Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Merzļikins tiek atzīts par NHL nedēļas otro zvaigzni

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

Merzļikins tiek atzīts par NHL nedēļas otro zvaigzni
Elvis Merzļikins. Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās hokeja līgas klubu Kolumbusas "Blue Jackets" pārstāvošais latviešu vārtsargs Elvis Merzļikins atzīts par aizvadītās nedēļas otro spožāko zvaigzni. Pirmās zvaigznes gods tika Aleksandram Ovečkinam, bet par trešo zvaigzni atzina Džonatanu Teivzu. Merzļikins ir pirmais latvietis, kuram ticis šāds gods.

Pagājušajā nedēļā Elvis Merzļikins laukumā devās trīs spēlēs, visās palīdzot Kolumbusas "Blue Jackets" izcīnīt uzvaras, pie tam divas reizes latvietis laukumu pameta nepārspēts. Nedēļas griezumā Merzļikins atvairīja 98,2% metienu un vidēji ielaida 0,67 vārtus. Pateicoties viņa sniegumam, "Blue Jackets" pacēlusies līdz Austrumu konferences "Wild card" pozīcijai, kas ļautu piedalīties izslēgšanas spēlēs.

Nedēļu Merzļikins sāka ar 34 metienu sauso spēli pret Bostonas "Bruins", un viņam tas bija otrais sausais mačs pēc kārtas, jo pirms tam izdevās apturēt arī Lasvegasas "Golden Knights". Turpinājumā Merzļikins palīdzēja ar 3:2 pieveikt Karolīnas "Hurricanes" (32 atvairīti metieni) un atvairīja 41 metienu 5:0 uzvarā pret Ņūdžersijas "Devils".

Tādējādi Merzļikins kļuva par tikai septīto debitantu NHL vēsturē (kopš 1943/44. gada sezonas), kurš četru spēļu laikā pamanījies aizvadīt trīs sausos mačus. Tāpat viņš šonedēļ kļuva par otro debitantu "Blue Jackets" vēsturē, kurš aizvadījis divas sausās spēles pēc kārtas. Iepriekš tas izdevies tikai Stīvam Meisonam (2008. gada decembrī).

Par nedēļas pirmo zvaigzni tika atzīts Vašingtonas "Capitals" kapteinis Aleksandrs Ovečkins, kurš trīs spēlēs guva astoņus vārtus. 2:0 uzvarā pret "Hurricanes" viņš iemeta abas ripas, kam sekoja hat-trick gan pret "Devils", gan pret Ņujorkas "Islanders". Tādējādi viņš trešo reizi karjerā guva hat-trick divās spēlēs pēc kārtas.

Pateicoties uguņošanai, Ovečkins vispirms apsteidza Tēmu Selenni, tad tika garām arī Mario Lemjē, paceļoties līdz devītajai vietai NHL vēsturē labāko vārtu guvēju sarakstā. Viņš guvis 692 vārtus, un tikpat ir arī Stīvam Aizermenam. NHL vēsturē ir tikai septiņi hokejisti, kuri karjerā iemetuši 700 un vairāk vārtus, un Ovečkins drīz kļūs par astoto.

Trešās zvaigznes gods tika Čikāgas "Blackhawks" kapteinim Džonatanam Teivzam, kurš četrās spēlēs sakrāja deviņus punktus (3+6), būdams nedēļas rezultatīvākais hokejists. Produktīvāko maču viņš aizvadīja pret Toronto "Maple Leafs", izceļoties ar 2+2. Komanda izcīnīja uzvaru ar 6:2.

  +9 [+] [-]

, 2020-01-20 19:21, pirms 4 gadiem
Elvis baigais malacis, nebūtu Ovečkinam tik spīdoša nedēļa, būtu Nr 1.

 +11 [+] [-]

, 2020-01-20 19:22, pirms 4 gadiem
Čalis par ko vēl nesen vīpsnāja un prognozēju drīzu atgriešanos Eiropā.
Nu jau visas NHL zvaigzne!

  +6 [+] [-]

, 2020-01-20 19:26, pirms 4 gadiem
Pelnīta atzinība. Kā nekā top 10 vārtu vīrs visā NHL.

  +8 [+] [-]

, 2020-01-20 19:28, pirms 4 gadiem
Godīgi. Nebūtu Ovečkina brīnumi, Elvis stabili būtu pirmais!!! Tik šito hot streak noturēt pēc iespējas ilgāk, bet jau Šveicē Elvis rādīja, ka to prot! Veiksmi!

     [+] [-]

, 2020-01-20 19:29, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Godīgi. Nebūtu Ovečkina brīnumi, Elvis stabili būtu pirmais!!! Tik šito hot streak noturēt pēc iespējas ilgāk, bet jau Šveicē Elvis rādīja, ka to prot! Veiksmi!
Šveices skola nenoliedzami ielika pamatus. Bez tās diez vai būtu izturējis sezonas sākuma šoku un smagumu.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-20 19:33, pirms 4 gadiem
Super pilnīgi pelnīti!!!

 +15 [+] [-]

, 2020-01-20 19:39, pirms 4 gadiem
Kivlenieks spēles zvaigzne, Elvis nedēļas zvaigzne. Latvieši ķer zvaigznes

  +4 [+] [-]

, 2020-01-20 19:39, pirms 4 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Šveices skola nenoliedzami ielika pamatus. Bez tās diez vai būtu izturējis sezonas sākuma šoku un smagumu.
Nevar jau noliegt Elvja personīgās īpašības- līderis, gribas cilvēks...

  +2 [+] [-]

, 2020-01-20 19:41, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Kivlenieks spēles zvaigzne, Elvis nedēļas zvaigzne. Latvieši ķer zvaigznes
Un iedomājoties, ka NHL klubā spēlē latviešu tandēms... Kur vēl 2 gadus atpakaļ kāds par to varēja iedomāties..

  +1 [+] [-]

, 2020-01-20 19:45, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Un iedomājoties, ka NHL klubā spēlē latviešu tandēms... Kur vēl 2 gadus atpakaļ kāds par to varēja iedomāties..
2 gadus atpakaļ, kad Elvis jau bija draftēts un Kivleniekam bija pirmā sezona CBJ sistēmā par to iedomāties un sapņot varēja daudzi.

  +5 [+] [-]

, 2020-01-20 20:00, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 2 gadus atpakaļ, kad Elvis jau bija draftēts un Kivleniekam bija pirmā sezona CBJ sistēmā par to iedomāties un sapņot varēja daudzi.
Tur jau tā lieta- sapņot! Ka reāli izvērtīsies tāda situācija kā tagad ar Elvi kā vienu no labākiem uz doto brīdi NHL un Matīsu stabilā otrajā numurā, atvaino- to nedomāju, ka gaidīja daudzi. Citiem vārdiem- 2 gadus atpakaļ bija tikai šķidras iedomas un cerības. Tagad viss notiek reāli un abi mūsējie pamazām sāk mirdzēt! Tur tā atšķirība...
Slēpts komentārs: Maikl30

  +6 [+] [-]

, 2020-01-20 20:04, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 2 gadus atpakaļ, kad Elvis jau bija draftēts un Kivleniekam bija pirmā sezona CBJ sistēmā par to iedomāties un sapņot varēja daudzi.
Sapņot var un vajag!
Taču daudziem letiņu puikām tie diemžēl palika tikai sapņi un nerealizētas iespējas !
Bet te vairs nav sapnis - šeit ir ĪSTENĪBA !!!
N H L aplaudē latviešiem !!!
Gribas saukt kā Fausts :
" Mirkli, jel apstājies, tu esi tik skaists!"
Kaut šis mirklis latvju puikām turpinātos bezgalīgi !
Bet... dzīve par nožēlu nav tikai laimes mirkļi !
Un tad ...SC no visiem kaktiem atkal izlīdīs troļļi un heiteri kā tādi tarakāni un atkal sāks pļūtīt savus smirdīgos vēmekļus.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-20 20:05, pirms 4 gadiem
semerjaks rakstīja: Sapņot var un vajag!
Taču daudziem letiņu puikām tie diemžēl palika tikai sapņi un nerealizētas iespējas !
Bet te vairs nav sapnis - šeit ir ĪSTENĪBA !!!
N H L aplaudē latviešiem !!!
Gribas saukt kā Fausts :
" Mirkli, jel apstājies, tu esi tik skaists!"
Kaut šis mirklis latvju puikām turpinātos bezgalīgi !
Bet... dzīve par nožēlu nav tikai laimes mirkļi !
Un tad ...SC no visiem kaktiem atkal izlīdīs troļļi un heiteri kā tādi tarakāni un atkal sāks pļūtīt savus smirdīgos vēmekļus.
+++++

  +3 [+] [-]

, 2020-01-20 20:13, pirms 4 gadiem
Prieks. Lepojos par vinu.

 +13 [+] [-]

, 2020-01-20 20:14, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Tur jau tā lieta- sapņot! Ka reāli izvērtīsies tāda situācija kā tagad ar Elvi kā vienu no labākiem uz doto brīdi NHL un Matīsu stabilā otrajā numurā, atvaino- to nedomāju, ka gaidīja daudzi. Citiem vārdiem- 2 gadus atpakaļ bija tikai šķidras iedomas un cerības. Tagad viss notiek reāli un abi mūsējie pamazām sāk mirdzēt! Tur tā atšķirība...
Es kaut ko esmu palaidis garām? Matīss ir STABILĀ otrā numura pozīcijā NHL? TIEŠĀM?

Vai, tomēr, viņš, apstākļu sakritības dēļ ir izsaukts uz NHL, kur, jā, nospēlēja labi, bet tiklīdz Korpisalo būs ierindā, viņam būs jābrauc uz AHL atpakaļ.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-20 20:19, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es kaut ko esmu palaidis garām? Matīss ir STABILĀ otrā numura pozīcijā NHL? TIEŠĀM?

Vai, tomēr, viņš, apstākļu sakritības dēļ ir izsaukts uz NHL, kur, jā, nospēlēja labi, bet tiklīdz Korpisalo būs ierindā, viņam būs jābrauc uz AHL atpakaļ.
Es runāju uz šo brīdi viņš ir stabilā pozīcijā. Pirmo iespēju izmantoja. Protams, būs Korpis un kaut kas mainīsies. Tomēr Korpja atgriešanos nav jāsaista ar Kivlenieka uzticības kredīta pazemināšanos. Viņš debitēja NHL lieliski. Atnāks Korpis- un? Tu zini kāds viņš būs? Es arī nē, bet kā jau te rakstīja- viņam nervu zāles derēs, jo pa to laiku, kamēr viņa nav abi latvieši ir kaldinājuši BJ fantastisko sēriju un var sanākt tā, ka Korpis būs pagalam apmaldījies un notiks tas, ka būs Elvis un Matīss. Korpim vairs nekas nav īsti garantēts- mans subjektīvais viedoklis. PS Un var arī bez CAPS rakstīt.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-20 20:23, pirms 4 gadiem
PS- ir jau hokeja eksperti, bet Tu jau zini- ir sportā tāpat kā dzīvē lietas, ko Tu sajūti un ko neizskaidro nekādas baigās statistikas... Un tagad ir sajūta, ka Elvis un Metīss var būt BJ un... bez Korpja... Protams, Matīsam vēl vajag 5-10 uzvaras, ceļš ir tāls, bet TAGAD jau viss ir ne sapnis, bet realitāte.....

  +2 [+] [-]

, 2020-01-20 20:23, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: 2 gadus atpakaļ, kad Elvis jau bija draftēts un Kivleniekam bija pirmā sezona CBJ sistēmā par to iedomāties un sapņot varēja daudzi.
labi nelej jau. Parasti tu tieši esi tas, kurš turas pie zemes, bet šitas jau ir no kosmosa. Sapņot, kad bija gan korpisals and bobrovskis, ka būs šitie abi pieteikumaa spelei? Hahah.

  +7 [+] [-]

, 2020-01-20 20:25, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Es runāju uz šo brīdi viņš ir stabilā pozīcijā. Pirmo iespēju izmantoja. Protams, būs Korpis un kaut kas mainīsies. Tomēr Korpja atgriešanos nav jāsaista ar Kivlenieka uzticības kredīta pazemināšanos. Viņš debitēja NHL lieliski. Atnāks Korpis- un? Tu zini kāds viņš būs? Es arī nē, bet kā jau te rakstīja- viņam nervu zāles derēs, jo pa to laiku, kamēr viņa nav abi latvieši ir kaldinājuši BJ fantastisko sēriju un var sanākt tā, ka Korpis būs pagalam apmaldījies un notiks tas, ka būs Elvis un Matīss. Korpim vairs nekas nav īsti garantēts- mans subjektīvais viedoklis. PS Un var arī bez CAPS rakstīt.
Tavs subjektīvais viedoklis - pie tā arī paliksim.
Mani subjektīvie novērojumi liek domāt, ka Korpisalo vieta CBJ sistēmas pirmajā komandā šīs sezonas ietvaros nav apdraudēta ne par kapeiku.

P.S.
Nerakstu ne ar kepu, ne boldu (vari pārbaudīt nocitējot manu tekstu un random lietotāja tekstu, kurš ir noboldots pašrocīgi).

  +2 [+] [-]

, 2020-01-20 20:26, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: PS- ir jau hokeja eksperti, bet Tu jau zini- ir sportā tāpat kā dzīvē lietas, ko Tu sajūti un ko neizskaidro nekādas baigās statistikas... Un tagad ir sajūta, ka Elvis un Metīss var būt BJ un... bez Korpja... Protams, Matīsam vēl vajag 5-10 uzvaras, ceļš ir tāls, bet TAGAD jau viss ir ne sapnis, bet realitāte.....
Juris šodien aukstus ūdens spaiņus uz sakarsušajām galvām nežēlo
par šo vēl vienu uzlies. ha-ha-haa

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 20:27, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: (..)
Matīss ir STABILĀ otrā numura pozīcijā NHL? TIEŠĀM?
(..)
autora Bold un vēl CAPS LOCK vienā komentā patiešām ir "pārsālīts".

  +3 [+] [-]

, 2020-01-20 20:29, pirms 4 gadiem
ovečka rakstīja: labi nelej jau. Parasti tu tieši esi tas, kurš turas pie zemes, bet šitas jau ir no kosmosa. Sapņot, kad bija gan korpisals and bobrovskis, ka būs šitie abi pieteikumaa spelei? Hahah.
Es nesaku, ka ES sapņoju. Es, godīgi, Kivlenieka izredzes uz NHL karjeru vērtēju ļoti piesardzīgi un arī tagad nav noticis nekas tāds, lai šīs piesardzības nebūtu.

Es par to, ka abi divi pirms 2 gadiem bija CBJ sistēmā un tie, kuriem gribējās fantazēt, bet tādu nebija maz, varēja jau sākt zīmēt scenārijus (pameklē Sc.com arhīvā ziņu par Kivlenieka noslēgto līgumu, tur jau bija sapņotāji).

  +3 [+] [-]

, 2020-01-20 20:30, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: autora Bold un vēl CAPS LOCK vienā komentā patiešām ir "pārsālīts".
Operēju ar tiem rīkiem kas nu man ir doti. Vai arī, ja jau ir automātiskais bolds, tad visu ir jāuztver kā UZSVARU?

Beigu beigās, kad rakstu komentāru, man viss formatējums ir tieši tāds pats kā jebkuram lietotājam.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 20:30, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: autora Bold un vēl CAPS LOCK vienā komentā patiešām ir "pārsālīts".
Kā kuram, kā kuram..

  +1 [+] [-]

, 2020-01-20 20:31, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Tavs subjektīvais viedoklis - pie tā arī paliksim.
Mani subjektīvie novērojumi liek domāt, ka Korpisalo vieta CBJ sistēmas pirmajā komandā šīs sezonas ietvaros nav apdraudēta ne par kapeiku.

P.S.
Nerakstu ne ar kepu, ne boldu (vari pārbaudīt nocitējot manu tekstu un random lietotāja tekstu, kurš ir noboldots pašrocīgi).
Īpatnēji, ja Tu raksti, ka Korpisalo vieta nav apdraudēta- Elvis to JAU ir apdraudējis kā pirmā vārtsarga vietu. Ja viss notiks kā pašlaik- Elvis Korpi nogremdēs uz otro numuru... tā taču varētu būt. Ja kā otrais numurs Korpis ko nolažos... Jā, varbūt ne akurāti šosezon uzreiz, bet Kivlenieks ir spējīgs sākt elpot Korpim mugurā arī uz otro lomu... Protams, tur jau GM un aizkulises, bet atstājot tās bik malā, man liekas es nešauju baigi garām...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-20 20:33, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Operēju ar tiem rīkiem kas nu man ir doti. Vai arī, ja jau ir automātiskais bolds, tad visu ir jāuztver kā UZSVARU?

Beigu beigās, kad rakstu komentāru, man viss formatējums ir tieši tāds pats kā jebkuram lietotājam.
klau, Juri, bet vai Tu vari uzrakstīt dubultboldā, savu autora bold tekstu iekļaujot bold kvadrātiekavās?

  +3 [+] [-]

, 2020-01-20 20:36, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: klau, Juri, bet vai Tu vari uzrakstīt dubultboldā, savu autora bold tekstu iekļaujot bold kvadrātiekavās?
es zinu vienu fīču, kā vispār tikt vaļā no autoru bolda
';

  +3 [+] [-]

, 2020-01-20 20:36, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Īpatnēji, ja Tu raksti, ka Korpisalo vieta nav apdraudēta- Elvis to JAU ir apdraudējis kā pirmā vārtsarga vietu. Ja viss notiks kā pašlaik- Elvis Korpi nogremdēs uz otro numuru... tā taču varētu būt. Ja kā otrais numurs Korpis ko nolažos... Jā, varbūt ne akurāti šosezon uzreiz, bet Kivlenieks ir spējīgs sākt elpot Korpim mugurā arī uz otro lomu... Protams, tur jau GM un aizkulises, bet atstājot tās bik malā, man liekas es nešauju baigi garām...
Vieta komandā nav tas pats, kas pozīcija komandā.
Par Merzļikinu-Korpisalo, jāskatās kā soms spēlēs komandā, kas aizvien uzlabo savu sniegumu. Protams, uz Merzļikina fona daudziem ir aizmirsies, ka pirms savainojuma nebija jau tā, ka Korpisalo spēlēja slikti. Viņam bija ļoti labs decembris. Kā būs tagad - redzēs. Visas runas, ka pēc savainojuma viņš būs klibs, slikts un nevarīgs ir spekulācijas.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-20 20:37, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es zinu vienu fīču, kā vispār tikt vaļā no autoru bolda
padalīsies ar šo insaidu?

  +1 [+] [-]

, 2020-01-20 20:37, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: klau, Juri, bet vai Tu vari uzrakstīt dubultboldā, savu autora bold tekstu iekļaujot bold kvadrātiekavās?
Starp citu, esmu mēģinājis, nekas nemainās.

  +3 [+] [-]

, 2020-01-20 20:39, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: padalīsies ar šo insaidu?
autors jāiemet miskastē

  +4 [+] [-]

, 2020-01-20 20:39, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: autors jāiemet miskastē
A tu esi radikālu ideju piekritējs.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-20 20:43, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: autors jāiemet miskastē
LOL! Jānobloķē autors, lai pēc tam klikotu uz viņa teksta un lasītu bez bolda?! Ģeniāli!

  +4 [+] [-]

, 2020-01-20 20:45, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: LOL! Jānobloķē autors, lai pēc tam klikotu uz viņa teksta un lasītu bez bolda?! Ģeniāli!
Nestandarta problēmas prasa tikpat nestandarta risinājumus.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-20 20:55, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nestandarta problēmas prasa tikpat nestandarta risinājumus.
mani uzjautrina , kad Tev pieduras klāt par spirtacentra BOLD sevišķi , kad to dara nu tādi veci lietotāji, kas te dzīvo ne pirmo gadu
es vienreiz tā riktīgi rēcu, man liekas tas bija alguns(varbūt kļūdos un tas bija kāds cits), par kaut ko riktīgi salecāties

     [+] [-]

, 2020-01-20 21:04, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: mani uzjautrina , kad Tev pieduras klāt par spirtacentra BOLD sevišķi , kad to dara nu tādi veci lietotāji, kas te dzīvo ne pirmo gadu
es vienreiz tā riktīgi rēcu, man liekas tas bija alguns(varbūt kļūdos un tas bija kāds cits), par kaut ko riktīgi salecāties
Nez, daudzi to, kā esmu novērojis, uzskata par īpašu šiku - norādīt uz boldu, kuru es nemaz un nekā izslēgt nevaru.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-20 21:08, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nez, daudzi to, kā esmu novērojis, uzskata par īpašu šiku - norādīt uz boldu, kuru es nemaz un nekā izslēgt nevaru.
te jau arī ir viens īpatnis, kurš, protestējot pret šo autoru privilēģiju, visus savus komentus raksta boldā.

     [+] [-]

, 2020-01-20 21:14, pirms 4 gadiem
Juri varbūt zini kādu bezmaksas saitu, kur var skatīties AHL spēles? tagad darīt nav ko varētu Balceru paskatīties fermā...
Slēpts komentārs: Andzzeys

     [+] [-]

, 2020-01-20 21:22, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Juri varbūt zini kādu bezmaksas saitu, kur var skatīties AHL spēles? tagad darīt nav ko varētu Balceru paskatīties fermā...
Ja kaut kas interesē no AHL, pats vienmēr meklēju un ne vienmēr ar panākumiem. Ir bijušas reizes, kad maksāju AHL TV.

     [+] [-]

, 2020-01-20 21:25, pirms 4 gadiem
Juri, vai ir iespēja, ka Korpisalo nosūta uz AHL tipo atgūt spēu praksi? un skat šamais neatgūst?

     [+] [-]

, 2020-01-20 21:28, pirms 4 gadiem
Andzzeys rakstīja: Ar neesmu Miņina fans, bet šoreiz jāpiekrīt, Kivlenieks NHL vēl neko nav sasniedzis un nekādu vārdu iemantojis. Tādu NHL, kas no apakšas atnāk un pirmajā spēlē nospīd, ir bijis tūkstošiem, tomēr daudziem ar to arī viss beidzās.

Un pat par Merzy es nebūtu 100% drošs. Jā, mūsējais un arī es priecājos par viņa panākumiem, taču personīgi man viņš īpaši intelektuāls neliekās, kam gan ar sportu ir maz sakara, tas mans personīgais sproedelējums par viņu kā cilvēku! Taču arī tāds psiholoģiski noturīgs viņš nešķiet. Te viņam žurnālisti traucē, te vēl kaut kas, te vēl kaut kas...
būtu interesanti dzirdēt tādu detalizētāku intelekta izvērtējumu, respektīvi, kas tieši bija tas, kas lika domāt par intelekta trūkumu.
Tā pat par psiholoģiskās noturības neesamību. Vienkārši būtu interesanti uzzināt, kāds pēc tavām domām tad ir psiholoģiski noturīga vārtsarga profils, ja čalis, kas pēc tik neveiksmīga sezonas sākuma spēja nenolaist rokas, nepadoties un apgriezt visu ar kājām gaisā, atstāj psiholoģiski nenoturīga civlēka iespaidu

     [+] [-]

, 2020-01-20 21:29, pirms 4 gadiem
nu ka nav ta nav AHL. paklausīšos šrota podkāstu, kā šie lej par Merzļikinu un Kivlenieku un Latvijas vārtsargu topu veido

     [+] [-]

, 2020-01-20 21:47, pirms 4 gadiem
Elvim Respektuha. Un Kivliniekam dubultaa!Atvainojos par savam nepareizajam prognizem, ka pret NY vartos liku Merzlikinu.

     [+] [-]

, 2020-01-20 21:48, pirms 4 gadiem
Juri, cik kivlenokss ar 2-way līgumu saņem par nhl spēli? Principā vajadzētu būt, ka ir hau atsitis 2-3 ahl sezonas, tātad var bez stresa turpināt strādāt. Cerams, ka pāris sezonu laikā būs minimums stabils otrais!

     [+] [-]

, 2020-01-20 21:49, pirms 4 gadiem
taa!!!
Igaunijas gandriiz naftas sheiham nekas te nav sakaams?!

     [+] [-]

, 2020-01-20 21:53, pirms 4 gadiem
henrijz rakstīja: Juri, cik kivlenokss ar 2-way līgumu saņem par nhl spēli? Principā vajadzētu būt, ka ir hau atsitis 2-3 ahl sezonas, tātad var bez stresa turpināt strādāt. Cerams, ka pāris sezonu laikā būs minimums stabils otrais!
to tu labĀk Funim prasi viŠ tev pa fiXo izkalkulĒs ar playoffa kabatas kalkulaatŌru sezonas punktus un algu viSu!!!

     [+] [-]

, 2020-01-20 21:55, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: būtu interesanti dzirdēt tādu detalizētāku intelekta izvērtējumu, respektīvi, kas tieši bija tas, kas lika domāt par intelekta trūkumu.
Tā pat par psiholoģiskās noturības neesamību. Vienkārši būtu interesanti uzzināt, kāds pēc tavām domām tad ir psiholoģiski noturīga vārtsarga profils, ja čalis, kas pēc tik neveiksmīga sezonas sākuma spēja nenolaist rokas, nepadoties un apgriezt visu ar kājām gaisā, atstāj psiholoģiski nenoturīga civlēka iespaidu
šnabi dzersi?

     [+] [-]

, 2020-01-20 21:56, pirms 4 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: to tu labĀk Funim prasi viŠ tev pa fiXo izkalkulĒs ar playoffa kabatas kalkulaatŌru sezonas punktus un algu viSu!!!
Nē bija standarta izcenojums, vecums mācas virsū, bet kkur atceros kko ap 43k $ par spēli... ahl kontrakts bija apmēram tāds pats...

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:01, pirms 4 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: šnabi dzersi?
Pievienosies?

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:02, pirms 4 gadiem
Joparasate rakstīja: Juri, vai ir iespēja, ka Korpisalo nosūta uz AHL tipo atgūt spēu praksi? un skat šamais neatgūst?
PS. Par to jau bija mana diskusija ar Juri...

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:02, pirms 4 gadiem
henrijz rakstīja: Juri, cik kivlenokss ar 2-way līgumu saņem par nhl spēli? Principā vajadzētu būt, ka ir hau atsitis 2-3 ahl sezonas, tātad var bez stresa turpināt strādāt. Cerams, ka pāris sezonu laikā būs minimums stabils otrais!
ar kalkulatoru vari izrēķināt, ja Kivlenieka sezonas alga NHL ir $$ 925 000, bet AHL alga- 70 000.
https://www.capfriendly.com/players...

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:03, pirms 4 gadiem
henrijz rakstīja: Nē bija standarta izcenojums, vecums mācas virsū, bet kkur atceros kko ap 43k $ par spēli... ahl kontrakts bija apmēram tāds pats...

NHL vispār maksā par pavadītajām dienām, nevis spēlēm.
Kivlenieka alga AHL 70 pakas.
par vienu dienu man liekas viņš saņem kaut kur 5 pakas

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:03, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: ar kalkulatoru vari izrēķināt, ja Kivlenieka sezonas alga NHL ir $$ 925 000, bet AHL alga- 70 000.
https://www.capfriendly.com/players/matiss-kivlenieks
I'm the operator with my pocket calculator

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:06, pirms 4 gadiem
henrijz rakstīja: Juri, cik kivlenokss ar 2-way līgumu saņem par nhl spēli? Principā vajadzētu būt, ka ir hau atsitis 2-3 ahl sezonas, tātad var bez stresa turpināt strādāt. Cerams, ka pāris sezonu laikā būs minimums stabils otrais!
Nu, tik labi vēl nav, bet, NHL alga viņam ir 13x lielāka nekā AHL alga. Rēķinot, ka līgums tiek slēgts uz periodu septembris-aprīlis, t.i., 8 mēnešiem, tad... nu, tā rupji rēķinot, viens mēnesis NHL viņam ir tikpat naudīgs kā sezona AHL.

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:06, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja:
NHL vispār maksā par pavadītajām dienām, nevis spēlēm.
Kivlenieka alga AHL 70 pakas.
par vienu dienu man liekas viņš saņem kaut kur 5 pakas
vareetu iekapaat biŠ Šnabi un aizŠaut pie kirbju saimnieces? ko???

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:07, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Rēcīgi palasīt visu ko esat sadrukājuši
neaizmirsti 3x pielabot un beigaas izdzeest komentus, Fliper!!!

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:08, pirms 4 gadiem
Joparasate rakstīja: Juri, vai ir iespēja, ka Korpisalo nosūta uz AHL tipo atgūt spēu praksi? un skat šamais neatgūst?
Atgūt praksi? T.i., paspēlēt? Tehniski var tikt nosūtīts.
Neatgūst spēļu praksi? Kā tas ir jāsaprot? Nosūta uz AHL, bet neļauj spēlēt?

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:09, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Jautājums Jurim: Jūs ārzemju portālos arī rakstat?
Tagad nerakstu nekur, tikai tviterī.

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:11, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nu, tik labi vēl nav, bet, NHL alga viņam ir 13x lielāka nekā AHL alga. Rēķinot, ka līgums tiek slēgts uz periodu septembris-aprīlis, t.i., 8 mēnešiem, tad... nu, tā rupji rēķinot, viens mēnesis NHL viņam ir tikpat naudīgs kā sezona AHL.
Nu normāli, turpat jau apmēram būs līdz korpy atgriezīsies!😎

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:12, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Atgūt praksi? T.i., paspēlēt? Tehniski var tikt nosūtīts.
Neatgūst spēļu praksi? Kā tas ir jāsaprot? Nosūta uz AHL, bet neļauj spēlēt?
Tehniski Tev, Juri, viss... Tu izlaid realitāti kāda tagad izvērsusies mūsu vārtsargiem.... Tā ir pirmā Tava nelaime- statistika nekad nepasaka visu. Otrais- nosūta uz AHL, bet tur neveicas. Ko nu? Un zini- tā ar Korpi var būt!!...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-20 22:13, pirms 4 gadiem
lai būtu pavisam precīzi, Kivlenieks uz doto brīdi šosezon NHL ir nopelnījis 129 301 $
https://www.capfriendly.com/teams/b...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-20 22:18, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Tehniski Tev, Juri, viss... Tu izlaid realitāti kāda tagad izvērsusies mūsu vārtsargiem.... Tā ir pirmā Tava nelaime- statistika nekad nepasaka visu. Otrais- nosūta uz AHL, bet tur neveicas. Ko nu? Un zini- tā ar Korpi var būt!!...
Lai vai kā man patiktu statistika to vienmēr cenšos apstiprināt ar kādu piemēru.

Šajā gadījumā tu (un ne tikai tu) mēģini potenciālai plejofu komandai aizstāt tikko pirmo NHL spēli aizvadījušu, bet pirms tam ļoti šaubīgi divarpus sezonas AHL spēlējušu vārtsargu ar NHL veterānu, kurš, turklāt, šajā sezonā bija gana labs, lai tiktu līdz All-Stars spēlei. Jā, ASG nav tas pats kas AS izlase un esošajā formātā tur arī ir daudz iebilžu, bet tomēr - viņš rādīja savu, iespējams, labāko spēli kādu jebkad ir demonstrējis NHL.

Korpisalo, visdrīzāk, netiks ne uz kādu AHL sūtīts un tiks iesaistīts spēlēs kā tikko būs gatavs (būs gatavs tieši to arī nozīmē, ka treniņos būs redzams, ka viņš IR gatavs) spēlēt. Turklāt, viņš sevi ir pierādījis, kas NHL mērogos ir MILZĪGS pluss salīdzinot ar "izlēcējiem" no AHL.

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:20, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Tehniski Tev, Juri, viss... Tu izlaid realitāti kāda tagad izvērsusies mūsu vārtsargiem.... Tā ir pirmā Tava nelaime- statistika nekad nepasaka visu. Otrais- nosūta uz AHL, bet tur neveicas. Ko nu? Un zini- tā ar Korpi var būt!!...
Un par to vai statistika pasaka vai nepasaka visu - statistika NEKO nepasaka, tā PARĀDA. Tie cipari tiešām VISU arī parāda, sevišķi ņemot mūsdienu advancēto statistiku un analītiku.

Tas kā šie dati pēc tam tiek interpretēti jau ir cits stāsts, kur bez konteksta neiztikt.

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:20, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Īstenībā vajadzētu! Nav nemaz tik cilvēku pasaulē, kas saprot "NHL drēbi".
Ir piedāvājumi?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-20 22:24, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Ir piedāvājumi?
VV ar Guņu vakar neaicināja skatīties pens vs bruins un jūtūbē ekspertot?

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:28, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: VV ar Guņu vakar neaicināja skatīties pens vs bruins un jūtūbē ekspertot?
Nē, neaicināja gan. Es pats arī tā ne reizi arī neesmu skatījies ko un kā viņi tur ņemas.

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:31, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Nē, neaicināja gan. Es pats arī tā ne reizi arī neesmu skatījies ko un kā viņi tur ņemas.
hendža skatās, īsumā spirtacentrā izstāsta vv pērles

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:32, pirms 4 gadiem
Čehs Kubalīks, kurš Čikāgā jau guvis 21 vārtus sava NHL debijas sezonā, ir pārsteigums?

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:33, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Lai vai kā man patiktu statistika to vienmēr cenšos apstiprināt ar kādu piemēru.

Šajā gadījumā tu (un ne tikai tu) mēģini potenciālai plejofu komandai aizstāt tikko pirmo NHL spēli aizvadījušu, bet pirms tam ļoti šaubīgi divarpus sezonas AHL spēlējušu vārtsargu ar NHL veterānu, kurš, turklāt, šajā sezonā bija gana labs, lai tiktu līdz All-Stars spēlei. Jā, ASG nav tas pats kas AS izlase un esošajā formātā tur arī ir daudz iebilžu, bet tomēr - viņš rādīja savu, iespējams, labāko spēli kādu jebkad ir demonstrējis NHL.

Korpisalo, visdrīzāk, netiks ne uz kādu AHL sūtīts un tiks iesaistīts spēlēs kā tikko būs gatavs (būs gatavs tieši to arī nozīmē, ka treniņos būs redzams, ka viņš IR gatavs) spēlēt. Turklāt, viņš sevi ir pierādījis, kas NHL mērogos ir MILZĪGS pluss salīdzinot ar "izlēcējiem" no AHL.
Elvis ir izlēcējs? Elvis nav it kā Tavuprāt neko šo laiku pierādījis? Nu taču treneris nav tik stulbs, lai redzētu, ko dara Elvis un ko Korpis savās labākajās spēlēs... Beidz- tur Amerikā viņi nav tik stulbi.... Par spīti visam... Nu Korpi vilks, bet tagad ir Elvis... Var norietēt, bet ticu viņam... Kivlenieks var izkonkurēt Korpi... Jā, tur kaut kāds GM, bet ir jau arī tur cilvēki skatās reāli un Korpis nav tāds monstrs kā Tu raksti... Nu nav!

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 22:34, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Čehs Kubalīks, kurš Čikāgā jau guvis 21 vārtus sava NHL debijas sezonā, ir pārsteigums?
man nē!

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 22:37, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: man nē!
Prieks par viņu.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 22:38, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Elvis ir izlēcējs? Elvis nav it kā Tavuprāt neko šo laiku pierādījis? Nu taču treneris nav tik stulbs, lai redzētu, ko dara Elvis un ko Korpis savās labākajās spēlēs... Beidz- tur Amerikā viņi nav tik stulbi.... Par spīti visam... Nu Korpi vilks, bet tagad ir Elvis... Var norietēt, bet ticu viņam... Kivlenieks var izkonkurēt Korpi... Jā, tur kaut kāds GM, bet ir jau arī tur cilvēki skatās reāli un Korpis nav tāds monstrs kā Tu raksti... Nu nav!
vispār Kivlenieks izlēca no AHL uz NHL Korpi traumas rezultātā, nevis Elvis
Elvis izlēca no bekapa uz pirmo numuru dotajā situācijā

  +3 [+] [-]

, 2020-01-20 22:39, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: hendža skatās, īsumā spirtacentrā izstāsta vv pērles
Jāuzraksta VV, lai aicina Juri Lotāra vietā. Savādāk 11.lv sadomājušies, ka Lotārs ir nr.1 NHL speciālists Latvijā.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-20 22:42, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Elvis ir izlēcējs? Elvis nav it kā Tavuprāt neko šo laiku pierādījis? Nu taču treneris nav tik stulbs, lai redzētu, ko dara Elvis un ko Korpis savās labākajās spēlēs... Beidz- tur Amerikā viņi nav tik stulbi.... Par spīti visam... Nu Korpi vilks, bet tagad ir Elvis... Var norietēt, bet ticu viņam... Kivlenieks var izkonkurēt Korpi... Jā, tur kaut kāds GM, bet ir jau arī tur cilvēki skatās reāli un Korpis nav tāds monstrs kā Tu raksti... Nu nav!
Izlēcējs ir Kivlenieks. Vai viņš var izkonkurēt Korpisalo? Kāpēc, lai nevarētu? Lai tik konkurē! Tikai stāsts ir par to, ka 1 spēle NHL, lai arī spilgta un visādi citādi laba, neatsver visu to, ko viņš PRO hokejā darīja līdz šim, t.i., AHL viņš nerādīja spēli, kas ļautu domāt, ka tagad aug NHL vārtsargs. Jā, tur ir iemesli utt., bet nerādīja. Pagājušsezon ECHL spēlēja, jo AHL sastāvā īsti nevarēja tikt.

Pašlaik viss šitas haips un ārprāts ir balstīts uz vienu spēli, lai arī vēl pirms nedēļas, kad viņu nosūtīja uz AHL, lai paspēlē, te galvenā doma bija, ka "nu, vairs tad jau nebūs iespēju debitēt."

Kivlenieks arī šosezon nebija AHL pirmais numurs, ja tā godīgi. CBJ sistēma ārkārtas situācijā vienkārši izlēma Vehvilainenu, kuram tā ir pirmā sezona ZAmerikas profos, neraustīt, bet līguma pēdējā gadā tad apskatīties kas no Kivlenieka sanāk. Nu, pēc ilgas dublēšanas, beidzot tika laukumā. Nu, nospēlēja labi! Malacis! Taču, ko tas tagad maina?

Ja vien nebūs savainojumu, pēc Korpisalo atgriešanās Kivlenieks tiks nosūtīts uz AHL, kur viņam būs jāpierāda savs pārākums vispirms pār Vehvilainenu (bet viņš ir TOP prospekts visā NHL).

  +1 [+] [-]

, 2020-01-20 22:42, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jāuzraksta VV, lai aicina Juri Lotāra vietā. Savādāk 11.lv sadomājušies, ka Lotārs ir nr.1 NHL speciālists Latvijā.
es vienreiz pirms NHL sezonas to Lotāru mēgināju klausīties, bet tālu netiku. apnika tipa šitā pasaku stāstītāja spirtacentrā - lietotāja Jessy

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:48, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: es vienreiz pirms NHL sezonas to Lotāru mēgināju klausīties, bet tālu netiku. apnika tipa šitā pasaku stāstītāja spirtacentrā - lietotāja Jessy
Viņa patiešān ir sieviete?

     [+] [-]

, 2020-01-20 22:50, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Viņa patiešān ir sieviete?
laikam jau nē nejauši uzspiedās a nevis s, kā blakus abi burti uz klavas

  -2 [+] [-]

, 2020-01-20 22:56, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: autors jāiemet miskastē
Zinkariba nema virsroku,iemetu miskaste,tagad nevaru vinu tur atrast!

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 22:57, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Viņa patiešān ir sieviete?
kaads nevar iedot man Melissas numuru vajadzeetu uzgriezt!!!

  +5 [+] [-]

, 2020-01-20 22:59, pirms 4 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: šnabi dzersi?
Ar tevi kaut odekolonu, dārgais!!!

  +2 [+] [-]

, 2020-01-20 22:59, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: te jau arī ir viens īpatnis, kurš, protestējot pret šo autoru privilēģiju, visus savus komentus raksta boldā.
Nebija gadijuma Skudrinieks vai ka vinu tur?!

     [+] [-]

, 2020-01-20 23:01, pirms 4 gadiem
Autors nepieminēja, ka Ovi ir sipri mazāk aizvadījis spēles kā citi kas ir/bija top 10, un ja spēlēs vēl gadus 4-5 ar tadu pasu produktivitati, tad ir iespejams apdzīt Grecki.

Prieks par Elvi. Beidzot sakārtojis galvu un ir rezultāts!

  +3 [+] [-]

, 2020-01-20 23:04, pirms 4 gadiem
Modritis rakstīja: Nebija gadijuma Skudrinieks vai ka vinu tur?!
Jā.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-20 23:17, pirms 4 gadiem
Modritis rakstīja: Zinkariba nema virsroku,iemetu miskaste,tagad nevaru vinu tur atrast!
taču tepat zemāk ir Jura komenti, uzkliko uz viņa vārda un atbloķē, ja gribi.

     [+] [-]

, 2020-01-20 23:19, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jāuzraksta VV, lai aicina Juri Lotāra vietā. Savādāk 11.lv sadomājušies, ka Lotārs ir nr.1 NHL speciālists Latvijā.
Cik ļoti es esmu atpalicis un neinformēts par visādām šitādām aktivitātēm, ka nezinu ne ko tur tajos podkāst-tusiņos dara, ne Lotāru, kas par NHL stāsta. Ir kaut kas vēl interesants, kam jāpievērš uzmanība?

     [+] [-]

, 2020-01-20 23:21, pirms 4 gadiem
Argonauts rakstīja: taču tepat zemāk ir Jura komenti, uzkliko uz viņa vārda un atbloķē, ja gribi.
Kāpēc uzreiz jāatbloķē, varbūt cilvēks tikai tagad, bez uzbāzīgā bolda sāks izjust visu komentāru burvību?

  -3 [+] [-]

, 2020-01-20 23:27, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: laikam jau nē nejauši uzspiedās a nevis s, kā blakus abi burti uz klavas
Tad nu atbildi par saviem pirkstiem un klavišiem...

  -3 [+] [-]

, 2020-01-20 23:29, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Viņa patiešān ir sieviete?
Henrij- Tavu domu spēku nepārspēt, bet nevajag jau to ko vienmēr esmu teicis- nevajag aiziet personiski.... Pat ja tas ir tikai SC...

     [+] [-]

, 2020-01-20 23:32, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Henrij- Tavu domu spēku nepārspēt, bet nevajag jau to ko vienmēr esmu teicis- nevajag aiziet personiski.... Pat ja tas ir tikai SC...
Pag, es taču neko Tev sliktu nerakstīju...

     [+] [-]

, 2020-01-20 23:33, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pag, es taču neko Tev sliktu nerakstīju...
H.E.N.R.Y. rakstīja: Viņa patiešān ir sieviete?......

  +1 [+] [-]

, 2020-01-20 23:35, pirms 4 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Cik ļoti es esmu atpalicis un neinformēts par visādām šitādām aktivitātēm, ka nezinu ne ko tur tajos podkāst-tusiņos dara, ne Lotāru, kas par NHL stāsta. Ir kaut kas vēl interesants, kam jāpievērš uzmanība?
VV ar kompāniju diezgan bieži savācas un skatās dažādus sporta veidus - futbolu, basketbolu (visbiežāk), hokeju. Skatīsies arī Brieža cīņu ar Dortikosu kopā ar Sandi Kleinu. Skatās un klačo, gan par pašu spēli, bet vairāk kopumā par to sporta veidu. Youtube čatā reģistrētie lietotāji var uzdot jautājumus, izteikt viedokli, ko arī ik pa laikam VV izlasa un apspriež kopā ar viesiem.

     [+] [-]

, 2020-01-20 23:35, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: H.E.N.R.Y. rakstīja: Viņa patiešān ir sieviete?......
Mēs jau noskaidrojām, kāpēc tāds jautājums radās...

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 23:38, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: H.E.N.R.Y. rakstīja: Viņa patiešān ir sieviete?......
Tagad tu personīgi apvaino mani, norādot, ka tas ir personīgs apvainojums tikt uzskatītai par sievieti

     [+] [-]

, 2020-01-20 23:39, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tagad tu personīgi apvaino mani, norādot, ka tas ir personīgs apvainojums tikt uzskatītai par sievieti
Tu esi sieviete?

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 23:41, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tagad tu personīgi apvaino mani, norādot, ka tas ir personīgs apvainojums tikt uzskatītai par sievieti
Hmm, ne taču.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 23:42, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Tu esi sieviete?
Bail ko tādu prasīt nav? Iedomājies, ja neesmu, kas par personīgu uzbraucienu sanāktu..

     [+] [-]

, 2020-01-20 23:42, pirms 4 gadiem
PS. Gan nesaskatu neko sliktu savos komentāros par NHL- tas ir tikai mans viedoklis. Hokeju skatos kopš Dinamo CCCP laikiem un man ir pamatotas domas, kaut daudzi jaunie var tam nepiekrist... Es esmu vēl no oldschool...

     [+] [-]

, 2020-01-20 23:43, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Bail ko tādu prasīt nav? Iedomājies, ja neesmu, kas par personīgu uzbraucienu sanāktu..
Nu beidz- ja Tu esi sieviete- es cienu visas sievietes, ja Tu prikolojies, es sāku domāt, kas ar Tavu orientāciju

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 23:44, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Hmm, ne taču.
Es tak ne jau tev, Džesi nesu cauri

  -1 [+] [-]

, 2020-01-20 23:47, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Nu beidz- ja Tu esi sieviete- es cienu visas sievietes, ja Tu prikolojies, es sāku domāt, kas ar Tavu orientāciju
Hmm.. cieni, bet, ja kāds anonīmā vidē tevi uzskata par vienu, tad uztver to par personīgu apvainojumu.. interesanti.

     [+] [-]

, 2020-01-20 23:52, pirms 4 gadiem
Ovečkins izšāva un nospēra titulu

  +1 [+] [-]

, 2020-01-20 23:55, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Hmm.. cieni, bet, ja kāds anonīmā vidē tevi uzskata par vienu, tad uztver to par personīgu apvainojumu.. interesanti.
Es ne tā izvēlējos niku un kad mani sāk saukt par sievieti ir bik jokaini, ņemot vērā, ka man kā tēvam ir laulība un divas meitas... Aizskar, jā...

     [+] [-]

, 2020-01-21 00:04, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Es ne tā izvēlējos niku un kad mani sāk saukt par sievieti ir bik jokaini, ņemot vērā, ka man kā tēvam ir laulība un divas meitas... Aizskar, jā...
Tev viela pārdomām - mani bieži uzskata par vīrieti, tieši tā paša iemesla dēļ, ka izvēlējos niku, īpaši nedomājot par to, uz kādu dzimumu tas norāda un arī tādēļ, ka te pa 90+% apgrozās džeku, bet mani tas nekad nav aizskāris, jo kāda gan starpība, nav tak iepazīšanās portāls, kur šis jau būtu nedaudz svarīgi, kamēr tev, ar trīs sievietēm savā dzīvē, kuras gan jau mīli un cieni, jūties aizskarts, ja tevi kļūdaini notur par sievieti kkādi kompleksiņi tur slēpjas, draugs mīļais.

P.s. neņem ļaunā, nespēju pretoties savam sievišķīgajam aicinājumam, kādam vecim pa*ist prātu pirms gulētiešanas

     [+] [-]

, 2020-01-21 00:10, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tev viela pārdomām - mani bieži uzskata par vīrieti, tieši tā paša iemesla dēļ, ka izvēlējos niku, īpaši nedomājot par to, uz kādu dzimumu tas norāda un arī tādēļ, ka te pa 90+% apgrozās džeku, bet mani tas nekad nav aizskāris, jo kāda gan starpība, nav tak iepazīšanās portāls, kur šis jau būtu nedaudz svarīgi, kamēr tev, ar trīs sievietēm savā dzīvē, kuras gan jau mīli un cieni, jūties aizskarts, ja tevi kļūdaini notur par sievieti kkādi kompleksiņi tur slēpjas, draugs mīļais.

P.s. neņem ļaunā, nespēju pretoties savam sievišķīgajam aicinājumam, kādam vecim pa*ist prātu pirms gulētiešanas
Jā, jā- Tev taisnība- ir jau kompleksiņi Varbūt Sievietēm ar to vieglāk tikt galā, pat ja, kā teici, tā ir tikai virtualitāte... Kaut tagad jau, kā bija tas vecais teiciens- vairs nekas nav virtuāls, arī virtualitāte ir reāla... PS. Paldies par prāta pap&&anu kādam- reizēm no malas tas nāk par labu. Arlabunakti!

  -1 [+] [-]

, 2020-01-21 00:19, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Jā, jā- Tev taisnība- ir jau kompleksiņi Varbūt Sievietēm ar to vieglāk tikt galā, pat ja, kā teici, tā ir tikai virtualitāte... Kaut tagad jau, kā bija tas vecais teiciens- vairs nekas nav virtuāls, arī virtualitāte ir reāla... PS. Paldies par prāta pap&&anu kādam- reizēm no malas tas nāk par labu. Arlabunakti!
Tu tak esi viens .......Un tas atiecas uz visiem, kas te pārspaņojušies par diviem pamatvārtsarhiem vienā nhl komandā, paskaties Gudļevska statistiku nhl.......... Tagad atrodas DEL. Ja zvaigznes sastāsies, iespējams pēc gadiem diviem Klīvlenieks būs NHL kādas komandas vārtsargs nr2, ja nē, spēlēs Eiropā, vai AHL. Pašlaik, viņs tiks aizsūtīts atpakaļ uz AHL, kaut vai viņš sausā nostāvetu.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-21 00:25, pirms 4 gadiem
Visiem ar smadzeni bišk bremzējušiem, Klīvenieks uz NHL stabila vārtsarga(2) lomu var cerēt, ne atrāk kā pēc šīs un nākamās sezonas, un ar apstākļu sakritību un viņa izcilu sniegumu.

     [+] [-]

, 2020-01-21 00:28, pirms 4 gadiem
jumis_zalktis_4754492601 rakstīja: Tu tak esi viens .......Un tas atiecas uz visiem, kas te pārspaņojušies par diviem pamatvārtsarhiem vienā nhl komandā, paskaties Gudļevska statistiku nhl.......... Tagad atrodas DEL. Ja zvaigznes sastāsies, iespējams pēc gadiem diviem Klīvlenieks būs NHL kādas komandas vārtsargs nr2, ja nē, spēlēs Eiropā, vai AHL. Pašlaik, viņs tiks aizsūtīts atpakaļ uz AHL, kaut vai viņš sausā nostāvetu.
Tu ar esi viens... visi esam vieni vienīgi.... Tur jau tas sāls- ja zvaigznes sastāsies... Pagaidām stājas... Nu kas tur Gudļevskis, visādi varēja būt, bet tāda situācija kā tagad ar NHL vārtsargiem nav bijusi nekad. Par to arī prieks. Kā Korpis atnāks atpakaļ jau arī liels stāsts, bet Elvim ir supertalants un darba spējas, kamēr Matīss vēl nav teicis savu vārdu! Galvenais, ka sāk likties, ka BJ viņu pamana....

     [+] [-]

, 2020-01-21 00:31, pirms 4 gadiem
PS. Kad gribas skatīties reāli- tad skaties. Bija Irbe, bija Skudra un Gudļevskis, bet no perspektīvas viedokļa- kā tagad nav bijis. Un es skatos optimistiski, nevis vērtēju kā, piemēram, Gudļevskis beidza...

     [+] [-]

, 2020-01-21 00:41, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Nu beidz- ja Tu esi sieviete- es cienu visas sievietes, ja Tu prikolojies, es sāku domāt, kas ar Tavu orientāciju
vina ir cmukaakais skukis ever!!! taads augums, taads dupals, nuu ok pups vareej buut paaris izmeeru vairaak. gudra kirbju saimniece ar smukaakaam aciim Vidzemes perimetraa kaa es tev sak!!!
odieriiti ar ar mieru iedzert!!!
princese nopietni!!!! sapnu sieviete!!! dzer alu skataas hoki utt!!!

     [+] [-]

, 2020-01-21 00:53, pirms 4 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: vina ir cmukaakais skukis ever!!! taads augums, taads dupals, nuu ok pups vareej buut paaris izmeeru vairaak. gudra kirbju saimniece ar smukaakaam aciim Vidzemes perimetraa kaa es tev sak!!!
odieriiti ar ar mieru iedzert!!!
princese nopietni!!!! sapnu sieviete!!! dzer alu skataas hoki utt!!!
Protams pieņemu, ka dirs par to profilu

     [+] [-]

, 2020-01-21 00:56, pirms 4 gadiem
PS. Es gan nesmejos par virtuālo- tur iepazinos ar savu bijušo sievu un tagadējo Sievieti...

     [+] [-]

, 2020-01-21 00:59, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: PS. Es gan nesmejos par virtuālo- tur iepazinos ar savu bijušo sievu un tagadējo Sievieti...
Bet kā vakar viens neloģiski mīnusus lika, ne??

  -1 [+] [-]

, 2020-01-21 01:01, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: PS. Es gan nesmejos par virtuālo- tur iepazinos ar savu bijušo sievu un tagadējo Sievieti...
es ar saveejo iepazinos 13g apakaal baaraa. kaartiigi piesmeelos Mauriciusaa tur gaaju uz baaru pirkt smigu un vina ar gaidiija shmigas rindu un tad uz PNN nu un tad alko kniebiens visu nakti pie vinjas Antonijas ielaa

     [+] [-]

, 2020-01-21 01:01, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Bet kā vakar viens neloģiski mīnusus lika, ne??
Jā, jau vakar padomāju un ierēcu par to... Tikai- man nav par ko kaunēties, izteicu savas domas un no sevis nekautrējos...

     [+] [-]

, 2020-01-21 01:02, pirms 4 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: es ar saveejo iepazinos 13g apakaal. kaartiigi piesmeelos Mauriciusaa tur gaaju uz baaru pirkt smigu un vina ar gaidiija shmigas rindu un tad uz PNN nu un tad alko kniebiens visu nakti pie vinjas Antonijas ielaa
Skan kā labs sākums Manējā mani savukārt izvilka no gada zapoja

  -1 [+] [-]

, 2020-01-21 01:04, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Skan kā labs sākums Manējā mani savukārt izvilka no gada zapoja
gadu zapojaa!!! joopt!!! man vairaak pa divdien nevelk tad 3dienaa mirii nost. tad nedzer meenesi hehe. bet gads...wtf. njaa nu respekts

     [+] [-]

, 2020-01-21 01:05, pirms 4 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: gadu zapojaa!!! joopt!!! man vairaak pa divdien nevelk tad 3dienaa mirii nost. tad nedzer meenesi hehe. bet gads...wtf. njaa nu respekts
Beidz- Tu negribētu būt manā pasaulē, tas gads bija drausmīgs- regulāri pa 0.7 dienā... Un tāpat mīlēju, strādāju, pelnīju

  -1 [+] [-]

, 2020-01-21 01:09, pirms 4 gadiem
visi kad uzpras - a kaa juus iepazinaaties?!
muusu atbilde ( vislaik klusiibaa iereecam ) - kaartiigi piesmeelaamies baraa, tad es paliku setd & sveetd paskatiijos pa TV superliigu, sveetdienaa paskatiijos visu F1 zajezdu un uz maaju sveetd naktii tad izdomaaj peec paar dien uzvaniit un veelreiz aizbraukt izvalceet

  -1 [+] [-]

, 2020-01-21 01:12, pirms 4 gadiem
Jessy rakstīja: Beidz- Tu negribētu būt manā pasaulē, tas gads bija drausmīgs- regulāri pa 0.7 dienā... Un tāpat mīlēju, strādāju, pelnīju
0.7 dienaa? ... Ozo tas tu?! ok joks.
nee nu negribeetu gan. man siivie pa retam ljoti retam. bet kad uznaak varu 10 buttels teervetnieka ieliet kkad te nesen to izdariiju tik peec tam naakamaa dienaa paalis + kad saakaas sushnjaks tad pusotru dienu tureeja

     [+] [-]

, 2020-01-21 01:15, pirms 4 gadiem
sniegaviirs_nistjak_101591567482359 rakstīja: 0.7 dienaa? ... Ozo tas tu?! ok joks.
nee nu negribeetu gan. man siivie pa retam ljoti retam. bet kad uznaak varu 10 buttels teervetnieka ieliet kkad te nesen to izdariiju tik peec tam naakamaa dienaa paalis + kad saakaas sushnjaks tad pusotru dienu tureeja
Bija, bija tā... Sēdi viens, Sievietes nav, ņehuja nav.... Bet, zini, kad ir Sieviete, sāk domas mainīties par to vai gribas vai nē to sūda dziru.... Bet vīriešiem jau vajag

     [+] [-]

, 2020-01-21 01:18, pirms 4 gadiem
PS Nu nevar tas tēviņš bez Sievietes

     [+] [-]

, 2020-01-21 08:52, pirms 4 gadiem
" Merzļikins ir pirmais latvietis, kuram ticis šāds gods." Acīmredzot šāda nominācija ir tikai pēdējos gados, jo gan Ozo, gan Irbe noteikti būtu bijuši nedēļas Top3!

     [+] [-]

, 2020-01-21 10:02, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: autors jāiemet miskastē
Visi bloķējam Miņinu, lai pēc tam viņa teksts clivēcīgi rādītos! Bet par Elvi tiešām priekš! Ticis arī kompānijā starp diviem potenciālajiem HOF-iem.