Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Izlases pēkšņās pārmaiņas: Beresņevs aiziet, vietā Vasiļjevs

Rolands Eliņš

Izlases pēkšņās pārmaiņas: Beresņevs aiziet, vietā Vasiļjevs
Leonīds Beresņevs
Foto: Romāns Kokšarovs, F64

Latvijas Hokeja federācija apstiprinājusi izmaiņas hokeja izlases vadībā. Leonīds Beresņevs atstājis izlases galvenā trenera amatu, bet viņa vietā nozīmēts Haralds Vasiļjevs, kurš šajā amatā atgriežas pēc 15 gadu pārtraukuma un mazāk nekā nedēļu pirms OS atlases sākuma.

Kā vēsta Latvijas Hokeja federācija, līdzšinējais izlases galvenais treneris Leonīds Beresņevs no amata aizgājis personīgu iemeslu vadīts. Viņš izlasi vadīja šī gada pasaules čempionātā, kur ieguva 13. vietu, un šovasar LHF nolēma uzticēt viņam arī olimpisko spēļu kvalifikācijas turnīru. Pēc šī turnīra bija plānots vēlreiz atgriezties pie galvenā trenera jautājuma, taču Beresņevs no izlases jau aizgājis jau šobrīd.

Viņa vietā Latvijas izlasi kvalifikācijas turnīrā vadīs Haralds Vasiļjevs. Viņš par galveno treneri nozīmēts līdz OS kvalifikācijas beigām.

Sportacentrs.com šorīt aptaujātie izlases kandidāti par izmaiņām ir lielā neizpratnē, un par treneru maiņu uzzinājuši vien vakar (sestdien) vakarā.

„Beresņevam kaut kādas personiskas problēmas. Uzskatu, ka viss ir kārtībā. Normālas pārmaiņas,” portālam Sportacentrs.com notikušo treneru maiņu komentēja LHF prezidents Kirovs Lipmans. Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija liecina, ka Beresņeva galvenais atkāpšanās iemesls ir LHF valdošais bardaks un nesakārtotība.

Vasiļjevs jau iepriekš vadījis Latvijas izlasi, turklāt ar vērā ņemamiem panākumiem, kad 1999. gadā pārspēļu turnīrā nosargāja Latvijas vietu elites divīzijā un nākamajā gadā pasaules čempionātā Krievijā aizveda Latviju līdz ceturtdaļfinālam un astotajai vietai, turnīra gaitā uzvarot arī Krievijas izlasi.

Savukārt nākamajā pasaules čempionātā Vasiļjevs un izlase palika tikai 13. vietā, un sadarbība ar viņu tika pārtraukta, lai arī tieši Vasiļjeva vadībā Latvijas izlase OS atlases turnīrā ieguva ceļazīmi uz Soltleiksitijas olimpiādi. Vasiļjevs šovasar atgriezās Latvijas hokeja uzmanības centrā, kad oficiāli kļuva par vietējās Virslīgas komandas „Zemgale/LLU” galveno treneri.

Ļatvijas izlases kandidāti oficiālos treniņus uzsāks šodien, un LHF vadībai pavisam drīz Piņķos paredzēta tikšanās ar izlases kandidātiem Rīgas "Dinamo", kuri atgriezušies no Maskavas, no sezonas pirmā KHL izbraukuma sērijas. Vasiļjevam gan nebūs īpaši daudz laika izveidot savu izlasi, jo jau pēc divām dienām paredzēta pirmā un vienīgā pārbaudes spēle pret Dāniju, savukārt jau pirmajā septembrī – pēc četrām dienām! – sāksies 2018. gada olimpisko spēļu atlases turnīrs.

Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija vēsta, ka Beresņeva iepriekš izveidotajā 30 izlases kandidātu sarakstā veiktas nelielas un vēl nezināmas izmaiņas. Jāatgādina, ka kandidātu vidū bija iekļauts arī jaunā galvenā trenera dēls Herberts Vasiļjevs, kurš izlasē oficiālos turnīros nav piedalījies kopš 2014. gada pasaules čempionāta.

Latvijas izlases kandidāti OS atlases turnīram

PozīcijaHokejistsKlubs
Vārtsargi:Kristers Gudļevskis„Crunch”/ „Lightning”; AHL/NHL
Edgars MasaļskisToljati „Lada”; KHL
Elvis Merzļikins„Lugano”; NLA
Jānis KalniņšRīgas „Dinamo”; KHL
Aizsargi:Krišjānis RēdlihsRīgas „Dinamo”; KHL
Guntis GalviņšRīgas „Dinamo”; KHL
Oskars CibuļskisRīgas „Dinamo”; KHL
Georgijs PujacsRīgas „Dinamo”; KHL
Ralfs FreibergsRīgas „Dinamo”; KHL
Kristaps ZīleRīgas „Dinamo”; KHL
Oskars BārtulisVladivostokas „Admiral”; KHL
Artūrs KuldaHelsinku „Jokerit”; KHL)
Kristaps SotnieksToljati „Lada”; KHL
Arvīds ReķisAugsburgas „Panthers”; DEL
UzbrucējiLauris DārziņšRīgas „Dinamo”; KHL
Miķelis RēdlihsRīgas „Dinamo”; KHL
Miks IndrašisRīgas „Dinamo”; KHL
Gints MeijaRīgas „Dinamo”; KHL
Māris BičevskisRīgas „Dinamo”; KHL
Vitālijs PavlovsRīgas „Dinamo”; KHL
Kaspars DaugaviņšŅižņijnovgorodas „Torpedo”; KHL
Mārtiņš KarsumsMaskavas „Dinamo”; KHL
Andris DžeriņšHC „Hradec Kralove”; Čehija
Roberts BukartsHC „Zlin”; Čehija
Herberts VasiļjevsKrēfeldes „Pinguine”; DEL
Aleksejs ŠirokovsAlmetjevskas „Neftyanik”; VHL
Zemgus GirgensonsBufalo „Sabres”; NHL
Ronalds ĶēniņšCīrihes „Lions”; NLA
Rodrigo ĀbolsPortlendas „Winterhawks”; WHL
Mārtiņš DzierkalsRuānas-Norandas „Huskies”; WHL

Latvijas izlases gatavošanās plāns:

datumslaiksvieta
28.08.2016.17:00-18:30LedusArēna Rīga
29.08.2016.17:00-18:30LedusArēna Rīga
30.08.2016.11:00-11:45LedusArēna Rīga
30.08.2016.19:30Latvija - DānijaArēna Rīga
31.08.2016.11:00-12:30LedusArēna Rīga

Olimpiskā kvalifikācijas turnīra spēļu grafiks (Arēna Rīga):

DatumsLaiksSpēle
01.09.2016.15:30Vācija - Japāna
01.09.2016.19:30Austrija - Latvija
02.09.2016.15:30Vācija - Austrija
02.09.2016.19:30Latvija - Japāna
04.09.2016.14:00Japāna - Austrija
04.09.2016.18:00Latvija - Vācija

Izmantotie resursi:
Haralds Vasiļjevs Latvijas izlases galvenā...

 +15 [+] [-]

, 2016-08-28 11:18, pirms 8 gadiem
BOMBA !!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:18, pirms 8 gadiem
"Lieliski"

  +9 [+] [-]

, 2016-08-28 11:18, pirms 8 gadiem
Kira atkal apdzēries un ar košļeni špļauda pa lētākajiem pieejamajiem treneriem.

 +12 [+] [-]

, 2016-08-28 11:18, pirms 8 gadiem
Bet Kira ir mierīgs !!!

  +3 [+] [-]

, 2016-08-28 11:19, pirms 8 gadiem
Labas...

  +6 [+] [-]

, 2016-08-28 11:19, pirms 8 gadiem
Dzeru kafiju, ieeju SC un jau šāda ziņa

  -2 [+] [-]

, 2016-08-28 11:20, pirms 8 gadiem
Meee dead

 +28 [+] [-]

, 2016-08-28 11:20, pirms 8 gadiem
Nu ar Vasiljevu tagad par komandas disciplinu varam neuztraukties, LV valoda atgriezas gerbtuves!

 +21 [+] [-]

, 2016-08-28 11:20, pirms 8 gadiem
Kirovs uzrakstīja atlūgumu, Beresņevam vajadzēja tikai parakstīt.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-28 11:20, pirms 8 gadiem
Tikai vai tas bija vajadzīgs īsi pirms olimpiskā turnīra?

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 11:21, pirms 8 gadiem
Visu cieņu Vasiļjevam, bet vai viņš ir gatavs uzņemties šādu lomu pirms paša OS kvalifikācijas.
Personiski es novēlu,lai Haraldam viss izdodas. Un novēlu viņam no izlases atšūt visus KrHuLv pelavmaisus.

 +13 [+] [-]

, 2016-08-28 11:22, pirms 8 gadiem
murziks rakstīja: Tikai vai tas bija vajadzīgs īsi pirms olimpiskā turnīra?
Tas taču ir Kira!
Drīzāk būtu jābrīnās, ja nekas tāds nebūtu noticis īsi pirms OS atlases

  +3 [+] [-]

, 2016-08-28 11:22, pirms 8 gadiem
WTF?????????

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 11:23, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visu cieņu Vasiļjevam, bet vai viņš ir gatavs uzņemties šādu lomu pirms paša OS kvalifikācijas.
Personiski es novēlu,lai Haraldam viss izdodas. Un novēlu viņam no izlases atšūt visus KrHuLv pelavmaisus.
Ko tad doma , ka vins pieteicas negatavs.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 11:23, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Dzeru kafiju, ieeju SC un jau šāda ziņa
A es tikko nopirku bileti uz ogq

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:25, pirms 8 gadiem
Namej, beidz divlitrīgos un lāčplēsīšus dzert!! Kā var atskaitīt no izlases pelavas un pārējos KHl večus? Kas tad paliks? Lai arī kā man vai tev nepatiktu Kolhoza līga, tur spēlē labākie LV vīri. (Neskaitot NHL, NLA spēlētājus)

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:26, pirms 8 gadiem
Banu kings rakstīja: A es tikko nopirku bileti uz ogq
Man ir alerģija no Arēnas Rīga, tas laikam dēļ Rižkojes Ģinamas, visiem tiem tīņu dzeršanas pasākumiem un krievu koncertiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:26, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visu cieņu Vasiļjevam, bet vai viņš ir gatavs uzņemties šādu lomu pirms paša OS kvalifikācijas.
Personiski es novēlu,lai Haraldam viss izdodas. Un novēlu viņam no izlases atšūt visus KrHuLv pelavmaisus.
Tev liekas, ka tas ir praktiski iespējams? Kādām iekšām tad jābūt trenerim, lai izdarītu tādu dullu gājienu?

 +24 [+] [-]

, 2016-08-28 11:27, pirms 8 gadiem
Varēja kādu nedēļu vēlāk nomainīt treneri. A varbūt, pirmajā OS kval spēlē pēc 2. perioda

  +6 [+] [-]

, 2016-08-28 11:27, pirms 8 gadiem
4 dienas vairs tikai līdz OQ, bet seko šādas pārmaiņas... Jācer, ka beigās viss būs labi.

  +5 [+] [-]

, 2016-08-28 11:27, pirms 8 gadiem
Ļoti dīvains lēmums.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:28, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Tas taču ir Kira!
Drīzāk būtu jābrīnās, ja nekas tāds nebūtu noticis īsi pirms OS atlases
Tu un tev līdzīgie vispār rakstu izlasījāt?
'''......Leonīds Beresņevs personīgu iemeslu dēļ atstājis izlases galvenā trenera amatu.......''.

     [+] [-]

, 2016-08-28 11:29, pirms 8 gadiem
murziks rakstīja: Tikai vai tas bija vajadzīgs īsi pirms olimpiskā turnīra?
Aizvākt latviešu hokejam liekus migrantus ir svēta lieta pat pirms pastardienas.

 +18 [+] [-]

, 2016-08-28 11:29, pirms 8 gadiem
Cirks turpinās! Kaut kā neticu tiem personīgajiem iemesliem. Beresņevs nav no tiem, kas "paņēma un uzmeta", savukārt LHF parasti tik zibenīgi nerodas alternatīvas. Drīzāk domāju, ka LHF slēpjas ar Beresņeva personīgajiem iemesliem, lai visa Latvija šodien vienkārši par viņiem neņirgātos. Marasms.

 +11 [+] [-]

, 2016-08-28 11:29, pirms 8 gadiem
Hameleonu rotaļas, 45. sezona.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:30, pirms 8 gadiem
man šķiet Kira vnk speciāli cenšas savu izlasi nogremdēt
meklē asas izjūta
nu vecums jau arī nenāk viens!
moš sieva nedod, vai pašam nestāv.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-28 11:30, pirms 8 gadiem
Ernijzz rakstīja: Namej, beidz divlitrīgos un lāčplēsīšus dzert!! Kā var atskaitīt no izlases pelavas un pārējos KHl večus? Kas tad paliks? Lai arī kā man vai tev nepatiktu Kolhoza līga, tur spēlē labākie LV vīri. (Neskaitot NHL, NLA spēlētājus)
Labākie?
Tad mums tiešām ir ļoti mazas izredzes, jo palasot pēdējos rakstus par KrHuLv, nekādas spožās vīzijas par mūsu izredzēm OS kvalī nerodas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2016-08-28 11:30, pirms 8 gadiem
Sejeja "bombas" tikai udeni var pienest Kirova BOMBĀM 😊

Lai Haraldam izdodas velreiz aizvest izlasi uz OS un tur ari to treneet, lai nav kaa ieprieksheja reizee kad ar Haralda novaakto medu Soltleiksitijaa mielojaaas Lindstrems!!

  +5 [+] [-]

, 2016-08-28 11:31, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu un tev līdzīgie vispār rakstu izlasījāt?
'''......Leonīds Beresņevs personīgu iemeslu dēļ atstājis izlases galvenā trenera amatu.......''.
Namej Es izlasīju!
Bet kāda tam ir ticamība?
Es vienkārši tam neticu!
Varu likt galvu ķīlā ka tur ļoti lielā mērā ir iesaistīts pats Kira!

  +3 [+] [-]

, 2016-08-28 11:31, pirms 8 gadiem
Berja driz buus Dinamo treneru shtaabaa!!

  -4 [+] [-]

, 2016-08-28 11:32, pirms 8 gadiem
PīgoznisB rakstīja: Cirks turpinās! Kaut kā neticu tiem personīgajiem iemesliem. Beresņevs nav no tiem, kas "paņēma un uzmeta", savukārt LHF parasti tik zibenīgi nerodas alternatīvas. Drīzāk domāju, ka LHF slēpjas ar Beresņeva personīgajiem iemesliem, lai visa Latvija šodien vienkārši par viņiem neņirgātos. Marasms.
Tev ir kādi citi fakti, ka Beresņevs tiešām neuzrakstīja personisku iemeslu dēļ atlūgumu?
Ja tādu nav, tad nevajag dzīt demagoģiju.

  +7 [+] [-]

, 2016-08-28 11:33, pirms 8 gadiem
Kāda starpība? Tāpat spēlēsim tukšu tribīņu priekšā pateicoties LHF uzskrūvētajām biļešu cenām. Lieliski izmantota nodokļu maksātāju nauda! Piemērs kā neizmantot mājas tribīņu priekšrocības. Kādam par to būs jāatbild.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 11:34, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev ir kādi citi fakti, ka Beresņevs tiešām neuzrakstīja personisku iemeslu dēļ atlūgumu?
Ja tādu nav, tad nevajag dzīt demagoģiju.
Savukārt tev ir fakti ka Berijs tiešām aizgāja personisku iemeslu dēļ?
Lūdzu galdā!
Klaunu gājieni, un vēl šādi..4 dienas līdz OS atlases ciklam? Tikai Kira to spētu!

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 11:34, pirms 8 gadiem
Šodien svētdiena, Namejam pēc 2 dienu kodiena vēl galva īsti nestrādā. Neturiet uz viņu ļaunu prātu. Čalis uz vakarpusi atskaidrosies un vēl pateiks man par šo komentāru paldies.

     [+] [-]

, 2016-08-28 11:34, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tagad jau par vēlu, bet cerams, ka nākotnē Vasiļjeva k-gs sāks izlases komplektaciju vispirms ar LAČ čaļiem. Domāju, ka šoreiz tas neko nedos, jo Beresņeva bezdarbība nevar nenest augļus.

Hulim,Burtam,Huyam un citiem dinamo kepkām jādzer nervu zāles
Vienīgi kaut kā neticās, ka Haralds būs ilglaicīgi pie LV izlases stūres. Vienīgi veiksmīgas izlases starta OSQ gadījumā es tam varētu noticēt.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 11:34, pirms 8 gadiem
fish rakstīja: Kāda starpība? Tāpat spēlēsim tukšu tribīņu priekšā pateicoties LHF uzskrūvētajām biļešu cenām. Lieliski izmantota nodokļu maksātāju nauda! Bravo Kirov!
Piekrītu. Situācija ar biļetēm ir drausmīga.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:35, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Man ir alerģija no Arēnas Rīga, tas laikam dēļ Rižkojes Ģinamas, visiem tiem tīņu dzeršanas pasākumiem un krievu koncertiem.
Nejauc pirkstu ar pim..i

     [+] [-]

, 2016-08-28 11:35, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tev liekas, ka tas ir praktiski iespējams? Kādām iekšām tad jābūt trenerim, lai izdarītu tādu dullu gājienu?
Uz šo turnīru tas vairs nav iespējams, bet nākotnē tas ir pietiekoši reāli, Protams, ja vien Haralds turpinās vadīt izlasi, Kam gan es īsti neticu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-08-28 11:36, pirms 8 gadiem
Lai vai pastalās , bet ar latviešu treneri. Par lielu Latviju !(bez ironijas)

  +4 [+] [-]

, 2016-08-28 11:36, pirms 8 gadiem
Kirovs tak teica ka jūtas mierīgs, ka viss būs ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 11:37, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Savukārt tev ir fakti ka Berijs tiešām aizgāja personisku iemeslu dēļ?
Lūdzu galdā!
Klaunu gājieni, un vēl šādi..4 dienas līdz OS atlases ciklam? Tikai Kira to spētu!
Tu tiešām domā, ka Kirovs ir TIK liels idiots, ka 4 dienas pirms ļoti svarīgā pasākuma veiktu šādas izmaiņas?

  +3 [+] [-]

, 2016-08-28 11:37, pirms 8 gadiem
Ar4ers rakstīja: Krasava
Krāslava , laikam gribēji teikt. Es no Rīgas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 11:38, pirms 8 gadiem
Šī ziņa nav no tām patīkamākajām. Pārmaiņas tieši pirms svarīga turnīra...
Vasiļjevs nekad nav īpaši paticis. Bet ko darīs Beresņevs..vai tik kāds klubs nav noskatījis ,kurš neveiksmīgi iesācis sezonu.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:38, pirms 8 gadiem
BayernM rakstīja: Savukārt tev ir fakti ka Berijs tiešām aizgāja personisku iemeslu dēļ?
Lūdzu galdā!
Klaunu gājieni, un vēl šādi..4 dienas līdz OS atlases ciklam? Tikai Kira to spētu!
Manā rīcībā ir LHF oficālais paziņojums, un tā nav demagoģija.
Visi Jūsu minējumi ir tukši izdomājumi,kas ne ar ko nav pamatoti.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:39, pirms 8 gadiem
fish rakstīja: Kāda starpība? Tāpat spēlēsim tukšu tribīņu priekšā pateicoties LHF uzskrūvētajām biļešu cenām. Lieliski izmantota nodokļu maksātāju nauda! Piemērs kā neizmantot mājas tribīņu priekšrocības. Kādam par to būs jāatbild.
Tā jau Latvijas klasika, lielveikals, tirgus vai hokeja arēna.
galvenais cenu noturēt, kaut lai sapūst vai vējš svilpo

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 11:39, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tu tiešām domā, ka Kirovs ir TIK liels idiots, ka 4 dienas pirms ļoti svarīgā pasākuma veiktu šādas izmaiņas?
Bet vai tu domā, ka Beresņevs ir tāds uzmetējs, ka īsi pirms tik svarīga pasākuma aizlaistos? Kiras pirksts tieši vai netieši ir jūtams.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:40, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tu tiešām domā, ka Kirovs ir TIK liels idiots, ka 4 dienas pirms ļoti svarīgā pasākuma veiktu šādas izmaiņas?
Viņš visu mēra pēc savas mērauklas u.t.i., ja es esmu idiots, tad visi tādi ir.

  +5 [+] [-]

, 2016-08-28 11:41, pirms 8 gadiem
vai nebūtu tikai normāli, ja tik īsu laiku pirms OQ, galvenais kāda iemesla dēļ nevar turpināt vadīt izlasi, to pārņemtu asistenti? Jēga no jauna galvenā īsti nekāda, ja vien turnīrā nespēlēs pēc principa- kā sanāks, tā sanāks.
Neko jaunu vai savādāku īsti nevar paspēt ieviest, bet nākotnē, vai Vasiļjevs būs arī galvenais uz PČ? Neticās.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 11:41, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tev ir kādi citi fakti, ka Beresņevs tiešām neuzrakstīja personisku iemeslu dēļ atlūgumu?
Ja tādu nav, tad nevajag dzīt demagoģiju.
Nu hokejā jau bērniem no mazām dienām māca, ka tu drīksti meierasties uz treniņu divu iemeslu dēļ: vai nu esi ļoti slims vai arī miris. Grūti iedomāties Beresņeva personīgos iemeslus, vēl jo vairāk vērtējot visu pēdējo gadu kontekstu!

  +7 [+] [-]

, 2016-08-28 11:42, pirms 8 gadiem
Haralds izlasi atgrieza A grupa kad ta no turienes izkrita, vins bija tas treneris kurs izcinija celazimi uz pirmajam OS Soltleiksitija pec neatkaribas atgushanas un visbeidzot - tieshi Haralds bija tas treneris kurs Latvijas izlases gerbtuvee atgrieza valsts valodu 😊

     [+] [-]

, 2016-08-28 11:42, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bet vai tu domā, ka Beresņevs ir tāds uzmetējs, ka īsi pirms tik svarīga pasākuma aizlaistos? Kiras pirksts tieši vai netieši ir jūtams.
Var būt gan tā, gan tā.
Berja jau vislabāk zin, kāpēc ir šādas pārmaiņas.
Pārējā tauta var tikai minēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:43, pirms 8 gadiem
Vēl tik Kučinskis ar Vējoni jānomaina pret īstiem latvju večiem un šī zeme atdzims.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:43, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Haralds izlasi atgrieza A grupa kad ta no turienes izkrita, vins bija tas treneris kurs izcinija celazimi uz pirmajam OS Soltleiksitija pec neatkaribas atgushanas un visbeidzot - tieshi Haralds bija tas treneris kurs Latvijas izlases gerbtuvee atgrieza valsts valodu 😊
Kad Latvija ir izkritusi no A grupas???

  -2 [+] [-]

, 2016-08-28 11:44, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Bet vai tu domā, ka Beresņevs ir tāds uzmetējs, ka īsi pirms tik svarīga pasākuma aizlaistos? Kiras pirksts tieši vai netieši ir jūtams.
Mēs jau nezinām kas tie par Beresņeva personiskiem iemesliem atstāt izlasi. Tie var būt arī tādi, kas nav atkarīgi no tā ko cilvēks grib vai negrib.
Nedomāju ka Kira ir tik dumjš,lai dažas dienas pirms paša turnīra nomainītu izlases treneri,un tādējādi vienpersoniski uzņemtos vainu par iespējamo neveiksmi OSQ.

  +6 [+] [-]

, 2016-08-28 11:44, pirms 8 gadiem
Domaju ka Shirokovs tiks atkabinats no izlases vel pirms pirmaa treninja!

  +5 [+] [-]

, 2016-08-28 11:45, pirms 8 gadiem
Vasiļjevs jau reiz no bedres izvilka un uz olimpiādi vietu izcīnīja bet tad viņu uzmeta.katrā ziņā lai veicās!

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 11:46, pirms 8 gadiem
Beresņevu uz KHL ar visu pilsonības nomaiņu.

  +7 [+] [-]

, 2016-08-28 11:46, pirms 8 gadiem
Nedēļu pirms atbildīgākā četrgades turnīra? Personisku iemeslu dēļ. Nu tur jābūt ļoti nopietnam iemeslam. Nevarētu jau būt, ka Kira "pirmo reizi" dzīvē ko būs salaidis grīstē, viņš taču nekad nekļūdās Tfu, parodija ne hokejs.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:46, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Ir tada lieta, ka izlase nepulcejas uz vienu turnīru gadā - PČ, bet strāda un aizvada parb. spēles visa gada garumā. Tā tam vismaz būtu jābūt.
Manuprāt, tas ir vēl viens iemesls, kapēc, sekojot kautkāda, vismaz attālinātai loģikai, šis turnīrs būtu jānovada asistentiem, bet pēc turnīra, jau ok, ja tāda situācija, apstiprināt Vasiļjevu vai kādu citu, lai turpina strādāt tālāk un pēc sava plāna.
A šis, kautkā pēc haosa izskatās.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:46, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mēs jau nezinām kas tie par Beresņeva personiskiem iemesliem atstāt izlasi. Tie var būt arī tādi, kas nav atkarīgi no tā ko cilvēks grib vai negrib.
Nedomāju ka Kira ir tik dumjš,lai dažas dienas pirms paša turnīra nomainītu izlases treneri,un tādējādi vienpersoniski uzņemtos vainu par iespējamo neveiksmi OSQ.
Varbūt aizvainojums pret ebreju un atteikšanās pakļauties bezkaunīgiem noteikumiem. Arī var nosaukt par personīgu iemeslu.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:46, pirms 8 gadiem
Dīvaini.

  +5 [+] [-]

, 2016-08-28 11:46, pirms 8 gadiem
To Banu King

Tas bija skjiet 1999 gada, spelejam parspeles Shefildaa par atgrieshanos A grupaa, tur vel ledus luuza un bija vel visaadi podi 😊 tu jau pa jaunu lai to atcereetos!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2016-08-28 11:47, pirms 8 gadiem
Banu kings rakstīja: Kad Latvija ir izkritusi no A grupas???
Izkrita 1999. gadā pēc Oslo notiekošā PČ.
Periods līdz pārspēlēm Austrijā skaitījās, ka LV izlase ir izkritusi no PČ Elites.

  +5 [+] [-]

, 2016-08-28 11:47, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Mēs jau nezinām kas tie par Beresņeva personiskiem iemesliem atstāt izlasi. Tie var būt arī tādi, kas nav atkarīgi no tā ko cilvēks grib vai negrib.
Nedomāju ka Kira ir tik dumjš,lai dažas dienas pirms paša turnīra nomainītu izlases treneri,un tādējādi vienpersoniski uzņemtos vainu par iespējamo neveiksmi OSQ.
Sliecos piekrist. Cerams, ka tur ir kādas nesaskaņas, nevis Beresņeva veselības problēmas, kuras akūti uzradās un neļauj vairs turpināt vadīt izlasi.

  +5 [+] [-]

, 2016-08-28 11:47, pirms 8 gadiem
Mēs nezinām īstos iemeslus un kiad šaurā lokā bija zināms ka Beresņevs netrenēs izlasi. Sabiedrība uzzināja par to 4 dienas pirms turnīra sākuma. Netcās ka Vasiļjevs par izlases trenešānu uzzināja šodien vai vakar. Ja patiešām Vasiļjevs uzzin par trenera amatu mazāk kā nedēļu pirms turnīra, tad tas nemaz nav uz labu.
Nevaram uzreiz nosodīt Beresņevu jo nezinām iemeslus. Mēs dzīvē bieži spriežam par citiem ļoti labi vai ļoti slikti nezinot patiesos rīcības cēloņus.
Gribu tikai teikt ka, lai tagad atteiktos no izlases ir jābūt ļoti būtiskiem, svaŗīgiem iemesliem.

     [+] [-]

, 2016-08-28 11:48, pirms 8 gadiem
Tas tikai nozīmē to,ka bardaks hokeja federācija turpinās

     [+] [-]

, 2016-08-28 11:48, pirms 8 gadiem
labaisn rakstīja: BOMBA !!!!
Cik labs raksts, tik labs arī pirmais komentārs. Paldies visiem. Šodien pārsmējies esmu kā vēl nekad

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:48, pirms 8 gadiem
Tomēr tie Latvijas ebreji ir savējie.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-28 11:49, pirms 8 gadiem
Parspeles notika Sefildaa!

Austrijaa Haralds izcinija celazimi uz Soltleiksitijas OS!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:50, pirms 8 gadiem
Jagaida kad Matula kungs Vienos Vartos statp rindam uzrakstis kapec ir taa kaa ir 😊 vai Puce Overtime pateiks!

     [+] [-]

, 2016-08-28 11:50, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Varbūt aizvainojums pret ebreju un atteikšanās pakļauties bezkaunīgiem noteikumiem. Arī var nosaukt par personīgu iemeslu.
Tiešām nezinu šos personiskos iemeslus, bet Beresņevs (cik zinu) nav bērns vai pusaudzis, kurš par katru nieku uzmet lūpu.
Iemesls laikam gana nopietns, jo uzmetējus nekur neciena, un Beresņevam bez nopietna iemesla uzmesta komanda, var nospēlēt nopietnu lomu visā atlikušajā trenera karjerā.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 11:51, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izkrita 1999. gadā pēc Oslo notiekošā PČ.
Periods līdz pārspēlēm Austrijā skaitījās, ka LV izlase ir izkritusi no PČ Elites.
Izkrīt no A grupas, ja kaut vienu gadu tajā nespēlē. Latvija nevienu gadu nav izlaidusi. Tajā gadā bija pārejas turnīrs.
Kad notiek spēles futbolā Latvijas virslīgā starp virslīgas 7.vietu un 1.līgas 2.vietu , vai tad mēs sakam ka 7.vieta jau ir izkritusi no virslīgas.
Nokļūšana pārspēlēs, pārejas turnīrā nenozīmē ka komanda ir izkritusi.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:54, pirms 8 gadiem
Man rodas sajūta, ka funos ir Saskaņas centra atbalstīts opozicionārs, bet Namejs dzīvo uz Nacionālās apvienības naudas. Ne vienam, ne otram īsti skrūvju skaits neatbilst nepieciešamajam.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 11:54, pirms 8 gadiem
Laikam jau domstarpības ir milzīgas, ja uzsviests atlūgums galdā 3 dienas pirms svarīga turnīra. Kira nolaidīs uz grunti visu LV hokeju. Tad Latvijā sāks hokeju celt un reanimēt no nulles un viss būs labi!

     [+] [-]

, 2016-08-28 11:55, pirms 8 gadiem
Bet Namejs tomēr ir lielāks analfabēts.

     [+] [-]

, 2016-08-28 11:56, pirms 8 gadiem
Maigi sakot negaidīti...Vasiļjevs laikam vienīga alternatīva šādā avārijas situācijā.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 11:57, pirms 8 gadiem
Kirov tik mazs laiks pirms sagatavošanās un jau nomaina treneri? Kirovs ar katru gadu taisa lielāku cirku!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 12:01, pirms 8 gadiem
Tādā sajūta, ka nākamā pasaules čempionāta Latvija hokeja izlase izlidos no augstākas divīzijas. Ar šiem Kirova Lipmana darbībam nekas labs nebūs.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 12:08, pirms 8 gadiem
mani sapņi piepildījušies es neticēju, ka tas kādreiz notiks... tik labi.. rezultāti neizpaliks, redzēsiet

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 12:08, pirms 8 gadiem
Dinamo'1988 rakstīja: Kirovs tak teica ka jūtas mierīgs, ka viss būs ...
jā jā,kira teica ka nebūs nekāda traģēdija ja uz OS nebrauksim...
laicīgi gatavots pasākums ar izrietošajām sekām...

  +5 [+] [-]

, 2016-08-28 12:15, pirms 8 gadiem
nākamais būs Lidstrēms
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 12:28, pirms 8 gadiem
Pēc šis visas epopejas, nebrīnīšos, ka Beresņevs kļūs par Dinamo treneri.

  +3 [+] [-]

, 2016-08-28 12:30, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nemuldi!
Nesalīdzini p..... ar plaušām, jo LFV pārspēles notiek uzreiz pēc sezonas beigām, bet PČ Elites pārspēļu turnīrs notika krietni vēlāk.
Līdz brīdim kamēr LV uzvarēja pārspēļu turnīrā tā oficiāli skaitījās atstājusi PČ Elites grupu,jo līdz pārspēļu rezultātu uzzināšanai LV izlase nefigurēja PČ 2000 kalendārā. Figurēja pārspēļu turnīra uzvarētaji.
Kur var tādas blēņas rakstīt? Tas ka izlase nefigurē kalendārā ir loģiski jo nezin kuras izlases būs elitē. Un kurā gadā tad Latvijas izlase spēlēja 1 divīzijā? Es nevaru atrast. J akomnada izkrīt no elites tad viņa spēlē vienu līgu zemāk. Tas būtu skaidrs un logiski. Tad kurā gadā Latvijas izlase ir spēlējusi vienu līgi zemāk?

  +4 [+] [-]

, 2016-08-28 12:33, pirms 8 gadiem
"Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija liecina, ka Beresņeva galvenais atkāpšanās iemesls ir LHF valdošais bardaks un nesakārtotība."
Kaut kā neticās. Ļoņa Latvijas hokejā ir pietiekami ilgu laiku, lai zinātu par visiem stiķiem un niķiem, turklāt vēl ir tajā vecumā, kad ir par agru uzmest izlasi nedēļu pirms turnīra (vēl var nākties baroties no LHF budžeta). Tā ka vai nu kāds ļooooti notpietns kašķis ar Kiru, kas mūsu mazajā pīļu dīļī agri vai vēlu nāks ārā, vai arī tiešām personiski iemesli.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 12:34, pirms 8 gadiem
kristaps30 rakstīja: Tādā sajūta, ka nākamā pasaules čempionāta Latvija hokeja izlase izlidos no augstākas divīzijas. Ar šiem Kirova Lipmana darbībam nekas labs nebūs.
Nekur neizlidosim Paņemsim zviedrus, somus, papishjisim itaaljiem un tiksim 1/4 finaala, tur ar krieviem sablausimies sjaibu, sjaibu Vācieši nebūs ko tādu vēl redzējuši gadiem Saliksim Olimpiādē Dienvidkoreju, pēc tam Korejas Tautas Demokrātisko Republiku niču nolaidīsim ar Kims būs tik pārlaimīgs, ka visas represijas tjipa atcels. Pasaule vēl redzēs uz ko esam spējīgi Jūs domājat, ka 1:2 ar Kanādu bija viss?!?! Tas tik bija sākums Fuci uzbūvēsim stadionu ar .... kaut kad

  +4 [+] [-]

, 2016-08-28 12:35, pirms 8 gadiem
Man arī ienāca galvā doma. Viena no versijām. DR vadība par galveno treneri ņem Beresņevu ar noteikumu - tūlīt un uzreiz nevis pēc nedēļas. Lai dod atbildi. Beresņevs arī saprot ka Vācija ir Vācija un visādi var būt ar to darbu izlasē pēc atlases turnīra-var palikt bez nekā un ņem zīli rokā (DR galvenā trenera amatu) nekā medni kokā (iespēju vest izlasi uz OS un tur arī viens bet - ja Kirovs kaut ko jaunu neizdomās, tomēr pusotrs gads vēl priekšā).
Kamēr DR pa Krievijas plašumiem, tikmēr DR vadība apvārdo Beresņevu. Ieraugot Sējēja atvesto dāvanu uz Rīgu 0 izskatā-DR vadība sāk rīkoties radikālāk nevis PĒC kvalifikācijas bet PIRMS kvalifikācijas jāsāk darboties.
Tas ir tikai viens nu teorētiski iespējamajiem scenārijiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 12:36, pirms 8 gadiem
kasagrande rakstīja: "Sportacentrs.com rīcībā esošā informācija liecina, ka Beresņeva galvenais atkāpšanās iemesls ir LHF valdošais bardaks un nesakārtotība."
Kaut kā neticās. Ļoņa Latvijas hokejā ir pietiekami ilgu laiku, lai zinātu par visiem stiķiem un niķiem, turklāt vēl ir tajā vecumā, kad ir par agru uzmest izlasi nedēļu pirms turnīra (vēl var nākties baroties no LHF budžeta). Tā ka vai nu kāds ļooooti notpietns kašķis ar Kiru, kas mūsu mazajā pīļu dīļī agri vai vēlu nāks ārā, vai arī tiešām personiski iemesli.
Mazliet augstāk ir ielikts Beresņeva atlūgums.
Koks ar diviem galiem, kur kā parasti taisnība ir kaut kur pa vidu. Ja atlūgumā minētie fakti ir taisnība, tad var saprast Beresņevu, bet......kamēr vīri lauž šķēpus savstarpējās cīņās, tikmēr jau tā ne tas spožākais LV hokeja tēls atkal aizvirzīts aizmugurējā plānā.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 12:37, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu tiešām esi stulbs, jeb vienkārši tādu tēlo?
Precīzi to pašu gribēju jautāt tev. Tu man neatbildēji, kad Latvijas izlase spēlēja ne elitē? Gaidu atbildi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 12:40, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nemuldi!
Nesalīdzini p..... ar plaušām, jo LFV pārspēles notiek uzreiz pēc sezonas beigām, bet PČ Elites pārspēļu turnīrs notika krietni vēlāk.
Līdz brīdim kamēr LV uzvarēja pārspēļu turnīrā tā oficiāli skaitījās atstājusi PČ Elites grupu,jo līdz pārspēļu rezultātu uzzināšanai LV izlase nefigurēja PČ 2000 kalendārā. Figurēja pārspēļu turnīra uzvarētaji.
Līdz tavai loģikai grūti aizdomāties. Ja pārejas turnīrs notiek drīz pēc PČ tad izlase neskaitās izkritusi, bet ja pārejas turnīrs notiek vēlu pēc PČ ,tad skaitās izkritusi. Varbūt visas izlases ir izkritušas no elites 2018.gadā, jo mēs droši nezinām izlases kas tajā gadā spēlēs elitē. Šajā apgalvojumā es cenšos mācīties no tevis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 12:41, pirms 8 gadiem
taču Beresņevs no izlases jau aizgājis jau šobrīd.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 12:42, pirms 8 gadiem
Volx rakstīja: Tagad jau par vēlu, bet cerams, ka nākotnē Vasiļjeva k-gs sāks izlases komplektaciju vispirms ar LAČ čaļiem. Domāju, ka šoreiz tas neko nedos, jo Beresņeva bezdarbība nevar nenest augļus.

Hulim,Burtam,Huyam un citiem dinamo kepkām jādzer nervu zāles
Tu nopietni ? No LAČ čaļiem ? Reizes biju aizgājis uz šo amatieru spēlēm, radās tāda sajūta, ka spēlē Lubānas Luši pret Lazdukalnu, vietējā novada čempī

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 12:43, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: FUN tu ari neesi parak gudrs, bet tas ir citaadi. Namejs ir Lepajas pabira, izteikts neandertaalietis kursh maca visiem kaa dzivot kamer pats ire 1 istabas hatniku pa 50EUR menesi un priecajas par dzivi
Ivaram un Lipmanam ir kaut kas kopīgs - abi nekad nekļūdās

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 12:44, pirms 8 gadiem
Beidzat aptirst Kiru tikai tāpēc ,ka viņš ir ēbrējs

     [+] [-]

, 2016-08-28 12:44, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visu cieņu Vasiļjevam, bet vai viņš ir gatavs uzņemties šādu lomu pirms paša OS kvalifikācijas.
Personiski es novēlu,lai Haraldam viss izdodas. Un novēlu viņam no izlases atšūt visus KrHuLv pelavmaisus.
Ko iesaki, likt ļepajas pelavmaisus vietā ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-08-28 12:46, pirms 8 gadiem
Izskatās, ka Berezņems vienkārši cīnījies par savu godīgi nopelnīto algu, bet Kiras atteikums izmaksāt bijis smags sitiens un tapis atlūgums.

i7.tiesraides.lv

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 12:47, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Volka praat tur spele NHL prospekti kuri gan labak izvelas spelet daudz un loti daudz LAC, nevis KHL vai NHL uz benka sedet

Vsargi vispar LAC esot monstri. Volka atzinums ka nevar zinat vai LAC keeperi ir sliktaki par NHL, jo savstarpeji nav spelets, vispar ir bomba
Vilks ir dabūjis kartīgi ar šaibu pa deniņiem, tas visu izsaka.

  -2 [+] [-]

, 2016-08-28 12:47, pirms 8 gadiem
Tagad būs "f..ing miracle", ja šādos apstākļos LV izlase tomēr izcīnīs to ceļazīmi.... Kirov, ar kuru vietu tu domā????!! Bērnu un joberlīgu treneris tagad pēkšņi vadīs Elites līmeņa izlasi tik svarīgā "miniturnīrā"?! Nepietiek, ka šams kadrs jau vienreiz tur gaisotni gandrīz sadir$a...?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 12:49, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Precīzi to pašu gribēju jautāt tev. Tu man neatbildēji, kad Latvijas izlase spēlēja ne elitē? Gaidu atbildi.
Izlasi tā gada PČ reglamentu, tad Tu sapratīsi, ka LV izlases oficiāli skaitījās izkritušas no PČ Elites. No 1999. gada PČ signālsvilpes līdz PČ kvalifikācijas turnīra beigām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 12:50, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Un visticamak no LAC kadra
Sākumā tas likās kā neslikts humoriņš no vilka puses, bet tagad jau sen tas ir apnicis un nav smieklīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 12:51, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Līdz tavai loģikai grūti aizdomāties. Ja pārejas turnīrs notiek drīz pēc PČ tad izlase neskaitās izkritusi, bet ja pārejas turnīrs notiek vēlu pēc PČ ,tad skaitās izkritusi. Varbūt visas izlases ir izkritušas no elites 2018.gadā, jo mēs droši nezinām izlases kas tajā gadā spēlēs elitē. Šajā apgalvojumā es cenšos mācīties no tevis.
Par cik Tev ar loģiku tā pagrūti, tad nemēģināšu Tev pierādīt tādas lietas, kuras nosaka kāda čempionāta reglaments.

     [+] [-]

, 2016-08-28 12:51, pirms 8 gadiem
:O sito gan negaidiju!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 12:52, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Volka praat tur spele NHL prospekti kuri gan labak izvelas spelet daudz un loti daudz LAC, nevis KHL vai NHL uz benka sedet

Vsargi vispar LAC esot monstri. Volka atzinums ka nevar zinat vai LAC keeperi ir sliktaki par NHL, jo savstarpeji nav spelets, vispar ir bomba
Tieši tā! Vai nepietiek ar to, ka Mūsu LAČ klubus samizo, kautkādi tur rumaņi un poļi? Tāds diemžēl LAČ limenis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-08-28 12:54, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izlasi tā gada PČ reglamentu, tad Tu sapratīsi, ka LV izlases oficiāli skaitījās izkritušas no PČ Elites. No 1999. gada PČ signālsvilpes līdz PČ kvalifikācijas turnīra beigām.
Latvijas izlase izkrita no elites.
Šausmas. Kas tad mūsu izlases vietā spēlēs elitē?
Mēs paši arī spēlēsim elitē mūsu izlases vietā.
??????
Galva sāk kūpēt pēc tāda dialoga. Reglamentā var daudz ko sacīt, bet reālā situācijā normāls cilvēks saprot, ka izlase nav izkritusi no elites ja tā vismaz vienu gadu nav bijusi reāli zemākā divīzijā.
Izkrīt no kaut kurienes tad ja nespēlē tajā.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 12:56, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Par cik Tev ar loģiku tā pagrūti, tad nemēģināšu Tev pierādīt tādas lietas, kuras nosaka kāda čempionāta reglaments.
Saskaņā ar futbola noteikumiem futbola vārtiem nav obligāti jābūt vārtu tīklam. Lai pamēģina noorganizēt ČL spēli kurā vārtiem nebūs tīkls.

     [+] [-]

, 2016-08-28 12:56, pirms 8 gadiem
Opā opā, matulim raksts ar jau par šo tēmu gatavs . Skarbs virsraksts.
Žēl, ka neabonēju to, jāgaida, ka kāds atstāstīs .

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 12:56, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Kapec kaut kadi? Volks skatas HUN hokeju, polu, madagaskaras un visur saskata NHL prospektus, tikai vins protams to redz, bet tapat
Ar to gribēju akcentēt to, ka Mūsu LAČ čali nav nemaz kruti, ja jau nevar uzvaret rumāņus! Kur vēl viņus saukt uz izlasi

  +3 [+] [-]

, 2016-08-28 12:56, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Tagad būs "f..ing miracle", ja šādos apstākļos LV izlase tomēr izcīnīs to ceļazīmi.... Kirov, ar kuru vietu tu domā????!! Bērnu un joberlīgu treneris tagad pēkšņi vadīs Elites līmeņa izlasi tik svarīgā "miniturnīrā"?! Nepietiek, ka šams kadrs jau vienreiz tur gaisotni gandrīz sadir$a...?
Parunājot ar dažiem bijušajiem LV izlases spēlētājiem (latviešiem) viņi saka,ka vislabākie laiki LV izlasē bija pie Vasiļjeva un Lindstrēma.
Ja kāds sačakarēja izlases mikroklimatu Vasiļjeva laikā, tad tas bija Lipmans,kurš sakūdija (Beļavska vēstules epopeja) krievu spēlētājus pret Vasiļjevu, un latviešu spēlētāji viņu aizstāvēja.

     [+] [-]

, 2016-08-28 12:56, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Kapec kaut kadi? Volks skatas HUN hokeju, polu, madagaskaras un visur saskata NHL prospektus, tikai vins protams to redz, bet tapat
Volks tajās līgās var tēlot ekspertu, jo zina, ka tāpat tās līgas neviens neskatās, un viņš var muldēt dumības, jo tāpat neviens neies pārbaudīt, kā ir īstenībā. Vislabākais, kad vilks sāk runāt par pazīstamākām līgām, tā uzreiz, piemēram, tas pats Abrags ātri šim ierāda vietu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 13:01, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Parunājot ar dažiem bijušajiem LV izlases spēlētājiem (latviešiem) viņi saka,ka vislabākie laiki LV izlasē bija pie Vasiļjeva un Lindstrēma.
Ja kāds sačakarēja izlases mikroklimatu Vasiļjeva laikā, tad tas bija Lipmans,kurš sakūdija (Beļavska vēstules epopeja) krievu spēlētājus pret Vasiļjevu, un latviešu spēlētāji viņu aizstāvēja.
Ko tu tur tagad murgo? Kā reiz tieši Vasilis pats bija lielākais "mutes bajārs", kas tur gaisu maisija ar tiem saviem izteicieniem, kas tur var vai nevar kaut ko iemest un kur viņam ir jāiet kaut kas iemest! Patreiz izlasē ir tāda situācija, ka vienīgais kas tur kaut ko kaut kur iemest vēl var ir Daugava, pārējie izskatās, ka pat podā neko iemest nevar (tēlaini Vasiļa "epitetiem" izsakoties) nemaz par vārtiem nerunājot....

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 13:02, pirms 8 gadiem
1999. g. LV Izlase ieņēma 11. vietu N0 16 un Dīvainā reglamenta dēļ tika nosūtīti uz pārejas turnīra, saglabājot vietu A LĪGĀ, kurā spēlēs 21 x pēc kārtas. Pāreju pie pašmāju aktualitātēm: Sporta laureāta '2016 nominācijai Gada Cilvēks TOP '10 izvirzīti- K.Lipmans, J.Mežeckis, N.Sējējs, A.Vrubļevskis, K.Saulietis, K.Šadurskis, U.Magone, A.Cauņa, N.Jenots un Gunča/ Overtime TV

     [+] [-]

, 2016-08-28 13:05, pirms 8 gadiem
„Beresņevam kaut kādas personiskas problēmas. Uzskatu, ka viss ir kārtībā. Normālas pārmaiņas,” portālam Sportacentrs.com notikušo treneru maiņu komentēja LHF prezidents Kirovs Lipmans.

Skaidrs, ka Lipmans viņu atlaidis. Kirovs savā elementā, kā vienmēr! :-)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 13:08, pirms 8 gadiem
Kiram taču vajag saglabāt mieru!!! Un neveiksmes gadījumā visu varēs novelt uz Beresņeva "personīgajiem motīviem". Izlasē valda bardaks joprojām un nekas nav īpaši labojies- kaut vai agrāk par savu naudu pirktās spēlētāju slidu šņores un citi tamlīdzīgi sīkumi, tagad par tādiem sīkumiem citiem nedrīkst izlases veči stāstīt.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 13:08, pirms 8 gadiem
viss chiill. svetdiena pankukas! ko jus??

     [+] [-]

, 2016-08-28 13:09, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Ko tu tur tagad murgo? Kā reiz tieši Vasilis pats bija lielākais "mutes bajārs", kas tur gaisu maisija ar tiem saviem izteicieniem, kas tur var vai nevar kaut ko iemest un kur viņam ir jāiet kaut kas iemest! Patreiz izlasē ir tāda situācija, ka vienīgais kas tur kaut ko kaut kur iemest vēl var ir Daugava, pārējie izskatās, ka pat podā neko iemest nevar (tēlaini Vasiļa "epitetiem" izsakoties) nemaz par vārtiem nerunājot....
nejauc ar Balderi! Tas ir viņa teksts!Veltīts Žoltokam...

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 13:10, pirms 8 gadiem
a nu tapat tur jāpaņus bez trenera var uzvarēt, austriešiem būs sīvi, bet fričiem ar vai bez beresņeva būtu zāģis.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 13:12, pirms 8 gadiem
naninoi rakstīja: nejauc ar Balderi! Tas ir viņa teksts!Veltīts Žoltokam...
Nejaucu gan! Cik atceros, tad Balderis tur kaut ko par "šestjorkām" teica...

     [+] [-]

, 2016-08-28 13:13, pirms 8 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: Opā opā, matulim raksts ar jau par šo tēmu gatavs . Skarbs virsraksts.
Žēl, ka neabonēju to, jāgaida, ka kāds atstāstīs .
Nekas jauns tajā Matuļa rakstā nav, kas nebūtu jau lasīts dažādos laikos dažādos citos Matuļa un citu autoru rakstos.
Kā jau iepriekš rakstīju-taisnība ir kaut kur pa vidu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 13:14, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Nejaucu gan! Cik atceros, tad Balderis tur kaut ko par "šestjorkām" teica...
pilnīgi pareizi .Tas viss Žoltokam.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 13:15, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Ko tu tur tagad murgo? Kā reiz tieši Vasilis pats bija lielākais "mutes bajārs", kas tur gaisu maisija ar tiem saviem izteicieniem, kas tur var vai nevar kaut ko iemest un kur viņam ir jāiet kaut kas iemest! Patreiz izlasē ir tāda situācija, ka vienīgais kas tur kaut ko kaut kur iemest vēl var ir Daugava, pārējie izskatās, ka pat podā neko iemest nevar (tēlaini Vasiļa "epitetiem" izsakoties) nemaz par vārtiem nerunājot....
Ja nav noslēpums, tad ko Vasiļjevs pateica tādu, kas nebūtu patiesība?
Atmiņas atsvaidzināšanai iesaku vēlreiz noskatīties šo seriālu:
https://www.youtube.com/results?sea...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 13:18, pirms 8 gadiem
Kira Hameleonu rotaļas laikam veido ar hokeja saimniecību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-08-28 13:19, pirms 8 gadiem
Ja nemaldos, tad vēstulē bija minētas arī tas, ka spēlētāju prēmijas nav izmaksātas. Ja Kira tiešām irtik stulbs, kā izskatās - tad Latvijas hokeja izlases kuģis nākamajā PČ varētu aiziet pa burbuli. Neviens ntos gadus pēc kārtas netaisās baroties no solījumiem. Arī ar katru Kiras gājienu iespējas iegūt labu treneri samazinās, jo LHF reputāciju jau pamazām sāk iet izlasei pa priekšu. Lipmans acīmredzami šo jau sen plānoja, jo treneri dienas laikā atrast būtu grūti. Cirks... Tagad spēlētāji vēl spēlēs, no olimpiāde tomēr ir vieta, kur katrs vēlas tikt. Bet ja netiks.. Kas notiks ar Lv izlasi? Malacis Kira! Kaut kā jāpelna tā naudiņa, pat ja tas nozīmē nogremdēt izlasi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-08-28 13:23, pirms 8 gadiem
Matuļa rakstam ir pievienota Beresņeva iesnieguma kopija. Tur viss ir skaidrs un jautājumu nav, lai ko arī Kirovs publikai stāstītu. Kirovs klasiskais - kāpēc maksāt, ja var pagaidīt, varbūt varēs nemaksāt nemaz. Tā tas tur Raunas ielā notiek jau 20 gadus, ne velti daudzi pakalpojumu sniedzēji ar viņiem ir gatavi strādāt tikai pēc priekšapmaksas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 13:26, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: kas tur rakstits?
Tas, ka Beresnevs nespēj strādāt, ja Kira nepilda līgumu - neizmaksā algu, spēletājiem prēmijas, arī par to, ka Kira nomelnojot Beresnevu un citus. Arī par Kiras dusmu lēkmēm..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 13:29, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: PIZGEC
Nuu tad viss skaidrs, Kiram iestajies vecuma marazms un visi apkart mulki, sis tik gudrais. Nuu pedejos 2 gados vins pat ar medjiem muld taadus meslus un melo visiem. Namejam skiet lidziga kaite
Eģik, ko Namejs nepareizi pateica?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 13:31, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Vins jau nekad nekludas, kaa kira
Šajā gadījumā, viņš pa lielam teica kā bija
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-08-28 13:33, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Ja nemaldos, tad vēstulē bija minētas arī tas, ka spēlētāju prēmijas nav izmaksātas. Ja Kira tiešām irtik stulbs, kā izskatās - tad Latvijas hokeja izlases kuģis nākamajā PČ varētu aiziet pa burbuli. Neviens ntos gadus pēc kārtas netaisās baroties no solījumiem. Arī ar katru Kiras gājienu iespējas iegūt labu treneri samazinās, jo LHF reputāciju jau pamazām sāk iet izlasei pa priekšu. Lipmans acīmredzami šo jau sen plānoja, jo treneri dienas laikā atrast būtu grūti. Cirks... Tagad spēlētāji vēl spēlēs, no olimpiāde tomēr ir vieta, kur katrs vēlas tikt. Bet ja netiks.. Kas notiks ar Lv izlasi? Malacis Kira! Kaut kā jāpelna tā naudiņa, pat ja tas nozīmē nogremdēt izlasi.
Es cītīgi meklēju vai kaut kur ir minēts, ka pēc PČ Maskavā LHF (lasi-Lipmans) būtu solījis maksāt kādam prēmijas. Atradu ka viņš to bija solījis pirms visiem iepriekšējiem PČ, bet pirms pēdējā nekādu info neatradu. Iespējams, ka viņš to šoreiz nebija darījis publiski, bet kaut kur kuluāros, tomēr pilnībā viņam piekrītu tajā kas šeit ir minēts pirms pēdējā PČ:
''........Bet kā var būt prēmijas par 13. vietu pasaules čempionātā? "Jā, par to man pārmet daudzi, sauc par traku. Bet dažiem spēlētājiem vienalga ir par maz. Viņi brauc uz izlasi nopelnīt, acīmredzot."
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 13:38, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja nav noslēpums, tad ko Vasiļjevs pateica tādu, kas nebūtu patiesība?
Atmiņas atsvaidzināšanai iesaku vēlreiz noskatīties šo seriālu:
https://www.youtube.com/results?search_query=latvijas+hokeja+zelta+mirkli
Latvijas hokeja zelta mirkļi ir domāti pokemoniem(kas tad vēl biksēs sēdēja vai zem galda staigāja) un tādiem nejēgām kā tev, kas tad vēl īsti nezināja ko nozīmē vārds "hokejs" un ko tur īsti dara! Kas attiecas uz Vasiļa izteikumiem, tad pateikt vienam no potenciālajiem izlases līderiem, ka ja viņš nevar neko vārtos iemest tad, lai aiziet un podā kaut ko iemet (kaut kā tā precīzi vairs neatceros), tad tagad Vasilim būs tāda " šestjorku" un pat podā iemest nespējnieku "brigāde" uz kuras fona 2001. gada izlase izskatīsies pēc kaut kāda "all star".... TRTD kadrus (ja neskaita defus un varbūt vēl Indraši) es izlasei pat tuvumā tagad nelaistu! Viņu lietderība, "līmenis" un sportiskā forma šobrīd ir ļoti labi redzama KHL tabulā! Šobrīd vienīgā cerība ir uz Daugavu, Karsumu u.c. čaļiem t.i. spēlētājiem, kas šobrīd spēlē nevis tizlojas!

  +3 [+] [-]

, 2016-08-28 13:41, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Ja nemaldos, tad vēstulē bija minētas arī tas, ka spēlētāju prēmijas nav izmaksātas. Ja Kira tiešām irtik stulbs, kā izskatās - tad Latvijas hokeja izlases kuģis nākamajā PČ varētu aiziet pa burbuli. Neviens ntos gadus pēc kārtas netaisās baroties no solījumiem. Arī ar katru Kiras gājienu iespējas iegūt labu treneri samazinās, jo LHF reputāciju jau pamazām sāk iet izlasei pa priekšu. Lipmans acīmredzami šo jau sen plānoja, jo treneri dienas laikā atrast būtu grūti. Cirks... Tagad spēlētāji vēl spēlēs, no olimpiāde tomēr ir vieta, kur katrs vēlas tikt. Bet ja netiks.. Kas notiks ar Lv izlasi? Malacis Kira! Kaut kā jāpelna tā naudiņa, pat ja tas nozīmē nogremdēt izlasi.
par ko maksāt prēmijas? par 13.vietu?

     [+] [-]

, 2016-08-28 13:43, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Latvijas hokeja zelta mirkļi ir domāti pokemoniem(kas tad vēl biksēs sēdēja vai zem galda staigāja) un tādiem nejēgām kā tev, kas tad vēl īsti nezināja ko nozīmē vārds "hokejs" un ko tur īsti dara! Kas attiecas uz Vasiļa izteikumiem, tad pateikt vienam no potenciālajiem izlases līderiem, ka ja viņš nevar neko vārtos iemest tad, lai aiziet un podā kaut ko iemet (kaut kā tā precīzi vairs neatceros), tad tagad Vasilim būs tāda " šestjorku" un pat podā iemest nespējnieku "brigāde" uz kuras fona 2001. gada izlase izskatīsies pēc kaut kāda "all star".... TRTD kadrus (ja neskaita defus un varbūt vēl Indraši) es izlasei pat tuvumā tagad nelaistu! Viņu lietderība, "līmenis" un sportiskā forma šobrīd ir ļoti labi redzama KHL tabulā!
Jā,protams, ko tur kaut kāds Irbe saka ir galīgi po, jo ir taču tāda hokeja ''neapstrīdama autoritāte'' SC lietotājs als.
Un par to podā iemešanu Vasiļjevam bija pilnīga taisnība. Jautājums bija tikai vai atsevišķas personas spēj pieņemt šāda veida kritiku vai nespēj.

     [+] [-]

, 2016-08-28 13:45, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Visu cieņu Vasiļjevam, bet vai viņš ir gatavs uzņemties šādu lomu pirms paša OS kvalifikācijas.
Personiski es novēlu,lai Haraldam viss izdodas. Un novēlu viņam no izlases atšūt visus KrHuLv pelavmaisus.
Viņš ta ir gatavs, galvenais ir ar kādām emocijām viņu uztver spēlētāji. Vai tas viņiem ir priecīgs vai bēdīgs notikums?

     [+] [-]

, 2016-08-28 13:47, pirms 8 gadiem
fish rakstīja: Kāda starpība? Tāpat spēlēsim tukšu tribīņu priekšā pateicoties LHF uzskrūvētajām biļešu cenām. Lieliski izmantota nodokļu maksātāju nauda! Piemērs kā neizmantot mājas tribīņu priekšrocības. Kādam par to būs jāatbild.
cik tad maksā biļete!?

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 13:50, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Izkrita 1999. gadā pēc Oslo notiekošā PČ.
Periods līdz pārspēlēm Austrijā skaitījās, ka LV izlase ir izkritusi no PČ Elites.
Visādas sazvērestības teorijas var aiz matiem pievilkt, BET, ja izlase nav izlaidusi nevienu PČ, tad par kādu izkrišanu var iet runa?

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 13:53, pirms 8 gadiem
Īsā telefonsarunā ar lsm.lv Lipmans uzsvēra, ka šādi brīži varot gadīties katram, un tā neesot nekāda traģēdija. “Mums par visu ir padomāts divus soļus uz priekšu,” piebilda LHF prezidents.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 13:53, pirms 8 gadiem

  +6 [+] [-]

, 2016-08-28 13:58, pirms 8 gadiem
Ak, Die's, kā man piegriezies Lipmans ar saviem izgājieniem un viss bardaks, kas pēdējos gados konstanti ir ap izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 14:02, pirms 8 gadiem
Mērkakošanās.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 14:04, pirms 8 gadiem
acmee23 rakstīja: Kirovs uzrakstīja atlūgumu, Beresņevam vajadzēja tikai parakstīt.
Nez vai. Drīzāk pacietības mērs bija pilns pat Beresņevam!

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 14:07, pirms 8 gadiem
Es sievietes tik daudz nenomainu,cik Kira jau trenerus

  +3 [+] [-]

, 2016-08-28 14:12, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,protams, ko tur kaut kāds Irbe saka ir galīgi po, jo ir taču tāda hokeja ''neapstrīdama autoritāte'' SC lietotājs als.
Un par to podā iemešanu Vasiļjevam bija pilnīga taisnība. Jautājums bija tikai vai atsevišķas personas spēj pieņemt šāda veida kritiku vai nespēj.
A ko tad tur Irbe tādu baigo saka? Kas attiecas uz to podā iemešanu, tad tāds Beļavskis tiešām bija labākais tajā gadā un ne tikai tajā to pat Vītoliņš atzina, bet nu kur nu bērnu un joberlīgu trenerim kaut ko izprast no psiholoģijas un kad vajag vai kad nevajag kaut ko teikt vai kad vajag vai kad nevajag "gaisu maisīt".... šobrīd mums ir tāda (šestjorku) izlase, ka tur Beļavskis būtu vienkārši superstāra līmenī....

  +4 [+] [-]

, 2016-08-28 14:14, pirms 8 gadiem
zzk rakstīja: Matuļa rakstam ir pievienota Beresņeva iesnieguma kopija. Tur viss ir skaidrs un jautājumu nav, lai ko arī Kirovs publikai stāstītu. Kirovs klasiskais - kāpēc maksāt, ja var pagaidīt, varbūt varēs nemaksāt nemaz. Tā tas tur Raunas ielā notiek jau 20 gadus, ne velti daudzi pakalpojumu sniedzēji ar viņiem ir gatavi strādāt tikai pēc priekšapmaksas.
Pāris teikumos - kas tur īsti ir rakstīts? Ne visi Matuļa rakstus var lasīt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 14:16, pirms 8 gadiem
sweet.caramel rakstīja: Visādas sazvērestības teorijas var aiz matiem pievilkt, BET, ja izlase nav izlaidusi nevienu PČ, tad par kādu izkrišanu var iet runa?
Neredzu šeit nekādu sazvērestības teoriju, jo tajā laikā IIHF PČ reglaments bija tāds kāds bija, un vairākas Elites un ''B'' grupas komandas karājās gaisā kādu laiku starp šīm grupām līdz pārspēļu turnīra beigām.
Ja kas, tad Beresņevs LV izlasi noveda līdz šīm pārspēlēm, bet Vasiļjevs viņu atkal atgrieza Elites grupā.

  -3 [+] [-]

, 2016-08-28 14:17, pirms 8 gadiem
als rakstīja: A ko tad tur Irbe tādu baigo saka? Kas attiecas uz to podā iemešanu, tad tāds Beļavskis tiešām bija labākais tajā gadā un ne tikai tajā to pat Vītoliņš atzina, bet nu kur nu bērnu un joberlīgu trenerim kaut ko izprast no psiholoģijas un kad vajag vai kad nevajag kaut ko teikt vai kad vajag vai kad nevajag "gaisu maisīt".... šobrīd mums ir tāda (šestjorku) izlase, ka tur Beļavskis būtu vienkārši superstāra līmenī....
Pievienojos Tavam viedoklim. Ļoti žēl, ka Vasiļjevs atkal tiek pielaists izlases tuvumā.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 14:19, pirms 8 gadiem
als rakstīja: A ko tad tur Irbe tādu baigo saka? Kas attiecas uz to podā iemešanu, tad tāds Beļavskis tiešām bija labākais tajā gadā un ne tikai tajā to pat Vītoliņš atzina, bet nu kur nu bērnu un joberlīgu trenerim kaut ko izprast no psiholoģijas un kad vajag vai kad nevajag kaut ko teikt vai kad vajag vai kad nevajag "gaisu maisīt".... šobrīd mums ir tāda (šestjorku) izlase, ka tur Beļavskis būtu vienkārši superstāra līmenī....
Ne vienmēr to ko mēs domājam domā arī treneri. Ja reiz Vasiļjevam bija iemesls nenosaukt Beļavski par labāko, tad tādas bija viņa domas, un kuram bija tiesības viņu par to nosodīt?

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 14:20, pirms 8 gadiem
Cik ilgi izturēs šos Lipmana gājienus ? Latvieši jau pacieš visu....

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 14:20, pirms 8 gadiem
Smiekli caur asarām vai asaras caur smiekliem, vēl neesmu līdz galam pārliecināta. Kamēr Kira būs dzīvs, par vienu mēs varam būt absolūti pārliecināti- garlaicīgi nekad nebūs.

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 14:22, pirms 8 gadiem
Skatos Latvijas hokeja agonija turpinās, gut, gut

     [+] [-]

, 2016-08-28 14:24, pirms 8 gadiem
als rakstīja: ... TRTD kadrus (ja neskaita defus un varbūt vēl Indraši) es izlasei pat tuvumā tagad nelaistu! Viņu lietderība, "līmenis" un sportiskā forma šobrīd ir ļoti labi redzama KHL tabulā! Šobrīd vienīgā cerība ir uz Daugavu, Karsumu u.c. čaļiem t.i. spēlētājiem, kas šobrīd spēlē nevis tizlojas!
Par laimi, neviens LV izlases treneris nekad nav bijis tik dumjš, lai paklausītu šādiem ''viediem'' padomiem. Pretējā gadījumā mēs varētu cerēt uz līdzīgu spēli pret japāņiem.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 14:24, pirms 8 gadiem
Bombas pirms OS kvalifikacijas turniriem nebeidz paarsteigt 😊 pirms Sočiem izlase atgriezaas OZO, pirms Pjenčanas - Haralds Vasiļjevs 😊 Kurš izlasē atgriezisies pirms 2022 gada OS kvalifikaacijas? Irbe? 😊

  +3 [+] [-]

, 2016-08-28 14:25, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Bombas pirms OS kvalifikacijas turniriem nebeidz paarsteigt 😊 pirms Sočiem izlase atgriezaas OZO, pirms Pjenčanas - Haralds Vasiļjevs 😊 Kurš izlasē atgriezisies pirms 2022 gada OS kvalifikaacijas? Irbe? 😊
Cipulis

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 14:29, pirms 8 gadiem
hypocrisy rakstīja: Par laimi, neviens LV izlases treneris nekad nav bijis tik dumjš, lai paklausītu šādiem ''viediem'' padomiem. Pretējā gadījumā mēs varētu cerēt uz līdzīgu spēli pret japāņiem.
Kas tev liek domāt, ka arī tagad ar taviem TRTD stāriem mums nebūs līdzīga spēle ar japāņiem?

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 14:32, pirms 8 gadiem
Cik tad Lipmanam ir gadu?Vai nesākas vecuma marasms?

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 14:34, pirms 8 gadiem
Ogļracis Feodosijs rakstīja: http://www.lsm.lv/lv/raksts/hokejs/sports/lipmans-par-izlases-treneru-mainu-neredzu-nekadu-tragediju.a198253/?utm_source=dlvr.it&utm_campaign=rss&utm_medium=twitter
Es patiesībā piekrītu Lipmanam (kaut gan brīnos,ka tas nāk no viņa mutes), ka nekvalificēšanās OS nav nekāda traģēdija. Dažreiz vajag kaut ko nedabūt, lai procesi attīstītos savādāk un pareizāk.
LV hokeja sabiedrība un līdzjutēji jau pārāk bija izlutināta, ka ar mūsu resursiem mēs esam nepārtraukti PČ Elitē, un aizbraukuši uz pēdējāmčetrām OS. Dažu labu tas noveda pie realitātes zaudēšanas .Pirmkārt jau pašu Lipmanu. Tas viss arī noveda pie tā bardaka, kas patreiz valda LV hokejā, un jo īpaši LHF.

     [+] [-]

, 2016-08-28 14:34, pirms 8 gadiem
Vai kāds var uzrakstīt, kādas komandas Vasiļjevs ir trenējis pēdējo piecu gadu laikā?

Manuprāt, tas ir absurds, šobrīd iecelt Vasiļjevu par izlases treneri. Loģiskāks variants būtu iecelt to pašu Sējēju. Protams, tur laikam ir visādas aizkulises un tas nebija iespējams.

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 14:36, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vai kāds var uzrakstīt, kādas komandas Vasiļjevs ir trenējis pēdējo piecu gadu laikā?

Manuprāt, tas ir absurds, šobrīd iecelt Vasiļjevu par izlases treneri. Loģiskāks variants būtu iecelt to pašu Sējēju. Protams, tur laikam ir visādas aizkulises un tas nebija iespējams.
Vai tad Beresņevs pēdējos 5 gados ko nopietnu bija trenējis?

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 14:40, pirms 8 gadiem
vasiljevs = vecis, kirovs = dir*eejs/miikstais... sitais viss jau ir, kaa saka, za*ebal, tapat kaa viss paareejais muusu valstii.... ir pilniigaa dibuaa viss... vecie taisa su*dus un sodus nesanem, bet jauno, kas naak vietaa nav, vai arii ir taadi "studenti", ka mati paliek sirmi jau pashaa startaa.. bez tam, pat tiem, kas gribeetu, ir 1000 jautaajumu - kur papiirs? kas taads esi? neesi neko sasniedzis? utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 14:51, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Birojaa edam marinetos gurkus un recam par Lepajas bomzi
Te viens diez gan perfekti pateica, ka Funis ir Saskaņas centra kolaborants, bet Namejs Nacionālās apvienības pamuļķis. Īsi un precīzi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 14:56, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es cītīgi meklēju vai kaut kur ir minēts, ka pēc PČ Maskavā LHF (lasi-Lipmans) būtu solījis maksāt kādam prēmijas. Atradu ka viņš to bija solījis pirms visiem iepriekšējiem PČ, bet pirms pēdējā nekādu info neatradu. Iespējams, ka viņš to šoreiz nebija darījis publiski, bet kaut kur kuluāros, tomēr pilnībā viņam piekrītu tajā kas šeit ir minēts pirms pēdējā PČ:
''........Bet kā var būt prēmijas par 13. vietu pasaules čempionātā? "Jā, par to man pārmet daudzi, sauc par traku. Bet dažiem spēlētājiem vienalga ir par maz. Viņi brauc uz izlasi nopelnīt, acīmredzot."
Nezinu cik objektīvi ir Lipmana izteikumi. Ja prēmijas bija apsolītas, tad tām bija jābūt. Bet pēc visa spriežot - ne jau prēmijās ir problēma. Attieksmē utt. ir tā galvenā problēma. Tas pats kuriozs ar Nolanu - te viņam ASV speciālisti zvana, un stāsta, ka Nolans nekam neder, te atkal viņam pret viņu pretenzijas nav, te viņam ar Dārziņu problēmas. Viss ir dziļā d**** kas nomaskēta ar Lipmana meliem. Taču Sprukts arī teica, kāds bardaks valda LHF..Vai viņam bija iemesls melot? Taču nē. Ir arī bijuši izteikumi, ka spēlētājiem pat problemātiski slidas un citu ekipējumu dabūt. Kur tad aiziet tā visa nauda, kas paredzēta hokejam?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 14:59, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Bet FUNS ir tiesham kkads apmaksats pajols, par to shaubu nav. Slaidi un graciozi ietur savu liiniju
Nē. Viņš ir izdevīgais muļķīts. Līdzīgs 1940.g Augustam Kirhenšteinam. It kā inteliğents un izglītots, bet.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 15:00, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Nezinu cik objektīvi ir Lipmana izteikumi. Ja prēmijas bija apsolītas, tad tām bija jābūt. Bet pēc visa spriežot - ne jau prēmijās ir problēma. Attieksmē utt. ir tā galvenā problēma. Tas pats kuriozs ar Nolanu - te viņam ASV speciālisti zvana, un stāsta, ka Nolans nekam neder, te atkal viņam pret viņu pretenzijas nav, te viņam ar Dārziņu problēmas. Viss ir dziļā d**** kas nomaskēta ar Lipmana meliem. Taču Sprukts arī teica, kāds bardaks valda LHF..Vai viņam bija iemesls melot? Taču nē. Ir arī bijuši izteikumi, ka spēlētājiem pat problemātiski slidas un citu ekipējumu dabūt. Kur tad aiziet tā visa nauda, kas paredzēta hokejam?
Kā jau rakstīju-Lipmanam stipri ir zudusi realitātes sajūta, un cilvēki viņa acīs nav nekas.
Zinu ka kādreiz viņam lielākā bauda bija dzenāt un pazemot LM Pentagona apkopējas un citus tehniskos darbiniekus. Par to Liepājā klīst leģendas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 15:01, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Nē. Viņš ir izdevīgais muļķīts. Līdzīgs 1940.g Augustam Kirhenšteinam. It kā inteliğents un izglītots, bet.....
Skatos, ka Tev patīk ''barot'' SC lielāko idiotu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 15:04, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Par tam premijam runajot... pilnigs nonsenss. Visi KHL snaiperi raud ka premijas redz viniem nava, tas nekas ka jau Tautas klubaa vini sanem 10x vairak kaa pelnijusi. Tad nu visi kolhoznieki sabrauc, knapi noturas elitee un rasa vel premijas

Tad jau piemeram futbola izlasei ari butu jamaksa premijas jo redz nospeleja tachu visu atlases cikllu, NOSPELEJA un viss. Sasniegumu nekadu, bet pasakums pavadits, laiks izterets ludzu maksaa ragaa

Premijas butu jamaksa ja tiek 1/4 finala un ne atrak!!!
Redzi, ja izlase būtu patīkama vieta kur atrasties, tad prēmijas ne vienam nafig nevajadzētu, Bet ja visa izlase ir viens liels bardaks, tad vēl jādomā ko par tevi pateiks Lipmans, tad loģiski, ka izlase timēr vairs nav vilinoša. Diemžēl neviens tā īsti atklāti par izlasi nerunā - uzmet lūpu, un pamet to, nevis cīnās par taisnību. Tas pats Beresņevs - klusi aizgāja. Protams, vēl pastāv iespēja, ka šis sāks runāt, bet neticu.

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:06, pirms 8 gadiem
fish rakstīja: Kāda starpība? Tāpat spēlēsim tukšu tribīņu priekšā pateicoties LHF uzskrūvētajām biļešu cenām. Lieliski izmantota nodokļu maksātāju nauda! Piemērs kā neizmantot mājas tribīņu priekšrocības. Kādam par to būs jāatbild.
Tak stājies kādā no fanu organizācijām būs lētāk, vai dibini pats savu, pie tam tās ir 3 spēles un nekur nav jābrauc.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 15:09, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Skatos, ka Tev patīk ''barot'' SC lielāko idiotu.
Puika Hulijs raksta daudz huiņas, bet viņam ir potenciāls un kur augt. Katrā ziņā vairāk veselā saprāta nekā tev vai funim. Ja arī vēl nespēj izteikties

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:09, pirms 8 gadiem
Damokla zobens rakstīja: Vai kāds var uzrakstīt, kādas komandas Vasiļjevs ir trenējis pēdējo piecu gadu laikā?

Manuprāt, tas ir absurds, šobrīd iecelt Vasiļjevu par izlases treneri. Loģiskāks variants būtu iecelt to pašu Sējēju. Protams, tur laikam ir visādas aizkulises un tas nebija iespējams.
kadu Sejeju-Plaveju ? kada sakara vinu kad vins ko ir trenejis ???? sodien stav pie borta........rezultats ???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-08-28 15:13, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Puika Hulijs raksta daudz huiņas, bet viņam ir potenciāls un kur augt. Katrā ziņā vairāk veselā saprāta nekā tev vai funim. Ja arī vēl nespēj izteikties
Jā! Ir,ir potenciāls...................... ja psihiatri labi pacentīsies.
Man vecāki mācija, ka uz maziem bērniem un prātā vājiem apbižoties nevajag. Tikai vajag viņus absolūti ignorēt, lai viņi nenovestu līdz savam līmenim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 15:17, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā jau rakstīju-Lipmanam stipri ir zudusi realitātes sajūta, un cilvēki viņa acīs nav nekas.
Zinu ka kādreiz viņam lielākā bauda bija dzenāt un pazemot LM Pentagona apkopējas un citus tehniskos darbiniekus. Par to Liepājā klīst leģendas.
Nu, bet vai netikšana OS ko mainīs? Tas būtu tā vērts tad, ja visa LHF līdz ar to sašūpotos. Bet tā jau nenotiks -to pierāda tas, ka Lipmans pats izteicies, ka netikšana OS nebūs nekāda traģēdija. Vēl jo vairāk tādēļ, ka atradies ir grēkāzis - Beresņevs. Visa vaina tiks novelta uz viņu, un Vasiļevu. Lipmans turpinās tupēt uz sava beņķa. Es ticu, ka 2017. gada čempī izlase izlidos no Elites, kas pilnīgi noteikti būtu pelnīti. Vai tas ko mainītu? Šaubos. Nav diemžēl šobrīd cilvēka, kas vēletos līst iekša LHF kūti un iztīrīt to.

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:19, pirms 8 gadiem
Bocmans un Funs- SC iņ un jaņ. Divi dulli pretpoli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:23, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Nu, bet vai netikšana OS ko mainīs? Tas būtu tā vērts tad, ja visa LHF līdz ar to sašūpotos. Bet tā jau nenotiks -to pierāda tas, ka Lipmans pats izteicies, ka netikšana OS nebūs nekāda traģēdija. Vēl jo vairāk tādēļ, ka atradies ir grēkāzis - Beresņevs. Visa vaina tiks novelta uz viņu, un Vasiļevu. Lipmans turpinās tupēt uz sava beņķa. Es ticu, ka 2017. gada čempī izlase izlidos no Elites, kas pilnīgi noteikti būtu pelnīti. Vai tas ko mainītu? Šaubos. Nav diemžēl šobrīd cilvēka, kas vēletos līst iekša LHF kūti un iztīrīt to.
Viss LV hokeja sabiedrības rokās. Ja to apmierina viss tas ko Lipmans dara LHF aizsegā, tad ko mēs varam vēlēties? Ja arī pēc visa notiekošā LHF balsstiesīgie, kuri LHF kongresā balso par LHF prezidentu, būs gatavi tālāk ēst no Lipmana rokas, tad šeit nebūtu pamata apvainot tikai Lipmanu.

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:24, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Savienojot kopaa divas nulles, rodas bezgaliba. Bezgaligs stulbums
Bocmanis jūrā var ākstīties kā grib. Bet sākumskolas pedagogs ir cita lieta. Es apņēmies uzsākt smagu darbu pie Fuņa atšifrēšanas. Pēc tam rakstīt iesniegumu Izglītības ministrijai, jo tāda değenerāta rokās 7g bērnu laist nedrīkst!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:26, pirms 8 gadiem
Žīds ir un paliek žīds.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:29, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Bet tatad kas par FUNI stroga ir zinams???? Iedod taadu uzmetumu, Birojs ari grib paanalizeet
Apm 50g vecs. Sākumskolas skolotăjs Rīgā. DR cepurnieks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:32, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Paskopi, bet ir materiaals darbam!!!
Paskopi gan. Tāpēc ļoti smags darbs, bet toties liels gandarījums. Es savā prātā pieņēmu, ks sākumskolas učuku vidū veči ir baltie zvirbuļi. Manā skoliņā tādu bija 0. Kaimiņu skolā arī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:38, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: JA tiesham vins ir sakumskolas uchuks, tad es ari NEVIENU nekad neesmu zinajis. Vechi ucuki parasti ir lielajas klases un augstkolas. Popularakais - matematika,fizika,vesture...
Tas ir ļoti būtisks pavediens. Ceru uz sadarbību tā neğēļa atmaskošanā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:43, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Viss LV hokeja sabiedrības rokās. Ja to apmierina viss tas ko Lipmans dara LHF aizsegā, tad ko mēs varam vēlēties? Ja arī pēc visa notiekošā LHF balsstiesīgie, kuri LHF kongresā balso par LHF prezidentu, būs gatavi tālāk ēst no Lipmana rokas, tad šeit nebūtu pamata apvainot tikai Lipmanu.
Būtu interesanti uzzināt, cik vispār bieži federāciju vadītāji, demokrātiskā ceļā tiek mainīti. Sākot jau no SOK, jaunus federāciju prežus ievēl, ja viņi paši atkāpjas.

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:48, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Funs un Volchara kaa divi nepieskaitaamie ir pirmie rindaa!!! Tad deretu vel vagonu ja sis atkal uzpeldes un durno svensouna vergu
Arhīvs mani neinteresē pilnīgi . Viņš ir nulle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 15:51, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Nuu intereses pec gribetos zinat kas par muuli aiz taa tukshula slepjas, bet jaa FUNS ir vitaali svarigs

Tad domaa adoptet siko???
Kur nu tādas galējības! Bet meklēsim to velnu no visas tiesas pa nopietno.

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:53, pirms 8 gadiem
mmm siera kuka

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:54, pirms 8 gadiem
Jāni, domā funi tik viegli būs atrast?

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:55, pirms 8 gadiem
un ja atrod, ko tālāk - redz kur RD kepka, raksta dīvainus komentārus sc un fano par rižkoje, nu ko tālāk?

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 15:55, pirms 8 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tas ir ļoti būtisks pavediens. Ceru uz sadarbību tā neğēļa atmaskošanā.
Gribu atgādināt, ka LV joprojām ir spēkā likums, ka jebkuras privātpersonas personisko datu publicēšana jebkādā formā bez viņa piekrišanas draud ar lielām nepatikšanām to publiskotajām.
Padomā par to.

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:56, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Bet FUNS ir tiesham kkads apmaksats pajols, par to shaubu nav. Slaidi un graciozi ietur savu liiniju
Vai visi cilvēki,kuriem ir savs viedoklis tavā izpratnē ir pajoļi?

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:56, pirms 8 gadiem
Tiem,kas tagad apd...īs L.Beresņevu iesaku noskatīties filmu "Sapņu komanda 1935" filma nav par hokeju,bet parādīs kāds ir bardaks.Un cik puķaini runā tur augšā sēdošie.Beresņevam paldies par darbu gribēju jau redzēt kā viņš aizbāž muti Lipmanim izcīnot ceļazīmi uz OS bet.....Lai veicas Vasiļjevam.Lai Lipmanim nav ko teikt.

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:58, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribu atgādināt, ka LV joprojām ir spēkā likums, ka jebkuras privātpersonas personisko datu publicēšana jebkādā formā bez viņa piekrišanas draud ar lielām nepatikšanām to publiskotajām.
Padomā par to.
kad atgriezīsies pie komentēšanas?

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:58, pirms 8 gadiem
Agris 77 rakstīja: Būtu interesanti uzzināt, cik vispār bieži federāciju vadītāji, demokrātiskā ceļā tiek mainīti. Sākot jau no SOK, jaunus federāciju prežus ievēl, ja viņi paši atkāpjas.
Jā, tā ir taisnība, ka ne visai bieži iznāk saskārties ar demokrātisku šo jautājumu risināšanu. Patīkams izņēmums ir SOK, kur Samarančs salīdzinoši godīgi deva iespēju ievēlēt Rogi, un tas savukārt jau Bahu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:58, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribu atgādināt, ka LV joprojām ir spēkā likums, ka jebkuras privātpersonas personisko datu publicēšana jebkādā formā bez viņa piekrišanas draud ar lielām nepatikšanām to publiskotajām.
Padomā par to.
jā, tur Ēriks no Rēzeknes ir baigie privātie dati?

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 15:59, pirms 8 gadiem
luksofoors1 rakstīja: kad atgriezīsies pie komentēšanas?
Pie KHL un Ģinamas rakstiem-nekad. Nav ne mazākās vēlēšanās barot troļļus un funoīdus.

     [+] [-]

, 2016-08-28 15:59, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Pie KHL un Ģinamas rakstiem-nekad. Nav ne mazākās vēlēšanās barot troļļus un funoīdus.
es domāju tiešraidēs!!

     [+] [-]

, 2016-08-28 16:00, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Kads Janis???
tu neesi?

     [+] [-]

, 2016-08-28 16:01, pirms 8 gadiem
ehh atceros kā namejs komentēja fuci, bija jautri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 16:02, pirms 8 gadiem
luksofoors1 rakstīja: jā, tur Ēriks no Rēzeknes ir baigie privātie dati?
Vārda un dzīvesvietas nosaukšana nē (kaut gan arī šeit viss nav tik vienkārši), bet visu pārējo aizsargā likums par personisko datu aizsardzību.

     [+] [-]

, 2016-08-28 16:04, pirms 8 gadiem
luksofoors1 rakstīja: es domāju tiešraidēs!!
Domāju ka nekad, jo es vairs neesmu SC štatā. Un ,ja godīgi, tad visu ko es gribēju to es tajā jomā izbaudīju. Bija interesanti, bet īsti ne priekš manis, jo tam visam vajag daudz augstāku līmeni nekā bija manā arsenālā.

     [+] [-]

, 2016-08-28 16:08, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Varam pelmenus, Gjinamas! Klat 20% krejums
mm es parasti vel krejumam pielieku klat dipi un tad vispar krasava!
vel pa virsu sarkanie pipari
mmmmmmmmm

     [+] [-]

, 2016-08-28 16:11, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Nu, bet vai netikšana OS ko mainīs? Tas būtu tā vērts tad, ja visa LHF līdz ar to sašūpotos. Bet tā jau nenotiks -to pierāda tas, ka Lipmans pats izteicies, ka netikšana OS nebūs nekāda traģēdija. Vēl jo vairāk tādēļ, ka atradies ir grēkāzis - Beresņevs. Visa vaina tiks novelta uz viņu, un Vasiļevu. Lipmans turpinās tupēt uz sava beņķa. Es ticu, ka 2017. gada čempī izlase izlidos no Elites, kas pilnīgi noteikti būtu pelnīti. Vai tas ko mainītu? Šaubos. Nav diemžēl šobrīd cilvēka, kas vēletos līst iekša LHF kūti un iztīrīt to.
Lien un izmēz! Vai turi muti, pļūtīzer!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 16:37, pirms 8 gadiem
als rakstīja: Kas tev liek domāt, ka arī tagad ar taviem TRTD stāriem mums nebūs līdzīga spēle ar japāņiem?
Nav nekādu ''manu'' RD stāru. Tiešām gribētos redzēt, kāda būtu spēle, noņemot nost visus RD spēlētājus. To, ka ir simtiem Latvijas amatieru un pa kaut kādām Itālijas 3.līgām spēlējošo hokejistu, kas ir labāki par viņiem, vari stāstīt savam sunim. Jā, visi treneri pēc kārtas ir i.dioti un mazohisti un ņem tik izlasē sliktākos, kamēr neatzītie ģēniji netiek aicināti.
Vienkārši muļķības.

     [+] [-]

, 2016-08-28 16:47, pirms 8 gadiem
Caune JM rakstīja: Lien un izmēz! Vai turi muti, pļūtīzer!
Gailīt, nebrēc tik skaļi Ja aizskāru tavu dievu, Ļipmāni, tad neuztver to personīgi. Savukārt, ja uzskati, ka Lv izlase ar savu spēli ir pelnījusi ko vairāk, par izkrišanu, tad ar tevi īsti labi nav

     [+] [-]

, 2016-08-28 16:48, pirms 8 gadiem
Pirms 4-gades svarīgāka turnīra nones treneri? Mjā ar šitādu federāciju, pat volejbols drīz apies hokeju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 16:57, pirms 8 gadiem
Šis ir bardaks,kas notiek hokeja federācija

  -2 [+] [-]

, 2016-08-28 16:57, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribu atgādināt, ka LV joprojām ir spēkā likums, ka jebkuras privātpersonas personisko datu publicēšana jebkādā formā bez viņa piekrišanas draud ar lielām nepatikšanām to publiskotajām.
Padomā par to.
Es zinu. Es, sekmju gadījumā, būšu pilnīgi rafinēts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 17:11, pirms 8 gadiem
Ups! Iegāju internetā, izlasīju un gandrīz aizrijos. Tiešām bomba!

Taimings ir ideāls, Haraldam tagad ir vesela jūra laika, lai izveidotu sastāvu, kas atbilst viņa priekšstatiem, iespēlētu to un sagatavoties gaidāmajam turnīram!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 17:23, pirms 8 gadiem
Ja Latvija tiks uz OS ,tad Vasiljevs būs atkal zirgā un krieviskas frakcijas izlasē arī sen vairs nav,kuras raksta vēstules Kiram.Domāju ka liels pluss ir tas ,ka Haralds nekādi nav saistīts ar Dinamo sistēmu ,tāpēc būs objektīvs sastāva izvēlē.Un protams tā ir laba ziņa Herbim un Reķim un izlasei kopumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 17:35, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Es te runaju par LAC. Kads tam sakars ar Dinamo un kkadu sagatavoshanos. Fakts paliek fakts - treneri naak un iet, izlase spele dazados turniros BET LACaa spelejosie tur nu nevella tiek aicinati

Ja reiz vini tik labi, tad visi citi ir mulki ka nenem???
Neviens jauns kadrs netiek izlasē tādēļ, ka trenerim saistība ar izlases komplektāciju Latvijas izlasē ir 0. Kas ir vēl viena lieta, kas ar LHF ir pilnīgi greiza.
Sportacentrs.com varētu painteresēties un pavaicāt Beresņevam vai Beļavskim - kā notiek izlases komplektēšana. Varētu sanākt tīri interesants joks
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 17:37, pirms 8 gadiem
nupat aizrijos ar gurk maiziti iejot ieksa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-08-28 17:50, pirms 8 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nav nekādu ''manu'' RD stāru. Tiešām gribētos redzēt, kāda būtu spēle, noņemot nost visus RD spēlētājus. To, ka ir simtiem Latvijas amatieru un pa kaut kādām Itālijas 3.līgām spēlējošo hokejistu, kas ir labāki par viņiem, vari stāstīt savam sunim. Jā, visi treneri pēc kārtas ir i.dioti un mazohisti un ņem tik izlasē sliktākos, kamēr neatzītie ģēniji netiek aicināti.
Vienkārši muļķības.
Parādi kur es saku, ka visus! Indrašis un daži RD defi noderētu, bet pārējos (meijas, bičevski, saulieši u.c. "zvēri", kas ar jaunā izlases trenera vārdiem runājot, un mazliet tos pārfrāzējot "pat podā neko iemest nevar") nu nebūt nav neaizstājami un šaubos vai ir dikti labāki par tādu Dzierkalu, sīko Bukartu, Jevpalovu, jauno Ābolu u.t.t.! Vot es gribētu paskatīties uz tādu izlasi un nešaubos, ka arī bez visiem šiem augstāk minētajiem RD kadriem un ar šiem jaunajiem džekiem izlase būtu pat šobrīd bišķi kaujasspējīgāka un arī mazāk impotenta uzbrukumā....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 17:57, pirms 8 gadiem
Tjoma tas es M bračš N
Nebija laika man sipties 2d atpakaļ bet gribēju papildināt sakāmo par banošanu
To ko jūs te ar Koivu gvelzāt par Hūļika banošanu pāris dienas atpakaļ.....
-----------A-Burts-DR73, 2016-08-27 17:52, vakar
SakuKoivu rakstīja: Kā var nobloķēt visos veidos? Ar cirvi pa galvu nobloķēt? A kurš no redakcijas tādu slapju darbu uzņemsies?
Funis droši vien savā naivumā domā, ka IP bans ir efektīgs Manā gadījumā, lai no A-Burta tiktu vaļā, ir jābano VISA Francija Arī tas var nelīdzēt, jo kad būšu, piemēram Šveicē, piereģistrēšos tur pa jaunam -------------
Ir bulšits ok
Tu domā ka tu staigā ar proxšiem utt tas ir ok???
Draugi es N elektriskais zušaras klons nr 7 lietoju Dark Netu ( tor ) ja kādam neskaidrības kas tas ir tad varu pateikt vienu. Neviens sūda Francijas vai Latvijas ments mani nesameklēs, kur nu vēl kautkāds SC.com izdomās un izdomāja bloķēt IP
Varu pateikt lohiem - dārknetā var pirk &pārdot ar bitc utt. Stroķus, balto, zaļo un visu ko sirds vēlas, to ko parastā veicī nenopirksi. Tākā es N no Fr eju sc.com caur dārknetu.
Tjoma un Koivu jopt izaudziet biku garāki un beidziet rīt dziru
Hūļikam respect
Tor ( sīpolu ) iesaku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 18:05, pirms 8 gadiem
Žīdam kārtējais Cēzara plāns.Ja izlase iekļūst OS, tad Kirovs ir varonis, bet ja nē, tad vainīgais skaidrs.Nav jau noslēpums, ka Vasiļjevs nav Lipmana mīlulis, būs iemesls kārtējo reizi viņu pazemot.Tādi nu tie žīdiņi ir, lai vai kas tie nebūs vainīgi nekad.

     [+] [-]

, 2016-08-28 18:06, pirms 8 gadiem
Nekas nemaksā hūlij
Instalē Toru un viss. Vispābā paprasi kādam lai tev apskaidro, protams tas kurš no taviem draugiem moš saprot.
Prokši priekšs Tjomām utt.
Vsp būšu janv LV varu apgaismot pirmsākumus melnajā netā.

  +1 [+] [-]

, 2016-08-28 18:06, pirms 8 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nav nekādu ''manu'' RD stāru. Tiešām gribētos redzēt, kāda būtu spēle, noņemot nost visus RD spēlētājus. To, ka ir simtiem Latvijas amatieru un pa kaut kādām Itālijas 3.līgām spēlējošo hokejistu, kas ir labāki par viņiem, vari stāstīt savam sunim. Jā, visi treneri pēc kārtas ir i.dioti un mazohisti un ņem tik izlasē sliktākos, kamēr neatzītie ģēniji netiek aicināti.
Vienkārši muļķības.
p.s. Kādi "simtiem LV amatieru"? Amatieru LV ir tūksošiem kas spēlē hoķi, bet ja tu domā, ka visi labākie no LV hokejistiem spēlē RD tad tās ir tikai tavas kā TRTDiņa iedomas! Lielākā daļa labāko, kas var dabūt sev labākus līgumus nekā TRTD nabagmāja var piedāvāt un pēc kuriem ir pieprasijums arī bez RD spēlē citur (Daugava, Karsums, vecākais Kulda, Bartulis, Kēniņš, Girgis, Merzis, Masala, Gudis ut.t.) + ir vēl sava laba čupiņa jauno talantu kas nebūt pa MHL neperās un tēmē uz ko ausgtāku (Dzierkals, Jevpalovs, Bukijs jaunākais u.c.)! Tapēc nevajag te tagad iedomāties, ka "bez RD mums nekā nebūtu" un tad mēs te ar japoškām kā līdzīgs ar līdzīgu cīnītos(starp citu japoškas arī nevajag novērtēt pa zemu! Savā laikā vienā parbaudes spēlē vēl vecajā Sporta pilī šiem jau pakāsām!).... Būtu un iespējams būtu pat bišķi labāk!

     [+] [-]

, 2016-08-28 18:10, pirms 8 gadiem
HMB-NIZCAG3 rakstīja: Es caur tor pasutisu sev gumijas sievieti
IESAKU!
Hūļik kā ar tavu mamsi? :O gribās satikties tev nopirkšu par to siļķi kažokā no Beta veikala
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 18:17, pirms 8 gadiem
Hūļik ble cirvja kāt kā lai tev pasaka nu tā maigi lai tev pielektu?
Tors ir galvenā palīgierīce kas tev dod iespēju pekļūt 4dgd58&ty2aw.(sīpols) webam un tā adresēm. Kuras ar parasto kompi vai browseru nu hvz nu neesistē.
Īsāk sakot tu redzi cilvēks gaismā ok. Bet 100% tumsā tu nikuja neredzi. Nu tad tors ir tā palīgierīce nu rupji sakot nakts redzamības ierīce tavām tizlajām acīm lai tu cilvis redzētu 100% tumsā visu kā tu to redzētu pa dienu. Karoč paralēlais nets.
Skaidrs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 18:29, pirms 8 gadiem
Ok hūļik par lašaku nemīz 2 filejas uz galda uzmetīšu gatavo mamsi randiņam
Ok es off, izbaudu +32' vasaru
Hūļik turi buru vrco zēn :0 vasara beigsies te, es ar pieslēgšos īntensīvai terapijai SC
P.s un nah tev draugi FB un pirātu spēles vajag spēlēt? Labi tavā vecumā piedodams
Davai Hūļik nepadodies jo akna

     [+] [-]

, 2016-08-28 18:34, pirms 8 gadiem
Ps es par pilnīgu tumsu biju domājis ja tev abas acis izdurtu, vai betona bunkerī bez loga iemestu. :0 to ka tu redzi savas resnās ciskas guļot gultā ar aizvērtiem aizskariem, ar pilsētas apgaismojumu utt tas nenozīmē 100% tumsu ka buļa dirsā
Lab mācies pamatus, un ierunā mamsi palēnām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 18:51, pirms 8 gadiem
220v ķīsis rakstīja: Tjoma tas es M bračš N
Nebija laika man sipties 2d atpakaļ bet gribēju papildināt sakāmo par banošanu
To ko jūs te ar Koivu gvelzāt par Hūļika banošanu pāris dienas atpakaļ.....
-----------A-Burts-DR73, 2016-08-27 17:52, vakar
SakuKoivu rakstīja: Kā var nobloķēt visos veidos? Ar cirvi pa galvu nobloķēt? A kurš no redakcijas tādu slapju darbu uzņemsies?
Funis droši vien savā naivumā domā, ka IP bans ir efektīgs Manā gadījumā, lai no A-Burta tiktu vaļā, ir jābano VISA Francija Arī tas var nelīdzēt, jo kad būšu, piemēram Šveicē, piereģistrēšos tur pa jaunam -------------
Ir bulšits ok
Tu domā ka tu staigā ar proxšiem utt tas ir ok???
Draugi es N elektriskais zušaras klons nr 7 lietoju Dark Netu ( tor ) ja kādam neskaidrības kas tas ir tad varu pateikt vienu. Neviens sūda Francijas vai Latvijas ments mani nesameklēs, kur nu vēl kautkāds SC.com izdomās un izdomāja bloķēt IP
Varu pateikt lohiem - dārknetā var pirk &pārdot ar bitc utt. Stroķus, balto, zaļo un visu ko sirds vēlas, to ko parastā veicī nenopirksi. Tākā es N no Fr eju sc.com caur dārknetu.
Tjoma un Koivu jopt izaudziet biku garāki un beidziet rīt dziru
Hūļikam respect
Tor ( sīpolu ) iesaku
lel. Pasaki vēl, ka Deep-Webā var nopirkt slepkavas, kas novāc jebkuru, dzīvās seksa lelles utt.?

     [+] [-]

, 2016-08-28 18:53, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: Nezinu cik objektīvi ir Lipmana izteikumi. Ja prēmijas bija apsolītas, tad tām bija jābūt. Bet pēc visa spriežot - ne jau prēmijās ir problēma. Attieksmē utt. ir tā galvenā problēma. Tas pats kuriozs ar Nolanu - te viņam ASV speciālisti zvana, un stāsta, ka Nolans nekam neder, te atkal viņam pret viņu pretenzijas nav, te viņam ar Dārziņu problēmas. Viss ir dziļā d**** kas nomaskēta ar Lipmana meliem. Taču Sprukts arī teica, kāds bardaks valda LHF..Vai viņam bija iemesls melot? Taču nē. Ir arī bijuši izteikumi, ka spēlētājiem pat problemātiski slidas un citu ekipējumu dabūt. Kur tad aiziet tā visa nauda, kas paredzēta hokejam?
Lipmana privātajai noliktavai, kur glabājas izlasei paredzētais ekipējums.

     [+] [-]

, 2016-08-28 18:54, pirms 8 gadiem
norcha 172 rakstīja: Žīdam kārtējais Cēzara plāns.Ja izlase iekļūst OS, tad Kirovs ir varonis, bet ja nē, tad vainīgais skaidrs.Nav jau noslēpums, ka Vasiļjevs nav Lipmana mīlulis, būs iemesls kārtējo reizi viņu pazemot.Tādi nu tie žīdiņi ir, lai vai kas tie nebūs vainīgi nekad.
Pat mulkim skaidrs,kapec sada rokade,lai Oskars un vel dazi labi speletu,bij jaupuree pundurkrievs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 19:00, pirms 8 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gribu atgādināt, ka LV joprojām ir spēkā likums, ka jebkuras privātpersonas personisko datu publicēšana jebkādā formā bez viņa piekrišanas draud ar lielām nepatikšanām to publiskotajām.
Padomā par to.
Un kādas tad būtu tās lielās nepatikšanas? Brīdinājums vai naudas sods līdz 570euro? Un Tu tiešām domā, ka kāds tā dēļ ņemsies, tērēs resursus, lai dzītos pakaļ kādam interneta komentētājam? Labākajā gadījumā aizrakstīs SC, lai dzēš konkrēto komentāru.

     [+] [-]

, 2016-08-28 19:07, pirms 8 gadiem
WreckLV rakstīja: lel. Pasaki vēl, ka Deep-Webā var nopirkt slepkavas, kas novāc jebkuru, dzīvās seksa lelles utt.?
Lol +1 sev iepluso fakbukā jā tā pat kā sikspārņi lido tīši matos iekšā , killerus šamam sagribējās un isis jezīdi verdzenes dārknetā iepirkt pa 5 doļi
Man nahh.h ne tavus killerus ne verdzenes nevajag no darkneta. Mašīnai detaļas pasūtu nahx.
Eu wreks vai baltā neta šrek ja garlaicīgi ej ar daeš verdzenēm pačato caur to savu buļa tir.sas tumšo dīpvebu
Tjoma ej parukā fiziski un vakarā iesip 33,uzhidratizējies biku, jo takš karsts

     [+] [-]

, 2016-08-28 19:17, pirms 8 gadiem
220v ķīsis rakstīja: Lol +1 sev iepluso fakbukā jā tā pat kā sikspārņi lido tīši matos iekšā , killerus šamam sagribējās un isis jezīdi verdzenes dārknetā iepirkt pa 5 doļi
Man nahh.h ne tavus killerus ne verdzenes nevajag no darkneta. Mašīnai detaļas pasūtu nahx.
Eu wreks vai baltā neta šrek ja garlaicīgi ej ar daeš verdzenēm pačato caur to savu buļa tir.sas tumšo dīpvebu
Tjoma ej parukā fiziski un vakarā iesip 33,uzhidratizējies biku, jo takš karsts
Vecīt, tvaika iela pēc tevis raud. Puis, ja tiešām lieto Tor kā ikdienas browseri ar domu, ka tevi neviens, tu esi muļķis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 19:26, pirms 8 gadiem
jopcik kas pa komentiem Lipmaņa sakarā un citos sakaros ha ha!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 19:38, pirms 8 gadiem
Beresņevs savas mājas pagalmā nolaiž Latvijas karogu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-08-28 20:43, pirms 8 gadiem
Te vakarā ieej spotacentru palasīt,- opā Izlasei jauns Vecais treneris Kur tad Kira ātrāk bija? Tik dikti aizņemts ar intrigām, kad bardaku līdz šim nevarēja savākt savā saimniecībā? Veiksmi Izlasei un Vasiļjevam, šitādas rokādes 3d. pirms turnīra sākuma, Kira mājās viss ir?

  +2 [+] [-]

, 2016-08-28 20:44, pirms 8 gadiem
als rakstīja: p.s. Kādi "simtiem LV amatieru"? Amatieru LV ir tūksošiem kas spēlē hoķi, bet ja tu domā, ka visi labākie no LV hokejistiem spēlē RD tad tās ir tikai tavas kā TRTDiņa iedomas! Lielākā daļa labāko, kas var dabūt sev labākus līgumus nekā TRTD nabagmāja var piedāvāt un pēc kuriem ir pieprasijums arī bez RD spēlē citur (Daugava, Karsums, vecākais Kulda, Bartulis, Kēniņš, Girgis, Merzis, Masala, Gudis ut.t.) + ir vēl sava laba čupiņa jauno talantu kas nebūt pa MHL neperās un tēmē uz ko ausgtāku (Dzierkals, Jevpalovs, Bukijs jaunākais u.c.)! Tapēc nevajag te tagad iedomāties, ka "bez RD mums nekā nebūtu" un tad mēs te ar japoškām kā līdzīgs ar līdzīgu cīnītos(starp citu japoškas arī nevajag novērtēt pa zemu! Savā laikā vienā parbaudes spēlē vēl vecajā Sporta pilī šiem jau pakāsām!).... Būtu un iespējams būtu pat bišķi labāk!
Beidz tu man te pīt visu laiku klāt kaut kādu troļļu izdomāto trtd!!! Kaut kā vispār nevelk te sc uzturēties, kopš viņš ir pārvērties par sūdu bedri.
''Lielākā daļa'', kas izlasei kaut ko nozīmē, ir Daugaviņš, Karsums (kurš gan pēdējā laikā vienmēr ir traumēts), Girgensons (kurš pēdējā PČ bija sliktāks par Džeriņu) un vārtsargi.
Lai jaunajiem talantiem veicas, un, ja viņi būs konkurētspējīgi, tad neviens normāls treneris neatstās viņus ārpus sastāva. Pagaidām tā nav.
Lai kā te dažiem visur kaut kādi čekisti un siltumnīcas rēgojas, RD ir profesionāls klubs, kur nav iespējams bez augsta līmeņa treniņprocesa tikt sastāvā. Un tieši tāpēc pārbaudēs tāds Bičevskis izrādās labāks par visiem LAČ snaiperiem un juniorlīgu talantiem.
Un, lai šogad zaudētu japāņiem, tad nu ir jāpamanās nospēlēt sliktāk par leišiem, igauņiem un poļiem. Tas ir, apmēram LAČ līmenī.