Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Nīlsens: "Minskā spēlēsim pret izlasēm, kas spēcīgākas par Latviju"

Rolands Eliņš

Nīlsens: "Minskā spēlēsim pret izlasēm, kas spēcīgākas par Latviju"
Franss Nīlsens
Foto: AFP/Scanpix

Dānijas hokeja izlases spēlētājs Franss Nīlsens pēc pārbaudes mača Rīgā, kur ar 3:0 pieveica Latvijas izlasi, sarunā ar dāņu medijiem izteicās, ka parādītā hokeja kvalitāte nav bijusi vislabāk un turnīrā Minskā būs jāspēlē labāk, jo tur Dāniju sagaida spēcīgākas pretinieces nekā Latvija.

„Šodienas pārbaudes spēle daudziem mūsu puišiem bija pirmā nopietnā spēle šosezon,” sacīja šovasar ar Detroitas "Red Wings" līgumu noslēgušais uzbrucējs Franss Nīlsens. „Nebijām spēlējuši kopš pagājušās sezonas beigām, līdz ar to bija vairāki spēlētāji ar nedaudz stīvām kājām. Tagad Minskā tiksimies ar divām komandām, kas spēcīgākas par Latviju, tādēļ arī mums būs jāspēlē labāk, taču mēs patiešām esam labāka izlase nekā bijām šodien laukumā.”

Dānijas izlase uzreiz pēc spēles ar Latviju devās uz lidmašīnu, kas viņus nogādās Minskā, kur tiks aizvadīts 2018. gada OS atlases turnīrs. Dānija tajā spēkosies ar Baltkrieviju, Slovēniju un Poliju. Lai arī Nīlsens uzskata, ka Minskā būs divas par Latviju spēcīgākas izlases, IIHF pasaules rangā tikai Baltkrievija ir augstāk par Latvijas 12. vietu. Baltkrievi ir devītajā vietā, slovēņi 15., bet poļi – 20. pozīcijā, un šosezon elites divīzijā ne slovēņi, ne poļi nespēlēja, kamēr Dānija ieguva astoto vietu, baltkrievi 12., bet Latvija 13. vietu.

Nīlsens mačā pret Latviju izcēlās ar vārtu guvumu otrajā periodā, kad iemetienā uzvarēja Zemgu Girgensonu un pārsteidza Edgaru Masaļski, uzreiz ar pirmo pieskārienu pēc iemetiena raidot ripu vārtos.

„Tā bija pirmā reize, kad pamēģināju kaut ko tādu,” sacīja Nīlsens, kuram šī bija pirmā spēle izlasē kopš 2012. gada pasaules čempionāta. „Redzēju, ka ir iespēja, jo vārtsargs nebija pienācīgi ieņēmis vietu.”

Savukārt Dānijas izlases treneris Jans Karlsons atzina, ka ar savas komandas spēli aizsardzībā bijis apmierināts tikai pirmajā un trešajā periodā, kamēr otrajā tikušas pieļautas vairākas kļūdas: „Jāsaprot, ka tā ir aizsardzība, kas palīdz uzvarēt svarīgās spēlēs. Un mums priekšā ir patiešām svarīgas cīņas.”

„Frederiks Andersens, mūsu vārtsargs, aizvadīja lielisku maču,” turpināja Karlsons. „Viņa darbības stils varbūt nav īpaši iespaidīgs, taču Latvijai bija daudz vārtu gūšanas iespēju, bet ripa mūsu vārtos tā arī nenonāca. Andersens nospēlēja pārliecinoši un droši, prata ieņemt pareizās pozīcijas vārtos.”

Dānija OS atlases turnīru Minskā atklās ar spēli pret mājiniekiem baltkrieviem pēc divām dienām, kamēr Latvijas izlase tajā pašā dienā turnīru savā laukumā sāks pret Austriju.

Izmantotie resursi:
Dansk is-stjerne om spektakulært mål: Jeg har...

 +31 [+] [-]

, 2016-08-31 07:28, pirms 8 gadiem
Nu jau pat dāņi mūs noliek.... bēdīgi.

 +19 [+] [-]

, 2016-08-31 07:36, pirms 8 gadiem
Pareizi jau saka diemžēl

  +8 [+] [-]

, 2016-08-31 07:37, pirms 8 gadiem
IQ LV rakstīja: Nu jau pat dāņi mūs noliek.... bēdīgi.
Cilvēks izteica savu viedokli, nesauktu to par nolikšanu.

  -3 [+] [-]

, 2016-08-31 07:43, pirms 8 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Pareizi jau saka diemžēl
apšaubāmi, baltkrievi ta vēl varbūt arī ir stiprāki par Latviju, vismaz pēdējos gados rezultāti to parāda, bet Slovēnija jau nu tiešām nav
Slēpts komentārs: Jānis_LV

 +10 [+] [-]

, 2016-08-31 07:58, pirms 8 gadiem
Un pareizi saka, varam norakstīt hokeju kamēr virtuvē diktēs Dinamo un žīds tikmēr pilnīgi neko nedarīs hokeja labā kā vien taisīs cirku.

Pretīgi paliek pat lasot hokeja virsrakstus, tāds kaktu kantoris, kur pilnīgi nekas nekustas uz priekšu jau 10 gadus un tikai rāda ar pirkstiem uz citiem.
Slēpts komentārs: Robis87

  +2 [+] [-]

, 2016-08-31 08:06, pirms 8 gadiem
Lai nu kā tur būtu, bet dāņi izskatījās labi. Baltkrieviem būs ne tikai lieliski jāspēlē, bet arī nedaudz jācer uz veiksmi, lai pieliktu dāņiem kāju priekšā..Nu līdzīgi, kā mums ar Vāciju, kur turnīra saimnieki galīgi nav favorīti.

  +4 [+] [-]

, 2016-08-31 08:08, pirms 8 gadiem
alexey sonar rakstīja: Un pareizi saka, varam norakstīt hokeju kamēr virtuvē diktēs Dinamo un žīds tikmēr pilnīgi neko nedarīs hokeja labā kā vien taisīs cirku.

Pretīgi paliek pat lasot hokeja virsrakstus, tāds kaktu kantoris, kur pilnīgi nekas nekustas uz priekšu jau 10 gadus un tikai rāda ar pirkstiem uz citiem.
Pareizi pateici.... Nost Lipmanu vajag cilvēku ar jaunām idejām kas to Lv hokeju atdzīvinās... Nu nevar trennerus mainīt kā zeķes...

  +7 [+] [-]

, 2016-08-31 08:10, pirms 8 gadiem
Vakar biju Arēnā, biju vīlies Latvijas izlasē.

  +6 [+] [-]

, 2016-08-31 08:17, pirms 8 gadiem
IQ LV rakstīja: Pareizi pateici.... Nost Lipmanu vajag cilvēku ar jaunām idejām kas to Lv hokeju atdzīvinās... Nu nevar trennerus mainīt kā zeķes...
Beidz dzīvot stereotipos!
Vai pieaugušo izlase būtu tā komanda, kurā trenerim spēlētājiem jāieliek mutē hokeja ābece? Kā bērniem, jauniešiem un vel zināmā mērā junioriem.
Taču nē! Paskaties uz tiem pašiem jeņķiem vai kanādiešiem, kuriem treneru kolektīvs un komandu sastāvi mainās pirms katra PČ. Un negatavojas turnīriem tie mēnesi vai pat vairāk, kā arī neaizvada n-tās pārbaudes spēles. Jā, piekrītu, ka šo izlašu spēlētājiem meistarības līmenis ir stipri augstāks, bet vai mūsu spēlētāji nav profesionāļi, kuriem treneriem vairs nav jāmāca hokeja pamatzināšanas.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-31 08:22, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Beidz dzīvot stereotipos!
Vai pieaugušo izlase būtu tā komanda, kurā trenerim spēlētājiem jāieliek mutē hokeja ābece? Kā bērniem, jauniešiem un vel zināmā mērā junioriem.
Taču nē! Paskaties uz tiem pašiem jeņķiem vai kanādiešiem, kuriem treneru kolektīvs un komandu sastāvi mainās pirms katra PČ. Un negatavojas turnīriem tie mēnesi vai pat vairāk, kā arī neaizvada n-tās pārbaudes spēles. Jā, piekrītu, ka šo izlašu spēlētājiem meistarības līmenis ir stipri augstāks, bet vai mūsu spēlētāji nav profesionāļi, kuriem treneriem vairs nav jāmāca hokeja pamatzināšanas.
Jā, jo jeņķi un kanādieši ir tie, ar kuriem būtu adekvāti mūsu hokeju un tā sistēmu salīdzināt

  +8 [+] [-]

, 2016-08-31 08:23, pirms 8 gadiem
ErvThePerv rakstīja: apšaubāmi, baltkrievi ta vēl varbūt arī ir stiprāki par Latviju, vismaz pēdējos gados rezultāti to parāda, bet Slovēnija jau nu tiešām nav
Slovēnija Soču OS nospēlēja tik pat labi kā mēs.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-31 08:27, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Beidz dzīvot stereotipos!
Vai pieaugušo izlase būtu tā komanda, kurā trenerim spēlētājiem jāieliek mutē hokeja ābece? Kā bērniem, jauniešiem un vel zināmā mērā junioriem.
Taču nē! Paskaties uz tiem pašiem jeņķiem vai kanādiešiem, kuriem treneru kolektīvs un komandu sastāvi mainās pirms katra PČ. Un negatavojas turnīriem tie mēnesi vai pat vairāk, kā arī neaizvada n-tās pārbaudes spēles. Jā, piekrītu, ka šo izlašu spēlētājiem meistarības līmenis ir stipri augstāks, bet vai mūsu spēlētāji nav profesionāļi, kuriem treneriem vairs nav jāmāca hokeja pamatzināšanas.
Nu tad mums visiem jāpieņem fakts ka esam tur kur esam un jābeidz sapņot... Bet nu no šī sastava gaidu tiešām ko vairāk,negribas ticēt ka esam tik vāji.. mums uz šo turnīru praktiski ir 2014 g Olimpisko spēļu sastāvs kur mēs izskatijāmies ne tikai pieklājīgi,bet labi...

  +4 [+] [-]

, 2016-08-31 08:30, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Slovēnija Soču OS nospēlēja tik pat labi kā mēs.
ja Sočus ņem par mērauklu, tad tāpat apalmības sarunātas, jo belari vispār uz Sočiem netika

  +3 [+] [-]

, 2016-08-31 08:30, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Beidz dzīvot stereotipos!
Vai pieaugušo izlase būtu tā komanda, kurā trenerim spēlētājiem jāieliek mutē hokeja ābece? Kā bērniem, jauniešiem un vel zināmā mērā junioriem.
Taču nē! Paskaties uz tiem pašiem jeņķiem vai kanādiešiem, kuriem treneru kolektīvs un komandu sastāvi mainās pirms katra PČ. Un negatavojas turnīriem tie mēnesi vai pat vairāk, kā arī neaizvada n-tās pārbaudes spēles. Jā, piekrītu, ka šo izlašu spēlētājiem meistarības līmenis ir stipri augstāks, bet vai mūsu spēlētāji nav profesionāļi, kuriem treneriem vairs nav jāmāca hokeja pamatzināšanas.
Atšķirība tomēr ir liela ,jo ZA ir augsta individuālā meistarība un viņi ir pieraduši ,ka viņu vari iemest jebkurā maiņā un viņš atradīs kopējo valodu ,jo arī spēles sistēma ir apmēram zināma,tas pats Eiropas vadošajām hokeja valstīm.Bet mums gan tās meistarības vairumam pietrūkst ,gan nav vienotas spēles sistēmas un ja maiņas un saiknes nav riktīgi iespēlētas ,tad ir auzas.

     [+] [-]

, 2016-08-31 08:37, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Atšķirība tomēr ir liela ,jo ZA ir augsta individuālā meistarība un viņi ir pieraduši ,ka viņu vari iemest jebkurā maiņā un viņš atradīs kopējo valodu ,jo arī spēles sistēma ir apmēram zināma,tas pats Eiropas vadošajām hokeja valstīm.Bet mums gan tās meistarības vairumam pietrūkst ,gan nav vienotas spēles sistēmas un ja maiņas un saiknes nav riktīgi iespēlētas ,tad ir auzas.
Mūsu lielākā problēma ir ka mums nav ļoti laba līmeņa bērnu,jauniešu un junioru treneru. Tāpēc mums pieaugušo hokejā nonāk spēlētāji, kuri nav ne meistarīgi, ne arī psiholoģiski spēcīgi.

  -4 [+] [-]

, 2016-08-31 08:45, pirms 8 gadiem
alexey sonar rakstīja: Un pareizi saka, varam norakstīt hokeju kamēr virtuvē diktēs Dinamo un žīds tikmēr pilnīgi neko nedarīs hokeja labā kā vien taisīs cirku.

Pretīgi paliek pat lasot hokeja virsrakstus, tāds kaktu kantoris, kur pilnīgi nekas nekustas uz priekšu jau 10 gadus un tikai rāda ar pirkstiem uz citiem.
Cik ir jauniešu hokejā, tik ir. Neko nepadarīsi. Dārgs sports, dārgi uzturēt halles, bērnu paliek arvien mazāk... Mazāka atlase.
Latvijas hokejam ir paveicies ar tādu projektu kā KHL un Dinamo, ja nebūtu šo, tad būtu vispār auzas.

 +10 [+] [-]

, 2016-08-31 08:45, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mūsu lielākā problēma ir ka mums nav ļoti laba līmeņa bērnu,jauniešu un junioru treneru. Tāpēc mums pieaugušo hokejā nonāk spēlētāji, kuri nav ne meistarīgi, ne arī psiholoģiski spēcīgi.
Cik atceros Kūres laikā braukuši speciālisti no Zviedrijas vadīt nodarbības un lasīt lekcijas ,bet lielum lielais vairākums mūsu treneru tos pasākumus ignorējuši un uzskatījuši ,ka paši esot gudri un ka tie zviedri ne ko nejēdzot.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-31 08:48, pirms 8 gadiem
Onslovs rakstīja: Cik ir jauniešu hokejā, tik ir. Neko nepadarīsi. Dārgs sports, dārgi uzturēt halles, bērnu paliek arvien mazāk... Mazāka atlase.
Latvijas hokejam ir paveicies ar tādu projektu kā KHL un Dinamo, ja nebūtu šo, tad būtu vispār auzas.
Pasakas ,jo bērnu hokejā pašlaik ir daudz vairāk ,kā Sprukta ,vai Dārziņa laikā un pat būtu labāk ja labākie jaunie jau agrā vecumā brauku prom un nenonāktu dinamo sistēmā.

  -4 [+] [-]

, 2016-08-31 08:50, pirms 8 gadiem
Nu pēc ranga( kas protams īpaši neko nenosaka) Baltkrievija ir stiprāka par Latviju, bet par Dāniju, Poliju, Slovēniju Latvija ir stiprāka. Tas gan vakar nepierādījās laukumā

  -4 [+] [-]

, 2016-08-31 08:53, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Pasakas ,jo bērnu hokejā pašlaik ir daudz vairāk ,kā Sprukta ,vai Dārziņa laikā un pat būtu labāk ja labākie jaunie jau agrā vecumā brauku prom un nenonāktu dinamo sistēmā.
Kādas pasakas. Džeriņmeijas, Indraši beigtu spēlēt hoķi, ja nebūtu Ģinamo. 2.spēcīgākā līga hokejā, ideāli priekš LV hokeja kur attīstīties.

  +6 [+] [-]

, 2016-08-31 09:29, pirms 8 gadiem
IQ LV rakstīja: Nu jau pat dāņi mūs noliek.... bēdīgi.
Diemžēl, bet viņiem ir pamats to darīt, jo pēdējos 5 gadus vienmēr viņiem esam zaudējuši! Tāpat arī vakar - vienīgie momenti veidojās pēc Dārziņa individualajiem reidiem. Dāņu uzbrukums bija 3 x saturīgāks. Bija saasinošas piespēles vairākumā, arī situācijās 3:2 tika atrasts vienmēr risinājums tikt līdz bīstamam metienam, savukārt LV izpildījumā pamatā lēnas piespēles pa perimetru - par pretuzbrukumiem vispār negribu runāt.

     [+] [-]

, 2016-08-31 09:31, pirms 8 gadiem
Spēles notiek Minskā, tur Bel būs stipri,protams ar visu arbitru brigādi.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-31 09:42, pirms 8 gadiem
Viegli jau runāt, kad viena komanda ir gatavojusies vismaz nedēļu un aizvadījusi 3 pārbaudes spēles, bet otrs knapi divas dienas un vienu spēli, pie tam ne optimālajā sastāvā. Neapšaubāmi Dāņi gadu gaitā ir stipri progresējuši un uz papīra izskatās spēcīgāki, tomēr ar visu to, cik reizes ir bijuši OS? Pie tam paši atrodas rangā uzreiz aiz mums. Runāt var daudz un dikti par to kurš spēcīgāks kurš nē, bet viss pārējais izņemot šīs spēles rezultātu liecina par ko citu.

     [+] [-]

, 2016-08-31 09:51, pirms 8 gadiem
coffijs rakstīja: Cik atceros Kūres laikā braukuši speciālisti no Zviedrijas vadīt nodarbības un lasīt lekcijas ,bet lielum lielais vairākums mūsu treneru tos pasākumus ignorējuši un uzskatījuši ,ka paši esot gudri un ka tie zviedri ne ko nejēdzot.
Tomēr ir pamats optimismam, jo agrāk vai vēlāk bērnu,jauniešu un junioru hokejā ieplūdīs treneru paaudze,kura dažādos laikos ir paši trenējušies pie dažādiem labiem treneriem hokeja lielvalstīs.

  -3 [+] [-]

, 2016-08-31 10:12, pirms 8 gadiem
Bišķi jau Nilsens "zagnul" kā saka... belari oblektīvi varētu būt mazliet stiprāki, bet, slovēņi stiprtāki (kopumā) noteikti nav! Ok, slovēņiem ir Kopitars - stārs kāda nav ne mums ne arī pat tiem belariem, bet pārējā komanda kopumā domāju ir pat biški vājāka par mūsu "average joe" ne daudz, bet vēl ir kopumā vājāka.

     [+] [-]

, 2016-08-31 10:16, pirms 8 gadiem
Trūkumi mums ir visos līmeņos, nav ko braukt virsū bērnu treneriem. Ja kas, mums šobrīd pieaugušo izlasi trenē bērnu treneris

  -3 [+] [-]

, 2016-08-31 10:18, pirms 8 gadiem
puikam galvā sakāpis. neko viņi tur nerādīja, lai šādi atļautos tirst.

  +8 [+] [-]

, 2016-08-31 10:25, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Beidz dzīvot stereotipos!
Vai pieaugušo izlase būtu tā komanda, kurā trenerim spēlētājiem jāieliek mutē hokeja ābece? Kā bērniem, jauniešiem un vel zināmā mērā junioriem.
Taču nē! Paskaties uz tiem pašiem jeņķiem vai kanādiešiem, kuriem treneru kolektīvs un komandu sastāvi mainās pirms katra PČ. Un negatavojas turnīriem tie mēnesi vai pat vairāk, kā arī neaizvada n-tās pārbaudes spēles. Jā, piekrītu, ka šo izlašu spēlētājiem meistarības līmenis ir stipri augstāks, bet vai mūsu spēlētāji nav profesionāļi, kuriem treneriem vairs nav jāmāca hokeja pamatzināšanas.
Tieši tā. Neko jaunu pieaugušo izlasē treneris spēlētājam iemācīt nevar. Spēlētājiem ir jābūt tā sagatavotiem, ka viņi neatkarīgi no uzvārdiem uz krekliem zina, kā jāspēlē pēc katras konkrētas spēles shēmas. Izlases trenerim galvenokārt jāizpēta pretinieks, jānolemj pēc kādas shēmas šo pretinieku apspēlēt un tas jāizstāsta spēlētājiem. Un, protams, jāvēro spēle un tās gaitā jākoriģē spēles shema atbilstoši situācijai. Hokejistu meistarība pieaugušā vecumā neslēpjas roku un kāju darbībā - visi šos locekļus fiziski ir attīstījuši vienlīdz labi. Galvenokārt meistarīgu spēlētāju no viduvējības atšķir spēja domāt un pieņemt pareizus lēmumus katrā konkrētā brīdī. Bet, ja domāšana bērnu un jauniešu vecumā hokejistiem nav attīstīta, tad pieaugušā vecumā to labot vairs nav iespējams. Pārāk bieži, skatoties mūsu izlases un klubu spēles, nākas no komentētājiem dzirdēt frāzes "Lauris nesaprata Miķeli", "piespēle uz brīvu zonu, kur vajadzēja būt partnerim", "pozicionāla kļūda", "neveiksmīga sastāvu nomaiņa" u.tml. Un šīs problēmas neviens izlases treneris neatrisinās, neatkarīgi no tā, vai viņš ar izlasi strādā trīs gadus vai trīs dienas.

     [+] [-]

, 2016-08-31 10:35, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: puikam galvā sakāpis. neko viņi tur nerādīja, lai šādi atļautos tirst.
Nu es redzēju iemestas ripas Latvijas vārtos, toties mūsu bāleliņiem tas nesanāca.Tad nu uzvarētājs arī var atļauties tirst.

     [+] [-]

, 2016-08-31 10:38, pirms 8 gadiem
Onslovs rakstīja: Kādas pasakas. Džeriņmeijas, Indraši beigtu spēlēt hoķi, ja nebūtu Ģinamo. 2.spēcīgākā līga hokejā, ideāli priekš LV hokeja kur attīstīties.
kā Tu to zini??? Nosapņoji?

  +2 [+] [-]

, 2016-08-31 10:49, pirms 8 gadiem
Diemžēl, bet lēnām mūsu hokejam pienāk beigas. 8 sezonas KHL, bet tā arī turamies uz vecās paaudzes, un ko mēs darīsim, kad Dārziņš kompānija teiks, ka ir pienācis laiks beigt karjeru izlasē? kur ir mūsu jaunie džeki? uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi un maksimums ko viņi ir sasnieguši ir 4tā maiņa Dinamo. Neviena NHL spēlētāja, kā arī KHL mums nav nekādas izaugsmes - vecie ar katru gadu vecāki, bet jaunie tā arī neparādās

     [+] [-]

, 2016-08-31 10:50, pirms 8 gadiem
Nav jau pirmā reize, kad mūsējie paliek uz nulles pret dāņiem.Tādu nu priekšstatu par sevi esam radījuši, ka nīlseni var ieņirgt.Neaizstāvu žīdiņu, bet ne Irbe, ne Ozo neiemācīs gūt vārtus.Individuāls darbs pie metiena, lūk kur suns aprakts.

  +6 [+] [-]

, 2016-08-31 10:53, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: puikam galvā sakāpis. neko viņi tur nerādīja, lai šādi atļautos tirst.
Vēl jo skumjāk mums, ka dāņi neko neparādot var mūs uzvarēt ar 0-3..

  -1 [+] [-]

, 2016-08-31 11:59, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Beidz dzīvot stereotipos!
Vai pieaugušo izlase būtu tā komanda, kurā trenerim spēlētājiem jāieliek mutē hokeja ābece? Kā bērniem, jauniešiem un vel zināmā mērā junioriem.
Taču nē! Paskaties uz tiem pašiem jeņķiem vai kanādiešiem, kuriem treneru kolektīvs un komandu sastāvi mainās pirms katra PČ. Un negatavojas turnīriem tie mēnesi vai pat vairāk, kā arī neaizvada n-tās pārbaudes spēles. Jā, piekrītu, ka šo izlašu spēlētājiem meistarības līmenis ir stipri augstāks, bet vai mūsu spēlētāji nav profesionāļi, kuriem treneriem vairs nav jāmāca hokeja pamatzināšanas.
Secinājums...tā tad trūkst kvalitatīvu treneru,kas bērniem/jauniešiem māca meistarības pamatus.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-31 12:01, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mūsu lielākā problēma ir ka mums nav ļoti laba līmeņa bērnu,jauniešu un junioru treneru. Tāpēc mums pieaugušo hokejā nonāk spēlētāji, kuri nav ne meistarīgi, ne arī psiholoģiski spēcīgi.
Atvaino,līdz galam neizlasīju,ka manas domas esi jau iepriekš pats pateicis.

  -3 [+] [-]

, 2016-08-31 12:01, pirms 8 gadiem
norcha 172 rakstīja: Nu es redzēju iemestas ripas Latvijas vārtos, toties mūsu bāleliņiem tas nesanāca.Tad nu uzvarētājs arī var atļauties tirst.
kādu daļu spēles Dāņi arī rādija saturīgāku sniegumu, tas ir jāatzīst, bet Latvijai tā bija tikai otrā diena, kad ir kopā un pie jauna trenera un vienkārši nebija tāda īsta spēles plāna un ja bija, tad noteikti neizpildija vēl to, un tur bija tās kļūdas un nesaprašanās uzbrukumā. Dāņiem bija arī daži labi momenti, bet izņemot divus momentus neko īsti glābt mūsu GK nevajadzēja un zaudētie vārti arī, aizsardzības kļūda metot ripu ārā, bobena no iemetiena un neveiksmīgi atlekusi ripa, ja Latvija būtu iemetusi kaut 1x no tām trīs, kad meta no vārtu priekšas un Dāņu GK vienkārši paveicās, ka trāpija pa viņu, īpaši pēc Indraša metiena, tad spēle būtu daudz savādāka un domāju, ka niču tad 100% izrautu, bet neiemeta, kaut kas negāja, ielaida divus sūdiņus un spēli zaudēja. Bet nu jā uz tablo bija it kā pārliecinoš 0:3 un tāpēc var tirst nezin ko, bet domāju šī baigā parliecības sajūta pamatīgi iegriezīs Dāņiem. Un spēles otrā puse deva pozitīvu noskaņojumu, jo zinot, kas nāks klāt, tad iekrītot kādiem vārtiem aizies arī spēle. Latvijai svarīgi ātri gūt vārtus, tad var cīnīties ar visiem.

     [+] [-]

, 2016-08-31 12:26, pirms 8 gadiem
Tas ir p s c shitaa pateikt, tu domaa ka man nav juutu!

  -1 [+] [-]

, 2016-08-31 12:27, pirms 8 gadiem
Ja godiigi, tad mums klaat naak Karsums un Daugavinsh, kaa arii Baartulis.Tas komandu pastiprinaas par kaadiem 20% noteikti.
Nemetiisim plinti kruumos.!

     [+] [-]

, 2016-08-31 12:33, pirms 8 gadiem
brachka rakstīja: Secinājums...tā tad trūkst kvalitatīvu treneru,kas bērniem/jauniešiem māca meistarības pamatus.
vai tiešām trūkst?
paskaties uz mūsu un dāņu U18 izlasi - kādus 10 pēdējos gadus abas ir +/- vienā līmenī, nu nevari Tu teikt, ka dāņi, kaut kur priekšā mums - tātad ar bērnu treneriem nav tik slikti.
Problēmas parādās nākamajos soļos - dānu jaunieši turpina progresēt, kamēr mūsējie liela daļa tiek pārmarinēti MHL...

     [+] [-]

, 2016-08-31 12:36, pirms 8 gadiem
Pilnīgi normāli, itkā mūsējie tieši tāpat nerunātu par vieglajiem("ņemajamiem") pretiniekiem.

     [+] [-]

, 2016-08-31 12:40, pirms 8 gadiem
purva_velns rakstīja: puikam galvā sakāpis. neko viņi tur nerādīja, lai šādi atļautos tirst.
neko neradot 3-0 ......???? tad iedomajies kads butu rezultats ja vini kaut ko paraditu ??????????

     [+] [-]

, 2016-08-31 12:44, pirms 8 gadiem
Pilnīgi noteikti, ka Balkrievija un Slovēnija ir spēcīgākas par to komandu, kas vakar bija mums laukumā.

Cerēsim, ka kvalifikācijas spēlēs redzēsim jau pavisam citu Latvijas izlasi.

     [+] [-]

, 2016-08-31 12:59, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: vai tiešām trūkst?
paskaties uz mūsu un dāņu U18 izlasi - kādus 10 pēdējos gadus abas ir +/- vienā līmenī, nu nevari Tu teikt, ka dāņi, kaut kur priekšā mums - tātad ar bērnu treneriem nav tik slikti.
Problēmas parādās nākamajos soļos - dānu jaunieši turpina progresēt, kamēr mūsējie liela daļa tiek pārmarinēti MHL...
Bet kurš teica, ka mums jāvelk paralēles ar dāņiem?
Un es patiesībā nešaubos, ka ja viss tā turpināsies, tad arī dāņi bērnu,jauniešu un junioru hokejā mums aizies tālu priekšā.

     [+] [-]

, 2016-08-31 13:00, pirms 8 gadiem
owen rakstīja: Diemžēl, bet lēnām mūsu hokejam pienāk beigas. 8 sezonas KHL, bet tā arī turamies uz vecās paaudzes, un ko mēs darīsim, kad Dārziņš kompānija teiks, ka ir pienācis laiks beigt karjeru izlasē? kur ir mūsu jaunie džeki? uz vienas rokas pirkstiem saskaitāmi un maksimums ko viņi ir sasnieguši ir 4tā maiņa Dinamo. Neviena NHL spēlētāja, kā arī KHL mums nav nekādas izaugsmes - vecie ar katru gadu vecāki, bet jaunie tā arī neparādās
šito, ja ne katru gadu, tad katro otro vai trešo skandina jau kopš laika, kad Znaroka kompānja beidza spēlēt. Kad mums ir bijis savādāk un ir bijis daudz labu spēlētāju kuriem piem. ir 25+ gadi un daudzi jaunie zem tiem 25 gadiem, kas nāk klāt? nekad. un cik gadus šādi iet, bet līmenis jau nav krities, nezinu kādā jēgā pie Izlases nākotni runājot piemii tos, kas spēlē RD tikai, jo nav jaunajiem tur ir E.Kulda kas ir Izlasē un viņam ir 21. Jaunāki ir Zīle, Galoha un Razgals, kuriem ir knapi 20, un vel ir Jaļisejevs, kam arī tikai nesen palika 22 un Grigals, kam palika 18.
Bet tev jaunie trūkst, kas spēlēs? Tagad Izlasē jau ir Kulda, Ābols, Girgensons,Dzierkals un Merzļikins. vēl tādiem kā Ķēniņam, Indrašim, Gudļevskim,Freibergam ir +/- 25. lielākajai daļai aizsargu ir zem 30, kas ir īstais vecums un tāpat vismaz 6-7 gadus stabili vēl spēlēs, Daugava un pārējie jau arī labu laiku vēl spēlēs.Runāju tagad tikai par tiem, kas ir Izlasē.
Bet no jaunajiem, kas tuvākos gados būs izlases kandidāti un nav jau nosaukti, bet ir +/- 20 gadi - Balcers Čukste Rubins Egle Buncis Puide Ponomarenko Krastenbergs Bļugers Jevpalovs tie ir tie kas ātrumā nāk prāta, spēlē labās jauniešu līgās, labi parādijuši sevi U18 un U20 Elites divīzjā un ir sarakstos,kandidātos NHL draftā un daži jau ir draftēti. tas tā no tiem kuri pagaidām izskatās ar iespējām mierīgi spēlēt Izlasē nākotnē, protams, tā var nenotikt, bet ir citi, kas varbūt nav tik labi tagad, bet nākotnē būs un noteikti nemaz visus neesmu nosaucis. Latvijā jauniešu izlases cik daudz reizes ir spēlējuši tagad Elites divīzijās? cik reizes jau U18 izdodas saglaāt savu vietu starp 10 labākajām pasaulē? jā nebūsim nekad top 6 hokēja valsts un netiksim regulāri play-off, bet tiešām liekas, ka nebūs resursu, lai saglabātu savu vietu elitē un pacīnītos par play-off? tuvākos, domāju 15 gadus pavisam noteikti vēl varam par to neuztraukties.

     [+] [-]

, 2016-08-31 13:00, pirms 8 gadiem
Didziz rakstīja: Pilnīgi noteikti, ka Balkrievija un Slovēnija ir spēcīgākas par to komandu, kas vakar bija mums laukumā.
Pēc kā Tu to spried??? Piemēram, slovēņi ar visu Kopitaru sastāvā vienīgajā savā pārbaudes spēlē ar 1:2 pakāsa itāļiem...

     [+] [-]

, 2016-08-31 13:03, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Bet kurš teica, ka mums jāvelk paralēles ar dāņiem?
Un es patiesībā nešaubos, ka ja viss tā turpināsies, tad arī dāņi bērnu,jauniešu un junioru hokejā mums aizies tālu priekšā.
un kāpēc ne ar dāņiem? Maza valsts (pēc hokejistu un haļļu skaita) tāpat kā Latvija. Stulbi būtu vilkt paralēles ar Kanādu vai Zviedriju...

  +1 [+] [-]

, 2016-08-31 13:03, pirms 8 gadiem
Ak tu jēziņ! Divi no trīs goliem ielaisti pēc ļoti rupjām kļūdām, kādas nav raksturīgas mūsu izlasei un nekādi neliecina par LV hokeja līmeni kopumā. Tad no tā atlikušā viena gola jābur drāma un jāiet slīcināties. Viss, kas bija redzams, bija nesaskaņotība un jebkādas taktikas trūkums.
Nu iemesli jau ir zināmi. Un pat ar visu to (ieskaitīsim vēl arī ne mūsējo, ne dāņu nevēlēšanos gūt savainojumus) bija pietiekami daudz iespēju gūt vārtus. Nu neizdevās, vārtos tomēr nopietns vecis stāvēja.
Tā, ka nekādus globālus secinājumus par izlašu spēkiem te vienkārši nevar izdarīt.

     [+] [-]

, 2016-08-31 13:23, pirms 8 gadiem
kecbaja rakstīja: šito, ja ne katru gadu, tad katro otro vai trešo skandina jau kopš laika, kad Znaroka kompānja beidza spēlēt. Kad mums ir bijis savādāk un ir bijis daudz labu spēlētāju kuriem piem. ir 25+ gadi un daudzi jaunie zem tiem 25 gadiem, kas nāk klāt? nekad. un cik gadus šādi iet, bet līmenis jau nav krities, nezinu kādā jēgā pie Izlases nākotni runājot piemii tos, kas spēlē RD tikai, jo nav jaunajiem tur ir E.Kulda kas ir Izlasē un viņam ir 21. Jaunāki ir Zīle, Galoha un Razgals, kuriem ir knapi 20, un vel ir Jaļisejevs, kam arī tikai nesen palika 22 un Grigals, kam palika 18.
Bet tev jaunie trūkst, kas spēlēs? Tagad Izlasē jau ir Kulda, Ābols, Girgensons,Dzierkals un Merzļikins. vēl tādiem kā Ķēniņam, Indrašim, Gudļevskim,Freibergam ir +/- 25. lielākajai daļai aizsargu ir zem 30, kas ir īstais vecums un tāpat vismaz 6-7 gadus stabili vēl spēlēs, Daugava un pārējie jau arī labu laiku vēl spēlēs.Runāju tagad tikai par tiem, kas ir Izlasē.
Bet no jaunajiem, kas tuvākos gados būs izlases kandidāti un nav jau nosaukti, bet ir +/- 20 gadi - Balcers Čukste Rubins Egle Buncis Puide Ponomarenko Krastenbergs Bļugers Jevpalovs tie ir tie kas ātrumā nāk prāta, spēlē labās jauniešu līgās, labi parādijuši sevi U18 un U20 Elites divīzjā un ir sarakstos,kandidātos NHL draftā un daži jau ir draftēti. tas tā no tiem kuri pagaidām izskatās ar iespējām mierīgi spēlēt Izlasē nākotnē, protams, tā var nenotikt, bet ir citi, kas varbūt nav tik labi tagad, bet nākotnē būs un noteikti nemaz visus neesmu nosaucis. Latvijā jauniešu izlases cik daudz reizes ir spēlējuši tagad Elites divīzijās? cik reizes jau U18 izdodas saglaāt savu vietu starp 10 labākajām pasaulē? jā nebūsim nekad top 6 hokēja valsts un netiksim regulāri play-off, bet tiešām liekas, ka nebūs resursu, lai saglabātu savu vietu elitē un pacīnītos par play-off? tuvākos, domāju 15 gadus pavisam noteikti vēl varam par to neuztraukties.
Nu nav jau tā situācija tik rožaina šobrīd, kā Tu zīmē - pirms gadiem 8 tā situācija bij līdzīga... Vairāk Tevis tekstā vēlamais ir uzdots par esošo...

Balcers Čukste Rubins Egle Buncis Puide Ponomarenko Krastenbergs Bļugers Jevpalovs
Jevpalovs - spožas sezonas junioru hokejā, nepārliecinoša ienākšana pieaugušo hokejā (ECHL varam uzskatīt par pirmo brīdinājuma zvanu)
Bļugers - šī sezona būs īstā pirmā pēc NCAA... labākie no NCAA nonāk pa taisno NHL, Bļugers laikam jau nebūs tas gadījums, intersanti būs redzēt, kas tālāk sanāks
Balcers - pagaidām vēl tālāk par Norvēģiju (pieaugušo hokejā) nav ticis, cerams, ka ZAmerikā izdosies sasniegt ko vairāk
Čukste - pāragri spriest par spēlētāja tālāko izaugsmi; ceru, ka pavasarī būs iespēja atrādīties izlases nometnē
Rubīns - rāmis ir, potenciāls arī; redzēsim, kas sanāks tālāk
Puide - rādītājs būs, cik daudz un kā viņš šosezon nospēlēs NLB
Egle - izskatās, ka NCAA varētu būt viņa karjeras zenīts (ceru, ka kļūdos)
Ponomarenko - pagaidām tikai Norvēģija. Ja šosezon spēlēs pirmajos aizsargu pāros, tad varēsim runāt par izaugsmi
Krastenbergs - nu, lai nu viņam izdotas tikt (noturēties) CHL, pretējā gadījumā mazas izredzes, ka par viņu varēs runāt nākotnē...

  +1 [+] [-]

, 2016-08-31 13:46, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: un kāpēc ne ar dāņiem? Maza valsts (pēc hokejistu un haļļu skaita) tāpat kā Latvija. Stulbi būtu vilkt paralēles ar Kanādu vai Zviedriju...
Tad jau drīzāk jau mums jāvelk paralēles ar baltkrieviem, jo viņiem tiešām ir analoga situācija bērnu,jauniešu un junioru hokejā.
Dāņi daudz īsākā laikā ir daudz ko sasnieguši,lai savu hokeju sakārtotu. Protams, ne bez zviedru palīdzības, bet rezultāts ir acīm redzams.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-31 13:57, pirms 8 gadiem
arhivs 2x rakstīja: Puikam sakāpis galvā. Iekrita pāris cūcenes, tagad jau nezinko sacerējušies. Čempioni atradušies!
nu, savus vārtus viņi noturēja neskartus - atliek iemest kaut vienu golu un uzvara rokā.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-31 14:07, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tad jau drīzāk jau mums jāvelk paralēles ar baltkrieviem, jo viņiem tiešām ir analoga situācija bērnu,jauniešu un junioru hokejā.
Dāņi daudz īsākā laikā ir daudz ko sasnieguši,lai savu hokeju sakārtotu. Protams, ne bez zviedru palīdzības, bet rezultāts ir acīm redzams.
baltkrieviem?
neredzu jēgu - viņi ar nesalīdzināmi lielākiem resursiem ir iebraukuši tūtā, ka ķērušies pie kanādiešu naturalizācijas...

  +1 [+] [-]

, 2016-08-31 14:26, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Pēc kā Tu to spried??? Piemēram, slovēņi ar visu Kopitaru sastāvā vienīgajā savā pārbaudes spēlē ar 1:2 pakāsa itāļiem...
Tad jau laikam tu zini labāk gan par spēlētājiem, gan mūsu treneri
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-31 14:43, pirms 8 gadiem
Cik dāņiem tā bija pirmā spēle kopš vasaras un cik jau bija sākuši sezonu? Jo skats kļūst vēl pazemojošāks, ja mūsējie jau rukā khl, kamēr dāņi pirmo reizi uz ledus.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-31 14:52, pirms 8 gadiem
hypocrisy rakstīja: Ak tu jēziņ! Divi no trīs goliem ielaisti pēc ļoti rupjām kļūdām, kādas nav raksturīgas mūsu izlasei un nekādi neliecina par LV hokeja līmeni kopumā. Tad no tā atlikušā viena gola jābur drāma un jāiet slīcināties. Viss, kas bija redzams, bija nesaskaņotība un jebkādas taktikas trūkums.
Nu iemesli jau ir zināmi. Un pat ar visu to (ieskaitīsim vēl arī ne mūsējo, ne dāņu nevēlēšanos gūt savainojumus) bija pietiekami daudz iespēju gūt vārtus. Nu neizdevās, vārtos tomēr nopietns vecis stāvēja.
Tā, ka nekādus globālus secinājumus par izlašu spēkiem te vienkārši nevar izdarīt.
Izskatījās gan, ka dāņi tuvāk ceturtajam, nekā mēs pirmajam. Un 8 NHL kadri par kaut ko tomēr arī liecina. Un PČ visticamāk lielākā daļa no viņiem nebrauks, tāpēc atkal varēsim ar viņiem spēlēt līdzvērtīgi un dzīvot ilūzijās.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-31 15:08, pirms 8 gadiem
Didziz rakstīja: Tad jau laikam tu zini labāk gan par spēlētājiem, gan mūsu treneri
tad kurš tad esi: tas LV izlases treneris vai kāds no spēlētājiem?

Un kāpēc Tu domā, ka šobrīd kādu no LV nometnes īpaši uztrauc, cik spēcīgi tieši šobrīd ir belari un slovēņi?

  +1 [+] [-]

, 2016-08-31 15:30, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: baltkrieviem?
neredzu jēgu - viņi ar nesalīdzināmi lielākiem resursiem ir iebraukuši tūtā, ka ķērušies pie kanādiešu naturalizācijas...
Mūs ar dāņiem nevar salīdzināt kaut vai tāpēc,ka mūsu hokejam nav tik cieša saikne ar tādu bērnu,jaunatnes, junioru,un, protams pieaugušo hokeja lielvalsti kāda ir Zviedrija.
Mums vienīgā saikne ir ar Parašas hokeju, kurai pa lielam ir po mūs hokeja izaugsme, bet galvenais ir nezaudēt ietekmi itin visā, un tajā skaitā sportā. Tieši tāpēc, gribam vai negribam, mēs esam vienā maisā ar baltkrieviem.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-31 15:39, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mūs ar dāņiem nevar salīdzināt kaut vai tāpēc,ka mūsu hokejam nav tik cieša saikne ar tādu bērnu,jaunatnes, junioru,un, protams pieaugušo hokeja lielvalsti kāda ir Zviedrija.
Mums vienīgā saikne ir ar Parašas hokeju, kurai pa lielam ir po mūs hokeja izaugsme, bet galvenais ir nezaudēt ietekmi itin visā, un tajā skaitā sportā. Tieši tāpēc, gribam vai negribam, mēs esam vienā maisā ar baltkrieviem.
No Latvijas uz Zviedriju ir daudz vieglāk aizbraukt nekā uz Baltkrieviju...

  +1 [+] [-]

, 2016-08-31 17:03, pirms 8 gadiem
Abrags rakstīja: Nu nav jau tā situācija tik rožaina šobrīd, kā Tu zīmē - pirms gadiem 8 tā situācija bij līdzīga... Vairāk Tevis tekstā vēlamais ir uzdots par esošo...

Balcers Čukste Rubins Egle Buncis Puide Ponomarenko Krastenbergs Bļugers Jevpalovs
Jevpalovs - spožas sezonas junioru hokejā, nepārliecinoša ienākšana pieaugušo hokejā (ECHL varam uzskatīt par pirmo brīdinājuma zvanu)
Bļugers - šī sezona būs īstā pirmā pēc NCAA... labākie no NCAA nonāk pa taisno NHL, Bļugers laikam jau nebūs tas gadījums, intersanti būs redzēt, kas tālāk sanāks
Balcers - pagaidām vēl tālāk par Norvēģiju (pieaugušo hokejā) nav ticis, cerams, ka ZAmerikā izdosies sasniegt ko vairāk
Čukste - pāragri spriest par spēlētāja tālāko izaugsmi; ceru, ka pavasarī būs iespēja atrādīties izlases nometnē
Rubīns - rāmis ir, potenciāls arī; redzēsim, kas sanāks tālāk
Puide - rādītājs būs, cik daudz un kā viņš šosezon nospēlēs NLB
Egle - izskatās, ka NCAA varētu būt viņa karjeras zenīts (ceru, ka kļūdos)
Ponomarenko - pagaidām tikai Norvēģija. Ja šosezon spēlēs pirmajos aizsargu pāros, tad varēsim runāt par izaugsmi
Krastenbergs - nu, lai nu viņam izdotas tikt (noturēties) CHL, pretējā gadījumā mazas izredzes, ka par viņu varēs runāt nākotnē...
Tāpēc jau teicu, ka iespējams arī nekas nesanāks, jo ne visiem izdodas attīstīties tālāk pieaugušo hokējā, bet nu tagad ir pietiekami tādi uzko cerēt, salīdzinot ar citiem gadiem. un pirms tiem 8 gadiem parādijās Daugava,Bārtulis, Kulda,Sotnieks,Džeriņš,Cibuļskis,Meija. no tiem, kas tagad ir izlasē un no kuriem kaut ko gaidija, daži paspēlēja NHL,bet pārējie uzauga ar RD. Un tā ir visu laiku, 2-3 gadu laiku posmā izaug vismaz 4-5 stabili, labi hokējisti un ar tiem mēs arī dzīvojam un ar to mūsu izlasei pietiek, lai noturētos tur kur ir. Parādās vēl tādi kā Pavlovs no kura jaunieša gados nezinu cik daudzi kaut ko sagaidīja un Izlase kapā un mēs,personīgi es noteikti, skatos un priecājos katru PČ par Latvijas izlasi. nedzīvoju utopijā kā te daži, ka mums ar vajag 10NHL večus un tad būsim kruti, pat ja tā būtu, nedzīvoto PČ pa 1/2fināliem. Ideals piemērs Slovākija, jā reizēm, tiek augstu, bet ja mums būtu tik daudz NHL un tādas zvaigznes, te visi katru gadu raudātu, ka netiek pie medaļām utt.
Un arī tagad nesaprotu ko var ņemties, tad kad 2-3 gadus nebusim Augstākajā divīzjā, tad būs pamats bažām un tekstiem, ka hokējā mums visi garām, bet ar pašreizējo situāciju Latvija jau tā hokējā ir krietni pārlēkusi pāri savai tirsai un kur pamats žēloties.

     [+] [-]

, 2016-08-31 17:25, pirms 8 gadiem
Riit arii redzees reaalo speeku sameeru. Machus HD kvalitaatee varees redzeet Riigas grupai uz Astra19,2E ORF Sport HD (ar Austrijas izlasi) Minskas gupai uz 13.0E TVP Sport HD Poli translees visus savas grupas machus. Taa kaa riit Minskaa macha saakums BEL-DEN ir 30min. aatraak noteikti noskatiishos 1periodu, kas kursh tur ir.

     [+] [-]

, 2016-08-31 18:06, pirms 8 gadiem
kecbaja rakstīja: Tāpēc jau teicu, ka iespējams arī nekas nesanāks, jo ne visiem izdodas attīstīties tālāk pieaugušo hokējā, bet nu tagad ir pietiekami tādi uzko cerēt, salīdzinot ar citiem gadiem. un pirms tiem 8 gadiem parādijās Daugava,Bārtulis, Kulda,Sotnieks,Džeriņš,Cibuļskis,Meija. no tiem, kas tagad ir izlasē un no kuriem kaut ko gaidija, daži paspēlēja NHL,bet pārējie uzauga ar RD. Un tā ir visu laiku, 2-3 gadu laiku posmā izaug vismaz 4-5 stabili, labi hokējisti un ar tiem mēs arī dzīvojam un ar to mūsu izlasei pietiek, lai noturētos tur kur ir. Parādās vēl tādi kā Pavlovs no kura jaunieša gados nezinu cik daudzi kaut ko sagaidīja un Izlase kapā un mēs,personīgi es noteikti, skatos un priecājos katru PČ par Latvijas izlasi. nedzīvoju utopijā kā te daži, ka mums ar vajag 10NHL večus un tad būsim kruti, pat ja tā būtu, nedzīvoto PČ pa 1/2fināliem. Ideals piemērs Slovākija, jā reizēm, tiek augstu, bet ja mums būtu tik daudz NHL un tādas zvaigznes, te visi katru gadu raudātu, ka netiek pie medaļām utt.
Un arī tagad nesaprotu ko var ņemties, tad kad 2-3 gadus nebusim Augstākajā divīzjā, tad būs pamats bažām un tekstiem, ka hokējā mums visi garām, bet ar pašreizējo situāciju Latvija jau tā hokējā ir krietni pārlēkusi pāri savai tirsai un kur pamats žēloties.
Piekrītu visam un it sevišķi '' ja mums būtu tik daudz NHL un tādas zvaigznes, te visi katru gadu raudātu, ka netiek pie medaļām utt.''
Tā nīgro čīkstētāju mentalitāte gan jau, ka atsaucas arī uz sportu vispār, ne tikai uz hokeju, jo visi sportisti iziet uz starta jau mentāli sagrauti, tāpēc, ka zina, kāda sūdu jūra velsies viņiem virsū, ja rezultāts būs nevis spožs, bet viduvējs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-31 22:07, pirms 8 gadiem
šim ir stipri sakāpis

  -1 [+] [-]

, 2016-08-31 22:25, pirms 8 gadiem
Nu dāņus NHL ņem, jo jauc ar zviedriem. Savādāk, mūsu jaunieši tak elitē uzturas biežāk kā dāņi, bet uz NHL kaut kā vairāk tiek dāņi, kaut kas nelīmējas šeit. Dānis vienu uzvaru izcīnījis lecīgs, gan jau Baltkrievijā aplauzīs, cerams.

     [+] [-]

, 2016-09-03 09:21, pirms 8 gadiem
Ha gayyy saņemiet dāņi. Atā atā OS