Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Girgensonu iespēlē pirmās maiņas centra uzbrucēja pozīcijā

Rolands Eliņš

Girgensonu iespēlē pirmās maiņas centra uzbrucēja pozīcijā
Zemgus Girgensons
Foto: AP/Scanpix

Šīsnakts vienīgajā Nacionālās hokeja līgas spēlē Monreālas "Canadiens" ar 3:1 pieveica Otavas "Senators", gūstot trešo uzvaru trīs spēlēs, savukārt Bufalo "Sabres" sagaidījusi nepatīkamas ziņas pamatvārtsarga Robina Lēnera sakarā - traumas dēļ viņam būs jāizlaiž vismaz pusotrs mēnesis. Treneris Dens Bailsma tikmēr meklē optimālos maiņu sastāvus un pirmajā uzbrucēju virknējumā treniņā iekļāvis Zemgu Girgensonu, turklāt kā centra uzbrucēju.

Kļuvis zināms "Sabres" vārtsarga Robina Lēnera neveiksmes apjoms, proti, pašā pirmajā sezonas spēlē gūtās potītes traumas dēļ viņam nāksies izlaist 6-10 nedēļas. To apstiprināja Zemgus Girgensona pārstāvētās komandas treneris Dens Bailsma, kuram nu nāksies izmantot Čadu Džonsonu un no AHL izsaukto Neitanu Līvenu. 24 gadus vecais zviedru vārtsargs Lēners pagājušajā sezonā tika iemainīts no Otavas un vismaz sezonas sākumā viņam bija paredzēta Bufalo pamatvārtsarga pozīcija.

Savukārt labās ziņas ir jaunā aizsarga Brendana Gūles atgriešanās treniņos pēc savainojuma, kamēr jau šovakar pirmo sezonas spēli varētu aizvadīt komandas kapteinis Braiens Džionta. Viņš iepriekš nespēlēja traumas dēļ, taču šovakar (22:00 pēc Latvijas laika pret "Blue Jackets") viņam tiek paredzēta vieta Evandera Keina un Džeka Aikela maiņā (nomināli otrajā).

Tajā iepriekš tika iemēģināts arī Girgensons, kurš sezonu sāka trešajā maiņā, bet vakardienas treniņā tika iespēlēts jau pirmajā maiņā - kopā ar potenciālajiem uzbrukuma līderiem Taileru Enisu un Raienu O`Railiju. O`Railijs gan ir izteikts centra uzbrucējs, taču izteicies, ka būtu gatavs uzspēlēt arī malā, un vakardienas treniņā centra pozīcijā bija ielikts tieši Girgensons.

"Es nedaudz parunāju ar Raienu pēc iepriekšējās spēles, viņš teica, ka ir jau spēlējis kā malējais uzbrucējs un neiebilst šādai idejai," sacīja Dens Bailsma. "Uzskatu, ka Zemgus pirmajās divās spēlēs mūsu komandā pastrādāja viskonsekventāk. Domāju, ka pārbaudes spēlēs viņš spēlēja vislabāk tieši centra pozīcijā. Viņš labi spēlē arī malā, tas tiesa, bet... pateicu, ka Zemgus tagad uzspēlēs centrā. Zinu, ka viņš tur sajutīsies komfortabli. Varam Girgensonam uzticēties iemetienā, varam uzticēties, ka viņš vajadzības gadījumā palīdzēs aizsardzībā, tā ka viņa vispusība mums ir ļoti noderīga."

Vienīgajā NHL spēlē šonakt gan "Canadiens", gan "Senators" vārtos sūtīja debitantus, kuri abi - Monreālas vārtsargs Maiks Kondons un Otavas vārtsargs Metjū O`Konors - piedzīvoja savas debijas NHL. Šī bija pirmā spēle NHL vēsturē kopš 1967. gada, kad abu komandu pamatsastāvos ir vārtsargi, kuri aizvada savas pirmās minūtes NHL.

Veiksmīgāka šī spēle izrādījās Kondonam, kurš atvairīja 20 no 21 pretinieku metiena un palīdzēja komandai gūt uzvaru ar 3:1. Vienīgos vārtus viņš ielaida otrā perioda vidū, nepārliecinoši nospēlējot vairākumā, kad ar precīzu metienu ātrajā uzbrukumā izcēlās Žans Gabriels Pažo.

"Canadiens" jau pirmajā periodā bija panākusi 2:0, par abiem vārtiem bija parūpējies Tomāšs Plekaņecs, bet uzvarai punktu 46. minūtē pielika Torijs Mičels. O`Konors atvairīja 31 metienu no Monreālas izdarītajiem 34. "Canadiens" šī bija trešā uzvara trīs sezonas pirmajās spēlēs, bet "Senators" pēc pirmajiem diviem panākumiem cieta pirmo neveiksmi.

Izmantotie resursi:
NHL.com - The National Hockey League
GIONTA COULD RETURN MONDAY WHILE LEHNER OUT...
Sabres to move Girgensons to center - BN Hockey

1 2 55 komentāri

  -1 [+] [-]

, 2015-10-12 09:26, pirms 9 gadiem
Girgensonu jau paguojuša spieli pret Tampu, jau laiku pa laikam īspieluoja pyrmajā maiņī, tai ka tys naizbreina, laikam Bailsmam cīši pateik Girgensona spiele, ka meiģina jū pyrmaja maiņī + komandys traumys, partū veiksmi Girgensonam nūsatureit pyrmāja maiņā.

 +13 [+] [-]

, 2015-10-12 09:33, pirms 9 gadiem
Te tev bija tresaa maina ...

 +25 [+] [-]

, 2015-10-12 09:38, pirms 9 gadiem
Girgensonam piemīt visas īpašības, lai būtu treneru mīlulis, tāpēc nebrīnos, ka Bailsmas acīs Girgensons ir jau paspējis izveidot pozitīvu iespaidu. Girgensons ir pirmās, otrās maiņas spēlētājs. Punkts.

  +5 [+] [-]

, 2015-10-12 09:39, pirms 9 gadiem
Girga malacis, prieks par Kondomu.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-12 09:42, pirms 9 gadiem
Lai Zemgum veicas. Bet tādā nabagu komandā kā Sabres tas ir tikai likumsakarīgi, ka puslīdz normāls špīlers tiks mēģināts pirmajā maiņā. Tik sūdīgu hokeju, kā spēlē Sabres, NHL reti kad var redzēt.

  -1 [+] [-]

, 2015-10-12 09:44, pirms 9 gadiem
jbk rakstīja: Lai Zemgum veicas. Bet tādā nabagu komandā kā Sabres tas ir tikai likumsakarīgi, ka puslīdz normāls špīlers tiks mēģināts pirmajā maiņā. Tik sūdīgu hokeju, kā spēlē Sabres, NHL reti kad var redzēt.
Ne jau velti tika nodēvēts par vājāko NHL klubu pēdējās desmitgades laikā. Un vēl gaidīja no Nolana kaut kādus brīnumus. RD apspēlētu šo klubu divās no trim spēlēm.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +24 [+] [-]

, 2015-10-12 09:46, pirms 9 gadiem
Girgensonam ir apskaužama darba ētika un pašatdeve, kas ir diezgan zemā līmenī daudzu mūsu sportistu vidū. Ar to arī viņš iegūst treneru uzticību un ar smagu darbu arī gūst savus punktus. Smags darbs attaisnojās.

  +5 [+] [-]

, 2015-10-12 09:54, pirms 9 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Girgensonam ir apskaužama darba ētika un pašatdeve, kas ir diezgan zemā līmenī daudzu mūsu sportistu vidū. Ar to arī viņš iegūst treneru uzticību un ar smagu darbu arī gūst savus punktus. Smags darbs attaisnojās.
piekrītu. tikai nesaprotu kādēļ daudziem mūsu sportistiem tā nav. kāpēc nav tas ''izsalkums''? dēļ tā, ka mēs, latvieši, vienkārši tādi raksturā esam, vai dēļ treneriem, sistēmām.. ? Laikam drīzāk visu mikslis. Strādāt un rukāt mēs noteikti mākam, bet ar tām ambīcijām ir kā ir.

  +6 [+] [-]

, 2015-10-12 09:57, pirms 9 gadiem
Belisima isti neiederas...Nolans bija labaks...vismaz sezonas sakuma bija daudz uzvaru pagajuso gad...nu bet ceru ka domas mainisies...

  +6 [+] [-]

, 2015-10-12 10:03, pirms 9 gadiem
rezgalis007 rakstīja: Girgensonam ir apskaužama darba ētika un pašatdeve, kas ir diezgan zemā līmenī daudzu mūsu sportistu vidū. Ar to arī viņš iegūst treneru uzticību un ar smagu darbu arī gūst savus punktus. Smags darbs attaisnojās.
Zemguss=Skrastins
Strada/spele un nechikst.
runajot par pirmo mainu tad varbut neliels parteigums.Biju domajis,ka Zemgu liks ka malejo,bet nu speles sava pozicija,kas ir loti ideali.

     [+] [-]

, 2015-10-12 10:25, pirms 9 gadiem
Arsenich rakstīja: Belisima isti neiederas...Nolans bija labaks...vismaz sezonas sakuma bija daudz uzvaru pagajuso gad...nu bet ceru ka domas mainisies...
Jā, Nolans superstārs! Tas nekas, ka viņš ir viens no pēdējo sezonu neuzvarošākajiem treneriem, kādi ir trenējuši NHL komandas.

Par pagājušo sezonu - pirmajās 18 sezonas spēlēs bija izcīnītas 3 uzvaras, no kurām divas papildlaikā (sezona tāpat tika sākta ar 0-2).
Un tikai pēc tam, komanda sāka kaut cik regulāri uzvarēt, taču tas bija tikai uzplaiksnījums (9-4), jo pēc tam sekoja 2-18 sērija.

  -1 [+] [-]

, 2015-10-12 10:34, pirms 9 gadiem
L@tgols rakstīja: Girgensonu jau paguojuša spieli pret Tampu, jau laiku pa laikam īspieluoja pyrmajā maiņī, tai ka tys naizbreina, laikam Bailsmam cīši pateik Girgensona spiele, ka meiģina jū pyrmaja maiņī + komandys traumys, partū veiksmi Girgensonam nūsatureit pyrmāja maiņā.
Ko Tu mēģini pateikt?

  +2 [+] [-]

, 2015-10-12 10:41, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, Nolans superstārs!
beidz graut Nolana autoritāti...Tu taču man apsolīji nesen

  +3 [+] [-]

, 2015-10-12 10:49, pirms 9 gadiem
Bailsma nosēdināja Zemgusu, tagad saprata, kurš komandā tiešām cīnās katru sekundi
bet punktus vajag, ļoti vajag

  -3 [+] [-]

, 2015-10-12 11:07, pirms 9 gadiem
zaipis rakstīja: beidz graut Nolana autoritāti...Tu taču man apsolīji nesen
Kad Nolanu sauc par labāko Latvijas izlases treneri, tad tas vēl kaut kā ir saprotams/piedodams, jo, kad visi ir vienādi, tad jau tur sākas simpātijas kkādas un nu lai jau.

Savukārt NHL, kur viss ir acīmredzams, t.i., kas šādā līmenī ir Nolans... nē, tādi domas lidojumi gan ir jāiznīcina jau saknē, lai tālāk neattīstās.

  +7 [+] [-]

, 2015-10-12 11:09, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Jā, Nolans superstārs! Tas nekas, ka viņš ir viens no pēdējo sezonu neuzvarošākajiem treneriem, kādi ir trenējuši NHL komandas.

Par pagājušo sezonu - pirmajās 18 sezonas spēlēs bija izcīnītas 3 uzvaras, no kurām divas papildlaikā (sezona tāpat tika sākta ar 0-2).
Un tikai pēc tam, komanda sāka kaut cik regulāri uzvarēt, taču tas bija tikai uzplaiksnījums (9-4), jo pēc tam sekoja 2-18 sērija.
Atkal tu ar savu Nolana nolikšanu. neuzvarošākais treneris? Ar kādu klubu? Tak ne jau ar Blackhawks, bet trenējot vienu no vājākajiem NHL klubiem pēdejo laiku vēsturē!

  +8 [+] [-]

, 2015-10-12 11:10, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kad Nolanu sauc par labāko Latvijas izlases treneri, tad tas vēl kaut kā ir saprotams/piedodams, jo, kad visi ir vienādi, tad jau tur sākas simpātijas kkādas un nu lai jau.

Savukārt NHL, kur viss ir acīmredzams, t.i., kas šādā līmenī ir Nolans... nē, tādi domas lidojumi gan ir jāiznīcina jau saknē, lai tālāk neattīstās.
Var jau Nolanu nolikt, protams, ar tavu azartu, bet derētu atcerēties, ka reiz viņš bija atzīts par labāko treneri NHL.

  +5 [+] [-]

, 2015-10-12 11:12, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kad Nolanu sauc par labāko Latvijas izlases treneri, tad tas vēl kaut kā ir saprotams/piedodams, jo, kad visi ir vienādi, tad jau tur sākas simpātijas kkādas un nu lai jau.

Savukārt NHL, kur viss ir acīmredzams, t.i., kas šādā līmenī ir Nolans... nē, tādi domas lidojumi gan ir jāiznīcina jau saknē, lai tālāk neattīstās.
Kādā saknē, ko tu tur lej, Nolans vadīja NHL sūdīgāko klubu, kas turpina pierādīties, nomainot treneri. Ja sastāvs ir AHL līmenī, tad ko var prasīt?

  +1 [+] [-]

, 2015-10-12 11:16, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Kad Nolanu sauc par labāko Latvijas izlases treneri, tad tas vēl kaut kā ir saprotams/piedodams, jo, kad visi ir vienādi, tad jau tur sākas simpātijas kkādas un nu lai jau.

Savukārt NHL, kur viss ir acīmredzams, t.i., kas šādā līmenī ir Nolans... nē, tādi domas lidojumi gan ir jāiznīcina jau saknē, lai tālāk neattīstās.
Un vienādi visi LAT treneri? Beļavskis, teiksim, jau nu nekādi nav liekams vienā plauktiņā ar Kurri un Nolanu.

     [+] [-]

, 2015-10-12 11:22, pirms 9 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kādā saknē, ko tu tur lej, Nolans vadīja NHL sūdīgāko klubu, kas turpina pierādīties, nomainot treneri. Ja sastāvs ir AHL līmenī, tad ko var prasīt?
Par Otavu pirms gada arī teica, ka AHL satāvs.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-12 11:23, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Ne jau velti tika nodēvēts par vājāko NHL klubu pēdējās desmitgades laikā. Un vēl gaidīja no Nolana kaut kādus brīnumus. RD apspēlētu šo klubu divās no trim spēlēm.
RD pašreiz var apspēlēt tikai MOGO vai Kurbadu

     [+] [-]

, 2015-10-12 11:26, pirms 9 gadiem
Sanchezzs rakstīja: piekrītu. tikai nesaprotu kādēļ daudziem mūsu sportistiem tā nav. kāpēc nav tas ''izsalkums''? dēļ tā, ka mēs, latvieši, vienkārši tādi raksturā esam, vai dēļ treneriem, sistēmām.. ? Laikam drīzāk visu mikslis. Strādāt un rukāt mēs noteikti mākam, bet ar tām ambīcijām ir kā ir.
būtu precīzāk teikt - gribam saņemt vairāk nekā esam ieguldījuši !!!

     [+] [-]

, 2015-10-12 11:42, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Atkal tu ar savu Nolana nolikšanu. neuzvarošākais treneris? Ar kādu klubu? Tak ne jau ar Blackhawks, bet trenējot vienu no vājākajiem NHL klubiem pēdejo laiku vēsturē!
Neuzvarošākais treneris KARJERĀ. Ar VISIEM klubiem.

Par to kāpēc viņš tika atzīts par labāko treneri, rakstīju jau pirms gada, īsumā - no sākuma nolaist komandu no stabilas PO vienības līdz lūzeriem, bet pēc gada atkal viņu atgriezt PO zonā (un uzreiz zaudēt pirmajā kārtā) nav nekāds supersasniegums, turklāt, kad komandā ir Hašeks, Šatans, Peka, Bārnabijs, Žitņiks un vēl bariņš ar, lai arī ne zvaigznēm, bet augsta līmeņa vidējas rezultativitātes (ap 50 punkti sezonā) spēlētāju.

Pēc tam, ja nu kas, Lindijs Rafs ar to pašu komandu divas sezonas pēc kārtas tika labāko komandu četriniekā - no sākuma konferences, tad SC finālā.

  -2 [+] [-]

, 2015-10-12 11:44, pirms 9 gadiem
dobrecovs rakstīja: Var jau Nolanu nolikt, protams, ar tavu azartu, bet derētu atcerēties, ka reiz viņš bija atzīts par labāko treneri NHL.
Jā, un derētu atcerēties, kurā gadā tas bija.
Tad jau arī Balderi var saukt par Top uzbrucēju, jo bija gads, kad viņu atzina par labāko uzbrucēju PČ.

  +1 [+] [-]

, 2015-10-12 11:44, pirms 9 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Un vienādi visi LAT treneri? Beļavskis, teiksim, jau nu nekādi nav liekams vienā plauktiņā ar Kurri un Nolanu.
Beļavskis nostrādāja ar izlasi vienu ciklu un PROTAMS, ka nav liekams vispār nekur. Tāpat kā Vorobjovs, kuram ar 1 PČ. Pārējie, kas ir trenējuši vismaz 2 PČ, ir rādījuši to pašu sniegumu - mīcīšanās ap 10 vietu ar, ja paveicas, retiem izrāvieniem 1/4fināla izskatā.

     [+] [-]

, 2015-10-12 11:51, pirms 9 gadiem
kur Ragnars?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2015-10-12 12:01, pirms 9 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Neuzvarošākais treneris KARJERĀ. Ar VISIEM klubiem.

Par to kāpēc viņš tika atzīts par labāko treneri, rakstīju jau pirms gada, īsumā - no sākuma nolaist komandu no stabilas PO vienības līdz lūzeriem, bet pēc gada atkal viņu atgriezt PO zonā (un uzreiz zaudēt pirmajā kārtā) nav nekāds supersasniegums, turklāt, kad komandā ir Hašeks, Šatans, Peka, Bārnabijs, Žitņiks un vēl bariņš ar, lai arī ne zvaigznēm, bet augsta līmeņa vidējas rezultativitātes (ap 50 punkti sezonā) spēlētāju.

Pēc tam, ja nu kas, Lindijs Rafs ar to pašu komandu divas sezonas pēc kārtas tika labāko komandu četriniekā - no sākuma konferences, tad SC finālā.
Tu jau vari izlikties baigi objektivais, bet Tava subjektīvā nepatika laužas cauri katrā komentā par Nolanu pēc šī komentāra vispar varētu padomāt, ka tie, kas NHL piešķir sezonas balvas ir galīgi lošaras un pilnīgi nepamatoti piešķīra Nolanam sezonas labākā trenera balvu..

  +2 [+] [-]

, 2015-10-12 12:17, pirms 9 gadiem
Ha ha! Kur tad pazuduši manis nolicēji pēc spēles ar Tampa Bay Lightning kad teicu, ka Sabres bez Girgensona nav pagaidām nekas un mazajam Aikelam vēl ir jāpaugās???

  -2 [+] [-]

, 2015-10-12 12:21, pirms 9 gadiem
neputns rakstīja: Tu jau vari izlikties baigi objektivais, bet Tava subjektīvā nepatika laužas cauri katrā komentā par Nolanu pēc šī komentāra vispar varētu padomāt, ka tie, kas NHL piešķir sezonas balvas ir galīgi lošaras un pilnīgi nepamatoti piešķīra Nolanam sezonas labākā trenera balvu..
Man nav NEKĀDAS nepatikas pret Nolanu. Pilnīgi un absolūti. Man ir nepatika pret to, ka viņu tagad mēģina pasludināt par hokeja gaišāko prātu.

Par to piešķiršanu - lieta tāda, ka balvas IR JĀPIEŠĶIR. Nevar pateikt - šogad nav patiesi atbilstošu kandidātu, tāpēc mēs nepiešķirsim nevienam. Tā nenotiek. Tāpēc ir jāizvēlas no tā kas ir. Turklāt, NHL vēsturē ir tikai 6 treneri, kuri šo balvu ir saņēmuši vairākas reizes, taču neviens vairāk par trim (un arī tāds ir tikai viens), t.i., šo balvu cenšas nedot vieniem un tiem pašiem.

Līdz ar to - sezona treneru ziņā viduvēja, vēl vienu balvu Boumenam (kuram divi šādi apbalvojumi jau bija, no kuriem otrais - iepriekšējā sezonā) dot vai Kraufordam, kurš sezonu iepriekš jau bija treneris? Nu, tā nedara (vispār ir tik viens gadījums, kad treneris 2 gadus pēc kārtas šo balvu dabū).

A te ir Nolans - komanda no vājiniekiem tikusi PO, turklāt, uzvarot divīzijā. Tas nekas, ka pats Nolans to komandu bija nolaidis tik zemu, bet divīzija bija pati vājākā (divās no trim pārējām divīzijām ar 92 punktiem, kas bija BUF aktīvā, pietiktu tikai trešajai vietai). Turklāt, tajā laikā Sabres bija baigais trends ar Hašeku vārtos (Hašeks bija līgas labākais vārtsargs, MVP).

Labākā trenera balva nenozīmē, ka šis konkrētais treneris ir super-druper speciālists. Šī balva sevī ietver ļoti daudzas lietas, no kurām daļu treneris pat ietekmēt nevar (kaut vai Hašeka MVP sniegumu, kas vilka BUF), bet balva tiek pasniegta tieši viņam (lai arī drīzāk to var saukt par komandas progresa balvu). Un to es saku nevis Nolana heita dēļ (kura man nav), bet kopumā.

Piemēram, šovasar balvu iedevam Flames trenerim Hārtlijam. Kalgari bija kaut kur minēta kā sezonas TOP komanda? Nē, bet viņi no vairāku sezonu bez-plejofu sērijas tika izslēgšanas mačos. Vot i viss "labais trenerisms".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2015-10-12 12:31, pirms 9 gadiem
Teiksim tā, Vezinas, Rišāra, Hārta balvas reāli parāda, ka spēlētājs ir labs.

Teiksim, lai dabūtu Rišāra balvu, vajag par visiem vairāk vārtus samētāt. Rosa balvai - visvairāk punktus gūt. Kalderam - būt labākajam debitantam. Lai Vezinu - būt labākajam vārtsargam un statistiski jāatrodas visu trīs galveno rādītāju topā. Hārts... nu tas ir tā šaubīgāk, bet nu arī - ir jābūt labākajam līgā un ja ne visos, tad ļoti daudzos aspektos.

Visos šajos gadījumos šo labumu var izmērīt un salīdzināt, turklāt labākie patiešām arī ir labākie.

Adamsa balva, ko dod trenerim, vispār pat neparedz, ka komandai būtu kaut kas jāsasniedz! Jā, protams, to nez vai dos trenerim, kura komanda nav iekļuvusi PO, taču tas arī ir vienīgais nosacījums. Tiki PO? Ļoti labi! Vēl labāk, ja komanda pirms tam ilgi nav bijusi šajās izslēgšanas spēlēs (tas nekas, ka, iespējams, pirms tam ir veikts vairāku sezonu darbs, lai sasniegtu PO un, iespējams, ka to veica pilnīgi citi cilvēki).

Ja kāda komanda vienā sezonā izcīna 50 uzvaras, bet otrā - 55-60 vai vienkārši ir TOPā ilgu laiku, šīs komandas treneriem nekādas balvas pat nespīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
1 2 55 komentāri