Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Hosa met un dodas atrāvienā

Andris Liepa
Andris Liepa

Hosa met un dodas atrāvienā
Marsels Hosa
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Vakar Rīgas "Dinamo" uzvarētajā KHL spēlē pret Maskavas "Spartak" (6:4) kārtējos divus vārtus savam pūram pievienoja rezultatīvākais mūsējo spēlētājs Marsels Hosa. Gūto vārtu ziņā Hosa pār tuvāko sekotāju visā KHL jau iekrājis četru vārtu pārsvaru.

Vēl pavisam nesen Hosas rēķinā bija 15 vārti, un tobrīd viņš tuvāko sekotāju apsteidza par diviem vārtiem. Tagad Marselam jau 19 vārti, un pārsvars pieaudzis līdz četriem vārtiem. Tuvākais sekotājs - A.Morozovs no Kazaņas "AK Bars" ar 15 vārtiem.

Hosa uzlabojis savas pozīcijas arī rezultatīvāko spēlētāju rangā. Tagad viņš jau ielauzies labāko pieciniekā, pie tam no līdera Maksima Sušinska (Sanktpēterburgas "SKA") Hosa atpaliek tikai par četriem rezultativitātes punktiem.

Atgādinām, ka nākamo maču KHL Rīgas "Dinamo" aizvadīs jau rīt, savā laukumā plkst.17:00 uzņemot vienu no līgas līdervienībām Jaroslavļas "Lokomotiv".

Rezultatīvākie KHL spēlētāji

VSpēlētājsKomandaPunkti
1.M.SušinskisSanktpēterburgas "SKA"32 (12+20)
2.M.VeinhandlsMaskavas "Dinamo"31 (13+18)
3.A.JašinsSaktpēterburgas "SKA"31 (9+22)
4.A.RadulovsUfas "Salavat Yulaev"30 (13+17)
5.M.HosaRīgas "Dinamo"28 (19+9)
6.I.HudlersMaskavas "Dinamo"27 (10+17)
7.S.ZinovjevsUfas "Salavat Yulaev"27 (7+20)
8.M.SpiridonovsAstanas "Baris"26 (13+13)

Labākie KHL vārtu guvēji

VSpēlētājsKomandaVārti
1.M.HosaRīgas "Dinamo"19
2.A.MorozovsKazaņas "AK Bars"15
3.K.KņazevsMaskavas "Spartak"14
4.M.VeinhandlsMaskavas "Dinamo"13
5.A.RadulovsUfas "Salavat Yulaev"13
6.M.SpiridonovsAstanas "Baris"13

Izmantotie resursi:
khl.ru

 +45 [+] [-]

, 2009-11-20 08:46, pirms 15 gadiem
Taa turpinaat!!!

 +10 [+] [-]

, 2009-11-20 08:51, pirms 15 gadiem
prieks ari savejo tur redzeet

 +10 [+] [-]

, 2009-11-20 08:51, pirms 15 gadiem
Nu ko lai saka, Malacis, lai veicas arī turpmāk!

  +4 [+] [-]

, 2009-11-20 08:56, pirms 15 gadiem
Interesanti arī, ka Hossam vismazāk piespēļu starp rezultatīvajiem

 +31 [+] [-]

, 2009-11-20 08:57, pirms 15 gadiem
Nosacīti savējais.. (šosezon) Lielāks prieks, ja būtu tur Sprukts, Ņiživijs, Cipulis vai kā tā, bet vienalga ĻOTI patīkami..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-20 09:00, pirms 15 gadiem
cerams ka tā turpinās.
Slēpts komentārs: Raitcha

 +16 [+] [-]

, 2009-11-20 09:04, pirms 15 gadiem
Nākamsezon noturēt Hossu RD sastāvā būs ļoti, ļoti grūti.
NHL un KHL bagātie klubi savus maciņus vērs plaši jo plaši.
Slēpts komentārs: Barracuda21

  -1 [+] [-]

, 2009-11-20 09:05, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: cerams ka tā turpinās.
interesanti - to Tu teiksi arī 20. februārī?

 +25 [+] [-]

, 2009-11-20 09:08, pirms 15 gadiem
Gūto vārtu ziņā Hosa pār tuvāko sekotāju visā KHL JAU iekrājis četru vārtu pārsvaru. ------------vs.--------------- pie tam no līdera Maksima Sušinska (Sanktpēterburgas "SKA") Hosa atpaliek TIKAI par četriem rezultativitātes punktiem.

JAU četri, TIKAI četri........ viss ir relatīvs

     [+] [-]

, 2009-11-20 09:17, pirms 15 gadiem
muusu varonis, veiksmi turpmaak

 +18 [+] [-]

, 2009-11-20 09:18, pirms 15 gadiem
Jā Hosam uz to goliņu ir ņuhs viņš vienmēr būs īstajā vietā, bet tā individuālā meistarība salīdzinot ar pārējiem kas ir saraksta aukšgalā nav tā pati labākā,kaut vai salīdzinot ar Radulovu,bet tas tik tā lai patrītu mēli labi ka Hosa spēlē RD un spļāviens acīs tiem skeptiķiem ,kas sezonas sākumā Hosu nolika.

     [+] [-]

, 2009-11-20 09:19, pirms 15 gadiem
kluchux rakstīja: Nosacīti savējais.. (šosezon) Lielāks prieks, ja būtu tur Sprukts, Ņiživijs, Cipulis vai kā tā, bet vienalga ĻOTI patīkami..
Vajag būt reālistam,nekad sprukts nebūs starp rezultatīvākajiem!
Un vel tālāk no tā ir un būs Cipulis!
Varbūt Ņiživijs,bet šaubos!Vienīgi savā komandā,viens no

  +7 [+] [-]

, 2009-11-20 09:20, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Domāju, ka kādam vajadzētu arī pateikt, ka viņš nav vienīgais uz laukuma, jo ir jūtami redzams, viņa sautīgums šai sakarā. Pirms viņa kontā nav gols viņš pat nedomā piespēlēt...
Sautīgums?
Savtīgums.
bet tāpat nepiekrītu.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 09:24, pirms 15 gadiem
Viennozimigi mans favorits

  +7 [+] [-]

, 2009-11-20 09:29, pirms 15 gadiem
Hosa nākamsezon spēlēs citā klubā, par to nav ne mazāko šaubu! Bet tas neliedz pagaidām papriecāties par faktu, ka viņš ir mūsu komandā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 09:37, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Domāju, ka kādam vajadzētu arī pateikt, ka viņš nav vienīgais uz laukuma, jo ir jūtami redzams, viņa sautīgums šai sakarā. Pirms viņa kontā nav gols viņš pat nedomā piespēlēt...
tev ar prātu vis ir labi?
Slēpts komentārs: Raitcha

  -2 [+] [-]

, 2009-11-20 09:38, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: tev ar prātu vis ir labi?
Ar ko salīdzina

  +3 [+] [-]

, 2009-11-20 09:39, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Ok kļūdījos...
Bet, paskaties atkārtojumus vakardienas spēlei, no kādām situācijām Hosa meta (tos metienus, kuri pat neaizgāja līdz vārtiem un netrāpīja pa vārtu četrstūri) No ļoti neērtām situācijām, protams ir apsveicami, ka var tādā situācijā pat uzmest, bet piespēle tur noderētu vairāk.
Un tieši tapēc viņš nekad nebūs rezultaīvs spēlētājs, tikai un vienīgi lielisks snaiperis. Tikai der atcerēties, ka brīdī, kad viņam būs apkārt bars ar pretiniekiem, viņš metīs tiem cauri, nevis meklēs kādu kam izspēlēt, ja tai mačā nebūs guvis vismaz vienus vārtus. Jo arī vakardienas spēlē viņš piespēlēt partneriem metiena vietā sāka tikai trešajā perjodā...
Nu,bet ja var trāpīt lai tik met.

  -3 [+] [-]

, 2009-11-20 09:40, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: ar ko tad Tu izskaidrosi to, ka viņš ir trešais labākais piespēlētājs komandā?
Ar to, ka uz laukuma ir vēl 4 spēlētāji un ar to, ko rakstīju mazliet augstāk.

  -3 [+] [-]

, 2009-11-20 09:42, pirms 15 gadiem
gengsta10 rakstīja: Nu,bet ja var trāpīt lai tik met.
Protams. Es jau nenosodu viņa precizitāti un to, ka viņš ir vienīgais tāds censonis RD komandā. Pateicu tak tikai, ka pirms iemesta gola viņš vairāk domā par metienu nekā par piespēli un pārtur ripu ļoti bieži. Nesaprotu ko cepās jaunieši

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 09:44, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Protams. Es jau nenosodu viņa precizitāti un to, ka viņš ir vienīgais tāds censonsi RD komandā. Pateicu tak tikai, ka pirms iemesta gola viņš vairāk domā par metienu nekā par piespēli un pārtur ripu ļoti bieži. Nesaprotu ko cepās jaunieši
Ā nu okey okey.

  +3 [+] [-]

, 2009-11-20 09:45, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Ok kļūdījos...
Bet, paskaties atkārtojumus vakardienas spēlei, no kādām situācijām Hosa meta (tos metienus, kuri pat neaizgāja līdz vārtiem un netrāpīja pa vārtu četrstūri) No ļoti neērtām situācijām, protams ir apsveicami, ka var tādā situācijā pat uzmest, bet piespēle tur noderētu vairāk.
Un tieši tapēc viņš nekad nebūs rezultaīvs spēlētājs, tikai un vienīgi lielisks snaiperis. Tikai der atcerēties, ka brīdī, kad viņam būs apkārt bars ar pretiniekiem, viņš metīs tiem cauri, nevis meklēs kādu kam izspēlēt, ja tai mačā nebūs guvis vismaz vienus vārtus. Jo arī vakardienas spēlē viņš piespēlēt partneriem metiena vietā sāka tikai trešajā perjodā...
Vakardienas spēlē Hossa piespēlēja gar vārtiem,partnerim vajadzēja tikai nūju uz ledus turēt,bet vārtu guvums izpalika. Pareizi dara,ka nedala piespējes ja pats var gūt tos vārtus bez sirdsapziņas pārmetumiem.

  -4 [+] [-]

, 2009-11-20 09:46, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Ar to, ka uz laukuma ir vēl 4 spēlētāji un ar to, ko rakstīju mazliet augstāk.
apmēram taka iedod Spruktam,kā viņš vadījās un uzmet virsū jau kuro reizi!vadās vadās,bet nekāda tolka!Čalim liekās ka viņš ir Greckis!
Tikai Greckis nemeta virsū!un truli nesmaida
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-11-20 09:51, pirms 15 gadiem
Lieliski!

  -2 [+] [-]

, 2009-11-20 09:59, pirms 15 gadiem
vārti, vārti - kas tie vaārti, ja Tev savas uzvaras nāāva,
punkti, punkti - kas tie puuunkti, ja Tava komanda nav play-offf-ossss

  +3 [+] [-]

, 2009-11-20 10:00, pirms 15 gadiem
Savejais!!! taa turpinaaat!!!!
Slēpts komentārs: Raitcha

  +7 [+] [-]

, 2009-11-20 10:01, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Ok kļūdījos...
Bet, paskaties atkārtojumus vakardienas spēlei, no kādām situācijām Hosa meta (tos metienus, kuri pat neaizgāja līdz vārtiem un netrāpīja pa vārtu četrstūri) No ļoti neērtām situācijām, protams ir apsveicami, ka var tādā situācijā pat uzmest, bet piespēle tur noderētu vairāk.
Un tieši tapēc viņš nekad nebūs rezultaīvs spēlētājs, tikai un vienīgi lielisks snaiperis. Tikai der atcerēties, ka brīdī, kad viņam būs apkārt bars ar pretiniekiem, viņš metīs tiem cauri, nevis meklēs kādu kam izspēlēt, ja tai mačā nebūs guvis vismaz vienus vārtus. Jo arī vakardienas spēlē viņš piespēlēt partneriem metiena vietā sāka tikai trešajā perjodā...
Vecit, labak lai met. Mums piespeletaju, kas grib izkombinet ta, lai tuksos vartos ar pakalu iebakstitu ripu un vartsargs apraudatos, ir pilna komanda un Latvijas izlasei biezi tas ari ir bijis klupsanas akmens, kad parak daudz to piespelu ir. Sprukts tam spilgts piemers - vienmer skatas labak piespeli iedot nevis pats uzmest kgan metiens vinam ir labs.

  -3 [+] [-]

, 2009-11-20 10:10, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Spruktam ir jāspēlē citā līgā... Neredzu iemeslu kapēc viņš ir komandā...
Es arī neredzu!lai brauc uz Somiju,kur viņam labi gāja

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 10:14, pirms 15 gadiem
Ir kas jauns? rakstīja: ar ko tad Tu izskaidrosi to, ka viņš ir trešais labākais piespēlētājs komandā?
tieši tā

     [+] [-]

, 2009-11-20 10:50, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Interesanti arī, ka Hossam vismazāk piespēļu starp rezultatīvajiem
Top komandās Salavatā, MD un SKA ir vairāk rezultatīvu partneru. Tā viņi savāc tās piespēles. Bet ceru, ka Hossa noturēs savu KHL top snaipera vietu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-11-20 11:06, pirms 15 gadiem
būtu blakus kāds no partneriem kas arī var iemest kā pagājušo gad Elisons, tad būtu ar kopējo punktu ziņā augstāk par 5 vietu!!!!

  +8 [+] [-]

, 2009-11-20 11:52, pirms 15 gadiem
tiešām tupa tauta,komandā labākais vārtu guvējs visā līgā,bet viņi apspriež kapēc viņš piespēles nedala :lol:

     [+] [-]

, 2009-11-20 12:04, pirms 15 gadiem
miceice rakstīja: tiešām tupa tauta,komandā labākais vārtu guvējs visā līgā,bet viņi apspriež kapēc viņš piespēles nedala :lol:
Vo vo

  +2 [+] [-]

, 2009-11-20 12:06, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Spruktam ir jāspēlē citā līgā... Neredzu iemeslu kapēc viņš ir komandā...
Bet viņš ir 4. rezultatīvākais komandā aiz Sašas.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 12:18, pirms 15 gadiem
Visu cieņu Marselam!

Nez, kā varētu samest tik daudz vārtus un kļūt par labāko šajā nozarē, ja ripas citiem atdotu?
Man liela aizdoma, ka gadījumā, ja Hosa dalītu piespēles, 85% ļaužu kunkstētu, ka "tikai citiem atdod un pats nekā nemet, a bet varētu tak dabūt iekšā".
Lai jau varbūt arī domā pirmkārt par individuālo, kā te raksta, beigu galā tāpat tas aiziet komandai. "we win like a team, we lose like a team". (c)

  -2 [+] [-]

, 2009-11-20 12:18, pirms 15 gadiem
Masala pagājšgad arī meta un tad devās atrāvienā. Varbūt Hossam tomēr nevajag tā darīt? Tomēr puse sezonas pa kaju...

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 12:19, pirms 15 gadiem
ta tik turet!!!

     [+] [-]

, 2009-11-20 12:25, pirms 15 gadiem
daxx rakstīja: Nākamsezon noturēt Hossu RD sastāvā būs ļoti, ļoti grūti.
NHL un KHL bagātie klubi savus maciņus vērs plaši jo plaši.
Pašlaik protams Hossa ir malacis, un tur neviens neko nevar iebilst, bet domāju nemaz tik plaši neviens tos maciņus nevērs vaļā

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 12:32, pirms 15 gadiem
Ja Hosa turpinās tādā garā, tad man tā liekas, ka nākamajā sezonā viņš Dinamo vairs nepaliks. Droši vien citi klubi būs viņu iekārojuši kā arī ar vilinošām algām. Tas tā, mans subjektīvais viedoklis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-20 13:14, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Domāju, ka kādam vajadzētu arī pateikt, ka viņš nav vienīgais uz laukuma, jo ir jūtami redzams, viņa sautīgums šai sakarā. Pirms viņa kontā nav gols viņš pat nedomā piespēlēt...
Taas pashas 9 piespeeles ir retums Dinamo! Spruktam Darziņam OZO Iguldenam ir ap 9 piespleem!

     [+] [-]

, 2009-11-20 13:34, pirms 15 gadiem
Norbis rakstīja: Ja Hosa turpinās tādā garā, tad man tā liekas, ka nākamajā sezonā viņš Dinamo vairs nepaliks. Droši vien citi klubi būs viņu iekārojuši kā arī ar vilinošām algām. Tas tā, mans subjektīvais viedoklis.
khl nolikumā taču ir tā,ka ja spēlētājs paliek tajā pašā klubā, klubs var paaugstināt algu, bet ja aiziet uz citu,tad var saņemt ne vairāk kā iepriekš.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 13:37, pirms 15 gadiem
Hosam derētu piešķirt LV pilsonību.

     [+] [-]

, 2009-11-20 13:39, pirms 15 gadiem
duriks rakstīja: Jā Hosam uz to goliņu ir ņuhs viņš vienmēr būs īstajā vietā, bet tā individuālā meistarība salīdzinot ar pārējiem kas ir saraksta aukšgalā nav tā pati labākā,kaut vai salīdzinot ar Radulovu,bet tas tik tā lai patrītu mēli labi ka Hosa spēlē RD un spļāviens acīs tiem skeptiķiem ,kas sezonas sākumā Hosu nolika.
Hosu sezonas sākumā nolika tāpēc ka viņš pirmās spēles aizvadīja slikti, un arī tāpēc ka mīl halturēt laukumā-protams tagad Hosa vairs nehaltūrē-te es domāju darbu aizsardzība-arī to šogad sācis darīt līmenī. Hosa mīl izlaist pirmssezonas treniņus-tas nepatīk citām komandām.
ja Hosa visu laiku tā spēlētu kā tagad tad viņš būtu Nhl līmenī jau sen, bet ceru ka visi lielie niķi viņam būs garām.

     [+] [-]

, 2009-11-20 13:51, pirms 15 gadiem
MALACIS!!!
Prieks par HOSSU!!!
Tā tik turēt....gaidām nākoshos!!!
THTD!:*

     [+] [-]

, 2009-11-20 13:57, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Interesanti arī, ka Hossam vismazāk piespēļu starp rezultatīvajiem
nav kam dot!

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:02, pirms 15 gadiem
visvaldis clinstons rakstīja: nav kam dot!
Dotam kam ir. Vakar vien bija pāris labas Hosas piespēles, ko viņa koļegas neizmantoja. Hokejā par smuku piespēli punktus nedod, bonusā vēl piespēles adresātam rimbulis ir jadabū vārtos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:17, pirms 15 gadiem
lonja rakstīja: Ko tad viņu šovasar neviens neiekāroja??Pat Znaroks kādā no intervijām ir izteicies,ka nevienam nav vajadzīgs uzbrucējs,kas aizsardzībā tālāk par zilo līniju neatgriežas!!Un vēl neesmu pamanījis,ka Hosa spēlētu aizsardzībā!!
Tāpēc jau viņu citas komandas negribēja vasarā ņemt ka Hosa patiešām iepriekšējā sezonā bija vājš aizsardzībā tāpēc ka negribēja nevis tāpēc ka nemāk. Šogad aizsardzībā Hosa ir labs tik cik vajag uzbrucējam atstrādāt tik dara.

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:26, pirms 15 gadiem
lonja rakstīja: Un vēl neesmu pamanījis,ka Hosa spēlētu aizsardzībā!!
Laikam jau švaki skaties. Pēdējā laikā Marsels ir pielicis arī aizsardzībā, un dīvaini ka spej noturēt arī rezultativitāti, kas viņa vērtību paceļ daudz augstāk

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:29, pirms 15 gadiem
Jā, es arī esmu pamanījusi,ka pēdējā laikā viņš aizsardzībā ir pielicis.
Vakar vairākas reizes minēja viņu, ka viņš ļoti labi darbojas aizsardzībā.
Baidos kļūdīties, bet, manuprāt, viņš pat pāris reizes gūlās ripas ceļā.

  +2 [+] [-]

, 2009-11-20 14:31, pirms 15 gadiem
Sportamīlule rakstīja: Jā, es arī esmu pamanījusi,ka pēdējā laikā viņš aizsardzībā ir pielicis.
Vakar vairākas reizes minēja viņu, ka viņš ļoti labi darbojas aizsardzībā.
Baidos kļūdīties, bet, manuprāt, viņš pat pāris reizes gūlās ripas ceļā.
Gūlās gan un ir pat kritienā no aizmugures izsitis pretiniekam (kurš gandrīz iziet viens pret vārtsargu) ripu

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:33, pirms 15 gadiem
huy rakstīja: Gūlās gan un ir pat kritienā no aizmugures izsitis pretiniekam (kurš gandrīz iziet viens pret vārtsargu) ripu
Nu lūk, tas jau vien rāda, ka savā vecumā vēl joprojām ir spējīgs progresēt.

     [+] [-]

, 2009-11-20 14:54, pirms 15 gadiem
Virsraksts, kā vienmēr rullē!!!

     [+] [-]

, 2009-11-20 16:27, pirms 15 gadiem
Malacis,Hossa ir pats labakais ta tik uz prieksu

     [+] [-]

, 2009-11-20 16:34, pirms 15 gadiem
Dinamīts

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 16:45, pirms 15 gadiem
lonja rakstīja: Letiņi jau šim tik tādi ieroču nesēji,tie,kas aizsardzībā kapā,lai pēc tam DIŽAIS HOSA varētu,nodežurējis uz zilās līnijasun atpūties,aizskriet iemest golu!!!Parādiet man,kad viņš ir spēlējis aizsardzībā???Pie tāda spēles laika un visatļautības laukumā jebkurš var būt rezultatīvs!!!Un vēl-kāpēc tādu superspēlētāju starpsezonā nepaņēma bagātie Krievijas klubi????Atbilde-tāpēc,ka tādi haltūrētāji tajās komandās nespēlē!Tos patriec no sastāva!!!
Kādu spēli vispār esi redzējis?

  -1 [+] [-]

, 2009-11-20 17:22, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Ok kļūdījos...
Bet, paskaties atkārtojumus vakardienas spēlei, no kādām situācijām Hosa meta (tos metienus, kuri pat neaizgāja līdz vārtiem un netrāpīja pa vārtu četrstūri) No ļoti neērtām situācijām, protams ir apsveicami, ka var tādā situācijā pat uzmest, bet piespēle tur noderētu vairāk.
Un tieši tapēc viņš nekad nebūs rezultaīvs spēlētājs, tikai un vienīgi lielisks snaiperis. Tikai der atcerēties, ka brīdī, kad viņam būs apkārt bars ar pretiniekiem, viņš metīs tiem cauri, nevis meklēs kādu kam izspēlēt, ja tai mačā nebūs guvis vismaz vienus vārtus. Jo arī vakardienas spēlē viņš piespēlēt partneriem metiena vietā sāka tikai trešajā perjodā...
vai nu tu neko nesaproti no sporta, vai arii esi vienkarshi Lohs ;D!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-20 17:40, pirms 15 gadiem
Nu nevarētu teikt, ka viņš nespēlē komandas spēli + viņš ir pietiekami meistarīgs un pieredzējis, lai šad tad atļautos tādus gājienus.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 18:26, pirms 15 gadiem
No 5 rezultatīvākajiem KHL hokejistiem viņam ir sliktākais realizēto metienu %, secinājumus izdariet paši

     [+] [-]

, 2009-11-20 18:32, pirms 15 gadiem
Veidenbaums rakstīja: vai nu tu neko nesaproti no sporta, vai arii esi vienkarshi Lohs ;D!
Pilnīgi Tev nepiekrītu-arī citi arēnā teica ka Hosa met pārāk bieži un partnerus neredz.

  +1 [+] [-]

, 2009-11-20 18:42, pirms 15 gadiem
Bobby Orr rakstīja: Vajag būt reālistam,nekad sprukts nebūs starp rezultatīvākajiem!
Un vel tālāk no tā ir un būs Cipulis!
Varbūt Ņiživijs,bet šaubos!Vienīgi savā komandā,viens no
varbūt es maldos, bet savā laikā Sprukts bija viens no rezultatīvākajiem ja visā AHL, tad vismaz komandā Americans

     [+] [-]

, 2009-11-20 19:41, pirms 15 gadiem
lonja rakstīja: Es skatos visas RD spēles un arī iespēju robežās pārējās KHL spēlesUn vēl-atšķirībā no lielas daļas šeit esošo gudrinieku arī pats esmu kādreiz ar sportu nopietni nodarbojies!!!
jebkurā laik a tevi izaicinu uz hokeja spēli
ja spēsi turēt līdz kaut 15min, ticēšu ka esi kādreiz sportojis, ja nē - sorry, šahs par sportu neskaitās

  -2 [+] [-]

, 2009-11-20 19:45, pirms 15 gadiem
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS
SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2009-11-20 19:45, pirms 15 gadiem
jo vairāk iemet jo mazāk piespēlē, viss ir loģiski

cita lieta ka uz pārējo fona piespēļu mazāk, bet te jāmin ka ar piespēli jau uzbrukums nebeidzas, un ja komandā pārējie nav tik labi metēji tad jēgas dot piespēli vispār nebija nekādas, pirmajās 15 spēlēs cipulim vispār nevajadzēja ripu dot, pat tukšos vārtos netrāpītu, tā kā nevajag uz to skatīties, spēlē marsels labi, piespēles dod un saņem, nav tā ka regulāri met kad partneris labākā pozīcijā a ja vienādi labā tad mest vajag viņam, nav jau spruksts kas no vārtu priekšas piespēlē pie borta kādam...

     [+] [-]

, 2009-11-20 20:59, pirms 15 gadiem
bembists rakstīja: Interesanti arī, ka Hossam vismazāk piespēļu starp rezultatīvajiem
Toties visvairaak golu.

     [+] [-]

, 2009-11-20 21:21, pirms 15 gadiem
MALACIS!!!Jo labaak speles vins, jo labaaks buus visas komandas sniegums!!!

     [+] [-]

, 2009-11-20 21:28, pirms 15 gadiem
laurinaa rakstīja: MALACIS!!!Jo labaak speles vins, jo labaaks buus visas komandas sniegums!!!
...jo vairāk ripu tiks sabirdināts Masaļska vārtos 20. februārī...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-11-21 12:43, pirms 15 gadiem
chelseachamps rakstīja: Hosam derētu piešķirt LV pilsonību.
diez vai viņš būtu ieinteresēts šajā jautājumā.
bet nu labi- tas tā.
Hossa malacis. Ko jūs te čīkstat, ka piespēles nedod. DOD. Tas ka vārtu guvumi vairāk nekā piespēles nenozīmē, ka šis skops. Gribētu redzēt jūsu komentārus, ja Hossa šajā sezonā tik kādus 5 būtu iemetis- teiktu, ka nauda lieki izmesta vējā. 19!! vārti- dažam labam mūsējam vairākas sezonas vajadzētu, lai iemestu tik daudz. Priecājaties tautieši.