Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Spēle mazākumā iegāž "Dinamo"

Andrejs Siliņš

Spēle mazākumā iegāž "Dinamo"
Martins Pruseks
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" hokejisti ceturtdien piedzīvoja pirmo zaudējumu pirmajā sezonas izbraukuma tūrē, Ņižņijnovgotodā piekāpjoties vietējam "Torpedo" ar rezultātu 2:7.

Trešajā minūtē pēc tam, kad Cinks pēc svilpes meta ripu vārtos, „Torpedo” hokejisti atbildēja ar nelielu grūstīšanos. Tas noslēdzās ar abpusējo noraidījumu, kā arī vēl papildus divām minūtēm mājiniekiem. Vairākumā gan „dinamiešiem” tā pa īstam bīstamu momentu tā arī neradās. Spēlējot vienādos sastāvos, mājiniekiem piederēja iniciatīva, un sestajā minūtē „Dinamo” nopelnīja pirmo mazākumu. Šo iespēju „Torpedo” nepalaida garām, un astotajā minūtē Varnakovs izvirzīja mājiniekus vadībā ar 1:0. 12. minūtē pie saviem vārtiem kļūdījās šosezon salīdzinosi maz pagaidām spēlējušais Masaļskis, tālu izejot no vārtiem un pazaudējot ripu, bet „Torpedo” spēlētājs nespēja raidīt ripu vārtos, jo leņķis bija visai ass. Vēl nedaudz vēlāk rīdziniekus no otro vārtu zaudējuma glāba vārtu stabs...

Septiņas minūtes pirms trešdaļas beigām „Dinamo” otro reizi šovakar tika pie iespējas spēlēt vairākumā. Pie tam 29 sekundes mūsējie spēlēja arī lielajā vairākumā pieci pret trijiem mājiniekiem. Bīstamākais moments gan mūsu vairākumā radās pretiniekiem, izejot divatā pret vienu Galviņu. Latviešu aizsarga meistarība glaba „Dinamo” no vārtu zaudējuma, bet, tikko atkal esot piecu vīru sastāvā, „Torpedo” turpināja ofensīvu. 17. minūtē Šastijs pēc iemetiena izbaudīja Sveta metiena spēku, saņemot ripas triecienu sejā. Nedaudz vairāk nekā divas minūtes pirms trešdaļas beigām Hosa izlīdzināja rezultātu, kad Cinks ar piespēli atrada slovāku uzbrucēju pie vārtiem, kuram atlika raidīt ripu vārtos – 1:1. „Dinamo” zibenīgi izcēlās vēlreiz, ātrajā pretuzbrukumā aizskrienot Miķelim Rēdliham un Dārziņam, kurš panāca vadību – 2:1. Četras sekundes līdz beigām mājinieki izveidoja vēl vienu bīstamu momentu, izpelnoties vairākumu...

Otro trešdaļu sākot vairākumā, „Torpedo” izdarīja to, kas arī mājiniekiem bija nepieciešams – ātri izlīdzināja rezultātu ar metienu no vārtu priekšas – 2:2. Kādā no epizodēm Potavovs ietriecās apmalē, gūstot nelielu nokdaunu, bet jau pēc īsa mirkļa mačs varēja turpināties. Septītajā trešdaļas minūtē Sorokins par pretinieka nūjas turēšanu saņēma divu minūšu sodu, un „Torpedo” atkal tika pie skaitliskā vairākuma. Izturējuši vienu mazākumu, „dinamieši” vēlreiz pārkāpa noteikumus – šoreiz uz noraidīto soliņa devās Jēkabs Rēdlihs. Pirmo iespēju neizmantojuši, otro „Torpedo” izmantoja gan – un jau 3:2 mājinieki atkal vadībā. 15. minūtē „Torpedo” izcēlās arī mazākumā – ātrajā pretuzbrukumā Varnakovs guva savus otros vārtus mačā, panākot divu vārtu pārsvaru mājiniekiem.

Pēc ceturtās ripas ielaišanas Masaļski nomainīja Martins Pruseks. Pēdējā trešdaļā vairākkārt mūsējie saņēma dažus apšaubāmus noraidījumus, un mūsējie palika arī trijatā pret četriem „Torpedo” spēlētājiem. Devītajā trešdaļas minūtē Varnakovs izcēlās ar saviem trešajiem vārtiem šajā mačā – 5:2. Trešdaļas vidū kārtējo reizi Pruseks dabūja pa rokām no pretiniekiem, un izcēlās grūstīšanās pie rīdzinieku vārtiem. Turpinot spēli četriem pret četriem, Pruseks kapitulēja otro reizi šovakar – 6:2. Mirkli vēlāk Iguldenam radās laba iespēja atgūt vienus vārtus, taču tas neizdevās. Diemžēl turpinājumā vēl vieni zaudēti vārti, un Rīgas komandai pirmais zaudējums pirmajā izbraukuma tūrē – 2:7.

Kontinentālā Hokeja līga

Ņižņijnovgorodas Torpedo – Rīgas Dinamo 7:2 (1:2, 3:0, 3:0)
Vārti: 7:29 Varnakovs (Trošinskis, vair.) 1:0, 17:48 Hosa (Cinks, vair.) 1:1, 18:15 Dārziņš (Rēdlihs) 1:2, 21:08 Mamaševs (Lindstrēms, vair.) 2:2, 29:31 Aleksandrovs (Šafiguļins, vair.) 3:2, 34:29 Varnakovs (Mamaševs, Ņikitenko, maz.) 4:2, 48:07 Varnakovs (Šastijs, vair.) 5:2, 50:25 Potapovs (Trošinskis) 6:2, 56:13 Šahrajičuks (Koroļevs) 7:2.

  +5 [+] [-]

, 2009-09-24 20:47, pirms 15 gadiem
Nekas, vēl uzvaras ir priekšā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 20:48, pirms 15 gadiem
Švaki! Bet mēs ar Jums! Sesdien parādīsiet ko varat!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:48, pirms 15 gadiem
Noraidijumi
tomer savainotie speletaji un ozo pietrukst
Slēpts komentārs: wilwood

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:48, pirms 15 gadiem
Njaam ,, 3periods vnk , tiesneshi aaksti , lidzigos satsavos ja labi 5 min uzspeleeja

 +14 [+] [-]

, 2009-09-24 20:48, pirms 15 gadiem
ljoti vaaja spele vairakumaa + laba pratinieka speles vairakumaa = likumsakarigs rezultaats
Slēpts komentārs: Shadow_92

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:48, pirms 15 gadiem
nu nav nekada tragedija.
Pruseks un Cinks vnk monstri prieks skatities ka spele.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:48, pirms 15 gadiem
Lielākā daļa spēles laikam aizritēja nevienādos sastāvos!

  -4 [+] [-]

, 2009-09-24 20:48, pirms 15 gadiem
blaviens.......
domaju ka pec spelem ar Spartaku un Vitjaz viss bus kartiba un spele aizies,bet pasi redzat ka neka......
nezinu kas notiek ar speletajiem,it ka 1. tresdaluu aizvadijam normali,bija vadiba,bet 3 sekundes pirms tresdalas beigam nopelnijam noraidijumu un sakas.
ne tiksim ar tadu speli play off, jo ar tadu grupu kas ir mums un ar tadu speli ka sodien tas ir NEREALI.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:48, pirms 15 gadiem
skarbi, ko lai saka

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:48, pirms 15 gadiem
Dibināti un pamatoti, diemžēl.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
Negaidiju ka tik švaki nospēlēs...
Slēpts komentārs: box-to-box

  +9 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
prieks par Cinku

  +8 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
Pat pec sadas sagraves es nevainoju musu puisus tomer cinijamies.Ko var izdarit ja pedeja perioda pirmas 10 min. spelejam mazākuma pie tam trijatā??? Pie tam noraidijumi bija smiekligi,noraidija tik ilgi lidz iemeta piektos.Diemzel Edza atkal spele lidz galam neaizgaja bet parejiem tapat visu cienu.Pret CSKA vairak veiksmes un labaku tiesnesi un bus labi.....Varu jau iedomaties ka krievi rakstis cik mes nedisciplinēti spelejam un situācija ar Safigulinu MES busim provocējusi kautinu.......Vienkarsi noriebies........

 +34 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
Davaj bez lieka stresiņa. Šodien gandrīz visi favorīti zaudēja, Ufa, Omska, Maskavas Dinamo. Vnk nepaveicās un var redzēt kā pietrūkst OZO pieredzītes un Karija

  +6 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
wilwood rakstīja: pēc pirmās ceturtdaļas bija pat ļoti cerīgi...
Hokeja ir tresdala, nevis ceturdala

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
Ar to sezona vēl nebeidzas!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
Mūsu komentētaji, kā jefini sēž un nesaka, ka tiesneši klasiski notiesāja maču trešajā perioda sākumā, vidū izjauca spēli ar sodu daudzumu, lai nevar iespēlēties, un beigās tika izlīdiznātas minūtes .. protams tas neattaaisno tik daudz golus ielaist mazākumā

  -4 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
Spele nevienados sastavos = Ozo, tiesi tas ari pietruka

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
nuu, diemžēl...
tomēr nenolaižam rokas

  -3 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
sākums pat bija ļoti labs, divi zibenīgi vārti... pie 2:4 nebija vairs laiks skatīties spēli, tik pārsteigts esmu tagad ieraugot rezultātu

  -4 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
Harington rakstīja: Noraidijumi
tomer savainotie speletaji un ozo pietrukst
arī spēka droši vien... pēdējā laikā pārāk daudz spēles

Visvairāk žēl Edža

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
man nepatika spele

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
mdaaa..... smagi 4 vaarti mazakuma ielaisti un veel plus vieni vairaakuma... vel jaatreneejas

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
jāpaslavē par labo aizsardzību tajā lielajā mazākumā

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
Tā viņi tur ņukāsies :pāris zāģu,tad kāds vinniņš.....augstāk par pakaļu neuzlēkt.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
Ar šādu starpibu jau nu šim pretiniekam nebija jāzaudē...
Bet neko darīt. Pirmais periods tīri labs. Bet otrais jau čau. Ielaist tik daudz mazākumā pie tam pašiem neiemest. Vispar spēle nevienādos bija kritiska mūsējiem.
Trešajā perioda nebija nekāda spēle dēļ noraidījumiem. Un + ielaisti vēl 3 vārti...
Ar vien vārd sakot galīgi neizdevusies spēle, nu divi periodi.
Jācīnās tālāk.

p.s.
Kas nez ar kreipi notikās?? Ne ziņas, ne miņas no tā komentēšanas stila, kas visu laiku bija. Bez indīgām piezīmēm, pukstēšanas, vaimanāšanas un nolikšanas. Šodien bija tik maigs. Un pat pie 7;2 pilns optimisma. Laikam jau ar iemet aci esportā...

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
velns, tādu sakāvi galīgi negaidīju. Bet trauksmes zvans jau bija Čehovā, 3.periodā. Nekas, Rīgā atriebsimies

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
Njā, neizdevies mačs... grūti iztikt bez Karijas un Ozo, turklāt pagarš izbraukums.

Pārsteidz Šuplera lēmums mainīt Masaļski, protams vēlāk tas tik un tā būtu noticis dēļ komandas snieguma, tomēr Masaļskis nav vainojams gadrīz pie nevieniem ielaistajiem. Pirmie bija neveiksmīgs rikošets, pēdējie aizsargu kļūda, pārējie divi netverami.

Par spīti šodienas spēlei, ārkārtīgi simpatizē Torpedo rādītais hokejs, tiešām ļoti skatāms. Visi vārti pārspētu Dinamo topu

 +15 [+] [-]

, 2009-09-24 20:49, pirms 15 gadiem
Varam, protams, sevi mierināt, ka no turnīra tabulas viedokļa ir pilnīgi vienalga, rezultāts 1:2 vai 2:7... rezultātā 0 punktu.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 20:50, pirms 15 gadiem
Musejie tadi sagurushi izskatijaas...

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 20:50, pirms 15 gadiem
Par nožēlu skaista spēle Torpedo izpildījumā!

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:50, pirms 15 gadiem
Nebij shodien Dinamo diena...

  -3 [+] [-]

, 2009-09-24 20:50, pirms 15 gadiem
Nekas parīt sakapāsim CSKA! Dinamo, Dinamo Rīga!

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:50, pirms 15 gadiem
Pagalam neveiksmīga spēle, bet tas ir sports veiksies nākošo reizi. Tik un tā mūsējie vislabākie!!!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:50, pirms 15 gadiem
Nožēlojama spēle, bet nekas, gan būs labāk. Un arī trūka trīs spēlētāju tā kā nav tik traki... bet par padošanos gan ceru, ka Šuplers sados pa kaklu. Ļoti daudz kļūdu. Pornogrāfiska spēle mazākumā un vairākumā. Bet gan jau sestdien būs savādāk.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:50, pirms 15 gadiem
aaziits rakstīja: prieks par Cinku
nākotnē čalis vilks izlasi

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:50, pirms 15 gadiem
Tas Varnakovs arī iepriekšējā spēlē Ņ-Novgorodā rīdziniekiem iemeta divus vārtus. Šoreiz pat trīs !

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:50, pirms 15 gadiem
Martins beidzot parāda raksturu. Uz priekšu!!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 20:51, pirms 15 gadiem
šodien visi Mīnusus met visiem!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:51, pirms 15 gadiem
hockeyholic rakstīja: Martins beidzot parāda raksturu. Uz priekšu!!
Bandīts

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:51, pirms 15 gadiem
Tiesnesi pašu vajadzētu noraidīt! Es nesūdzos par to, ka mūsējos tik daudz noraidīja, bet par to, ka ar tik daudziem noraidījumiem tiek saurastīta spēle.

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:51, pirms 15 gadiem
Tas vairs galigi nav pagajusha gada Dinamo.Atrums vsp nav,saspeles ari nav.Diezgan nozhelojami esam iesakushi sezonu.Cerams ,ka turpmak saspelesies un bus ari skaistas uzvaras nevis tada ka pret Vitjaz kad 3.perioda vsp nespelejam,un knapi noturejam uzvaru!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:51, pirms 15 gadiem
apshalnieks rakstīja: Iespaidiigi,
Nav musu diena
Trukst Elisons un Hartigans
Vajag papildinajumu Aizsardzibaa
cik var ņaudēt par to Elisonu un Hartiganu! nebūs viņu šosezon, un tagadējie leģionāri nav nemaz tik slikti, + latvieši pielikuši

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:51, pirms 15 gadiem
var jau zaudēt, bet ne jau tā

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:51, pirms 15 gadiem
drīzāk iegāza vairākuma neizspēle.
bet labā ziņa ir Cinks.
petrovich27.wordpress.com: 2:7 Ņižņijnovgorodā… «...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:51, pirms 15 gadiem
Katastrofāla spēle mazākumā kur ir spēles disciplīna laikam nogurums dara savu

  +6 [+] [-]

, 2009-09-24 20:52, pirms 15 gadiem
vairaak speelju kaa pirmaa tresdalja, bet vieniigi iepriecinaaja Cinka speele... sim calim ir ieksaas...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:52, pirms 15 gadiem
Ņižņijnovgotodā

Atbrauciet tik uz rigu, torpedas! dabusiet ierit!

pec vsp, musejiem, ir jamet pa vartiem un mazakums, smagi jaslipe... sirds krita ara par tadu speli..

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:53, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: cik var ņaudēt par to Elisonu un Hartiganu! nebūs viņu šosezon, un tagadējie leģionāri nav nemaz tik slikti, + latvieši pielikuši
Papildinajums ir vajdzigs
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:53, pirms 15 gadiem
Patiesībā smuka spēle TORPEDO izpildījumā.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:53, pirms 15 gadiem
Pērn sākumā vienā no izbraukuma spēlēm bija pat 0:7...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:53, pirms 15 gadiem
kamēr tiesās krievi, tikmēr būs mazākums. Šupleram kaut kas jāmaina, viena runāšana neko nepalīdz, un tā nesajustā uzvaras garša tagad arī ir, kur problēma????

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:53, pirms 15 gadiem
(smaga nopūta) -nekā vairāk ko piebilst.

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:53, pirms 15 gadiem
Nja truks vardu ar tik daudz noraidijumiem ir diezgan smagi vinet ben nu godigi sakot!! So var saukt par SAGRAVI
Bet nu ceresim!
DINAMO DINAMO DINAMO!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:53, pirms 15 gadiem
strops rakstīja: Tā viņi tur ņukāsies :pāris zāģu,tad kāds vinniņš.....augstāk par pakaļu neuzlēkt.....
ej kārties! cik var, kad uzvar, tad Dinamo ir Dievi, kad zaud, tad Dinamo ir ņuņņas. labāk esi kā Ivars, kurš visu laiku kritizē Dinamo, vai arī esi kārtīgs fans un atbalsti komandu vienmēr!

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 20:53, pirms 15 gadiem
Petrovich27 rakstīja: drīzāk iegāza vairākuma neizspēle.
bet labā ziņa ir Cinks.
http://petrovich27.wordpress.com/2009/09/24/27-niznijnovgoroda/
izlases kandidaats, 100%

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:53, pirms 15 gadiem
Play off sogad nu nespid ja sita turpinas!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:53, pirms 15 gadiem
Pirmais periods bija tīri labs, taču pēc Torpēdo ceturtajiem vārtiem RD spēlētājiem nolaidās rokas. Jāatdzīst, ka Torpēdo divas pēdējās trešdaļas spēlēja izcili, izmantojot gandrīz katru 100% izdevību. RD pietrūkst svaiguma, kā arī vairākumi nekādīgi nesekmējās bez OZO līdzdalības. Kopumā nevaig pārdzīvot, vēl regulārajā sezonā ir 50 spēles un RD iespēs iekavēto.

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:54, pirms 15 gadiem
nu jaasanemas un jaaciinaas taalaak!

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:54, pirms 15 gadiem
Nevis spēle mazākumā,bet spēle vairākumā.Otro sēli pēc kārtas 5 pret 3. ZE BEST

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:54, pirms 15 gadiem
Bēdīgi jau ir, bet vēl daudzas spēles priekšā!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:54, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Raksta autors ilgi domāja ko rakstīt virsrakstā.
Man ar tas ienaca prātā es gan teiktu "Sūdiga spēle iegāza Dinamo"

P.S. Bet Vitjazu mēs sakāvām!!!

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:54, pirms 15 gadiem
Speele nevienaados sastaavos maigi sakot briesmiiga...gan mazaakumaa, gan vairaakumaa! Tik daudz vaartus shogad laizham iekshaa un paarsvaraa ne deelj vaartusargu kljuudaam. Sastaavs ar pashlaik krietni novaajinaats. Prieksh Dinamo 3 pamatsastaava speletaju izkrishana ir liels zaudeejums

Viss buus bumbaas

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:54, pirms 15 gadiem
Katastrofisk spēle!!! Komentātāji arī kā divi gurģi neko neredz!! Iedzēruši bij lajkam!! Anderson-ko tu tik sūdīgi komentē? Agrāk tu tāds nebiji!! Kauns par tevi!!!

  -4 [+] [-]

, 2009-09-24 20:54, pirms 15 gadiem
nu luzeri
vajga hartiganu elisonu un tad vis bus stokos
a ta nekas saja sezona nesanaks

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:54, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: arī spēka droši vien... pēdējā laikā pārāk daudz spēles

Visvairāk žēl Edža
Es neteiktu, ka viņš nospēlēja uz "urrā"

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:54, pirms 15 gadiem

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:55, pirms 15 gadiem
fish rakstīja: Ar šādu tiesāšanu KHL nekad pat tuvu nebūs NHL es uzsveru vārdu NEKAD.
Tiesāšana bija +/- objektīva izņemot Sveta noraidijumu. Mūsējiem arī bija iespējas vairākumā, tomēr nav mums tāda vairākuma kā Torpedo.

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:55, pirms 15 gadiem
pe4a12 rakstīja: nu luzeri
vajga hartiganu elisonu un tad vis bus stokos
a ta nekas saja sezona nesanaks
TEV VISS OK?

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:55, pirms 15 gadiem
pe4a12 rakstīja: nu luzeri
vajga hartiganu elisonu un tad vis bus stokos
a ta nekas saja sezona nesanaks
Sponsoresi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:55, pirms 15 gadiem
andrisberzs rakstīja: kamēr tiesās krievi, tikmēr būs mazākums. Šupleram kaut kas jāmaina, viena runāšana neko nepalīdz, un tā nesajustā uzvaras garša tagad arī ir, kur problēma????
Problema aizsardzibaa,
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:56, pirms 15 gadiem
Basis09 rakstīja: Negaidiju ka tik švaki nospēlēs...
Tas gan. 0:6 Helsinkos pret Ladu arī neviens negaidīja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:56, pirms 15 gadiem
smagi.

     [+] [-]

, 2009-09-24 20:57, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Es neteiktu, ka viņš nospēlēja uz "urrā"
nevienā golā viņš nebija vainojams. neveicas vienkārši pašlaik. viņam vajag uzķert kādu spēli kā tu saki uz ''urrā'', piem kā pagājušo gadu pret Avangard, un tad spēle aizies. viņam nāk par ļaunu tas, ka treneris kārtīgi neuzticas viņam

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:57, pirms 15 gadiem
andrisberzs rakstīja: kamēr tiesās krievi, tikmēr būs mazākums. Šupleram kaut kas jāmaina, viena runāšana neko nepalīdz, un tā nesajustā uzvaras garša tagad arī ir, kur problēma????
Prichom te tiesneshi shoreiz?! ja bij paris vietas, kur vareja pievert acis, bet kopuma, ne vinju delj shon zagji ribas dabujam... Pati spele RD izpildijuma, bija bez liekiem komentariem...

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 20:58, pirms 15 gadiem
Ir tāds jēdziens kā spēles disciplīna. Ja spēlētāji to neapjēdz, priekšstati par to ir jāveido komandas treneriem. Ja kāds sava prāta dēļ to neizprot vai fiziskās formas dēļ nespēj izpildīt , no tādiem spēlētājiem ir jāatvadās.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 20:58, pirms 15 gadiem
cesars rakstīja: jaa truukst..kaa arii ovechkina,malkina st luii , necha un veel paareejo !!!
truukst speeles nevis kaada konkreeti speeleetaaja !
Ovečkins un Malkins nekad nespēlēs Dinamo, tāda ir komandas politika, par Nash un St.Louis gan var padomāt

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:58, pirms 15 gadiem
Sāpīgi, bet jācīnās tālāk, jaaizmirst šī sagrāve. Lielu mīnusu noraidījumi deva.
Paldie par spēli. Par Dinamo !

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 20:58, pirms 15 gadiem
Dinamo tika torpedēts...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:58, pirms 15 gadiem
Štrunts par rezultātu, bet pašcieņai tak jābūt- Prusekam pašam sevi jāaizstāv, beigās mūsējais paliek guļot uz ledus un tikai 1 atceras, ka jāpieslido apvaicāties. Vai tā ir komanda? Labi, no Vitjaz visi raustijās, kā bērni, bet šeit tak ir jādod pretī. Visi tak redz, ka šeit var iet petakā un neviens i nepieskarsies un nākamajās spēlēs būs vēl grūtāk. Nožēlojami...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:59, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Mūsējiem arī bija iespējas vairākumā, tomēr nav mums tāda vairākuma kā Torpedo.
Liekas mums vispār nav vairākumu, tik tādsa statiska pastāvēšana un ripas pavazāšana ap perimetru.
bet Torpedo spēli uzbrukumā bij kaifs skatīties, lai ari pa cik spēlētājiem būtu laukumā.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 20:59, pirms 15 gadiem
Ļoti sāpīgi. Žēl, varējām beigās arī tik daudz nesalaist, bet laikam daudzajos mazākumos visus spēkus pazaudējām.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:00, pirms 15 gadiem
andromons2 rakstīja: Katastrofisk spēle!!! Komentātāji arī kā divi gurģi neko neredz!! Iedzēruši bij lajkam!! Anderson-ko tu tik sūdīgi komentē? Agrāk tu tāds nebiji!! Kauns par tevi!!!
Šoreiz komentētājus aizstāvēšu. Komentēja maksimāli toleranti, attiecībā pret to spēli, ko demonstrēja slidotāji.

  +7 [+] [-]

, 2009-09-24 21:02, pirms 15 gadiem
Nu piekusuši,nu nav Karijas,Ozo,Meijas,Džeriņa.Man patika ka Pruseks kavās-parasti viņš ir tik mierīgs.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:02, pirms 15 gadiem
cesars rakstīja: Tu laikam esi vieniigais einschteins,kursch manu komentaaru uztveera nopietni !!!
Tu laikam esi viens no tiem, kurš neuztvēra manu sarkasmu attiecībā pret RD parašām.

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:02, pirms 15 gadiem
andromons2 rakstīja: Katastrofisk spēle!!! Komentātāji arī kā divi gurģi neko neredz!! Iedzēruši bij lajkam!! Anderson-ko tu tik sūdīgi komentē? Agrāk tu tāds nebiji!! Kauns par tevi!!!
Vienigais ko darija, bij kritizeja speli, bet adekvati...

P.S. ja nemaniji, vinji redzeja tieshi to pashu, ko mes...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:03, pirms 15 gadiem
Nepiekrītu, ka iegāza spēle mazākumā. Jā, spēle mazākumā bija katastrofāla, bet tāda bija visa spēle šodien kopumā, jo reāli nopietnu draudu spēles laikā (līdz brīdim, kamēr Torpedo "atlaida") nebija, ja neskaita Hosas vārtus. Izskatīijās, ka komanda vai nu nebija gatava šodienas spēlei vai arī taupīja spēkus. Jebkurā gadījumā pret tāda līmeņa komandu kā Torpedo šāds zaudējums ir nesmuks...

Veči, saņemās - priekšā vēl CiSKA, pret kuru nevar šādi izgāzties!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:04, pirms 15 gadiem
dinamiešu punkti pēc 6 spēlēm:
Hosa 3+3
Dārziņš 1+5
Iggulden 4+1
M.Rēdlihs 3+2
Ankipāns 2+1
Sprukts 2+1
Ņiživijs 1+1
Sweatt 1+1
Cinks 0+2
Cipulis 0+2
Karija 0+2
Bērziņš 1+0
Ozoliņš 1+0
Galviņš 0+1
Kr.Rēdlihs 0+1
Sorokins 0+1

sk: petrovich27.wordpress.com: 2:7 Ņižņijnovgorodā… «...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:05, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Patiesībā turpinās LV sporta komandu tradīcija-kāst nosacīti vājākam pretiniekam .
Nebrīnos, ka RD sestdien pret CSKA nospēlēs spīdoši.
Tāda tradīcija - arī vecā kaluma Dinamo mēdza "ierādīt vietu" par sevi pārākiem pretiniekiem, tajā pašā laikā ne tik spīdoši reizēm spēlējot ar līdzvērtīgiem vai mazlietiņ vājākiem pretiniekiem. Protams, naivi cerēt, lai būtu tā laika līmenis - nu nebūs tā. Nevar gaidīt tūlītējus rezultātus, nedrīkst tā. Kā nekā - hokeju spēlēt sovjeta laikā krieviem "naši učiļi".
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 21:06, pirms 15 gadiem
Petrovich27 rakstīja: dinamiešu punkti pēc 6 spēlēm:
Hosa 3+3
Dārziņš 1+5
Iggulden 4+1
M.Rēdlihs 3+2
Ankipāns 2+1
Sprukts 2+1
Ņiživijs 1+1
Sweatt 1+1
Cinks 0+2
Cipulis 0+2
Karija 0+2
Bērziņš 1+0
Ozoliņš 1+0
Galviņš 0+1
Kr.Rēdlihs 0+1
Sorokins 0+1

sk: http://petrovich27.wordpress.com/2009/09/24/27-niznijnovgoroda/
zbis Cinkam vairāk punktu kā Ozoliņam

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:06, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Vai tad Pruseks kāvas ar?
Es redzēju, ka tikai pieskrēja pie pretinieka un mazliet iesita.
Toties Sašā Ņiživijs tajā epizodē gan dabuja pa muti. Ķivere vien palēcās.
Nekas dižš jau nebija, bet pēctam ar vienu no Torpedo apmainījās ar vārdiem un dabūja 2min.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:07, pirms 15 gadiem
Jā , mūsējiem fiziskais nevilka , džeki nosēdušies , bet dotajā brīdī , man liekas ,ka sliktākais ir tas , ka vorotčiki arī kautkā nevelk un diemžēl skatoties uz Edžu redzam - kaut kas galīgi nav kārtībā .
Es te nedomāju to ,ka vorotčikiem jāvelk visas spēles ārā .
Slēpts komentārs: lipton
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:08, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Šad tad jau arī paslavēju ar.
nevienu komentu neesmu lasījis, kur slavē DR

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:08, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pag, Prusekam taču tajā epizodē vispār neko neiedeva. Jeb es kļūdos?
nekļūdies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:09, pirms 15 gadiem
mazākumu vajag piestradāt, cerams ka ar cska viss būs ok. (Y)

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:09, pirms 15 gadiem
Masaļskis galīgi nepārliecina!
Lai sēž malā ,ja nav ārkārtas nepieciešamība!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:10, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pag, Prusekam taču tajā epizodē vispār neko neiedeva. Jeb es kļūdos?
Bija viņam 2min., bet kāds no mūsējiem aizgāja un nosēdēja viņa vietā.. diemžēl neredzēju kurš.

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:11, pirms 15 gadiem
Viela pārdomām...!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:12, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Varam, protams, sevi mierināt, ka no turnīra tabulas viedokļa ir pilnīgi vienalga, rezultāts 1:2 vai 2:7... rezultātā 0 punktu.
Morali jau nu gan ir sagrauti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:12, pirms 15 gadiem
Teikšu godīgi spēle bija drausmīga! Mazākums, kā jau visi redzēja bija katastrofāls, bet ir jāuzteic pretinieks, ļoti skaisti izmantoja savas izdevības! Labi mazākums tas tā, bet vairākums! Tas man visvairāk nepatika šajā spēlē! Pat nespēj nostāties zonā! Netika ievērota disciplīna, cik vienā spēlē nospēlē labi, tik otrā slikti!
Taču, mums ir jābūt kopā ar komandu šādos brīžos! Kā vienmēr labu iespaidu atstāj Pruseks! Edžum nedaudz nepaveicās, bet nu tas ir piedodams! Priecē Cinks, efektīvu piespēlīti atdeva Hosam! Žēl ka Iguldenam un Svetam neizdevās gūt vārtus, puiši cinījās! Gan jau viss būs labi!
Veiksme šodien nebija mūsu sabiedrotā! Veiksmi pret CSKA! Gaidīsim jūs mājās un tad visi uz Arēnu!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:13, pirms 15 gadiem
cinks !

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 21:13, pirms 15 gadiem
Es pa savu tv. redzu spēles strīdīgos momentus,bet tie divi čipšu ēdāji neko! Anderson un Krejpān briles uzvelciet!!!

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:13, pirms 15 gadiem
lipton rakstīja: tiesneshu tiesaashana bija 60% no torpedo ssivakara uzvaras
Nu ,bet vecīt ja komanda nevar realizēt nevienu vairākumu ,un vēl pie tam zaudē vārtus , kāds sakars te ar tiesnešiem . un pievērs uzmanību
noraidījuma laiki bija apmēram līdzīgi ,tikai pretinieks 4 no 10 guva vārtus + vienreiz mazākumā .

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:13, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: ar tādu spēli play offos nav ko meklēt. jānotiek radikālam lūzumam lielas daļas dinamiešu attieksmē. arī šuplers liekas par mīkstu, lai radikāli iztīrītu impotenro aizsargu rindas- laviņam, galviņam un sorokinam nav ko meklēt khl līmeņa komandā...
Ne,az tik slikti viņi kopumā nav-KHLlīmenim atbilst-Sorokins mazāk bet kā 7 aizsargs der, Galviņš normāls, bet Laviņš kopumā ir labs un parasti skatos ko treneris laiž laukumā 3 pret 5 bieži tas ir Laviņš.
Tikai nevajag pārprast - esnesaku ka viņi ir super aizsargi bet normāla viduslīmeņa KHL aizsargi vismaz 2 no viņiem ir-padomā aks spēlē Latvijas izlasē un izlase tomēr p;e reitinga ap 10 vietu pasaulē grozās-tā kā nevar teikt ka KHL neatbilstu A grupas izlases dalībnieki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:14, pirms 15 gadiem
ES MIILU PRUSEKU

paraadiija raksturinju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-09-24 21:15, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: ar tādu spēli play offos nav ko meklēt. jānotiek radikālam lūzumam lielas daļas dinamiešu attieksmē. arī šuplers liekas par mīkstu, lai radikāli iztīrītu impotenro aizsargu rindas- laviņam, galviņam un sorokinam nav ko meklēt khl līmeņa komandā...
Pa galvinju un Sarokinu var pastrideties, bet Lavinju sen vajdzeja nahrenizet... I no RD, i no izlases, ja jau taaaads vecmeistars, tad lai iet RDJ palidzet, jo KHL vinjsh nevelk, parak daudz kludas kuru delj, vai nu tiek kasti varti, vai veidojas bistami momenti.. Protams kljudas ari citi, bet lavinsh to izdara spilgtak un ne reizi vien 1na spele...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:15, pirms 15 gadiem
Tie noraidījumi pamatīgi iegāza. Smags zaudējums mūsējiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:15, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nezinu gan. Redzēju tikai divus Torpēdo spēlētājus uz štrafņiku soliņa, jo vienam no viņiem bija 2+2.
Nē, nu nopietni. Pati vēl dzirdēju, kā saka: Prusekam 2min, bet vārtsargs laukumu neatstāj, tātad kādam no mūsu hokejistiem vajadzēs iet malā.. apmēram tā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:15, pirms 15 gadiem
Pat tādai komandai kā "Ņižņijnovgorodas Torpedo" ir vairāk meistarīgāku spēlētāju nekā RD, tāpēc arī šāds zaudējums
Slēpts komentārs: Marlboro
Slēpts komentārs: trakaiss
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:17, pirms 15 gadiem
trakaiss rakstīja: Labi nospēlēja Torpedo, sūkā Rīgas Dinamo un hokejs.
Tu pats arī gadījumā nesūkā, ko.?
Trakais atradies!!

  +5 [+] [-]

, 2009-09-24 21:17, pirms 15 gadiem
kalcium rakstīja: Pa galvinju un Sarokinu var pastrideties, bet Lavinju sen vajdzeja nahrenizet... I no RD, i no izlases, ja jau taaaads vecmeistars, tad lai iet RDJ palidzet, jo KHL vinjsh nevelk, parak daudz kludas kuru delj, vai nu tiek kasti varti, vai veidojas bistami momenti.. Protams kljudas ari citi, bet lavinsh to izdara spilgtak un ne reizi vien 1na spele...
Tu vispār skatijies spēli, vai pēc inerces skaisti d..s?Tas vairāk nav populāri...

Laviņš bija labākais aizsargs RD šajā spēlē, daudz spēka paņēmieni, maz kļūdu.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:17, pirms 15 gadiem
trakaiss rakstīja: Labi nospēlēja Torpedo, sūkā Rīgas Dinamo un hokejs.
Ej skaties basketbolu, ja hoķis nepatīk!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:18, pirms 15 gadiem
Dynamic rakstīja: kas tad nesūkā? Basketbols sūkā, hokejs sūkā un futbols par 99% esmu pārliecināts, ka pēc spēles ar grieķiem arī sūkās.
Futbols Latvijā iet tikai uz augšu!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2009-09-24 21:19, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu vispār skatijies spēli, vai pēc inerces skaisti d..s?Tas vairāk nav populāri...

Laviņš bija labākais aizsargs RD šajā spēlē, daudz spēka paņēmieni, maz kļūdu.
Maz kludu?! te laikam tads pats jautajums jauzdod tev...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2009-09-24 21:20, pirms 15 gadiem
Skatos arī basketu ir interesantāks un aizraujošāks sports. Kaut tas Dinamo nobankrotētu. Parāk kruts klubs mūsu finansiāli līmeņa valstij. Vāirāk sponsorētu basi.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:20, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Tu vispār skatijies spēli, vai pēc inerces skaisti d..s?Tas vairāk nav populāri...

Laviņš bija labākais aizsargs RD šajā spēlē, daudz spēka paņēmieni, maz kļūdu.
Piekrītu šodien Laviņš bija viens no labākiem-spēka paņēmieni-vēl Laviņam 6 spēlēs nav neviena sada minūte-sīkums bet arī pluss-zinot ka Laviņš bieži izpilda spēka paņēmienus-tātad tie ir tīri.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:21, pirms 15 gadiem
kads pagajusas sezonas sakuma vareja iedomaties ka tas mazais puisitis cinks sogad speles otraja mainja?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:21, pirms 15 gadiem
Skaista spēle!
Man liekas, ka hokeju nav iespējams spēlēt vēl labāk!

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:22, pirms 15 gadiem
rigamons rakstīja: Ej skaties basketbolu, ja hoķis nepatīk!
shoreiz labi nospēlēja arī tiesneshi, bet domāju un ticu ka čaļi uz sestdienu savāksies

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:22, pirms 15 gadiem
kalcium rakstīja: Maz kludu?! te laikam tads pats jautajums jauzdod tev...
viņš labi atņēma ripu, mazākumos izraidija to no zonas un vēl citas lietas darija.
tiešām - ja neskaties spēli - tad arī nekomentē ''gudri'' un paklusē!
riebjas šitie nolicēji. paši ne tik mākat.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:23, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tavā izpildijumā šo vārdu armija lieto tad, kad iet runa par pilnu cinka kārbu ar patronām.
Armijā ar šo vārdu lieto , kad iet runa par kritušajiem .
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 21:23, pirms 15 gadiem
kalcium rakstīja: Pa galvinju un Sarokinu var pastrideties, bet Lavinju sen vajdzeja nahrenizet... I no RD, i no izlases, ja jau taaaads vecmeistars, tad lai iet RDJ palidzet, jo KHL vinjsh nevelk, parak daudz kludas kuru delj, vai nu tiek kasti varti, vai veidojas bistami momenti.. Protams kljudas ari citi, bet lavinsh to izdara spilgtak un ne reizi vien 1na spele...
Tikai to sliktāko pamani?
Pavēro cītīgāk spēli, Rodžera spēka paņēmienus, spēli aizsardzība! Turklāt spēli nezaudēja tikai Rodžers, bet visa komanda!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:24, pirms 15 gadiem
kalcium rakstīja: Maz kludu?! te laikam tads pats jautajums jauzdod tev...
Nu nosauc tās Laviņa kļūdas. Numurs 2 ir savā ziņā līdzīgs numuram 3. Vai tik tu neatkārto Andersona kļūdu un vaino Laviņu tur kur viņš nav vainojams (Vārti pēc iemetiena pret Barys)?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:28, pirms 15 gadiem
Parkapumi jau ari uz beigam saka paikt smiekligi. Paldies it ipashi tiesneshiem!
Man patik Dinamo sniegums. Ir tak ok. Ta nav pirma/pedeja spele shaja sezona. Ja neuzvarejam shodien, uzvaresim parit!
S-A-R-A-U-J DINAMO!

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:28, pirms 15 gadiem
turpinu atbalstīt RD, bet mazliet kritikas vajag lai savāktos. šodien piedzīvoju kaunu dēļ mūsu spēles mazākumā, vairākumā un neprecīzajām piespēlēm! Traki pietrūkst traumētie spēlētāji, bet vēl vairāk pietrūkst Elisona un Hartigana!!!

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:29, pirms 15 gadiem
tā jau ir kam negādas slikta spēle....

  -4 [+] [-]

, 2009-09-24 21:29, pirms 15 gadiem
šī spēle atgādina spēli pret Baris - neizteiksmīgi un bāli. Nezinu kas mūsējiem kaiš, bet spēles beigas mēs spēlējam kā pēdējie LOHI un KROPĻI. Sry, bet tas tā ir. Vrb kkas komandā, nesaskaņas vrb. Pēc šīs spēles pakārties gribas - KAUNS, KAUNS, KAUNS.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:29, pirms 15 gadiem
Šodien nav DINAMO diena - visu triju dinamo

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:30, pirms 15 gadiem
Izcili vāja spēle mazākumā,vairākumā un kopumā.

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:31, pirms 15 gadiem
Visvairāk izbesīja mūsējo spēle vairākumā, galīgais haoss. Nemākam nospēlēt precīzi un akurāti. Laikam jau trūkst meistarības, it sevišķi aizsargiem, visu cieņu hokejistiem, bet neesmu redzējis epizodi, kad Rodžers vai Oļegs Sorokins vairākumā normāli uzmestu no zilās pa vārtiem. Parasti ja mūsu aizsargiem ir ripa tā tiek raidīta stūros un viss izbeidzās ar bezgalīgām piespēlēm un ripas izmešanu no zonas. Esmu ievērojis, ka vairākumā Ozo un Swets met pa vārtiem regulāri, bet pārējie aizsargi vairākumā tikai saspēlējās.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:31, pirms 15 gadiem
Mūsējies stingri atpalika ātrumā un arvien vairāk un vairāk, ne vārtsargi vilka, ne aizsargi baigie palīgi bija, uzbrukums ar bez saspēles, vairākums bija kā papildus nasta . Cinks malacis atdeva pasiņu atkal Hosam.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:32, pirms 15 gadiem
riat80 rakstīja: turpinu atbalstīt RD, bet mazliet kritikas vajag lai savāktos. šodien piedzīvoju kaunu dēļ mūsu spēles mazākumā, vairākumā un neprecīzajām piespēlēm! Traki pietrūkst traumētie spēlētāji, bet vēl vairāk pietrūkst Elisona un Hartigana!!!
Nu pietiks par Elisonu un Hartiganu! Latviešu puikas ir progresējuši un mums ir labi ārzemnieki! To pierādija jau pārbaudes spēlēs, bet vnk ir tāds neveiksmes posmiņš ar uzplaiksnijumiem! Viss būs labi!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:33, pirms 15 gadiem
Iegāza spēle mazākumā, vairākumā un vienādos sastāvos. Pretiniekos trāpījās cita līmeņa komanda, tāda paša, kādas ir visas pārējās KHL komandas, izņemot Rīgas Dinamo. Vismaz spriežot pēc redzētajām spēlēm un spēlētājiem komandās...

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:34, pirms 15 gadiem
bāc, man viens sīkais sa***sa, ka uzvarējām ar 5:1

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:35, pirms 15 gadiem
jaanis_z rakstīja: bāc, man viens sīkais sa***sa, ka uzvarējām ar 5:1
Nebūtu jau slikti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:41, pirms 15 gadiem
cesars rakstīja: velc tad savu biezo maku laukaa un piedaavaa seejeejam savu paliidziibu!!!
Te jau nu nebūs runa par maka biezumu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:44, pirms 15 gadiem
strops rakstīja: Tā viņi tur ņukāsies :pāris zāģu,tad kāds vinniņš.....augstāk par pakaļu neuzlēkt.....
nu bet prieks par tiem vinniņiem.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:44, pirms 15 gadiem
viesis 71 rakstīja: Musejie tadi sagurushi izskatijaas...
ne tikai izskatījās...

  +5 [+] [-]

, 2009-09-24 21:45, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: kāpēc vajadzēja ņent viduvēji spēlējošo spruktu, ja vajadzēja spēcīgu aizsargu?
Nu Jāni jau nevajag iesaistīt! Jānis spēle ļoti labi! Cīnās par ripām, aizsardzība atgriežas laicīgi!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:46, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: šobrīd dinamo ir vissliktākā aizsardzība visā līgā- to pierāda 25 ielaistie vārti. var diskutēt par tā iemesliem un atsevišķu spēlētāju sniegumu, bet aizsardzība ir vnk katastrofāla, izņemot maču ar spartaku. lai to lauztu, ir vajadzīgi radikālas izmaiņas- tas ir fakts!
Aizsardzība ir slikta tam piekrītu, nepiekrītu izteikumam ka mūsu aizsargi neatbilst KHL līmenim-radikāli nav jāmaina ir jāuzlabo sniegums aizsardzībā, viens iemesls-mēs šogad vairāk uzbrūkam vairāk gūstam vārtus-Svets un Ozo no aizsardzības viedokļa ir sliktāki par Novaku un Vestkotu-iespējams par šo teikumu man liks mīnusus, bet es minu no aizsardzības viedokļa-es nesaku ka viņi kopumā ir sliktāki/iespējams ka ir neliels mīnuss bet varbūt arī nē-laiks rādīs/.
Uzbrukumā tādi aizsargi atkal ir pluss,pagaidām maiņas vēl nav saspēlējušās. 8 vārti ielaisti mazākumā -73 % mazākums noturēts-meistarīgas komandas cenšas šo procentu turēt virs 80 pat 85% -90% dabūt. Uzlabot spēli mazākumā-iemācīt Ozo, Svetam vairāk pievērsties aizsardzībai /vai to vajag -diskutabls jautājums/ arī Iguldenam aizsardzība nav tā stiprākā puse-pirms gada viss Dinamo aizsardzībā labi stāvēja-arī uzbrucēji, pagaidām Masaļskis nav tas-ne jau slikts bet neglābj kā pirms gada.

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:49, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: kāpēc vajadzēja ņent viduvēji spēlējošo spruktu, ja vajadzēja spēcīgu aizsargu?
Tieši Sprukts kā uzbrucējs aizsardzībā ir labs-mazākumā viņš ir spēcīgs, kas grib man iebilst saku priekšā arguments ir pagaidām Spruktam sliktākais koeficients komandā mīnuss 3.

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:52, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: RD noraidijumos bija tika par 2.min. vairāk nekā Torpedo.
it kā vienādas štrāpes. pa 24.
hctorpedo.ru: Разгромная победа » Официальный сайт...

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:53, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: tātad vajag meistarīgākus aizsargus par laviņu un sorokinu!
konkrēti piedāvājumi?

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:57, pirms 15 gadiem
Normala spele ar daudz goliem!!! Ko tad skatitajiem vairak vajag? Malaci dzeki!!!
P.s mani loti izbrina un uzjautrina dazu cilveku, kas neinteresejas par Rd ,operativitate , jau pec ntas speles paspet pirmajiem iekomentet raksta par speli!!! Malaci

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 21:58, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: To pašu pērn teica par Sotnieku, bet kā viņš spēlē šogad, lai spriež katrs pats.
pagaisgad sotnieks iekluva RD ar vismaz kautkadu pieredzi pieauguso hokeja, un iekluva pateicoties tam ka nevarija nekadas ziepes. un galvenais ka jau no sezonas sakuma izskatijas ka normals speletajs. ja, nebija tik labs ka sezonas beigas, bet teikt ka rita ara no speles ari nevareja
bet kads pagaisgad bija cinks? vins vel nebija aizvadijis nevienu speli pat LAC, vinam bija tikai 17 gadi un izskatijas tiesam sausmigi, atceros tas speles kad vins tikai KHL laukuma izskatijas tiesam sausmigi, pec katra pretinieka pieskariena krita, pielava kludas un reali krita ara no speles. daza laba amatieru ligas viduvejiba butu nospelejis cienigak. un kads cinks ir sogad? manuprat loti parliecinosi cinas sturos, vairs nekrit pie katra pretinieka pieskariena, jau ir atdevis divas piespeles. un kas pats galvenais spele jau 2 mainja. ja protams, vins tur spele tikai tapec ka ir jauns, reali ir acim redzams ka ankipans ir labaks, bet sezot 4 mainja kopa ar vel citiem saviem vienaudziem nekads dizais progress nebus. domaju ka ja cinks regulari tiks spelet 2 mainja tad vins sezonas beigas jau bus vel daudz labaks.
bet visticamak ka cinks tur spele tikai pagaidam, atgriezisies karija un cinkam bus jaatgriezas 4 mainja. turklat nav izslegts ka komandai nepievienojas vel kads legionars vai karsums.
tacu domaju ka tu nenoliegsi ka si gada cinks salidzinajuma ar pagajusa gada cinku ir pavisam cits hokejists

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 21:58, pirms 15 gadiem
Cinks malacis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:02, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nu nosauc tās Laviņa kļūdas.
Laviņš nospēlēja labi. Par kļūdām - iesaku papētīt pirmā gola atkārtojumu. Es tur saskatu viņa kļūdu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:05, pirms 15 gadiem
Nevis zaudeja bet tika sagrauti
Visa visuma novgorodiesi izskatija sdaudz labaki. musejo aizsardziba bij normala bet tas peispeles un metieni ka ari realizacija torpedo komandai bij dauzd daudz labaka.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 22:06, pirms 15 gadiem
Man piemēram nepatīk lēni slidojošais Sprukts!!! Tas, ka viņš tur cīnās pie pretinieku vārtiem utt. neko nedod. Nepatīk man viņš nu nepavisam!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:10, pirms 15 gadiem
švaka spēle, bet jāgatavojas nākamajai!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 22:11, pirms 15 gadiem
Pirms spēles rakstam bija nosaukums " "Dinamo" lūkos izcīnīt trešo uzvaru " . Atsaucoties uz to šī raksta nosaukumam vajadzēja būt " Kamēr "Dinamo " lūkojās , tikmēr "Torpedo " uzvarēja."

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:12, pirms 15 gadiem
cesars rakstīja: Vinjsch nav Tava suukaataaja,lai Tev patiktu,bet gan labs hokejists!
viņš ir ļoti ''labs''

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:19, pirms 15 gadiem
cesars rakstīja: jiskx,tev dieviiga logjika,veci...
meegjinaasi mani paarliecinaat arii tajaa,ja,piemeeram,ja man ir simts lati,tad es varu iegaadaaties golfu,kura jauda ir 115 zs.un es varu droschi uz vienas striipas staaties ar autinju,kura jauda ir 350 zs un,kursch maksaa ,vismaz,10 000 ls..?!
Ok, pielāgošos tavam nesakarīgajam runas stilam. Lai tu labāk saprastu. Testiņš būs. Tātad, piemēram, tev čoms piedāvātu pa 100Ls pirkt to tevis pieminēto golfiņu, kuram darbojas 2 cilindri un sarūsējušu, kam apskate nav, vai svešs cilvēks piedāvātu par tādu pašu cenu jaunāku golfiņu, kam darbojas visi cilindri un izieta apskate. Tas čoms tev baigi labs, kopā auguši, kopā atpūšaties. Ar to golfu tev nemaz pašam nebūtu jābraukā un tie 100Ls arī nebūtu tavi, bet gan kāda ļoti liela uzņēmuma... No kā tu pirktu?

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:20, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nu nesteidzies ar secinājumiem, jo visa sezona vel priekšā.
ja, protams, tacu uzdzita meistariba jau nekur nepamuks tads ka pagajusaja gada cinks jau vairs nebus

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 22:20, pirms 15 gadiem
Tas ir smieklīgi - mainīt nost Masaļski, ja viņš nav vainīgs pie vārtu zaudējumiem - it īpaši jau pie 4. ripas mūsu vārtos. Kā lai Edgars iespēlējas galu galā???

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:22, pirms 15 gadiem
cesars rakstīja: aciimredzami,tev to kljuudu ir miljons reizhu vairaak,jo atkariibaa no Tevis,lavinsch ir gan stabils izlases,gan rd aizsargs!!!
(es nepaziistu personiigi lavinju.taapeec nesaac domaat,ka Vinju aizstaavu.es tikai veerteeju objektiivi).
un domaaju,ka tad,kad pagaajuschajaa gadaa,lavinjsch speelee ar maskavas dinamo panaaca 3 : 3,Tu manaami apslapinaajies no emocijaam!
Un, ja saki, ka Laviņš ir labs, tad nepiemini te objektivitāti. Iesaku neiespaidoties no tā, ko stāsta Andersons, viņš jau ir vecs vīrs, ar kuru vairs aprunājas ikai tas pats Rodrigo, Ozoliņš vai kāds cits vecais. Vecais Mariss to ļoti novērtē un tapēc aizmirst piebilst par Laviņa kļūdām, bet atceras uzslavēt vienkāršā spēles epizodē...

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:23, pirms 15 gadiem
Ar tādu sniegumu likumsakarīgs rezultāts!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 22:28, pirms 15 gadiem
Neveiksme, jā, piekrītu ir sūdīgi, bet nenokaram galvas taču. Būs arī skaistas uzvaras, ne tikai zaudējumi.

Un es vienalga par Pruseku.

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:29, pirms 15 gadiem
Boriss55 rakstīja: Tas ir smieklīgi - mainīt nost Masaļski, ja viņš nav vainīgs pie vārtu zaudējumiem - it īpaši jau pie 4. ripas mūsu vārtos. Kā lai Edgars iespēlējas galu galā???
Plinīgi piekrītu, uzskatu,ka Šuplers izrāda savu vājību un nepārliecinātību kā treneris mainot vārtsargus un raustot tos. nedomāju, ka Pruseks bija laimīgs iestāties vārtos!Kā viņs atrautos, ja prūsis uzreiz ielaistu ripu vārtos. Pie 2:4 rezult. Ok,tāpat zaudējām, bet teorētiski šansi vēl saglabājām.
Sačakarēs psiholoģiju v-sargiem, kas v- sargiem viņu vecumā ir galvenā veiksmes atslēga!!!

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:31, pirms 15 gadiem
Varbūt Šuplers saudzēja Edgaru?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 22:34, pirms 15 gadiem
Veiksme kaut kur nozudusi.. un maka ari..

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:35, pirms 15 gadiem
cesars rakstīja: aciimredzami,tev to kljuudu ir miljons reizhu vairaak,jo atkariibaa no Tevis,lavinsch ir gan stabils izlases,gan rd aizsargs!!!
(es nepaziistu personiigi lavinju.taapeec nesaac domaat,ka Vinju aizstaavu.es tikai veerteeju objektiivi).
un domaaju,ka tad,kad pagaajuschajaa gadaa,lavinjsch speelee ar maskavas dinamo panaaca 3 : 3,Tu manaami apslapinaajies no emocijaam!
atslābsti! es saku ka vienā konkrētā situācijā saskatīju kļūdu, neapšaubot viņa lietderību kopumā. blin, kur tādi šaurpierainie rodas, kas pat tekstu nejēdz izlasīt lai adekvāti atbildētu

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 22:35, pirms 15 gadiem
cesars rakstīja: kaadi Vinjiem te piedaavaajumi?! gudri dirst nav malku cirst.
nemaz neschaubies,ka sestdien pec uzvaras paar armiju schitie paschu tomaati slavees visus peec kaartas
labi veel,ka tiem pietiek praata nevainot ripu,ka taa tik biezhi muusu vaartos schodien pabija!!!
tieši tā . man brīžiem kaitina šie fani - pēc uzvarām.
un tie pat liekas neskatitās fani, ja var visādi komandu nomelnot un saskatīt tikai slikto. labāk pavērojiet, tomēr, cik daudz arī laba komanda izdarija? !
un kā jau te vienā komentārā bija - kāda nozīme vai 1:2 vai 7:2?! tāpat tabulā 0 punkti, bet tas tā.
tagad jākoncentrējas nākošajai spēlei un jācer! Dinamo!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:41, pirms 15 gadiem
cesars rakstīja: duudinj,nenervozee.
tikai,naakoschreiz pacenties un piefiksee muusu vechu veikumu nevis gaidi,kad kaads no tiem nokljuudaas!
un,iztiksim bez "komplimentiem' ok?!
klau stulbeni, es tai postā pirmo teikumu uzrakstīju - Laviņš nospēlēja labi.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 22:44, pirms 15 gadiem
cesars rakstīja: man nav chomu,kuri man piedaavaas iegaadaaties sapuvuschu triperkasti,kurai nestraadaa divi stobri!
taa kaa man taada dilemma nespiid

es Tev neuzspiezhu klausiities mani.pats juulis saciija,ka esam bagaati ar to,ko esam!!! un nav ko te fantazeet par teemu,kas buutu,ja buutu.
ja kaadam nepatiik rd speele un sastaavs,fanojiet par citu komandu-par to,kura vienmeer uzvar.un kad arii taa sak zaudeet,atkal mainiet komandu,kurai just liidzi!

paldies
Tev tāda dilemma nespīd, bet, redzi, Sējējam tāda bija gan pagājšgad, gan šogad... Te daudzi atsakās to saprast, bet nejau Šuplers izvēlas spēlētājus, kādi būs viņa komandā... Jā, un fanot es nefanoju neparvienu komandu. Tikai līdzi jūtu Rīgas Dinamo...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 22:50, pirms 15 gadiem
2 минМикелис Редлихс бросил после свистка по воротам. Небольшая стычка произошла.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 22:52, pirms 15 gadiem
man šī spēle nepatika ,piedodied!
bet nāks arī uzvaras
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 23:13, pirms 15 gadiem
Un tomēr manī ir saglabājies optimisms....

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 23:16, pirms 15 gadiem
nevar buut tikai uzvaras; vareeja redzeet, ka sastaavaa ir robi un manaama nervozitate, kas atsaucaas uz noraidiijumiem!
lai puishiem turpmaak veicas

     [+] [-]

, 2009-09-24 23:30, pirms 15 gadiem
Es uzskatu ka neiegaza mazakums , bet vairakuma nerelizācija !
0 % vairakumā spēlējot cik atminos pēdējās divās spēles ļoti slikti !
Nu tik nestabils aizsargs kā Laviņš ilgi nav redzēts uzskatu , ka Laviņs un Ozo aizsardzībā sataisa vislielākos sūdus ar to ka pieslēdzas uzbrukumam zaudē ripu un nepaspēj atpakaļ !
Daudz tadi momenti ir bijuši ja godigi nesaprotu par ko Ozo tiek tā slavēts ?

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 23:37, pirms 15 gadiem
Redzēju tikai 1.periodu un viss škita labi, bet tad...

  +3 [+] [-]

, 2009-09-25 00:24, pirms 15 gadiem
Šausmīga spēlē aizsardzībā...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 00:49, pirms 15 gadiem
cesars rakstīja: kaadi Vinjiem te piedaavaajumi?! gudri dirst nav malku cirst.
nemaz neschaubies,ka sestdien pec uzvaras paar armiju schitie paschu tomaati slavees visus peec kaartas
labi veel,ka tiem pietiek praata nevainot ripu,ka taa tik biezhi muusu vaartos schodien pabija!!!
tā jau laikam ir

  -1 [+] [-]

, 2009-09-25 01:40, pirms 15 gadiem
Guntis Galviņš is the Best.
Paši vainīgi, kuriem nepatīk.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-25 07:37, pirms 15 gadiem
Laikam jau bilst kaut ko par tiesnešiem skaitītos tā kā sliktais tonis... bet, WTF, ko tās stulbās zebras iztaisīja 3. periodā..? Gluži loģiski, pie tādas tiesāšanas atspēlēties ir absolūti neiespējami. To, ka viss gluži kārtībā nebija, parādīja gan skatītāju, gan spēlētāju reakcija - pēc kārtējā svilpiena visi bolās viens uz otru, nesaprazdami, kurš noraidīts.
Laikam pēc 2. perioda pie tiesnešiem būs iegājis tas Gazmjasa treneris no Našaraša

  -1 [+] [-]

, 2009-09-25 08:13, pirms 15 gadiem
Ko, lai saka? Ir sanācis čiv, riu 7:2!! Bet nevinam neiesaku ņemt galvā, jo tas ir sports un sportā tā notiek. Par komndas kvalitāti spridīsim sezonas beigās. SARAUJ DINAMO!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 08:55, pirms 15 gadiem
Kreipāns vairs nenīd , ņēmis vērā mūsu kom., bet spēle galīgā di...sā!

  -1 [+] [-]

, 2009-09-25 09:01, pirms 15 gadiem
ši nav komanda , kas cīnās par play off

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 09:13, pirms 15 gadiem
Pārbaudes spēļu čempioniem pamatīgs zāģis! Laikam jau kritums bija vajadzīgs, lai atkal paceltos! Rīt prasītos pēc uzvaras!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 09:37, pirms 15 gadiem
Izskataas ka sogad,bus problemas lielaakas nekaa pagajusogad.......loti sudiga speele.....

  -3 [+] [-]

, 2009-09-25 10:22, pirms 15 gadiem
Beidzot ir laiks masaļski suuti uz Dinamo JUniors,un kā otro likt Muštukovu!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 10:31, pirms 15 gadiem
WILDE rakstīja: laviņš vainojams pie pirmo vārtu zaudējuma- varnakovs viņam aizgāja garām kā stabam!!!
davai uz priekšu.. sākam regulāri nodirst vainīgos dēļ kā zaudējām kādus vārtus! nejau mēs spēli zaudējām dēļ viņa kļūdas.. zaudējām tāpēc, ka nespējām iemest vairāk par viņiem!

     [+] [-]

, 2009-09-25 10:49, pirms 15 gadiem
FUNS rakstīja: Aizsardzība ir slikta tam piekrītu, nepiekrītu izteikumam ka mūsu aizsargi neatbilst KHL līmenim-radikāli nav jāmaina ir jāuzlabo sniegums aizsardzībā, viens iemesls-mēs šogad vairāk uzbrūkam vairāk gūstam vārtus-Svets un Ozo no aizsardzības viedokļa ir sliktāki par Novaku un Vestkotu-iespējams par šo teikumu man liks mīnusus, bet es minu no aizsardzības viedokļa-es nesaku ka viņi kopumā ir sliktāki/iespējams ka ir neliels mīnuss bet varbūt arī nē-laiks rādīs/.
Uzbrukumā tādi aizsargi atkal ir pluss,pagaidām maiņas vēl nav saspēlējušās. 8 vārti ielaisti mazākumā -73 % mazākums noturēts-meistarīgas komandas cenšas šo procentu turēt virs 80 pat 85% -90% dabūt. Uzlabot spēli mazākumā-iemācīt Ozo, Svetam vairāk pievērsties aizsardzībai /vai to vajag -diskutabls jautājums/ arī Iguldenam aizsardzība nav tā stiprākā puse-pirms gada viss Dinamo aizsardzībā labi stāvēja-arī uzbrucēji, pagaidām Masaļskis nav tas-ne jau slikts bet neglābj kā pirms gada.
Piekrītu Tev par Spruktu, nepiekrītu par Ozoliņu - uzskatu, ka tieši Ozoliņa prombūtne parādīja viņa lomu komandā - Kapteinis ar lielo K, kuram var piedot atsevišķas kļūdas, ņemot vērā viņa autoritāti, spēles izpratni un attieksmi... Un lai jaunie lieku reizi paskraida un pierāda sevi, kā kādreiz Ozoliņš skrēja un kapājās ar lielajiem večiem Dinamo meistarkomandā

  +2 [+] [-]

, 2009-09-25 11:34, pirms 15 gadiem
OZO ! Pēc šīs spēles tikai ar lieliem burtiem ! Tagad var redzēt šī veča lomu jebkurā kolektīvā KHL vai savā laikā NHL ! Negribu kritizēt DR ,pat dūžiem ir vājuma momenti,bet atzīmēt jaunā Ronalda Cinka sniegumu gan vajadzētu - kārtējais triks ar piespēli Hossam!!! Torpēdo aizsargs kadrā palika ar garu ģīmi! Cinkam veiksmi!

     [+] [-]

, 2009-09-25 12:19, pirms 15 gadiem
Cinks malacis, spēlē labi.. OZO prombūtne, jā.. no vienas puses jā, uzreiz sagrāve, līdera nav, loģiski komandā kritums, bet no otras puses, nav jau tā, ka 2x nebūtu pa 5 goliem ielaiduši, tāpat arī 4 nebija maz.. vēl šajā sezonā ļoti vēlētos izcelt Rēdliha sniegumu, cīnās līdz pēdējam.. kas attiecas uz ssnurks komentāru, ka Masaļski uz fārmklubu un tā vietā Muškatovu.. nu nezinu gan.. man joprojām acu priekšā bilde pēc pagājušās sezonas, kad viņš jau bija pabijis uz Dinamo ledus, atgriežoties savos junioros ielaida 10 ripas vārtos.. ar šā brīža aizsardzības sniegumu, tādu caurumu vārtos nevajag.

     [+] [-]

, 2009-09-25 13:28, pirms 15 gadiem
HAHA, sūdzēšot par tēla graušanu, kurš ta to tēlu sagrāva, ja ne pats?

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 15:09, pirms 15 gadiem
Man vienalga mūsējie tik un tā iekļūs play off no tā jau mūsējiem gabals nenokritīs lai iet un cīnas vēl daudz spēļu un daudz uzvaru!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 15:11, pirms 15 gadiem
arhivs X rakstīja: No šī krecelējuma vien var saprast par vienas lielas daļas komentāru rakstītāju garīgo attīstību... skumji
labi ka es dzīvs paliku šito lasot.(smiekliem).

  +1 [+] [-]

, 2009-09-25 16:09, pirms 15 gadiem
Šī spēle jānoraksta.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-25 19:17, pirms 15 gadiem
sogad uz play-off nav ko cereet

     [+] [-]

, 2009-09-25 21:46, pirms 15 gadiem
Ozo.... tiesneši klausās ......... ( nizeviju neeeeeeeee ) ????????????????

     [+] [-]

, 2009-09-25 22:42, pirms 15 gadiem
Pūks rakstīja: Un tomēr manī ir saglabājies optimisms....
manī arī. un tā vajadzētu būt, vēl ir tikai pirmās spēles, vēl būs apmēram 50 spēles, gan būs labi. nevajag pārmest un noniecinār hokejistus.
zinu - vajag arī saskatīt kļūdas, bet ne tā, kā daži te to dara.

     [+] [-]

, 2009-09-25 23:17, pirms 15 gadiem
Ne kas traks nav nticis !!! Jāturpina ticēt DINAMO ......... ';