Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" fani atklātā vēstulē vēršas pie KHL vadības

Jānis Pārums

"Dinamo" fani atklātā vēstulē vēršas pie KHL vadības
Martins Karija tiek aizgādāts prom no laukuma
Foto: www.spartak.ru

Kontinentālās Hokeja līgas (KHL) kluba Rīgas "Dinamo" līdzjutēji izplatījuši atklāti vēstuli, kurā KHL vadību pieprasa izmeklēt spēles epizodi 19. septembra spēlē starp Rīgas "Dinamo" un Maskavas "Spartak" komandām, kad smadzeņu satricinājumu guva rīdzinieks Martins Karija. Publicējam pilnu vēstules tekstu.

Cienījamie kungi!

Š.g. 19.septembrī spēlē starp Maskavas "Spartak" un Rīgas "Dinamo", 54.minūtē, pēc rupja spēka paņēmiena, ko izpildīja "Spartak" spēlētājs Jaroslavs Obšuts, smagu savainojumu guva "Dinamo" spēlētājs Martins Karija. Mums par lielu izbrīnu, spēles galvenie tiesneši, kas atradās šī spēles epizodes tuvumā, nekādi nereaģēja uz šo rupjību. Uzstājīgi pieprasām KHL Tiesnešu Departamentam izskaidrot šo spēka paņēmienu, kā arī novērtēt spēles tiesnešu rīcību.

Šīs spēles epizodes laikā Obšuts ar elkoni iesita Karijam pa galvu, kurš pēc sitiena atsitās pret laukuma malu un nokrita uz ledus, kur kādu laiku gulēja nekustīgi.

Turpmākās arēnas "Sokoļņiki" personāla darbības neiztur nekādu kritiku: nepietiek ar to, ka nevarēja (nebija iespējas?!) attaisīt durvis aiz vārtiem, cietušā tuvumā bija tikai viena "ātrās palīdzības" brigāde, kas nebija gatava patstāvīgi evakuēt cietušo uz nestuvēm. Kā rezultātā, cietušo hokejistu nesa no ledus nost uz segas/brezenta nestuvēm bez kakla/galvas fiksācijas, kas varēja vēl vairāk kaitēt cietušam spēlētājam. Cietušā spēlētāja transportēšana notika caur spēlētāju soliņiem, kas vēl vairāk apgrūtināja neatliekamās palīdzības sniegšanu, kā arī pašu transportēšanu veica Rīgas "Dinamo" spēlētāji.

Mēs, hokeja kluba "Dinamo" līdzjutēji, esam ļoti neapmierināti un sašutuši par šāda veida tiesāšanu un spēles organizāciju. Uzskatām, ka tik augsta līmeņa spēlēm KHL šāda veida nolaidība ir nepieļaujama un šāda veida incidenti tikai met ēnu uz līgu kopumā. Mēs visi atceramies, pie kā noveda šāda veida nolaidība un laicīga pirmās neatliekamās palīdzības nesniegšana pērn. Savukārt, negadījums arēnā "Sokoļņiki" norāda, ka ne visi ir ņēmuši vērā pagājušā gada notikumus un rezonansi, un profesionālo sportistu veselība joprojām tiek ziedota elementāras organizatoru nolaidības dēļ.

Pieprasām padziļinātu un objektīvu notikušā spēles "Spartak" – "Dinamo" epizodes analīzi. Uzskatām, ka izmeklēšanas gaitas informācijai ir jābūt atklātai un brīvi pieejamai un vainīgjiem sodītiem. Ledus arēnas, kas nav spējīgas nodrošināt spēlētāju drošību un veselību, nedrīkst uzņemt tik augsta līmeņa spēles.

Spēles videoieraksts ir pieejams KHL preses dienestam. Augstākminētā incidenta ieraksts ir pieejams interneta vietnē: dinamoforum.lv

Ar cieņu,
Hokeja kluba "Dinamo" līdzjutēji

Ja jūs esat gatavi parakstīt šo vēstuli, nosūtiet uz šo e-pastu: vestule@dinamoforum.info sekojošu informāciju: jūsu vārds/uzvārds, pilsēta, valsts.

     [+] [-]

, 2009-09-21 19:03, pirms 15 gadiem
Dinamietis777 rakstīja: tur var diskutet- parkapa vai ne... vins redzeja ka sekos speka panemiens, bet neko nedarija!
Es ar domāju kāda škirba kurš iemočīja zviedru,jeb kādu citu bortā,galvenais lai tas notiktu noteikumu robežās un neatstātu neatgriezeniskas veselības problēmas!

     [+] [-]

, 2009-09-21 19:05, pirms 15 gadiem
Ui čīkstuļu tauta.Kad pašu Karsums to pašu dara,tad visi viņa pusē,ka pret mūsējo tad citi vainīgi.Kas jūs par faniem.Izlasat noteikumus un tad čīkstat.NHL tā ir ikdiena!!!

     [+] [-]

, 2009-09-21 19:13, pirms 15 gadiem
nu epizode jau nebija nekāda rupjā. nu jā, bija ar elkoni, bet kā jau te iepriekš rakstīja. nu maximums, tur divas minūtes varēja iedot.

bet nu tās nestuves. psc..

     [+] [-]

, 2009-09-21 19:17, pirms 15 gadiem
Es arī nekādu īpaši rupju pārkāpumu tur nesaskatīju. Tas tomēr ir hokejs un pēc šādām epizodēm darbs ir komandas policistam. Mums gan nezin kāpēc tāda nav.

Bet nu medicīna gan pārsteidza, pie tam stīvēja no laukuma ārā pa mazajiem vārtiņiem. Murgs kaut kāds.

     [+] [-]

, 2009-09-21 19:18, pirms 15 gadiem
Es tik nezinu,vai bija vērts rakstīt vēstuli latviešu valodā (jociņš)

     [+] [-]

, 2009-09-21 19:21, pirms 15 gadiem
Vēstule uzrakstīta latviešu un krievu valoda! dinamoforum.lv: Ieiet

  -3 [+] [-]

, 2009-09-21 19:41, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: principā, tādos gadījumos kustība ar elkoni ir praktiski vienmēr, cits stāsts cik izteikta un kā to redz tiesnesis. Mans viedoklis - galvenā neraža bija augumu atšķirības, un neveiksmiga piezemēšanās
Pilnīgi piekrītu, tādēļ esmu sašutis par šādu vēstuli. Bet Latvijā jau visi gudri.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-21 19:47, pirms 15 gadiem
Daudzi laikam te nesaprot par ko tieši šī vēstule rakstīta. Ne jau par pašu spēles epizodi, kad Martins guva traumu. Hokejā tā gadās, visi to saprot. Sašutumu radīja tas, ka Sokoļņikos nebija pat normālu nestuvju. Komandas biedri brezentā ietīto Martinu nesa prom no laukuma. OK. Kā vēlāk izrādījās, viņam ir "tikai" smadzeņu satricinājums. Bet varēja būt arī arī kakla skriemelis salūzis. Un tad šāda transportēšana būtu dzīvībai bīstama. Par to jau ir stāsts, nevis par to vai pareizi Kariju iegrūda bortā vai nepareizi.

     [+] [-]

, 2009-09-21 19:48, pirms 15 gadiem
Jā. Nu vēstule patiesi nevietā. Pat viskaislīgākajiem faniem jābūt tomēr mazliet objektīvākiem.

Par mediķiem un aprīkojumu, pēc šīs spēles, jau tāpat KHL jau sacelta trobele, bet par pārkāpumu.. nu nezinu. Atkarīgs no katra tiesneša redzējuma.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-09-21 19:53, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: principā, tādos gadījumos kustība ar elkoni ir praktiski vienmēr, cits stāsts cik izteikta un kā to redz tiesnesis. Mans viedoklis - galvenā neraža bija augumu atšķirības, un neveiksmiga piezemēšanās
Tāda bija arī mana texta doma.

  +3 [+] [-]

, 2009-09-21 19:58, pirms 15 gadiem
Par mediķu neprofesionālu darbu piekrītu, bet citādi normāla spēles epizode, ielika normāli bortiņā, mazliet elkonis gāja pa priekšu, katrā spēlēs tādas epizodes pa pilnam, nekas rupjš tur nebija. Nu varbūt, ja ļoti grib, 2 min varēja iedot. Bet citādi - neveiksmīga apstākļu sakirtība un Karijas kritiens uz pakauša. Nav tak daiļslidošana, ko var čīkstēt???

     [+] [-]

, 2009-09-21 20:15, pirms 15 gadiem
gizzmodo rakstīja: diez šo kāds tur Maskavā ņems vērā?
Vislabāk jau klusēt un neko neteikt, ne ?

     [+] [-]

, 2009-09-21 20:16, pirms 15 gadiem
jbk rakstīja: Par mediķu neprofesionālu darbu piekrītu, bet citādi normāla spēles epizode, ielika normāli bortiņā, mazliet elkonis gāja pa priekšu, katrā spēlēs tādas epizodes pa pilnam, nekas rupjš tur nebija. Nu varbūt, ja ļoti grib, 2 min varēja iedot. Bet citādi - neveiksmīga apstākļu sakirtība un Karijas kritiens uz pakauša. Nav tak daiļslidošana, ko var čīkstēt???
Katram ir tiesības izteikt savu viedokli un redzējumu par katru epizodi !
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-09-21 20:18, pirms 15 gadiem
eske rakstīja: Vislabāk jau klusēt un neko neteikt, ne ?
Šis laikam bija tiešām tas gadījums, kad vislabāk neko neteikt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-09-21 20:22, pirms 15 gadiem
IIZ 70 rakstīja: Tieši tā. No līdzjutēju puses.
Žēl, ka RU un LV (itsevišķi) hokeja tiesneši neizmanto šo momentu, lai atdzesētu dažu pārfanojošos karstgalvi.
Būtībā jau man vienalga,ko tur izmanto vai neizmanto tiesneši, man vairāk ir žēl par to, ka Latvijas hokejfani atkal izceļas, tad pie zaudējuma vainīgs kaut kāds Šindlers, tad vēl kaut kas, tagad vēl viens tiesnesis ir sliktais.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 20:39, pirms 15 gadiem
Prātvēder, KHL jau ir atdzinusi ka kas attiecas uz arēnas medicīnas personāla un tehpersonāla darbību ir bijuši rupji pārkāpumi, tā kā par to vari nevaimanāt
Par spēka paņēmienu DR fanu klubam var būt atšķirīgs viedoklis no tava, un tas 100% nenozīmē ka tavējais ir pareizs), un viņiem ir pilnīgas tiesības vērsties pie KHL lai tā doo paskaidrojumu bija vai nebija tur kas
sējējam redz tas spēka paņēmiens ir rupš un tur ir sitiens ar elkoni, superbebru unLM faniem tradicionāli protaams jabubina vienalga kas , ka tikai ne par labu DR
Pieprasījums labāk organizēt arēnu personāla darbu ir pilnīgi apsveicams un pašā Krievijā to uztver vairāk nekā pozitīvi no līdzjutēju puses, tā kā šī sadaļa tikai spēlēs DR pa labu
Turpini sēdēt savā sādžā un baiļoties par to kas nu tagad par represijām sekos , ka tik KHL neizlasītu vēstuli)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 20:44, pirms 15 gadiem
ir pierādīts ka nav?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 20:46, pirms 15 gadiem
visādā ziņā nav dzirdēts ka tehvārtus nevar atvērt jo tos gadiem nav vēruši tajā pusē vaļā, un tādēl cietās nestuves nevar izmantot un nākās kā karalukā uz auduma gabala kaut kā stipt cilvēku gar soliņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 20:50, pirms 15 gadiem
nu a es nesaku ka nevajag mūsējos dzenāt, vēl kā vajag, lai nezaudē čuju , kad būs tfu tfu tāda nepieciešamība....bet kad pat krievu komentētāji saka ka skatototies uz visu to bardaku un uz kā tiek nests cilvēks viņiem palikuši tikai lamuvārdi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 20:55, pirms 15 gadiem
ir konkrēts gadījums, ne Rīgā, ne habarovskaā, ir konkrēts gadījums kā tika sniegta palīdzība un kā evakuēts cietušais Maskavā...protams reakcija ir nedaudz nervoza , bet tur jau ne tik daudz tiek teikts par konkrēto halli, tiek lūgts visās KHL arēnās, arī Rīgā, veikt visus pasākumus lai garantētu normālu, ātru un civilizētu palīdzības sniegšanu....neredzu tajā nekā nosodāma....un par spēka paņemienu šovakar disciplināra komisija lems, pateiks viss štokos tātad jautājums noņemts, bet kā līdzjutēji viņi var vērst uzmanību ka viņuprāt tur ir rupjš netīrs paņēmiens, lai profi skatās un lemj

  +1 [+] [-]

, 2009-09-21 20:56, pirms 15 gadiem
Nez ko Obšuts tā saviebies? Vai tik nav nodomājis Martinam ar elkonu nocirst galvu? ';