Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:742, Did:0, useCase: 3

Bārtulis: "Pie Nolana bija prieks spēlēt. Tagad izlasē nav tādas degsmes..."

Andrejs Siliņš

Bārtulis: "Pie Nolana bija prieks spēlēt. Tagad izlasē nav tādas degsmes..."
Oskars Bārtulis
Foto: spartak.ru

"Lai radītu mūsos motivāciju, viņš visu bija izveidojos tā, lai mēs uz izlasi nāktu ar prieku. Tagad nav tādas degsmes," skeptisks par spēlēšanu Latvijas hokeja valstsvienības sastāvā pavasarī gaidāmajā pasaules čempionātā raidījumā "Hattrick" bija latviešu aizsargs Oskars Bārtulis.

"Varbūt biju nedaudz izbrīnīts par Hārtlija pieeju treniņprocesam. Ziemeļamerikā visi treneri ir mazliet savādāki, treniņi īsāki un tamlīdzīgi. Izbrīnījos, ka Hārtlijam viss ir izstiepts garumā. Uz treniņu atnāc 8 no rīta, ir ilgas sapulces, tad ļoti ilgi ledus treniņi. Parasti Ziemeļamerikā ir tā, ka treniņš ir 40 minūtes, bet viss notiek ļoti intensīvi," negaidīto, nonākot Hārtlija vadībā, atcerējās Bārtulis.

"Kad atbrauc uz izlasi, visam jānotiek tā, lai tu priecātos. Pagājušogad nometne [pirms pasaules čempionāta], cik saprotu, esot bijusi pusotru mēnesi. Tu jau tā pēc sezonas esi noguris, atnāc uz izlasi un tur atkal gari treniņi. Protams, jaunajiem citādāk, bet pieredzējušajiem jāpievienojas vēlāk, nevis jātrenējas pusotru vai divus mēnešus," savu uzskatu klāstīja aizsargs.

"Ja salīdzina ar Nolanu, teikšu godīgi - pie Teda bija prieks spēlēt! Lai radītu mūsos motivāciju, viņš visu bija izveidojos tā, lai mēs uz izlasi nāktu ar prieku. Tagad nav tādas degsmes," Bārtulis lika noprast, ka skeptiski attiecas uz iespēju spēlēt pavasarī gaidāmajā pasaules čempionātā.

Šo sezonu Bārtulis sāka Vladivostokas "Admiral", kur 32 spēlēs izcēlās ar piecām rezultatīvām piespēlēm. Otrajos Ziemassvētkos Bārtulis oficiāli parakstīja līgumu ar Ufas "Salavat Yulaev", un savulaik 73 spēles NHL nospēlējušais hokejists līdz šim jaunās komandas rindās Krievijas čempionātā piedalījies astoņos mačos un izcēlies ar vienu piespēli.

Oskars Bārtulis raidījumā "Hattrick"

Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -2 [+] [-]

, 2018-02-07 20:48, pirms 6 gadiem
Katrs dara kā ērtāk un sev nepieciešiemāk, tikai attieksmes sekas norāda līmeni. Rezultāts: pjotrs s.= osis b. Nesaprotu ļautiņus, kas viņus aizstāv, laikam tāda paša attieksme un vērtības..

  +2 [+] [-]

, 2018-02-07 20:53, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kam viņi spēlē?
Viennozīmīgi,pirmkārt, sev, jo tas ko viņi dara tiem sagādā prieku. Nav vairs gladiatoru laiki, kad gladiatori cīnījās un nogalināja viens otru Romas augstmaņiem par prieku.
Lasot tavus komentārus vairākus gadus nesaprotu kopējo tavu domu jo par Spruktu man šķiet tu rakstīji citu.

  +8 [+] [-]

, 2018-02-07 20:54, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kam viņi spēlē?
Viennozīmīgi,pirmkārt, sev, jo tas ko viņi dara tiem sagādā prieku. Nav vairs gladiatoru laiki, kad gladiatori cīnījās un nogalināja viens otru Romas augstmaņiem par prieku.
kam spēlē PROFESIONĀLI hokejisti? Protams, ka skatītājiem! Tikai un vienīgi!
Tāpat kā to dara profesionāli aktieri, dziedātāji u.t.t.
Tas ir šovs, par kuru skatītāji balso ar saviem maciņiem, savukārt, hokejista maizes darbs ir to atstrādāt pēc vislabākās sirdsapziņas.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-07 20:54, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Lasot tavus komentārus vairākus gadus nesaprotu kopējo tavu domu jo par Spruktu man šķiet tu rakstīji citu.
Ivars šovakar ir apgriezies par 180 grādiem....
Slēpts komentārs: Real Rebel

  -3 [+] [-]

, 2018-02-07 20:56, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: kam spēlē PROFESIONĀLI hokejisti? Protams, ka skatītājiem! Tikai un vienīgi!
Tāpat kā to dara profesionāli aktieri, dziedātāji u.t.t.
Tas ir šovs, par kuru skatītāji balso ar saviem maciņiem, savukārt, hokejista maizes darbs ir to atstrādāt pēc vislabākās sirdsapziņas.
Izlasē? Nē, tikai sev un profesionāli spēlējot, pirmais ir vadība un tad visi pārējie.

     [+] [-]

, 2018-02-07 20:58, pirms 6 gadiem
coffijs rakstīja: Lasot tavus komentārus vairākus gadus nesaprotu kopējo tavu domu jo par Spruktu man šķiet tu rakstīji citu.
Nē, par Spruktu es rakstīju tieši to pašu. Konsekvences trūkumu Tu man pārmest nevari.

     [+] [-]

, 2018-02-07 20:59, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Es īsti nesaprotu tos komentārus, ka Hārtliju aizstāv, jo viņa pieeja īsti izlasei neder, jo jāgatavojas turnīram, kurš nebūs garš un notiek pēc sezonas, pie tam, tam spēlētājam ir jārada tā vide, lai labi justos un nedomājot varētu nodoties hokejam....Ja teiksim, tas pats vecais pēc grūtas sezonas atbrauc uz izlasi un tur sagaida atkal gari treniņi, tad, kāds viņš būs uz čempja laiku? Jau pēc pašas būtības ir tā, ka uz īsiem turnīriem gatavojas īsāku laiku, bet intensīvāk.
Cik nu īss turnīrs- 7 spēles + iespējams papildus vēl 3

  -1 [+] [-]

, 2018-02-07 21:01, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Cik nu īss turnīrs- 7 spēles + iespējams papildus vēl 3
Tas ir īss turnīrs...Hokejs nav futbols

     [+] [-]

, 2018-02-07 21:03, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: kam spēlē PROFESIONĀLI hokejisti? Protams, ka skatītājiem! Tikai un vienīgi!
Tāpat kā to dara profesionāli aktieri, dziedātāji u.t.t.
Tas ir šovs, par kuru skatītāji balso ar saviem maciņiem, savukārt, hokejista maizes darbs ir to atstrādāt pēc vislabākās sirdsapziņas.
Ja skatītāji ar savu maciņu maksātu pro sportistiem, tad viņiem pavisam noteikti nebūtu tik lieli līgumi kādi tiem ir.
Tajā pašā KHL spēlētājiem algas maksā (ja maksā) klubu sponsori, un nevis skatītāji.
Iedomājies, kas notiktu ar CSKA spēlētāju algām,ja tiem algas maksātu no līdzjutēju maciņiem, kuri mājas arēnā nav.
Ar šou arvbiznesa zvaigznēm ir daudz savādāk, nekā ar sportistiem, un viņiem tiešām pamatā maksā no mūzikas, kino utt. maciņiem nākošiem līdzekļiem.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-07 21:05, pirms 6 gadiem
killo2000 rakstīja: Nav jau runa par to, ka darbs utt. Runa par to, ka nav dūša to tā arī pateikt, meklē kkādus attaisnojumus, tipa es jau labprāt, bet nu tas un tas utt. Ja viņam pietiktu dūša tā arī pateikt, ka spēlēšana izlasē šobrīd un tuvākajā nākotnē manos plānos neietilpst - vēlos maksimāli koncentrēties darbam klubā un maksimāli attīstīt karjeru klubā, savā darba vietā, tad ok, respekts, par atklātību, ar tevi izlases sakarā nerēkināmies un lai veicas. Bet nu mēģināt kkā "izbraukt" fanu acīs ar kkādiem viltus attaisnojumiem lielu cieņu neizraisa.
Es pilnīgi piekrītu, ka problēma nav tajā, ka nespēlē, bet gan tajā, ka glumi locās un tad vēl kkādi nesaprotami komentāri utt. BET, uzreiz atceros Spruktu, kurš vienreiz godīgi pateica, kas par lietām un viņu bez sāls par to apēda.. Laikam jau labi nebūs ne šā ne tā jebkurā atteikuma gadījumā vairums būs neapmierināts. Es gan personīgi vienmēr būšu par godīgu un skaidru valodu.

     [+] [-]

, 2018-02-07 21:07, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Es pilnīgi piekrītu, ka problēma nav tajā, ka nespēlē, bet gan tajā, ka glumi locās un tad vēl kkādi nesaprotami komentāri utt. BET, uzreiz atceros Spruktu, kurš vienreiz godīgi pateica, kas par lietām un viņu bez sāls par to apēda.. Laikam jau labi nebūs ne šā ne tā jebkurā atteikuma gadījumā vairums būs neapmierināts. Es gan personīgi vienmēr būšu par godīgu un skaidru valodu.
Daļa jau ir skaidri pateikta, ka izlasē pašlaik valdošā kārtība, viņam neveicina vēlmi tur spēlēt

  +3 [+] [-]

, 2018-02-07 21:12, pirms 6 gadiem
Tiešām kā tāds caca ibio! Princese! Prieka viņam redz' nav! Nabadziņš pārtrenējies! Ja nav pieka braukt uz izlasi, tad vienkārši nebrauc un neizdomā kaut kādas muļķīgas atrunas par traumām u.c. pekstiņus!

  +6 [+] [-]

, 2018-02-07 21:13, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kam viņi spēlē?
Viennozīmīgi,pirmkārt, sev, jo tas ko viņi dara tiem sagādā prieku. Nav vairs gladiatoru laiki, kad gladiatori cīnījās un nogalināja viens otru Romas augstmaņiem par prieku.
Absolūtas muļķības, profesionāls sportists ir izklaidējas un nekas vairāk, tā pat kā aktieris vai mūziķis. Ja gribi dziedāt sev, tad ej dušā un dziedi, bet ja gribi kāpt uz skatuves un pelnīt lielo peso, tad esi gatavs izklaidēt. Tāpēc tak viņiem tās lielās naudas maksā, sev tu vari uz dīķa ar draugiem hoķi uzspēlēt, bet saņemot miljonus un izejot arēnā tu spēlē savai komandai un tās faniem.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-07 21:18, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja skatītāji ar savu maciņu maksātu pro sportistiem, tad viņiem pavisam noteikti nebūtu tik lieli līgumi kādi tiem ir.
Tajā pašā KHL spēlētājiem algas maksā (ja maksā) klubu sponsori, un nevis skatītāji.
Iedomājies, kas notiktu ar CSKA spēlētāju algām,ja tiem algas maksātu no līdzjutēju maciņiem, kuri mājas arēnā nav.
Ar šou arvbiznesa zvaigznēm ir daudz savādāk, nekā ar sportistiem, un viņiem tiešām pamatā maksā no mūzikas, kino utt. maciņiem nākošiem līdzekļiem.
Abrags runāja par normālām situācijām. Un arī KHL gadījumā, ja interese no tautas galīgi nebūtu, arī biezo Krievijas uzņēmumu maki būtu ciet.

  +3 [+] [-]

, 2018-02-07 21:19, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Daļa jau ir skaidri pateikta, ka izlasē pašlaik valdošā kārtība, viņam neveicina vēlmi tur spēlēt
Nekomāju, ka izlases valdošā kārtība būtu jāpakārto kāda paveca "klepera" iegribām un vajadzībām. Redz' treniņi viņam pa ilgu, pa ātru nabadziņu uz "sboriem" sauc... es LHF vietā principa pēc vispār viņu vairs uz izlasi nesauktu! Lai spēlē un attīsta to savu klubu karjeru zaļš palikdams!

     [+] [-]

, 2018-02-07 21:21, pirms 6 gadiem
Baltkrievu hokeja saitā rakstīts, ka Bārtulim ir Krievijas pilsonība. Nu lai nebūtu leģionārs. Nu tad izlasē spēlēt vairs nevar. Bet iemeslus var izdomāt kaut miljonu - trauma, treneris ne tāds utt Ja kādu interesē šeit links Новости КХЛ: Михаил Зислис: Второй белорусский...

  -2 [+] [-]

, 2018-02-07 21:21, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Nekomāju, ka izlases valdošā kārtība būtu jāpakārto kāda paveca "klepera" iegribām un vajadzībām. Redz' treniņi viņam pa ilgu pa ātru nabadziņu uz "sboriem" sauc... es LHF vietā principa pēc vispār viņu vairs nesauktu! Lai spēlē un attīsta to savu klubu karjeru zaļš palikdams!
Protams, ka tā....Taču paskaties no otras puses, viņš ir vecāks spēlētājs, kurš tik ātri neatjaunojas un pēc sezonas, viņam jāiesaistās garā treniņnometnē un jāskrien kā jaunajam kadram. Tur tomēr būtu jābūt vidusmēram, ka vecie netiktu dzīti tikpat kā jaunie. Grūti jau arī pateikt, kā tie garie treniņi iespaido pieredzējušos spēlētājus, varbūt, kāds pēc tam skrien kā vējš, cits atkal knapi paspēlēt var...

     [+] [-]

, 2018-02-07 21:24, pirms 6 gadiem
Polšs rakstīja: Baltkrievu hokeja saitā rakstīts, ka Bārtulim ir Krievijas pilsonība. Nu lai nebūtu leģionārs. Nu tad izlasē spēlēt vairs nevar. Bet iemeslus var izdomāt kaut miljonu - trauma, treneris ne tāds utt Ja kādu interesē šeit links http://belarushockey.com/khl/news_list/news208711/
Bārtulim konflikts ar Hārtliju, grib ņemt... .

  +1 [+] [-]

, 2018-02-07 21:24, pirms 6 gadiem
Kaitina spēlētāji, kuri n-tos gadus nav spēlējuši izlasē un gudri di*š. Vai viņš vispār ir kaut vienā Hārtlija treniņā bijis?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-07 21:27, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Daļa jau ir skaidri pateikta, ka izlasē pašlaik valdošā kārtība, viņam neveicina vēlmi tur spēlēt
Tak viņam visu laiku kkas nepatīk, nu nestāsti man, ka gadu no gada pie dažādiem treneriem visu laiku kkādi dažādi attaisnojumi rodas, kāpēc gan viņš nevarētu spēlēt. Killo2000 jau perfekti uzrakstīja, ko un kādā manierē viņam vajadzēja teikt un gan jau tas nebūtu melots, nevis par LHF naudu atlido uz LV un izdomā, ka tev nepatīk galvenais treneris un vispār pie tāda nav motivācijas spēlēt.

  +5 [+] [-]

, 2018-02-07 21:29, pirms 6 gadiem
als rakstīja: Tiešām kā tāds caca ibio! Princese! Prieka viņam redz' nav! Nabadziņš pārtrenējies! Ja nav pieka braukt uz izlasi, tad vienkārši nebrauc un neizdomā kaut kādas muļķīgas atrunas par traumām u.c. pekstiņus!
Visticamāk domāja uzspēlēt zvaigžņu spēles režīmā kā pirms trīs gadiem Liepājā pārbaudes turnīrā kurā arī visu turnīru viņš nespēlēja.Bet Hārtlijs noteikti jau treniņā gaida pilnīgu atdevi un Oskariņš noteikti tam nebija gatavs.

     [+] [-]

, 2018-02-07 21:34, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Protams, ka tā....Taču paskaties no otras puses, viņš ir vecāks spēlētājs, kurš tik ātri neatjaunojas un pēc sezonas, viņam jāiesaistās garā treniņnometnē un jāskrien kā jaunajam kadram. Tur tomēr būtu jābūt vidusmēram, ka vecie netiktu dzīti tikpat kā jaunie. Grūti jau arī pateikt, kā tie garie treniņi iespaido pieredzējušos spēlētājus, varbūt, kāds pēc tam skrien kā vējš, cits atkal knapi paspēlēt var...
Cik atceros vecos(un kas nupat sezonu beidza) jau arī no paša sākuma "sboros" neiesaistija un deva mazliet čaļiem laiku atelpai, bet protams ka ne jau mēnesi, jo ja "sbori" sākas ~pusotru menesi līdz PČ, tad protams, ka džekus vajag arī sasypēlēt un saggatavot un savas 2-3 nedēļas tam būtu vajadzīgas. Šaubos arī, ka Hartlijs Osi te tagad no pirmās dienas trenkātu izlases treniņos. Visdrīzākais arī iedotu kādu nedēļu atelpu. Tapēc tās atrunas izskatās vairāk nekā smieklīgas. Nu ja negribi braukt uz izlasi vai nav vairs "iekāriena" spēlēt izlasē, tad arī pasaki, ka beidz spēlēt izlasē un, ka veltīsi visas savas pūles tālāk vecumdienu nodrošināšanai un spēlēm klubā nevis izomā kaut kādus iemeslus par gariem treniņiem u.t.t.

     [+] [-]

, 2018-02-07 21:35, pirms 6 gadiem
dobrecovs rakstīja: Abrags runāja par normālām situācijām. Un arī KHL gadījumā, ja interese no tautas galīgi nebūtu, arī biezo Krievijas uzņēmumu maki būtu ciet.
Protams, arī skatītāju (līdzjutēju) nauda pa tiešo un pastarpināti spēlē savu lomu, bet tā nav dominējošā.
Tas viss ir ļoti nosacīti, jo tajā pašās Ziemeļamerikas pro līgās (īpaši NBA) skatītāji ne tuvu nespēj nosegt spēlētāju algas. Kuri pie tam vislielāko naudu nopelna ar personiskiem līgumiem ar dažādiem sponsoriem.
Arī Eiropas pro līgās klubi vislielāko naudu pelna ar transfertiem, sponsoru naudām utt. Piemēram, ar Neimāra pārdošanu Barsa nopelnīja 200+ MIO EURO.

  +4 [+] [-]

, 2018-02-07 21:37, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ja skatītāji ar savu maciņu maksātu pro sportistiem, tad viņiem pavisam noteikti nebūtu tik lieli līgumi kādi tiem ir.
Tajā pašā KHL spēlētājiem algas maksā (ja maksā) klubu sponsori, un nevis skatītāji.
Iedomājies, kas notiktu ar CSKA spēlētāju algām,ja tiem algas maksātu no līdzjutēju maciņiem, kuri mājas arēnā nav.
Ar šou arvbiznesa zvaigznēm ir daudz savādāk, nekā ar sportistiem, un viņiem tiešām pamatā maksā no mūzikas, kino utt. maciņiem nākošiem līdzekļiem.
Ivar, cik Tev gadi? četlpadsmit? Jeb tikai tlīspadsmit?

Manuprāt, Tev nav jāstāsta kas ir KHL un kas un par ko maksā. Katrā ziņā ši nav tā līga, kas izceltos ar profesionālismu jebkurā no jomām...
Kā piemērs, KHL ir pilnīgi garām.

p.s. Ivar kas, Tve šodien mēnšreizes?? Tagad to strīdies tikai tāpēc, lai pateiktu kaut ko pretēju. Pats paradoksālākais, ka visvairāk pretēji tam, ko pats teici pirms nedēļas, mēneša, gada...

     [+] [-]

, 2018-02-07 21:41, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tas ir īss turnīrs...Hokejs nav futbols
kādā sākarā futbolu piesauc?

  -1 [+] [-]

, 2018-02-07 21:42, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: mēnesis būtu optimālais laiks
Pieskaiti vēl klāt pašu turnīru un sanāk aptuveni 2 mēneš. tā ir 1/6 daļa no gada. Katru gadu 2 mānešus sisties un pisties par neko, tikai un vienīgi patērējot savus spēkus, ar ko tas pats cilvēciņš pelna sev dienišķo maizi, tajā pat laikā ziedojot savu veselību, utt...Nu Nah to čempi rīkot katru gadu, Nah. katru otro, tas ir kā maksimums. Nu gribas jau man katru pavasari to cempja atmosfēru, bet nu būsim reāli, gudri dir..st te par kaut kādu izlases uzmešanu, zinot ko tas prasa no šī sportista........

     [+] [-]

, 2018-02-07 21:43, pirms 6 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Protams, arī skatītāju (līdzjutēju) nauda pa tiešo un pastarpināti spēlē savu lomu, bet tā nav dominējošā.
Tas viss ir ļoti nosacīti, jo tajā pašās Ziemeļamerikas pro līgās (īpaši NBA) skatītāji ne tuvu nespēj nosegt spēlētāju algas. Kuri pie tam vislielāko naudu nopelna ar personiskiem līgumiem ar dažādiem sponsoriem.
Arī Eiropas pro līgās klubi vislielāko naudu pelna ar transfertiem, sponsoru naudām utt. Piemēram, ar Neimāra pārdošanu Barsa nopelnīja 200+ MIO EURO.
Ivar, Ivar... nu kāpēc Tev šodien tik aprobežoti komenti???
Ja Tu te mēģini apskaidrot, kā darbojas profesionālais sports, tad Tev tas ļoti s@dīgi sanāk.

Ja runā, par profesionāliem sportistiem, viņiem darba devējs (lai kas tas arī būtu!) maksā par spēlēšanu un līdz ar to prasa maksimālu atdevi.

Kā klubs menedže savus ienākumus, tā jau galīgi nav sportista daļa. Viņam maksā, viņam arī jāspēlē. Vienalga, vai kluba nauda nāk biļetēm vai klibā Vovas Čeļabinskā.

     [+] [-]

, 2018-02-07 21:44, pirms 6 gadiem
Abrags rakstīja: Ivar, Ivar... nu kāpēc Tev šodien tik aprobežoti komenti???
Ja Tu te mēģini apskaidrot, kā darbojas profesionālais sports, tad Tev tas ļoti s@dīgi sanāk.

Ja runā, par profesionāliem sportistiem, viņiem darba devējs (lai kas tas arī būtu!) maksā par spēlēšanu un līdz ar to prasa maksimālu atdevi.

Kā klubs menedže savus ienākumus, tā jau galīgi nav sportista daļa. Viņam maksā, viņam arī jāspēlē. Vienalga, vai kluba nauda nāk biļetēm vai klibā Vovas Čeļabinskā.
Jā, bet līdzjutējam tur ir tikai maza daļa no teikšanas un spēlētājam pret viņiem īsti nav jāatskaitās...

     [+] [-]

, 2018-02-07 21:45, pirms 6 gadiem
andzis rakstīja: Pieskaiti vēl klāt pašu turnīru un sanāk aptuveni 2 mēneš. tā ir 1/6 daļa no gada. Katru gadu 2 mānešus sisties un pisties par neko, tikai un vienīgi patērējot savus spēkus, ar ko tas pats cilvēciņš pelna sev dienišķo maizi, tajā pat laikā ziedojot savu veselību, utt...Nu Nah to čempi rīkot katru gadu, Nah. katru otro, tas ir kā maksimums. Nu gribas jau man katru pavasari to cempja atmosfēru, bet nu būsim reāli, gudri dir..st te par kaut kādu izlases uzmešanu, zinot ko tas prasa no šī sportista........
viņi (hokejisti) ir izvēlējušies tādu profesiju. Viņiem arī par to maksā vairāk.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-07 21:48, pirms 6 gadiem
Real Rebel rakstīja: Jā, bet līdzjutējam tur ir tikai maza daļa no teikšanas un spēlētājam pret viņiem īsti nav jāatskaitās...
Redzi, spēlēšana izlasē ir goda lieta. Savukārt, nespēlēšana...
Tas ir tāpat (princips tāds pats) kā dot vietu tantiņai trolejbusā - var arī nedot, neviens taču nemaksā par vietas došanu tantiņai, taču tādā gadījumā esi gatavs saņemt sabiedrības nosodījumu.

     [+] [-]

, 2018-02-07 21:49, pirms 6 gadiem
andzis rakstīja: Pieskaiti vēl klāt pašu turnīru un sanāk aptuveni 2 mēneš. tā ir 1/6 daļa no gada. Katru gadu 2 mānešus sisties un pisties par neko, tikai un vienīgi patērējot savus spēkus, ar ko tas pats cilvēciņš pelna sev dienišķo maizi, tajā pat laikā ziedojot savu veselību, utt...Nu Nah to čempi rīkot katru gadu, Nah. katru otro, tas ir kā maksimums. Nu gribas jau man katru pavasari to cempja atmosfēru, bet nu būsim reāli, gudri dir..st te par kaut kādu izlases uzmešanu, zinot ko tas prasa no šī sportista........
Un kur tad to turnīru mazāk un retāk.Futbolā ik pēc diviem gadiem,bet pa vidu atlases spēles un tur nečīkst par motivācijas trūkumu un ,ka nemaksā naudu.Un prēmijas par PČ vismaz Latvijai bijušas laikam vienmēr varbūt tagad kalvītis atcēlis.

     [+] [-]

, 2018-02-07 21:49, pirms 6 gadiem
andzis rakstīja: Pieskaiti vēl klāt pašu turnīru un sanāk aptuveni 2 mēneš. tā ir 1/6 daļa no gada. Katru gadu 2 mānešus sisties un pisties par neko, tikai un vienīgi patērējot savus spēkus, ar ko tas pats cilvēciņš pelna sev dienišķo maizi, tajā pat laikā ziedojot savu veselību, utt...Nu Nah to čempi rīkot katru gadu, Nah. katru otro, tas ir kā maksimums. Nu gribas jau man katru pavasari to cempja atmosfēru, bet nu būsim reāli, gudri dir..st te par kaut kādu izlases uzmešanu, zinot ko tas prasa no šī sportista........
Un kur tad to turnīru mazāk un retāk.Futbolā ik pēc diviem gadiem,bet pa vidu atlases spēles un tur nečīkst par motivācijas trūkumu un ,ka nemaksā naudu.Un prēmijas par PČ vismaz Latvijai bijušas laikam vienmēr varbūt tagad kalvītis atcēlis.