Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Oficiāli: Merzļikinam līgums ar NHL klubu "Blue Jackets"

Rolands Eliņš

Oficiāli: Merzļikinam līgums ar NHL klubu "Blue Jackets"
Elvis Merzļikins
Foto: Reuters/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas klubs Kolumbusas „Blue Jackets” oficiāli apstiprinājis iepriekš ziņotos plānus un noslēdzis līgumu ar Latvijas izlases vārtsargu Elvi Merzļikinu. Līgums ar viņu noslēgts līdz sezonas beigām.

„Blue Jackets” ar Elvi Merzļikinu noslēgusi pirmā līmeņa līgumu uz vienu sezonu, kurā vairs atlikuši tikai pāris mēneši. Pēc šī līguma beigām Merzļikins kļūs par ierobežotu brīvo aģentu un varēs ar Kolumbusu noslēgt jaunu darījumu. „Blue Jackets” paziņojumā vēstīts, ka Merzļikins Kolumbusā ieradīsies tiklīdz tiks galā ar vīzas jautājumu.

„Elvis Merzļikins ir augumā liels un atlētisks vārtsargs, kurš ir sevi pierādījis augstā līmenī Šveices hokeja līgā „Lugano” komandā un šobrīd ir gatavs savam nākamajam solim karjerā,” noslēgto darījumu komentē „Blue Jackets” ģenerālmenedžeris Jarmo Kekalainens. „Mēs uzskatām, ka Elvis šobrīd ir labākais vārtsargs ārpus NHL, un esam ļoti iepriecināti, ka viņš savu nākotni saistīs ar mūsu organizāciju.”

Merzļikins šo sezonu aizvadīja savas ilggadējās Šveices komandas „Lugano” rindās, taču sezona Šveicē viņam jau beigusies. Merzļikins jau iepriekš nebija slēpis savus nolūkus nākamo sezonu pavadīt Ziemeļamerikā un cīnīties par savu debiju NHL.

Merzļikins aizvadītajā gadā uzvarēja „Latvijas Avīzes” organizētajā balsojumā par Latvijas gada hokejistu, iepriekšējā vasarā tika atzīts par Šveices sezonas labāko vārtsargu un trīs pasaules čempionātos pēc kārtas bijis iekļauts Latvijas izlases trīs labāko hokejistu vidū. NHL draftā viņš tika izvēlēts pirms pieciem gadiem, kad „Blue Jackets” viņu izraudzījās trešajā kārtā ar 76. numuru.

„Blue Jackets” turpina aktīvu cīņu par vietu izslēgšanas spēlēs un šobrīd ieņem astoto vietu Austrumu konferencē, par punktu apsteidzot tuvāko sekotāju Monreālas „Canadiens”. „Blue Jackets” sastāvā vārtsargu sarakstā ir Sergejs Bobrovskis, Kīts Kinkeids un Jonass Korpisalo, un jāatgādina, ka portāls „The Athletic”, pirms dažām dienām ziņojot par Merzļikina gaidāmo līgumu, norādīja, ka viņam, visticamāk, šīs sezonas izskaņa būs jānospēlē fārmklubā.

„Blue Jackets” fārmklubs Klīvlendas „Monsters” šobrīd ieņem piekto vietu Ziemeļu divīzijā, par četriem punktiem atpaliekot no „play-off” zonas. „Monsters” šajā nedēļas nogalē aizvadīs trīs spēles, bet pēc tam mači paredzēti 29. un 30. martā. Kopumā Klīvlendas komandai AHL regulārajā sezonā vēl atlikušas 12 spēles, pēdējā no tām 14. aprīlī.

Izmantotie resursi:
https://www.nhl.com/bluejackets/new...

 +10 [+] [-]

, 2019-03-20 22:11, pirms 5 gadiem
Nu ko, tagad tikai jāskatās, lai visi klubi (NHL, AHL) smuki
izkristu līdz pasaules čempim...

 +15 [+] [-]

, 2019-03-20 22:13, pirms 5 gadiem
Beidzot...nu ko lai viecās un lai rāda klasi lai paceļ vēl vairāk Latvijas vārdu

  +4 [+] [-]

, 2019-03-20 22:14, pirms 5 gadiem
Apsveicu! Labas ziņas!

 +10 [+] [-]

, 2019-03-20 22:16, pirms 5 gadiem
"Mēs uzskatām, ka Elvis šobrīd ir labākais vārtsargs ārpus NHL, un esam ļoti iepriecināti, ka viņš savu nākotni saistīs ar mūsu organizāciju.”

 +13 [+] [-]

, 2019-03-20 22:17, pirms 5 gadiem
Beidzot mums atkal ir vārtusargs starp stiprākajiem pasaulē!!
Slēpts komentārs: teamo

  +3 [+] [-]

, 2019-03-20 22:18, pirms 5 gadiem
lets go elvii

  +9 [+] [-]

, 2019-03-20 22:24, pirms 5 gadiem
idioti ir tie, kas saka, ka nevajag braukt uz nba/nhl. tur tomēr līmenis ir krietni augstāks nekā eiropas līgās. tur ir labākie pasaulē. protams, ir labi redzēt spēlētājus izlasēs, bet skaties arī no sspēlētāja viedokļa - visi grib sacensties pret labākajiem

  +9 [+] [-]

, 2019-03-20 22:26, pirms 5 gadiem
teamo rakstīja: tad izlase beidzot vēsturiski būtu tikuši PK.
Pat visslabākais kuģis neizpeldēs no ostas jā tā kapteinis ir sifilistisks āzis(Moldāvu paruna)
Slēpts komentārs: teamo
Slēpts komentārs: viedoklis

  +8 [+] [-]

, 2019-03-20 22:36, pirms 5 gadiem
teamo rakstīja: NBA un NHL ir pasākums priekš jeņķu burgeru ēdējiem. Latvijā to skatās varbūt kādi 1000 cilvēki jo spēlēs notiek pārsvarā 3 naktī un tāpēc to var skatīties tikai bezdarbnieki, invalīdi, pensionāri vai deģenerāti kas sēž uz kakla vecākiem. Latvijai no tā visa nav nekāda labuma.
Akdievs ko tu tā cepies itkā tev kāds liek skatīties to NHL un NBA. Negribi apsveikt Elvi, tad lasies ārā no šī raksta
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2019-03-20 22:38, pirms 5 gadiem
Priecē vien tas, ka NHL sāk novērtēt mūsu Latviešu puikas hokejā. Cerams, ka tradīcija turpināsies un mūsējie NHL būs arvien vairāk. Paldies Lugano, ka izaudzināja superīgu un talantīgu Nr.1 vārtsargu mūsu izlasei, kā arī jācer uz to, ka Elvis NHL būs ilgi!

     [+] [-]

, 2019-03-20 22:49, pirms 5 gadiem
Lai jau puisim veicas un piepilda savu sapni ka ari nes Latvijas vardu pasaule, tacu minus izlasei, iespejams musu pirmais numurs reti vairs sargas izlases vartus.

Sobrid Kalnins stabils otrais vartsags,Gudļlvskis nestabils var kert neiespejamos ka ari laist visu kas lido uz vartiem, Punnenova spejas gruti novertet, jo praktiski nav redzetas vina speles.
Slēpts komentārs: teamo

  +4 [+] [-]

, 2019-03-20 22:55, pirms 5 gadiem
Re kā no Šveices tiek NHL, kamēr dinamieši 10 gados neviens nespēj tikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-03-20 22:59, pirms 5 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Re kā no Šveices tiek NHL, kamēr dinamieši 10 gados neviens nespēj tikt.
Izlasei no tā tikai mīnuss, nekāds labums.

  +5 [+] [-]

, 2019-03-20 22:59, pirms 5 gadiem
teamo rakstīja: Arvien vairāk Z-Amerikā tas nozīmā ar vien mazāk izlasē - mūžīgi ar otro sastāvu un knapināšanās b grupā. Kaut ko tādu var vēlēties tikai valsts nodevējs, nelabvēlis vai mazohists.
Ko tādu pateikt var tikai pilnīgi stulbs un neadekvāts cilvēks!

Īstenībā baigais prieks par Elvi, visi zin, ka viņš ir NHL līmeņa vārtsargs, un tagad arī atradīsies tur kur viņam vieta, bet par izlasi nav jāuztraucas, uzskatu, ka Bobs var arī no bērnudārza grupiņas uztaisīt izcilniekus absolventus
Slēpts komentārs: teamo

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 23:05, pirms 5 gadiem
Raivo Dobelis rakstīja: Ko tādu pateikt var tikai pilnīgi stulbs un neadekvāts cilvēks!

Īstenībā baigais prieks par Elvi, visi zin, ka viņš ir NHL līmeņa vārtsargs, un tagad arī atradīsies tur kur viņam vieta, bet par izlasi nav jāuztraucas, uzskatu, ka Bobs var arī no bērnudārza grupiņas uztaisīt izcilniekus absolventus
Bobam sobrid ir nosplauties par izlasi, vinam Avangards prata un premija par katru uzvareto speli un ja vel Gagarins... Ka ari Bobam nav ista sakara ar vartsargiem un to apmacibu.

 +10 [+] [-]

, 2019-03-20 23:11, pirms 5 gadiem
teamo rakstīja: NBA un NHL ir pasākums priekš jeņķu burgeru ēdējiem. Latvijā to skatās varbūt kādi 1000 cilvēki jo spēlēs notiek pārsvarā 3 naktī un tāpēc to var skatīties tikai bezdarbnieki, invalīdi, pensionāri vai deģenerāti kas sēž uz kakla vecākiem. Latvijai no tā visa nav nekāda labuma.
Paldies, tagad zinu, ka esmu bezdarbnieks vai deģenerāts un sēžu uz vecāku kakla. Tavai zināšanai, spēles ar NBA LP palīdzību var arī skatīties ierakstā un pats labākais, patīt visus garos NBA starplaikus, tā dodot lielāku iespēju sēdēt uz kakla senčiem. Latvijai katrs NBA un NHL spēlētajs dod vairāk nekā tu spēj izdomāt savā prātā. Ikviens veiksmīgs sportists augstākajā līmenī liek bērniem sapņot, par to ka vienu dienu arī viņi tādi varēs būt. Ozoliņš, Irbe, Žoltoks, Skrastiņš - bez šiem vīriem, iespējams tev nemaz nebūtu tāda Merzļikina par ko tagad tev cepties.

     [+] [-]

, 2019-03-20 23:21, pirms 5 gadiem
Nākamā sezona viņš var būt otrais vārtsargs,ja Bobrovskis iet prom

  -2 [+] [-]

, 2019-03-20 23:23, pirms 5 gadiem
Es domāju būs divvirzienu līgums.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 23:25, pirms 5 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Re kā no Šveices tiek NHL, kamēr dinamieši 10 gados neviens nespēj tikt.
Nevajag pārspīlēt. Gudļevskis taču 3 spēles uzspēlēja.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-20 23:26, pirms 5 gadiem
Jo tas somu vārtusargs būs pirmais numurs

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 23:28, pirms 5 gadiem
jenkijs17 rakstīja: Nevajag pārspīlēt. Gudļevskis taču 3 spēles uzspēlēja.
Viņš pāris spēles pirms tam dinamo spēlējis. Tā ka pat nemaz nav čekas audzēknis.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 23:31, pirms 5 gadiem
kas tie par čaļiem bildē?

  -4 [+] [-]

, 2019-03-20 23:31, pirms 5 gadiem
Basketbola nākamā gada būs vēl divi NBA veči mums Andžejs Pasečniks Jānis Timma

  -4 [+] [-]

, 2019-03-20 23:31, pirms 5 gadiem
Jānis Strēlnieks

  -4 [+] [-]

, 2019-03-20 23:32, pirms 5 gadiem
Robis rakstīja: Paldies, tagad zinu, ka esmu bezdarbnieks vai deģenerāts un sēžu uz vecāku kakla. Tavai zināšanai, spēles ar NBA LP palīdzību var arī skatīties ierakstā un pats labākais, patīt visus garos NBA starplaikus, tā dodot lielāku iespēju sēdēt uz kakla senčiem. Latvijai katrs NBA un NHL spēlētajs dod vairāk nekā tu spēj izdomāt savā prātā. Ikviens veiksmīgs sportists augstākajā līmenī liek bērniem sapņot, par to ka vienu dienu arī viņi tādi varēs būt. Ozoliņš, Irbe, Žoltoks, Skrastiņš - bez šiem vīriem, iespējams tev nemaz nebūtu tāda Merzļikina par ko tagad tev cepties.
Ozoliņš, Irbe un Žoltoks vēl vecajā Dinamo spēlēja. Un ja viņi tur būtu palikuši tad izlasei tas būtu bijis daudz noderīga nekā kad aizbrauca uz z-ameriku un ieradās 1 reizi 5 gados. Ozoliņš vispār tur nodzēras un izlasē uzspēlēja tikai 3 pasaules čempionātos.

  -3 [+] [-]

, 2019-03-20 23:34, pirms 5 gadiem
kristaps30 rakstīja: Basketbola nākamā gada būs vēl divi NBA veči mums Andžejs Pasečniks Jānis Timma
Atkal liels zaudējums izlasei un Latvijai.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 23:36, pirms 5 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Viņš pāris spēles pirms tam dinamo spēlējis. Tā ka pat nemaz nav čekas audzēknis.
HK Rīga ir Dinamo sistēmas klubs. Un pat ja dažas spēles lielajā komandā nospēlējis, tas jau nekas. Vienkārši agri devās prom uz ZA, tā tas notiek visur.

     [+] [-]

, 2019-03-20 23:40, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu ko, tagad tikai jāskatās, lai visi klubi (NHL, AHL) smuki
izkristu līdz pasaules čempim...
nekad

  +1 [+] [-]

, 2019-03-20 23:42, pirms 5 gadiem
kristaps30 rakstīja: Basketbola nākamā gada būs vēl divi NBA veči mums Andžejs Pasečniks Jānis Timma
Ne viens, ne otrs...

  -2 [+] [-]

, 2019-03-20 23:57, pirms 5 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2019-03-21 00:53, pirms 5 gadiem
teamo rakstīja: Atkal liels zaudējums izlasei un Latvijai.
Kādēļ sportistiem kas ir sanieguši vairāk kā citi būtu jāpakārto karjiera tā lai netraucētu spēlēšanu valsts izlasē? Tur pretī sportisti kas neko būtisku nav sasnieguši var darīt kā grib.
Man liels prieks par Elvi un lai izdodās NHL kas varētu viņam palīdzēt kļūt vel labākam spēlējot pasaules spēcīgākajā līgā.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-21 00:56, pirms 5 gadiem
Cerams vasarā pāries uz Blackhawks

     [+] [-]

, 2019-03-21 01:45, pirms 5 gadiem

  +2 [+] [-]

, 2019-03-21 01:49, pirms 5 gadiem
ezeel rakstīja: https://twitter.com/NickMar11/status/1100034694421323776
caw shnukur

     [+] [-]

, 2019-03-21 01:52, pirms 5 gadiem
Matīss2014 rakstīja: caw shnukur
Netēlo te skaistuli

     [+] [-]

, 2019-03-21 06:55, pirms 5 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Re kā no Šveices tiek NHL, kamēr dinamieši 10 gados neviens nespēj tikt.
Amm Gudlevskis tika lidz NHL...

  +1 [+] [-]

, 2019-03-21 08:40, pirms 5 gadiem
teamo rakstīja: Par hokeju es pārāk neuztraucos jo tas pats Girgensons izlasē nekad nav bijis labāks par Džeriņu, tur pietiks ar Bobu un Dinamo. Bet basketbolam tas ir nāvējoši jo mūžīgi jāspēlē ar otro sastāvu.
Girgis un Džera ir divi dažāda ampluā spēlētāji! Girgens vispār ir monstrs! Labrīt!

  +3 [+] [-]

, 2019-03-21 08:50, pirms 5 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu ko, tagad tikai jāskatās, lai visi klubi (NHL, AHL) smuki
izkristu līdz pasaules čempim...
Šis mani fascinē! Tipiskā latviešu garā. Cerēt, lai mūsējie zaudē atbildīgajās spēlēs. Tikai liela daļa jau ir aizmirsuši, ka paši spēlētāji labprātāk brauc uz izlasi pa taisno no klubu mačiem (ja komanda tiek play-off) nevis ar lielu pauzi starp regulārās sezonas spēlēm un izlasi. Atceros Skrastiņa gadījumu vienu gad, kad viņš teica, ka brauks uz izlasi, ja tiks play-off. Ja nē, tad sāks ārstēt ķermeni.

Un tomēr atgriežoties pie iesāktā - labāk turam īkšķus par potenciāliem uzvarētājiem nekā zaudētājiem. Latvieša vārds uz kausa (vēlams Stenlija) būs daudz nozīmīgāks nekā pieraksts - sīvā cīņā zaudēja ceturtdaļfinālā. Keep it up!

     [+] [-]

, 2019-03-21 09:15, pirms 5 gadiem
Zombijs rakstīja: Sobrid Kalnins stabils otrais vartsags,Gudļlvskis nestabils var kert neiespejamos ka ari laist visu kas lido uz vartiem, Punnenova spejas gruti novertet, jo praktiski nav redzetas vina speles.
Pirmkārt, šogad Kalniņa izlasē visdrīzāk nebūs, trauma.
Otrkārt, gandrīz katra atrādīšanās izlases kreklā Kalniņam bijusi fiasko, kurā viņš laiž iekšā vienu taureni aiz otra, kaut gan sezonā spēlēja droši.

     [+] [-]

, 2019-03-21 10:41, pirms 5 gadiem
..jāatgādina, ka portāls „The Athletic”, pirms dažām dienām ziņojot par Merzļikina gaidāmo līgumu, norādīja, ka viņam, visticamāk, šīs sezonas izskaņa būs jānospēlē fārmklubā.

Cik saprotu, šobrīd ārvalstu mediji ziņo, ka Elvim izdevies parakstīt vienvirziena līgumu, tas ir, viņu uz AHL nevar nosūtīt. Līdz ar to tiek prognozēts, ka šosezon viņš laukumā varētu nemaz neiziet, bet tikai trenēties ar lielo komandu.

     [+] [-]

, 2019-03-21 10:50, pirms 5 gadiem
Skaidrs,ka sākumā Elvi neliks kā pirmo. Vienkārši jāizmanto tās iespējas,kas tiks dotas un tad viss būs.
Uz priekšu , Elvi !

     [+] [-]

, 2019-03-21 10:52, pirms 5 gadiem
Izskatās,ka PČ pirmais varotčiks būs Gudijs !

     [+] [-]

, 2019-03-21 11:06, pirms 5 gadiem
Bobs diezvai no OHL spēlētāja var kaut ko uztaisīt, jo OHL spēlētāji nav profesionāļi, tā tīrāka amatieru līgā diezvai tāds treneris Bobs arī kaut var izspiest no amatieru spēlētājiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-03-21 11:19, pirms 5 gadiem
quarterr rakstīja: Šis mani fascinē! Tipiskā latviešu garā. Cerēt, lai mūsējie zaudē atbildīgajās spēlēs. Tikai liela daļa jau ir aizmirsuši, ka paši spēlētāji labprātāk brauc uz izlasi pa taisno no klubu mačiem (ja komanda tiek play-off) nevis ar lielu pauzi starp regulārās sezonas spēlēm un izlasi. Atceros Skrastiņa gadījumu vienu gad, kad viņš teica, ka brauks uz izlasi, ja tiks play-off. Ja nē, tad sāks ārstēt ķermeni.

Un tomēr atgriežoties pie iesāktā - labāk turam īkšķus par potenciāliem uzvarētājiem nekā zaudētājiem. Latvieša vārds uz kausa (vēlams Stenlija) būs daudz nozīmīgāks nekā pieraksts - sīvā cīņā zaudēja ceturtdaļfinālā. Keep it up!
Īsti nepiekrītu. Kāpēc? Tāpēc, ka šogad, iespējams, ir pēdējā iespēja mums savākt patiešām nopietnu sastāvu, kur apvienotos jaunības enerģija un pieredze... Daugava, Zemgus, Balcers, Elvis, Dārzs, Karsums - iespējams, pēdējā iespēja viņus savākt vienā izlasē, jo, pirmkārt, vecums (Dārzam un Karsumam jau stipri virs 30), otrkārt, Hārtlija faktors - diez vai, Bons paliks vēl vienu gadu pie izlases stūres, treškārt, NHL/AHL mūsējo klubi vai nu netiek plovos, vai ir uz robežas. Tātad- nākamgad tik labi apstākļi nebūs. 100%. Tatad šogad večiem ir jānodod uguņi.

     [+] [-]

, 2019-03-21 11:25, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Skatos, daudzi pajoļi te murgo, ka spēlējot NHL tiekot nests pasaulē Latvijas vārds Teddy Bluguer nu baigi jau to vārdu nes, vai ne tā? Tur aiz dīķa visiem ir pajāt, no kura purva kāds ir izlīdis, katrs tur nes tikai un vienīgi SAVU vārdu!!! Jā un vēl, ja par vārda iegravēšanu uz Stenlija turzas dotu papildus punktus IIHF rangā, tad varētu piekrist, ka dalība NHL tik tiešām kaut ko dod Latvijas Hokejam, bet savādāk vieta pasaules čempionātā ir krietni vien svarīgāka par katra atsevišķi ņemta Hokejista personiskās karjeras gaitām Tagad, mazliet atkāpjoties, pessimistiskākais scenārijs, kāds var notikt izlases kontekstā šopavasar, speciāli priekš īpaši alternatīvi apdāvinātiem prieku asaru kliedzējiem
1. Bobs ar Avangard izcīna Gagarina turzu 7. spēlē, uz izlases nometni ierodas pašā pēdējā brīdī
2. Daugaviņš neizārstējas līdz galam, tādējādi izlaiž arī šo čempi
3. Karsums, Dārziņš, Džerinš atsaka izlasei dažādu iemeslu dēļ
4. Visi NHL/AHL spēlējošie ar saviem klubiem tiek dziezgan tālu savos plovos, uz izlasi atbrauc tikai Jevpalovs ar Girgensonu
5. Varotčiki... Katastrofa, Kalniņš nespēlēs, vienīgais kurš puslīdz velk līmeni ir nestabilais Gudļevskis
Tālāk jautājums, uz ko varam cerēt pie šāda te ne visai labvēlīga rasklada?
Uz neko, ja Latvijas hokejam jāpaļaujas un dažu atsevišķu spēlētāju ierašanos izlasē.
Jāatkārto, ka katram spēlētājam svarīga ir viņa personīgā karjera un bez tās arī izlasei viņš nebūs vajadzīgs.

Izlasēs spēlē spēlētāji ar veiksmīgām karjerām klubos. Neesmu redzējis valsts izlases,kas sastāvētu no bezdarbniekiem un neveiksminiekiem. Interesantā kārtā tādi netiek ņemti uz PČ.

P.s

Ar tādiem burtiem kā Tu ir bezjēdzīgi strīdēties..
Ir jāpriecājās par latviešu sportistu panākumiem, nevis jācer, ka viņiem neveiksies ZA playoffos, lai tikai tiktu uz PČ.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-21 11:27, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Skatos, daudzi pajoļi te murgo, ka spēlējot NHL tiekot nests pasaulē Latvijas vārds Teddy Bluguer nu baigi jau to vārdu nes, vai ne tā? Tur aiz dīķa visiem ir pajāt, no kura purva kāds ir izlīdis, katrs tur nes tikai un vienīgi SAVU vārdu!!! Jā un vēl, ja par vārda iegravēšanu uz Stenlija turzas dotu papildus punktus IIHF rangā, tad varētu piekrist, ka dalība NHL tik tiešām kaut ko dod Latvijas Hokejam, bet savādāk vieta pasaules čempionātā ir krietni vien svarīgāka par katra atsevišķi ņemta Hokejista personiskās karjeras gaitām Tagad, mazliet atkāpjoties, pessimistiskākais scenārijs, kāds var notikt izlases kontekstā šopavasar, speciāli priekš īpaši alternatīvi apdāvinātiem prieku asaru kliedzējiem
1. Bobs ar Avangard izcīna Gagarina turzu 7. spēlē, uz izlases nometni ierodas pašā pēdējā brīdī
2. Daugaviņš neizārstējas līdz galam, tādējādi izlaiž arī šo čempi
3. Karsums, Dārziņš, Džerinš atsaka izlasei dažādu iemeslu dēļ
4. Visi NHL/AHL spēlējošie ar saviem klubiem tiek dziezgan tālu savos plovos, uz izlasi atbrauc tikai Jevpalovs ar Girgensonu
5. Varotčiki... Katastrofa, Kalniņš nespēlēs, vienīgais kurš puslīdz velk līmeni ir nestabilais Gudļevskis
Tālāk jautājums, uz ko varam cerēt pie šāda te ne visai labvēlīga rasklada?
Zini, man galīgi nav žēl, ja visi šobrīd NHL spēlējošie latvieši nebrauks uz PČ. Viņš ir katru gadu - nebrauks šogad, brauks nākamgad.
Saprastu, ja te būtu runa par tikšanu uz OS vai spēlēšanu pašā OS.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-21 11:31, pirms 5 gadiem
Es vienmēr būšu PAR Latvijas izlasi PČ un atbalstīšu mūsu izlasi. Izlasi, lai arī kāds sastāvs tajā būtu spējīgs palīdzēt.
Bet nekad nenosodīšu tos latviešu spēlētājus, kuri veiksmīgi spēlē savās darba vietās un nevar ierasties uz izlasi, jo pelna sev iztiku un veido veiksmīgu karjeru. Nepārmetu arī tiem, kas vienkārši atsaka, jo tā ir katra privāta izvēle. Es tādiem labāk vispār pēctam aizliegtu spēlēt izlasē. Ja nevari, nevari. Ja vari bet negribi, tad tā ir paša izvēle.

     [+] [-]

, 2019-03-21 11:35, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Skatos, daudzi pajoļi te murgo, ka spēlējot NHL tiekot nests pasaulē Latvijas vārds Teddy Bluguer nu baigi jau to vārdu nes, vai ne tā? Tur aiz dīķa visiem ir pajāt, no kura purva kāds ir izlīdis, katrs tur nes tikai un vienīgi SAVU vārdu!!! Jā un vēl, ja par vārda iegravēšanu uz Stenlija turzas dotu papildus punktus IIHF rangā, tad varētu piekrist, ka dalība NHL tik tiešām kaut ko dod Latvijas Hokejam, bet savādāk vieta pasaules čempionātā ir krietni vien svarīgāka par katra atsevišķi ņemta Hokejista personiskās karjeras gaitām Tagad, mazliet atkāpjoties, pessimistiskākais scenārijs, kāds var notikt izlases kontekstā šopavasar, speciāli priekš īpaši alternatīvi apdāvinātiem prieku asaru kliedzējiem
1. Bobs ar Avangard izcīna Gagarina turzu 7. spēlē, uz izlases nometni ierodas pašā pēdējā brīdī
2. Daugaviņš neizārstējas līdz galam, tādējādi izlaiž arī šo čempi
3. Karsums, Dārziņš, Džerinš atsaka izlasei dažādu iemeslu dēļ
4. Visi NHL/AHL spēlējošie ar saviem klubiem tiek dziezgan tālu savos plovos, uz izlasi atbrauc tikai Jevpalovs ar Girgensonu
5. Varotčiki... Katastrofa, Kalniņš nespēlēs, vienīgais kurš puslīdz velk līmeni ir nestabilais Gudļevskis
Tālāk jautājums, uz ko varam cerēt pie šāda te ne visai labvēlīga rasklada?
Kāpēč nenes? NBA Ņujorka, kas ir viena no pasaules lielākajām metropolēm veidoja spēli ar latviskiem motīviem (būtu bijusi arī otra šada spēle, ja ne Porziņģa maiņa uz Dalasu) - tas nozīmē, ka vārds Latvija un tās simboli parādās miljoniem cilvēku ekrānos. Kāpēc, lai kāds klubs NHL neizdarītu ko līdzīgu?
Dārziņa atteikumā var vainot nevienu citu kā Koziolu un Kalvīti, kas 2 gadu garumā nevar samaksāt apdrošināšanu, jeb tavuprāt, viņi neko nav parādā spēlētājam, kas tērējot savu brīvo laiku brauc palīgā izlasei un pēc tam nevar nodarboties ar savu pamatdarbu?
Diez vai arī no Amerikas palīgā atbraukt varēs tikai Girgensons un Jevpalovs. Tas pats Kivlenieks, visticamāk līdz PČ būs brīvs, tāpat arī liela iespēja, ka brīvs būs Bindulis (tiesa gan viņam šo sezonu grūti nosaukt par veiksmīgu) un vēl bez tā ir NCAA leģions, kur noteikti, kāds brīvais atradīsies. Kalniņa nespēlēšanu par katastrofu nesauktu, jo beigās vienīgais statistikas rādītājs, kur viņs ir ievērojami labāks par Gudļevski ir uzvaras (un tur liels paldies tam, ka viens spēlēja top komandā, otrs viduvējā). Vidēji spēlē ielaistajās ripās labaks pat bija Gudis. Turlāt, tieši izlasē Kalniņam līdz šim nekad nav sekmējies.
Pat ja piepildās tavs īpaši negatīvais rasklads nekam sliktākam par ierast 10. - 14. vietu nebūtu jābūt. Arī pagājušajā gadā daudzi trīcēja un drebēja, ka nu tik būs dimbā, jo ir ļoti vājš sastāvs. Kā tas beidzās domāju, ka atgādināt nevajag.

     [+] [-]

, 2019-03-21 11:35, pirms 5 gadiem
Girgensons var atbraukt Balcers klubs uz Play-off nepretendē vispār, bet,ka viņa klubam AHL ir nemāku teikt, vai viņam ir tur Play off zona, vai nē. Bluģera klubs cīņa par Play off ir vēl dzīva.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-21 11:40, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Zini, man galīgi nav žēl, ja visi šobrīd NHL spēlējošie latvieši nebrauks uz PČ. Viņš ir katru gadu - nebrauks šogad, brauks nākamgad.
Saprastu, ja te būtu runa par tikšanu uz OS vai spēlēšanu pašā OS.
Man gan būtu žēl. Ļoti iespējams, nebūs nākamgad Hārtlija... Un tas ir ļoti būtiski. Karsums un Dārzs jaunāki ar nepaliek, arī Daugava... Nē, tieši un tagad vajag, lai būtu tuvu labākajam sastāv un Merzliju vajag kā ēst!

     [+] [-]

, 2019-03-21 11:42, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Īsti nepiekrītu. Kāpēc? Tāpēc, ka šogad, iespējams, ir pēdējā iespēja mums savākt patiešām nopietnu sastāvu, kur apvienotos jaunības enerģija un pieredze... Daugava, Zemgus, Balcers, Elvis, Dārzs, Karsums - iespējams, pēdējā iespēja viņus savākt vienā izlasē, jo, pirmkārt, vecums (Dārzam un Karsumam jau stipri virs 30), otrkārt, Hārtlija faktors - diez vai, Bons paliks vēl vienu gadu pie izlases stūres, treškārt, NHL/AHL mūsējo klubi vai nu netiek plovos, vai ir uz robežas. Tātad- nākamgad tik labi apstākļi nebūs. 100%. Tatad šogad večiem ir jānodod uguņi.
Tikai savās prognozēs tu neesi ierēķinājis to, ka nevar zināt vai vesels būs Daugava, kāds stāvoklis ar ceļiem Karsumam, to vai Koziols beidzot ir samaksājis Dārziņam līdz ar to izlīdzis un to, ka tie klubi, kas AHL ir uz robežas ir tajā robežas pusē, kas tiek PO.
Turklāt sportistam primārais ir viņa karjera klubā nevis izlasē. Patriotisms ir super lieta, kurai jāpiemīt jebkuram, bet ar to ģimeni nepabarot un nākotni nenodrošināt. Tādi gadījumi kā ar Dārziņu diez vai raisa motivāciju. Atbrauc savā brīvajā laikā, spēlē izlasē. Dabū traumu, pussezonu nespēlē, bet federācija pat nepapūlās samaksāt tavu apdrošināšanu. Tad tu sanāc trīskāršs zaudētājs - tu nevari nopelnīt, tev jāmaksā par savu ārstēšanos un tevi vēl zākā daļa fanu, jo redz tu negribi palīdzēt nākamajos gados.

  +1 [+] [-]

, 2019-03-21 11:43, pirms 5 gadiem
ivo9992 rakstīja: Es vienmēr būšu PAR Latvijas izlasi PČ un atbalstīšu mūsu izlasi. Izlasi, lai arī kāds sastāvs tajā būtu spējīgs palīdzēt.
Bet nekad nenosodīšu tos latviešu spēlētājus, kuri veiksmīgi spēlē savās darba vietās un nevar ierasties uz izlasi, jo pelna sev iztiku un veido veiksmīgu karjeru. Nepārmetu arī tiem, kas vienkārši atsaka, jo tā ir katra privāta izvēle. Es tādiem labāk vispār pēctam aizliegtu spēlēt izlasē. Ja nevari, nevari. Ja vari bet negribi, tad tā ir paša izvēle.
Nav jau tik sarežģīti atdalīt kluba panākumus no konkrētā spēlētāja indivuālajiem sasniegumiem, respektīvi - lai Elvis bliež kā monstrs, bet klubs lai zaudē smagā cīņā...

     [+] [-]

, 2019-03-21 11:44, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tikai savās prognozēs tu neesi ierēķinājis to, ka nevar zināt vai vesels būs Daugava, kāds stāvoklis ar ceļiem Karsumam, to vai Koziols beidzot ir samaksājis Dārziņam līdz ar to izlīdzis un to, ka tie klubi, kas AHL ir uz robežas ir tajā robežas pusē, kas tiek PO.
Turklāt sportistam primārais ir viņa karjera klubā nevis izlasē. Patriotisms ir super lieta, kurai jāpiemīt jebkuram, bet ar to ģimeni nepabarot un nākotni nenodrošināt. Tādi gadījumi kā ar Dārziņu diez vai raisa motivāciju. Atbrauc savā brīvajā laikā, spēlē izlasē. Dabū traumu, pussezonu nespēlē, bet federācija pat nepapūlās samaksāt tavu apdrošināšanu. Tad tu sanāc trīskāršs zaudētājs - tu nevari nopelnīt, tev jāmaksā par savu ārstēšanos un tevi vēl zākā daļa fanu, jo redz tu negribi palīdzēt nākamajos gados.
Nē, to visu es ņemu vērā. Bet galvenais - iespējams, pēdējais gads ar Bobu pie stūres!

     [+] [-]

, 2019-03-21 11:47, pirms 5 gadiem
kristaps30 rakstīja: Girgensons var atbraukt Balcers klubs uz Play-off nepretendē vispār, bet,ka viņa klubam AHL ir nemāku teikt, vai viņam ir tur Play off zona, vai nē. Bluģera klubs cīņa par Play off ir vēl dzīva.
Atvērt AHL mājaslapu un paskatīties to, ka Sens fārms ir uz PO robežas nav nemaz tik sarežģīti. Un Bļugera gadījumā PO ir gandrīz garantēts, jo Wild Card šobrīd ieņem Karolīna un Blue Jackets - komandas, kas ir vienīgās, kas varētu apsteigt Pingvīnus. Ja Pingvīni zaudē Karolīnai
Kolumbusai divīzijā, tiks caur WC. Te vairāk jāskatās uz to, ka Monreāla var apiet Kolumbusu, līdz ar to var sanākt, ka Kolumbusa paliek bez PO un Elvis brauc ātri mājās.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-21 11:49, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nav jau tik sarežģīti atdalīt kluba panākumus no konkrētā spēlētāja indivuālajiem sasniegumiem, respektīvi - lai Elvis bliež kā monstrs, bet klubs lai zaudē smagā cīņā...
Pēc tāda, kā burts saka rasklada, Elvis var atbraukt morāli un fiziski izpumpējies, kas nozīmētu lielu iespēju, ka izlases kreklā spēle neaiziet. Un tad zinot Latvijas fanus viņu nevis slavētu par to, ka centies līdz galam, bet norietu...

     [+] [-]

, 2019-03-21 11:50, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nē, to visu es ņemu vērā. Bet galvenais - iespējams, pēdējais gads ar Bobu pie stūres!
Tad pēc tavas logikas, tikai tāpēc, ka iespējams ir pēdējais gads zem Boba stūres ir jāpiedod federācijas grēki, jāuzmet klubs un jāskrien kaut traumētam uz izlasi?
Nolanu daudzi arī cēla debesīs un, kad Lipmans atlaida domāja, ka nekad vairs otru tik labu treneri nedabūsim. Kurš saka, ka pēc Hārtlija aiziešanas nevar dabūt, kādu līdzvērtīgu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2019-03-21 12:08, pirms 5 gadiem
Basketbols varēja tikt ja uz pasaules čempionātu bet netika jo basketbolisti bija to pelnījuši un savienība arī.

  -2 [+] [-]

, 2019-03-21 12:09, pirms 5 gadiem
Basketbols nekad nav bijis pertiķbols.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-03-21 12:23, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pašiem spēlētājiem jā, bet vai tas ir svarīgi faniem? Man personiski ne visai, it sevišķi, ja spēlē tur, kur tikšana uz izlasi ir zem lielas jautājuma zīmes Kāpēc Elvis nevarēja palikt Lugano? Vai tad NLA ir joberlīga, kur naudu nemaksā? Tā šķirba ar NHL nemaz nav tik liela, kā daudzi te iedomājas, tas ir uzpūsts mīts, nekas vairāk Vienkārši NHL grib monopilizēt VISU pasaules Hokeju un mākslīgi iezombēt jauno Hokejistu prātos, ka nekur citur īstais Hokejas nemaz nepastāv
Ja Tu tā saki, tad nemaz neesi īsts fans. Katrs var darīt ar savu dzīvi ko vien vēlas. Ja esi kā saki Latvijas izlases fans nevis spēlētāju fans, tad fano par to izlases sastāvu kāds ir un neraudi, ka viens otrs spēlētājs dzīvo savu dzīvi kā grib.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2019-03-21 12:27, pirms 5 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tad pēc tavas logikas, tikai tāpēc, ka iespējams ir pēdējais gads zem Boba stūres ir jāpiedod federācijas grēki, jāuzmet klubs un jāskrien kaut traumētam uz izlasi?
Nolanu daudzi arī cēla debesīs un, kad Lipmans atlaida domāja, ka nekad vairs otru tik labu treneri nedabūsim. Kurš saka, ka pēc Hārtlija aiziešanas nevar dabūt, kādu līdzvērtīgu?
Nekur es neaizstāvu hokeja savienības vadību! Nekur! Es runāju tīri no izlases fana pozīcijām (un citas pozīcijas man vienkārši nav)!

  -2 [+] [-]

, 2019-03-21 12:31, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pašiem spēlētājiem jā, bet vai tas ir svarīgi faniem? Man personiski ne visai, it sevišķi, ja spēlē tur, kur tikšana uz izlasi ir zem lielas jautājuma zīmes Kāpēc Elvis nevarēja palikt Lugano? Vai tad NLA ir joberlīga, kur naudu nemaksā? Tā šķirba ar NHL nemaz nav tik liela, kā daudzi te iedomājas, tas ir uzpūsts mīts, nekas vairāk Vienkārši NHL grib monopilizēt VISU pasaules Hokeju un mākslīgi iezombēt jauno Hokejistu prātos, ka nekur citur īstais Hokejas nemaz nepastāv
Nē, tas nav mīts un to lieliski var redzēt OS, piemēram
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-03-21 12:38, pirms 5 gadiem
Un kad tu, Burt, beidzot sapratīsi, ka PČ hoķim nav tādas pievienotās vērtības, ja tur nespēlē visi labākie. Gribi, lai visiem zviedriem, somiem, čehiem, slovākiem, šveiciešiem, vāciešiem utt labākie spēlē NHL, bet mums te vienīgajiem visi labākie salasās uz PČ? Un sportiska jēga no tā?
Runājot par vārda nešanu pasaulē, tie zviedri un somi tak tāpat zinās, ka tas nav līdz galam "pa īstam" un labākie nepiedalās. Toties, kad piedalīsies (gan jau kādreiz atkal būs tādas OS ), mums būs ļoti noderīgi šie spēlētāji ar NHL pieredzi.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-21 12:38, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Paga, paga... sportisti ir PUBLISKI pesonāži un publiskiem personāžiem ir jārēķinās ar publikas iegribām! Tur nepastāv gribu, negribu, ja arī pastāv, tad strikti ierobežotā veidā, jo izvēloties publiskā personāža likteni, par kuru aarī maksā MILZU NAUDU, ar to ir jārēķinās, ka tava personiskā dzīve nepieder vairs tikai un vienīgi tev pašam!!! Ja negribi būt par publisko personāžu, tad aiziej prom no skatuves un sāc dzīvot savu privāto dzīvi, citu dzīvi, parasto mirstīgo, krietni mazāk apmaksāto
Nevienā likumā NAV atrunāts, ka sportists ir publiska persona (no juridiskā viedokļa)
Amatpersonas JĀ un tas likumā arī ir stingri noteikts, bet sportā tā nav.
Tāpēc ar šo Tu galīgi greizi kārtējo reizi nošāvi

     [+] [-]

, 2019-03-21 12:39, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Un kad tu, Burt, beidzot sapratīsi, ka PČ hoķim nav tādas pievienotās vērtības, ja tur nespēlē visi labākie. Gribi, lai visiem zviedriem, somiem, čehiem, slovākiem, šveiciešiem, vāciešiem utt labākie spēlē NHL, bet mums te vienīgajiem visi labākie salasās uz PČ? Un sportiska jēga no tā?
Runājot par vārda nešanu pasaulē, tie zviedri un somi tak tāpat zinās, ka tas nav līdz galam "pa īstam" un labākie nepiedalās. Toties, kad piedalīsies (gan jau kādreiz atkal būs tādas OS ), mums būs ļoti noderīgi šie spēlētāji ar NHL pieredzi.
Vienkārši zelta vārdi

     [+] [-]

, 2019-03-21 12:44, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Tev nepielec, ka tikšana uz tām pašām OS ir tieši atkarīga no sniegumiem pasaules čempionātos? Tu jau sāc kā pērtiķbolists Resnais Putns te spriedelēt, ka IIHF turnīri ir neaktuāli, galvenais ir mistiskais PK, uz kuru mums nav cerību tikt ne pie kādiem apstākļiem ( te arī nu bija "Latvijas vārda nešana pasaulē", ja pat nav izredžu tikt NHL izfantazētajā viņu pasaules čempionātā ) un Olimpiāde, kur pēc Resnā Putna domām, gan jau ka tomēr kaut kādīgi tiksim
ir taču kvalis. Un ja mums laba izlase ar normāliem nhlistiem, tiksim cauri kvalim. Uz kvali, cik atceros, tika taču nhl'isti arī. Atbrauca vācieši, pieveica mūsu khl stāru izlasi mūsu pašu mājās.

     [+] [-]

, 2019-03-21 12:54, pirms 5 gadiem
Burts grib, lai mēs pa sētas durvīm kaut kur iesprūkam un tādējādi veicināt mākslīgus panākumus Visi citi spēlē nhl, a mēs te vienīgie baigi koncentrēsimies tikai uz PČ.
Es jau saprotu, krievu mentalitāte. Tiem jau arī visi tie feikie panākumi, kad savāc max labāko iespējamo sastāvu, kamēr pārējie tādā brīvā režīmā, kanādieši vispār pofigā. A kad Krosbijs tomēr atbrauc vienu gadu, tad ir 1:6, haha. Un OS krievi no 1/4f ārā netiek. Uzbūvējuši mākslīgu mītu, ka Krievija-Kanāda kkas super puper, bet ar īstajiem sastāviem par Zviedrijai, ASV un Somijai labāki panākumi. Un pat Čehijai.

     [+] [-]

, 2019-03-21 13:15, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Burts grib, lai mēs pa sētas durvīm kaut kur iesprūkam un tādējādi veicināt mākslīgus panākumus Visi citi spēlē nhl, a mēs te vienīgie baigi koncentrēsimies tikai uz PČ.
Es jau saprotu, krievu mentalitāte. Tiem jau arī visi tie feikie panākumi, kad savāc max labāko iespējamo sastāvu, kamēr pārējie tādā brīvā režīmā, kanādieši vispār pofigā. A kad Krosbijs tomēr atbrauc vienu gadu, tad ir 1:6, haha. Un OS krievi no 1/4f ārā netiek. Uzbūvējuši mākslīgu mītu, ka Krievija-Kanāda kkas super puper, bet ar īstajiem sastāviem par Zviedrijai, ASV un Somijai labāki panākumi. Un pat Čehijai.
Ne gluži "visi citi"! Šogad varētu būt tā, ka būs daudz NHL spēlētāju. Krievijā, Somijā, Čehijā, Zviedrijā - tur izlases spēles PČ izraisa krietni lielāku ažiotāžu, nekā NHL plovi. Somijā fināls PČ, kur viņi vinnēja, vispār bija skatītākā TV pārraide pēdejo gadu griezumā. Pēc TV auditorijas, tās ir vienas no populārakajām komandu sporta sacensībām Eiropā, varbūt pat Top3. Tā, ka redzi, nav viss tik briesmīgi ar to PČ...

     [+] [-]

, 2019-03-21 13:26, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Po barabanu tas pērtiķbols un NBA! Lūgums, NEKAD man to kā piemēru nepieminēt! Ejam tālāk, Dārziņš Vai tad viņam ir jāspēlē dēļ Koziola ar Kalvīti, vai dēļ savas Tautas? Kāda šķirba, vai samaksā, vai ne, ja spēlē par balu velti, tad arī spēlē, neprasot un negaidot NEKO no funkcionāriem, kā to dara visi pārējie Bindulis ar Kivlinieku, baigi nu tur palīgi Tālāk, labi,vārtos būs Gudijs, jautājums kurš būs OTRAIS? Bez otrā va rotčika arī neiztikt, jo KATRA spēle būs ļoti svarīga! 10.-14. vieta, saki? Vecīt, priekš mūsdienu LV izlases un tās potenciāla AR TO IR STIPRI PAR MAZ! Tieši tāpēc arī saku, un arī Dobrecovs to minēja, šogad ir jāsavāc pēc iespējas VISI labākie lai sasniegtu pēc iespējas augstāku vietu lai varētu pēc iespējas augstāk tikt IIHF rangā un tur drošāk nostirpināties, perspektīvā uz nākošajām OS! Tāpēc arī nesaprotu te daudzus priekuļus, par ko te priecāties, ibio?
Šķirba par Dārziņu ir tāda, ka dēļ tā, ka viņam nesamaksā apdrošināšanu superīga situācija sanāk tu sities par baltu velti, dabū traumu un pēc tam izlaid pussezonu. Nenopelni pats, pats ārstējies un vēl fani aptaisa cik tu tizls un vēl nez kāds. Ļoti motivējoši. Apdrošināšana tiek norunāta VISIEM kas spēlē izlasē - kāpēc dažiem tā tiek, dažiem netiek?

     [+] [-]

, 2019-03-21 13:27, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Pašiem spēlētājiem jā, bet vai tas ir svarīgi faniem? Man personiski ne visai, it sevišķi, ja spēlē tur, kur tikšana uz izlasi ir zem lielas jautājuma zīmes Kāpēc Elvis nevarēja palikt Lugano? Vai tad NLA ir joberlīga, kur naudu nemaksā? Tā šķirba ar NHL nemaz nav tik liela, kā daudzi te iedomājas, tas ir uzpūsts mīts, nekas vairāk Vienkārši NHL grib monopilizēt VISU pasaules Hokeju un mākslīgi iezombēt jauno Hokejistu prātos, ka nekur citur īstais Hokejas nemaz nepastāv
NLA līdzvērtīgs NHL? Paskaties, kur parasti OS ir Šveice, tas ja pēc meistarības. Un pēc piķa - parādi man NLA cik daudz ir to, kuri pelna virs miljona sezonā.

     [+] [-]

, 2019-03-21 13:29, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Nekur es neaizstāvu hokeja savienības vadību! Nekur! Es runāju tīri no izlases fana pozīcijām (un citas pozīcijas man vienkārši nav)!
No fana pozīcijām tā kā derētu saprast arī sportista personīgās ambīcijas - sasniegumi karjerā nav tikai izlase. Primārie sasniegumi ir klubā. Turklāt spēlētājs, kas ir apmierināts ar klubu karjeru būs motivētāks spēlēt izlasē. Kāpēc? Ja tev ar darbu viss ok un no turienes nāk pozitīvais, būsi motivēts arī darīt, ko tādu kas ir papildus. Ja tev darbā viss ir pakaļā, tad negribi darīt neko citu.

     [+] [-]

, 2019-03-21 13:30, pirms 5 gadiem
Merzlikins šosezon nebrauks uz AHL. Esot tāds punkts līgumā.

     [+] [-]

, 2019-03-21 13:31, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Paga, paga... sportisti ir PUBLISKI pesonāži un publiskiem personāžiem ir jārēķinās ar publikas iegribām! Tur nepastāv gribu, negribu, ja arī pastāv, tad strikti ierobežotā veidā, jo izvēloties publiskā personāža likteni, par kuru aarī maksā MILZU NAUDU, ar to ir jārēķinās, ka tava personiskā dzīve nepieder vairs tikai un vienīgi tev pašam!!! Ja negribi būt par publisko personāžu, tad aiziej prom no skatuves un sāc dzīvot savu privāto dzīvi, citu dzīvi, parasto mirstīgo, krietni mazāk apmaksāto
Viņam to milzu naudu maksās amerikāņi nevis latvieši. Tā kā viņam pirmais fans, kam būs jāatstrādā ir tam, kurš viņam maksā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2019-03-21 13:48, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Parādi man TOP 6 izlases OS, kuras tiktu savāktas no ārpus NHL? Tur, tieši tur tas suns ir aprakts! Nevar salīdzināt ļigas, kuras elementāri NEPIEDALAS
Paskaties uz pēdējo OS, kurā nepiedalījās NHL. NLA bāzētā Šveice, ko tu liec vienā kalibrā ar NHL zaudēja visiem. Un kāpēc top6 izlases veido no NHL pie normāliem apstākļiem? Jo tur spēlē labākie. o labi var redzēt tajā pašā KHL. Atbrauc visādi Bočenski un Dousi, kas NHL bija 2. šķiras spēlētāji un KHL ir lielās zvaigznes. Atbrauc uz lokautu Malkins, Ovečkins un pelna gandrīz 2 punktus katru spēli.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-21 14:06, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Parādi man TOP 6 izlases OS, kuras tiktu savāktas no ārpus NHL? Tur tas suns ir aprakts! Nevar salīdzināt ļigas, kuras elementāri NEPIEDALAS P.S. Par Kanādiešiem ir pavisam cits stāsts, kapēc tieši viņi tiek pie Zelta Ar NHL kā līgu citu valstu kontekstā tas nekādi nav saistīts
Galvenais, ka Tev pašam šķiet, ka tu loģiski argumentē Parasti šādi vienmēr runā troļļi, Tu tiešām esi pirmais, kas to visu nopietni.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-21 14:09, pirms 5 gadiem
So, pēdējās OS, DEL vācieši aizsoļo līdz finālam un par mata tiesu izsprūk no zelta, rezultātā sudrabs

Tas neko nepasaka par līmeni, Burt? Vai arī Tu uzskati, ka DEL ir NHL līmenī?

  -1 [+] [-]

, 2019-03-21 14:37, pirms 5 gadiem
Burt, paskaties tak vienreiz mana favorīt video epiodi 59:10 minūtē.
Kā 4 pīterieši plus 1 no Loko (respektīvi, visi 5 no KHL paša topa) izspēlē vairākumu
https://www.youtube.com/watch?v=001...

Atceries, ka tie ir labākie no labākajiem KHL pret tādiem, kas pat NHL plejofos nav tajā gadā tikuši.
Tajā spēlē viņus ārā ģērba pat kanādiešu CETURTĀ(!!!) maiņa. (un vēlreiz - ceturtā maiņa no tiem, kas pat nhl plejofos nav tikuši). A tu gribi, lai tādi ir līderi krieveļu izlasē Tādi knapi tikai DEL'istus spēj pieveikt.

  -1 [+] [-]

, 2019-03-21 14:48, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: Burt, paskaties tak vienreiz mana favorīt video epiodi 59:10 minūtē.
Kā 4 pīterieši plus 1 no Loko (respektīvi, visi 5 no KHL paša topa) izspēlē vairākumu
https://www.youtube.com/watch?v=001...

Atceries, ka tie ir labākie no labākajiem KHL pret tādiem, kas pat NHL plejofos nav tajā gadā tikuši.
Tajā spēlē viņus ārā ģērba pat kanādiešu CETURTĀ(!!!) maiņa. (un vēlreiz - ceturtā maiņa no tiem, kas pat nhl plejofos nav tikuši). A tu gribi, lai tādi ir līderi krieveļu izlasē Tādi knapi tikai DEL'istus spēj pieveikt.
Agri vai vēlu no burta vai, kāda cita sāks nākt teksti, ka "krievi zaudē, jo pārāk paļaujās NHL spēlētājiem. Ja ņemtu tikai no KHL un varbūt vēl kādu Ovečkinu vai Malkinu, tad nu tik visus gabalos sarautu."

  -1 [+] [-]

, 2019-03-21 15:01, pirms 5 gadiem
a_burts_a_burts_100293474021870 rakstīja: Nejauc lietas juridiskās ar faktiskajām!
Ja nezini vārda ''juridisks'' nozīmi, tad NOSKAIDRO, un izlasi vēlreiz.
Tad ''varbūt'' sapratīsi un nejauksi tieši TU

  -1 [+] [-]

, 2019-03-21 15:49, pirms 5 gadiem
Jā Kazahstānas spēlētu PČ Latvijai viņai zaudētu, jo Kazahi ar savu labāko sastāvu ir riktīgi laba komanda

     [+] [-]

, 2019-03-21 16:12, pirms 5 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Merzlikins šosezon nebrauks uz AHL. Esot tāds punkts līgumā.
Tad to varēja pieminēt rakstā, jo tas ir SVARĪGI!