Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Františeks Hosa: "Marselam labāk palikt KHL"

Františeks Hosa: "Marselam labāk palikt KHL"
Marsels un Františeks Hosas
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Rīgas ''Dinamo'' hokejista Marsela Hosas tēvs Františeks atzinis, ka Marselam hokejista karjeru labāk turpināt Kontinentālajā hokeja līgā (KHL).

Trešdienas spēli starp "Dinamo" un "MVD" komandām klātienē vēroja Rīgas komandas snaipera Marsela Hosas ģimene, kuru vidū arī bija slovāku treneris Františeks Hosa. Pēc spēles Hosa vecākais stāstīja par savām iespējām strādāt KHL, kā arī par Marsela gaitām KHL.

''Uz doto brīdi kaut ko konkrēti pateikt par darbu KHL ir grūti,'' saka Františeks. ''Šobrīd man vēl ir spēkā līgums ar Slovākijas hokeja federāciju. Taču mēdz teikt – nekad nesaki nekad. Viss ir iespējams. Protams, būtu interesanti pastrādāt šajā līgā, kura skaitās spēcīgākā Eiropā. Slovākijā interese par KHL ir liela, jo KHL spēlē daudz slovāku. Līmenis šeit ir augsts un tas tikai palielina interesi.''

''Kad mani dēli sāka spēlēt hokeju, tad viņus visu laiku vilka uz pretinieku vārtiem. Redziet, abi tagad ir uzbrucēji. Ja runājam par NHL, tad viss nav tik viegli kā izskatās. Tur Marselam neticēja. Arī spēlēs laiks bija mazs, ne tā kā šeit, Rīgā. Tā kā šajā ziņā viņam labāk palikt KHL.''

Izmantotie resursi:
sports.ru

     [+] [-]

, 2010-03-26 10:36, pirms 14 gadiem
"kura skaitās spēcīgākā Eiropā"

Tatad Hosam ir savadaks viedoklis

Skaidrs, ka Hosam jaunakajam seit ir iespejas spidet ar savu limeni. NHL vins butu tikai viens no "pelekas masas". Visi, kas bijusi "pelekie" NHL, ieks KHL skaitas zvaigznes

     [+] [-]

, 2010-03-26 10:43, pirms 14 gadiem
Ko jūs te nodir.šat - nu jau vairs neksa nepatīk ne Hossa ne KHL - palasot komen. jūtos kā bērnudārzā

     [+] [-]

, 2010-03-26 10:44, pirms 14 gadiem
nu piedodiet man Hossas fani, bet vai mums patiesi ir vajadzīgs spēlētājs, kurš vairāk domā par savas statistikas spodrināšanu nevis komandas labumu? ar savu nevarēšanu / nevēlēšanos spēlēt aizsardzībā, muļķīgajiem noraidījumiem uz nervu pamata (jo nav izdevies iemest dienišķo golu)... nepārprotiet - uzbrucējs jau labs, bet lietderīgumu maksāt sūro piķi (kuru nešaubos viņš paprasīs) par viņu vien būtu muļķīgi... un vēl kas - nesapratu kas tā Jūlim par modi bija viņu likt mazākumos regulāri... vairākumos ok - saprotu, labs snaiperis, bet mazākumā...

mums drīzāk vajag kādu pastiprinājumu centra pozīcijā, kādu mērķtiecīgu un nekaunīgu ložņu uz vārtu priekšu... tādu kā Čajaneks vai Hartigans, arī spēka uzbrucēji (ar domām par play off) nebūtu lieki...

ja Petrovicka un Pruseka (ar noteikumu, ka netiek pieprasīta 1.vārtsarga loma) algas prasības būs saprātīgas, vajadzētu viņus paturēt... arī Iguldens kopumā iederējās... par Kariju māc šaubas (nu netiek viņš vārtu priekšā dēļ sava mazā auguma parasti)

par Arnasonu... labāk nekomentēt izteikts slinkuma un pofigista piemērs (kaut arī talantīgs neapšaubāmi)

tāpat vēl jau nezinām par Karsuma un Ozo plāniem neko

     [+] [-]

, 2010-03-26 10:45, pirms 14 gadiem
inIncik18 rakstīja: Smiekli naak, kad Hossa iesit vartus neviens nemaz neatceras, ka peec juusu teiktaa:"Slikti spele aizsardziibaa, slinko utt." Palasot juusu komentarus var secinat, ka juus necienat Hossas padariito darbu RD ! Atceraties cik speles esam vinnejushi pateicoties vinjam, cik daudz uzmaniibas velta vinjam pretinieku aizsargi, kas dod lielaku briiviibu vinja mainjasbiedriem, to ka neizmanto mainjasbiedri lielaaku valju pashi vainiigi!
Izslēkšanas spēle pret MVD Rīgā - Jā, viņš iemeta un izvilka pagarinājumu, BET atkal, cik noraidījumus NEVAJADZĪGUS viņš dabuja? Vai noraidījums bija pie saviem vārtiem turot spēlētāju, lai neiemet golu, lai neiziet 1 pret 1? 2 pret 1? Nē vidus zonā un uzbrukuma zonā... Protams apsveicami ir, ka tu iemet, bet ja tā gola cena ir, ka citiem tavā vietā pēc tam jātērē divtik spēki atsitoties mazākumā, turklāt sezonas svarīgākajā spēlē... (DIVREIZ)

     [+] [-]

, 2010-03-26 10:53, pirms 14 gadiem
putnz rakstīja: nu piedodiet man Hossas fani, bet vai mums patiesi ir vajadzīgs spēlētājs, kurš vairāk domā par savas statistikas spodrināšanu nevis komandas labumu? ar savu nevarēšanu / nevēlēšanos spēlēt aizsardzībā, muļķīgajiem noraidījumiem uz nervu pamata (jo nav izdevies iemest dienišķo golu)... nepārprotiet - uzbrucējs jau labs, bet lietderīgumu maksāt sūro piķi (kuru nešaubos viņš paprasīs) par viņu vien būtu muļķīgi... un vēl kas - nesapratu kas tā Jūlim par modi bija viņu likt mazākumos regulāri... vairākumos ok - saprotu, labs snaiperis, bet mazākumā...

mums drīzāk vajag kādu pastiprinājumu centra pozīcijā, kādu mērķtiecīgu un nekaunīgu ložņu uz vārtu priekšu... tādu kā Čajaneks vai Hartigans, arī spēka uzbrucēji (ar domām par play off) nebūtu lieki...

ja Petrovicka un Pruseka (ar noteikumu, ka netiek pieprasīta 1.vārtsarga loma) algas prasības būs saprātīgas, vajadzētu viņus paturēt... arī Iguldens kopumā iederējās... par Kariju māc šaubas (nu netiek viņš vārtu priekšā dēļ sava mazā auguma parasti)

par Arnasonu... labāk nekomentēt izteikts slinkuma un pofigista piemērs (kaut arī talantīgs neapšaubāmi)

tāpat vēl jau nezinām par Karsuma un Ozo plāniem neko
Čajaneku vajag piesiet starp vārtu stabiem un tad uzspelēthokeju, lai saprot, kā ir būt vārtu sargam, un redzēs, vai viņš vēl līdīs pēc svilpes bakstīties regulāri.
Petrovickis nevelk fiziski, pret MVD visi viņa noraidījumi ir dēļ fiziskā nespēka, jo netiek līdzi spēlētājam. Galva strādā, rokas ar klausa, bet netiek tām domām ar kājām līdzi viņš. Pruseks, diezvai vispār kkur vēl spēlēs...
Iguldens ir vienas sezonas prieks nekādā gadījumā nav vajadzīgs, pasaule pilna ar tāda līmeņa speļētājiem, turklāt jauanm būs vairāk emocijas un veļēšanās sevi komandai pierādīt, vairāk motivācijas. Karija, ir par mazu, bet grūti spriest, jo nav visa sezona redzēta, trauma noteikti to izpļurgāja... Izslēgšanas spēlēs bija labaķais no leģionāriem. Arnasons, kas tas tāds, tāds ar te ir spēlējis?

     [+] [-]

, 2010-03-26 10:59, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Protams,ka spēlētāji vēlētos lai tāda ierobežojuma vispār nebūtu,tad varētu skraidīt no kluba uz klubu un pelnīt lielo rubli.
Muļķīgākais jau no tās arodbiedrības puses ir tas, ka viņi cenšas cīnīties pret bonusu sistēmu. Itkā jau ieguvēji ir abi....
Pie labas gribas spēlētājam tā ir iespēja tieši vairāk nopelnīt, mazāka alga, bet pie labiem rezultātiem bonusi un prēmijas... Klubam nosacīti mazāk izdevumi, spēlētājam ir motivācija (!) un iespēja noplenīt vairāk... Bet nē redz Biedrība to negrib pieļaut..

  +1 [+] [-]

, 2010-03-26 10:59, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Izslēkšanas spēle pret MVD Rīgā - Jā, viņš iemeta un izvilka pagarinājumu, BET atkal, cik noraidījumus NEVAJADZĪGUS viņš dabuja? Vai noraidījums bija pie saviem vārtiem turot spēlētāju, lai neiemet golu, lai neiziet 1 pret 1? 2 pret 1? Nē vidus zonā un uzbrukuma zonā... Protams apsveicami ir, ka tu iemet, bet ja tā gola cena ir, ka citiem tavā vietā pēc tam jātērē divtik spēki atsitoties mazākumā, turklāt sezonas svarīgākajā spēlē... (DIVREIZ)
Spriežot pēc tavām domām - Miķelīti arī triecam ratā, arī dabūja nevajadzīgus noraidījumus

     [+] [-]

, 2010-03-26 11:00, pirms 14 gadiem
haha, tādus spēlētājus kā Čajaneks ienīst pretinieki... bet komandā tāds var būt ļoti noderīgs... nu nav visi baltrocīši Grecki un Hossas... un nevajag

Petro pieslēdzās sezonas vidū, un uzreiz atzina, ka ar fizisko formu ir problēmas, domāju ja gatavotos ar komandu jau starpsezonā, būtu labāk... pieredzējis spēlētājs ar lielu cīņassparu

par Pruseku - nu es ceru, ka čalim ar veselību viss kārtībā (beigās jau tika konstatēta atūdeņošanās nevis sirds problēmas), turklāt bieži neatradīsi tik augstas raudzes leģionāru, kurš neuzstādīs ultimātus par 1.vārtsarga pozīciju - vismaz no redzētā viņš šķiet saprotošs, bet 2.letiņu vārtsarga tik augstā līmenī mums nav...

Iguldens radīja iespaidu, ka ir iejuties komandā, un kopā ar pārējiem dinamiešiem pamodās pēc novembra, pierādīja sevi kā cīnītājs (līdzīgi kā mūsu Janka), turklāt kāda jēga ņemt līdzvērtīgu citu spēlētāju, kuram atkal būs jāpielāgojas "Eiropas" hokejam un mūsu komandai?

Karijam es neredzu vietu centrā, ja nu vienīgi kā malējais... nesaprotu, kā viņš vispār par centru ar savu augumu ticis... iepriekš spēlējis kautkādā rūķu čempionātā vai? (Somijas SM līga itkā tam ne tuvu neatbilst)

  +1 [+] [-]

, 2010-03-26 11:04, pirms 14 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: Spriežot pēc tavām domām - Miķelīti arī triecam ratā, arī dabūja nevajadzīgus noraidījumus
Miķelītim cik ir alga?
Miķelītis ir leģionārs?
Vispār Dinamo vajadzātu vairāk pievērts uzmanību iespējai noturēt Dārziņu un Miķeli nevis domāt kur atrast 700 000 Hosam
P.S.
Leģionāriem tāds liktenis

     [+] [-]

, 2010-03-26 11:09, pirms 14 gadiem
Vēlviens P.S.

Ieliksim Hosas punktā miķeli, domā viņš iemetīs ievērojami mazāk? uz pusi mazāk varbūt, bet ne diži vairāk un tgd atkal, vai miķelis noplena kaut uz pusi cik Hosa? Nē...
Nevajag aizmisrt par labi play off seriju aizvadījušo trijotni Meija, Bukarts, Cibuļskis, gan jau šos ar kāds būs pamanījis, kas zin, iespējams kāds cits KHL klubs, ar lielāku iespēju uzspēlēt... Zviedrija Somija, gluži kā bija ar Jerofējevu

     [+] [-]

, 2010-03-26 11:09, pirms 14 gadiem
piekrītu - vairāki mūsējie šogad labi sevi parādīja, un viņu darbam ir jābūt novērtētam... diez vai viņi patriotisku jūtu vadīti visu karjeru par sviestmaizi spēlēs...

to varam teikt gan par Miķeli un Lauri (fenomenāls progress), tāpat mums ir tādi spēlētāji kā Sprukts, Karsums un Masaļskis... arī jaunajiem ambīcijas ar laiku un meistarību augs...

     [+] [-]

, 2010-03-26 11:14, pirms 14 gadiem
putnz rakstīja: piekrītu - vairāki mūsējie šogad labi sevi parādīja, un viņu darbam ir jābūt novērtētam... diez vai viņi patriotisku jūtu vadīti visu karjeru par sviestmaizi spēlēs...

to varam teikt gan par Miķeli un Lauri (fenomenāls progress), tāpat mums ir tādi spēlētāji kā Sprukts, Karsums un Masaļskis... arī jaunajiem ambīcijas ar laiku un meistarību augs...
Sprukts nav bēda, viņam jau ir līgums, bet Karsums taču intervijā teica, ka mēģinās tikt NHL, jo viņam ar Tampabeju esot vēl spēkā līgums

     [+] [-]

, 2010-03-26 11:20, pirms 14 gadiem
Nu ja Hossa grib pārspēt KHL gūto vārtu rekordu, viņam jāpaliek Rīgā - tas gan tikai mans viedoklis, bet domāju, ka jebkurā "maksātspējīgā" komandā viņš pazudīs uz pārējo fona.

No šī gada leģionāriem vēl patika visu "apliktais" Ārnsons tikai dēļ tā, ka viņš ar savu zemo tempu un slinkošanu vienalga izskatījās pietiekami veikls, lai dotu smukas piespēles, tikai neviens viņas nepāradresēja vārtos. Man radies iespaids, ka viņš viens no talantīgākajiem RD spēlētājiem. Nezinu, šķiet, ja viņš gribētu, varētu būt viens no RD labākajiem, spēlēt 2.-3. maiņā, bet čalis laikam negrib, naudu jau tāpat saņem

Nu no vietējiem spēlētājiem visi jānotur, tikai visas sezonas garumā jāmāk viņi motivēt kā spēlēs pret SKA. Šaubos vai Krievijas klubiem par kādu mūsējo būtu pastiprināta interese, ja nu vienīgi par Spruktu un Karsumu, kuri manuprāt jebkurā KHL komandā varētu būt ideāli "checking line" spēlētāji. Mazākumā pēdējās spēles viņi vienkārši ideāli spēlēja.

Bet nu tas tā, mans skatītāja viedoklis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-26 11:32, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Vēlviens P.S.

Ieliksim Hosas punktā miķeli, domā viņš iemetīs ievērojami mazāk? uz pusi mazāk varbūt, bet ne diži vairāk un tgd atkal, vai miķelis noplena kaut uz pusi cik Hosa? Nē...
Nevajag aizmisrt par labi play off seriju aizvadījušo trijotni Meija, Bukarts, Cibuļskis, gan jau šos ar kāds būs pamanījis, kas zin, iespējams kāds cits KHL klubs, ar lielāku iespēju uzspēlēt... Zviedrija Somija, gluži kā bija ar Jerofējevu
Un kurš ta metīs no punkta , tā ieekanomētā nauda ?? Vai nopirksim vēl kādu Armasonu vai Fosteru , Svetu

     [+] [-]

, 2010-03-26 11:36, pirms 14 gadiem
V.ZATLERS rakstīja: Un kurš tad metīs no punkta , ieekanomētā nauda? Vai nopirksim kādu Amasonu vel
Taisnība, nauda punktus nemetīs, un nepaturot Hosu ir Dinamo jautājums, kurš tad metīs tos 40+ vārtus, ko viņš sameta
Bet manas domas ir tādas.
Ja nu visa 1. maiņa nespēlē uz vienu spēlētāju, bet veido saspēli trīs uzbrucēju starpā, kas mainītos cik Hosa samestu tādēļ...

1.) Vai uz kādu citu Dināmo spēlētāju tiek tā izspēlēts, kā uz Hosu? (Atkal nevaram neko pateikt, jo nav izmēģināts)
2.) Paskaties LTV7 topu, tur kkur Hosa apgrozās? nu tā biežāk kā uz 1 2 nedēļām? (Tad jau meisteru mums ir, vajag tikai darīt un GALVENAIS DOT IESPĒJU DARĪT)
3.) Hosam ir oža pēc vārtiem? Bukartam ar tāda ir (Nesaku, ka Bukarts var aizstāt Hosu, ne tuvākajos 3-5 gados, bet tieksme uz vārtiem tur ir, atliek tikai metiens, kautgan par to arī neko nezinam, kāds viņam spēles laiks)
4.) Par 2/3 no Hosas algas noteikti ir iespēja atrast labu uzbrucēju ar labu metienu, un pat iespējams, ka 1. maiņa ar tādu uzbrucēju kļūst vēl rezultatīvāka, jo Hosa piespēles deva tikai tad, kad bija guvis jau vienus vārtus, vai nu, kad gribējās gaužām skaisti nospēlēt...

Tā kā nākamā sezona Dinamo pagaidām (Sējējam) būs krietni pilna pārdomām...
Galvenais pēc manām domām ir Masaļskis, un tad ir jādomā par Dārziņu, Rēdlihiem utt protams pēc tam protams seko arī leģionāri centra pozīcijās
Slēpts komentārs: ledinja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-26 12:01, pirms 14 gadiem
Hosas vietā labāk piesaistīt vienu labu kanādieti uzbrukumā un vienu normālu aizsargu.

     [+] [-]

, 2010-03-26 12:03, pirms 14 gadiem
haha, ja šuplers izlem kādreiz aiziet, jāņem vieta františex, jo tad marsels labprāt paliktu dinamo.

     [+] [-]

, 2010-03-26 12:08, pirms 14 gadiem
Ja Hosa aizies uz kādu no KHL biezajiem klubiem, viņs spēlēs 3. maiņā un pussezonā klubs viņam pateiks paldies par sadarbību, jo krievzemē Hosu ir daudz un neviens viņam uz vienīgo punktu nepiespēlēs( citu trumpju viņam vienkārši nav). Dinamo visi meklēja viņu, citā klubā pašam būs jādomā kā dabūt ripu vārtos. Tā ka nākošgad pussezonā viņš nekur neliksies un atgriezīsies atpakaļ Dinamo vēl par 100000 mazāku atalgojumu.

     [+] [-]

, 2010-03-26 12:15, pirms 14 gadiem
Un kas vel Marselam bija Slikti NHL ka vinsh bija sava brala ena vinu vienmer salidzinaja ar brali itkaa viniem butu jaspele vienadi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-26 12:30, pirms 14 gadiem
KHL jau nolikumaa kaut kas raxstiits, ka nemaz nevar taa parsoliit hossu!

     [+] [-]

, 2010-03-26 13:07, pirms 14 gadiem
Mēs ar gribam, lai viņš paliek KHL un Rīgā!!

  +1 [+] [-]

, 2010-03-26 13:11, pirms 14 gadiem
Boriss55 rakstīja: Domāju, ka Hossa paliks Rīgā, jo būs to spiests darīt. Šaubos, vai citiem KHL klubiem viņš ir vajadzīgs - pārāk vienveidīga spēle. Spēlētājs, kurš var iemest tikai no dažiem punktiem un JA uz viņu spēlē visa maiņa un dala piespēles. Pretējā gadījumā šaubos, vai būtu pat puse no iemestajiem vārtiem...
Zin, pa lielam jau vienalga no cik punktiem var iemest...galvenais lai iemet. Jā, spele vienveidīga, bet ja met iekšā divas sezonas..spēlētājs ir pelnījis cieņu.
Lai gan es tomēr parto lai Marsels uzspēlē citur
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-26 13:37, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: KHL un NHL ir divi dažādi hokeji. Ne visi spēlētāji var spēlēt uz lielajiem un mazajiem laukumiem vienlīdzīgi. Tādu ir retums. Cita spēles specifika stils utt. Ja ņem vērā,ka NHL ( teikto no tādiem karstgalvjiem kā Kino) ir cits līmenis utt ,salīdzinājumā pret KHL,tad tiem visiem ex-NHL spēlētājiem būtu jābūt galvas tiesu meisterīgākiem nākot uz KHL spēlēt,bet tā tas nav un nenotiek. Tieši tāpat arī otrādi,ja tāds Mozjakins aizbrauktu uz NHL moš neko nespētu parādīt. Tāpēc nevajag visus mērīt zem vienas šnites. Pasaulē nav viss tikai balts,vai melns. Lokauts arī lieliski parādīja,ka tās NHL zvaigzes cilvēki vien ir un no pecpuses viņiem spēles laikā nedzirksteļo.
Ir jādod kaut kādu laiku pielāgoties.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-26 13:38, pirms 14 gadiem
Hosa citā koamndā? Kā veiksies?
Aptuveni tā kā izslegšanas spēlēs. Kautko bakstīs un gan jau arī iebakstīs, metiens jau labs. Ja spēlēs uz viņa vairākumu būs arī rezultāts. Izslēgšanas spēlēs viņa punkts bija nosegts nācās pieņemt neierastākus lēmumus, līst vārtu priekšā, bakstīties vicināties, mest no gaisa, protams, iemeta, tāds darbs kā uzbrucējam, bet nebija taču viens gols katrā spēlē.
Tā teikt, var līgu pārsteigt vienu sezonu, iespējams divas, bet tad ja nemaina uzbrukumu, tas viss ir atkosts un nosegts. Nu lūk, mums ir tas possm, akd esam atkosti un nosegti šai sakarā...
BET tāda būtu viņa dzīve komandā kas ir spēcīgāki par mums arī bez Hosas...
Vēl jau ir virkne komandu, kas pateicoties Marsela 40 vārtiem būtu konferensē 7 vai 6 komanda... Tur gan play off vārdā var uzupurēt maiņu, kas spēlē uz hosu un cīnās viņa vietā aizsardzībā, akmēr MArsels pa vidus zonu šeptē un gaida ripu... Tad nu tādā komandā arī visticamāk viņu redzēsim...

MArsela aizstāvībai varētu vienīgi piebilst, ka sezonas laikā viņu labi barja maiņas partneri, bet izskaņā kāds bija Petrovickis?
Žēl, tikai kā Ņiževijam no šīs sitēmas ar Hosu metiens vispār ir pazudis

  +2 [+] [-]

, 2010-03-26 13:49, pirms 14 gadiem
vikings33 rakstīja: es domāju,ka no šiem pāris vārdiem ir skaidrs,hossa nākošgad dinamo nespēlēs.viņa tēvs saka,ka jāspēlē khl,bet par dinamo ne vārda.gan jau hossam ir bijuši piedāvājumi un noteikti vēl arī būs.katrā ziņā,ja hossa vairs nebūs dinamo ,lai viņam izdodas karjeras turpinājums.viņš jau tāpat tagad ir arī mūsējais un visi viņu atcerēsies vēl ilgi.
labi,varbūt pirms laika esmu sācis zvanīt sēru zvanus,varbūt ka viņš paliek dinamo
Atceroties komentētāju sarunu, vai arī starpperiodu sarunas (īsti vairs neatceros, bet bija vienā Dinamo spēlē), kur tika pieminēts Marsela vārds attiecībā pa jauno sezonu. Iespējams vārds vārdā neatkārtošu, bet runa bija par to, kā būtu Marselam spēlēt biezā gala komandā, te Dinamo viņam vairāk vai mazāk izkārto metienu, bet tur nez vai tā būs, un to arī pats Marsels saprot. Lielajās komandās ir pilns ar zvaigznēm, nez vai tur ar Marselu tā dalīsies piespēlēs kā te Rīgā. Negribu teikt, ka viņš necīnās, tikai gaida piespēles, tā nebūt nav. Vink atcerējos sarunu un viss

Labāk būs pirmajam ciemā, nevis pēdējam pilsētā!

     [+] [-]

, 2010-03-26 14:00, pirms 14 gadiem
Marsel, iekalusies sava tēva teiktajā Kur palikt? KHL, Rīgā!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-26 14:01, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: MARSELS PALIKS RIIGA !!!
Ja nu vienīgais Tavās atmiņās un plākātā pie sienas! Domāju džeks jau ir ceļa jūtīs un lielā $ gaidās....

  +1 [+] [-]

, 2010-03-26 14:06, pirms 14 gadiem
FanīTe* rakstīja: Marsel, iekalusies sava tēva teiktajā Kur palikt? KHL, Rīgā!
Moška vēl pilsonību iedot?

     [+] [-]

, 2010-03-26 14:31, pirms 14 gadiem
Es domāju, ka DR un Hosas ceļiem labāk šķirties. Hosa, lai nopelna lielo rubli, kamēr ir līgas labākā snaipera statusā, bet DR, lai attīstītu savu spēli uzbrukumā. Es domāju, ka DR bez Hosas var sanāk līdzīgi kā Atlanai bez Kovaļčuka. Līderis aizgāja - uzrbukums sāka spēlēt. Otrais variants ir, ja Hosa paliek, bet ir cits treneris, tad varbūt varam kaut ko jaunu ieraudzīt.

No pārējiem leģionāriem it kā nav neviens, bez kura nevarētu iztikt. Lai gan Kariju varētu paturēt, lai piespēlē LD un MR. Un Arnasonu arī (jā jā to pašu) - spēlētājs ir tiešām labs un jautājums vēl ir atklāts vai viņš spēlēja tik pasīvi bez ripas tāpēc, ka negribēja vai nevarēja, jo uz AHL jau šo aizsūtīja ne jau dēļ lieliskās fiziskās formas. Un kā 4.maiņas uzrbucējam viņam stati ir vairāk nekā pieklājīgi - gan punktu raža vidēji spēlē ir tāda, kur vienam otram 2.maiņas uzbrucējam nav, gan arī lietderības koeficents ir +. Pofigisms, manuprāt, saistās arī ar to, ka tika likts 4.maiņā, ne jau to viņam aģents Skudra solīja, kāpjot lidmašīnā uz Eiropu.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-26 14:41, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Kāpēc tā ?
nevaru pamatot, vnk nav nekas pretī ja viņa komandā nav

     [+] [-]

, 2010-03-26 15:14, pirms 14 gadiem
Raitcha rakstīja: Moška vēl pilsonību iedot?
kāpēc uzreiz pilsonību? būtu patīkami, ja Marsels paliktu te, bet vai paliks - laiks rādīs. kā būs lemts - tā notiks. bet prieks ir redzēt RD rindās vairāk mūsu pašu puišus, jo vairāk mūsu puišiem ir dota iespēja spēlēt augstākā līgā, nekā ir spēlējuši, jo labāk. mes varam tikai diskutēt un domāt, kas paliks, kura nākamsezon nebūs, bet mainīt neko nevaram, lai viss paliek vadības ziņā.