Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim NBA karjeras 200. spēle, Bertāna komandai jāsakārto aizsardzība

Rolands Eliņš

Porziņģim NBA karjeras 200. spēle, Bertāna komandai jāsakārto aizsardzība
Kristaps Porziņģis kopā ar komandas biedriem. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā šonakt Dalasas „Mavericks” 3:30 uzņems Klīvlendas „Cavaliers”, un Kristapa Porziņģa komanda šajā mačā centīsies tikt pie ceturtās uzvaras pēc kārtas. Savukārt Dāvja Bertāna „Wizards” 2:00 spēlēs pret „Hornets”, mēģinot atrast veidus, kā vismaz nedaudz piebremzēt pretinieku uzbrukumu.

Kristapam Porziņģim šonakt plānota 200. spēle NBA. Līdz šim aizvadītajos 199 mačos viņš vidēji spēlē iemetis 17.8 punktus un savācis 7.2 atlēkušās bumbas, kā arī bloķējis 2.0 pretinieku metienus. Porziņģis spilgti apliecinājis sava garā auguma priekšrocības un snaipera dotības, un NBA ziņo, ka Porziņģis ir vienīgais līgas vēsturē, kurš paspējis tikt pie vismaz 400 blokiem un 300 trāpītiem tālmetieniem pirms 200 spēļu robežas sasniegšanas. Var pasmaidīt par ASV basketbola apskatnieku kāri piemeklēt dažādus statistikas rādītājus, taču šis fakts apliecina Porziņģa kā spēlētāja unikalitāti.

Sezonas sākumā „Mavericks” sastāvā gan vairāk tiek runāts par citu unikālu spēlētāju. Porziņģis komandā ienācis ar visnotaļ pieklājīgo statistiku 18.2 punktiem un 9.0 atlēkušajām bumbām (labākais rādītājs karjerā), turklāt arī viņa metienu iespēju skaits nav nemaz tik ļoti mazāks (16.3 metieni) kā iepriekšējā sezonā Ņujorkā (18.5 metieni), kad caur Porziņģi tika veidots praktisks viss „Knicks” uzbrukums. Krietna atšķirība toties ir metienu precizitātē, un tagad, kad novembris jau tuvojas beigām, Porziņģim joprojām nav nevienas spēles „Mavericks” sastāvā, kurā viņa precizitāte būtu bijusi labāka par 50%.

Kamēr Porziņģis turpina atgriezties spēļu ritmā un pierast pie jaunās komandas, „Mavericks” var mierīgi atļauties dot Porziņģim laiku. Par to parūpējies slovēņu otrgadnieks Luka Dončičs, kurš sezonas sākumā spēlējis fantastiski. Viņš izcēlies ar 29.9 punktiem, 10.6 atlēkušajām bumbām un 9.4 rezultatīvām piespēlēm vidēji spēlē, kas principā ir MVP cienīgi rādītāji. Dončičam gan ir arī gandrīz piecas kļūdas vidēji spēlē, kā arī dažreiz patraucē viņa vēlme jau uzbrukuma sākumā izdarīt tālmetienu pāri rokām (Dončičs spēlē lieliski, taču nav Stefs Karijs – slovēņa tālmetienu precizitāte pagaidām ir ne pārāk iespaidīgie 33.6%).

„Mavericks” ir tikusi pie deviņām uzvarām 14 spēlēs, un uz daudz labāku sezonas startu cerētu nebūtu bijis godīgi. Sāpīgas un ne līdz galam saprotamas gan bija divas sakāves pret drausmīgi spēlējošo „Knicks”, taču Dalasa tik un tā ir atvēzējusies „play-off” virzienā. Tagad komanda uzvarējusi trīs spēlēs pēc kārtas un šonakt uzņems „Cavaliers” (4-10). Klīvlendas komanda zaudējusi piecos mačos pēc kārtas un šosezon vēl nevienu Rietumu konferences komandu nav pieveikusi. Klīvlendas līderi ir Kevins Lavs, kuram 18.7 punkti, un droši vien, ka Lavam šonakt visai bieži sanāks spēlēt pret Porziņģi, jo abi ļoti labprāt uzbrukumā uzturas aiz tālmetiena līnijas.

Dāvis Bertāns kopā ar „Wizards” tikmēr uzņems „Hornets” un centīsies gūt trešo uzvaru četrās spēlēs. „Wizards” spēlēs arvien biežāk novērojama tendence, ka dominē ātra un uzbrūkoša spēle. „Wizards” ir guvusi vismaz 120 punktus jau četrās spēlēs pēc kārtas, taču šī uguņošana lielā mērā nepieciešama arī tādēļ, ka „Wizards” aizsardzība joprojām ir vāja. Ar vidēji spēlē ielaistu 121.1 punktu „Wizards” ir sliktākā komanda līgā – nevienai citai nav vairāk nekā vidēji 119 ielaistu punktu.

Augstā rezultativitāte palīdz „Wizards” spēlētājiem uzspodrināt savu statistiku, un izņēmums nav arī Bertāns. Viņš šosezon jau paspējis iemest 37 tālmetienus, turklāt darījis to ar 43.0% precizitāti, kas ļāvis viņam gūt vismaz 12.5 punktus vidēji spēlē.

Šonakt spēle paredzēta arī Bruklinas „Nets”, taču Rodions Kurucs nosūtīts uz G līgu, kur Longailendas komandai arī paredzēta spēle šonakt. G līgā šonakt spēle gaidāma arī Anžejam Pasečņikam Vašingtonas "Capital City Go-Go" sastāvā. Abi šie mači sāksies 2:00.

NBA spēles naktī uz 23. novembri

KomandasSākumsKomandasSākums
Pistons-Hawks2:00Wizards-Hornets2:00
Nets-Kings2:30Bulls-Heat3:00
Thunder-Lakers3:0076ers-Spurs3:00
Mavericks-Cavaliers3:30Nuggets-Celtics4:00
Jazz-Warriors4:00Clippers-Rockets5:30

Tikmēr NHL šonakt paredzētas tikai divas spēles, un abās piedalīsies latviešu pārstāvētie klubi. Rūdolfs Balcers gan vēl nav atgriezies Otavas „Senators” sastāvā un turpina būt AHL komandas rīcībā, kur izcēlies ar gūtiem punktiem katrā mačā kopš atgriešanās pēc traumas. Balceram izsaukums uz NHL teorētiski iespējams pirms katras nākamās spēles, taču „Senators” fārmkluba galvenais treneris sarunā ar "The Athletic" uzskata, ka izsaukums no Otavas tuvākajās dienās vēl netiks sagaidīts, jo Balceram vēl jāatgriežas spēļu ritmā.

Teodors Bļugers toties būs „Penguins” sastāvā, aizvadot otro maču divās dienās. Šonakt „Penguins” spēlēs pret „Devils”, Austrumu konferences priekšpēdējās vietas īpašnieci. Pitsburga vakarnakt ar 3:4 papildlaikā piekāpās spēcīgajai „Islanders”, darot to otro reizi pāris dienu intervālā, bet tagad cer atgriezties uz uzvaru strīpas.

NHL spēles naktī uz 23. novembri

KomandasSākumsKomandasSākums
Penguins-Devils2:00Senators-Rangers2:30

Izmantotie resursi:
The official site of the NBA | NBA.com

  +3 [+] [-]

, 2019-11-22 17:51, pirms 4 gadiem
Uzvaru vajag nokārtot pirmajā puslaikā ļoti ātri,jo rīt ir spēle pret Rockets.
Un zinām,ka viņam itkā jāizlaiž viņas..Nebūtu loģiski ja šodien spēlētu,bet pret tiešajiem konkurentiem konferencē rīt nespēlētu.
Varbūt atļaus beidzot spēlēt back to back,jo pēdējā spēlēja vien nieka 25 minūtes.

P.S
Amīšiem gan patīk tos mistiskos rekordus pilkt ārā no viena gala
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2019-11-22 17:59, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Uzvaru vajag nokārtot pirmajā puslaikā ļoti ātri,jo rīt ir spēle pret Rockets.
Un zinām,ka viņam itkā jāizlaiž viņas..Nebūtu loģiski ja šodien spēlētu,bet pret tiešajiem konkurentiem konferencē rīt nespēlētu.
Varbūt atļaus beidzot spēlēt back to back,jo pēdējā spēlēja vien nieka 25 minūtes.


P.S
Amīšiem gan patīk tos mistiskos rekordus pilkt ārā no viena gala
nebūs jāizlaiž, nākamā spēle 7dien.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-11-22 18:15, pirms 4 gadiem
Liekās,ka spēle ir pret Rockets rīt,jo mavs reddit rāda nākamajā dienā

  +4 [+] [-]

, 2019-11-22 18:18, pirms 4 gadiem
Celšos un skatīšos, vienreiz tak KP jaieliek 30+.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-22 18:39, pirms 4 gadiem
Finklijs15 rakstīja: Celšos un skatīšos, vienreiz tak KP jaieliek 30+.
Super. Tagad zināšu, ka skatīsies. Man prieks par tevi.

Varu pievienoties?

     [+] [-]

, 2019-11-22 19:02, pirms 4 gadiem
200 spēle un būs triple double, 38-13-10

  -1 [+] [-]

, 2019-11-22 19:02, pirms 4 gadiem
Zingers > kurucs

  +1 [+] [-]

, 2019-11-22 19:21, pirms 4 gadiem
M8archa rakstīja: Zingers > kurucs
Skandālu ziņā noteikti.

Vien Ziņģim biezāks maciņš.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-11-22 19:44, pirms 4 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Super. Tagad zināšu, ka skatīsies. Man prieks par tevi.

Varu pievienoties?

  +3 [+] [-]

, 2019-11-22 19:46, pirms 4 gadiem
Manhunt rakstīja: Porziņģim kārtējā viduvējā spēle. Atkal nevarēs trāpīt grozā - precizitāte zem 40% kā parasti. Protams, ka negūs vairāk par 20 punktiem. Komanda labāk spēlēs ar viņu uz soliņa. Lukam kārtējais triple double. Luka >>> Porziņģis.
KP kārtējais DD. 50% no spēles. 2 trīnīši + 2 bloki. Jo tādu kombināciju reti kurš līgā var dabūt.

KP>>>>>Manhunt.

Te kā parasti +/- mazāks par KP.

     [+] [-]

, 2019-11-22 19:46, pirms 4 gadiem
Finklijs15 rakstīja: NĒ
Tā gribēju tev bubļikā ielikt. Nu neko.

  +3 [+] [-]

, 2019-11-22 20:39, pirms 4 gadiem
Misters Boxscore Manhunt naktī būs nomodā, lai lasītu mums priekšā statistikas cipariņus?
Gan jau nevari sagaidīt svētdienu, tā būs pirmā porziņģa spēle šosezon, kuru arī tu redzēsi.

  +4 [+] [-]

, 2019-11-22 20:45, pirms 4 gadiem
Vairāk pat interesē wizards spēle. Ceru uz šamo tikšanu play-off, tātad šī spēle jāņem obligāti.

  +4 [+] [-]

, 2019-11-22 20:47, pirms 4 gadiem
Manhunt rakstīja: Komanda labāk spēlēs ar viņu uz soliņa.
Tu neatbildēji.
1. Kad pēdējoreiz KP bija tāda spēle.
2. Cik tādas spēles ir bijušas Lukam.

     [+] [-]

, 2019-11-22 20:49, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Uzvaru vajag nokārtot pirmajā puslaikā ļoti ātri,jo rīt ir spēle pret Rockets.
Un zinām,ka viņam itkā jāizlaiž viņas..Nebūtu loģiski ja šodien spēlētu,bet pret tiešajiem konkurentiem konferencē rīt nespēlētu.
Varbūt atļaus beidzot spēlēt back to back,jo pēdējā spēlēja vien nieka 25 minūtes.


P.S
Amīšiem gan patīk tos mistiskos rekordus pilkt ārā no viena gala
Šī spēle būs 5dienas vakarā pēc ASV laika, bet spēle ar Rockets būs 7dien pēcpusdien pēc ASV laika!

  -1 [+] [-]

, 2019-11-22 21:14, pirms 4 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tā gribēju tev bubļikā ielikt. Nu neko.
gribet nau kaitigi kaitigi dabut negribot

  -1 [+] [-]

, 2019-11-22 23:16, pirms 4 gadiem
Kurš te rakstīja, ka KP būs triple double? Ar savu muļķību nav jālielās. Porziņģim rekords piespēlēs- 5. Bloki 7.

     [+] [-]

, 2019-11-22 23:21, pirms 4 gadiem
arvils rakstīja: Kurš te rakstīja, ka KP būs triple double? Ar savu muļķību nav jālielās. Porziņģim rekords piespēlēs- 5. Bloki 7.
Eu, paklau. Tu esi gudrs. Drīkstu tev sekot?

  -1 [+] [-]

, 2019-11-22 23:26, pirms 4 gadiem
Drīzāk Luka nosauc quatro double ar desmit kļūdām
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-11-23 01:37, pirms 4 gadiem
arvils rakstīja: Drīzāk Luka nosauc quatro double ar desmit kļūdām
Ko lielies ar savu muļķību??

     [+] [-]

, 2019-11-23 02:25, pirms 4 gadiem
Kādam normāls strīms uz Bertāna spēli?

     [+] [-]

, 2019-11-23 02:38, pirms 4 gadiem
blackx rakstīja: Kādam normāls strīms uz Bertāna spēli?
Washington Wizards Live Stream | NBA Streams -...

     [+] [-]

, 2019-11-23 02:49, pirms 4 gadiem
2/4 vidus un rezultāts 50:49. Psc... Tam būtu jābūt puslaikā.

Bet nu truļus plivinā abas komandas.

Gribēju šovakar paņemt Bertānu fantasy Laikam vajadzēja.

     [+] [-]

, 2019-11-23 02:50, pirms 4 gadiem
Bertāns tik lādē.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 02:52, pirms 4 gadiem
Kaifs skatīties. Vispār ar katru spēli lielāks prieks skatīties wizardus un cik ļoti Bertāns tiek iesaistīts, fantastiska pārmaiņa, salīdzinot ar sezonas sākumu.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 02:52, pirms 4 gadiem
Jā, redz kā iet, ja ar piespēlēm arī meklē Dāvi.

  -1 [+] [-]

, 2019-11-23 02:54, pirms 4 gadiem
Negribu salīdzināt un kur nu vēl pretnostatīt, just saying, nz šo brīdi sajūta, ka Bertānam Wizardos lielāka loma, nekā KP Dalasā, jo tur Luka ir pārāk tālu no pārējiem.

     [+] [-]

, 2019-11-23 02:56, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kaifs skatīties. Vispār ar katru spēli lielāks prieks skatīties wizardus un cik ļoti Bertāns tiek iesaistīts, fantastiska pārmaiņa, salīdzinot ar sezonas sākumu.
Likās, ka Hačimura baigi labi nokapāja savas pirmās minūtes un DB vispār netiks laukumā, bet tagad jau izskatās otrādi.

Bet nu WSH rāda to par ko šeit spriedām par WSH. 1. vieta uzbrukumā līgā un 29ā aizsardzībā. Tāpēc nav brīnums, ka atkal būs 130 puntku spēle.

     [+] [-]

, 2019-11-23 02:57, pirms 4 gadiem
Un Dāvis super piespēlītes arī māk iedot, ļoti daudz plusu komandai, ja bumba iet caur Dāvi.

     [+] [-]

, 2019-11-23 02:59, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Negribu salīdzināt un kur nu vēl pretnostatīt, just saying, nz šo brīdi sajūta, ka Bertānam Wizardos lielāka loma, nekā KP Dalasā, jo tur Luka ir pārāk tālu no pārējiem.
Tev gadījumā kkāds vorkuta vai manhunts nav apvārdojis?

     [+] [-]

, 2019-11-23 03:00, pirms 4 gadiem
Ja godīgi, man Bertàna spēle patīk labāk kā Porziņģa. Tieši kustība.

     [+] [-]

, 2019-11-23 03:02, pirms 4 gadiem
blackx rakstīja: Ja godīgi, man Bertàna spēle patīk labāk kā Porziņģa. Tieši kustība.
Tak pilnīgi dažādas lomas.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 03:03, pirms 4 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tev gadījumā kkāds vorkuta vai manhunts nav apvārdojis?
Kāds sakars. Kaut ko baigi tālu no patiesības pateicu?

     [+] [-]

, 2019-11-23 03:05, pirms 4 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tak pilnīgi dažādas lomas.
Jā, bet patīkamāk tomēr skatīties, kad trīņu % ir labāks un piespēlītes smukākas dod.

     [+] [-]

, 2019-11-23 03:06, pirms 4 gadiem
Bet nu jā, jā, KP tornis aizsardzībā ir neatsverams jebkurā gadījumā, to jau neviens neapstrīd

     [+] [-]

, 2019-11-23 03:09, pirms 4 gadiem
Parasti komentētāji saka - first one to get 100 wins, WSH saka 120

     [+] [-]

, 2019-11-23 03:11, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāds sakars. Kaut ko baigi tālu no patiesības pateicu?
Diezgan!

Viens ir otrā opcija komandā, otrs role playeris.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 03:23, pirms 4 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Diezgan!

Viens ir otrā opcija komandā, otrs role playeris.
Nu labi, labi. Vēl vari pateikt, ka vienam max līgums, otrs nāk no soliņa.
Es tač to zinu, nav jau tā, ka baigi nopietni to domāju, bet vnk tīri uz aci laukumā pēdējās pāris spēles, otrs rezultatīvākais, otrs lielākais spēles laiks. Un vnk patīk, kā bumba caur viņu iet, kā šams piespēles dod utt.

Iepriekšējā spēlē arī, pēdējās sekundēs vispirms kļūda, tad super piespēle, lielāka iesaiste.
Vispār doma bija prieks par berču, nevis uzbraukt kp.

     [+] [-]

, 2019-11-23 03:29, pirms 4 gadiem
eu, kas ir, nevar strīmu ierubīt.

Iedo labu ejošu labos, nevis sarakstu

     [+] [-]

, 2019-11-23 03:29, pirms 4 gadiem
wizardus, es domāju

     [+] [-]

, 2019-11-23 03:34, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: wizardus, es domāju
Tiešām nevar iebukmarkot!?!?!?!

https://sportsurge.net/#/events/19

     [+] [-]

, 2019-11-23 03:36, pirms 4 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Tiešām nevar iebukmarkot!?!?!?!

https://sportsurge.net/#/events/19
to es ieburkmakoju jau sen, jautāju pēc konkrēta, ne saraksta
bet nu atradu pats

     [+] [-]

, 2019-11-23 03:42, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: to es ieburkmakoju jau sen, jautāju pēc konkrēta, ne saraksta
bet nu atradu pats
Sarakstā crackstreams iet vienmēr perfekti. Nav jēga vazāties apkārt un meklēt.

Un sarakstā vēl ir linki ar kvalitātes izvēlēm, tie ir vēl labāki.

     [+] [-]

, 2019-11-23 03:47, pirms 4 gadiem
Kas ir, pašam jāšķir mavericks boxscore??? Kur Manhunt?

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 03:52, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kas ir, pašam jāšķir mavericks boxscore??? Kur Manhunt?
vēl analizē

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:06, pirms 4 gadiem
Tikmēr Bļugeram 2 goli jau.

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:11, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tikmēr Bļugeram 2 goli jau.
Labi nosedza redzamību vārtsargam.

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:14, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kas ir, pašam jāšķir mavericks boxscore??? Kur Manhunt?
Rītdien daudz redzēsim. Neskatos box score, bet beņķis izvirzīja DAL vadībā, tad beņķim varētu būt kādi +10 un KP -3. Ai ai. Un 0/3 no laukuma (kaut gan bija labi metieni, tik pat labi varēja pieskārties tikai tīkliņam).

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:17, pirms 4 gadiem
Kristaps laikam grib sačakarēt savu jubelejas maču, uz benķa ar baranku ka tāds Biedrinš sēž!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 04:20, pirms 4 gadiem
Laaaabs, super. Berčam izcila spēle. Viņš tur reāli visu dara uz laukuma, rīboundi, pasi, aizsardzībā ļoti labs.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 04:22, pirms 4 gadiem
Jāiet pēc plejofa!!!

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 04:25, pirms 4 gadiem
Jā, prieks skatīties uz Wizards azartu un saspēli uzbrukumā. Kristaps vismaz aizsardzībā cīnās, 3 bloki jau.

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:29, pirms 4 gadiem
kafka rakstīja: Jā, prieks skatīties uz Wizards azartu un saspēli uzbrukumā. Kristaps vismaz aizsardzībā cīnās, 3 bloki jau.
Tikko uzšķīru boxscore, redzu, kā no 3 pārleca uz 2.
Redzēji savām acīm visus 3?

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:31, pirms 4 gadiem
ir atpakaļ 3, nez, tas ir ceturtais, vai tas pats trešais?
Laikam jāsāk skatīties.

co ta interese daudz mazāka, wizards reāli uz adatām turēja.

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:32, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tikko uzšķīru boxscore, redzu, kā no 3 pārleca uz 2.
Redzēji savām acīm visus 3?
Skatos, kā Dāvis sācis plosīties, tā Svords pat šo skatās KP vietā. Glorijs.

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:33, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: ir atpakaļ 3, nez, tas ir ceturtais, vai tas pats trešais?
Laikam jāsāk skatīties.

co ta interese daudz mazāka, wizards reāli uz adatām turēja.
Protams, būtu Dončiča steiti punktos, tad uzreiz cita skatīšanās būtu, ne?

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:34, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Skatos, kā Dāvis sācis plosīties, tā Svords pat šo skatās KP vietā. Glorijs.
PAT šo? Kas tas par tādu nievājumu pret Dāvi, kāpēc "pat"?

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:35, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Kristaps laikam grib sačakarēt savu jubelejas maču, uz benķa ar baranku ka tāds Biedrinš sēž!
Šaubos, ka KP vai da jebkurš cits spēlētājs baigi domā - EU, man šodien 200. spēle. Nupat būs.

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:36, pirms 4 gadiem
Cik punkti jau Dāvim?

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:36, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Tikko uzšķīru boxscore, redzu, kā no 3 pārleca uz 2.
Redzēji savām acīm visus 3?
Jā, redzēju. Tomspons, tad no muguras vienu mazo nosmēla, kas pārvērtās 2 ātros punktos un tad bija vēl viens.

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:37, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Cik punkti jau Dāvim?
20. Beidzās spēle.

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:37, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: ir atpakaļ 3, nez, tas ir ceturtais, vai tas pats trešais?
Laikam jāsāk skatīties.

co ta interese daudz mazāka, wizards reāli uz adatām turēja.
Tur jau drīz nebūs ko skatīties. Es neredzu vispār CLE nākotnes domas.... Tur nav NEVIENS normāls spēlētājs.

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:37, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Protams, būtu Dončiča steiti punktos, tad uzreiz cita skatīšanās būtu, ne?
Nu ja Lukas, tad droši vien, tas slikti, ja?
Kgan wizardiem dēļ saspringtām spēlēm vien šobrīd handikaps.

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:38, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: PAT šo? Kas tas par tādu nievājumu pret Dāvi, kāpēc "pat"?
Priekš SC tā ir - Dāvis var iemest 30, tāpat pie viņa raksta būs 10 komenti, pie KP ap 100.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-23 04:40, pirms 4 gadiem
Dzimmiy rakstīja: Cik punkti jau Dāvim?
8 rīboundi un 4 pasiņi arī. Un aizsardzībā ļoti labs, baigais prieks skatīties.

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:41, pirms 4 gadiem
Tas ir normāli, ka KP saņem vairāk uzmanības, bet, manuprāt, Dāvis tomēr nav pietiekami novērtēts arī pie mums. Wizards tviterī arī tikai var izlasīt par katru Hačimuras pirdienu, kamēr Dāvis praktiski vispār netiek pieminēts...

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 04:41, pirms 4 gadiem
Dāvis šosezon jau 9.vietā iemestajos 3p.

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:42, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Priekš SC tā ir - Dāvis var iemest 30, tāpat pie viņa raksta būs 10 komenti, pie KP ap 100.
Lielākā daļa komentu jau tāpat no tiem, kas neskatās.
Bet ja reiz naktī ir augšā, skaidrs, ka skatos tajā brīdī karstāko.

  +2 [+] [-]

, 2019-11-23 04:43, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tas ir normāli, ka KP saņem vairāk uzmanības, bet, manuprāt, Dāvis tomēr nav pietiekami novērtēts arī pie mums. Wizards tviterī arī tikai var izlasīt par katru Hačimuras pirdienu, kamēr Dāvis praktiski vispār netiek pieminēts...
Bet tas taču mainīsies, ja Dāvis turpinās tā spēlēt. Process notiek.

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:44, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Priekš SC tā ir - Dāvis var iemest 30, tāpat pie viņa raksta būs 10 komenti, pie KP ap 100.
Tāpēc, ka zem raksta par KP komentāros parasti ir abas galējības.

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:45, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Priekš SC tā ir - Dāvis var iemest 30, tāpat pie viņa raksta būs 10 komenti, pie KP ap 100.
Nu bet taču salīdzini statusus....

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:46, pirms 4 gadiem
kafka rakstīja: Tāpēc, ka zem raksta par KP komentāros parasti ir abas galējības.
Nu ja. Dāvi jau nav ar ko salīdzināt

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:48, pirms 4 gadiem
Paskatījos Atlantas mača boxscore. Vorkuta nevarēs lielīties ar Treja Janga steitiem.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 04:50, pirms 4 gadiem
Kāds ir redzējis Bulls spēles? Ko Lauri Markkanen tāds slīdzinoši švaks šogad?

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 04:54, pirms 4 gadiem
Ko tu tur par Bļugeru stāsti, trollings? Nav tur neviena gola viņam.

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:55, pirms 4 gadiem
Kristaps šonakt uz grīdas nonāk visādos veidos.

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:56, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Ko tu tur par Bļugeru stāsti, trollings? Nav tur neviena gola viņam.
Biju cerējis, ka pārslēgsi uz NHL.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 04:57, pirms 4 gadiem
kafka rakstīja: Kristaps šonakt uz grīdas nonāk visādos veidos.
varbūt izdomāja THJ izslēgt no spēles, lai nemet tik daudz

     [+] [-]

, 2019-11-23 04:59, pirms 4 gadiem
Beidzot kāda sakarīga Lukas piespēle Kristapam.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 05:00, pirms 4 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Nu ja. Dāvi jau nav ar ko salīdzināt
KP ir kā simbols LV basketbolam un tāpēc visādiem krieveļiem arī interesantāks notiršanai.

Kaut kas līdzīgs kā Krosbijs Kanādas izlasē, atceros kaut kādu atstāstu, ka viens tāds zvērināts sovaks bijis laimīgs pēc Kanādas 10:1 uzvaras pret kaut ko, jo, redz, Krosbijs neesot tur nevienu punktu dabūjis. Tas jau nekas, ka tie pārējie arī ir kanādieši

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 05:00, pirms 4 gadiem
Kāšons, dzīvo uz jumta rakstīja: varbūt izdomāja THJ izslēgt no spēles, lai nemet tik daudz
Jā, THJ 3p. pagājušajā spēlē 4/4, šoreiz 4/5.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 05:03, pirms 4 gadiem
Lukam vēl vajag 5atl.b. Cerams, ka komandas biedri parūpēsies.

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:03, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: KP ir kā simbols LV basketbolam un tāpēc visādiem krieveļiem arī interesantāks notiršanai.

Kaut kas līdzīgs kā Krosbijs Kanādas izlasē, atceros kaut kādu atstāstu, ka viens tāds zvērināts sovaks bijis laimīgs pēc Kanādas 10:1 uzvaraspret kaut ko, jo, redz, Krosbijs neesot tur nevienu punktu dabūjis. Tas jau nekas, ka tie pārējie arī ir kanādieši
Pazīsti tādu SC vatņiku Leonīdu? Šis sakot, ka KP un Dāvis būtu Eiropas basī tikai parasti spēlētāji, jo NBA tikai tik labi spēlējot. Vēl pilnā nopietnībā teica, ka Dāvis bija prasts rezervists pēdējā EČ. Kad es tam nepiekritu, tad sadusmojāš un sāka prasīt, kur es esmu basīti spēlējis, jo, redz, šim draugos ir bijušais ASK basketbolists, kurš sakot, ka Leo ir zinošs basketā.

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:10, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Pazīsti tādu SC vatņiku Leonīdu? Šis sakot, ka KP un Dāvis būtu Eiropas basī tikai parasti spēlētāji, jo NBA tikai tik labi spēlējot. Vēl pilnā nopietnībā teica, ka Dāvis bija prasts rezervists pēdējā EČ. Kad es tam nepiekritu, tad sadusmojāš un sāka prasīt, kur es esmu basīti spēlējis, jo, redz, šim draugos ir bijušais ASK basketbolists, kurš sakot, ka Leo ir zinošs basketā.
ok, baigi Dāvis vēl nespīdēja tajā EČ (šobrīd jau noteikti būtu pavisam cita bilde), bet kas, viņš neredzēja KP EČ???
Tie sovjeti ir tik dīvaini cilvēki, ka es patiešām nespēju viņus saprast. Ok, vēl saprotu, ja par daudz skatās kkādu ru tv un saklausās dezinfo, vai arī vnk patriotiskas jūtas pret savējiem - krieviem, bet viņiem tak tāds "alternatīvais"(pieklājīgāk uzrakstīju "debilais") pasaules redzējums ir praktiski jebkurā jautājumā.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 05:10, pirms 4 gadiem
redz kā KP aizgāja bez THJ

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:12, pirms 4 gadiem
skatos, kp visu dara otrādi, nekā ņujorkā. tur šis izšāva pirmo un max otro ceturtdaļu, pēc tam piekusa.
Tagadējais variants ir labāks, lielāks potenciāls nākotnei. Nepiekūst. Taupa jau arī.

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:12, pirms 4 gadiem
Ups.... Manhunt šodien būs pilnīgi jāpieverās

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:13, pirms 4 gadiem
Čuļero būtu teicis, ka GSW jau sen Karijs smietos par McGee laukumā. Bišk jau ir nesaprotami, ko tur līderus pie +30....

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:14, pirms 4 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Ups.... Manhunt šodien būs pilnīgi jāpieverās
nū, vēl jau tik 50%, var sabojāt. Sākums ta bij graujošs.
Bet boxscorā jau to progresiju neredz

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:16, pirms 4 gadiem
iet uz kkadu b2b rekordu uzvaru starpiba +100 divas speles driz

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:18, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: ok, baigi Dāvis vēl nespīdēja tajā EČ (šobrīd jau noteikti būtu pavisam cita bilde), bet kas, viņš neredzēja KP EČ???
Tie sovjeti ir tik dīvaini cilvēki, ka es patiešām nespēju viņus saprast. Ok, vēl saprotu, ja par daudz skatās kkādu ru tv un saklausās dezinfo, vai arī vnk patriotiskas jūtas pret savējiem - krieviem, bet viņiem tak tāds "alternatīvais"(pieklājīgāk uzrakstīju "debilais") pasaules redzējums ir praktiski jebkurā jautājumā.
Nu, Dāvis jau tad bija no 1 līderiem. 3.rezultatīvākais izlasē un 14 punkti spēlē, tāpēc nepiekrītu.

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:19, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: nū, vēl jau tik 50%, var sabojāt. Sākums ta bij graujošs.
Bet boxscorā jau to progresiju neredz
Nja, labi ka pabeidza ar 6/6.

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:20, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Nu, Dāvis jau tad bija no 1 līderiem. 3.rezultatīvākais izlasē un 14 punkti spēlē, tāpēc nepiekrītu.
tiešām tik labi? man sūdīga atmiņa, varbūt. Kurš bij otrais rezultatīvākais?

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:20, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: iet uz kkadu b2b rekordu uzvaru starpiba +100 divas speles driz
Es tieši par to pašu iedomājos, bet nu arī ir satrāpījies, ka divi vārguļi pēc kārtas pretī. Un paši jau arī nenomet ātrumu.

Iespējams, ka kāda kruta blice arī spēlējusi ar 2 lūzeriem pēc kārtas, bet 100 diez vai ir dabūts

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:21, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: tiešām tik labi? man sūdīga atmiņa, varbūt. Kurš bij otrais rezultatīvākais?
Domāju Strēlnieks.

Bet Dāvis bija no beņķa, bet parasti jau pēc 2 min bija laukumā

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:21, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: tiešām tik labi? man sūdīga atmiņa, varbūt. Kurš bij otrais rezultatīvākais?
Timmam 14,3, Dāvim 14,0. Pēc atmiņas likās, ka Dāvis it kā bija 2.rezultatīvākais, bet pārbaudīju - izrādās, ka atmiņa šoreiz nedaudz pievīla.

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:22, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: Strelnieks
Nav taisnība.

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:22, pirms 4 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Es tieši par to pašu iedomājos, bet nu arī ir satrāpījies, ka divi vārguļi pēc kārtas pretī. Un paši jau arī nenomet ātrumu.

Iespējams, ka kāda kruta blice arī spēlējusi ar 2 lūzeriem pēc kārtas, bet 100 diez vai ir dabūts
Žēl, ka Ņujorka netrāpījās vēlāk... izskatās Dallasa sāk ieskrieties, bet nu īstais pārbaudījums būs nākamās 2 spēles.

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:23, pirms 4 gadiem
Strēlniekam tajā čempī tikai 7 punkti vid. spēlē un 5.vieta mūsu izlasē pēc rezultivitātes.

  -2 [+] [-]

, 2019-11-23 05:23, pirms 4 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Es tieši par to pašu iedomājos, bet nu arī ir satrāpījies, ka divi vārguļi pēc kārtas pretī. Un paši jau arī nenomet ātrumu.

Iespējams, ka kāda kruta blice arī spēlējusi ar 2 lūzeriem pēc kārtas, bet 100 diez vai ir dabūts
varguli? pedejos piecos gados GSW 5 final, CLE 4 finali lololololololololol

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:25, pirms 4 gadiem
jauzlaizh Luka savakt 3 rebus atri

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:26, pirms 4 gadiem
Johaidī, kas ar Kembu? NBA.com uzreiz sākumā.

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:26, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Johaidī, kas ar Kembu? NBA.com uzreiz sākumā.
kaklu salauza vai hvz kas precizi, bet kkas kakla rajona.

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:28, pirms 4 gadiem
pilnigi debila epizode ar galvu ietriecas Ojelejes vedera.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 05:28, pirms 4 gadiem
budamank rakstīja: varguli? pedejos piecos gados GSW 5 final, CLE 4 finali lololololololololol
Un? Ko tu ar to gribēji pateikt?

Tas, ka laukumā spēlē ex-finālisti? Sorī, tas kas šogad ir tajās komandās ir kauns par finālistiem.

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:29, pirms 4 gadiem
Par laimi visu sakartoja 3 ceturtdaļā

     [+] [-]

, 2019-11-23 05:29, pirms 4 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Un? Ko tu ar to gribēji pateikt?

Tas, ka laukumā spēlē ex-finālisti? Sorī, tas kas šogad ir tajās komandās ir kauns par finālistiem.
Tas bija joks ffs....

  +2 [+] [-]

, 2019-11-23 05:37, pirms 4 gadiem
jaunakas zinas, ka Kembam viss kartiba tikai smadzenu satricinajums neliels. noguleja uz deliem gan ilgi.

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 05:39, pirms 4 gadiem
Heiteriem vēl viens fakts pievērs mutes šodien Izrādās 5 no 6 KP FG bija asistēti no LD

  +2 [+] [-]

, 2019-11-23 05:40, pirms 4 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Heiteriem vēl viens fakts pievērs mutes šodien Izrādās 5 no 6 KP FG bija asistēti no LD
piemetam vel klat Janga 9pts 25% fg, 5to, -15 un rezultata secinam ka vorhujta komentaros nesmirdes no rita ;D

  +1 [+] [-]

, 2019-11-23 05:43, pirms 4 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Heiteriem vēl viens fakts pievērs mutes šodien Izrādās 5 no 6 KP FG bija asistēti no LD
ā, nu tas jau atkal otra gala heiteriem Abi viena līmeņa širminieki.