Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2861, Did:0, useCase: 3

"Mogo" pret "Kurbadu" Arēnā Rīga: kurš virs galvas cels Latvijas kausu?

Andrejs Siliņš

"Mogo" pret "Kurbadu" Arēnā Rīga: kurš virs galvas cels Latvijas kausu?
Foto: HK Kurbads

Šovakar pulksten 19:30 Arēnā Rīga norisināsies Latvijas kausa izcīņas fināls hokejā - Latvijas čempionāta līdervienība "Mogo" tiksies ar aktuālo Latvijas čempioni "Kurbadu". Spēles tiešraide kanālā LTV7.

Šī ir trešā sezona kopš kausa turnīra tradīcijas atjaunošanas, un visos trijos piegājienos finālā spēlējušas vienas un tās pašas komandas. Iepriekšējās divās sezonās "Mogo" allaž triumfēja, un "Kurbads" noteikt ir apņēmības pilns šo "tradīciju" pārtraukt.

Latvijas kausa izcīņas fināli

GadsKausa ieguvējaFinālisteRezultāts
2016MogoKurbads4:3
2017MogoKurbads3:2

Ceļā uz finālu "Kurbads" tika galā ar HSR 2001 (9:1) un "Liepāju/Optibet" (4:3), savukārt "Mogo" ceturtdaļfinālā apspēlēja "Ventu 2002" (5:1), bet pusfinālā pieveica "Zemgali/LLU" (4:2).

"Mogo" un "Kurbads" šajā sezonā savā starpā tikušās četras reizes, un katra no komandām izcīnījusi pa divām uzvarām. 9. septembrī "Mogo" viesos svinēja panākumu ar 5:3, bet mēnesi vēlāk "Mogo" laukumā jau pie panākuma tika "Kurbads" (3:2 pēcspēles metienos). 6. decembrī "Kurbads" uzvarēja pamatlaikā (2:1), bet pirms divarpus nedēļām, 20. janvārī, "Mogo" revanšējās ar 3:2.

"Uzskatu, ka abas komandas ir vienlīdz spēcīgas. Kausa fināla uzvarētāju noteiks tas, kurš vairāk un centīgāk nospēlēs aizsardzībā," pirms spēles pārdomās dalījās viens no "Kurbada" uzbrukuma līderiem Jānis Sprukts, kurš šosezon Latvijas čempionātā izcēlies ar 24 (12+12) punktiem.

Rezultatīvākais ir Sandis Zolmanis, kuram 15 vārti un 21 piespēle, bet Martins Lavrovs nedaudz iepaliek - desmit vārti un 23 piespēles. Abi ir rezultatīvākie spēlētāji ne tikai savā komandā, bet arī visā Latvijas čempionātā. "Mogo" rindās Elvis Želubovskis sakrājis 30 punktus (11+19), Ronaldam Cinkam 28 punkti (6+22). Labākais vārtu guvējs gan vēl cits - Andris Siksnis iemetis pretiniekiem 13 ripas.

Tā kā spēle starp "Mogo" un "Kurbads" norisināsies uz neitrāla laukuma, LHF rīkoja speciālu izlozi, kurā laukuma priekšrocības ieguva pērno divu sezonu kausa ieguvēji "Mogo".

Jāņa Sprukta un Mārtiņa Cipuļa komentāri


Spēles sākums pulksten 1:30, tiešraidē to rādīs kanāls LTV7.

Izmantotie resursi:
https://lhf.lv/l

  +2 [+] [-]

, 2018-02-06 10:24, pirms 6 gadiem
Kurbis uzvarēs domāju

     [+] [-]

, 2018-02-06 10:29, pirms 6 gadiem
Mogo

  +1 [+] [-]

, 2018-02-06 10:44, pirms 6 gadiem
Spēles sākums pulksten 1:30, tiešraidē to rādīs kanāls LTV7.

Lhf ievieš inovācijas - hokejs naktī

     [+] [-]

, 2018-02-06 10:45, pirms 6 gadiem
evalds_domingess_106656703176496 rakstīja: 1000 skatītāju salasīsies uz šiem bomžiem?
gan jau pat vairāk , tomēr kausa fināls

  +1 [+] [-]

, 2018-02-06 10:45, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Spēles sākums pulksten 1:30, tiešraidē to rādīs kanāls LTV7.

Lhf ievieš inovācijas - hokejs naktī
zin kā jāsāk gatavoties OS

  +3 [+] [-]

, 2018-02-06 11:32, pirms 6 gadiem
Es par Rumbulniekiem! Nepatīk man augļotāji....

     [+] [-]

, 2018-02-06 11:41, pirms 6 gadiem
Cerams arēna būs pilna. Domāju šadam pasākumam LHF varēja organizēt jauno hokejistu braucienus uz arēnu. Tā ir vietējās hokeja sezonas kulminācija (nu viena no noteikti).

  +1 [+] [-]

, 2018-02-06 11:55, pirms 6 gadiem
backstab rakstīja: Cerams arēna būs pilna. Domāju šadam pasākumam LHF varēja organizēt jauno hokejistu braucienus uz arēnu. Tā ir vietējās hokeja sezonas kulminācija (nu viena no noteikti).
Diez vai. 4.februāra spēle noteikti iegriezīsies apmeklētības ziņā šodienas spēlei. Plus biļetes tomēr pietiekami dārgas - 15€ par normālu vietu.. Nezinu, iepriekšējos gados bija bez maksas, tagad uzreiz 15€, vai tiešām nevar kādu vidusceļu atrast. Nebūtu jau svētdienas spēle bijusi un biļetes maksātu 5-7€ robežās, es ar aizbrauktu, kāpēc ne, nešaubos, ka hokejs būs labs, bet tagad tas viss pārāk sālīti tomēr sanāk.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-06 11:57, pirms 6 gadiem
backstab rakstīja: Cerams arēna būs pilna. Domāju šadam pasākumam LHF varēja organizēt jauno hokejistu braucienus uz arēnu. Tā ir vietējās hokeja sezonas kulminācija (nu viena no noteikti).
Ka tik nav tieši tāda pati, kā Baltkrievija pret Kanādu plkst 12:00:
https://www.youtube.com/watch?v=FAa...

     [+] [-]

, 2018-02-06 12:06, pirms 6 gadiem
kā ta jaunie vakar nospēlēja savstarpējo spēli, kas vārtus guva?
LHF lapelē tik bildītes salikuši

  -1 [+] [-]

, 2018-02-06 12:07, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Diez vai. 4.februāra spēle noteikti iegriezīsies apmeklētības ziņā šodienas spēlei. Plus biļetes tomēr pietiekami dārgas - 15€ par normālu vietu.. Nezinu, iepriekšējos gados bija bez maksas, tagad uzreiz 15€, vai tiešām nevar kādu vidusceļu atrast. Nebūtu jau svētdienas spēle bijusi un biļetes maksātu 5-7€ robežās, es ar aizbrauktu, kāpēc ne, nešaubos, ka hokejs būs labs, bet tagad tas viss pārāk sālīti tomēr sanāk.
Pagājušgad nebija par velti.

     [+] [-]

, 2018-02-06 12:16, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Pagājušgad nebija par velti.
Ja? Būšu palaidusi garām. Biļetes tā pat maksāja, kā šodien? Man šis tomēr liekas pa dārgu, par brīvu ar nebija labi, baigais bardaks (respektīvi, man šodien viss ir slikti ). Galvenais, lai nav tāda aina uz tribīnēm, kā zaipja ieliktaja linkā.

     [+] [-]

, 2018-02-06 12:21, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Ja? Būšu palaidusi garām. Biļetes tā pat maksāja, kā šodien? Man šis tomēr liekas pa dārgu, par brīvu ar nebija labi, baigais bardaks (respektīvi, man šodien viss ir slikti ). Galvenais, lai nav tāda aina uz tribīnēm, kā zaipja ieliktaja linkā.
Pag gadā čomi jau bija nopirkuši, bija piektdienā, pēc tam krogs u.t.t. un tad es tur kaut kā ar kokčām norēķinājos, es pat īsti nezinu cik maksāja
Tirgo jau tikai pirmo līmeni, augša būs ciet, kaut kas jau lejā salasīsies, bet nu jā, domāju aizvakardienas spēle var ietekmēt apmeklējumu, būs kuru nevēlas tērēties. Bet ja kāds bij nopircis uz CAN jau sākumā, tad šam šis spēles biļete nāk bonusā.

     [+] [-]

, 2018-02-06 12:32, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Pag gadā čomi jau bija nopirkuši, bija piektdienā, pēc tam krogs u.t.t. un tad es tur kaut kā ar kokčām norēķinājos, es pat īsti nezinu cik maksāja
Tirgo jau tikai pirmo līmeni, augša būs ciet, kaut kas jau lejā salasīsies, bet nu jā, domāju aizvakardienas spēle var ietekmēt apmeklējumu, būs kuru nevēlas tērēties. Bet ja kāds bij nopircis uz CAN jau sākumā, tad šam šis spēles biļete nāk bonusā.
Nu, man ceļš vien kādu tricāru izvelk, pat, ja šīs dienas biļetes būtu nākušas bonusā Can spēlei, nez vai katru otro dienu varētu šitā braukāt.

     [+] [-]

, 2018-02-06 12:32, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu, man ceļš vien kādu tricāru izvelk, pat, ja šīs dienas biļetes būtu nākušas bonusā Can spēlei, nez vai katru otro dienu varētu šitā braukāt.
vajadzēja palikt Rīgā

     [+] [-]

, 2018-02-06 12:41, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: vajadzēja palikt Rīgā
Nākamajā dienā bija jābūt Valmierā, citādi jau jā.

     [+] [-]

, 2018-02-06 12:45, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Es par Rumbulniekiem! Nepatīk man augļotāji....
Bet ģērēšana šodien nebūs?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-06 13:18, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Ja? Būšu palaidusi garām. Biļetes tā pat maksāja, kā šodien? Man šis tomēr liekas pa dārgu, par brīvu ar nebija labi, baigais bardaks (respektīvi, man šodien viss ir slikti ). Galvenais, lai nav tāda aina uz tribīnēm, kā zaipja ieliktaja linkā.
Pagājušogad bija LČ standartiem atbilstoša maksa - kaut kas ap 3 eiro. Atrisināja bardaka problēmu, bet neatturēja cilvēkus no došanās.

Šogad cenas ir savdabīgas, jā.. Bet nu redzēsim, pēc biļešu servisa spriežot pārdots ir tīri labi - kāda 1/2 puse no pirmā stāva ir. Un arī centrālajos par 15 EUR biļešu nav daudz palicis

     [+] [-]

, 2018-02-06 13:21, pirms 6 gadiem
Bārtulis savā elementā- domāju, ka gribu spēlēt izlasē, bet tad jau redzēs
Bārtulim konflikts ar Hārtliju, grib ņemt...

     [+] [-]

, 2018-02-06 13:26, pirms 6 gadiem
pernambucano rakstīja: Es par Rumbulniekiem! Nepatīk man augļotāji....
Es īsti ne par vieniem, ne otriem. Bet par labu hokeju gan! Un lai uzvar labākais!

  -1 [+] [-]

, 2018-02-06 13:27, pirms 6 gadiem
janis_vaivods_5482736 rakstīja: Bet ģērēšana šodien nebūs?
Skaidrs, ka Kurbadiešiem jāģērē bez ierunām!

  -2 [+] [-]

, 2018-02-06 13:33, pirms 6 gadiem
Sāku domāt vai neaiziet šodien uz spēli, paskatos cenas...??? 15,60 eiro normālā vietā, stūros 10,60. Vai nav tomēr par daudz? Ieraugot cenas vēlme pārgāja.

     [+] [-]

, 2018-02-06 13:33, pirms 6 gadiem
safitho rakstīja: Pagājušogad bija LČ standartiem atbilstoša maksa - kaut kas ap 3 eiro. Atrisināja bardaka problēmu, bet neatturēja cilvēkus no došanās.

Šogad cenas ir savdabīgas, jā.. Bet nu redzēsim, pēc biļešu servisa spriežot pārdots ir tīri labi - kāda 1/2 puse no pirmā stāva ir. Un arī centrālajos par 15 EUR biļešu nav daudz palicis
Tas labi, lielā Arēnā pie tukšām tribīnēm spēlēt varētu nebūt pārāk forši.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-06 13:37, pirms 6 gadiem
Kanāda - Baltkrievija šobrīd. Vai nav par tukšu arēna?
https://www.youtube.com/watch?v=FAa...

  +1 [+] [-]

, 2018-02-06 13:37, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Sāku domāt vai neaiziet šodien uz spēli, paskatos cenas...??? 15,60 eiro normālā vietā, stūros 10,60. Vai nav tomēr par daudz? Ieraugot cenas vēlme pārgāja.
Ko Tu te uz cenām visu novel, tā pat Tu nebūtu gājis

  -2 [+] [-]

, 2018-02-06 13:39, pirms 6 gadiem

  +3 [+] [-]

, 2018-02-06 13:39, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kanāda - Baltkrievija šobrīd. Vai nav par tukšu arēna?
https://www.youtube.com/watch?v=FAaMBhmmuUA
neatkārtojies...

  +2 [+] [-]

, 2018-02-06 13:40, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: http://www.la.lv/bartulim-konflikts-ar-hartliju-grib-nemt-krievijas-pasi-hokejista-komentars/
šis ar bija jau ielikts

     [+] [-]

, 2018-02-06 13:40, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Ko Tu te uz cenām visu novel, tā pat Tu nebūtu gājis
Kā tas bieži notiek, kāds vienmēr zina labāk par pašu. Tā ats pie mums notiek bieži. Varētu nopirkt aiz vārtiem pa 5,60 un tad atrast brīvas vietas centrālajos sektoros. Pie tam pēc hokeja BK Ventspils spēlē Elektrum.

     [+] [-]

, 2018-02-06 13:42, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: neatkārtojies...
Paskatījos ko tad es atkārtoju un pamanīju komentāru. Es nezināju, ka pēc tavām domām vienmēr pirms sava komentāra ieraksta ir jāizlasa visi iepriekšējie.

     [+] [-]

, 2018-02-06 13:42, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: šis ar bija jau ielikts
...eh, atkal nokavēju.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-06 13:45, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kā tas bieži notiek, kāds vienmēr zina labāk par pašu. Tā ats pie mums notiek bieži. Varētu nopirkt aiz vārtiem pa 5,60 un tad atrast brīvas vietas centrālajos sektoros. Pie tam pēc hokeja BK Ventspils spēlē Elektrum.
Tu tvanā esi stundu laikā? Ventspils spēlē Ventspilī

  +2 [+] [-]

, 2018-02-06 13:50, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kā tas bieži notiek, kāds vienmēr zina labāk par pašu. Tā ats pie mums notiek bieži. Varētu nopirkt aiz vārtiem pa 5,60 un tad atrast brīvas vietas centrālajos sektoros. Pie tam pēc hokeja BK Ventspils spēlē Elektrum.
IDIOTS!!! Kādā Tev Elektrumā spēle

     [+] [-]

, 2018-02-06 13:52, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: http://www.la.lv/bartulim-konflikts-ar-hartliju-grib-nemt-krievijas-pasi-hokejista-komentars/
Viltus ziņa. Būtu labi ja tādas nepopularizētu.

     [+] [-]

, 2018-02-06 14:09, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Kanāda - Baltkrievija šobrīd. Vai nav par tukšu arēna?
https://www.youtube.com/watch?v=FAaMBhmmuUA
Kāpēc par tukšu?

     [+] [-]

, 2018-02-06 14:16, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tu tvanā esi stundu laikā? Ventspils spēlē Ventspilī
Gribēju kaut kā uzjautrināt SC komentētājus. Viens te nesen izteicās ka vairāk manus komentārus nelasīs. Gaidu kad viņš arī pamanīs un ierakstīs ka Ventspils spēlē Ventspilī.

  +2 [+] [-]

, 2018-02-06 14:21, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Gribēju kaut kā uzjautrināt SC komentētājus. Viens te nesen izteicās ka vairāk manus komentārus nelasīs. Gaidu kad viņš arī pamanīs un ierakstīs ka Ventspils spēlē Ventspilī.
Tev laba taktika, Funi! Ir vērts pamācīties no tevis.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-06 14:21, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Kāpēc par tukšu?
Tak uz to BLR-CAN spēli Arēnā vispār netika pārdotas biļetes un klātienes skatītāji nemaz nav paredzēti.

     [+] [-]

, 2018-02-06 14:25, pirms 6 gadiem
zzk rakstīja: Tak uz to BLR-CAN spēli Arēnā vispār netika pārdotas biļetes un klātienes skatītāji nemaz nav paredzēti.
Es sapratu, ka tā ir slēgtā spēle, tāpēc pajautāju, kāpēc viņa ir "par tukšu"

     [+] [-]

, 2018-02-06 14:31, pirms 6 gadiem
elninjo2 rakstīja: Viltus ziņa. Būtu labi ja tādas nepopularizētu.
Kas šajā ziņā ir viltus - Bārtuļa komentārs vai arī tādas baumas nemaz neeksistēja un ir izdomātas?

     [+] [-]

, 2018-02-06 14:33, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Kas šajā ziņā ir viltus - Bārtuļa komentārs vai arī tādas baumas nemaz neeksistēja un ir izdomātas?
Uzmini nu!
Iespējams, ka patiesība ir kaut kur pa vidu. Par to Krievijas pasi gan iespējams no zila gaisa nav grābts - Ufā uz doto brīdi ir 6 leģionāri, ieskaitot Bārtuli, bet spēlēt drīkst tikai 5. A spēlēt ta grib visi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-06 14:55, pirms 6 gadiem
ta CAN vs BLR IR TRENIŅSPĒLĒ
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-02-06 15:01, pirms 6 gadiem
HMB - PAR KANADCIEM!!! rakstīja: Vai pavasarī gribu spēlēt izlasē? Domāju, ka gribu, bet tad redzēsim, vēl par agru runāt, kā jau teicu – šobrīd visas domas par klubu.”

Bartulis kartigs vatenis
Bārtulis starp rindām pasaka, ka nespelēs pč izlasē un tagad arī tāds māņus gājiens atbrauc , lai parādītu, ka ķipa grib spēlēt, bet oi ble nevaru spēlēt

     [+] [-]

, 2018-02-06 15:02, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Bārtulis starp rindām pasaka, ka nespelēs pč izlasē un tagad arī tāds māņus gājiens atbrauc , lai parādītu, ka ķipa grib spēlēt, bet oi ble nevaru spēlēt
Un ko dod tāds māņu gājiens?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-06 15:04, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: Un ko dod tāds māņu gājiens?
apmaksāts ceļš uz mājām OS brīvlaikā...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2018-02-06 15:04, pirms 6 gadiem
VietējaisMurisDzīvelīgs rakstīja: Bārtulis starp rindām pasaka, ka nespelēs pč izlasē un tagad arī tāds māņus gājiens atbrauc , lai parādītu, ka ķipa grib spēlēt, bet oi ble nevaru spēlēt
Domāju ka arī Bārtuļa gadījumā vainīga DR komanda.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-02-06 15:06, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Domāju ka arī Bārtuļa gadījumā vainīga DR komanda.
Savāc savu debīlismu vai ja tas bij domāts sarkasms tad tev nepiestāv un nesanāk, labāk esi debils!!

     [+] [-]

, 2018-02-06 15:06, pirms 6 gadiem
Bārtulis kā Bārtulis vairs nekas nepārsteidz.

     [+] [-]

, 2018-02-06 15:07, pirms 6 gadiem
drīz pateiks ,ka kaķis nomira ,tāpēc nevar spēlet izlasē. Tās viņa traumas ir acu aizmālēšanai radītas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-06 15:10, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: drīz pateiks ,ka kaķis nomira ,tāpēc nevar spēlet izlasē. Tās viņa traumas ir acu aizmālēšanai radītas
Vispār jau spēlēt izlasē nav spiesta lieta. Tie, kas to grib, lai spēlē, kas nē - nē. Demokrātija, tā teikt.

     [+] [-]

, 2018-02-06 15:11, pirms 6 gadiem
Kā pirms laiciņa kāds te komentāros rakstija, ka noticēs , ka Bārtulis spēles tikai tad , kad viņš uzkāps uz ledus, bet redz atkal nekā Bārtulis mūk no ledus Latvijas izlases kreklā kā pele no kaķa
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-06 15:15, pirms 6 gadiem
EsIrLetinsh rakstīja: Vispār jau spēlēt izlasē nav spiesta lieta. Tie, kas to grib, lai spēlē, kas nē - nē. Demokrātija, tā teikt.
protams, bet kā šo uzaicina uz izlasi tā šim trauma ir . Nu nedomāju , ka tā ir sakritība , viņš vienkārši negrib. Bet kad ir OS vai OSQ tā viņš ir klāt un neviens vārds par traumām nav

     [+] [-]

, 2018-02-06 15:19, pirms 6 gadiem
HMB - PAR KANADCIEM!!! rakstīja: nu nevar redz stroga pateikt ka nah man taa izlase, labak domas kkadas atmazkas
ok, es varu ticēt interesei par apmaksātu ceļojumu uz Rīgu, bet ja runā par traumu, iet tak pie ārsta, tad tam ar būtu jāmelo līdz ar Bārtuli. Sarežģīti man tas liekas.

     [+] [-]

, 2018-02-06 15:23, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: ok, es varu ticēt interesei par apmaksātu ceļojumu uz Rīgu, bet ja runā par traumu, iet tak pie ārsta, tad tam ar būtu jāmelo līdz ar Bārtuli. Sarežģīti man tas liekas.
iesi?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-06 15:24, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: iesi?
Arēna? Jā!

     [+] [-]

, 2018-02-06 15:26, pirms 6 gadiem
Banss rakstīja: ok, es varu ticēt interesei par apmaksātu ceļojumu uz Rīgu, bet ja runā par traumu, iet tak pie ārsta, tad tam ar būtu jāmelo līdz ar Bārtuli. Sarežģīti man tas liekas.
Pilnīgi veselu hokejistu jau praktiski nav, kaut ko var atrast katram.
Kāds ar visu to raujas laukumā, kāds ne gluži (un es šeit nedomāju patiešām nopienus gadījumus, operācijas, utt.).
Lai gan, pokazuhas spēle varbūt arī nav tas gadījums, kad par katru cenu būtu jāspēlē.

     [+] [-]

, 2018-02-06 15:29, pirms 6 gadiem
zzk rakstīja: Pilnīgi veselu hokejistu jau praktiski nav, kaut ko var atrast katram.
Kāds ar visu to raujas laukumā, kāds ne gluži (un es šeit nedomāju patiešām nopienus gadījumus, operācijas, utt.).
Lai gan, pokazuhas spēle varbūt arī nav tas gadījums, kad par katru cenu būtu jāspēlē.
Es toč tai komentā vienubrīd domāju rakstīt, ka kāds teica - traumas ir visiem, jautājums ir par katru špīleri, viens ir cik tā nopietna otrs cik ļoti gatavs (vēlas) spelēt. man pat liekas tā runa arī bija izlases pavasara kontekstā.

     [+] [-]

, 2018-02-06 15:35, pirms 6 gadiem
zzk rakstīja: Pilnīgi veselu hokejistu jau praktiski nav, kaut ko var atrast katram.
Kāds ar visu to raujas laukumā, kāds ne gluži (un es šeit nedomāju patiešām nopienus gadījumus, operācijas, utt.).
Lai gan, pokazuhas spēle varbūt arī nav tas gadījums, kad par katru cenu būtu jāspēlē.
no pieredzējušajiem izlasē labākais ir Kulda, bez viņa švaki. Pārējie, vēl vairāk tāds bārtulis , ir viegli aizstājami. Mums tūliņ būs kaudze 97. gada aizsargu, plus trtd jaunie kadri. Arī Siksna un Jansons no VHL.
Jau šajā čempī, ja mācības netraucēs, gaidu vismaz Čuksti, Jansonu, Jaku izlasē no NCAA, varbūt arī Rubīns tiks.

     [+] [-]

, 2018-02-06 15:54, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: no pieredzējušajiem izlasē labākais ir Kulda, bez viņa švaki. Pārējie, vēl vairāk tāds bārtulis , ir viegli aizstājami. Mums tūliņ būs kaudze 97. gada aizsargu, plus trtd jaunie kadri. Arī Siksna un Jansons no VHL.
Jau šajā čempī, ja mācības netraucēs, gaidu vismaz Čuksti, Jansonu, Jaku izlasē no NCAA, varbūt arī Rubīns tiks.
Kulda tiešām vairākas reizes izcēlās ar labiem momentiem, piesedza partneru kļūdas. Pozitīvā ziņā visvairāk iekrita acīs no visiem.

     [+] [-]

, 2018-02-06 16:09, pirms 6 gadiem
purva_velns rakstīja: no pieredzējušajiem izlasē labākais ir Kulda, bez viņa švaki. Pārējie, vēl vairāk tāds bārtulis , ir viegli aizstājami. Mums tūliņ būs kaudze 97. gada aizsargu, plus trtd jaunie kadri. Arī Siksna un Jansons no VHL.
Jau šajā čempī, ja mācības netraucēs, gaidu vismaz Čuksti, Jansonu, Jaku izlasē no NCAA, varbūt arī Rubīns tiks.
Kārtējā paaudžu maiņa arī aizsargiem.
Reķis un Jēkabs jau prom, gan jau Pujacs un Krišjānis arī uz PČ nerausies. Sotnieks šosezon mocās ar savainojumiem, par Bārtuli arī nav skaidrs. Gan jau kādiem jaunajiem atradīsies vietas, vismaz nopietnu konkurenci viņi sastādīs, tas ir droši.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-06 17:36, pirms 6 gadiem
Augstākā klases hokeja svētki ir klāt. Arēna būs pārpildīta.

     [+] [-]

, 2018-02-06 17:45, pirms 6 gadiem
Sprukts noguris. Lieciet viņam mieru!

     [+] [-]

, 2018-02-06 17:45, pirms 6 gadiem
methodman rakstīja: Augstākā klases hokeja svētki ir klāt. Arēna būs pārpildīta.
Nesaprotu, kur tā augstā klase. Interese par šo spēli ir vēl mazāka kā par regulāru NHL spēli.

     [+] [-]

, 2018-02-06 17:48, pirms 6 gadiem
нapoд я нaрыл мeтoд кaк пoдкачaтcя домa, этoт мeтод oпиcан в блoгe одногo чувaкa. C нaчaла нe пoверил, но решил попpобовать ведь цeнa вoпроca копeeчнaя и был в шоке уже через неделю: cтaл уходить пивной живот, пpоявился преcc, подкaчaл pуки и cпину. Тeперь жeнa тожe зaхoтeлa попpoбовать увидeв мой peзультат и уже чeрез неделю убрaлa в тaлии пapу caнтимeтpов и это вce бeз диeт и cпopтa. Вoт тот блог, повepьте тaм вce пpaвдa oпиcанo ---- Блог Дмитрия Якушева: Как легко накачать пресс?

     [+] [-]

, 2018-02-06 17:55, pirms 6 gadiem
andrej_maksimov_113531356133179 rakstīja: нapoд я нaрыл мeтoд кaк пoдкачaтcя домa, этoт мeтод oпиcан в блoгe одногo чувaкa. C нaчaла нe пoверил, но решил попpобовать ведь цeнa вoпроca копeeчнaя и был в шоке уже через неделю: cтaл уходить пивной живот, пpоявился преcc, подкaчaл pуки и cпину. Тeперь жeнa тожe зaхoтeлa попpoбовать увидeв мой peзультат и уже чeрез неделю убрaлa в тaлии пapу caнтимeтpов и это вce бeз диeт и cпopтa. Вoт тот блог, повepьте тaм вce пpaвдa oпиcанo ---- http://5.gp/rX2z
Pa nedēļu presi var vienīgi uztetovēt...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-06 19:11, pirms 6 gadiem
Kurš sastādīs Oskarsa Bartuļisa otmazku TOP'5 ?

     [+] [-]

, 2018-02-06 19:13, pirms 6 gadiem
VAR UZLIKT CENU ARĪ 25 EURO UN SPĒLĒT bez skatītājiem
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-06 19:23, pirms 6 gadiem
Ātrie kredīti pret ķēves dēliem.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-06 19:27, pirms 6 gadiem

     [+] [-]

, 2018-02-06 19:27, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: Kurš sastādīs Oskarsa Bartuļisa otmazku TOP'5 ?
1.Izlādējās mobilais - īsziņu nesaņēmu
2. Zvanīja gan Ankipāns, gan Hārtlijs, bet nenoticēju. Domāju ka mani izjoko.
3. Sajaucu lidmašīnas. Kāpu lai lidotu uz Rīgu, bet iekāpu, kas lidoja uz Rio.
4. Čigāniete izzīlēja, ka šogad vajag izlaist. Neesmu vainīgs ka katru gadu tā kārtis izkrīt.
5.Piezvanīja Rudņeva sieva un teica, ka nedrīkstu spēlēt izlasē-tur tik daudz nemaksā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2018-02-06 19:29, pirms 6 gadiem
specha rakstīja: VAR UZLIKT CENU ARĪ 25 EURO UN SPĒLĒT bez skatītājiem
Latvijas hokejs aug straujiem soļiem. Jau 15,60 eiro centra sektoros. Ja aug cena , tātad aug kvalitāte.

  -1 [+] [-]

, 2018-02-06 19:33, pirms 6 gadiem
kādi 1000 cilvēku arēnā varētu būt

     [+] [-]

, 2018-02-06 19:34, pirms 6 gadiem
tā nav Auziņa balss ,kas komentē spēli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-02-06 19:37, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: kādi 1000 cilvēku arēnā varētu būt
Uzliktu cenas 3,5,7 eiro un spēle notiktu sestdien būtu daudz vairāk. Uztaisītu labu reklāmu un runa būtu par vairākiem tūkstošiem. Kaut kas pieklibo tajā visā.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-06 19:38, pirms 6 gadiem
Diezgan normāls skats uz tribīnēm, gali ir patuksi, bet vidus sektori gan visi pilni. Ņemot vērā biļešu cenu, es teiktu, ka labs rādītājs.

     [+] [-]

, 2018-02-06 19:39, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: Viens no Latvijas izlases līderiem Oskars...
Bārtulis netrenējas, apšaubāma spēlēšana...
Bārtulis nepiedalīsies pasaules čempionātā
Oskars Bārtulis pasaules hokeja čempionātā...
pieskaiti vēl šodiena atteikšanu
Viedoklis:kā Kapteinis rādīja piemēru centās pustraumēties admirāļa laikam 16.gada febr. sezonas pēdējās spēles pēdējās minūtēs maz vai neko neizšķirošā mačā vislaik guļoties zem ripām, cerēdams ka varbūt bišķiņ trāpīs, kamēr dabūja nopietnāku traumu pēd.minūtē nevainīgā situācijā. ŽĒL,bet Dievs nav mazais bērns..
e

     [+] [-]

, 2018-02-06 19:41, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Uzliktu cenas 3,5,7 eiro un spēle notiktu sestdien būtu daudz vairāk. Uztaisītu labu reklāmu un runa būtu par vairākiem tūkstošiem. Kaut kas pieklibo tajā visā.
švaka reklāma uztaisīta

     [+] [-]

, 2018-02-06 19:42, pirms 6 gadiem
nistjak_sniegaviirs_101000707389533 rakstīja: Nu kas i miizal veel joprojaam seed SC augaam dienaam un pluutii beztolku bommaar???
kas tu esi?

     [+] [-]

, 2018-02-06 19:44, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Uzliktu cenas 3,5,7 eiro un spēle notiktu sestdien būtu daudz vairāk. Uztaisītu labu reklāmu un runa būtu par vairākiem tūkstošiem. Kaut kas pieklibo tajā visā.
cik tad no šī fināla ir kaut spēli DR aizvadījuši?

     [+] [-]

, 2018-02-06 19:53, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: kas tu esi?
Kas es esmu? taujāja publiski sev un tautai reiz V.Zatlers

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:04, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Uzliktu cenas 3,5,7 eiro un spēle notiktu sestdien būtu daudz vairāk. Uztaisītu labu reklāmu un runa būtu par vairākiem tūkstošiem. Kaut kas pieklibo tajā visā.
Pats Tu klibo...
Fināls šodien arēnā nenotiktu, ja Kanādas izlase neaizvadītu sagatavošanās posmu arēnā pirms OS...LHF bija noīrējusi arēnu priekš viņiem un savās interesēs izmantoja, vakar spēlēja U-18 izlase savstarpēju spēli, šodien kausa fināls.
p.s. sākumā fināls vispār decembrī bija ieplānots Kurbada hallē!

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:08, pirms 6 gadiem
Mogo jāuzvar. Sastāvs jau vien to pierāda, ka gatavi cīnīties uz visiem 100!

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:10, pirms 6 gadiem
Džonnijs rakstīja: Mogo jāuzvar. Sastāvs jau vien to pierāda, ka gatavi cīnīties uz visiem 100!
Kā tas ir- sastāvs pierāda?

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:14, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Pats Tu klibo...
Fināls šodien arēnā nenotiktu, ja Kanādas izlase neaizvadītu sagatavošanās posmu arēnā pirms OS...LHF bija noīrējusi arēnu priekš viņiem un savās interesēs izmantoja, vakar spēlēja U-18 izlase savstarpēju spēli, šodien kausa fināls.
p.s. sākumā fināls vispār decembrī bija ieplānots Kurbada hallē!
Izreklamēt tik un tā varēja vairāk. Es ar par šo spēli tik svētdien arēnā esot uzzināju.

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:16, pirms 6 gadiem
Beidzot jāņem Kurbadam kauss cerams neizlaidīs pārsvaru.

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:16, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Izreklamēt tik un tā varēja vairāk. Es ar par šo spēli tik svētdien arēnā esot uzzināju.
Kur izraklamēt? Tie kas interesējas par hokeju man liekas visi zināja...

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:18, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kur izraklamēt? Tie kas interesējas par hokeju man liekas visi zināja...
Tur pat, kur LV-Kanādas spēli.

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:19, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tur pat, kur LV-Kanādas spēli.
Gribēji braukt?

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:21, pirms 6 gadiem
tātad Cipulis ir izlases kandidātos , tad jau Sprukts arī ir drošvien

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:23, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: tātad Cipulis ir izlases kandidātos , tad jau Sprukts arī ir drošvien
Kāpēc lai viņi nebūtu?

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:25, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kāpēc lai viņi nebūtu?
es tak neteicu , ka viņi slikti ir

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:30, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Gribēji braukt?
Gribēt es daudz ko varu neatkarīgi no tā, ko es gribu, reklāma tomēr varēja būt lielāka par šo pasākumu.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-06 20:32, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Pats Tu klibo...
Fināls šodien arēnā nenotiktu, ja Kanādas izlase neaizvadītu sagatavošanās posmu arēnā pirms OS...LHF bija noīrējusi arēnu priekš viņiem un savās interesēs izmantoja, vakar spēlēja U-18 izlase savstarpēju spēli, šodien kausa fināls.
p.s. sākumā fināls vispār decembrī bija ieplānots Kurbada hallē!
Tik precīzi info nezināju. Zināju ka šī spēle ir kaut kā saistīta ar Kanādas - Baltkrievijas spēli šodien.
Ja runa par skatītāju daudzumu (nerunājot par izmaksām), tad 3-7 eiro, laba reklāma un sestdiena uzrunātu vairākus tūkstošus skatītāju.

  -2 [+] [-]

, 2018-02-06 20:34, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Tik precīzi info nezināju. Zināju ka šī spēle ir kaut kā saistīta ar Kanādas - Baltkrievijas spēli šodien.
Ja runa par skatītāju daudzumu (nerunājot par izmaksām), tad 3-7 eiro, laba reklāma un sestdiena uzrunātu vairākus tūkstošus skatītāju.
Tavās iedomās tikai...

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:36, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Gribēt es daudz ko varu neatkarīgi no tā, ko es gribu, reklāma tomēr varēja būt lielāka par šo pasākumu.
nez vai vairāk būtu...ja pat izraklamētu šito spēli, kaut gan tas viss sen bija zināms un LHF mājas lapā bija reklāma. LTV rāda, nez reklāma bija pirms spēles? es kā neskatos īpaši nezinu. Jeb pēc tavām domām kur trūka reklāmas?
p.s. cik zinu, tie kas bija uz Kanādu tiem biļete uz šo spēli par brīvu...

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:44, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nez vai vairāk būtu...ja pat izraklamētu šito spēli, kaut gan tas viss sen bija zināms un LHF mājas lapā bija reklāma. LTV rāda, nez reklāma bija pirms spēles? es kā neskatos īpaši nezinu. Jeb pēc tavām domām kur trūka reklāmas?
Es izeju tīri no tās pozīcijas, ka es par šo spēli nekur iepriekš nedzirdēju, kas vismaz man nozīmē, ka reklāma/info bija pārāk maz.

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:46, pirms 6 gadiem
Kāds varbūt var ielikt spēles stream linku? ltv7 neiet

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:47, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Es izeju tīri no tās pozīcijas, ka es par šo spēli nekur iepriekš nedzirdēju, kas vismaz man nozīmē, ka reklāma/info bija pārāk maz.
Varbūt LHF pilnīgi pajāt, cik atnāks un kas atnāks...
Nez klubi ar reklamēja, man nav ne jausmas, katrā ziņā es zināju, ka spēle notiks šodien jau decembrī, kad pārcēla finālu no Kurbada halles uz arēnu...

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:47, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nez vai vairāk būtu...ja pat izraklamētu šito spēli, kaut gan tas viss sen bija zināms un LHF mājas lapā bija reklāma. LTV rāda, nez reklāma bija pirms spēles? es kā neskatos īpaši nezinu. Jeb pēc tavām domām kur trūka reklāmas?
p.s. cik zinu, tie kas bija uz Kanādu tiem biļete uz šo spēli par brīvu...
Ķipa ar to pašu biļeti, vai kā? Tā kā es Kanādas spēlē sēdēju trešajā stāvā, bet šeit trešais stāvs ir ciet, tad man būtu aiz aizkariem jāsēž?

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:48, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Ķipa ar to pašu biļeti, vai kā? Tā kā es Kanādas spēlē sēdēju trešajā stāvā, bet šeit trešais stāvs ir ciet, tad man būtu aiz aizkariem jāsēž?
ā tiem nē, tie kas lejā bija
p.s. vajadzēja pirkt biļeti no Bites reklāmas kaut gan tur sākumā ar laikam nebija teikts, ka būs biļete arī uz šo spēli...

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:49, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Varbūt LHF pilnīgi pajāt, cik atnāks un kas atnāks...
Nez klubi ar reklamēja, man nav ne jausmas, katrā ziņā es zināju, ka spēle notiks šodien jau decembrī, kad pārcēla finālu no Kurbada halles uz arēnu...
Dabīgi, ka tu zināji, es runāju par parastajiem hokeja interesentiem.

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:50, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Dabīgi, ka tu zināji, es runāju par parastajiem hokeja interesentiem.
es kaut kāds neparasts tāds pats parasts kā visi...

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:52, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: ā tiem nē, tie kas lejā bija
p.s. vajadzēja pirkt biļeti no Bites reklāmas kaut gan tur sākumā ar laikam nebija teikts, ka būs biļete arī uz šo spēli...
Redz, bet arī tādas info nekur nemanīju, kad toreiz biļetes čekoju. Manā gadījumā gan tas neko nemainītu, bet ne jau par mani šeit ir stāsts.

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:53, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Redz, bet arī tādas info nekur nemanīju, kad toreiz biļetes čekoju. Manā gadījumā gan tas neko nemainītu, bet ne jau par mani šeit ir stāsts.
man šodien 1700 zvanīja vai negribu iet uz spēli ielūgumi tika dalīti pa labi, pa kreisi...

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:54, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es kaut kāds neparasts tāds pats parasts kā visi...
Tiešām domā, ka visi tik pat daudz seko hokeja aktualitātēm kā tu?

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:55, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: man šodien 1700 zvanīja vai negribu iet uz spēli ielūgumi tika dalīti pa labi, pa kreisi...
Kāds tam sakars ar publisko reklāmu?

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:55, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tiešām domā, ka visi tik pat daudz seko hokeja aktualitātēm kā tu?
Nu kas seko patstāvīgi OHL un kausa izcīņai noteikti zināja...

     [+] [-]

, 2018-02-06 20:57, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Kāds tam sakars ar publisko reklāmu?
Tāds, ka publiski sanāk nekas nebija pieejams. Slēgtais vakars

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:01, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Nu kas seko patstāvīgi OHL un kausa izcīņai noteikti zināja...
Tie jā, tiem dabīgi, ka reklāmu nevajag. Reklāma jau savā būtībā ir, lai piesaistītu jaunus cilvēkus, nevis, noturētu jau esošos. Ja grib līgu popularizēt, tad bez reklāmas nekā, ja tādas intereses nav, tad dabīgi, ka reklāma nav vajadzīga.

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:02, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tāds, ka publiski sanāk nekas nebija pieejams. Slēgtais vakars
Kur es teicu, ka nekas nebija pieejams, es teicu, ka mani tas nesasniedza, kas manā gadījumā nozīmē, ka nebija pietiekami pieejama.

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:03, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tie jā, tiem dabīgi, ka reklāmu nevajag. Reklāma jau savā būtībā ir, lai piesaistītu jaunus cilvēkus, nevis, noturētu jau esošos. Ja grib līgu popularizēt, tad bez reklāmas nekā, ja tādas intereses nav, tad dabīgi, ka reklāma nav vajadzīga.
Nu tā LHF strādā...fig viņu zin, ko viņi tur domā.
Nez LTV pati reklamēja maču? To, ka pa LTV radīs pats tik šodien uzzināju, bet nu es neesmu tāds cītīgs LTV skatītājs, lai apgalvotu bija vai nē reklamā.

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:05, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Nu tā LHF strādā...fig viņu zin, ko viņi tur domā.
Nez LTV pati reklamēja maču? To, ka pa LTV radīs pats tik šodien uzzināju, bet nu es neesmu tāds cītīgs LTV skatītājs.
Nezinu, vai reklamēja, nevaru komentēt.

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:16, pirms 6 gadiem
kads rezultats ?

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:16, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: kads rezultats ?
2:1 kurbads

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:17, pirms 6 gadiem
a kuraa sprukts spelee?

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:19, pirms 6 gadiem
lab,apskatisos pats

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:21, pirms 6 gadiem
da nu ,kavilitaate taada ,labaak ies pakal alum! vizmaz rezultaats 2:2

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:22, pirms 6 gadiem
vēl projām tas stulbais noteikums par tiem 3 pēcspēles metieniem.

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:24, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: da nu ,kavilitaate taada ,labaak ies pakal alum! vizmaz rezultaats 2:2
ir normāla spēle , šie tik nedaudz lēnāk dara visas darbības salīdzinot DR spēles kvalitāti

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:24, pirms 6 gadiem
es ta nezinu gan,es ito vieteejo diki neskatos,sovak nav ko dariit ,taapec uzmetu aci

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:25, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: ir normāla spēle , šie tik nedaudz lēnāk dara visas darbības salīdzinot DR spēles kvalitāti
es par tv kvalitaati p.s inerneta skatos

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:26, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: es par tv kvalitaati
Ja štruntīgs TV, tad nevis alu vajag iet pirkt, bet gan jaunu TV.

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:27, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: es par tv kvalitaati p.s inerneta skatos
kura gada TV tev ir un kas pa firmu

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:28, pirms 6 gadiem
[quote neputns]
Ja štruntīgs TV, tad nevis alu vajag iet pirkt, bet gan jaunu TV.
[/qu
ar tv vis ok! saku ltv7 caur internetu datoraa saktos! lielais tv aiznemts :}

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:29, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: kura gada TV tev ir un kas pa firmu
da labi ,dators vecs

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:31, pirms 6 gadiem
kurbadam ,pec tiem uzvardiem buutu ar aizsietaam acim javinee ,bet nee

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:33, pirms 6 gadiem
Auziņš normāls tirsējs par Savielu un Hārtliju Abas sezonas kā pēdējo aizsūtīja uz fermu

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:34, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: kurbadam ,pec tiem uzvardiem buutu ar aizsietaam acim javinee ,bet nee
Cilvēki spēlē, nevis uzvārdi.

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:35, pirms 6 gadiem
Ja būs papildlaiks , tad tas būs 4 pret 4 visticamāk. Kredīti vai ķēves dēls?

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:35, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: [quote neputns]
Ja štruntīgs TV, tad nevis alu vajag iet pirkt, bet gan jaunu TV.
[/qu
ar tv vis ok! saku ltv7 caur internetu datoraa saktos! lielais tv aiznemts :}
Nu tad vajag nopirkt otru TV, nezinu, ko citu ieteikt.

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:36, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Cilvēki spēlē, nevis uzvārdi.
ai ! demagagjia

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:37, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Ja būs papildlaiks , tad tas būs 4 pret 4 visticamāk. Kredīti vai ķēves dēls?
Ja būs papildlaiks tad būs 3 pret 3...

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:37, pirms 6 gadiem
Sprukta "Ahileja papēdis" ir fiziskā izturība.

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:37, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: ai ! demagagjia
Cik alu jau esi izdzēris?

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:38, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu tad vajag nopirkt otru TV, nezinu, ko citu ieteikt.
nevajag neko :}} viss ko vajag varu atrast internetaa un labaa kvalitaatee,a sis lai paliek kaa ir

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:38, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Cik alu jau esi izdzēris?
pamaz :}}]]

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:39, pirms 6 gadiem
nu gan eju pakal,a ta veel bodi aizsleegs :}

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:39, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Ja būs papildlaiks tad būs 3 pret 3...
Lv-Can spēlēja 5min pa 4, tad 5min pa 3, saprotu, ka tas ir oficiālais iihf nolikums, ne jau viņi paši tādu formātu izdomāja?

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:39, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Ja būs papildlaiks tad būs 3 pret 3...
Zini vai domā. 20 min. Papildlaiks-neticās ka būs 3 pret 3. Ja papildlaiks ir 20 min., tad 3 pret 3 nav. Nekad neko tādu neesmu redzējis .Protams daudz kas notiek pirmo reizi.

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:41, pirms 6 gadiem
FUNS rakstīja: Zini vai domā. 20 min. Papildlaiks-neticās ka būs 3 pret 3. Ja papildlaiks ir 20 min., tad 3 pret 3 nav. Nekad neko tādu neesmu redzējis .Protams daudz kas notiek pirmo reizi.
Kas tev teica, ka papildlaiks būs 20 min? Auziņš?

  +1 [+] [-]

, 2018-02-06 21:42, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Lv-Can spēlēja 5min pa 4, tad 5min pa 3, saprotu, ka tas ir oficiālais iihf nolikums, ne jau viņi paši tādu formātu izdomāja?
Tā bija pārbaudes spēle...jeb kur esi redzējusi papildlaikus un bullīšus pēc zaudētas spēles pamatlaikā oficālos turnīros?

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:45, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tā bija pārbaudes spēle...jeb kur esi redzējusi papildlaikus un bullīšus pēc zaudētas spēles pamatlaikā oficālos turnīros?
Nu bļin, es tak zinu ka pārbaudes spēle. Bet pagarinājumu tak it kā būtu loģiski spēlēt pēc oficiālā nolikuma, nevis pašiem kko sadomāt. Īpaši jau Kanādai tas aktuāli, kam viņiem treniņmaču, kur ir citādi noteikumi, kā turnīram, kuram viņi trenējas.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-06 21:46, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Prasīju Tev, jo tu parasti zini šīs lietas, ja nezini, tad tā arī pasaki, nevis kko gudrojies.
https://lhf.lv/lv/tournament/168

20 min 5vs5

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:47, pirms 6 gadiem
Prasīju Tev, jo tu parasti zini šīs lietas, ja nezini, tad tā arī pasaki, nevis kko gudrojies.

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:51, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: 20 min 5vs5
Nu re, uzreiz tā varēji pateikt, nevis kko par pārbaudes spēlēm sākt stāstīt.
Bet nu, tāda gadījumā nav īsti skaidrs kāda vispār bija jēga tam pagarinājumam. Būtu uzreiz pie buļļiem ķērušies.

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:51, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Nu re, uzreiz tā varēji pateikt, nevis kko par pārbaudes spēlēm sākt stāstīt.
Bet nu, tāda gadījumā nav īsti skaidrs kāda vispār bija jēga tam pagarinājumam. Būtu uzreiz pie buļļiem ķērušies.
Tāds brīnums vēl nav redzēts...

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:54, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Tāds brīnums vēl nav redzēts...
Tak tikko teici, ka parbaudene var darīt kā grib, kāpēc gan nevarētu pēc pamatlaika, kurš ir beidzies ar kādas komandas uzvaru, vnk uzmest buļļus bez pagarinājuma izspēles. Kas tur būtu tik brīnumains,nav īsti skaidrs.

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:55, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Tak tikko teici, ka parbaudene var darīt kā grib, kāpēc gan nevarētu pēc pamatlaika, kurš ir beidzies ar kādas komandas uzvaru, vnk uzmest buļļus bez pagarinājuma izspēles. Kas tur būtu tik brīnumains,nav īsti skaidrs.
Kausa izcīņa jau nu neskaitās pārbaudene...

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:56, pirms 6 gadiem
tad čista 20 min pagarinājums būs?

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:57, pirms 6 gadiem
a jus par kuriem?? jeb uzvar draudziiba

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:57, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kausa izcīņa jau nu neskaitās pārbaudene...
Es tak par LV-Can spēli runāju.

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:57, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: a jus par kuriem?? jeb uzvar draudziiba
es par Kurbadu

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:57, pirms 6 gadiem
neputn,zaipi funi camon88...

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:58, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: es par Kurbadu
es gan uzvar "draudziba" :}}

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:59, pirms 6 gadiem
vispaar ,prozit!! nu tie kas lieto ,protams

     [+] [-]

, 2018-02-06 21:59, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: a jus par kuriem?? jeb uzvar draudziiba
Es par Kurbadu, lai kkas mainās.

  +1 [+] [-]

, 2018-02-06 22:01, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: es jau saputrojos
Cik alus tu jau esi izdzēris?

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:02, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Cik alus tu jau esi izdzēris?
nedzeru...

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:02, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Es par Kurbadu, lai kkas mainās.
nu labi ,uzprieksu kurbad

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:03, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nedzeru...
nekad neesi dzeris ,jeb vairs nedzer?

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:06, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: nekad neesi dzeris ,jeb vairs nedzer?
šodien nedzeru(alu un citu alko)

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:07, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: nekad neesi dzeris ,jeb vairs nedzer?
kādu alu dzer?

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:08, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nedzeru...
Bet tad, kas tur īsti ir ar tiem pagarinajumiem? Tad OS būs 20min 5vs5?

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:09, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Bet tad, kas tur īsti ir ar tiem pagarinajumiem? Tad OS būs 20min 5vs5?
Tā sanāk.

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:09, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Bet tad, kas tur īsti ir ar tiem pagarinajumiem? Tad OS būs 20min 5vs5?
JĀ 20 MIN 5V5 , finālā līdz zelta vārtiem

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:10, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: šodien nedzeru(alu un citu alko)
aa nu lab,bet taa tak ir arstejema kaite :}}}

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:11, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: kādu alu dzer?
ceesu pintes

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:11, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: aa nu lab,bet taa tak ir arstejema kaite :}}}
nav vēlmes ārstēties...

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:11, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: ceesu pintes
tas jau nav alus

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:11, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: ceesu pintes
Negribas Tevi apbēdināt, bet tas nav alus

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:13, pirms 6 gadiem
tas nav alus

  -1 [+] [-]

, 2018-02-06 22:13, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: nav vēlmes ārstēties...
nu ja nu ja ,tad es par tevi sodein :}}}

  -1 [+] [-]

, 2018-02-06 22:13, pirms 6 gadiem
garšo jau labi , bet .........

  -1 [+] [-]

, 2018-02-06 22:13, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: tas jau nav alus
nu tak var teikt ka es ar nedzeru

  -1 [+] [-]

, 2018-02-06 22:16, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: nu tak var teikt ka es ar nedzeru
vajag uzreiz šņabi dzert , lai efekts vismaz ir

  -1 [+] [-]

, 2018-02-06 22:17, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Negribas Tevi apbēdināt, bet tas nav alus
man jau bij taada nojausma ,ka nav ,bet ir labs darbdienu vakaros

  -1 [+] [-]

, 2018-02-06 22:18, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: vajag uzreiz šņabi dzert , lai efekts vismaz ir
bet protams ! eh...,bet virsvadiba nepielauj taadu izvirtiibu..

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:20, pirms 6 gadiem
peec sii pagarinajuma ir buliisi?

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:21, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: man jau bij taada nojausma ,ka nav ,bet ir labs darbdienu vakaros
Darba dienu vakaros jau nu nevajadzētu arī tādus nealus kā cēsnieku lietot. Vakar degusteju vienu Brāļa alu, fon Wolf laikam saucās vai kas līdzīgs, tas gan bija labs.

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:21, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: peec sii pagarinajuma ir buliisi?
jā, bet nu varētu no spēles kāds iemest, ja jau tads pilnais pagarinājums

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:22, pirms 6 gadiem
bet nu Auziņš ir progresējis komentēšanas zīņā salīdzinot kā viņš komentēja EČ futbolā

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:23, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: bet nu Auziņš ir progresējis komentēšanas zīņā salīdzinot kā viņš komentēja EČ futbolā
Kādā veidā viņš progresējis? kāds bija hokejā, tāds palicis
p.s. PČ pa LTV būs labs ar Auziņu

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:23, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Darba dienu vakaros jau nu nevajadzētu arī tādus nealus kā cēsnieku lietot. Vakar degusteju vienu Brāļa alu, fon Wolf laikam saucās vai kas līdzīgs, tas gan bija labs.
es nezin kadu ,bet no tiem bralukam pameeginaaju,nu vins bij tik salds ,fu

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:24, pirms 6 gadiem
comon88 rakstīja: bet nu Auziņš ir progresējis komentēšanas zīņā salīdzinot kā viņš komentēja EČ futbolā
Man ar likās, ka tāds baigi mierīgs palicis, pat pazīt īsti nevarēju sākumā.

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:24, pirms 6 gadiem
Eh, un tomēr Mogo..

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:24, pirms 6 gadiem
Kurbads atkal pakāš...

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:24, pirms 6 gadiem
mogo

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:25, pirms 6 gadiem
[quote zaipis]
jā, bet nu varētu no spē
les kāds iemest, ja jau tads pilnais pagarin

eh......

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:25, pirms 6 gadiem
nu ko jaapiedzeraa

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:25, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: Kādā veidā viņš progresējis? kāds bija hokejā, tāds palicis
p.s. PČ pa LTV būs labs ar Auziņu
Nu nebūs vairs tik traki , ja vien pa bumbām nesāks ripas saukt

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:26, pirms 6 gadiem
zaipis rakstīja: jā, bet nu varētu no spēles kāds iemest, ja jau tads pilnais pagarinājums
nesen gribeeju rakstiit ,ka buus buliisi

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:27, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: es nezin kadu ,bet no tiem bralukam pameeginaaju,nu vins bij tik salds ,fu
Man rūgtie patīk, šis baigi rūgts nebija, bet nu salds jau nu ar nebija, tāds Brengulis man galīgi neiet.

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:28, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: nu ko jaapiedzeraa
Izskatās, ka tev īpaši iemeslu nevajag

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:29, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Man rūgtie patīk, šis baigi rūgts nebija, bet nu salds jau nu ar nebija, tāds Brengulis man galīgi neiet.
lab,buus pameginaat,bet ja vins buss salds ,tu bus man parada sespaku cesu pintes :}}}}}

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:29, pirms 6 gadiem
neputns rakstīja: Izskatās, ka tev īpaši iemeslu nevajag
nav jau tik traki ,bet ipasi pavedinaat ar mani nevajag

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:30, pirms 6 gadiem
chaksis rakstīja: lab,buus pameginaat,bet ja vins buss salds ,tu bus man parada sespaku cesu pintes :}}}}}
Neko nezinu.

     [+] [-]

, 2018-02-06 22:37, pirms 6 gadiem
kas tos minusu salicis un kam ?