēc arī varētu būt aktuāls!
Ir lietas, ko labāk nepārbaudīt... sākot no divu naglu iebāzšanas rozetē beidzot ar Grcki kā NHL komandas GM.

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:39, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Baigie gudreļi atradušies,zin pat kāds ir Greckis -treneris.Varbūt tomēr paklausīties pazīstamos hokejistos ,kuri savās intervijās vērtējuši Veinu,kā treneri.
Tos pazīstamos hokejistus, kuri ir "vienā biznesā" ar Grecki un kuriem vēl no Veina kko vajadzēs nākotnē, izlases vai jebkādā citā sakarā?

Es nemaz nerunāju par NHL (PRO sporta) profesionālo etiķeti, tb neviens nevienu atklāti nekritizē.

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:50, pirms 15 gadiem
to Juris Miņins
Šeit man atbilde būs pavisam īsa.Treneri vērtēt var spēlētāji,kuri ir strādājuši viņa vadībā un pat viņi būs ne vienmēr objektīvi.Vēl arī hokeja profesionāļi,kas grozās tajā virtuvē un ir par visu lietas kursā.Bet ne jau
tie ,kuri salasījušies dažādas gudrības internetā,TV vai presē.

     [+] [-]

, 2009-09-24 23:05, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: to Juris Miņins
Šeit man atbilde būs pavisam īsa.Treneri vērtēt var spēlētāji,kuri ir strādājuši viņa vadībā un pat viņi būs ne vienmēr objektīvi.Vēl arī hokeja profesionāļi,kas grozās tajā virtuvē un ir par visu lietas kursā.Bet ne jau
tie ,kuri salasījušies dažādas gudrības internetā,TV vai presē.
Atbilde uz atbildi būs mazilet garāka:
Ir komanda, ir treneris, ir vairāku gadu laikā rādītais sniegums, ir rezultāts. Grecka gadījumā pozitīva rezultāta (kas dotajā gadījumā ir tikšana PO) nav.
Un tieši rezultāts ir galvenais kritērijs trenera darbā, to cik mīļi viņš ar spēlētājiem runā treniņos vai cik skaidri un salasāmi viņš zīmē kombinācijas uz tāfeles var stāstīt kaķiem, jo REZULTĀTA, atkārtošos, NAV!

Kāda vērtība ir treneriem, kurš ir "baigais čalis", ja rezultāta pa četriem gadiem nav (ja vien par tādu neuzskata pakāpšanos no pēdējās vietas divīzijā uz pirmspēdējo)?

     [+] [-]

, 2009-09-24 23:12, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kas pašlaik "Coyotes" ir labāk, nev zināms, vienīgi, kas točna - viņiem ir jāiet no Arizonas prom, uz Kanādu.
Nu es ar to domāju to nesaprātīgo līgumu, mauprāt, ap 10 milj. Protams, tas neietilpst algu griestos, bet mnuprāt, tos 10 citronus var iztērēt nedaudz lietderīgāk. Tie rezultāti it kā uzlabojās, bet tā arī nekādu rezultātu nedeva.
Tagad jau vispār diezgan pajauns sastāvs, ja nemaldos, jaunākais visā NHL. Bet tagad jau viņiem bija jābūt taustāmam rezultātam, bet nekā

     [+] [-]

, 2009-09-24 23:21, pirms 15 gadiem
Kalvinators rakstīja: Nu es ar to domāju to nesaprātīgo līgumu, mauprāt, ap 10 milj. Protams, tas neietilpst algu griestos, bet mnuprāt, tos 10 citronus var iztērēt nedaudz lietderīgāk. Tie rezultāti it kā uzlabojās, bet tā arī nekādu rezultātu nedeva.
Tagad jau vispār diezgan pajauns sastāvs, ja nemaldos, jaunākais visā NHL. Bet tagad jau viņiem bija jābūt taustāmam rezultātam, bet nekā
Labākajiem treneriem alga ir tikai 1,5-2 miljoni. Greckis trenēja par gandrīz minimālo algu (500k)-, jo bija komandas līdzīpašnieks.

     [+] [-]

, 2009-09-24 23:47, pirms 15 gadiem
Ja tu te esi tik gudrs,tad kāpēc nepiebildi,ka hokejā tāpat kā citos komandas sporta veidos pirmais ir kadri un tikai pēc tam treneris.Un ja viņš trenētu teiksim Detroitu četrus gadus varbūt Detroita nebūtu zaudējusi šogad Pitsburgai.Tikai tas ir no operas,kā būtu,ja būtu.Bikovs arī kaut kā neraujas uz Vitjaz,bet gan uz Salavatu,kur ir gan nauda,gan
vieni no labākiem kadriem.Es šaj diskusijai neredzu jēgu,tāpēc to neturpināšu.Es tikai savā komentā teicu,ka ne jau mēs ir tie,kuri varēs novērtēt Grecka darbu trenera amatā.Nu bet tu jau laikam uzskati sevi par tik gudru,ka atļaujies pat novērtēt Veina darbu
Fīniksā.Kad tevi draudziņ kāds NHL hokeja boss uzaicinās par konsultantu,tad es nocelšu cepuri tavā priekšā,bet tagad pateikšu vienu.Ej čučēt un netēlo pārgudro,sāk apnikt.

     [+] [-]

, 2009-09-25 00:02, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Ja tu te esi tik gudrs,tad kāpēc nepiebildi,ka hokejā tāpat kā citos komandas sporta veidos pirmais ir kadri un tikai pēc tam treneris.Un ja viņš trenētu teiksim Detroitu četrus gadus varbūt Detroita nebūtu zaudējusi šogad Pitsburgai.Tikai tas ir no operas,kā būtu,ja būtu.Bikovs arī kaut kā neraujas uz Vitjaz,bet gan uz Salavatu,kur ir gan nauda,gan
vieni no labākiem kadriem.Es šaj diskusijai neredzu jēgu,tāpēc to neturpināšu.Es tikai savā komentā teicu,ka ne jau mēs ir tie,kuri varēs novērtēt Grecka darbu trenera amatā.Nu bet tu jau laikam uzskati sevi par tik gudru,ka atļaujies pat novērtēt Veina darbu
Fīniksā.Kad tevi draudziņ kāds NHL hokeja boss uzaicinās par konsultantu,tad es nocelšu cepuri tavā priekšā,bet tagad pateikšu vienu.Ej čučēt un netēlo pārgudro,sāk apnikt.
A kam tad komentāri domāti? kāpēc pats lasi komentārus?

Un par to algu - kaut kur gan es lasīju ka Greckis baigi kāšot koijotiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-25 10:53, pirms 15 gadiem
Ne man spriest par Veina kompetenci,vienīgais ceru ka šī komanda atgriezīsies Kanādā. Agrāk kad viņi atradās Vinipegā man ļoti patika Jeti, kā lai neatcerās ka tieši šajā komandā spīdoši debitēja Selanne, kura debitanta rekords gūtajos vārtos nav labots vēl līdz šim.Un nemaz nerunājot par 70 gadiem ,kad Vinipega bija vadošais klubs nhl konkurentu līgā wha un tur spīdēja piecinieks...Grīns,Pekola,B.Hals,HETBERGS,U.Nilsons.

     [+] [-]

, 2009-09-25 11:23, pirms 15 gadiem
Es ceru, ka tas noziimee tieshi to, ka komanda paarceljas uz Hamiltonu. Vismaz Greckis jau bija pateicis, ka taadaa gadiijumaa ies prom.

Vispaar esmu palaidis ljoti daudz ko garaam peedeejo divu nedeelju laikaa un tieshi Balsilli lietai pie mums ir visgruutaak izsekot liidzi, ja ir kaadi jaunumi luudzu padalieties Peedeejais ko dzirdeeju, bija, ka Balsilli palielinaaja savu likmi un, ka paraadiijaas treshais (patiesiibaa jau otrais) soliitaajs.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 11:25, pirms 15 gadiem
alguns rakstīja: Ja tu te esi tik gudrs,tad kāpēc nepiebildi,ka hokejā tāpat kā citos komandas sporta veidos pirmais ir kadri un tikai pēc tam treneris.Un ja viņš trenētu teiksim Detroitu četrus gadus varbūt Detroita nebūtu zaudējusi šogad Pitsburgai.Tikai tas ir no operas,kā būtu,ja būtu.Bikovs arī kaut kā neraujas uz Vitjaz,bet gan uz Salavatu,kur ir gan nauda,gan
vieni no labākiem kadriem.Es šaj diskusijai neredzu jēgu,tāpēc to neturpināšu.Es tikai savā komentā teicu,ka ne jau mēs ir tie,kuri varēs novērtēt Grecka darbu trenera amatā.Nu bet tu jau laikam uzskati sevi par tik gudru,ka atļaujies pat novērtēt Veina darbu
Fīniksā.Kad tevi draudziņ kāds NHL hokeja boss uzaicinās par konsultantu,tad es nocelšu cepuri tavā priekšā,bet tagad pateikšu vienu.Ej čučēt un netēlo pārgudro,sāk apnikt.
Neuzskatu, ka kadri ir pirmais, jo kā rāda sporta vēsture ar labiem spēlētājiem, bet viduvēju treneri var sasniegt krietni mazāk nekā ar lielisku treneri un viduvējiem spēlētājiem.

Par to, ka treneri izvēlas labākās komandas. Ne vienmēr, precīzāk, tas stipri ir atkarīgs no trenera individualitātes, t.i., kas viņiem skaitās lielāks izaicinājums - noturēt komandu elitē pēc iespējas ilgāk, izveidojot "dinastiju", vai no "nekādas" komandas izveidot kaujasspējīgu kolektīvu. Un gan vienā, gan otrā grupā lielisku treneru ir pietiekoši daudz.

Un vispār, man liekas, ka tu šeit pamatīgi kko jauc. Komentāri ir tā vieta, kur cilvēki pauž savu subjektīvo viedokli par tēmu. Un arī tie, kuri, tavuprāt, var vērtēt treneru, un konkrēti Grecka, darbu nekādā gadījumā nepretendē uz objektivitāti. Vienkārši izsaka savu redzējumu par lietām.

Es jau saprotu, ka cilvēkiem, kuri ir pieraduši pie mediju sistēmas, kad ir viens centrālais kanāls, kurā runā TIKAI patiesību, ir grūti pieņemt to, ka absolūti pareiza viedokļa nekad nav, tāpat kā to 2+2 arī ne vienmēr ir 4 (zinātniski pierādīts). Un arī es nekādā gadījumā nepretendēju uz absolūtu objektivitāti, taču izsaku savas domas. Piekrist vai nepiekrist ir brīva izvēle (tāpat kā atzīt Grecki par labu, sliktu vai "nevērtējamu" treneri).

Kas attiecas par info no avīzēm, žurnāliem utt. (iepriekšējos komentos), tad, esi mierīgs, ir arī daudz "insaideru" (kas ir "iekšā" biznesā) informācijas, kas, manuprāt, ļauj izteikties nedaudz kritiskāk, asāk par šīm lietām. Un neba NHL trenera konsultanta amats ir dzīves mērķis, precīzāk, ne jau tas, ka esi šajā amatā norāda uz to zini kko vai nē. Netā ir sastapti cilvēki, kas dienā strādā par parastiem rūpnīcustrādniekiem, bet NHL lietās orientējas labāk nekā visa ESPN hokeja nodaļa kopumā... .

P.S. Gulēt aizgāju arī tāpat, bez taviem ceļavārdiem, bet būt opozīcijā tikai lai būt, arī nav tas prātīgākais risinājums, sevišķi ne tuvu ne padsmitniekam.

     [+] [-]

, 2009-09-25 13:49, pirms 15 gadiem
Tā kā skaisti esi iezīmējis visus punktus ar atstarpēm ,mēģināšu izteikt konkrēti savu viedokli.
1)Šeit mūsu viedokļi nesaskan,sporta vēsture biežāk rāda pretējo.

2)Principā šajā mežonīgā kapitālisma laikā komandas īpašnieks izvēlās trenerus un tas arī netieši norāda trenera līmeni,ja uzaicina TOP komanda,tātad treneris labs,pēc uzaicinātāju domām.

3)Šeit tev piekrītu gandrīz,jo manis prāt skatītaji,kas arī mēs esam varam izteikt savas dpmas par spēlētājiem,tiesnešiem un mazāk par treneriem tomēr.

4) piekrītu

5 un 6) bez komentāriem.

     [+] [-]

, 2009-09-25 14:09, pirms 15 gadiem
1) Ar aboslūtiem cipariem neoperēju, taču šeit ir vēl viena lieta piebilstama - nevajag aizmirst, ka šie lieliskie treneri no viduvējiem spēlētājiem arī var sataisīt lieliskus spēlētājus. Un tad, kad ir gūta kāda uzvara, bieži vien, šie spēlētāji jau ir tādu pus-superstāri. Tāpēc arī nereti liekas, ka vinnē spēlētāji, ne treneris (pirmais izteiktais piemērs, kas nāk prātā ir 2004. gada Detroitas "Pistons" uzvara NBA).

     [+] [-]

, 2009-09-25 18:47, pirms 15 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tos pazīstamos hokejistus, kuri ir "vienā biznesā" ar Grecki un kuriem vēl no Veina kko vajadzēs nākotnē, izlases vai jebkādā citā sakarā?

Es nemaz nerunāju par NHL (PRO sporta) profesionālo etiķeti, tb neviens nevienu atklāti nekritizē.
Domāju ka Gretcki ,vēl gadus 20 ,nevienam nebūs drosmes kritizēt.Viņš ir iecelts svēto kārtā(pelnīti) un ar to viss ir pateikts.Neņemos spriest par VG kā treneri,tomēr esmu novērojis,ka vis lielākās leģendas ļoti reti kaut ko sasniedz kā treneri.Bez lielas gudrošanas tikai Bekenbaueru ar uzvaru PČ varu atcerāties.