Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" izgāž spēles sākumu, taču uzvar un panāk septīto spēli

Jānis Celmiņš

"Warriors" izgāž spēles sākumu, taču uzvar un panāk septīto spēli
Klejs Tompsons
Foto: AP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) čempione Goldensteitas “Warriors” komanda aizadītajā naktī savā laukumā pārspēja Hjūstonas “Rockets” – 115:86. Tādejādi čempioni panāca izlīdzinājumu Rietumu konferences finālsērijā, un nu komandām būs jāaizvada septītā – izšķirošā sērijas spēle.

Pēc piektdien Hjūstonā izcīnītā panākuma “Rockets” pirmo reizi izvirzījās sērijas vadībā (3-2), nostādot “Warriors” viena zaudējuma attālumā no izkrišanas cīņā par titulu. Arī sesto sērijas spēli Ouklendā labāk sāka Hjūstona, pirmo cīņas ceturtdaļu noslēdzot ar 17 punktu pārsvaru (39:22). Cīņas turpinājumā gan mājinieki prata sakārtot aizsardzību, un uzvarot katru no trim atlikušajām ceturtdaļām ar 29:22, 33:16 un graujoši 31:9, svinēja uzvaru visā cīņā – 115:86.

Lielisku maču aizvadīja Klejs Tompsons, kurš realizēja deviņus no 14 trīspunktu metieniem, visā spēlē gūstot 35 punktus. Daudz neatpalika citi “Warriors” līderi. Stefena Karija rēķinā 29 punkti (3p. 5/14), bet Kevins Durents pievienoja 23. Viesu rindās tikmēr neapturams bija Džeimss Hārdens, kurš 40 nospēlēto minūšu laikā no spēles realizēja 14 no 36 metieniem, kā arī astoņus no deviņiem soda metieniem summā gūstot 32 punktus.

Sērijas izšķirošā spēle notiks 28. maijā (pēc Latvijas laika naktī no pirmdienas uz otrdienu). Stīva Kēra padotā “Warriors” vienība šobrīd cīnās par savu ceturto finālu pēc kārtas, bet “Rockets” pēdējo reizi izšķirošajā cīņā par titulu piedalījās pirms 23 gadiem.

Jāatgādina, ka arī Austrumu konferences finālsērijā būs nepieciešama septītā sērijas cīņa. Arī tur rezultāts sērijā ir 3-3 un sērijas septītā cīņa tiks aizvadīta Bostonā. Interesanti, ka šajā sērijā visās spēlēs līdz šim veiksmīgāki bijuši laukuma saimnieki.

Warriors - Rockets 115:86 (22:39, 29:22, 33:16, 31:9), sērijā 3-3

Warriors: Tompsons 35, Karijs 29+5AB+6RP, Durents 23+7AB, Livingstons 6, Jangs 5, Grīns 4+10AB+9RP, Lūnijs 4+7AB, Bels 3, Vests 2, Kuks 2, Pašulija
Rockets: Hārdens 32+7AB+9RP, Gordons 19, Ariza 14, Grīns 11, Takers 6, Kapela 2+15 AB, Džonsons 2, Džeksons, Andersons

  +1 [+] [-]

, 2018-05-27 09:25, pirms 6 gadiem
sakumā daudzi blava ka būs max 4-1 vai 4-2 GSW labā ...

  -3 [+] [-]

, 2018-05-27 09:27, pirms 6 gadiem
Šaubos vai Pols būs spēlētājs 7.spēlē, bet ko var zināt varbūt mediģi paveic brīnumu. Gsw kkā nepārliecina, Roc būtu vairāk pelņījuši

  -1 [+] [-]

, 2018-05-27 09:28, pirms 6 gadiem
Abas konfurences 7 speles,jauki!!!
NHL gandriz taspats konfurences sanaca

  -4 [+] [-]

, 2018-05-27 09:30, pirms 6 gadiem
Raķetes dawaj pa krūmiem. Nākamie čempionu atkal ierij +18 zāği

  -3 [+] [-]

, 2018-05-27 09:35, pirms 6 gadiem
Klejam meņkas šodien, tad viņu nevar apturēt un gsw brauc pāri automātiski. Jauzslavē Grīns un Stefs. Žēl,ka Igijs un cp3 nespēlē.

     [+] [-]

, 2018-05-27 09:45, pirms 6 gadiem
nu ko trešo vai ceturto reizi Cavs-Warriors fināls kā man tas ir apnicīs tik garlaicīgi nekādas intrigas

  +2 [+] [-]

, 2018-05-27 09:46, pirms 6 gadiem
Man ir čoms no Vācijas, kurš jau laicīgi iepirka aviobiļetes uz Ouklendu, lai dotos vērot NBA finālus. Tagad viņš raksta, ka esot ļoti nervozs. Mierinu, lai neķer kreņķi, ja Hjūstona vinnēs, un lai izbauda Kalifornijas nacionālos parkus.

  -3 [+] [-]

, 2018-05-27 09:46, pirms 6 gadiem
cobham rakstīja: Šaubos vai Pols būs spēlētājs 7.spēlē, bet ko var zināt varbūt mediģi paveic brīnumu. Gsw kkā nepārliecina, Roc būtu vairāk pelņījuši
Nē GSW vairāk pelnījuši Hjūstona nepārliecina
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2018-05-27 09:54, pirms 6 gadiem
Emka953 rakstīja: nu ko trešo vai ceturto reizi Cavs-Warriors fināls kā man tas ir apnicīs tik garlaicīgi nekādas intrigas
Cavs diezvai tiks finālā. Viņiem Lavs noplīsa. Un visticamāk Raķetes dēļ noplīsuša Pola netiks finālā. Visreālākais fināls: GSW-Celtics

  +3 [+] [-]

, 2018-05-27 09:57, pirms 6 gadiem
Subaars rakstīja: Haha, ko tad ar to gribēji pateikt? To, ka cilvēki mēdz kļūdīties? 😂
vnk lieku reizi atgadinat, ka sports ir sports.... kur medz gadities visadi negaiditi rezultati! Saprotu, ka katrs var prognozet ko grib, bet ir mulkigi, kliegt pilna rikle- "te viss skaidrs, te neka vairak nebus, te 4-1 18+ "
Sogad finali loti labi, no intrigas viedokla, nevar salidzinat ar pagajusa gada...

  -1 [+] [-]

, 2018-05-27 10:01, pirms 6 gadiem
Es tik priecājos ka abos dueļos varēs izbaudīt 7 spēli. Es jau negribētu ka LJ un tas bārda no Igil varētu būt finālā bet no manis jau tas nav un nebūs atkarīgs. Tā kā kreņķi es neķeru. Tikai Cavaliers un Raķešu finālā man nebūs ko atbalstīt un tāpēc nebūs interesanti.

  -3 [+] [-]

, 2018-05-27 10:07, pirms 6 gadiem
Apsveicu GSW ar uzvaru!
Grīns defā visus izskoloja!
Gaidām atpakaļ Iguodalu un CP3 uz game 7!
Iguodala ar KD pēc kārtējā titula!
GO GSW!
p.s. Huļibans #PaKrūmiem

  +3 [+] [-]

, 2018-05-27 10:14, pirms 6 gadiem
Njā, bez CP3 jau varēja pareģot zāģi. Atkal GSW iziet uz pretinieku traumām , līdzīgi kā Kawhi pagājušogad.

  +2 [+] [-]

, 2018-05-27 10:15, pirms 6 gadiem
Vairs pat nav nozīmes, kurš tieši tiek lielajā finālā - 7 spēles abos krasts, lūk tas ir zelts!

     [+] [-]

, 2018-05-27 10:18, pirms 6 gadiem
Labi, ka Igijs bija rezervē, savādāk nekādi pret raķetēm! GO HOME!!!
p.s. Laikam vemju jau nedēļu no vietas...

  +1 [+] [-]

, 2018-05-27 10:20, pirms 6 gadiem
valjero rakstīja: Apsveicu GSW ar uzvaru!
Grīns defā visus izskoloja!
Gaidām atpakaļ Iguodalu un CP3 uz game 7!
Iguodala ar KD pēc kārtējā titula!
GO GSW!
p.s. Huļibans #PaKrūmiem
Tev neliekas ka tavi komentāri vienmēr ir nedaudz vienveidīgi? Cilvēks dzīvē ir iemācījies tikai vienu pantiņu un viņu skaita, skaita, skaita - un tā bezgalīgi.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-27 10:20, pirms 6 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Raķetes dawaj pa krūmiem. Nākamie čempionu atkal ierij +18 zāği
Ko dod 3 uzvaras ar +30, ja nevare uzvarēt sēriju!? (tā var būt)

     [+] [-]

, 2018-05-27 10:38, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Es tik priecājos ka abos dueļos varēs izbaudīt 7 spēli. Es jau negribētu ka LJ un tas bārda no Igil varētu būt finālā bet no manis jau tas nav un nebūs atkarīgs. Tā kā kreņķi es neķeru. Tikai Cavaliers un Raķešu finālā man nebūs ko atbalstīt un tāpēc nebūs interesanti.
Par kādu baudīšanu tur runā? Cik daudz no tām 12 spēlēm ir bijušas baudāmas? 2-3....

     [+] [-]

, 2018-05-27 10:46, pirms 6 gadiem
Bostonietis rakstīja: Par kādu baudīšanu tur runā? Cik daudz no tām 12 spēlēm ir bijušas baudāmas? 2-3....
Tu tēlo muļķi vai tikai izliecies? NBA play off 7 spēles vienmēr un visos laikos ir bijušas īpašas. Un es te nerunāju par baudāmu basketbolu bet par īstu cīņu un emocijām un tas ir tieši tas ko es gribu redzēt.

  -1 [+] [-]

, 2018-05-27 10:54, pirms 6 gadiem
viedoklis rakstīja: Ko dod 3 uzvaras ar +30, ja nevare uzvarēt sēriju!? (tā var būt)
Nav intresanti. Besī ka tik ātri izskar baltos karogus.

  -2 [+] [-]

, 2018-05-27 10:58, pirms 6 gadiem
Pa ilgiem laikiem gribēju paskatīties, bet atcerējos, kāpēc to nespēju, reti neskatāms formāts, un arī pati spēle pilnīgs strītbols, nu i nah, gaidīšu īstu veču spēli..

     [+] [-]

, 2018-05-27 11:05, pirms 6 gadiem
chubaki rakstīja: Klejam meņkas šodien, tad viņu nevar apturēt un gsw brauc pāri automātiski. Jauzslavē Grīns un Stefs. Žēl,ka Igijs un cp3 nespēlē.
Laikam nezini kas ir meņkas... Ej turpini mašku trenēt Un uzprasi mammai, kas tas ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-27 11:22, pirms 6 gadiem
Nja, jau no sākuma tā arī prognozēju, ka šajā sērijā vajadzētu būt minimālākais 4:2, bet ka visdrīzāk 4:3. Prieks par to! Šīs komandas ir tiešām līdzīgas, un līdzīgas arī tajā ziņā, ka abas var vnk eksplodēt vienā mirklī un ir novērojami daudzi izrāvieni. Tāpēc beigu rezultāts parasti nav smuks, bet nevar teikt, ka spēles būtu garlaicīgas.

     [+] [-]

, 2018-05-27 11:25, pirms 6 gadiem
Subaars rakstīja: Pareizi, pareizi! Labāk sagaidīt pārsteigumu un tad tēlot gudrinieku, un nolikt džekus, kas mēğināja prognozēt pirms sērijas. Būtu tu iesmējis par viņiem prognozēšanas brīdī, viss būtu čotka, bet tagad....vāji.
Pilnībā piekrītu... Jā, daži varbūt savas prognozes izsaka ne tajā labākajā apgalvojuma formātā, bet viņi vismaz kko prognozē, nevis skatās kas notiks un pēc tam smejās. Pareizāk jau būtu piebilst: "Es prognozēju, ka te viss skaidrs un GSW pāries pāri 4:0", piemēram.

     [+] [-]

, 2018-05-27 11:35, pirms 6 gadiem
Hardens totāls kjeems, visu laiku līdz 3q beigām un tad kā idiots sāk spēlēt 1vs gsw un kādas 4min kopā nevienu piespēli neiedod. Bet gan pats nopiss 24sek
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-27 11:44, pirms 6 gadiem
Ivijis rakstīja: Pilnībā piekrītu... Jā, daži varbūt savas prognozes izsaka ne tajā labākajā apgalvojuma formātā, bet viņi vismaz kko prognozē, nevis skatās kas notiks un pēc tam smejās. Pareizāk jau būtu piebilst: "Es prognozēju, ka te viss skaidrs un GSW pāries pāri 4:0", piemēram.
tiesi tā, es ierecu par tiem, kuri savas prognozes izsaka tadā formā, itka zinātu ar 100% garantiju iznakumu, + vini izsakot savu parliecinato prognoxzi, vel pamanās kko uzd.irst otrai komandai vai komandas speletajiem ne pa tēmu.....
Subar, ja jau centies piekasities..... laikam neesi pamanijis, ka es pats pa retam, ierakstu komentaros jautajumu- kadas kuram prognozes... un ari izsaku savu versiju....

     [+] [-]

, 2018-05-27 11:58, pirms 6 gadiem
Viss pavisam vienkārši, Hjūstonai nepietika spēka skrieties ar gsw. Grūti uzvarēt izbraukumā ar 6 spēlētāju rotāciju. Pat pārsteidza nedaudz, ka tik ilgi spēja kosties bez Pola raķetes. Hārdens sākumā darīja, ko gribēja ar gsw aizsardzību. Izšāva Tompsons, ko no viņa gaidīja visu PO. Game7 būs elementāri - kam uzkritīs, tas uzvarēs. Būs Pols, būs varianti. Šajā sērijā Pols dara ko grib ar Kariju uzbrukumā

  -1 [+] [-]

, 2018-05-27 12:03, pirms 6 gadiem
Sen jau NBA jāpāriet uz spēli 3pret3, jo nekādas jēgas no pārējiem, ja komandu līderi regulāri kapā strītbolu! Totāls zvaigžņu kults.

     [+] [-]

, 2018-05-27 12:04, pirms 6 gadiem
G-POWER rakstīja: tiesi tā, es ierecu par tiem, kuri savas prognozes izsaka tadā formā, itka zinātu ar 100% garantiju iznakumu, + vini izsakot savu parliecinato prognoxzi, vel pamanās kko uzd.irst otrai komandai vai komandas speletajiem ne pa tēmu.....
Subar, ja jau centies piekasities..... laikam neesi pamanijis, ka es pats pa retam, ierakstu komentaros jautajumu- kadas kuram prognozes... un ari izsaku savu versiju....
Es gan biju domājis savādāk nekā tu sapratu, bet piekrītu arī tavai atbildei. Prgnozei būtu jābūt piezemētākai.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-27 12:17, pirms 6 gadiem
G-POWER rakstīja: tiesi tā, es ierecu par tiem, kuri savas prognozes izsaka tadā formā, itka zinātu ar 100% garantiju iznakumu, + vini izsakot savu parliecinato prognoxzi, vel pamanās kko uzd.irst otrai komandai vai komandas speletajiem ne pa tēmu.....
Subar, ja jau centies piekasities..... laikam neesi pamanijis, ka es pats pa retam, ierakstu komentaros jautajumu- kadas kuram prognozes... un ari izsaku savu versiju....
Tu tak ierēc par visu un vienmēr. Tev galvenais komentāros ir salikt pēc iespējas vairāk smaidiņus. Tas tikai liecina par tavām prāta spējām un garīgo nestabilitāti. Un cilvēks kas visu laiku tikai un vienmēr ierēc ir vienkārši nepatīkams tips, kas savā uzvedībā un domāšanā nav ticis tālāk par tīņu vai rajona pacanu līmeni.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-27 12:26, pirms 6 gadiem
Es arī prognozēju 4-1 vai max 4-2 GSW kļudījos (kaut arī divas spēles bija viena uzbrukuma), tāpēc jau tas ir sports un nevienmēr uzvar favorīts. Bet man bija arī savi iemesli, proti, neticu Hardenam playoffos un vel jo vairāk deantoni kā arī GSW pieredzei.

Vel joprojām uzskatu GSW par labāku komandu (talantīgāku), bet nu HOU pārsteidza ar savu aizsardzību.

Par vakardienas spēli - rezultāts neatbilst spēles gaitai, pēc pirmās ceturdaļas jau saķeru galvu un nodomāju, vo mīkstie, šitā pakāst, bet nu labs kas labi beidzās! Pat līdz 4. ceturdaļas 4. vai 5. minūtei vel nebija pārliecība , ka uzvarēs, bet tad Karijs ielika truli no stūra panākot +15 un varēju droši iet gulēt!

     [+] [-]

, 2018-05-27 13:27, pirms 6 gadiem
cobham rakstīja: Šaubos vai Pols būs spēlētājs 7.spēlē, bet ko var zināt varbūt mediģi paveic brīnumu. Gsw kkā nepārliecina, Roc būtu vairāk pelņījuši
Tak gribēja jau šitajā spēlē spēlēt..... daaaaaaaaaaaaaa

     [+] [-]

, 2018-05-27 13:27, pirms 6 gadiem
ChupaaChubzz rakstīja: Raķetes dawaj pa krūmiem. Nākamie čempionu atkal ierij +18 zāği
Bija +29 nevis +18.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-27 13:34, pirms 6 gadiem
zidans rakstīja: Sen jau NBA jāpāriet uz spēli 3pret3, jo nekādas jēgas no pārējiem, ja komandu līderi regulāri kapā strītbolu! Totāls zvaigžņu kults.
Futbolā sen jāpāriet uz spēli 5 pret 5, jo no pārējiem laukumā nav jēgas, ja Ronaldu visu laiku mudrās.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-27 13:42, pirms 6 gadiem
Viesu rindās tikmēr neapturams bija Džeimss Hārdens, kurš 40 nospēlēto minūšu laikā no spēles realizēja 14 no 36 metieniem

Vai to tagad sauc par neapturamu? 38%? Un pie tam cik viņš ķieģeļus uzmeta?

     [+] [-]

, 2018-05-27 13:43, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Tu tak ierēc par visu un vienmēr. Tev galvenais komentāros ir salikt pēc iespējas vairāk smaidiņus. Tas tikai liecina par tavām prāta spējām un garīgo nestabilitāti. Un cilvēks kas visu laiku tikai un vienmēr ierēc ir vienkārši nepatīkams tips, kas savā uzvedībā un domāšanā nav ticis tālāk par tīņu vai rajona pacanu līmeni.
problemas ir Tev ar uztveri! un laikam ar halucinacijas, ja jau tik daudz smaidinus redzi
a ko darit, ka dazu komentari ir tādi, ka atliek par viniem tikai ierekt?
Sitas tavs komentars, ari ir kkaut kads mulkigs, pieksasisanas pēc pie sikumiem!
nem vel samidinus un turpini pardzivot-

     [+] [-]

, 2018-05-27 13:45, pirms 6 gadiem
Subaars rakstīja: Tajās daudzpunktes vietās ir kaut kāda dziļā doma, vai tev vnk ir problēmas pabeigt teikumu?
Tu vel sac jautat man par katru pieturzimi vai garumzimi , ko neielieku p.s ja nu nezinaji, pamekle google, ko nozime daudzpunkte...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-27 15:29, pirms 6 gadiem
apsveicu nesautīgo Igiju ar kārtējo titulu. Pa krūmiem kepkas
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-05-27 15:58, pirms 6 gadiem
Subaars rakstīja: Nu tā jau ir - ja ir grūtības izteikties, tad jālieto daudzpunkts. Tas atvieglo dzīvi tev ievērojami. Par tiem rēcamajiem smaidiņiem tur džekam, starpcitu, pilnīga taisnība.
Pilnīgo sviestu jūs te dzenat. Tiešām laikam jāpamācās latviešu valodas gramatika...

  +1 [+] [-]

, 2018-05-27 16:22, pirms 6 gadiem
Kur toto haizivs kols pazudis?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2018-05-27 16:57, pirms 6 gadiem
Subaars rakstīja: Nu tā jau ir - ja ir grūtības izteikties, tad jālieto daudzpunkts. Tas atvieglo dzīvi tev ievērojami. Par tiem rēcamajiem smaidiņiem tur džekam, starpcitu, pilnīga taisnība.
rekur Tev, speciāli, piemērs -
Daudzpunkti lieto vai nu vienu pašu, vai kopā ar izsaukuma zīmi vai jautājuma zīmi, lai norādītu uz īpatnēju teikuma emocionālo noskaņu, utt.. piemēram:

"Cilvēki, mīliet dzīvi..." čukstēja Edgars. "Mīliet to, jo tā ir laba un skaista ..." (V.Lācis.)

Cik te augstu izliecies tas debesu loks! ... (A. Brigadere.)

Vai tu atminies, toreiz pļavā!... Kā tur šalca mežs, dzeguzes kūkoja un no siena smaržas galva reiba ... (A. Upīts.)

Vai tu gribi apstādināt kuģi?! ... (Ž. Grīva.)
Rakstnieki drosi vien ari neprot izteikties, tik vien ka sarakstit neskaitamas gramatas !

Basketbola sadaļā, kaut kāds gudrinieks, kuram trūkstot argumentiem par basketbola tēmu, piekasīsies manai pareizrakstībai un mācīs man, kā pareizi lietot pieturzīmes? Pie tam, pats ari ne bez kludām raksti!

Kā lai šeit, neieliek smaidiņu?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-27 17:42, pirms 6 gadiem
nesavtigais_igijs_107852736769092 rakstīja: 12 gados skolas laikaa pie ntajam uchenem nekad nebiju manijis shaadus dzejas piemerus, kursh ko taadu ir rakstijis kadreiz savas dzives laikaa??? Daudzpunkti vnk liek teikuma beigaas ar nepabeigtu domu, ko nepateiktu lidz galam kam bus turpinajums!!!

Cik biezi tu shaadus brigaderes piemerus izmanto??? ...
Dzeru sulu, IESAKU! ...
viens no pirmajiem piemeriem, ko google atrada, pries Subara!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2018-05-27 18:09, pirms 6 gadiem
nesavtigais_igijs_107852736769092 rakstīja: Es domaaju tas ir kkads dzejas valodaa lietots slengs,kas uz mums neattiecas Tapat kaa tautas dziesmaas tas norautaas galotnes, visi viņ's teic,viš ir utt
Ahaaaahaaaaaaa

     [+] [-]

, 2018-05-27 18:09, pirms 6 gadiem
Svenskt smör

  +1 [+] [-]

, 2018-05-27 18:11, pirms 6 gadiem
Salikšu mīnusus VISIEM!

  +1 [+] [-]

, 2018-05-27 18:17, pirms 6 gadiem
Subaars rakstīja: Džeks pats nesaprot, ko te ir iesviedis Labākais arguments, kuru esmu dzirdējis - jo google tā teica! Rēcīgs čuvaks
Tu tak ierēc par visu un vienmēr. Tev galvenais komentāros ir salikt pēc iespējas vairāk smaidiņus. Tas tikai liecina par tavām prāta spējām un garīgo nestabilitāti. Un cilvēks kas visu laiku tikai un vienmēr ierēc ir vienkārši nepatīkams tips, kas savā uzvedībā un domāšanā nav ticis tālāk par tīņu vai rajona pacanu līmeni.

     [+] [-]

, 2018-05-27 18:19, pirms 6 gadiem
[+] [-]Ziņot
Nesavtigais Igijs, 00:50, pirms 17 stundām, ignorēt, atbildēt
par ko shonakt ANTI-fanosi??? es dzeru peepermeetr teeju ar medu un domaju ka Raketem vajadzetu uz desas uzvilkt tos nesavtigos

#PaKrūmiem kepka

     [+] [-]

, 2018-05-27 18:26, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tu tak ierēc par visu un vienmēr. Tev galvenais komentāros ir salikt pēc iespējas vairāk smaidiņus. Tas tikai liecina par tavām prāta spējām un garīgo nestabilitāti. Un cilvēks kas visu laiku tikai un vienmēr ierēc ir vienkārši nepatīkams tips, kas savā uzvedībā un domāšanā nav ticis tālāk par tīņu vai rajona pacanu līmeni.
Bļin - ko tu mani kopē? Pašam ko teikt nav? P.S. nesavtigais igijs ir jaunais hmb profils vai? Nu toč pajolis jebkurā gadījumā.

     [+] [-]

, 2018-05-27 18:28, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Bļin - ko tu mani kopē? Pašam ko teikt nav? P.S. nesavtigais igijs ir jaunais hmb profils vai? Nu toč pajolis jebkurā gadījumā.
Ko es kopēju? Es pateicu, ko es par Subāru domāju.

Eu, tu gan esi attapīgs, ka saprati to. Cik ilgi vajadzēja, lai dalektu?

     [+] [-]

, 2018-05-27 18:30, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Bļin - ko tu mani kopē? Pašam ko teikt nav? P.S. nesavtigais igijs ir jaunais hmb profils vai? Nu toč pajolis jebkurā gadījumā.
Pajols esi Tu.

     [+] [-]

, 2018-05-27 18:32, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ko es kopēju? Es pateicu, ko es par Subāru domāju.

Eu, tu gan esi attapīgs, ka saprati to. Cik ilgi vajadzēja, lai dalektu?
Netēlo idiotu ... P.S. - Cik ilgu laiku vajadzēja? Apmēram 1 minūti kad pirmoreiz šos šedevrus ieraudzīju.

     [+] [-]

, 2018-05-27 18:32, pirms 6 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ko es kopēju? Es pateicu, ko es par Subāru domāju.

Eu, tu gan esi attapīgs, ka saprati to. Cik ilgi vajadzēja, lai dalektu?
Arī Tu pajols?

     [+] [-]

, 2018-05-27 18:34, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Netēlo idiotu ... P.S. - Cik ilgu laiku vajadzēja? Apmēram 1 minūti kad pirmoreiz šos šedevrus ieraudzīju.
Čau. Kā iet Tu pajol?

     [+] [-]

, 2018-05-27 18:36, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Netēlo idiotu ... P.S. - Cik ilgu laiku vajadzēja? Apmēram 1 minūti kad pirmoreiz šos šedevrus ieraudzīju.
Točna neredzēju tavu komentu. Mums laikam domas saskan. Bet gan par dažādiem cilvēkiem.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-27 18:37, pirms 6 gadiem
pilniigs_pajols_101254977436181 rakstīja: Pajols esi Tu.
Es par tevi kretīn labāk zināšu - kas es esmu vai neesmu. Tādu kā tu un tev līdzīgu indivīdu dēļ vairs nav iespējams lasīt NBA sadaļu. Nekādu vairs normālu viedokļu vai spēles analīzes, tikai dažādi indivīdi ar dažādām deģenerācijas pakāpēm kas visu laiku savā starpā kasās.

  +1 [+] [-]

, 2018-05-27 18:39, pirms 6 gadiem
Subaars rakstīja: Džeks pats nesaprot, ko te ir iesviedis Labākais arguments, kuru esmu dzirdējis - jo google tā teica! Rēcīgs čuvaks
izlasi velreiz, ko pats teici par smaidinu lietosanu! Citiem parmet, a pats lieto
Google visu var atrast, tik japrot skirot info, kuri ir ticami avoti un kuri nav.... Tev to nesaprast!
Lūdzu netere savu un manu laiku, kasoties pie bezjedzigiem sikumiem, jo TU uzvedies ka mulkis un taisi sev pazoru""

     [+] [-]

, 2018-05-27 18:41, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Es par tevi kretīn labāk zināšu - kas es esmu vai neesmu. Tādu kā tu un tev līdzīgu indivīdu dēļ vairs nav iespējams lasīt NBA sadaļu. Nekādu vairs normālu viedokļu vai spēles analīzes, tikai dažādi indivīdi ar dažādām deģenerācijas pakāpēm kas visu laiku savā starpā kasās.
Kastrāts!

     [+] [-]

, 2018-05-27 18:42, pirms 6 gadiem
Aita is back!

     [+] [-]

, 2018-05-27 18:44, pirms 6 gadiem
Yo wazzup DUDE?

     [+] [-]

, 2018-05-27 18:48, pirms 6 gadiem
edviins straume rakstīja: Es par tevi kretīn labāk zināšu - kas es esmu vai neesmu. Tādu kā tu un tev līdzīgu indivīdu dēļ vairs nav iespējams lasīt NBA sadaļu. Nekādu vairs normālu viedokļu vai spēles analīzes, tikai dažādi indivīdi ar dažādām deģenerācijas pakāpēm kas visu laiku savā starpā kasās.
Šņabi dzersi?

     [+] [-]

, 2018-05-27 18:49, pirms 6 gadiem
Vakar gandrīz noslīku

     [+] [-]

, 2018-05-27 19:10, pirms 6 gadiem
pilniigs_pajols_101254977436181 rakstīja: Vakar gandrīz noslīku
snabi?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja