Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

U20 hokejistiem nākamais lielvalsts pārbaudījums

Ulvis Brože
Ulvis Brože @UlvisBrozhe

U20 hokejistiem nākamais lielvalsts pārbaudījums
Valters Apfelbaums
Foto: AP/Scanpix

Pasaules čempionātu turpinās Latvijas U20 izlase hokejā, kas pulksten 23:00 tiksies ar Krieviju. Abas komandas turnīru sāka ar zaudējumu, bet krievi uzskatāmi par stabilākajiem šajā vecumā – medaļas izcīnītas sešus gadus pēc kārtas un deviņos no pēdējiem desmit turnīriem.

Latvijas U20 izlase pasaules čempionāta pirmajā spēlē ar 1:6 piekāpās Amerikas Savienotajām Valstīm, kas pagājušajā gadā izcīnīja bronzu. Vēl mača vidū sāncenšiem piederēja tikai vienu vārtu pārsvars, bet trīs bezatbildes ripas tika iemestas pēdējās astoņās minūtēs, kad mūsējie ļāva amerikāņiem saimniekot vārtu priekšā, nepalīdzot 24 no 30 metieniem atvairījušajam Marekam Mitenam.

Mūsējo rindās vienīgos vārtus guva Renārs Krastenbergs, kurš nule nosvinējis 18. dzimšanas dienu, un viņš 16. minūtē panāca izlīdzinājumu – 1:1. Veiksmīgas nomaiņas rezultātā viņš nonāca vienatnē pret amerikāņu vārtsargu un dueli izmantoja ar aukstasinīgu metienu no neērtā satvēriena. "Paskatījos aiz muguras, lai saprastu, cik daudz laika man ir. Tāpat redzēju, ka vārtsargs ir dziļi vārtos. Tāpēc izvēlējos māņu kustību, un tā nostrādāja," gūtos vārtus komentēja Krastenbergs.

Otrās trešdaļas ievadā Latvijas izlasei bija 64 sekundes vairākumā četri pret trim. Otrās trešdaļas viducī Latvijas izlasei bija 84 sekundes vairākumā pieci pret trim. Tomēr mūsējie ne tikai nespēja izveidot nevienu momentu, bet arī neizdarīja nevienu metienu, palaižot garām iespēju vēl vairāk pakutināt amerikāņu nervus. Kopumā sešos vairākumos Latvijas izlase izdarīja tikai divus metienus, un tas ir rādītājs, pie kura jāstrādā.

Šovakar pretī stāsies Krievijas U20 valstsvienība, kas turnīra ievadā ar 3:5 piekāpās laukuma saimniekiem kanādiešiem, un otrie, ceturtie un piektie vārti tika ielaisti skaitliskajā mazākumā. Krievu vārtu drošība bija uzticēta Iļjam Samsonovam, kurš uzskatāms par vienu no komandas līderiem – viņš ikdienā spēlē Magņitogorskas "Metallurg", šajā sezonā atvairot 93,6% sāncenšu metienu un aizvadot vienu sauso spēli.

51. minūtē Krievijas valstsvienības deficītu līdz diviem vārtiem sadeldēja aizsargs Jegors Rikovs, kurš pārstāv Sanktpēterburgas SKA, piedaloties 33 mačos un vidēji laukumā pavadot 12:26 minūtes. Mihails Sidorovs nāk no Kazaņas "Ak Bars", Vadims Kudako pārstāv Čerepovecas "Severstal", Grigorijs Dronovs spēlē Magņitogorskas "Metallurg", bet Jegors Voronkovs nāk no Podoļskas "Vityaz", tomēr krievu aizsardzības līderis spēlē Ziemeļamerikā.

Galvenais treneris Valērijs Bragins, ar kuru pie stūres Krievijas izlase pie medaļām tikusi visos sešos pasaules čempionātos, allaž devis priekšroku Krievijā spēlējošajiem hokejistiem, tomēr 19 gadus veco aizsargu Mihailu Sergačjovu nedrīkstēja atstāt ārpus pieteikuma. Viņu šajā gadā ar devīto numuru draftēja Monreālas "Canadiens", un Sergačjovs, kurš ar plaukstas metienu no distances guva krievu pirmos vārtus turnīrā, aizvadīja trīs spēles Nacionālajā hokeja līgā, līdz tika nosūtīts atpakaļ uz junioriem.

Krievijas U20 valstsvienības kapteinis ir Kirils Kaprizovs, kurš pret kanādiešiem izcēlās ar gūtajiem vārtiem un rezultatīvu piespēli. Ufas "Salavat Yulaev" turpina cīņu par sava laukuma priekšrocībām izslēgšanas spēļu pirmajā kārtā, un komandas rezultatīvākais vietējais hokejists ir Kaprizovs, kurš savācis 15+15, turklāt pēdejās četrās spēlēs viņa kontā bija četri punkti.

Tāpat krieviem uzbrukumā ir Deniss Gurjanovs, kuru Dalasas "Stars" pagājušajā gadā draftēja ar 12. numuru. Vasarā viņš pameta Toljati "Lada" un devās cīnīties par vietu komandas sastāvā, nostiprinoties fārmklubā Amerikas Hokeja līgā un savācot deviņus punktus. Bez viņa ārzemēs spēlē vēl tikai Jakovs Treņins, kurš duelī pret kanādiešiem laukumā bija 19:39 minūtes, un tas bija ilgākais laiks starp uzbrucējiem.

"Varējām un vajadzēja uzvarēt Kanādu. Mājinieki bija labi tikai pirmajā trešdaļā. Šajā mačā bija jāuzvar," vilšanos neslēpa Sergačjovs. Iemeslus neveiksmēm meklēja arī Kaprizovs: "Mazliet iegāza noraidījumu. Tāpat mazliet kļūdījāmies taktiski. Visu vajadzēja darīt ātrāk, un nedomāju, ka nelaime slēpjas mazajos laukumos, jo uz tiem trenējamies jau sen, aizvadījām arī trīs mačus pirms turnīra."

"Nekas nenotika otrajā trešdaļā – pie tā noveda individuālās kļūdas," neveiksmes iemeslus meklēja Bragins. Laika posmā no 34. līdz 44. minūtei Kanādas U20 izlase no 1:1 panāca 4:1, veicot izšķirošo izrāvienu. "Nevajadzēja palīdzēt kanādiešiem gūt vārtus. Trīs ielaistie vārti – zaudēta ripa, un uzreiz ielaižam. Pie tā jāstrādā. Skatoties no taktiskā viedokļa, labi aizvadījām pirmo trešdaļu."

Krievijas U20 izlase uzskatāma par stabilāko pasaulē, jo kopš 2011. gada, kad tika izcīnīts zelts, vienmēr izdevies iekļūt starp trim labākajām komandām pasaulē. Nevienai citai valstsvienībai nav medaļas pat pēdējos divos turnīros pēc kārtas. Šajā laika posmā tuvākie sekotāji ar trim medaļām ir kanādieši, amerikāņi un zviedri.

Spēles sākums pulksten 23:00, tiešraide kanālā Viasat Sport Baltic.

Latvijas U20 izlases sastāvs

Nr.SpēlētājsDz.g.Poz.Klubs
1.Mareks Egils Mitens1998VAston Rebels (NAHL)
2.Gustavs Dāvis Grigals1998VHK Rīga (MHL)
3.Denijs Romanovskis1997VHS Rīga
4.Kristiāns Rubīns1997AMedicine Hat Tigers (WHL)
5.Kārlis Čukste1997AQuinnipiac Univ. (NCAA)
6.Gvido Jansons1997AAston Rebels (NAHL)
7.Tomass Zeile1998AShreveport Mudbugs (NAHL)
8.Kristaps Zīle1997AHK Rīga (MHL)
9.Rimants Zeilis1997AHK Rīga (MHL)
10.Eduards Hugo Jansons1997AHK Zemgale/LLU
11.Maksims Ponomarenko1997ALørenskog (Norvēģija)
12.Mārtiņš Dzierkals1997URouyn-Noranda Huskies (QMJHL)
13.Rūdolfs Balcers1997UKamloops Blazers (WHL)
14.Filips Buncis1997UJohnstown Tomahawks (NAHL)
15.Renārs Krastenbergs1998UOshawa Generals (OHL)
16.Ričards Bernhards1997USpringfield Jr. Blues (NAHL)
17.Eduards Tralmaks1997UChicago Steel (USHL)
18.Roberts Bļugers1998UFairbanks Ice Dogs (NAHL)
19.Erlends Kļaviņš1998UOmaha Lancers (USHL)
20.Deniss Smirnovs1999UGenève-Servette U20 (Šveice)
21.Rihards Puide1997UGCK Lions (Šveice)
22.Roberts Baranovskis1997UHK Rīga (MHL)
23.Valters Apfelbaums1998UHK Prizma

Latvijas U20 izlases kalendārs

DatumsLaiksSpēleRezultāts
26.12.2016.22:30ASV – Latvija6:1
27.12.2016.23:00Latvija – Krievija
30.12.2016.03:00Latvija – Kanāda
31.12.2016.02:30Slovākija – Latvija

Krievijas U20 izlases sastāvs

PozīcijaVārds un uzvārdsKomandaStatistika
VārtsargsAntons KrasotkinsJaroslavļas "Loko" (MHL)11sp 93.0%
Vladislavs SuhačjovsČeļabinskas "Chelmet" (VHL)14sp 93.2%
Iļja SamsonovsMagņitogorskas "Metallurg" (KHL)19sp 93.6%
AizsargsVadims KudakoČerepovecas "Severstal" (KHL)31sp 0+0
Mihails SidorovsKazaņas "Ak Bars" (KHL)36sp 1+5
Sergejs ZborovskisRidžainas "Pats" (WHL)28sp 6+26
Jegors VoronkovsPodoļskas "Vityaz" (KHL)27sp 0+1
Grigorijs DronovsMagņitogorskas "Metallurg" (KHL)25sp 0+0
Mihails SergačjovsVinzoras "Spitfires" (OHL)18sp 2+13
Jegors RikovsSanktpēterburgas SKA (KHL)33 0+5
Artjoms VolkovsBalašihas "Dynamo" (VHL)14sp 1+0
UzbrucējsKirils KaprizovsUfas "Salavat Yulaev" (KHL)37sp 15+15
Kirils UrakovsŅižņijnovgorodas "Torpedo" (KHL)32sp 1+3
Daņila KvartaļnovsMaskavas CSKA (KHL)16sp 0+2
Aleksandrs PoluņinsJaroslavļas "Lokomotiv" (KHL)35sp 7+6
Kirils BeļajevsHantimansijskas "Yugra" (KHL)15sp 1+0
Germans RubcovsČehovas "Russkie Vityazi" (MHL)15sp 7+8
Pāvels KarnauhovsMaskavas CSKA (KHL)8sp 0+1
Deniss Aleksejevs"Ryazan" (VHL)26sp 6+10
Daniils Jurtaikins"Ryazan" (VHL)20sp 7+11
Mihails VorobjovsUfas "Salavat Yulaev" (KHL)36sp 3+7
Jakovs TreņinsGatino "Olympiques" (QMJHL)27sp 14+18
Deniss GurjanovsTeksasas "Stars" (AHL)25sp 4+9

Krievijas U20 izlase pēdējos piecos pasaules čempionātos

GadsRezultāts
2015.2. vieta
2014.2. vieta
2013.3. vieta
2012.3. vieta
2011.2. vieta

  +4 [+] [-]

, 2016-12-27 11:29, pirms 7 gadiem
Naivi jau cerēt, bet nu tas tik būtu kautkas, ja varētu krieviem ''iekost'' un atņemt kādu punktu vai vismaz sīvi paspēkoties!

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 11:34, pirms 7 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Naivi jau cerēt, bet nu tas tik būtu kautkas, ja varētu krieviem ''iekost'' un atņemt kādu punktu vai vismaz sīvi paspēkoties!
Jācer uz Krievu pagurumu un nervozitāti, kā arī uz mūsējo nenovērtēšanu

  +6 [+] [-]

, 2016-12-27 11:39, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Jācer uz Krievu pagurumu un nervozitāti, kā arī uz mūsējo nenovērtēšanu
"krievu" rakstās ar mazo burtu.

  +3 [+] [-]

, 2016-12-27 11:44, pirms 7 gadiem
viņiem tik viens nazis- Kirils Kaprizovs, pārējie parasti
Slēpts komentārs: Saulius777
Slēpts komentārs: a_burts_hokejdievs_795951075396374529

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 11:56, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: "krievu" rakstās ar mazo burtu.
Jā, vēl kas ir, esmu nobloķēts FB uz mēnesi, par naida kurināšanu, varu lasīt, bet ne rakstīt, tas tā, informācijai

  +5 [+] [-]

, 2016-12-27 11:58, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Jā, vēl kas ir, esmu nobloķēts FB uz mēnesi, par naida kurināšanu, varu lasīt, bet ne rakstīt, tas tā, informācijai
Apsveicu! Malacis. Ir ar ko lepoties.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 12:01, pirms 7 gadiem
arturs1777 rakstīja: Apsveicu! Malacis. Ir ar ko lepoties.
Ir ar ko lepoties! Palīdzēju atmaskot vienu video, kurš pēc tam tika atzīts par feiku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 12:13, pirms 7 gadiem
tak tas Hartlijs tur ir vai nav?
varētu pakonsultēt par vairākuma izspēli, redz, ka Miļūnam nekas nesanāk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-12-27 12:20, pirms 7 gadiem
Derētu vatņikus izskolot.
Slēpts komentārs: hamaleons
Slēpts komentārs: hamonds

  +4 [+] [-]

, 2016-12-27 12:52, pirms 7 gadiem
Pie zaudējuma Latvijai vieni bļaus ka Dinamo Rīga vainīga un khl bez maz sātana iemiesojums tikmēr otri kauks ka lai vinnē vienalga kurš tikai ne Krievi trešajiem vispār Putins radās pat uz poda sēžot...Normāls cilvēks ir par skaistu aizraujošu cīņas bagātu spēli vienalga kurš uzvar Krievs Soms Latvietis...Bet ienīst kādu komandu tas jau bērnudārza līmenis ir.Par aizraujošu hokeju lai visām komandām veicas.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 13:15, pirms 7 gadiem
gunars1987 rakstīja: Pie zaudējuma Latvijai vieni bļaus ka Dinamo Rīga vainīga un khl bez maz sātana iemiesojums tikmēr otri kauks ka lai vinnē vienalga kurš tikai ne Krievi trešajiem vispār Putins radās pat uz poda sēžot...Normāls cilvēks ir par skaistu aizraujošu cīņas bagātu spēli vienalga kurš uzvar Krievs Soms Latvietis...Bet ienīst kādu komandu tas jau bērnudārza līmenis ir.Par aizraujošu hokeju lai visām komandām veicas.
Kaada jeega vainot Dinamo Riga, pie u-20 neveiksmeem? U-20 izlasee speelee tik paaris hokejistu kas ir saistiibaa ar Dinamo.
Slēpts komentārs: Saulius777

  +2 [+] [-]

, 2016-12-27 13:21, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Redzi, man ir tāda īpaša rakstīšanas maniere, tautības ar lieliem burtiem rakstīt
Zinu, ka tas nav gramatiski pareizi, taču lieteratūrā pastāv tāds jēdziens, kā autora punktuācija un ortogrāfija
Afrikas nacijas jaraksta ar maziem burtiem

     [+] [-]

, 2016-12-27 13:29, pirms 7 gadiem
Nu galvenais paraadiit savu speeli,jaacer ir vienmeer!

  -3 [+] [-]

, 2016-12-27 13:30, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: "krievu" rakstās ar mazo burtu.
tak juusu propogandas saiti ir Delfi,Tvnet utt dodies uz turieni,sheit par sportu iet runa!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 13:31, pirms 7 gadiem
gunars1987 rakstīja: Pie zaudējuma Latvijai vieni bļaus ka Dinamo Rīga vainīga un khl bez maz sātana iemiesojums tikmēr otri kauks ka lai vinnē vienalga kurš tikai ne Krievi trešajiem vispār Putins radās pat uz poda sēžot...Normāls cilvēks ir par skaistu aizraujošu cīņas bagātu spēli vienalga kurš uzvar Krievs Soms Latvietis...Bet ienīst kādu komandu tas jau bērnudārza līmenis ir.Par aizraujošu hokeju lai visām komandām veicas.
Pilniigi visam piekriitu, tikai maza piebilde, vienalga kursh uzvar galvenais lai taa ir LATVIJA, a pretinieks nav svariigs

  +4 [+] [-]

, 2016-12-27 13:38, pirms 7 gadiem
kramblers rakstīja: tak juusu propogandas saiti ir Delfi,Tvnet utt dodies uz turieni,sheit par sportu iet runa!
Uz kurieni tā runa iet? Vatņiku valodas ietekmi nevar tik viegli apslēpt, vai ne? "реч идёт"

  +4 [+] [-]

, 2016-12-27 13:46, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Uz kurieni tā runa iet? Vatņiku valodas ietekmi nevar tik viegli apslēpt, vai ne? "реч идёт"
Tieši viņa runa var ''iet'' uz WC.

     [+] [-]

, 2016-12-27 13:50, pirms 7 gadiem

  +4 [+] [-]

, 2016-12-27 13:52, pirms 7 gadiem
Vakar radaas sajuuta ka vismaz 3 varti bija uz aizsargu individuaalo klludu reekina(Ziile,Cukste,G.Jansons), paareejie gan bija USA meistariibas apliecinaajums.Iespeejams ka shodien challi tik rupjas klludas nepiellaus un Krievi buus mazliet mazaak atpuutshies... .

  +2 [+] [-]

, 2016-12-27 13:52, pirms 7 gadiem
a_burts_hokejdievs_795951075396374529 rakstīja: Redzi, man ir tāda īpaša rakstīšanas maniere, tautības ar lieliem burtiem rakstīt
Zinu, ka tas nav gramatiski pareizi, taču lieteratūrā pastāv tāds jēdziens, kā autora punktuācija un ortogrāfija
Nu bet ar visu savu īpašo punktuāciju, tos krievus ir jāraksta ar mazo burtu. Pārējos var maukt ar lielajiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 14:08, pirms 7 gadiem
Vai SC nav kāds kīno darbonis, varētu uzcept oskrotu filmu.

     [+] [-]

, 2016-12-27 14:28, pirms 7 gadiem
Viegli nebūs

  -4 [+] [-]

, 2016-12-27 14:32, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Uz kurieni tā runa iet? Vatņiku valodas ietekmi nevar tik viegli apslēpt, vai ne? "реч идёт"
Ja kaadam nav taads pats viedoklis kaa tev,tad vinam nav taisniiba?atshkiriibaa no tevis es paarvaldu daudz valodu,taadeel dazhreiz kaut ko greizi arii uzrakstu,labi atpuuties, driiz skola,veiksmi

  -3 [+] [-]

, 2016-12-27 14:32, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tieši viņa runa var ''iet'' uz WC.
vecais pleegurs paspreegaaja,malacis,ej divlitreni izrauj,savaadaak driiz aizliegs

     [+] [-]

, 2016-12-27 14:39, pirms 7 gadiem
kramblers rakstīja: Ja kaadam nav taads pats viedoklis kaa tev,tad vinam nav taisniiba?atshkiriibaa no tevis es paarvaldu daudz valodu,taadeel dazhreiz kaut ko greizi arii uzrakstu,labi atpuuties, driiz skola,veiksmi
Nebūtu slikti atgriezties skolā. Redz kā - tu pat zini, cik es valodas pārvaldu utt, malacis. Zini, kā saka: Tas, kurš prot visu, neprot neko...kā redzams, latviešu valodu neesi apguvis.

     [+] [-]

, 2016-12-27 14:43, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Nebūtu slikti atgriezties skolā. Redz kā - tu pat zini, cik es valodas pārvaldu utt, malacis. Zini, kā saka: Tas, kurš prot visu, neprot neko...kā redzams, latviešu valodu neesi apguvis.
atpuuties,izsleedz datoru,izej aaraa,paskaties apkaart,varbuut kaut ko jaunu ieraudziisi

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 14:57, pirms 7 gadiem
Ja funis uzrakstīs ,ka putin - huilo un savickis atzīs,ka Latvija bija okupēta - es svēti apsolos,ka neviena slikta vārda par čekistu klubu nerakstīšu!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 15:13, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Nebūtu slikti atgriezties skolā. Redz kā - tu pat zini, cik es valodas pārvaldu utt, malacis. Zini, kā saka: Tas, kurš prot visu, neprot neko...kā redzams, latviešu valodu neesi apguvis.
jenotam ar dikti patīk visus par mazgadīgajiem saukt un uz skolu sūtīt. vateniekiem troļļošanas vadlīnijas jāievēro, neko nevar darīt

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 15:30, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: jenotam ar dikti patīk visus par mazgadīgajiem saukt un uz skolu sūtīt. vateniekiem troļļošanas vadlīnijas jāievēro, neko nevar darīt
Partijas apstiprinātā troļļu apmācības forma:
Ja pret parašu, tad par jeņķiem.
Ja oponē un nav, ko atbildēt, sūti uz skolu.
Ja pret vatņikiem Latvijā, tad par babajiem viņu vietā.
Diezgan vienveidīgi viņi visi. Tiesa gan, Fuņa reizēm nepieturas izstrādātajiem standartiem. Varbūt viņam, kā Savicka krancim, ir dotas īpašas atlaides troļļošanā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 15:41, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Partijas apstiprinātā troļļu apmācības forma:
Ja pret parašu, tad par jeņķiem.
Ja oponē un nav, ko atbildēt, sūti uz skolu.
Ja pret vatņikiem Latvijā, tad par babajiem viņu vietā.
Diezgan vienveidīgi viņi visi. Tiesa gan, Fuņa reizēm nepieturas izstrādātajiem standartiem. Varbūt viņam, kā Savicka krancim, ir dotas īpašas atlaides troļļošanā.
pirmais punkts ir visiem prokrieviem, arī tiem, kuri netroļļo, bet kuri vnk ir saskatījušies un salasījušies vatenieku propogandu.

  -3 [+] [-]

, 2016-12-27 15:52, pirms 7 gadiem
Svarīgākā spēlē čempionātā.

     [+] [-]

, 2016-12-27 16:36, pirms 7 gadiem
ja sos kaukada veida varetu uzveikt ta butu bomba vienkarsi,uz prieksu!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 16:41, pirms 7 gadiem
Pret krieviem jau būs vieglāk, tomēr līmeni zemāka komandā kā ASV.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: IceHockey81

  +3 [+] [-]

, 2016-12-27 17:29, pirms 7 gadiem
Cerams,ka šovakar mūsējie skaitliskā vairākumā arī pa vārtiem neaizmirsīs uzmest un bērnišķīgas kļūdas netaisīs savā zonā.Tad jau varētu likt lielajam kaimiņam panervozēt.Tādi pašpārliecināti viņi savos hokeja saitos izskatās.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-27 17:32, pirms 7 gadiem
>>>IceHockey81, Vai gribāt arī Porziņģa karjeru sačakarēt,kā izdarījāt ar Girgensonu.Nav Porziņģim pagaidām vieta NBA All-stars sākumsastāvā

     [+] [-]

, 2016-12-27 17:35, pirms 7 gadiem
alguns rakstīja: Cerams,ka šovakar mūsējie skaitliskā vairākumā arī pa vārtiem neaizmirsīs uzmest un bērnišķīgas kļūdas netaisīs savā zonā.Tad jau varētu likt lielajam kaimiņam panervozēt.Tādi pašpārliecināti viņi savos hokeja saitos izskatās.
Nepietiek ar vietējiem, Sportacentra, krieviem(pernaku, funi, jobjenotu utt.)?

     [+] [-]

, 2016-12-27 17:56, pirms 7 gadiem
NHL THE BEST rakstīja: Ja funis uzrakstīs ,ka putin - huilo un savickis atzīs,ka Latvija bija okupēta - es svēti apsolos,ka neviena slikta vārda par čekistu klubu nerakstīšu!
vakar jau to lasījām, ceru uz atbalstu LV Toronto hallē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 18:09, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Pret krieviem jau būs vieglāk, tomēr līmeni zemāka komandā kā ASV.
Pēdējos gados ASV neko ievērības cienīgu nespēj parādīt. Tu pat Pasaules kausā tur kaut ko stāstīji par ASV varenumu, taču tā izgāzās kā veca sēta.

     [+] [-]

, 2016-12-27 18:57, pirms 7 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Pēdējos gados ASV neko ievērības cienīgu nespēj parādīt. Tu pat Pasaules kausā tur kaut ko stāstīji par ASV varenumu, taču tā izgāzās kā veca sēta.
izgāzās jā, bet tas jau nemazina varenumu. Un PK tomēr ļoti augsts līmenis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-12-27 21:24, pirms 7 gadiem
gunars1987 rakstīja: Pie zaudējuma Latvijai vieni bļaus ka Dinamo Rīga vainīga un khl bez maz sātana iemiesojums tikmēr otri kauks ka lai vinnē vienalga kurš tikai ne Krievi trešajiem vispār Putins radās pat uz poda sēžot...Normāls cilvēks ir par skaistu aizraujošu cīņas bagātu spēli vienalga kurš uzvar Krievs Soms Latvietis...Bet ienīst kādu komandu tas jau bērnudārza līmenis ir.Par aizraujošu hokeju lai visām komandām veicas.
Es gan teiktu, ka nav īsti veseli, ja latvietim ir vienalga, kas uzvar - Latvija vai krievija. Jebkuram latvietim jebkurš vatņiku klupiens ir saldais ēdiens

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 21:37, pirms 7 gadiem
Sapņot nevienam nav aizliegts. Latvija šodien uzvar, vēlāk krievi zaudē arī USA un SVK. Tad par palikšanu zaudē arī dāņiem. Ļoti patīkams scenārijs.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 21:39, pirms 7 gadiem
Objektivno rakstīja: заметили, что во всех видах спорта Россия намного сильнее и выше латвии?
Florbols, šķēpa mešana, skeletons, bobslejs, BMX u.c.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 22:06, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Florbols, šķēpa mešana, skeletons, bobslejs, BMX u.c.
Olimpiskie čempioni skeletonā ir krievi , arī bobslejā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 22:38, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Sporta žurnālists - "krievi uzskatāmi par stabilākajiem šajā vecumā – medaļas izcīnītas sešus gadus pēc kārtas un deviņos no pēdējiem desmit turnīriem."

Sportacentrs "eksperts" - "Krieviem ir vāja izlase,krieviem nav līderu, krieviem nav kas gūst vārtus, krievi zaudētāji utt.."

Nu pasakiet man lūdzu, vai tad šis tiešām nav klaunu un idiotu centrs?
Man ir ideja taisīt Sportacentrs.com tupāko komentāru topu. Ja sc.com to dzēsīs, tad jāliek citur.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 22:57, pirms 7 gadiem
Veiksmi puikām!

     [+] [-]

, 2016-12-27 22:58, pirms 7 gadiem
Kur var redzēt internetā?!

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:00, pirms 7 gadiem
uldisjansons81 rakstīja: Kur var redzēt internetā?!
stream.clan.lv

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:01, pirms 7 gadiem
Labvakar!
Cerams nebūs sagrāve.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:05, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Labvakar!
Cerams nebūs sagrāve.
Lieku uz 8:2, bet ceru, ka būs mazāka starpība.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:07, pirms 7 gadiem
kāds iedos linku?

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:08, pirms 7 gadiem
mulkja desa rakstīja: kāds iedos linku?
OnHockey.TV | Live hockey streams (KHL, NHL,...

  -3 [+] [-]

, 2016-12-27 23:08, pirms 7 gadiem
Lai kas arī uzvarētu, tāpat tie būs mūsējie

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:10, pirms 7 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: Lai kas arī uzvarētu, tāpat tie būs mūsējie
Piekritīšu, man būs prieks gan par mūsu puišiem, gan mūsu kaimiņpuišiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:12, pirms 7 gadiem
Ceru uz Latvijas uzvaru.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:12, pirms 7 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: tomēr, gribās intrigu !
Pret tik meistarīgiem hokejistiem kā krievu puišiem, mūsu letiņiem būs ļoti grūti, bet cerēsim uz to labāko, galvenais, lai skaists hokejs.

  -4 [+] [-]

, 2016-12-27 23:12, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Ceru uz Latvijas uzvaru.
Saimnieks atļāva?

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:13, pirms 7 gadiem
Mums vārtsargs no junioriem švakas komandas krieviem no pieaugušajie no stipras komandas

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:13, pirms 7 gadiem
iedos kads linku uz tsn?

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:14, pirms 7 gadiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:14, pirms 7 gadiem
mums tik var palīdzēt ziemas svētku brīnums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:15, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Es hujeju, nesaprotu ko tur mūsējie dara, knapi spēle sākas un jau visa spēle norit mūsu zonā.
Ļoti Nikns Jenots, 19:14, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Kādi idiņi šeit apgrozās, gribot negribas jādzēšas ārā no šejienes.

  -2 [+] [-]

, 2016-12-27 23:16, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Es hujeju, nesaprotu ko tur mūsējie dara, knapi spēle sākas un jau visa spēle norit mūsu zonā.
Hk Rīga pret Khl nav godīgi

  -2 [+] [-]

, 2016-12-27 23:17, pirms 7 gadiem
GOOOOOOOOOOOOOL
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:18, pirms 7 gadiem
Jautājums ir tikai viens vai Krieviem būs divciparu skaitlis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-12-27 23:18, pirms 7 gadiem
jācer ka nesagraus

  -2 [+] [-]

, 2016-12-27 23:18, pirms 7 gadiem
Tas bija ātri un nesāpīgi.

  -2 [+] [-]

, 2016-12-27 23:19, pirms 7 gadiem
hokejists77 rakstīja: Jautājums ir tikai viens vai Krieviem būs divciparu skaitlis
Krievijas uzvara ar -3 vajadzētu iziet noteikti!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:19, pirms 7 gadiem
Jāsāk domāt vai mūsējie vispār gūs tos 2 vārtus.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:19, pirms 7 gadiem
Metieni pagaidām 1-6. Momenti mums ir un pie tam neslikti. Cerības lieku uz psiholoģiju-krievi vadībā nedaudz atslābst un mēs šo brīdi izmantojam un aiziet jau nervoza līdzīga spēle ,kurā mēs mēģinām ieķerties.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:21, pirms 7 gadiem
Krieviem vairākums

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:21, pirms 7 gadiem
hokejists77 rakstīja: Hk Rīga pret Khl nav godīgi
No HK Rīgas sastāvā kādi 4-5 hokejisti tikai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:22, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Stulbais Lūsiņš. Mēs varot aizķerties aiz krieviem, interesanti kā viņš to bija domājis.Mēs nespējam viņu zonā ieiet, kur vēl kautkur ieķerties.
Jā, nu tādas muļķības no mūsu hokeja eksperta Lūsiņa es nebiju gaidījis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-12-27 23:23, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Vai ne Kovaļčuks tikko iemeta, Datsjuka piespēle skaista.Nav gan godīgi!
Khl spēlē tikai Kovaļčuks ar Dacjuku?

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:24, pirms 7 gadiem
Ir jāmēģina ieķerties spēlē , kā Lūsiņš teica.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:24, pirms 7 gadiem
Cerams, kaut ko sakarīgu izveidos vairākumā.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:24, pirms 7 gadiem
Latviešiem 3.5 minūtes vairākumā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:26, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Šeit vispār nav nekāda sakara ar KHL. Mums puses komanda ir bijusi Dinamo sistēmā. Otrāmkārtām viņi ir tādi paši mazi puikas kā mūsējie, neviens jau nav vainīgs ka viņi tik talantīgi!
Kurš no mūsējiem varētu tikt SKA sastāvā???

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:26, pirms 7 gadiem
smagi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:27, pirms 7 gadiem
Vairākumā bīstamākais moments bija krieviem

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:27, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Jā!
Ļoti Nikns Jenots, 19:14, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Kādi idiņi šeit apgrozās, gribot negribas jādzēšas ārā no šejienes.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:27, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Es hujeju, nesaprotu ko tur mūsējie dara, knapi spēle sākas un jau visa spēle norit mūsu zonā.
Ko viņiem darīt, atteikties?
Varbūt tiešām tu esi D-E-B-I-L-S

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:28, pirms 7 gadiem
Vismaz uzmeta pa vārtiem, tas vien jau ir labi.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:28, pirms 7 gadiem
Daudz saturīgāks vairākums nekā vakar, bet... 0-2

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:28, pirms 7 gadiem
Jebal

  -3 [+] [-]

, 2016-12-27 23:28, pirms 7 gadiem
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2:0

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:28, pirms 7 gadiem
Tā spēlēt vairākumā, kā vakar un šodien NEDRĪKST!!! treneru atbildība 100%.
P.S. Lūsiņš vienkārši iespārda ar saviem komentāriem.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:28, pirms 7 gadiem
(O_O) rakstīja: Ko viņiem darīt, atteikties?
Varbūt tiešām tu esi D-E-B-I-L-S
Tu par to vēl šaubies?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:28, pirms 7 gadiem
KUR ŠOVAKAR VISI TROĻĻI !!? Kur tik kluss te!?

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:29, pirms 7 gadiem
Jā, nu skaisti, ko vēl te piebilst, jāsamierinās, ka krievu puiši ir daudz talantīgāki.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:29, pirms 7 gadiem
Lūk tagad ir brīdis kuru mēs varētu izmantot. Mēs neizmantojam 3.5 minūtes vairākumu, krievi uzreiz iemet 0-2. Krievi nomierinās , mēs vismaz vienus iemetam un sākās nervoza spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:29, pirms 7 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: KUR ŠOVAKAR VISI TROĻĻI !!? Kur tik kluss te!?
Pēc vazelīna rindā stāv.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:30, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Lūk tagad ir brīdis kuru mēs varētu izmantot. Mēs neizmantojam 3.5 minūtes vairākumu, krievi uzreiz iemet 0-2. Krievi nomierinās , mēs vismaz vienus iemetam un sākās nervoza spēle.
Puiši nenomierināsies, metīs cik vien varēs samest, naivi uz ko tādu ir cerēt.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:30, pirms 7 gadiem
Vārtsargu nelamāsim, bet tas bija viņa.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:30, pirms 7 gadiem
laikam labi, ka nevaru nevienu linku dabūt, lai iet- pēdējais, ko gribu redzēt ir mūsējos pagrūžam vatēm..

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:30, pirms 7 gadiem
Tomēr ceru, ka mēs šajā spēlē varam nepalikt bez punktiem.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:31, pirms 7 gadiem
Karalis Hokejs rakstīja: KUR ŠOVAKAR VISI TROĻĻI !!? Kur tik kluss te!?
Tiešam prieks, ka šodien nav nevienas salašņas te.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:31, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Vārtsargu nelamāsim, bet tas bija viņa.
Dinamo skola.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:31, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Vārtsargu nelamāsim, bet tas bija viņa.
Beidzot arī tev varu ielikt plusu-gluži manas domas.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:31, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: laikam labi, ka nevaru nevienu linku dabūt, lai iet- pēdējais, ko gribu redzēt ir mūsējos pagrūžam vatēm..
Tev vajag vnk linku vai tikai youtubi ?

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:31, pirms 7 gadiem
tas gan ir nožēlojami, kad pat vairākuma nekas nenotiek. Saprotams, ka 5 uz 5 krievi ir stiprāki, bet vairākumā nostāties jau vajadzētu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:32, pirms 7 gadiem
Metienu attiecība 5-9.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:32, pirms 7 gadiem
Pietiks respektēt neesošu Krievijas aizsardzību!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:33, pirms 7 gadiem
Vatņiks izglāba.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:33, pirms 7 gadiem
jau vairāki ļoti labi un labi momenti mums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:34, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: jau vairāki ļoti labi un labi momenti mums.
visu dzīvi tādi latvijas izlasei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:34, pirms 7 gadiem
Teemu Saxon rakstīja: pirms vairākuma bija 9-0
Nebija gan , visu laiku sekoju līdzi metienu skaitam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:35, pirms 7 gadiem
Ak, Dievs, Dzerkals nokrita
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:35, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Tev vajag vnk linku vai tikai youtubi ?
vai tad youtubs vispār ir? man šobrīd neviens livetv un onhochey links uz androida neiet laikam vnk nav ko mocīties un jāiet gulēt.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:36, pirms 7 gadiem
JARKO NIEMINENS rakstīja: ibannijs p1drila url1a ierunājās
Iesaku samierināties ar to un saprast, ka Krievijas izlase tomēr ir vairākus līmeņus augstāk kā mūsu puiši.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:36, pirms 7 gadiem
Nu jau metienu skaits gandrīz vienāds 8-9.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:37, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: vai tad youtubs vispār ir? man šobrīd neviens livetv un onhochey links uz androida neiet laikam vnk nav ko mocīties un jāiet gulēt.
Ā, tad es nez, es livetv skatos. Nu youtubs laikam nav, diemžēl, tad uz lielā skatītos
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:37, pirms 7 gadiem
Izskatās ka Krieviem šajā JPČ nav tā zvaigžņotākā komanda.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:38, pirms 7 gadiem
Man patīk , ka ībļi šeit sadalījās divās komandās - krievu nolicēji vs latviešu nolicēji .

P.s Sarauj Latvija ! Русские вперёд

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:38, pirms 7 gadiem
2.periodā jāpanāk 3-3.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:38, pirms 7 gadiem
Vai tiešām būs divciparu skaitlis? Liku, ka iemetīs 8. bet izskatās, ka būs vairāk.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:38, pirms 7 gadiem
0-3

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:38, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Nu jau metienu skaits gandrīz vienāds 8-9.
Un ko tas dod, ja nespēj realizēt savas iespējas?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:39, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: 2.periodā jāpanāk 3-3.
Par Dinamo Rīga atbalstīšanu es Tevi cienu, bet te nu Tu brauc pamatīgās auzās.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:39, pirms 7 gadiem
Redzot kā šodien spēlē krievi un zinot kā viņiem spēles ziņā gāja vakar , tad ja viņi tā turpinās, paliks bez medaļām. Uz to arī ceram. Krievi šodien ne īpaši pārliecinoši izskatās.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:40, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Redzot kā šodien spēlē krievi un zinot kā viņiem spēles ziņā gāja vakar , tad ja viņi tā turpinās, paliks bez medaļām. Uz to arī ceram. Krievi šodien ne īpaši pārliecinoši izskatās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:40, pirms 7 gadiem
tavu matj!tak nakuj to murdu prom no vaartiem laukaa!

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:40, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Un ko tas dod, ja nespēj realizēt savas iespējas?
Priecājos par lielo metienu skaitu, par labajām iespējām. Es priecājos un atbalstu savas valsts izlasi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:41, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Jāiet tik gulēt,nav jēga te čakarēt nervus, dēļ mūsu pepiņiem, kuri pat slidot nav jēdzīgi iemācījušies.
Pls tik prom uz neatgriešanos, slidotāj!

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:41, pirms 7 gadiem
Dopinga rīmām vēl haļava piepalīdz

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:41, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ā, tad es nez, es livetv skatos. Nu youtubs laikam nav, diemžēl, tad uz lielā skatītos
man kompis jau kādu laiciņu pēdējo dzīvību velk, bet tā kā izmantoju viņu tik kāda dokumenta uztaisīšanai un izdrukāšanai, tad neesmu baigi iespringusi uz jauna pirkšanu, un uz tadu strīmus skatīties pat nav jēgas mēģināt. savukārt uz androīdiem parasti jau kko var dabūt, bet nu šoreiz pilnīgi neviens neiet.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:41, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Redzot kā šodien spēlē krievi un zinot kā viņiem spēles ziņā gāja vakar , tad ja viņi tā turpinās, paliks bez medaļām. Uz to arī ceram. Krievi šodien ne īpaši pārliecinoši izskatās.
Tu to nopietni? Krievijai no pēdējiem 12 PČ ir 11 medaļas, tādēļ nevajag braukt galējībās ar to, ka ir naids pret mūsu tuvāko kaimiņu tautu.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:41, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: man kompis jau kādu laiciņu pēdējo dzīvību velk, bet tā kā izmantoju viņu tik kāda dokumenta uztaisīšanai un izdrukāšanai, tad neesmu baigi iespringusi uz jauna pirkšanu, un uz tadu strīmus skatīties pat nav jēgas mēģināt. savukārt uz androīdiem parasti jau kko var dabūt, bet nu šoreiz pilnīgi neviens neiet.
Labs kompis - tikai exelim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:42, pirms 7 gadiem
svomalraH rakstīja:
Pagaidām krievi spēles ziņā 4 periodus aizvadījuši nepārliecinoši. Ar šādu spēli medaļas nedabūs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:42, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Priecājos par lielo metienu skaitu, par labajām iespējām. Es priecājos un atbalstu savas valsts izlasi.
Bet pasaki, ko tas dod, ja nav rezultāts? Tikmēr krievu puikas izmanto savas iespējas un ir guvuši jau 3 vārtus.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:42, pirms 7 gadiem
un acīmredzot, labi, ka neiet pat nezinot rezultātu- šitāds vatņiku saiets, kāds te nolasījies tā pat par neko labu nevrētu liecināt.

  -2 [+] [-]

, 2016-12-27 23:43, pirms 7 gadiem
O, basketbols iet pilnā sparā.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:43, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: un acīmredzot, labi, ka neiet pat nezinot rezultātu- šitāds vatņiku saiets, kāds te nolasījies tā pat par neko labu nevrētu liecināt.
Man pelēka lapa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:43, pirms 7 gadiem
JARKO NIEMINENS rakstīja: iesaku tomēr ieiet atpakaļ savai mammai petenē varbūt viņa dzemdēs tevi atpakaļ un izlabos savu kļūdu
Latvietis nekad nav spējis izcelties ar gudrību, Tu esi kārtējais tā pierādījums.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:43, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pagaidām krievi spēles ziņā 4 periodus aizvadījuši nepārliecinoši. Ar šādu spēli medaļas nedabūs.
Es ne mirkli nešaubos,ka tu zini labāk
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:44, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Pagaidām krievi spēles ziņā 4 periodus aizvadījuši nepārliecinoši. Ar šādu spēli medaļas nedabūs.
Tā visi Krievijas nīdēji katrā čempionātā saka, bet medaļas kā iegūst, tā iegūst.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:44, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: un acīmredzot, labi, ka neiet pat nezinot rezultātu- šitāds vatņiku saiets, kāds te nolasījies tā pat par neko labu nevrētu liecināt.
Kā tad tu NHL skaties ?

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:44, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Tu to nopietni? Krievijai no pēdējiem 12 PČ ir 11 medaļas, tādēļ nevajag braukt galējībās ar to, ka ir naids pret mūsu tuvāko kaimiņu tautu.
Par krievu vājo sākumu es domāju nopietni. Šodien tādi robi aizsardzībā. Vakar mums pret USA tik daudz labi momenti neveidojās. Kanādieši spēles ziņā pārliecinoši apspēlēja krievus.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:44, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Primāti pamodušies.
O, jā, gaidījam Jūs dinamo fanus šajā diskusija, lai mazliet padiskutētu.
Jā, skatos Animal Planet KHL.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:44, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Spēlējam iespējams pret pasaules čempioniem.
Pret čempioniem mums vēl spēle priekšā!!!

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:45, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Labs kompis - tikai exelim!
nākamgad būs astoņi gadi un līdz šim ne reizi nav pie meistera vests- es teiktu, ka diezgan neslikti kalpojis

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:45, pirms 7 gadiem
Ne velti Miļuns laikus paprasija piedošanu ja kaut kas nebūs labi xD

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:46, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Tā visi Krievijas nīdēji katrā čempionātā saka, bet medaļas kā iegūst, tā iegūst.
Es neteicu ka medaļas nebūs, bet rakstīju ka pagaidām spēles kvalitāte 4 periodos ir vāja un ar tādu spēli viņi tās nedabūs. Turnīra gaitā varbūt pieliks spēles ziņā. Pirmie 4 periodi galīgi nepārliecina.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:46, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Man pelēka lapa
jap- tavi, mani un bīskapa komenti un pa retam vēl kāds randoms pa vidu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:46, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Par krievu vājo sākumu es domāju nopietni. Šodien tādi robi aizsardzībā. Vakar mums pret USA tik daudz labi momenti neveidojās. Kanādieši spēles ziņā pārliecinoši apspēlēja krievus.
Nevajag pārspīlēt, čempionāts ir tikai tagad sācies un beigās kā jau praktiski katrā čempionātā krievi spēlēs finālā.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:46, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: nākamgad būs astoņi gadi un līdz šim ne reizi nav pie meistera vests- es teiktu, ka diezgan neslikti kalpojis
Ieslēgts vismaz ir bijis?

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:46, pirms 7 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Ne velti Miļuns laikus paprasija piedošanu ja kaut kas nebūs labi xD
Diemžēl grupa ir spēcīga, bet puišiem nav jābaidas no Kānadas vai ASV, bet jāiet cīņā. Protams meistarība ir labāki Ziemeļnieki, bet mums kā hokeja nācijai ir jāaug un jāmaina uz labo pusi.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:47, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: jap- tavi, mani un bīskapa komenti un pa retam vēl kāds randoms pa vidu
Pat Fuņu noignorējusi esi?

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:47, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: nākamgad būs astoņi gadi un līdz šim ne reizi nav pie meistera vests- es teiktu, ka diezgan neslikti kalpojis
Es nesen atvadijos no kompja, kurš mājā 10 gadus kalpoja.
Ar nostaļģiju atceros pirmo dienu. Nja

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:47, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Es neteicu ka medaļas nebūs, bet rakstīju ka pagaidām spēles kvalitāte 4 periodos ir vāja un ar tādu spēli viņi tās nedabūs. Turnīra gaitā varbūt pieliks spēles ziņā. Pirmie 4 periodi galīgi nepārliecina.
Ko tev par krieviem ko uztraukties ? Gan tie bez tavas smalkās hokeja analīzes iztiks. Būtu labāk smalki izanalizējis perfekto LV izlases spēli,kuru tu tā atbalsti. Varētu kādu pērli no tevis palasīt

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:49, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Es neteicu ka medaļas nebūs, bet rakstīju ka pagaidām spēles kvalitāte 4 periodos ir vāja un ar tādu spēli viņi tās nedabūs. Turnīra gaitā varbūt pieliks spēles ziņā. Pirmie 4 periodi galīgi nepārliecina.
Uzbrukums līmenī, ja spēj iemest trīs golus periodā un paši palikt uz nulles, tad manuprāt, viss ir kārtībā. Par Kanādas spēli man grūti spriest, redzēju tikai pirmo periodu, tālāk uznāca miegs un atkārtojumu noskatīties nesanāca laika.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:49, pirms 7 gadiem
Sliktākais, ka tā spēle tāda tupa, gaidam noraidījumu un tad varbūt kaut kas, bet kā vienādi sastāvi, tā neviens nezin, kur braukt, kur mest. Pilnīgas skumjas.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:50, pirms 7 gadiem
Ak dies, tie pastalnieki izskatās nožēlojami uz 3x ātrāko krievu fona. Runājot Kolhoza terminoloģijā, tas būtu tas pats, kas vērot SKA-Amur

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:51, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Uzbrukums līmenī, ja spēj iemest trīs golus periodā un paši palikt uz nulles, tad manuprāt, viss ir kārtībā. Par Kanādas spēli man grūti spriest, redzēju tikai pirmo periodu, tālāk uznāca miegs un atkārtojumu noskatīties nesanāca laika.
Aizsardzībā mēs nogulējām paŗios epizodēs un vārtsargs 1.periodu vāji nospēlēja.Apmaini abus vārtsargus vietām un ļoti liela iespēja ka Latvija būtu vadībā pēc 1.perioda.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-27 23:51, pirms 7 gadiem
Krievu komentētājs ierec par pastalniekiem

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:51, pirms 7 gadiem
Banss rakstīja: Ieslēgts vismaz ir bijis?
gandrīz visu laiku šobrīd bez ekseļa un vorda vēl tiek izmantots kāršu spēlēšanai un draugos sēdēšanai, es gan, pēdējo reizi, kad piesēdos, lai netā kko sameklētu, varēju nopietni pārbaudīt savu pacietības mēru

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:52, pirms 7 gadiem
Pret Kanādas izlasi vārtu drošība plānota uzticēt Denijam Romanovskim #WJC2017

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:53, pirms 7 gadiem
teamo rakstīja: Krievu komentētājs ierec par pastalniekiem
Tu esi melis. Krievu komentētāji tieši uzteica LV vairākus spēlētājus,minot ka ir kādi četri spēlētājiem kuriem derētu pievērst uzmanību. Ka nākotnē tie varētu būt daudzsološi.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:53, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: gandrīz visu laiku šobrīd bez ekseļa un vorda vēl tiek izmantots kāršu spēlēšanai un draugos sēdēšanai, es gan, pēdējo reizi, kad piesēdos, lai netā kko sameklētu, varēju nopietni pārbaudīt savu pacietības mēru
Tak aiznes pie spečuka lai pārinstalē.
Paliks bik ātrāks.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:54, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Aizsardzībā mēs nogulējām paŗios epizodēs un vārtsargs 1.periodu vāji nospēlēja.Apmaini abus vārtsargus vietām un ļoti liela iespēja ka Latvija būtu vadībā pēc 1.perioda.
Skatos, ka Tev grūti atzīt to, ka Krievijas izlase ir daudz labāka un mūsu puišiem nav nekādu cerību.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:54, pirms 7 gadiem
Vismaz te komentāros var redzēt kas ir kas. Te par savas valsts izlasi apsaukā. Kurai nav saistība ar čekistiem vai krievu naudu. Apsaukāt kaut ko - tas te dažiem ir galvenais.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:54, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Pret Kanādas izlasi vārtu drošība plānota uzticēt Denijam Romanovskim #WJC2017
Tad taisam totalizatoru - cik reizes pa spēli tiks izgrūsti Latvijas vārti?

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:55, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Vismaz te komentāros var redzēt kas ir kas. Te par savas valsts izlasi apsaukā. Kurai nav saistība ar čekistiem vai krievu naudu. Apsaukāt kaut ko - tas te dažiem ir galvenais.
Un kādēļ apcelt krievu puišus? Vai viņiem ir saistība ar Putinu un visu pārējo, ko jūs te maļat 24/7?

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:56, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Skatos, ka Tev grūti atzīt to, ka Krievijas izlase ir daudz labāka un mūsu puišiem nav nekādu cerību.
Protams ka Krievija ir klasi augstāka komanda. Tas jau pirms PČ bija saprotams ka tā būs. Krievija un Latvija nav salīdzināmas.
Es esmu Latvijas patriots un atbalstu savu izlasi un gandrīz viss krieviskais ļoti nepatīk.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:56, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Tad taisam totalizatoru - cik reizes pa spēli tiks izgrūsti Latvijas vārti?
Tas viņam raksturīgi?

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:56, pirms 7 gadiem
svomalraH rakstīja: Tu esi melis. Krievu komentētāji tieši uzteica LV vairākus spēlētājus,minot ka ir kādi četri spēlētājiem kuriem derētu pievērst uzmanību. Ka nākotnē tie varētu būt daudzsološi.
Nezinu, kā krievi, bet amerikāņi toč ierēca par mūsējiem.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:56, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Un kādēļ apcelt krievu puišus? Vai viņiem ir saistība ar Putinu un visu pārējo, ko jūs te maļat 24/7?
Paskaties manus izteicienus- es neapsaukāju krievus.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:57, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Pat Fuņu noignorējusi esi?
to jau sen, varu izlasīt tik pāris viņa komentus īsākā laika periodā, ja lasu vairāk, tad sāk gribēties vēnas griezt aiz garlaicības

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:57, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tas viņam raksturīgi?
Cik esmu viņa spēles redzējis, tad jā. Intervijā arī to nenoliedza.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:58, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Paskaties manus izteicienus- es neapsaukāju krievus.
Tu iepriekšējā komentārā teici, ka nepatīk viss krieviskais. Ko Tev šie puiši ir nodarījuši? Viņi spēlē tikai hokeju, tieši tāpat kā latvieši un visi pārējie.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:58, pirms 7 gadiem
hypocrisy rakstīja: Nezinu, kā krievi, bet amerikāņi toč ierēca par mūsējiem.
Krievi toč neierēc,es skatos Mach tv tur viss vairāk kā solīdi. Pat ne mazāko mēģinājumu patīksmināties.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:58, pirms 7 gadiem
Romanovskis vārtos, būs interesanti.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:59, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Tak aiznes pie spečuka lai pārinstalē.
Paliks bik ātrāks.
tak visi faili vispirms jāsakārto un kkur jānoglabā- zin cik raudz dokumentu un bilžu pa 8 gadiem sakrājies.. nevaru tam darbam piesēsties pagaidām

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:59, pirms 7 gadiem
Beidzot varu pateikt puikam - neputnam paldies. Vismaz vienu labu darbu izdarījis. Priecāšos par katru ,kurš mani ignorēs. Varbūt tad mani komentāri normāliem cilvēkiem paliks.

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:59, pirms 7 gadiem
Ar 150 milj. iedzīvotāju un saukli "eta naša igra" Krievija ir un būs hokeja lielvalsts. Bet nu skaidrs ir tas- Kanāda soli līmenī ir priekšā. Tie paši Somi un Zviedri krievus reizēm uz celīšiem noliek!!!

     [+] [-]

, 2016-12-27 23:59, pirms 7 gadiem
3:3

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:00, pirms 7 gadiem
pilnīgs marazms - stāv kā pīles, izskatās, ka nemaz necenšās krievi slido lēnāk kā amerikāņi, viss paredzams, bet goli salaisti, vārtsargi arī vispār nevelk.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:01, pirms 7 gadiem
Smaga sagrāve draud.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:01, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Cik esmu viņa spēles redzējis, tad jā. Intervijā arī to nenoliedza.
katram vārtu vīram jau savi triki, Masalam atkal bija mūžīgā valstīšanās pa ledu un lidojošā ķivere
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:01, pirms 7 gadiem
4:0 jau ir pavisam nopietni

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:01, pirms 7 gadiem
Kas tas par rūķi vārtos?

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:01, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: tak visi faili vispirms jāsakārto un kkur jānoglabā- zin cik raudz dokumentu un bilžu pa 8 gadiem sakrājies.. nevaru tam darbam piesēsties pagaidām
Bet spečuks jau tev tieši prasīs ko saglabāt.
Man jau tieši tas pats bija. Viņš savā flešā visu salika, pārējo drazu iztīrija.
Es tik iesaku, ko darīt.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:01, pirms 7 gadiem
4-0 TĀ JAU IR SAGRĀVE

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:01, pirms 7 gadiem
Gaidu kad būs 4-4.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:02, pirms 7 gadiem
FUNS rakstīja: Gaidu kad būs 4-4.
Labāk sāc ar 4:1. Es būšu priecīgs par vismaz vieniem gūtajiem vārtiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:03, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Labāk sāc ar 4:1. Es būšu priecīgs par vismaz vieniem gūtajiem vārtiem.
Man tā liekas ka ceļš no 0-4 uz 4-4 sākās ar 1-4. To tad arī gaidām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:03, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: katram vārtu vīram jau savi triki, Masalam atkal bija mūžīgā valstīšanās pa ledu un lidojošā ķivere
Tas gan, man vēl spilgtā atmiņā ir tas skats, kā Lūsiņš, spēlējot Zemgalē, kamēr tiesnesis neskatās, tik zvetē ar slidu pa stabiņu, lai izsistu vārtus no vietas.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:04, pirms 7 gadiem
nevaru saprast kpc miļuns pārtraukumu nepaņem, jāsapurina tak čaļi kkaa

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:04, pirms 7 gadiem
Izskatās,ka briest sagrāvē,jo es jau pirms čempionāta teicu,ka grupa,kurā Latvija tika ilozēta ir briesmīga

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:04, pirms 7 gadiem
Tagad vai nekad!

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:04, pirms 7 gadiem
Nav vārdu... čalis pusstundu pīpē aiz vārtiem, sagaida kamēr beidzot atslido komandas biedrs un iemet... nav vārdu, sen ko tādu nebiju redzējis...

  -1 [+] [-]

, 2016-12-28 00:05, pirms 7 gadiem
Man vienīgajam liekas tas, ka drīzāk krievi iemetīs mazākumā kā latvieši vairākumā?

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:05, pirms 7 gadiem
IR!

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:05, pirms 7 gadiem
25% no 4-4 ir. Gaidām 2-4.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:05, pirms 7 gadiem
Dzierkals pārāk uzvilkts, jau vakar to manīju, čalis nedaudz par daudz grib padarīt.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:05, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Bet spečuks jau tev tieši prasīs ko saglabāt.
Man jau tieši tas pats bija. Viņš savā flešā visu salika, pārējo drazu iztīrija.
Es tik iesaku, ko darīt.
paldies, paldies. kur uzlikt tos failus jau atradīšu, bet tā nelaime jau ir tajā, ka man tai visai informācijas gūzmai ir jāiziet cauri un vispār jāsaprot, ko ir vērts saglabāt un savukārt vai kāda svarīga info nav kkur noslēpusies. un tur jau man neviens cits palīdzēt nevar
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-28 00:06, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Ooo padomju hokeja skola mazliet attaisnojas.
Ļoti Nikns Jenots, 19:14, pirms 2 stundām, ignorēt, atbildēt
Kādi idiņi šeit apgrozās, gribot negribas jādzēšas ārā no šejienes.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-28 00:06, pirms 7 gadiem
Šie tomēr pamanās iemest vienu ripu

  -1 [+] [-]

, 2016-12-28 00:06, pirms 7 gadiem
Malači, tomēr iemeta.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:06, pirms 7 gadiem
Galvenais, lai tagad neielaiž vēl 4 pretī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:06, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: paldies, paldies. kur uzlikt tos failus jau atradīšu, bet tā nelaime jau ir tajā, ka man tai visai informācijas gūzmai ir jāiziet cauri un vispār jāsaprot, ko ir vērts saglabāt un savukārt vai kāda svarīga info nav kkur noslēpusies. un tur jau man neviens cits palīdzēt nevar
Ok ok

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:06, pirms 7 gadiem
iemest otros un noturēt 2 : 4 tas jau būtu labi līdz perioda beigām. nu jā 1 : 5...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:08, pirms 7 gadiem
skaisti vārti Krievijas izpildījuma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:08, pirms 7 gadiem
Aiziet, krievu puikas ieliek otrā ātrumā un gribot negribot iet uz divciparu skaitli.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-28 00:08, pirms 7 gadiem
Tas vairs nav pat smieklīgi Kauns.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:08, pirms 7 gadiem
Cik 39 sekundes pagāja no latviešu gola līdz krievu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:09, pirms 7 gadiem
A mosh ar 6 laukuma speeleetaajiem speeleet? Tas liliputs aiznjem 5% no vaartiem. Reali nav skaidrs, kaadeelj to ruukji ielika.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:09, pirms 7 gadiem
Briest sagrāve

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:09, pirms 7 gadiem
Man nav ko teikt

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:09, pirms 7 gadiem
1:6 bus 1:12!!!

  +1 [+] [-]

, 2016-12-28 00:09, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Pakaļā.Slēdziet gaismu ārā, ejiet guliet.
Komunist, ko tu te māci. Rādi priekšzīmi un vācies, jēlais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:10, pirms 7 gadiem
Mainīt atkal vārtsargu, tiešām kauns, atkal latvieši tiks visā pasaulē izsmieti.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:10, pirms 7 gadiem
Kruta Blin.. Brīnumu nakts.. 3 metieni 3 vārti... nav vardu

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:10, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: paldies, paldies. kur uzlikt tos failus jau atradīšu, bet tā nelaime jau ir tajā, ka man tai visai informācijas gūzmai ir jāiziet cauri un vispār jāsaprot, ko ir vērts saglabāt un savukārt vai kāda svarīga info nav kkur noslēpusies. un tur jau man neviens cits palīdzēt nevar
Ar datoru ir tāpat kā ar darba galda kārtošanu - ja kādu mapi jau ļoti sen neesi izmantojis, vnk ņem un met ārā. Nemaz namanīsi atšķirību. Tikai sakārtotāks viss būs.

Pavisam nopietni. Jau sen atpakaļ man viens kungs tā iemācīja. Tiesa, attiecībā uz darba galdu

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:10, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Komunist, ko tu te māci. Rādi priekšzīmi un vācies, jēlais.
Tas mēsls jau kuro reizi sola, ka aizvāksies.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:10, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Pasaules čempioniem neko neizdarīsi.
Lūgsim Dievu, lai neiemestu vairāk pa 9.
Par kādiem čempioniem Tu runā?

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:10, pirms 7 gadiem
Tas Grigals, lai arii 2-3 gols +/- vinja, vismaz kko nokjer

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:10, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Tas gan, man vēl spilgtā atmiņā ir tas skats, kā Lūsiņš, spēlējot Zemgalē, kamēr tiesnesis neskatās, tik zvetē ar slidu pa stabiņu, lai izsistu vārtus no vietas.
normāli labāk tā, nekā, kamēr tiesnesis neskatās, slānīt pretinieku uzbrucējien ar nūju pa kājām

  -1 [+] [-]

, 2016-12-28 00:11, pirms 7 gadiem
Cerēju uz 8:2, bet tagad jācer, lai nav 12:1.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:11, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Mainīt atkal vārtsargu, tiešām kauns, atkal latvieši tiks visā pasaulē izsmieti.
ko darīt, ja tādi salagas esam, visi virzās uz priekšu hokejā, mes tikai regresejām, izskatās, ka krieviem vienkārši slidas ātrākas, rokas veiklākas un vis parējais...

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:11, pirms 7 gadiem
bal iedomāties kas notiks pret kanādu

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:12, pirms 7 gadiem
Ja tik smagi zaudējam krievsiem, kas notiks ar klasi pārāku komandu - Kanādu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:12, pirms 7 gadiem
hokejafaaans rakstīja: bal iedomāties kas notiks pret kanādu
1:10 minimums pie labas speles aizsardzībā. ja sāks liet udeņus kā tagad 0 : 14 ir reāls.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-28 00:13, pirms 7 gadiem
MigelsElo rakstīja: ko darīt, ja tādi salagas esam, visi virzās uz priekšu hokejā, mes tikai regresejām, izskatās, ka krieviem vienkārši slidas ātrākas, rokas veiklākas un vis parējais...
Latvietis pēc spēles atkal kraus virsū krieviem dopingu, tāpat kā to dara ar Tretjakovu, kurš ir pasaules labākais skeletonists.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:13, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: normāli labāk tā, nekā, kamēr tiesnesis neskatās, slānīt pretinieku uzbrucējien ar nūju pa kājām
Vēl jau bija kadrs ar to pašu Lūsiņu, kad šis, vārtos ielidojušu pretinieku, aiz ķiveres restēm izrāva no vārtiem un aizlidināja(aizgrūda) prom. Arī diezgan labi izskatījās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:14, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Latvietis pēc spēles atkal kraus virsū krieviem dopingu, tāpat kā to dara ar Tretjakovu, kurš ir pasaules labākais skeletonists.
tu pats labi zini, ka Tretjakovs nav labākais skeletonists.. nav smieklīgi šādi trollot... pats saproti, ka visi zin, ka tas ir trollisms, vecīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:14, pirms 7 gadiem
MigelsElo rakstīja: 1:10 minimums pie labas speles aizsardzībā. ja sāks liet udeņus kā tagad 0 : 14 ir reāls.
Mums atņems vārtus?

  -1 [+] [-]

, 2016-12-28 00:14, pirms 7 gadiem
hokejs1un2 rakstīja: Ja tik smagi zaudējam krievsiem, kas notiks ar klasi pārāku komandu - Kanādu?
Krievija un Kanāda ir viena līmeņa komandas, stabili mazāk Kanadci iemetīs.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:15, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Mums atņems vārtus?
tos mes neiemetisim nemaz.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-28 00:15, pirms 7 gadiem
Latvijas hokeja degradācijas rezultāts. KHL 10 gadu sekas.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:15, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ar datoru ir tāpat kā ar darba galda kārtošanu - ja kādu mapi jau ļoti sen neesi izmantojis, vnk ņem un met ārā. Nemaz namanīsi atšķirību. Tikai sakārtotāks viss būs.

Pavisam nopietni. Jau sen atpakaļ man viens kungs tā iemācīja. Tiesa, attiecībā uz darba galdu
pārsvarā tur nemaz nav manas bildes. ar cita lietām tomēr tā nevajadzētu rīkoties šim es pilnībā piekrītu par mantām un apģērbu un ik pa laikam to mēdzu arī piekopt, bet ar dokumentiem tomēr jābūt uzmanīgam, it īpaši man, jo es neesmu pārāk organizēta šajā jautājumā

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:15, pirms 7 gadiem
Martini12 rakstīja: tu pats labi zini, ka Tretjakovs nav labākais skeletonists.. nav smieklīgi šādi trollot... pats saproti, ka visi zin, ka tas ir trollisms, vecīt.
Kā nav labākais? OS čempions, tas nozīmē, ka viņš ir labākais. Pasaki, kurš vēl ir labāks par viņu?

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:16, pirms 7 gadiem
svomalraH rakstīja: Tas vairs nav pat smieklīgi Kauns.
Pēkšņi viss, ko ir apguvuši padsmit gadus, ir izzudis. Krievi vispār pat nespēlē, tikai ķēmojas. Te būs divciparu skaitlis.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-28 00:16, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Latvijas hokeja degradācijas rezultāts. KHL 10 gadu sekas.
Bez KHL mēs neatrastos elitē, domā ko runā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-28 00:18, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Bez KHL mēs neatrastos elitē, domā ko runā.
Domāju, ka tieši ar KHL izkritīsim. Bet juniori pagalam čābīgi izskatās.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:18, pirms 7 gadiem
hypocrisy rakstīja: Pēkšņi viss, ko ir apguvuši padsmit gadus, ir izzudis. Krievi vispār pat nespēlē, tikai ķēmojas. Te būs divciparu skaitlis.
Tagad arī,nafig tas muļķis iesita apzināti Rus vārtsargam pa rokām ?.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:18, pirms 7 gadiem
ārprāc, palasu komentua, un saprotu, kā man ir paveicies, ka šo spēli neredzu..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-12-28 00:18, pirms 7 gadiem
Hokeja nācija, citu hokeju naciju bieds

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:18, pirms 7 gadiem
Ta likumsakarīgs rezultāts. Pret šitiem dūžiem šajā vecumā mums variantu nav. Var izvērsties vieglāka un mierīgāka spēle, vsi smagāka, bet variantu nav. Un tas ir ok. Jāmēģina lēnām to plaisu samazināt, bet nevajag sapņot, ka pēkšņi pāris gados spēlēsim ar šiem kā līd,īgs sr līdzīgu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:20, pirms 7 gadiem
Skaisti puikas saspēlējas vairākumā, kā kaķis ar peli.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:20, pirms 7 gadiem
Kā puišiem patīk pakutināt nervus, tas tik bija moments.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:20, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Debīlais, ja nebūtu KHL mums vispār nebūtu kas spēlē u20.Tā jau nav kas spēlē.
Tad interesanti kāpēc krievus nedegradē? Pasties kādi jaunie talanti viņiem aug KHL jauno spēlētāju sistēmā.
Pamuļķi!
Krieviem KHL gandrīz nekas nav izaudzis, pāris spēlētāji, kas atvērās pēc tam, kad aizbrauca uz NHL. Pilnīga degradācija. Jaunie viņiem labi, bet pēc tam spēlējot KHL pazudīs un degradēsies. Varbūt dopings pie vainas, nezinu.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-28 00:21, pirms 7 gadiem
Starp citu, skatos spēli pa MatchTv un varu pateikt, ka neskatoties uz kopējo latviešu viedokli, komentatori attiecas pret mūsu izlasi ar lielu cieņu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:24, pirms 7 gadiem
Ļoti Nikns Jenots rakstīja: Dzierkals nobāl uz pārējo krievu hokejistu, kuri spēlē MHL!
Vai tad nu krievu zvjozdas jāsalīdzina ar kaut kādu čekeri Dzierkalu.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:24, pirms 7 gadiem
Jā, bet nu šo spēli var slēgt ārā

Ja vakar jau par kaut kādu 1:1 pirmajā periodā sākām priecāties, tad šodien ko... par pāris iemestiem vārtiem zaudējumā ar 10 vārtu starpību priecāsimies???
Sliktas 2 spēles un katastrofāls čempionāts tā šī brīža fāzē mums.
Teikt kaut ko citu? Kāpēc? Par kādu attīstību hokejam var runāt, ja junioros ar šādiem rezultātiem mūs dala pa rezerves daļām?

Maksimums uz vietas kūļājamies hokejā. Bet kopumā jau lielā izlase rāda ka regresējam. Cik var 20 gadus priecāties par skaistiem zaudējumiem. Pat tādi kļūst retums. Viena spēle ar Kanādu pa 10+ gadiem.

Piedodiet ka nu tik skarbi, bet esmu vīlies. Smagi.
Kāpēc? Tāpēc ka šo "u-hokeju" skatos pirmo reizi tīri dēļ tā, ka Machimol rakstīja, ka varētu būt labais (un, lai arī ko viņš par citām tēmām purvā nerakstītu, ar hokeju viņš ir uz Tu pārliecinoši).

Čiks vien ir.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:25, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Kautiņš vismaz būs, vai var iet gulet?
Ja mūsējie galīgi neizlaidīs gaisu, varbūt arī kaut kas iznāks. Krievi jau sāk iemigt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:26, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Krieviem KHL gandrīz nekas nav izaudzis, pāris spēlētāji, kas atvērās pēc tam, kad aizbrauca uz NHL. Pilnīga degradācija. Jaunie viņiem labi, bet pēc tam spēlējot KHL pazudīs un degradēsies. Varbūt dopings pie vainas, nezinu.
Kuzņecovs Bobrovskis Kučerovs Tarasenko Panarins Orlovs Radulovs Jemeļins Marčenko Buchnevich Zaicevs Vasiļevskis

Te tā uz ātru roku tev Noteikti ka LAČ ir izauguši daudz vairāk NHL spēlētāji .

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:28, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Jā, bet nu šo spēli var slēgt ārā

Ja vakar jau par kaut kādu 1:1 pirmajā periodā sākām priecāties, tad šodien ko... par pāris iemestiem vārtiem zaudējumā ar 10 vārtu starpību priecāsimies???
Sliktas 2 spēles un katastrofāls čempionāts tā šī brīža fāzē mums.
Teikt kaut ko citu? Kāpēc? Par kādu attīstību hokejam var runāt, ja junioros ar šādiem rezultātiem mūs dala pa rezerves daļām?

Maksimums uz vietas kūļājamies hokejā. Bet kopumā jau lielā izlase rāda ka regresējam. Cik var 20 gadus priecāties par skaistiem zaudējumiem. Pat tādi kļūst retums. Viena spēle ar Kanādu pa 10+ gadiem.

Piedodiet ka nu tik skarbi, bet esmu vīlies. Smagi.
Kāpēc? Tāpēc ka šo "u-hokeju" skatos pirmo reizi tīri dēļ tā, ka Machimol rakstīja, ka varētu būt labais (un, lai arī ko viņš par citām tēmām purvā nerakstītu, ar hokeju viņš ir uz Tu pārliecinoši).

Čiks vien ir.
Nu labais jau vēl var būt, ja uzvilksim zlovākus. Par spēkošanos ar can, rus, usa murvoja tikai neadekvātie. Tur tā plaisa ir milzīga...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-28 00:30, pirms 7 gadiem
svomalraH rakstīja: Kuzņecovs Bobrovskis Kučerovs Tarasenko Panarins Orlovs Radulovs Jemeļins Marčenko Buchnevich Zaicevs Vasiļevskis

Te tā uz ātru roku tev Noteikti ka LAČ ir izauguši daudz vairāk NHL spēlētāji .
Visi par lielām zvaigznēm kļuva ārpus NHL. 10 gadu laikā nav arī ļoti daudz. Un ne visas tur zvaigznes. Radulovs vienīgais ilgi kārpījās KHL. Panarins un Tarasenko KHL noteikti sapūtu.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:30, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Skaisti puikas saspēlējas vairākumā, kā kaķis ar peli.
martins dukurs ir Nr. 1 pasaulē. Pohuj par to, ka 1 reizi izdevās Tretjakovam kļūt, jo tas bija viņa mājās, kur notika šmaukšanās. Visur citur labāks nez kapēc ir Martins.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:31, pirms 7 gadiem
KHL arī Latvijai nevienu NHL kadru nav sagatavojusi pa 10 gadiem, tas ir nenopietni.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:32, pirms 7 gadiem
Vecā Latvijas izlases gvarde pamazām noveco, vietā neviens nenāk, drīz būs jāturās uz jaunajiem un talantīgajiem Meiju, Džeriņu un Indraši. No pensijas Ozo jāsauc un jāreanimē Cipuli un Spruktu.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:32, pirms 7 gadiem
ja Miļuns nebūtu luni nolaidis Romanovski sūtot, tad vēl būtu skatāmi. Principā sastāvs mums tikai minimāli atpaliek, vaina ir trenerī, kas neprot izveidot maiņu ķīmiju

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:32, pirms 7 gadiem
Princese Leila mirusi.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:32, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Visi par lielām zvaigznēm kļuva ārpus NHL. 10 gadu laikā nav arī ļoti daudz. Un ne visas tur zvaigznes. Radulovs vienīgais ilgi kārpījās KHL. Panarins un Tarasenko KHL noteikti sapūtu.
Tev pilnīga taisnība ārpus NHL.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:34, pirms 7 gadiem
svomalraH rakstīja: Tev pilnīga taisnība ārpus NHL.
Noķēri mani uz neveiklības.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-12-28 00:34, pirms 7 gadiem
Martini12 rakstīja: martins dukurs ir Nr. 1 pasaulē. Pohuj par to, ka 1 reizi izdevās Tretjakovam kļūt, jo tas bija viņa mājās, kur notika šmaukšanās. Visur citur labāks nez kapēc ir Martins.
Tu tiešām tagad nopietni? Arī Vankuverā uzvarēja kanādietis nevis tas mutes bajārs Dukurs. Arī Korejā uzvarēs korejietis, bet latvietis atkal varēs teikt, ka kāds šmaucās. Kur Tavs Dukurs ir šajā sezonā? Pateikšu priekšā, tālu aiz Tretjakova muguras.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:34, pirms 7 gadiem
Gg

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:36, pirms 7 gadiem
fox234 rakstīja: Ir viena interesanta tendence. Tie jaunie spēlētāji kuri nāk no KHL kā Tarasenko, Kuzņecovs, Panarins, Kučerovs kļūs par superzvaigznēm NHL bet tie kuri iziet Z- Amerikas līgas Jakupovs, Grigorenko ir pilnīgi nogalināti talanti. Z- amerikāņi ir lieli speciālisti talantu nogalināšana un labi ir tiem kuri turas tālāk no to līgām. Latvieši diemžēl to neņem vērā.
Tam es pat piekrītu, krieviem ZA juniori, mainori neder. Par latviešiem nezinu, nekas labs arī tur nesanāk, varbūt jāspēlē kur citur, nezinu kur. Somijā, ZViedrijā.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:36, pirms 7 gadiem
Izskatās krievu puiši pavisam nometuši apgriezienus, latviešiem būs paveicies līdz ar to.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:38, pirms 7 gadiem
Kādeł vajadzeja to mazo ielikt vārtos uz 5min? Visu sapi..a

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:39, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kādeł vajadzeja to mazo ielikt vārtos uz 5min? Visu sapi..a
Kas būtu mainījies? Visticamāk būtu 5:1.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:39, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Tu tiešām tagad nopietni? Arī Vankuverā uzvarēja kanādietis nevis tas mutes bajārs Dukurs. Arī Korejā uzvarēs korejietis, bet latvietis atkal varēs teikt, ka kāds šmaucās. Kur Tavs Dukurs ir šajā sezonā? Pateikšu priekšā, tālu aiz Tretjakova muguras.
Nu nevar būt, ka tu esi pats Юрий Савицкий

  -1 [+] [-]

, 2016-12-28 00:40, pirms 7 gadiem
fox234 rakstīja: Ir viena interesanta tendence. Tie jaunie spēlētāji kuri nāk no KHL kā Tarasenko, Kuzņecovs, Panarins, Kučerovs kļūs par superzvaigznēm NHL bet tie kuri iziet Z- Amerikas līgas Jakupovs, Grigorenko ir pilnīgi nogalināti talanti. Z- amerikāņi ir lieli speciālisti talantu nogalināšana un labi ir tiem kuri turas tālāk no to līgām. Latvieši diemžēl to neņem vērā.
Pietiek paskatīties uz pēdējo gadu komandu sastāviem,CHL pārstāvju paliek aiz vien mazāk Krievijas U 20 izlasēs.
Šajā komandā 12 KHL spēlētāji.
Krievu jauno talantu kalve strādā vairāk kā labi.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:40, pirms 7 gadiem
Martini12 rakstīja: Nu nevar būt, ka tu esi pats Юрий Савицкий
Izskatās, ka Tev nav ko likt pretī.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:40, pirms 7 gadiem
Narkomāns Jānis rakstīja: Kādeł vajadzeja to mazo ielikt vārtos uz 5min? Visu sapi..a
Gribēja lauzt spēli. Salauza...

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:40, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Izskatās, ka Tev nav ko likt pretī.
Nu tik daudz naudas man nav, Svēto Juri.

  +1 [+] [-]

, 2016-12-28 00:41, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Kas būtu mainījies? Visticamāk būtu 5:1.
Droši vari man neatbildēt, padomju atlieka

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:42, pirms 7 gadiem
Martini12 rakstīja: Nu tik daudz naudas man nav, Svēto Juri.
Sākas kaut kādi muļķīgi apgalvojumi no Tavas puses, kārtējais latvietis auna piere.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:45, pirms 7 gadiem
svomalraH rakstīja: Pietiek paskatīties uz pēdējo gadu komandu sastāviem,CHL pārstāvju paliek aiz vien mazāk Krievijas U 20 izlasēs.
Šajā komandā 12 KHL spēlētāji.
Krievu jauno talantu kalve strādā vairāk kā labi.
Es teiktu, ka tas ir likumsakarīgi. Ar tādiem cilvēku resursiem ja kaut cik nopietni tai lietai pieiet, ņemot vētā vēl konkurenci hokejā, tad tur ir jābūt izcili tizlam, lai nebūtu viena no top izlasēm. Tas pats attiecas uz can un usa. Ja par kko var pabrīnīties un uzteikt, tad tie ir somi, zviedri, kuriem tas potenciālais resurss ir n reizes mazāks, bet šie tāpat pamanās būt vairāk vai mazāk topā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:46, pirms 7 gadiem
Izskatās, ka blusainiem dopings beidzās

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:47, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Es teiktu, ka tas ir likumsakarīgi. Ar tādiem cilvēku resursiem ja kaut cik nopietni tai lietai pieiet, ņemot vētā vēl konkurenci hokejā, tad tur ir jābūt izcili tizlam, lai nebūtu viena no top izlasēm. Tas pats attiecas uz can un usa. Ja par kko var pabrīnīties un uzteikt, tad tie ir somi, zviedri, kuriem tas potenciālais resurss ir n reizes mazāks, bet šie tāpat pamanās būt vairāk vai mazāk topā.
Vecīt , Kanādā 35 mlj, Krievijā 150 mlj!!!

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:49, pirms 7 gadiem
jurjuris rakstīja: Vecīt , Kanādā 35 mlj, Krievijā 150 mlj!!!
Killo taisnība, Kanāda ir liela valsts, hokejs ir ļoti izplatīts. Rezultāts nav pārsteidzošs.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:50, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Es teiktu, ka tas ir likumsakarīgi. Ar tādiem cilvēku resursiem ja kaut cik nopietni tai lietai pieiet, ņemot vētā vēl konkurenci hokejā, tad tur ir jābūt izcili tizlam, lai nebūtu viena no top izlasēm. Tas pats attiecas uz can un usa. Ja par kko var pabrīnīties un uzteikt, tad tie ir somi, zviedri, kuriem tas potenciālais resurss ir n reizes mazāks, bet šie tāpat pamanās būt vairāk vai mazāk topā.
Es nepiekrītu tam,ka viss slēpjas tikai un vienīgi cilvēku resursos.
Tad Ķīnai un Indijai vajadzētu būt čempioniem itin visā.
ASV ir 300 milj iedzīvotāju,bet tas kaut kā nelīdz pastumt malā Can ar nieka 30 milj iedz. + -

Bet piekrītu,kadru resurss arī ir no svara.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:53, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Es teiktu, ka tas ir likumsakarīgi. Ar tādiem cilvēku resursiem ja kaut cik nopietni tai lietai pieiet, ņemot vētā vēl konkurenci hokejā, tad tur ir jābūt izcili tizlam, lai nebūtu viena no top izlasēm. Tas pats attiecas uz can un usa. Ja par kko var pabrīnīties un uzteikt, tad tie ir somi, zviedri, kuriem tas potenciālais resurss ir n reizes mazāks, bet šie tāpat pamanās būt vairāk vai mazāk topā.
Tām vietējām skolām un jauno spēlētāju audzināšanas tradīcijām dažādos sporta veidos ir visai mazs sakars ar populāciju valstī. Lai cik arī paradoksāli nebūtu, bet tieši sports arī parāda, ka kvalitāte daudzkārt pārspēj kvantitāti.

Nīderlande, Urugvaja futbolā. Tagad arī jaunā Islande (lai kā arī ietu nākotnē, bet skolu un sistēmu uzbūvējuši "zvērā").
Somija, Zviedrija hokejā.
Lietuva basketbolā.

Neiztur kritiku tās lielās masas.
Kvalitāte kvantitāti, atvainojos par izteicienu, bet varo ārā tādās pat un pat lielākās attiecībās kā senie romieši kādreiz savus pretiniekus karagājienos

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:53, pirms 7 gadiem
Cerība kādu izteicu pirms spēles ,protams nepiepildījās,jo uz ātro krievu uzbrucēju fona mūsu aizsargi pārāk lēni,vārtsargi atstāti likteņa varā un tas trakākais vēl tas ,ka nākošā spēle ar Kanādu.Kanādieši atšķirībā no krieviem spēlē visas 60 minūtes arī pret vājām komandām.Kaut gan ņemot to ar vēsu galvu,nekas jau nav mainījies.Tik un tā galvenā spēle būs ar Slovākiju un veiksmes gadījumā par šiem zāģiem varēs nošķaudīties.Un vēl.Gandrīz visi Krievijas izlases hokejisti spēlē pieaugušo hokejistu līgās,vai tā KHL vai VHL un tāpēc nav te ko brīnīties.Viss ir loģiski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:54, pirms 7 gadiem
svomalraH rakstīja: Es nepiekrītu tam,ka viss slēpjas tikai un vienīgi cilvēku resursos.
Tad Ķīnai un Indijai vajadzētu būt čempioniem itin visā.
ASV ir 300 milj iedzīvotāju,bet tas kaut kā nelīdz pastumt malā Can ar nieka 30 milj iedz. + -

Bet piekrītu kadru resurss arī ir no svara.
Nepārproti, es nerakstīju ka tas izšķir visu un kam vairāk, tam pirmā vieta. Vnk to, ka sporta veidā, kurš pasaulē ir maz izplatīts lielajām nācijām, kuras pieiet tai lietai nopietni ir jābūt topā. Tas ir likumsakarīgi. Un tiem pašiem ķīniešiem ja tie nopietni tai lietai pieietu, nebūtu problēmas ielauzties elitē. Ok, tas nenotiktu uzreiz, protams, bet ar laiku bez problēmām. Tik lieta ta ka tu hoķis interesē saujao cilvēku, pārējiem pie kājas.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:57, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Sākas kaut kādi muļķīgi apgalvojumi no Tavas puses, kārtējais latvietis auna piere.
kas tur muļķīgs? Juri, beidz attaisnoties.. nav jau bērnudārzs.. kā nekā tev augsts amats.. iesaistīsimies konstruktīvā diskusijā.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:57, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tām vietējām skolām un jauno spēlētāju audzināšanas tradīcijām dažādos sporta veidos ir visai mazs sakars ar populāciju valstī. Lai cik arī paradoksāli nebūtu, bet tieši sports arī parāda, ka kvalitāte daudzkārt pārspēj kvantitāti.

Nīderlande, Urugvaja futbolā. Tagad arī jaunā Islande (lai kā arī ietu nākotnē, bet skolu un sistēmu uzbūvējuši "zvērā").
Somija, Zviedrija hokejā.
Lietuva basketbolā.

Neiztur kritiku tās lielās masas.
Kvalitāte kvantitāti, atvainojos par izteicienu, bet varo ārā tādās pat un pat lielākās attiecībās kā senie romieši kādreiz savus pretiniekus karagājienos
Nīderlande 17 miljoni, nav maz. Tad drīzāk urugvaja. Basketbolā vairākas nelielas valstis, bet sporta veids arī nav tik populārs. Masu jau arī vajag, lai kas sanāktu.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:58, pirms 7 gadiem
Cilveki naud visu laiku jau zjb,Prizminieki un Zemgalnieki spele pret cilvekiem kuri ir spelejusi jau NHL

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:59, pirms 7 gadiem
Martini12 rakstīja: kas tur muļķīgs? Juri, beidz attaisnoties.. nav jau bērnudārzs.. kā nekā tev augsts amats.. iesaistīsimies konstruktīvā diskusijā.
Tu pavisam esi aizklīdis no tēmas, no atbildēm izvairies, izdomā neesošas lietas, ko gan vēl par Tevi muļķa latvieti var pateikt.

     [+] [-]

, 2016-12-28 00:59, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tām vietējām skolām un jauno spēlētāju audzināšanas tradīcijām dažādos sporta veidos ir visai mazs sakars ar populāciju valstī. Lai cik arī paradoksāli nebūtu, bet tieši sports arī parāda, ka kvalitāte daudzkārt pārspēj kvantitāti.

Nīderlande, Urugvaja futbolā. Tagad arī jaunā Islande (lai kā arī ietu nākotnē, bet skolu un sistēmu uzbūvējuši "zvērā").
Somija, Zviedrija hokejā.
Lietuva basketbolā.

Neiztur kritiku tās lielās masas.
Kvalitāte kvantitāti, atvainojos par izteicienu, bet varo ārā tādās pat un pat lielākās attiecībās kā senie romieši kādreiz savus pretiniekus karagājienos
Nevajag jaukt vidus sporta veidus vienā čupā. Es saku par tādiem maz izplatītiem veidiem kā hokejs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:00, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Nepārproti, es nerakstīju ka tas izšķir visu un kam vairāk, tam pirmā vieta. Vnk to, ka sporta veidā, kurš pasaulē ir maz izplatīts lielajām nācijām, kuras pieiet tai lietai nopietni ir jābūt topā. Tas ir likumsakarīgi. Un tiem pašiem ķīniešiem ja tie nopietni tai lietai pieietu, nebūtu problēmas ielauzties elitē. Ok, tas nenotiktu uzreiz, protams, bet ar laiku bez problēmām. Tik lieta ta ka tu hoķis interesē saujao cilvēku, pārējiem pie kājas.
Ko nozīmē nopietni pieiet ?
Kāpēc krievi futbolā nevar nopietni pieiet lietai ? Naudu un resursus lieto tam vairāk kā nopietni. Bet tas kaut kā nelīdz.
Jo nav sakārtota pati skola un kadru audzināšanas sistēma.Atšķirībā no hokeja.
NL katrā sētā ir laukums,kur bērns pēc skolas var iet un bumbu trenkāt.
+ Trenēties sekcijās.
Kad tas būs LV un Rus iespējams tie arī futbolu sāks mācēt spēlēt.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-28 01:01, pirms 7 gadiem
Nu re, beidzot septītie, vēl vienus un mana prognoze piepildīsies.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:03, pirms 7 gadiem
svomalraH rakstīja: Ko nozīmē nopietni pieiet ?
Kāpēc krievi futbolā nevar nopietni pieiet lietai ? Naudu un resursus lieto tam vairāk kā nopietni. Bet tas kaut kā nelīdz.
Jo nav sakārtota pati skola un kadru audzināšanas sistēma.Atšķirībā no hokeja.
NL katrā sētā ir laukums,kur bērns pēc skolas var iet un bumbu trenkāt.
+ Trenēties sekcijās.
Kad tas būs LV un Rus iespējams tie arī futbolu sāks mācēt spēlēt.
Nu futbolā varbūt cita konkurence pasaulē. Nedomā ka nav korekti salīfzināt ledus hoķi ar futbolu? Es saprotu, ka mums te ledus hoķis liekas nežēlīgi svarīgs unpopulārs veids, bet jāapzinās, ka pasaules kartē tas ir stipri margināld sporta veids.

  -1 [+] [-]

, 2016-12-28 01:04, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Tiko Harlija tautieti rādīja ar Krustpils karogu. Tur vajag obligati halli un LAČ klubu, malači!
Drīzāk pūcei aste sāks ziedēt,kā Krustpilī kādu halli uzcels.
Krustpils bērniem sports nav vajadzīgs,tur tiek audzināti nākamie gatera darbinieki un sēņu lasītāji. Pietiek jau ka Rīdzinieki sporto

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:04, pirms 7 gadiem
Pat populācijas milzīgi apjomi, apvienojumā ar milzīgien finanšu resursiem, bieži vien nespēj neko likt pretī vienkārši izcilai sporta veida skolai un gadu desmitiem, vai pat simtiem ilgušam "know-how" konkrētajā sporta veidā.

ASV neatliek nekas cits kā naturalizēt Etiopiešua un Kenijiešus, Brazīlijā, no rokas mutē visu dzīvi dzīvojošs puika var atbraukt un izgriezt pogas, piemēram, Minhenē pie vislabākajiem (it kā) teeneriem izaugušam puikam, kam nekad nekā nav trūcis.

Krievi futbolā... nu, pa lielam, nu ko Tu padarīsi, ja visi lielākie padomju futbola stutētāji bija no Ukrainas ar Blohinu priekšgalā (bet citi, īstie savējie, ar Ļeva Jašina kungu priekšgalā sen kā zem zemes).
Guldu cik gribi tai futbolā, tāpat spēlē 90.gadu Āfrikas komandu līmenī. Ar visiem saviem cilvēku resursiem, melno zeltu uz Gazprom.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:06, pirms 7 gadiem
Pozitīvais ir tas, ka krieviem tas nāk sāpīgi. Mūsu jaunā paauzdze aug ar raksturiņu.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:06, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Tu pavisam esi aizklīdis no tēmas, no atbildēm izvairies, izdomā neesošas lietas, ko gan vēl par Tevi muļķa latvieti var pateikt.
kāda tēma? KGB laikam ar diplomātiju švaki bija. Atkal jau runājam lietas, par ko pats vēlāk nožēlosi.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:06, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu futbolā varbūt cita konkurence pasaulē. Nedomā ka nav korekti salīfzināt ledus hoķi ar futbolu? Es saprotu, ka mums te ledus hoķis liekas nežēlīgi svarīgs unpopulārs veids, bet jāapzinās, ka pasaules kartē tas ir stipri margināld sporta veids.
Noteikti ka hokejs ir krietni sarežģītāka padarīšana kā futbols.
Tāpēc futbols arī ir tik populārs pasaulē,ka to katrs skrandainis var atļauties spēlēt.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:06, pirms 7 gadiem
Oi davay 5 uz 3

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:07, pirms 7 gadiem
Jā, nu gan būs 8:1.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:07, pirms 7 gadiem
antuuns rakstīja: Pozitīvais ir tas, ka krieviem tas nāk sāpīgi. Mūsu jaunā paauzdze aug ar raksturiņu.
7.1 tas ir sapigi 😃

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:07, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Nīderlande 17 miljoni, nav maz. Tad drīzāk urugvaja. Basketbolā vairākas nelielas valstis, bet sporta veids arī nav tik populārs. Masu jau arī vajag, lai kas sanāktu.
Nu kas tā Nīderlande ir pret Brazīliju, Vāciju no vienas puses, Nigēriju, piemēram, no nedaudz citas puses, un Krieviju, Japānu, Ķīnas TR no vēl cita skatu punkta.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:07, pirms 7 gadiem
Pret jeņkiem cerīgāk izskatījās ...

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:07, pirms 7 gadiem
Atvainojos 8.1
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:08, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Gatera strādnieks un sēņu audzetajs tagad noteikti nesēž Toronto arēnā ar Krustpils karogu.
Tu konkrēti viņu gribi sūtīt uz LAČ ?

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:08, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu kas tā Nīderlande ir pret Brazīliju, Vāciju no vienas puses, Nigēriju, piemēram, no nedaudz citas puses, un Krieviju, Japānu, Ķīnas TR no vēl cita skatu punkta.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:08, pirms 7 gadiem
Nu varbūt tagad puiši varētu nomest tempu, man sāk latviešus žēl palikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:09, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Nu re, beidzot septītie, vēl vienus un mana prognoze piepildīsies.
Savicki, tu čekist nolāpītais, kad tu atdosi man naudu? Pats toreiz teici, ka Gaz Prom maksājumi aizkavējās, bet esošo pieejamo tērēšanai notērēji Arēna Riga banketā... gaidu joprojām!

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:09, pirms 7 gadiem
asusasus rakstīja: 7.1 tas ir sapigi 😃
Rezultāts jau pēc pirmā vairs nebija interesants. Pārējā laikā vismaz padauzīja krieveļus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:10, pirms 7 gadiem
Kalvīti nost

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:11, pirms 7 gadiem
Spelei jaliek 18 +ierobezojums

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:12, pirms 7 gadiem
antuuns rakstīja: Rezultāts jau pēc pirmā vairs nebija interesants. Pārējā laikā vismaz padauzīja krieveļus.
Kādā ziņā krievi tika dauzīti? Neesmu neko tādu pat manījis.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:12, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Šitie PČ kanāda pēc reitingiem 2-3 reizes ir popularaki par pašu NHL.
Par to nav runas. Kad tas jaunzēlandē, korejā, turkmenistānā vai čīlē būs mega notikums, tad vsrēsim parunāt par sporta veida nozīmīgumu uz pasaules kartes.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:12, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Piezīme vietā, bet iespejams tas ir jūsu vietējais miljonārs, kas sapņo par halli Krustpilī?
Godīgi sakot,es nebūtu pārsteigts,ja Jēkabpils LV izrādītos pilsēta kur bērnu sports tiek kultivēts vissliktāk kā jebkur citur LV.
Tur nav ne futbola,ne hokeja,ne basketbola. Litrabols vienīgi.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:13, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Nevajag jaukt vidus sporta veidus vienā čupā. Es saku par tādiem maz izplatītiem veidiem kā hokejs.
Ar ko tas hokejs tik ļoti atšķiras?

To, kas darbojas uz 7 000 000 000 pazīstamu sporta veidu, nevarēs attiecināt uz to, kas kādiem nu ne mazāk kā 500 000 000 nav gluži pavisam svešs un eksotisks?

Nu nešķiet man tie mērogi TIK atšķirīgi. Hokejs jau nav ne florbols, ne skeletons.
Bet... pieeja par to, ka lielus zobratus mazos mehānismos likt nedrīkst, taču otrādi gan drīkst... pilnīga Tev taisnība. Ražošanas uzņēmumos svarīgi to apzināties.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:14, pirms 7 gadiem
29:3 pa 4 spēlēm, drausmas.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:15, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Kādā ziņā krievi tika dauzīti? Neesmu neko tādu pat manījis.
tika jau tika Vatņikiem spēka spēle!!!

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:16, pirms 7 gadiem
jurjuris rakstīja: tika jau tika Vatņikiem spēka spēle!!!
Normāla hokeja sastāvdaļa, nesaskatu tur neko īpašu.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:17, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Normāla hokeja sastāvdaļa, nesaskatu tur neko īpašu.
Kuru klausies? Vinam roza brilles

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:19, pirms 7 gadiem
Tomēr 9:1, skumji pat ļoti.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:20, pirms 7 gadiem
svomalraH rakstīja:
Saliec visām pretī iedzīvotāju skaitu un spēlētā futbola līmeni.

Tas arū bija viss, kas tur bija domāts. Nevajag starp rindiņām mēģināt lasīt.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:20, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu kas tā Nīderlande ir pret Brazīliju, Vāciju no vienas puses, Nigēriju, piemēram, no nedaudz citas puses, un Krieviju, Japānu, Ķīnas TR no vēl cita skatu punkta.
Nu tur jau tikai Vācija un Brazīlija ir nopietnas futbola zemes ar lielākajiem cilvēku resursiem. Futbola sistēma Eiropā noteikti daudzkur ir laba, bet nu ja nav resurss, lieli panākumi nevar būt. Tikai iekost kādu reizi, uzspīdēt.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:20, pirms 7 gadiem
asusasus rakstīja: Kuru klausies? Vinam roza brilles
Spēcīgs apgalvojums!!!

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:20, pirms 7 gadiem
vaartos murdi.treneru kolektiivs vieni vieniigi jenoti.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:21, pirms 7 gadiem
Tiešām Latvijas nākamā paaudze ir tik slikta, ka rezultāts ir 1:9?

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:21, pirms 7 gadiem
Tad jāiet pēc divciparu rezultāta nav ko.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:21, pirms 7 gadiem
Muzikants123 rakstīja: Tiešām Latvijas nākamā paaudze ir tik slikta, ka rezultāts ir 1:9?
Kapec slikta ? Bija sliktak. Tatad progresee

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:21, pirms 7 gadiem
Pret Kanādu 14:0
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-28 01:22, pirms 7 gadiem
Kaprizovam 3+2 iespaidīgi.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:22, pirms 7 gadiem
Muzikants123 rakstīja: Tiešām Latvijas nākamā paaudze ir tik slikta, ka rezultāts ir 1:9?
Ir bijis arī sliktāk. Ir bijuši laiki kad viens Kuzņicovs savāca pret LV 9 punktus. Nedaudz nedavelkot līdz Forsberga rekordam pret Japānu 10 pts.

  +2 [+] [-]

, 2016-12-28 01:22, pirms 7 gadiem
Nožēlojami. Bezcerīga atpalicība Latvijas hokejam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:23, pirms 7 gadiem
britiw_h-side rakstīja: Pret Kanādu 14:0
Kanadci iemetīs mazāk kā krievu puiši un ielaidīs divus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:24, pirms 7 gadiem
JARKO NIEMINENS rakstīja: oi, nu pipec, kaut kadiem ibannijiem ur1lam zaudēja, liela bēda, tas jau nemaina to, ka ur1las smagi pap1sīs pārējiem un sūkās gan usa, gan can, gan visiem pārējiem bomžiem
Parasti gan Kanadci gan USA sūkā pārējiem, bet krievi ņem medaļu pēc medaļas.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:24, pirms 7 gadiem
"Pārmest nav ko, tāda ir tā realitāte?"

Tas būtu viss, ko mums pēc šādiem ceļaruļļiem jāpaņem. Ka viss labi, vienkārśi tā ir mūsu vieta???
Tā var pēc viena turnīra, diviem turnīriem, vēl kādiem pāris gadiņiem domāt. Nevis padsmit gadus ar tādu devīzi visam Latvijas hokejam jādzīvo (vismaz, cik es sevi atceros vispār kaut ko pa acu galam redzot no hokeja).

Ar to arī var doties pie miega

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:24, pirms 7 gadiem
JARKO NIEMINENS rakstīja: oi, nu pipec, kaut kadiem ibannijiem ur1lam zaudēja, liela bēda, tas jau nemaina to, ka ur1las smagi pap1sīs pārējiem un sūkās gan usa, gan can, gan visiem pārējiem bomžiem
Izskatās,ka tev jau no sūkāšanas šodien vafele jau sāp.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:24, pirms 7 gadiem
Latvani psiho 😃
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:26, pirms 7 gadiem
svomalraH rakstīja: Godīgi sakot,es nebūtu pārsteigts,ja Jēkabpils LV izrādītos pilsēta kur bērnu sports tiek kultivēts vissliktāk kā jebkur citur LV.
Tur nav ne futbola,ne hokeja,ne basketbola. Litrabols vienīgi.
Volejbolā paņēma Latvijas kausu, cik pa sporta ziņām esmu dzirdējis, tad arī bimbambolu tīri labi spēlē.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:27, pirms 7 gadiem
JARKO NIEMINENS rakstīja: oi, nu pipec, kaut kadiem ibannijiem ur1lam zaudēja, liela bēda, tas jau nemaina to, ka ur1las smagi pap1sīs pārējiem un sūkās gan usa, gan can, gan visiem pārējiem bomžiem
tev laikam nepilec ka spēlē izlase,komanda kura tavu valsti pārstāv. zaudēt ar tādu rezultātu jebkuram pretiniekam ir kauns
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:27, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: Volejbolā paņēma Latvijas kausu, cik pa sporta ziņām esmu dzirdējis, tad arī bimbambolu tīri labi spēlē.
Kur tad to bimbambolu var spēlēt ? Vecajā Lauktehnikas sporta namā
Bet nu prieks ja tā.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:27, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: "Pārmest nav ko, tāda ir tā realitāte?"

Tas būtu viss, ko mums pēc šādiem ceļaruļļiem jāpaņem. Ka viss labi, vienkārśi tā ir mūsu vieta???
Tā var pēc viena turnīra, diviem turnīriem, vēl kādiem pāris gadiņiem domāt. Nevis padsmit gadus ar tādu devīzi visam Latvijas hokejam jādzīvo (vismaz, cik es sevi atceros vispār kaut ko pa acu galam redzot no hokeja).

Ar to arī var doties pie miega
Pirms padsmit gadiem mēs elitē nespēlējām u20...

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:28, pirms 7 gadiem
dvielis rakstīja: Nožēlojami. Bezcerīga atpalicība Latvijas hokejam.
Kā ar tādu attieksmi pret hokeju un tādu klaunu ka Kira priekšgalā mums no 1997 ir galvenā izlase elitē? Tas ir laikam pasaules hokeja lielākais paradokss.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:28, pirms 7 gadiem
svomalraH rakstīja: Kur tad to bimbambolu var spēlēt ? Vecajā Lauktehnikas sporta namā
Bet nu prieks ja tā.
To nu gan es nezinu, tas Tev jāprasa bimbambolistiem.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:29, pirms 7 gadiem
Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans rakstīja: Nu tur jau tikai Vācija un Brazīlija ir nopietnas futbola zemes ar lielākajiem cilvēku resursiem. Futbola sistēma Eiropā noteikti daudzkur ir laba, bet nu ja nav resurss, lieli panākumi nevar būt. Tikai iekost kādu reizi, uzspīdēt.
Ja tiešām varētu tik vienkārši matemātiski pieiet tam iedz skaitam, tad es izdalītu Latvijas iedz skaitu ar Nīderlandes iedz skaitu un cerētu, ka muma kaut smaka būtu no tā Nīderlandes futbola procenta, kas man būtu iznācis. Nebūtu ne smakas!

Un jā... apzināti tie, kas spēlē labi un arī tie, kas ar lieliem cilvēku resursiem spēle vāji.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:29, pirms 7 gadiem
Volkovs, iespējams, vairs nespēlēs. Te būtu vietā atcerēties, kā savulaik Salija izrubīja Grigorenko uz visu atlikušo čempi.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:30, pirms 7 gadiem
9:1.... Jazvana 911

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:31, pirms 7 gadiem
biskaps rakstīja: To nu gan es nezinu, tas Tev jāprasa bimbambolistiem.
Jēcī izņemot PSRS laikos uzslietā Vārpas stadiona un Lauktehnikas nekā nav. Vēl 3 vidusskolā bija liela zāle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:33, pirms 7 gadiem
JARKO NIEMINENS rakstīja: Tava ur1lu izlase tāpat visiem pārējiem pap1sīs, līdz ar to nestāsti man lūdzu tagad te par kaunu, pedjik-url1a
https://www.youtube.com/watch?v=ZEq...

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:33, pirms 7 gadiem
JARKO NIEMINENS rakstīja: Tava ur1lu izlase tāpat visiem pārējiem pap1sīs, līdz ar to nestāsti man lūdzu tagad te par kaunu, pedjik-url1a
pastāsti kāds man sakars ar urlām? ko zini par mani vispār? tev patīksmi skatīties ka Latvijas izlase ar tādu rezultātu pajāj?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:35, pirms 7 gadiem
Volx rakstīja: Kāpēc vēl neviens nav pamanījis, ka dāņi ved 2:0 pret somiem?
dāņi malači

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:36, pirms 7 gadiem
DinamoForLife rakstīja: Kādā ziņā krievi tika dauzīti? Neesmu neko tādu pat manījis.
Man vēlreiz atkārtot? Ulmanis toreiz kā garants teica - JĀ, SAVICKIS PARĀDU ATDOS! .,....kur ir?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-12-28 01:38, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ja tiešām varētu tik vienkārši matemātiski pieiet tam iedz skaitam, tad es izdalītu Latvijas iedz skaitu ar Nīderlandes iedz skaitu un cerētu, ka muma kaut smaka būtu no tā Nīderlandes futbola procenta, kas man būtu iznācis. Nebūtu ne smakas!

Un jā... apzināti tie, kas spēlē labi un arī tie, kas ar lieliem cilvēku resursiem spēle vāji.
Kā to ņem, deviņas reizes mazāk cilvēku, trīs reizes zemāks dzīves līmenis, plus futbols nav sporta veids numur viens. Arī sistēma daudz vājāka, nevar noliegt. Drīzāk jāsalīdzina ar kādu Ungāriju, kas varētu būt pāris reizes stprāka kam 10 miljoni, bet dabigi arī futbols numur viens un citas tradīcijas, Protams, mums pašiem ir bēdīgi, gada futbolists Šveices otrās līgas špīleris.

     [+] [-]

, 2016-12-28 01:50, pirms 7 gadiem
Dāņi 3:0

     [+] [-]

, 2016-12-28 07:46, pirms 7 gadiem
MUHAHAHAHAHA. Kārtējo reizi var ieņirgt par troļļiem!

Jirgens Rozenbergs/Džo Cimmermans, 2016-12-27 16:41, vakar, ignorēt, atbildēt
Pret krieviem jau būs vieglāk, tomēr līmeni zemāka komandā kā ASV.