Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Šuplers: "Visu izšķīra izgāšanās 1. periodā"

Edmunds Novickis
Edmunds Novickis @EdmundsN

Šuplers: "Visu izšķīra izgāšanās 1. periodā"
Juliuss Šuplers
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64.

Trešdienas vakarā kārtējo zaudējumi KHL piedzīvoja Rīgas "Dinamo", Maskavā ar 3:5 piekāpjoties vietējam "CSKA". Pēc mača rīdzinieku treneris Juliuss Šuplers atzina, ka spēle tika zaudēta jau 1. periodā.

Interesanti, ka parasti komunikablais Šuplers pirms spēles šoreiz izņēmuma kārtā atteica interviju žurnālistiem, sakot, ka labprāt aprunāsies pēc mača. Savukārt "CSKA" treneris Ņemčinovs pirms cīņas slavēja Rīgas komandu, uzsverot, ka tās pēdējā vieta konferencē neko neizsaka. Savukārt "CSKA" trīs zaudējumus pēc kārtas Ņemčinovs skaidroja ar vājo momentu realizāciju un nesekmīgo spēli mazākumā.

Arī pēc spēles Rīgas "Dinamo" treneris Juliuss Šuplers nebija pārāk runīgs: "Visu izšķīra izgāšanās 1. periodā. Pirmajās 20 minūtēs "CSKA" uztaisīja rezultātu." Savukārt "CSKA" treneris Sergejs Ņemčinovs sacīja: "Mēs labi iesākām spēli. Radījām daudz momentu. Otrā perioda beigās un trešā perioda sākumā mūs pievīla disciplīna - atļāvāmies daudz vaļības, un pretinieks mūs noķēra uz pretuzbrukumiem."

Jāatzīmē, ka Rīgas "Dinamo" mačā pret "CSKA" piedzīvoja savu astoto zaudējumu pēdējās deviņās spēlēs.

Izmantotie resursi:
championat.ru

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-10-29 00:57, pirms 15 gadiem
9 spelees 8 zaudeejumi!!! wtf Vinam sen Jabraauc Majaas... Dinamo Uz ko jos **** gaidat???

  +7 [+] [-]

, 2009-10-29 00:58, pirms 15 gadiem
minchux21 rakstīja: nepiekrītu... treneris jau labs, tikai laiks mainīt komandu...
Kas tur labs??? La vins nogremdeja slovakijas izlasi, ta ari gremde mus tagad!! Parak miksts! Trenerim jabut komanda autoritatei!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-10-29 01:02, pirms 15 gadiem
FRiJJJ rakstīja: 9 spelees 8 zaudeejumi!!! wtf Vinam sen Jabraauc Majaas... Dinamo Uz ko jos **** gaidat???
pagaasgad bija 9 zaudejumi un peec tam bija uzvaras

turaas dinamo, es ar jums taa vai taa

 +16 [+] [-]

, 2009-10-29 01:04, pirms 15 gadiem
vajag treneri kas vienam otram var pa muti iegazt tad ari speleteji vajadzibas gadijuma iedos pretiniekiem pa muti , un , mates valoda , spetu pateikt ko doma

  +3 [+] [-]

, 2009-10-29 01:06, pirms 15 gadiem
kaa parasti!!! Nav nekaa aizdomiiga..turpinam????

  +7 [+] [-]

, 2009-10-29 01:07, pirms 15 gadiem
Par slovakijas izlasi taisniba, gandriz izkrita no elites, par paliksanu elite, slovenus divu spelu summa ar mokam vinneja. Toreiz vinam ari bija vainigi speletaji, jo neatbrauca zvaigznes no NHL. Sogad nav tik specigi legionari un rezultats atkartojas, ka ar slovakijas izlasi, secinajumus izdariet pasi.

  +6 [+] [-]

, 2009-10-29 01:09, pirms 15 gadiem
minchux21 rakstīja: nepiekrītu... treneris jau labs, tikai laiks mainīt komandu...
Un tā ir visur... Futbolā, basketbolā... pie mums NEKAD treneri nav vainīgi...

  +2 [+] [-]

, 2009-10-29 01:13, pirms 15 gadiem
sandriņa_f1_bkv rakstīja: pagaasgad bija 9 zaudejumi un peec tam bija uzvaras

turaas dinamo, es ar jums taa vai taa
Jā cerams kad atkartosies un sezonas otrā puse bus tada pati kada pagajušo gadu (cerams pat labaka)

  -4 [+] [-]

, 2009-10-29 01:17, pirms 15 gadiem
nju ko atlaist au viegli ,bet kas naks preti!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-29 01:19, pirms 15 gadiem
Visu izšķīra..............Visu izšķīra..........
diez kura trešdaļa nākamreiz mūs iegāzīs!

  +8 [+] [-]

, 2009-10-29 01:21, pirms 15 gadiem
vareeja veel pateikt ka Nothing Special nav noticis

     [+] [-]

, 2009-10-29 01:23, pirms 15 gadiem
ble nu taas atbildes,fantastiskas...

  +3 [+] [-]

, 2009-10-29 01:24, pirms 15 gadiem
ne pirmaa speele kad visu iegaazh 1rmaa treshdala taatad secinaajums no kludaam ne viens nemaacaas

  +9 [+] [-]

, 2009-10-29 01:32, pirms 15 gadiem
Ar Rigas Dinamo VISS ir pilniigi PAREIZI !!!!!!!!
1) Speeleetaaji(konkreetie) peec sadiem SNIEGUMIEM buutu LUUGTI aiziet!
2) Treneris un treneru sastaavs PADZIITS(jau sen).
3) Speeleetaaji PASI buuti ko teikusi,runaajusi,teikusi ka SUUDIIGI,bet viss ir-oi sodien negaaja,nesanaaca,riit....TAA KATRU PEECSPEELI!!!!
4) Atbildiigais par PIRKUMIEM komandaa,UZSLAVEETS un UZ REDZI !!
Bet RD komandaa viss ir tiesi otraadi,nekaa jebkuraa CITAA sporta komandaa(hokejs,futbols,basketbols utt).
PS. Bet kameer mums viss ir SUPER iekss Riigas D,nevajag nepakko uztraukties.......Jo redzi,pavisam driiz varesim atbalstiit muusu BRAALU Baltiesu izveif=dotaas komandas!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-29 01:35, pirms 15 gadiem
Speciālists viņš nav slikts. Bet acīm redzams, ka ar komandu netiek galā un šobrīd daudzas viņa rīcības nav saprotamas. Tāpēc pēdējais laiks atvadīties no Šuplera kungu, lai dotu vietu jaunajam trenerim. Zaudēt jau vairs nav ko, jo ja mēs šādi turpināsim, tad nekas arī nemainīsies.
Slēpts komentārs: finkelstains
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-10-29 02:20, pirms 15 gadiem
iversons rakstīja: ble nu taas atbildes,fantastiskas...
Protams, Tu trenera vietā jau mača laikā sagatavotu jaunas unikālas atbildes uz vispārīgajiem jautājumiem (vai pat algotu cilvēku, kas to paveiktu), kas varētu tikt uzdotas preses konferencē.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-29 04:07, pirms 15 gadiem
diez, vai DINAMO komanda treninjos ari ta analize savas kljudas?!?!? :'' Mus iegaza pirma treshdalja, tadelj turpmak koncentresimies to aizvadit ar pilnu sparu, parejas divas, nu ka veiksies!'' un ta laikam ar visam treshdaljam
P.S. nu kas tie par muljkigiem attaisnijumiem no trenera puses, 1.,2., vai 3. treshdalja, i ta ik reizi pec zaudejuma, vainiga ir kautkura no treshdaljam, piedo JŪLI, BET IR PIENACIS LAIKS TEV SJEB@TJ NO DINAMO KOMANTILTINJA, AT IZSKATAS, KA TU SHO TITANIKU ESI UZDZINS UZ AISBERGA
runajot par aizstajejiem, mums vajag kautko lidzigu ŽAKAM LEMĒRAM, tas vienmer pratis ar teoretiski bezcerigam komandam (diemzel tada sobrid izskatas DINAMO) paradit labu sniegumu

  +2 [+] [-]

, 2009-10-29 05:40, pirms 15 gadiem
Ai Jūli, Jūli... Man jau sāk likties, ka Tu vairs nevēlies nemaz trennēt Dinamo. Taču kā redzams Dinamo vadība Tevi nevēlas, laist vaļā, lai vai kā Tu censtos.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-29 06:30, pirms 15 gadiem
hugo0 rakstīja: Kas tur labs??? La vins nogremdeja slovakijas izlasi, ta ari gremde mus tagad!! Parak miksts! Trenerim jabut komanda autoritatei!!!!
Pasekoju līdzi slovākijas izlases startam iepriekšējā pasaules čempī? Slovākijas izlase vairs nav tā, kas pirms pieciem gadiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-29 06:34, pirms 15 gadiem
šis vēl amatā?!

  +6 [+] [-]

, 2009-10-29 07:16, pirms 15 gadiem
Šūplera kungs!!!! vai tu maz atceries tādu spēli, kur Dinamieši nebūtu izgāzušies kādā periodā!!!! Paldies par darbu un aizej pats!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-29 07:33, pirms 15 gadiem
Jūli, brauc mājās!

  +6 [+] [-]

, 2009-10-29 07:33, pirms 15 gadiem
Vienīgais mazais prieciņš par Hossu!!!!! Sezonas sākuma nevarēja vai negribēja ar viņu noslēgt līgumu, bet ja paskatamies statistiku, tad kopā ar Veinhandlu labākie vārtu guvēji! Malacis!!!!
P.S. Starpcitu vajadzētu padomāt par Sējēja atbilstību amatam???!!! Sagrābies divus nozīmīgākos amatus, bet vai maz viņam ir poņa??? Par ko valde vispār domā!? nu nav mums tik vājš tas sastāvs, vajag kārtīgu vadītāju, kurš pats iedos pa bieti ja vajag un visus mūsu aizsargus atštaukāk par tādu darbu aizsardzībā!!!

 +11 [+] [-]

, 2009-10-29 07:50, pirms 15 gadiem
viedoklis rakstīja: Un tā ir visur... Futbolā, basketbolā... pie mums NEKAD treneri nav vainīgi...
jaa futene spilgts piemeers - andreejevs uztaisiija mīnus 100 vietas reitingā, kuras starkovs ar tiem pashiem resursiem dabuja atpakal

nee, laikam trenerim nav noziime

  +2 [+] [-]

, 2009-10-29 08:05, pirms 15 gadiem
Ja esat p.......ji tad vismaz esat cieti!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-10-29 08:09, pirms 15 gadiem
krievija vins jau butu izmests no kadam 3 komandam...te ir ta...
pasi speletaji butu sen iesniegusi prasibu mainit trenera sastavu...
bet nu dzeki mazliet bez raksturiņa...lauj lai sit,lauj uzbrukt vartsargam..(savam)..spele inerces pēc...tiesam nemaksā...???
bet nu suplers ir kadrs...tadas atmazkas...pasakas rakstit....

     [+] [-]

, 2009-10-29 08:29, pirms 15 gadiem
minchux21 rakstīja: to jau mēs zinam...
apnicis klausīites pēc kārtējā zāģa šos tekstus...
1.visu izšķīra ķļudas...
2.visu izšķira beigas...
3.visu izšķīra sākums...
zb jau....
A ko viņam citu teikt, kkas jau jāpasaka, a to nepieklājīgi klusēt...

     [+] [-]

, 2009-10-29 08:35, pirms 15 gadiem
hugo0 rakstīja: Kas tur labs??? La vins nogremdeja slovakijas izlasi, ta ari gremde mus tagad!! Parak miksts! Trenerim jabut komanda autoritatei!!!!
Arī iepriekš Šuplers ir spējis rādīt atzīstamus rezultātus, bet mīnuss ir tas ka ti vienmēr ir īslaic;igi, atceros kad viņš trenēja Riga 2000, no sākuma jau arī bija labi, bet pēc tam viss aizgāja greizi!

  +4 [+] [-]

, 2009-10-29 08:36, pirms 15 gadiem
Jā godīgi,tad ar šo sastāvu mēs ne ar kādu treneri netiksim PLAY-OFF,KHL līmenim atbilst tikai kādi 6-7 spēlētāji un nav ko brīnīties ka tik švaki iet
1.Nevar iemest vārtus-nu nav mums pietiekoši daudz tehniski hokeisti ar labu metienu.
2.Daudz noraidijumu-netiekam līdzi ātriem,fiziski spēcīgiem pretiniekiem.
3.Daudz ielaistās ripas-ļoti švaka un neorganizēta aizsardzība(vārtsargus te nav ko vainot)
4.Treneris-nevar teikt ka Šuplers neko nesaprot hokejā,bet jā viņa rīcībā būtu tādi hokeisti,kādi ir vadošos līgas komandās,es nešaubos ka viņš atrastu parēizos virknējumus un gājienus kā lauzt spēles gaitu .

  -4 [+] [-]

, 2009-10-29 08:50, pirms 15 gadiem
Kvasiņš72 rakstīja: Vienīgais mazais prieciņš par Hossu!!!!! Sezonas sākuma nevarēja vai negribēja ar viņu noslēgt līgumu, bet ja paskatamies statistiku, tad kopā ar Veinhandlu labākie vārtu guvēji! Malacis!!!!
P.S. Starpcitu vajadzētu padomāt par Sējēja atbilstību amatam???!!! Sagrābies divus nozīmīgākos amatus, bet vai maz viņam ir poņa??? Par ko valde vispār domā!? nu nav mums tik vājš tas sastāvs, vajag kārtīgu vadītāju, kurš pats iedos pa bieti ja vajag un visus mūsu aizsargus atštaukāk par tādu darbu aizsardzībā!!!
Tas par Sējēja atbilstību amatam jau pirmajā sezonā bija skaidrs. Tas žīda tipa tukšpauris dod saviem čomiem, tagad dibenālīdējiem, līdz pēdējam normālu piķi nopelnīt savā mūža arodā.. Ciprusu jau izrāva no Brocēnu atklātā čempja pagājušo gadu, Širokovu izbrāķēja tikai tapēc, ka čalis ir asāks un negrib mērkaķim kurpes laizīt... Bet šitās sievietes Sorokins, Laviņš, J.Rēdlihs, Bērziņš ir paklausīgas kā suņi...

  -1 [+] [-]

, 2009-10-29 08:51, pirms 15 gadiem
lai būtu jebkurš treneris, bet pēc šiem ntajiem zaudējumiem Jūliuss ir jāsūta mājās...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-29 08:59, pirms 15 gadiem
Sorokins, Laviņš, J.Rēdlihs, Bērziņš, Svets, Cipulis un citi pat BAČā švakākajā komandā būtu labi, ja vidusmēra spēlētāji. Bet Dinamo Svets un Sorokins pirmās maiņas aizsargi. Ko viņi var izdarīt pretinieku 185cm garam uzbrucējam, kad tas vārtsargam pa rokām nostaigā? Viņi var paslidot mazliet tālāk no vārtiem. Varētu jau to spēli skatīties kaut vai zaudē tik bieži, bet, ja cīnas, ja ir azarts, ja ir drosme un asums, un kaut cik meistarība... Bet šitā... Nu slikti paliek skatoties. Un Sorokinam piedrāzt. Naudu maksā un viņš tik turpina bojāt mikroklimatu komandā ar savu paštaisnumu, izliekas, ka neizdara kļūdas, ka tas nav bijis viņš, kas n-tās reizes spēlē sačakarē uzbrukumu neatdodot pirmo piespēli un aizslidojot līdz pretinieku zilajai līnijai pazaudē ripu...

     [+] [-]

, 2009-10-29 08:59, pirms 15 gadiem
juli...?hokejs jau sastav no tam dalam ja butu 4dala tad vinetu ne?ja butu krievu klubaa kada tad sen netrenetu neko>?

     [+] [-]

, 2009-10-29 09:02, pirms 15 gadiem
kanvit rakstīja: Jā godīgi,tad ar šo sastāvu mēs ne ar kādu treneri netiksim PLAY-OFF,KHL līmenim atbilst tikai kādi 6-7 spēlētāji un nav ko brīnīties ka tik švaki iet
1.Nevar iemest vārtus-nu nav mums pietiekoši daudz tehniski hokeisti ar labu metienu.
2.Daudz noraidijumu-netiekam līdzi ātriem,fiziski spēcīgiem pretiniekiem.
3.Daudz ielaistās ripas-ļoti švaka un neorganizēta aizsardzība(vārtsargus te nav ko vainot)
4.Treneris-nevar teikt ka Šuplers neko nesaprot hokejā,bet jā viņa rīcībā būtu tādi hokeisti,kādi ir vadošos līgas komandās,es nešaubos ka viņš atrastu parēizos virknējumus un gājienus kā lauzt spēles gaitu .
Muļķības, ar treneri, kurš būtu īsts vīrs un liktu ar stingru vārdu spēlēt īstu vīru hokeju, tad varētu arī ar šiem pacīnīties par vietu play-off.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-29 09:13, pirms 15 gadiem
JiSkx rakstīja: Muļķības, ar treneri, kurš būtu īsts vīrs un liktu ar stingru vārdu spēlēt īstu vīru hokeju, tad varētu arī ar šiem pacīnīties par vietu play-off.
Izlasi RD sastāva uzvārdus,izanalīze viņu spējas,salīdzini ar vadošo klubu citiem spēlētājiem,un jā tu saproti hokeju tad tu sapratīsi ka tās nav muļķības.

  +2 [+] [-]

, 2009-10-29 09:22, pirms 15 gadiem
Pareizāk būtu teikt, ka spēli noraka leģionāri - Svets, Fosters. Manuprāt leģionārus ņem, lai komandu paceltu, bet viņi tač ne ar ko nav labāki, tādi vidēja līmeņa spēlētāji, izņemot Hosu, Iguldenu, Pruseku, iespējams Kariu, kurš vēl nav paspējis sevi parādīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-29 09:45, pirms 15 gadiem
Pēc spēles ar MnD Šuplers atstās savu amatu un novembra brīvdienās komanda trennēsies jau jauna trenera vadībā. Kāpēc? Tāpēc, ka:

Nākamajās divās spēlēs mums ir paredzami zāģi.
Ir skaidrs, ka kārtējais Šupleram dotais uzdevums(uzvarēt 2 no 3 spēlēm) atkal netiks izpildīts.

28.10 it kā ņemamais CSKA mūs sagrāva.
30.10 pret SKA - uzvaru var gaidīt tikai šizofrēnisks optimists ar lielummāniju.
01.11 MnD - teorētiski ņemama komanda, taču prakse rāda, ka ņemāmās komandas paņemt mēs nevaram. Un MnD nebūt nav Avtomobilists(kuru arī mēs neesam paņēmuši).
...un vēl, 5:1 Minskieši sagrāva MD. Līdz ar to rādās, ka n-tie MnD lelgionāri beidzot būs sapazinušies un sākuši ceļu uz sev pienākošos vietu tabulā, kas latviešu valodā nozīmē zaudēta spēle.

     [+] [-]

, 2009-10-29 10:00, pirms 15 gadiem
Jāmaina Jūli un viss būs OK. Nepiekrītu, ka mums ir slikti spēlētāji, ja paskatās kaut vai mūsu 4 maiņu, tad bieži vien pat pret vadošajām komandām šis virknējums ir stipri spilgtāks uz ledus... Šitās Jūļa atmazkas par īso soliņu utt... Kapēc tad ar Sējēju atlaidāt Hartiganu, Elisonu arī Hosa bija palaists zem naža...

  +2 [+] [-]

, 2009-10-29 10:05, pirms 15 gadiem
kanvit rakstīja: Jā godīgi,tad ar šo sastāvu mēs ne ar kādu treneri netiksim PLAY-OFF,KHL līmenim atbilst tikai kādi 6-7 spēlētāji un nav ko brīnīties ka tik švaki iet
1.Nevar iemest vārtus-nu nav mums pietiekoši daudz tehniski hokeisti ar labu metienu.
2.Daudz noraidijumu-netiekam līdzi ātriem,fiziski spēcīgiem pretiniekiem.
3.Daudz ielaistās ripas-ļoti švaka un neorganizēta aizsardzība(vārtsargus te nav ko vainot)
4.Treneris-nevar teikt ka Šuplers neko nesaprot hokejā,bet jā viņa rīcībā būtu tādi hokeisti,kādi ir vadošos līgas komandās,es nešaubos ka viņš atrastu parēizos virknējumus un gājienus kā lauzt spēles gaitu .
cik labi viņš prot lauzt mēs redzējām pēc pārbaudes spēlēm kad mūsējie nospēlēja tik slikti ka nācās visas maiņas jaukt uz pirmo KHL sezonas spēli..

un vel desmitiem iemeslu varētu sameklēt kāpēc mēs esam tur kur esam un nevis spēlētāju kļūdu dēļ, piekrītu, spēlētāji nenoskaņojas, svets iemeta savos vārtos ar paršina palīdzību spēles sākumā, sprukts kā pa viļņiem spēlē, cipulis nevar tukšos vārtu pleķos trāpīt, bet treneris nafig tad ir? vadošās maiņās vispār nav ko cipulim darīt, spēlētāji jānoskaņo uz īstu kauju no 1ās sekundes, jābeidz tā slidošana ap pretinieku zilo līniju gaidot pasu kad pretinieks uzbrūk, mani visvairāk besī ja to dara cipulis, kāds tolks no tā? tāpat neiemetīs, tikai aizsardzībā 4 pret 5 esam, utt utjp

  -1 [+] [-]

, 2009-10-29 10:09, pirms 15 gadiem
Nu Playoff Dinamo diemžēl šogad nespīd, pēdējās 9.spēlēs tikai 1.uzvara....

  -1 [+] [-]

, 2009-10-29 10:18, pirms 15 gadiem
Hallo, moš pietiek zaudēt visiem pēc kārtas. Šitā man drīz hokeju vispār redzēt vairs negribēsies. Cik tad var muļāties. Nojāj spēli pirmajās minūtēs. Ar Maskavas Dinamo vismaz spēle bija skatāma, a ar CSKA tāda ņirgāšanās par letiņiem sanāca. Kauns skatīties to muļāšanos.
P.s. labi ka Cipulim beidzot iekrita.

  +1 [+] [-]

, 2009-10-29 10:20, pirms 15 gadiem
Tieshaam skumji. Elle aizsalst, slotaskaats un puuces aste zied, Cipulis guust vaartus, bet Dinamo vienalga zaudee :/ Neesmu paaragru treneru mainju piekriteejs tikliidz saak neiet, bet tagad tas ir ievilcies tiktaal, ka nebuutu nepareizi apsveert arii iespeeju pateikt Juulim paldies

  +2 [+] [-]

, 2009-10-29 10:23, pirms 15 gadiem
Jus paskatieties cik mums solins gars un cik krieviem!!!Ko var vainot Supleru pie visa,speletaji censas ka var bet vienalga kas noiet ne ta,lielaka dala vilceju ir slimi!!!Ko var darit ka gripa!!!Masalskis nospeleja nestabili,bet uzzslava 4 mainai,malaci itipasi Bukarts!!!Cupulim ar 1 varti,beidzot atveries ir,nu par Hossu bez komentariem,cinijas par katru metru!!!Neparmetisu neko ne trenerim,ne speletajiem,labi ka paradija speli un ari Maskava dabuja panervozet,jo musejie ja vel nedaudz butu laiks,butu izlidzinajusi noteikti un tad spele butu savadaka!!!Lai turas puisi!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-10-29 10:30, pirms 15 gadiem
Man patīk verot individualo statistiku spēletajiem tapēc zaudējums nebija nekāds parsteigums prieks par Hosu. "Supleram vajag nomierināties un sākt domāt adekvāti izvertet kartīgi pretiniekus un dot konkretus uzdevumus spēletajiem jo pēdējalaikā spēlejam haotiski

  +1 [+] [-]

, 2009-10-29 10:35, pirms 15 gadiem
kanvit rakstīja: Jā godīgi,tad ar šo sastāvu mēs ne ar kādu treneri netiksim PLAY-OFF,KHL līmenim atbilst tikai kādi 6-7 spēlētāji un nav ko brīnīties ka tik švaki iet
1.Nevar iemest vārtus-nu nav mums pietiekoši daudz tehniski hokeisti ar labu metienu.
2.Daudz noraidijumu-netiekam līdzi ātriem,fiziski spēcīgiem pretiniekiem.
3.Daudz ielaistās ripas-ļoti švaka un neorganizēta aizsardzība(vārtsargus te nav ko vainot)
4.Treneris-nevar teikt ka Šuplers neko nesaprot hokejā,bet jā viņa rīcībā būtu tādi hokeisti,kādi ir vadošos līgas komandās,es nešaubos ka viņš atrastu parēizos virknējumus un gājienus kā lauzt spēles gaitu .
Man ar ta biezhi liekas, bet, piemeram, MVD, Traktor nav daudz labaka komplektacija par musejo, bet dzeki sitas ka viena komanda, tieshi tapat kaa mees pagaajusho gad!

  +3 [+] [-]

, 2009-10-29 10:35, pirms 15 gadiem
heh rakstīja: cik labi viņš prot lauzt mēs redzējām pēc pārbaudes spēlēm kad mūsējie nospēlēja tik slikti ka nācās visas maiņas jaukt uz pirmo KHL sezonas spēli..

un vel desmitiem iemeslu varētu sameklēt kāpēc mēs esam tur kur esam un nevis spēlētāju kļūdu dēļ, piekrītu, spēlētāji nenoskaņojas, svets iemeta savos vārtos ar paršina palīdzību spēles sākumā, sprukts kā pa viļņiem spēlē, cipulis nevar tukšos vārtu pleķos trāpīt, bet treneris nafig tad ir? vadošās maiņās vispār nav ko cipulim darīt, spēlētāji jānoskaņo uz īstu kauju no 1ās sekundes, jābeidz tā slidošana ap pretinieku zilo līniju gaidot pasu kad pretinieks uzbrūk, mani visvairāk besī ja to dara cipulis, kāds tolks no tā? tāpat neiemetīs, tikai aizsardzībā 4 pret 5 esam, utt utjp
Pagājušā sezonā Šupleru gandrīz uz rokām nēsāja,visi bija apmierināti,tagad treneris palika tas pats,rezultāta nav un visi lamā Šupleru,it kā viņš būtu pārveidojies par citu cilvēku.Vienkarši mainījās spēlētāji,aizgāja labi legionāri,atlaida Širokovu,Masalskis vairs nav tas,kas bija pern,iesastīja daudz jauno spēlētāju,kuriem trūkst visa,pieredzes,meistarības,slidošanas,varbut izņēmums būtu pašatdeve.Pirmajā KHL sezona visiem bija jaunums,gaidīja ar nepacietību visi,bija velme neizgāsties,pretinieki bišķi mūs nenovertēja,brīžiem uzsmaidīja veiksme,spēlētāji bija labāki.Visi šie apstākļi mums palīdzēja iekļut PLAY-OFF.Šogad viss mainījās,izņēmot treneri,un es uzskatu ka Šuplers nav galvenais grēkāzis.

  +3 [+] [-]

, 2009-10-29 10:44, pirms 15 gadiem
Komanda mums ir laba arī komplektācija ir laba nepavelti neskatoties uz visiem zaudējumiem no mums baidās ,jo mums ir spēcīgs uzbrukums mēs katrā spēlē gūstam divus vai trīs vartus. Un ja RD spēs uzlabot savu aizsardzību mēs būtu ļoti cienīgs pretinieks visiem domāju ka Petrovickis bija nepareizs lēmums drīzāk tada līmeņa aizsargus vajadzēja

  -1 [+] [-]

, 2009-10-29 11:06, pirms 15 gadiem
Pretēji jūsu visu uzskatiem, es nezuskatu, ka treneris būtu jāatlaiž. Visa komanda ir izmisumā, bet trenera maiņa nedos neko labu, būs vēl trakāk... Ja atskatamies uz pagājušo sezonu - viss bija kārtībā, pēkšņi, paiet 3 mēneši un nekas nav kārtībā un jāmaina treneris. Vienalga es uzskatu, ka RD ir viens no labākajiem sastāviem kā komandai, varbūt Šupleru visi ir atkoduši, visas kombinācijas utml, taču tā nav viņa vaina. Trenera vaina varētu būt apstāklī, ka viņš nedomā ko jaunu, radikālu un atšķirģu kā bija pagājušogad... Taču sezona ir gara, budžets ir tāds kāds ir, varam atļauties to, ko varam - un jātrenējas divkārt cītīgi, lai pierādītu, ka varam spēlēt savu spēli. Novēlu Dinamo puišiem kārtīgi noārdīties visās nākamajās spēlēs un Šupleram radošu un idejām bagātu atklāsmi...
Nosodīt ir viegli, un no atbildības bēgt ir viegli (atlaižot treneri). Tikai, draugi, komanda nav dators - šeit restart neeksistē...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-29 11:14, pirms 15 gadiem
nu to jau mēs redzējām. ciska uztaisīja rezultātu un pēc tam jau sāka ampelēties. Ir par ko domāt, ceru ka Dinamo vadība nekavēsies ar komandai svarīgu un iespējams sāpīgu lēmumu īstenošanu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-10-29 12:14, pirms 15 gadiem
Nu Shuplers, protams, nav nekads perfektais treneris, bet tas, ka tik ljoti neiet pagaidam ir fairaku faktoru kopums un trenera atlaishana diezvai ietekmes parejos, kaa piemeram daudzo traumu, saslimshanu gadijumus, kas izpauzzas ne tikai speletaju trukumaa, bet arii mainju komplekteshanas, saspeletibas probemaa, kaa arii to, ka tik veiksmiga pirmsezona, ljoti sliktu joku psihologiski nospeleja utt.
Varbut trenera mainja tiesham dos kadu labumu.. gruti spriest, kaa buus, kas arii atkarigs no taa, kas naks vietaa, bet izskataas ka daudziem liekas, ka pie pilnigi visam neveiksmem un likstam ir vainigs tikai un vienigi treneris un to nomanot uzreiz viss bus labi.. tas nu gan ir navi un emocionaali skatits nevis analizejoshi.

  -1 [+] [-]

, 2009-10-29 12:39, pirms 15 gadiem
Sviests vienkārši

     [+] [-]

, 2009-10-29 12:44, pirms 15 gadiem
vo buutu mums znacha, bl* shitaa vinjsh neatstaatu

     [+] [-]

, 2009-10-29 12:50, pirms 15 gadiem
man pastāstīja, ka ar Šupleru vadībā tā notiek. arī iepriekšējās komandās- 1. sezona necerēti laba, 2. sezona - izgāšanās. tpc uzskatu, ka Šupleru vajag mainīt

  +1 [+] [-]

, 2009-10-29 13:30, pirms 15 gadiem
Jūli! Neļauj periodiem, minūtēm, brīžiem izšķirt visu! Izšķir visu pats!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-10-29 17:11, pirms 15 gadiem
minchux21 rakstīja: nepiekrītu... treneris jau labs, tikai laiks mainīt komandu...
kaadaa sakaraa komandu???

     [+] [-]

, 2009-10-30 00:41, pirms 15 gadiem
CSKA treneris sakarigs tads vecis.Tadsu vajag trenerus. A nerunigs tapec ka caurums raustas....