Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:1624, Did:0, useCase: 3

Hokejistu reitingi: Laviņš "pārspēj" Sotnieku...

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

Hokejistu reitingi: Laviņš "pārspēj" Sotnieku...
Rodrigo Laviņš izvirza Norvēģiju vadībā
Foto: Romāns Kokšarovs, Sporta Avīze, F64

Latvijas hokeja izlases aizsargs Rodrigo Laviņš par savu vakardienas sniegumu spēlē pret Norvēģiju saņēmis Sportacentrs.com vēsturē viszemāko lietotāju novērtējumu – 1.41.

Latvijas komanda vakar ar 0:3 kapitulēja Norvēģijai, ievērojami sarežģījot izredzes iekļūt grupas labāko četriniekā, kas ļautu turpināt cīņu ceturtdaļfinālā.

Vakar Stokholmā neveiksmīga spēle bija ne tikai mūsu uzbrucējiem, bet arī daļai aizsargu. Visbargāko kritiku reitinga izteiksmē saņēmis Rodrido Laviņš. Veterāns piecu ballu sistēmā novērtēts ar reitingu 1.41.

Tik zems reitings Sportacentrs.com aptauju vēsturē vēl nevienam hokejistam nav bijis. Pēc 1:3 zaudējuma pret Čehiju 1.90 reitings bija Kristapam Sotniekam, kurš uz Latvijas vārtiem atveda divas ripas.

Laviņš vakar nospēlēja 13:19 minūtes, kuru laikā paspēja gūt norvēģu pirmos vārtus un atradās laukumā arī tajos brīžos, kad Norvēģija guva savus otros un trešos vārtus. Laviņš vienīgais tika pie -3 lietderības koeficienta.

-2 savāca Miķelis Rēdlihs, kurš, neskatoties uz sliktu spēli atrodas Sportacentrs.com vērtējuma listes pirmajā pusē. Sotnieks ar 1.84 pārspēja savu spēlē pret Čehiju sasniegto rezultātu. 1.82 Oskaram Cibuļskim...

Par labāko vakar izraudzīts Edgars Masaļskis, aiz kura seko Gints Meija (neieskaitīti vārti), Guntis Galviņš un publikas mīluļi Koba Jass (nospēlēja tikai 5:17) ar Miku Indraši.

SA+ uz mēnesi izlozes kārtībā saņem lietotāji calis88, marchs13 un boneless.

Latvijas hokejistu reitings mačā pret Norvēģiju

HokejistsReitings
Edgars Masaļskis3.47
Gints Meija2.83
Guntis Galviņš2.67
Koba Jass2.65
Miks Indrašis2.55
Aleksejs Širokovs2.55
Krišjānis Rēdlihs2.54
Georgijs Pujacs2.46
Juris Štāls2.37
Miķelis Rēdlihs2.27
Mārtiņš Cipulis2.27
Jānis Andersons2.27
Kaspars Saulietis2.24
Jānis Sprukts2.19
Kaspars Daugaviņš2.14
Andris Džeriņš2.09
Roberts Bukarts2.01
Armands Bērziņš1.97
Kristaps Sotnieks1.84
Oskars Cibuļskis1.82
Rodrigo Laviņš1.41

Lai palīdzētu izvēlēties katra spēlētāja veikumu, piedāvājam savu versiju par katra vērtējuma nozīmi!
5 - labāk nospēlēt būtu ļoti grūti - īsts līderis
4 - labi aizvadīts mačs
3 - normāla spēle, neko nesabojāja
2 - kļūdu vairāk nekā labu epizožu - slikta spēle
1 - izgāšanās

Kopā 598 respondentu.

 +14 [+] [-]

, 2012-05-13 12:55, pirms 12 gadiem
Abi divi nerāda neko labu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-05-13 12:57, pirms 12 gadiem
Pirms 3 gadiem jau teicu , ka Laviņam laiks iet pensijā, bet nē, lien visur kur nevajag. Tajā pašā Dinamo sūdus vien taisa.

  -3 [+] [-]

, 2012-05-13 12:58, pirms 12 gadiem
bombex rakstīja: ka daugavins ar savu dailslidosanu dabuja tik augstu vertejumu?
Atliek vien piekrist šim komentāram.

 +18 [+] [-]

, 2012-05-13 13:01, pirms 12 gadiem
Ir bezjēdzīgi komandu sportaspēlē visu vainu velt uz vienu spēlētāju. Tāpēc jau tā ir komanda, lai dienā, kad vienam neiet, iniciatīvu uzņemtos cits, kad viens kļūdās, otrs to labo. Todien nevienam nekas neizdevēs, un vēl, papildus pie tā visa, totāli neveicās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2012-05-13 13:02, pirms 12 gadiem
pirmajai maiņai arī par labu tas reitings....

  +4 [+] [-]

, 2012-05-13 13:02, pirms 12 gadiem
dulevski jau vankuvera znarogs nosedinaja uz benkisa, bet ar katru gadu ar vien tiek nemts atkal lai priecetu maus ar savam lazam

 +14 [+] [-]

, 2012-05-13 13:04, pirms 12 gadiem
pieraksts pie bildes, sc jau arii saak iereekt

 +22 [+] [-]

, 2012-05-13 13:06, pirms 12 gadiem
Pričom, piemēram Džeriņam, Cibuļskim, Bērziņam, kuri vismaz plēšās uz laukuma, ir sliktāks reitings kā Spruktam un Miķelim, kuri šogad tikai atbraukuši paslidināties?

  -3 [+] [-]

, 2012-05-13 13:12, pirms 12 gadiem
Masaļskim krietni augstāki vērtējumi nekā citiem. Man šķiet, ka viņš nospēlēja tāpat līdzīgi kā komanda, nevis vislabāk.

  +6 [+] [-]

, 2012-05-13 13:31, pirms 12 gadiem
kalvis00 rakstīja: Pričom, piemēram Džeriņam, Cibuļskim, Bērziņam, kuri vismaz plēšās uz laukuma, ir sliktāks reitings kā Spruktam un Miķelim, kuri šogad tikai atbraukuši paslidināties?
pilnīgi piekrītu

  +6 [+] [-]

, 2012-05-13 13:32, pirms 12 gadiem
man reāli ļoti žel laviņu...
cilvēks, kurš visu laiku triecies uz izlasi palīdzēt jau 20gadus, lai tur vai kas. iedomājieties - 20!!! un tagad, pēdējā reizē sagāž tādus podus (kāds izlasē vispār ir ievadījis ripu savos vārtos?). vecim baigā škrobe...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2012-05-13 13:35, pirms 12 gadiem
Laviņam lieliska spēle pret Norvēģiju,gan guva vārtus gan atdeva divas piespēles

  +1 [+] [-]

, 2012-05-13 13:35, pirms 12 gadiem
neieskaitīti vārti???kur???
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-13 13:40, pirms 12 gadiem
J.Andersona atrašanās tabulas vidusdaļā izsaka visu par šo tabulu...

 +18 [+] [-]

, 2012-05-13 13:46, pirms 12 gadiem
Lieciet mieru Laviņam, nolādētie asins sūcēji.

Lai uzvarētu ir jāiemet vārti!

  +2 [+] [-]

, 2012-05-13 13:46, pirms 12 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Nu par lavinu un sotnieku vins 100 reiz labak nospeleja.
sēžot rezervē?

  +2 [+] [-]

, 2012-05-13 13:47, pirms 12 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Nu par lavinu un sotnieku vins 100 reiz labak nospeleja.
72 sekundēs jau sūdus grūti sataisīt...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-13 13:47, pirms 12 gadiem
Tā bija liela Nolana kļūda neņemt uz čempionātu Tribuncovu , bet paņemt Laviņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2012-05-13 13:48, pirms 12 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Cerams ar skatu nakotne lavinju aizstaas kolesnikovs,loti perspektivs aizsargs.
nu sliktāks nebūtu,ne Koļesņikovs,ne Gipters,ne Tribuncovs,ne ANDERSONS,bet gan izlasē,gan dinamo tiek paņemti tie,kuri nepārtraukti visu ir norakuši-Reķis savos vārtos spēlē ar torpedo,pagājušajā gadā arī izlasi noraka,Laviņš,pat nekomentēšu,Sotnieks,kas taisa sūdus vienā laidā,bet laikam jau GM tas nepielec-vai tie ir atkati,vai cita veida attiecības,bet karķina na ļico
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-13 13:51, pirms 12 gadiem
tommy90 rakstīja: man reāli ļoti žel laviņu...
cilvēks, kurš visu laiku triecies uz izlasi palīdzēt jau 20gadus, lai tur vai kas. iedomājieties - 20!!! un tagad, pēdējā reizē sagāž tādus podus (kāds izlasē vispār ir ievadījis ripu savos vārtos?). vecim baigā škrobe...
nu tad nelien uz turieni,kur vairs neko nevari,vienkārši atbrīvo vietu kādam jaunajam

  +6 [+] [-]

, 2012-05-13 13:51, pirms 12 gadiem
Reiz arī A.Irbe/Mūris bija labs tikai pēc uzvarētām spēlēm...
Puišeļi, jums Laviņam ūdeni pienest!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2012-05-13 13:52, pirms 12 gadiem
Šajā cirka izrādē populārākais klauns ir Laviņš. Cibuļskis arī neatpaliek.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2012-05-13 13:54, pirms 12 gadiem
Arviskais rakstīja: Reiz arī A.Irbe/Mūris bija labs tikai pēc uzvarētām spēlēm...
Puišeļi, jums Laviņam ūdeni pienest!!!
Drošvien, ka puišeļiem Laviņam tikai ūdeni pienest. Bet Laviņš ūdeni var pienest Liepājas Metalurgam. Nesaprotams ir tas, ko viņš Dinamo darīs nākamo sezonu.

  +4 [+] [-]

, 2012-05-13 13:54, pirms 12 gadiem
Arviskais rakstīja: Reiz arī A.Irbe/Mūris bija labs tikai pēc uzvarētām spēlēm...
Puišeļi, jums Laviņam ūdeni pienest!!!
viņš izskatās tik nožēlojams,ka laikam vajadzēs to ūdeni arī atnest

  +1 [+] [-]

, 2012-05-13 13:58, pirms 12 gadiem
Pats labākais ,ka pirms PČ pats LAviņš stāstīja ,ka galvenais ir nekļūdīties
Tribuncovs tādas huinas nebutu pielavis

  +6 [+] [-]

, 2012-05-13 13:58, pirms 12 gadiem
Laviņš sevi jau ir izsmēlis gadus 5 atpakaļ un piekrītu par Tribuncovu.Bija jāņem nevis tas useless Laviņš.Vnk gribat problēmas iedodiet ripu Laviņam,pilnigā pakaļā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2012-05-13 14:05, pirms 12 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Ak dievs atbrivo mus no lavinjiem un rekjim un cibulskiem saja izlase un apdavini mus ar meistatrigiem aizsargiem!
Tāds sapnis ir jāaizmirst.
Kā Laviņš taisa sūdus kopš divtūkstošo gadu sākuma, tā viņš to turpinās vēl ilgi. Talkā nācis Cibuļskis. Klāt vajadzētu vēl kāds, savādāk drīz paliks neinteresanti.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-13 14:06, pirms 12 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Kad irbe savos zelta laikos tadus meslus ir varijis?
Cetrudaljfinala spele pret Cehiju 2000.gada( cempionata Peterburga) IRbe atdeva rezultativu piespeli Cehu uzbrucejam (Prospals ja nemaldos) un tuksos ielidinaja golu, ka ari vainojams pie 2.vartiem(rupja kluda laicigi neatgriezoties vartos, bet slidinoties aizsarga stila 12 metrus no vartiem), ka ari vainojams 3 vartu guvumaa-ielaida jupka(caur kajaam), p.s ja nebutu 1.rupjas kludas , kas to, lai zin, ka butu noslegusies spele, jo Latvija pusspeli turejas vadiba 1-0, ta ka Irbe nocekareja 90% speles, neko daudz ari neglaba taja spelee, metienu skaits bija 26-29 cehiem par labu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2012-05-13 14:09, pirms 12 gadiem
Diemžēl,prātā nāk Beresņeva izlase un Laviņa pēdējais PČ viņa vadībā. Toreiz bija pat epizodes,kad Berja lika Rodžeru uzbrukumā,jo savu tiešo pienākumu izpildē...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-13 14:22, pirms 12 gadiem
Arviskais rakstīja: J.Andersona atrašanās tabulas vidusdaļā izsaka visu par šo tabulu...
Ignatjevam Andersons uz soliņa liekas stabilāks nekā Laviņš ar Cibuļski laukumā:-))) Nākamajā spēlē Andersonam labākā spēlētāja balvu par izturību!!!

  +3 [+] [-]

, 2012-05-13 14:36, pirms 12 gadiem
Nu protams kādu grēkāzi jau vajag atrast-tikai izbrīna ka Masaļskim tāds vērtējums jo pie pirmiem vārtiem tīra viņa kļūda(ne Laviņa)-ripa ļoti lēni slīd vārtos - Laviņš pat metienu neizdarīja uz vārtiem-pieskārās minimāli ripai. Jā Rodrigo slikta spēle mīnus 3 koeficients-to pamanīja daudzi. Bet kad Dinamo komandā divas sezonas pēc kārtas Laviņam bija labākais lietderības koefiecients komandā-tas leicināja par viņa augsto meistarības līmeni-aizvadīt 2 sezonas KHL ar labāko koeficientu komandā-ievēroja dažus kuri pat tad viņu lamāja un neņēma vērā koeficientu-tagad daži no tiem uzreiz piemin slikto koeficientu - to sauc par tendenciozu vērtējumu.
Domāju ka Laviņš no izlases atvadīsies jo aizsargiem ir grūti būt līmenī šādā vecumā-to pierāda daudzi aizsargi gados(arī Sandis).

     [+] [-]

, 2012-05-13 14:39, pirms 12 gadiem
Miķelītim ieliku 2 par to,ka atgriezās laukumā pēc traumas,savādāk stabils 1. Viens no pretendentiem uz lielākās vilšanās titulu Latvijas izlasē.Nezinu,varbūt spēlē uz pretsāpju zālēm u.t.t.,bet es par to redzamo aisberga daļu.Nevienā spēlē neparādīja līdera cienīgu spēli.

  +1 [+] [-]

, 2012-05-13 14:48, pirms 12 gadiem
reinolds rakstīja: Laviņš sevi jau ir izsmēlis gadus 5 atpakaļ un piekrītu par Tribuncovu.Bija jāņem nevis tas useless Laviņš.Vnk gribat problēmas iedodiet ripu Laviņam,pilnigā pakaļā
Kad pirms paris gadiem Atvars Tribucovs IHWC smagi kljudijas sava zona, kas noveda pie zaudetiem vartiem tad visi citas dziesmas dziedaja..
atslaabstiet.. Lavinsh ir labs aizsargs - kljudas pielljauj visi..
Reishana neko nepalidzes..

     [+] [-]

, 2012-05-13 14:58, pirms 12 gadiem
Harold rakstīja: Kad pirms paris gadiem Atvars Tribucovs IHWC smagi kljudijas sava zona, kas noveda pie zaudetiem vartiem tad visi citas dziesmas dziedaja..
atslaabstiet.. Lavinsh ir labs aizsargs - kljudas pielljauj visi..
Reishana neko nepalidzes..
Sviests.Nezinu ar kā tu skaties hokeju , bet mēģināšu atgādināt ka tad kad Latvija zaudēja Krievijai ar 1:9 Laviņš ņēma aktīvu dalību vismaz 4 krievu vārtu guvumos ( bija vainīgs ) , vēl olimpiskajās spēlēs kad Latvija zaudē Vācijai ar 3:5 tad Laviņš atved 3 ripas mūsu vārtos un šādu gadījumu ir daudz

  +2 [+] [-]

, 2012-05-13 15:07, pirms 12 gadiem
Harold rakstīja: Kad pirms paris gadiem Atvars Tribucovs IHWC smagi kljudijas sava zona, kas noveda pie zaudetiem vartiem tad visi citas dziesmas dziedaja..
atslaabstiet.. Lavinsh ir labs aizsargs - kljudas pielljauj visi..
Reishana neko nepalidzes..
Par to, ka Laviņš IR labs var teikt tikai viņa draugi. Bet par to, ka Laviņš BIJA labs līdz 2000. gadam - to saka visi reāli domājošie.

     [+] [-]

, 2012-05-13 15:18, pirms 12 gadiem
Varbūt paskatāties arī uz to kāpēc Bērziņš nevarēja piepalīdzēt ja tur pat blakus bija un noskatījās kā ripa lēnām ieslīd vārtos? Veiksmi puišiem!!!

     [+] [-]

, 2012-05-13 15:19, pirms 12 gadiem
pamēģiniar saluztiem kāju pirkstiem paslidot, gudrīt
bombex rakstīja: ka daugavins ar savu dailslidosanu dabuja tik augstu vertejumu?

     [+] [-]

, 2012-05-13 16:33, pirms 12 gadiem
Harold rakstīja: atslaabstiet.. Lavinsh ir labs aizsargs - kljudas pielljauj visi..
Nez kuram ir vēl sliktāks +/- koeficients? Nu kaut vai tik pat slikts cik Laviņam. Pie tam Laviņam ir otrs mazākais spēles laiks. Mazāks no aizsargiem ir tikai Andersonam.

     [+] [-]

, 2012-05-13 16:45, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Bet kad Dinamo komandā divas sezonas pēc kārtas Laviņam bija labākais lietderības koefiecients komandā-tas leicināja par viņa augsto meistarības līmeni-aizvadīt 2 sezonas KHL ar labāko koeficientu komandā-ievēroja dažus kuri pat tad viņu lamāja un neņēma vērā koeficientu-tagad daži no tiem uzreiz piemin slikto koeficientu - to sauc par tendenciozu vērtējumu.
Paņēmi arī par piemēru pirmās divas KHL sezonas. Varēji vēl agrākus status apskatīties
Starp citu pēdējās divas sezonas Laviņš ir stabili mīnusos un bijis viens no sliktākājiem. Neviens nenoliek viņu kā hokejistu. Bet vai tiešām uz šodienu viņš ir labāks (perspektīvāks) kaut vai par dažiem U20 čaļiem?

     [+] [-]

, 2012-05-13 16:54, pirms 12 gadiem
No Name Pos GP +/ - TM

2 LAVINS Rodrigo D 5 -5 45:16
3 ANDERSONS Janis D 3 0 3:49
8 BARTULIS Oskars D 4 +1 85:11
11 SOTNIEKS Kristaps D 5 -3 75:26
13 GALVINS Guntis D 5 +4 104:25
26 REDLIHS Krisjanis D 5 -1 104:39
44 CIBULSKIS Oskars D 5 -1 84:58
81 PUJACS Georgijs D 5 -1 97:32

     [+] [-]

, 2012-05-13 17:28, pirms 12 gadiem
kāds var pateikt ko tad Meija tādu izdarīja? trāpīja pa vārtu stabu? skatoties viņa spēli likās, ka viņam galvenais ir jebkurā situācijā uzmest pa vārtiem, lai gan partneris bija labākā situācijā un metiena vietā Meijam vajadzēja atdot piespēli!

  +1 [+] [-]

, 2012-05-13 17:41, pirms 12 gadiem
RedBullXfighter rakstīja: Kad irbe savos zelta laikos tadus meslus ir varijis?
2000. gads 1/4 fināls Latvija vs Čehija!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-13 17:56, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Nu protams kādu grēkāzi jau vajag atrast-tikai izbrīna ka Masaļskim tāds vērtējums jo pie pirmiem vārtiem tīra viņa kļūda(ne Laviņa)-ripa ļoti lēni slīd vārtos - Laviņš pat metienu neizdarīja uz vārtiem-pieskārās minimāli ripai. Jā Rodrigo slikta spēle mīnus 3 koeficients-to pamanīja daudzi. Bet kad Dinamo komandā divas sezonas pēc kārtas Laviņam bija labākais lietderības koefiecients komandā-tas leicināja par viņa augsto meistarības līmeni-aizvadīt 2 sezonas KHL ar labāko koeficientu komandā-ievēroja dažus kuri pat tad viņu lamāja un neņēma vērā koeficientu-tagad daži no tiem uzreiz piemin slikto koeficientu - to sauc par tendenciozu vērtējumu.
Domāju ka Laviņš no izlases atvadīsies jo aizsargiem ir grūti būt līmenī šādā vecumā-to pierāda daudzi aizsargi gados(arī Sandis).
Ko te salīdzini LV izlasi ar DR? DR viņš varēja būt laikumā tajās spēlēs, kad bija vājāki pretinieki un komanda kopumā uzvarēja, bet sēdēja rezervē( pat skatītājos), kad spēlēja pret KHL līderēm. Šeit viņam kartā spēlē jābūt uz laukuma un visi pretinieki ir spēcīgi.... Arī Masals nebija augstumos. Es viņam ieliku 1( ja būtu iespējams, liktu arī 0), jo viņš ir 50% komandas. Ja sakat, ka viņš nav vainojams, tad es saku viņš nav glābējs, līdz ar to viņš nav 1. nr. Pie pirmajiem vārtiem viņš vispār nebija koncentrējies, jo patiesībā, kamēr ripa nav aiz vārtiem, nedrīksti atslābt. Pie otro vārtu zaudējuma, kurš normāls vārtsargs krīt uz muguras???? Vai tad ar jājsargiem nav jāpiesedz vārtu apakša no kreisā līdz labajam vārtu stabam? pie trešajiem vārtiem tas pats ar spēles koncentrēšanos...

  +1 [+] [-]

, 2012-05-13 17:57, pirms 12 gadiem
Arviskais rakstīja: J.Andersona atrašanās tabulas vidusdaļā izsaka visu par šo tabulu...
Lasītāji varbūt novērtēja, ka viņš nepavadīja tik daudz laika uz laukuma?

  +2 [+] [-]

, 2012-05-13 19:31, pirms 12 gadiem
Nu ja jau mes te tgd norokam savus aizsargus,lavinu,sotnieku,cibulsi,reki,tad jau bez vinjiem vsp zagetu viena laida.Un tie kas te sprediko un negacijas barsta,vispar neko izdarit nevar.Nu ja,gadas iemest savos vartos,sapigi,bet tads ir sports,ir jaaizmirst viss sliktais,un jaatceras labais.Ne vienmer un visur mes tos troljus sitisim un vinnesim.Lai iemacitos uzvaret,ir jamak ari zaudet,ko vairums no mums nemak.Visu cienju musu izlasei,lai kads sniegums butu uz ledus,jamak saskatit patiesa situacija.Bija lemts zaudet,bija lemts iemest savos vartos.VNK mums neveicas.ja jau aizsargi ir slikti,tad izstastiet kapec mums bija 0 uz tablo,kur tad uzbruceji bija??

     [+] [-]

, 2012-05-13 20:42, pirms 12 gadiem
Laviņš vispār slido sobozies,ta kā dibenā būtu ievainots.
RODI SAŅEMIES

     [+] [-]

, 2012-05-13 20:45, pirms 12 gadiem
Ivanans8 rakstīja: 2000. gads 1/4 fināls Latvija vs Čehija!
O tā piespēle čeham no aizvārtes ir leģendāra!

  -1 [+] [-]

, 2012-05-13 20:56, pirms 12 gadiem
ar4iks rakstīja: Pats labākais ,ka pirms PČ pats LAviņš stāstīja ,ka galvenais ir nekļūdīties
Tribuncovs tādas huinas nebutu pielavis
Tribuncovs nav par matu labāks, vēl slinkāks un galvenais tizlāks, tāpēc arī nepaņēma.

     [+] [-]

, 2012-05-13 21:13, pirms 12 gadiem
Anonīmi noriet komentāros Rodi tiešām ir maziski. It kā citi šajā spēlē būtu bijuši labāki.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2012-05-13 22:40, pirms 12 gadiem
Mr.Proper rakstīja: Ko te salīdzini LV izlasi ar DR? DR viņš varēja būt laikumā tajās spēlēs, kad bija vājāki pretinieki un komanda kopumā uzvarēja, bet sēdēja rezervē( pat skatītājos), kad spēlēja pret KHL līderēm. Šeit viņam kartā spēlē jābūt uz laukuma un visi pretinieki ir spēcīgi.... Arī Masals nebija augstumos. Es viņam ieliku 1( ja būtu iespējams, liktu arī 0), jo viņš ir 50% komandas. Ja sakat, ka viņš nav vainojams, tad es saku viņš nav glābējs, līdz ar to viņš nav 1. nr. Pie pirmajiem vārtiem viņš vispār nebija koncentrējies, jo patiesībā, kamēr ripa nav aiz vārtiem, nedrīksti atslābt. Pie otro vārtu zaudējuma, kurš normāls vārtsargs krīt uz muguras???? Vai tad ar jājsargiem nav jāpiesedz vārtu apakša no kreisā līdz labajam vārtu stabam? pie trešajiem vārtiem tas pats ar spēles koncentrēšanos...
Līdz šim domāju ka esi gudrāks hokejā-nebiju īsti pievērsis uzmanību Tavam nikam un rakstiem, bet škita ka kaut ko saproti no hokeja. Laviņš bija labākais kad aizvadīja 52 no 56 spēlēm komandā.
Ja Tev personiski nepatīk Laviņš tad saprotams-nepatīk cilvēks un tad Tu vienmēr un visur viņam piekasīsies neatkarīgi no spēles.
Bet redzams ka komentē balstoties uz emocijām nevis veselo saprātu.

     [+] [-]

, 2012-05-13 22:44, pirms 12 gadiem
(O_O) rakstīja: Paņēmi arī par piemēru pirmās divas KHL sezonas. Varēji vēl agrākus status apskatīties
Starp citu pēdējās divas sezonas Laviņš ir stabili mīnusos un bijis viens no sliktākājiem. Neviens nenoliek viņu kā hokejistu. Bet vai tiešām uz šodienu viņš ir labāks (perspektīvāks) kaut vai par dažiem U20 čaļiem?
Pilnībā piekrītu ka Laviņš pēdējo sezonu DR aizvadīja vāji. Gribēju uzsvērt tendenciozo vērtējumu - kad Laviņam bija labs lietderības koeficients pirms 2-3 gadiem - to neviens nerakstīja un arī viņu ļoti daudzi lamāja, kad ir slikts tad uzreiz pamana- tā saucās piekasīšanās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-05-13 23:06, pirms 12 gadiem
FUNS rakstīja: Pilnībā piekrītu ka Laviņš pēdējo sezonu DR aizvadīja vāji. Gribēju uzsvērt tendenciozo vērtējumu - kad Laviņam bija labs lietderības koeficients pirms 2-3 gadiem - to neviens nerakstīja un arī viņu ļoti daudzi lamāja, kad ir slikts tad uzreiz pamana- tā saucās piekasīšanās.
Ja tu pamanīji tad pašlaik notiek pasaules čempionāts hokejā nevis KHL un Laviņš kā bieži ir gadījies spēlē katastrofāli