Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

U-18 hokejisti iekļūšanu elitē atzīmē ar ungāru sakaušanu

Jānis Pārums

U-18 hokejisti iekļūšanu elitē atzīmē ar ungāru sakaušanu
Foto: Romualds Vambuts

Šovakar pasaules čempionātu hokejā 1. divīzijā ar uzvaru noslēdza Latvijas U-18 hokejisti, kas pēdējā mačā ar 5:0 sagrāva Ungāriju. Divi vārti Teodora Bļugera rēķinā. Jāatgādina, ka jau pirms šīs spēles latvieši bija nodrošinājuši iekļūšanu elitē.

Latvijas hokejisti veiksmīgi iesāka spēli jau ceturtajā minūtē izvirzoties vadībā, bet perioda vidū pēc Teodora Bļugera metiena panāca jau 2:0. Drīz pēc tam ungāriem bija lieliska iespēja samazināt rezultātu līdz minimumam, taču Ričards Hardi nerealizēja soda metienu. Trešdaļas beigās latvieši pārsvaru palielināja līdz 3:0.

Otrajā periodā latvieši nomētāja, tomēr Ungārijas vārtsargu Adamu Veju izdevās pārspēt tikai reizi, kad precīzi meta Roberts Lipsbergs – 4:0. Mača izskaņā savus otros vārtus spēlē guva Teodors Bļugers, panākot – 5:0.

Latvijas treneri par mūsu komandas turnīra labāko hokejistu atzinuši vārtsargu Rihardu Cimermani, bet par turnīra labāko vārtsargu (izvēlas direktorāts) izraudzīts Elvis Merzļikins.

Turnīra trīs labākie spēlētāji

Vārtsargs – Elvis Merzļikins (Latvija)
Aizsargs – Rubens Rampaco (Itālija)
Uzbrucējs – Benjamins Nemešs (Ungārija)

Pasaules čempionāts hokejā 1. divīzijā

Latvija – Ungārija 5:0 (3:0, 1:0, 1:0)
Vārti: 3:40 1:0 Nīmanis (Andersons, Dasutins), 10:49 2:0 Bļugers (Kļaviņš, Jeļisejevs), 19:01 3:0 Jeļisejevs (Kurmis), 32:21 4:0 Lipsbergs (Andersons, Nīmanis), 57:55 5:0 Bļugers.
Vārtsargi: Cimermanis – Pleškans
Metieni: 48-24
Soda minūtes: 10-41

Slēpts komentārs: arvils

 +35 [+] [-]

, 2011-04-17 22:16, pirms 13 gadiem
arvils rakstīja: Pirmaa sausaa speele!
Man liekas, ka pirmā tā nav...
Slēpts komentārs: sanorin

  +8 [+] [-]

, 2011-04-17 22:17, pirms 13 gadiem
Ļoti pārliecinoši mūsējie nospēlēja visu turnīru

 +26 [+] [-]

, 2011-04-17 22:17, pirms 13 gadiem
Ungāru vārtsargs gan labais

  +8 [+] [-]

, 2011-04-17 22:17, pirms 13 gadiem
nu ja , malachi chalji
cerams naakamgad spees notureet vietu elitee - to arii noveelu chaljiem

 +17 [+] [-]

, 2011-04-17 22:17, pirms 13 gadiem
beigās vel (finger) skatiitajiem parādija

  +3 [+] [-]

, 2011-04-17 22:17, pirms 13 gadiem
arvils rakstīja: Pirmaa sausaa speele!
otrā sausā

 +11 [+] [-]

, 2011-04-17 22:18, pirms 13 gadiem
interesanti, kurus speletajus sie NHL skauti brauc skatities?
ja vini brauc, tad brauc skatities kadus konkretus vardus, nevis vienkarsi uz dullo.
Klavins vai Nimanis, varbut Siksna. parejie musu lideri Lipsbergs, Blugers, Kuzmenkovs, Andersons ir NHL 2012 gada prospecti

 +16 [+] [-]

, 2011-04-17 22:20, pirms 13 gadiem
nhl skauti neseezh 1. divizijaa, vinjus interesee elite!
Slēpts komentārs: T R A K A I S

  +8 [+] [-]

, 2011-04-17 22:23, pirms 13 gadiem
Mums jālepojas ar mūsu izlasēm, jo visas ir Elites grupās, gan u-18, gan u-20, gan lielā izlase!

  +2 [+] [-]

, 2011-04-17 22:23, pirms 13 gadiem
Var redzeet progresu. shajaa liga mums nav ko darit. nakamgad noteikti neizkritiis no augstaakaas

 +12 [+] [-]

, 2011-04-17 22:24, pirms 13 gadiem
Ungaaru vartusargs nemaak zaudeet (finger)

  +3 [+] [-]

, 2011-04-17 22:24, pirms 13 gadiem
rronijs rakstīja: Var redzeet progresu. shajaa liga mums nav ko darit. nakamgad noteikti neizkritiis no augstaakaas
tur jau taa lieta, ka shis liimenis ir par zemu, bet eliti tomeer arii nevar celt...
Slēpts komentārs: Dzejnieks

  +6 [+] [-]

, 2011-04-17 22:25, pirms 13 gadiem
un tā katru otro gadu...šeit jau kā zivs ūdenī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-17 22:26, pirms 13 gadiem
Kāds var pateikt kapēc Kurmim iedeva piespēli kad vārtus guva Jelisejevs.Visi taču redzēja ka piespēli atdeva Kļaviņš.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-17 22:27, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: interesanti, kurus speletajus sie NHL skauti brauc skatities?
ja vini brauc, tad brauc skatities kadus konkretus vardus, nevis vienkarsi uz dullo.
Klavins vai Nimanis, varbut Siksna. parejie musu lideri Lipsbergs, Blugers, Kuzmenkovs, Andersons ir NHL 2012 gada prospecti
NHL sakuti jebkurā gadījumā nestrādā vienai vasarai, bet gan vismaz 2 gadu cēlienā (nopietni) un 5 gadu periodam - ar skatu nākotnē.

  +8 [+] [-]

, 2011-04-17 22:28, pirms 13 gadiem
Ja nopietni, tad tik vaaja grupa nekad nebija bijusi, vienmeer ir bijusi kaada komanda ar, kuru izsskkiras cellaziime, vai nu baltkrievi, daanni, norveeggi utt.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-17 22:28, pirms 13 gadiem
bliezhnja rakstīja: nhl skauti neseezh 1. divizijaa, vinjus interesee elite!
nefantaze, skauti sez ari 1 divizijas tribines. tas nav nekads noslepums. tapat ka nav noslepums, ka vini bija tribines ari sodien, ari Blugers(izlase GM) to apstiprinaja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-17 22:28, pirms 13 gadiem
taure rakstīja: Kāds var pateikt kapēc Kurmim iedeva piespēli kad vārtus guva Jelisejevs.Visi taču redzēja ka piespēli atdeva Kļaviņš.
Man jau arī izskatijās ka tas bija Kļaviņš neviss Kurmis.Tā jau gadās.Tur vajadzēja kapteinim to izlabot.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-17 22:29, pirms 13 gadiem
Marquis rakstīja: Ja nopietni, tad tik vaaja grupa nekad nebija bijusi, vienmeer ir bijusi kaada komanda ar, kuru izsskkiras cellaziime, vai nu baltkrievi, daanni, norveeggi utt.
+ šogad arī spēļu bija mazāk, jo Japāna (kas ne tuvu nav slikta komanda) nepiedalījās.

  -4 [+] [-]

, 2011-04-17 22:31, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NHL sakuti jebkurā gadījumā nestrādā vienai vasarai, bet gan vismaz 2 gadu cēlienā (nopietni) un 5 gadu periodam - ar skatu nākotnē.
Tu vispār saproti ko raksti?

  -2 [+] [-]

, 2011-04-17 22:33, pirms 13 gadiem
redzeejaat kaa ungaaru vaartsargs veel beigaas fakuci paraadiija? es vinju par to kaartiigi noslaaniitu!!!

  -3 [+] [-]

, 2011-04-17 22:35, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NHL sakuti jebkurā gadījumā nestrādā vienai vasarai, bet gan vismaz 2 gadu cēlienā (nopietni) un 5 gadu periodam - ar skatu nākotnē.
Kādiem diviem gadiem ko Tu tur stāsti.Jūlijā ir drafts un viņiem ir japabeidz rakstīt atsauksmes par čaļiem kurus viņi ir vērojuši visu sezonu.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-17 22:38, pirms 13 gadiem
sweges rakstīja: Kādiem diviem gadiem ko Tu tur stāsti.Jūlijā ir drafts un viņiem ir japabeidz rakstīt atsauksmes par čaļiem kurus viņi ir vērojuši visu sezonu.
un pēc jūlija viņi atslēdzas? vai pat izzūd?
Slēpts komentārs: marksis

  +3 [+] [-]

, 2011-04-17 22:38, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NHL sakuti jebkurā gadījumā nestrādā vienai vasarai, bet gan vismaz 2 gadu cēlienā (nopietni) un 5 gadu periodam - ar skatu nākotnē.
ari taisniba.
bet es nebutu parsteigts ja tas pats Nimanis kadam butu iepaticies, izskatijas parsteidzosi nobriedis attieciba pret saviem kolegiem. uz parejo fona izskatijas ka aizsargs kuram butu vismaz paris sezonu profesionala pieredze.

  -1 [+] [-]

, 2011-04-17 22:38, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: NHL sakuti jebkurā gadījumā nestrādā vienai vasarai, bet gan vismaz 2 gadu cēlienā (nopietni) un 5 gadu periodam - ar skatu nākotnē.
Tas kad uz turnīru Rīgā būs daudz skautu jau Abragam rakstīju kādu laiku atpakaļ.Ja netici vari pajautāt Abragam.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-17 22:41, pirms 13 gadiem
sweges rakstīja: Kādiem diviem gadiem ko Tu tur stāsti.Jūlijā ir drafts un viņiem ir japabeidz rakstīt atsauksmes par čaļiem kurus viņi ir vērojuši visu sezonu.
Nu tie divi (ja ne vairāk) gadi ir laiks, cik ilgi LĪDZ draftam tiek sekots talantam līdzi. Kas zina, varbūt arī mazāk.

 +16 [+] [-]

, 2011-04-17 22:42, pirms 13 gadiem
sweges rakstīja: Kādiem diviem gadiem ko Tu tur stāsti.Jūlijā ir drafts un viņiem ir japabeidz rakstīt atsauksmes par čaļiem kurus viņi ir vērojuši visu sezonu.
Drafts, pirmkārt, ir jūnijā. Pirms Jāņiem.
Otrkārt, tas ir idejiski - T.i. jau tagad viņi pastiprināti skatās nākamā gada spēlētājus (šī gada spēlētāji jau viņiem praktiski ir interesanti tikai atsevišķos gadījumos).

Spēlētāju novērtēšana notiek visu laiku! Nav tā, ka kkur Septembrī atnāk skauti uz biroju un saka: "Nu, ko atkal jāskatās kas tur nākamajam gada gatavojas?". Viņi nopietni info iegūst jau labu laiku iepriekš (Kaut vai Girgensona piemērs, kad viņam jau ap 15 gadiem sāka "piemērīt" NHL draftu).

Krosbiju vispār no 10 gadiem pētīja.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-17 22:42, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Tie jau tik pat labi var būt zviedru skauti.Tak sen jau iet runas ka Kļaviņu grib U20 superelites klubi.Jums tik NHL galvā
Lai spelētu Zviedrijā jau nevajag skautu.Tur pietiek ar aģentu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2011-04-17 22:43, pirms 13 gadiem
taure rakstīja: Tu vispār saproti ko raksti?
vins tad vismaz saprot! Tu labak izvelc pirkstu no deguna un ja jauta tad kaut ko normalu! sen tik idiotisku jautajumu nebiju lasijis! MULKIS

  +6 [+] [-]

, 2011-04-17 22:43, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Drafts, pirmkārt, ir jūnijā. Pirms Jāņiem.
Otrkārt, tas ir idejiski - T.i. jau tagad viņi pastiprināti skatās nākamā gada spēlētājus (šī gada spēlētāji jau viņiem praktiski ir interesanti tikai atsevišķos gadījumos).

Spēlētāju novērtēšana notiek visu laiku! Nav tā, ka kkur Septembrī atnāk skauti uz biroju un saka: "Nu, ko atkal jāskatās kas tur nākamajam gada gatavojas?". Viņi nopietni info iegūst jau labu laiku iepriekš (Kaut vai Girgensona piemērs, kad viņam jau ap 15 gadiem sāka "piemērīt" NHL draftu).
Vai tad Tu ekspert nezini ka šogad drafts ir pārlikts uz jūlija sākumu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2011-04-17 22:50, pirms 13 gadiem
Wyoming rakstīja: Būtu jocīgi, ja būtu savādāk pret komandām, kur hokejs ar vārdu profesionāls nav saistāms.
neprofesionāls? varbūt nepopulārs, bet ne neprofesionāls

     [+] [-]

, 2011-04-17 22:51, pirms 13 gadiem
sweges rakstīja: Tas kad uz turnīru Rīgā būs daudz skautu jau Abragam rakstīju kādu laiku atpakaļ.Ja netici vari pajautāt Abragam.
un vai par kadu no musejiem ir tiesam kautcik nopietna interese?
atceros, ka vairakas rezies esi minejis, ka Klavinu sogad draftes, cik tas ir reali?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-17 22:53, pirms 13 gadiem
Yuri rakstīja: Viasat sport : Rangers : Capitals
UN !?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-17 23:02, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: un vai par kadu no musejiem ir tiesam kautcik nopietna interese?
atceros, ka vairakas rezies esi minejis, ka Klavinu sogad draftes, cik tas ir reali?
Par to grūti spriest cik tas ir reāli.Nevienam jau pirms tam nesaka mēs Tevi ņemam.Tā ir liela laimes spēle.Laiks radīs.Nav jau vairāk ilgi jagaida.Pat ja esi sarakstā vēl neko nenozimē.

  -2 [+] [-]

, 2011-04-17 23:05, pirms 13 gadiem
Isteniba nebija nemaz tik labi, pretinieki vaji un speles ar bija viduvejas..ja butu shveice, vacija vai norvegjija, latvija nekur nebutu tikusi..

     [+] [-]

, 2011-04-17 23:06, pirms 13 gadiem
Domāju, ka Kļaviņš ir reālākais šī gada drafta kandidāts. Teorētiski jau Gudļevskis vēl "slavenajā" MHL tūrē brauca, bet šaubos, ka kādam būs iekritis acīs. Arī MHL sezonas otrajā pusē savus status diezgan nosita uz leju.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-17 23:08, pirms 13 gadiem
sweges rakstīja: Vai tad Tu ekspert nezini ka šogad drafts ir pārlikts uz jūlija sākumu?
Es kā eksperts zinu, ka šogad drafts notiek 24.-25. jūnijā, Sentpolā, Minesotā.
Neekspertiem gan būtu vismaz jāpagūglē pirms rakstīt muļķības. Vai arī provokācijas jāorganizē pārdomātāk.

     [+] [-]

, 2011-04-17 23:12, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja: Es kā eksperts zinu, ka šogad drafts notiek 24.-25. jūnijā, Sentpolā, Minesotā.
Neekspertiem gan būtu vismaz jāpagūglē pirms rakstīt muļķības. Vai arī provokācijas jāorganizē pārdomātāk.
Man Tevi provicēt tiešām nav vajadzīgs,bet man ir tāda informācija.Kad nāks tuvāk tad jau redzēsim kad īsti ir.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-17 23:15, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Bija jau labi bet jāatceras ka priekš NHL tiešām ir elites divīzijas komandas kur piemēram tādam Ņikitam Kučerovam jau 3 spēlēs ir 10(5+5) punkti!!!!Skauti strādā uz tām līgām kur ir tāda lieta kā drafts(piemēram KHL gadījumā mūsu galvenais skauts ir Sējēja kungs).
Tātad varam palasīt ko raksta skauti par RW Nikita Kucherov – Team Russia
One of the squads most offensively gifted players, Kucherov had a great Five Nations Tournament in February and will likely be one of the Russian teams main point producers in Germany. Some see a selfish puckhog who is unwilling to play a team based game. While his skill is unquestionable, he could use the games in Germany to show scouts that he can contribute in a team environment and possible earn a mid-to-late round draft selection come June.
Jāatzīmē ka skautiem U-18 ir pēdējā izrāde kur vietas/reitingi jau ir sadalītas un tikai ļoti laba/slikta snieguma gadījumā tās var mainīties.
Kur interesanti spēlēja tāds zvaigzne kā SLOVĒŅU Kopitars pirms nokļuva NHL?

     [+] [-]

, 2011-04-17 23:17, pirms 13 gadiem
Babajs rakstīja: Kur interesanti spēlēja tāds zvaigzne kā SLOVĒŅU Kopitars pirms nokļuva NHL?
Ja nemaldos tad Zviedrijā.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-17 23:19, pirms 13 gadiem
sweges rakstīja: Man Tevi provicēt tiešām nav vajadzīgs,bet man ir tāda informācija.Kad nāks tuvāk tad jau redzēsim kad īsti ir.


2011 NHL Entry Draft - Wikipedia, the free...
2011 NHL Entry Draft
2011 NHL Entry Draft Date

3 avoti ir tikai tā, drošības labad. Pilnīgi pietiktu ar vienu (otro), kas ir drafta oficiālā mājaslapa.

  +5 [+] [-]

, 2011-04-17 23:22, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja:

2011 NHL Entry Draft - Wikipedia, the free...
2011 NHL Entry Draft
2011 NHL Entry Draft Date

3 avoti ir tikai tā, drošības labad. Pilnīgi pietiktu ar vienu (otro), kas ir drafta oficiālā mājaslapa.
jā, jā, bet redzēsim, kad nāks tuvāk

  +2 [+] [-]

, 2011-04-17 23:23, pirms 13 gadiem
Arī vājāks pretenieks ir jāuzvar ! Apsveicu-Labs darbiņš,kas padarīts !

     [+] [-]

, 2011-04-17 23:24, pirms 13 gadiem
Juris Miņins rakstīja:

2011 NHL Entry Draft - Wikipedia, the free...
2011 NHL Entry Draft
2011 NHL Entry Draft Date

3 avoti ir tikai tā, drošības labad. Pilnīgi pietiktu ar vienu (otro), kas ir drafta oficiālā mājaslapa.
Pēc visa spriežot Tev ir taisnība.Bet pagaidīsim līdz junijam.

     [+] [-]

, 2011-04-17 23:27, pirms 13 gadiem
sweges rakstīja: Pēc visa spriežot Tev ir taisnība.Bet pagaidīsim līdz junijam.

     [+] [-]

, 2011-04-17 23:30, pirms 13 gadiem
playthegame rakstīja: ari taisniba.
bet es nebutu parsteigts ja tas pats Nimanis kadam butu iepaticies, izskatijas parsteidzosi nobriedis attieciba pret saviem kolegiem. uz parejo fona izskatijas ka aizsargs kuram butu vismaz paris sezonu profesionala pieredze.
man ar patīkami pārsteidza. Lai tik neaiziet Saviela pēdās.

  +2 [+] [-]

, 2011-04-17 23:30, pirms 13 gadiem
sweges rakstīja: Pēc visa spriežot Tev ir taisnība.Bet pagaidīsim līdz junijam.
Nu pagaidīsim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-04-17 23:35, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Par Kļaviņu varētu interesēties jo viens zviedrs no 3.līgas(Kļaviņš ir 4.līgā) ir pamanīts un atrodas pat pirmajā 50-niekā šī gada draftā http://www.eliteprospects.com/player.php?player=13766
Kļaviņš paliek Zviedrijā.Viņam jau ir komanda.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-17 23:37, pirms 13 gadiem
tas mīkstais arī man parādija fakuci nemāk zaudēt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-17 23:42, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Kāda ja nav noslēpums?
Tas jau neatmaina ka viņu nevar kāds izdraftēt
Piedod nāksies tev pagaidīt.Negribu no viņa dabūt par kaklu par informācijas izpaušanu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-17 23:51, pirms 13 gadiem
Volx rakstīja: Tad jau noteikti uz augšu , ja?
A20 superellite pluss lielie.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-04-18 06:27, pirms 13 gadiem
rronijs rakstīja: Var redzeet progresu. shajaa liga mums nav ko darit. nakamgad noteikti neizkritiis no augstaakaas
Tas bija shitas gads atceries, ka nakoshgad 93 gadi nevar speeleet un sameklee pietiekoshi labus 94 gadus, kas vareetu neizkrist. Galva jaadabuu vietaa tev!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2011-04-18 12:16, pirms 13 gadiem
sweges rakstīja: Pēc visa spriežot Tev ir taisnība.Bet pagaidīsim līdz junijam.
Pēc visa spriežot Tu esi klauns.

  +3 [+] [-]

, 2011-04-18 13:38, pirms 13 gadiem
rronijs rakstīja: Var redzeet progresu. shajaa liga mums nav ko darit. nakamgad noteikti neizkritiis no augstaakaas
A kāda vaina? Vienu gadu izkrītam, nākamgad esam čempioni. Un tā uz riņķi.

  +1 [+] [-]

, 2011-04-18 16:26, pirms 13 gadiem
Mala4i