Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1312, Did:0, useCase: 3

Saulietis: "Ozoliņš un Lipmans atrada pareizos vārdus"

Jānis Celmiņš

Saulietis: "Ozoliņš un Lipmans atrada pareizos vārdus"
Kaspars Saulietis
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

„Atnācu uz pirmo treniņu, viss jau priekšā. Iedod nūjas, bikses, ķiveri, somu. Nebija tā, kā iepriekš gadījās, kad viens iziet ar atšķirīgiem šortiem, otrs - ar citādāku ķiveri,” Latvijas hokeja izlases uzbrucējs Kaspars Saulietis intervijā „Sporta Avīzei” atklāj, kas izlasē šopavasar bija mainījies atšķirībā ar iepriekšējiem gadiem.

„Potenciāls izlasei bija ļoti liels, jo uz Slovākiju braucām sisties par augstu vietu. To varēja just izejot uz katru spēli. Vienīgi pēc diviem zaudējumiem „bullīšos” emocionāli bijām sagrauti un spēle pret slovēņiem bija briesmīga. Sanāk, ka viens bullītis izšķīra visu. Ja mēs vinnētu, būtu nākamajā kārtā. Iemeta dāņi un mēs bijām uz lāpstiņām. Tomēr komanda pēc zaudējuma slovēņiem spēja saņemties un nesalūzt,” intervijā „Sporta Avīzē” uz aizvadīto pasaules čempionātu atskatās Latvijas hokeja izlases uzbrucējs Kaspars Saulietis.

„Izlase – tas tomēr ir tavs brīvais laiks. Ja hokejisti grib braukt palīgā un pārstāvēt Latviju, tas ir labi. Kāpēc zviedri ņem jaunos. Mums nav tik lielu spēlētāju resursu. Nav tā, ka Jānis Sprukts pateica, ka nespēlēs un aiz viņa ir vēl desmit centru, ko likt vietā. Varbūt tāpēc mums iegājies runāt par „nodevējiem”. Ja mums būtu vēl desmit centra uzbrucēju, par Jāņa atteikumu nerunātu. Nevajag apvainoties. Jābrauc ar tiem, kas ir.”

Izšķirošajos brīžos komandai palīdzējušas sarunas ar Latvijas Hokeja federācijas prezidentu Kirovu Lipmanu un komandas ģenerālmenedžeri Sandi Ozoliņu, uzskata Saulietis. „Uz mani iedarbojās tas, ka pēc spēles ar Slovēniju ģērbtuvē ienāca Latvijas Hokeja federācijas prezidents Kirovs Lipmans un pateica, ja mēs izkritīsim uz pirmo divīziju, atpakaļ tikt var būt ļoti grūts un ilgs ceļš. Arī Sandis Ozoliņš atrada pareizos vārdus, lai motivētu komandu,” hokejists nosauc cilvēkus, kuri sapurinājuši komandu pirms atlikušajām divām spēlēm pret Baltkrieviju un Austriju.

Arī intervijas turpinājumā Saulietis uzsver Sanda Ozoliņa ienestās pozitīvās vēsmas komandā. „Uzlabojās atmosfēra komandā. Pats galvenais bija kārtība. Tas bija pirmais gads, kad neko nevajadzēja lūgties. Atnācu uz pirmo treniņu, viss jau priekšā. Iedod nūjas, bikses, ķiveri, somu. Nebija tā, kā iepriekš gadījās, kad viens iziet ar atšķirīgiem šortiem, otrs - ar citādāku ķiveri. Bija kārtība. Viss tika paskaidrots, bija kā NHL vai Somijā, kad visiem ir vienādi apstākļi. Ar Sanda ienākšanu komandā nevajadzīgu taupīšanas pasākumu vairs nebija,” intervijā saka uzbrucējs.

Pilnu interviju ar Kasparu Saulieti lasiet „Sporta Avīzes” 20. numurā. Elektroniskajā versijā izdevums pieejams šeit - Sporta Avīze. 20.numurs (17. - 23.maijs)

 +18 [+] [-]

, 2011-05-17 12:18, pirms 13 gadiem
Super, redz ko nozīmē, kad ir viens vecis ģenerāļa amatā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +60 [+] [-]

, 2011-05-17 12:21, pirms 13 gadiem
Bet Saulietim taisnība vien ir - viens bullītis izšķīra visu. Pret čehiem slikti nospēlējām? Čempioniem punktu tak atņēmām? Slovēnija lūziens, bet toties baltkrieviem skaisti ielikām... un pret Austriju viss kā vajadzēja. Nepaveicās, bet tomēr čempis bija labs!

 +22 [+] [-]

, 2011-05-17 12:26, pirms 13 gadiem
Intervijā Kaspars saka to, ka nekādu nogurumu pat pēc PČ nejūt, un grib vēl spēlēt, sak "dodiet tik komandu". Vo tas ir hokejists.

 +15 [+] [-]

, 2011-05-17 12:29, pirms 13 gadiem
Nākamgad būs labāk Vairāk spēļu vairāk nozīmīgu maču. Būs jācenšas no visiem ņemt punkti nevis kā tagat izlikts uz vienu maču, kas negarantē neko, jo nozīmīgajiem mačiem nāk līdzi papildus psiholoģiskais slogs.

Par lielām uzvarām...

  +6 [+] [-]

, 2011-05-17 12:30, pirms 13 gadiem
arī Saulietim skaidrs, ka būs citi treneri, tāpēc šos pat nepiemin. Toties atzīmē tos, kas paliks, bet Limans jau vispār mūžīgi mūžos...
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2011-05-17 12:35, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nekāds bullītis neizšķīra visu, jo visu izšķīra sūdīgā spēle pret Dāniju visas tās garumā, kas vispār noveda pie šīs bullīšu sērijas.
Un neveiksmīgi jeb slikti izpildītie bullīši jau bija sekas, un nevis iemesls.
tak aizver muti. kritiķis atradies. dāņiem vārtsargs visu izdarīja, ja aizmirsi...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2011-05-17 12:37, pirms 13 gadiem
tr00 rakstīja: Intervijā Kaspars saka to, ka nekādu nogurumu pat pēc PČ nejūt, un grib vēl spēlēt, sak "dodiet tik komandu". Vo tas ir hokejists.
Nu vecīt ja tev būtu tāda sieva/draudzene kā viņam tad tev arī noguruma nebūtu un gribētos vēl un vēl...

  -4 [+] [-]

, 2011-05-17 12:46, pirms 13 gadiem
Atnāca Lipmans, piesolīja džekiem piķi par palikšanu A grupā un tas ar motivēja atlikušajās divās spēlēs

 +16 [+] [-]

, 2011-05-17 12:48, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Un cik viņš spēles šosezon ir aizvadijis?
Man sanāca tā: 56 (regulārā sezona) + 1 (play off) + 3 (tas turnīrs Norvēģijā sezonas vidū) + 8 (pārbaudes spēles pirms PČ) + 6 (PČ) = 74 spēles sezonā. Plus vēl viens smags fiziskās sagatavošanās posms pirms PČ un spēles pirmssezonā. Un? Tas ir maz?

  -4 [+] [-]

, 2011-05-17 12:52, pirms 13 gadiem
tr00 rakstīja: Man sanāca 66 (plus pirmssezona). Un? Tas skaitās maz?
Nē.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  -3 [+] [-]

, 2011-05-17 12:54, pirms 13 gadiem
gudrinieks_atradies rakstīja: tak aizver muti. kritiķis atradies. dāņiem vārtsargs visu izdarīja, ja aizmirsi...
Kur tu redzeji dāņu vārtsargu!Es redzēju totālu nenoskaņošanos spēlei!!!Un sportā tā mēdz gadīties-ja tu iznāc uz spēli nenoskaņojies,tad beigās arī veiksme no tevis novēršas!!!
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2011-05-17 13:05, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā bija prasta pretinieka nenovērtēšana, kas mūsējiem nereti gadās ne tikai hokejā.
Var jau nenovērtēt,bet tad,kad ūdens jau smeļas mutē ir jāsitas l'dz asinīm!!Nevis jāsēžas malā un jāraud,ka kāja sāp!!!Un golu jādzen vārtos kaut ar visu vārtsargu!!Kaut vai kā znaroks 1996 gadā!!Es neko tādu Bratislavā neredzēju!varbūt TV izskatījās savādāk...nezinu...

     [+] [-]

, 2011-05-17 13:08, pirms 13 gadiem
silk182 rakstīja: Atnāca Lipmans, piesolīja džekiem piķi par palikšanu A grupā un tas ar motivēja atlikušajās divās spēlēs
vata ir ko piedaavaat, no savas kabatas, neticu

  +5 [+] [-]

, 2011-05-17 13:09, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā bija prasta pretinieka nenovērtēšana, kas mūsējiem nereti gadās ne tikai hokejā.
Tas ir raksturīgi visiem cilvēkiem pasaulē.

Ja Tu visu laiku uzsver šo vienu specifisko "mūsu" mentalitātes īpašību un mini viņu kā galveno zaudējuma iemeslu, tas nozīmē ka mēs par dāņiem esam viennozīmīgi stiprāki???

     [+] [-]

, 2011-05-17 13:12, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā bija prasta pretinieka nenovērtēšana, kas mūsējiem nereti gadās ne tikai hokejā.
brīžiem runā kko jēdzīgu , bet pēc šiem komentiem vien var saprast , ka skaties tikai rezultatu spēles beigās un pēc tā vērtē sniegumu... diži daudz smadzeņu tam nevajag... pretinieku visi novērtēja.. nevajg te pūst pīlītes... Andersons 3. periodā vilka labi savu komandu laukā no sūdiem...

  +5 [+] [-]

, 2011-05-17 13:15, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Tas ir raksturīgi visiem cilvēkiem pasaulē.

Ja Tu visu laiku uzsver šo vienu specifisko "mūsu" mentalitātes īpašību un mini viņu kā galveno zaudējuma iemeslu, tas nozīmē ka mēs par dāņiem esam viennozīmīgi stiprāki???
Jā,protams,ka arī citām nācijām piemīt šī īpašība.
Kamēr dāņiem nav visi NHL spēlētāji, tikmēr mēs esam par viņiem spēcīgāki laukumā, bet ar nosacijumu,ja mēs cienam savu pretinieku un paši sevi.

     [+] [-]

, 2011-05-17 13:17, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā bija prasta pretinieka nenovērtēšana, kas mūsējiem nereti gadās ne tikai hokejā.
Tur bija viss kopā - lieliskā dāņu vārtsarga spēle, mūsu spēlētāju neuzmanīgā spēle un tiesnešu piekasīgā tiesāšanā, kas noveda pie daudzajiem mazākumiem, svarīgas maiņas izjukšana ar Dārziņa traumu, kas noveda pie tā, ka bija tikai viena normāla vairākuma maiņa un dāņu veiksme....

  +5 [+] [-]

, 2011-05-17 13:20, pirms 13 gadiem
Pedejais_vacietis rakstīja: un grābekļi jau nemaz tik tālu nav nolikti no LV šķūnīša, Ukraiņu, Baltkrievu, Fraņču laikam, tad vēl Itāļu, nākošais varētu būt vēl kādas eksotiskākas valstis grābjamais aparāts-teiksim - Japāņu
Latvijas izlase ir supermeņi, kurai jebkurš zaudējums ir šausmīga izgāšanās un pārējie ir pilnīgi lūzeri, kuri nemāk hokeju spēlēt, vai ne?
Un citas izlases nekad nezaudē formāli vājākiem pretiniekiem...
Nesmīdini tautu ar savām glupībām, ej labāk raksti slavas dziesmas par VEF .... tur tava īstā vieta

     [+] [-]

, 2011-05-17 13:22, pirms 13 gadiem
OZO -kartīgs cilvēks,bet par Sprukstu es domas nemainīšu.Fanus nodeva.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-17 13:23, pirms 13 gadiem
karabans rakstīja: brīžiem runā kko jēdzīgu , bet pēc šiem komentiem vien var saprast , ka skaties tikai rezultatu spēles beigās un pēc tā vērtē sniegumu... diži daudz smadzeņu tam nevajag... pretinieku visi novērtēja.. nevajg te pūst pīlītes... Andersons 3. periodā vilka labi savu komandu laukā no sūdiem...
Kā parādija tālākie notikumi, tad dāņu voročiks nemaz tāds nepārspējams monstrs nebija.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-17 13:24, pirms 13 gadiem
Bandīc rakstīja: Super, redz ko nozīmē, kad ir viens vecis ģenerāļa amatā!
Kārtīgs vecis generāļa amatā būtu tāds kurš varētu paņemt visus Spruktus un pārējos atteicējus aiz čupra un aizdzītu uz izlasi ar varu, nevis saņemtu entos atteikumus. Arī pats Ozoliņš varēja atmest savus aizspridumus un palīdzēt izlasei vēl šogad. Nekā presonīga, bet Ozo debija generālmenedzera amatā sanāca neveiksmiga.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-17 13:25, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā parādija tālākie notikumi, tad dāņu voročiks nemaz tāds nepārspējams monstrs nebija.
Veiksme arī ir svarīgs spēles elements....

     [+] [-]

, 2011-05-17 13:25, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kā parādija tālākie notikumi, tad dāņu voročiks nemaz tāds nepārspējams monstrs nebija.
Nebija bet bija!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-17 13:25, pirms 13 gadiem
aivarasa rakstīja: OZO -kartīgs cilvēks,bet par Sprukstu es domas nemainīšu.Fanus nodeva.
Kas ir fans?
Vai viņam jaizdzīvo hokejista dzīve, jadomā par hokejista veselību u.t.t.

  +3 [+] [-]

, 2011-05-17 13:27, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Kārtīgs vecis generāļa amatā būtu tāds kurš varētu paņemt visus Spruktus un pārējos atteicējus aiz čupra un aizdzītu uz izlasi ar varu, nevis saņemtu entos atteikumus. Arī pats Ozoliņš varēja atmest savus aizspridumus un palīdzēt izlasei vēl šogad. Nekā presonīga, bet Ozo debija generālmenedzera amatā sanāca neveiksmiga.
Kādā ziņā Ozo debija GM bija neveiksmīga??? SA intervijā Saulietis pasaka, ka šogad tieši ar visām lietām viss bija vislabākajā kārtībā - inventāru uttt., kas ir ārpus laukuma - un spēlētāji, visi kuri gribēja un varēja bija - ko tu vēl gribi no GM????

     [+] [-]

, 2011-05-17 13:28, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: Veiksme arī ir svarīgs spēles elements....
Nenoliedzami.
Bet veiksme parasti pavada tos,kas cenšās, un nevis tos,kas tikai paļaujās uz šo veiksmi.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-17 13:29, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas ir fans?
Vai viņam jaizdzīvo hokejista dzīve, jadomā par hokejista veselību u.t.t.
Tač liecies mierā ar šo - patriotisms<---> sports , skaidrojošo vārdnīcu. Kas gribēs sapratīs, kas negribēs- nē!

     [+] [-]

, 2011-05-17 13:30, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: Kādā ziņā Ozo debija GM bija neveiksmīga??? SA intervijā Saulietis pasaka, ka šogad tieši ar visām lietām viss bija vislabākajā kārtībā - inventāru uttt., kas ir ārpus laukuma - un spēlētāji, visi kuri gribēja un varēja bija - ko tu vēl gribi no GM????
Man jau personiski liekas,ka tikai LV izlasē GM nodarbojas ar ekipējuma lietām. Pārējās izlasēs ar to nodarbojas ekipējuma menedžeris, bet GM tīri nodarbojas ar izlases personālijām.

  +9 [+] [-]

, 2011-05-17 13:30, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Jā,olas arī traucēja, un bija nepareizās šņores slidās u.t.t.
Kā vienmēr kādu iemeslu var atrast,lai attaisnotos..
Ivar tevi, vislabāk raksturo šis, vakar viena publiska cilvēka teiktais Tā ir tāda vide, kāda Latvijā ir tipiska – nevis izcelties ar saviem darbiem, bet izcelt sevi, nomelnojot citus. Man vienkārši ir žēl to cilvēku.
Veiksmi darbā

     [+] [-]

, 2011-05-17 13:33, pirms 13 gadiem
Būs jānopērk šīsdienas Sporta Avīze.
Slēpts komentārs: NAMEJS 9999

  +4 [+] [-]

, 2011-05-17 13:39, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nenoliedzami.
Bet veiksme parasti pavada tos,kas cenšās, un nevis tos,kas tikai paļaujās uz šo veiksmi.
Veiksme pavadot stiprāko, tā parasti ir teikts, bet Tu arī klasiķus pārlabosi lai tik stiprinātu savas virtuālās teorijas.
Var jau kritizēt cilvēkus, bet pateikt ka viņi necentās...Tad man liekas Tu to spēli caur pakaļu esi skatījies.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-17 13:39, pirms 13 gadiem
pigmejs rakstīja: Kur tu redzeji dāņu vārtsargu!Es redzēju totālu nenoskaņošanos spēlei!!!Un sportā tā mēdz gadīties-ja tu iznāc uz spēli nenoskaņojies,tad beigās arī veiksme no tevis novēršas!!!
Kāda starpība, ko viņš izdarīja citās spēlēs, manis pēc kautvai 7 kotletes starp kājām ielaida, fakts paliek, ka pret Latviju viņš atsita 36 no 38 metieniem. 38 metieni - kur mums pretinieka nenovērtēšana? viss bija kā vajag pret dāņiem, tikai šoreiz ar to nepietika. Tā ka beidzat pukstēt, hokeja fani...

     [+] [-]

, 2011-05-17 13:50, pirms 13 gadiem
Nevis vārtsargs atsita,bet mūsējie nevarēja iesist!!Ja viņš stāvētu vārtos pret komandu,kas sastāvētu no mana līmeņa spēlētājiem,viņš atvairītu arī 60 metienus!Es biju spēlē un neredzēju nevienu pazīmi,ka mūsējie būtu gatavi iedzīt ripu vārtos kaut ar visu vārtsargu!!Un tā ie viena no šodienas hokeja aksiomām-ja ripa pati neiet vārtos,iedzen to ar visu vārtsargu!!

  -1 [+] [-]

, 2011-05-17 13:51, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atšķirībā no Tevis, šeit SC ir redzami/dzirdami arī mani darbi. Kas seko SK LM gaitām noteikti zin par ko ir runa.
Varbūt tie nav graujoši lieli darbi, bet katrs cenšas darīt to,kas viņam ir iespējams.
nē.. katrs necenšas darīt, tu viens tikai centies..
pārējie tak ne sūda nejēdz.. tu mums te tāds priesteris..

  -3 [+] [-]

, 2011-05-17 13:52, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Veiksme pavadot stiprāko, tā parasti ir teikts, bet Tu arī klasiķus pārlabosi lai tik stiprinātu savas virtuālās teorijas.
Var jau kritizēt cilvēkus, bet pateikt ka viņi necentās...Tad man liekas Tu to spēli caur pakaļu esi skatījies.
Var jau stāstīt nezin ko, bet rezultāts šoreiz izsaka arī to kāda bija visa spēle.
Es joprojām palieku pie pārliecības,ka dāņi šajā PČ bija jāņem bez visādiem bullīšu sērijām. Un stāsti par monstru vārtsargu,sliktajiem tiesnešiem un veiksmes trūkumu uz manīm šoreiz neiedarbojas.

  +5 [+] [-]

, 2011-05-17 13:55, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Var jau stastīt nezin ko, bet rezultāts šoreiz izsaka arī to kāda bija visa spēle.
Es joprojām palieku pie pārliecības,ka dāņi šajā PČ bija jānem bez visādiem bullīšu sērijām. Un stāsti par monstru vārtsargu,sliktajiem tiesnešiem un veiksmes trūkumu uz manīm neiedarbojas.
Es arī uzskatīju ka ir jaņem. Es pat biju par 95% pārliecināts ka paņems. Un ko tagad? Nolikt visus, apliet ar mēsliem?

Un starp citu, atcerējios mūsu diskusiju pēc spēles, tad Tu zaudējumu uzskatīji par pašsaprotamu, bet laikam jau tas ir no sērijas "galvenais - oponēt tā brīža vairākumam"

NAMEJS 9999 rakstīja: Turpini vien meklētr plusus.
Kamēr tu viņus meklē tikmēr varu pateikt priekšā,ka nevarēja turpināties mūžīgais LV unikums, ka valsts kurai ir tikai 2 pro hokeja komandas visu laiku atrasties pasaules Top 12.
Tas vienkārši nebija loģiski.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-17 14:01, pirms 13 gadiem
Gena@Traktors rakstīja: Jā,protams,ka arī citām nācijām piemīt šī īpašība.
Kamēr dāņiem nav visi NHL spēlētāji, tikmēr mēs esam par viņiem spēcīgāki laukumā, bet ar nosacijumu,ja mēs cienam savu pretinieku un paši sevi.
Nesaprotu Tavu ņemšanos ap tām novērtēšanām (nenovērtēšanām), tās ir tik slidenas matērijas. Visi šitie RD iemeta pirmos vārtus, jo pretinieks nenovērtēja. RD uzvarēja jo pretinieks viņusnenovērtēja un līdzīgie. Jābūt vismaz komandas tuvumā, lai redzētu kaut ko un pēc tam varētu spriest. Protams ar šādiem komentāriem var aizpildīt visus topikus par hokeju, bet vai tas ir nopietni, vai tiešām Tu esi par to pārliecināts!
Pieļauju ka es šajā portālā par novērtēšanu-nenovērtēšanu esmu rakstijis tikai vienu reizi, tas bija pēc spēles ITA-SPA kur tiešām es redzēju ka Itāļi tiešām laiž muļķi. Ja vēl kāds gadijums ir bijis, tad tikai kā joks.

  -2 [+] [-]

, 2011-05-17 14:18, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: Kādā ziņā Ozo debija GM bija neveiksmīga??? SA intervijā Saulietis pasaka, ka šogad tieši ar visām lietām viss bija vislabākajā kārtībā - inventāru uttt., kas ir ārpus laukuma - un spēlētāji, visi kuri gribēja un varēja bija - ko tu vēl gribi no GM????
Tad jāprasa kas ir GM? Ja būtu labs tad varētu piesaistīt pat Spruktu un pārējos simulantus kas aizbildinājās ar traumām, taču kad bija jāspēlē Dinamo Laviņš izgāja pat ar salaustu roku.

  +1 [+] [-]

, 2011-05-17 14:21, pirms 13 gadiem
gudrinieks_atradies rakstīja: Bet Saulietim taisnība vien ir - viens bullītis izšķīra visu. Pret čehiem slikti nospēlējām? Čempioniem punktu tak atņēmām? Slovēnija lūziens, bet toties baltkrieviem skaisti ielikām... un pret Austriju viss kā vajadzēja. Nepaveicās, bet tomēr čempis bija labs!
Kaads viens??? NO jumta nokritaat??? 7 ja nemaldos... nevienu bulliti neiemeta!!!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-17 14:21, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Tad jāprasa kas ir GM? Ja būtu labs tad varētu piesaistīt pat Spruktu un pārējos simulantus kas aizbildinājās ar traumām, taču kad bija jāspēlē Dinamo Laviņš izgāja pat ar salaustu roku.
Kam tev izlasē tādi kuri negrib spēlēt?

  -1 [+] [-]

, 2011-05-17 14:27, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Kam tev izlasē tādi kuri negrib spēlēt?
Kāpēc negrib ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-17 14:28, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Kam tev izlasē tādi kuri negrib spēlēt?
Bet tādu šogad izlasē netrūka!!Tāpēc arī zaudējums dāņiem!!

     [+] [-]

, 2011-05-17 14:30, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Kāpēc negrib ?
Negrib jo negrib.

     [+] [-]

, 2011-05-17 14:31, pirms 13 gadiem
pigmejs rakstīja: Bet tādu šogad izlasē netrūka!!Tāpēc arī zaudējums dāņiem!!
Arī viņiem visi nebija. Attiecīgajā spēlē šie bija labāki, tur neko neizmainīsi.

     [+] [-]

, 2011-05-17 14:33, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Negrib jo negrib.
tad vajag panākt lai grib
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2011-05-17 14:35, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nesaprotu Tavu ņemšanos ap tām novērtēšanām (nenovērtēšanām), tās ir tik slidenas matērijas. Visi šitie RD iemeta pirmos vārtus, jo pretinieks nenovērtēja. RD uzvarēja jo pretinieks viņusnenovērtēja un līdzīgie. Jābūt vismaz komandas tuvumā, lai redzētu kaut ko un pēc tam varētu spriest. Protams ar šādiem komentāriem var aizpildīt visus topikus par hokeju, bet vai tas ir nopietni, vai tiešām Tu esi par to pārliecināts!
Pieļauju ka es šajā portālā par novērtēšanu-nenovērtēšanu esmu rakstijis tikai vienu reizi, tas bija pēc spēles ITA-SPA kur tiešām es redzēju ka Itāļi tiešām laiž muļķi. Ja vēl kāds gadijums ir bijis, tad tikai kā joks.
Ne velna tā nav slidena matērija.
Pēc sevīm zinu ko nozīmē, ka pārvērtē vai nenovertē savas un citu iespējas. Ir bijuši daudz gadijumu, kad tāpēc esmu aplauzies.

     [+] [-]

, 2011-05-17 14:38, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: tad vajag panākt lai grib
Kapēc to vajag?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-17 14:39, pirms 13 gadiem
Es domāju par to,ka ja negrib spēlēt,lai labāk nebrauc!kā Sprukts!citādi tizlojas vien!Kā Dārziņš!Redz,kāja sasāpējās!Lai spēlē Ķēniņš,Meija,Bukarts,Pavlovs u.c.Rezultāts noteikti nebūtu sliktāks!Par piemēru varam ņemt zviedrus!

     [+] [-]

, 2011-05-17 14:42, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Kapēc to vajag?
Lai tuktu augstāk vajag labākos.

     [+] [-]

, 2011-05-17 14:43, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Lai tuktu augstāk vajag labākos.
Jā un tiem labākajiem pašiem ir jabūt vēlmei un ambīcijām tur būt. Nav mums tik labi tie labākie, ka vnk atsitot numuru uzvarēs tos pašus dāņus.

     [+] [-]

, 2011-05-17 14:46, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Jā un tiem labākajiem pašiem ir jabūt vēlmei un ambīcijām tur būt. Nav mums tik labi tie labākie, ka vnk atsitot numuru uzvarēs tos pašus dāņus.
Ir jadabū labākos un jāpanāk viņos velme un ambīcijas. Tas ir neizpildāms ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-17 14:50, pirms 13 gadiem
pigmejs rakstīja: Es domāju par to,ka ja negrib spēlēt,lai labāk nebrauc!kā Sprukts!citādi tizlojas vien!Kā Dārziņš!Redz,kāja sasāpējās!Lai spēlē Ķēniņš,Meija,Bukarts,Pavlovs u.c.Rezultāts noteikti nebūtu sliktāks!Par piemēru varam ņemt zviedrus!
ZVIEDRUS PAR PIEMĒRU NEVAR ŅEMT!!!! - Salīdzini, kāds ir spēlētāju resurss zviedriem un ar kādām kvalitātēm un kāda kvalitāte ir tādam Pavlovam un viņam līdzīgajiem (4. maiņa BAČ)....

  +1 [+] [-]

, 2011-05-17 14:52, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tā bija prasta pretinieka nenovērtēšana, kas mūsējiem nereti gadās ne tikai hokejā.
Vai esi vispar kadu komandu sporta veidu spelejis? Ir reizes, kad vienkarsi neiet un viss. Vari skanoties cik gribi, bet ir melnas dienas laukuma. Un hokeja tas noteikti ir vel izteiktak, ja pretinieku komandas vartsargam vel ir liela diena.
Negribu teikt, ka musejiem "tikai nepaveicas", bet ari neteiksu, ka pret Daniju kads nebutu noskanojies vai vel kas. Drizak, apzinoties speles nozimigumu, bija bail kludities, tapec sakums tads pajels. Un Saulietis jau neko nepareizu nepateica - lai ari kada spele bija beigas izskira viens bullitis.

     [+] [-]

, 2011-05-17 14:56, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Ir jadabū labākos un jāpanāk viņos velme un ambīcijas. Tas ir neizpildāms ?
Jā, tas ir praktiski neiespējami. Skolotājiem skolā arī japanāk lai skolu beidzot visi ir gudri un izglītoti. Bet tādi ir tikai tie kas paši vēlas, pārējie vnk ir sadabūjuši papīru ka skola pabeigta un kulas tālāk pa dzīvi.

     [+] [-]

, 2011-05-17 15:00, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Ne velna tā nav slidena matērija.
Pēc sevīm zinu ko nozīmē, ka pārvērtē vai nenovertē savas un citu iespējas. Ir bijuši daudz gadijumu, kad tāpēc esmu aplauzies.
Nu bet lai par to runātu ir jābūt vismaz tuvumā, nu kā var atrodoties pie TV, jeb kaut vai pat hallē zināt kas tur notiek, kas notiek spēlētāju galvās. Varbūt es kaut ko nesaprotu, nestrīdēšos, bet ja Tu vienmēr tik viennozīmīgi šīs lietas jūti, padalies, kā Tu to uztver.

Man pašam sporta dzīvē tādi gadijumi arī ir bijuši, pats sāncensi varbūt nenovērtēju pāris reizes un varbūt pretinieks mani arī pāris reizes. Cik saprotu no Tevis, tad mūsdienu hokejā tas notiek visu laiku un tas ir galvenais spēles elements.

  -1 [+] [-]

, 2011-05-17 15:01, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Es arī uzskatīju ka ir jaņem. Es pat biju par 95% pārliecināts ka paņems. Un ko tagad? Nolikt visus, apliet ar mēsliem?

Un starp citu, atcerējios mūsu diskusiju pēc spēles, tad Tu zaudējumu uzskatīji par pašsaprotamu, bet laikam jau tas ir no sērijas "galvenais - oponēt tā brīža vairākumam"

NAMEJS 9999 rakstīja: Turpini vien meklētr plusus.
Kamēr tu viņus meklē tikmēr varu pateikt priekšā,ka nevarēja turpināties mūžīgais LV unikums, ka valsts kurai ir tikai 2 pro hokeja komandas visu laiku atrasties pasaules Top 12.
Tas vienkārši nebija loģiski.
Kas ko uzskatu par nolikšanu.
Ja akli netic miglas pūšanai acīs, bet pats domā līdz, tad tā ir nolikšana?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-17 15:05, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Nu bet lai par to runātu ir jābūt vismaz tuvumā, nu kā var atrodoties pie TV, jeb kaut vai pat hallē zināt kas tur notiek, kas notiek spēlētāju galvās. Varbūt es kaut ko nesaprotu, nestrīdēšos, bet ja Tu vienmēr tik viennozīmīgi šīs lietas jūti, padalies, kā Tu to uztver.

Man pašam sporta dzīvē tādi gadijumi arī ir bijuši, pats sāncensi varbūt nenovērtēju pāris reizes un varbūt pretinieks mani arī pāris reizes. Cik saprotu no Tevis, tad mūsdienu hokejā tas notiek visu laiku un tas ir galvenais spēles elements.
Atliek vien secināt, ka jā-tas notiek gana bieži.
Atliek vien atcerēties mūsu futbolistu dāvātos punktus tādām valstīm,kas n-tos gadus vispār nebija nevienu punktu izcīnijuši vai RD spēlētāju n-tos zaudējumus KHL ranga autsaideriem u.t.t.
Kā to atzina pats O.Sorokins un vel vairāki LV hokeja experti, tad problēma ir galvās.

     [+] [-]

, 2011-05-17 15:08, pirms 13 gadiem
Bicevskis rakstīja: ZVIEDRUS PAR PIEMĒRU NEVAR ŅEMT!!!! - Salīdzini, kāds ir spēlētāju resurss zviedriem un ar kādām kvalitātēm un kāda kvalitāte ir tādam Pavlovam un viņam līdzīgajiem (4. maiņa BAČ)....
Es jau neteicu,ka Latvija par medaļām cīnīsies!Es teicu,ka ļaujot spēlēt tiem,kas tiešām grib,rezultāts noteikti nebūtu sliktāks,kā tagad,kad daļa komandas tikai slidinās!

     [+] [-]

, 2011-05-17 15:09, pirms 13 gadiem
pigmejs rakstīja: Es jau neteicu,ka Latvija par medaļām cīnīsies!Es teicu,ka ļaujot spēlēt tiem,kas tiešām grib,rezultāts noteikti nebūtu sliktāks,kā tagad,kad daļa komandas tikai slidinās!
Kurš tad konkrēti bija tas, kurš slidinās???

     [+] [-]

, 2011-05-17 15:09, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atliek vien secināt, ka jā-tas notiek gana bieži.
Atliek vien atcerēties mūsu futbolistu dāvātos punktus tādām valstīm,kas n-tos gadus vispār nebija nevienu punktu izcīnijuši vai RD spēlētāju n-tos zaudējumus KHL ranga autsaideriem u.t.t.
Kā to atzina pats O.Sorokins un vel vairāki LV hokeja experti, tad problēma ir galvās.
"Problema galvas" nebut nenozime, ka katra shada gadijuma ir problemas ar noskanosanos vai ir bijis pofigistiska attieksme "mes ar cepurem nometasim".

     [+] [-]

, 2011-05-17 15:11, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atliek vien secināt, ka jā-tas notiek gana bieži.
Atliek vien atcerēties mūsu futbolistu dāvātos punktus tādām valstīm,kas n-tos gadus vispār nebija nevienu punktu izcīnijuši vai RD spēlētāju n-tos zaudējumus KHL ranga autsaideriem u.t.t.
Kā to atzina pats O.Sorokins un vel vairāki LV hokeja experti, tad problēma ir galvās.
SY, Ak Bars, Loko u.c. komandas arī zaudē autsaideriem un varētu padomāt, ka RD ir megalīderi KHL, vai arī arī Latvija PČ...
Varbūt vajag nolaisties uz zemes un no sākuma padomāt, kas ir mūsu hokejsti uz Eiropas un ZA fona...

     [+] [-]

, 2011-05-17 15:14, pirms 13 gadiem
Es jau katram hokejistam dvēselē ielīst nevaru,bet pirmie divi trijnieki,izņemot Džeriņu(arī Saulieti)!tas ir ne tikai mans viedoklis!

     [+] [-]

, 2011-05-17 15:19, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Kas ko uzskatu par nolikšanu.
Ja akli netic miglas pūšanai acīs, bet pats domā līdz, tad tā ir nolikšana?
Kas ir miglas pūšana?

Un ko teiksi par to tekstu boldā?

     [+] [-]

, 2011-05-17 15:20, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atliek vien secināt, ka jā-tas notiek gana bieži.
Atliek vien atcerēties mūsu futbolistu dāvātos punktus tādām valstīm,kas n-tos gadus vispār nebija nevienu punktu izcīnijuši vai RD spēlētāju n-tos zaudējumus KHL ranga autsaideriem u.t.t.
Kā to atzina pats O.Sorokins un vel vairāki LV hokeja experti, tad problēma ir galvās.
Un Tu domā ka citur tā nenotiek? Latvija ir unikāla šai ziņā?

  +1 [+] [-]

, 2011-05-17 15:25, pirms 13 gadiem
Skatos , ka jums te pretīgi neauglīga diskusija izveidojusies.Vienvārdsakot- kas bijis bijis. Nākotne neizskatās rožaināka, tā pati 11,12,13 vieta arī būs un nekāds 1/4 fināls vai vēl trakāk-1/2 fināls.

     [+] [-]

, 2011-05-17 15:26, pirms 13 gadiem
Krokodils rakstīja: Skatos , ka jums te pretīgi neauglīga diskusija izveidojusies.Vienvārdsakot- kas bijis bijis. Nākotne neizskatās rožaināka, tā pati 11,12,13 vieta arī būs un nekāds 1/4 fināls vai vēl trakāk-1/2 fināls.
Nu vis skaidrs. Lūgums lapas adminiem slēgt šo diskusiju!

  +1 [+] [-]

, 2011-05-17 15:39, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atliek vien secināt, ka jā-tas notiek gana bieži.
Atliek vien atcerēties mūsu futbolistu dāvātos punktus tādām valstīm,kas n-tos gadus vispār nebija nevienu punktu izcīnijuši vai RD spēlētāju n-tos zaudējumus KHL ranga autsaideriem u.t.t.
Kā to atzina pats O.Sorokins un vel vairāki LV hokeja experti, tad problēma ir galvās.
Manuprāt tas ir pārāk vienkāršots skatijums. Profesionāli sportisti kuriem visu laiku sevi jāpierāda, ja ne, vari arī izlidot pa durvīm, tā vietā lai spēlētu, pierādītu sevi, nevar galvu savest kārtībā.
Kā jau minēju, lai vispār par to kaut cik nopietni varētu runāt, jābūt klāt, savādāk tā ir tukša ūdens kulstīšana.

Hokeja spēle sastāv no neskaitāmiem elementiem, vairākums, mazākums, spēle viduszonā, pie bortiem, slidošanas prasme šurpu-turpu, ātrums, pareizas maiņas, treneru darbs un tā var rakstīt bezgalīgi, bet Tev nez kapēc pirmajā vietā izpeld spēlētāju galvas.

     [+] [-]

, 2011-05-17 16:03, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Kas ir miglas pūšana?

Un ko teiksi par to tekstu boldā?
Miglas pūšana manā skatijumā ir tad,kad vēlamo uzdod par faktisko.
Par tekstu boldā teikšu to pašu ko teicu/rakstiju tad, kad to rakstiju.
Joprojām uzskatu, ka tas,kas notika ir tikai loģiski, ja valsti ir tikai divas pro komandas, tad iedomāties, ka esam hokeja lielvalsts nav īsti pamata.
Tomēr attiecībā uz spēli ar dāņiem ir cits stāsts, jo divas pirmās spēles deva šo cerību,ka dāņi bez saviem līderiem no NHL ir ņemami. Tikai stāstam par neiemesto bullīti nav nekāda sakara ar to kāpēc zaudēja dāņiem.

     [+] [-]

, 2011-05-17 16:05, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Miglas pūšana manā skatijumā ir tad,kad vēlamo uzdod par faktisko.
Par tekstu boldā teikšu to pašu ko teicu/rakstiju tad, kad to rakstiju.
Joprojām uzskatu, ka tas,kas notika ir tikai loģiski, ja valsti ir tikai divas pro komandas, tad iedomāties, ka esam hokeja lielvalsts nav īsti pamata.
Tomēr attiecībā uz spēli ar dāņiem ir cits stāsts, jo divas pirmās spēles deva šo cerību,ka dāņi bez saviem līderiem no NHL ir ņemami. Tikai stāstam par neiemesto bullīti nav nekāda sakara ar to kāpēc zaudēja dāņiem.
pietiek Tev te ņemties - sakopēju Tev veselu kaudzi KHL jaunumu - būs Tev ko darīt

     [+] [-]

, 2011-05-17 16:05, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Un Tu domā ka citur tā nenotiek? Latvija ir unikāla šai ziņā?
Nē,arī citur tā notiek.
Tikai šoreiz mani interesē,kas notiek pie mums.
Arī par krieviem ir stāsts,kas visas emocijas atstāja spēlē pret kanādiešiem, un šo emociju ļoti pietrūka spēlē pret somiem.

     [+] [-]

, 2011-05-17 16:08, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Miglas pūšana manā skatijumā ir tad,kad vēlamo uzdod par faktisko.
Par tekstu boldā teikšu to pašu ko teicu/rakstiju tad, kad to rakstiju.
Joprojām uzskatu, ka tas,kas notika ir tikai loģiski, ja valsti ir tikai divas pro komandas, tad iedomāties, ka esam hokeja lielvalsts nav īsti pamata.
Tomēr attiecībā uz spēli ar dāņiem ir cits stāsts, jo divas pirmās spēles deva šo cerību,ka dāņi bez saviem līderiem no NHL ir ņemami. Tikai stāstam par neiemesto bullīti nav nekāda sakara ar to kāpēc zaudēja dāņiem.
Bet Tu tieši pēc tās spēles rakstīji ka zaudējums ir loģisks. tagad runā ko citu....

     [+] [-]

, 2011-05-17 16:26, pirms 13 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē,arī citur tā notiek.
Tikai šoreiz mani interesē,kas notiek pie mums.
Arī par krieviem ir stāsts,kas visas emocijas atstāja spēlē pret kanādiešiem, un šo emociju ļoti pietrūka spēlē pret somiem.
Ko nozīmē Tikai šoreiz mani interesē,kas notiek pie mums.
Tev taču ir viennozīmīga atbilde, tikai atceries viņu, pēc gada teiksi ka mēs meistarībā bijām švakāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-17 16:45, pirms 13 gadiem
viena lieta ir "šodien mums nepaveicās", "šo spēli viņiem izvilka vārstargs", "nedaudz atslābinājāmies" , bet pavisam kaut kas cits - vieta tabulā pēc čempionāta - tā parāda tendenci, sauso atlikumu un vidējo aritmētisko - jā tā ir 13tā, tad par kādu "nepaveicās" te vispār ir runa??? arī mūsu stagnēšana IIHF reitingā ir fakts, kuru nevar ignorēt! Dāņi min uz papēžiem, un drīz stagnēšana turpināsies vēl pāris vietas zemāk, urbināsim tik degunu tālāk... un nevajag bāzt acīs baltkrievus vai slovākus, bet gan skatīties un fričiem, šveiciešiem, kaut vai uz tiem pašiem dāņiem vai norvēģiem!!! Diemžēl ātri mūsu KHL zvaigznes atēdušās hokeju, derētu nokrist atpakaļ ar seju dubļos, tad varbūt izdarītu kādus secinājumus... joprojām uzskatu, ka mums nākamgad vajadzēja uzspēlēt ķenguru kontinentā, tad mož dažs labs sev pajautātu retorisko "Kas es esmu? (un ko es šeit daru?)"

     [+] [-]

, 2011-05-17 16:49, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2

Vecīt, es neņemos. Es pat to neteicu, tas bija citāts.....
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-17 17:05, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: sorry, man likās, ka NAMEJS tak bija dižais aizstāvis izlases un tu pret vai arī tas bija šī komentars pēc spēles ar Dāniju
tas boldā bija viņa koments pēc spēles ar dāņiem

     [+] [-]

, 2011-05-17 17:37, pirms 13 gadiem
Vispār Kaspars patīk kā spēlētājs, ļoti bieži gan pārcenšās un krītot patēlo, bet prieks kā vienmēr cīnās, skrien, kapā. Malacis, respekt!

     [+] [-]

, 2011-05-17 17:57, pirms 13 gadiem
Agris 77 rakstīja: Ko nozīmē Tikai šoreiz mani interesē,kas notiek pie mums.
Tev taču ir viennozīmīga atbilde, tikai atceries viņu, pēc gada teiksi ka mēs meistarībā bijām švakāki.
Precizēju-šoreiz runa iet par mūsējiem.

     [+] [-]

, 2011-05-17 18:04, pirms 13 gadiem
lkrnpk_2 rakstīja: Ko tu tur ņemies ar savām divām ''pro'' komandām... ja ''pro'' komandu skaits kādā valstī atbilstu spēles līmenim hokejā, tad Kanāda nebūtu nr.1 komanda pasaulē, ne tuvu... Cik tad tur ir to "pro" komandu? 6 NHL klubi??? Un varbūt kaut kas vēl AHL.... Pārējos uz citu lielvalstu fona par ""pro'' klubiem diez vai var uzskatīt...

Ne jau tas cik tev ir pro klubu izsaka to cik stipra tev būs izlase... Izaudzinātu mēs katru gadu savā jaunatnes čempī pa 5-6 NHL pirmajā kārtā draftētajiem varētu mums būt 0 pro komandu, bet nākotne hokejā būtu nodrošināta... Tas ir tā pat kā ar austriešiem- viņiem ir EBEL, bet ko tas dod, ja tāpat nevienu nedraftē... Drafts jau nav pasaules naba, bet, ja tevi nodraftē 1, 2, 3. kārtā tas jau par zināmu kvalitāti liecina.

Ne jau nu dāņus pacēla uz augšu viņu ''pro'' klubi... bet tas, ka pāris gadus bija NHL labi draftētie kadri (un pirmajā kārtā)... Un tāpēc Šveice pēdējos 3 gados divreiz ir ārā no 1/4 fināla ar visu savu superčempi, ka trūkst tādu spēlētāju, kas vienatnē varētu kaut ko izšķirt...

Slovākiem pat neviens sakarīgs prospekts savā līgā nespēlē, bet gan čehu līgā. Kāpēc? Tāpēc, ka viņiem nah** nav tāda Slovākijas līga (BAČ līmeņa gandrīz) vajadzīga... visi brauc uz čehu līgu, tad NHL/KHL. Mums, latviešiem, protams tāda līga lieti noderētu, jo mums jau nemaz nav tā labā materiāla tik daudz un kaut kā izlasi tomēr jāsavāc...

Jā, var skatīties uz dāņiem kā piemēru kā spēlēt no savas līgas džekiem, bet var tikpat labi austriešus ar visu viņu EBEL apskatīt vai belarus... diži daudz viņi sasniedza šogad (un vai šķiet, ka var vairāk sasniegt) ar saviem "pro'' klubiem BAČ un EBEL...??

Ja mums kādreiz šie paši 2 profesionālie klubi tikai paliks un KHL pietuvosies NHL līmenim un RD, teiksim, būs vienā līmenī ar Pheonix Coyotes un 16 cilvēki no tāda līmeņa komandas čempī spēlēs, tad ar tas nebūs loģiski, ja mēs kaut kā līdz 1/2 finālam aizsitīsimies...

Ne jau pēc līgas vajag spriest par valsts hokeja potenciālu, bet pēc jauniešiem, ko tā sagatavo (un tur arī ir atšķirības- piem. mums vai šveiciešiem ir ļoti labas komandas vidēji, bet nav spilgtu zvaigžņu, vismaz pēdējos gados... kamēr dāņiem komandas ir tādas, bet pirmā maiņa ir vnk super- un te nu rezutāts, ka viņiem NHL spēlē vairāk džeku kā šveiciešiem... un drīz varbūt pat vairāk kā vāciem būs)... Un tur tā specifika arī ir tāda- tā kā no katra gada izlasē tiek pa 4-5 spēlētājiem maksimums, tad mums uz izlasi brauc tādi kā Bukarts, Jekimovs, Cibuļskis, kamēr dāņiem 3 NHL spēlējoši džeki...

Bet tur mēs neko daudz nevaram iesākt- diemžēl tāda situācija tā ir un talants ir talants... nez vai tikai ar audzināšanu var talantu izaudzināt, ja tā talanta spēlētājam nav... un pašam tad smagi pie tā jastrādā kā Irbem, ja varbūt talanta nav tik daudz...
Pašmāju čempionāts liecina tikai par sistēmu kādas valsts hokeja (vispār sporta) saimniecībā. Tu taču nenoliegsi,ka šobrīd LV hokeja sistēmā ir absolūts bardaks?

Kanādu piesaukt ir gluži nevietā, jo kā zinām,tad NHL ir viņu projekts,kas dažādu apstākļu dēļ ir pārvietojies uz ASV. Bet kanādieši tāpēc nepazaudēja savā hokejā attīstības sistēmu.

Runājot par EBEL jasaka,ka viņi patreiz kāpj uz tiem pašiem grābekļiem uz ko kāpa vācieši ar savu DEL u.t.t. līga ir laba, bet pārdomātas stratēģijas lai tas ietekmētu labvēlīgi arī valsts izlases sniegumu nav. Tomēr viņiem ir pamats uz ko būvēt celtni ar taisnākām sienām.

     [+] [-]

, 2011-05-17 18:06, pirms 13 gadiem
huy rakstīja: Bet Tu tieši pēc tās spēles rakstīji ka zaudējums ir loģisks. tagad runā ko citu....
Tad šis komentārs bija vairāk uz emocijām balstīts, jo rakstiju uzreiz pēc spēles.
Kad ir laiks,lai pārdomātu dažas lietas, tad arī komentārs būtu mazliet savādāks, bet pamatdoma tā pati.

     [+] [-]

, 2011-05-17 18:11, pirms 13 gadiem
Ceru, ka vismaz pie Rautakalio Saulietim atradīsies Dinamo rindās

     [+] [-]

, 2011-05-17 18:33, pirms 13 gadiem
intresanti

     [+] [-]

, 2011-05-17 19:08, pirms 13 gadiem
sneiksss rakstīja: Ir jadabū labākos un jāpanāk viņos velme un ambīcijas. Tas ir neizpildāms ?
Mūsu gadijumā laikam neizpildāms, jo izskatās, ka dažiem mūsu labākajiem (spriežot pēc tā, ko no "Centrāltirgus tantēm" var dzirdēt), lai labi spēlētu izlasē vajag papildus "motivāciju" (palielā naudas izteiksmē).... bet ar to kā pats saproti LHF ir diezgan čābīgi! Valsts dod, ja nemaldos, ap 90K naudiņu pa gadu.... bet, cik ir dzirdēts, vienai pašai veču izlasei uz PČ vajag ap 200-300K Eiro( vai Latu?!) tīri komandas tēriņiem un dzīvošanai, braukšanai par kādām prēmijām nemaz nerunājot!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2011-05-18 09:02, pirms 13 gadiem
Pascual Raul Velasco rakstīja: Nu nemuldi, arī spēles laikā, katestrofāli neveicās. Un ar katru metienu džekiem labāk nepalika, ka rezultāts nemainās.
veicas stiprākajam. piekrītu, ka bullīšu neveiksme bija sekas neveiksmīgai spēlei visa 3. perioda (visas spēles diez vai) garumā

     [+] [-]

, 2011-05-18 20:53, pirms 13 gadiem

     [+] [-]

, 2011-05-18 21:26, pirms 13 gadiem
A moška Lipmans teica, ka biļetes uz Austrāliju pirksiet paši...