Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Karijas pāridarītājs tomēr saņem sodu

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Karijas pāridarītājs tomēr saņem sodu
Obšuta "spēka paņēmiens" pret Kariju.
Foto: RIA Novosti

KHL disciplināro pārkāpumu izskatīšanas palāta tomēr sodījusi "Spartak" slovāku aizsargu Jaroslavu Obšutu, pēc kura asa spēka paņēmiena smadzeņu satricinājumā iedzīvojās Rīgas "Dinamo" uzbrucējs Martins Karija.

Disciplināro pārkāpumu palāta šo gadījumu izskatīja pēc rīdzinieku iesnieguma. Komisija, ņemot vērā aizvadītās spēles videoierakstu, spēles oficiālo protokolu, kā arī uz KHL tiesnešu vērtēšanas komisijas protokolu, nolēma Obšutam par sitienu ar elkoni piemērot piecu minūšu, kā arī disciplināro sodu līdz spēles beigām (5 + 20 min.).

Nepatīkamais starpgadījums notika "Spartak" un "Dinamo" mačā Maskavā 19. septembrī. Spēles 54.minūtē Obšuts trieca Kariju apmalē, pēc kā kanādietis zaudēja samaņu. Karijam konstatēs smadzeņu satricinājums un viņš nespēlēs apmēram mēnesi.

Izmantotie resursi
khl.ru
dinamoriga.eu

 +56 [+] [-]

, 2009-09-24 12:37, pirms 15 gadiem
Tieši tā. Nesapratu tos komentētājus, kuri rakstīja, ka, tipa, maza augums spēlētājam drīkstētu ar elkoni iebraukt sejā.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 12:37, pirms 15 gadiem
Varēja vēl dzelteno kartīti piedāvāt... Nu padlas tie komisijas locekļi! Par noraidījumu līdz spēles beigām bija automātiski jāpiešķir nākamās spēles izlaišana!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 12:38, pirms 15 gadiem
Es jau uzreiz tecu, ka mana skatījumā problēma bija auguma atšķirība, bet, protams, kustība ar elkoni bija, un dēļ auguma atšķirības sanāca, ka galvā... Savādāk, jau tādas kustības ar elkoni ir ik pēc pāris minūtēm Tajā pašā spēlē ar Vitjaz pretinieki bieži daudz netīrāk sita un ņēmās, kā šitajā situācijā... Komisija pieņēma lēmumu, kur "Vilks paēdis un kaza dzīva" Obšutam neviena spēle nebūs jāizlaiž, bet sods it kā ir. Vienīgi iespējams, ka atkārtota soda gadījumā jau seko diskābēli, neesmu pētījis kā tas 5+20 gadījumā ir.

 +10 [+] [-]

, 2009-09-24 12:39, pirms 15 gadiem
Pārkāpums tur bija, tas tāpat bez visām komisijām ir skaidrs. Līdzīgi kā Karsuma gadījumā.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 12:39, pirms 15 gadiem
vismaz kautkāda taisnība
Slēpts komentārs: huy

 +11 [+] [-]

, 2009-09-24 12:41, pirms 15 gadiem
ta nu gan sods - liddz izspeeleetas speeles beigaam...ir jaapienjem leemums tad naakamo speeli tieshi pret Dinamo slovaakam neaizvadiit!

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 12:43, pirms 15 gadiem
Dāāā, loģiski, ka bija tur pārkāpums. Vien, ja nebūs kaut vienas spēles diskābeļa, tad no šī lēmuma nav ne silts, ne auksts. Pret Vitjaz, šķiet, mūsējie bija vairāk gatavi šādiem sitieniem, tādēļ veiksmīgi no tā izvairījās. Saimons jau par elkoņa vicināšanu saņēma noraidījumu, tā ka bez ievērības šādas epizodes netika atstātas.

  +4 [+] [-]

, 2009-09-24 12:46, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: izskatās ka tu laga pa lasīt nemāki. neviens neko tādu nerakstija.
Iespējams, bet tas, ka Tu lāga rakstīt neproti, gan ir redzams kā uz delnas.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 12:46, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tie kas tagad baigi priecāsies par to sodu, lai atcerās, ka arī RD spēlētāji nav pasargāti no kā līdzīga.
Nu bet nevar atstāt pārkāpumu bez ievērības - ja ir, tad ir. Neskatoties uz to, kura komanda to izdara. Citādāk jau ar saviem spēka paņēmieniem var aiziet galējībās. Jāspēlē ar galvu, nevis elkoņiem!

  +5 [+] [-]

, 2009-09-24 12:47, pirms 15 gadiem
a kurā spēlē ta viņam šito sodu piemēros? īsti neizprotu šo sodu... spēle taču ir beigusies... nākamajā?

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 12:48, pirms 15 gadiem
BigRed rakstīja: a kurā spēlē ta viņam šito sodu piemēros? īsti neizprotu šo sodu... spēle taču ir beigusies... nākamajā?
Statistikā.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 12:50, pirms 15 gadiem
mc_mouse rakstīja: Dāāā, loģiski, ka bija tur pārkāpums. Vien, ja nebūs kaut vienas spēles diskābeļa, tad no šī lēmuma nav ne silts, ne auksts. Pret Vitjaz, šķiet, mūsējie bija vairāk gatavi šādiem sitieniem, tādēļ veiksmīgi no tā izvairījās. Saimons jau par elkoņa vicināšanu saņēma noraidījumu, tā ka bez ievērības šādas epizodes netika atstātas.
Bija pilns ar epozodēm, kās tika atstātas bez ievērības, jo tiesnesis vienkārši saprata, ka nevar jau visu laiku tikai noraidīt un Vitjaz to izmantoja. Gan Iguldenam sitieni pez gola, gan vēl virkne situāciju.

     [+] [-]

, 2009-09-24 12:51, pirms 15 gadiem
"Disciplināro pārkāpumu palāta šo gadījumu izskatīja pēc rīdzinieku iesnieguma." - te iet runa par līdzjutēju vēstuli , vai arī bija vēl kāds cits dokuments ,? Jo līdzjutēju vēstulē tomēr uzsvars tika likts uz arēnas mediķu darbības izvērtēšanu.

  +7 [+] [-]

, 2009-09-24 12:52, pirms 15 gadiem
tomtoms rakstīja: Statistikā.
nopietni??? tas jau neko nemaina! poh, kad statistikā tās 5+20... vajag reālu sodu, nevis uz papīra pāris cipari...

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 12:53, pirms 15 gadiem
ERIX rakstīja: "Disciplināro pārkāpumu palāta šo gadījumu izskatīja pēc rīdzinieku iesnieguma." - te iet runa par līdzjutēju vēstuli , vai arī bija vēl kāds cits dokuments ,? Jo līdzjutēju vēstulē tomēr uzsvars tika likts uz arēnas mediķu darbības izvērtēšanu.
nop, RD arī iesniedza sūdzību un šitas ir uz tās pamata.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 12:54, pirms 15 gadiem
BigRed rakstīja: nopietni??? tas jau neko nemaina! poh, kad statistikā tās 5+20... vajag reālu sodu, nevis uz papīra pāris cipari...
To saki mača tiesnešiem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 12:55, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Bija pilns ar epozodēm, kās tika atstātas bez ievērības, jo tiesnesis vienkārši saprata, ka nevar jau visu laiku tikai noraidīt un Vitjaz to izmantoja. Gan Iguldenam sitieni pez gola, gan vēl virkne situāciju.
nu doma bija tāda, ka nebija tā, ka par to Vitjaz netika sodīti nemaz. bet, protams, līdz clean play Vitjaz vēl tāls ceļš ejams.

     [+] [-]

, 2009-09-24 12:56, pirms 15 gadiem
BigRed rakstīja: nopietni??? tas jau neko nemaina! poh, kad statistikā tās 5+20... vajag reālu sodu, nevis uz papīra pāris cipari...
Es jau saku, ak neesmu gan pētījis, bet lielajiem sodiem parasti ir dažādas sankcijas arī gadījumos, ja atkārtojās tāds sods, iespējams, ak 5+20 gadījumā, ja vēl kādreiz sezonas laikā Obšutam tāds sods sanāk, tad iespējams iestājas diskābēli. tā, ka ilgtermiņā, tas ir sods. Bet nu kā jau teicu, komisija pieņēma lēmumu - vilks paēdis (sods it kā ir) un kaza dzīva (bet nekādu sankciju uzreiz nav).

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 13:00, pirms 15 gadiem
tomtoms rakstīja: Tieši tā. Nesapratu tos komentētājus, kuri rakstīja, ka, tipa, maza augums spēlētājam drīkstētu ar elkoni iebraukt sejā.
Lol. Cik lielam tomātam vajag būt, lai teiktu, ka mazākam drīkst iebraukt sejā ar elkoni?

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 13:01, pirms 15 gadiem
mc_mouse rakstīja: nu doma bija tāda, ka nebija tā, ka par to Vitjaz netika sodīti nemaz. bet, protams, līdz clean play Vitjaz vēl tāls ceļš ejams.
Clean play arī nav vajadzīgs. Tu kādam Kanādietim pastāsti par clean-play, viņš apsmiesies, galvenais ir uzvara un vienalga kādiem līdzekļiem. Ja vajag kādam ribas vai degunu salauzt, tad mierīgi. Mesjē savā laikā nesmādēja ar nūju sejā iebraukt utt... galvā tikai viens mērķis - uzvara. Vari arī apskatīties kā pagājušā gada junioru PČ CAN zaudējot USA sāka spēlēt, kā uzvedēs, kādas rupjības gāja vaļā... un beigās salauza ASV, džeki sāka uzmanīties pie bortiem, divcīņās un CAN uzreiz dabūja vairāk ripu, pārņēma iniciatīvu un beigās ne tikai to itkā bezcerīgo spēli vinnēja, bet arī visu čempi.

Tā, ka nav ko raudāt par tām rupjībām, tas viss ir taktikas, stratēģijas un mērķa jautājums. Man piemēram, pietrūkst, ka mūējiem šādas pieejas maču laušanai nav... mūsējie drīzāk nolaiž rokas, un ļauj sevi vēlvairāk piesmiet, nevis liek pretiniekam ar zilumeim maksāt par uzvaru, tā, lai uzvarot pairāk nesmaida...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2009-09-24 13:03, pirms 15 gadiem
Ko RD darīs ar to 5+20? Marinēs burkā un uz PO taisīs vaļā? Ieraksts statistikas ailītē nevis sods!

     [+] [-]

, 2009-09-24 13:09, pirms 15 gadiem
ERIX rakstīja: "Disciplināro pārkāpumu palāta šo gadījumu izskatīja pēc rīdzinieku iesnieguma." - te iet runa par līdzjutēju vēstuli , vai arī bija vēl kāds cits dokuments ,? Jo līdzjutēju vēstulē tomēr uzsvars tika likts uz arēnas mediķu darbības izvērtēšanu.
nē nē, klubs vēstuli arī rakstīja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 13:27, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Clean play arī nav vajadzīgs. Tu kādam Kanādietim pastāsti par clean-play, viņš apsmiesies, galvenais ir uzvara un vienalga kādiem līdzekļiem. Ja vajag kādam ribas vai degunu salauzt, tad mierīgi. Mesjē savā laikā nesmādēja ar nūju sejā iebraukt utt... galvā tikai viens mērķis - uzvara. Vari arī apskatīties kā pagājušā gada junioru PČ CAN zaudējot USA sāka spēlēt, kā uzvedēs, kādas rupjības gāja vaļā... un beigās salauza ASV, džeki sāka uzmanīties pie bortiem, divcīņās un CAN uzreiz dabūja vairāk ripu, pārņēma iniciatīvu un beigās ne tikai to itkā bezcerīgo spēli vinnēja, bet arī visu čempi.

Tā, ka nav ko raudāt par tām rupjībām, tas viss ir taktikas, stratēģijas un mērķa jautājums. Man piemēram, pietrūkst, ka mūējiem šādas pieejas maču laušanai nav... mūsējie drīzāk nolaiž rokas, un ļauj sevi vēlvairāk piesmiet, nevis liek pretiniekam ar zilumeim maksāt par uzvaru, tā, lai uzvarot pairāk nesmaida...
vecīt, ja gribi redzēt, kā viens otru natūrā dauza, tad skaties NHL spēles vai boksu. hokejs ir īstu veču un spēka spēle, tomēr tas nenozīmē, ka spēles beigās kādam vienmēr jābūt ar pārsistu uzaci (labākajā gadījumā) vai komā. tāpēc ir atšķirība starp iihf, khl un nhl noteikumiem.

     [+] [-]

, 2009-09-24 13:29, pirms 15 gadiem
uldiso rakstīja: ta nu gan sods - liddz izspeeleetas speeles beigaam...ir jaapienjem leemums tad naakamo speeli tieshi pret Dinamo slovaakam neaizvadiit!
'man arii sanaaca smiekli par so sodu...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 13:33, pirms 15 gadiem
ja godiigi tad vitjaz komandu vajag izsleegt no KHL jo, man jau liekas ka vini driiz kaadu nositiis, katra darbiiba siem hokejistiem ir tendeeta uz neatlautiem paneemieniem un rupjiibaam...

     [+] [-]

, 2009-09-24 13:36, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Es jau uzreiz tecu, ka mana skatījumā problēma bija auguma atšķirība, bet, protams, kustība ar elkoni bija, un dēļ auguma atšķirības sanāca, ka galvā... Savādāk, jau tādas kustības ar elkoni ir ik pēc pāris minūtēm Tajā pašā spēlē ar Vitjaz pretinieki bieži daudz netīrāk sita un ņēmās, kā šitajā situācijā... Komisija pieņēma lēmumu, kur "Vilks paēdis un kaza dzīva" Obšutam neviena spēle nebūs jāizlaiž, bet sods it kā ir. Vienīgi iespējams, ka atkārtota soda gadījumā jau seko diskābēli, neesmu pētījis kā tas 5+20 gadījumā ir.
Lielam vai mazam, bet ar elkoni sist nedrīkst. Hokejs nav domāts, lai ar elkoni uzbruktu vai pat atvairītu spēka paņēmienu no liela vai maza. Vai ne tā?

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 13:39, pirms 15 gadiem
mc_mouse rakstīja: vecīt, ja gribi redzēt, kā viens otru natūrā dauza, tad skaties NHL spēles vai boksu. hokejs ir īstu veču un spēka spēle, tomēr tas nenozīmē, ka spēles beigās kādam vienmēr jābūt ar pārsistu uzaci (labākajā gadījumā) vai komā. tāpēc ir atšķirība starp iihf, khl un nhl noteikumiem.
Nu vari jau izlikties, ka nesaproti, par ko manā postā bija runa. PČ nav nekāds NHL un CAN tajā uzvarēja, tieši pateicoties savam ieaudzinātajam, ka vienalga kā, ka tik uzvara.

     [+] [-]

, 2009-09-24 13:40, pirms 15 gadiem
archy0 rakstīja: Lielam vai mazam, bet ar elkoni sist nedrīkst. Hokejs nav domāts, lai ar elkoni uzbruktu vai pat atvairītu spēka paņēmienu no liela vai maza. Vai ne tā?
Izlasi rūpīgāk, kas posta rakstīts un tad uzprasi vēlreiz.

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 13:41, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Izlasi rūpīgāk, kas posta rakstīts un tad uzprasi vēlreiz.
Liekas nav vērts skaidrot. esports ir palicis par vietu kur neviens nianses neiedziļinās, galvenais ir gudri pabļaustities
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-09-24 13:49, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Ja nebutu taja komanda tadi "atsaldētie" kaa Vero un Saimons, viss butu kartiba, lai vinji spele, bet vinji tak pakļauj sev vissu komandu un tad citi ar izskatas tik pat debīli kā viņi!!


M Andersons Dinamo macha ar Vitjaz vairaks reizes piemineja un teica ka ar ripu ir Darsijs Vero.. laikam Mariss nezinaja ka Vero pret Dinamo nespeleja.. kagan Marisam ir daudz kljuudas..

un veel kas no Marissa repertuāra.. vienigais speletajs ko vins sauc varda ir Sandis Ozoliņš, visus parejos sauc uzvardos.. nu apmeram taa:

Nizivijs sanjem ripu laukuma viduu, iedod piespēli Sandim, Sandis ripu pāradresē Cipulim, Cipulis atpakaļ Sandim, Sandis met pa vārtiem!!

Vēl labāk ir, kad "Sandis atdod piespēli", bet visi ekrānā redz, ka piespēli atdod Kr Redlihs Vai kad Saimons iebrauc ar elkoni, vis redz, ka iebrauc Kr. Redliham, bet abi komentētāji bļaustās par Sandi...

Diez ko vņi šodien darīs? Arī Sandis rēgosies? Vai iemācīsies Kr. Redlihu atpazīt

  +3 [+] [-]

, 2009-09-24 13:49, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Vispar KHL disciplinas lietās valada nenormāla visatļautība!! Kaut vai paskatoties ko uz ledus dara Vitjaz un Traktor hokejisti!!


Iegaju shodien youtube un skatijos daudzu KHL machu fragmentus.. ārprāc kas tur notiek!! Un shogad viss turpinaas un nekas nav mainijies!! Ne discipliinaa, ne mediķu darbā...



Pagājušo gad Avangard speletajs Aleksandrs Svitovs play off mačā lidz bezsamaņai brutāli uz ledus piekāva AK Bars aizsargu Antonu Jemeļinu un zinat ar ko Jemeļinu nonesa no Omskas arēnas ledus? Ar brezenta paklāju... murgs!!! Un tas viss notika paris meeneshus pec tam kad mediķu nolaidiibas dēļ bojaa gāja A Cerepanovs!! Cerepanovs gan bojaa gaaja Cehovaa ja nemaldos, bet nu Avangard tapat neko nebija macijushies no taa gadijuma un sava halle viss bija tieshi taapat kaa Cehovaa kad bojaa gaaja vinju izaudzinats jauns, talantigs hokejists...


Vel viens atgadijums.. Vitjaz kauslis Darsijs Vero piekauj pretinieku speletaju, aizbrauc uz noraidito solinju, tur kadas paris sekundes aprunajas ar jau sedosho Vitjaz hokejistu, atgriežas uz ledus un sak atkal kauties, tiesnesis iejaucas, bet Vero to nenjem galva un sak grustit tiesnesi.. tas ir normāli?


KHL vadibai stingri un nezeligi ir javeršas pret tiem cilvekiem kas neievero noteikumus!! jadod DQ uz sitienu!! tapat ka to dara NHL.. izskata parkapumu un soda ar DQ uu daudzam spelem + liels naudas sods!!
Te nedrīkst aizmirst vienu lietu, - Krievijā cilvēka veselībai un dzīvībai ir nulles vērtība.Jāiet bojā veselai kaudzei čerepanovu, jātraumē simtiem kariju, varbūt tikai tad kāds par to aizdomāsies.Un neviens neliedz dažiem kladzināt par to ka skoro dagoņim pendosof, un tā tālāk.Joprojām traumēti hokejisti tiek nonesti no ledus bez maz kā līķi plēvēs.
Patiesību sakot, nejau to Obšutu vajadzēja sodīt, bet gan KHL atbildīgās amatpersonas un Maskavas arēnu par to, ka nav atbilstoša medicīniskā aprīkojuma.Un neticu, ka tik drīz būs.
Viens te muld par NHL, varu pateikt, ka tur tāda situācija nav iedomājama.Kas attiecas uz noteikumiem, viss pietiekami reglamentēts, aprīkojums tāpat augstā līmenī.Nav tāds pespreģels kā Krievijā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 13:51, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Clean play arī nav vajadzīgs. Tu kādam Kanādietim pastāsti par clean-play, viņš apsmiesies, galvenais ir uzvara un vienalga kādiem līdzekļiem. Ja vajag kādam ribas vai degunu salauzt, tad mierīgi. Mesjē savā laikā nesmādēja ar nūju sejā iebraukt utt... galvā tikai viens mērķis - uzvara. Vari arī apskatīties kā pagājušā gada junioru PČ CAN zaudējot USA sāka spēlēt, kā uzvedēs, kādas rupjības gāja vaļā... un beigās salauza ASV, džeki sāka uzmanīties pie bortiem, divcīņās un CAN uzreiz dabūja vairāk ripu, pārņēma iniciatīvu un beigās ne tikai to itkā bezcerīgo spēli vinnēja, bet arī visu čempi.

Tā, ka nav ko raudāt par tām rupjībām, tas viss ir taktikas, stratēģijas un mērķa jautājums. Man piemēram, pietrūkst, ka mūējiem šādas pieejas maču laušanai nav... mūsējie drīzāk nolaiž rokas, un ļauj sevi vēlvairāk piesmiet, nevis liek pretiniekam ar zilumeim maksāt par uzvaru, tā, lai uzvarot pairāk nesmaida...
Pareizi, pilnīgi piekrītu.

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 13:53, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: nu chali.. ar elkoni Saimons gan iebrauca Ozoliņam tajaa epizode skaidri vareja redzet ka cietushais bija OZO..
Ozo nemaz nebija laukumā. Paskaties pats!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 13:55, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Liekas nav vērts skaidrot. esports ir palicis par vietu kur neviens nianses neiedziļinās, galvenais ir gudri pabļaustities
vo vo.. laikam jau džeka posti ir tik neizdibināmi, ka mums, idiotiem, tos nesaprast
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 13:58, pirms 15 gadiem
8 ar 9 var sajaukt, bet tur bija 9

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 13:59, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: nu nekasies!! Ozoliņam Saimons uzbruka!! Paskaties velreiz to epizodi un speletajus kas taja iesasitiiti!!


Pec tas epizodes laukuma centra sakas grustishanas un tur gan bija K Redlihs un ar kkadu Vitjaz hokejistu grustijas! Bet ne jau ar Saimonu!!
Nu, ja tev tā labpatīk, tad manis pēc. Bet tas nebija Ozo, bet KrRedlihs. Un Ozo nemaz nebija laukumā.

     [+] [-]

, 2009-09-24 14:01, pirms 15 gadiem
slaists2 rakstīja: 8 ar 9 var sajaukt, bet tur bija 9
Nav pat uz numuriem jāskatās, Ozo kaut vai ķivere no visiem atšķirās

     [+] [-]

, 2009-09-24 14:02, pirms 15 gadiem
mc_mouse rakstīja: vo vo.. laikam jau džeka posti ir tik neizdibināmi, ka mums, idiotiem, tos nesaprast
dažreiz vajag kārtīgi izlasit, nevis pārskriet pāri tekstam un sākt pārmest rakstītājam to kas nemaz nav teikts. ja ar kadu diskutē, tad ieklausies sacītajā, nevis sākt kaukt, izraujot no kopeja konteksta pāris vārdus. liekas daudziem ir tikai divas krāsas, melna un balta. Vainīgs vai nav vainīgs. es saprotu ja tads ir jaunietis, pats tāds biju, bet ja pieauguši cilvēki...tad kaut kas nav kartibā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 14:03, pirms 15 gadiem
Ozo nekad neaizlaistos pat no Saimona, bet pateiktu viņam ko domā par viņu... Un nez vai Saimons atļautos ko tadu pret Ozoliņu

     [+] [-]

, 2009-09-24 14:09, pirms 15 gadiem
es ierosinu, ka vajag 5min. + 20 min. + stundu
un kas mums no tā ......., labāk laikam nevienam nekļūs ....

=
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 14:19, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: nu pamekle kkur atkartojumu.. nu galvu lieku ķīlā ka rupjš speka panjeemiens bija pret OZO paris metrus no Dinamo vartiem pie borta.. nu 200% zinu ka nekljuudos!!


es nezinu.. uzraksti Toļikam uz draugiem un pajautaa, vins noteikti ka atceraas to epizodi un vins pateiks tieshi to pashu ko es tagad... tas bija Saimona elkonis OZO sejā...
Toļiks čista pateiks Labāk galvu ķīļa neliec, jo tas blieziens ar elkoni pēc piespēles atdošanas bija pret Kr.Redlihu un Ozo nemaz nebija laukumā. Varbūt kkur atradīsi atkārtojumu, tad pats redzēsi. Tas nekas, ka abi komentētāji bļāva, ka pret Ozo.. viņi kļūdījās tāpat kā pārējās n-tās reizes spēlē. Bet nu labi, pietiks.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 14:23, pirms 15 gadiem
Tas bija pie apmales, tālu no vartiem. Sākumā man ar likās ka Ozo...

     [+] [-]

, 2009-09-24 14:24, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Nu, ja tev tā labpatīk, tad manis pēc. Bet tas nebija Ozo, bet KrRedlihs. Un Ozo nemaz nebija laukumā.
Tas bija Ozoliņš, atceros par Andersons bija izbrīnīts, jo viņaprāt Ozo ir "statuss" un kaušļi viņu neaiztiek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 14:26, pirms 15 gadiem
Redliham pat vaigs bija sarkans, kad skaidrojas ar nākamo spēlētāju...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 14:28, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Tieši tā!! Andersonam bija vel teksts tads izbrinits: "Pret Sandi"
Par to jau viss mans posts sākās, ka komentētāji pat šādā situācijā neatšķīra spēlētājsu un rādīja izbrīnu par Sandi, kad tas nemaz nebija Sandis. Tiešām sajūta, ka nemaz nelasa, kas iepriekš rakstīts, tikai bliež...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 14:29, pirms 15 gadiem
Ej pie arsta un pārbaudi redzi! Auns...

     [+] [-]

, 2009-09-24 14:30, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Rupjš speka panjemiens un elkonis sejaa bija pret OZO!!
Tev šķiet, ka, jo vairā to apgalvosi, tad tā arī būs? Uzraksti vēl ar lielajiem burtiem kā jau teicu, manis pēc... jo tas jau neko nemaina.

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 14:45, pirms 15 gadiem
Ja Dinamo būtu zaudējuši, tad arī Obšutam sods netiktu piespriests. Vājš bet tomēr mierinājums.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 14:55, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Tev šķiet, ka, jo vairā to apgalvosi, tad tā arī būs? Uzraksti vēl ar lielajiem burtiem kā jau teicu, manis pēc... jo tas jau neko nemaina.
hcvityaz.ru: Галерея - Категория: "Витязь" -...

Skaties bildes 2. rindā kreisajā pusē.
Atbilde uz taviem jautājumiem kāpēc Rēdliham, bija sārts vaigs un kapēc mēs uzskatām ka Ozo dabuja elkoni no Saimona.

Šīs epizodes no tika vienlaicīgi sākumā operātors parādija Ozo epizodi , bet vēlāk pievērsa uzmanību Rēdliham, tādēļ tev šķiet ka tas bija Rēdlihs.

Tv šo epizodi parādija tikai no 2. rindas 2. bildes no kreisās puses

     [+] [-]

, 2009-09-24 15:07, pirms 15 gadiem
Fedorov91 rakstīja: hcvityaz.ru: Галерея - Категория: "Витязь" -...

Skaties bildes 2. rindā kreisajā pusē.
Atbilde uz taviem jautājumiem kāpēc Rēdliham, bija sārts vaigs un kapēc mēs uzskatām ka Ozo dabuja elkoni no Saimona.

Šīs epizodes no tika vienlaicīgi sākumā operātors parādija Ozo epizodi , bet vēlāk pievērsa uzmanību Rēdliham, tādēļ tev šķiet ka tas bija Rēdlihs.

Tv šo epizodi parādija tikai no 2. rindas 2. bildes no kreisās puses
Būtu baigi interesanti redzēt, to epizodi.. jo jūsu abu pārliecība mani ieintriģē.. jo kā normāls cilvēks, es, protams, jūsu iespaidā sāku šaubīties, bet nu esmu pārliecināts, ka tajā epizodē Ozo nebija pat tuvumā Vienīgais, kas varētu mani pārliecināt (un tāpat arī jūs), ir palēlināts atkārtojums... diemžēl nekur to epizodi neatrodu.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 15:14, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Diemžēl šajā bildēs nav tās Saimona epizodes... tad mēs varētu beidzot izšķirt šo bazaru.

Par Redliha vaigu es vispar neko neesmu teicis un es nesaistu tas 2 epizodes kopa. Nav ta, ka es domaju, ka tas ir Redlihs, tapec, ka pec tam viņš grūstījās, es redzēju, ka Saimona "spēka paņēmiens" bija pre Kr Redlihu un pēc tam Redlihs vēl pagrūstījās arī ar nākamo džeku. Ozo nebija pat laukumā...
Kad būs pieejams spēles video, tad tu varēsi pārliecināties kā īsti bija, bet spēka paņēmiena pret Rēdlihu nebija, vienkārši viņš dabuja pa seju no Vitjaz spēlētāja, kas redzams bildē (un tas nav saimons). Jo tas ir cēlonis Rēdliha epizodei, tu domā viņš varētu dabūt tā taisnajā ja viņš ietu speciāli grūstīties. Vienk. Saimons pret Ozo sāka , bet tas otrs vitjazietis provocēja Rēdlihu uz kauties.

     [+] [-]

, 2009-09-24 15:14, pirms 15 gadiem
Un par Redliha vaigu es vispar neko neesmu teicis. Man nav ta, ka es domaju, ka tas ir Redlihs tapec, ka vins pec tam grustijas, es redzeju, ka vinsh dabūja ierīt no Saimona un tad ar citu dzeku vēl pagrūstījās.. Ozo nebija pat laukumā.

Jums tiesam skiet, ka Ozo un komanda to ta atstatu, ja tas butu pret Ozo?

  -2 [+] [-]

, 2009-09-24 15:16, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Par to jau viss mans posts sākās, ka komentētāji pat šādā situācijā neatšķīra spēlētājsu un rādīja izbrīnu par Sandi, kad tas nemaz nebija Sandis. Tiešām sajūta, ka nemaz nelasa, kas iepriekš rakstīts, tikai bliež...
atkal es...
bet tas bija Sandis , kam Saimons ieblieza, un vēl arī Ankipānam bišku.
Koroče, pats nebliez , .. vai pati nebliez. Kā tur īsti ir, nezinu.

     [+] [-]

, 2009-09-24 15:22, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Un par Redliha vaigu es vispar neko neesmu teicis. Man nav ta, ka es domaju, ka tas ir Redlihs tapec, ka vins pec tam grustijas, es redzeju, ka vinsh dabūja ierīt no Saimona un tad ar citu dzeku vēl pagrūstījās.. Ozo nebija pat laukumā.

Jums tiesam skiet, ka Ozo un komanda to ta atstatu, ja tas butu pret Ozo?
Dinamo uzdevums bija ievērot disciplīnu. Ok, katrā gadijumā beigsim šo diskusiju. Tad jau video atkārtojumā redzēs kā bija patiesībā

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 15:29, pirms 15 gadiem
Reku ir spēles video varat pētīt:

news.sportbox.ru: КХЛ. "Витязь" - "Динамо"...

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 15:34, pirms 15 gadiem
ļoti pareizi. Šajā gadījumā teiciens labāk vēlu nekā nekad. Protams tas nav iespējams un doma ir absurda un būtībā arī neiespejama jo pats īsti neesmu izpratis cik tas būtu pareizi, bet godīgi būtu ja nākošā Vitjaz Dinamo spēlē Obšuts tieši tajā spēles minūtē kad savainoja Karia tiktu nosēdināts uz 5 minūtēm un pēc tam līdz spēles beigām.
Tas nav tāpēc ka cietis manas mīļotās komandas spēlētājs bet tāpēc ka nevajag jaukt spēka spēli ar rupjību kas noved pie traumām. Arī Kambala bija peknījis sodu gan ar lietuvu gan Vāciju un arī Karsums pasaules čempionātā/lai arī netīšām/. Ja regulāri tiks sodīti sportisti un pie tam bargi kuri izdarot pārkāpumus arī smagi traumē sportistus tad vismaz kāds padomās pirms kaut ko darīs-hokejs nav daiļslidošana-piekrītu un spēka paņēmieni tāpēc eksistē, bet sitieni neietilpst spēka paņēmienu kategorijā.
Šoreiz prieks par KHL lēmumu. Protams ja kādreiz kāds dinamietis izdarīs ko līdzīgu arī atbalstīšu ka viņu soda. Ja KHL regulāri tā darītu un cīnītos ar kaušļiem tad līdz sezonas beigām tādai komandai kā Vitjaz varētu palikt viena maiņa-pārējie pa slimnīcām, diskvalifikācijām vai arī atpakaļ uz NHL.

     [+] [-]

, 2009-09-24 16:20, pirms 15 gadiem
GaryII rakstīja: Reku ir spēles video varat pētīt:

http://news.sportbox.ru/Vidy_sporta/Hokkej/KHL/spbvideo_V-1900-22-sentyabrya-KHL-Vityazi-Dinamo-R
Nu ko galvu ķīlā licēji un pārējie. Apskatieties 2.periods 39min 37 sek. Ozo nav pat laukumā un pārkāpums ir pret Kr Redlihu un tā otrā pagrūstīšanās seko tikai pēc paliela brīža, kad Redlihs jau paspējis no borta līdz centram aizslidot.

  -1 [+] [-]

, 2009-09-24 16:21, pirms 15 gadiem
Prikols,ka tagad to piespriež!Ne mums vairs skaitliskais vairākums,moz būtu vēl kādu golu iemetuši!Tagad tik tāda maza formalitāte!

     [+] [-]

, 2009-09-24 16:21, pirms 15 gadiem
Kārtējā krievu izrādīšanās un citu pazemošana. Kāpēc gan viņi tā cenšas iesaistīt KHL vairāk ārzemju komandas, bet paši tik domā, kā labāk tās apčakarēt. Tiešām žēl, ka arī sportā viņi saredz tikai un vienīgi politiku. Viss pārējais - kaķim zem astes...

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 16:35, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Nu ko galvu ķīlā licēji un pārējie. Apskatieties 2.periods 39min 37 sek. Ozo nav pat laukumā un pārkāpums ir pret Kr Redlihu un tā otrā pagrūstīšanās seko tikai pēc paliela brīža, kad Redlihs jau paspējis no borta līdz centram aizslidot.
Jā, būs te kāds ieķīlājis savu galvu šodien

     [+] [-]

, 2009-09-24 16:37, pirms 15 gadiem
GaryII rakstīja: Jā, būs te kāds ieķīlājis savu galvu šodien
Jā, turklāt vairākkārtīgi un nelīdzēja arī aicinājumi ar to ķīlāšanu uzmanīties

     [+] [-]

, 2009-09-24 16:47, pirms 15 gadiem
Packa rakstīja: Jā, turklāt vairākkārtīgi un nelīdzēja arī aicinājumi ar to ķīlāšanu uzmanīties
Nav jau pirma reize, kad tas dzekins maigi izsakoties kludas, bet nu galvenais pec iespejas vairak vienadu tekstu tipa "da ja, da ja, golovka ot hu...a" un pec iespejas vairak izsaukuma zimju, lai savu "taisnibu" pieraditu.

     [+] [-]

, 2009-09-24 16:55, pirms 15 gadiem
Jācer, ka šo 5+20 sodu Obšuts un Spartak komanda reāli izcietīs nākamajā DR un Spartak spēlē !!!

     [+] [-]

, 2009-09-24 16:55, pirms 15 gadiem
Starp citu - parsteidz tie, kas brinas par Vitjaz speletaju izveli un speles stilu un lidzjuteju kulturu. Cik atceros, tad runa bija, ka Vitjaz ir balstita uz banditu naudu un acimredzot viniem patik shis iebiedeshanas hokejs. Bet tur jau sikak mushu pashu Naumovs varetu pastastit noteikti, vins tak Vitjaz speleja, kad tie tika augstakas ligas finala un tiesi pret MVD speleja. Toreiz taisni rakstija ka menti pret bandjukiem speles.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-24 17:18, pirms 15 gadiem
varējau diskābeli iedot...

     [+] [-]

, 2009-09-24 17:21, pirms 15 gadiem
bet ko tas isti dod... tikai vina statistika paradisies jaunas soda minutes un vis,, jo reali tas nekadu iespaidu neatstaj....

     [+] [-]

, 2009-09-24 17:27, pirms 15 gadiem
Njaa, ko mums dod taas vinja 5+20 minuutes???

     [+] [-]

, 2009-09-24 17:42, pirms 15 gadiem
kas tad tas par sodu, tā spēle jau sen kā beigusies. It kā vajadzētu taču būt tā ka izlaiž cik tur spēles, bet šitā... var teikt arī ka nekāda soda nav

  +1 [+] [-]

, 2009-09-24 18:12, pirms 15 gadiem
Valmierietis12 rakstīja: Starp citu tiesnes parkapumu pret Ozolinu nekonastateja un nevienu nenoraidiija!!


Es nesaprotu kaa var skatoties video neatskirt to ka viens speletajs spele ar aizsargstiklu (K Redlihs), bet otrs (Ozoliņš) bez tā!

To rupjibu atkartoja vairakas reizes, bet tapat jus esat akli un neko neredzat!
Nu tas ir smieklīgi. Apksaties video! Nevis atkārtojumu, bet spēli - gar bortu slido #9 un atraujas no Saimona. Atkārtojumā var labi redzēt gan stikllu, gan to, ka ir RD standarta ķivere. Ozo spēle ar vecā dizaina ķiveri. Apskaties 2.per. 39.37. Bet šķiet, ka ar tevi diskutēt nav vērts.

     [+] [-]

, 2009-09-24 18:53, pirms 15 gadiem
.

     [+] [-]

, 2009-09-24 21:27, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Jācer, ka šo 5+20 sodu Obšuts un Spartak komanda reāli izcietīs nākamajā DR un Spartak spēlē !!!
nu kā to ņem - labāk lai kas tāds neatkārtojas, bet no šīs spēles par to, ka neizcieta sodu - derētu.
beettt - to vajadzēja konstotēt spēlē, nevis tagad.
bet nu - mēs par Kariyu!

     [+] [-]

, 2009-09-24 22:05, pirms 15 gadiem
nav ko priecāties tas mums neko nedod :/

     [+] [-]

, 2009-09-25 10:36, pirms 15 gadiem
Nesaprotu - ko Jūs ņemās?
1. Nepatīk KHL, lūgtin, spēlējam NHL, vai LHL ?
2. Uzbruka OZO vai K.Rēdliham, nu kas tagad būs? vēl viens 5+20 min?
3. Vispār Ozo tagad ir ASV, ko Jūs viņu te ķidājat.
4. Par tām 5+20. Krievam krieva sods, Latvietim latvieša, nu samierinies, a ja nevari tad neskaties.
5. vienīgais ko līdz galam nesapratu, vakar spēlē kāpēc pēc fināla svilpes viens RD spēlētāhjs bija uz ledus? kas notika? Kā? kāpēc?
Te nu gan līdzīgi kā ar Kambalu vajadzētu apieties....

     [+] [-]

, 2009-09-25 16:13, pirms 15 gadiem
BigRed rakstīja: nopietni??? tas jau neko nemaina! poh, kad statistikā tās 5+20... vajag reālu sodu, nevis uz papīra pāris cipari...
Pilnībā piekrītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja