Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" fiasko Sanktpēterburgā

Kristaps Zālītis

"Dinamo" fiasko Sanktpēterburgā
Maksims Sušinskis (šodien 1+3) gan Jēkabam Rēdliham, gan "Dinamo" bija pārāk ciets rieksts. Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze

Rīgas "Dinamo" hokejisti svētdienas pēcpusdienā izbraukuma mačā Sanktpēterburgā nespēja izrādīt pienācīgu pretestību KHL līderiem SKA hokejistiem, piedzīvojot sagrāvi 1:8 (1:4, 0:2, 0:2).

Jūliuss Šuplers, pēc lieliskā mača pret Maskavas „Dinamo” lēma nomainīt vienu aizsargu pāri, Sotnieka un Cibuļska vietā laukumā sūtot brāļus Rēdlihus. Uzbrucēju virknējumi tika atstāti bez izmaiņām, bet 19.laukuma spēlētāja vietu pieteikumā ieņēma Roberts Bukarts.

Pirmā trešdaļa – nevienādos sastāvos

Iespējamo „play-off” pirmās kārtas dueļa ģenerālmēģinājumu veiksmīgāk sāka mūsējie, jau trešajā minūtē iegūstot divu vīru skaitlisko pārsvaru. Neko patiesi bīstamu gan pusotrā minūtē izveidot neizdevās, turklāt nesekmīgi bija arī drīz sekojošie viesu nākamie divi mēģinājumi izmantot sāncenšiem piešķirto noraidījumu. Tiesneši pirmajā periodā savu darbu darīja ļoti centīgi un skaitliskā vairākuma iespējas bija abām komandām, tādēļ paradoksāli, ka pirmais bīstamais moments mačā radās, spēlējot pieci pret pieci. Mača 12.minūtē SKA izdevās izgājiens divi pret vienu un Edgars Masaļskis bija bezspēcīgs – 0:1.

14.minūtē sarkanā gaisma tika degta arī KHL līderu laukuma pusē. Jānis Sprukts, spēlējot mazākumā, pārtvēra piespēli un uzmeta pa vārtiem, Roberts Ešs ripu atsita, bet palīgā skrejošie SKA hokejisti uztriecās virsū savam vārtsargam, aiz līnijas nogādājot gan Ešu, gan, gan ripu, gan paši sevi. Visā šajā procesā tika izgrūsti vārti, tomēr tiesneši pēc ļoti ilgas atkārtojumu pētīšanas vārtu guvumu nolēma ieskaitīt – 1:1. Rīgas „Dinamo” rezultatīvāko hokejistu sarakstā panākums ļāva Spruktam no piektās vietas pakāpties uz otro.

Diemžēl rīdzinieku prieki bija īsi un Tailera Arnasona noraidījumu pēc ilgstoša aplenkuma vārtu guvumā pārvērta Maksims Šušinskis (1:2). Panākums spārnoja mājiniekus un līdz pārtraukumam laukumā dominēja SKA. Likumsakarīgi 19.minūtē aizsarga Kvjatkovska izrāvienu uz vārtu priekšu nogulēja Arnasons, bet 20.minūtē skaitliskajā mazākumā Krišjānis Rēdlihs cīņā par Masaļska atvairīto ripu nespēja novaldīt Petru Čajaneku, un jau 1:4.

Bez domām par Vareno izglābšanos 2

Divas dienas iepriekš cīņā pret Maskavas „Dinamo” rīdzinieki otrajā trešdaļā spēja lauzt mača gaitu, bet šoreiz SKA šādu iespēju nepieļāva. Lai arī mājinieku spiediens noplaka, tomēr laukumā noteikumus arvien diktēja līgas līderi. Atlika Rodrigo Laviņam doties uz sodīto spēlētāju soliņa, lai SKA mašīna atgādinātu par savu spēku. Čajaneks vārtu priekšā nosedza Masaļski un Zubovs precīzi no zilās līnijas iešāva vārtu stūrī – 33.minūtē jau 1:5. Šī bija pēdējā Edgara kapitulācija šajā mačā, jo Šuplers iespēju novērtēt SKA hokejistu metienu trāpīgumu deva arī Martinam Prusekam. Vārtsargu maiņa mūsējos gan nesapurināja. 36.minūtē pretinieki ieguva lielo skaitlisko pārsvaru un vārtu priekšā izkapāja sesto panākumu – punktu otrajai trešdaļai pielika Antons Buts – 1:6.

Mača pēdējā nogrieznī Pruseks kapitulēja vēl divas reizes. 50.minūtē Sergejs Briļins no nelielas distances iešāva devītniekā, bet 52.minūtē Karsuma noraidījumu jau otrajā (!!!) sekundē pēc piespēles no iemetiena realizēja Maksims Ribins - 1:8.

„Dinamo” šī bija smagākā sagrāve sezonā. Kas līdzīgs vēl tika piedzīvots tikai 24.septembrī, kad Ņižņijnovgorodā ar 2:7 atzinām „Torpedo” pārsvaru.

KHL turnīra tabulā "Dinamo" saglabā astoto vietu Rietumu konferencē, bet pārsvars pār sekotājiem ir necīgs. "Torpedo" atpaliek par vienu punktu, bet no "Severstal" mūsējos šovakar šķirs trīs vai četri punkti. Otrdien mūsējo nākamais mačs tieši pret "Severstal".

SKA – Dinamo Rīga 8:1 (4:1, 2:0, 2:0)

11:22 Čajaneks (Šušinskis, Zjuzins) 1:0, 13:39 Sprukts (Galviņš, maz.) 1:1, 14:29 Sušinskis (Čajaneks, Jašins, vair.) 2:1, 18:05 Kvjatkovskis (Koroļuks) 3:1, 19:45 Čajaneks (Jašins, vair.) 4:1, 32:04 Zubovs (Sušinskis, vair.) 5:1, 36:22 Buts (Sušinskis, vair. x2) 6:1, 49:15 Briļins (Buts) 7:1, 51:21 Ribins (Gorovikovs, vair.) 8:1

Dinamo Rīga

Masaļskis (no 32:04 Pruseks);
J.Rēdlihs – K.Rēdlihs, Karsums – Sprukts – Ankipāns;
Sorokins – Ozoliņš, Hossa – Petrovickis – Arnasons;
Laviņš – Galviņš, Dārziņš – Karija – M.Rēdlihs;
Ņiživijs – Iguldens – Cipulis, Bukarts.

Izmantotie resursi:
khl.ru

Slēpts komentārs: krištianu

 +88 [+] [-]

, 2010-01-24 18:15, pirms 14 gadiem
Ei tu nost gaidīju kaut ko labāku

 +10 [+] [-]

, 2010-01-24 18:15, pirms 14 gadiem
žēl, bet nu... neko darīt! protams, ka pēc tādām spēlēm ik pa 2 dienām spēki apsīkstas! tāpat lielākās uzslavas mūsējiem un veiksmi čerepovetsā! dažreiz ir jāzaudē, lai pēcāk varētu doties cīņā ar jaunu sparu un jauniem spēkiem!zaudējām nejau tāpēc, ka bijām sliktāki, bet gluži vienkārši pārkarsām! PO no SKA īpaši baidīties nevajadzētu! Uz priekšu Dinamo!ar jaunām emocijām cīņā ar čerepovetsu un mitišču! rezultāts uz doto brīdi- 0:0 abos mačos! šīs spēles nebija!

 +89 [+] [-]

, 2010-01-24 18:15, pirms 14 gadiem
Sodienas murgs jaaizmirst un jadoma par nakamo speeli...Sodien nav Dinamo Riga diena..Atriebsimies PF...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:15, pirms 14 gadiem
zel

 +17 [+] [-]

, 2010-01-24 18:15, pirms 14 gadiem
Kā kaķis ar peli...

 +41 [+] [-]

, 2010-01-24 18:15, pirms 14 gadiem
Meistariem neko nepadarit, pietruka ta sportiska niknuma

 +12 [+] [-]

, 2010-01-24 18:15, pirms 14 gadiem
Pilnīgs ZHOPECKY!
Nekas, šī spēle ir ātrāk jāaizmirst...

  +6 [+] [-]

, 2010-01-24 18:15, pirms 14 gadiem
Kautkaa izskatijas , ka vispār necinaas!
Vel viss priekšā jadabū 8. vieta vismaz!

  +6 [+] [-]

, 2010-01-24 18:15, pirms 14 gadiem
Dzive turpinas. Cinja tapat. Veiksmi otrdien!

 +30 [+] [-]

, 2010-01-24 18:15, pirms 14 gadiem
Lai šis PĒRIENS kalpo kā mācība cīņā par Play-off!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:15, pirms 14 gadiem
Bezcerīgi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: ilmis2

  +9 [+] [-]

, 2010-01-24 18:16, pirms 14 gadiem
Ticu, ka šis zaudējums viņus sapurinās vēl vairāk nekā uzvara pār SKA 1. aplī!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:16, pirms 14 gadiem
ko var gribet ja nav neviena vatu gusanas momenta
Slēpts komentārs: Tu saki?
Slēpts komentārs: Sportamīlule

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:16, pirms 14 gadiem
Mani nemaz nesatrauc šis rezultāts ! Pēc šāda zaudējuma, nākamās spēles savāks visus iespējamos punktus ! Līdz 2dienai

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:16, pirms 14 gadiem
Nekas, Čerepovecā būs ok!

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:16, pirms 14 gadiem
nu visa cina vel prieksa

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:16, pirms 14 gadiem
Krieviem ir tads teicien "против лома нет приема'' tas atteicas uz SKA komandu, jo pret tadiem meistariem mums nav ko likt preti, bet nekas galvenais uzvaret otrdien, jo spele izskatas bus par 6 punktiem.

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:16, pirms 14 gadiem
nu shitie ar mums nespēlejas ka Maskavas dinamo.. :0

  +6 [+] [-]

, 2010-01-24 18:16, pirms 14 gadiem
Ātrāk jāaizmirst šī spēle un jāgatavijas nākamajām

  +6 [+] [-]

, 2010-01-24 18:16, pirms 14 gadiem
Ko tu stipram padarīsi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-01-24 18:17, pirms 14 gadiem
šitais vairs neatkārtosies

  +5 [+] [-]

, 2010-01-24 18:17, pirms 14 gadiem
Spēle komentārus neprasa. Neizmantojām tiesnešu dāvanas spēles sākumā..
Sllikti spēlējam vairākumos un vēl sliktāk mazākumā būdami.
Veiksmi parīt.

 +26 [+] [-]

, 2010-01-24 18:17, pirms 14 gadiem
Vismaz sausā nepalikām!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:17, pirms 14 gadiem
Nav ko pārdzīvot par neveiksmēm, priecāsimies par panākumiem! Tā ir tikai spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-01-24 18:17, pirms 14 gadiem
Es jau protams neesmu speciālists, bet man liekas, ka dinamo šodien tā pamatīgi nolažoja
Slēpts komentārs: ilmis2

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:17, pirms 14 gadiem
Interesanta spēle, Ska izpildījumā, tehniski spēlētāji!

Tikuntā šī nebija svarīgākā spēle, šinī izbraukumā!

  -3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:17, pirms 14 gadiem
krištianu rakstīja: Nekas, nekas! Lai tik SKA domā, ka arī play – off viņi mūš šitā masēs’... Nekā nebija, Dinamo šodien vienkārši iemidzina SKA, domājot par paly off! Saņematies dinamieši un nākamajās spēlēs mēs noteikti vinnēsim!!!!!
Tu esi naivs!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:17, pirms 14 gadiem
njaa interesanti ko Dinamo grib darit play off, ja sita tiek pakasts komandai, kura sodien speleja nedaudz pavajinata sastava un viniem nebij ne tuvu play off istais speles noskanojums.

 +11 [+] [-]

, 2010-01-24 18:17, pirms 14 gadiem
Visas spēles garumā, neredzēju pilnīgi neko, ko varētu likt pretī SKA!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:17, pirms 14 gadiem
Kāds kaifs par šo spēli.Un visiem tiem kas vakar nolika torpedo treneri,ka redz tiesneši slikti tiesā.Tagad viss tas bija pret Dinamo.1:8 un tas ir mūsu līmenis.Un neaizmirstat kas nāks pretim Play off ja tur tiks.SKA

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:18, pirms 14 gadiem
Viss ir kārtībā. Tagad tikai jāatkopjās psiholoģiski, fiziski gan daudz maz atpūtās - atslodzi uztaisīja šajā spēlē- tagad uz nākamo spēli uz visu banku. Par Dinamo uzvarām !

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:18, pirms 14 gadiem
Nekas muuseejie atriebsies pret Severstal
Slēpts komentārs: Nastradamus

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:18, pirms 14 gadiem
Es vel ēdājos ka neredzēšu spēli

bet tas ir saprotams, ka uz šo spēli iesim domājot par 6 punktu spēli pret severstal. Ja šeit atdotu visus speekus un galotnē vel zaudētu, un tad otradien spēlētu noguruši pret severstal tad gan būtu ziepes. Bet tagad manuprāt viss ir normāli, tik tas 8 drusku pa augstu tomēr ir :/

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:18, pirms 14 gadiem
kautkāds gregors rakstīja: Vismaz sausā nepalikām!!
Tos jau ar rīdzenieki paši neiesita! SKA paši ripu ar vārtusargu iebidīja vārtos, nelaimes gadījums, laikam jau 0:9 sanāk tad.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:18, pirms 14 gadiem
no wienas puses jau labi - wismaz liks muuseejiem nolaisties uz zemes, jo naakoshaa speele ir ljoti swariiga!

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:19, pirms 14 gadiem
sagrāve vārda tiešā nozīmē, SKA bija vienkāŗši galvu tiesu pārāki
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:19, pirms 14 gadiem
Neveiksmiga spele, kas ir jaaizmirst un jacinas no visas sirds ari turpmak. Ticibu jums es neesmu zaudejis un nezaudeso to nekad, jo jus esat labakie tik un ta. Par playoff!!!

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:19, pirms 14 gadiem
Nu vairākumi joprojām ļoti slikti un arī mazākumos kaut kā spiežamies par daudz pie vārtiem-ļaujot brīvi izspēlēt-tomēr cienīgāku spēli cerēju!Nu nekas-svarīgākā ir otrdiena!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +7 [+] [-]

, 2010-01-24 18:19, pirms 14 gadiem
tādā spēļu grafikā nav vērts uz šādām spēlēm iespringt. SKA mums ne traucēja ne kā. tāpēc nav ko diži pārdzīvot. Spēcīgāki, ir spēcīgāki.
Aizmirsīsim šo spēli un viss būs labi.
Esam nikni tagad.

P.S. Sandis šodien manuprāt labākais
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:19, pirms 14 gadiem
nu vismaz tgd būs mūs nosēdinājuši vietā, spēlēsim ar galvu uz pleciem!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:19, pirms 14 gadiem
Minska:Severstaļ 3:2 B

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:20, pirms 14 gadiem
minska wineeja buliishos!

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:20, pirms 14 gadiem
MINSKA uzvar bullīšos (vismaz)

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:20, pirms 14 gadiem
Draugi ne nemsim sho speeli galvaa un jo labak ne nemsim sho rezultatu galvaa, ka nekaa ar Severstalj buus Cinja loti spraiga! Un cerams muzu uzvara nekur nepzudiis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:20, pirms 14 gadiem
kāds kauns bija šodienas spēli skatīties..... neredzēju vēlmi spēlēt no mūsējo puses....

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:20, pirms 14 gadiem
Normāli. Zināmā mērā zaudējums bija paredzams. Labi arī ka mūsējie bik piebremzēja un neskrēja bezjēdzīgi. Galu galā - jātaupa spēki 2dienai, kad mums būs svarīgāks mačs par šito. Ir ok. Galvenais, tagad saņemties uz otrdienu - niknumu audzēt!

  -2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:21, pirms 14 gadiem
vismaz dirsēj* tagad var labi izpausties tie kas no hokeja saprot tikpat labi kā kaķis no klavieru spēlēšanas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:21, pirms 14 gadiem
Nogurums vīriem ir manāms! Kā nekā šie bija līderi! Malači vīri cīnījās līdz galam!

  -2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:21, pirms 14 gadiem
riat80 rakstīja: kāds kauns bija šodienas spēli skatīties..... neredzēju vēlmi spēlēt no mūsējo puses....
Man, savukārt, kauns lasīt Tavu komentāru!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:21, pirms 14 gadiem
PAtiešām neloģiska sēle - šāds zaudējums brīdī, kad mūsējie ir labākajā formā, protams, acīmredzot ne šajā spēlē, bet ticu, ka nokapāsies kārtīgi līdz galam un būs pozitīvs rezultāts

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:21, pirms 14 gadiem
teiksim tā, šis zaudējums zināmā mērā bija plānots, pietiek uzvarēt pamatlaikā Čeropevecu, kaut vai ar 1-0, un šim 1-8 vairs nekādas nozīmes

  -4 [+] [-]

, 2010-01-24 18:21, pirms 14 gadiem
man jau vairaak liekas ka muuseejie speeleeja sho speeli tipa aizies aizies..neaizies nu i fig snjim..un pareizi vien ir..kaada jeega izlikt visus speekus un zaudeet 2:4 un peec tam cherepovecaa kaa aizshauti kuilji slidinaatos//domaaju ka muuseejie sho speeli vienkaarshi atdeva

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:22, pirms 14 gadiem
sandis444 rakstīja: vai tad shodien tiesneshi slikti tiesaja? Vissi noraidijumi bija pa teemu un bez fantazeshanas.. tiesashana shodien bija ljooti labaa liimenii..
4gols.Čajaneks vārtsarga laukumā,tādus neskaita.Tas nav līmenis kad sākumā sadod un pēc tam trešdaļu klusē.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:22, pirms 14 gadiem
Eomers rakstīja: supler atkaapies!!! masalskis caurums, hossa vacies uz salavat, aaa nee tur tadus 0 ka tevi nevajag, vismaz shodien biji 0
ej ellee idiot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:22, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: vismaz dirsēj* tagad var labi izpausties tie kas no hokeja saprot tikpat labi kā kaķis no klavieru spēlēšanas
youtube.com: YouTube
- charlie schmidt's "cool...

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:22, pirms 14 gadiem
Nav ko ņaudēt. Tīri veselīgs pēriens diezgan pemērotā brīdī. Šodien tāpat punktus nepaņemtu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:23, pirms 14 gadiem
DINAMO IR NE TIKAI JĀTIEK PO,BET JĀTIEK GARĀM ARĪ CSKA,JO 4 X ŠITĀ PA PAKAĻU NEVAJAG

  -3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:23, pirms 14 gadiem
zzeel, ka 10 nesavilka!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:23, pirms 14 gadiem
Labāk šodien nekā parīt, atgūs vismaz realitātes izjūtu.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:23, pirms 14 gadiem
Skataties ziņās: Liepājā viens trakais vecis ekstāzē pārgrieza vēnas..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:23, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: http://www.youtube.com/watch?v=J---aiyznGQ
lol

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:23, pirms 14 gadiem
Mūsējie piekusuši...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:24, pirms 14 gadiem
un Minska arī vinnēja, viss čikiniekā!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:24, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Nav ko ņaudēt. Tīri veselīgs pēriens diezgan pemērotā brīdī. Šodien tāpat punktus nepaņemtu.
Pilnīgi piekrītu, kā saka profilaksei
Tagad tik 2dien japarāda ka esam kaut ko arī no tā iemācijušies

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:24, pirms 14 gadiem
finkelstains rakstīja: DINAMO IR NE TIKAI JĀTIEK PO,BET JĀTIEK GARĀM ARĪ CSKA,JO 4 X ŠITĀ PA PAKAĻU NEVAJAG
Nesatraucies, tās būs tikai trīs spēles

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:24, pirms 14 gadiem
rio rakstīja: zzeel, ka 10 nesavilka!
žeel,ka tev vienu neievilka

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:24, pirms 14 gadiem
Eomers rakstīja: supler atkaapies!!! masalskis caurums, hossa vacies uz salavat, aaa nee tur tadus 0 ka tevi nevajag, vismaz shodien biji 0
0 esi tu!!!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:24, pirms 14 gadiem
Eomers rakstīja: supler atkaapies!!! masalskis caurums, hossa vacies uz salavat, aaa nee tur tadus 0 ka tevi nevajag, vismaz shodien biji 0
atdot savu TV man un vairs neskaties hokeju

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:24, pirms 14 gadiem
Kas ar vairākumiem notiek, pēc šodienas izskatījās, ka pilnīgi nekas, šausma, bet nevajg nokārt deguns, vist tik vēl priekšā.
TIKAI RĪGA TIKAI DINĀMO

  -3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:24, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: "Eerglis neguust slavu uzvarot zvirbuli"

Kjiiniesu paruna
Ar Ērgli būtu jāsaprot RD un ar Zvirbuli SKA? Es uz mutes. Vai arī SKA ir Ērgļi, bet viņiem slava jau ir, kaut kas neštimmē .

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:24, pirms 14 gadiem
Pecspeles komentaaraa Barijs Smits saprotosi izteicaas par RD to ka SKA bija atputusies paaris dienas,bet RD sii jau ntaa speele ik pec dienas...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:24, pirms 14 gadiem
Pec smaga kasiena nak skaista uzvara.
Otrdien torepedai bus sudiga spele

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:24, pirms 14 gadiem
ilmis2 rakstīja: dibeni
Kā es neciešu šitās dir*as! Vienas dienas fani!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:25, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nesatraucies, tās būs tikai trīs spēles
Nebūs sāpīgi.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:25, pirms 14 gadiem
ne pirmais ,ne pēdējais smagais zāģis ! Būs labi

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:25, pirms 14 gadiem
jāgatavojas nākošajām spēlēm es ticu ka mēs vēl spēlēsim po un šī spēle arī uz noguruma fona viņi taču arī tikai cilvēki un nevar no viņiem prasīt tikai uzvaras viņi cenšas un tas jaatdzīst.....

Es par DINAMO!!!

  +8 [+] [-]

, 2010-01-24 18:25, pirms 14 gadiem
nu, ko 2010. gads ir uzsācies ar > zaudējums + 3 uzvaras + zaudējums + 3 uzvaras + zaudējums .. pēc idejas, ja viss turpinās, tad ir jāseko 3 uzvarām

šodien bija bezcerīgi, bet viss turpinās un otrdien būs jau pilnīgi cita spēle !

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:25, pirms 14 gadiem
Nju ja reaali paskataas taisniibai aciis,tad SKA bija divas galvas paaraaka! Tas ir jaatdziist,speelee vienkaarshi izcilu hokeju

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:26, pirms 14 gadiem
Nu nekas, maybe dusmas bik ir bet labak 3 punkti un tgad 0 nevis visaas shitajas 2 speles 0 punktu,par speli varu teikt man izskatijas ka bez uguntinjas speleja, maybe nogurums, savu vartu priekshaa diezgan baali nospeleja, neatblokjeeja savus speletajus un ta radas burzma kur neviens no musu vartsargiem ta ari nespeja uzmineet kur lidos ripa..Centas bet nebija, un ja nav tad nav, 2dien toties sakapasim Severstalju

  +8 [+] [-]

, 2010-01-24 18:26, pirms 14 gadiem
Nu pilns portals ar cikstuliem,nekas traks nav noticis Jagatavojas nakamaijai spelei..

Par dinamo

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:26, pirms 14 gadiem
jo ātrāk aizmirsīs, jo labāk. Vismaz, vienu golu iemetām. Nebūtu vēl to mazākumu .. jāatzīst - spēle nebija laba, lai cik grūti man ir to atzīt, bet nebija Puiši, saņemietiess un 2dien par uzvaru. Sarauj, sarauj, sarauj! Jūs variet labāk, daudz, daudz, daudz labāk

  +4 [+] [-]

, 2010-01-24 18:27, pirms 14 gadiem
Toties , minskieši šodien mums bik palīdzēja .

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:27, pirms 14 gadiem
fanu klubs#13 rakstīja: 4gols.Čajaneks vārtsarga laukumā,tādus neskaita.Tas nav līmenis kad sākumā sadod un pēc tam trešdaļu klusē.
sezona sakuma tadus neskaitija, laiku jau ka khl noteikumi pamainijas

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:27, pirms 14 gadiem
Normāli. Redzot spēli, domāju, ka paņemt kaut punktu šodien tāpat nebija īsti iesējas. Šī spēle nebija īsti ņemama. Labi, ka Sevestaļ paņēma tikai 1 punktu. Mums tagad svarīgi uzvarēt tieši Severstaļ.

  -3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:28, pirms 14 gadiem
Ko jūti kad no biksēm smako???
lukaz23 rakstīja: Ko stipram padarisi,veiksmi Čerepovecā pret severstaļ

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:28, pirms 14 gadiem
Ivars šodien gulēs mierīgi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:29, pirms 14 gadiem
Minska Severstaļam otros iemeta 12sekundes pirms spēles beigām un buļļos vinnēja, vismaz tas mazs plusiņš!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:29, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nebūs sāpīgi.
A kā MnD ar PO? Dzirdēju, ka esot pavisam imūni pret šo kaiti!
Slēpts komentārs: stenlijs

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:29, pirms 14 gadiem
Nu kadreiz vajag ari sadus zagus. Un neesam vienigies ka sosezon viniem zaude. PO ja tiksim bus cita cina un cita motivacija cinities, taka dzivosim redzesim.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:29, pirms 14 gadiem
atriebās par to zaudējumu rīgā un ne jau katreiz mūsējiem spīdēs haļavas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:30, pirms 14 gadiem
Antimaniax rakstīja: Ivars šodien gulēs mierīgi...
Ivars vispār gul mierīgi. Viņš vienīgais esportā jau zin PO rezultātus (tajās spēlēs kurās piedalīsies RD, ja protams vispār piedalīsies)

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:30, pirms 14 gadiem
Šodien džeki bez niknuma ! Un bez tā neuzvarēt !!!!! Nekas , otrdien
Par Dinamo !!!!!!

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:30, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: A kā MnD ar PO? Dzirdēju, ka esot pavisam imūni pret šo kaiti!
Nu neteiktu, ka Rīgas Dinamo nebūtu iespēju vēl iegūt imunitāti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:31, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: A kā MnD ar PO? Dzirdēju, ka esot pavisam imūni pret šo kaiti!
Viņiem būs Zvaigžņu spēle. Kruts pasākums!

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:31, pirms 14 gadiem
Nu ko ,lai saka ... SKA ir patiešām lieliska komanda un manuprāt galvenie favorīti Gagarina kausa izcīņā.

Tā jau arī novēlētu viņiem iegūt Gagarina kausu ,bet zinot ,to ,ka ,ja mūsējie iekļūs play off būs jāspēlē tieši pret šo komandu (pieļauju ,ka 7. vietu tomēr nav reāli aizķert mums) es to viņiem pašlaik vēl nenovēlu

  -4 [+] [-]

, 2010-01-24 18:31, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: A kā MnD ar PO? Dzirdēju, ka esot pavisam imūni pret šo kaiti!
Kā pa viļņiem, visticamāk playoff nespīd, lai gan es labprāt redzētu play-off kapājamies Peltonenu, Mezinu, Vananenu pret Jašinu, Ešu, Zubovu, tas būtu kā saldais ēdiens, tieši tehniskajā izpildījumā.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:32, pirms 14 gadiem
speeleeja muuseejie labi,tikai Ska bija aktiivaaki

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:32, pirms 14 gadiem
Leģionārs rakstīja: Pirmkārt nevis fiasko bet smaga sagrāve.Otrkārt man šī spēle lika aizdomāties,kas notiks,ja Masaļskim spēle neaizies olimpiādē,būs totālas sagrāves jo mums nav otra tikpat laba vārtsarga.
Pirmkārt viņi visi ir tikai cilvēki! Otkārt pēc spēka daudzuma ko patērējām pret MD būtu neiespējami panākt to, ali rezultāts būtu 8:1 mūsu labā!

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:32, pirms 14 gadiem
Tiksviksvuku rakstīja: Man, savukārt, kauns lasīt Tavu komentāru!
tu esi vienkārši nožēlojams, ja tu šo spēli skatījies ar prieku un patiku

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:32, pirms 14 gadiem
Spele galigi nevedas musejiem bet SKA krita ieksa viss kas vareja iekrist. Vartsargus ipasi nav ko vainot vienkarsi neveicas + vartu prieksa SKA darija ko gribeja. Aizsargiem musejiem vajadzetu nedaudz asak spelet pie saviem vartiem!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:32, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nu nezinu gan, vai RD no tā visa būs ko mācijušies.
Tas nu būtu idiotiski ja Tu paziņotu ka zini...

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:32, pirms 14 gadiem
Kaut ka galigi nevar to Karsumu maca pamanit atskiriba no Mikela Sasas un Jankas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:33, pirms 14 gadiem
ir ok! Bus labakas apēles

  -3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:33, pirms 14 gadiem
augstāk par savu pakaļu jau neuzleksi pley off ja tiksim būs jāspēlē pret ska visticamāk un rezultāts būs 4-0 ska labā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:33, pirms 14 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Kaut ka galigi nevar to Karsumu maca pamanit atskiriba no Mikela Sasas un Jankas
Tieši to pašu pamanīju, Karsums šodien nekāds!

  +4 [+] [-]

, 2010-01-24 18:33, pirms 14 gadiem
Tapat neviens negaidija ka bus 3 punkti no 6 pec pirmajam divam izbraukuma spelem.Tagad jauzvar loti svariga spele pret Severstal un esam astotnieka.......

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:33, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Tos jau ar rīdzenieki paši neiesita! SKA paši ripu ar vārtusargu iebidīja vārtos, nelaimes gadījums, laikam jau 0:9 sanāk tad.
Neceri, ka otrreiz tā zaudēsim. Notraus asariņu un sāc just līdzi vietējiem.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:33, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Ar Ērgli būtu jāsaprot RD un ar Zvirbuli SKA? Es uz mutes. Vai arī SKA ir Ērgļi, bet viņiem slava jau ir, kaut kas neštimmē .
nja... attapība nav tava stiprā puse
p.s. par ko tu tā rēc un esi "uz mutes",ja ne s*da nesaprati?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:33, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Nu neteiktu, ka Rīgas Dinamo nebūtu iespēju vēl iegūt imunitāti
Taču Minska to jau ir ieguvusi, pie tam otro gadu pēc kārtas...
Slēpts komentārs: Krokodils

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:34, pirms 14 gadiem
riat80 rakstīja: tu esi vienkārši nožēlojams, ja tu šo spēli skatījies ar prieku un patiku
Tu esi vienkārši nožēlojams, ja nespēj pieņemt to, ka visas spēles nevar nospēlēt izcili!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-01-24 18:35, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Interesanti vai rīdzenieki vispār ir dzirdējuši par vārdu tehnika kaut ko? Kādus golus meta SKA iekšā šodien, vienkārši prieks skatīties, lieliska spēle, vismaz vienas komandas izpildījumā.
Nu tad kļūsti par SKA fanu un atā, atā!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:35, pirms 14 gadiem
Basis09 rakstīja: Tieši to pašu pamanīju, Karsums šodien nekāds!
Ko tu gaidiji ? Vārtus katrā spēlē?
Viņš nav tas tehniskākais spēlētājs, turklāt viņa slidojums,patreiz, nav KHL līmenī.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:35, pirms 14 gadiem
Tāpat mēs viņus atbalstam un atbalstisim arī pēc šādām sagrāvēm!!!

gan jau mēs vēl visiem parādīsim!!!

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:35, pirms 14 gadiem
ĪSTENĪBĀ PĒC UZVARĀM PEC METALURGU,SPARTAKU,M DINAMO VISI FANI KRITA EIFORIJA UN SĀKA SAPŅOT BET ŠĪS UZVARAS VAR PIELĪDZINĀT PIEM LV IZLASES UZVARĀM PRET RUS PRET CAN,UN ŠĪS UZVARAS NOTIEK VAIRĀKU LAIMĪGU APSTĀKĻU SAKRITĪBAS DĒĻ,NU NEVAR NE DINAMO NE MŪSU IZLASE SISTIES KATRU SPĒLI AR TĀDIEM GRANDIEM KĀ SKA KĀ LĪDZĪGS AR LĪSDZĪGU TĀ IR KOMANDA KAM IR CITS LĪMENIS UN DAUDZ AUGSTĀĶI MĒRKI!!! pRET ŠĀDĀM KOMANDĀM GADĀS UZVARAS BET RETI UN PĀR TĀM RETAJĀM UZVARĀM KĀ PRET M DINAMO UN METALURGU IR JĀPRIECĀJAS!!!

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:35, pirms 14 gadiem
labāk lai palaiž vienu maču un tā kārtīgi nekā visus tā it kā ņem it kā neņem un nekas nesanāk.... UZ priekšu DINAMOOOOOOOOOO O!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!

  +7 [+] [-]

, 2010-01-24 18:36, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pie pirmsspēles apraksta gan nebija ne ziņas no tā,ka šodien RD varētu nepaņemt kādu punktu. Lielākā daļa rakstija,ka CKA esot tīri ņemami.
Skatos Tu šodien atkal tāds runīgs esi palicis... Pēc pēdējām spēlēm Tevi šeit nevarēja manīt, es jau satraucos, ka Tev internetu nogriezuši

  +7 [+] [-]

, 2010-01-24 18:36, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Aptuveni zinu gan kāds būs rezultāts,ja RD spēlēs Play Off. Ne sliktāks kā pērn (manā izpratnē),bet tikai pretinieks būs cits un stiprāks.
Nu zinot cik reizes savās prognozes esi aptaisījies vairak nekomentēšu

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:36, pirms 14 gadiem
Kaspars1984 rakstīja: ĪSTENĪBĀ PĒC UZVARĀM PEC METALURGU,SPARTAKU,M DINAMO VISI FANI KRITA EIFORIJA UN SĀKA SAPŅOT BET ŠĪS UZVARAS VAR PIELĪDZINĀT PIEM LV IZLASES UZVARĀM PRET RUS PRET CAN,UN ŠĪS UZVARAS NOTIEK VAIRĀKU LAIMĪGU APSTĀKĻU SAKRITĪBAS DĒĻ,NU NEVAR NE DINAMO NE MŪSU IZLASE SISTIES KATRU SPĒLI AR TĀDIEM GRANDIEM KĀ SKA KĀ LĪDZĪGS AR LĪSDZĪGU TĀ IR KOMANDA KAM IR CITS LĪMENIS UN DAUDZ AUGSTĀĶI MĒRKI!!! pRET ŠĀDĀM KOMANDĀM GADĀS UZVARAS BET RETI UN PĀR TĀM RETAJĀM UZVARĀM KĀ PRET M DINAMO UN METALURGU IR JĀPRIECĀJAS!!!
Nebļauj, te nav kurlo!

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:36, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Nu zinot cik reizes savās prognozes esi aptaisījies vairak nekomentēšu
Tu domāji Genu?

  +5 [+] [-]

, 2010-01-24 18:37, pirms 14 gadiem
Eomers rakstīja: supler atkaapies!!! masalskis caurums, hossa vacies uz salavat, aaa nee tur tadus 0 ka tevi nevajag, vismaz shodien biji 0
Vācies no Latvijas te tādus k r o p ļ u s kā tevi nevajag!!!!!!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:37, pirms 14 gadiem
pagaidam primarais ir saglabat vietu PLAY OFF zona, nakoshais solis bus PARVARET PIRMO KARTU nu un talak, nav ko melachitsa, jasitas par iespeju iegut kausu!
P.S. 1988. gada no DINAMO ari nekas netika gaidits

  +4 [+] [-]

, 2010-01-24 18:37, pirms 14 gadiem
zhel.gribejas vel vienu brinumu,ska bija neliels partraukums musejiem smagas speles ik pardienas.lai vinetu monstrus ka ska vajag ipashu noskanjojumu un svaigus spekus.lai vai ka beigsies sezona dinamo ir labakie un galvenais ka augstak par minsku.

  +4 [+] [-]

, 2010-01-24 18:37, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Skatos Tu šodien atkal tāds runīgs esi palicis... Pēc pēdējām spēlēm Tevi šeit nevarēja manīt, es jau satraucos, ka Tev internetu nogriezuši
Kas var būt labāks ja zaudē komanda kura Ivaram neinteresē! Prieks mājās un komentu jūra internetā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:38, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Interesanti vai rīdzenieki vispār ir dzirdējuši par vārdu tehnika kaut ko? Kādus golus meta SKA iekšā šodien, vienkārši prieks skatīties, lieliska spēle, vismaz vienas komandas izpildījumā.
Nu,ja RD butu atputushies taa kaa SKA(5 dienas),tad ari mestu tik pat labi.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:38, pirms 14 gadiem
gagarina kausu mūsējie nekad mūžā neiegūs

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:38, pirms 14 gadiem
mitins rakstīja: kaads pirmit teica ka sis vareetu PO generelameginajums bet ziniet man sis generalmeginajums patika
kāds pirmīt teica, ka tu varētu pazust no šejienes, bet ziniet, man šī ideja patika

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:38, pirms 14 gadiem
Iepriekšēja spēle pret SKA bija tāda, atmoda. Cerams ,ka šī nebūs iazmikšanas spele. Ļoti ceru. DINAMO RĪGA UZ PRIEKŠU

  +4 [+] [-]

, 2010-01-24 18:39, pirms 14 gadiem
jankels38 rakstīja: gagarina kausu mūsējie nekad mūžā neiegūs
tu smadzenes arī nē, bet, vai tāpēc mēs tevi apvainojam? NĒ

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:39, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Tu domāji Genu?
Gena ir svojaks

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:39, pirms 14 gadiem
neliela paardoma par shiem izcilajiem faniem (wismaz winji sewi taa deewee)...peec katras uzwareetas speeles lasu komentus - Spruksts zweeers, Edzha monstrs, Sorokins labaakais aizsargs khl, utt...
un tad mees smagi zaudeejam komandai, kas shobriid ir labaakaa komanda khl...un tad tik war atklausiities komentaarus par to kursh ir caurums, kursh ir nulle, kuru wajag izmest, kursh smird, kursh nekad hokeju naw maaceejis speeleet, utt.(rupjaakus komentaarus nemineesim)...
piemeeram mans wiedoklis par sho speeli ir taads, ka muus apspeeleeja newienaados sastaawos, un izteereetaas emocijas peedeejaas trijaas speelees bija pa daudz, lai chalji shodien sanjemtos! 1:2 wai 1:8?? tabulaa taapat 0 punktu klaat! buus wismaz muuseejie nolaidushies uz zemes, jo naakoshaa speele prieksh PO ir jaanjem, lai tur wai kas!
weiksmi turmaakajaas speelees, ceram uz PO, un tad jau redzees kaa ar to Ska buus!

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:39, pirms 14 gadiem
Skaidrs,ka spēli atdeva. pirmajā trešdaļā pamēģināja,nesanāca lielais vairākums,dabūja iekšā un nolēma netērēt lieki spēkus. Labāk pietaupītes vienīgi rezultāts pagalam nesmuks sanāca,bet nekas,bija labākā pret SKA un nu ir arī sliktākā pret SKA.

  -2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:40, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Neņem viņus galvā,jo kaut kā džekiem savs niknums ir jaizgrūž,kas uzkrājies pa šis spēles laiku.
Bet forši spēlē tas Cka,ne????
Tehnika, tas izsaka visu, mūsējie tikai pērn ielekuši lielajā KHL(RSL) vilcienā tikai tagad sāk kaut ko rādīt, bet nu tāpatās tehnika un ātrums, lietas, kuras rīdzeniekiem nav un tuvākajā laikā nez vai būs. Piekrītu, ka līmē bortos gan rīdzenieki iespaidīgi, bet ja tu nevari noķer, tu nevari ielīmēt, bet ja tu nevari noķert, tad tas pret meistarīgu komandu kā SKA nozīmē zaudētus vārtus.

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:40, pirms 14 gadiem
inuss rakstīja: neliela paardoma par shiem izcilajiem faniem (wismaz winji sewi taa deewee)...peec katras uzwareetas speeles lasu komentus - Spruksts zweeers, Edzha monstrs, Sorokins labaakais aizsargs khl, utt...
un tad mees smagi zaudeejam komandai, kas shobriid ir labaakaa komanda khl...un tad tik war atklausiities komentaarus par to kursh ir caurums, kursh ir nulle, kuru wajag izmest, kursh smird, kursh nekad hokeju naw maaceejis speeleet, utt.(rupjaakus komentaarus nemineesim)...
piemeeram mans wiedoklis par sho speeli ir taads, ka muus apspeeleeja newienaados sastaawos, un izteereetaas emocijas peedeejaas trijaas speelees bija pa daudz, lai chalji shodien sanjemtos! 1:2 wai 1:8?? tabulaa taapat 0 punktu klaat! buus wismaz muuseejie nolaidushies uz zemes, jo naakoshaa speele prieksh PO ir jaanjem, lai tur wai kas!
weiksmi turmaakajaas speelees, ceram uz PO, un tad jau redzees kaa ar to Ska buus!
+
Slēpts komentārs: stenlijs

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:40, pirms 14 gadiem
Bertuzzi rakstīja: pagaidam primarais ir saglabat vietu PLAY OFF zona, nakoshais solis bus PARVARET PIRMO KARTU nu un talak, nav ko melachitsa, jasitas par iespeju iegut kausu!
P.S. 1988. gada no DINAMO ari nekas netika gaidits
Negribu sačakarēt tavas sapņu pilis, bet Dinamo 88 ļoti palīdzēja brālīgo republiku jaunekļi. Šajā Dinamo varbūt tikai Hossa ir viņu līmenī..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:41, pirms 14 gadiem
WILDE rakstīja: Apkaunojoša sagrāve... Spēli noraka ļoti vājā spēle nevienādos sastāvos- vairākums bija vnk tizls (ja spēlējot pusotru minūti 5:3, DR pirmie gūtu vārtus, mačs būtu pavisam citāds), un arī mazākumā dinamieši bija pilnīgi bezpalidzīgi pret pīteriešu monstrālo pirmo maiņu. Protams, SKA ir līgas līdervienība, bet dinamieši šosezon ir uzvarējuši vairākus grandus, t.sk. arī to pašu SKA.
Bet laikam ir taisnība teicienam "Augstāk par d..u neuzleksi"...
nu lai gan plānotiem zaudējumiem neticu, taču izskatijās tieši pēc tā... nu ir viņi meisterīgi utt, nu bet ne jau tik lai mūs pie līdzīgas atdeves šitā drāztu... vienādie,nevienādie sastāvi... nebij vienkārši cīņas... vai tikai man vienam likās ka Karsums kautkā neredzams???

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:41, pirms 14 gadiem
stenlijs rakstīja: "Dinamo" uzvarēto spēļu sērija pārtrūka Sanktpēterburgā, kur ar 1:8 tik zaudēts turnīra līderei SKA. Zaudējumus ar šādu rezultātu parasti sauc par sagrāvēm...
....
Cik ilgi šito referātu rakstīji?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:42, pirms 14 gadiem
Pretīgi lasīt tos komentārus, kur tagad noliek Dinamo. Kas tie vispār par faniem? Kad uzvar - tad visi priecīgi, kad zaudējam (līgas līderiem) !!! tad Karsums tāds, Ņiživijs tāds, Sorokins tāds.. KAUNS
P.S. varbūt kāds zin, kurš ieguva labākā spēlētāja balvu mūsu komandā? (Domāju, ka varbūt Sorokins)

  -2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:42, pirms 14 gadiem
viesis 71 rakstīja: Nu,ja RD butu atputushies taa kaa SKA(5 dienas),tad ari mestu tik pat labi.
Tikai un vienīgi teorija, tu jau esi pamanījis gan jau, kas notiek ar RD pēc lielām pauzēm, pieļauju, ka pēc OS atlikušajās 4 spēlēs, kuras ir izbraukumā būs 4 zāģi, turklāt šīs uzvaras RD varētu būs svarīgas, taču pārorientēšanās uz KHL pēc OS varēs izšķirt play-off likteni.

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:43, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Mazāk,vajag d..st,vecīt,jo ļoti labi zini,ka es komentēju arī spēles kurās RD uzvar.
Nepaliec līdzīgs pokemoniem.
Vienigais kam es varu palikt līdzīgs tas esi tu. Un es neviena vieta neteicu ka nekomente RD uzvarētās spēles. Lasi ko rakstu nevis filozofē.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:43, pirms 14 gadiem
jankels38 rakstīja: gagarina kausu mūsējie nekad mūžā neiegūs
Tad jau tu nekad nepabeigsi 6 klasi sīkais

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:43, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Pie pirmsspēles apraksta gan nebija ne ziņas no tā,ka šodien RD varētu nepaņemt kādu punktu. Lielākā daļa rakstija,ka CKA esot tīri ņemami.
un viena Ilze rakstīja, ka CKA neko nevajag un viņi pat atdošot spēli Nezini tādi Ilzi?

Kaut kā forši esi iekārtojies.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:43, pirms 14 gadiem
inuss rakstīja: neliela paardoma par shiem izcilajiem faniem (wismaz winji sewi taa deewee)...peec katras uzwareetas speeles lasu komentus - Spruksts zweeers, Edzha monstrs, Sorokins labaakais aizsargs khl, utt...
un tad mees smagi zaudeejam komandai, kas shobriid ir labaakaa komanda khl...un tad tik war atklausiities komentaarus par to kursh ir caurums, kursh ir nulle, kuru wajag izmest, kursh smird, kursh nekad hokeju naw maaceejis speeleet, utt.(rupjaakus komentaarus nemineesim)...
piemeeram mans wiedoklis par sho speeli ir taads, ka muus apspeeleeja newienaados sastaawos, un izteereetaas emocijas peedeejaas trijaas speelees bija pa daudz, lai chalji shodien sanjemtos! 1:2 wai 1:8?? tabulaa taapat 0 punktu klaat! buus wismaz muuseejie nolaidushies uz zemes, jo naakoshaa speele prieksh PO ir jaanjem, lai tur wai kas!
weiksmi turmaakajaas speelees, ceram uz PO, un tad jau redzees kaa ar to Ska buus!
+1

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:43, pirms 14 gadiem
Ļoti skatāma spēle..krievu izpildījumā.

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:43, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Negribu sačakarēt tavas sapņu pilis, bet Dinamo 88 ļoti palīdzēja brālīgo republiku jaunekļi. Šajā Dinamo varbūt tikai Hossa ir viņu līmenī..
vienalga kas palīdzēja, bet fakts ir ka no viņiem neko negaidīja, knapi ielēca labako astotnieka

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:44, pirms 14 gadiem
Filja87 rakstīja: Nju ja reaali paskataas taisniibai aciis,tad SKA bija divas galvas paaraaka! Tas ir jaatdziist,speelee vienkaarshi izcilu hokejubut ari pret
nu ja reali,tad sitadiem rezultatiem vajadzeja but pret Dinamo Maskava un Spartak ,bet lielas halavas,vai ari kaut kas cits palidzeja tikt pie punktiem.................????????????????????
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:44, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Šo spēli var nosaukt,par nepaklausīgā puišeļa paraugpēršanu. SKA patiešām zvērā nospēlēja. Kvartets Jašins,Sušinskis,Čejaneks," Zubosv ",vienkārši mākslinieki.
Protams izskatījās briesmīgi,bet RD pat nesāka spēlēt kā to māk ja grib un īpaši pat neskrēja un necentās uzvarēt vai lauzt spēles gaitu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:44, pirms 14 gadiem
prosta J.Redlihs šodien ne vienam pa muti ne iesita!!!

  -2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:44, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Negribu sačakarēt tavas sapņu pilis, bet Dinamo 88 ļoti palīdzēja brālīgo republiku jaunekļi. Šajā Dinamo varbūt tikai Hossa ir viņu līmenī..
Ļoti palīdzēja vai krietni palīdzēja, kā tad būs?

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 18:45, pirms 14 gadiem
Ir jau arī kaut kad jāzaudē līdz šim mums bija 6 uzvaras no 7!
Labi ,ka vismaz šis zaudējums bija pret KHL līdervienību!
Tikai žēl ,ka ar tik lielu rezultātu!
Bet Nenokariet galvas un ceram uz nākošo spēli!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:46, pirms 14 gadiem
mazais esporta lietotājs rakstīja: Diezgan dīvaini, cik saprotu šodien atkal RD spēli skatījies? Kas tad noticis? Kāpēc neskaties vairs MnD spēles? Kā PO cerības praktiski zudušas tā uzreiz vairs neskaties? Diezgan nesmuki no tāda "fana" puses
Nu nevajagčalim vienkārši nenoveicās ar komandas izvēli. Nākošgad ņems Salavatu un tad varēs ''fanot'' ilgāk
Slēpts komentārs: Andis 28

  +4 [+] [-]

, 2010-01-24 18:47, pirms 14 gadiem
izskataas ka te pusei ir taa ja vinnee tad viss tas labaakais, bet ja zaudee nu ta noliek kaa vien maak. nu neesat tad tie labaakie fani

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:47, pirms 14 gadiem
Par Sušinska neiekļaušnu izlasē vēl Bikovs paraudās, kad būs pakāsta spēle par bronzu! Un ja godīgi, tad Fjodorovs patreiz ir tikai blāva Jašina ēna. Lai viņiem veicās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:49, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Ļoti palīdzēja vai krietni palīdzēja, kā tad būs?
Par to var diskutēt. Ko es gribēju teikt, nevar salīdzināt kāda bija distance starp RD 88 un tā gada labākajām komandām ar Šodienas RD un SKA, Salavatu

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:49, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nevajag nevienam palikt līdzīgam,bet esi tāds kāds esi.
Es neteicu ka taisos palikt. Tu teici ka es paliekot, es tik noradīju virzienu ja ta līdzināšanas vispar notiks

  +5 [+] [-]

, 2010-01-24 18:50, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Mazāk,vajag d..st,vecīt,jo ļoti labi zini,ka es komentēju arī spēles kurās RD uzvar.
Nepaliec līdzīgs pokemoniem.
Tos pāris kautrīgos komentārus pēc RD uzvarām nevar salīdzināt ar to verbālo caureju, kuru esi noķēris šodien.

  -4 [+] [-]

, 2010-01-24 18:51, pirms 14 gadiem
Kharlamovs123 rakstīja: Tev tas ir atklājums, mūsu divkosīgais fans ? Lielākā daļa ir divkosīga visā ! Pajautā šādam fanam pirms spēles kam ir vairak izredzu un kurā komandā spēlē meisterīgaki spēlētaji ? Un nedod dievs tu pateiksi,ka tas ir SKA
Bet SKA ir meistarīgāki, tu taču pats redzēji spēli, teiksim kā Kviatovskis meistarīgi apstrādāja ripu un iemeta tiešām skaistu golu, vai kā Ribins iemeta jau otrajā sekundē varākumā, tā ir tiešām meistarība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:51, pirms 14 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Par to var diskutēt. Ko es gribēju teikt, nevar salīdzināt kāda bija distance starp RD 88 un tā gada labākajām komandām ar Šodienas RD un SKA, Salavatu
Var mazliet sīkāk par to atšķirību?

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:52, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Bet SKA ir meistarīgāki, tu taču pats redzēji spēli, teiksim kā Kviatovskis meistarīgi apstrādāja ripu un iemeta tiešām skaistu golu, vai kā Ribins iemeta jau otrajā sekundē varākumā, tā ir tiešām meistarība.
varētu padomat ka kāds apšauba SKA pārakumu klasē...

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:52, pirms 14 gadiem
Nu ko lai saka - šodien nebija tā spēle un tie apstākļi, kad varēja aizķerties. Tādam SKA, kāds bija šodien neko nepadarīsi. Ne miņas par kaut kādu atslābumu. Laikam jau ļoti gribēja atriebties par zaudējumu Rīgā. Nekas play-offos viss būs savādāk.

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:52, pirms 14 gadiem
nuy neko

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:53, pirms 14 gadiem
Nu šajā spēlē punktu nav, 2:1 vai 10:1, nav starpības!!! Vienk šoreiz nav punktu! vēl saglabājam 8.vietu jāņem punktu nākamajās spēlēs.

  +5 [+] [-]

, 2010-01-24 18:53, pirms 14 gadiem
labāk šodien 1:8 un otrdien 1:0 nekā šodien 2:3 un otrdien 0:1!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2010-01-24 18:55, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: varētu padomat ka kāds apšauba SKA pārakumu klasē...
Man nepatīk, ka uz lietām neskatās reāli, daudzi safanojušies tagad, ka play-ofā SKA tiks ņemti vienos vārtos, bezmazvai. Protams spēle sākas no 0:0 , bet vai tad teiksim Liepājas metalurgs varētu uzvarēt play-off sērijā Sanhosē Sharks, nu ne taču, augstāk par savu sēžamo neuzleksi kā saka, RD protams jāturpina attīstīties taču redzot lielos finansiālos caurumus un izteikumus par nākamo KHL sezonu māc šaubas, bet tas jau cits stāsts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:58, pirms 14 gadiem
mazais esporta lietotājs rakstīja: Ok, ja runājam par šodienas spēli, tad man personīgi patika atmosfēra kāda bija arēnā. Šķiet, ka tā ir vienīgā arēna (neskaitot Habarovsku) Krievijā (KHL ietvaros), kur tribīnes bija piepildītas. Un līdzjutēji brīžiem arī diezgan aktīvi atbalstīja mājiniekus Žēl ka tā nav visur
nu vel ir Omska
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 18:59, pirms 14 gadiem
yankeezulu rakstīja: Nu ko lai saka - šodien nebija tā spēle un tie apstākļi, kad varēja aizķerties. Tādam SKA, kāds bija šodien neko nepadarīsi. Ne miņas par kaut kādu atslābumu. Laikam jau ļoti gribēja atriebties par zaudējumu Rīgā. Nekas play-offos viss būs savādāk.
ja kaut kada mistiska veida ieklus play-offos tad visi rezultati bus ka sodien,diemzel ,bet tads nu ir musu limenis........

     [+] [-]

, 2010-01-24 18:59, pirms 14 gadiem
Главный тренер ХК СКА Барри Смит после матча с рижским "Динамо" (8:1) дал комментарии об игре

- Столь крупный счёт объясняется тем, что у нашей команды с понедельника не было матчей, а рижане провели на неделе два трудных поединка. Поэтому, после того как в первом периоде нам повезло реализовать практически все наши моменты, "динамовцы" так и не смогли "вернуться" в игру.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 19:01, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Ļoti žēl,bet teiksim MnD spēles no jaunās arēnas es personīgi redzēt nevaru,jo KHL TV man nav pieejams ,bet KHL RU mājas lapā viņas nerāda. Un šodienas spēli ar Severastaļ KHL RU arī nerādija.
Tad ej pie sava drauga kuram ir tas baltkrievu sporta kanals satelita, gan jau sie radija speeli!!

  -2 [+] [-]

, 2010-01-24 19:01, pirms 14 gadiem
krahs rakstīja: ja kaut kada mistiska veida ieklus play-offos tad visi rezultati bus ka sodien,diemzel ,bet tads nu ir musu limenis........
Tad jau atkal var sāk čīkstēt, ka esam maza valsts, nav naudas, nav sistēmas, nav treneru, tā tas iet pa rinķi vien, pa rinķi vien, bet ar hokeju taču pasaule nebeidzas, ne tā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-01-24 19:02, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Man nepatīk, ka uz lietām neskatās reāli, daudzi safanojušies tagad, ka play-ofā SKA tiks ņemti vienos vārtos, bezmazvai. Protams spēle sākas no 0:0 , bet vai tad teiksim Liepājas metalurgs varētu uzvarēt play-off sērijā Sanhosē Sharks, nu ne taču, augstāk par savu sēžamo neuzleksi kā saka, RD protams jāturpina attīstīties taču redzot lielos finansiālos caurumus un izteikumus par nākamo KHL sezonu māc šaubas, bet tas jau cits stāsts.
Vienmer esmu uz lietam skatījie reāli, protams ar savu subjektivitātes devu, jo esmu vienas komandas atbalstītājs. Tapēc pārsvara vispār atturos no prognozem.
Bet Tu jau attiecība uz MnD lec tai pašā grāvī kur RD satrakojušies tīņi. Tik klārē ka Rīga ņems labi ja 3 punktus mēnesī un ka Minska visus plēsīs Redz, pat parcelšanās uz jauno halli nedeva tevis deklarēto izšķirošo uzrāvienu.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 19:02, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Nu,bet ar 1:8 arī nezaudētu.
Varēja būt pat 0:8,bet CKA čaļiem nepaveicās pašiem iestumt ripu vārtos.
Tavi LM vismaz ir pasargāti no sāpīgiem zaudējumiem play off

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 19:02, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Es esmu pārliecinājies,ka ar lielāko daļu līdzjutēju (pat ja nav tas pats karstasinīgākais) par šādām tēmām nav diži vērts diskutēt,jo tas ir kā pret sienu skriet ar cerību izsist tajā caurumu.
Tam nav jēgas,un es pat vairs īpaši necenšos to darīt.
Vienīgi ar matuli un Puči šad tad padiskutēju ko vairāk.
Nu paga, paga! Čaļi padomājiet ko rakstiet? Salīdzināt RD vs CKA un teikt ka tas ir gandrīz tas pats kas LM vs Sharks. Nu pļac, tas jau ir populisms. Skaidrs, ka jums šitas ir saldais ēdiens, taču vajag nedaudz reālāk lietas vērtēt!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 19:04, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tagad Tu blefo, jo es nerakstiju,ka CKA zaudēs.

IIZ 70, 11:45, pirms 7 stundām

Kārtējā komanda kurai vairs neko nevajag uz šo brīdi.
Atliek vien cerēt,ka vismaz viņi cienīs savus līdzjutējus, un tāpēc cīnīsies ar pilnu atdevi visu spēli.
Pretējā gadijumā man palieks aizvien mazāk ticības šim pasākumam ko sauc par KHL.
ideāli uzrakstīts

Ja CKA zaudētu, tad;
''Kārtējā komanda kurai vairs neko nevajag uz šo brīdi'',''Pretējā gadijumā man palieks aizvien mazāk ticības šim pasākumam ko sauc par KHL''

Ja uzvar ; Atliek vien cerēt,ka vismaz viņi cienīs savus līdzjutējus, un tāpēc cīnīsies ar pilnu atdevi visu spēli


Tad jau labi vien ir ka CKA nezaudēja, savādāk pat bai iedomāties kādas sazvērestības teorijas tu te attīstītu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2010-01-24 19:05, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Es esmu pārliecinājies,ka ar lielāko daļu līdzjutēju (pat ja nav tas pats karstasinīgākais) par šādām tēmām nav diži vērts diskutēt,jo tas ir kā pret sienu skriet ar cerību izsist tajā caurumu.
Tam nav jēgas,un es pat vairs īpaši necenšos to darīt.
Vienīgi ar matuli un Puči šad tad padiskutēju ko vairāk.
Prieks ka esi pacēlies Pučes/Matuļa līmenī. Vismaz viens no visa esporta bara progresē.

     [+] [-]

, 2010-01-24 19:06, pirms 14 gadiem
Aizmirstam un gatavojamies nākamajai spēlei.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 19:07, pirms 14 gadiem
ja spēlējot 5 pret 3 pie vienāda rezultāta netiek gūti vārti, tad tā komanda 90% zaudēs, kā tas bija spēles sākumā bija...

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 19:07, pirms 14 gadiem
libertines rakstīja: ideāli uzrakstīts

Ja CKA zaudētu, tad;
''Kārtējā komanda kurai vairs neko nevajag uz šo brīdi'',''Pretējā gadijumā man palieks aizvien mazāk ticības šim pasākumam ko sauc par KHL''

Ja uzvar ; Atliek vien cerēt,ka vismaz viņi cienīs savus līdzjutējus, un tāpēc cīnīsies ar pilnu atdevi visu spēli


Tad jau labi vien ir ka CKA nezaudēja, savādāk pat bai iedomāties kādas sazvērestības teorijas tu te attīstītu
Vai ne?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 19:09, pirms 14 gadiem
mēs taču fanojam par DINAMO nevis PRET!!!! Protams kritizēt jau ir viegli, bet paskatīties reāli ir grūtāk!!!

Tomēr pēdējaa laikaa dinamo mūs vairāk priecē un tas ir jānovērtē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 19:09, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Prieks ka esi pacēlies Pučes/Matuļa līmenī. Vismaz viens no visa esporta bara progresē.
Man Matulis visu laiku asociējas ar to, ka viņš pirms vienas spēles teica, ka viņam un Novākam abiem garšojot rums ar kolu.

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 19:09, pirms 14 gadiem
rufus7 rakstīja: sita spele man liek acereties u-20 sniegumu kanada
sadas speles mus sagaida Olimpiade.......................

  -3 [+] [-]

, 2010-01-24 19:10, pirms 14 gadiem
mazais esporta lietotājs rakstīja: Jā, te nu nevar tev nepiekrist. Kā man besī šitās čīkstēšanas un vēl tās salīdzināšanas cik kuram naudas un iespējas, cilvēkresursu u.t.t. bla bla bla
Bet nu, itkā jau, tiem kam ir vairāk naudas arī ir labāk, cilvēkresursus vienkārši vajag izmantot, ja Ķīna to darītu, tad Pasaulei kā tādai jau būtu beigas.

  -3 [+] [-]

, 2010-01-24 19:10, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Man Matulis visu laiku asociējas ar to, ka viņš pirms vienas spēles teica, ka viņam un Novākam abiem garšojot rums ar kolu.
Nav ne vainas rumam ar kolu, kuram tad negaršo?

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 19:11, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav ne vainas rumam ar kolu, kuram tad negaršo?
Bet viņš lepns bija par to.
Man negaršo.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 19:11, pirms 14 gadiem
Krokodils rakstīja: Nav ne vainas rumam ar kolu, kuram tad negaršo?
Šmurguļu dzēriens- īsti veči kārtīgu mantu ar cukurūdeņiem nešķaida!

  -3 [+] [-]

, 2010-01-24 19:12, pirms 14 gadiem
aigars076 rakstīja: Šmurguļu dzēriens- īsti veči kārtīgu mantu ar cukurūdeņiem nešķaida!
Arī taisnība.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-01-24 19:14, pirms 14 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Jā,es viņus neuzskatu par populistiem attiecībā uz RD,bet par cilvēkiem,kuri uz lietām skatās ar skaidru aci.
Bet Tu jau arī esi populists. Matulis Tevi nosauca par demagogu.

     [+] [-]

, 2010-01-24 19:14, pirms 14 gadiem
MelC rakstīja: Kā es neciešu šitās dir*as! Vienas dienas fani!
Vecai nenem tos antinus galva,lai tik dirsh,vnk lo.i!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 19:16, pirms 14 gadiem
mazais esporta lietotājs rakstīja: Pirms pāris mēnešiem ar ivaru diskutējot (no vecā profila - R.I.P. ) šis vēl ierēca par matuli kā ekspertu tagad jau aktīvi ar šo diskutē
Atceros
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 19:17, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Man Matulis visu laiku asociējas ar to, ka viņš pirms vienas spēles teica, ka viņam un Novākam abiem garšojot rums ar kolu.
Par to rumu ar kolu vispār ir interesanti, SA+ lasot bez maz vai varēja saprast, ka Matulis no sieviešu hormoniem esot pārbijies un tāpēc atteicies no alus un sācis dzert rumu Pēdējo pusgadu arī vairs nevar viņu dzirdēt slavējam alu, tagad ir tikai rums ar kolu, rums ar kolu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-24 19:18, pirms 14 gadiem
nevis fiasko virsrakstā vajag, bet "Pa pakaļu"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 19:20, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Par to rumu ar kolu vispār ir interesanti, SA+ lasot bez maz vai varēja saprast, ka Matulis no sieviešu hormoniem esot pārbijies un tāpēc atteicies no alus un sācis dzert rumu Pēdējo pusgadu arī vairs nevar viņu dzirdēt slavējam alu, tagad ir tikai rums ar kolu, rums ar kolu
Es viņa vietā vispār publiski neslavētu savus iemīļotākus dzērienus, citiem var rasties citāds priekšstats.

     [+] [-]

, 2010-01-24 19:22, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Es viņa vietā vispār publiski neslavētu savus iemīļotākus dzērienus, citiem var rasties citāds priekšstats.
Ne tikai. Ja es tiktu saukts par valsts populārāko hokeja žurnālistu, tad es arī vārdus izvēlētos rūpīgāk runājot publiskā telpā.

  -3 [+] [-]

, 2010-01-24 19:23, pirms 14 gadiem
Ļoti laba Šuplera taktika ,manuprāt, pilnībā izprast SKA spēles taktiku, lai playoffos viņus iznīcinātu.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 19:23, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Ne tikai. Ja es tiktu saukts par valsts populārāko hokeja žurnālistu, tad es arī vārdus izvēlētos rūpīgāk runājot publiskā telpā.
Viņš par tādu tiek saukts? Skarbi.

     [+] [-]

, 2010-01-24 19:26, pirms 14 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Viņš par tādu tiek saukts? Skarbi.
Nu viņš jau ir bezmaz vai vienīgais

  -2 [+] [-]

, 2010-01-24 19:27, pirms 14 gadiem
quick rakstīja: Nu viņš jau ir bezmaz vai vienīgais
Man gan dažreiz šķiet, ka tie, kuri īsti nav konkrēti hokeja žurnālisti, ir daudz sakarīgāki un zinošāki par to pašu Matuli.
Viņš bieži izrāda personiskas antipātijas pret atsevišķiem spēlētājiem, ko eksperts nevarētu atļauties.

     [+] [-]

, 2010-01-24 19:31, pirms 14 gadiem
.

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 19:34, pirms 14 gadiem
Eomers rakstīja: supler atkaapies!!! masalskis caurums, hossa vacies uz salavat, aaa nee tur tadus 0 ka tevi nevajag, vismaz shodien biji 0
Tu laikam taads idiots ari piedzimi... man zheel tevis... :/

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 19:36, pirms 14 gadiem
nu suplrs zināja ka bus sudi nu drusku atslābinājās bus arī citas spēles un ne jau ar ligas līdieriem

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 19:38, pirms 14 gadiem
mitins rakstīja: sim par so komentu salikti plusini WTF????man kaa citigam antifanam kurs vienmer kopaa ar jums pietiek vienu burtu uzrakstit un jau 5 minusi garanteeti
nesmīdini tautu,tu knapi rakstīt māki, kāds tur fans/antifans.
Slēpts komentārs: andy_dm

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 19:38, pirms 14 gadiem
prieks, ka šajā portālā visi ir optimistāki un prot uzmundrināt !!!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 19:40, pirms 14 gadiem
Nuu ja smagi... Bet es ticu ka Dinamo vel paradiis ka var paciinities!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 19:44, pirms 14 gadiem
trakais v.4 rakstīja: un ar šitiem mums vēl play-off jātiekas,nu būs traki...
Tāda dzīve, bet mēs jau tapec nepadosimies nepaveicas šoreiz mošk nākamreiz!!!

     [+] [-]

, 2010-01-24 19:44, pirms 14 gadiem
A kā tur ir no katras konforences pirmās divas komandas uzreiz jau ir tālāk vai arī spēlē ar pretējās konforences attiecīgi pēdējo un pirmspēdējo vietu t.i. 7 un 8 ???????????????????????????

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 19:58, pirms 14 gadiem
varējām mazāk ielaist golus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 20:00, pirms 14 gadiem
resnais putns rakstīja: Mariss nav iemīlējies Ozoliņā ? nu bez maz vai katru Ozolinja pieskarienu uztver ar sajūsmu ..
Pieskārienu kam?

  +6 [+] [-]

, 2010-01-24 20:03, pirms 14 gadiem
elvis35 rakstīja: Ei tu nost gaidīju kaut ko labāku
Ko tu varēji gaidīt, mūsējie bija parāk noguruši, lai stātos pretīm SKA uzvarēt šo spēli, pēdējās 3 spēles bija gana grūtas, kurās hokejisti parādija labu sniegumu, un cik ilgi vilka!
vispirms Magņitka, tad Spartaks, tad Dinamo, padomā lōģiski, kādus spēkus viņi atdeva šajās spēles!
Darīja kko varēja! Malači!

  +6 [+] [-]

, 2010-01-24 20:04, pirms 14 gadiem
Rihards #13 rakstīja: Ko tu varēji gaidīt, mūsējie bija parāk noguruši, lai stātos pretīm SKA uzvarēt šo spēli, pēdējās 3 spēles bija gana grūtas, kurās hokejisti parādija labu sniegumu, un cik ilgi vilka!
vispirms Magņitka, tad Spartaks, tad Dinamo, padomā lōģiski, kādus spēkus viņi atdeva šajās spēles!
Darīja kko varēja! Malači!
Viens no labākajiem komentāriem šodienā.

     [+] [-]

, 2010-01-24 20:14, pirms 14 gadiem
varēja būt labāk

  +3 [+] [-]

, 2010-01-24 20:15, pirms 14 gadiem
kristians2001 rakstīja: varēja būt labāk
vienmēr jau visur var labāk

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 20:19, pirms 14 gadiem
Hellou rakstīja: Pretīgi lasīt tos komentārus, kur tagad noliek Dinamo. Kas tie vispār par faniem? Kad uzvar - tad visi priecīgi, kad zaudējam (līgas līderiem) !!! tad Karsums tāds, Ņiživijs tāds, Sorokins tāds.. KAUNS
P.S. varbūt kāds zin, kurš ieguva labākā spēlētāja balvu mūsu komandā? (Domāju, ka varbūt Sorokins)
vo vo pilnība piekrītu

     [+] [-]

, 2010-01-24 20:24, pirms 14 gadiem
Jā nu bombardēja mūsu vārtus pamatīgi!

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 20:32, pirms 14 gadiem
Tiešām, nogurums noteikti bija! Iepriekšējās spēlēs atdeva tik daudz spēka!
Bet 2dien Čerepovecā ņems punktus!
Lai veicas, Dinamo!

  +5 [+] [-]

, 2010-01-24 20:32, pirms 14 gadiem
Pārdzīvosim!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-01-24 20:36, pirms 14 gadiem
Archerx rakstīja: aj tak akstu dinamo, nelienat labak play offos ieksha, jo esat parak nogurishi prieksh play offiem mazie puikas,
tev čali nav ko darīt izdomā kaut ko jaunu, lielais puika.
150 komentāri, visi vienādi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2010-01-24 20:38, pirms 14 gadiem
Archerx rakstīja: nu bet taisniba ir, labak lai nogurusie dzeki neapkaunojas po, un iet atpusties, bet ta skomanda skuras nebus TIIK nogurusas lai spele
Es gribētu zināt, kā Tu justos pēc NENORMĀLI grūtām 3 spēlēm pret spēcīgām komandām, kurās visās izcīnījām max punktus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 20:40, pirms 14 gadiem
Taa ir speele par kuru peec iespejas atraak jaaizmirst
Mana doma ir tada ka iznaaca uz sho speeli taa lai pietaupiitos spelei pret Severstal taa laikam arii bija muusu lielaaka kluuda.. liekas nekas bet beigaas var buut taa ka buus vienaads punktu skaits un nems vera iesistos un ielaistos vaartus un taada speele var izspeleet sliktu joku !!! Par nogurumu nevar buut ne runas taa nav atruna pagajushajaa sezonaa bija ik peec dienas speeles ar bija slikti tagat taadu nav un sanaak atkal slikti!!!
P.S iesaku KHL pieveersties loti strigti tiesashanai un nemt tiesneshus no eiropas jo cik izskataas profesionaalu tiesneshu RUS nepietiek gandriiz katru dienu kad tiek izspeeletas daudz speeles daudzi ir neapmierinaati ar tiesneshu darbiibu tas nav norm tas piem pat nomierinaas fanus ja kaadu speli tiesaa tiesnesis no zviedrijas vai somijas ieleca aciis taa epizode ar Jekabu Redlihu ripa pie vartsarga SKA speletajs vel vicinaas Jeshka atgruzh tas gruuzh preti Jeshka atbild un vinsh atkal atbild kaada velna peec ir janoraida viens speleetaajs nevis abi un jatstaaj 5:3 tas paliek nosleepumaa ... Bet taas jau ir tikai manas domas !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 20:45, pirms 14 gadiem
vatsons2008 rakstīja: Taa ir speele par kuru peec iespejas atraak jaaizmirst
Mana doma ir tada ka iznaaca uz sho speeli taa lai pietaupiitos spelei pret Severstal taa laikam arii bija muusu lielaaka kluuda.. liekas nekas bet beigaas var buut taa ka buus vienaads punktu skaits un nems vera iesistos un ielaistos vaartus un taada speele var izspeleet sliktu joku !!! Par nogurumu nevar buut ne runas taa nav atruna pagajushajaa sezonaa bija ik peec dienas speeles ar bija slikti tagat taadu nav un sanaak atkal slikti!!!
P.S iesaku KHL pieveersties loti strigti tiesashanai un nemt tiesneshus no eiropas jo cik izskataas profesionaalu tiesneshu RUS nepietiek gandriiz katru dienu kad tiek izspeeletas daudz speeles daudzi ir neapmierinaati ar tiesneshu darbiibu tas nav norm tas piem pat nomierinaas fanus ja kaadu speli tiesaa tiesnesis no zviedrijas vai somijas ieleca aciis taa epizode ar Jekabu Redlihu ripa pie vartsarga SKA speletajs vel vicinaas Jeshka atgruzh tas gruuzh preti Jeshka atbild un vinsh atkal atbild kaada velna peec ir janoraida viens speleetaajs nevis abi un jatstaaj 5:3 tas paliek nosleepumaa ... Bet taas jau ir tikai manas domas !!!
nošaut nedrīkt apžēlot
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-24 20:47, pirms 14 gadiem
Archerx rakstīja: shaja KHL tiesnesi nekad nebus par Rīgu,
ir vēl cits KHL?

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 20:55, pirms 14 gadiem
Archerx rakstīja: shaja KHL tiesnesi nekad nebus par Rīgu,
ai nu nav taa .... tas ir murgs pa saki cik KHL speles esi redzeejis bez RD piedaliishanaas es daudz un es redzu kaa tiesaa nav jau taa ka visi ir pret RD .... Daudzas komandas ir neapmierinaatas ar tiesaashanu !!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 21:03, pirms 14 gadiem
lai nu kaads rezultaats, dinamieshiem neko nevar paarmest, kapaajaas liidz speeles beigaam, vienalga pie kaada rezultaata;
puishiem shitaa speele aatraak jaaaizmirst, un jaagatavojaas 2dienai, kur gan vajag 3p;
tikai riiga tikai dinamo - vienmeer par jums!!

  -2 [+] [-]

, 2010-01-24 21:04, pirms 14 gadiem
MelC rakstīja: Tu esi vienkārši nožēlojams, ja nespēj pieņemt to, ka visas spēles nevar nospēlēt izcili!
tu esi vienkārši nožēlojams, ja uzskati ka spēlētāji drīkst iziet laukumā bez cīņassparas vienalga kāds pretinieks, vienalga cik spēles bijušas pirms tam, vienalga kādos apstākļos... neviens neprasa izcilu spēli, tiek prasīts cīņasspars, bet ko nu te skaidrot, dunduks esi dzimis, par dunduku paliksi...

     [+] [-]

, 2010-01-24 21:20, pirms 14 gadiem
mister_negative(ecb) rakstīja: ne jau tikai Mariss.te jau pusei pokemoniem portala ir Ozo kults.
kāpēc gan tādam nebūt? kad vēl Latvijas visu laiku labākais Laviešu aizsargs spēlēs DR? Vismaz man, domāju arī daudziem tāpatās, OZo ir kas vairāk par vienkāršu DR spēlētāju, tas ir vīrs kurš pārkāpis pāri sav un visu sevi atdod dinamo, viņš spēlē ne naudas, ne kā cita dzīts, viņš spēlē gada - Rīgas dēļ!

     [+] [-]

, 2010-01-24 21:22, pirms 14 gadiem
Nekas, gan jau mēs vēl to SKA playoff samizosim

     [+] [-]

, 2010-01-24 21:24, pirms 14 gadiem
Žēl ka tik liels zaudējums. Bet nu tomēr pamasēja riktīgi mūsējos. Tie vārti pēc iemetiena izspēles vnk zibenīgi un vēl vārtu stūrī vnk ...... Nu pēc uzvarētajiem maciem pret Spartak, Magnjitku un Maskavas Dinamo jāsecina , ka SKA ir NEuzvarami, bet vnk šodien mums neaizgāja spēle un pretinieks tomēr bija spēcīgāks. Tālāk būs grūtāk, cerams ka nebūs tādi paši cipari kā šodien ar SKA.....

     [+] [-]

, 2010-01-24 21:28, pirms 14 gadiem
riat80 rakstīja: tu esi vienkārši nožēlojams, ja uzskati ka spēlētāji drīkst iziet laukumā bez cīņassparas vienalga kāds pretinieks, vienalga cik spēles bijušas pirms tam, vienalga kādos apstākļos... neviens neprasa izcilu spēli, tiek prasīts cīņasspars, bet ko nu te skaidrot, dunduks esi dzimis, par dunduku paliksi...
Pats esi spēlejis hokeju un zini cik viegli ar ciņas sparu atgūt 7 šaibas??? Itsevišķi ja priekšā svarīgas spēles ?? Mr Cīņas spars!!

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 21:40, pirms 14 gadiem
Eomers rakstīja: supler atkaapies!!! masalskis caurums, hossa vacies uz salavat, aaa nee tur tadus 0 ka tevi nevajag, vismaz shodien biji 0
tu tak esi pilniigs cirvis!! (fool)

  -2 [+] [-]

, 2010-01-24 21:45, pirms 14 gadiem
ai kad spēlēsim pret ufu jāuzrīko Tiesto koncis Ufā

  +2 [+] [-]

, 2010-01-24 21:49, pirms 14 gadiem
Es uzskatu ka 3 izcili labas speles tomēr mūsejos nogurdināja!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-24 22:33, pirms 14 gadiem
taa ir realitaate , pietiek dziivot sapnju pasaulee. Jaa RD var vineet kaadu speeli ,bet kopumaa tachu ir jaatdziist ,ka ir zemaaka liimenja komanda

     [+] [-]

, 2010-01-24 22:40, pirms 14 gadiem
pain rakstīja: taa ir realitaate , pietiek dziivot sapnju pasaulee. Jaa RD var vineet kaadu speeli ,bet kopumaa tachu ir jaatdziist ,ka ir zemaaka liimenja komanda
zems liimenis ir tev,jo tu te baaz savu degunu.
ko tu te komentēe ja uzskati ka winji ir zema liimeņa? specialī gribi gaisu maitāt un citus uzvilkt???
Tad,kad RD vinnētu tad gan t'ā neteiktu ne??
pašol juus visi saucamie fani.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 22:42, pirms 14 gadiem
viss bumbaas,ja mes vinnejam magnitagorsku un maskavu,tas nenoziimee,ka tg vnm stipros uzvaresim,labak zaudet sodien un uzvaret cerepovecu un nevis otradak... veiksmi..

  -2 [+] [-]

, 2010-01-24 22:47, pirms 14 gadiem
sport_star rakstīja: zems liimenis ir tev,jo tu te baaz savu degunu.
ko tu te komentēe ja uzskati ka winji ir zema liimeņa? specialī gribi gaisu maitāt un citus uzvilkt???
Tad,kad RD vinnētu tad gan t'ā neteiktu ne??
pašol juus visi saucamie fani.
ko nervozee , saliidzini komandu budzhetus un speeleetaajus . Veel pateiksi ,ka RD veel NHL liimenja komanda ir.
Jaabuut realistam , protams prieks ir kad uzvaram ,bet nejau uz meistariibas liimenja tas notiek ,bet speeles discipliiinas un veel dazhu faktoru deelj

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 23:12, pirms 14 gadiem
Nelasīju komentārus, bet vai hokeja klauns no Liepājas šodien rīko dzīres internetā?

  +1 [+] [-]

, 2010-01-24 23:22, pirms 14 gadiem
lai kā arī negribētos, tomēr jāatzīst, ka SKA bija gatavāki un sparīgāki, mūsējiem pietrūka šis tas. aizsardzība?! uzbrukums?! veiksme?! kaut kas no visa pa bišķītim. nenokaram galvas un visi gatavojamies otrdienas spēlei! būs labāk, cīņas spars parādīt sevi, niknums!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2010-01-24 23:47, pirms 14 gadiem
Nu jā,šodien gan spēle īpaši negāja...Nu bet,vienalga,mūsējie malači!!Priekš manis,Dinamo Rīga paliek labākie!!!

  -1 [+] [-]

, 2010-01-24 23:48, pirms 14 gadiem
Renates komentari labakie!

  -3 [+] [-]

, 2010-01-24 23:57, pirms 14 gadiem
nu vajag mums uzvaras nevis TAADUS zaudējumus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-25 09:33, pirms 14 gadiem
kasons rakstīja: Pats esi spēlejis hokeju un zini cik viegli ar ciņas sparu atgūt 7 šaibas??? Itsevišķi ja priekšā svarīgas spēles ?? Mr Cīņas spars!!
nē, hokeju neesmu spēlējis, bet basketbolu gan diezgan ilgi un diezgan augstā līmenī, tā kā par to kas ir cīņasspars vari man te neklepot.... vajag cīnīties no pirmajām minūtēm nevis sagaidīt -7 Mr Ass Hole!!!

     [+] [-]

, 2010-01-25 09:54, pirms 14 gadiem
Ka teiktu OZerovs: "takoi hokej nam ne nuzhen!" Sagrave ta sagrave, bet nu nedrikst nenoskanjoties lidz tadai absolutai NULLEI. Jo tik zemu nolaizhoties... vel grutak uz nakamo speli but gatavibaa par 110%

  -1 [+] [-]

, 2010-01-25 10:01, pirms 14 gadiem
Jā, diezgan švakuckis bij RD sniegums, ij slidotāji nebija, ij metēji, ij cīnītāji!

     [+] [-]

, 2010-01-25 11:00, pirms 14 gadiem
izgaju cauri KHL lielakajam sagravem shaja sezona.
Rīgas Dinamo ieņem godpilno 3. vietu ( jeb dalita 2.-4. vieta)
27.12.2009. Torpedo-Vitjaz 8:0
13.11.2009. Lokomotiv-Sibirj 7:0
24.01.2010. SKA - Dinamo Riga 8:1
30.11.2009. Nefthimik-Lada 9:2

  +2 [+] [-]

, 2010-01-25 11:18, pirms 14 gadiem
Neredzu iemeslu pārdzīvot. Jau pirms spēles pie sevis klusībā domāju, ka uzvaru sērija nevar turpināties bezgalīgi, kādreiz būs jāplīst un, ja tas notiek, tad būtu labāk zaudēt ASK, nevis nākamajā spēlē pret Severstaļ. Ir baigās aizdomas, ka treneri komandai iedeva atpūtu pirms svarīgas spēles, jo nevienā brīdī neizskatījās, ka kāds tur mēģina spēlēt.

  +1 [+] [-]

, 2010-01-25 11:38, pirms 14 gadiem
Lielā klubu budžeta starpība parāda savu varenību. SKA ir komanda ar vistitulētākajiem un meistarīgākajiem spēlētājiem. Tāds Sprukts vai Arnasons pat klāt viņiem nestāv. Skarbi, bet tā ir patiesība.

  +3 [+] [-]

, 2010-01-25 11:49, pirms 14 gadiem
Nu baigi žēl, varēja redzēt, ka džekiem beigās nolaidās rokas!!! Turēšu īkšķus pret Severstaļ!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-01-25 14:01, pirms 14 gadiem
Kāpēc virsraksts nav "SKA pazemo Dinamo"? Kad mūsējie uzvarēja Sibir (laikam), tad gan bija virsrakstins "Dinamo pazemo Sibir"!!! Kas uz citiem saka tam uz mēles kaka, un pats dabūn ieksa..

     [+] [-]

, 2010-01-25 14:57, pirms 14 gadiem
tricker rakstīja: Kāpēc virsraksts nav "SKA pazemo Dinamo"? Kad mūsējie uzvarēja Sibir (laikam), tad gan bija virsrakstins "Dinamo pazemo Sibir"!!! Kas uz citiem saka tam uz mēles kaka, un pats dabūn ieksa..
tu vispār zini, ko nozīmē vārds fiasko?
skaties,ka kāds tevi nepazemo
nelien vienkārši te!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-25 19:57, pirms 14 gadiem
Tas vis ir po šobrīt torpedo zaudē LADAi 1:2
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2010-01-25 20:51, pirms 14 gadiem
Eomers rakstīja: supler atkaapies!!! masalskis caurums, hossa vacies uz salavat, aaa nee tur tadus 0 ka tevi nevajag, vismaz shodien biji 0
duraks ble(fool)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-01-26 01:33, pirms 14 gadiem
..