Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" vadība piedāvā Šupleram jaunu līgumu

Jānis Celmiņš

"Dinamo" vadība piedāvā Šupleram jaunu līgumu
Juliuss Šuplers
Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Rīgas "Dinamo" kluba vadība trešdienas tikšanās laikā piedāvājusi komandas galvenajam trenerim Juliusam Šupleram pagarināt līgumu, ziņo portāls diena.lv.

"Jā, man ir piedāvāts jauns līgums, bet pagaidām vēl nav bijusi runa par līguma nosacījumiem," atklāja pats Šuplers.

Skaidrībā būšot, kad "Dinamo" beigs dalību Gagarina kausa izcīņā. “Savas domas neesmu mainījis – labprāt turpinātu darbu Rīgā, bet abām pusēm ir jāsēžas pie sarunu galda un jāatrod kompromiss. Visticamāk, skaidrība būs pēc izslēgšanas spēļu beigām.”

Juliuss Šuplers Rīgas "Dinamo" komandu vada kopš tās atdzimšanas. Pirmajā KHL sezonā komanda izpildīja uzdevumu, iekļūstot Gagarina kausa izcīņā, bet otrajā spējusi pārvarēt Gagarina kausa izcīņas 1.kārtu un kluba vadības izvirzīto uzdevumu treneris un komanda ir izpildījusi.

Jau rīt "Dinamo" aizvadīs pirmo "play-off" turnīra otrās kārtas maču, tiekoties ar Oļega Znaroka vadīto "HK MVD" komandu. Spēles sākums 18.30 pēc Latvijas laika.

Izmantotie resursi:
diena.lv

Vai gribētu redzēt Šupleru vadam Rīgas "Dinamo" arī nākamajā sezonā?

  • 3960

  • 396


  +3 [+] [-]

, 2010-03-18 17:24, pirms 14 gadiem
drachinskis rakstīja: Hmm, nāk prātā pēdējie Pučes raksti iekš SA+, kur viņš mēģināja ieskaidrot, ka 100% Šuplers nākamsezon vairs ar Dinamo nestrādās.
puce jau vispar baigo gudrinieku metā!

  +4 [+] [-]

, 2010-03-18 17:24, pirms 14 gadiem
Treneris droši vien paprasīs punku, lai bez viņa ziņas visādus amerikāņu dzērājus nepērk.

  +3 [+] [-]

, 2010-03-18 17:33, pirms 14 gadiem
ha ha ha ļabs, ar šo Savickis manās acīs reabilitējas par savu klaunādi ar Arnisonu, laikam saprata, ka jāļauj komanda vadīt speciālistiem, nevis veciem padomju funkcionāriem, KGBešņikiem un izbijušiem vārtsargiem - laimes meklētājiem neviltots prieks par ziņu! Bet ceru, ka Jūlim kāda cita komanda piedāvās vēl labāku līgumu, jo lielākā daļa RD līdzjutēju (?) nav pelnījuši tik labu treneri, novembrī visi mauroja, ka šis jātriec ratā, tagad atkal visi slavinās... Dabūsiet kaut kādu Vorobjovu vai Smitu un īdēsiet, cik labs treneris bija Jūlis

  +3 [+] [-]

, 2010-03-18 17:34, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Sezonas vidū rakstīju ka Dinamo var uzlabot situāciju ja Šuplers paliks amatā - man lika mīnusus, tad rakstīju ka Sprukts ir šts cīnītājs un ļoti vajadzīgs komandai-arī bija mīnusi, tad rakstīju lai aizstāvētu Laviņu-tagad abi minētie ir ar labiem plus/mīnus koeficientiem, Sprukts 3 rezultatīvākais komandā, tad rakstīju ka Sandim daudz kļūdas aizsardzībā - nu izskatās ka Sandi vispār nevar aizskart-tas līdzinās svētajam, kaut arī neapšaubu Sanda lielisko komandas vadīšanu kā kapteinim, Sanda labo spēli uzbrukumā vairākumā utt, bet patiešām arī PO spēlēs strap aizsargiem visvairāk bail bija kad laukumā ir Sandis/ka varam zaudēt vārtus/. ceturto PO spēli Sandis vēl noturējās bet 3 spēle bija pilns ar kapteiņa kļūdām aizsardzībā, bet žēl ka viņu uztver tā ka to nu kritizēt nedrīkst-kaut arī ja runā ar parastiem skatītājiem kuri hokeju skatās barā ar alus pudeli sarunājoties utt -tie Sandi pārsvarā uztver kā ideālu, bet starp tiem kuri cītīgi cenšas hokejā pamanīt itin visu ko var seko spēlei ļoti uzmanīgi arī saka ka Sandim kļūdas ir pārāk daudz aizsardzībā un arī atzīst ka ļoti daudzi līzdjutēji tās laikam nevēlas manīt-kļūdās jau visi bet tikai cik bieži.
Arī Hossu kritizēju par spēli aizsardzībā tagad Po cenšas bet nu gadās arī superstulbi gājieni no viņa puses kā piemēram kad izgāja viens pret Ska hokejists bet Hossa aizskrēja mainīties nevis ķēra uzbrucēju/3 spēlē 3 periodā aptuveni 5-6 minūtes pirms spēles beigām/.
Visvairāk vēlos lai Šuplers paliek, Sandis būtu labi ja paliktu, un šeit būtu vienīgā pārmaiņa ko vēlētos no trenera puses-nevajag Sandi mocīt laukmā pa 25 minūtēm-viņš taču bieži izskatās nevis noguris bet pārguris-nespēj tādu slodzi turēt. sandis būtu lielisks uz minūtēm 12-15 laukumā-īpaši vairākumā, vienādos sastāvos varētu būt mazāk, kā kapteinis viņš ir neatsverams, vairāk datrbotos kā komandas uzmundrinātājs, noskaņotājs uz soliņa, strapbrīžos, pirms spēlēm.
radniecīgā dvēsele, piekrītu Tev visos punktos
Slēpts komentārs: jurkoo

  +3 [+] [-]

, 2010-03-18 17:41, pirms 14 gadiem
Runčuks rakstīja: ha ha ha ļabs, ar šo Savickis manās acīs reabilitējas par savu klaunādi ar Arnisonu, laikam saprata, ka jāļauj komanda vadīt speciālistiem, nevis veciem padomju funkcionāriem, KGBešņikiem un izbijušiem vārtsargiem - laimes meklētājiem neviltots prieks par ziņu! Bet ceru, ka Jūlim kāda cita komanda piedāvās vēl labāku līgumu, jo lielākā daļa RD līdzjutēju (?) nav pelnījuši tik labu treneri, novembrī visi mauroja, ka šis jātriec ratā, tagad atkal visi slavinās... Dabūsiet kaut kādu Vorobjovu vai Smitu un īdēsiet, cik labs treneris bija Jūlis
KAUT KĀDU Smitu vai KAUT KĀDU Vorobjovu...Tu smejies!

  +2 [+] [-]

, 2010-03-18 17:48, pirms 14 gadiem
supleram japalie jo vins jau komandu labi pazist un zin ko var izdari vini

     [+] [-]

, 2010-03-18 17:48, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: KAUT KĀDU Smitu vai KAUT KĀDU Vorobjovu...Tu smejies!
jā reāli smejos par tiem, kas domā, ka trenera maiņa mums nodrošinās Gagarina kausu bet tas ir mans personisks, nevienam nesaistošs viedoklis

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 17:52, pirms 14 gadiem
super,tikai ar stabilitaati var kautko saniegt,nevis mainot trenerus kaa zekjes...

     [+] [-]

, 2010-03-18 17:57, pirms 14 gadiem
jurkoo rakstīja: Nu nē, vajag jaunu treneri, Šuplers ir sen jau sevi izsmēlis un ir to pierādījis, vaig jaunu speciālistu ar jaunām dvesmām komandām, jo labs treneris šo komandu paceltu vēl augstāk!
Kuru Tu uzskati par tādu, kurš RD nākamgad aizvedīs līdz 1 vietai regulārajā čempī un pie reizes vēl Gagarina kausu?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-18 17:59, pirms 14 gadiem
iversons rakstīja: super,tikai ar stabilitaati var kautko saniegt,nevis mainot trenerus kaa zekjes...
...tieši tā - stabilitāti un nevis mainot spēlētāju virknējums katrā otrajā periodā...

  +2 [+] [-]

, 2010-03-18 18:00, pirms 14 gadiem
Pateicoties vinam esam tik talu tikusi!!!

     [+] [-]

, 2010-03-18 18:01, pirms 14 gadiem
Johnyb365 rakstīja: Kuru Tu uzskati par tādu, kurš RD nākamgad aizvedīs līdz 1 vietai regulārajā čempī un pie reizes vēl Gagarina kausu?!
esi reāls! tāda nav! ...kaut būtu, bet nav.

     [+] [-]

, 2010-03-18 18:01, pirms 14 gadiem
playthegame rakstīja: znaroks pagajusaja gada jau uzreiz pateica, ka vinam vajadzigi DIVI gadi lai butu rezultats. luks otrais gads ir pienacis un rezultats ir
lai ari ko tu neteiktu darbi runa pasi par sevi, Znaroka MVD ir pasa augsa, bet Suplers kautkur pa vidu, turklat sezonas laika bija ari pasa apaksa. MVD sadi kritumi nav bijusi.
negribu ar tevi strideties, jo redzu ka esi visai ietiepigs cilveks, bet vienkarsi ieteiktu paskatities tabula kur ir MVD un kur ir un kur sezonas laika bija RD. eksperti(nejau tadi ka tu) abas komandas pec sastava sauc par loti lidzigam, taka manuprat ir mulkigi par kautko vel diskutet
Es jau redzēju, kur pagājušajā gadā bija MVD! Un šogad ir vienā līmenī ar RD (1/4). Uzvarēs RD, tad arī varēs konstatēt, ka MVD šogad ir labāki rezultāti!
Znaroks ir teicis, ka rezultā'tu spējīgs sasniegt pēc diviem gadiem! Vai Maskavas Dinamo vadība (ja netiks play-off, vai zaudēs pirmajā kārtā) atsātu Znaroku uz vēl vienu gadu?

  +9 [+] [-]

, 2010-03-18 18:03, pirms 14 gadiem
Ābols par Shupleru izteicās, ka vinsh ir vislabaakais treneris ar kādu vinjam karjeras laikā ir nācies strādāt, un nožēloja, ka neesot vinju saticis vēl spēlētāja gados. Tā kā man gan nemaz neliekas, ka Shuplers ir tik maznozīmīgs, kā daži izsakās. Arī iepriekš ir pieredzēts, ka komanda pāris dienu laikā ir sākusi spēlēt pavisam citu spēli, nedomāju, ka tas ir tikai Ozo nopelns, bet gan Shuplera taktiskās un stratēģiskās dotības. Cepuri nost Shupleram. Vēlos redzēt nākošgad.

     [+] [-]

, 2010-03-18 18:03, pirms 14 gadiem
jackass rakstīja: esi reāls! tāda nav! ...kaut būtu, bet nav.
Es ta esmu reāls un to saprotu! To nesprot daži indivīdi, kuri piepras stringrāku, gudrāku utt treneri!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2010-03-18 18:10, pirms 14 gadiem
kayle rakstīja: Šupleram ir ģeniāla taktika , ko neviens cits nespēs atkārtot-
maisīt maiņas un likt Hosu 2 maiņās
Šis manā vērtējumā ir dienas koments, skarbi, bet patiesi.

     [+] [-]

, 2010-03-18 18:19, pirms 14 gadiem
ledinja rakstīja: nu luudzu, juuli, apstiprini to, mums Tevi vajag arii naakamsezon!!
veel nevienu tavu komentaaru neesmu redzeejis, kurss buutu noveerteets ar + ziimiiti.. saproti, uz ko es teemeeju???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-18 18:27, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Cerēju, ka būs cits treneris, brīžam liekas, ka vinš sevi ir izsmēlis
Domaju ka pagaidām šī līguma piedāvāšana jāuztver ka formalitāte. Sabiedrība varētu nesaprast ja nepedāvā trenerim, kurš daudziem tīkams un izpildīja sezonas uzdevumus....ir liela iespēja nevienoties...Ja kāds spiegs tad valde varēs atmāzēties, ka mēs tak gribējām, piedāvājām bet nevienojāmies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2010-03-18 18:32, pirms 14 gadiem
Vajag Znaroku! IR jaspēlē visa sezona, nevis sākumā janogāž ūdeņi un pēc tam pedējos mēnešus skrien kā dieva nepieņemts uz dzīvību un nāvi, lai tik varētu tikt PO...
Un vispaar.. Znaroks man patīk labāk nu, spēle, kuru viņš izveido...

     [+] [-]

, 2010-03-18 18:34, pirms 14 gadiem
kas notika pirms pāris mēnešiem gribējām no viņa tikt vaļā bet tagad viņš ir mūsu varonis .
Labs treneris

     [+] [-]

, 2010-03-18 18:38, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Domaju ka pagaidām šī līguma piedāvāšana jāuztver ka formalitāte. Sabiedrība varētu nesaprast ja nepedāvā trenerim, kurš daudziem tīkams un izpildīja sezonas uzdevumus....ir liela iespēja nevienoties...Ja kāds spiegs tad valde varēs atmāzēties, ka mēs tak gribējām, piedāvājām bet nevienojāmies
Par šito mēs ar runājām, kā valde paskaidroos parastam cilvēkam kapēc Jūlis ticis atlaists(nepagarināts līgums), varbūt Tev taisnība un šis varētu būt viens no variantiem kā to izdarīt maigāk...gribētos gan redzēt kā izskatās RD pie cita trenera.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 18:39, pirms 14 gadiem
Willis rakstīja: Tad jau var teikt ka Hossa mums arī nav vajadzīgs, viņš vairs nemet tik daudz vērtus kā iepriekš, vai viņš arī sevi ir izsmēlis ??!!!

MĪNUSS (boldā) !!!
Šausmas, manai dzīvei tagad jēgas nav, jo saņēmu mīnusu Boldā

  -1 [+] [-]

, 2010-03-18 18:41, pirms 14 gadiem
man jau liekas vajadzēja piedāvāt znarokam un vītoliņam

     [+] [-]

, 2010-03-18 18:41, pirms 14 gadiem
(...otrajā spējusi pārvarēt Gagarina kausa izcīņas 1.kārtu un kluba vadības izvirzīto uzdevumu treneris un komanda ir izpildījusi)
Es teiktu pat pārpildījusi, ne tik vien kā izpildījusi.

  +1 [+] [-]

, 2010-03-18 18:41, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Par šito mēs ar runājām, kā valde paskaidroos parastam cilvēkam kapēc Jūlis ticis atlaists(nepagarināts līgums), varbūt Tev taisnība un šis varētu būt viens no variantiem kā to izdarīt maigāk...gribētos gan redzēt kā izskatās RD pie cita trenera.
Mes jau tik varam minēt cik kas nopietni, bet skaidrs ka PO laika nekāda liela runāšana par līgumiem nevar būt. Un tad vēl tas runas par to ka Jūlis toč nebūs...Tagad vismaz iedeva morālo dopingu, lai pans negruzās un dara to kas viņam jadara
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-03-18 18:43, pirms 14 gadiem
karliss rakstīja: Šausmas, manai dzīvei tagad jēgas nav, jo saņēmu mīnusu Boldā
Mīnuss par to ka kolēģis izdomaja ja negribi Šupleru tad automātā negribi arī elku Hossu

  +2 [+] [-]

, 2010-03-18 18:43, pirms 14 gadiem
Uzskatu, ja treneris izpilda komandas vadības doto uzdevumu, tad nav iemesla ar viņu nepagarināt līgumu... Pohuj kā viņš to izara, kaut vai pirms katras maiņas liek šotiņu izšaut, lai drosme lielāka spēlētājam... Tāpēc domāju tie kas saka, ka viņš nehujā nedara un viņu vajag mainīt var droši paklusēt... rezultāts ir un ar to arī viss ir izteikts... Kaut vai kā daži te saka viņš raslabonā sēž un Ozoliņš trenē komandu, bet rezultāts ir, tātad zina ko dara...

     [+] [-]

, 2010-03-18 18:50, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Mes jau tik varam minēt cik kas nopietni, bet skaidrs ka PO laika nekāda liela runāšana par līgumiem nevar būt. Un tad vēl tas runas par to ka Jūlis toč nebūs...Tagad vismaz iedeva morālo dopingu, lai pans negruzās un dara to kas viņam jadara
Jūlis jau darbu var dabūt nākamajā dienā, kur viņam te mocīties ar šitajiem sūdīgajiem spēlētājiem...

Ja mēs dabūjam Hossas vietā labu snaiperi, tad nekāds lielais zaudējms jau nebūs, bet tas ka viņš ies līdz ar Šupleru gan liekas fufelis. Pieliks bišķi pie algas un visu varēs sarunāt.