Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1624, Did:0, useCase: 3

Sportacentrs.com lietotāji Jasa izgājienu vērtē neviennozīmīgi

Andrejs Siliņš

Sportacentrs.com lietotāji Jasa izgājienu vērtē neviennozīmīgi
Koba Jass (pa kreisi)
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, f64

Sportacentrs.com lietotāji pēc pēdējās Latvijas izlases spēles pasaules hokeja čempionātā Stokholmā pret Zviedriju neviennozīmīgi vērtējuši mūsu uzbrucēju Kobu Jasu, taču vidējā atzīme ir ceturtā augstākā starp visiem.

Otro reizi pēc kārtas visaugstāk novērtēts vārtsargs Māris Jučers. Ja mačā pret Dāniju Māris saņēma 3,91 balsi, tad par pēdējā mačā parādīto sniegumu Jučers izpelnījās atzīmi virs četrinieka – 4,04. Mārim šī bija pirmā pilnā spēle Latvijas izlases vārtos, un zviedri Jučeru nesaudzēja. Tomēr Māris turējās godam, atvairīja 40 no 44 metieniem.

Par otru labāko lietotāji atzinuši Jāni Andersonu (3,94). Aizsargs tika atzīts par labāko arī uzreiz pēc mača treneru vērtējumā. Jānis aizvadīja pirmo pilno spēli, laukumā devās 17 maiņāsm spēlēja gandrīz 13 ar pusi minūtes, izdarīja divus metienus, pa vienam otrajā un trešajā periodā, ka arī palika ar neitrālu lietderības koeficientu.

Neviennozīmīgi vērtēts Koba Jass. 22 gadus vecais uzbrucējs pēdējā trešdaļā uzspēlēja vien 45 sekundes, taču šajā laikā nespēja sadalīt laukumu ar zviedru Ēriku Karlsonu, par ko vispirms saņēma divas minūtes, bet pēc tam, kad uzreiz no noraidīto soliņa atkal devās meklēt kašķi ar Karlsonu, tika pie 5+20 minūtēm. Sportacentrs.com lietotāji Jasa izgājienus pārsvarā vērtēja vien ar divām atzīmēm – 1 vai 5. Piecinieki gan bija vairāk, tāpēc arī vidējā atzīme ir ceturtā augstākā – 3,53 balles.

Jau otro maču pēc kārtas par sliktāko spēlētāju lietotāji atzinuši Jāni Spruktu. Komandas kapteinis spēlēja vairāk nekā 19 ar pusi minūtes, pie tam tika pie lielākā spēles laika pēdējā trešdaļā (6,56). Jānis izdarīja pa vienam metienam katrā trešdaļā un zaudēja 12 iemetienos no 20.

Latvijas hokejistu reitings mačā pret Zviedriju

HokejistsReitings
Māris Jučers4.04
Jānis Andersons3.94
Ronalds Ķēniņš3.59
Koba Jass3.53
Oskars Bārtulis3.06
Miks Indrašis3.02
Kaspars Saulietis2.98
Juris Štāls2.76
Guntis Galviņš2.72
Georgijs Pujacs2.69
Miķelis Rēdlihs2.67
Krišjānis Rēdlihs2.66
Andris Džeriņš2.59
Oskars Cibuļskis2.45
Gints Meija2.44
Kaspars Daugaviņš2.40
Kristaps Sotnieks2.39
Aleksejs Širokovs2.32
Rodrigo Laviņš2.30
Mārtiņš Cipulis2.26
Jānis Sprukts2.22

Lai palīdzētu izvēlēties katra spēlētāja veikumu, piedāvājam savu versiju par katra vērtējuma nozīmi!
5 - labāk nospēlēt būtu ļoti grūti - īsts līderis
4 - labi aizvadīts mačs
3 - normāla spēle, neko nesabojāja
2 - kļūdu vairāk nekā labu epizožu - slikta spēle
1 - izgāšanās

Kopā 446 respondentu.

SA+ uz mēnesi izlozes kārtībā saņem lietotāji Experiments , Raicha un espanol .

  +2 [+] [-]

, 2012-05-16 14:33, pirms 12 gadiem
Calvin rakstīja: Andersons - noteikti labākais aizsargs mačā! Galviņš ar krišu var ūdeni pienest! Kāds ātrums čalim, var redzēt, ka grib spēlēt! Kādēļ spēlē Laviņš, bet Andersons visu čempi nosēdēja?
Domāju,ka šis ir jautājums,kas uzdodams Ignatjevam - cik kompetents ir Ignatjevs kā trenneris,nedodot iespēju spēlēt Andersonam ne izlasē,ne RD.Zinot Jāni ,viennozīmīgi varu teikt,ka viņam ar raksturu,attieksmi,degsmi un darbaspējām viss pilnīgi štokos+apbrīnojama pacietība un vēlme spēlēt hokeju.Ne katrs tādu psiholoģisko spiedienu 2 gadu garumā izturētu.Malcis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 14:33, pirms 12 gadiem
Edgarjuga rakstīja: Tu pat zini, kas ir vīrieša cienīgs un necienīgs gājiens? Ja spēlētu hokeju, drošvien provocētu citus, bet kad pašam būtu jāatbild, tad līstu aiz tiesnešiem.
Tu zini kas būtu ja Jass kaut ko tādu izdarītu NHL vai čempī-citiem spēlētājiem uzreiz zustu cieņa pret Jasu un dabūtu pa zobiem nākošās spēlēs

  +2 [+] [-]

, 2012-05-16 14:34, pirms 12 gadiem
..Jasa izgājiens bija diezgan netīrs, bet piekrītu vienam komentāram par to, ka Karlsons pats uz to uzprasījās, bet izslidojot no noraidīto soliņa izlikās neko nezinam.. Spēlē, kurā viss jau tāpat bija skaidrs šāds gājiens nav tik nosodāms, jo vismaz kāds no kopumā pamīkstās komandas parādīja, ka par sevi ņirgāties neļaus..
..kopumā gan Dinamo spēlēs, gan izlasē šogad bieži vien tracina, ka pretinieki brauc virsū mūsu vārtsargam, bet mūsu itin meistarīgās, bet mīkstās aizsargu rociņas neceļas pat pagrūst pretinieku tālāk, jo tā taču var kādi asumi sākties..! bet no asumiem jau tādi kā Rēdlihs, Džeriņs un daudzi citi, labāk tālāk.. nav sportiskā niknuma, un tas arī izšķīra rezultātu pret dāņiem un norvēģiem..
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-16 14:36, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Sapurināt ar 5 min mazākumu? Zviedri pārāk kombinējās, savādāk būtu vēl pāris ripas tajā vairākumā iemetuši.
Pofig par tām 5 minūtēm, reāli arī Karlsons bija jānodzen, abi divi tur bija pārāk iekarsuši. Kā jau teicu, tas būtu bijis vērtīgāk pret Norvēģiju vai Dāniju, bet tik un tā nedrīkst ļaut kāpt sev uz galvas, pat ja tu esi NHL zvaigzne...

     [+] [-]

, 2012-05-16 14:37, pirms 12 gadiem
Dollars rakstīja: cienja vai zhelsirdigums? vel viens divans
Vai Tu cieni vīrieti kurš Tev darba laikā lien kauties un uzbrūk no mugurpuses. Vai Tu gribēji lai zviedrs izkaujas un dabū uz ceturtdaļfinālu diskvalifikāciju-nu domā taču vienreiz ar galvu.
Skaties boksu vai cīņas bez noteikumiem

  +3 [+] [-]

, 2012-05-16 14:37, pirms 12 gadiem
Dollars rakstīja: beigsi? kapec mums tadu nav? ko ? visi pretineiki kruti jo spele netirak bet musejie nedriskt? ty tak esi divians divans..
Neviens no mūsējiem nemāk izpildīt tik tīrus un iznīcinošus spēka paņēmienus. Tā ir vesela māksla.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-16 14:38, pirms 12 gadiem
Marka1111 rakstīja: Pofig par tām 5 minūtēm, reāli arī Karlsons bija jānodzen, abi divi tur bija pārāk iekarsuši. Kā jau teicu, tas būtu bijis vērtīgāk pret Norvēģiju vai Dāniju, bet tik un tā nedrīkst ļaut kāpt sev uz galvas, pat ja tu esi NHL zvaigzne...
Karlsons bija tik iekarsis, ka atteicās iesaistīties Jasa provokācijās?

     [+] [-]

, 2012-05-16 14:38, pirms 12 gadiem
Abrags rakstīja: dēļ "varoņa" palikām 5 minūtes mazākumā... jēga? Tas kādu sapurināja? zviedri no tā sāka mierīgāk spēlēt?
pedejas minutes pedeja spele, 0:3 vai 0:4. kada starpiba?
Jass malacis, visu pareizi izdarija, cepuri nost. Patiesam liels prieks par vinu. Vismaz kads mak par sevi pastavet un nelaut kapt sev uz galvas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-16 14:39, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Vai Tu cieni vīrieti kurš Tev darba laikā lien kauties un uzbrūk no mugurpuses. Vai Tu gribēji lai zviedrs izkaujas un dabū uz ceturtdaļfinālu diskvalifikāciju-nu domā taču vienreiz ar galvu.
Skaties boksu vai cīņas bez noteikumiem
Ja pats lecies un tēlo baigo varoni, tad rēķinies ar sekām. Karlsons nebūt tur nav balts un pūkains. Pats sāka kašķi pēc laba Kobas spēka paņēmiena, vai kautiņu vajadzēja sākt tā, tas jau ir diskutējams.

  +4 [+] [-]

, 2012-05-16 14:42, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Karlsons bija tik iekarsis, ka atteicās iesaistīties Jasa provokācijās?
Nē nu kur nu, Karlsons jau stāvēja malā un runājās ar komandas biedriem. Tas bija kaut kāds cits čalis ar viņa kreklu kurš tur rādīja ka sados pa muti, lai tik nāk šurp. Kamēr tiesnesis turēja arī viņš līda un kasijās. Abi ir vainīgi, nevajag jau tagad Kobu padarīt par slikto un Karlsonu par cietušo, abiem vajadzēja 5 min un miers.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 14:44, pirms 12 gadiem
Marka1111 rakstīja: Nē nu kur nu, Karlsons jau stāvēja malā un runājās ar komandas biedriem. Tas bija kaut kāds cits čalis ar viņa kreklu kurš tur rādīja ka sados pa muti, lai tik nāk šurp. Kamēr tiesnesis turēja arī viņš līda un kasijās. Abi ir vainīgi, nevajag jau tagad Kobu padarīt par slikto un Karlsonu par cietušo, abiem vajadzēja 5 min un miers.
Par to jau viņš dabuja 2min. Koba nespēja nomierināties.

  -3 [+] [-]

, 2012-05-16 14:44, pirms 12 gadiem
Vienīgais par ko varētu nosodīt Jasu ir tas sitiens no aizmugures un viss!

     [+] [-]

, 2012-05-16 14:44, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Jassu iztrollēja kā mazu bērnu. Tikai muļķis Karlsona vietā līstu kauties ar risku dabūt DQ uz spēli ar čehiem.
tad nav ko muti brūķēt un ar rokām uz cīnu aicināt...

  +3 [+] [-]

, 2012-05-16 14:45, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Tu zini kas būtu ja Jass kaut ko tādu izdarītu NHL vai čempī-citiem spēlētājiem uzreiz zustu cieņa pret Jasu un dabūtu pa zobiem nākošās spēlēs
Vēlreiz atkārtošos. Ja tu izaicini vīrieti uz cīņu, bet pēc tam braukā gar zilo līniju, kā uzvarētājs un nemaz netaisies atbildēt par savu rīcību un žestiem (pie kam pats biji iniciātors), pa muti jāatraujas tā pat, un nav starpības NHL, KHL vai uz ielas vecrīgā...
Ja runājam par NHL, nedomāju ka Karlsons tur tādas lietas atļaujas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 14:49, pirms 12 gadiem
ja kadam ir interese, man ir cats ar zviedru pepiniem:

Erik Karlsson Fight World Championship 2012
...


     [+] [-]

, 2012-05-16 14:51, pirms 12 gadiem
Pizonis rakstīja: ja kadam ir interese, man ir cats ar zviedru pepiniem:

Erik Karlsson Fight World Championship 2012
...


Zems intelekts FTW!

  +6 [+] [-]

, 2012-05-16 14:54, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Zems intelekts FTW!
Zviedriem stulbums genos

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 14:54, pirms 12 gadiem
Alexij rakstīja: gribētu redzēt mūsu jaunā višibalas iejaukšanos tur kur tas tiešām ir vajadzīgs. spēlē ar Zviedriju tādas situācijas nebij, ja nu vienīgi varēja uzbrukt Kronvālam par to visai bīstamo spēka paņēmienu pret Saulieti. bet no Niklasa viņš arī būtu atrāvis
Stipri šaubos, bet katram savas domas un tās jau nav iespējams pārbaudīt ...
Vienīgais ko zinu skaidri, no Saulieša bez slidām atrautos katrs no zviedru izlases ! Bet tas jau ir cits stāsts

  +2 [+] [-]

, 2012-05-16 14:55, pirms 12 gadiem
Pizonis rakstīja: Zviedriem stulbums genos
To es par Tevi teicu...

     [+] [-]

, 2012-05-16 14:57, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: To es par Tevi teicu...
ka nu mauku ta maunu..
nelausu tacu apcelties

  -2 [+] [-]

, 2012-05-16 14:59, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: To es par Tevi teicu...
vispar nesaprotu, kapec lamasanas tiek uztverta ka zems intelekta limenis? es to vairak sauktu par paplasinatu vardu krajumu.

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 15:06, pirms 12 gadiem
Jautajums komentetajiem: Jus darbu Jasam dosiet?
Pats vinsh redz, ka par tiro uzbruceju nez vai kas sanaks, tad nu jamegina izcelties un shaja situacija Jass pat bridinaja Karlsonu, neko parmest par sho kautinu nevar.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-05-16 15:15, pirms 12 gadiem
WILDE1 rakstīja: Tavuprāt ir normāli, ka sit no aizmugures?!
Jā, sākumā Karlsons gribēja kauties, bet pēc tam droši vien ZViedrijas izlases vadība viņam lika izvairīties no kautiņa, lai nedabūtu lielo sodu un DQ uz 1/4 fināla spēli.
Un gala beigās, ko tas sūda čigānēns Jass iedomājies?! viņš ir apaļa nulle salīdzinājumā ar Karlsonu- NHL zvaigzni un, manuprāt, pašlaik labāko uzbrūkošo aizsargu pasaulē.
zel, ka var tikai likt pa vienam minusam pie komentara un nevar ka youtube.com - flag for spam

  +3 [+] [-]

, 2012-05-16 15:21, pirms 12 gadiem
WILDE1 rakstīja: Tavuprāt ir normāli, ka sit no aizmugures?!
Jā, sākumā Karlsons gribēja kauties, bet pēc tam droši vien ZViedrijas izlases vadība viņam lika izvairīties no kautiņa, lai nedabūtu lielo sodu un DQ uz 1/4 fināla spēli.
Un gala beigās, ko tas sūda čigānēns Jass iedomājies?! viņš ir apaļa nulle salīdzinājumā ar Karlsonu- NHL zvaigzni un, manuprāt, pašlaik labāko uzbrūkošo aizsargu pasaulē.
Tāpēc jau es saku, ka tas sākums ir visai diskutējams. Tas, ka tu esi NHL zvaigzne nedod tev tiesības izrunāties un tēlot baigo mužiku. Ja dari, tad rēķinies ar to ka pats vari dabūt iekšā.

     [+] [-]

, 2012-05-16 15:21, pirms 12 gadiem
vienīgā škrobe, ka nenoraidīja arī Karlsonu, tāpēc Jass arī slidojot no laukuma nesapratnē māja, kāpēc dzen prom tikai Viņu, bet Karlsonam neiedod pat 2 minūtes, jo kaut ko buhņījās Viņš ar pretim ...

Jassam visu cieņu, ne jau savtīgos nolūkos Viņš gāja un cīnijās, bet gan lai radītu mūsu spēlētājos degsmi, kas tomēr nenotika ... tas pats Daugaviņš mutes bajārs, vismaz varēja arī izplūkt villu, galu galā, ko mums te žēlot, hokeju spēlē puikas, nevi meitenes ... ar to jārēķinās ...

pasakiet godīgi, cik daudziem no Jums pašiem dūres kasījās skatoties pēdējās 3 Latvijas izlases spēles?

Domāju, ka Teds Nolans pat īpaši nepārmetīs Jasam noraidījumu, jo labāk noraidīties par šādiem gājieniem, nevis tizlām klupināšanām utt ...

  -2 [+] [-]

, 2012-05-16 15:23, pirms 12 gadiem
FUNS -> Atradies mums te virietis, varbut tagat piedava jassam vai vel kadam papildstundas ka klut par "VIRIETI"?! Karlsons pat pirmais saka, un ja tava komandas nespes tik ilgi gut vartus un zaudet 0-4 un vel kads klauns naks bakstit vai grustities, tad jassa reakcija ir patiesam izkaidrojama un zinot kad vins ir vairak tads ka netirais speletajs kad vajag var iedot stanga, tad nu karlsons netrapija uz pareiza cilveka nepareizaja laika.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-16 15:25, pirms 12 gadiem
Fedorov91 rakstīja: Zems intelekts FTW!
jā zviedriem tas nekad nav bijis augsts

  -1 [+] [-]

, 2012-05-16 15:35, pirms 12 gadiem
WILDE1 rakstīja: Tavuprāt ir normāli, ka sit no aizmugures?!
Jā, sākumā Karlsons gribēja kauties, bet pēc tam droši vien ZViedrijas izlases vadība viņam lika izvairīties no kautiņa, lai nedabūtu lielo sodu un DQ uz 1/4 fināla spēli.
Un gala beigās, ko tas sūda čigānēns Jass iedomājies?! viņš ir apaļa nulle salīdzinājumā ar Karlsonu- NHL zvaigzni un, manuprāt, pašlaik labāko uzbrūkošo aizsargu pasaulē.
Varētu padomāt, ka viņš tā gribēja kauties, jo Karlsons viņam pateica: "Čali, tu slikti spēlē!" 97%, ka tur figurēja rasistiski izteikumi. Un kāpēc jāizrāda cieņa, ja pret tevi to neizrāda? Tādi gadījumi jau bijuši pasaules sportā cik uziet, kaut vai ar Zidānu. Šito veco Eiropas nāciju intelekta trūkumu jau vairs nevar izturēt. Tādam vieta ne NHL, bet bērnudārzā, lai iemācās būt par cilvēku beidzot.

  +2 [+] [-]

, 2012-05-16 15:44, pirms 12 gadiem
Koba malacis,dara to kas jadara.. Par ko nosodit speletaju,ja tas pastav par sevi un savu komandu..tie varti mazakuma..nu kada starpiba 0:3 vai 0:4.. Ps.dienas komentars par to ka nedrikst aizskart Zviedru zvaigzni,jo nesi tik meistarigs..ar TADU ATIEKSMI.. Tak vispar nav jegas braukt uz cempionatu..skumji ..