Layout: current: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getMobContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:120, Did:0, useCase: 3

Autors: Agris Suveizda

Van Pērsijs nepagarinās līgumu ar "Arsenal"

Van Pērsijs nepagarinās līgumu ar "Arsenal"
Robins van Pērsijs
Foto: AP/Scanpix

Londonas "Arsenal" kapteinis Robins van Pērsijs savā mājaslapā pavēstījis, ka nolēmis nepagarināt līgumu ar klubu. Nīderlandes izlases futbolists kā galveno iemeslu minēja viņa un kluba izpilddirektora Ivana Gaziža viedokļu nesakritību par to, kā "Arsenal" vajadzētu attīstīties. Joprojām gan nav zināms, vai "Arsenal" pārdos van Pērsiju vai ļaus viņam pēc gada aiziet kā brīvajam aģentam.

"Cieņas un lojalitātes pret klubu un vienošanās ar Gaziža un Vengera kungiem dēļ visu šo laiku klusēju, taču, tā kā medijos ir tik daudz spekulāciju, domāju, ka būtu tikai godīgi, ja jūs zinātu, kas šobrīd patiesībā notiek. Kā jau tika paziņots, pēc sezonas beigām tikos ar Gaziža kungu, un tikšanās laikā pārrunājām kluba stratēģiju un politiku nākotnē. Finansiālie nosacījumi vai līgums netika apspriests, jo tā ne tuvu nav mana prioritāte. Man personīgi sezona bija ļoti veiksmīga, taču mans mērķis ir iegūt trofejas un atgriezt klubā ziedu laikus.

Aiz cieņas pret Vengera kungu, spēlētājiem un faniem nevēlos iedziļināties detaļās, bet tikšanās laikā diemžēl atkal kļuva skaidrs, ka mūsu domas par "Arsenal" nākotni vairākos aspektos atšķiras. Esmu daudz par to domājis, taču esmu nolēmis nepagarināt līgumu. Jums, faniem, protams ir visas tiesības nepiekrist manam viedoklim un lēmumam, un es vienmēr cienīšu jūsu domas. Mīlu klubu un fanus, lai kas arī nenotiktu. "Arsenal" esmu pieaudzis un kļuvis par vīru. Ikviens klubā un fani šo gadu laikā mani ir allaž atbalstījuši, un gan laukumā, gan ārpus tā esmu atdevis sevi visu (un vēl vairāk). Esmu ļoti lepns par to, ka šo astoņu gadu laikā varēju būt šī fantastiskā kluba sastāvdaļa. Līdz ko Gaziža kungs atgriezīsies no savas divu nedēļu atpūtas ASV, sekos nākamās tikšanās, un es jūs informēšu, vai un kad kļūs zināms kas vairāk," savā mājaslapā rakstīja van Pērsijs. "Mums ir jārespektē Robina lēmums nepagarināt līgumu. Robinam līgumā vēl ir palicis viens gads, un esam pārliecināti, ka viņš izpildīs savas saistības ar klubu," teikts "Arsenal" atbildes paziņojumā.

Van Pērsijs aizvadītajā sezonā kļuva par Premjerlīgas labāko vārtu guvēju, un viņa 30 precīzie sitieni bija viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc "Arsenal" izdevās finišēt augstajā trešajā vietā. Robinam, kuram nākammēnes apritēs jau 29 gadi, "Arsenal" pievienojās 2004.gadā, kad uz Londonu pārcēlās no Roterdamas "Feyenoord". Par van Pērsiju, ar kuru līgums ir spēkā vēl uz vienu gadu, pakalpojumiem lielu interesi izrādījusi Mančestras "City", Turīnas "Juventus" un citas komandas. "Arsenal" šajā transfēru periodā priekšējo līniju papildināja ar Lukašu Podoļski un Olivjē Žirū, bet vēl galvenā trenera Arsēna Vengera rīcībā ir marokāņu uzbrucējs Maruāns Šamaks un korejietis Čujons Paks - pēdējie divi gan nav spējuši pierādīt uz viņiem liktās cerības. Tikmēr jaunu klubu atradis Slovēnijas izlases vārtsargs Samirs Handanovičs - Milānas "Inter", lai iegūtu "Udinese" vārtu vīru, šķirsies no 11 miljoniem eiro.

Izmantotie resursi:
Yahoo! UK & Ireland Eurosport - Sports News...
Official Robin van Persie website
The Official Website of Arsenal Football Club |...


, 2012-07-05 11:34, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Presē parādījās spekulācijas par Barus un Real. Abiem klubiem, man liekas uzbrucējs, nenāktu par ļaunu. Real jau kādu laiku it kā gribot samainīt Higuaine. Barsai bez Villjas īsti nav spices uzbrucēja.
PSG jā varētu, bet viņi jau paņēma Laveci, kas gan neizslēdz iespēju nopirkt Robinu.
Vispār jau Barcai ir centra uzbrucēji Vilja un Aleksis, kā arī false 9 Mesi un Fabregass.
Laveci ir krietni izteiktāks flangs un dribleris nekā smailes uzbrucējs un uzbrukumu noslēdzējs.
Par Real ir dzirdēts, ka Mourinju pateicis, ka Igvainu netaisās pārdot, bet tas drīzāk Real faniem jāprasa, un ar Igvainu un Benz viņiem manuprāt pietiek.
, 2012-07-05 11:43, pirms 12 gadiem
Aleksis visu mūžu (vismaz A sērijas laikā) ir bijis vingers un te pēkšņi viņu ielika spicē, pēc būtības viņš tāds nav. Fabregas arī ir tikai lāpīšanās variants. Vispār, tiešām cik nu var spriest Barsa apēlē bez izteikta spices uzbrucēja šī vārda angliskajā nozīmē. Varbūt Robins tajā sistēmā sev vietu atrastu. [quote march_2k]
Vispār jau Barcai ir centra uzbrucēji Vilja un Aleksis, kā arī false 9 Mesi un Fabregass.
, 2012-07-05 11:52, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Aleksis visu mūžu (vismaz A sērijas laikā) ir bijis vingers un te pēkšņi viņu ielika spicē, pēc būtības viņš tāds nav. Fabregas arī ir tikai lāpīšanās variants. Vispār, tiešām cik nu var spriest Barsa apēlē bez izteikta spices uzbrucēja šī vārda angliskajā nozīmē. Varbūt Robins tajā sistēmā sev vietu atrastu. [quote march_2k]
Vispār jau Barcai ir centra uzbrucēji Vilja un Aleksis, kā arī false 9 Mesi un Fabregass.
Sanches kādā spicē,kā pa savu malu mala tā ar mals tālāk,ideāls variants priekš Barcelonas,par Fabu,kā uzbrucēju viņu izmanto tikai izlasē,jo viņš pats ir intervijās teicis ka jāpierod pie Barcas stila,jo iekš Arsenal vairāk darbojies kā brīvmākslinieks,bet iekš Barcas jāspēlē daudz dziļāk
, 2012-07-05 11:52, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Aleksis visu mūžu (vismaz A sērijas laikā) ir bijis vingers un te pēkšņi viņu ielika spicē, pēc būtības viņš tāds nav. Fabregas arī ir tikai lāpīšanās variants. Vispār, tiešām cik nu var spriest Barsa apēlē bez izteikta spices uzbrucēja šī vārda angliskajā nozīmē. Varbūt Robins tajā sistēmā sev vietu atrastu. [quote march_2k]
Vispār jau Barcai ir centra uzbrucēji Vilja un Aleksis, kā arī false 9 Mesi un Fabregass.
Udinezē manuprāt viņš lielu daļu spēlēja uzbrucēju divniekā kopā ar Di Natali. Katrā ziņā viņam ir vairāk no smailes uzbrucēja nekā Pedro/pārējiem Barcas malējiem
, 2012-07-05 11:56, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Aleksis visu mūžu (vismaz A sērijas laikā) ir bijis vingers un te pēkšņi viņu ielika spicē, pēc būtības viņš tāds nav. Fabregas arī ir tikai lāpīšanās variants. Vispār, tiešām cik nu var spriest Barsa apēlē bez izteikta spices uzbrucēja šī vārda angliskajā nozīmē. Varbūt Robins tajā sistēmā sev vietu atrastu. [quote march_2k]
Vispār jau Barcai ir centra uzbrucēji Vilja un Aleksis, kā arī false 9 Mesi un Fabregass.
kurā brīdī Barcas sastāvā Alexis bijis spicē,ja tur var atrasties gan Xavi,Iniesta un pat Buskets,Barcai nav izteikts uzbrucējs un to sāk pārņemt lielākā daļa klubu,grūti būs atrast tāda tipa uzbrucējus kā Vjeri vai Žardels
, 2012-07-05 12:01, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: Udinezē manuprāt viņš lielu daļu spēlēja uzbrucēju divniekā kopā ar Di Natali. Katrā ziņā viņam ir vairāk no smailes uzbrucēja nekā Pedro/pārējiem Barcas malējiem
nu uz to jau Barcas uzbrukums tendēts,divas hiperaktīvas malas,kam aktīvi palīdz malējie aizsargi,bet pa vidu tamborē Messi,Xavi,Iniesta, Fabs un visi pārējie,man piemēram Xavi rekordu vārtu sērija iepriekšējā sezonā neizbrīna
, 2012-07-05 12:03, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: kurā brīdī Barcas sastāvā Alexis bijis spicē,ja tur var atrasties gan Xavi,Iniesta un pat Buskets,Barcai nav izteikts uzbrucējs un to sāk pārņemt lielākā daļa klubu,grūti būs atrast tāda tipa uzbrucējus kā Vjeri vai Žardels
Nepārspīlē, tā noteikti nav "lielākā daļa klubu". Ne visi var atļauties spēlēt ar 7 midiem kā Barca, vnk nav tie spēlētāji. Uzbrucēji ir un būs vajadzīgi, vienīgi tas, ka no uzbrucēja tagad tiek prasīts vispusīgāks sniegums, jau kādu laiku ir vērojams.
Nu no Aleksa spicē tomēr ir lielāka jēga nekā no Busketa, piekritīsi taču. Viņš ir vispusīgs, bet vienlaikus ir arī bijis vistālāk uzbrukumā izvirzītais (nosacīti smailes) spēlētājs. Kaut vai vienā no Clasico pret Real.
, 2012-07-05 12:11, pirms 12 gadiem
march_2k rakstīja: Nepārspīlē, tā noteikti nav "lielākā daļa klubu". Ne visi var atļauties spēlēt ar 7 midiem kā Barca, vnk nav tie spēlētāji. Uzbrucēji ir un būs vajadzīgi, vienīgi tas, ka no uzbrucēja tagad tiek prasīts vispusīgāks sniegums, jau kādu laiku ir vērojams.
Nu no Aleksa spicē tomēr ir lielāka jēga nekā no Busketa, piekritīsi taču. Viņš ir vispusīgs, bet vienlaikus ir arī bijis vistālāk uzbrukumā izvirzītais (nosacīti smailes) spēlētājs. Kaut vai vienā no Clasico pret Real.
nu no vienas situācijas pret konkreitu pretinieku nevar izdarīt secinājumus,ok,piekrītu,ka uzbrucēji tā vārda nozīmē būs vajadzīgi vienmēr,bet nenoliegsi,ka tarāna tipa uzbrucēji kādus es pieminēju ir izūdoša suga
, 2012-07-05 12:15, pirms 12 gadiem
tas pats Mario Lēva sistēmā Vācijas izlasē,nav jāatgādina tev laikam uz ko uzsvaru lika izslēgšanas spēlēs
, 2012-07-05 12:18, pirms 12 gadiem
Sezonas beigās pāris spēlēs viņš bija spicē (nosacīti), es vairs neatceros precīzi kurās spēlēs precīzi, man liekas tajā pašā ČL 1/2
NilsK rakstīja: kurā brīdī Barcas sastāvā Alexis bijis spicē,ja tur var atrasties gan Xavi,Iniesta un pat Buskets,Barcai nav izteikts uzbrucējs un to sāk pārņemt lielākā daļa klubu,grūti būs atrast tāda tipa uzbrucējus kā Vjeri vai Žardels
, 2012-07-05 12:19, pirms 12 gadiem
Nu Vāciešiem kā reizes ir Gomess, kas ir super izteikts soda laukuma spēlētājs...
NilsK rakstīja: tas pats Mario Lēva sistēmā Vācijas izlasē,nav jāatgādina tev laikam uz ko uzsvaru lika izslēgšanas spēlēs
, 2012-07-05 12:23, pirms 12 gadiem
NilsK rakstīja: nu no vienas situācijas pret konkreitu pretinieku nevar izdarīt secinājumus,ok,piekrītu,ka uzbrucēji tā vārda nozīmē būs vajadzīgi vienmēr,bet nenoliegsi,ka tarāna tipa uzbrucēji kādus es pieminēju ir izūdoša suga
Varbūt Spānijas izlasē tādi uzbrucēji tiešām izzudīs kā suga, bet nejau vispār! Izcili spices uzbrucēji vienmēr būs pieprasīta "prece". Tas ka Barsa vai Spānijas izlase šobrīd var atļauties spēlēt ar 4:6:0 shēmu un visus uzvarēt, nenozīmē, ka tā tagad centīsies spēlēt visi.
, 2012-07-05 12:27, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Nu Vāciešiem kā reizes ir Gomess, kas ir super izteikts soda laukuma spēlētājs...
nu tad jau droši vien atceries kā viņu gānija pat pēc iesistajiem vārtiem pret Portugāli Balaks,es nesaku ka soda laukuma spēlētājiem nav vietas futbolā,bet nu Barcai un tās stilam piemeklēt smailes uzbrucēju virs Messi,tas nestrādā,jo Barca tādā veidā nespēlē
, 2012-07-05 12:29, pirms 12 gadiem
ABa rakstīja: Varbūt Spānijas izlasē tādi uzbrucēji tiešām izzudīs kā suga, bet nejau vispār! Izcili spices uzbrucēji vienmēr būs pieprasīta "prece". Tas ka Barsa vai Spānijas izlase šobrīd var atļauties spēlēt ar 4:6:0 shēmu un visus uzvarēt, nenozīmē, ka tā tagad centīsies spēlēt visi.
ja es tā teiktu,tad man ar būtu jāsaka ka Rudņevam ir jākar buči uz nagliņas
, 2012-07-05 12:40, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Sezonas beigās pāris spēlēs viņš bija spicē (nosacīti), es vairs neatceros precīzi kurās spēlēs precīzi, man liekas tajā pašā ČL 1/2
tas ka Sančes bija uzbrukuma smailē biežāk vēl nenozīmē ka viņš ir spices uzbrucējs,esu redzējis visas Barcas spēles bijušajā sezonā un vienmēr viņš sāk savus reidus no savas malas,centru atstājot brīvu, protams ja ir izdevība jebkurš iet uz saasinājumu
, 2012-07-05 12:42, pirms 12 gadiem
es nerunāju par centra uzbrucējiem kā sugu,bet gan tieši par šābrīža Barcu
, 2012-07-05 12:50, pirms 12 gadiem
septembris rakstīja: Presē parādījās spekulācijas par Barus un Real. Abiem klubiem, man liekas uzbrucējs, nenāktu par ļaunu. Real jau kādu laiku it kā gribot samainīt Higuaine. Barsai bez Villjas īsti nav spices uzbrucēja.
PSG jā varētu, bet viņi jau paņēma Laveci, kas gan neizslēdz iespēju nopirkt Robinu.
Barselonai Robins noteikti derētu, taču Barsai nav līdzekļu, lai viņu pirktu - centra aizsargs šobrīd ir vajadzīgs krietni, krietni vairāk. Turklāt nebūtu prātīgi tērēt tādu naudu par spēlētāju, kuram beigu beigās var vispār neatrast pielietojumu (flangā RVP ir sliktāks nekā Vilja un Aleksis, bet, ja viņu liks spicē, kur tad paliks Mesi?). PSG nopirka Laveci, bet viņš ir malējais uzbrucējs. Leonardu jau pateica, ka tiek meklēts klasisks centra uzbrucējs, tā ka droši vien cīņā iesaistīsies - tomēr, visticamāk, neies līdz galam algas bidošanas ziņā (vai Tevesa sakarā varbūt apstāties lika viņa regulārās kaprīzes), kamēr Mansurs, šķiet, gan būtu gatavs to darīt.
, 2012-07-05 12:55, pirms 12 gadiem
Šodien pilni mēdiji, ka City solot Robinam 220k nedēļā, tas varētu būt labākais, ko viņš varētu dabūt. Varbūt vienīgi PSG varētu pārsolīt. Jautājums ir tikai vai Arsenal tiešām pārdos viņu citam EPL klubam. Tāpat esmu lasījis, ka Arsenal ir noteicis Robinam cenu 20 mio, es gan nezinu vai tas attiecas arī uz EPL klubiem.
, 2012-07-05 18:10, pirms 12 gadiem
Kā vienmēr atnāku komentēt, kad raksts jau savu laiku pastāvējis...

Nospļauties man par izteikuma būtību, par RvP domu gājienu, jaukšanos kluba lietās utt...

Mani konkrēti kaitina viens fakts: KATRU gadu Arsenal laiž prom spēlētājus, kas manās domās ir Arsenal zīmogi... Vienmēr (gan pēc Anrī palaišanas, gan Fabregasa, Nasri un pārējo pārejas) ir kaut kā izdevies to spēli Arsēnam sakārtot... Bet par kādu cenu tas piemēram notika pērn? nožēlojams starts un pamatīgs pēriens no MU. Ir grūti ilgus gadus turēt īkšķus par komandu, kas vārdos iet uz titulu, bet darbos cīnās par 4nieku. Galu galā, esmu bijis džekiem lojāls jau no laika, kad Anrī tikai uz maiņu nāca (tad gan es vēl biju baigais knauķis, bet tomēr...). Es nezinu, vai nav vērts sākt sekot līdzi Bundes līgai, ja jau Arsenal nodarbojas ar fufeli, kas vienmēr maksā sezonas sākumu (vai citreiz tās turpinājumu)...

Un kurp aizies RvP? Vienalga, tikai skaidrs, ka man aizvien grūtāk saskatīt šo kā iepriekšējā Arsenal turpinājumu: Songs, Volkots, Ščensnijs, Vilšīrs un Remzijs nezinu, vai man spēs palikt uzticīgam gunneriem un attiecīgi arī visam EPL.
, 2012-07-05 18:12, pirms 12 gadiem
Jā, nu tādu algu (kā City piedāvā) neviens cits viņam nemaksās! Īpaši jau ņemot vērā RvP vecumu un to, ka tomēr lielāko karjeras laiku EPL viņš ir mocijies ar traumām...
Timo Verners. Foto: AFP/Scanpix

''Tottenham'' arī nākamajā sezonā no ''Leipzig'' turpinās īrēt uzbrucēju Verneru

Anglijas Premjerlīgas klubs ''Tottenham'' vienojies ar Vācijas Bundeslīgas klubu ''Leipzig'' par uzbrucēja Timo Vernera izīrēšanu arī visas nākamās sezonas laikā.
Unajs Emerijs. Foto: Aston Villa

Čempionu līgā iekļuvusī ''Aston Villa'' atalgo Emeriju ar piecu gadu līgumu

Anglijas Premjerlīgas klubs ''Aston Villa'' paziņojis, ka tas turpinās sadarbību ar galveno treneri Unaju Emeriju, ar kuru panākta vienošanās par sadarbības turpināšanu uz vēl pieciem gadiem. 2023./2024. gadā ''Aston Villa'' iekļuva labāko četriniekā Premjerlīgā.
Mirklis pirms "Southampton" futbolista Adama Ārmstronga vārtu guvuma "Championship" izslēgšanas spēlē Vemblija stadionā. Foto: David Klein/Zumapress.com/Scanpix
1

Pērn no Premjerlīgas izkritusī "Southampton" Vemblijā uzvar izslēgšanas turnīrā

Pēc vienas sezonas pārtraukuma Anglijas futbola Premjerlīgā piedalīsies "Southampton", pārspēļu jeb kvalifikācijas turnīra finālā Vemblija stadionā Londonā ar 1:0 pieveicot "Leeds".