Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

Minskas "Dinamo" vadība brīdina komandu

Pēteris Neimanis
Pēteris Neimanis

Minskas "Dinamo" vadība brīdina komandu
Mareks Sikora
Foto: hcdinamo.by

Pēc trīs maču mājas spēļu sērijas, kurā komanda tika pie trim punktiem, neapmierinātību ar komandas sniegumu izteikusi Minskas "Dinamo" vadība, brīdinot spēlētājus arī par iespējamajām soda sankcijām.

Ar komandu ticies kluba padomes vadītājs Jurijs Borodičs, kurš atzinis, ka trīs mači savā laukumā nospēlēti neapmierinoši: "Esam pārliecinājušies, cik liels atbalsts "Dinamo" ir visā Baltkrievijā. Sestdien uz maču ieradās gandrīz 15 000 līdzjutēju, turklat ne tikai no Minskas, un viņi noteikti gaidīja no komandas citādāku spēli. Baltkrievu spēlētājiem gribu atgādināt, ka no viņiem labāku sniegumu gaida arī nacionālās izlases treneri." Borodičs atgādināja, ka spēlētāju līgumos ir punkts par soda sankcijām un, ja sniegums neuzlabosies, tās tiešām būšot jāpiemēro.

Savukārt komandas trenerim Marekam Sikoram un kluba ģenerāldirektora pienākumu izpildītājam Aleksejam Torbinam norādīts, ka tuvākajā laikā jātiek skaidrībā ar neveiksmju iemesliem un veidiem, kā uzlabot spēli, sevišķi komandas rezultativitāti. Tāpat pastiprināti tiks sekots spēlētāju fiziskajai kondīcijai. Borodičs atzīmēja, ka kluba vadība joprojām cer uz veiksmīgiem rezultātiem: "Mēs ticam komandai un ceram, ka pienācīgu sniegumu tā demonstrēs jau tuvākajos mačos. Esam pārliecināti, ka šiem hokejistiem ir pa spēkam izpildīt pirms sezonas uzstādītos uzdevumus."

Minskas "Dinamo" hokejisti ar 48 punktiem ieņem sesto vietu Rietumu konferencē, taču aizvadījuši par diviem mačiem vairāk nekā tuvākie kaimiņi Rīgas "Dinamo"(49 punkti) un "Atlant" (45), bet "Torpedo" (42) hokejisti, kas šobrīd ir astotie, izspēlējuši pat par trim mačiem mazāk.

Izmantotie resursi:
Главная - Хоккейный клуб "Динамо-Минск"

1 2 37 komentāri

 +12 [+] [-]

, 2010-12-05 20:31, pirms 13 gadiem
šis pārspēj pat J.S. padomjlaika atskaites

  +5 [+] [-]

, 2010-12-05 20:32, pirms 13 gadiem
ahaha
Slēpts komentārs: Rīgas Dinamo fārmklubs

  +9 [+] [-]

, 2010-12-05 20:36, pirms 13 gadiem
Lai pasakās dievam ka šosezon CSKA un Spartaks ir tādi nekādi, kaut gan Spartaks vēl var kaut ko sasmelt... Bet tā Minska stabili iet uz 8 vietu, Atlants vienkārši sācis lidot pēc neveiksmīgā sākuma un Torpedu arī spēlē stabīlāk nekā Minska.

 +13 [+] [-]

, 2010-12-05 20:36, pirms 13 gadiem
"Minskas "Dinamo" hokejisti ar 48 punktiem ieņem sesto vietu Rietumu konferencē, taču aizvadījuši par diviem mačiem vairāk nekā tuvākie kaimiņi Rīgas "Dinamo"(50 punkti) un "Atlant" (45), bet "Torpedo" (42) hokejisti, kas šobrīd ir astotie, izspēlējuši pat par trim mačiem mazāk."

Dinamo vai tad nav 49 punkti?

  +6 [+] [-]

, 2010-12-05 20:37, pirms 13 gadiem
vispār, ja kas Dinamo Rīga ir 49 punkti

  +5 [+] [-]

, 2010-12-05 20:37, pirms 13 gadiem
Mums 49 punkti nevis 50 punkti.

  +5 [+] [-]

, 2010-12-05 20:38, pirms 13 gadiem
Nu nezin vai sitada info palidzes speletajiem sanemties. Drizak veel lielaku strjomu iedzis uz nerviem. Tip nedod dies kludisos un busu galvenais vainigais.........
Slēpts komentārs: Krokodils

  +4 [+] [-]

, 2010-12-05 20:48, pirms 13 gadiem
jocker rakstīja: "Minskas "Dinamo" hokejisti ar 48 punktiem ieņem sesto vietu Rietumu konferencē, taču aizvadījuši par diviem mačiem vairāk nekā tuvākie kaimiņi Rīgas "Dinamo"(50 punkti) un "Atlant" (45), bet "Torpedo" (42) hokejisti, kas šobrīd ir astotie, izspēlējuši pat par trim mačiem mazāk."
jep, paldies - labots!

Dinamo vai tad nav 49 punkti?

 +14 [+] [-]

, 2010-12-05 20:49, pirms 13 gadiem
Ar to ja arī atšķiras Rīgas un Minskas Dinamo ar attieksmi pret komandu-treneris, komandas vadība Rīgā ir ar cilvēcīgu attieksmi. Mēs bijām pat pēdējā vietā visā līgā pirms gada-jā neapmierināta bija vadība, bet viss tika kārtots cilvēcīgi, šeit tas tiek darīts tipiski krievu stilā. Minskai arī šosezon nav lemts būt augstāk par Rīgu.

     [+] [-]

, 2010-12-05 20:50, pirms 13 gadiem
Baķka piedraudēs ar " jesļi ņe zaigraiķe kak v načaļe sezona - vseh rasstreļaju!!!

  +4 [+] [-]

, 2010-12-05 20:53, pirms 13 gadiem
pret šitiem varētu spēlēt playoffā...gribētos redzētu Dinamo derbijas!

  +3 [+] [-]

, 2010-12-05 20:57, pirms 13 gadiem
Nemiroff rakstīja: pret šitiem varētu spēlēt playoffā...gribētos redzētu Dinamo derbijas!
Pret šitiem nebūtu interesanti, labāk kādu spēcīgāku, bet ar domu tikt tālāk nekā pagājušosezon tiešām šie varētu būt vispiemērotākie, jo šķiet ir visvājākā komanda no tām, kuras pašlaik atrodās playoff zonā mūsu konferencē, tā jau likās ka sezonas sākums MnD bij tikai pārpratums un nenovērtēšana no pretinieku puses, gluži kā pagājušosezon, par labu mums runātu arī, ka MnD nav pieredzes KHL playoffos.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2010-12-05 21:03, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Gan jau MnD viss būs Ok, jo uz izbraukuma spēlēm atkal ierindā būs Štumpels, un tas nozīmē, ka tik veiksmīgā Barys saikne atkal tiks atjaunota. Un arī Džefam Pletam ieilgusī sausā sērija agrāk vai vēlāk izbeigsies.
Vienīgi man nav īsti saprotams, kāpēc šajā izbraukumā MnD līdzi nedosies Demagins un Kostjučonoks.
cik lasīju demagins ir traumēto sarakstā, bet par kostjučonoku nav zināms..
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

     [+] [-]

, 2010-12-05 21:07, pirms 13 gadiem
emiLL rakstīja: cik lasīju demagins ir traumēto sarakstā, bet par kostjučonoku nav zināms..
Pieļauju, ka Kostjučonokam arī būs japako čemodāni.
Sikora vel pret rindu MnD spēlētājiem gatavojas pieņemt virkni sankciju. Piemēram, aizsargs henri stabils kandidāts uz soliņa marinētājiem par noradijumu spēlē pret Kuzņu. Sikora speciāli pieteica,ka nedrīkst noraidīties, bet šis paņēma spēles pēdējās minūtēs noraidijās. Kuzņa ,protams,izlīdzināja rezultātu.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-05 21:08, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā Tu zini,ka RD viss ir tik ideāli? Ja viņi nelaiž savas iekšējās lietas publiskā telpā,tad tas vel nenozīmē, ka RD iekšpusē viss ir tip-top.
Tad jau atliek iedomāties, kas patiesībā darās MnD iekšienē, ja jau tas pat notiek publiskā telpā.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-05 21:12, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā Tu zini,ka RD viss ir tik ideāli? Ja viņi nelaiž savas iekšējās lietas publiskā telpā,tad tas vel nenozīmē, ka RD iekšpusē viss ir tip-top.
Kaut kas ir jebkurā dzīvā organismā. Minskā jau pēkšņi nav kļuvusi par demokrātijas citadeli, vienkārši ir lietas kuras nevar noslēpt. Ja sastāva ziņā ir padzītas nu jau pāris komandas, kā tad to var paslēpt.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-05 21:21, pirms 13 gadiem
RUBEN rakstīja: Lai pasakās dievam ka šosezon CSKA un Spartaks ir tādi nekādi, kaut gan Spartaks vēl var kaut ko sasmelt... Bet tā Minska stabili iet uz 8 vietu, Atlants vienkārši sācis lidot pēc neveiksmīgā sākuma un Torpedu arī spēlē stabīlāk nekā Minska.
Drīzāk jau sasmels CSKA.
Spartaks ir pilnīgi nekāds, tieši psiholoģiskajā ziņā, un komandas garā.

  -1 [+] [-]

, 2010-12-05 21:23, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kaut kas ir jebkurā dzīvā organismā. Minskā jau pēkšņi nav kļuvusi par demokrātijas citadeli, vienkārši ir lietas kuras nevar noslēpt. Ja sastāva ziņā ir padzītas nu jau pāris komandas, kā tad to var paslēpt.
Tu laikam pārakstijies pēdējā teikumā???
Protams,ka visās komandās kaut kas iekšienē notiek. Cik zinu,tad daudzu komandu spēlētājiem līgumos ir punkts par ko nedrīkst runāt ārpus komandas ģerbtuvēm.Pretējā gadijumā draud dažādas sankcijas. Tā tas ir arī NHL
Un arī dažādas sankcijas (visbiežāk finansiālās) piekopj arī citas komandas, Tikai nezinu kāpēc mnD nolēma šai informācijai nokļūt publiskā telpā. Tiešām mazliet smako pēc PSRS laikiem,kad dažāda ranga partijas funkcionāri mīlēja izvest sabiedriskās/publiskās audzināšanas akcijas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2010-12-05 21:32, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: nabagus tagad sodīs par to ka pretinieks bija izrādījies stiprāks? Minskieši ir playoff zonā, kas viņiem nepatīk. Katru spēli jau arī nevar uzvarēt, kaut kas ar domāšanu belaru funkcionāriem nav kārtībā ko var izskaidrot kā lielummāniju
Ja budžetā daudz neatpaliek no grandiem, tad jau ir jāsāk domāt, kāpēc neesam pirmajā piecinikā līgā ne?

  +1 [+] [-]

, 2010-12-05 21:35, pirms 13 gadiem
Alexij rakstīja: nabagus tagad sodīs par to ka pretinieks bija izrādījies stiprāks? Minskieši ir playoff zonā, kas viņiem nepatīk. Katru spēli jau arī nevar uzvarēt, kaut kas ar domāšanu belaru funkcionāriem nav kārtībā ko var izskaidrot kā lielummāniju
Tieši tā uzvarēt grib visi, nejau tikai baltkrievi, bet viņi to nesaprot

  -3 [+] [-]

, 2010-12-05 21:38, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Ja budžetā daudz neatpaliek no grandiem, tad jau ir jāsāk domāt, kāpēc neesam pirmajā piecinikā līgā ne?
Tieši tā.
Ja viens otrs smeļ no komandas labu naudu, tad gluži elementāri rodas jautājums-kāpēc spēlētājam arī atdeve nav tikpat laba.

  +4 [+] [-]

, 2010-12-05 21:38, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā Tu zini,ka RD viss ir tik ideāli? Ja viņi nelaiž savas iekšējās lietas publiskā telpā,tad tas vel nenozīmē, ka RD iekšpusē viss ir tip-top.
Nē viss iekšienē nav ideāli. Bet inteliģenti cilvēki netīro veļu nemazgā publiskajā telpā. Ir atlaists Rīgas ģenerālmenedžeris, vadībai samazinātas algas, arī kādreiz notiek komandas sniegumu analīze/norādīts uz trūkumiem/utt., bet tas notiek civilizēti.
Tomēr Baltkrievija autoritāra valsts un šī pārvaldes forma man nekādi nav pieņemama-ne valstī, ne arī sporta komandās.

  +2 [+] [-]

, 2010-12-05 21:38, pirms 13 gadiem
Varbūt par daudz leģionāru, komandā ar tā saucamo ķīmiju kautkas nav kārtībā... Baltkrieviem vajadzēja pakonsultēties ar Normundu.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-05 21:45, pirms 13 gadiem
FUNS rakstīja: Nē viss iekšienē nav ideāli. Bet inteliģenti cilvēki netīro veļu nemazgā publiskajā telpā. Ir atlaists Rīgas ģenerālmenedžeris, vadībai samazinātas algas, arī kādreiz notiek komandas sniegumu analīze/norādīts uz trūkumiem/utt., bet tas notiek civilizēti.
Tomēr Baltkrievija autoritāra valsts un šī pārvaldes forma man nekādi nav pieņemama-ne valstī, ne arī sporta komandās.
Tur gan es Tev piekrītu, ka šoreiz MnD izdarijās labāko PSRS tradīciju garā.

  +1 [+] [-]

, 2010-12-05 21:52, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tu laikam pārakstijies pēdējā teikumā???
Protams,ka visās komandās kaut kas iekšienē notiek. Cik zinu,tad daudzu komandu spēlētājiem līgumos ir punkts par ko nedrīkst runāt ārpus komandas ģerbtuvēm.Pretējā gadijumā draud dažādas sankcijas. Tā tas ir arī NHL
Un arī dažādas sankcijas (visbiežāk finansiālās) piekopj arī citas komandas, Tikai nezinu kāpēc mnD nolēma šai informācijai nokļūt publiskā telpā. Tiešām mazliet smako pēc PSRS laikiem,kad dažāda ranga partijas funkcionāri mīlēja izvest sabiedriskās/publiskās audzināšanas akcijas.
Cik tad ir padzīti spēlētāji+treneri+funkcionāri, vai tad kopā nesanāks kādas pāris komandas.
Attiecības starp tautu (izņemot pensionārus) un varu tur tiešām ir diezgan padomjiskas, "vara tur kaut ko ņemās, lai viņi ņemās, tāpat ne mēs viņus ievēlam, ne mēs viņus varam atcelt".
Gaidu janvāri kad atbrauks BLR studentu grupa, protams neko jaunu neuzzināšu, bet attieksmi un atmosfēru jau var izprast.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2010-12-05 22:17, pirms 13 gadiem
freeze rakstīja: Nu un Namejs vel vakar teica ka ar Minsku viss ir kārtībā, ka drīz Minska pati no sevis būs atpakaļ uz strīpas, taču ja vadība sper šādus soļus, tas nozīmē ka vadība saprot, ka kaut kas ir zhopā un ir jārīkojas.. Es esu vairāk kā pārliecināts, ka Minska turpinās grimt un nekāds Nameja Štumpels nepalīdzēs, bet nu, dzīvosim redzēsim, vai Namejam būs kārtējā aplamā prognoze, vai arī pirmo reizi būs nostrādājusi viņa sieviešu intuīcija...
Skaidrs ka viņi saprot. Šobrīd pēc rādītāja vidēji spēlē izcīnītie punkti, MnD ir 8. vietā, RD ir 3. vietā.

     [+] [-]

, 2010-12-05 22:23, pirms 13 gadiem
Nu ko jaspele labak puisi.

     [+] [-]

, 2010-12-05 22:36, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tur gan es Tev piekrītu, ka šoreiz MnD izdarijās labāko PSRS tradīciju garā.
Beidzot es Tev kaut kādā jautājumā piekrītu. Šādā silā rīkoties nedrīkst ja grib uzlabot komandas spēli-drīzāk tā var dabūt pretēju efektu, pasliktināt mikroklimatu komandā, sāks publiski viens otru apvainot, spēle'tāji jutās papildu slogu, daudzi tik gaidīs kārtējo ,,interesanto ziņu no komandas,, arī žurnālisti kā mēslu mušas būs riņķī, jo tie uzreiz sajūt kur ož pēc intrigām untās uzkurinās, kaut vai mākslīgi.
Vispār kopumā tas ir paliels mīnuss komandai,lai sāktu spēlēt.
1 2 37 komentāri