Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:261, Did:0, useCase: 3

"Dinamo" pirms pārtraukuma vizīte pie "CSKA"

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Dinamo" pirms pārtraukuma vizīte pie "CSKA"
Rīgas "Dinamo"
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Šovakar pēdējo maču pirms Kontinentālās Hokeja līgas pauzes aizvadīs Rīgas "Dinamo", kas plkst. 18:45 izbraukumā spēkosies ar Maskavas "CKSA". Spēle tiešraidē LTV7 un VSB.

Svētdien mūsējie ar 4:3 uzvaru pēcspēles metienos viesos pret Minskas "Dinamo" pārtrauca četru zaudējumu sēriju līgā, šovakar mēģinājums pārtraukt vēl vienu zaudējumu sēriju. Šoreiz stāsts par Maskavas "CSKA" komandu, kas "dinamiešus" apspēlējusi pēdējās piecās spēlēs.

Pagājušajā sezonā mūsējie zaudēja pa divām reizēm gan savā arēnā, gan viesos. Izbraukumā zaudējumi ar 1:2 un 3:5. Abu komandu pēdējā savstarpējā spēle bija šī gada februārī Rīgā, kad "Dinamo" savu skatītāju priekšā zaudēja ar 1:2. Sešos mačos pret Krievijas titulētāko klubu mums tika viena uzvara, kas gūta abu komandu pirmajā tikšanās reizē – 4:3.

Šo sezonu labāk sākuši "Dinamo" hokejisti, 22 mačos sakrājot 33 punktus. "CSKA" par diviem mačiem mazāk un turnīra tabulā sešu punktu deficīts attiecībā pret "Dinamo". Tātad pēc zaudētājiem punktiem līdzsvars. Maskavieši šobrīd sasnieguši teicamu formu – uzvarētas pēdējās četras spēles – 3:1 pret "Dynamo" un "Vityaz" savā laukumā, kā arī pāris uzvaras viesos. Vispirms ar 3:2 apspēlēta "SKA", bet pēc tam "sausā" uzvara Maskavas derbija pret "Spartak" – 1:0.

"CSKA" nav izteiktu līderu, un vienības panākumu atslēga ir komandas spēle. Rezultatīvākais spēlētājs ir Jans Mareks, kuram 19 mačos 18 punkti (7+11). Par trim mazāk ir Aleksejam Badjukovam (5+10). Pēdējos mačos komandas vārtus teicami sargājis Sergejs Gaidučenko, kuram četrās uzvarētajās spēlēs ielaisti tikai četri vārti.

Rīdziniekiem šovakar pēdējais mačs pirms lielās novembra pauzes. Nākamais mačs mūsējiem 17. datumā Ufā. "Dinamo" arī šodien bez savainotā Ģirta Ankipāna. Visādi citādi sastāvā lielu robu nav. Mača sākums plkst. 18:45, tiešraide LTV7 un VSB.

Izmantotie resursi:
khl.ru

CSKA un Dinamo mačā...

  • 106

  • 289


     [+] [-]

, 2010-11-02 15:13, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ja rēķina, ka Mikušs ielēca RD jau ejošā vilcienā, tad šī statistika viņam nav nemaz tik slikta.
Un kā jau te huy rakstija, tad uz Trotteru negulstas tik liels psiholoģiskais slogs.
Labi tad novēlu lai visi Minskas Dinamo spēlētu kā Mikušs-tā būs tā retā reize kad visi būs apmierināti gan Rīgas līdzjutēji un cik saprotu arī Tu jo tev patīk kā Mikušs spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-02 15:15, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Labi Ivar, mēs sapratām. Neviens nedrīkst aiztikt neefektīvāko RD uzbrucēju.
Es nerakstiju, ka neko par viņu nedrīkst teikt.
Tikai nevajag spēlētāju no*** tāpēc,ka viņš RD nonācis dažādu RD spices vīru nesaprotamu gājienu dēļ.
Neefektīvāko????
Laikam neesi informēts, ka mūsu pašu Bukarts, Džeriņš un Meija nav daudz efektīvāki par viņu. Jā,piekrītu,ka no Mikuša (tāpat kā Trottera) kā leģionāra varētu vēlēties daudz vairāk.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-02 15:17, pirms 14 gadiem
FUNS rakstīja: Labi tad novēlu lai visi Minskas Dinamo spēlētu kā Mikušs-tā būs tā retā reize kad visi būs apmierināti gan Rīgas līdzjutēji un cik saprotu arī Tu jo tev patīk kā Mikušs spēlē.
Njā,RD līdzjutēji savā stilā.
Labi vel ka LM spēlētājiem neko nenovēlēji.
Kāds MnD sakars ar RD spēlētāju Mikušu?

  +3 [+] [-]

, 2010-11-02 15:20, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es nerakstiju, ka neko par viņu nedrīkst teikt.
Tikai nevajag spēlētāju no*** tāpēc,ka viņš RD nonācis dažādu RD spices vīru nesaprotamu gājienu dēļ.
Neefektīvāko????
Laikam neesi informēts, ka mūsu pašu Bukarts, Džeriņš un Meija nav daudz efektīvāki par viņu. Jā,piekrītu,ka no Mikuša (tāpat kā Trottera) kā leģionāra varētu vēlēties daudz vairāk.
Aha Mikušu nakts laikā saslēdza rokudzelžos, uzvilka maisu galvā un atveda uz Rīgu

  +3 [+] [-]

, 2010-11-02 15:21, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Njā,RD līdzjutēji savā stilā.
Labi vel ka LM spēlētājiem neko nenovēlēji.
Kāds MnD sakars ar RD spēlētāju Mikušu?
Tu domā aiz tā nika baigie tūkstoši saslēpušies?

     [+] [-]

, 2010-11-02 15:23, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Aha Mikušu nakts laikā saslēdza rokudzelžos, uzvilka maisu galvā un atveda uz Rīgu
Vai Tu atteiktos spēlēt labā līmenī par normālu naudu, ja tev šādu iespēju dotu jeb tomēr vispirms padomātu par vietējiem spēlētājiem?
Es noteikti pieņemtu šādu iespēju.
P.S. Ja RU nepastāvētu tik strikti leģionāru ierobežojumi, tad Mikušs noteikti šosezon spēlētu Maskavas Spartak.

  -1 [+] [-]

, 2010-11-02 15:24, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Tu domā aiz tā nika baigie tūkstoši saslēpušies?
??????
Nesapratu

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 15:26, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: ??????
Nesapratu
Nu tu tak rakstīji Njā,RD līdzjutēji savā stilā

viņš pārstāv visus līdzjutējus vai pats sevi?

  +2 [+] [-]

, 2010-11-02 15:28, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai Tu atteiktos spēlēt labā līmenī par normālu naudu, ja tev šādu iespēju dotu jeb tomēr vispirms padomātu par vietējiem spēlētājiem?
Es noteikti pieņemtu šādu iespēju.
P.S. Ja RU nepastāvētu tik strikti leģionāru ierobežojumi, tad Mikušs noteikti šosezon spēlētu Maskavas Spartak.
Nē. Tikai ir viena nianse, proti, Mikušu vajadzēja paņemt tāpat kā pērn Fosteru. Tā, lai ātri var tikt vaļā. Ja tas būtu izdarīts un Mikušs nebūtu slovāks, mēs jau kādu laiku par viņu runātu kā par EX RD.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 15:28, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Vai Tu atteiktos spēlēt labā līmenī par normālu naudu, ja tev šādu iespēju dotu jeb tomēr vispirms padomātu par vietējiem spēlētājiem?
Es noteikti pieņemtu šādu iespēju.
P.S. Ja RU nepastāvētu tik strikti leģionāru ierobežojumi, tad Mikušs noteikti šosezon spēlētu Maskavas Spartak.
Ivar - te es piekrītu, nbet tas p.s. ir no sērijas kā būtu ja būtu. Tu to nezini, tapēc nestāsti.....

  -1 [+] [-]

, 2010-11-02 15:30, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Nu tu tak rakstīji Njā,RD līdzjutēji savā stilā

viņš pārstāv visus līdzjutējus vai pats sevi?
Nē, vienkārši pēdējā laikā lielai daļai SC komentējušo RD līdzjutēju ir izveidojies stils-kad es kaut ko uzrakstu par RD, tad momentāli pretnostata LM vai MnD.Pat ja tam visam nav nekāda sakara ar šīm komandām.

     [+] [-]

, 2010-11-02 15:31, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Ivar - te es piekrītu, nbet tas p.s. ir no sērijas kā būtu ja būtu. Tu to nezini, tapēc nestāsti.....
Ržiga jau dikti pirms sezonas intervijā viņu slavēja.

     [+] [-]

, 2010-11-02 15:31, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, vienkārši pēdējā laikā lielai daļai SC komentējušo RD līdzjutēju ir izveidojies stils-kad es kaut ko uzrakstu par RD, tad momentāli pretnostata LM vai MnD.Pat ja tam visam nav nekāda sakara ar šīm komandām.
nu bet tie ir sc komentētāji....pričom te RD līdzjutēji? no viņiem labi ja 1% komentē šai lapā....

  -3 [+] [-]

, 2010-11-02 15:32, pirms 14 gadiem
saja raksta viss tizlakie kommenti nevar but var balsot par savu CSKA un bučot vinu dir*as un fakts ka cska ir 8.vieta. bet mes 5.vieta. ja uzvaresim tad var aizceļot uz 4.vietu. grupa baigie fani un ko jus nakosos fanos par ufa kauns tads kauns.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 15:32, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ržiga jau dikti pirms sezonas intervijā viņu slavēja.
aha, Mesjē arī Štālu slavēja.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 15:34, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Nē. Tikai ir viena nianse, proti, Mikušu vajadzēja paņemt tāpat kā pērn Fosteru. Tā, lai ātri var tikt vaļā. Ja tas būtu izdarīts un Mikušs nebūtu slovāks, mēs jau kādu laiku par viņu runātu kā par EX RD.
Tas ir skaidrs,ka Šuplers pavelk savu tautieti ar kuru jau agrāk ir saskāries. Vai viņu par to var nosodīt? Manuprāt nē, jo tāpat rīkotos daudzi LV treneri,ja šāda iespēja būtu.
tad jau drīzāk jabrīnās, ka Cipuli Amur tik ilgi vel tur.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 15:35, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ržiga jau dikti pirms sezonas intervijā viņu slavēja.
A kas tas Ržiha tāds ir? KHL pārvērtētākais treneris (aiz Bikova)?

     [+] [-]

, 2010-11-02 15:36, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: aha, Mesjē arī Štālu slavēja.
Acīmredzot, ja Štāls spēlējot pie Mesjē, tad arī sevi realizētu, ja jau reiz viņš kaut ko Jurī tādu saskatija.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 15:36, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tas ir skaidrs,ka Šuplers pavelk savu tautieti ar kuru jau agrāk ir saskāries. Vai viņu par to var nosodīt? Manuprāt nē, jo tāpat rīkotos daudzi LV treneri,ja šāda iespēja būtu.
tad jau drīzāk jabrīnās, ka Cipuli Amur tik ilgi vel tur.
Vispār jā, to var nosodīt. Jo klubs, kas uz spēlētāju algām tērē miljonus nav nekāds rotaļu laukums.

     [+] [-]

, 2010-11-02 15:38, pirms 14 gadiem
Kādas šodien būs izmaiņas sastāvā?

     [+] [-]

, 2010-11-02 15:39, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: nu bet tie ir sc komentētāji....pričom te RD līdzjutēji? no viņiem labi ja 1% komentē šai lapā....
Es jau neabsolutizēju, ka visi RD līdzjutēji ir tādi. Runa iet tikai un vienīgi par tiem,kas šeit SC sevi pozicionē, kā baigos RD fanus.
Es arī pazīstu daudz normālus RD līdzjutējus, kas uz lietām skatās ar normālu un realistisku skatienu.

     [+] [-]

, 2010-11-02 15:42, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es jau neabsolutizēju, ka visi RD līdzjutēji ir tādi. Runa iet tikai un vienīgi par tiem,kas šeit SC sevi pozicionē, kā baigos RD fanus.
Es arī pazīstu daudz normālus RD līdzjutējus, kas uz lietām skatās ar normālu un realistisku skatienu.
Tu jau parasti uzruna kā vienotu kopumu īpaši nedalot

  -2 [+] [-]

, 2010-11-02 15:43, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: A kas tas Ržiha tāds ir? KHL pārvērtētākais treneris (aiz Bikova)?
Ržiga ir normāls treneris, kas ar Spartak ir sasniedzis vērā ņemamus rezultātus KHL. Arī Atlant viņš tagad ir iepūtis otru elpu.
Kāpēc viņš šosezon tā izgāzās ar Spartak ir grūti pateikt. Spēlētāji lielos vilcienos tie paši,kas iepriekšējās divās sezonās KHL gana tālu tika. laikam jau viņš ar hašeka piesaisti norāva baigo ūdeni, kas viņam pašam izrādijās klupšanas akmens.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 15:45, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ržiga ir normāls treneris, kas ar Spartak ir sasniedzis vērā ņemamus rezultātus KHL. Arī Atlant viņš tagad ir iepūtis otru elpu.
Kāpēc viņš šosezon tā izgāzās ar Spartak ir grūti pateikt. Spēlētāji lielos vilcienos tie paši,kas iepriekšējās divās sezonās KHL gana tālu tika. laikam jau viņš ar hašeka piesaisti norāva baigo ūdeni, kas viņam pašam izrādijās klupšanas akmens.
Kas tieši būtu tie panākumi?

Varētu padomāt, ka Ržiha piesaistīja Hašeku. Tas ir jaunums.

  +4 [+] [-]

, 2010-11-02 15:45, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es nerakstiju, ka neko par viņu nedrīkst teikt.
Tikai nevajag spēlētāju no*** tāpēc,ka viņš RD nonācis dažādu RD spices vīru nesaprotamu gājienu dēļ.
Neefektīvāko????
Laikam neesi informēts, ka mūsu pašu Bukarts, Džeriņš un Meija nav daudz efektīvāki par viņu. Jā,piekrītu,ka no Mikuša (tāpat kā Trottera) kā leģionāra varētu vēlēties daudz vairāk.
Atradis ko salīdzināt- Meiju, Bukartu un Mikushu!
Njemam atkal talka matematiku, un ko redzam-

Mikush kopā nospēlejis- apm 190 min - 3 punkti
Bukarts- apm 173 min- 5 punkti
Meija- apm. 123 min- 4 punkti
Dzherinjsh- 94 min - 2 punkti

un tā videji 1 punkts
Mi- 63,3 min
B- 34, 6 min
M- 30, 7 min
D- 47, 5 min

Atkal neiet te kopa ar tavu teoriju par produktivitāti!

     [+] [-]

, 2010-11-02 15:46, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: Tu jau parasti uzruna kā vienotu kopumu īpaši nedalot
Es pieļauju,pats saproti to, ka nekas šai pasaulē nav mērams absolūtās mērvienībās. Visam un visur ir pieļaujamas nobīdes.

  +2 [+] [-]

, 2010-11-02 15:48, pirms 14 gadiem
Kāda jēga no raksta, kurā ir info, ko visi, kas interesējas par hokeju jau 90% zin.
Kur ir aktuālā info par plānoto sastāvu, kurš joprojām traumēts, kurš jau spēlēs - aktuāli Trotters un Ankipāns. Attiecīgi, kāds plānojas maiņu sastāvs utt.?
Copy paste jau jebkurš var rakstus taisīt.

     [+] [-]

, 2010-11-02 15:48, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Vispār jā, to var nosodīt. Jo klubs, kas uz spēlētāju algām tērē miljonus nav nekāds rotaļu laukums.
Un atkal mēs nonācām pie tā ko jau reiz izdiskutējām.
Ja reiz kluba vadība atļauj trenerim un GM dažādas mahinācijas, tad atbildība japrasa no šīm abām pusēm, un nevis no spēlētāja, kas vienkārši izmantoja viņam doto iespēju.

  +1 [+] [-]

, 2010-11-02 15:49, pirms 14 gadiem
Josiks rakstīja: Kāda jēga no raksta, kurā ir info, ko visi, kas interesējas par hokeju jau 90% zin.
Kur ir aktuālā info par plānoto sastāvu, kurš joprojām traumēts, kurš jau spēlēs - aktuāli Trotters un Ankipāns. Attiecīgi, kāds plānojas maiņu sastāvs utt.?
Copy paste jau jebkurš var rakstus taisīt.
Troters spēlēs.

  +4 [+] [-]

, 2010-11-02 15:52, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un atkal mēs nonācām pie tā ko jau reiz izdiskutējām.
Ja reiz kluba vadība atļauj trenerim un GM dažādas mahinācijas, tad atbildība japrasa no šīm abām pusēm, un nevis no spēlētāja, kas vienkārši izmantoja viņam doto iespēju.
Es no Mikuša prasu rezultivitāti un neko citu! Man pārējais pie kājas. Rezultivitātes nav, lūdzu, tur ir durvis.

     [+] [-]

, 2010-11-02 15:53, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Es pieļauju,pats saproti to, ka nekas šai pasaulē nav mērams absolūtās mērvienībās. Visam un visur ir pieļaujamas nobīdes.
te jau nav pat nobīde

     [+] [-]

, 2010-11-02 15:56, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Kas tieši būtu tie panākumi?

Varētu padomāt, ka Ržiha piesaistīja Hašeku. Tas ir jaunums.
Vai Tu spēlēšanu KHL Play Off trešā kārtā neuzskati par labu panākumu? Un pie tam tur zaudējot pēc 7 spēlēm.
Varbūt Tev ir cits info, bet man personiski šķiet,ka Hašeka piesaistei Spartak Ržiga nespēlēja pēdējo vijoli.

     [+] [-]

, 2010-11-02 15:57, pirms 14 gadiem
huy rakstīja: te jau nav pat nobīde

     [+] [-]

, 2010-11-02 16:00, pirms 14 gadiem
kino rakstīja: Es no Mikuša prasu rezultivitāti un neko citu! Man pārējais pie kājas. Rezultivitātes nav, lūdzu, tur ir durvis.
Hm, un te mēs atkal nonākam pie salīdzinājuma.
Arī Trotteram pagaidām ar to rezultivitāti ir tā kā ir.
Kur ir teikts,ka Trotters noteikti sezonas turpinājumā atvērsies, bet Mikušs to noteikti neizdarīs?

  +4 [+] [-]

, 2010-11-02 16:03, pirms 14 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Hm, un te mēs atkal nonākam pie salīdzinājuma.
Arī Trotteram pagaidām ar to rezultivitāti ir tā kā ir.
Kur ir teikts,ka Trotters noteikti sezonas turpinājumā atvērsies, bet Mikušs to noteikti neizdarīs?
Bāļviens nesāc atkal šito apburto loku. Tev jau iepriekš tika pateikts, kas ir kas salīdzinot šos spēlētājus. Pietam, ja Troteru nebīdītu no maiņas uz maiņu un no malas uz centru, tad būtu vieglāk iespēlēties.