Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:2936, Did:0, useCase: 3

Kreicberga pieci vārti neglābj no vājā pirmā puslaika un zaudējuma Nīderlandei

Emils Ozerinskis

Kreicberga pieci vārti neglābj no vājā pirmā puslaika un zaudējuma Nīderlandei
Nils Kreicbergs. Foto: AP/Scanpix

Eiropas handbola čempionāta otrajā spēlē Latvijas valstsvienība piedzīvoja sāpīgu zaudējumu pret Nīderlandes izlasi ar rezultātu 24:32, tādējādi praktiski zaudējot cerības iekļūt nākamajā turnīra posmā.

Jau turnīra pirmo spēli nācās izlaist Latvijas izlases pamatvārtsargam Artūram Kuģim, un šodien tika publicēta informācija, ka vārtsargs, kuram bija ļoti liela loma, lai aizvestu izlasi uz Eiropas čempionātu, visticamāk, potītes savainojuma dēļ turnīrā piedalīties tā arī nevarēs. Līdz ar to vārtos atkal stājās Edgars Kukša, kurš sevi labi paliecināja spēlē pret Eiropas čempioniem spāņiem.

Spēles rezultātu ar metienu no kreisā stūra atklāja Nils Kreicbergs, rezultatīvi noslēdzot spēles pirmo uzbrukumu. Taču Nīderlandes rindās iniciatīvu uzņēmās Iso Sleiterss, kurš pirmajās desmit spēles minūtēs guva visus piecus nīderlandiešu vārtus, nostādot Latvijas izlasi iedzinējos ar 3:5. Dainis Krištopāns mača sākumā bija pavisam nemanāms, pāris reizes tiekot apturēts pretinieku aizsardzības vaļņos. Tikmēr nīderlandieši izmantoja Latvijas pasīvo spēli, panākot četru vārtu pārvaru pirmā puslaika vidū.

Sekmīgi oranžo vārtos darbojās pierdzējušais vārtsargs Gerrijs Eilerss, liedzot Latvijas handbolistiem palielināt savu vārtu rēķinu. Latvijas izlasei nonākot iedzinējos ar pieciem vārtiem, Armands Uščins izšķīrās par vārtsarga maiņu, laukumā sūtot Raiti Puriņu. Tikai pēc 25 nospēlētām minūtēm savus spēles pirmos vārtus guva Krištopāns, panākot rezultātu 9:14. Kamēr Latvijas izlases uzbrukums kopumā bija visai nesekmīgs, Latvijas izlasi spēlē centās turēt Kreicbergs, kurš pirms puslaika izskaņas guva savus piektos vārtus, kas bija puse no Latvijas izlases iespētā pirmajā pusstundā. Ejot pārtraukumā Latvijas handbolisti bija iedzinējos ar 10:16.

Lai mainītu mača gaitu, latviešiem bija nepieciešams pamatīgi uzlabot savu spēli otrajā puslaikā. No septiņu metru līnijas soda metienu realizēja Māris Veršakovs, ātrajā uzbrukumā sekmīgs bija Kreicberga mēģinājums iekarot vārtus, bet Kristopāns iešāva lielgabala metienu, ļaujot Latvijai no septiņu vārtu deficīta pietuvoties līdz 14:18. Cīņas 40. minūtē Luks Steins palielināja starpību līdz pieciem vārtiem, bet bet savu spēli sāka atrast Krištopāns, panākot rezultātu 18:21. Tomēr Latvijas cerības uz izglābšanos drīz vien tika apdzēstas, nīderlandiešiem gūstot četrus vārtus pēc kārtas, kas nostādīja Latvijas izlasi nepatīkamā 18:24, kad līdz beigām bija palikušas vien 12 minūtes.

Sākoties noslēdzošajām desmit minūtēm, Latvija saņēma divus noraidījumus, atstājot komandu lielajā skaitliskajā mazākumā. Nīderlande droši turēja savu iekrāto pārsvaru un spēles izskaņā jau sāka veidot skaistas vārtu guvumu izspēles, kas, visticamāk, parādīsies dienas labāko momentu apskatos. Līdz ar to Latvijai neizdevās lauzt spēli, lai saglabātu cerības uz izkļūšanu no grupas. Spēles izskaņā Latvijai nācās atzīt pretinieku pārspēku ar 24:32.

Sešus no saviem septiņiem vārtiem Dainis Krištopāns guvu mača otrajā puslaikā. Savukārt Nils Kreicbergs vilka Latvijas vārtu vezumu uz priekšu pirmajā puslaikā ar pieciem kopumā realizētiem metieniem.

Turnīra pēdējo spēli Latvijas izlase aizvadīs 13. janvārī pulksten 19:15 pret Vācijas izlasi. Teorētiski Latvijas izlasei labvēlīgu citu spēļu iznākumu rezultātā saglabājas iespējas tikt tālāk, ja Vācija tiks pārspēta ar desmit vārtu pārsvaru.

Latvija - Nīderlande 24:32 (10:16)
Latvija: Krištopāns 7, Kreicbergs 5, Veršakovs 4, Strazdiņš 2, Jurdžs 1, Arājs 1, Ērmanis 1, Dude 1, Lilienfelds 1, Piliters 1.
Nīderlande: Smits 7, Sleiterss 6, Bomhauvers 4, Lēnderss 3, Shagens 2, Adamss 2, Džerrijs 2, Benghanems 1, Versteinens 1, Remers 1.

11. janvāra spēles

PilsētaGSpēleRez./Laiks
GrācaAHorvātija – Baltkrievija31:23
TronheimaCLatvija – Nīderlande24:32
MalmeEUngārija – Krievija26:25
GrācaAMelnkalne – Serbija19:15
TronheimaCSpānija – Vācija19:15
MalmeEDānija – Islande19:15

C grupa

VKomandaSUNZVārtiP
1.Vācija110034:232
2.Spānija110033:222
3.Nīderlande210155:582
4.Latvija200246:650

 +12 [+] [-]

, 2020-01-11 18:33, pirms 4 gadiem
diemžēl, taktikas nav. Parbaužu spēļu trūkums liek par sevi manīt. Malējos vispār neiesaista. Krištopāns vienīgais līmenī. Protams, puiši arī nedaudz pārdega, noteikti, brt tad nemaina to,ka tā pat malači un būs laba pieredze. Šoreiz nopēra, bet tas nākotnei,lai nekļūdītos un varbūt gatavotos vairāk.
Taču gaidīju punkts punktā spēli un lielāku spriedzi. Pret spāniju pat , spriedzes ziņā, bija nedaudz interesantāk

  +3 [+] [-]

, 2020-01-11 18:34, pirms 4 gadiem
Normāls aizvaidznieks sanāca mūsējiem. Kurš lo*s nesarunāja nevienu normālu pārbaudes spēli, kas tas par sūdu, cerams, būs atbildīgais un aizies no darba.
Slēpts komentārs: Phoenix

  +3 [+] [-]

, 2020-01-11 18:36, pirms 4 gadiem
Vismaz esam bijuši finālturnīrā.

Vācieši nebūs tikpat piedodoši kā spāņi un holandieši.

 +12 [+] [-]

, 2020-01-11 18:36, pirms 4 gadiem
varēja paņemt arī mani uz insaidu vietu uzbrukumā, esmu labs stāvēšanā.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-11 18:37, pirms 4 gadiem
Šausmas spēle katastrofāla!!
Ir arīmredzams ka LV nav gatava šim čempim nenormālas kļūdas, noved pie muļķīgi zaudētiem vārtiem. Pārbaudes spēles ar normāliem pretiniekiem būtu noderējušas, joprojām nesaprotu kāpēc nenotika Rīgas domes kauss. Murgs Lielākā vilšanās ...

  +6 [+] [-]

, 2020-01-11 18:37, pirms 4 gadiem
Īsti nesanāca pat pacīnīties. Džeki izskatījās ar smagām kājām un tādas īstas emocijas tik otrajā pusē parādījās, bet pāris neveiksmīgas epizodes, atkal noraidījumi un viss savās vietās.
0 pārbaudenes, kur ir handbola federacijas ofiss?

 +11 [+] [-]

, 2020-01-11 18:38, pirms 4 gadiem
Vislielākais nosodijums Latvijas handbola federācijai par tik nesagatavotas izlases nosūtīšanu uz EČ. Čaļi ko nu māk to dara, bet bez pienācīgām pārbaudes spēlēm tur nav ko darīt.Vairāk nav ko teikt.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-11 18:38, pirms 4 gadiem
H3lp^ rakstīja: varēja paņemt arī mani uz insaidu vietu uzbrukumā, esmu labs stāvēšanā.
Es varu līnijā spēlēt..nenoķert daudz piespēles, drusku pagrūstīties un kad noķeru piespēli, tad vārtsargam virsū uzmetīšu

  +3 [+] [-]

, 2020-01-11 18:38, pirms 4 gadiem
Pārāk liels zāģis, latvieši izskatījās mazkustīgi un ar mazāku pārliecību.

  +7 [+] [-]

, 2020-01-11 18:39, pirms 4 gadiem
Nebijām gatavi paņemt HOL.
Kuģis traumēts.
Lilis tomēr nav vēl gatavs.
Jurdžam melnā diena.

Nekas jācīnās par nākamo reizi.
Acīs krita tomēr atšķirība saspēlē un bumas nenotveršanas. Laikam tomēr atšķirība mums ir un viens Dainis svaru kausus nelīdzsvaro.
Slēpts komentārs: krista_klentaka_112483876855387

  +3 [+] [-]

, 2020-01-11 18:39, pirms 4 gadiem
D-Mob rakstīja: Normāls aizvaidznieks sanāca mūsējiem. Kurš lo*s nesarunāja nevienu normālu pārbaudes spēli, kas tas par sūdu, cerams, būs atbildīgais un aizies no darba.
Neviens tur neazies. Sēdes cik vien var...

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 18:40, pirms 4 gadiem
vivo89 rakstīja: Neviens tur neazies. Sēdes cik vien var...
Paldies Lauri

  +4 [+] [-]

, 2020-01-11 18:42, pirms 4 gadiem
Diemžēl laikam jāsviež tas ķieģelis Federācijas virzienā. Saprotu, ka Handbola federācija ir viena no nabadzīgākajām Latvijā, bet nu tomēr, zināms, ka būs čempis jau ir ļoti ilgi. Varēja vērsties pie valsts meklēt sponsorus, lai var noorganizēt parbaudes spēles, jo tieši tas ir galvenais, kas izpaužās. Nesaprašanās, kas noved pie nenoķertas bumbas, un handbolā nenoķerta bumba ir butībā gols pretiniekam. Būtībā džeki sanāca kopā , patrennējās un čaļus izmet līmenī, kurā 99% nav nekad spēlējuši, nu naivi cerēt, ka šie bez spēļu prakses gāzīs kalnus. Nedaudz gan nesapratu, kāpēc otrā puslaika sākumā strādājošo aktivo, tālu laukumā spēlējošo aizsardzību, kas nesa rezultātu, nomainīja un aizgājām atkal pie sava soda laukuma. Pievilkām taču ar šo aizsardzību, un šķita ka HOL ir apmulsusi pret to, neizprotu.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 18:44, pirms 4 gadiem
evil11 rakstīja: Es varu līnijā spēlēt..nenoķert daudz piespēles, drusku pagrūstīties un kad noķeru piespēli, tad vārtsargam virsū uzmetīšu
Tu tur raudāt drīzāk sāktu no zilumiem un sasitumiem. Pagrūstītājs😀

  -1 [+] [-]

, 2020-01-11 18:44, pirms 4 gadiem
Sviests,pilnīgs.Futbola izlases līmenis.Skolnieku kļūdas.Nav mums ko darīt EČ.Vienozīmīgi,vāji!

  +2 [+] [-]

, 2020-01-11 18:45, pirms 4 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: tādi paši āksti kā florbolisti.. tikai vēl neskatāmāks sports, vakar paskatījos 5min, pietika
Kuru spēli skatījies vakar?

  -1 [+] [-]

, 2020-01-11 18:47, pirms 4 gadiem
Phoenix rakstīja: Kauna traipi
Kauna traipi ir tavi vecāki, kuri izaudzinājuši šitādu mūdzi!

  +6 [+] [-]

, 2020-01-11 18:47, pirms 4 gadiem
Nu 2.puslaikā jau drusku pēc komandas izskatījāmies.Tā nenopietnā gatavošanās turnīram izpaudās.Lilienfelds tomēr labāks saspēles vadītājs,Veršakovs jau podus gāza pret spāņiem..

  +6 [+] [-]

, 2020-01-11 18:47, pirms 4 gadiem
Vai varēja vinnēt? Maz ticams. Vai varēja labāk? Jā, varēja. Teorētiski. Ja Krištopāns būtu formā. Ja vārtsargs būtu kā nīderlandiešiem. Ja bērnišķīgu kļūdu būtu mazāk... Ja, ja, ja....

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 18:48, pirms 4 gadiem
Nu autor,jābūt precīziem-ja sagraujam vāciešus,vēl jau teorētiska iespēja tikt tālāk ir!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 18:48, pirms 4 gadiem
Holandieši bija labāki visās ziņās - gan uzbrukumā, gan aizsardzībā un arī vārtos. Pārbaudes spēles vajadzēja, bet šaubos, ka tās būtu tik ļoti uzlabojušas mūsējo spēli, lai apspēlētu ar iedvesmu un ātri spēlējošo Holandi. Mūsējie vienalga malači. Atliek cienīgi nospēlēt pret Vāciju.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-11 18:49, pirms 4 gadiem
krista_klentaka_112483876855387 rakstīja: tādi paši āksti kā florbolisti.. tikai vēl neskatāmāks sports, vakar paskatījos 5min, pietika
Starpcitu kopš šodienas uz handbolu skatos ar pieauguša cilvēka acīm

  -4 [+] [-]

, 2020-01-11 18:50, pirms 4 gadiem
Spēlēt eiropas čempionāta finālturnīrā vien ir liels sasniegums. Neatkarigi no tā kuru vietu paņems

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 18:50, pirms 4 gadiem
Jā es ar gaidīju saspringtu cīņu 🙋
Bet iznāca tik izvarots zaudejums, tik pretīgi Latijas spēli nebiju sen redzējis!
Klaunu, pajoliņu uzstāšanās !
Ieņemiet mīnusdivdesmit pieci no vāčiem un fixi pie sievām gultå!!!

  +3 [+] [-]

, 2020-01-11 18:51, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Varu teikt, ka galvenais klupšanas akmens ir aizsardzība, jo 53min laikā- 33 vārti pret Spāniju, pret Nīderlandi 32 goli ir ļoti traks rādītājs.
Nu es gan teiktu,ka nevis aizsardzība kā tāda(30 un vairāk arī klases izlases ielaiž..),bet bērnišķīgās bumbu zaudēšanas uzbrukumā,saprašanās trūkums.No tā jau arī lērums zaudētu vārtu!

  +4 [+] [-]

, 2020-01-11 18:52, pirms 4 gadiem
Visu pirmo puslaiku mūsu izlase snauda. Krištopānu ieskaitot. Ka bija tieši tā, Dainis pierādīja otrajā puslaikā, kad sabēra holamndiešiem 6 golus no 7. Otrajā puslaikā apmēram 20 minūtes Latvijai bija laba spēle, tad atkal čušššs... Slikti nospēlēja uzbrukums līnijā, 7 metrus vajadzēja samest... Bet vismaz jēlo "planierīšu" šodien bija krietni mazāk.
Taču sportiskā niknuma izlasei pret Spāniju bija daudz vairāk, taču tas raksturīgi mūsu komandām visās sporta spēlēs.

     [+] [-]

, 2020-01-11 18:53, pirms 4 gadiem
ervins_rudzitis_3609190 rakstīja: Nu es gan teiktu,ka nevis aizsardzība kā tāda(30 un vairāk arī klases izlases ielaiž..),bet bērnišķīgās bumbu zaudēšanas uzbrukumā,saprašanās trūkums.No tā jau arī lērums zaudētu vārtu!
Puse no iedvesmas un pārliecības ir tas, vai spēles sākumā vārtsargs pavelk. Mums nepavilka. HOL pavilka, tas iedod toni visai spēlei.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 18:54, pirms 4 gadiem
Hendzzh rakstīja: Spēlēt eiropas čempionāta finālturnīrā vien ir liels sasniegums. Neatkarigi no tā kuru vietu paņems
Nu jā,tā ir!Un ja vēl vairākiem vadošajiem-Krištopānam,Kuģim,Lilienfeldam pirms turnīra gadījās traumas,bija grūti ko vairāk gaidīt.Tā jau paldies puišiem par cīņassparu!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 18:57, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Holandieši bija labāki visās ziņās - gan uzbrukumā, gan aizsardzībā un arī vārtos. Pārbaudes spēles vajadzēja, bet šaubos, ka tās būtu tik ļoti uzlabojušas mūsējo spēli, lai apspēlētu ar iedvesmu un ātri spēlējošo Holandi. Mūsējie vienalga malači. Atliek cienīgi nospēlēt pret Vāciju.
Piekrītu par 100%. Un par pārbaudes spēlēm jāpaprasa tam jefiņam, kuram tik ļoti patīk zīmēties TV, bet kurš, visu savu karjeras laiku ap naudas seifiem laizījies, nevīžoja pa saviem kanāliem finanses piesaistīt, lai Latvijas izlase varētu pāris pārbaudes mačus ar reāliem pretiniekiem nevis EČ rīkotājvalsts otro izlasi uzspēlēt. Tas vīrs būtu pelnījis pa brillēm vismaz!

     [+] [-]

, 2020-01-11 18:57, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Puse no iedvesmas un pārliecības ir tas, vai spēles sākumā vārtsargs pavelk. Mums nepavilka. HOL pavilka, tas iedod toni visai spēlei.
Nu mūsu vārtsargs šodien īst nepavilka.tas gan,bet arī visa komanda uzbrukumā spēlēja vāji,tizli 1.puslaikā.Ja pazaudē bumbu,un izskrien vienatnē,tur vārtsargam maz ko darīt.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 18:57, pirms 4 gadiem
tāda sajūta ka spēlētāji paši pa sevīm un treneri paši pa sevīm.
treneru kolektīvs galīgi nekāds nemāk ne spēli vadīt ne spēlētājus motivēt.tas ka tika uz čempi treneru ieguldījums bija vismazākais.
būtu pareizi atkāpties un atzīt savu nekompitenci,nevis vainot spēlētājus.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-11 19:02, pirms 4 gadiem
Aizsardzība un vārtsargi pilnīgs ČAU!!!

  +3 [+] [-]

, 2020-01-11 19:03, pirms 4 gadiem
Te nu bija lielā debija, varēs pavisam klusàm nokārtām galvām atgriezties mājās!! Kārtējo reizi pierādās, ka ar vienu augsta līmeņa spēlētāju tālu netiksi!

  -1 [+] [-]

, 2020-01-11 19:07, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Te nu bija lielā debija, varēs pavisam klusàm nokārtām galvām atgriezties mājās!! Kārtējo reizi pierādās, ka ar vienu augsta līmeņa spēlētāju tālu netiksi!
Tronheima ir diezgan tālu no Latvijas, un, kā jau iepriekš minēja, pati tikšana uz EČ finālu ir liels sasniegums. Tu varbūt gaidīji, ka mūsu pusamatieru komanda tagad visus uzvarēs?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-11 19:10, pirms 4 gadiem
Ļoti nevarīga un jēla Latvija šodien bija...

     [+] [-]

, 2020-01-11 19:11, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Tronheima ir diezgan tālu no Latvijas, un, kā jau iepriekš minēja, pati tikšana uz EČ finālu ir liels sasniegums. Tu varbūt gaidīji, ka mūsu pusamatieru komanda tagad visus uzvarēs?
Latvija ir vienīgā no Baltijas valstīm, kas šajā gadsimtā ir spēlējusi futbola, handbola finālturnīros.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-11 19:11, pirms 4 gadiem
Vai tie spečuki, kuri te par pārbaudes spēlēm gaužas, zina, ka Dainis, Ģirts, Aivis spēlē uz špricēm, Artūrs arī uz špricēm nevar uzspēlēt. Kādas tur pārbaudes spēles - noturēt puišus pie 3/4 veselības - tāds bija treneru un federācijas uzdevums!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 19:12, pirms 4 gadiem
Nu ko jūs gribat ? Darba devēji nelaida puišus uz treniņiem. Jāpelna iztika ofic.darbos.
Fizuha zem vidējā...
Uz viena Krištopāna pleciem nevar izbraukt tāda līmeņa spēlēs!

  +2 [+] [-]

, 2020-01-11 19:12, pirms 4 gadiem
Kvalifikācijā likās, ka Nīderlande in nekas īpašs, bet tomēr daudz profu viņiem!

     [+] [-]

, 2020-01-11 19:18, pirms 4 gadiem
https://twitter.com/BiHFootball/sta...

Es vēl raudu, ka darījumi nenotiek laikus

     [+] [-]

, 2020-01-11 19:22, pirms 4 gadiem
ja Dainis un Dude saliedē un uzvelk komandu tad arī ir razultāts ,ķā tas bija spēlēs valmierā.ja viņi to nevar tad treneri vispār negrib vai nemāk.
kāda jēga bija no Veršakova trenera piesaistīšanas,var būt latvijas čempim vēl ir līmenī bet izlasē nulle.tāpat kā pārējie Usčins(kuram rokas trīc no uztraukuma un minūtes pārtraukumā nezina ko pateikt spēlētājiem)Straume(kurš bīda tikai savējos) Narnickis(kuram vispār nav vārda tiesību izlasē un zināšanu arī) galīgās nulles.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-11 19:31, pirms 4 gadiem
Karlo rakstīja: Ļoti nevarīga un jēla Latvija šodien bija...
Jebkurā gadījumā, patīkamāk tādu Latvijas handbolu skatīties, nekā mīksto basketbolu. Kārtīga veču spēle, bimbī bišķi pieskarās, uzreiz sāk čīkstēt.

     [+] [-]

, 2020-01-11 19:45, pirms 4 gadiem
Kad tas cirks no treneru un vadības puses beigsies?

  -4 [+] [-]

, 2020-01-11 19:55, pirms 4 gadiem
Agris 77 rakstīja: Jebkurā gadījumā, patīkamāk tādu Latvijas handbolu skatīties, nekā mīksto basketbolu. Kārtīga veču spēle, bimbī bišķi pieskarās, uzreiz sāk čīkstēt.
Pareizi, basketbolā jau nav bruņuvestes katrai ķermeņa daļai kā hokejā, lūk hokejs tas toč ir mīksto sports. Spēlē aizsegušies aiz simts aizsargiem😀 mīkstie

     [+] [-]

, 2020-01-11 20:02, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Pareizi, basketbolā jau nav bruņuvestes katrai ķermeņa daļai kā hokejā, lūk hokejs tas toč ir mīksto sports. Spēlē aizsegušies aiz simts aizsargiem😀 mīkstie
Kādi ir ātrumi hokejā un kādi basketbolā? Nav arī pārlieku bieži izsisti zobi, zilas acis u.tt. Kā redzi, "bruņojums" pat nepalīdz...

  -2 [+] [-]

, 2020-01-11 20:06, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Kādi ir ātrumi hokejā un kādi basketbolā? Nav arī pārlieku bieži izsisti zobi, zilas acis u.tt. Kā redzi, "bruņojums" pat nepalīdz...
Neviens neliedz spēlēt ar sejas režģiem. Tas, ka paši grib tēlot skarbākos tēvaiiņus jau ir viņu problēma, tad arī nākas sūkt jogurtiņus, jo cetri zobi mutē. Atceros, kad spēlēju uz dīķa, vispār pohujā, vārtos iemeta, uzvilku formu, mētāja ar to kaučuka gabalu, ne mazākā sasitumiņa, pat pau tiem aizsargs.

     [+] [-]

, 2020-01-11 20:09, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Pareizi, basketbolā jau nav bruņuvestes katrai ķermeņa daļai kā hokejā, lūk hokejs tas toč ir mīksto sports. Spēlē aizsegušies aiz simts aizsargiem😀 mīkstie
Kāds te laikam ar ripu nav atrāvies , gan jau ka pe diņs

     [+] [-]

, 2020-01-11 20:10, pirms 4 gadiem
edgars_eddy_1344561695716340 rakstīja: tāda sajūta ka spēlētāji paši pa sevīm un treneri paši pa sevīm.
treneru kolektīvs galīgi nekāds nemāk ne spēli vadīt ne spēlētājus motivēt.tas ka tika uz čempi treneru ieguldījums bija vismazākais.
būtu pareizi atkāpties un atzīt savu nekompitenci,nevis vainot spēlētājus.
Vai tad kāds vaino spēlētājus? Kkā neesmu ko tādu dzirdējusi.

     [+] [-]

, 2020-01-11 20:18, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Pareizi, basketbolā jau nav bruņuvestes katrai ķermeņa daļai kā hokejā, lūk hokejs tas toč ir mīksto sports. Spēlē aizsegušies aiz simts aizsargiem😀 mīkstie
Kāda situācija šobrīd ir basī, notiek cīņa ar "piezīmju parādīšanu"?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-11 20:29, pirms 4 gadiem
Agris 77 rakstīja: Kāda situācija šobrīd ir basī, notiek cīņa ar "piezīmju parādīšanu"?
Tu esi pelnījis kārtīgi "pa kaklu" uzsākot atkal šo bezjēdzīgo komandu sporta veidu salīdzināšanu un naidošanu!

     [+] [-]

, 2020-01-11 20:33, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Pareizi, basketbolā jau nav bruņuvestes katrai ķermeņa daļai kā hokejā, lūk hokejs tas toč ir mīksto sports. Spēlē aizsegušies aiz simts aizsargiem😀 mīkstie
Arī esi sācis troļļot? Pamēģini lai tev pa vienu vietu iemet ar basketbola bumbu un ripu. Mēģini uzminēt kad ir daudz sāpīgāk un bīstamāk veselībai.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-11 20:51, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Arī esi sācis troļļot? Pamēģini lai tev pa vienu vietu iemet ar basketbola bumbu un ripu. Mēģini uzminēt kad ir daudz sāpīgāk un bīstamāk veselībai.
Ar basketbola bumbu

  -1 [+] [-]

, 2020-01-11 20:51, pirms 4 gadiem
Nevjadzēja nemaz braukt uz šo LGBT festivālu. Brīnos, ka kaut ko tādu rāda pa TV dienas laikā.

     [+] [-]

, 2020-01-11 20:54, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Tu esi pelnījis kārtīgi "pa kaklu" uzsākot atkal šo bezjēdzīgo komandu sporta veidu salīdzināšanu un naidošanu!
+

  -2 [+] [-]

, 2020-01-11 20:54, pirms 4 gadiem
Šodien biju iedevis otro iespēju handbolam.

Komentāros te bieži atrodas kāds, kas stāsta par handbola popularitāti. Nu, OK, paskatīsimies par spīti tam, ka Anatohins komentē ar savu Balvu izloksni un penzonāra mutes specefektiem.

Rezumē: Reti nebaudāms sports, nevienu mirkli neredzēju jebko interesantu, atskaitot tusnīgus čalīšus piesvīdušos džemperos. Kādu brīdi nesapratu, kāpēc tur viens ganās gar malu, izrādās vārtsargs. Tās bija jautrākās sekundes no tām 14 minūtēm, kuras izturēju.

Tiešām no visas sirds nesaprotu tos, kas šo visu ar prieku skatās. Ja pats spēlē vai esi spēlējis - OK - bet neitrālam skatītājam pilnīgi nebaudāmi.

  -2 [+] [-]

, 2020-01-11 20:56, pirms 4 gadiem
chemist_dk rakstīja: Nevjadzēja nemaz braukt uz šo LGBT festivālu. Brīnos, ka kaut ko tādu rāda pa TV dienas laikā.
j
Jā, izskatās pēc tusnīgu vīru maigošanās bez kulminācijas, tāpēc domāju, ka gejiem arī nepatiktu.

     [+] [-]

, 2020-01-11 20:57, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Ar basketbola bumbu
Interesanti. Tad varbūt vari nosaukt basketbolistus ,kuriem ar basketbola bumbu izsisti zobi, kuriem lauzts žoklis. Pēc basketbola spēlēm ķermenī droši vien daudz zilumi. Vairāk kā hokejā.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-11 20:57, pirms 4 gadiem
Par polularitāti un sportaveida kontingentu runājot, viens no čempionāta galvenajiem sponsoriem ir Lidl, proti, vācu superneto zemākajiem sabiedrības slāņiem.

Pat reni sponsorē kaut kāda siltumvate un urbjmašīnu firmas, kas, prestiža ziņā salīdzinot, ir kosmoss.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 21:02, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: j
Jā, izskatās pēc tusnīgu vīru maigošanās bez kulminācijas, tāpēc domāju, ka gejiem arī nepatiktu.
Hokeja nozombētos neviens neglābs tas nekas. Norvēģijā uz abu pastarīšu cīņu, kura neviena nav mājiniece, noraudzījās 6000 līdzjutēju. Ja nemaldos Zviedrijā pasaules cempionāta hokejā fināls pat nebija izpardots, ar visu zviedru dalību! Handbols ir viens no eiropā popularākajiem sporta veidiem. Priekša gan basketbolam, gan hokejam . Arī apmaksātības ziņā līdzīgās pozīcijās. Lūk tas ir īstu veču sports. Bez aizsargiem, bez nekā, lec , krīt, katrā uzbrukumā viņus rauj aiz kakla zemē, dauza, gāž. Ļoti skatāms sporta veids! Simts reiz skatāmāks par kaut kadu ledus kaučuku, kur var aiziet uzvārīt kartupeļus un samizot, bet neko nenokavēsi.

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:07, pirms 4 gadiem
FUNS rakstīja: Interesanti. Tad varbūt vari nosaukt basketbolistus ,kuriem ar basketbola bumbu izsisti zobi, kuriem lauzts žoklis. Pēc basketbola spēlēm ķermenī droši vien daudz zilumi. Vairāk kā hokejā.
Viennozīmīgi vairāk! Neviens neliek pašiem tēlot tēvaiņus un spēlēt bez sejas režģa, tad nav jābrīnās par trim zobiem mutē un salmiņu vakariņās. Bet nu hokejisti nekad nav īpaši izcēlušies ar gudrību. Pārējās vietas ir nosegtas un sajūta ka trāpa ar balonu , neko nejūt. Ja tas būtu kas bīstams, tad katrā spēlē kādu nosistu.

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:10, pirms 4 gadiem
Ļoti švaki izskatījās.... negaidīt slikti. Nebija gatavi.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-11 21:16, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Šodien biju iedevis otro iespēju handbolam.
izskatās , ka tomēr izdzīvoji skatoties

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:16, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Šodien biju iedevis otro iespēju handbolam.

Komentāros te bieži atrodas kāds, kas stāsta par handbola popularitāti. Nu, OK, paskatīsimies par spīti tam, ka Anatohins komentē ar savu Balvu izloksni un penzonāra mutes specefektiem.

Rezumē: Reti nebaudāms sports, nevienu mirkli neredzēju jebko interesantu, atskaitot tusnīgus čalīšus piesvīdušos džemperos. Kādu brīdi nesapratu, kāpēc tur viens ganās gar malu, izrādās vārtsargs. Tās bija jautrākās sekundes no tām 14 minūtēm, kuras izturēju.

Tiešām no visas sirds nesaprotu tos, kas šo visu ar prieku skatās. Ja pats spēlē vai esi spēlējis - OK - bet neitrālam skatītājam pilnīgi nebaudāmi.
Pilnīgi un galīgi nepiekrītu, man šķita baudāmāks, nekā florbols vai pludmales volejs...

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:16, pirms 4 gadiem
Kādam ir fakti, kādēl tieši basketbola fani izceļās ar lielāko aprobežotību?

  +2 [+] [-]

, 2020-01-11 21:20, pirms 4 gadiem
edgars_eddy_1344561695716340 rakstīja: ja Dainis un Dude saliedē un uzvelk komandu tad arī ir razultāts ,ķā tas bija spēlēs valmierā.ja viņi to nevar tad treneri vispār negrib vai nemāk.
kāda jēga bija no Veršakova trenera piesaistīšanas,var būt latvijas čempim vēl ir līmenī bet izlasē nulle.tāpat kā pārējie Usčins(kuram rokas trīc no uztraukuma un minūtes pārtraukumā nezina ko pateikt spēlētājiem)Straume(kurš bīda tikai savējos) Narnickis(kuram vispār nav vārda tiesību izlasē un zināšanu arī) galīgās nulles.
Īstenībā motivēt Daini var Narnickis un viņš ir tas kurs ir pielicis pirkstu tam ka izlase pirmo reizi izgāja EČ finālā. Zināšnu un prasmju viņam ir vairāk nekā pārējiem tā saucamiem "treneriem". Ja ievēroji ne vienu spēli viņš nebijauz soliņa, jo ir netīkams federācijai. Ar to arī izpaužas spēle!Visus ieteikumus un spēļu analīzi sagatavo Narnickis, ko pārējie nezina kā darīt!!!!!! Ja viņš aizies tad izlase būs tādā dirsā kā iepriekš pirms sešiem gadiem!!!!! Uščins minūtes pārtraukumā pateikt neko nevar!!!!!! Verškovs tikai lielās ar Dobeles spēlētāju daudzumu izlasē!!!!! Straume - bez komentāriem!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 21:21, pirms 4 gadiem
chemist_dk rakstīja: Par polularitāti un sportaveida kontingentu runājot, viens no čempionāta galvenajiem sponsoriem ir Lidl, proti, vācu superneto zemākajiem sabiedrības slāņiem.

Pat reni sponsorē kaut kāda siltumvate un urbjmašīnu firmas, kas, prestiža ziņā salīdzinot, ir kosmoss.
Beidz, slovēņu ledusskapji arī reklamējās

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:21, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Viennozīmīgi vairāk! Neviens neliek pašiem tēlot tēvaiņus un spēlēt bez sejas režģa, tad nav jābrīnās par trim zobiem mutē un salmiņu vakariņās. Bet nu hokejisti nekad nav īpaši izcēlušies ar gudrību. Pārējās vietas ir nosegtas un sajūta ka trāpa ar balonu , neko nejūt. Ja tas būtu kas bīstams, tad katrā spēlē kādu nosistu.
Nē. Hokeja spēlē, atkārtošos, citi ātrumi un borti. Tāpat basketbola spēles laikā ļoti daudzi spēlētāji sūdzas par mazākajiem pieskārieniem... Spēlētājus hokejā radina no bērna kājas pie cīņas un sāpēm, spēka paņēmieniem, basketbolistiem tomēr ārkārtīgi būtisks ir "fola" faktors, tādēļ bieži redzami spēlētāji raudot, saņemot mazākos pieskārienus. NBA ar to izceļas tas pats Lebrons. Kā jau teicu, cita pieeja, kopumā sporta veids, protams, mazāk vīrišķīgs, bet ne jau tāpēc mazāk skatāms. Vismaz man.

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:24, pirms 4 gadiem
chemist_dk rakstīja: Par polularitāti un sportaveida kontingentu runājot, viens no čempionāta galvenajiem sponsoriem ir Lidl, proti, vācu superneto zemākajiem sabiedrības slāņiem.
Lidl feiskontrols neielaida veikalā, ka tik ļoti sapukojies?

  -1 [+] [-]

, 2020-01-11 21:24, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Pilnīgi un galīgi nepiekrītu, man šķita baudāmāks, nekā florbols vai pludmales volejs...
Pludmales volejbolu arī nekādi nevaru atkost. Kādā sakarā tāda popularitāte pie mums? Florbolu pats esmu spēlējis, neobjektīvs būšu.

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:25, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Beidz, slovēņu ledusskapji arī reklamējās
Taisi labāk savus analītiskos rakstus, kurus soli, bet no kuriem nav ne vēsts 😁
Diletants un tukšd... 😁😁😁

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:28, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Pludmales volejbolu arī nekādi nevaru atkost. Kādā sakarā tāda popularitāte pie mums? Florbolu pats esmu spēlējis, neobjektīvs būšu.
Tikai florbolu esi spēlējis?

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:30, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nē. Hokeja spēlē, atkārtošos, citi ātrumi un borti. Tāpat basketbola spēles laikā ļoti daudzi spēlētāji sūdzas par mazākajiem pieskārieniem... Spēlētājus hokejā radina no bērna kājas pie cīņas un sāpēm, spēka paņēmieniem, basketbolistiem tomēr ārkārtīgi būtisks ir "fola" faktors, tādēļ bieži redzami spēlētāji raudot, saņemot mazākos pieskārienus. NBA ar to izceļas tas pats Lebrons. Kā jau teicu, cita pieeja, kopumā sporta veids, protams, mazāk vīrišķīgs, bet ne jau tāpēc mazāk skatāms. Vismaz man.
Es saprotu,ka esi ierobežots cilvēks un tavs galvenais mērķis ir izteikt sasvu personisko viedokli, bet uzskatu ka katram ir savas intereses. Eiropā handbols ir populārs pat ļoti poulārs. Manā skatījumā Handbols ir ļoti skatāms!!!!!!!! Ja tev nepatīk tad neskaties un iebāz savu viedokli.......!!!!!!!!! Es neskatos basketbolu,jo tas nav skatāms!!!!!!!! Hokeju tikai tadkad spēlē izlase, jo esmu Latvijas patriots, bet basketbols nespēj ieinteresēt pat Latvijas patriotu!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2020-01-11 21:31, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tikai florbolu esi spēlējis?
Visu ir spēlējis, visur ir māsķers un visu ir excelī sarēķinājis.
Es vismaz godīgi varu pateikt, ka nekad nesolītu te nekādus aprēķinu analītiskos rakstus, līdzīgus kā E.Novickis...
Jo man par to nemaksā. Tieši tik vnk. Neatņemtu ģimenei laiku 😊

Bet šis te ir jau vismaz divus sasolījis un nevienu pagaidām neesmu redzējis .
Tūlīt viņš excelī, pēc tikai sev skaidriem kritērijiem, aprēķinās, kāpēc handbols ir mēsls 😁

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:32, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: izskatās , ka tomēr izdzīvoji skatoties
Izdzīvoju. Un kļuvu stiprāks.

Bet tiešām nebija aiz kā aizķerties. Hokejā ir ātrums, dinamika, basketbolā ir atlētisms, daudz notikumu, regbijā ir spēks un veči kapājas, handbolā ir kaut kas viegli komisks es pat teiktu. Teiksim, ūdenspolo man arī ir grūti nopietni uztvert.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-11 21:32, pirms 4 gadiem
Nu, bet florbols ir.......... bez komentāriem.

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:32, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tikai florbolu esi spēlējis?
florbolu salīdzināt ar handbolu, tik Latvijā iespējams

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 21:34, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Izdzīvoju. Un kļuvu stiprāks.

Bet tiešām nebija aiz kā aizķerties. Hokejā ir ātrums, dinamika, basketbolā ir atlētisms, daudz notikumu, regbijā ir spēks un veči kapājas, handbolā ir kaut kas viegli komisks es pat teiktu. Teiksim, ūdenspolo man arī ir grūti nopietni uztvert.
handbols komisks? kas tieši tur komisks?

  -2 [+] [-]

, 2020-01-11 21:34, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Tikai florbolu esi spēlējis?
Līgā/organizēti tikai basketbolu un florbolu.

Spēlēts ir arī handbols skolā, bet tas jau netraucē saprast, ka tas kā skatītāju sports nekam neder

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:34, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Pludmales volejbolu arī nekādi nevaru atkost. Kādā sakarā tāda popularitāte pie mums?
Volejbola vēsture

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:34, pirms 4 gadiem
Sākas latviešiem piemītoša īpašiba, aplamāt visus un katru!!!!!!!!!!!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 21:35, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Izdzīvoju. Un kļuvu stiprāks.

Bet tiešām nebija aiz kā aizķerties. Hokejā ir ātrums, dinamika, basketbolā ir atlētisms, daudz notikumu, regbijā ir spēks un veči kapājas, handbolā ir kaut kas viegli komisks es pat teiktu. Teiksim, ūdenspolo man arī ir grūti nopietni uztvert.
Vispirms noskaties maču kur spēlē visi profi

Savādāk es ar varu noskatīties kā spēlē Itālija pret Poliju hokejā un pateikt, ka nav kur aizķerties! Teiksim beidzas ar 2 goliem un maz momentiem!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 21:36, pirms 4 gadiem
wolmar rakstīja: Piekrītu par 100%. Un par pārbaudes spēlēm jāpaprasa tam jefiņam, kuram tik ļoti patīk zīmēties TV, bet kurš, visu savu karjeras laiku ap naudas seifiem laizījies, nevīžoja pa saviem kanāliem finanses piesaistīt, lai Latvijas izlase varētu pāris pārbaudes mačus ar reāliem pretiniekiem nevis EČ rīkotājvalsts otro izlasi uzspēlēt. Tas vīrs būtu pelnījis pa brillēm vismaz!
Vai te tiek runáts par Bičevski ?

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:37, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Tiešām no visas sirds nesaprotu tos, kas šo visu ar prieku skatās. Ja pats spēlē vai esi spēlējis - OK - bet neitrālam skatītājam pilnīgi nebaudāmi.
Es skatos, bet handbols būtu jāpadara dinamiskāks un spēle jāsaīsina. Jāizdara tāpat kā basketbolā, nosakot uzbrukuma laika limitu, teiksim 30 sekundes. Ja šajā laikā nebija metiena pa vārtiem, bumbu atdod pretiniekiem.

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:37, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Vispirms noskatos maču kur spēlē visi profi

Savādāk es ar varu noskatīties kā spēlē Itālija pret Poliju hokejā un pateikt, ka nav kur aizķerties! Teiksim beidzas ar 2 goliem un maz momentiem!
Tak, liecies mierā. Bezcerīgs gadījums.

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:38, pirms 4 gadiem
Manas mīļākās gandbola nianses:

1) nav konkrēta uzbrukuma taimera, tiesnesis kaut ko izvelk no pakaļas un paceļ roku

2) sodu došanu vai nedošanu nosaka ezoterikas likumi un mēness fāzes. Vienreiz iesit pa seju otram un nekas, otreiz bišku par skarbu un sarkanā.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-11 21:40, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Taisi labāk savus analītiskos rakstus, kurus soli, bet no kuriem nav ne vēsts 😁
Diletants un tukšd... 😁😁😁
Ir jāsavāc dati, tas aizņem ļoti daudz laika. Eliteprospects dažas funkcijas ir par maksu, otrā lielākā datubāze uzskaita tikai NHL, bet KHL ir iztrūkumi atvairīto metienu procentos.

Ja varētu automātiski noskreipot no mājaslapas datus, tad jau būtu īzī, bet šobrīd ir manuāli jāiet cauri visiem KHL vārtsargiem un jāskatās, vai un cik spēles ir bijušas NHL. Un par brīvu to darīt nu nav baigi lielā motivācija.

Gan jau kādu dienu, kad pavisam nebūs ko darīt

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 21:41, pirms 4 gadiem
chemist_dk rakstīja: Manas mīļākās gandbola nianses:

1) nav konkrēta uzbrukuma taimera, tiesnesis kaut ko izvelk no pakaļas un paceļ roku

2) sodu došanu vai nedošanu nosaka ezoterikas likumi un mēness fāzes. Vienreiz iesit pa seju otram un nekas, otreiz bišku par skarbu un sarkanā.
Futbolā nav tāpat?

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:43, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Hokeja nozombētos neviens neglābs tas nekas. Norvēģijā uz abu pastarīšu cīņu, kura neviena nav mājiniece, noraudzījās 6000 līdzjutēju. Ja nemaldos Zviedrijā pasaules cempionāta hokejā fināls pat nebija izpardots, ar visu zviedru dalību! Handbols ir viens no eiropā popularākajiem sporta veidiem. Priekša gan basketbolam, gan hokejam . Arī apmaksātības ziņā līdzīgās pozīcijās. Lūk tas ir īstu veču sports. Bez aizsargiem, bez nekā, lec , krīt, katrā uzbrukumā viņus rauj aiz kakla zemē, dauza, gāž. Ļoti skatāms sporta veids! Simts reiz skatāmāks par kaut kadu ledus kaučuku, kur var aiziet uzvārīt kartupeļus un samizot, bet neko nenokavēsi.
Apmaksātāks par basi un hoķi? Handbolā basketa vai hokeja top līgu summas sapņos nerādās. Cik handbola top klubi spēj samaksāt līdzīgas summas, kā Eiropas top hokeja un basketa klubu līgās, nemaz nerunājot par NHL un NBA?

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:44, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Viennozīmīgi vairāk! Neviens neliek pašiem tēlot tēvaiņus un spēlēt bez sejas režģa, tad nav jābrīnās par trim zobiem mutē un salmiņu vakariņās. Bet nu hokejisti nekad nav īpaši izcēlušies ar gudrību. Pārējās vietas ir nosegtas un sajūta ka trāpa ar balonu , neko nejūt. Ja tas būtu kas bīstams, tad katrā spēlē kādu nosistu.
Es arī esmu dzirdējis ka basketbola bumba ir ļoti sāpīga. Hokeja ripa ap 170 gramiem un vairāk kā 100 km/h. Tīrais sīkums tāds kaučuka gabals. Cita lieta - basketbola bumba-sit zobus, pilns ar zilumiem. Basketbols ļoti sāpīga spēle. Hokejā kā oda kodiens. Piemēram Miķelītim ripa pa seju un lauzts žoklis, droši vein spēlēt neprata. Ripa pa seju taču nesāp, bet basketa bumba - šausmas. Basketbolisti visu laiku izsistiem zobiem staigā, bet hokejisti , piemēram Ovečkins, īsts piemērs kādiem jābūt zobiem. Tad jau tev varu novēlēt kaut nekad dzīvē tu nedabū ar basketbola bumbu, bet ar tādu sīkumu kā hokeja ripu lai bieži trāpa pa visām vietām.

  +2 [+] [-]

, 2020-01-11 21:44, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Šodien biju iedevis otro iespēju handbolam.

Komentāros te bieži atrodas kāds, kas stāsta par handbola popularitāti. Nu, OK, paskatīsimies par spīti tam, ka Anatohins komentē ar savu Balvu izloksni un penzonāra mutes specefektiem.

Rezumē: Reti nebaudāms sports, nevienu mirkli neredzēju jebko interesantu, atskaitot tusnīgus čalīšus piesvīdušos džemperos. Kādu brīdi nesapratu, kāpēc tur viens ganās gar malu, izrādās vārtsargs. Tās bija jautrākās sekundes no tām 14 minūtēm, kuras izturēju.

Tiešām no visas sirds nesaprotu tos, kas šo visu ar prieku skatās. Ja pats spēlē vai esi spēlējis - OK - bet neitrālam skatītājam pilnīgi nebaudāmi.
Izrādās, tu esi netikai reti iedomīgs, bet arī prosts. Gadās.

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:45, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: handbols komisks? kas tieši tur komisks?
Vai tad nebija smieklīgi, kā Krištopāns šodien uzgrieza danci ar holandieti? Vai kad 2x mazākais holandietis mēģināja tikt viņam garām un Dainis viņu maigi apturēja un apskāva kā tētis?

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:45, pirms 4 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Viennozīmīgi vairāk! Neviens neliek pašiem tēlot tēvaiņus un spēlēt bez sejas režģa, tad nav jābrīnās par trim zobiem mutē un salmiņu vakariņās. Bet nu hokejisti nekad nav īpaši izcēlušies ar gudrību. Pārējās vietas ir nosegtas un sajūta ka trāpa ar balonu , neko nejūt. Ja tas būtu kas bīstams, tad katrā spēlē kādu nosistu.
Salīdzināji metienu, ko dabū no dīķenieka, kam nav ne spēka, ne tehnikas ar profa metienu, kad ripa nereti lido ap 150km/h. Un paskatoties, kā basketbolisti gāžās un raud pie mazākā kontakta- viņi vairāk atgādina futbolistus, kā hokejistus - simulanti un memmīši. Gribētos redzēt, kā vidējais basketbolists justos pēc kārtīga liciena bortā.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-11 21:47, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Pludmales volejbolu arī nekādi nevaru atkost. Kādā sakarā tāda popularitāte pie mums? Florbolu pats esmu spēlējis, neobjektīvs būšu.
Pie mums popularitāti iegūst visi sporta veidi, kur ir lieli panākumi. Paņema bronzu OS, popularitāte pacēlās + bīčam vieglāk savakt tautu - lai uzspēlētu vajag tīklu, bumbu un 4 cilvekus. Vasarā pludmalē var "sportot". Klasikai, tomēr, resursa vajag vairāk.

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:47, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Vai tad nebija smieklīgi, kā Krištopāns šodien uzgrieza danci ar holandieti? Vai kad 2x mazākais holandietis mēģināja tikt viņam garām un Dainis viņu maigi apturēja un apskāva kā tētis?
Man spilgtākais moments: Kā Ned vārtsargs ar kāju no devenes izņēma

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:49, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pie mums popularitāti iegūst visi sporta veidi, kur ir lieli panākumi. Paņema bronzu OS, popularitāte pacēlās + bīčam vieglāk savakt tautu - lai uzspēlētu vajag tīklu, bumbu un 4 cilvekus. Vasarā pludmalē var "sportot". Klasikai, tomēr, resursa vajag vairāk.
Volejbola vēsture

Volejbolā mums ir senas tradīcijas un smilšu volejbols ir populārs kopš '30 gadiem.

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 21:52, pirms 4 gadiem
bumba10 rakstīja: Es saprotu,ka esi ierobežots cilvēks un tavs galvenais mērķis ir izteikt sasvu personisko viedokli, bet uzskatu ka katram ir savas intereses. Eiropā handbols ir populārs pat ļoti poulārs. Manā skatījumā Handbols ir ļoti skatāms!!!!!!!! Ja tev nepatīk tad neskaties un iebāz savu viedokli.......!!!!!!!!! Es neskatos basketbolu,jo tas nav skatāms!!!!!!!! Hokeju tikai tadkad spēlē izlase, jo esmu Latvijas patriots, bet basketbols nespēj ieinteresēt pat Latvijas patriotu!!!!!
Nejauc kko? Esmu par handbolu!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 21:52, pirms 4 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Man spilgtākais moments: Kā Ned vārtsargs ar kāju no devenes izņēma
Man atkal tas, kad HOL kreisais malējais iedeva piespēli vidū un tas lidojumā iemeta. Nebiju tādu kombeni vēl redzējis.

  -1 [+] [-]

, 2020-01-11 21:54, pirms 4 gadiem
Kommaer/// rakstīja: Volejbola vēsture

Volejbolā mums ir senas tradīcijas un smilšu volejbols ir populārs kopš '30 gadiem.
gudrinieks, kā avots ir tikpat liels draņķis kā wikipēdija. Palasi kaut vai ko atšūtīji - jaunie talanti Krūmiņš (kurš dzimis 1976. gadā), grāmatas no deviņdesmitajiem gadiem. Jā klasika Latvijā ir bijusi populāra, arī bīčam ir saknes no, ka tur raksta jau sen, bet lielais bums sākās tieši pēc Pļa-Šmē bronzas. Līdz tam, tomēr, tas bija margināls sports, kuru īpaši neizcēla un visbiežak ar to nodarbojās vienkārši priekam, nedomājot par reāliem mērķiem, vai arī klasiķi kā treniņu ārpus sezonas

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 21:55, pirms 4 gadiem
otins rakstīja: Man atkal tas, kad HOL kreisais malējais iedeva piespēli vidū un tas lidojumā iemeta. Nebiju tādu kombeni vēl redzējis.
..es bēdīgās lietas, jeb šoreiz- mūsu vidu- veiksmīgi izdzēšu no atmiņas D
Bet labs bija, kad flanga čalis no 170grādiem iegrieza pret stabu tālajā 9

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:55, pirms 4 gadiem
neputns rakstīja: Izrādās, tu esi netikai reti iedomīgs, bet arī prosts. Gadās.
Tāds pat "ustoičevijs" kā Abrags, tikai katrs savā veidā. Viņa viedoklis vienīgais pareizais un no tā nekad neatkāpsies, pat tad ja pierādīs, ka kļūdījies.

     [+] [-]

, 2020-01-11 21:58, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Tāds pat "ustoičevijs" kā Abrags, tikai katrs savā veidā. Viņa viedoklis vienīgais pareizais un no tā nekad neatkāpsies, pat tad ja pierādīs, ka kļūdījies.
Labi, ka es tev pierādīju, ka Vecvagars ir labs treneris

     [+] [-]

, 2020-01-11 22:02, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pie mums popularitāti iegūst visi sporta veidi, kur ir lieli panākumi. Paņema bronzu OS, popularitāte pacēlās + bīčam vieglāk savakt tautu - lai uzspēlētu vajag tīklu, bumbu un 4 cilvekus. Vasarā pludmalē var "sportot". Klasikai, tomēr, resursa vajag vairāk.
klasika kādreiz arī spēlēja EČ finālturnīrā. bet tāpat nobeidzās...
nez vai handbola tikšana uz EČ finālturnīru, arī kaut ko mainīs Latvijā.

     [+] [-]

, 2020-01-11 22:07, pirms 4 gadiem
Girgensons gols 3-3

     [+] [-]

, 2020-01-11 22:08, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: klasika kādreiz arī spēlēja EČ finālturnīrā. bet tāpat nobeidzās...
nez vai handbola tikšana uz EČ finālturnīru, arī kaut ko mainīs Latvijā.
To mainīt var tikai ārzemēs spēlējošie!

     [+] [-]

, 2020-01-11 22:09, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: Girgensons gols 3-3
Domā, ka zālēs vairs nebūs basketbola grozi?

     [+] [-]

, 2020-01-11 22:10, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: To mainīt var tikai ārzemēs spēlējošie!
basketbola fani var uztraukties ne jokam . baša pederācija tak ar klasiku nolaidīs līdz klinkim un 3x3 būs topā tāpat kā volejs nolaida klasiku par labu smilšu paveidam...

     [+] [-]

, 2020-01-11 22:12, pirms 4 gadiem
semerjaks rakstīja: Vai te tiek runáts par Bičevski ?
Tu to uzvārdu nosauci nevis es.

     [+] [-]

, 2020-01-11 22:12, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Domā, ka zālēs vairs nebūs basketbola grozi?
tīkli voleja ar ir . domā tagad smiltīs dzīvojušie uzreiz sāk smiltīs spēlēt?

     [+] [-]

, 2020-01-11 22:13, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: basketbola fani var uztraukties ne jokam . baša pederācija tak ar klasiku nolaidīs līdz klinkim un 3x3 būs topā tāpat kā volejs nolaida klasiku par labu smilšu paveidam...
Mēs ieguvām dažus monstrozus duetus! Cik atceros no bērnības, volejbolam nebija lemts nonākt līdz lauriem, jo regress bija momentāls.

     [+] [-]

, 2020-01-11 22:13, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Līgā/organizēti tikai basketbolu un florbolu.

Spēlēts ir arī handbols skolā, bet tas jau netraucē saprast, ka tas kā skatītāju sports nekam neder
rene skatāmāka,ne?

     [+] [-]

, 2020-01-11 22:44, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nejauc kko? Esmu par handbolu!
Piedod, ja apvainoju, laikam īsti neizpratu!!!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2020-01-11 22:47, pirms 4 gadiem
Šodien grūti pateikt kaut ko pozitīvu. Varēja redzēt, ka mūsējie šai spēlei nav gatavi, kamēr holandieši koncentrējušies par visiem 100%. Vai nu par daudz enerģijas bija atstāts mačā pret spāņiem, vai nu holandieši bija atkoduši visas mūsējo spēles shēmas gan uzbrukumā, gan aizsardzībā, vai vienkārši vairāk gribēja uzvarēt un bija arī meistarīgāki. 1.puslaikā likās, ka mūsējie brīžiem nezina, kā spēlēt. Noteikti ietekmēja arī Kuģa trauma, jo Kukša nebija ne tuvu tik labs kā pret spāņiem, taču viņam arī pārmest īsti nav ko. Tāpat kā Puriņam. Holandiešu vārtsargs gan vairākas mirušas bumbas izvilka, gluži kā Kukša aizvakar. Laikam nebija mūsējo diena, taču visvairāk krita acīs, ka spēlētājiem bieži trūka savstarpējās sapratnes, un te nu pie vainas pārbaudes spēļu trūkums. Kreipāns jau sen to uzsvēra, un te nu tas pierādās. Lai kādu iemeslu dēļ un ar kā svētību tas netika izdarīts, tā bija liela kļūda. Traumētos jau varēja pārbaudes spēlēs neizmantot... Neviens treniņš nevar atsvērt spēli, pat ja tā ir tikai pārbaudes. Ja pie vainas līdzekļu ekonomija federācijā, tai publisks fui tās vadībai, ja trenera ideja - cerams, ka vairāk tādas lietas neatkārtosies. Bet, lai vai kāds iemesls, tas bija sāpīgi.

     [+] [-]

, 2020-01-11 23:05, pirms 4 gadiem
MachimoI rakstīja: Šodien biju iedevis otro iespēju handbolam.

Komentāros te bieži atrodas kāds, kas stāsta par handbola popularitāti. Nu, OK, paskatīsimies par spīti tam, ka Anatohins komentē ar savu Balvu izloksni un penzonāra mutes specefektiem.

Rezumē: Reti nebaudāms sports, nevienu mirkli neredzēju jebko interesantu, atskaitot tusnīgus čalīšus piesvīdušos džemperos. Kādu brīdi nesapratu, kāpēc tur viens ganās gar malu, izrādās vārtsargs. Tās bija jautrākās sekundes no tām 14 minūtēm, kuras izturēju.

Tiešām no visas sirds nesaprotu tos, kas šo visu ar prieku skatās. Ja pats spēlē vai esi spēlējis - OK - bet neitrālam skatītājam pilnīgi nebaudāmi.
Kas tur neskatāms ir? Komandas gūst vārtus ,cīnās kā regbijā, ir noraidījumi,dzeltenās kartiņas+ bieži maina værtsargus pret papildus laukuma spēlētāju

  +1 [+] [-]

, 2020-01-11 23:19, pirms 4 gadiem
normunds_reips_10208923090824009 rakstīja: Vai tie spečuki, kuri te par pārbaudes spēlēm gaužas, zina, ka Dainis, Ģirts, Aivis spēlē uz špricēm, Artūrs arī uz špricēm nevar uzspēlēt. Kādas tur pārbaudes spēles - noturēt puišus pie 3/4 veselības - tāds bija treneru un federācijas uzdevums!
Spečuki ne spečuki,šprices ne šprices,bet pārbaudes spēlēs tomēr varēja iespēlēt kautvai citus spēlētājus!Nebūtu tik apmulsuši,kā daži izskatās eč..!Kāpēc atcēla kautvai Rīgas domes kausu nav saprotams.Arī Kreipāns atzīmēja,ka nav normāli,ja izlase pirms tāda čempja neaizvada nevienu nopietnu pārbaudi!Kaut vai Nīderlande-domā vienā spēlē viņi tik labi saspēlējās!?

     [+] [-]

, 2020-01-12 00:09, pirms 4 gadiem
To noteikti Kreipis komentējot vislaik vārījās par pārbaudes spēļu trūkumu, ja? Jo nevar tak būt, ka šeit visi pēc kārtas piemin pārbaudes spēles, jo paši tik labi seko līdzi

     [+] [-]

, 2020-01-12 00:12, pirms 4 gadiem
zaipis rakstīja: basketbola fani var uztraukties ne jokam . baša pederācija tak ar klasiku nolaidīs līdz klinkim un 3x3 būs topā tāpat kā volejs nolaida klasiku par labu smilšu paveidam...
Kamēr īstajā basī lielas algas, nekas tāds nedraud. 3x3 spēlēs tikai tie, kam īstajā pat lbl īsti nespīd.
Voļļukā situācija cita.

     [+] [-]

, 2020-01-12 00:43, pirms 4 gadiem
Cik saprotu nav takā galīgā pakaļā viss. Jāsaņem sevi rokās nav nekāds kosmoss. Jāuzvar Vācijā ar kādiem +15 un esam tālāk. Viegli teikt. Bet nav bezcerīgi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-12 05:01, pirms 4 gadiem
Nav ko tagad pukoties,vajadz. to darīt spēles laikā. labāk paskat,. cik daudziem spēlētājiem jau zem 40 gadiem un labi, ka tomēr karjeras laikā reiz tika uz finālturnīru. Droši vien toreiz, kad izslēgš. spēlēs ar Baltkr. pietrūka 1 izbraukuma vārtu līdz PČ, tur būtu sadarījuši vairāk, toreiz, cik atceros Klešniks nebija utml/ Paskatieties cik daudziem pamatvilcējiem šitais varētu būt fināla akords, arī neslikti, bet laikam jau pīķis garām (pat noteikti), fiziski nav viegli, arī labos klubos superveterānus vairs neņem. Dalība finālturnīrā ir, Lietuvai, Igaunijai - ni,,,,

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 05:05, pirms 4 gadiem
sports ļoti baudāms, kas saka, ka nesaprotams, neko no sporta nesaprot, taktiski gājieni utt. viss attīstās un mainās!

  +1 [+] [-]

, 2020-01-12 05:09, pirms 4 gadiem
Starp citu ūdenspolo super sporta veids, tāpēc ka Latvijā nav nevajag uzreiz nolikt, starp citu rīt Ungārijā sākas Eiropas čempionāts abiem dzimumiem kopā!!! Skatieties internetā!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2020-01-12 10:29, pirms 4 gadiem
ilinens rakstīja: Starp citu ūdenspolo super sporta veids, tāpēc ka Latvijā nav nevajag uzreiz nolikt, starp citu rīt Ungārijā sākas Eiropas čempionāts abiem dzimumiem kopā!!! Skatieties internetā!
Jā! Reāls sportaveids! Ceru izaugt arī līdz tam līmenim!Pagaidám, to tikai teorétiski saprotu, ka lielisks veids!

     [+] [-]

, 2020-01-12 12:37, pirms 4 gadiem
ilinens rakstīja: Starp citu ūdenspolo super sporta veids, tāpēc ka Latvijā nav nevajag uzreiz nolikt, starp citu rīt Ungārijā sākas Eiropas čempionāts abiem dzimumiem kopā!!! Skatieties internetā!
Ej tu peldēt!