Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:262, Did:0, useCase: 3

Kuldam +2 uzvarā pār Bostonu

Andrejs Siliņš

Kuldam +2 uzvarā pār Bostonu
Artūrs Kulda ar Vinipegas "Jets" kolēģiem
Foto: AP/Scanpix

Naktī uz trešdienu Latvijas hokejista Artūra Kuldas pārstāvētā Vinipegas "Jets" vienība izcīnīja uzvaru savā laukumā, Nacionālās Hokeja līgas (NHL) spēlē ar rezultātu 2:1 apspēlējot līdz šim teicami spēlējušo Bostonas "Bruins".

Līdz ar šo zaudējumu "Bruins" pārtrūka 15 spēļu sērija, kurā netika piedzīvoti zaudējumi pamatlaikā. Šajā sērijā bostonieši bija nopelnījuši 29 no iespējamajiem 30 punktiem, vienīgo reizi papildlaikā piekāpjoties "Red Wings" savā laukumā (2:3). Šoreiz nelīdzēja arī 40 "Bruins" izdarītie metieni - tos visus, izņemot vienu, atvairīja "Jets" čehu vārtsargs Ondrejs Pavelecs.

Vārtus Vinipegas komandas labā guva Endrjū Lads un Braiens Litls, un "Jets" pirmo reizi sezonā tika pie pozitīvas bilances - 12 uzvaras un 11 zaudējumi. Tiesa, vēl ir četras neveiksmes papildlaikos vai pēcspēles metienos, ko gan amerikāņu kolēģi neuzsver. Interesanti, ka Lada vārtu guvumā rezultativitātes punktu nopelnīja jau pieminētais Pavelecs - vārtsargam tā bija otrā piespēle 143 spēļu garajā NHL karjerā.

Latvijas valstsvienības aizsargs Artūrs Kulda "Jets" rindās uz ledus bija 11 minūtes un 55 sekundes, izdarīja trīs spēka paņēmienus, bloķēja divus pretinieku metienus, reizi kļūdījās piespēlē, bet sakrāja pozitīvu lietderības koeficientu (+2), jo laukumā bija brīžos, kad Vinipega guva abus vārtus.

Citā spēlē Karolīnas "Hurricanes" nelīdzēja arī seši vārtu guvumi, un komanda piedzīvoja septīto neveiksmi pēc kārtas, ar rezultātu 6:7 atzīstot Kalgari "Flames" pārākumu. Piekto zaudējumu pēc kārtas piedzīvoja Tampabejas "Lightning", kas viesos ar 1:4 piekāpās Ņujorkas "Islanders". Rietumu konferences līdere Minesotas "Wild" izbraukumā, pateicoties diviem vārtu guvumiem pirmās trešdaļas izskaņā, ar rezultātu 2:1 apspēlēja Sanhosē "Sharks".

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 08:18, pirms 12 gadiem
ieprieks tika tacu teikts kad max vinam 2 speles buus NHL..
Bet nu lidzmaz prieks kad calis tiek speleet
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-12-07 08:20, pirms 12 gadiem
Pamanījies būt laukumā īstajos brīžos. Starp citu, pieveica Bruins, kuriem līdz šai spēlei bija tikai 1 zaudējums 16 spēlēs, ja nemaldos. Katrā gadījumā - uz doto brīdi labāko komandu līgā.
Ar šo uzvaru Jets ir vairāk uzvaru kā zaudējumu un tikai 1 punkts aiz PO robežas (aiz Otavas).

Pats skatījos Ducks spēli. Kas par drāmu. Budro pirmā uzvara pār ienīstāko komandu, kas starp citu, bija agrākā Bodro darba devēja tieši pirms NHL.
Raienam veiksmīgs rikošets uzvaras vārtos, bet bija arī pelnīti, jo Ducks 2. zaudētie vārti bija dēļ rikošeta + vēl LA bija šādi tādi veiksmīgi rikošeti.

1. zaudētie vārti dēļ muļķīgas Beleskija kļūdas. Sbisa arī nebija glābējs.

PS
Hillera jaunā maska uzreiz ar uzvaru. (veidotāji speciāli masku vispirms nokrāsoja melnu, kā viņa tradicionālajai maskai, un tikai tad lika pa virsu Wild Wing zīmējumu, lai izvairtos no neveiksmīgās Movember maskas. Pagaidām strādā )

PPS
Nedaudz paskatījos arī Wild spēlil. Haketam debija NHL un arī pirmā uzvara, lai gan spēli nemaz nesāka vārtos.

  -2 [+] [-]

, 2011-12-07 08:20, pirms 12 gadiem
Palika šoreiz Big Bad Bruins bez punktiem.Bet nu ažiotāža Winnipegā tīri tā neko.Publika dziedāja, bļāva, līdz ko ripa nonāca pie Haras, sāka " būjot"...Atmosfēra bija nokaitēta, netrūka sadursmju...utt.laba spēle.

Minesotas trešais vārtsargs 21 g.vecais Hekets spēles sākumā nomainīja Hārdingu un savā pirmajā NHL spēlē atvairīja visus nieka 34 Sanhosē metienus.

Kesels futbolists...

  +3 [+] [-]

, 2011-12-07 08:21, pirms 12 gadiem
bridgwater rakstīja: Minesotas Wild atkal uzvar,soreiz karta bija SHARKS,es jums ko saciju pirms sezonas Wild 2012 STANLY CUP UZVARETAJI!!!Go WILDS!!!
IERIJIET mINUSS LICEJI
Esmu kaut ko palaidis garām? Man likās ka kausu izcīna tikai jūnijā

  -2 [+] [-]

, 2011-12-07 08:22, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Pamanījies būt laukumā īstajos brīžos. Starp citu, pieveica Bruins, kuriem līdz šai spēlei bija tikai 1 zaudējums 26 spēlēs, ja nemaldos. Katrā gadījumā - uz doto brīdi labāko komandu līgā.
Ar šo uzvaru Jets ir vairāk uzvaru kā zaudējumu un tikai 1 punkts aiz PO robežas (aiz Otavas).

Pats skatījos Ducks spēli. Kas par drāmu. Budro pirmā uzvara pār ienīstāko komandu, kas starp citu, bija agrākā Bodro darba devēja tieši pirms NHL.
Raienam veiksmīgs rikošets uzvaras vārtos, bet bija arī pelnīti, jo Ducks 2. zaudētie vārti bija dēļ rikošeta + vēl LA bija šādi tādi veiksmīgi rikošeti.

1. zaudētie vārti dēļ muļķīgas Beleskija kļūdas. Sbisa arī nebija glābējs.

PS
Hillera jaunā maska uzreiz ar uzvaru. (veidotāji speciāli masku vispirms nokrāsoja melnu, kā viņa tradicionālajai maskai, un tikai tad lika pa virsu Wild Wing zīmējumu, lai izvairtos no neveiksmīgās Movember maskas. Pagaidām strādā )

PPS
Nedaudz paskatījos arī Wild spēlil. Haketam debija NHL un arī pirmā uzvara, lai gan spēli nemaz nesāka vārtos.
Jā, vakar drusku sajaucu Minesotu ar LA un Anaheimu ar SJS... bet Tu jau saprati...
Nu drusku jau nu Pīlēm noplauka šorīt, neko teikt.Sen nebija uzvarējuši.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-07 08:25, pirms 12 gadiem
Lieliski! 11 minūtēs paspēja būt klāt pie abiem vārtu guvumiem Fano jau ielikta Jets šīs nakts spēle, jāvelk nost :w00t:

  -1 [+] [-]

, 2011-12-07 08:27, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Jā, vakar drusku sajaucu Minesotu ar LA un Anaheimu ar SJS... bet Tu jau saprati...
Nu drusku jau nu Pīlēm noplauka šorīt, neko teikt.Sen nebija uzvarējuši.
Sapratu sapratu

Par to noplaukšanu - protams, bet tāpat jau noplaukst visām komandām. Arī LA daudzās situācijās noplauka. Ž.F. Žaka metiens, DSP metiens - šie ir pirmie kas nāk prātā - situācijas kad Kviks būtu bijis bezspēcīgs, ja ne vien asā leņķa. Bija arī vēl citas epizodes.

Visu laiku spēle gāja līdzīgi, arī metienos. 3. periodā gan Kings veica daudz vairāk, bet pārsvarā tie bija tādi ''uzmetieni''.

Beušeminam atkal gandrīz 30 minūtes. Pelnīti 2. zvaigzne.

Tagad Ducks 7 no 8 nākamajām spēlēm izbraukuā...

     [+] [-]

, 2011-12-07 08:32, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Sapratu sapratu

Par to noplaukšanu - protams, bet tāpat jau noplaukst visām komandām. Arī LA daudzās situācijās noplauka. Ž.F. Žaka metiens, DSP metiens - šie ir pirmie kas nāk prātā - situācijas kad Kviks būtu bijis bezspēcīgs, ja ne vien asā leņķa. Bija arī vēl citas epizodes.

Visu laiku spēle gāja līdzīgi, arī metienos. 3. periodā gan Kings veica daudz vairāk, bet pārsvarā tie bija tādi ''uzmetieni''.

Beušeminam atkal gandrīz 30 minūtes. Pelnīti 2. zvaigzne.

Tagad Ducks 7 no 8 nākamajām spēlēm izbraukuā...
Kāpēc Toronto pustukšas tribīnes??Sniega vētra?
Vai arī viņiem Devils nešķiet interesanti?

     [+] [-]

, 2011-12-07 08:32, pirms 12 gadiem
Vinipegā bija arī salīdzinoši daudz Bruins fanu.

Vai tad Vinipegai visas biļetes nebija iztirgotas kā sezonas biļetes? Vai daļa atstātas parastās?

  -1 [+] [-]

, 2011-12-07 08:36, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Kāpēc Toronto pustukšas tribīnes??Sniega vētra?
Vai arī viņiem Devils nešķiet interesanti?
Ha, nu ja, pirms gada dēļ sniegavētras šīs abas komandas Ņūdžersijā aizvadīja spēli pie diezgan patukšām tribīnēm.

     [+] [-]

, 2011-12-07 08:39, pirms 12 gadiem
bridgwater rakstīja: Minesotas Wild atkal uzvar,soreiz karta bija SHARKS,es jums ko saciju pirms sezonas Wild 2012 STANLY CUP UZVARETAJI!!!Go WILDS!!!
IERIJIET mINUSS LICEJI
Nepietiks pulvera PO Komandas kas skrien pēc Prezidenta kausa, pec tam ātri izkrīt

  -1 [+] [-]

, 2011-12-07 08:40, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Ha, nu ja, pirms gada dēļ sniegavētras šīs abas komandas Ņūdžersijā aizvadīja spēli pie diezgan patukšām tribīnēm.
Man tikai likās tas diezgan savādi, jo parasti Toronto ir pārpildīts.Labi, ja perioda sākumā visi vēl nav paspējuši sasēsties, bet ja spēles vidū...
Jā, bija diezgan daudzi oranži melnos kreklos.Bet visticamāk, ka tie ir vietējie, nevis no Bostonas atbraukuši.Viens džeks no blašķītes ņēma iekšā...

     [+] [-]

, 2011-12-07 08:49, pirms 12 gadiem
Vienam no rudajiem hat-trick...

  -1 [+] [-]

, 2011-12-07 08:54, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Vienam no rudajiem hat-trick...
jā un šaiba trāpījusi Luongo pa kaklu.Minesotas aizsargs Šulcs izslēdza savu vārtsargu ar elkoni...

  -1 [+] [-]

, 2011-12-07 08:56, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: jā un šaiba trāpījusi Luongo pa kaklu.Minesotas aizsargs Šulcs izslēdza savu vārtsargu ar elkoni...
Un kas ar Lū? Būs spēlētājs?

Ā un par Minesotu - tāpēc Hārdingu nomainīja?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-07 09:10, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Un kas ar Lū? Būs spēlētājs?

Ā un par Minesotu - tāpēc Hārdingu nomainīja?
Paskatījos tēesennā, nekas sevišķs, sniedza interviju pēc spēles, tāpat arī abi ar Šnaideru pēc spēles dalīja kļuškas, utt

  -2 [+] [-]

, 2011-12-07 09:28, pirms 12 gadiem
Morisonam 2+2, Iginla arī pamazām sāk mosties. šķiet, ak to pašu sācis darīt arī Stāls.

     [+] [-]

, 2011-12-07 09:32, pirms 12 gadiem
Kāds zin kāpēc Bostona nemaz nebija iekļāvusi sastāvā Tyler Seguin?

  -2 [+] [-]

, 2011-12-07 09:32, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Morisonam 2+2, Iginla arī pamazām sāk mosties. šķiet, ak to pašu sācis darīt arī Stāls.
Iginlam drīz vajadzētu ielikt piecsimto šaibu.Jācer, ka tas neievilksies līdz kkādam martam,bet notiks stipri ātrāk.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-07 09:34, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Iginlam drīz vajadzētu ielikt piecsimto šaibu.Jācer, ka tas neievilksies līdz kkādam martam,bet notiks stipri ātrāk.
Jā. Atceries kā Halam bija ar 700 šaibu. Tā spītīgi nāca

  -2 [+] [-]

, 2011-12-07 09:34, pirms 12 gadiem
Joey rakstīja: Kāds zin kāpēc Bostona nemaz nebija iekļāvusi sastāvā Tyler Seguin?
Saproti, kā gribi...

Notes: Boston F Tyler Seguin was scratched from the lineup after missing a team meeting Tuesday morning. ...

  -1 [+] [-]

, 2011-12-07 09:42, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Saproti, kā gribi...

Notes: Boston F Tyler Seguin was scratched from the lineup after missing a team meeting Tuesday morning. ...
Laikam mamma nevarēja atvest

     [+] [-]

, 2011-12-07 09:47, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Un kas ar Lū? Būs spēlētājs?

Ā un par Minesotu - tāpēc Hārdingu nomainīja?
Lū viss kārtībā, trešajā periodā jau atgriezās uz soliņa. cik esmu dzirdējusi, tad gadījumos, kad trāpa pa kaklu (vai tā būtu nūja, ripa vai kas cits) esot diezgan ekstrēmes sajūtas pirmajos brīžos - aizsit elpu ciets un cilvēkam liekas, ka viņš nosmaks, bet kad tas atiet, tad viss kārtībā, var tik neliels sasitums palikt. Būtam savukārt Porters labo celi izdemolēja.

  -2 [+] [-]

, 2011-12-07 09:56, pirms 12 gadiem
Starp citu Senlui ticis pie 800 punkta karjerā.

  -2 [+] [-]

, 2011-12-07 10:06, pirms 12 gadiem
Interesanti, ka Sentluisas vārtsargs Elliots šosezon nospēlējis 14 spēles, uzvaru zaudējumu attiecība 11-2 ( vienā spēlē uznācis uz maiņu ) un tikai vienā spēlē ielaidis vairāk kā 2 šaibas !! Apbrīnojama stabilitāte !

  -1 [+] [-]

, 2011-12-07 10:21, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Interesanti, ka Sentluisas vārtsargs Elliots šosezon nospēlējis 14 spēles, uzvaru zaudējumu attiecība 11-2 ( vienā spēlē uznācis uz maiņu ) un tikai vienā spēlē ielaidis vairāk kā 2 šaibas !! Apbrīnojama stabilitāte !

Cermas, ka Billijs Eliots neizdomās pievērsties baletam.

     [+] [-]

, 2011-12-07 10:49, pirms 12 gadiem
NY Islanders 5 , Tampa Bay 1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2011-12-07 11:28, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Kāds var pateikt kāds šosezon kopējais Kuldas +/- koificents?
+3
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-07 11:31, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Kāds var pateikt kāds šosezon kopējais Kuldas +/- koificents?
Apmierininošs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-07 11:42, pirms 12 gadiem
Malacis Kulda, trāpījās laukumā īstajos brīžos! Tā tik turpināt.

     [+] [-]

, 2011-12-07 11:59, pirms 12 gadiem
Nez Metam Heketam ir kāda saistība Džefu Heketu,arī bijušo vārtsargu....

     [+] [-]

, 2011-12-07 12:10, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Interesanti, ka Sentluisas vārtsargs Elliots šosezon nospēlējis 14 spēles, uzvaru zaudējumu attiecība 11-2 ( vienā spēlē uznācis uz maiņu ) un tikai vienā spēlē ielaidis vairāk kā 2 šaibas !! Apbrīnojama stabilitāte !
Eh, Ducks nākamā spēle ir Senleuisā.

Bet par mailstoniem runājot - LA trenerim šobrīd ir 599 uzvaras - 16. labākais rādītājs vispār. 15. vietai ir 600.

     [+] [-]

, 2011-12-07 12:13, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Eh, Ducks nākamā spēle ir Senleuisā.
Un kādas ir cerības?

     [+] [-]

, 2011-12-07 12:14, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Eh, Ducks nākamā spēle ir Senleuisā.

Bet par mailstoniem runājot - LA trenerim šobrīd ir 599 uzvaras - 16. labākais rādītājs vispār. 15. vietai ir 600.
Tiko lasīju interesantu baumu. Toronto iespējams mainīšot Kodiju Fransenu, Grabovski, Kuļeminu un Kadri pret Ducks Bobiju Raienu un Rikardu Rakelu. Ņemot vērā Burka labās attiecības Anaheimā un iepriekšējo sadarbību, cik reāli tas ir tavuprāt?

     [+] [-]

, 2011-12-07 12:33, pirms 12 gadiem
M9 rakstīja: Un kādas ir cerības?
Cerības ir, bet būs ļoti grūti.

Vismaz Ducks spēle paikusi nedaudz skatāmāka, nomainot Kārlailu šosezon. Tā ka ceru ka vismaz nepadosies.

     [+] [-]

, 2011-12-07 12:40, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Tiko lasīju interesantu baumu. Toronto iespējams mainīšot Kodiju Fransenu, Grabovski, Kuļeminu un Kadri pret Ducks Bobiju Raienu un Rikardu Rakelu. Ņemot vērā Burka labās attiecības Anaheimā un iepriekšējo sadarbību, cik reāli tas ir tavuprāt?
5%
1. ''maiņas varianti'' no Toronto (no pirksta izzīsti) - ir desmitiem. visdažādākās kombinācijas, visdažādākajos veidos.
2. visi tavi pieminētie TOR spēlētāji (nezinu par Kadri) pēc šīs sezonas būs RFA vai UFA
3. Rakels ir tikko draftēts un izskatās ļoooooti labi OHL. Pagaidām izskatās pēc Palsona 2.0
4. pirms trenera maiņas citas komandas esot sūkstījušās, ka ieraugot ko pretī prasa Ducks par Raienu, esot skaidrs, ka vispirms Ducks mainīs treneri ne viņu. Ko pirms tam arī bija norādījis pats Marejs, ka nesaka kategorisku nē - ja būs lielisks piedāvājums, tad mainīs. Tāpat vien viņu nedomā atdot. Un šis piedāvājums izklausās gana smieklīgs.

Respektīvi, ļoti maza iespēja. Pat nezinu ko Toronto varētu dot pretī. Jāsāk būtu ar Šenu, taču ko vēl viņi varētu pielikt klāt, nespēju iedomāties.

     [+] [-]

, 2011-12-07 12:48, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Tiko lasīju interesantu baumu. Toronto iespējams mainīšot Kodiju Fransenu, Grabovski, Kuļeminu un Kadri pret Ducks Bobiju Raienu un Rikardu Rakelu. Ņemot vērā Burka labās attiecības Anaheimā un iepriekšējo sadarbību, cik reāli tas ir tavuprāt?
Grabovksis ir TML nakotnes otrais centrs, ir sastava Konolijs vai nav. Tapat, ja gribetu aizmainit Fransonu, preti nesanemot vismaz 3as mainas aizsargu, to nevares izdarit kamer Komisareks aarste rokas luzumu, kas varetu but lidz februarim.

     [+] [-]

, 2011-12-07 12:53, pirms 12 gadiem
vavells rakstīja: Nez Metam Heketam ir kāda saistība Džefu Heketu,arī bijušo vārtsargu....
ir. Džefs ir Meta onkulis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:10, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: 5%
1. ''maiņas varianti'' no Toronto (no pirksta izzīsti) - ir desmitiem. visdažādākās kombinācijas, visdažādākajos veidos.
2. visi tavi pieminētie TOR spēlētāji (nezinu par Kadri) pēc šīs sezonas būs RFA vai UFA
3. Rakels ir tikko draftēts un izskatās ļoooooti labi OHL. Pagaidām izskatās pēc Palsona 2.0
4. pirms trenera maiņas citas komandas esot sūkstījušās, ka ieraugot ko pretī prasa Ducks par Raienu, esot skaidrs, ka vispirms Ducks mainīs treneri ne viņu. Ko pirms tam arī bija norādījis pats Marejs, ka nesaka kategorisku nē - ja būs lielisks piedāvājums, tad mainīs. Tāpat vien viņu nedomā atdot. Un šis piedāvājums izklausās gana smieklīgs.

Respektīvi, ļoti maza iespēja. Pat nezinu ko Toronto varētu dot pretī. Jāsāk būtu ar Šenu, taču ko vēl viņi varētu pielikt klāt, nespēju iedomāties.
Šens esot neaizskarams. Nu... vismaz iepriekšējās sezonas bija. Par baumām sakarā ar Toronto iespējamajiem darījumiem, es Tev pilnībā piekrītu. Lielākā ažiotāža un ekstravagants GM to garantē. Starpcitu arī šī bauma ir no raksta, kurā bija apkopotas TOP 10. ticamākās baumas un ieņēma godpilno pirmo vietu Pēc būtības Leafs piedāvātie spēlētāji jau noteikti nav sliktāki par Raienu un Rakelu. Pats teici, ka Ducks gribot kārtīgu aizsargu (Fransens), bet Kadri jau arī ārdījās OHL un ir "gatavāks" NHL nekā Rakels šobrīd + Grabovskis un Kuļemins, lai Hagmanam nav garlaicīgi

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:11, pirms 12 gadiem
Es pats droši vien dotu visus 20%

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:15, pirms 12 gadiem
Volx rakstīja: Pie mums regulāri no blašķitēm ņem iekšā!Atnāc uz Piņķiem uz kādu SMS spēli(vēlams sestdienas vakarā)
Labs!

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:18, pirms 12 gadiem
Tominho rakstīja: Grabovksis ir TML nakotnes otrais centrs, ir sastava Konolijs vai nav. Tapat, ja gribetu aizmainit Fransonu, preti nesanemot vismaz 3as mainas aizsargu, to nevares izdarit kamer Komisareks aarste rokas luzumu, kas varetu but lidz februarim.
Nezinu gan par Grabovski, viņam tomēr beidzas līgums šosezon un viņš gribēs vairāk. Par nākotnes centru viņu noteikti nevarētu nosaukt kaut jo: viņš vairs nav nekāds jaunietis un TML ir zināms dziļums centra pozīcijā, sevišķi šobrīd, kad tik labi spēlē Kolberns. Izskatās, ka vai nu Bozakam, vai Grabo būs jāmeklē citas mājas. Par Komisareka traumu - Gan jau Marlies atrastos kāds, kurš būtu derīgs aizstājējs Fransonam, līdz Komisareks atgriežas.

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:19, pirms 12 gadiem
Vot jums i "neuzvaramie čempioni"!

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:20, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Vot jums i neuzvaramie čempioni!
Bija runāts, ka rēksi PO...

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:26, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Šens esot neaizskarams. Nu... vismaz iepriekšējās sezonas bija. Par baumām sakarā ar Toronto iespējamajiem darījumiem, es Tev pilnībā piekrītu. Lielākā ažiotāža un ekstravagants GM to garantē. Starpcitu arī šī bauma ir no raksta, kurā bija apkopotas TOP 10. ticamākās baumas un ieņēma godpilno pirmo vietu Pēc būtības Leafs piedāvātie spēlētāji jau noteikti nav sliktāki par Raienu un Rakelu. Pats teici, ka Ducks gribot kārtīgu aizsargu (Fransens), bet Kadri jau arī ārdījās OHL un ir "gatavāks" NHL nekā Rakels šobrīd + Grabovskis un Kuļemins, lai Hagmanam nav garlaicīgi
Ļauj minēt - adrese ir bleacherreport.com? Hokeja ''kasjauns.lv''

1. Šens neaizskarams? Tādā gadījumā Raiens arī - ja grib iegūt kaut ko labu, tad lai dod pretī arī kaut ko labu, nevis 10 viduvējus spēlētājus, kā gadījumā ar Fanufu. Tik traki nemaz Ducks nevajag Raienu aizmainīt.
2. Fransosn labs aizsargs? Nu nezinu, apm. Sbisas līmenī, nekas vairāk. Sbisam pat dotu priekšroku. Pie tam, Fransonam nākamais līgums noteikti būs lielāks, kas vēl iesitīs pa kabatu. Tā kā SENSE=NONE.
3. Kadri pēc punktiem VARBŪT bija priekšā Rakelam (savā 2. sezonā OHL Rakels šobrīd ir 13. rezultatīvākais) Taču, ne jau par punktiem iet runa - priekš tā Anaheimai ir Ītems un Palmjērī. Kāpēc pieminēju Palsonu - tāpēc ka Rakels ir ļoti labs aizsardzībā, savā komandā spēlē visos ''crucial'' momentos - iemetienos spēles beigās, mazākumos, spēlē fiziski utt. 29 spēlēs pagaidām viņam ir 2 (!!!) soda minūtes un neskatoties uz tik labo aizsardzības spēli - 13. vieta OHL uz doto brīdi. Rīporti par viņu ir diezgan graujoši iepriecinoši.

Ņemtu viņu pār Kadrī jebkurā nakts stundā.

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:28, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Nezinu gan par Grabovski, viņam tomēr beidzas līgums šosezon un viņš gribēs vairāk. Par nākotnes centru viņu noteikti nevarētu nosaukt kaut jo: viņš vairs nav nekāds jaunietis un TML ir zināms dziļums centra pozīcijā, sevišķi šobrīd, kad tik labi spēlē Kolberns. Izskatās, ka vai nu Bozakam, vai Grabo būs jāmeklē citas mājas. Par Komisareka traumu - Gan jau Marlies atrastos kāds, kurš būtu derīgs aizstājējs Fransonam, līdz Komisareks atgriežas.
Nu lūk. Ducks ir budžeta komanda, un visi spēlētāji kas iesaistīti šajā Tevis pieminētajā maiņā vasarā gaida algas palielinājumu, lai gan tā jau ir uz doto brīfi viņi dārgāki kā Raiens.

Par šādām maiņas iesaistītajām pusēm var iazmirst.

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:28, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Bija runāts, ka rēksi PO...
ļauj taču cilvēkam papriecāties

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:30, pirms 12 gadiem
Ā un vēl kas - pa ilgiem laikiem (kopš 3. novembra) laukumā atgriezās Paross. 4. maiņā kopā ar Ž.F.Žaku un Meisenaueru spēlēja tīri labi. 3. periodā gan abi ar Žaku laukumā netika laisti.

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:41, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Viens džeks no blašķītes ņēma iekšā...
"Labāko fanu pasaulē" skola.

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:45, pirms 12 gadiem
Pag, pag - Anaheima domā aizmainīt Raienu??

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:48, pirms 12 gadiem
zigmundoo rakstīja: Kulda - Kuldam
Zupa - Zupam vajag vairāk sāls.
Nesaprotu, kas tur ir nepareizs - Kulda ir vīrietis, tāpēc to loka kā vīriešu dzimtē. Zupa savukārt ir sieviešu dzimtes vārds

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:51, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Nu lūk. Ducks ir budžeta komanda, un visi spēlētāji kas iesaistīti šajā Tevis pieminētajā maiņā vasarā gaida algas palielinājumu, lai gan tā jau ir uz doto brīfi viņi dārgāki kā Raiens.

Par šādām maiņas iesaistītajām pusēm var iazmirst.
Par tiem līgumiem ir Tev jāpiekrīt. Ilgtermiņā šī maiņa nozīmētu palaist Raienu vaļā pretī nesaņemot neko

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:52, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Pag, pag - Anaheima domā aizmainīt Raienu??
Sanāk, ka vairāk spēlējās ar domu par mainīšanu, bet baumu netrūkst.

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:53, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Bija runāts, ka rēksi PO...
Labi labi! Rēkšu PO! Tagad tikai pasmaidu!

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:53, pirms 12 gadiem
Un atkal NSH zaudēja... Četrās pēdējās mājas spēlē "stabila" 0 ailē uzvaras: 0-3-1. Kaut kā švaki fano nešvilieši, komandai tādus fanus kā Rīgas Dinamo un skat statistika krasi uzlabosies... Žēl ielaist 3 ripu 1 pirms 3.perioda beigām. Abi vārtusargi rādīja klasi, bet ausgtāku meistarību parādīja LaBarbera. Pirmo no divām spēlēm izlaida Tūtū par uzlidošanu Milleram. Gaidāma atgriešanās spēlē pret ANA, gaidu no viņa "dejas" ar Parrosu Vispār spēle būs interesanta. Gaidu ar nepacietību, it īpaši, ja tā ir sestdiena (svētdiena)! Juhūūū!!!
Nākamā spēle pret "nespējīgo" pēc tabulas, bet sīksto spēlē CBJ. Ir jāsāk uzlabot vietu tabulā.

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:53, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Sanāk, ka vairāk spēlējās ar domu par mainīšanu, bet baumu netrūkst.
Diezgan muļķīgi, manuprāt, būtu aizmainīt vienu no saviem labākajiem spēlētājiem...

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:54, pirms 12 gadiem
Bet takš izskanēja ziņa, ka Ducks vairs neplāno kaut kur un kaut kā aizmainīt Bobiju vareno Metēju.

     [+] [-]

, 2011-12-07 13:56, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Labi labi! Rēkšu PO! Tagad tikai pasmaidu!
Es rēkšu kopā ar Tevi

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:00, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Es rēkšu kopā ar Tevi
Tu nāksi pie manīm rēkt vai man būs jānāk pie Tevīm rēkt? Kā mēs kopā rēksim?

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:00, pirms 12 gadiem
Zīmīgi, Beleskī spēlēja 1.L ar Geclafu un Perriju, bet Raiens kopā ar "karstajiem somu zēniem" Selannē un Koivu. Budro sāk taustīties ap spēli bez Raiena... Pašam Raienam arī liekas labākais variants - apmaiņa, lai varētu "augt", ANA viņš ir pāraudzis...

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:01, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Tu nāksi pie manīm rēkt vai man būs jānāk pie Tevīm rēkt? Kā mēs kopā rēksim?
Internetā Mūsdienās taču vairs nekur nav jāiet, lai kaut ko darītu kopīgi

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:03, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Pag, pag - Anaheima domā aizmainīt Raienu??
Nu, principā nē.

Citas komandas domā viņu iemainīt.

Nu tas viss evolucionāli attīstījās lūk kā:
Ducks spēlē slikti, RPG maiņas pienesums bija minimāls, apskatnieki un citas komandas skatījās ko Ducks no lielā 3ieka varētu aizmainīt lai sagrozītu situāciju... Perijs tikko dabūja Rišāru un MVP - neder. Geclafs nākamā franšīsez ''seja'' aiz Selanē un komandas kapteinis - neder. Palika Raiens. Un tā tas arī viss attīstījās un citas komandas zvanīja Marejam, ne jau otrādāk. Pats Marejs jau sen tecia, ka NEPLĀNO Raienu aizmainīt, taču, protams, ja būs attiecīgs piedāvājums, tad viss ir iespējams. Taču šis ''attiecīgais piedāvājums'' citu komandu acīs ir pārmaksāšana. Un pareizi arī Marejs dara.

Un tad Marejs atlaida Kārlailu, un visi saprata, ka laikam Raienu tik ātri nedabūs. Baumošanu, kā zināms šādas lietas parasti neaptur.

Nu, pa lielam tā.

  -1 [+] [-]

, 2011-12-07 14:03, pirms 12 gadiem
Un mēs ar Leflēru rēksim par Jums, ja kas.

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:07, pirms 12 gadiem
Gnash rakstīja: Zīmīgi, Beleskī spēlēja 1.L ar Geclafu un Perriju, bet Raiens kopā ar "karstajiem somu zēniem" Selannē un Koivu. Budro sāk taustīties ap spēli bez Raiena... Pašam Raienam arī liekas labākais variants - apmaiņa, lai varētu "augt", ANA viņš ir pāraudzis...
Es nezinu ko tu pīpē vai ko tu lasi.

Beleskijs ar ''dvīņiem'' spēlējis jau iepriekšējās 2 sezonās periodiski.
Kāpēc Raiens spēlē 2. maiņā ir 2 iemesli:

1. citas komandas ir atkodušas RPG - ļaut viņiem ''saiklot'' ripu gar bortiem un nedabūt noraidījumus - viss.
2. pirms tam ar somiem spēlēja Kogliano, tacu BB uzreiz gribēja viņu ielikt vietā, kur viņš bija plānots - 3C. (šobrīd gan plāno viņu pārbīdīt uz malu, izsaucot Bonino, bet viens ir skaidrs - turēt viņu 3. maiņā).

Raiens pāraudzis Anaheimu?

Varbūt arī Perijs un Geclafs tad ir pārauguši Anaheimu?

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:10, pirms 12 gadiem
Gnash rakstīja: Tūtū par uzlidošanu Milleram. Gaidāma atgriešanās spēlē pret ANA, gaidu no viņa "dejas" ar Parrosu Vispār spēle būs interesanta. Gaidu ar nepacietību, it īpaši, ja tā ir sestdiena (svētdiena)! Juhūūū!!!
Nākamā spēle pret "nespējīgo" pēc tabulas, bet sīksto spēlē CBJ. Ir jāsāk uzlabot vietu tabulā.
Šonakt jau tika izmēģināta maiņa Ž.F.Žaks-Meisenauers-Paross.

Nekādu asumu nebija, taču vajadzības gadījumā tur ātri viss norisinātos. Žaks jau izplūcās diezgan aktīvi pret Wild.

Tiesa gan, pret Tūtū aktiermākslu dūŗes ne vienmēr der. :/

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:11, pirms 12 gadiem
quick rakstīja: Nezinu gan par Grabovski, viņam tomēr beidzas līgums šosezon un viņš gribēs vairāk. Par nākotnes centru viņu noteikti nevarētu nosaukt kaut jo: viņš vairs nav nekāds jaunietis un TML ir zināms dziļums centra pozīcijā, sevišķi šobrīd, kad tik labi spēlē Kolberns. Izskatās, ka vai nu Bozakam, vai Grabo būs jāmeklē citas mājas. Par Komisareka traumu - Gan jau Marlies atrastos kāds, kurš būtu derīgs aizstājējs Fransonam, līdz Komisareks atgriežas.
Ar vinu rekinas vairak ka ar Konoliju uz ko vispar ir gruti palauties. Kolburns vel nav gatavs spelet top6.
Redzes cik ilgi turpinas kluset Kuljomins, tas ari bus galvenais pamats tam vai Burks vispar mekles treidu iespejas.

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:15, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Es nezinu ko tu pīpē vai ko tu lasi.

Beleskijs ar ''dvīņiem'' spēlējis jau iepriekšējās 2 sezonās periodiski.
Kāpēc Raiens spēlē 2. maiņā ir 2 iemesli:

1. citas komandas ir atkodušas RPG - ļaut viņiem ''saiklot'' ripu gar bortiem un nedabūt noraidījumus - viss.
2. pirms tam ar somiem spēlēja Kogliano, tacu BB uzreiz gribēja viņu ielikt vietā, kur viņš bija plānots - 3C. (šobrīd gan plāno viņu pārbīdīt uz malu, izsaucot Bonino, bet viens ir skaidrs - turēt viņu 3. maiņā).

Raiens pāraudzis Anaheimu?

Varbūt arī Perijs un Geclafs tad ir pārauguši Anaheimu?
Lasu materiālus iekš nhl.com sadaļa At the rink... ja Tevi tas interesē. Par pīpēšanu - tikai Parliament (no advertisment) (smoke kill!)

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:15, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Un mēs ar Leflēru rēksim par Jums, ja kas.
Nu, to mēs vēl redzēsim kurš par kuru rēks. Sezona vēl nav pat pusei.

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:18, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nu, to mēs vēl redzēsim kurš par kuru rēks. Sezona vēl nav pat pusei.
Ar sezonu te nav nekāda sakara. viss koncentrējas ap PO.

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:20, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nesaprotu, kas tur ir nepareizs - Kulda ir vīrietis, tāpēc to loka kā vīriešu dzimtē. Zupa savukārt ir sieviešu dzimtes vārds
Tu tad saproti pareizi, tas džeks kaut ko nesaprot.

  +2 [+] [-]

, 2011-12-07 14:20, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Internetā Mūsdienās taču vairs nekur nav jāiet, lai kaut ko darītu kopīgi
Tikai vēl nav izdomāts veids, ka caur internetu "uztaisīt" bērnu

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:27, pirms 12 gadiem
Kalvinators rakstīja: Ļauj minēt - adrese ir bleacherreport.com? Hokeja ''kasjauns.lv''
Par bleacheru uzminēji btw

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:28, pirms 12 gadiem
Gnash rakstīja: Tikai vēl nav izdomāts veids, ka caur internetu "uztaisīt" bērnu
Es domāju, ka virtuālā veidā to var uztaisīt jau tagad

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:28, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Ar sezonu te nav nekāda sakara. viss koncentrējas ap PO.
Nu ok, bet līdz PO arī vēl ir laiks un tur mēdz notikt visādi brīnumi.

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:30, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Un mēs ar Leflēru rēksim par Jums, ja kas.
Ta jau matīs kas par kuru rēks!

  -1 [+] [-]

, 2011-12-07 14:33, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Nu ok, bet līdz PO arī vēl ir laiks un tur mēdz notikt visādi brīnumi.
Domā Bostonas "Brūnaļas" var vēl netikt PO? PO gan jau, ka tiks, bet vai tiks kaut vai līdz tam pašam finālam... man ir zināmas šaubas!

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:37, pirms 12 gadiem
als rakstīja: Domā Bostonas "Brūnaļas" var vēl netikt PO? PO gan jau, ka tiks, bet vai tiks kaut vai līdz tam pašam finālam... man ir zināmas šaubas!
Droši vien, ka tiks, jā, bet tāpat vēl ne par ko nevar būt drošs. Par otro teikumu piekrītu.

  +1 [+] [-]

, 2011-12-07 14:52, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Droši vien, ka tiks, jā, bet tāpat vēl ne par ko nevar būt drošs. Par otro teikumu piekrītu.
ā, es sapratu. Haram tumšajā kaktā bija vairāki klienti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-07 14:56, pirms 12 gadiem
WILDE rakstīja: Redzēsi, ka Bostona stabili tiks PO vismaz līdz konfas finālam. Bruins ir īsta pleiofu komanda, pat ja regsezonā dažreiz neiet.
Stabili jau nu nee, jo viss kas var gadiitites. Bet ja sobriid jaizvelas galvenais favorits uz kausu, tad ta bez shaubam butu Bostona, imho.

     [+] [-]

, 2011-12-07 15:01, pirms 12 gadiem
WILDE rakstīja: Redzēsi, ka Bostona stabili tiks PO vismaz līdz konfas finālam. Bruins ir īsta pleiofu komanda, pat ja regsezonā dažreiz neiet.
Ja viņi konfas finālā zaudēs pingvīniem, tad es Tev varētu piekrist

     [+] [-]

, 2011-12-07 15:01, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: ā, es sapratu. Haram tumšajā kaktā bija vairāki klienti
Kāds Hara? Kāds tumšais kakts? Kādi klienti? Ko Tu tur murgo?

     [+] [-]

, 2011-12-07 15:04, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Kāds Hara? Kāds tumšais kakts? Kādi klienti? Ko Tu tur murgo?
pajautā savam "līdzrēcējam"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-12-07 15:08, pirms 12 gadiem
WILDE rakstīja: nu jā, man nebūtu iebildumu, ja Pens paņemtu vāzi, un Sids MVP trofeju.
Nu lūk. Tā jau ir labāk. Vismaz kaut kur mūsu domas sakrīt

     [+] [-]

, 2011-12-07 15:09, pirms 12 gadiem
WILDE rakstīja: ķipa, kinomīlis humorizē, ka visi Bostonas nelabvēļi ir tumšā stūrī atrāvušies no Haras.
Hā, hā, jā kā tad. Es gan nezinu par als...

     [+] [-]

, 2011-12-07 15:14, pirms 12 gadiem
WILDE rakstīja: ķipa, kinomīlis humorizē, ka visi Bostonas nelabvēļi ir tumšā stūrī atrāvušies no Haras.
kinomīlis? tagad manam segvārdam ir segvārds.

     [+] [-]

, 2011-12-07 15:18, pirms 12 gadiem
WILDE rakstīja: ķipa, kinomīlis humorizē, ka visi Bostonas nelabvēļi ir tumšā stūrī atrāvušies no Haras.
bet Hara taču ir liels, mīļš onkulis ar labiem un pavisam godīgiem nolūkiem. tā vismaz visi pagāšsezona stāstīja pēc tam, kad šis Pačioretam gandrīz galvu norāva. tā kā tumšā stūrī viņš kādam pāri varētu būt nodarījis tikai nejauši, varbūt paslīdot un uzgāžoties virsū...

     [+] [-]

, 2011-12-07 15:23, pirms 12 gadiem
neputns rakstīja: bet Hara taču ir liels, mīļš onkulis ar labiem un pavisam godīgiem nolūkiem. tā vismaz visi pagāšsezona stāstīja pēc tam, kad šis Pačioretam gandrīz galvu norāva. tā kā tumšā stūrī viņš kādam pāri varētu būt nodarījis tikai nejauši, varbūt paslīdot un uzgāžoties virsū...
Bet Hara taču nav vainīgs, ka ir Valujevs uz slidām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-07 15:37, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Hā, hā, jā kā tad. Es gan nezinu par als...
Es jau kinošņikam vakar teicu, ka Hara man konfekti atņema tapēc arī viņš man nepatīk.... Bet, ja nopietni, tad vienkārši nekad nav paticis šis spēlētajs!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-07 15:57, pirms 12 gadiem
WILDE rakstīja: ko Tu, Als, Hara ir viens no labākajiem NHL aizsargiem.
Man Bostona patīk tieši tāpēc, ka viņi kapā spēka hokeju.
Man agrāk Austrumos visvairāk patika tieši Bostona un Vašingtona. Agrāk tāpēc, ka nu jau šie ir palikuši garlaicīgi labi. Regulārajā sezonā vairs nav intrigas skatoties spēles. Kaut gan Caps ir sākuši "laboties"

     [+] [-]

, 2011-12-07 16:08, pirms 12 gadiem
Labi, beigsim bazaru par bigfūtiem.

Runājot par tiem PO, no Rietumu puses finālā gribētos redzēt Čikāgu (takš ne jau Minesotu, Detroitu, Vankūveru utt.), bet Austrumos gan ir varianti. Filadelfija (atceros viņu iepriekšēji finālsēriju, vienkārši kaifs), Bostona (llabs, bet ne izcils varians), Pitsburga (ļoti labs variants). Nu tātad varu izlobīt, ka mans "sapņu" fināls būs Čikāga vs Filadelfija/Pitsburga.

     [+] [-]

, 2011-12-07 16:12, pirms 12 gadiem
Vēl pat puse nav nospēlēta, tu jau sapņo, kas tiks PO un kas cīnīsies par SC. Pilnīgs sviests. Tās komandas, kuras atrodas pagrīdē var izšaut īstā brīdī, bet galvgaļa komandas var "noslīdēt" pagrīdē. Ļoti daudziem faktoriem ir sakratīt vienuviet, lai viss piepildās.

     [+] [-]

, 2011-12-07 16:13, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Labi, beigsim bazaru par bigfūtiem.

Runājot par tiem PO, no Rietumu puses finālā gribētos redzēt Čikāgu (takš ne jau Minesotu, Detroitu, Vankūveru utt.), bet Austrumos gan ir varianti. Filadelfija (atceros viņu iepriekšēji finālsēriju, vienkārši kaifs), Bostona (llabs, bet ne izcils varians), Pitsburga (ļoti labs variants). Nu tātad varu izlobīt, ka mans "sapņu" fināls būs Čikāga vs Filadelfija/Pitsburga.
Rietumos ir tik maz komandu, kuras man vēl nav paspējušas izraisīt riebumu, ka pat nezinu ko izvēlētos. Čikāgu, San Hosē, Detroitu un Minesotu jau nu noteikti nē. Gribētos, lai kauss beidzot tiek Kanādas pilsētai tāpēc jāizvēlas Vankūvera, kaut gan man vēl simpatizē LA. Austromos ar mani viss ir skaidrs

     [+] [-]

, 2011-12-07 16:14, pirms 12 gadiem
Gnash rakstīja: Vēl pat puse nav nospēlēta, tu jau sapņo, kas tiks PO un kas cīnīsies par SC. Pilnīgs sviests. Tās komandas, kuras atrodas pagrīdē var izšaut īstā brīdī, bet galvgaļa komandas var "noslīdēt" pagrīdē. Ļoti daudziem faktoriem ir sakratīt vienuviet, lai viss piepildās.
Tas ir pilnīgi nebūtiski. Es nerunāju par finālu "kurš visticamākais būs", bet par finālu, kāds MAN patiktu vislabāk. Get it?

     [+] [-]

, 2011-12-07 16:21, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Tas ir pilnīgi nebūtiski. Es nerunāju par finālu "kurš visticamākais būs", bet par finālu, kāds MAN patiktu vislabāk. Get it?
Tu vēl Santa Klausam aizraksti vēlēšanos par SC finālu, kurš Tev varētu patikt vislabāk.

     [+] [-]

, 2011-12-07 16:23, pirms 12 gadiem
Gnash rakstīja: Tu vēl Santa Klausam aizraksti vēlēšanos par SC finālu, kurš Tev varētu patikt vislabāk.
Kaut vai Zobu fejai un Lieldienu zaķim, ja vien tas palīdzētu

     [+] [-]

, 2011-12-07 16:27, pirms 12 gadiem
Tominho rakstīja: tas ari bus galvenais pamats tam vai Burks vispar mekles treidu iespejas.
Burks iespējas meklē vienmēr
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-07 16:28, pirms 12 gadiem
Gnash rakstīja: Lasu materiālus iekš nhl.com sadaļa At the rink... ja Tevi tas interesē. Par pīpēšanu - tikai Parliament (no advertisment) (smoke kill!)
To, ka Raiens grib bū aizmainīts arī tur izlasīji? Ja godīgi, to sadaļu neesmu īpaši lasījis, bet labu iespaiu par viņu Tu man neatstāji.

     [+] [-]

, 2011-12-07 16:30, pirms 12 gadiem
Man ir jēga saukt savus favorītus?

Vispār, ar Bruins spēles stilu labprāt redzētu viņus kaut vai konferences finālos. Tīri dažādības pēc finālos lai tiek, teiksim, Pens vai Rangers.

     [+] [-]

, 2011-12-07 16:52, pirms 12 gadiem
Es ticu, ka TML šogad pēc "100 gadiem" var tikt PO! Ja onkulim Prondžeram veselība būs laba, tad arī Philly var līdz konferences finālam aizspēlēties!

     [+] [-]

, 2011-12-07 17:05, pirms 12 gadiem
Gnash rakstīja: Un atkal NSH zaudēja... Četrās pēdējās mājas spēlē "stabila" 0 ailē uzvaras: 0-3-1. Kaut kā švaki fano nešvilieši, komandai tādus fanus kā Rīgas Dinamo un skat statistika krasi uzlabosies... Žēl ielaist 3 ripu 1 pirms 3.perioda beigām. Abi vārtusargi rādīja klasi, bet ausgtāku meistarību parādīja LaBarbera. Pirmo no divām spēlēm izlaida Tūtū par uzlidošanu Milleram. Gaidāma atgriešanās spēlē pret ANA, gaidu no viņa "dejas" ar Parrosu Vispār spēle būs interesanta. Gaidu ar nepacietību, it īpaši, ja tā ir sestdiena (svētdiena)! Juhūūū!!!
Nākamā spēle pret "nespējīgo" pēc tabulas, bet sīksto spēlē CBJ. Ir jāsāk uzlabot vietu tabulā.
Tutu ir punduris aģitators un nekad nelīdīs kauties ar Parrosu.Drīzāk vinš uzkūdīs kādu citu, kas to varētu darīt.
Nespējīgā Kolambusa nupat uzvarēja ļoti spējīgo Monreālu tās laukumā.Daudz netrūka, ka tas būtu noticis pamatlaikā.

     [+] [-]

, 2011-12-07 17:12, pirms 12 gadiem
Runājot par to, kā varētu attīstīties lietas tuvāk aprīlim, skaidrs, ka BB bez īpašas piepūles tiks astoņniekā.Lai pārvarētu pirmās 2 kārtas, viņiem ir pietiekami labi argumenti, kurus nav pat jēgas uzskaitīt.Drīzāk vajadzētu pieminēt negatīvās lietas., kas tam var patraucēt,
1) spēle nevienādos sastāvos, īpaši PP
2) psiholoģija, bet tas gan vairāk ir Žiljēna darbs.
Vēl no Austrumiem konkurenci viņiem sastādīs Pitsburga pie nosacījuma, ka visi līderi būs izārstējušies, NYR ( lai cik tas neliktos vienam otram dīvaini ) un varbūt arī Filadelfija pie nosacījuma, ka viņi vispār tiek PO.Jāskatās tālāk, kas notiks ar WSH, Floridu, tiem pašiem Canadiens, Toronto.
Rietumos , protams, tradicionāli ir sarežģītāk.Čikāga Detroita un puse no Pacifikas Divīzijas kā arī Vankūvera.Tie tad arī būs tie favorīti.

     [+] [-]

, 2011-12-07 17:16, pirms 12 gadiem
Vispār priekš manis tāda paradoksāla situācija. Ir 7 Kanādas klubi un arī man nebūtu lielu pretenziju, ja beidzot SC paņemtu kāds no tiem, taču kā reiz tas klubs, kuram ir reālākās izredzes to paveikt, ir mans atnvifavorīts starp CAN komandām.

     [+] [-]

, 2011-12-07 17:33, pirms 12 gadiem
kino rakstīja: Vispār priekš manis tāda paradoksāla situācija. Ir 7 Kanādas klubi un arī man nebūtu lielu pretenziju, ja beidzot SC paņemtu kāds no tiem, taču kā reiz tas klubs, kuram ir reālākās izredzes to paveikt, ir mans atnvifavorīts starp CAN komandām.
Re kur viens krievs izsakās par Budro, man konkrēti ņirga parāva !!

В кепках себя исчерпали его отношения с Овцой в первую очередь. У меня, практически, нет сомнений, что Овца все и замутил. И его дружбан Семин, вместо того, чтобы думать своей головой, пошел на поводу у овцы и на все забил конкретно. Также, как и почти все остальные. Перестали играть, думали, что начнут после ухода ББ опять нормально играть, да кости уже разбросаны по всему хоккейномук кладбищу и собрать их будет трудно



Kas attiecas uz "it kā" Kanādas komandām, tad man pārsvarā ir diezgan vienalga, ja tikai tā nav Edmontona, par kuru gribētu pabalsot.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-12-07 18:27, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Tutu ir punduris aģitators un nekad nelīdīs kauties ar Parrosu.Drīzāk vinš uzkūdīs kādu citu, kas to varētu darīt.
Nespējīgā Kolambusa nupat uzvarēja ļoti spējīgo Monreālu tās laukumā.Daudz netrūka, ka tas būtu noticis pamatlaikā.
Bet citu, kas varētu kauties NSH nav. Nav tā komanda, kas bija agrāk...
"Nespējīgā", bet sīkstā... Nevajag tik burtiski ņemt pa nopietno

     [+] [-]

, 2011-12-07 21:06, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Re kur viens krievs izsakās par Budro, man konkrēti ņirga parāva !!


В кепках себя исчерпали его отношения с Овцой в первую очередь. У меня, практически, нет сомнений, что Овца все и замутил. И его дружбан Семин, вместо того, чтобы думать своей головой, пошел на поводу у овцы и на все забил конкретно. Также, как и почти все остальные. Перестали играть, думали, что начнут после ухода ББ опять нормально играть, да кости уже разбросаны по всему хоккейномук кладбищу и собрать их будет трудно



Kas attiecas uz "it kā" Kanādas komandām, tad man pārsvarā ir diezgan vienalga, ja tikai tā nav Edmontona, par kuru gribētu pabalsot.
Izklausās pareizi.

     [+] [-]

, 2011-12-07 21:14, pirms 12 gadiem
Leflērs rakstīja: Re kur viens krievs izsakās par Budro, man konkrēti ņirga parāva !!


В кепках себя исчерпали его отношения с Овцой в первую очередь. У меня, практически, нет сомнений, что Овца все и замутил. И его дружбан Семин, вместо того, чтобы думать своей головой, пошел на поводу у овцы и на все забил конкретно. Также, как и почти все остальные. Перестали играть, думали, что начнут после ухода ББ опять нормально играть, да кости уже разбросаны по всему хоккейномук кладбищу и собрать их будет трудно



Kas attiecas uz "it kā" Kanādas komandām, tad man pārsvarā ir diezgan vienalga, ja tikai tā nav Edmontona, par kuru gribētu pabalsot.
Man pārāk jāpiepūlas, lai kko izlasītu krieviski + ne visu arī saprotu, tāpēc var kāds īsumā pateikt, kas tur bija tik smieklīgs rakstīts?

     [+] [-]

, 2011-12-07 21:15, pirms 12 gadiem
Tiem, kas balsoja par CHI-PIT finālu, tad tā arī kādas prognozes pirms sezonas prognozēja. Un beigās kausu paņēma Pitsburga.

     [+] [-]

, 2011-12-07 21:58, pirms 12 gadiem
Lāsma21 rakstīja: Man pārāk jāpiepūlas, lai kko izlasītu krieviski + ne visu arī saprotu, tāpēc var kāds īsumā pateikt, kas tur bija tik smieklīgs rakstīts?
Tas, ka Ovi ir gaisa maisītājs, bet Sjomins viņa k-ce

     [+] [-]

, 2011-12-07 22:28, pirms 12 gadiem
Gnash rakstīja: Bet citu, kas varētu kauties NSH nav. Nav tā komanda, kas bija agrāk...
"Nespējīgā", bet sīkstā... Nevajag tik burtiski ņemt pa nopietno
Un ka tad tas pats Makgratens ko Nešvila paņēma no Anaheimas?

Ducks fani jau ir ''sapārojuši'' Žaku pret Tūtū un Parosu pret Makgratonu.