Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:111, Did:0, useCase: 3

Briedis pārspēj Huku un izcīna nozīmīgāko uzvaru karjerā

Agris Suveizda

Briedis pārspēj Huku un izcīna nozīmīgāko uzvaru karjerā
Mairis Briedis
Foto: imago/Marianne Müller/Scanpix

Nozīmīgāko uzvaru karjerā svinēja Latvijas vadošais bokseris Mairis Briedis (22-0, 18KO), kurš Vācijas pilsētā Dortmundē pēc punktiem (116:111, 117:110, 118:109) pārspēja serbu izcelsmes vācu bokseri Muameru Hukiču jeb plašāk pazīstamu kā Marko Huku (40-4-1, 27KO) un izcīnīja WBC un IBO jostas pirmajā smagajā svarā (līdz 90,7 kilogramiem).

Pašā cīņas sākumā Huks ar pāris agresīviem sitieniem pārbaudīja Brieža modrību, taču tad iniciatīvu ieguva latviešu bokseris, kurš darbojās ātrā tempā un ar kombinācijām cauri blokam, ar sitieniem no apakšas un sāna sagādāja mājiniekam problēmas. Huks aizsargājās un bokseru saķeršanās laikā bieži mēģināja izdarīt sev tipiskus sitienus pa pakausi, par ko cīņas tiesnesis gan viņam aizrādīja krietni retāk nekā latvietim, kurš nekautrējās nākamajās epizodēs atbildēt ar līdzīgām darbībām.

Nepiepildījās gan Brieža trenera Sanda Kleina pēc otrā raunda izteiktais uzmundrinājums, ka ceturtajā raundā Huks būs mūsu. Pagura arī latviešu bokseris, kamēr Huks spēja izlīdzināt cīņas gaitu un jau sāka šķist, ka cīņā varētu iestāties neliels lūzums. Tā gan nenotika – lai arī Huks aizvadīja trīs vai pat četrus pieklājīgus raundus, cīņas izskaņā Briedis atdzīvojās un ar jaunu sparu sāka presingot Huku, regulāri katra raunda izskaņā pretiniekam sagādājot vairākus ļoti nepatīkamus sitienus.

Pēdējos raundos Brieža dominance bija ievērojama, un Huks pretī spēja likt tikai netīru cīņu, 11. raunda beigās pāris reizes izdarot ļoti agresīvus sitienus pa pakausi. Pēdējā raundā Huka vienīgā cerība bija pretinieka nokautēšana, taču arī pēdējā trīsminūtē krietni pārāks bija Briedis, kura uzvara pēc punktiem lielas šaubas vairs neradīja. Visi trīs tiesneši – itālieši Masimo Barrovekio un Gvido Kavallēri, kā arī ganietis Edijs Papo – lēma par labu Briedim. Latvietis tiesnešu vērtējumā uzvarēja ar attiecīgi 116:111, 117:110 un 118:109.

WBC čempioni pirmajā smagajā svarā

BokserisLaika posmsDienasTA
Marvins Kamels31.03.1980 – 25.11.1980.2390
Karloss De Leons25.11.1980. – 27.06.1982.4591
S.T. Gordons27.06.1982. – 17.07.1983.3851
Karloss De Leons17.07.1983. – 06.06.1985.6903
Alfonso Ratlifs06.06.1985. – 21.09.1985.1070
Bernards Bentons21.09.1985. – 22.03.1986.1830
Karloss De Leons22.03.1986. – 09.04.1988.7773
Evanders Holifīlds09.04.1988. – 09.04.1989. (V)3650
Karloss De Leons17.05.1989. – 27.07.1990.3753
Masimiliano Durans27.07.1990. – 20.07.1991.3581
Anaklē Vamba20.07.1991. – 30.12.1994.12597
Marselo Domingess25.07.1995. – 21.02.1998.9425
Huans Karloss Gomess21.02.1998. – 19.02.2002. (V)145910
Veins Braitvaits11.10.2002. – 02.04.2005.9043
Žans Marks Mormeks02.04.2005. – 07.01.2006.2800
O'Neils Bells07.01.2006. – 17.03.2007.4240
Žans Marks Mormeks17.03.2007. – 10.11.2007.2380
Deivids Hejs10.11.2007. – 12.05.2008. (V)1841
Džiakobe Fragomeni24.10.2008. – 21.11.2009.3931
Žolts Erdejs21.11.2009. – 13.01.2010. (V)530
Kšištofs Vlodarčiks15.05.2010. – 27.09.2014.15966
Grigorijs Drozds27.09.2014. – 16.03.2016. (A)5361
Tonijs Beljū29.05.2016. – 29.02.2017. (V)3041
Mairis Briedis01.04.2017. -

TA – titula aizstāvēšanu skaits
V – tituls kļuva vakants
A – tituls tika atņemts, Drozdam kļūstot par "atvaļināto čempionu"

 +40 [+] [-]

, 2017-04-02 01:06, pirms 7 gadiem
Malacis! FANTASTIKA!
Hukam nekādu variantu,bet nu reti pretīgs bokseris.

 +26 [+] [-]

, 2017-04-02 01:06, pirms 7 gadiem
Te pat var specigakam dzekam asara notecet, Lepojos!

 +21 [+] [-]

, 2017-04-02 01:06, pirms 7 gadiem
Briedis parādīja ragus un sakapāja pa notīm! Huks var uz saviem netīrajiem elkoņiem stūri atspiesties un paraudāt! Par lielu Latviju! Paldies, Mairi!

  +7 [+] [-]

, 2017-04-02 01:07, pirms 7 gadiem
Deklass Huka pilnīgs. Visu cieņu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +16 [+] [-]

, 2017-04-02 01:07, pirms 7 gadiem
Tik lepns esmu par Briedi!!!

 +31 [+] [-]

, 2017-04-02 01:07, pirms 7 gadiem
Sportacentrs pat 10000 reizes nokārās no līdzjutēju atbalsta!

 +19 [+] [-]

, 2017-04-02 01:07, pirms 7 gadiem
Visi SC lietotāji,kas teica,ka Huks vinnēs,var iet gulēt.MĒS,BRIEŽA DRAUGI,SVINĒSIM.Visu cieņu Mairim.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:07, pirms 7 gadiem
ez

 +15 [+] [-]

, 2017-04-02 01:07, pirms 7 gadiem
super apsveicu Briedi ne vienu reizi maca gaitaa neradas saubas kurs ir specigaks

  +8 [+] [-]

, 2017-04-02 01:07, pirms 7 gadiem
Lai arī cik netīri Huks centās cīnīties, nekas nesanāca! Tiesa, aptika, kā komentētāji pateica - Briedis dominē, bet diemžēl nespēj atrast, lai Huku izslēgtu!

Huk est kaput!

  +8 [+] [-]

, 2017-04-02 01:07, pirms 7 gadiem
Beidzot!

 +10 [+] [-]

, 2017-04-02 01:07, pirms 7 gadiem
Nereāls prieks par Mairi! Pelnīta uzvara!!

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:07, pirms 7 gadiem
Mairim kārtējais boksa maiss. Paldies!

 +11 [+] [-]

, 2017-04-02 01:07, pirms 7 gadiem
LV varonis un gada sportists!Apsveicam Mairi,MALACIS!!!

 +20 [+] [-]

, 2017-04-02 01:08, pirms 7 gadiem
Sen tā nebija situsies sirds visas cīņas garumā, bet Briedis parādīja augstāko klasi. Noņemu cepuri Brieža priekšā. LEPNUMS!

 +12 [+] [-]

, 2017-04-02 01:08, pirms 7 gadiem
Darba uzvara!
Smaga darba uzvara!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 01:08, pirms 7 gadiem
lol_104482 rakstīja: Visi SC lietotāji,kas teica,ka Huks vinnēs,var iet gulēt.MĒS,BRIEŽA DRAUGI,SVINĒSIM.Visu cieņu Mairim.
Ko tu tur muldi dzeni. Tikai cowboy un vēl pāris wanabē eksperti te pļūtēja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:08, pirms 7 gadiem
Brieža galvenā vājība - pakausis!

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:08, pirms 7 gadiem
HUCK IST KAPUT!!!

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:08, pirms 7 gadiem
Cowboys aizrijaas, varu saderet, ka tas bijja atkal kads no sc, vnk lai kurinatu tautu, tagad nav pat jega rakstit.

Apsveicu Briedi, tas ir vnk neaptverams panakums!

 +18 [+] [-]

, 2017-04-02 01:09, pirms 7 gadiem
Sportacentrs lago nereāli, Paldies Mairi par visu!

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:09, pirms 7 gadiem
Pa smuko.

  +7 [+] [-]

, 2017-04-02 01:09, pirms 7 gadiem
SUper, tas Huks izskatījās ļoti lēns. Prieks par Mairi, cerams beidzot tiks vēl pie kārtīgākām cīņām

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 01:09, pirms 7 gadiem
Es biju gaidījis no Huka kko vairāk! Bez variantiem Hukam. APSVEICU BRIEDI!!!!!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 01:09, pirms 7 gadiem
Apsveicu!

  +7 [+] [-]

, 2017-04-02 01:09, pirms 7 gadiem
Vēsturiski un pārliecinoši!
Šodien svētki!

 +10 [+] [-]

, 2017-04-02 01:09, pirms 7 gadiem
Smaga cīņa, bet uzvara godam nopelnīta!

  +4 [+] [-]

, 2017-04-02 01:09, pirms 7 gadiem
LĀČPLĒSIS=BRIEDIS!...bez variantiem!

  -3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:09, pirms 7 gadiem
kamēr Huku intervēja, visi vācieši aizskrēja mājās

 +31 [+] [-]

, 2017-04-02 01:09, pirms 7 gadiem
respekt visiem Brieza faniem uz vietas,skatoties bija taada sajuuta ka ciinja Latvijaa,Briedis iepriecinaaja visus
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2017-04-02 01:09, pirms 7 gadiem
Paldies, Mairi!!!
Slēpts komentārs: fire
Slēpts komentārs: irbiitegsw_821170169032691713

  -2 [+] [-]

, 2017-04-02 01:10, pirms 7 gadiem
oe

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:10, pirms 7 gadiem
Robijs Huds rakstīja: He he, patika kā savus sviedrus noslaucīja LV karogā.
Uzmini, kuras valsts karogs tiek izmantots mazmājińā?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:10, pirms 7 gadiem
Jā, labs! Mairis čempions.
Bet sportacentrs sucks... karās

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:10, pirms 7 gadiem
Burvigs vakars Latvijas boksam un Latvijas nacijai !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 01:11, pirms 7 gadiem
Naw ko tik daudz Di....t pirms cīņas ka uzvarēs.... Kadrs..
Malacis Mairi

  -4 [+] [-]

, 2017-04-02 01:11, pirms 7 gadiem
normali piz.daa hukam iedev, hulijs ienems seeklu riiklee, ka jau runaats.

  +5 [+] [-]

, 2017-04-02 01:11, pirms 7 gadiem
Jau tagad- Latvijas 2017 gada sportists Nr 1 !!!!!!!!!!!!!!!!

  +6 [+] [-]

, 2017-04-02 01:11, pirms 7 gadiem
vau, varam gavilēt, tiešām neaprakstāms prieks, ka mums ir tāds talants, super Mairi!

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:11, pirms 7 gadiem
2017.gada labākais sportists - Mairis Briedis !!! MALACIS !!!

  +5 [+] [-]

, 2017-04-02 01:12, pirms 7 gadiem
Super, tādas emocijas kā dēlam piedzimstot..

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:12, pirms 7 gadiem
Dominācija!!!!!!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:12, pirms 7 gadiem
Tā pārraide, priekš miljonu cīņas gan nožēlojama bija, pat pēcspēles komentārus neparādija.

 +10 [+] [-]

, 2017-04-02 01:12, pirms 7 gadiem
un arī, Gada sportists LV 2017!
neredzu kas varētu pārspēt.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:12, pirms 7 gadiem
Mairis malacis. Visus raundus bija labāks. Apsveicu!
P.S. Atmisfēra lieliska. Likās, ka cīņa notiek Latvijā nevis Vācijā.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:13, pirms 7 gadiem
Ļoti pārliecinoši!!!! Čempiona raundi (10-12) perfekti. Serbu vācietis jau sākumā pārbijās , mazliet atgāja vidū , bet beigās jau peldēja konkrēti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kaut gan noturēja visus 12. Ja pretī būtu Beljū - sen būtu miris.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:13, pirms 7 gadiem
Tiešām lepnums par Mairi!
Vairāk šādus mirkļus.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 01:13, pirms 7 gadiem
Nu ko tagad vienu paša izvēlētu aizstāvēšanu pret maisu un tad Duradola part 2 vai krievs.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 01:13, pirms 7 gadiem
Sveicieni! IZCILS PANĀKUMS!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 01:13, pirms 7 gadiem
Latvijas gada sportists-Mairis Briedis! Pirms cīņas man bija tāds uztraukums kāds sen nebija bijis,bet Mairis pārliecinoši sasita to netīro cūku. Ja Huks pusi no cīņas neatrastos zem Maira paduses tad viņš atrastos uz dēļiem jau līdz 8.raundam.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:13, pirms 7 gadiem
Heijā, hopsā Mairis ir čempions boksā! Jē!

 +14 [+] [-]

, 2017-04-02 01:14, pirms 7 gadiem
Taktikas treneri bija lieliski, pārdomāts mačš! Mairis visam bija gatavs! Uzbrukums un aizsardzība sabalansēta idelāli! Mairis Briedis Čempions! Fantastiskas sajūtas! Prieks, ka mazā valstī dzīvo tādi cilvēki kā Mairis Briedis! Man liels prieks, ka viņš pietam boksēja tīri! Ļoti skaisti vēl pakaitināja Huku kad uzsita pa pasausi maigi maigi vairākas reizes!

  +8 [+] [-]

, 2017-04-02 01:14, pirms 7 gadiem
Huks pēcmača intervijā teica, ka pretinieks bijis ļoti stiprs!
Varam lepoties!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:15, pirms 7 gadiem
krievi raksta,ka Briedim ir iesauka_ Майриса Бриедиса, по прозвищу Хирург-костоправ.

  +6 [+] [-]

, 2017-04-02 01:15, pirms 7 gadiem
Robijs Huds rakstīja: He he, patika kā savus sviedrus noslaucīja LV karogā.
Uz sviedriem un asinīm Latvija ir celta! Es zinu, ka tev kremlin šodien sirsniņa sāp.

  +9 [+] [-]

, 2017-04-02 01:15, pirms 7 gadiem
Mairis IR uzlauzis LV sporta neveiksmes kodu!!!! Neticams atbalts Dortmudneee

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:16, pirms 7 gadiem
kovbojiņ, nu kurš tad ir kepka tagad?

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:16, pirms 7 gadiem
Dukurs un Štrombergs ar visiem hokeja lielvīriem tika palikti zemē.
Euro2004
Un šī josta
2 lielākie sasniegumi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2017-04-02 01:16, pirms 7 gadiem
Dortmunde sadzirdēja Latviju. Super Mairis!

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:16, pirms 7 gadiem
AND THAT`S HOW WE DO IT !!!

 +13 [+] [-]

, 2017-04-02 01:16, pirms 7 gadiem
Fantastika. Briedis parādīja kā ir jāboksē un jāuzvedas ringā. Tādas emocijas, trūkst vārdu. Kas to būtu domājis, ka reiz skatīšos boksu un paziņojot uzvarētāju gandrīz vai prieka asara izspiedīsies. Pēdējo reiz tādas emocijas bija Minskā arēnā, kad uzvarēja somus un skanēja himna.
Atmosfēra hallē fantastiska, laikam daži tūkstoši letiņu bija, jau jau ap 1000 vien no Latvijas aizbrauca.
Iespējams Latvijas gada sportista vārds ir zināms.
Super, paldies Mairim!!!

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:16, pirms 7 gadiem
laikam te neko ierakstīt līdz rīt pusdienai nevarēs

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 01:17, pirms 7 gadiem
Vareja redzet vienu,to ka Mairis bija gatavs bokset,un to ka Huks pec otra raunda saprata,ka nebus arsanas

Who next?

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:17, pirms 7 gadiem
Kārtīgi sadauzīja pelmeni.

  +6 [+] [-]

, 2017-04-02 01:17, pirms 7 gadiem
Tagad jāsaprot, kā pēc šāda stresa, saspringuma un pārdzīvojuma gulēt aiziet

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:17, pirms 7 gadiem
Nebija šaubu!!!!

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:18, pirms 7 gadiem
Apsveicu tautu

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 01:18, pirms 7 gadiem
And the Streak is still Alive malacis ko lai saka

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:18, pirms 7 gadiem
Labākais!
Best4sport nokārās kad cīņa sākās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:18, pirms 7 gadiem
Nebija šaubu!!!

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:18, pirms 7 gadiem
Labs ar tehnisko taktisko un godigu un spekrukis musu Mairis ! SUPER !

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:19, pirms 7 gadiem
Jau nevaru sagaidīt nākamo Brieža cīņu

  +4 [+] [-]

, 2017-04-02 01:19, pirms 7 gadiem
Ļoti kvalitatīva cīņa no Maira Brieža puses. Šķita, ka 7. ir paguris un var, kas mainīties, bet čempionu raundos ieslēdzās 2. elpa un tur arī tika noskaidrots jaunais WBC karalis. Bet, tomēr Huks pat 12. raundā likās, ka izmetīs kādu negaidītu sitienu un viss Mairim varētu beigties savādāk.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:19, pirms 7 gadiem
Briedis pat neiespringa. Huks galīgi nekāds izskatijās, varbūt izturīgs, bet Briedim neko neizdarīja.

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:19, pirms 7 gadiem
Jā!! Malacis!!

 +11 [+] [-]

, 2017-04-02 01:19, pirms 7 gadiem
LEPOJOS!!!
LATVIJA!!!
Milzīgs cepums visiem, kuri klātienē atbalstīja. Noteikti dzina Mairi uz priekšu un palīdzēju gūt šo vēsturisko panākumu.
Satraukums milzīgs visu cīņu. Vēl mizlīgāks prieks par uzvaru. Un tādas skudras pa ķermeni iepriekšējo reizi laikam bija Mežaparka estrādē klausoties Saule, Pērkons, Daugava.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:20, pirms 7 gadiem
Briedis īsts Latvijas diždzīvieks, tik kāda kaktusa pēc tur tas tizlenis Gacho velkās līdzi uz tiem mačiem? katram jau gribās kaut ko no slavas pīrāga

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:20, pirms 7 gadiem
Ar visu to ka sis sporta veids man nevisaj gaidiju nenozeloju malacis ta turet

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 01:20, pirms 7 gadiem
Mairis labākais!!!!!!!!!!

  +8 [+] [-]

, 2017-04-02 01:20, pirms 7 gadiem
Tak SC, salabojiet savu lapu, citādi tas ir vnk izsmiekls kā te viss karas augšā kolīdz ir kāda lielāka ažiotāža!

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:21, pirms 7 gadiem
irbiitegsw_821170169032691713 rakstīja: Cik Mairis nopelnija?
10-mit irbītes sutinātus mežputna cepešus karija mērcē!

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:24, pirms 7 gadiem
Visu cieņu!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:24, pirms 7 gadiem
Turēju īkšķus. Apsveicu mūsu boksa karali.

  +4 [+] [-]

, 2017-04-02 01:25, pirms 7 gadiem
2 aprīlis, vārda dienu svin Irmgardes, bet dāmas, šodien galīgi nav Jūsu diena.
Nereāli netīra cīņa, tie apskāvieni, pat ar elkoni uzšāva. bļin, Mairi, zvērs! Varēja redzēt ka beigās gribēja kārtīgi sadot, uzvara paliek uzvara.
#LATVIJA #LATVIJA #LATVIJA

  +4 [+] [-]

, 2017-04-02 01:26, pirms 7 gadiem
Yes. Mums ir savs boksa čempions!!! Apsveici Mairi ar milzīgo sasniegumu! Tas lielais darbs un talants ir atalgojies.

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:26, pirms 7 gadiem
Kas tālāk?

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 01:26, pirms 7 gadiem
cowboy11 cik uzliki uz Huku?

  +8 [+] [-]

, 2017-04-02 01:26, pirms 7 gadiem
Par Maira klientu Huks kļuva jau pirmajos raundos , vidū mazliet atdzīvojās un kaut ko atbildēja , bet beigas pārliecinoši piederēja latvietim... Prieks , ka Mairis atbildēja serbu vācietim uz sitieniem pa pakausi ar to pašu. Tiesnešiem nebija variantu ko atzīt par uzvarētāju , domāju, ka, ja pretī būtu Beljū - viss beigtos ātrāk, jo Huks labi turēja...

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:27, pirms 7 gadiem
Šī ir liela diena! Sirds, skatoties sportu, tā nebija situsies! Paldies par emocijām!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 01:28, pirms 7 gadiem
Malacis!

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:28, pirms 7 gadiem
PALDIES TEV, MAIRI! TAADAS EMOCIJAS RETI KUR VAR DABUUT!

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:29, pirms 7 gadiem
ako1 rakstīja: Ļoti pārliecinoši!!!! Čempiona raundi (10-12) perfekti. Serbu vācietis jau sākumā pārbijās , mazliet atgāja vidū , bet beigās jau peldēja konkrēti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Kaut gan noturēja visus 12. Ja pretī būtu Beljū - sen būtu miris.
peldēt sāla arī 11 raundā.

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:29, pirms 7 gadiem
Nja, stress pamatīgs. Pat boksu tā īsti nemaz neizbaudiju.
Kaut gan, atklāti sakot, bokss Huka dēļ skatāms neiznāca.
Mairis visu darija pareizi.

Par komentētājiem runājot, tad tas Verners bik kaitinaja dažbrīd.
Labprātāk Mihaiļenko būtu dzirdējis.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:30, pirms 7 gadiem
tam puikam ir ieksa.panema to serbvacieti prieksa.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:30, pirms 7 gadiem
Viens no vēsturiskākajiem panākumiem Latvijas sportā! Joprojām neticu, ka tas ir noticis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +8 [+] [-]

, 2017-04-02 01:30, pirms 7 gadiem
Koubois ar Robiju hudu abi purčikā, vēzītī viens otru mierina, mazie putina oktobrēni

  +7 [+] [-]

, 2017-04-02 01:31, pirms 7 gadiem
Super emocijas. Paldies Mairim un visai viņa komandai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +14 [+] [-]

, 2017-04-02 01:33, pirms 7 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Mazāk komentāri nekā pēc Dukura uzvaras čempī.

nevienam nepis bokss
loxs Tieši otrādi, visiem pis Maira uzvara tik ļoti, ka nokāra SC serverus tā, ka nevar pat komentāru ierakstīt

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:33, pirms 7 gadiem
Gada sportists jau tagad! Mairis raksta vēsturi un dara to elegantā, tīrā veidā!!! Asaras, lepnums, paldies!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:34, pirms 7 gadiem
killo2000 rakstīja: Nu ko tagad vienu paša izvēlētu aizstāvēšanu pret maisu un tad Duradola part 2 vai krievs.
Domāju ka Kudrjašovs būs sudraba jostas ieguvējs , Duradola ir labs , bet diezgan ievainojams, psiholoģiski ne īpaši noturīgs.... Kaut gan arī Kudrjašovam par daudz avansu sadots - Drozds , ja atkopsies ir labāks. Ļebedjs gan jau paliek arvien švakāks - Gasijevs to pierādīja...

  +8 [+] [-]

, 2017-04-02 01:34, pirms 7 gadiem
pie tam viņam tak 2 jostas. Var pieņemsim aizstavēt gan IBO,gan WBC. Tagad jau viņš varēs pats lemt ar ko un kur sisties

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:35, pirms 7 gadiem
Pēc šitādas cīņas kur Mairis dominēja pār Huku tiesneši vienkārši nevarēja neiedot Mairim uzvaru. Cīņas beigās skaidri varēja redzēt ka Hukam seja sadauzīta bet Mairim ne ziluma, kaut gan pieņemu ka pakausis sāp
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:36, pirms 7 gadiem
ako1 rakstīja: Domāju ka Kudrjašovs būs sudraba jostas ieguvējs , Duradola ir labs , bet diezgan ievainojams, psiholoģiski ne īpaši noturīgs.... Kaut gan arī Kudrjašovam par daudz avansu sadots - Drozds , ja atkopsies ir labāks. Ļebedjs gan jau paliek arvien švakāks - Gasijevs to pierādīja...
Kuvalda ir pārāk glups bokseris priekš Maira. Ja pirmos 3 raundus izturi pret viņu tad viss tālāk ir sk. Foot work viņam nav vispār. Un svaru dzen arī daudz. Starp cīņām ir visi 100+

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:36, pirms 7 gadiem
Kā arī publisks fuj LTV. Mairis katru dienu kļūst par PASAULES ČEMPIONU? Tad kāda hu**a pēc tiek uzturēts tas LTV7? Man jau tas BESTsportTV ir pieejams, bet ne jau visiem ir tāda "ekstra". Kā arī tik nebaudāmi bija tos divus klausīties, ka tā vien gribējās kaut vai krievu komentētājus paklausīties.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:37, pirms 7 gadiem
Bambareska rakstīja: Kā arī publisks fuj LTV. Mairis katru dienu kļūst par PASAULES ČEMPIONU? Tad kāda hu**a pēc tiek uzturēts tas LTV7? Man jau tas BESTsportTV ir pieejams, bet ne jau visiem ir tāda "ekstra". Kā arī tik nebaudāmi bija tos divus klausīties, ka tā vien gribējās kaut vai krievu komentētājus paklausīties.
Varēji tak ace streamāHD skatīties, krievi komentēja. Bija ok.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:37, pirms 7 gadiem
Bambareska rakstīja: Kā arī publisks fuj LTV. Mairis katru dienu kļūst par PASAULES ČEMPIONU? Tad kāda hu**a pēc tiek uzturēts tas LTV7? Man jau tas BESTsportTV ir pieejams, bet ne jau visiem ir tāda "ekstra". Kā arī tik nebaudāmi bija tos divus klausīties, ka tā vien gribējās kaut vai krievu komentētājus paklausīties.
Sorry, bet best4sport ļoti smuki komentēja. Tas būs laikam gaumes jautājums. Nekādas kļūdas nebija.

  +5 [+] [-]

, 2017-04-02 01:38, pirms 7 gadiem
Patika man to treneru Huka ākstu ārdīšānās 12 raundā. Tipa alles,alles,alles. Atdod visu. A pirmajās 2min neko citu kā bietē dabūt izdarīt nevarēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:39, pirms 7 gadiem
Bambareska rakstīja: Kā arī publisks fuj LTV. Mairis katru dienu kļūst par PASAULES ČEMPIONU? Tad kāda hu**a pēc tiek uzturēts tas LTV7? Man jau tas BESTsportTV ir pieejams, bet ne jau visiem ir tāda "ekstra". Kā arī tik nebaudāmi bija tos divus klausīties, ka tā vien gribējās kaut vai krievu komentētājus paklausīties.
šitos sportus komercnieki rāda...

sab. TV jārāda brīvās cīņas,kanoe un tādas štelles....

  -1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:40, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Sorry, bet best4sport ļoti smuki komentēja. Tas būs laikam gaumes jautājums. Nekādas kļūdas nebija.
bet tas nemaina faktu par LTV7.
Jā, gaumes lieta, vienkārši nav tas.

  +8 [+] [-]

, 2017-04-02 01:40, pirms 7 gadiem
Robijs Huds rakstīja: nesen Baltezerā notika PASAULES ČEMPIS zemledus makšķērēšanā

to arī nerādīja, ko nu?
nu nevajag sākt tirsties. No sākuma varēja ierēkt par Maira IBA jostu. Kas nekur nekotējas. Nu bet WBC ir WBC. Tas ir nopietns pasākums

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:41, pirms 7 gadiem
ako1 rakstīja: Domāju ka Kudrjašovs būs sudraba jostas ieguvējs , Duradola ir labs , bet diezgan ievainojams, psiholoģiski ne īpaši noturīgs.... Kaut gan arī Kudrjašovam par daudz avansu sadots - Drozds , ja atkopsies ir labāks. Ļebedjs gan jau paliek arvien švakāks - Gasijevs to pierādīja...
Domāju ka Kudrašovs pirmos raundus turēs distanci un beigās paņems uz izturību, tomēr Duradolam jau drīz būs 36 gadi. Ja atceramies tad Duradola pret Mairi pašā cīņas sākumā bija labs. Tā kā gaidam Mairi vs Kudrašovu

  -1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:41, pirms 7 gadiem
Bambareska rakstīja: bet tas nemaina faktu par LTV7.
Jā, gaumes lieta, vienkārši nav tas.
Protams, LTV7 publisks fui. Biatlons, daiļslidošana un citi crap sporta veidi .... Pilnīgs marasms.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:42, pirms 7 gadiem
Jā, es arī nesaprotu ltv7 jēgu.
VSB komentētājs Mihaiļenko labāk patīk. Šķiet zinošāks. Izbijis bokseris, tomēr.

  -2 [+] [-]

, 2017-04-02 01:43, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Protams, LTV7 publisks fui. Biatlons, daiļslidošana un citi crap sporta veidi .... Pilnīgs marasms.
tev jau noteikti ir saprashana cik izmaksaa kaut ko paraadiit?

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:43, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Jā, es arī nesaprotu ltv7 jēgu.
VSB komentētājs Mihaiļenko labāk patīk. Šķiet zinošāks. Izbijis bokseris, tomēr.
Vācijā ZDF/ARD rādīja?

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:43, pirms 7 gadiem
Skatījos pa RTL, nikuja nesapratu, bet patika

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:43, pirms 7 gadiem
Malacis!VNK Super!

  +6 [+] [-]

, 2017-04-02 01:44, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nja, stress pamatīgs. Pat boksu tā īsti nemaz neizbaudiju.
Kaut gan, atklāti sakot, bokss Huka dēļ skatāms neiznāca.
Mairis visu darija pareizi.

Par komentētājiem runājot, tad tas Verners bik kaitinaja dažbrīd.
Labprātāk Mihaiļenko būtu dzirdējis.
Skatījos krievu Bojec - objektīvi , patīkami klausīties , jo komentē veči ,kuri saprot ko komentē!!!!!!!!

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:44, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: Vācijā ZDF/ARD rādīja?
Nesapratu jautājumu.

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:44, pirms 7 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Domāju ka Kudrašovs pirmos raundus turēs distanci un beigās paņems uz izturību, tomēr Duradolam jau drīz būs 36 gadi. Ja atceramies tad Duradola pret Mairi pašā cīņas sākumā bija labs. Tā kā gaidam Mairi vs Kudrašovu
Neaizmirsti,ka durodola jau reizi krievu vinnēja.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:44, pirms 7 gadiem
Krievu komentētāji ir samērā zinoši, patīkami klausīties
Slēpts komentārs: Gatizz

  -2 [+] [-]

, 2017-04-02 01:44, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: tev jau noteikti ir saprashana cik izmaksaa kaut ko paraadiit?
Galvenais,lai rene iet minūte minūtē. Un komentētāji var beigt no kamaniņu stafetēm

  -1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:45, pirms 7 gadiem
NilsK rakstīja: tev jau noteikti ir saprashana cik izmaksaa kaut ko paraadiit?
Best4sport tak rādīja. Domā viņiem vairāk naudas?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:45, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: Vācijā ZDF/ARD rādīja?
LTV7 ir sporta kanāls, kura materiāls ir balstīts uz sportu. Mums tādu Augsta ranga sportistu ir tik ļoti daudz? Kāpēc lai tad nevarētu par to parūpēties, nodrošināt translāciju? Jēga tev, man un pārējiem iedzīvotājiem maksāt par to kanālu? Debīlas ošnieka reportāžas klausīties? ko?

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:45, pirms 7 gadiem
ako1 rakstīja: Skatījos krievu Bojec - objektīvi , patīkami klausīties , jo komentē veči ,kuri saprot ko komentē!!!!!!!!
Es pa B4sport. Tas Eisaks jau normāls, zin ko runā, bet Akimovs bik kaitināja. Skrēja visa pa priekšu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:46, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nesapratu jautājumu.
Vācijas sab. TV šo cīņu piedāvāja?

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 01:46, pirms 7 gadiem
RTL, RTL Austria un citi galvenie RTLi radīja LiVe. Jā smagi nemaldos DE nacionālās TV Live rāda tikai F1, DE nazional meinschaft un boksu, tā kā spried Pac kur ir kamanas nemaz nerunājot par hoķi un tmld

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:47, pirms 7 gadiem
Robijs Huds rakstīja: ja tiek rādīts bokss valsts kanālā, tad arī sambo, džudo, karatē prasīs to pašu
Kad, kāds sitīsies par Pasaules Čempiona titulu ...

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:48, pirms 7 gadiem
Par LTV7 pierkritu, kam viniem vajadzeja to visu dailslidosanu, kam ir loti saurs skatitaju loks, bet atvelet naudu boksam, tacu gan jau bija prekinatats, ka uz reklamam naudu neatgus.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:48, pirms 7 gadiem
ice F-1 rakstīja: Vācijas sab. TV šo cīņu piedāvāja?
Es nezinu, kas vācijā skaitās RTL.
Bet viņi jau ilgi translē lielās boksa cīņas.

  -3 [+] [-]

, 2017-04-02 01:49, pirms 7 gadiem
naninoi rakstīja: Neaizmirsti,ka durodola jau reizi krievu vinnēja.
Paskaties atkārtojumu, tas diemžēl ir bokss, duradola vienkārši labi trāpija un paveicās ka tie bija pirmie raundi. Duradolam tomēr jau 36 gadi, jebkurš sportists šādā vecumā jau zaudē ātrumu un izturību. Un ja nemaldos tad Kudrašovs ir jaunāks. Priekš Maira labāk būtu cīnīties ar Kudrašovu kautkur Krievijā, vairāk naudas

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:50, pirms 7 gadiem
kas var paskaidrot,kā?
WBC SILVER CHAMPIONmitry Kudryashov (Russia)
Kur viņš to jostu atrada?

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:50, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Best4sport tak rādīja. Domā viņiem vairāk naudas?
a kam pieder best4sport,ja man uz telefonu pa dienu naak reklaamas iizinjas no lattelecom ka vinji sho ciinju raadiis?

  +7 [+] [-]

, 2017-04-02 01:51, pirms 7 gadiem
Profesionāli, pārliecinoši un pieklājīgi! Mairis savā stilā uzvar! Urrāāā!

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:53, pirms 7 gadiem
naninoi rakstīja: kas var paskaidrot,kā?
WBC SILVER CHAMPIONmitry Kudryashov (Russia)
Kur viņš to jostu atrada?
Tas Silver viņam bija.Duradola sasita Kuvaldu. Dabūja. Mairis sasita Duradolu. Dabūja. Mairis sasita Huku kļuva par pilnvērtīgu čempionu. Par Silver atkal kapāsies šitie frukti. Kaut kā tā

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:53, pirms 7 gadiem
Lattelecom pieder

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:55, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Tas Silver viņam bija.Duradola sasita Kuvaldu. Dabūja. Mairis sasita Duradolu. Dabūja. Mairis sasita Huku kļuva par pilnvērtīgu čempionu. Par Silver atkal kapāsies šitie frukti. Kaut kā tā
Tad jau bija jābūt duradolam,kā pēdējam jostas valkātājam..

     [+] [-]

, 2017-04-02 01:55, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Kuvalda ir pārāk glups bokseris priekš Maira. Ja pirmos 3 raundus izturi pret viņu tad viss tālāk ir sk. Foot work viņam nav vispār. Un svaru dzen arī daudz. Starp cīņām ir visi 100+
Piekrītu ,glups gan,bet pa vēzienam neviens negribētu atrasties...

  +5 [+] [-]

, 2017-04-02 01:56, pirms 7 gadiem
One Man Show! rakstīja: Best4sport tak rādīja. Domā viņiem vairāk naudas?
plus veel LTV nav komerckanaals,lielaakaa dalja no vinju liidzekliem iet valsts pasuutiijuma izpildei,tas ir raidiijumos,kuriem nav liela reitinga,bet skar visas sabiedriibas daljas,par reitingiem domaa taalaak,no taa kas paliek paari un ko var iespeet

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 01:57, pirms 7 gadiem
ako1 rakstīja: Piekrītu ,glups gan,bet pa vēzienam neviens negribētu atrasties...
Viņš pārāk akcentē to sitienu...Ja aizsit garām ir ziepes
Durodola viņu tīri izģērba.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 02:00, pirms 7 gadiem
Izskatās, ka Mairim kaut kas ar krūskurvja kreisās puses ribām - cerams ka viss ok, vēlu veiksmīgi atgūties. Saguris arī - bet cerams tas no stresa ne tik daudz no traumas...
Un jācer ,ka Latvijā būs vismaz viens miljonārs, kas to ir pelnijis.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-02 02:01, pirms 7 gadiem
Kas tas Usiks pa ērgli var kāds paskaidrot? Vai vajadzētu bokset?

     [+] [-]

, 2017-04-02 02:07, pirms 7 gadiem
Tas bija vienkārši SUPER! Pārliecinoša uzvara, lai kā Huks centās savus netīros "paņēmienus" izmantot. Mairis - čempions!!!

  -2 [+] [-]

, 2017-04-02 02:10, pirms 7 gadiem
Nu musar, kur tad auss nokošana. Mikstais bla.

     [+] [-]

, 2017-04-02 02:16, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Tas Silver viņam bija.Duradola sasita Kuvaldu. Dabūja. Mairis sasita Duradolu. Dabūja. Mairis sasita Huku kļuva par pilnvērtīgu čempionu. Par Silver atkal kapāsies šitie frukti. Kaut kā tā
Bet Kudrjašovs to jostu dabūja pirms Briedis kļuva par čempionu

  +4 [+] [-]

, 2017-04-02 02:17, pirms 7 gadiem
shineon rakstīja: Nu musar, kur tad auss nokošana. Mikstais bla.
Neesi domājis vesels būt kādreiz?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-02 02:20, pirms 7 gadiem
Puucinss tu arii atbalsti lv mentu sabiedriibu. Hehe... veiksmi. Jasna kas par putnu. Ja Mairis nebūtu musars tad ar visiem cetriem īkskiem būtu par. Bet diemžēl te ir savādak.

  +3 [+] [-]

, 2017-04-02 02:20, pirms 7 gadiem
puucinss rakstīja: Neesi domājis vesels būt kādreiz?
tak putina mini trollis, nabags, aizrijies ar biglanč un trīsgraudnieku kaut ko te murmulē, pajobax, vēlēsim viņam to labāko, durikam tā jau grūta dzīve, debils kā nekā

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 02:24, pirms 7 gadiem
shineon rakstīja: Puucinss tu arii atbalsti lv mentu sabiedriibu. Hehe... veiksmi. Jasna kas par putnu. Ja Mairis nebūtu musars tad ar visiem cetriem īkskiem būtu par. Bet diemžēl te ir savādak.
Vai nu esi mazs vai nu pilnīga izlietne
Slēpts komentārs: shineon

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 02:36, pirms 7 gadiem
shineon rakstīja: Neesmu ne mazs netā tava izlietne pilna. Bedajos, jo musars vinneja . Laikm dzīvo sabiedrībā kur menti tevi lutina..... man tā nav. Tapec arī naids.
lai nu ko noirstu,bet nu ne jau Mairi.Vel pareizaka attieksme pret dzivi ka Mairim nav nevienam!!!LAi ko tu sauktu par musaru,bet nu ne jau vinu cilvek atkritum!!!Tiesam sudigi lasot tavu komentaru palika!!!PReeetigs cilveks tu esi!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 02:49, pirms 7 gadiem
Cepuri nost Maira un Co priekšā par panākumu šovakar ringā.Super emocijas!!!
Slēpts komentārs: shineon
Slēpts komentārs: shineon

  +8 [+] [-]

, 2017-04-02 02:56, pirms 7 gadiem
shineon rakstīja: Neesmu ne mazs netā tava izlietne pilna. Bedajos, jo musars vinneja . Laikm dzīvo sabiedrībā kur menti tevi lutina..... man tā nav. Tapec arī naids.
Kādā sabiedrībā tu dzīvo? Narkomānu, zeku sabiedrībā?
Normāliem cilvēkiem ar mentiem nekādu spec attiecību nemēdz būt.
Slēpts komentārs: shineon

     [+] [-]

, 2017-04-02 03:06, pirms 7 gadiem
shineon rakstīja: Puucinss tu arii atbalsti lv mentu sabiedriibu. Hehe... veiksmi. Jasna kas par putnu. Ja Mairis nebūtu musars tad ar visiem cetriem īkskiem būtu par. Bet diemžēl te ir savādak.

  +4 [+] [-]

, 2017-04-02 03:06, pirms 7 gadiem
shineon rakstīja: Puucinss tu arii atbalsti lv mentu sabiedriibu. Hehe... veiksmi. Jasna kas par putnu. Ja Mairis nebūtu musars tad ar visiem cetriem īkskiem būtu par. Bet diemžēl te ir savādak.
Nav brīnums, ka piederi attiecīgam kontingentam, jo te tu parādi savu zemo intelektu. Pa tavam sanāk, ka policija kā iestāde vispār valstī nav vajadzīga, kas ir pilnīgs absurds.
Un ja policija tomēr ir vajadzīga, tad būtu labāk priecājies, ka ir labi policisti, pamuļķi tu. Kāds Mairim sakars ar tiem, kas tevi kaut kur drāzuši.
Varbūt jebkuru skolotāju arī ienīsti, jo viens tev bija uzēdies? Izcila loģika.

  +6 [+] [-]

, 2017-04-02 03:14, pirms 7 gadiem
shineon rakstīja: Draugs. Padzīvo Tukumā....
Mairis ir Tukuma policists?
Kas vēl Tukumā tāds slikts? Varbūt veikalā pārdevēja nelaipna? Pasaki, lai zinam, ka visas pārdevējas vajag ienīst

  +4 [+] [-]

, 2017-04-02 03:14, pirms 7 gadiem
shineon rakstīja: Draugs. Padzīvo Tukumā....
Vietējais wannabe gangsta. Pašam smiekls nenāk?
Sāc lasīt grāmatas un domāt, jo tev tur pilnīgs tukšums.

P.S. Mairis malacis. Disciplinēti, kārtīgi, pēc plāna. Aizstāvēt jostu/as būs vēl grūtāk nekā iegūt. Bet tu jau pats zini.

     [+] [-]

, 2017-04-02 03:18, pirms 7 gadiem
Serbi nekad nav bijuši labi bokseri , neliels izņēmums Muamers Hukičs.
Slēpts komentārs: shineon

     [+] [-]

, 2017-04-02 03:27, pirms 7 gadiem
kur tad pazuduši tie iepriekšējie bļauri,ka Huks ir klasi augstāks un t.t....nožēlojamie
ja neticiet sev,tad vismaz uzticieties tiem,kuri var...
par Mairi,par Uzvaru,par STIPRU Latviju!

  -1 [+] [-]

, 2017-04-02 03:35, pirms 7 gadiem
artenio rakstīja: kur tad pazuduši tie iepriekšējie bļauri,ka Huks ir klasi augstāks un t.t....nožēlojamie
ja neticiet sev,tad vismaz uzticieties tiem,kuri var...
par Mairi,par Uzvaru,par STIPRU Latviju!
Kad jau iemācīsies pēc komatiem atstarpes likt?

  -3 [+] [-]

, 2017-04-02 03:36, pirms 7 gadiem
Ortenzijs rakstīja: Serbi nekad nav bijuši labi bokseri , neliels izņēmums Muamers Hukičs.
Tik nelies izņēmums ka viņš ir bosnietis

     [+] [-]

, 2017-04-02 04:20, pirms 7 gadiem
Latvijas sporta leģenda!

  -3 [+] [-]

, 2017-04-02 04:20, pirms 7 gadiem
Jūs spējat iedomāties, mums ir pasaules čempions!?

     [+] [-]

, 2017-04-02 04:37, pirms 7 gadiem
Saxsons ar brigādi var būt nākamie, pēc soču trases nojaukšanas, tie pa krūmiem šodien,bet gan jau izdzenāsim. Briedis uzvarēja kruīzā ar 18+ apsveikums leģendai.

     [+] [-]

, 2017-04-02 04:41, pirms 7 gadiem
Jācer,ka tagad putina roklaiža Drosts uz Lv atbrauks pa galvu dabūt.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 07:34, pirms 7 gadiem
Daudz, kas nebija kā teica pirms cīņas, pirmkārt, Huks pat ļoti labi kājās turējās visus 12 raundus un neviens šamo nedauzīja dikti vairāk pēc sestā kā pirms.

Otra lieta, ko teica, ka mums galvenais savu izpildīt un nav nozīmes ko Huks tur dara, bet Huks bija pētīts labi un Briedis boksēja precīzi pēc plāna.

Trešā lieta, ka abi kā lielu sitienu turētēji, tika gaidīts kāds knock-out, nesagaidīja.

Ceturtā, Maira izredzes viszemāk kotējās pēc 12 rauda pa punktiem, vismaz kā spieda un toto kofs arī par to liecināja.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 07:44, pirms 7 gadiem
Bez tam, kas liekas savādāk kā daudziem, šī uzvara nebija nepavisam viegla, ļoti daudz spēka prasīja, lai neitralizētu Huka uzbrukumu (kurš tikai tāpēc izskatījās sūdīgs) un tikt galā ar visiem tiem pakauša sitieniem (kur tiesnesis mazāk aizrādīja vācietim, kā Briedim) + spiediens aizvadot sev tik svarīgu cīņu, kur Hukam tā ir tikai kārtējā.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 08:32, pirms 7 gadiem
Šitas autors nav nopietns, cīņā ne reizi nešķita, ka varētu būt lūziens vai kaut kādas šances Hukam, kam redze dota? neraksti vairs.

     [+] [-]

, 2017-04-02 08:39, pirms 7 gadiem
Dēļ netrīra puika arī noturējās. Mairis ir amata koks...

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 08:47, pirms 7 gadiem
Mairis malacis. Apgalvodams, ka uz Knock-out nespiedīs, arī bija patiess - Briedis tik tiešām bija piesardzīgs. Prieks, ka nebaidījās atbildēt uz Huka sitieniem pa pakausi - beigās jau Huks tos pašus sitienus dabūja arī atpakaļ.

  +5 [+] [-]

, 2017-04-02 08:51, pirms 7 gadiem
shineon rakstīja: Nē Tu esi pamuļkis. Es secinu faktu. Un mani neviens vel nav drāzis. Un man intelekts ir acīm redzami augstāks par Tavu. Latvijā cilvēki vairāk baidās nevis prasa palidzibu policijai. Vai tā ir jabūt? Nē. Jo menti izmanto savas varas prasmas visur.. ai ko iedziļinaties korumpētā valsti. Un Mairim ir sakars ar to, ka viņš ciena un sevi ir atdevis tai speciālai vienibai ( sauksim to par policiju).. un acīmredzot spics bokseris, bet ņehuja neredz, kas notiek. Kas vēl ko paskaidrot?
Izklausās, ka Tev ir auKstākā izglītība jā

  -3 [+] [-]

, 2017-04-02 09:07, pirms 7 gadiem
Рэпер Сява rakstīja: Jūs spējat iedomāties, mums ir pasaules čempions!?
Jā, pasaules čempions, sporta veidā kurā vienlaikus tādi čempioni ior ap 6k

     [+] [-]

, 2017-04-02 09:22, pirms 7 gadiem
Paldies, Mairi par uzvaru !!!! Tu esi 2017.gada labakais Latvijas sportists !! Visu cieņu par tādu jāsaka -varonību !!!!!

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 09:22, pirms 7 gadiem
shineon rakstīja: Ir respekts un cieņa pret Mairi puis. Tas ko Mairis ir sasniedzis.. Latvijas lepnums un varonis. Cepures visas nost.
Ļoti cienu to. Bet.... tikai žēl, ka vinš ments. Savādak butu normāls čalis. Sorry, bet menti smird. Un ļoti. Ceru ka saproti.
Tāds tipisks deviņdesmito ģerevņas autoritātes bazars,kurā pagastā valdi,un karinies ar MB190?

  -2 [+] [-]

, 2017-04-02 09:29, pirms 7 gadiem
Protams vius cieņu un unikāls sasniegums... bet pirms visi kā traki jūsmo iesaku papētīt boksa federāciju shēmu .... cik tādi čempioni vispār ir utt.
Nezinu man ''skiet bokss ir viens no nesakārtotākajiem sporta veidiem pasaulē.. neskaitāmas federācijas, vēl neskaitāmāki čempiona tituli ... vienu laiku atpakaļ jau bija raksts vien';a portālā, ja nemaldos vienlaikus pasaulē ir pie 6k čempioni boksā... nu sviests....

     [+] [-]

, 2017-04-02 09:31, pirms 7 gadiem
Un tādēļ neviens nekad tā 100% sevi nevar nemaz nosaukt par labāko vai īstu pasaules čempionu....

     [+] [-]

, 2017-04-02 09:45, pirms 7 gadiem
Trakais bobis rakstīja: Un tādēļ neviens nekad tā 100% sevi nevar nemaz nosaukt par labāko vai īstu pasaules čempionu....
Davaj, atrod sarakstu ar 100 pašreizējajiem čempioniem? Vari, jeb tikai kārtējais pļūtītājs?

  -2 [+] [-]

, 2017-04-02 09:51, pirms 7 gadiem
Briedi par ģenerāli. Sasita lupatās to Semīru Gerkānu!

  +4 [+] [-]

, 2017-04-02 09:51, pirms 7 gadiem
smaga smaga cīņa, bet tādu es to arī biju gaidījis. malači tautieši kuri atbalstīja, viņu atbalsts bija vērā ņemams. Ļoti liels panākums Latvijai, paldies Mairim, cepuri nost viņa priekšā

     [+] [-]

, 2017-04-02 09:51, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Davaj, atrod sarakstu ar 100 pašreizējajiem čempioniem? Vari, jeb tikai kārtējais pļūtītājs?
tu muļķis esi? trakais bobis pareizi uzrakstīja, bet tev ar lasīšanu švaki

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 09:53, pirms 7 gadiem
Malacis Mairis. Čempions!

     [+] [-]

, 2017-04-02 09:57, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Davaj, atrod sarakstu ar 100 pašreizējajiem čempioniem? Vari, jeb tikai kārtējais pļūtītājs?
iemet goglē cik boksā ir federācijas un cik kaytrā no tām ir svara kategorijas un piepluso vēl goda čempionus utt.... Reiz jau delfos bija izmeļoss raksts par boksa struktūru... kopsumā ir ap 6k čempionu.. pašam Briedim ja nemaldos tagad ir 5 vai pat 6 čempiona tituli..

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:00, pirms 7 gadiem
Provizoriski cik lielu kāpostu Briedis ar šo izcēla? Nerunājot par potenciālo nākotnes kāpostu, ko šis pasāciens pavēra

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 10:04, pirms 7 gadiem
Izlasīju citā portālā Briedim ribu lauza cīņas beigās un viņš ir slimnīcā. Nez kapēc šeit nav tādas info.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 10:08, pirms 7 gadiem
chupa86 rakstīja: Izlasīju citā portālā Briedim ribu lauza cīņas beigās un viņš ir slimnīcā. Nez kapēc šeit nav tādas info.
mums vispār nav nekādas intervijas. SC skaitās

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 10:08, pirms 7 gadiem
fall in love rakstīja: Provizoriski cik lielu kāpostu Briedis ar šo izcēla? Nerunājot par potenciālo nākotnes kāpostu, ko šis pasāciens pavēra
Nedomāju,ka stipri daudz,bet josta paver labas iespējas nākotnē

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:11, pirms 7 gadiem
Kur var atk'artojumu redz'et?

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:15, pirms 7 gadiem
IWLFQu2 rakstīja: Kur var atk'artojumu redz'et?
Бокс. Марко Хук - Майрис Бриедис (эфир...

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 10:19, pirms 7 gadiem
WreckLV rakstīja: Davaj, atrod sarakstu ar 100 pašreizējajiem čempioniem? Vari, jeb tikai kārtējais pļūtītājs?
Wikpedia protams nav tas labākais no avotiem NE TUVU, bet... uzskatei jau derēs.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_...

Un vispār es brīnos, ja kaut nedaudz, kaut ar vienu aci boksam pa reizei paseko... kā var nezināt, ka šajā sporta veidā ir tā atbaidošā sistēma ar miljons un vienu federāciju un jostu versijām???

Ja par kaut ko nedaudz interesējies, kaut ko tā kā vajadzētu arī vispirms tā kā zināt...

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:24, pirms 7 gadiem
Trakais bobis rakstīja: Protams vius cieņu un unikāls sasniegums... bet pirms visi kā traki jūsmo iesaku papētīt boksa federāciju shēmu .... cik tādi čempioni vispār ir utt.
Nezinu man ''skiet bokss ir viens no nesakārtotākajiem sporta veidiem pasaulē.. neskaitāmas federācijas, vēl neskaitāmāki čempiona tituli ... vienu laiku atpakaļ jau bija raksts vien';a portālā, ja nemaldos vienlaikus pasaulē ir pie 6k čempioni boksā... nu sviests....
Man arī ir josta BWRBWRNTWBO kategorijā jau kopš 2007. gada. Nācās uzvarēt kaķi, bet tas nekas - josta ir !

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:25, pirms 7 gadiem
chupa86 rakstīja: Izlasīju citā portālā Briedim ribu lauza cīņas beigās un viņš ir slimnīcā. Nez kapēc šeit nav tādas info.
Kurā portālā? linku studijā.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 10:25, pirms 7 gadiem
Trakais bobis rakstīja: iemet goglē cik boksā ir federācijas un cik kaytrā no tām ir svara kategorijas un piepluso vēl goda čempionus utt.... Reiz jau delfos bija izmeļoss raksts par boksa struktūru... kopsumā ir ap 6k čempionu.. pašam Briedim ja nemaldos tagad ir 5 vai pat 6 čempiona tituli..
Boksā ir absurda situācija ar tam entajām organizācijām, par to nav šaubu, bet nedaudz komiski, ka uz to norāda "sakārtotās" svarcelšanas pārstāvis, varbūt kļūdos, bet šķiet, jums tur neiet īpaši labāk lai vai kā, konkrēti šī organizācija, kurā Mairis kļuva par čempionu, ir vecākā un prestižākā, un pielīdzināt visu ento organizāciju nozīmību vienai var vai nu pilnīgs auns, vai arī tīši tendeciozs cilvēks. Kas esi Tu Bobi?

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 10:26, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Galvenais ir apmeklējums šai vikipēdijas lapai un tas ir 800t- 3 mēnešos, kas ir ļoti labs rādītājs(pasaules sportā).
Ak Dievs... es saprotu, ka Tu ar to Wikipedia strādā un tā... bet dažbrīd sāk apnikt tā uzmācošā wikipedia popularizēšana no Tavas puses.

Tā IR UN PALIEK brīvās piekļuves, brīvi rediģējamā interneta UZSKATES enciklopēdija, kas NEKAD nevar būt uzskatāma par pilnīgi drošu informācijas avotu (NAV izmantojama kā atsauce) un kuru nekad nedrīkst izmantot pētījumos, zinātniskos darbos, utt.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 10:28, pirms 7 gadiem
Malacis BRIEDIS! Lepnums un prieks! Pamats priecāties, priecāties un priecāties!
p.s. Tā kā neesmu tik liels boksa zinātājs, kas Briedim notiek tālāk? Cīnās par citām jostām no visām četrām?

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:28, pirms 7 gadiem
Briedis Making History for Latvia, nu tagad jāsāk kā Klichko sargāt titulu uz 6 gadiem

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:29, pirms 7 gadiem
vf rakstīja: Briedis Making History for Latvia, nu tagad jāsāk kā Klichko sargāt titulu uz 6 gadiem
Drīzāk jāiet all in un jāķļūst par absolūto čempionu šitajā svarā

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 10:31, pirms 7 gadiem

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:32, pirms 7 gadiem
Mairim jāielido šodien 17.25 ar Varšavas reisu!!!
Pēc cīņas bijušas asas sāpes paribē un braukuši uz slimnīcu pārbaudīties. Par rezultātiem pagaidām neesmu lasījis.

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:32, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: Nedomāju,ka stipri daudz,bet josta paver labas iespējas nākotnē
Es domāju, ka vismaz 100k jau nu vajadzētu būt.

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:32, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Boksā ir absurda situācija ar tam entajām organizācijām, par to nav šaubu, bet nedaudz komiski, ka uz to norāda "sakārtotās" svarcelšanas pārstāvis, varbūt kļūdos, bet šķiet, jums tur neiet īpaši labāk lai vai kā, konkrēti šī organizācija, kurā Mairis kļuva par čempionu, ir vecākā un prestižākā, un pielīdzināt visu ento organizāciju nozīmību vienai var vai nu pilnīgs auns, vai arī tīši tendeciozs cilvēks. Kas esi Tu Bobi?
Kļūdies, powerliftingā lai gan ar;ī ir nesakārtotība bet ne tik traka. Tas vien ka powerliftingā oficiālā federācija ir tikai 1 .. nevis kā boksā veselas 4 ... un pseidofederāciajs ir daudz mazāk nekā boksā.. un liftungā nav kā boksā ka var izvēl;ēytie scīnies vai nē, ja neietrodies uz sacensībām čempions tu nekādi nevari būt nevis kautkāds tur goda čempiopns un plātīties vai gribi vai negribi c;in;īties... liftingā neviens nemāžosies ja negribi nestart;e un viss....

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:33, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Tu saki, ka nezini vai tas ir labākais avots. Šādiem vikipēdijas rakstiem ir desmitiem citu avotu(dažādām valodām).
Nesakrīt vienā valodā, tad sakrīt 3,4 valodā, ja ir izveidots!
Tev ir krampis uz pārdošanu. Tas gan fakts

Labi, beidzam par to Vikipēdiju.

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:33, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Es domāju, ka vismaz 100k jau nu vajadzētu būt.
300-400 vismaz
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:34, pirms 7 gadiem
zigmārs112 rakstīja: 300-400 vismaz
Sadalīs uz galviņām un pašam paliks laba nauda.

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:35, pirms 7 gadiem
Bambareska rakstīja: Kurā portālā? linku studijā.
La.lv bija raksts.

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:36, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Tu saki, ka nezini vai tas ir labākais avots. Šādiem vikipēdijas rakstiem ir desmitiem citu avotu(dažādām valodām).
Nesakrīt vienā valodā, tad sakrīt 3,4 valodā, ja ir izveidots!

Piemēram vikipēdijas raksti par Latviju ir vairāk par 200 valodām un izmantoti tūkstošiem avotu!

Gribi teikt, ka man jāuzticas kādai avīzei, vai interneta rakstiem, kur ir 1 avots un tas pats nepilnīgs?
Vienkārši palasi, kāpēc Wikipedia nekur pasaulē netiek un netiks uzskatīts par pētniecībā izmantojamu resursu. Savādāk gari būs jāskaidro.

Pat Chelsea fc latviskajā wikipedia rakstā būs vēl palikušas kaut kādas manas pēdas rediģēšanas vēsturē. Un tad nu... ej lūdzu zīlē, cik tendenciozi, vai netendenciozi es rakstīju to, ko rakstīju.

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:37, pirms 7 gadiem
flipsider rakstīja: Tu saki, ka nezini vai tas ir labākais avots. Šādiem vikipēdijas rakstiem ir desmitiem citu avotu(dažādām valodām).
Nesakrīt vienā valodā, tad sakrīt 3,4 valodā, ja ir izveidots!

Piemēram vikipēdijas raksti par Latviju ir vairāk par 200 valodām un izmantoti tūkstošiem avotu!

Gribi teikt, ka man jāuzticas kādai avīzei, vai interneta rakstiem, kur ir 1 avots un tas pats nepilnīgs?
Ne jau es esmu tas, ar kuru Tev jāstrīdās, bet gan ar visu zinātnisko un publicistisko PASAULI
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:38, pirms 7 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Lai atbrauc puisis uz Kārsavu pie kārtīgiem lauku puikām paboksēties, jo īpaši vasarās zaļumballēs, ja cirtīs kanti vietējām žubītēm
Un Carnikavu Tu gribēji teikt, UTE
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 10:39, pirms 7 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Lai atbrauc puisis uz Kārsavu pie kārtīgiem lauku puikām paboksēties, jo īpaši vasarās zaļumballēs, ja cirtīs kanti vietējām žubītēm
Kārsavu )) tu kverpli tur vispār esi bijis? 1 vesko veikals uz visu ciemu vai kā tur bij. Un netālu Malnavas koledža ar wanabē drunken māsteriem. Tur vēl tagad visi ar sapuvušiem 2 golfiem tēlo no sevis Torreto ))
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:40, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Boksā ir absurda situācija ar tam entajām organizācijām, par to nav šaubu, bet nedaudz komiski, ka uz to norāda "sakārtotās" svarcelšanas pārstāvis, varbūt kļūdos, bet šķiet, jums tur neiet īpaši labāk lai vai kā, konkrēti šī organizācija, kurā Mairis kļuva par čempionu, ir vecākā un prestižākā, un pielīdzināt visu ento organizāciju nozīmību vienai var vai nu pilnīgs auns, vai arī tīši tendeciozs cilvēks. Kas esi Tu Bobi?
Jā no vienas puses tā ir ar to bardaku. Bet, ja cilvēks kaut cik grib iebraukt sistēmā un pauris kaut nedaudz filtrē, tad nav tik traki. Ir pārskatāmi reitingi un rangi.Svara kategorijas ir vajadzīgas, jo dzīvē nenotiek kā filmās, 70 kg čali nevar laist pret 110kg muskuļu veci. Ja nedaudz paseko līdzi, diezgan ātri var saprast kuras organīzācijas un jostas ir prestižākās.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:42, pirms 7 gadiem
Robijs Huds rakstīja: chelsea smird!
Mana mamma stiprāka par Tavu tēti

Nu baigi iedūri man sirsniņā Jampampiņš.

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:44, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: vesko tur toch nav!!! tops skiet bija, ar 1x esu bijs
tops jaa. Vesko bija citā miestā. Nu es tur biju,kad vienu paziņu no Malnavas koledžas savācu. Sen tas bij
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:47, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: es par taadas koledzas esamiibu pirmo reiz dzirdu
automehāniķus un lauksaimniekus gatavoja. Priekš laukiem pavisam neslikta koledža
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:54, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: vispar man bija sapnis ka briedis nakamo ciinu jau norunajis pirms jaaniem!!! redzes kaa mana sievishkaa intuicija soreiz nostradas
lai salauzto ribu apārstē un piķi patērē

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:54, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: Man 118kg, cik tev??? javienado svara kategorijas
uz kādu augumu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:54, pirms 7 gadiem
Man tagad ir jautājums tiem Latvijas izlases faniem, kuri uzskata, ka hokejistiem par spēlēšanu izlasē nav jāmaksā, jo tas ir gods pārstāvēt Latviju, un naudu saņem klubā!
Vai Mairim par šo cīņu ir jāmaksā, jo tas tak gods pārstāvēt Latviju? ...un algu tak Mairis saņem savā policijas klubā..

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:54, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: Man 118kg, cik tev??? javienado svara kategorijas
Pievienojos... uz kādu augumu Tev 118?

  +2 [+] [-]

, 2017-04-02 10:55, pirms 7 gadiem
shineon rakstīja: Nē Tu esi pamuļkis. Es secinu faktu. Un mani neviens vel nav drāzis. Un man intelekts ir acīm redzami augstāks par Tavu. Latvijā cilvēki vairāk baidās nevis prasa palidzibu policijai. Vai tā ir jabūt? Nē. Jo menti izmanto savas varas prasmas visur.. ai ko iedziļinaties korumpētā valsti. Un Mairim ir sakars ar to, ka viņš ciena un sevi ir atdevis tai speciālai vienibai ( sauksim to par policiju).. un acīmredzot spics bokseris, bet ņehuja neredz, kas notiek. Kas vēl ko paskaidrot?
tu debils vai kā?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:56, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: sakuma salidzinasim svaru, tad runasim par augumu. neputne saka ka izmeram nav noziimes
nu man mima kassi. Man ir 103 uz 1.87
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 10:59, pirms 7 gadiem
dakots rakstīja: Man tagad ir jautājums tiem Latvijas izlases faniem, kuri uzskata, ka hokejistiem par spēlēšanu izlasē nav jāmaksā, jo tas ir gods pārstāvēt Latviju, un naudu saņem klubā!
Vai Mairim par šo cīņu ir jāmaksā, jo tas tak gods pārstāvēt Latviju? ...un algu tak Mairis saņem savā policijas klubā..
Mairim neviens no valsts neko nemaksās. Pat prēmijas nekādas nebūs. Mūsu kepkām par A grupas saglabāšanu kā parasti iedos prēmijas

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:00, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: +16 no auguma. Nuu vispareji lkm par daudz, BET ja esi kkads kachalkas gorilla, tad pat loti optimaali
nē,pleci plati. a tā svaru zāle redzēta nav sen. Un par daudz ir tad kad ir 120-130-140-150 uz augsu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:01, pirms 7 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: A ka a aizstavesanu? Cik sapratu vakar Duradola ar kaut kadu krievu sitās par iespeju cinities ar Mairi....
Lol.Viņiem cīņa ir 20 maijā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:02, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: ja kads boxeris ari izcels kaadu starptautisko sanems preemiju. Boksaa tak ir OS,universiaades, visadi starptautiskie sabraukuma machi. Shitas box ir komerc, tapec tur murgot par kkadam valsts premijam var tikai tups penzonaars
Bokss savā ziņā ir unikāls. Tenisā ir Deivisa kauss, OS(amatieri, profesionāļi), bet boksā(tikai amatieri un OS. u.c.).
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:03, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: nu neticu ka tev nav vispar speka
gan jau sava riepas kaartina un taa ir!! Bet tas jau norm
nu kas tava izpratnē ir spēks? 3x pacelt stieni līdz jostai vai visu dienu gruzīt kartupeļu 50kg maisus piekabē
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:06, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: es par fat runaaju. +16, kkas jau bish ir!!!
nu man nav tā,ka riepa pa visu kunģi. ir biški,bet tas liekais svars ir pa visu augumu,kājās ar. zinu citiem ir tā,ka kājas kā skali,a vēders kā 9 mēnesī
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:10, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: es par fat runaaju. +16, kkas jau bish ir!!!
Ja vien Tu neesi tik tiešām smagatlētiska persona/sprinteris/basketbolists/hokejists, nu tad viss, kas ir ap tiem 28,29 un uz augšu ir nekas cits kā resnums.
https://www.nhlbi.nih.gov/health/ed...

Var jau izstiepties un sarauties, un melot sev.
Es vienmēr esmu nodarbojies, praktiski, tikai ar fubolu un man šis cipars vienmēr staigājis starp 21 un 23 aptuveni.
Ja esi smagatlēts, tad jā... būs tie 28+. Bet nu HMB... neesi jau Tu smagatlēts, visu cieņu
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 11:10, pirms 7 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Varbut ari tur tadi ir entie spota vedi, bet es saku, ka ta nevajadzetu but!!!!
tak vienalga-profs vai amatieris,galvenais,lai sporta veids ir SKATĀMS!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 11:15, pirms 7 gadiem
arch122 rakstīja: Jā no vienas puses tā ir ar to bardaku. Bet, ja cilvēks kaut cik grib iebraukt sistēmā un pauris kaut nedaudz filtrē, tad nav tik traki. Ir pārskatāmi reitingi un rangi.Svara kategorijas ir vajadzīgas, jo dzīvē nenotiek kā filmās, 70 kg čali nevar laist pret 110kg muskuļu veci. Ja nedaudz paseko līdzi, diezgan ātri var saprast kuras organīzācijas un jostas ir prestižākās.
Par to jau tas stāsts, bardaks ir, to neviens neapstrīd, bet te atnāks viens Bobis un tendenciozi cenšas noniecināt Maira panākumu, pielīdzinot to katrai sētas boka cīņai. Bet ir novērots, ka Bobis ir Traks, tā ka varbūt tan nav jēgas pievērst pārāk lielu uzmanību
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:17, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: Bet tie %, svars un kkadas proporcijas pa lielam tik vechiem strada. Sievietem vispar saka ka nav jeegas petit ne tos fat %, ne svaru ne kadus citus ciparus, BET jaskatas tik spogulii

Viena otra ar 30% buus lielaka sexula par itkaa izcilam proporcijam esoshu 15% madaamu, taa vot!!!
Man uz vedera bik riepiņa.
Kā Tu % vari izrēķināt?

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:17, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Ja vien Tu neesi tik tiešām smagatlētiska persona/sprinteris/basketbolists/hokejists, nu tad viss, kas ir ap tiem 28,29 un uz augšu ir nekas cits kā resnums.
https://www.nhlbi.nih.gov/health/ed...

Var jau izstiepties un sarauties, un melot sev.
Es vienmēr esmu nodarbojies, praktiski, tikai ar fubolu un man šis cipars vienmēr staigājis starp 21 un 23 aptuveni.
Ja esi smagatlēts, tad jā... būs tie 28+. Bet nu HMB... neesi jau Tu smagatlēts, visu cieņu
man liekas,ka visi kā pasisti ir ar tiem masas indeksiem un suškām. A realitāte ir tāda,ka ieejot kafē redzi kā zēni 100+ kg stumj pusdienās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:19, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: norm, bet redz zigmarinam sanak kipa resnis peec cipara, a mosh pa dzivi taa nepateiksi
es ja būtu 87kg uz savu augumu tad no malas cilvēki teiktu,ka es kalstu ārā vai slimoju
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:20, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: 15-17 ir tas ko iesaka, atleetiskuma un veseliibas piikis!!! Bet nu jaa, parastam pacanam uz 30 jau bus tie 20+

a kur tu precizi noteici savu %???
Tajā linkā tak var ierakstīt savu garumu un svaru (ņem metrisko nevis standarta sadaļu, ja vieglāk) un izrēķināt.

Bet BMI nestrādā uz smagatlētiem ar īpašu palielinātu muskuļu masu. Jo vienmēr būsi pie it kā palielināta svara.
Ja vien tiešām neesi džeks, kurš katru dienu svaru zālē svīst, nu tad... BMI uz Tevi attiecas gan.

Un vispār... nav jau arī tā, ka sumo cīkstoņi, spēkavīri, smagsvari svarcēlāji utt. nebūtu resni. Lai viņi man piedod, bet nu ir viņi resni.
Spēks ir viens. Bet melošana sev par to, esi vai neesi tukls, tas ir kas pavisam cits.
Tāpat skelets vecudienās Tev par to melošanu sev atriebsies. Ja vien neesi vidējo izmēru smagatlēts, kuram būs tie BMI 28+.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:21, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: tas kalchis raada 27. kipa overweight
Domā pa daudz?
NU mērķis ir kkadi 87 kg.

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:21, pirms 7 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Ierunajas Porzingis ibio
Porzingis manuprāt rij par trijiem,bet īpaši plusā viņam neiet

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:22, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Domā pa daudz?
NU mērķis ir kkadi 87 kg.
Tak vienkārši jau svaru ir nomest. kas liedz mēģināt,principā pat sportot nevajag
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:25, pirms 7 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Lai Briedis pamēģina pret Jablonski, Mirastiju vai Artjuhinu, tie vīri bez jūtām sitās.
Kambala jau arī kko boksējās, kad bija dsq. Tik piemirsies kā šim gāja.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 11:26, pirms 7 gadiem
Robijs Huds rakstīja: Lai Briedis pamēģina pret Jablonski, Mirastiju vai Artjuhinu, tie vīri bez jūtām sitās.
Nokautēs jebkuru no viņiem pat bokseris no 100 saraksta. Kur nu pasaules čempions
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:28, pirms 7 gadiem
kapec naw info par to ka briedis ir guvis traumu un bija vai vel ir slimniicaa

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:28, pirms 7 gadiem
Vai vēl kāds atceras kā Mairis 2010.gadā izsita visus sūdus ārā no Kristapa Zīles iekš K1?

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:28, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: artjuhins pat uz ledus muuk no taffiem
Vot Hara varētu normāli boksēties.
2m augums. Tik vecs jau.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:31, pirms 7 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Ar svaru 116 , tu maz zini kadi tevaini vinam preti naktu?
Kļičko, Hejs, Fjurijs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:31, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Kļičko, Hejs, Fjurijs.
Heju jau var rakstīt nost. Nevajadzēja viņam atgriezties
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:32, pirms 7 gadiem
visi tik bliez bazaru... bet nevienam brieza trauma neintresee
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:34, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tajā linkā tak var ierakstīt savu garumu un svaru (ņem metrisko nevis standarta sadaļu, ja vieglāk) un izrēķināt.

Bet BMI nestrādā uz smagatlētiem ar īpašu palielinātu muskuļu masu. Jo vienmēr būsi pie it kā palielināta svara.
Ja vien tiešām neesi džeks, kurš katru dienu svaru zālē svīst, nu tad... BMI uz Tevi attiecas gan.

Un vispār... nav jau arī tā, ka sumo cīkstoņi, spēkavīri, smagsvari svarcēlāji utt. nebūtu resni. Lai viņi man piedod, bet nu ir viņi resni.
Spēks ir viens. Bet melošana sev par to, esi vai neesi tukls, tas ir kas pavisam cits.
Tāpat skelets vecudienās Tev par to melošanu sev atriebsies. Ja vien neesi vidējo izmēru smagatlēts, kuram būs tie BMI 28+.
Nu, uz tiem indeksiem toč pārāk koncentrēties nevajag, katram tomēr citādāka tā uzbūve. Svarīgi ir, lai ir proporcionāli, ja ir speķis (kas starpcitu, normas robežās nav pilnīgi nekas slikts), tad pretī arī muskuļi. Ja būsi fiziski spēcigs ar labu kardio, tad tādi + 10-15kg uz to it kā ideālo auguma- svara proporciju vispār nekas nebūs. Daudz trakāk ir, ja ir - 10-15..

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:34, pirms 7 gadiem
mmem rakstīja: visi tik bliez bazaru... bet nevienam brieza trauma neintresee
Nekāda jaunākā info jau par to nav.
Tas, ka ir kādas problēmas, jau pēc cīņas bija skaidrs.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 11:37, pirms 7 gadiem
Nekāda lūzuma @BriedisMairis nav, tikai saspiests nervs starp ribām, saka treneris. Jau drīzumā intervija ar Sandi Kleinu @Sportacentrs

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:37, pirms 7 gadiem
nu nu pec ciinjam pie brieza bij aarsti un pat filmet nellaava bet vareja dzirdeet ka iet runa pa vederu vai muguru un mairis praktiski nekustiigs bij pat tupeles pats novikt nevareeja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:43, pirms 7 gadiem
ew a kas ar Ģenerāļa tviteri? aizvēra?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:46, pirms 7 gadiem
Apsveicu pie viena a hulijs ar overu, cerams esemesku atdevi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2017-04-02 11:56, pirms 7 gadiem
fire rakstīja: Nevarēja saprast, tas bija boks, vai divu mīļoto mīlināšanās, 70% cīņas maigojās, sviests ne boks.
Zinu ka daudziem tas nepatīk ko Tu uzrakstīji, bet tā ir patiesība. Priekš šīs svara kategorijas šādi aizvadīta cīņa nebija tas baudāmākais pasākums.
Šeit komentāros kārtējo reizi var pārliecināties, kā komentārus rakstošie ietekmējas no cīņas komentētājiem TV. Tāda sajūta, ka daudzi pirmo reizi skatījās boksu TV. Huks neaizvadīja rupjāku cīņu kā vairums smagā svara bokseru.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 11:57, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu man svars ir 91.5kg uz 184 cm.
Ej skriet živai! 20g vecumā tas ir par daudz.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:59, pirms 7 gadiem
kaads var iedot linku kur var noskatiities atkartojuma sho cinju?paldies
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 11:59, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ej skriet živai! 20g vecumā tas ir par daudz.
Neskrienu. Riteni minu.
Līdz vasarai viss būs ok.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:01, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: cik tev dziivsvars un uz kaadu augum?
188cm- 90-92kg
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:02, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Neskrienu. Riteni minu.
Līdz vasarai viss būs ok.
Ritenis ir priekš bābām. Nopērc 40kg cementa maisu un padiņā skraidi augšā un lejā pa trepēm.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:03, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: to jau tu teici pirms kkada gada vai pat 2
Fantāzija Tev strādā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:04, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Fantāzija Tev strādā.
Man ar kaut kā aizķēries, ka tev 5g vecums nemainās. Tā kā Simpsonu varoņiem.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:04, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ritenis ir priekš bābām. Nopērc 40kg cementa maisu un padiņā skraidi augšā un lejā pa trepēm.
Tici vai nē, bet viss efektīvākais veids ir dienā ātrā tempā noiet vismaz 10 km. ar kājām, vai arī vismaz 45 minūtes katru dienu ļoti ātrā tempā noiet kādu nenoteiktu attālumu cik šajās minūtēs katrs var noiet, jo soļu garums cilvēkiem mēdz atšķirties.
Panākumi garantēti.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:05, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Ritenis ir priekš bābām. Nopērc 40kg cementa maisu un padiņā skraidi augšā un lejā pa trepēm.
Nu, ja vienā reizē ar riteni braucu vidēji 40-45 km normālā tempā, tad nemaz tik viegli tas nav.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:06, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Man ar kaut kā aizķēries, ka tev 5g vecums nemainās. Tā kā Simpsonu varoņiem.
Tu palasi manu komentus pirms 4 gadiem. Es totāli trolloju.
Tapec jau ir tie 11 brīdinājumi.
Nez vai 20 gadigs cilvēks to darītu.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:07, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tici vai nē, bet viss efektīvākais veids ir dienā ātrā tempā noiet vismaz 10 km. ar kājām, vai arī vismaz 45 minūtes katru dienu ļoti ātrā tempā noiet kādu nenoteiktu attālumu cik šajās minūtēs katrs var noiet, jo soļu garums cilvēkiem mēdz atšķirties.
Panākumi garantēti.
Ar 10km ir par maz.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:09, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tici vai nē, bet viss efektīvākais veids ir dienā ātrā tempā noiet vismaz 10 km. ar kājām, vai arī vismaz 45 minūtes katru dienu ļoti ātrā tempā noiet kādu nenoteiktu attālumu cik šajās minūtēs katrs var noiet, jo soļu garums cilvēkiem mēdz atšķirties.
Panākumi garantēti.
Tā tas nav galīgi. Staigāt vari kamēr slikti paliek, bet tauki nedegs. Nu, sirdij jau par labu nāk, tāpēc soļo vien.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:09, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Nu, ja vienā reizē ar riteni braucu vidēji 40-45 km normālā tempā, tad nemaz tik viegli tas nav.
Braucot ar riteni Tu nevarēsi īsti nodarbināt visas muskuļu grupas, bet Saku Koiva ieteiktais variants ir ļoti riskants, jo nepareizi izpildot šo vingrinājumu efekts var pārvērsties nopietnā defektā. Muguru, ceļus un gurnu locītavas var sačakarēt ļoti ātri. Tādus vingrinājumus drīkst darīt tikai un vienīgi ļoti laba speciālista uzraudzībā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:11, pirms 7 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Ar 10km ir par maz.
Nē, es 1,5 gada laikā nodzinu 25 kg.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2017-04-02 12:12, pirms 7 gadiem
Reaali chalim paveicaas, likaas jau ka vienaa briidi Briedis kritiis.
Biju loti parsteigts ka tiesneshi notiesaaja nepelniiti par labu Briedim.
Bet tads jau ir musdienu bokss sportiskie principi netiek ieveeroti.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:15, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Nē, es 1,5 gada laikā nodzinu 25 kg.
Gan jau ēšanu pamainīji. 10km staigāšana maz ko dod.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:16, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Tā tas nav galīgi. Staigāt vari kamēr slikti paliek, bet tauki nedegs. Nu, sirdij jau par labu nāk, tāpēc soļo vien.
Atkārtoju-staigāšana jāveic ļoti ātrā tempā, un nevis vienkārši jāiet.
6 km = 2000 soļi un sadedzinātas 100 kalorijas
1 kg = 7000 kalorijas
Lai zaudētu nedēļā 1 kg svara nepieciešams sadedzināt 1000 kaloriju dienā
20 000 soļi dienā palīdz atbrīvoties no 1 kg svara nedēļā
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:18, pirms 7 gadiem
Svaru nomest caur ūdens un muskuļu zudumu ir ļoti vienkārši. Māksla ir tieši taukus nodedzināt. Kg nav ko skaitīt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:20, pirms 7 gadiem
Malacis, apsveicu

  -1 [+] [-]

, 2017-04-02 12:21, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Gan jau ēšanu pamainīji. 10km staigāšana maz ko dod.
Goda vārds, neko nemainīju savos ēšanas paradumos.
Vienkārši pārvarēju savu slinkumu, gāju lietu, sniegā un galīgi sūdīgos laika apstākļos.
Taisnība, izdarīju vienu lielu kļūdu (tas jau bija pēc svara nomešanas), jo sāku skriet 3-4 km x 2 nedēļa, un sarāvu menisku,kuru iznāca izoperēt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:21, pirms 7 gadiem
Visefektīgākais variants ir uz poda aiziet. Pa 10min kāds zudums!!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:23, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Zinu ka daudziem tas nepatīk ko Tu uzrakstīji, bet tā ir patiesība. Priekš šīs svara kategorijas šādi aizvadīta cīņa nebija tas baudāmākais pasākums.
Šeit komentāros kārtējo reizi var pārliecināties, kā komentārus rakstošie ietekmējas no cīņas komentētājiem TV. Tāda sajūta, ka daudzi pirmo reizi skatījās boksu TV. Huks neaizvadīja rupjāku cīņu kā vairums smagā svara bokseru.
Bla bla bla... Mana svara kategorija ap 50, ja nu sakauju Tevi?

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:23, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja:
ak dievs, lai par ko nestos runas, Bomzis visur pargudrs
Ivars savā elementā, protams- visu par visu ain un vienmēr ir opozīcijā bet par to koivas ieteikto maisa staipīšanu gan es viņam piekrītu, ja to no zila gaisa sāks darīt fiziski nesagatavots pelmenis, kuram nav ne mazākas jausmas kā pareizi to maisu pacelt un nest, nu tur tikai milzīgā veiksmes gadījumā nesabeigski kā minimums muguru.. un uz dzīvi, lai vienmēr butu ko atcerēties
Bet nu, koivam patīk pārmerības, tas ir novērots.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:23, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Visefektīgākais variants ir uz poda aiziet. Pa 10min kāds zudums!!!!
Tikai nesaki, ka Tu tāpat kā govs vai zirgs vienā piegājienā vismaz 1 kg. atstāj podā.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:24, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tikai nesaki, ka Tu tāpat kā govs vai zirgs vienā piegājienā vismaz 1 kg. atstāj podā.
Litru izčurāt no rīta nav nekas īpašs. 1kg

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:25, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Litru izčurāt no rīta nav nekas īpašs. 1kg
Pēc kārtīgas alus dzeršanas tā arī varētu būt.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:33, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Ivars savā elementā, protams- visu par visu ain un vienmēr ir opozīcijā bet par to koivas ieteikto maisa staipīšanu gan es viņam piekrītu, ja to no zila gaisa sāks darīt fiziski nesagatavots pelmenis, kuram nav ne mazākas jausmas kā pareizi to maisu pacelt un nest, nu tur tikai milzīgā veiksmes gadījumā nesabeigski kā minimums muguru.. un uz dzīvi, lai vienmēr butu ko atcerēties
Bet nu, koivam patīk pārmerības, tas ir novērots.
Kur šeit būtu ko uzrakstījis kaut ko tādu,kas būtu kaut kāda opozīcijas pazīme?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:36, pirms 7 gadiem
HMB-UVAZUHA!!! rakstīja: Par Bomzi nekaa jauna, pargudrs pat rakeshu zinatnee butu ja seit taada runa panestos. Paraugushu beernu nav jeegas nemt pieree

Bet jaa, ar smagumiem muguru var atri sabeigt, pat ar nepiemerotu darbu. No taa jauzmanas!
Cik daudz džeku nav sev muguru sabeiguši nepareizi svarus cilājot, nemaz nav vajadzīgs darbs, kur smagumi jācilā. Koivam ar šitiem "ieteikumiem" tomēr vajadzētu būt uzmanīgākam.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:38, pirms 7 gadiem
neputns rakstīja: Cik daudz džeku nav sev muguru sabeiguši nepareizi svarus cilājot, nemaz nav vajadzīgs darbs, kur smagumi jācilā. Koivam ar šitiem "ieteikumiem" tomēr vajadzētu būt uzmanīgākam.
Labi, labi- pareizi sakāt. Nav prāta darbs nesagatavotam cilvēkam pielikt uz sitiena nenormālu slodzi. Aksel, ja tu pērc to maisu, tad paķer arī pie reizes atlētisko jostu mugurai.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:42, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Labi, labi- pareizi sakāt. Nav prāta darbs nesagatavotam cilvēkam pielikt uz sitiena nenormālu slodzi. Aksel, ja tu pērc to maisu, tad paķer arī pie reizes atlētisko jostu mugurai.
Nav tik traki ar mani.
Ir cilāti visādi smagumi. I kartupeļu maisi, i ledusskapji nesti. Neesmu gluži iesācējs.
Bet labāk patreiz palikšu pie velo. Varbūt sākšu skriet.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:44, pirms 7 gadiem
SakuKoivu rakstīja: Labi, labi- pareizi sakāt. Nav prāta darbs nesagatavotam cilvēkam pielikt uz sitiena nenormālu slodzi. Aksel, ja tu pērc to maisu, tad paķer arī pie reizes atlētisko jostu mugurai.
Ar jostu vien līdzēts nebūs, jo šai konkrētā gadījumā ļoti,ļoti liela nozīme ir pareizai vingrinājuma tehnikai.
Tu taču esi dzirdējis cik daudz jauniešu tagad mokās ar stājas problēmām un sāpošām mugurām? Tas viss no tā, ka jau skolas pirmajās klasītēs viņiem bija jāstaipa ar grāmatām piebāztas mugursomas.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:48, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Tici vai nē, bet viss efektīvākais veids ir dienā ātrā tempā noiet vismaz 10 km. ar kājām, vai arī vismaz 45 minūtes katru dienu ļoti ātrā tempā noiet kādu nenoteiktu attālumu cik šajās minūtēs katrs var noiet, jo soļu garums cilvēkiem mēdz atšķirties.
Panākumi garantēti.
Asinsspiediens un sirds jā. Tam staigāšana palīdzēs. Asinsspiediens būs normāls un tā.
Bet ne jau kardio, svars, atlētisms, stamina.

Pat muļķīgi par ko šādu sākt strīdēties.

Es vēl atļaušos par visiem 100% piekrist tiem, kas saka, ka, piemēram, tautas deju (tieši tautas deju) dejošana nodrošinās ka esi tik tiešām sportiski ļoti labi sagatavota persona. Atspole, dragāšana un pat atsevišķi spēka elementi. Pārbaudīts uz savas ādas vienubrīd, nu jau pasen, tika.

Bet staigāšana??? Tikko būs jāsāk skriet, tā var būt tādas pat problēmas kā uz dīvāna būtu gadu sēdējis.
Nav jau smuki, bet nu pašam jau ir gadījies pāris ziemiņas (neviens nav ideāls ) nedaudz aizsēdēties un vēderiņu paaudzēt. Un tad pavasarī, atgriežoties ar džekiem uz futbola laukuma, mirt nost. Ar visu staigāšanu, kura man sanāk diez gan daudz tīri dēļ tā, ka esmu suņu cilvēks.

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:50, pirms 7 gadiem
NAMEJS 9999 rakstīja: Atkārtoju-staigāšana jāveic ļoti ātrā tempā, un nevis vienkārši jāiet.
6 km = 2000 soļi un sadedzinātas 100 kalorijas
1 kg = 7000 kalorijas
Lai zaudētu nedēļā 1 kg svara nepieciešams sadedzināt 1000 kaloriju dienā
20 000 soļi dienā palīdz atbrīvoties no 1 kg svara nedēļā
Ja grib zaudēt 1 kg nedēļā, tad jābūt striktam diētas plānam.

~ 1600 kalorijas dienā, ne vairāk .

     [+] [-]

, 2017-04-02 12:53, pirms 7 gadiem
Mairim pieminekli Doma laukumā!

     [+] [-]

, 2017-04-02 13:20, pirms 7 gadiem
DaMarcus rakstīja: Asinsspiediens un sirds jā. Tam staigāšana palīdzēs. Asinsspiediens būs normāls un tā.
Bet ne jau kardio, svars, atlētisms, stamina.

Pat muļķīgi par ko šādu sākt strīdēties.

Es vēl atļaušos par visiem 100% piekrist tiem, kas saka, ka, piemēram, tautas deju (tieši tautas deju) dejošana nodrošinās ka esi tik tiešām sportiski ļoti labi sagatavota persona. Atspole, dragāšana un pat atsevišķi spēka elementi. Pārbaudīts uz savas ādas vienubrīd, nu jau pasen, tika.

Bet staigāšana??? Tikko būs jāsāk skriet, tā var būt tādas pat problēmas kā uz dīvāna būtu gadu sēdējis.
Nav jau smuki, bet nu pašam jau ir gadījies pāris ziemiņas (neviens nav ideāls ) nedaudz aizsēdēties un vēderiņu paaudzēt. Un tad pavasarī, atgriežoties ar džekiem uz futbola laukuma, mirt nost. Ar visu staigāšanu, kura man sanāk diez gan daudz tīri dēļ tā, ka esmu suņu cilvēks.
Kā saka-katram sava pieredze.
Par skriešanu piekrītu, jo tā bija mana lielākā kļūda, kad iedomājos, ka pēc tik lielu gabalu staigāšanas varu arī mierīgi skriet lielus gabalus. Tāpēc arī menisku sačakarēju.
Vienu gan es aizmirsu uzrakstīt u.t.i., ka cilvēkam ir jābūt labai vielmaiņai, lai cerētu uz pozitīvu rezultātu pēc jebkādām fiziskām aktivitātēm. Ja vielmaiņa ir sačakarēta, tad rezultāts būs minimāls vai pat vispār nebūs.

     [+] [-]

, 2017-04-02 13:23, pirms 7 gadiem
pagaidām vēl internetā nekur full fight nav atrodama?

     [+] [-]

, 2017-04-02 13:29, pirms 7 gadiem
noladets rakstīja: Tā pārraide, priekš miljonu cīņas gan nožēlojama bija, pat pēcspēles komentārus neparādija.
Pa RTL parādīja. Gods kam gods, visi vācieši, ieskairot Huku, atzina, ka Briedis bijs spēcīgāks. Visi bija dikti vīlušies un visu laiku gaidījuši, kad nu Huks sāks sist Briedi, bet viņš tā arī neesot atradis uzvaras atslēgu. Nepatika, ka vācieši pieskaitīja Briedi pie krieviem, jo teica, ka krievi jau tradicionāli esot spēcīgi.

Skatījos un turējām īkšķus kopā ar dēlu, kurš nemaz nav sporta fans, bet tā dzīvoja līdzi, ka teica, juties it kā pats būtu boksējies Brieža vietā. Ļoti priecājos un lepojos, ka mums ir tāds pasaules klases bokseris. Briedis- paraugs visiem, ko var sasniegt ar apzinīgu attieksmi un smagu darbu, un īsts Latvijas patriots. Latvija VAR!

     [+] [-]

, 2017-04-02 13:44, pirms 7 gadiem
fall in love rakstīja: Bez tam, kas liekas savādāk kā daudziem, šī uzvara nebija nepavisam viegla, ļoti daudz spēka prasīja, lai neitralizētu Huka uzbrukumu (kurš tikai tāpēc izskatījās sūdīgs) un tikt galā ar visiem tiem pakauša sitieniem (kur tiesnesis mazāk aizrādīja vācietim, kā Briedim) + spiediens aizvadot sev tik svarīgu cīņu, kur Hukam tā ir tikai kārtējā.
Turklāt uzvara tika izcīnīta pretinieka teritorijā, kas to padara vēl vērtīgāku un saldāku. Briedim bija jābūt galvastiesu pārākam, lai nebūtu nekādu šaubu un manipulāciju ar tiesnešu lēmumiem, un viņš tāds arī bija.

  -1 [+] [-]

, 2017-04-02 13:59, pirms 7 gadiem
otins rakstīja: Turklāt uzvara tika izcīnīta pretinieka teritorijā, kas to padara vēl vērtīgāku un saldāku. Briedim bija jābūt galvastiesu pārākam, lai nebūtu nekādu šaubu un manipulāciju ar tiesnešu lēmumiem, un viņš tāds arī bija.
Doičlande sen vairs nav nekāda pretinieka teritorija, tavai zināšanai Multikulturāla kosmopolitiska politkorekta zeme, īstu Frici tikai norobežotajoss rajonos var sastapt Toleranto kebabu valstība, kuru pat tīrie Vacieši sen kā nepārstāv
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 15:12, pirms 7 gadiem
Super! Skatoties iesvīdu! Ļoti liels prieks, liels malacis!!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-02 16:28, pirms 7 gadiem
Zombijs rakstīja: Par LTV7 pierkritu, kam viniem vajadzeja to visu dailslidosanu, kam ir loti saurs skatitaju loks, bet atvelet naudu boksam, tacu gan jau bija prekinatats, ka uz reklamam naudu neatgus.
Labi , neaiztiksim daiļslidošanu... bet LTV7 sevi pozicionē kā sporta kanālu - tad nu vajadzētu jau prasties rādīt Latvijas sportistu TOP pasākumus.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-02 16:40, pirms 7 gadiem
Pirms cīņas ļoti nāca miegs:-)kad tā sākās sirds dauzījās kā traka, pie sevīm tik teicu...Mairi tik neielaida uz atklātu cīņu, jo tik sitienu turošu pretinieku grūti būs salauzt! Nepameta arī sajūta ,ka Huks ,Mairi kausē un gaida viena sitiena brīdī! Bet mums ir tagad WBC čempis...No mazās,bet sīkstās Latvijas

     [+] [-]

, 2017-04-02 19:03, pirms 7 gadiem
Vienmer boksa cinas pie raksta ir klat,cik kas ko nopelnis.Nu tad, cik Mairi par uzvaru dabuju,bija ta verts vai ari naudas cinas ir tikai prieksa?