Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:110, Did:0, useCase: 3

Snooker Sheffield 2014

Ir saprotams, ka šobrīd sportā notiek daudz interesantu lietu: NBA, NHL, Champions league, plus tūlīt sākies hokeja trakums. Tāpat, manuprāt, pārsātinātais kalendārs, kad turnīti ir gandrīz vai katru nedēļu ir atsājis savas pārēšanās pēdas, tai pat laikā gan paverot citas iespējas, kuras augustā varēsim jau klātienē novērtēt Arēna Rīga.
Lai nu kā arī nebūtu, tomēr pasaules čempionāts snukerā jau nu būtu pelnījis vismaz dažās skopas rindiņas, zem kurām atlikušie ši sporta veida fani varētu ierakstīt pa kādam domu graudam.

Ir saprotams, ka šobrīd sportā notiek daudz interesantu lietu: NBA, NHL, Champions league, plus tūlīt sākies hokeja trakums. Tāpat, manuprāt, pārsātinātais kalendārs, kad turnīti ir gandrīz vai katru nedēļu ir atsājis savas pārēšanās pēdas, tai pat laikā gan paverot citas iespējas, kuras augustā varēsim jau klātienē novērtēt Arēna Rīga.
Lai nu kā arī nebūtu, tomēr pasaules čempionāts snukerā jau nu būtu pelnījis vismaz dažās skopas rindiņas, zem kurām atlikušie ši sporta veida fani varētu ierakstīt pa kādam domu graudam...

1 2 3 4 5 167 komentāri

     [+] [-]

, 2014-04-25 11:54, pirms 11 gadiem
Tātad šodien jau septītā diena, un pirmais posms jau ir noslēdzies. Pašmgan ātrāk nebija iespējas ierakstīt kaut ko.
Šodien četras intersesantas otra posma cīņas, un divās jau izspēlēta pirmā sesija:

Carter vs Selby - kaut arī pēc "vārda" priekšroku lielākā daļa noteikti dotu Selby,tomēr Ali pasaules čempionātos savu kuģi pilotē teicami un jau divreiz ir ticis līdz finālam. Paredzama notukumiem bagāta spriedzes pārpildīta cīņa, kuras rezultātā, uzvarētājam finišējot, zaudētājs neatpaliks vairāk par 2-3 freimiem.

     [+] [-]

, 2014-04-25 11:59, pirms 11 gadiem
Hawkins un Waldens - abi jaunie un perspektīvie, kā Meija RD. Abiem lielisks panākums pagājušo gadu, kad tieši šāds bija viens no pusfināliem. Tad uzvarēja Hawkins 17:14, šoreiz arī jāiet freims freimā, lai gan Barijā ir vairāk no uzvarētāja.

     [+] [-]

, 2014-04-25 12:04, pirms 11 gadiem
McManus vs Doherty - arī old school cienītājiem būs savs saldais ēdiens. Abi savos pāros nebija favorīti, abi uzvarēja. Dohertijs Binghemu, McManus pašu Higginsu, kurš gan pēc skandāla ar naudas likmēm ir vairs tikai puspelēka sevis kopija. Mcmanus uzvara arī papildus kategorijā - bikšu izvēle.
Par to kura apavi ir vislabākie, vēl notiek cīņa, bet es savu balsi atdošu Mr.Kosmosam.
Šajā cīņa neredzu iespējas Dohertijam, bet vienreiz jau viņš mani pārsteidza.

     [+] [-]

, 2014-04-25 12:12, pirms 11 gadiem
Nu un, protams, Ronijs vs Perry kur šobrīd rezultāts ir 3:5.
Rakstīt varētu daudz un dikti, bet prektiski ir divi reāli risinājumi:
1) Ronijs sāk spēlēt savu spēli, soda par katru kļūdu, ar vienu piegājienu izšķir freimus, dominē kā jau to darījis daudzas reizes, uzvarētājs viņš
2) Turpinās pirmajā sesijā redzētais, atspēles neiet, tālie nekrīt, Perry "neieliecās", Ronijam parādās viss sliktais, kas nu viņam ir, kamēr viņš padodas un uzvaru svin Joe.
Vakar Ronijs spēja būt pacietīgs, nemetās uz katru bumbu, bet tai pat laikā, kad vajadzēja vienu snookeru, cīnīties negāja. Cerams pa nakti būs sevi sakārtojis un šodien spēlēs ar citu mindsetu.

     [+] [-]

, 2014-04-25 12:56, pirms 11 gadiem
Vakar Ronnijam bija meņkas, aka "negribu te atrasties". Ja būs izkāpis no gultas ar īsto kāju, tad Perijam, kurš jau vakar tik daudz kļūdījās, nekādu variantu. Nav salīdzināmi šie kungi. Ja Ronnijam meņkas ievilksies, tad jau nav nozīmes pretiniekam - kāsiens garantēts, pat "best of 25"
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-25 18:53, pirms 11 gadiem
MManus turpina pārsteigt. Varbūt arī ne rezultātu ziņā, bet ar TIK kvalitatīvu spēli. vnk dievīgi.

P.S. Ronnijs tuvojas dibenam, žēl, ka Eirolīga sākas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-25 20:31, pirms 11 gadiem
Vēl jau pāragri norakstīt Roniju, tomēr pēc divām sesijām Joe ir labāks. Tie -2 freimi tā arī nedodas rokā. Atliek cerēt uz mega atklāsmi trešajā, tomēr 7:9 nav tas fatālākais rezultāts. Tagad pārslēgsiemies uz Ali vs Selby, jābūt labai cīņai.

     [+] [-]

, 2014-04-26 02:56, pirms 11 gadiem
Nothing rakstīja: McManus pašu Higginsu, kurš gan pēc skandāla ar naudas likmēm ir vairs tikai puspelēka sevis kopija.
pirms turnīra palūkoju likmes - tāpat vien, bez domas likt (lai netraucē skatīties) - uzreiz jau iekrita acīs, cik neloģiski milzīgs favorīts pārī ir Higinss.
Kaut ko jau iesist vēl māk bet tas jau kā likums, ka būs kļūda elementārā sitienā.

     [+] [-]

, 2014-04-26 14:37, pirms 11 gadiem
Nu tā bija cīņa! Uh! Ronijs fenomenāls, izturēt tādu spriedzi. Tik tuvu jau esi, lai izlīdzinātu un katreiz atpakaļ uz -2. Abas reizes gan pats bija vainīgs.
Vislielākais prieks par absolūto mieru. Bija gan kaut kādās kaprīzes ar izdomāto foulu, bet par laimi tās tur arī palika.
''Vecais" Ronijs, nu teiksim gadus 5us atpakaļ, nebūtu noturējies.
Joe arī jāpaslavē. Bet nu beigās jau pret 92% tālajos un 97% precizitāti īsti nebija ko likt petim.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-26 19:16, pirms 11 gadiem
Gaskoins rakstīja: Nebūtu Perijam nervi uzdevuši, visādi varēja sanākt. Kā jau Siņicins Eirosportā teica- kad pretiniekam sāk brukt spēle, Ronijs jūtas kā zivs ūdenī. Ceru uz finālu- Robertsons vs Ronijs
Nedomāju, ka Perijam uzdeva nervi, līdz 11:9 viss gāja pēc viņa scenārija. Beigās jau ne ko daudz netika pie teikšanas, Ronijs vai nu savāca pats, vai atdeva Joe. Protams, ka uzvara viņam likās tik tuvu, tāpēc jau arī nevarēja noticēt, ka Ronijs turpina cīnīties un viss slīd prom. Ja Joe pats būtu tur pūdelējis un dāvinājis, bet tā nebija, Ronijs viņam vienkārši atņēma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-26 19:40, pirms 11 gadiem
Gaskoins rakstīja: 2. sesijā pie 9:6, tik daudz rupju kļūdu pieļāva......
hmm... par pirmām divām sesijām vispār nedomāju, ka ir vērts ko meklēt, pēc tām viss bija par labu Joe.
Šis pavisam noteikti nebija no sērijas Pitons vs Trusītis. Kā jau minēju, Ronijam bija jānolūzt, bet viņš guva kaifu nevis no ierastās dominances un sērijām, bet no tā kā spēj turēties pretī.
Steve Davis jau ļoti labi nokomentēja Ronija spēli, atliek vien piekrist.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-26 20:03, pirms 11 gadiem
Nav runa par vienu pareizu viedokli, katram savs, tas atkāpei.
Bet tā jāsaka, Ronijs savas bites ir krietni savedis kārtībā.
Pirmais kas ienāca prātā, no analogā bija Ronijs vs Ebons 2005, ar slaveno Ronija jautājumu skatītājam, cik pulkstens, kad Ebdons maksimāli vilka laiku.
Tad bites nebija kārtībā un Ronijs sabira, kaut spiediens nebija pat tuvu tam, ko šodien radīja Joe.

Ronnie O'Sullivan Laughs Out Loud @...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2014-04-26 20:20, pirms 11 gadiem
Pēc jaunās sistēmas, reitingam nav nozīmes, nu domāju to, ka Ronijs tikai Nr.27, reāli pēc parādītā un sasniegtā viņš šogad ir Nr.1
Mazliet paveicās ar izlozi, jo gan Robinsons, gan Selbijs ir otrā pusē.
Jāgaida Robinsona otrā spēle, jo pagaidām bija ļoti karsts.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2014-04-27 03:00, pirms 11 gadiem
Nothing rakstīja: Pēc jaunās sistēmas, reitingam nav nozīmes, nu domāju to, ka Ronijs tikai Nr.27, reāli pēc parādītā un sasniegtā viņš šogad ir Nr.1
Mazliet paveicās ar izlozi, jo gan Robinsons, gan Selbijs ir otrā pusē.
Jāgaida Robinsona otrā spēle, jo pagaidām bija ļoti karsts.
Nevar teikt, ka ar izlozi paveicās, jo 1/2f pretī bija jābūt Dingam, kam vajadzēja būt spēcīgākam gan par Selbiju, gan Robertsonu. Paveicies viņam ir, ka Dings jau ir izkritis.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-27 08:34, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: Nevar teikt, ka ar izlozi paveicās, jo 1/2f pretī bija jābūt Dingam, kam vajadzēja būt spēcīgākam gan par Selbiju, gan Robertsonu. Paveicies viņam ir, ka Dings jau ir izkritis.
Dings, protams, nav slikts, bet tomēr ir mazliet uzpūsts Zīlītes kunga produkts, kas izšķirošajos brīžos vairāk atmiņā paliek ar savu acs raustīšanos. Var uzvarēt Ķīnā un PTC, bet kad viss ir pa īstam, pazūd.

     [+] [-]

, 2014-04-27 11:13, pirms 11 gadiem
Nothing rakstīja: Dings, protams, nav slikts, bet tomēr ir mazliet uzpūsts Zīlītes kunga produkts, kas izšķirošajos brīžos vairāk atmiņā paliek ar savu acs raustīšanos. Var uzvarēt Ķīnā un PTC, bet kad viss ir pa īstam, pazūd.
lol uzpuusts... Ssosezon vien 4 vai 5 tituli...piecas 147. Ok, shajaa ccempii galiigi sadega, bet vai tad robertsons un selbijs ir super mentaali izturiigaaki par vinu? Robertsonam 1 WC tituls, selbijam 0

  +1 [+] [-]

, 2014-04-27 11:52, pirms 11 gadiem
Jā, uspūsts, jo jau kuro gadu it kā viens no galvenajiem pretendentiem, jo īpaši Zīlītes kunga sapņos, bet rezultāta nav. Tituli un 147 ir ļoti labi, bet es nerunāju par kārtējo Wuxi clasic vai China open. Sheffieldā kur viss ir pa īstam Dings nevar.
Selbijs tādā klasiskā izpratnē nemaz nav tik ļoti labs, bet ir kārtīgs āķis un cīnītājs, ļoti neērts pretinieks, jo īpaši cīņā virs 10 freimiem.
Robertsonam ir čempiona raksturs, vajadzīgā nekaunība, mērķtiecība un darba ētika.

     [+] [-]

, 2014-04-27 14:25, pirms 11 gadiem
Nothing rakstīja: Jā, uspūsts, jo jau kuro gadu it kā viens no galvenajiem pretendentiem, jo īpaši Zīlītes kunga sapņos, bet rezultāta nav. Tituli un 147 ir ļoti labi, bet es nerunāju par kārtējo Wuxi clasic vai China open. Sheffieldā kur viss ir pa īstam Dings nevar.
Selbijs tādā klasiskā izpratnē nemaz nav tik ļoti labs, bet ir kārtīgs āķis un cīnītājs, ļoti neērts pretinieks, jo īpaši cīņā virs 10 freimiem.
Robertsonam ir čempiona raksturs, vajadzīgā nekaunība, mērķtiecība un darba ētika.
Dingam agru vai vēlu ir jāuzvar un tad viss Tavs sarakstītais sabruks kā kāršu namiņš.
Ko nozīmē "jau kuro gadu" - nav jau Dings tik vecs nemaz, 27 gadi - tieši tie gadi, kad kļūt vēl nosvērtākam, prātīgākam.
Tieši šosezon 5 tituli, citus gadus tak viņš ne tuvu nav bijis tik dominējošs. Pirmais gads. Un arī pasaules čempim vienmēr ir pirmā reize.

Un kas tad Robertsonam tik īpašs - pirmais un vienīgais PČ tituls 28 gadu vecumā. Un jau piekabini čempiona raksturu un ko tik tur vēl ne.
Ja Dings vēl kādus 5 gadus, jau būdams šādā favorītstatusā, tāpat noluņosies - nu tad varbūt varēs teikt, ka viņam nav lemts, raksturs vainīgs.

  +1 [+] [-]

, 2014-04-27 14:56, pirms 11 gadiem
Swordsman rakstīja: Dingam agru vai vēlu ir jāuzvar un tad viss Tavs sarakstītais sabruks kā kāršu namiņš.
Ko nozīmē "jau kuro gadu" - nav jau Dings tik vecs nemaz, 27 gadi - tieši tie gadi, kad kļūt vēl nosvērtākam, prātīgākam.
Tieši šosezon 5 tituli, citus gadus tak viņš ne tuvu nav bijis tik dominējošs. Pirmais gads. Un arī pasaules čempim vienmēr ir pirmā reize.

Un kas tad Robertsonam tik īpašs - pirmais un vienīgais PČ tituls 28 gadu vecumā. Un jau piekabini čempiona raksturu un ko tik tur vēl ne.
Ja Dings vēl kādus 5 gadus, jau būdams šādā favorītstatusā, tāpat noluņosies - nu tad varbūt varēs teikt, ka viņam nav lemts, raksturs vainīgs.
Sākšu ar to, ka pateikšu, ka ne Robertsons, ne Selbijs nav mani favorīti, drīzāk jau pilnīgi pretēji, bet kā spēlētāji abi ir labi.
Dingam tiešām ne kas vēl nav zaudēts, tikai jāatcerās, ka katru gadu ir viens un tas pats - vēl jau jauns, šogad nesanāca, kļūs nobriedušāks, utt, bet rezultāts tāds pats.
Un atkal, es nerunāju par sezonu kopumā, tur šogad Dings ir Top3 noteikti, skatos visu caur pasaules čempionāta prizmu.
Par Robertsonam jau tas vien, ka ieguva WC titulu nebūdams brits, daudz ko pasaka, lai gan tagad jau tāds pusbrits vien būs.

     [+] [-]

, 2014-04-27 19:57, pirms 11 gadiem
3 dienas neesu neko redzējis. Piektdien Eirolīga, vakar talka laukos, šodien vnk pārāk jauka diena, lai skatīties, turklāt šovakar šoviņš jāskatās.
No rītdienas par 100% atgriežos Šefīldā.

P.S. Rezultātiem, protams, sekoju, lietas kursā esmu statistiski. Ak, jā, vakar pēdējos 2 McManus freimus redzēja - ne par kapeitku nav kļuvis sliktāks, izskatās vnk dievīgi. Pavisam noteikti mans favorīts šajā turnīrā, pat virs Rocket.

     [+] [-]

, 2014-04-27 20:02, pirms 11 gadiem
Džentelmeņu sporta veidā šķībacainais nekad netiks pie ievērojamiem panākumiem. Gan jau arī Rīgā titulu paņems, jo vnk nebūs konkurentu, vai arī konkurenti ar mūsu blonģinām Jūrmalā bridīs pa smiltiņām, jo kur gan citur, ja ne Latvijā, kur snukeram līdz seko un sejā atpazīst spēlētājus vien maza saujiņa iedzīvotāju, kārtīgi uzdzīvot.

Varu tikai piekrist, ka Hujs ir stabils Siņicina mīlulis.

  -1 [+] [-]

, 2014-04-27 20:05, pirms 11 gadiem
Vechi beidziet skatiities taas Sinjicina reportaazhas No snukera vinjsh saprot tikai pashus pamatus plus veel pieredze kautkaada no tiesaashanas amatieru turniiros. 50% gadiijumos vinjsh piedaavaa kautkaadus kreisos sitienus un tad briinaas, ka speeleetaajs tik labi izdomaajis. Normaali anglju komenteetaaji bijushie snukeristi ne tikai pasaka, kur jaasit, bet arii paskaidro sitiena jeegu.
Ja par speeleetaajiem, tad top20 viens otru var mieriigi apspeeleet jebkuraa turniiraa, ieskaitot WC. Tas pats Alens apspeelees Robinsonu

     [+] [-]

, 2014-04-27 20:14, pirms 11 gadiem
Nepiekritīšu, Siņicina zināšanas snūkerā ir pietiekami ievērības cienīgas. Tuvs radinieks pie viņa paņēma vienu treniņa nedēļu, pēc tam pilnīgi cita spēle bija. Protams, profesionālis paliek profesionālis, taču Siņicinu nonievāt gan nav pilnīgi nekādas jēgas.
Īpašī vērsīšu uzmanību uz Tevis pieminētajiem 50%, kas ir pilnīgi aplami. Manā skatījumā viņš vienmēr uz galda redz labākās (un reizē, protams, vieglākās) iespējas. Skaidrs, ka top8 var izpildīt neiedomājamus sitienus ar perfektiem rezultātiem, taču jāsaprot, ka tie ir max 10 spēlētāji, kas var ar 3 bortiem uztaisīt perfektu snūkeru, īpaši, ja var parasto atspēlēšanos novērst uzbrukuma sitienu pretiniekam. Tāpat vienmēr jau var paveikties un iesist kaut kādu longball, bet vai tas ir vajadzīgs?

     [+] [-]

, 2014-04-27 20:38, pirms 11 gadiem
Uhh, iesaku tomeer paskatiities ar anglju komenteetaajiem. Radiisies pavisam cits priekshtats par katra konkreeta sitiena jeegu. Nebuus tur taadi teksti kaa "on po bojalsja udaritj s distancii" tur buus paskaidrojums, kaadi riski buutu, ja neiesistu to longball.

     [+] [-]

, 2014-04-27 21:07, pirms 11 gadiem
Siņicinu kā komentētāju grūti klausīties-iedomīgs, uzpūtīgs, neiecietīgs pret citu viedokļiem. Bieži lien notikumiem pa priekšu, bēl freims nav beidzies viņš jau sauc uzvarētāju. To ka Siņicins ir zinošs snukerā piekrītu, varbūt uztrenēt var labi, bet kā komentātājs nevar būt tik ass. Ja līdzīgas spēles rāda abi Eurosport skatos to kurā nav Siņicins. Katram patīk savs, bet man agrāk nepatika viņš, tagad jau pat pretīgi viņu klausīties.

     [+] [-]

, 2014-04-27 21:50, pirms 11 gadiem
FUNS rakstīja: Siņicinu kā komentētāju grūti klausīties-iedomīgs, uzpūtīgs, neiecietīgs pret citu viedokļiem. Bieži lien notikumiem pa priekšu, bēl freims nav beidzies viņš jau sauc uzvarētāju. To ka Siņicins ir zinošs snukerā piekrītu, varbūt uztrenēt var labi, bet kā komentātājs nevar būt tik ass. Ja līdzīgas spēles rāda abi Eurosport skatos to kurā nav Siņicins. Katram patīk savs, bet man agrāk nepatika viņš, tagad jau pat pretīgi viņu klausīties.
Diezgan precīzi pateikts. Tāpat jāpiekrīt iepriekšējiem komentiem, ka angļi komentē labāk, džentelmeniskāk, ja tā var teikt, un tas snookeram, protams der labāk. Tomēr spēli Siņicins lasa labi, viņam vienkārši ir savi tārpi. Man liekas, ka visam pamatā ir tas, ka viņš jūtās nenovērtēts, visus zin, visus pazīst, jau 30 gadus snookera, tas viss bieži noved pie visvarenības sajūtas un neadekvātas rīcības, kad visi mazie, zaļie tiek nolamāti par to , ka vispār viņam ko jautā.

     [+] [-]

, 2014-04-28 02:44, pirms 11 gadiem
Vienkārši baudāms mačs Robertsona un Allena izpildījumā. Ceru uz tik pat aizraujošu turpinājumu.
Arī Mērfijs malacis.
1 2 3 4 5 167 komentāri