Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Sprukts varētu izlaist pasaules čempionātu

Sprukts varētu izlaist pasaules čempionātu
Jānis Sprukts
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze/f64

Gaidāmajā pasaules hokeja čempionātā Latvijas izlasei varētu nākties spēlēt bez Kontinentālās hokeja līgas (KHL) kluba Jaroslavļas "Lokomotiv" centra Jāņa Sprukta. Tiešs lēmums par iespējamo nespēlēšanu gan vēl neesot pieņemts, tomēr izlases ģenerālmenedžeris Māris Baldonieks sarunā ar "Latvijas Avīzi" atklājis, ka sportists esot runājis par nogurumu pēc aizvadītās sezonas.

"Kā varu komentēt baumas, ka Jānis Sprukts šopavasar nespēlēs izlasē? Redzēsim, vēl ir daudz laika. Bet, jā – viņa nostāja ir strikta, esot noguris. Ar pārējiem, kam nupat beigusies sezona – Kasparu Daugaviņu, Miķeli Rēdlihu, Artūru Kuldu, turpinās pārrunas," sarunā "Latvijas Avīzei" sacīja Latvijas hokeja valstsvienības ģenerālmedžeris Māris Baldonieks. Latvijas Hokeja federācijas (LHF) preses sekretārs Māris Gorbunovs sarunā ar Sportacentrs.com atklāja, ka Daugaviņš pievienosies komandā pēc 20.aprīļa.

KHL regulārajā sezonā Sprukts aizvadīja 14 spēles, izceļoties ar septiņiem (2+5) punktiem, savukārt 18 Gagarina kausa izcīņas mačos latviešu centrs pievienoja četrus (0+4) punktus. "Play-off" latvietim nedaudz zemāks spēles laiks – vidēji 14 minūtes un 34 sekundes (reg.sezonā - 15:18). Sprukta rēķinā arī pieci mači Soču olimpiskajās spēlēs (2+2).

Tāpat Baldonieks atklāja, ka trīs jaunie hokejisti treniņos ar valstsvienību vairs nepiedalīsies: "Paldies par darbu pateicām Edgaram Kļaviņam, Mikam Lipsbergam un Artūram Kuzmenkovam. Viņi ir centīgi puiši un nākotnē ir labas iespējas iekļūt izlasē, bet šoreiz treniņus vairs neturpinās. Šonedēļ turpināsim treniņus Ozolniekos. No pirmdienas mums pievienojas Lauris Dārziņš, Mārtiņš Cipulis un Armands Bērziņš. Ervīns Muštukovs Somijā pastiepa potīti, bet nekas nopietns neesot." Šodien izlasei klāt nākuši arī Krievijas Augstākās hokeja līgas (VHL) kluba Ņeftekamskas "Toros" uzbrucēji Kaspars Saulietis un Artūrs Mickevičs, kā arī Miks Indrašis, vēsta LHF "Twitter" konts. Jāpiebilst, ka Dārziņš gan šodien vēl nav pievienojies izlasei, jo ir apslimis, tomēr tuvāko dienu laikā būs klāt ierindā, Sportacentrs.com apliecinājis Gorbunovs.

Jau iepriekš par nespēlēšanu pasaules čempionātā paziņojuši aizsargi Georgijs Pujacs un Krišjānis Rēdlihs - Pujacs savu lēmumu pamatojis ar vēlmi apārstēt iegūtās traumas un atpūsties, savukārt Rēdlihs šovasar vēlas vairāk laika veltīt savai ģimenei.

Tikmēr ceturtdien vakara treniņā pievienosies arī galvenais treneris Teds Nolans, kurš tajā dienā ieradīsies no Ziemeļamerikas, Sportacentrs.com apstiprinājis Gorbunovs, savukārt Zemgus Girgensona pievienošanās pārējai izlasei gaidāma vēlāk. Iepriekš (pirms NHL regulārā čempionāta noslēdzošās spēles) Nolans gan norādījis, ka grasās pievienoties valstsvienībai tikai maija sākumā.

Izmantotie resursi:
LA | Latvijas avīze
The Official Web Site - Buffalo Sabres
LV Hokeja federācija (lhf_lv) on Twitter

 +55 [+] [-]

, 2014-04-14 09:44, pirms 10 gadiem
Es arī esmu saguris, uz darbu šorīt neiešu

 +44 [+] [-]

, 2014-04-14 09:45, pirms 10 gadiem
Un ko lai saka NHL puikas,kas brauc uz PC?
Sprukts ir vnk mikstais...
SItadus uz nakoso OS kvalifikaciju nevajag nemt.

 +30 [+] [-]

, 2014-04-14 09:48, pirms 10 gadiem
82 spēles NHL varētu būt tas pats, kas KHL viss regulārais čempionāts un Gagarina kausa fināls.

 +17 [+] [-]

, 2014-04-14 09:48, pirms 10 gadiem
kuro reizi viņš jau šitā atsakās jptv..

 +56 [+] [-]

, 2014-04-14 09:49, pirms 10 gadiem
Tas ir dīvaini. Cik es atceros Spruksts Loko pievienojās kkur sezonas vidū, un pēc tam vēl dabūja traumu, kur izlaida kādu laiku...bet tik un tā ir noguris..dīvaini
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2014-04-14 09:51, pirms 10 gadiem
Ja šī nav ''prese pīle'', tad J.Sprukta akcijas neatgriezeniski krītas.Diemžēl.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2014-04-14 09:52, pirms 10 gadiem
Lai jau nespēlē, bet reāli, ja atbirs vēl līderi pec lideriem, tad musus minska sagaidīs auzas, reali šogad mums ir sasodīti stipra grupa, un mes bez lideriem, varam pat izlidot no elites, sakat ko gribat, bet tā var notikt, ja šitā pa vienam atteiksies spēlēt spēlētāji !

 +22 [+] [-]

, 2014-04-14 09:52, pirms 10 gadiem
Nu neko darīt ar to Spruktu, tiešām šaubīgais...
pārsteidz, ka Punnenovs nav pasaukts!
varētu arī R.Lipsbergu un Ē.Ševčenko notestēt, tiem ZA sezona beigusies..
Bļugeram ar beigusies, tik laikam jāmācās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +12 [+] [-]

, 2014-04-14 09:55, pirms 10 gadiem
Krikunovs februārī "«Es lieliski pazīstu Latvijas izlases spēlētājus, ar kuriem bieži esmu komunicējis. Viņi man ir teikuši, ka neviens nevēlas doties uz gaidāmo pasaules čempionātu Minskā,» piebildis Krikunovs. «Ja ar izlasi, nedod Dievs, tiktu zaudēta vieta spēcīgākajā divīzijā, treneris kļūtu par pēdējo cilvēku valstī. Es hokejistiem esmu teicis, ka Latvijas izlasei šajā pasaules čempionātā ir labas izredzes uz augstu vietu, tomēr viņi saka, ka pēc olimpiskajām spēlēm pasaules čempionātā negribēs piedalīties.»
apollo.lv

 +50 [+] [-]

, 2014-04-14 09:57, pirms 10 gadiem
5 spēles izlasē, 14 spēles regulārajā sezonā +18 spēles play off.
Ātri gan Sprukts šogad noguris.

 +16 [+] [-]

, 2014-04-14 09:59, pirms 10 gadiem
Nedomāju, ka nogurums šeit ir īstais iemesls.

 +38 [+] [-]

, 2014-04-14 10:00, pirms 10 gadiem
To sauc par - Biedriņa sindromu !

 +11 [+] [-]

, 2014-04-14 10:01, pirms 10 gadiem
No kā saguris no 14 spēlēm reg.sez. un 18 play off ? šitādiem klauniem vairs nav ko piedāvāt , jo nav viņš nekāda mega zvaigzne , ka drīkstētu ateikties - Girgensons šo sezon labi nokaplējis un viņš brauks uz PČ.

 +29 [+] [-]

, 2014-04-14 10:01, pirms 10 gadiem
Dzirdēju bamas ka šis ir vienk zem sievas tupeles... un viņa lemj ko viņam darīt... pagājusō reizi kad viņš bija "noguris" sieva PČ laikā bija ieplānojsi kaut kādu ceļojumu

 +21 [+] [-]

, 2014-04-14 10:01, pirms 10 gadiem
Ja cilvēks negrib, nu tad negrib, nav ko tur lieki ņemties ap viņu. Tas ir viņa lēmums un viss.

Izlase nav obligātais karadienests, tur obligāti nav jāspēlē. Labāk, lai spēlē tie, kuri patiešām grib to darīt.

 +12 [+] [-]

, 2014-04-14 10:01, pirms 10 gadiem
Jānim vienkārši nav motivācijas,tā tas bija arī Dinamo laikos...

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 10:03, pirms 10 gadiem
Sākas jau..

  +6 [+] [-]

, 2014-04-14 10:05, pirms 10 gadiem
Maikls Skolfilds rakstīja: Sākas jau..
turpinās, nevis sākas...
Sprukts nav pirmais kurš atteicās...

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 10:05, pirms 10 gadiem
Atpūties, Jānīt, atpūties, tāpat mēs zinām, ka esi lāčukiņš

     [+] [-]

, 2014-04-14 10:06, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: turpinās, nevis sākas...
Sprukts nav pirmais kurš atteicās...
Domāju , ka Karsums arī nebūs.

  +6 [+] [-]

, 2014-04-14 10:06, pirms 10 gadiem
No Sprukta puses tas nu nav pārsteigums, to jau gaidīju.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 10:08, pirms 10 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Domāju , ka Karsums arī nebūs.
Karsums un Bārtulis guva traumas play-off, abi varētu nebūt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +15 [+] [-]

, 2014-04-14 10:10, pirms 10 gadiem
Labi ,ka vismaz atklāts un neizdomā melīgus attaisnojumus.Tomēr Srukta kungam vajadzētu iziet rūpīgākas ārstu pārbaudes,varbūt šim profesionālim kaut kas nav kārtībā ar veselību.

  +7 [+] [-]

, 2014-04-14 10:10, pirms 10 gadiem
Ļoti labi , ka Dārziņš ar Cipuli būs un kā ir ar Ņiživiju ?

  -3 [+] [-]

, 2014-04-14 10:11, pirms 10 gadiem
gggg rakstīja: To sauc par - Biedriņa sindromu !
Tieši tā! Biedriņš uzspēlēja olimpiskajās spēlēs kā Latvijas izlases līderis, pēc tam NBA pleiofu pirmajās kārtās palīdzeja izslēgt abus galvenos pretendentus uz čempionu gredzeniem, konferences finālā piedzīvoja rūgtu zaudējumu un negribēja braukt uz kaut kādu otrās šķiras turnīru, kāds ir olimpiskās sezonas pasaules čempis, kas tik un tā notiek katru gadu? Labrīt!

  +8 [+] [-]

, 2014-04-14 10:11, pirms 10 gadiem
Šosezon kopā viņš aizvadijis 32 spēles , 14 regulārajā sezonā un 18 playoff spēles. NU KĀ VAR BŪT NOGURIS????

 +57 [+] [-]

, 2014-04-14 10:12, pirms 10 gadiem
No senas Nolana intervijas:

''Kā jūs rīkosieties, ja pamanīsiet, ka treniņos kādam nav acīs liesma un viņš nav sajūsmā par spēlēšanu valstsvienībā?

Protams, ka ir daudzi iemesli, kāpēc spēlētājs varētu būt noguris, taču profesionālajiem sportistiem ir tā privilēģija, ka viņi var trenēties divas stundas dienā, bet pārējo laiku gulēt. Tāpēc viņiem nav iemesla būt nogurušiem. Atlēti rūpējas par savu ķermeni. Profesionāliem sportistiem nav tādas lietas kā noguruma, ne hokejā. Tie, kas ikdienā strādā 12 stundas dienā, tiem vajadzētu būt nogurušiem. Ja kāds negribēs spēlēt, es atradīšu tādu, kurš to vēlēsies darīt. Ja nāksies spēlēt ar divām vai trijām maiņām, ja četratā būs jāspēlē aizsardzībā – lai tā būtu.''

     [+] [-]

, 2014-04-14 10:12, pirms 10 gadiem
Tas nav jaunums. To jau teicu sen atpakaļ, ka čaļi boikotēs PČ. LHF jau arī to zināja. Tapēc ir izsaukti tik daudz jaunie.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 10:12, pirms 10 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Ļoti labi , ka Dārziņš ar Cipuli būs un kā ir ar Ņiživiju ?
domā vēlreiz pierunās Ņiživiju palīdzēt izlasei , kā uz OS kvalifikāciju?
Ozo un Ņiživiju nav ko gaidīt, abi pateikuši, ka beiguši izlases karjeru!

  +7 [+] [-]

, 2014-04-14 10:13, pirms 10 gadiem
marko_polo rakstīja: Es arī esmu saguris, uz darbu šorīt neiešu
Uz darbu (Kas Spruktam ir Jaroslavļas klubā) būs vien jāiet, bet uz tautu deju kolektīva mēģinājumu pēc darba (kas ir izlase) gan vari neiet.

 +23 [+] [-]

, 2014-04-14 10:15, pirms 10 gadiem
Prieks par Dārziņu. Sprukta gadījumā gaidu galavārdu no paša hokejista. Nogurums jau liekas pārāk smieklīga atruna. Lai parunā ar OZO,kas ir nogurums.

  -3 [+] [-]

, 2014-04-14 10:17, pirms 10 gadiem
Avs rakstīja: Prieks par Dārziņu. Sprukta gadījumā gaidu galavārdu no paša hokejista. Nogurums jau liekas pārāk smieklīga atruna. Lai parunā ar OZO,kas ir nogurums.
To Ozo, kuram regsezonas beigās tika ļauts atpūsties pirms play-off?

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 10:18, pirms 10 gadiem
Pastnieks savā elementā. Nekad nav paticis šis spēlētājs kā cilvēks - liels, ražens puika, bet dvēselē tāds mīkstais vien ir. Paskatoties, kā runā, kā izturas intervijās... nu nav bērnībā viņš bijis populārs skolas biedru vidū, tāda ir mana pārliecība. Lai jau džeks maļas pa savu pro karjeru, lai jau veiksmīte stāv klāt, bet izlasē es nemaz neiebilstu šo vairs neredzēt... tāpat kā Galviņu un mūžam grūto bērnu Bukartu. Masala ar vienmēr ir lavierējis uz šīs robežas... Lai spēlē tie, kas reāli var un grib!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 10:19, pirms 10 gadiem
Kaapeec nenjem jaunos, ja nenjem, tad vismaz iemesls - kaapeec? Lipsbergam, Bukartam un Golovkovam sezona beigusies, Jevpalova Armada 2-3 seerijaa zaudee.

  -2 [+] [-]

, 2014-04-14 10:22, pirms 10 gadiem
Andzzeys rakstīja: Pastnieks savā elementā. Nekad nav paticis šis spēlētājs kā cilvēks - liels, ražens puika, bet dvēselē tāds mīkstais vien ir. Paskatoties, kā runā, kā izturas intervijās... nu nav bērnībā viņš bijis populārs skolas biedru vidū, tāda ir mana pārliecība. Lai jau džeks maļas pa savu pro karjeru, lai jau veiksmīte stāv klāt, bet izlasē es nemaz neiebilstu šo vairs neredzēt... tāpat kā Galviņu un mūžam grūto bērnu Bukartu. Masala ar vienmēr ir lavierējis uz šīs robežas... Lai spēlē tie, kas reāli var un grib!
ZELTA VĀRDI !

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 10:24, pirms 10 gadiem
marko_polo rakstīja: Es arī esmu saguris, uz darbu šorīt neiešu
Ja esi saguris, varēsi neiet uz lielo sestdienas talku.
Nezināju, ka izlase kādām ir atalgots darbs.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 10:25, pirms 10 gadiem
Kādi vēl jautājumi, nogurums ir svēta lieta!

     [+] [-]

, 2014-04-14 10:26, pirms 10 gadiem
>> riichy - esmu vērojis profesionālisma parādības izplatību arī citos, nopietnākos dzīves laukos un varu Tevi mierināt - naudas daudzums neietekmē gandrīz pilnīgi neko. Arī tur, kur naudas nav, amatieri dara savu darāmo smaidot, bet profesionāļi cits citam grauž rīkles par pāris eirocentiem.

Toties gaudošanas vietā var sākt kaut ko darīt (to gan ceļā, kas sākās ar oktobrēniem, nemācīja, bet - mūžu dzīvo, mūžu mācies!)

     [+] [-]

, 2014-04-14 10:28, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: domā vēlreiz pierunās Ņiživiju palīdzēt izlasei , kā uz OS kvalifikāciju?
Ozo un Ņiživiju nav ko gaidīt, abi pateikuši, ka beiguši izlases karjeru!
Es domāju ja izveidotos kritiska situācija tad viņš neateiktos palīdzēt - bet kas to zin kā domā viņš personīgi. OZO nebūs , tas jau bija skaidrs pēc sočiem.

  +3 [+] [-]

, 2014-04-14 10:30, pirms 10 gadiem
Andzzeys rakstīja: Pastnieks savā elementā. Nekad nav paticis šis spēlētājs kā cilvēks - liels, ražens puika, bet dvēselē tāds mīkstais vien ir. Paskatoties, kā runā, kā izturas intervijās... nu nav bērnībā viņš bijis populārs skolas biedru vidū, tāda ir mana pārliecība. Lai jau džeks maļas pa savu pro karjeru, lai jau veiksmīte stāv klāt, bet izlasē es nemaz neiebilstu šo vairs neredzēt... tāpat kā Galviņu un mūžam grūto bērnu Bukartu. Masala ar vienmēr ir lavierējis uz šīs robežas... Lai spēlē tie, kas reāli var un grib!
Masaļskis??? Kādā sakarība? Viens no patriotiskākajiem izlases spēlētājiem. Nekad nav bijis mīkstais.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 10:30, pirms 10 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Es domāju ja izveidotos kritiska situācija tad viņš neateiktos palīdzēt - bet kas to zin kā domā viņš personīgi. OZO nebūs , tas jau bija skaidrs pēc sočiem.
Pēc neiekļaušanas uz Sočiem, varētu arī atteikt pat pie viskritiskākās situācijas...treneri tomēr tie paši palikuši!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 10:31, pirms 10 gadiem
Kaut kā tas viss mani nepārsteidz...

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 10:32, pirms 10 gadiem
seja12387 rakstīja: Kaapeec nenjem jaunos, ja nenjem, tad vismaz iemesls - kaapeec? Lipsbergam, Bukartam un Golovkovam sezona beigusies, Jevpalova Armada 2-3 seerijaa zaudee.
Es ļoti ceru, ka pievienosies izlasei. Tie tomēr vairs nav 17 gadīgi zaļi gurķi.
Slēpts komentārs: anjo

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 10:32, pirms 10 gadiem
Ja negrib, - lai nespēlē. Daudz sliktāk taču ir, ja tādi negribošie iziet uz laikuma, atšļūkā savas maiņas, izvairās no divcīņām un patiesībā aizņem vietu komandā. Gan jau atradīsies, kas grib un var spēlēt, ir motivēts sevi parādīt u.t.t. Un ja lemts izkrist no elites, tad jāizkrīt. Tā nav katastrofa. Pa lēto varēsim uz 2.divīzijas čempiņiem braukt iefanot

  +4 [+] [-]

, 2014-04-14 10:33, pirms 10 gadiem
Diezgan paradoksāli sanāk...letiņš Sprukts ir noguris, bet visu nīstais krievs Znaroks savulaik bija ar varu jādzen prom no treniņiem, jo gribēja vēl uzspēlēt Latvijas izlasē...

     [+] [-]

, 2014-04-14 10:33, pirms 10 gadiem
Cerams kad tikai baumas

     [+] [-]

, 2014-04-14 10:34, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Pēc neiekļaušanas uz Sočiem, varētu arī atteikt pat pie viskritiskākās situācijas...treneri tomēr tie paši palikuši!
Taisnība vien ir..

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 10:34, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Kādi vēl jautājumi, nogurums ir svēta lieta!
No otras puses, paši zinām, kā spēlē nemotivēts Sprukts... nekā laba. Tikmēr kāds no ZA jaunuļiem varētu pamatīgi pārsteigt. Galvenais dot viņiem šances. Cita lieta, ka Sprukts spēlē mums deficītā uzbrucēju postenī.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 10:34, pirms 10 gadiem
Jā,Krikunovam diemžēl bija taisnība..lai spēlē tie,kuri tiešām vēlas spēlēt,bet''nogurošos'' nav vērts vairs traucēt,lai skaita dolārus,eirikus un atpūšas!

  +9 [+] [-]

, 2014-04-14 10:35, pirms 10 gadiem
anjo rakstīja: Nu, un kur atšķirība starp visu nīsto izlases uzmetēju Biedriņu?
Pilnīgi nekāda. Vienšūnas dvīņi gluži vai...

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 10:35, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Masaļskis??? Kādā sakarība? Viens no patriotiskākajiem izlases spēlētājiem. Nekad nav bijis mīkstais.
Mīkstais ne, bet ir treneriem grūti ar viņu - rakstura cilvēks, noskaņojuma cilvēks. Atvainojos, ja nedaudz neprecīzi izteicos

  +3 [+] [-]

, 2014-04-14 10:36, pirms 10 gadiem
pernambucano rakstīja: Diezgan paradoksāli sanāk...letiņš Sprukts ir noguris, bet visu nīstais krievs Znaroks savulaik bija ar varu jādzen prom no treniņiem, jo gribēja vēl uzspēlēt Latvijas izlasē...
Paņķiks vispār... no klubiem meta ārā par slinkošanu, bet kā atbrauca izlasē atdeva visus spēkus.

  +3 [+] [-]

, 2014-04-14 10:37, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Paņķiks vispār... no klubiem meta ārā par slinkošanu, bet kā atbrauca izlasē atdeva visus spēkus.
Tie bija nedaudz citas paaudzes vīri...

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 10:37, pirms 10 gadiem
Nu tik būs Sprukts iekož vēlreiz Ņigu ņegu iet pilnā sparā.

 +17 [+] [-]

, 2014-04-14 10:37, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Paņķiks vispār... no klubiem meta ārā par slinkošanu, bet kā atbrauca izlasē atdeva visus spēkus.
Naumovs atmeta ar roku Amerikas klubam, kurš nelaida uz izlasi un aizbrauca

  +3 [+] [-]

, 2014-04-14 10:38, pirms 10 gadiem
Noguris? 37 spēles tikai...

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 10:38, pirms 10 gadiem
Andzzeys rakstīja: Mīkstais ne, bet ir treneriem grūti ar viņu - rakstura cilvēks, noskaņojuma cilvēks. Atvainojos, ja nedaudz neprecīzi izteicos
Jā, var arī kumēdiņus izspēlēt, bet ir viens no stabilākajiem izlases spēlētājiem pēdējo 10 gadu laikā. Ļoti noderīgs un būs noderīgs vēl tuvāko 2-3 gadu laikā.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 10:39, pirms 10 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Naumovs atmeta ar roku Amerikas klubam, kurš nelaida uz izlasi un aizbrauca
Cipruss arī uzlika mīksto Ziemeļamerikai.

 +15 [+] [-]

, 2014-04-14 10:39, pirms 10 gadiem
Ovečkins , 77 spēlēs - 79 punkti , viņš raujas uz izlasi un grib spēlēt.
Sprukts , 32 spēlēs - 11 punkti , viņš ir noguris un izlasei nespēj palīdzēt.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 10:40, pirms 10 gadiem
Vēl ir pievienojušies Saulietis, Mickevičs un Indrašis - ziņo hokeja federācija.

     [+] [-]

, 2014-04-14 10:40, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: No otras puses, paši zinām, kā spēlē nemotivēts Sprukts... nekā laba. Tikmēr kāds no ZA jaunuļiem varētu pamatīgi pārsteigt. Galvenais dot viņiem šances. Cita lieta, ka Sprukts spēlē mums deficītā uzbrucēju postenī.
Latvijai ir gana daudz hokejistu, kuri nospēlēs kā minimums ne sliktāk pat par svaigu Jaņčukiņu! Tā, ka veiksmīgu viņam atpūtu!

     [+] [-]

, 2014-04-14 10:41, pirms 10 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Naumovs atmeta ar roku Amerikas klubam, kurš nelaida uz izlasi un aizbrauca
nejauc ar Ciprusu? Kad tad Naumovs uzmeta ZA klubu un atbrauca uz izlasi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 10:43, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nejauc ar Ciprusu? Kad tad Naumovs uzmeta ZA klubu un atbrauca uz izlasi?
Ja nemaldos, pirms Klāgenfurtes 2001., tad Kirovs viņam atrada klubu Zviedrijā, ka tik šams tiktu uz izlasi.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 10:43, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Vēl ir pievienojušies Saulietis, Mickevičs un Indrašis - ziņo hokeja federācija.
Tfu, vismaz Indrašis būs. Vēl nesen viens otrs apzvērēja, ka šis nespēlēšot.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 10:43, pirms 10 gadiem
"Pieprasām no gladiatoriem izklaides par labu savai valstij par velti." To visu saka PASAULES LABĀKO LĪDZJUTĒJU pūlis, kurš ar biļetēm un tieši sev piesaistīto reklāmdevēju interesi nespēj apmaksāt pat 5% no SAVA HOKEJA KLUBA gada budžeta...

     [+] [-]

, 2014-04-14 10:43, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Ja nemaldos, pirms Klāgenfurtes 2001., tad Kirovs viņam atrada klubu Zviedrijā, ka tik šams tiktu uz izlasi.
Kāds Kirovs... Ignatjevs palīdzēja ar darbu.

  +4 [+] [-]

, 2014-04-14 10:44, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: nejauc ar Ciprusu? Kad tad Naumovs uzmeta ZA klubu un atbrauca uz izlasi?
Kaut kādā atmiņas krokā ir gan tāds stāsts. Ja nemaldos, bija grūtības tajā mirklī ar vārtsargiem un Naumovs, daudz nedomājot, devās talkā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 10:47, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Kad tad Galviņš ir bijis saguris - neatceros.
Galviņš , tādā ziņā visticāmāk , ka viņš ir sūdīgs cilvēks komandā - bojā komandās atiecības !

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 10:47, pirms 10 gadiem
Respect Laurim. Ja Janka negrib, tad labaak nevajag. Lai atpuushas. Ja Pavlovs varees piedaliities, tad lieliski aizstaas Spruktu. Mikjelis un itseviskji Kulda gan nodereetu, bet par Daugavu neshaubos, ka buus. Veel gaidam zinjas par Karsumu.
P.s. es gan piekriitu tai idejai, ka PČ jaariiko reizi divos gados.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 10:48, pirms 10 gadiem
Kā vispār tā var attaisnoties? Pašam kauns nav ?

     [+] [-]

, 2014-04-14 10:50, pirms 10 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Respect Laurim. Ja Janka negrib, tad labaak nevajag. Lai atpuushas. Ja Pavlovs varees piedaliities, tad lieliski aizstaas Spruktu. Mikjelis un itseviskji Kulda gan nodereetu, bet par Daugavu neshaubos, ka buus. Veel gaidam zinjas par Karsumu.
P.s. es gan piekriitu tai idejai, ka PČ jaariiko reizi divos gados.
Pavlovs jau nu nebūs noteikti , ļoti pietrūks tāda spēlētāja.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 10:51, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Kāds Kirovs... Ignatjevs palīdzēja ar darbu.
Sen tas jau bija, tāpēc tās personālijas varbūt jūk, bet Kirovs noteikti tai stāstā bija un ĻOTI aktīvi darbojās, jo saprata, ka bez Naumova uz Soltleiksitiju netikt nu nekā, ko arī pierādīja turnīrs vēlāk.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 10:51, pirms 10 gadiem
Nolans kā vienmēr skaistulis , atbrauks pirms čempja pamotivēt un novadīt spēles
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: Erikovič

  -2 [+] [-]

, 2014-04-14 10:55, pirms 10 gadiem
kā uz OS braukt ta pirmais, bet piedalīties PČ - tā lien āra visādi attaisnojumi. Vispār jau zb šitie "tūristi" - Vasiļjevveidīgie - kad sagribēsies uzspēlēšu izlasē, kad negribēšu nesplēlēšu...

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 10:56, pirms 10 gadiem
marko_polo rakstīja: Es arī esmu saguris, uz darbu šorīt neiešu
Antiņ,tu maz saprati,ko uzrakstīji?

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 11:05, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Nolans kā vienmēr skaistulis , atbrauks pirms čempja pamotivēt un novadīt spēles
Šajā brīdī būtu jāvērtē GM atbildība, nafig viņš tāds vajadzīgs. Spēlētājus viņš nevar pierunāt, treneris atbraukšot īsi pirms PČ!

  +4 [+] [-]

, 2014-04-14 11:06, pirms 10 gadiem
Ziniet, no otras puses - lai nāk jaunie un pierāda sevi. Sprukts malacis - noguris, nevēlas spēlēt, nespēlē un tā arī pasaka. Jāciena arī šāds lēmums. Domāju, ka kāds jaunais sevi varēs pierādīt, jo mums jau nevajag spēlētāju, kurš ir noguris, bet gan enerģisku spēlētāju, kurš alkst uzvarēt... Tā kā - viss ir kārtībā - negribi, Sprukt, nespēlē. Nekādu problēmu!

     [+] [-]

, 2014-04-14 11:06, pirms 10 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Ovečkins , 77 spēlēs - 79 punkti , viņš raujas uz izlasi un grib spēlēt.
Sprukts , 32 spēlēs - 11 punkti , viņš ir noguris un izlasei nespēj palīdzēt.
Ovečķins nespēlēs, tā vakar izteicās komentētāji Rus - Slovākijas spēles laikā.

     [+] [-]

, 2014-04-14 11:06, pirms 10 gadiem
Ka jau es esmu sen teicis lai izlase spele tie kas grib, tie kuri negrib ta ir vinu izvele. Tikai vajag atcereties kad nakama OS kvalis naak tad sitos nemazs neaicinaat.. Bet zinot to tad atkal tiks vis aizmirst unt ie puishi kuri vnm ir gatavi rauties uz izlase beigas netiek OS delj sitiem nogurusiem speletajiem..

  -2 [+] [-]

, 2014-04-14 11:07, pirms 10 gadiem
Uz Olimpiādi vajadzēja ņemt tikai tos, kuri ar parakstu garantētu dalību arī PČ !!!
Citādi, tie gudrinieki visi rāvās uz OS kā apsviluši, bet PČ viņiem pie vienas vietas...

     [+] [-]

, 2014-04-14 11:09, pirms 10 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Respect Laurim. Ja Janka negrib, tad labaak nevajag. Lai atpuushas. Ja Pavlovs varees piedaliities, tad lieliski aizstaas Spruktu. Mikjelis un itseviskji Kulda gan nodereetu, bet par Daugavu neshaubos, ka buus. Veel gaidam zinjas par Karsumu.
P.s. es gan piekriitu tai idejai, ka PČ jaariiko reizi divos gados.
Paskaties, kas notiek basketbolā, tie EČ reizi divos gados NEKO nemaina. Ir daudz atkritēju. Jā, varētu atteikties no PČ olimpiskajos gados. Bet tas arī viss.

     [+] [-]

, 2014-04-14 11:09, pirms 10 gadiem
purva_velns rakstīja: Ovečķins nespēlēs, tā vakar izteicās komentētāji Rus - Slovākijas spēles laikā.
Tak nesen vēl klārēja, ka viss sarunāts, kas ta noticis pēkšņi?
kaut gan pofig - krievu problēmas, ja tas tā ir

     [+] [-]

, 2014-04-14 11:09, pirms 10 gadiem
Agris 77 rakstīja: Šajā brīdī būtu jāvērtē GM atbildība, nafig viņš tāds vajadzīgs. Spēlētājus viņš nevar pierunāt, treneris atbraukšot īsi pirms PČ!
Toties pirmoreiz ieveda izlasi OS ceturtdaļfinālā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 11:17, pirms 10 gadiem
Pagaajusho reizi bija sausmiigi nemotiveejies spelet, tagad peec 30 speleem, esot nogurums ..... WT_F ????? Reizeem par muusu hokejistiem rodas sajuuta, ka vinji peec treninjiem klubos, naktiis dodas uz gateri kokus zaagjeet, jo nekaaa savadaak nav izskaidojuma sii mistika ar nogurumiem !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 11:20, pirms 10 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Ovečkins , 77 spēlēs - 79 punkti , viņš raujas uz izlasi un grib spēlēt.
Sprukts , 32 spēlēs - 11 punkti , viņš ir noguris un izlasei nespēj palīdzēt.
Nu negrib un viss.. nav spiesta lieta.. nez, nav ko cepties te baigi par viņu.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 11:21, pirms 10 gadiem
sandis44444 rakstīja: Lidzjutēji izlases pārbaudes mačā ar Krieviju varēja izkārt kādu baneri kas būtu nepatīkams šiem "nogurušajiem" gasterbaiteriem!
Kuru variantu Tu gribētu?
"Jāni Sprukt, tu esi slikts cilvēks, jo nespēlē Latvijas izlasē!"
vai varbūt
"Putin, atbrīvo mūs un pavēli Spruktam spēlēt Latvijas izlasē"?

Jeb: kārtis uz galda. Kāda ir Tava attieksme pret personīgo brīvību un pienākumu pret valsti?

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 11:21, pirms 10 gadiem
sandis44444 rakstīja: Lidzjutēji izlases pārbaudes mačā ar Krieviju varēja izkārt kādu baneri kas būtu nepatīkams šiem "nogurušajiem" gasterbaiteriem!
Kādā sakarā? Tad jau drīzāk vajag izkārt baneri, kas ir nepatīkams LHF, par to, ka nav sagatavoti back-up šadiem gadījumiem...

     [+] [-]

, 2014-04-14 11:21, pirms 10 gadiem
No Sprukta tas diemžēl nav pārsteigums.

Ja pret aizsargu atteikumiem nav iebildumu, jo džeki tiešām ilgus gadus bez pārtraukumiem spēlējuši izlasē, tad pret kārtējo reizi nogurušo Spruktu gan nav cieņas ... diemžēl situācija Latvijā ar centriem tāda, ka var uzvesties kā princeses un izlases vadītāji spiesti klanīties viņu priekšā.

     [+] [-]

, 2014-04-14 11:21, pirms 10 gadiem
pasules čempionāts hokejā jau labu laiku ir kļuvis par otršķirīgu turnīru tā ka nav ko pārmest spēlētājiem par nespēlēsanu. ir grūti atrast motivāciju lai spēlētu turnīrā kas ar katru gadu paliek arvien neinteresantāks.

     [+] [-]

, 2014-04-14 11:24, pirms 10 gadiem
zigiss rakstīja: No Sprukta tas diemžēl nav pārsteigums.

Ja pret aizsargu atteikumiem nav iebildumu, jo džeki tiešām ilgus gadus bez pārtraukumiem spēlējuši izlasē, tad pret kārtējo reizi nogurušo Spruktu gan nav cieņas ... diemžēl situācija Latvijā ar centriem tāda, ka var uzvesties kā princeses un izlases vadītāji spiesti klanīties viņu priekšā.
Sprukts arī ir spēlējis kopš 2000. gada LV izlasēs un nekad nav atteicies, kad varēja tikt, atskaitot to vienu 2011. gada čempi.

     [+] [-]

, 2014-04-14 11:24, pirms 10 gadiem
Erikovič rakstīja: Visiem prātvēderiem,kas šeit gudri irš par Janku...jautājums jums...CIK PČ JŪS UZ VIETAS ESAT BIJUŠI ATBALSTĪT MŪSU ČAĻUS!!??...ziniet,varu derēt,ka lielākie pļūtītāji,kas te raksta,būtu pirmie,kas sāktu meklēt visādus ataisnojumus,kāpēc nav to darījuši!!!
Ja izlase kaut uz vienu PČ spētu savākt OS sastāvu varētu aizbraukt bet ko tur darīt , ja izlase brauc visu laiku ar vienu domu palikt grupā - un ar tādu domu viņi brauc jo katreiz kāds Sprukts vai Bārtulis ir noguruši.
Kāpēc vispār dod izlasē uz Sočiem vietu kaut kādam Vasiljevam kas uzrodas tad kad viņš grib bet nedod tādam spēlētājam kā Ņiživijam kas latvijas hokejā ir ielicis daudz..

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 11:25, pirms 10 gadiem
kaspars76 rakstīja: pasules čempionāts hokejā jau labu laiku ir kļuvis par otršķirīgu turnīru tā ka nav ko pārmest spēlētājiem par nespēlēsanu. ir grūti atrast motivāciju lai spēlētu turnīrā kas ar katru gadu paliek arvien neinteresantāks.
nu, par neinteresantu jau gan PČ saukt nevar...

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 11:29, pirms 10 gadiem
Pavlovs piedalās treniņos un gaida spriedumu...
kaut kāds atkal kāzuss no LHF puses, kāpēc piedalīties izlases treniņos, ja viņš izlasē nespēlēs

     [+] [-]

, 2014-04-14 11:29, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Toties pirmoreiz ieveda izlasi OS ceturtdaļfinālā.
Savā CV protams to var pieminēt, bet tāpat jau skaidrs ka uz OS raujās pat visas pasaules zvaigznes, kur nu vēl mūsējie.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 11:31, pirms 10 gadiem
kaspars76 rakstīja: pasules čempionāts hokejā jau labu laiku ir kļuvis par otršķirīgu turnīru tā ka nav ko pārmest spēlētājiem par nespēlēsanu. ir grūti atrast motivāciju lai spēlētu turnīrā kas ar katru gadu paliek arvien neinteresantāks.
Par otršķirīgu turnīru viņš ir tiem LATVIEŠU spēlētājiem, kuriem jau ir labs līgums ar klubu uz nākamo gadu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 11:33, pirms 10 gadiem
JiSkx rakstīja: Par otršķirīgu turnīru viņš ir tiem LATVIEŠU spēlētājiem, kuriem jau ir labs līgums ar klubu uz nākamo gadu.
Tikai nav mums tāda līmeņa hokejistu kas šajā otršķirīgajā turnīrā spētu ko parādīt.

     [+] [-]

, 2014-04-14 11:35, pirms 10 gadiem
Vispār jau viņam sen bija ieplānota atpūta Itāļijā. Tajā laika.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 11:38, pirms 10 gadiem
Negribu te ''atmazatj'' Spruktu, bet ir jāņem vērā, ka līgums pašlaik viņam ir svarīgāks. Jāsaved sevi kārtībā, nav vairs viņam 20 gadi.
Vēl te viens ieminējās - ''esmu noguris, neiešu uz darbu''. Ironija nevietā - par darbu tev maksā, ja neieradīsies tevi atlaidīs. Izlase nav nekāds darbs!

  -2 [+] [-]

, 2014-04-14 11:42, pirms 10 gadiem
Viņš ir miskaste,nevis mīkstais!

  +9 [+] [-]

, 2014-04-14 11:44, pirms 10 gadiem
Spēlēšanai izlasē jābūt sapnim, nevis pienākumam. Ja nedeg acis, tad arī nevajag. Žēl, protams, un Sprukts, tāpat kā Rēdlihs un Pujacs, būtu liels zaudējums, bet tad jau labāk kādu jauno čali vietā, kurš izmantos savu iespēju un sitīsies uz 100%. Nolans māk jaunos izzvejot un, tikai pateicoties PČ, Indrašis tagad ir viens no Dinamo un izlases līderiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 11:47, pirms 10 gadiem
sandis44444 rakstīja: Sprukts nav tāds vienīgais, kopš parādījās Rigas Dinamo kopš tā laika katru pavasari ir problēmas ar kadriem kas ir noguruši!!

Mums kādreiz izlase sastāvēja no 90% krievu kas skrēja uz izlasi katru pavasari un attaisnojumus nemeklēja, tagad izlasē ir latvieši kas katru pavasari meklē iemeslus lai tikai nav jāspēlē izlasē!
Mums izlasē nekad nav bijuši 90% krievu... nefleitē

     [+] [-]

, 2014-04-14 11:48, pirms 10 gadiem
reikons rakstīja: Spēlēšanai izlasē jābūt sapnim, nevis pienākumam. Ja nedeg acis, tad arī nevajag. Žēl, protams, un Sprukts, tāpat kā Rēdlihs un Pujacs, būtu liels zaudējums, bet tad jau labāk kādu jauno čali vietā, kurš izmantos savu iespēju un sitīsies uz 100%. Nolans māk jaunos izzvejot un, tikai pateicoties PČ, Indrašis tagad ir viens no Dinamo un izlases līderiem.
Nolans pirms iešanas prom varētu mums kādus 5 gabalus izzvejot draftam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 11:57, pirms 10 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Mums draud izlidošana no A diviziona.
kopš 1997.gada kāds draud...neesi nekāds unikums!

     [+] [-]

, 2014-04-14 11:58, pirms 10 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Mums draud izlidošana no A diviziona.
Nu tik traki domājams nebūs , jo būs jau mums Indrašis Daugaviņš Dārziņš Girgensons Ķēniņš utt. Būtu labi ja Karsums būtu ļoti patika soču maiņa Karsums - Girgensons - Daugaviņš (ZA maiņa )

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 11:58, pirms 10 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Mums draud izlidošana no A diviziona.
Nevajag lietot jau gadus gandrīz 15 vecus apzīmējumus... A grupa kā reiz mums draud - pirmās divīzijas A grupa (pašlaik esam elites divīzijā).

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:00, pirms 10 gadiem
Interesanti, ka Matulis jau pirms nedēļas rakstīja, ka Sprukta dalība PČ ir apšaubāma...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 12:02, pirms 10 gadiem
nu tas ir vāks... pus sezonu nosēdējis bez kluba un jau saguris , vēl pietam play offos nekāda pirmā vijole viņš ar nebija.

Man viedoklis ir tāds, ka ar šo faķīru izlases kontekstā vienkārši vairs nevajag rēķināties, neiekļaut pat izlases kandidātos, jo tas viņa sagurums ir vienkārši neprognozējams. Labāk audzināt kādu jauno centru, kuru iespēlēt visos turnīros, nekā cerēt uz Janku ka vienreiz pa 4 gadiem viņš nebūs saguris.

Sācis spēlēt tik no jaunā gada un jau saguris.... da kuda..... superstārs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:09, pirms 10 gadiem
Domāju mums arī tādu spēlētāju nevajag, kuram vienmēr trūkst motivācijas un ir noguris no 32 spēlēm gada laikā.

Nu ko Sprukt nākamā sezona Baltkrievijā! KHL tādu nevienam nevajadzēs.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:10, pirms 10 gadiem
sandis44444 rakstīja: nu ok - 80%! apmierināts?
Teiksim, paņemam 2000. gada PČ (ko sauc par vienu no labākajiem PČ) sastāvu - 11 krievi no 23 hokejistiem...

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:11, pirms 10 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Nu tik traki domājams nebūs , jo būs jau mums Indrašis Daugaviņš Dārziņš Girgensons Ķēniņš utt. Būtu labi ja Karsums būtu ļoti patika soču maiņa Karsums - Girgensons - Daugaviņš (ZA maiņa )
Viņi visi tev teica , ka būs ??? Zin ko , es nebūtu tik ļoti pārliecināts , ka visi tevis nosauktie brauks uz PČ

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:11, pirms 10 gadiem
Visu cieņu Spruktam. Tas jau sen bija skaidrs, ka pēc olimpiskajām spēlēm uz šādu turnīru nevienam nebūs motivācijas braukt. Un tas ir tikai normāli. Katram hokejistam ir privātā dzīve, kas, manuprāt, tomēr augstākā plauktiņā liekama salīdzinājumā ar faniņu pašsajūtu. Otra lieta, ja kaut ko pārmet, tad ar tādu attieksmi tikai atgrūž no dalības citos līdzīgos ikgadējos turnīros.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:12, pirms 10 gadiem
sandis44444 rakstīja: Kādi tev back-up? Mēs neesam Krievija, ASV kam ir neizmeļamas rezerves!
Tu esi pamuļķis vai par tādu izliecies – 3-4 aizsargi, 3-4 uzbrucēji bekapā, tās nav neizsmeļamas rezerves bet nepieciešamība jebkurai normālai izlasei.

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:12, pirms 10 gadiem
sandis44444 rakstīja: kopš parādījās Rigas Dinamo kopš tā laika katru pavasari ir problēmas ar kadriem kas ir noguruši!!
Taisnība, īpaši šajā ziņā izceļās sieviešu basketbola izlase, samācijās no hokejistiem.

Nu ko te tēlot muļkus, ja spēlētājam ir ap 28-30 un līgums kas viņu apmierina, izlase vairs nav viņu prioritāšu sarakstā un tas notiek pilnīgi visās sporta spēļu izlasēs. Protams ir arī izņēmumi, futbols kur PČ notiek reizi četros gados un izlases kur ir liela konkurence uz iekļūšanu sastāvā.
Atcerēsimies kā šeit cilvēki lamāja Miķeli kad šis nemotivēts aizbrauca uz PČ, kādas samazgas lija pār viņa galvu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:13, pirms 10 gadiem
Pēteris Neimanis, VB rakstīja: Kaut kādā atmiņas krokā ir gan tāds stāsts. Ja nemaldos, bija grūtības tajā mirklī ar vārtsargiem un Naumovs, daudz nedomājot, devās talkā.
Uz Šefīldas kvalifikāciju 1999. gadā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:15, pirms 10 gadiem
Sprukts gan jau cer ka DR so panems nakam sezon tpc nebrauks uz cempi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 12:17, pirms 10 gadiem
Noguris no 37 spelem sezona???? Jankam jabeidz karjera, jo vins ir vnk noguris.
Es nesaprotu, kas mums vipar PC speles? Aizsardziba pus komandas, jau nav...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:19, pirms 10 gadiem
šis nabags varēja paņemt atpūtu no izlases uz mūžu, ja nav tad nav.

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:19, pirms 10 gadiem
sandis44444 rakstīja: Nu nosauc man no tiem back-upiem 2us kas var aizstāt Spruktu? Kuri tie varētu būt!

Jāsaprot ir tas ka dēļ šiem atteikumiem Latvijas izlase riskē ar vietas pazaudēšanu A grupā!

Tu paskaties kāda mums ir grupa šogad!
Girgensonš, Ķēniņš, Džeriņš, Štāls – 4 centri...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2014-04-14 12:21, pirms 10 gadiem
Tiem "dažiem" gudriniekiem, kas no sporta nekā nesaprot, paskaidrošu, ka nogurums sportā tas nav pēc kaut kādas nogurdinošas aktivitātes pateikt, ka esi piekusis un tagad gribi stundiņu atpūsties.
Jānis gatavojās šai sezonai, jau tās sākumā satraumējās, nācās ilgi iztikt bez treniņiem, bet bez tiem viss pirms sezonas ieguldītais darbs fiziskajā kondīcijā bija vējā. Kad nu varēja atsākt treniņus, tad atsāka. Klubs viņam maksā algu, tāpēc ir ieinteresēts, lai viņš arī strādā (spēļu laikā), nevis 3 mēnēšus sezonas gaitā tikai trenējas un uzņem labāko kondīciju. Rezultātā sportista organisms ir vairāk pakļauts dažādām mikrotraumām, nekā tiem, kas bijuši ierindā visu sezonu. Šīs mikrotraumas tad arī ir tas nogurums, par ko iet runa. Lai no tām tiktu vaļā, un varētu veiksmīgi uzsākt treniņnometni, tiešām ir vajadzīga atpūta.

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:21, pirms 10 gadiem
sandis44444 rakstīja: Domāju ka atteiksies vel ne viens vien!

Pēc 4iem gadiem uz Korejas OS (ja tur tiksim) atkal redzēsim visus labākos! Katru nākamo pavasari būs ar vien vairāk un vairāk šadu atteikumu!
Ko tu pīksti? Kā būs tā būs labi. Spēlētāji nav roboti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:22, pirms 10 gadiem
Robijs Huds rakstīja: to Agris

lai arī futbolā reizi divos gados ir čempji, bet tāpat gandrīz katru mēnesi ir kvalifikācijas mači, lai tiktu uz šiem čempjiem un tāpat spēlētāji neatsaka izlasei
Kvalifiķācijas mači ir čempionātam pa vidu, nevis papildus 2 mēneši klāt pie sezonas...

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:23, pirms 10 gadiem
sandis44444 rakstīja: Ķēniņš centrs? Tad kapec par centru spelet nevar Meija vai Dārziņš?
Tapēc, ka Ķēniņš ir spēlējis pa centru izlasē, atšķirībā no Meijas vai Dārziņa

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:23, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Girgensonš, Ķēniņš, Džeriņš, Štāls – 4 centri...
A.Širokovu aizmirsi. Un ir arī Bērziņš - pie šādas notiku attīstības neticu, ka Bērziņu nepaņems.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:23, pirms 10 gadiem
sandis44444 rakstīja: Domāju ka atteiksies vel ne viens vien!

Pēc 4iem gadiem uz Korejas OS (ja tur tiksim) atkal redzēsim visus labākos! Katru nākamo pavasari būs ar vien vairāk un vairāk šadu atteikumu!
Izskatās, ka šī gada PČ būs pirmais Latvijas izlases vēsturē, kad nāksies iztikt ar rezerves sastāvu + daži līderi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:25, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: A.Širokovu aizmirsi. Un ir arī Bērziņš - pie šādas notiku attīstības neticu, ka Bērziņu nepaņems.
Nu kaut vai – vienkārši besī šie ņerkstētāji kā sandis44444, u.c.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:27, pirms 10 gadiem
Visu jau sagrauj IIHF&Fāzela kunga vēlēšanās dabūt vairāk spēlētājus uz PČ, ar katru gadu PČ sākuma datumu pārbīda vasaras virzienā. Eiropā spēlējošajiem spēlētājiem mēnesi marinēties nekādas jēgas. Par attieksmi pret valsti ... kā jau visiem latviešiem ...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:29, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Nu kaut vai – vienkārši besī šie ņerkstētāji kā sandis44444, u.c.
tādi vienmēr bija un būs...jo tuvāk nāks čempis, jo vairāk pīkstēs un viņu pulks lielāks paliks

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:32, pirms 10 gadiem
dale rakstīja: ta tak bija pag gad ar
Pag gad bij Gudlevskis, Kulda , Pujacs , Kr. Redlihs , Dārziņš , Sprukts, Cipulis , Girgensons, Meija , Indrašis , Ķēniņš . Tie ir 50% no visa sastāva . A cik no šiem būs šogad ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:35, pirms 10 gadiem
sandis44444 rakstīja: Marinēties? Kapēc jamarinējās? Ir jāstrādā, jātrennējās! Viņi visi domā ka ir baigās zvaigznes kuriem nekas nav jādara, tik jāatpūšas, bet tikko aizbrauc no savas komforta zonas (no Rīgas Dianmo) uz citu klubu tā visa šī marinēšanās ir kā uz delnas redzama! Uz laukuma izdarīt neko nevar, jo marinējās vissu laiku un nav strādājuši pie savas spēles uzlabošanas!

Izlase ir lieliska vieta kur to darīt, fiziskie treniņi, ledus treniņi, labi partneri + spēles! Viss kas ir vajadzīgs lai augtu un attīstītos ne marinētos!

Ne jau pa velti A Ābols pēc sezonas beigām tā vietā lai laistu spēlētājus atvaļinājumā sarikoja papildus treniņus lai zēni nemarinētos!
Tīrākā demagoģija un mēsls
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:36, pirms 10 gadiem
ej dillēs rakstīja: Pag gad bij Gudlevskis, Kulda , Pujacs , Kr. Redlihs , Dārziņš , Sprukts, Cipulis , Girgensons, Meija , Indrašis , Ķēniņš . Tie ir 50% no visa sastāva . A cik no šiem būs šogad ?
Tik, cik būs tik būs labi. Kur tava problēma?

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:37, pirms 10 gadiem
nu ja, aizbraucam uz OS un pēc tam uzmetam izlasi. uzmetēji varētu sauļoties arī OS laikā, bet nē- tad gan neatpūšas...

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:38, pirms 10 gadiem
sandis44444 rakstīja: Loģiski!

Tā tas ir ne tikai hokejā, tā tas piemēram notiek ari basketbolā kur spilgātkais piemērs ir A Biedriņš!
Pilnīgi stulbs salīdzinājums – cik Biedriņš ir atteicis izlasei un cik hokejisti...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:39, pirms 10 gadiem
pikolo rakstīja: nu ja, aizbraucam uz OS un pēc tam uzmetam izlasi. uzmetēji varētu sauļoties arī OS laikā, bet nē- tad gan neatpūšas...
Kur tu saskati uzmešanu?

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:39, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Tik, cik būs tik būs labi. Kur tava problēma?
Sorry, tā nav mana, bet LV izlases problēma . Ja netici, pajautā Baldoniekam. Viņam tagad pakaļa kūp
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:42, pirms 10 gadiem
ej dillēs rakstīja: Sorry, tā nav mana, bet LV izlases problēma . Ja netici, pajautā Baldoniekam. Viņam tagad pakaļa kūp
Kas Baldoniekam kūp, man ir dziļi vienalga, jebkurš, no spēlētājiem, kas ir atteicis/atteiks ir pietiekoši daudz ziedojuši savus spēkus un laiku izlasei, lai viņiem varētu kaut ko pārmest.

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:43, pirms 10 gadiem
ej dillēs rakstīja: Viņi visi tev teica , ka būs ??? Zin ko , es nebūtu tik ļoti pārliecināts , ka visi tevis nosauktie brauks uz PČ
1.Indrašis ar Dārziņu ir pievienojušies un trenējās.
2.Daugaviņš uz izlasi vienmēr ir rāvies , tas man ļoti patīk.
3.Girgensons būs , tā teica Nolans + Girgensons nav no tiem par kuru jāšaubas.
4.Ķēniņš nav no tiem kas ateikts un viņš būs , esmu pārliecināts.
5.Karsums , kā jau teicu nezinu vai būs - bet ļoti gribētu.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:43, pirms 10 gadiem
Smieklīgi,vel tikko pēc olimpiādes lielākā daļa teica,ka nevienam nepārmetīs,ja negribēs spēlēt PČ Smeiklīgi arī ir tas,ka iet runas,ka Spruktu nemaz arī nevajag izlasē,mēs bez viņa varma iztikt... Jā,mēs noteikti varam iztikt bez sava labākā centra Nezinu,kādi ir tie iemesli Jānim,nogurums vai kas cits,bet ja viņš tā ir izlēmis,tur neko nevar darīt,atliek cerēt,ka tam tiešām ir maz cik nopietns iemesls nevis negribēšana...

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:43, pirms 10 gadiem
sandis44444 rakstīja: Šis komentārs ko rakstiju attiecās uz spēlētāju konkurētspēju citos klubos tad kad viņi pamet savu komforta zonu ko sauc Rigas Dinamo!
Kādā sakarā Rīgas Dinamo?

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:44, pirms 10 gadiem
Cik paredzami
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:49, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Kas Baldoniekam kūp, man ir dziļi vienalga, jebkurš, no spēlētājiem, kas ir atteicis/atteiks ir pietiekoši daudz ziedojuši savus spēkus un laiku izlasei, lai viņiem varētu kaut ko pārmest.
Tur jau tā problēma - ir 20 hokejisti - izlases līderi ... un aiz viņiem TUKŠUMS

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:49, pirms 10 gadiem
Zigfrīdsss rakstīja: futbolā gan nekad neviens neatteiktu Ja Latvija tiktu PK 2014,spēlētu pat Zemļinskis ar kosmodisku mugurā Lai gan Hokejs nav futbols
– ļoti neveikls salīdzinājums, ja Latvija spēlētu visu laiku pa II divīziju un viereiz 10 gados parādītos iespēja uzspēlēt Top divīzijā – arī visi būtu klāt...

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:51, pirms 10 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: 1.Indrašis ar Dārziņu ir pievienojušies un trenējās.
Dārziņš vēl nav, būšot vēlāk. Tipa saslimis.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:52, pirms 10 gadiem
nu a ko darīt ja cilvēks tāds vārgs padevies? viņs taču loko pēdejās spēlēs arī bija tik ļoti noguris ka treneris saudzeja viņu vienā spēlē pat uz 2mins nelaida laukumā.

lai taču atpūšas. reāli ja hokejists var pateikt ka ir noguris tad viņam nav ne rakstura ne iekšu, bet tā ir viņa izvēle. sprukts taču vienmēr nogurst ātrak par visiem, šosezon gan tas izskatās smieklīgi, 34 spēles sezonā, sezona nekāda laiks atpūsties ir. kāpēc sprukts nevar pārstāt būt par memmesdēliņu un pateikt ka nav noguris bet vienkārši nevēlas?

karsums 99.9% nespēlēs, viņam celis nav 100% un es viņa vietā arī saudzētu sevi sezonai, diemžēl.

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:52, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Paskaties, kas notiek basketbolā, tie EČ reizi divos gados NEKO nemaina. Ir daudz atkritēju. Jā, varētu atteikties no PČ olimpiskajos gados. Bet tas arī viss.
Jā, bet kvalifikācijas vai pasaules čempionāti/olimpiādes (kas gan neatiecas uz LV izlasi pagaidām) un beigās sanāk katru gadu.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:52, pirms 10 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Ja izlase kaut uz vienu PČ spētu savākt OS sastāvu varētu aizbraukt bet ko tur darīt , ja izlase brauc visu laiku ar vienu domu palikt grupā - un ar tādu domu viņi brauc jo katreiz kāds Sprukts vai Bārtulis ir noguruši.
Kāpēc vispār dod izlasē uz Sočiem vietu kaut kādam Vasiljevam kas uzrodas tad kad viņš grib bet nedod tādam spēlētājam kā Ņiživijam kas latvijas hokejā ir ielicis daudz..
OK...viens tomēr sadūšojās un uzrakstīja,tai vietā lai liktu neargumentētus mīnusus un kas no tā...protams atbilde sākas ar kaut kādām atrunām,attaisnošanos,kā būtu ja būtu...ar to es gribēju pateikt,ka lai arī netaisos nevienam nebraucējam uzmesties par aistāvi,bet tāds iespaids,ka te lielākā daļa hokejistus uzkata par kaut kādiem robotiem,kam nav personīgās vajadzības,dzīves utt....un tad te nu es atkal varu likt tev priekšā faktu,ka kādreiz mēs bijām labākie līdzjūtēji pasaulē,kas pieskandināja ne tikai arēnas,bet arī pilsētas,kur notika PČ...kas tagad,labi ja aizbrauc pāris simti no kuriem liela daļa spēles natceras...pirms brauc virsū Jankam,vai liec man mīnusu,atbildi pats sev vai esi gatavs braukt uz visiem nākamajiem PČ un ielikt artaviņ lai par Latviju runā LABĀ NOZĪMĒ visās FRONTĒS...
P.S Tava argumentācija,kapēc tu nebrauc,jo mūsējie brauc uz PČ tikai lai noturētos pasaules ellitēir zināmā mēra pat pastulba...palasi kaut vai Nolana intervijas,kur viņš stāsta,ka viņa dzimtajā pilsētiņā ir vairāk ledus halles nekā visā Latvijā kopā...varbūt tad tomēr fakts,ka mēs PČ spēlējam jau entos gadus ir abrīnas vērts fenomens!!!

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 12:53, pirms 10 gadiem
ej dillēs rakstīja: Tur jau tā problēma - ir 20 hokejisti ... un aiz viņiem TUKŠUMS
Nav jau tā, ka tukšums – tikpat labi Robertam Lipsbergam ir sezona beigusies WHL, kapēc viņu nepamēģināt, nākamo sezonu viņam jāsāk spēlēt pieaugušo hokejā.

  +3 [+] [-]

, 2014-04-14 12:53, pirms 10 gadiem
Jācer ka uzplauks kāds jauns centrs, tad spruktelis varēs atpūsties no izlases līdz karjeras beigām. Un man patīk arguments ka PČ ir tāds neprestižs turnīrelis....Tad jautājums cienījamajiem hokejistiem - Ko jūs savās karjerās vispār esat izcīnījuši?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:55, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: šis nabags varēja paņemt atpūtu no izlases uz mūžu, ja nav tad nav.
Un olimpiskajās spēlēs tomēr labāk lai ir nekā nav ne?
Domā Girgensons brauks katru gadu uz čempi?

     [+] [-]

, 2014-04-14 12:55, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Jācer ka uzplauks kāds jauns centrs, tad spruktelis varēs atpūsties no izlases līdz karjeras beigām.
Tu jau arī sāc laist kā pokiji – Spruktam šis ir otrais atteikums kopš 2000. gada, kapēc lai spēlētāji aiz 30 gadiem neizlaistu kādu čempionātu?

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 12:56, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Un olimpiskajās spēlēs tomēr labāk lai ir nekā nav ne?
Domā Girgensons brauks katru gadu uz čempi?
Es nākotni nezīlēju.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:58, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Tu jau arī sāc laist kā pokiji – Spruktam šis ir otrais atteikums kopš 2000. gada, kapēc lai spēlētāji aiz 30 gadiem neizlaistu kādu čempionātu?
Pats Tu pokijs! Vai ir slikti vēlēties, lai uzplaukst kāds labāks centra uzbrucējs izlasei, lai mazināto atkarība no spruktiem?

  +3 [+] [-]

, 2014-04-14 12:59, pirms 10 gadiem
Vecais_Nazis rakstīja: pareizi ir, nezīlē ar, es arī to nedaru. bet nedusmojies uz Janku, tomēr kādam ir arī jāpadara citi darbi.
Pastam jābūt laikā, šaubu nav!

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:59, pirms 10 gadiem
No šodienas esot pievienojušies Indrašis, Cipulis, Saulietis un Mickevičs.
Prom, kā jau agrāk tika rakstīts - Kļaviņš, Kuzmenkovs, M.Lipsbergs.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 12:59, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Nav jau tā, ka tukšums – tikpat labi Robertam Lipsbergam ir sezona beigusies WHL, kapēc viņu nepamēģināt, nākamo sezonu viņam jāsāk spēlēt pieaugušo hokejā.
Vo, vo - jādod iespēja jauniem čaļiem nevis veciem invalīdiem - Brahmanis, Saviels u.c.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 13:01, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: No šodienas esot pievienojušies Indrašis, Cipulis, Saulietis un Mickevičs.
Prom, kā jau agrāk tika rakstīts - Kļaviņš, Kuzmenkovs, M.Lipsbergs.
Kas ar Kuzmenkovu notiek? švaks palicis?

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 13:01, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Pats Tu pokijs! Vai ir slikti vēlēties, lai uzplaukst kāds labāks centra uzbrucējs izlasei, lai mazināto atkarība no spruktiem?
Tur pat nav jāvēlas, tā ir nepieciešamība un tā jau sen bija jābūt, ka kāda spēlētāja atteikuma gadījumā ir pilnvērtīgi aizvietotāji, te nav jālamā Sprukts vai žora, bet Latvijas hokeja saimniecība...

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:03, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Es nākotni nezīlēju.
Es jau neprasu zīlēt. Es piedāvāju padomāt ar prātu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 13:04, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Tur pat nav jāvēlas, tā ir nepieciešamība un tā jau sen bija jābūt, ka kāda spēlētāja atteikuma gadījumā ir pilnvērtīgi aizvietotāji, te nav jālamā Sprukts vai žora, bet Latvijas hokeja saimniecība...
Žoru nelamāju, Spruktu tikai dažreiz Saimniecība ir kāda ir, bet brīnos ka džekiem sportiskās ambīcijas piezemetas.

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:05, pirms 10 gadiem
mnbvcx rakstīja: bet spruktu var saprast ka nav tās motivācijas vairs rauties uz 3 šķiras turnīriem. khl vīri tomēr savu darbiņu izdarīja jau os kur pieemēja šveices impotentus un gandrīz arī kanādas lupatas. lai tagad plušķi no eiropas pažobeļu līgam rāda savu spēku
Vai esi sašņaucies, ĀKSTS ??? !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 13:13, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Kas ar Kuzmenkovu notiek? švaks palicis?
Grūti spriest. Viņš jau arī RD nekādus brīnumus nerādīja, tāpēc lielāko daļu sezonas pavadīja HK Rīga.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 13:13, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Vairak mani parsteidz Klavina liktenis.
Viņu nesmu redzējis spēējam
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 13:14, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Es jau neprasu zīlēt. Es piedāvāju padomāt ar prātu.
Tas būs Girgensonam jadoma, ne man. Ir hokejisti kuri vēlas spēlēt izlasē. ir kuru ne īpaši. Par Zemgu redzēs kā būs. Katrā ziņā Sprukts ir no cita materiāla veidots
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 13:14, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Vairak mani parsteidz Klavina liktenis.
pēc šīs sezonas tas galīgi nav pārsteigums...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:15, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Grūti spriest. Viņš jau arī RD nekādus brīnumus nerādīja, tāpēc lielāko daļu sezonas pavadīja HK Rīga.
Cerams ka nepazudīs

  -2 [+] [-]

, 2014-04-14 13:16, pirms 10 gadiem
Erikovič rakstīja: OK...viens tomēr sadūšojās un uzrakstīja,tai vietā lai liktu neargumentētus mīnusus un kas no tā...protams atbilde sākas ar kaut kādām atrunām,attaisnošanos,kā būtu ja būtu...ar to es gribēju pateikt,ka lai arī netaisos nevienam nebraucējam uzmesties par aistāvi,bet tāds iespaids,ka te lielākā daļa hokejistus uzkata par kaut kādiem robotiem,kam nav personīgās vajadzības,dzīves utt....un tad te nu es atkal varu likt tev priekšā faktu,ka kādreiz mēs bijām labākie līdzjūtēji pasaulē,kas pieskandināja ne tikai arēnas,bet arī pilsētas,kur notika PČ...kas tagad,labi ja aizbrauc pāris simti no kuriem liela daļa spēles natceras...pirms brauc virsū Jankam,vai liec man mīnusu,atbildi pats sev vai esi gatavs braukt uz visiem nākamajiem PČ un ielikt artaviņ lai par Latviju runā LABĀ NOZĪMĒ visās FRONTĒS...
P.S Tava argumentācija,kapēc tu nebrauc,jo mūsējie brauc uz PČ tikai lai noturētos pasaules ellitēir zināmā mēra pat pastulba...palasi kaut vai Nolana intervijas,kur viņš stāsta,ka viņa dzimtajā pilsētiņā ir vairāk ledus halles nekā visā Latvijā kopā...varbūt tad tomēr fakts,ka mēs PČ spēlējam jau entos gadus ir abrīnas vērts fenomens!!!
Nesmīdini..būtu vēl uz ko dūšoties.
tās nav atrunas , tā ir mana situācija kāpēc es netaisos tērēt savu naudu spēlēm kur iziet uz laukuma ar vienu domu "palikt elitē" bet vai tiešām bļāviens ir tik grūti pārvarēt savus nūģu sindromus , savākties vienreiz visiem kas bija OS un pacīnīties par PČ zeltu/sudrabu/bronzu neviss spēlēt par palikšanu. Kapēc agrāk bija tādi fani ? tāpēc , ka fani redzēja un ar asarām acīs skatijās kā čomi kaplējas un bija kopā katrā zāģī un uzvarā , neskatoties uz to , ka sastāvā bija diez gan krievu puišu kas sitās par LV. Es neko nesaku esi piekusies atpūties - bet tad nelien uz OS , kapēc citiem ir jākapā PČ katru gadu un OS viņiem nav vietas jo uzrodas Vasiljevi un Sprukti.

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:17, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Cerams ka nepazudīs
Viņam ir līgums ar RD vēl uz vienu sezonu.
Ja būs fārmklubs Liepājā, tad gan jau spēlēs tur.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 13:18, pirms 10 gadiem
Intresanti ko Sprukts darītu ja Loko tiktu finālā? Arī pateiktu-pietiek esmu noguris...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:18, pirms 10 gadiem
huy rakstīja: Tas būs Girgensonam jadoma, ne man. Ir hokejisti kuri vēlas spēlēt izlasē. ir kuru ne īpaši. Par Zemgu redzēs kā būs. Katrā ziņā Sprukts ir no cita materiāla veidots
Kamēr esi jauns, tikmēr arī pasaules čempionātā ir prieks spēlēt. Jo tas tomēr liels notikums. Būs vecāks, attieksme būs tāda pati. Ar spēlēšanu izlasē pasaules čempionātos problēmas ir visiem stabilajiem izlases spēlētājiem - Spruktam, Karsumam, Dārziņam. Gadu no gada braukt spēlēt par 8. vietu. Kur motivācija?

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:19, pirms 10 gadiem
Ehh Janka, daudzi jau pēc pievienošanās LOKO sāka aizmirst, ka toreiz atteici izlasei, varēja lasīt labus komentārus, bet tgd atkal atsaki.
Ka tik tur kaut kas nav saistībā ar pašu LHF

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:20, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Nu loti neticas ka vairaki kazahu ligas kapataji butu labaki par vinu...
Bet nu ja, treneru izvele..
no kazahu līgas jau ir tikai Bērziņš
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:22, pirms 10 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Nesmīdini..būtu vēl uz ko dūšoties.
tās nav atrunas , tā ir mana situācija kāpēc es netaisos tērēt savu naudu spēlēm kur iziet uz laukuma ar vienu domu "palikt elitē" bet vai tiešām bļāviens ir tik grūti pārvarēt savus nūģu sindromus , savākties vienreiz visiem kas bija OS un pacīnīties par PČ zeltu/sudrabu/bronzu neviss spēlēt par palikšanu. Kapēc agrāk bija tādi fani ? tāpēc , ka fani redzēja un ar asarām acīs skatijās kā čomi kaplējas un bija kopā katrā zāģī un uzvarā , neskatoties uz to , ka sastāvā bija diez gan krievu puišu kas sitās par LV. Es neko nesaku esi piekusies atpūties - bet tad nelien uz OS , kapēc citiem ir jākapā PČ katru gadu un OS viņiem nav vietas jo uzrodas Vasiljevi un Sprukti.
Sprukts bija viens no tiem, kas IZCĪNIJA ceļazīmi uz OS – kapēc lai viņš nespēlētu OS?

"...kapēc citiem ir jākapā PČ katru gadu.." – nevienam nav jākapā katru gadu PČ, drīzāk specilāi vajadzēja katram spēlētājam ik pa 4 gadiem izlaist PČ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:24, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Pareizi, Koba tacu Kazahstana vairs nav.
Vismaz pec statistikas un hokeja CV labaks par Klavinu vins neizskatas.
par kādu statistiku Tu runā??? Ir pieejama kāda statistika, kur abi viņi būtu līdzvērtīgās pozīcijās??

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 13:26, pirms 10 gadiem
Straka rakstīja: Kamēr esi jauns, tikmēr arī pasaules čempionātā ir prieks spēlēt. Jo tas tomēr liels notikums. Būs vecāks, attieksme būs tāda pati. Ar spēlēšanu izlasē pasaules čempionātos problēmas ir visiem stabilajiem izlases spēlētājiem - Spruktam, Karsumam, Dārziņam. Gadu no gada braukt spēlēt par 8. vietu. Kur motivācija?
Par to es arī brīnos - PC sauc par otršķirīgu, sevi uzskata par labiem, bet pašiem kaut kā nevedas sasniegt ko vairāk nenozīmīgajā psaules čempī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:27, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Dinamo efekts
šau gadijumā - defekts

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:27, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Sprukts bija viens no tiem, kas IZCĪNIJA ceļazīmi uz OS – kapēc lai viņš nespēlētu OS?

"...kapēc citiem ir jākapā PČ katru gadu.." – nevienam nav jākapā katru gadu PČ, drīzāk specilāi vajadzēja katram spēlētājam ik pa 4 gadiem izlaist PČ
Nu un kādas vietas tad var gaidīt ar tādu nostāju ?

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:27, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Vairak mani parsteidz Klavina liktenis.
Pienāca klāt 5 uzbrucēji, kādam jāpaiet malā. Ja parādītu kaut ko Somijā, tad būtu savādāk...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 13:29, pirms 10 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Nesmīdini..būtu vēl uz ko dūšoties.
tās nav atrunas , tā ir mana situācija kāpēc es netaisos tērēt savu naudu spēlēm kur iziet uz laukuma ar vienu domu "palikt elitē" bet vai tiešām bļāviens ir tik grūti pārvarēt savus nūģu sindromus , savākties vienreiz visiem kas bija OS un pacīnīties par PČ zeltu/sudrabu/bronzu neviss spēlēt par palikšanu. Kapēc agrāk bija tādi fani ? tāpēc , ka fani redzēja un ar asarām acīs skatijās kā čomi kaplējas un bija kopā katrā zāģī un uzvarā , neskatoties uz to , ka sastāvā bija diez gan krievu puišu kas sitās par LV. Es neko nesaku esi piekusies atpūties - bet tad nelien uz OS , kapēc citiem ir jākapā PČ katru gadu un OS viņiem nav vietas jo uzrodas Vasiljevi un Sprukti.
Nu tad vecīt,tu man vēl vairāk liki saprast tos,kas nebrauc un kāpēc tad Jankam būtu jābrauc,ja ir tādi kā tu,kas paši neko nejēgo un vēl vairāk,noliek vēl čaļus kas spēlē!!!Nu labi,cik saprotu no hoķa daudz "saproti"ja salīdzini OS ar PČ...

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:30, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Tadas statistikas protams nav.

Krutaakaas liigaas Klavins gan ir uzspelejis, un loti jaunaa vecumaa debitejis vienaa no pasaules TOP-ligam.
Kobenieks tik pa austrumeiropu..
tik cik nedaudz laikumā ticis SHL. Šosezon Koba aizvadīja pilnu sezonu Čehijas Ekstralīgā, kas tomēr ir augstāka līmeņa par Allsvenskan (kur arī Kļaviņam max bija tikai 4. maiņa)...

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:30, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Ludzu argumentus, kas Tev liek domat ka Somijas ''Liiga'' vai ''Mestis'' ir specigaka par ''SHL'' un ''Allsvenskan''?

Somijā divas pārbaudes spēles gan jau domāja!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 13:31, pirms 10 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Nu un kādas vietas tad var gaidīt ar tādu nostāju ?
Kāda vaina nostājai? Izlasē jāspēlē labākajiem no tiem, kas gatavi sevi atdod par 100% uz laukuma. Ja Sprukts vai kāds cits jūt, ka uz šo čempi viņš to nevarēs izdarīt, tad jādod vieta citam. Kur tu saskati problēmu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 13:32, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Ludzu argumentus, kas Tev liek domat ka Somijas ''Liiga'' vai ''Mestis'' ir specigaka par ''SHL'' un ''Allsvenskan''?
līgas spēcīgākas ir Zviedrijā, taču nav runa par līgu labākajiem spēlētājiem - bet gan par vienu, kas pat 4. maiņā Allsvenskan vājākajā komandā netika... domāju, jebkurš no BAČ vai Kazahstānas čempja līderiem ir pat augstāk vērtējams...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:34, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Kapec Tev liekas ka augstaka?
''Kvalserien'' katru sezonu pierada, ka vairaki Allsvenskan klubi mierigi var konkuret ar ''SHL'' vienibam.
Tavs komentārs ir pilnīgās auzās! IF Troja-Ljungby nav nekāda sakara ar 'Kvalserien'!

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:34, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Kobenieks savaa Ekstraliigaa ari nekads lideris nebija...
toties regulāri spēlēja - viņam pat dažkārt bullīšus deva mest.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 13:36, pirms 10 gadiem
Iepriekš varēja domāt attaisnojumus - sak, Sprukts tik daudz palīdzējis valstsvienībai, viens izlaists gads ir piedodams. Šobrīd vairs nekādu attaisnojumu nevar būt.

Kad atlaidīs no Lokomotiv, lai brauc atpakaļ uz Mestis kapāt. Bez iespējām parādīt sevi PČ vai OS.

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:36, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Tadas statistikas protams nav.

Krutaakaas liigaas Klavins gan ir uzspelejis, un loti jaunaa vecumaa debitejis vienaa no pasaules TOP-ligam.
Kobenieks tik pa austrumeiropu..
Šogad Kļaviņam diez ko neveicās, ja nemaldos mētāts pa piecām komandām, uzspēlējis pat pie kaut kādiem amatieriem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 13:39, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Kobenieks savaa Ekstraliigaa ari nekads lideris nebija...
var runāt cik grib, bet Klavinam šī sezona nav pozitīva, nav guvis nevienus vārtus SHL un Allsvenkan, SHL pārsvarā sēdējis uz beņķa...AIK pat šo nepieteica uz pārspēlēm un palaida prom uz izlasi, un līgumu var negaidīt...prognozēju nākošgad viņam 1.division klubu!

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:39, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Ne jau tikai IF Troija-Ljungby vins speleja.
Timrå toties ipasi talu nebija no kvalifikacijas parspelem uz Kvalserien, AIK kuraa vins ari uzspeleja bija tiesh sakars ar Kvalserien
Viņš neatbilda Timra līmenim, tāpēc tikai nomests uz 1. divīziju...

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:40, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Iepriekš varēja domāt attaisnojumus - sak, Sprukts tik daudz palīdzējis valstsvienībai, viens izlaists gads ir piedodams. Šobrīd vairs nekādu attaisnojumu nevar būt.

Kad atlaidīs no Lokomotiv, lai brauc atpakaļ uz Mestis kapāt. Bez iespējām parādīt sevi PČ vai OS.
"Šobrīd vairs nekādu attaisnojumu nevar būt." – kapēc? Viņam ir mūža līgums ar izlasi?
Sprukts tieši pareizi dara, ja jūti , ka nevarēsi sevi izlikt uz 100%, tad labāk palaid citu, kurš to izdarīs.

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:40, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: var runāt cik grib, bet Klavinam šī sezona nav pozitīva, nav guvis nevienus vārtus SHL un Allsvenkan, SHL pārsvarā sēdējis uz beņķa...AIK pat šo nepieteica uz pārspēlēm un palaida prom uz izlasi, un līgumu var negaidīt...prognozēju nākošgad viņam 1.division klubu!
nevis AIK bet IF Troja-Ljungby viņu nepieteica pārspēlēm.

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:41, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Iepriekš varēja domāt attaisnojumus - sak, Sprukts tik daudz palīdzējis valstsvienībai, viens izlaists gads ir piedodams. Šobrīd vairs nekādu attaisnojumu nevar būt.

Kad atlaidīs no Lokomotiv, lai brauc atpakaļ uz Mestis kapāt. Bez iespējām parādīt sevi PČ vai OS.
nekur viņš nav jālaiž, viņam līgums beidzas 30.aprīlī, nedomāju, ka tiks pagarināts...Loko jauna slota ieradusies...vēl jau Miķelim jāiespringst būs lai nelauztu Loko līgumu!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 13:41, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: nevis AIK bet IF Troja-Ljungby viņu nepieteica pārspēlēm.
viņš ir AIK spēlētājs, Troja tikai īrēja viņu....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:43, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: "Šobrīd vairs nekādu attaisnojumu nevar būt." – kapēc? Viņam ir mūža līgums ar izlasi?
Sprukts tieši pareizi dara, ja jūti , ka nevarēsi sevi izlikt uz 100%, tad labāk palaid citu, kurš to izdarīs.
koks ar 2 galiem
no vienas puses ir tā, kā Tu saki, bet no otras - ir profesijas, kur atbildība nebeidzas ar 8 stundām darba laikā.

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:44, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Atri no 1. divizijas tika ari uz augsu.

Neiamirsisim ka SHL limeni nepavilka/komandaas nenoturejas ari tadi kadri ka Galvins un J.Redlihs..
te nav runa par SHL, bet gan par pašu Allsvenskan apakšu.

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:44, pirms 10 gadiem
Erikovič rakstīja: Nu tad vecīt,tu man vēl vairāk liki saprast tos,kas nebrauc un kāpēc tad Jankam būtu jābrauc,ja ir tādi kā tu,kas paši neko nejēgo un vēl vairāk,noliek vēl čaļus kas spēlē!!!Nu labi,cik saprotu no hoķa daudz "saproti"ja salīdzini OS ar PČ...
Es nevaru izprast tavu loģiku , kapēc man nesalīdzināt OS un PČ , protams OS ir augstāka klase un spēlē tur labākie..cik sapratu pēc tevis tu esi viens no tiem kas PČ uzskata par sētas turnīru/otršķirīgu turnīru - bet diemžēl Latvija tajā sētas turnīrā neko cienīgu nespēj parādīt...un kāda tad ir atšķirība kur spēlēt ja jāspēlē pa pēdējām vietām ? Latvijas gadījumā ir galīgi pie kājas OS vai PČ jo spēlē pārsvarā vieni un tie paši bet ir tādi kurus atstāj aiz borta jo uzrodas "tūristi" !

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 13:46, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Kāda vaina nostājai? Izlasē jāspēlē labākajiem no tiem, kas gatavi sevi atdod par 100% uz laukuma. Ja Sprukts vai kāds cits jūt, ka uz šo čempi viņš to nevarēs izdarīt, tad jādod vieta citam. Kur tu saskati problēmu?
Sakritība vai kas ? ka tikai uz PČ visiem gadās tāda nostāja..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:49, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Runa iet par jaunu legionaru, kuram divu sezonu laika sakrajusas 36 SHL speles.
Un velreiz, ne visa sezona tika pavadita pa Allsvenskan apaksu.
Runa nekur neiet

Un šoreiz nav runa par leģionāru, bet par zviedru hokeja audzēkni. Un pilnīgi pie kājas, kas bija iepriekšējajā sezonā, ja šosezon ir vienas vienīgas auzas...

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:50, pirms 10 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Sakritība vai kas ? ka tikai uz PČ visiem gadās tāda nostāja..
Sakritība ar ko?

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:50, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: "Šobrīd vairs nekādu attaisnojumu nevar būt." – kapēc? Viņam ir mūža līgums ar izlasi?
Sprukts tieši pareizi dara, ja jūti , ka nevarēsi sevi izlikt uz 100%, tad labāk palaid citu, kurš to izdarīs.
Jā, latvietis piedzimst uz mūžu. Ja nav patriotisma un degsmes spēlēt, tad negaidi aicinājumu uz valstsvienību, kad tev radīsies merkantilas intereses sevi atrādīt PČ.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 13:52, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Runa iet par jaunu legionaru, kuram divu sezonu laika sakrajusas 36 SHL speles.
Un velreiz, ne visa sezona tika pavadita pa Allsvenskan apaksu.
Nu šogad viņš pierādīja, ka nav ne Allsvenskan līmenim gatavs un vēl jau mazāk SHL līmenim gatavs. Ar šādu sezonas sniegumu, stabils SWE 1. divīzijas pārstāvis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 13:56, pirms 10 gadiem
MachimoI rakstīja: Jā, latvietis piedzimst uz mūžu. Ja nav patriotisma un degsmes spēlēt, tad negaidi aicinājumu uz valstsvienību, kad tev radīsies merkantilas intereses sevi atrādīt PČ.
Pilnīgas muļķības. Un ko nozīmē merkantilas intereses sevi atrādīt PČ?

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 13:57, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Ja vinu pec uzspelesanas Division 1 panema atpakal uz Allsvenskan, tad gan jau ari ir Allsvenskan-limenim atbilstoss speletajs.
...un ja viņu atskaitīja no Allsvenskan komandas pirms pašām izšķirošajām spēlēm, tad jau tomēr šobrīd nevelk Allsvenskan līmeni...

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:57, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Sakritība ar ko?
Es prasu tā ir sakritība vai kas , ka visiem tā nostāja nespējošā sevi atdot uz 100 % parādas PČ laikā ? kapēc tās sajūtas nav OS ?

     [+] [-]

, 2014-04-14 13:58, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Ja vinu pec uzspelesanas Division 1 panema atpakal uz Allsvenskan, tad gan jau ari ir Allsvenskan-limenim atbilstoss speletajs.

23 spēlēs 0+4 – tas nav Allsvenskan līmenim atbilstosš spēlētājs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 14:00, pirms 10 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Es prasu tā ir sakritība vai kas , ka visiem tā nostāja nespējošā sevi atdot uz 100 % parādas PČ laikā ? kapēc tās sajūtas nav OS ?
Kas ir visiem???

  +4 [+] [-]

, 2014-04-14 14:01, pirms 10 gadiem
entuziasts rakstīja: No senas Nolana intervijas:

''Kā jūs rīkosieties, ja pamanīsiet, ka treniņos kādam nav acīs liesma un viņš nav sajūsmā par spēlēšanu valstsvienībā?

Protams, ka ir daudzi iemesli, kāpēc spēlētājs varētu būt noguris, taču profesionālajiem sportistiem ir tā privilēģija, ka viņi var trenēties divas stundas dienā, bet pārējo laiku gulēt. Tāpēc viņiem nav iemesla būt nogurušiem. Atlēti rūpējas par savu ķermeni. Profesionāliem sportistiem nav tādas lietas kā noguruma, ne hokejā. Tie, kas ikdienā strādā 12 stundas dienā, tiem vajadzētu būt nogurušiem. Ja kāds negribēs spēlēt, es atradīšu tādu, kurš to vēlēsies darīt. Ja nāksies spēlēt ar divām vai trijām maiņām, ja četratā būs jāspēlē aizsardzībā – lai tā būtu.''
Perfekti pateikts,lai spruktiņš aziet 6 dienas pa 12 h strojkā norukā ,tad viņš uzzinās kā jūtas noguris cilvēks ....!!!!!!!

     [+] [-]

, 2014-04-14 14:01, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Sezonas viduu atnakt jaunaa komandaa un iespeleties varetu but nedaudz grutak neka Tev skiet.
nezinu, ko Tu gribi šeit pierādīt, taču, pat atmetot visas epopejas ar 5 SWE komandām šosezon, pēc Somijā redzētā atskaitīšana no LV kandidātiem ir vairāk kā loģiska.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 14:04, pirms 10 gadiem
žirga88 rakstīja: Perfekti pateikts,lai spruktiņš aziet 6 dienas pa 12 h strojkā norukā ,tad viņš uzzinās kā jūtas noguris cilvēks ....!!!!!!!
Piedāvā tam strojkā rukājošajam pusi no atvaļinājuma palīdzēt radiniekiem par brīvu māju pacelt.

     [+] [-]

, 2014-04-14 14:08, pirms 10 gadiem
dobrecovs rakstīja: Mums izlasē nekad nav bijuši 90% krievu... nefleitē
apskaties 1997. gada izlases sastāvu. paskaties uz uzvārdiem... nu labi, 90% ir stipri pārspīlēti, bet... ir viela pārdomām

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 14:08, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Piedāvā tam strojkā rukājošajam pusi no atvaļinājuma palīdzēt radiniekiem par brīvu māju pacelt.
jau teicu par profesijām. Stroikas celtniekam atbildība beidzas ar viņa nostrādātajām stundām stroikā. Un viņš arī nesaņem ne tuvu to, ko profesionāls hokejists savā klubā.

     [+] [-]

, 2014-04-14 14:11, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: apskaties 1997. gada izlases sastāvu. paskaties uz uzvārdiem... nu labi, 90% ir stipri pārspīlēti, bet... ir viela pārdomām
13 no 23

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 14:14, pirms 10 gadiem
32 spēles !

     [+] [-]

, 2014-04-14 14:16, pirms 10 gadiem
Pasts tak jāiznēsā!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 14:22, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Ludzu argumentus, kas Tev liek domat ka Somijas ''Liiga'' vai ''Mestis'' ir specigaka par ''SHL'' un ''Allsvenskan''?
Uz laukuma spēlē spēlētāji nevis līgas!

  -2 [+] [-]

, 2014-04-14 14:27, pirms 10 gadiem
Abrags rakstīja: jau teicu par profesijām. Stroikas celtniekam atbildība beidzas ar viņa nostrādātajām stundām stroikā. Un viņš arī nesaņem ne tuvu to, ko profesionāls hokejists savā klubā.
Tur jau tā lieta, uz stroikas strādnieku nav nekāds spiediens, viņam neprasa visu laiku, lai viņš būtu labākais apmešanā vai ķieģelu nešanā un 10 00, 100 000 vai 1 000 000 neskatās un neredz viņā katru pieļauto kļūdu. Viņam vienkārši ir jāizdara sav darbs normas robežās.
Un stroikas strādniekam arī nav bijis jāziedo pietiekami liels laiks no savas bērnības sākot ar 5-6 gadu vecumu līdz pilngadībai, lai kļūtu par stoikas strādnieku...

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 14:30, pirms 10 gadiem
mīkstais

  +3 [+] [-]

, 2014-04-14 14:33, pirms 10 gadiem
jācer, ka parādīsies citi līderi. Indrašis, Daugaviņš, Girgensons, M. Rēdlihs OS mēģināja, gandrīz sanāca. Meija ir uzņēmis labu formu un PO parādīja, ka nav tikai " mūžam jaunais un talantīgais".
ja nē, tad nākamgad pasaules čempionāts hokejā mums sāksies dažas nedeļas ātrāk un varbūt par varēs organizēt Rīgā...

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 14:36, pirms 10 gadiem
Tas ir labais! rakstīja: Tur jau tā lieta, uz stroikas strādnieku nav nekāds spiediens, viņam neprasa visu laiku, lai viņš būtu labākais apmešanā vai ķieģelu nešanā un 10 00, 100 000 vai 1 000 000 neskatās un neredz viņā katru pieļauto kļūdu. Viņam vienkārši ir jāizdara sav darbs normas robežās.
Un stroikas strādniekam arī nav bijis jāziedo pietiekami liels laiks no savas bērnības sākot ar 5-6 gadu vecumu līdz pilngadībai, lai kļūtu par stoikas strādnieku...
Brīvā valstī katrs, kurš uzskata sevi par brīvu cilvēku, var darīt tā, kā uzskata tajā brīdī par pareizu. Mēs tāpat nezinam visus argumentus un neuzzināsim, kāpēc Sprukts dara tieši tā un ne citādāk. Viņš Latvijas izlases labā jau ir pietiekoši daudz izdarīji, lai viņam neko nepārmestu. Organismi arī ir dažādi. Pieļauju, ka Spruktam ar saviem gabarītiem atjaunošanās notiek lēnāk nekā, piemēram, Miķelim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 14:48, pirms 10 gadiem
sjamba rakstīja: Brīvā valstī katrs, kurš uzskata sevi par brīvu cilvēku, var darīt tā, kā uzskata tajā brīdī par pareizu. Mēs tāpat nezinam visus argumentus un neuzzināsim, kāpēc Sprukts dara tieši tā un ne citādāk. Viņš Latvijas izlases labā jau ir pietiekoši daudz izdarīji, lai viņam neko nepārmestu. Organismi arī ir dažādi. Pieļauju, ka Spruktam ar saviem gabarītiem atjaunošanās notiek lēnāk nekā, piemēram, Miķelim.
Tieši par to ir stāsts – Sprukts piekristu spēlēt izlasē, bet nespētu sevi parādīt uz visiem 100% - atkal visi lamātu no panckām viņu ārā, ka rekā, nemotivētais Sprukts paņemts, vajadzēja ņemt kādu jauno utt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 15:01, pirms 10 gadiem
Jārespēktē hokejistu lēmumi nevis jārej visu laiku.Nospēlē slikti-pastnieks,bremze,lēnais.Nospēlē labi,maz kas paslavē.Nespēlē vispār,atkal rejam.Par šo apsaukāšanos gadu garumā daudzi no komentētājiem vispār mīksto uz izlasi uzliktu.Sprukts pietiekami daudz ir izdrijis izlasē,lai varētu arī atpūsties.Jaunie kladzina,ka netiek izlasē-lūdzu,uz priekšu,tik kkā pēc Somijas spēlēm jaunie ar varētu paklusēt.

  -2 [+] [-]

, 2014-04-14 15:03, pirms 10 gadiem
lauriņš rakstīja: mīkstais
nepiekrītu! cienīsim viens otru!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 15:04, pirms 10 gadiem
Pārāk bieži viņam ir visādas problēmas uz pasaules čempionātiem, lai varētu šo sportistu cienīt. Tajā pašā laikā arī olimpiskās spēles un pasaules čempionāts vienā gadā ir galīgi garām.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 15:06, pirms 10 gadiem
Supervaigzne tak pelnijis atputu =]] Viss jau butu labi, ja LV butu ko sutit šo visu atteiceju vieta, bet ar tadu sastavu, kas gaidams tiesam draud izkrišana no elites

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 15:07, pirms 10 gadiem
Nu kopā viņš šosezon aizvadījis , cik sanāk 54+ 18= 72 spēles. Vispār skaitlis ir neslikts + vēl olimpiāde, savas 80 gandrīz savāks. Biš jau tas nogurums ir gan.

     [+] [-]

, 2014-04-14 15:08, pirms 10 gadiem
KolhozaAnsis rakstīja: Un ligas veidojas no komandaam, komandas no speletajiem!
Var pirms čempionāta sastādīt rangu tabulu un izsniegt medaļas neizslidojot laukumā, vadoties kurš kurā līgā spēlē! Mums tad olimpiādē vispār nebija nekas darāms...

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 15:13, pirms 10 gadiem
sprukstiņš nogura sēdēt uz soliņa

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 15:16, pirms 10 gadiem
Es atvainojos, bet tas ir smiekligi.
Kads nogurums? +/- 30 speles noruka un jutas baigi noguris.
Ko tad lai saka visi NHL veci? Tie spele 70-80 speles.
Skumji ka izlase jauzmet ar tik nejedzigu attaisnojumu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 15:17, pirms 10 gadiem
Pareiz, es tač aizmirsu, ka Janka 1/2 sezonas bija traumēts. Sanāk tomēr 30+ spēles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 15:19, pirms 10 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Es nevaru izprast tavu loģiku , kapēc man nesalīdzināt OS un PČ , protams OS ir augstāka klase un spēlē tur labākie..cik sapratu pēc tevis tu esi viens no tiem kas PČ uzskata par sētas turnīru/otršķirīgu turnīru - bet diemžēl Latvija tajā sētas turnīrā neko cienīgu nespēj parādīt...un kāda tad ir atšķirība kur spēlēt ja jāspēlē pa pēdējām vietām ? Latvijas gadījumā ir galīgi pie kājas OS vai PČ jo spēlē pārsvarā vieni un tie paši bet ir tādi kurus atstāj aiz borta jo uzrodas "tūristi" !
Noteikti PČ neuzskatu par otšķirīgu....

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 15:21, pirms 10 gadiem
Sieva grib braukt ceļojumā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 15:22, pirms 10 gadiem
Ja LV butu tadi resursi, ka kaut vai Slovakijai, tad Spruktu tiesam varetu atsut, bet mums ir taka ir, un katrs speletajs ir zelta verte.
Tie attaisnojumi tiesam paliek arvien trulaki.
Saprastu ja butu nospelejis kadas 70 speles (sezona un PO), tad nekadu komentaru, bet nu tagad.
Ta vien skiet ka PČ laika bus jadzivo tikai uz Validola.
Interese ko tad Milkelis iesaks? Ies sava komandas biedra pedas? Ceru ka nē!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 15:24, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Tik daudz komentāru,bet viens vienīgs trollings! xDD

Man sāk izskatīties,ka šie atteikumi nav saistīti ar nogurumiem,traumām n'shit-drīzāk tur varētu būt problēmas ar LHF vadību vai arī vienkārši viņiem Nolana hokeju ir grūtības pavilkt!

Kaut gan jāsaprot arī tas,ka 30+ sportistam jau ir jāsāk piedomāt ko un kā darīt un vai piedalīties visos šajos papildturnīros,jo tuvojas jau karjeras beigas un jāpiedomā lai spētu novilk vēl pāris gadus klubos un nopelnītu vēl papildus monētas,nevis lekt uz izlasi un gūt kādu traumu,kuras dēļ nāktos pēc tam pāragri beigt karjeru!Jaunie lai skrien un sitās-viņiem ir ko pierādīt un viņiem ir par ko sisties!
Kada Tev tur LHF vaina.
Musu spileriem tagad nauda tikai galva.
Ja izlase kads maksatu naudu, tad visi rinda stavetu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 15:36, pirms 10 gadiem
Sprukta atdeve spēles laikā vienmēr ir bijusi ļoti labā līmenī. Viņš izliekas spēles laikā par visiem 100%. To ka Sprukts nogurst ātrāk par citiem hokejistiem tas ir labi redzams gan vienas spēles , gan visas sezonas kontekstā. Cilvēku organismi ir dažādi. Jocīgi ka komentāros kāds piesauc NHL hokejistus , ka viņiem ir lielākas slodzes. Tāpēc arī viņi ir NHL spēlētāji, Sprukts nevarētu izturēt NHL slodzes.

     [+] [-]

, 2014-04-14 15:37, pirms 10 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kada Tev tur LHF vaina.
Musu spileriem tagad nauda tikai galva.
Ja izlase kads maksatu naudu, tad visi rinda stavetu!
Vispār jau izlasē maksā prēmijas...
Slēpts komentārs: FUNS

  +3 [+] [-]

, 2014-04-14 16:08, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Tu paskaties uz žīda izteikumiem-viņš visus šos gadus kādu ir no****is,kāds ir viņam bijis slikts,kāds kaut ko nemāk,kāds ir simulants,kāds ir nekam nederīgs u.t.t... Un fani ir tādi paši!

Kas stāvētu rindā?Katru gadu atkrīt kādi 3-4 hokejisti!Tas ir tik daudz?Neviens no viņiem nav ne Krosbijs,ne Malkins,ka nebūtu aizstājams....
Neatceros ka vins butu nolicis kadu konkretu speletaju.
Ja vins ir ko teicis, tad ne bez pamata.
Piemeram pagasgad vins mineja ka esot dazi kadri kas simulejot, bet vins jau nevienu varda nesauca.

Zini es wnk nespeju sis visas atmazgas sagremot.
Prata vel stav tas ka visi brauca uz OS. Pat Karsums brauca, kuram muzigi ir celis sacakarets.
Bet te peksni atkal PČ nevar spelet, kaut sezona vinjam jau pirms laba laika beidzas.

Ai lab, nav ko tuksi priedelet. Sprukts noteikti nav vienigais no izlases lideriem kurs atteiks izlasei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2014-04-14 16:24, pirms 10 gadiem
Daudziem KHL hokejistiem sakaapis galvaa, bet vainot viņus nevar, jo viņi ir pieprasiti, atskiribaa no daudziem citiem sporta veidiem, kur valsts uztur sportistus...(Skeletons, Kamaniņas u.c.).

Salidzinat ar celtniekiem arī nevar, jo kamēr "topošie celtnieki" dzēra vai luni laida, tikmer hokejisti- smagi strādāja.

     [+] [-]

, 2014-04-14 16:27, pirms 10 gadiem
Arī Cimermanis atbrīvots no izlases treniņnometnes.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 16:40, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Arī Cimermanis atbrīvots no izlases treniņnometnes.
un Punnenovs viņa vietā ir? vai vispār Ivaru nesauks?

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 16:42, pirms 10 gadiem
Visu cieņu tiem večiem, kuri būs izlasē. Bet ne prātā nenāk kaut ko pārmest tiem, kuri nebrauc palīdzēt. Varam tik pafantazēt, kāda dzīve ir profesionālo sportistu ģimenēm. Tā jau visi dzīves labākie gadi tiek pavadīti trakojot apkārt pa pasauli. Tas, ka 3-4 mēnešus gadā vēlies pilnībā veltīt ģimenei, radiem, draugiem, nav nekas nosodāms.
Arī Janka izlases dēl ir lējis ne mazums sviedru. Cerams, vēl uz kādu PČ redzēsim viņu sarkanbaltsarkanajās krāsās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 16:47, pirms 10 gadiem
Njā šitā atmaska Jankam galīgi garām, varēja jau kko labāku izdomāt. Da kaut pasaki ģimenes apsvērumi vai kko tādā garā. Jau jau patiešām un no tīras sirds saka, ka pēc tādas sezonas viņš ir tik noguris laikam hoķis jāmet pie malas šim, vai jābrauc uz LAČ spēlēt.

  +2 [+] [-]

, 2014-04-14 16:47, pirms 10 gadiem
Nav jau pirma reiz!!!n
Mīkstais!!! Laikam čalim padaudz galvā sakāpis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2014-04-14 16:55, pirms 10 gadiem
Mīkstais kakliņš! Noguris no savas sirdslietas darīšanas? Lai sasniedz Ozoliņa līmeni un vecumu, tad varēs sākt runāt.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-14 17:01, pirms 10 gadiem
Tad jau Ozo jau pirms OS ar vareja teikt, ka ir noguris, gara sezona jau teju beigusies, OS spēka nepietiks- nogurums milzīgs.

Kā jau daudz teica, tad gan jau čalis zem sievišķa tupeles!
Slēpts komentārs: FUNS
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 17:26, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Daudzi piemin Ozo, kurš Latvijas izlasei palīdzējis kopumā maz gan objektīvu, gan subjektīvu iemeslu dēļ. Paskatieties cik PČ Ozo ir piedalījies. Pēdējo reizi 2002. gadā 30 gadu vecumā (kopā piedalījies 3 PČ).
Eliteprospects.com - Sandis Ozolins
Sprukts ir piedalījies 9 PČ līdz 29 gadu vecumam.
Eliteprospects.com - Janis Sprukts

Katram no viņiem ir savi iemesli, bet nevajag salīdzināt šos divus spēlētājus pēc attieksmes pret Latvijas izlasi it kā starpība būtu diena pret nakti.
es nesalīdzinu attieksmi, es salīdzino to, kurš cik ātri nogurst

     [+] [-]

, 2014-04-14 17:27, pirms 10 gadiem
Dzoniy rakstīja: Neko jau nevar zināt,kas notiek aiz kulisēm-visu publiski mēs tāpat neuzzināsim!

Ko tur sagremot-viss loģiski!OS ir sezonas vidū,visi labākajās formās,bet uz PČ jau atvaļinājums,laiks,kad jāsāk dziedēt vecie savainojumi,jāpavada laiks ar ģimenēm n'shit- katru gadu pa kādam 30 + spēlētājam atteiksies! UN vajag priecāties,ka tā-ir iespēja kādam jaunajam uzspīdēt!Vai tad tas ir tik slikti?
Ne nu protams, kas notiek aizkulises nekad neviens nezinas.
Protams ir jau labi ka uz PČ beidzot var aizbraukt kadi jauni kadri. Tas jau pozitivi.

     [+] [-]

, 2014-04-14 17:34, pirms 10 gadiem
Simply_the_BEAST rakstīja: Uz darbu (Kas Spruktam ir Jaroslavļas klubā) būs vien jāiet, bet uz tautu deju kolektīva mēģinājumu pēc darba (kas ir izlase) gan vari neiet.
Bet, lai reizi 4 gados uz Dziesmu svētkiem aizbrauktu, gan tiek darīts viss iespējamais, ne?
Daži tā dara, bet kolektīvu uztur citi.

     [+] [-]

, 2014-04-14 17:39, pirms 10 gadiem
Eu, kas tad nu? Pasaules hokeja lielvalstī nebrauc viens špīleris un baigā ņemšanās sākusies!!!

     [+] [-]

, 2014-04-14 17:45, pirms 10 gadiem
zaipis rakstīja: Tak nesen vēl klārēja, ka viss sarunāts, kas ta noticis pēkšņi?
kaut gan pofig - krievu problēmas, ja tas tā ir
Nē, tomēr spēlēšot. Laikam komentētājiem bija neprecīza informācija
Хоккей на AllHockey.Ru - Овечкин, Кузнецов и...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 18:48, pirms 10 gadiem
Volx rakstīja: Oooo, sveiks! Ka gaja Spanijā?
Spanijas karalistes hoekjs kosmosa atruma iet uz priekšu, jo šobrīd SpāņuU18 drātē islandiesus 8:1!!!!
Spānijā hokejs ir cienījamo sporta veidu sarakstā! Uz vietējo mačiem halle bija pilna. Vienīgi mēs (Mexico) spējām izrādīt pretestību!
Ja nopietnāk, tad Jaca pilsētā, sestdien, knapi varējām iekļūt publiskajā slidotavā. Arī pārpildīta! Turpat netālu, 2-os futbola laukumos, norisinājās soccer spēles, blakus hallē basketbols, uz asfaltēta laukuma rollerhokejs, ar 2-iem mazajiem busiņiem puikas atgriezās no izbraukuma spēlēm hokejā. Tās viss mazpilsētā!
Halles diktors bija Numero1, kāds jelkad dzirdēts!

     [+] [-]

, 2014-04-14 18:52, pirms 10 gadiem
Ralfinolv rakstīja: es nesalīdzinu attieksmi, es salīdzino to, kurš cik ātri nogurst
Sprukts nogurst daudz ātrāk. Domāju, ka to visi zina. Ko tagad viņam hokeju nespēlēt, ja viņam tāds organisms.
Dažiem te Ozo dieva vietā-arī Ozo atteicis ir izlasei.

     [+] [-]

, 2014-04-14 19:00, pirms 10 gadiem
Pēc tādas sezonas jau likās, ka tieši būs apetīte, bet nu jā...
Par aizsargiem vsp no comments salidzinot ar OS jau zinams, ka nebuus:
Ozo,Pujacs,Rekjis,K.Redlihs,Freibergs,Bartulis ko tad iisti varetu likt pretii ?

     [+] [-]

, 2014-04-14 19:15, pirms 10 gadiem
Būtu labāk uzrakstījuši, ka izlasē konkurenci neizturēja ilggadējais Latvijas izlases spēlētājs J. Sprukts Vot to es saprastu

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 19:17, pirms 10 gadiem
"Овечкин признался, что у него хватит сил на чемпионат мира: "Я не устал. Потому что готовился к плей-офф НХЛ. Думал, он продлится минимум до мая. А получилось, что это время проведу в сборной России на чемпионате мира. Я всегда с радостью играю за свою страну". citāts no allhockey.ru Šitais Jankam pārdomām.

     [+] [-]

, 2014-04-14 19:28, pirms 10 gadiem
sāku palikt dusmīgs!!! izlase ir goda, cieņas jautājums. tas ir aicinajums, patriotisms. tur nav nogurums, sīka traumele u.t.t.
laikam jau katram savs....
nekas, būsim BLR un atbalstīsim īstu LV izlasi, patriotus.
Sarauj!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 19:50, pirms 10 gadiem
Овечкин признался, что у него хватит сил на чемпионат мира: "Я не устал. Потому что готовился к плей-офф НХЛ. Думал, он продлится минимум до мая. А получилось, что это время проведу в сборной России на чемпионате мира. Я всегда с радостью играю за свою страну".

Vopros - k chemu gotovilasj nasha zvezda((((??? vISMAZ SAMELOJIES BŪTU. Kauns un negods tādiem spēlētājiem( Lai laba veselība Jankam un viss izdodas!!!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 19:58, pirms 10 gadiem

pameegini nospeeleet 14 speeles. Un nedod Dievs ja buutu taalaak tikushi. Es tik var iedomaates, ko vinnjs teiktu LOKO trenerim
bars161 rakstīja: Овечкин признался, что у него хватит сил на чемпионат мира: "Я не устал. Потому что готовился к плей-офф НХЛ. Думал, он продлится минимум до мая. А получилось, что это время проведу в сборной России на чемпионате мира. Я всегда с радостью играю за свою страну".

Vopros - k chemu gotovilasj nasha zvezda((((??? vISMAZ SAMELOJIES BŪTU. Kauns un negods tādiem spēlētājiem( Lai laba veselība Jankam un viss izdodas!!!

     [+] [-]

, 2014-04-14 19:59, pirms 10 gadiem
tas ir katru gadu. jo vairaak naudas jo mazaak grib sevi paraadiit. Janajie iespeeja izsisties. Guijs tam piemeers
Banzai rakstīja: sāku palikt dusmīgs!!! izlase ir goda, cieņas jautājums. tas ir aicinajums, patriotisms. tur nav nogurums, sīka traumele u.t.t.
laikam jau katram savs....
nekas, būsim BLR un atbalstīsim īstu LV izlasi, patriotus.
Sarauj!

     [+] [-]

, 2014-04-14 19:59, pirms 10 gadiem
tas ir katru gadu. jo vairaak naudas jo mazaak grib sevi paraadiit. Janajie iespeeja izsisties. Guijs tam piemeers
Banzai rakstīja: sāku palikt dusmīgs!!! izlase ir goda, cieņas jautājums. tas ir aicinajums, patriotisms. tur nav nogurums, sīka traumele u.t.t.
laikam jau katram savs....
nekas, būsim BLR un atbalstīsim īstu LV izlasi, patriotus.
Sarauj!

  +1 [+] [-]

, 2014-04-14 20:23, pirms 10 gadiem
Ovečkins,kurš tiešām ir zvaigzne,viņš,lūk,gan nav noguris.

     [+] [-]

, 2014-04-14 20:40, pirms 10 gadiem
Es jutu līdz M.Dinamo(nu,labi,Karsumam trauma),pēc tam Lokomotīvei,arī Donbasam uzmetu aci,tie tak mūsējie...kur tad ir tie mūsējie?Slimi,visi dzemdē,ceru,ka neaizrīsieties kā biedriņu andris.Es BIJU jūsu fans.TĀ IR PAGĀTNE.

     [+] [-]

, 2014-04-14 20:47, pirms 10 gadiem
.............. rakstīja: apskaties 1997. gada izlases sastāvu. paskaties uz uzvārdiem... nu labi, 90% ir stipri pārspīlēti, bet... ir viela pārdomām
97. gadaa nebija nekadi 90%, pat tuvu nebija. Lavins, Skrastins, Vitolins, Cipruss, Irbe, Klodans, Skudra, Tribuncovs, Kupakss... Ta jau tresa dala komandas.

     [+] [-]

, 2014-04-14 20:48, pirms 10 gadiem
pagapagapaga, ļaujiet minēt - lai palīdzētu Jaroslavļai, kas JAU ir norakta?

     [+] [-]

, 2014-04-14 20:57, pirms 10 gadiem
Es skatijos visas loko PLayoff speles iznjemot ne pret Lev. Vinju krievu komentetaji nolika katra spele

     [+] [-]

, 2014-04-14 20:58, pirms 10 gadiem
Jaa ovi gan nav saguris

     [+] [-]

, 2014-04-14 20:58, pirms 10 gadiem
sa0491 rakstīja: Ovečkins,kurš tiešām ir zvaigzne,viņš,lūk,gan nav noguris.
Ovečkins tiešām nogurst mazāk. Aizsardzībā viņš vispār nestrādā. Pēc lietderības koeficienta Ovečkins nesen bija 853 vietā no 855 NHL spēlētājiem. Pie tādas rezultativitātes būt pašam sliktākajam (gandrīz) no visiem 855 spēlētājiem-tas ir jāprot. Viņš aizsardzībā vienkārši tikai atslidinās.

     [+] [-]

, 2014-04-14 21:30, pirms 10 gadiem
Tāda sajūtaka nevajadzēja pirkt biļetes uz PČ...Ibitīt matos....

     [+] [-]

, 2014-04-14 22:09, pirms 10 gadiem
FUNS rakstīja: Ovečkins tiešām nogurst mazāk. Aizsardzībā viņš vispār nestrādā. Pēc lietderības koeficienta Ovečkins nesen bija 853 vietā no 855 NHL spēlētājiem. Pie tādas rezultativitātes būt pašam sliktākajam (gandrīz) no visiem 855 spēlētājiem-tas ir jāprot. Viņš aizsardzībā vienkārši tikai atslidinās.
Izrādās Ovečkinam jāvelk arī Vašingtonas aizsardzība, ne tikai uzbrukums
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-14 23:23, pirms 10 gadiem
Korea rakstīja: Izrādās Ovečkinam jāvelk arī Vašingtonas aizsardzība, ne tikai uzbrukums
Nē, kad Ovečkins laukumā, Vašingtonai jāpaliek mazākumā!
Kāda jēga Capitals no viņa vārtu guvumiem, ja spēlētāja lietderība ir drausmīga.
Ņiživijs labi dala piespēles, bet kad viņam bija sliktākā lietderība (-7) komandā, viņš sēdēja tribīnēs un pārdomāja dzīvi!

     [+] [-]

, 2014-04-15 00:38, pirms 10 gadiem
zzk rakstīja: Ja cilvēks negrib, nu tad negrib, nav ko tur lieki ņemties ap viņu. Tas ir viņa lēmums un viss.

Izlase nav obligātais karadienests, tur obligāti nav jāspēlē. Labāk, lai spēlē tie, kuri patiešām grib to darīt.
un ? )

     [+] [-]

, 2014-04-15 01:18, pirms 10 gadiem
Netaisam biksēs, visi grib arī atpūsties, pieminekli ta neviens neuzcels... vispār uzcels, bet tolks ta kāds... jaspēlē tiem, kam gribās to darīt, stāsta beigas.

     [+] [-]

, 2014-04-15 01:18, pirms 10 gadiem
Moš vispār izlaižam PČ?

  +1 [+] [-]

, 2014-04-15 01:33, pirms 10 gadiem
ZarinsKristapsLV rakstīja: Es domāju ja izveidotos kritiska situācija tad viņš neateiktos palīdzēt - bet kas to zin kā domā viņš personīgi. OZO nebūs , tas jau bija skaidrs pēc sočiem.
Man tas bija skaidrs jau pirms Sočiem, vispār tas ir interesanti kā cilvēki piever aklu aci uz Ozo haltūrām ilgstošām, viņš ir lielākais izlases uzmetējs aiz P. Skudras, bet tai pat laikā gatavi pūli saplosīt Sprukstu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-15 10:01, pirms 10 gadiem
Korea rakstīja: Izrādās Ovečkinam jāvelk arī Vašingtonas aizsardzība, ne tikai uzbrukums
Vai par hokeju nemaz neinteresējies un pirmo reizi dzirdi, ka uzbrucējiem ir jāstrādā arī aizsardzībā. Ar Ovečkinu laukumā Vašingtona spēlē gandrīz kā mazākumā