Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Sējējs: ''Meklēsim labākus leģionārus''

Sējējs: ''Meklēsim labākus leģionārus''
Normunds Sējējs
Foto: Elmārs Rudzītis, f64

Kontinentālās hokeja līgas (KHL) komandas Rīgas ''Dinamo'' ģenerālmenedžeris Normunds Sējējs atklājis, ka starpsezonā tiks meklēti jauni leģionāri, kuri būtu meistarīgāki par tiem, kuri ''Dinamo'' spēlēja šajā sezonā.

Zināms, ka vakar notika Rīgas ''Dinamo'' noslēguma pasākums. Šajā sezonā Rīgas ''Dinamo'' iekļuva Rietumu konferences pusfinālā, kur sērijā līdz četrām uzvarām piekāpās Oļega Znaroka trenētajai Balašihas ''MVD'' ar 1:4.

Pēc sezonas beigām jau tika minēts, ka, visticamāk, lielākā daļa leģionāru, kas šajā sezonā pārstāvēja ''Dinamo'', nākamajā vairs nespēlēs. Lielākā ažiotāža izraisīta par iespējamo Marsela Hosas palikšanu, taču Normunds Sējējs atklājis, ka, visticamāk, to būs grūti izdarīt, jo Hosam ir vilinoši piedāvājumi no citām komandām.

Tikmēr Sējējs apgalvojis, ka šī sezona komandai izdevusies un ka tiks meklēti jauni leģionāri. Kā prioritāte gan ir sākumā panākt vienošanos ar latviešu hokejistiem: ''Kopumā esam ļoti apmierināti. Ja man kāds novembrī teiktu, ka šādi beigsim sezonu, neticētu. Bija vairākas problēmas - traumas, slimības, fiziskās formas kritums un arī komandas psiholoģiskais stāvoklis vienu brīdi nebija tas labākais. Labi, ka saņēmāmies un sezonas beigas bija lieliskas."

"Galvenais, kā tu sezonu pabeidz. Jāatceras, ka Čehovas ''Vityaz'' sezonas sākumā bija viena no čempionāta līdervienībām, bet kurā vietā tā beidza šo čempionātu? Ar līdzšinējiem leģionāriem mums bija noruna - ja patiks viņu sniegums, paliks vēl vienu sezonu, ja nē, tad draudzīgi šķirsimies. Izvēlējāmies, ka tomēr meklēsim spēcīgākus leģionārus. Ir vairākas kandidatūras jau tagad, bet par tām pagaidām nerunāšu. Šobrīd galvenais ir panākt vienošanās ar latviešu hokejistiem.''

Izmantotie resursi:
insport.lv

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: sport_star

  -1 [+] [-]

, 2010-03-30 21:52, pirms 14 gadiem
JagrFan rakstīja: tu gribi teikt, ka Martins neatguva savu skilu? no sākuma viņam bija grūti, bet beigās jau viss atkal bija kārtībā. tā ka nevajag di*st.
tu runā par 2-3 mačiem? un? arī vairīšanās no spēka paņēmieniem, pat ja tā tiešām TIK ĻOTI bija, neattaisno viņa mazrezultativitāti. Atzīstu, ka bija brīži, kad man viņa spēle pat ļoti patika, viņa ātrumu varēja atzīt vienmēr, bet tas arī viss. Vajadzīgs stabils uzbrukuma līderis, kurš STABILI gūst punktus, it sevišķi nākamsezon, kad Hosas visdrīzak nebūs

  -1 [+] [-]

, 2010-03-30 21:54, pirms 14 gadiem
Man tiešām interasanti būs uzināt,kas šie būs par (labākiem)legionāriem-zinot Rīgas budžetu,un zinot to ka (runas ir izskanējušas ka Hosu neizdosies noturēt un kādu naudu viņam var piedāvāt Rīga)!Tad jautājums ir tāds vai par mazām ir naudām ir iespēja atrast ko L A B ā K U?

  -1 [+] [-]

, 2010-03-30 21:54, pirms 14 gadiem
kemrausis rakstīja: Dārziņam cits klubs var piedāvāt alga+10% pielikums, ja DR piedāvā šo pašu summu, tad spēlētājam jāpaliek vecajā klubā. Šis punkts attiecas spēlētājiem līdz 28gadiem. Un tas ir koplīgumā noteikts....ko var ņemties!?
O.K., kāpēc tad Hosam piedāvā astronomiskus ciparus? Kaut kādi līguma nosacījumi, beidzies līgums? Laurim it kā arī...

  -1 [+] [-]

, 2010-03-30 21:54, pirms 14 gadiem
Labāks bija kaut vai Petrovickis

     [+] [-]

, 2010-03-30 21:56, pirms 14 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: tu runā par 2-3 mačiem? un? arī vairīšanās no spēka paņēmieniem, pat ja tā tiešām TIK ĻOTI bija, neattaisno viņa mazrezultativitāti. Atzīstu, ka bija brīži, kad man viņa spēle pat ļoti patika, viņa ātrumu varēja atzīt vienmēr, bet tas arī viss. Vajadzīgs stabils uzbrukuma līderis, kurš STABILI gūst punktus, it sevišķi nākamsezon, kad Hosas visdrīzak nebūs
tad Sējējam jāatrod 1. 2. maiņas spēlētājs, kurš to darbu darīs. Karija spēlē 3. maiņā, kurai parasti jānokausē pretinieks...

  -2 [+] [-]

, 2010-03-30 21:57, pirms 14 gadiem
Edgars Kreipāns - Kapteinis rakstīja: Labāks bija kaut vai Petrovickis
arī pēdējās spēlēs?

  -2 [+] [-]

, 2010-03-30 21:57, pirms 14 gadiem
Kurš brālis būs nākamais? Cerams Sedīnam brālis atnāks

  -2 [+] [-]

, 2010-03-30 21:58, pirms 14 gadiem
Ir dzirdets par slovaka Zednika iespejamo speleshanu RD nakamsezon...

  -2 [+] [-]

, 2010-03-30 22:00, pirms 14 gadiem
4period.ru

Demitra var mus apciemot

  +1 [+] [-]

, 2010-03-30 22:01, pirms 14 gadiem
kadafi rakstīja: 4period.ru

Demitra var mus apciemot
var arii neapciemot

  -3 [+] [-]

, 2010-03-30 22:05, pirms 14 gadiem
JagrFan rakstīja: arī pēdējās spēlēs?
vērtē sezonu kopumā, nevis pēdējās spēles, kas palikušas atmiņā. un ja apskata sezonas sākumu un nedaudz pirms novembra, tad tas pats Dārziņš un Miķelītis ne tuvu nespēlēja spēli kāda sākās ap decembri un kur vēl play off. Tad Maiks Igguldens, Petrovickis uc. bija krietni labāki... Tur jau tā fanu "īsa atmiņa", ka atceramies kas notika pāris nedēļas atpakaļ, bet kas notika senāk.. bet senāk Petro parādīšanās gan komandā, gan kopā ar Hossu atsvaidzināja gan kopējo komandas sniegumu, gan Hossas rezultativitāti.. un ja nebūtu pleca traumas, ar kuru, man ir pārliecība Robis cīnījās visu atlikušo sezonu+kopā ar komandu būtu izgājis pirmssezonas sagatavošanās posmu, tieši Petro būtu (uzkatu joprojām ir) tas, kuru varētu atstāt nākamās seoznas sastāvā - labi saspēlējies ar Sašu, Ankiju un neslikti izskatītos kopā ar Cipuli. Bet... RD taču atkal vajag jaunus leģionārus...

  +1 [+] [-]

, 2010-03-30 22:19, pirms 14 gadiem
Nu ja jau visi izsaka savus viedokļus, tad es arī uzrakstīšu savu variantu.
Ja gadijumā visi ārzemnieki iet prom, tad es vēlētos komandā redzēt kādu ārzemju vārtsargu, (jo pašmāju vārtsargi izņemot vienu diemžēl nav KHL līmeņa)ar nosacijumu, ka Edža paliek Nr.1, bet vajadzības gadijumā tādā pašā līmenī varētu nomainīt!
Lai arī aizsargi mums pašiem pietiek un spēlē viņi līmenī, bet gribētos vienu tādu uz uzbrukumu tendētu(punktu aizsargu), kā Dālmens piemēram, kurš kaut vai vairākumā var no zilās uzšaut, jo mūsējie to nedara īpaši bieži.
Uzbukumā vajadzētu piemeklēt Miķelim un Laurim kādu arī tik pat ātru un tehnisku centru, bet lai arī pats būtu rezultatīvs protams.
Ja Hossa mūs pametīs, kaut arī ļoti negribetos, jo domāju citās komandās rezultavitāte ne tuvu nebūs pašreizējā, jo tā vien liekas Rīga Hosam ir kā radīta, tad Sējējam vajadzētu krietni pastrādāt, jo vajag bez maz vai Hossas klonu ar tādu pašu fenomenālu vārtu gūšanas garšu!
Bet kopumā uzskatu ja reiz mēs ņemam tos pašus ārzemniekus, tad viņiem ir jāspēlē pirmajās maiņās, nevis jadzīvojas pa 4, vai vēl labāk vispār jāsēž malā!

  -2 [+] [-]

, 2010-03-30 22:20, pirms 14 gadiem
wyneMiller rakstīja: Jā, latviešu spēlētāji manuprāt ir galvenie komandā kas ir jānotur! Pruseku, Hossu un Kariju arī tā kā nebūtu slikti! Pārējie gan nav tik vajadzīgi... Trāpi uz labiem spēlētājiem Sējēj, jābūt labi ja noturēsi LV spēlētājus un paņemsi labus leģionārus, varam sisties arī par desmitnieku KHL'ā.
Par Kariju piekrītu, uz Play-off atvērās. Uz Hossu varam necerēt. Bet par Pruseku gan galīgi nepiekrītu, domājams, ka viņam hokejista karjera ir beigusies VISPĀR, jo nav vairs tas jaunākais, un arī problēmas ar sirdi nav nekāda trauma, tā jau ir diagnoze.
Domāju, ka gudrāk būtu līdzekļu taupīšanas ietvaros[jo mums taču esot niecīgs budžets, par kuru gadu varētu ēst kāda Āfrikas valsts] paņemt kaut vai to pašu Raitumu vai Enkuzēnu. Būs jauni kandidāti izlasei un nostiprinās sniegumu, tāpēc, iespējams, pēc gadiem varēs stāties Edžas vietā. Rēķinam arī, ka otrajam vārtsargam nav jābūt TIK spēcīgam kā pirmajam, bet jābūt ar augšanas potenciālu. Vienkārši pret Magņitku jāliek Edža, bet pret to pašu Vitjazu lai stāv Raitums un kačā skillu. Un gan jau ka vairāk kā viņam Anglijā maksā DR var atļauties.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-03-30 22:23, pirms 14 gadiem
kadafi rakstīja: 4period.ru

Demitra var mus apciemot
Demitra tiešām būtu necerēti spēcīgs papildinājums, jo ok, gadi ir, bet ir arī mežonīgs skills. Dažus pieredzējušos veterānus vajag obligāti, galvenais, lai nesāk izskatīties pēc SKA...lai gan...viņi regulāro čempi tomēr uzvarēja...

  -1 [+] [-]

, 2010-03-30 22:35, pirms 14 gadiem
Real Andris rakstīja: demitra
Nu kaut vai bet par to vai viņš būtu tikpat rezultatīvs varētu spriest kad sāktos nākamā sezonā, tāpēc darbs Sējējam.

  -1 [+] [-]

, 2010-03-30 22:43, pirms 14 gadiem
ļoti gribu lai marsels hossa paliek rigā un nevienos citos klubos vinam ripas neliks u nuju lai tik met iekšā.. manu prat ši visai komandai bija izdevusies seona vienmer jau var but labak bet šorei bija ļoti labi paldies viniem par šo seonu

     [+] [-]

, 2010-03-30 22:43, pirms 14 gadiem
Ja labākus, tad arii naudas podu pamekleee !

  -3 [+] [-]

, 2010-03-30 22:45, pirms 14 gadiem
Jaasaglabaa no legionaarime :
1 Hossu jo met iekshaa.
2 Karija ljoti labi iederas kopaa ar Daarzinju un Mikelji, viniem taadu pashu un labaaku kaa Kariju buus gruuti atrast.
3 Petrovicki, labi iet kopaa ar Sashu un Hossu. Psc ja gadiijumaa aizies Hossa nav iipasha jeega atstaat Petro.
Zheel ka katru gadu shkiramies gandriiz no visiem legionaariem. Tomeer dazhi ir atstaajushi ljoti labi iespaidu, tapeec vinjus buutu jaaatstaaj.
Sanaak ka katru gadu veidojam jaunu komandu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-03-30 23:00, pirms 14 gadiem
Labi nav ko čakarēties, iet n-tās akcijas kur jāsuta SMS naudu vis-kaut-kam. Kāds uztaisa, lai visi sutā latu par Hosu- lai Latvija sametās

     [+] [-]

, 2010-03-30 23:05, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Hossām vel kāds brālis nav? Nu sliktākā gadijumā māsa,kas spēlē hokeju??
nee, vinjam ir tikai viens braalis, kuru visi labi zin un maasu vinjam nav!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-30 23:06, pirms 14 gadiem
Ko jūs te runājat! Kariya visu sezonu bija absolūti neproduktīvs!!!! ja arī spēlētājs saņemas uz play off tad pieņemu Dinamo tas nav sevišķi izdevīgi, jebkurā gadījumā

  -2 [+] [-]

, 2010-03-30 23:11, pirms 14 gadiem
ne nado parspileet,ne dumaju chto Darzinsh komu to nuzen v KHL ejso krome Dinamo,tak kak takih mogo v RUS kak on,ochen srednij on...

     [+] [-]

, 2010-03-30 23:21, pirms 14 gadiem
jjjanka rakstīja: Kariyu Kariyu.
100%,ka Hossa kādā citā komandā būs ļoti vājšs,jo tur viņš nebūs līderis,takā labāk pašam Hosam būtu palikt Rīgā,bet nu nauda nauda.
Es uzskatu, ka pilnīgas muļķības, ka Hossa citā komandā spēlēs vāji!!! Vārtu garša viņam ir iedzimta! Un nav teikts, ka citā komandā viņam neuzticēsies!

     [+] [-]

, 2010-03-30 23:25, pirms 14 gadiem
Hosa for ever. Bez Hosas nav komandas. Marsels jau kā talismans. Pat neg
ribas citu shēmu skatīt.

  +4 [+] [-]

, 2010-03-30 23:25, pirms 14 gadiem
Apmētājiet mani ar kāpostiem, bet Petro noveco pa spēlēm - katrā spēlē Petro jau manāmi vecāks, ja neskaita to, ka viņš jau bija pensijas vecumā, kad atnāca.
Hossa - lai tik iet, ja grib savā jaunajā komandā spēlēt 4. maiņā ar ~6 minūtēm spēles laika.
Karija aizsardzībā ir vispār nekāds, tāpēc arī viņš nav neaizstājams.
Arnasons ir slinks, bet man nez kādēļ ir aizdomas, ka Šuplers viņu vienkārši nemāk izmantot.
Par Iguldenu vispār nav komentāru. Pruseks kā vārtsargs kopumā ir normāls, bet bieži atsit ripas sev priekšā un pretiniekam uz nūjas, atšķirībā no Masaļska.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-30 23:26, pirms 14 gadiem
mitraisss rakstīja: Es uzskatu, ka pilnīgas muļķības, ka Hossa citā komandā spēlēs vāji!!! Vārtu garša viņam ir iedzimta! Un nav teikts, ka citā komandā viņam neuzticēsies!
Es pat būtu gatavs saderēt, ka viņa rezultivitāte samazināsies uz pusi, un tas vēl būs labākais gadījums!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-30 23:35, pirms 14 gadiem
Veinhandlu no MD

     [+] [-]

, 2010-03-30 23:40, pirms 14 gadiem
Jurchiks#2 rakstīja: Karija nebija slikts, bet nu nekas īpašs. lielākoties pret masīviem spēlētājiem, viņam nebija nekādu izredžu pie borta un tāpēc visai bieži tik zaudēta ripa. nekas neaizvietojams, tas nu toč..
šaubu nav - ar neaizvietojamiem cilvēkiem ir pilna kapsēta. taču der atcerēties, ka leģionāru "pirkšana" līdz šim ir bijusi konkrēta loterija. būtu vērts izvērtēt un nopietnāk šai lietai pievērsties - t.i. ilgtermiņā. lai nav tā, ka Rīgas Dinamo ir KHL jauno leģionāru filtrs, kas salīdzinoši mazpazīstamus vai galīgi nepazīstamus ārzemniekus "uzsilda" KHL lietošanai. kā Elisonu, Vestkotu, Novāku. Hartiganu, arī Hosu, ja viņš dosies prom no DR un paliks KHL. varbūt ir vērts kādu zināmu "vērtību" pieturēt nevis "lozēt" un gaidīt, kad kāts "Svets" vai cits piepildīs uz viņu liktās cerības.

tāpat stāsti par to, ka Hosas vietā tiks atrasts "tāds pats" izklausās pēc sapņiem vai, maigākais, cerībām. nevis tāpēc, ka Hosa ir neaizstājams, bet tāpēc ka Hosam bija pakārtots konkrēts modelis, kurā konkrētu "speciālistu" piemeklēt (kurš derētu atstātajā "caurumā" 1:1) būs ļoti grūti, mazākais, un gana dārgi, ja tiešām to gribētu.

tad nu runa ir par to, ka cita modeļa spēlētājs (-i) var tikt meklēti konkrēto leģionāru vietā. pilnīgi cita konstrukcija, cits rokraksts...

par uzbrucējiem vēl:
petrovich27.wordpress.com: Dinamo uzbrukums 2009./2010. g. sezonā «...
par aizsargiem:
petrovich27.wordpress.com: aizsargi Dinamo sastāvā 2009./2010. «...

     [+] [-]

, 2010-03-30 23:44, pirms 14 gadiem
Pats galvenais ,lai komandaa speelee Mikelis,Darzins,Nizevijs,Sprukts,Masalskis,Ozolins!Tas ir riigas Dinamo balsts!Paareejie var mainiities,bet shiem speeleetaajiem ir jaapaliek 100%!