Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

ASV kandidāti turpina atbirt - Pasaules kausā būs jāiztiek arī bez Bīla

Agris Suveizda

ASV kandidāti turpina atbirt - Pasaules kausā būs jāiztiek arī bez Bīla
Bredlijs Bīls. Foto: AP/Scanpix

Pasaules kausa finālturnīrā nepiedalīsies arī viens no Nacionālās basketbola asociācijas komandas Vašingtonas "Wizards" līderiem Bredlijs Bīls, kura ģimenē turnīra laikā gaidāms pieaugums, ziņo Yahoo Sports.

26 gadus vecais uzbrūkošais aizsargs Bīls savainotā Džona Vola prombūtnē uzņēmās vēl lielāku atbildību un aizvadīja labāko sezonu karjerā. Amerikānis laukumā devās visās spēlēs un vidēji 36,9 minūtēs sakrāja 25,6 punktus, 5,5 rezultatīvas piespēles, 5,0 atlēkušās bumbas un 2,7 kļūdas, taču "Wizards" Austrumu konferencē palika 11. vietā. Bīlam šis būs ceturtais gads piecu sezonu līgumā par 127,2 miljoniem ASV dolāru.

Jūnija sākumā ASV izlase pavēstīja 20 spēlētāju kandidātu sarakstu treniņnometnei, kas sāksies 5. augustā, taču galvenais treneris Gregs Popovičs ir palicis jau bez ceturtdaļas spēlētāju. Kā pirmais atteica Losandželosas "Lakers" jaunieguvums Entonijs Deiviss, pēc tam sekoja Hjūstonas "Rockets" aizsargi Džeimss Hārdens un Eriks Gordons, un uz Ķīnu nedosies arī Portlendas "Trail Blazers" uzbrūkošais aizsargs Sīdžejs Makolums. Jau aprīlī par nespēlēšanu paziņoja Lebrons Džeimss.

ASV finālturnīru sāks 1. septembrī pret Čehiju, bet pēc tam spēlēs arī pret Turciju un Japānu. Bīls 2010. gadā Hamburgā kļuva par pasaules U17 čempionu, taču pieaugušo izlasē lielajos turnīros vēl nav spēlējis.

ASV kandidāti treniņnometnei

PozīcijaSpēlētājsAugumsKlubs
AizsargsDeimiens Lilards191 cmTrail Blazers
Kails Laurijs185 cmRaptors
Donovans Mičels191 cmJazz
Kemba Vokers185 cmCeltics
UzbrucējsHerisons Bārnss203 cmKings
Tobaiess Heriss206 cm76ers
Kails Kuzma206 cmLakers
Kevins Lavs208 cmCavaliers
Kriss Midltons203 cmBucks
Pols Milseps203 cmNuggets
Džeisons Teitums203 cmCeltics
Pīdžejs Takers198 cmRockets
CentrsAndrē Dramonds211 cmPistons
Bruks Lopess213 cmBucks
Mailzs Tērners211 cmPacers

Izmantotie resursi:
https://twitter.com/ChrisBHaynes/st...

  -1 [+] [-]

, 2019-07-22 19:35, pirms 5 gadiem
ja visas zvaigznes sakrīt, tad pamazām rodas pārliecība ka vienu zāģi amīši arī var ierīt beigu beigās pie visām šīm atbiršanām

  -1 [+] [-]

, 2019-07-22 19:39, pirms 5 gadiem
Kaut vai vēl 10 atbirst..Šī valsts var 10labas komandas nokomplektēt...

  +5 [+] [-]

, 2019-07-22 19:44, pirms 5 gadiem
RealT rakstīja: Kaut vai vēl 10 atbirst..Šī valsts var 10labas komandas nokomplektēt...
10 komandas? neparspile..nav ta ka pasaule basketbolu neviens nemaks spelet...+ laiku pa laikam vienmer kada Eiropas vai Dienvidamerikas komanda uzvar USA. Tikei pedeja desmitgade ta svaka.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-22 19:46, pirms 5 gadiem
Desmit garantēti uzvarošas komandas nepiekrītu, arī citās valstīs ir top spēlētāji, bet sarakstā esošajiem spēlētājiem pretiniekus neredzu. Tikai paši var zaudēt, ja nesavācas konkrētai spēlei.

  -1 [+] [-]

, 2019-07-22 20:00, pirms 5 gadiem
'Jā, bērni sajēgas jums mazas , būšu patiesi pārsteigts ja ASV pacels ar šādu sastāvu PK

     [+] [-]

, 2019-07-22 20:08, pirms 5 gadiem
Tā pati Austrālija var pacelt..

  -2 [+] [-]

, 2019-07-22 20:13, pirms 5 gadiem
eevelee rakstīja: Tā pati Austrālija var pacelt..
AUS , Spain galvenās favorītes

  -1 [+] [-]

, 2019-07-22 20:13, pirms 5 gadiem
Es domaju Asv var aizvest ceturto vai trešo izlasi vieņiem konkurentu nav

     [+] [-]

, 2019-07-22 20:13, pirms 5 gadiem
ne jau visiem atbirušajiem vispār būtu droša vieta sastāvā.

pietiek paskatīties uz kandidātu sarakstu, lai saprastu ks satraukumam nav vietas

     [+] [-]

, 2019-07-22 20:31, pirms 5 gadiem
eevelee rakstīja: Tā pati Austrālija var pacelt..
Bez Simonssa? Diezvai...

     [+] [-]

, 2019-07-22 20:34, pirms 5 gadiem
nu nez...Manuprat, pat ar siem kandidatiem USA ir parliecinosi lielakais favorits!Visas pozicijas ir no ka izveleties!

     [+] [-]

, 2019-07-22 20:34, pirms 5 gadiem
T.G.H. rakstīja: Bez Simonssa? Diezvai...
Ari RIO spelejot bez Simonsa vini radija loti labu speli.

     [+] [-]

, 2019-07-22 20:36, pirms 5 gadiem
SportaDievstheBEST rakstīja: Ari RIO spelejot bez Simonsa vini radija loti labu speli.
Taisniba, tacu tad viniem bija dazi, kuri vairs tagad ne tuvu nav forma. Nebija Villennova un Boguts? Kur vini ir tagad?

     [+] [-]

, 2019-07-22 20:46, pirms 5 gadiem
zaxx rakstīja: 'Jā, bērni sajēgas jums mazas , būšu patiesi pārsteigts ja ASV pacels ar šādu sastāvu PK
Lillards ir iespējams visvairāk nenovērtētais aizsargs NBA, un Mitčels ir nākamais lielais uzvārds starp guards. Drammodam nebūs nekādu problēmu pret Europas smagsvaru centriem, un Lopez var puļīt no 3pt kamēŗ tādi bobani aizvelkas līdz 3pts līnijai tur jau uzbrukums beidzies būs. Uzbrucēji varēja būt labāki, bet tas pats Herris, Teitums, Milsaps un Kuzma ir iespaidīgi. Ja NBA novāktos Lillards, Mitčels, Herris, Teitums un Drammonds tad teiktu, ka tā ir visnokomplektētākā komanda uz doto brīdi.

     [+] [-]

, 2019-07-22 20:47, pirms 5 gadiem
Tie kas puslīdz seko līdzi NBA saprastu ka ar šādu sastāvu un treneri USA var zaudēt tikai nenovērtējot pretinieku vai ja kādai izlasei gadās salādēt pa grozu ar nenormāli augstu procentu.tapec normāli domājošiem pat neiesaku iesaistīties diskusijās ar ākstiem kas neko vairāk par James un Durantu nezin 😁
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2019-07-22 21:10, pirms 5 gadiem
Nu ja agrāk izskatījās ka varbūtība ir 1-2% robežās, tad tagad varbūtība ir palielinājusies līdz kādiem 10% un arī bukmeikeru likmēs to skaidri beigās varēs ieraudzīt kā bukiji novērtē un ka cilvēki naudu krāmē atbilstoši
Protams, ja godīgi tad arī 10% ir diezgan nožēlojama varbūtība - tas ir kā no 10 mit savstarpējām spēlēm uzvarēt tikai vainā ... Bet pleijofi ir un paliek pleijofi un vēsture jau musm ir parādījusi un pierādījusi ka 10% ir izgājuši cauri tomēŗ !

     [+] [-]

, 2019-07-22 21:15, pirms 5 gadiem
zaxx rakstīja: 'Jā, bērni sajēgas jums mazas , būšu patiesi pārsteigts ja ASV pacels ar šādu sastāvu PK
Paldies, pieaugušais par domu graudu. Kāpēc bērnus māci ar stulbām idejām? Vai tev ir pilns rublītis, papiņ?

     [+] [-]

, 2019-07-22 21:20, pirms 5 gadiem
kokkāpējs rakstīja: Desmit garantēti uzvarošas komandas nepiekrītu, arī citās valstīs ir top spēlētāji, bet sarakstā esošajiem spēlētājiem pretiniekus neredzu. Tikai paši var zaudēt, ja nesavācas konkrētai spēlei.
Zinies, šis saraksts nemaz nav tas pats labākais. Nu ko rakstā pieminēts, ka Lebrons paziņoja, ka nespēlēs jau aprīlī. Ko tad citus nepiemin, kas jau atteica? To pašu finālu MVP?

     [+] [-]

, 2019-07-22 22:08, pirms 5 gadiem
Zelts droši. Ja trenētu kaut kāds viduvējs nba vai kāds koledžas treneris, tad nebrīnītos par iespējamo izgāšanos. Priekš Popoviča ideāli spēlētāji. Bez superzvaigznēm(atskaitot Lilardu), ar izcilu treneri un komandas spēli mierīgi pacels turnīru, pat ar tādu sastāvu.

     [+] [-]

, 2019-07-22 23:03, pirms 5 gadiem
trupac rakstīja: Zelts droši. Ja trenētu kaut kāds viduvējs nba vai kāds koledžas treneris, tad nebrīnītos par iespējamo izgāšanos. Priekš Popoviča ideāli spēlētāji. Bez superzvaigznēm(atskaitot Lilardu), ar izcilu treneri un komandas spēli mierīgi pacels turnīru, pat ar tādu sastāvu.
Nu tur aizsargus pagrūti kādu nosaukt par ne-superstāru. Slinkums meklēt statistiku, bet Kembam droš labāki stati kā Lilardam(vienīgi viens ir PO blicē, otrs nav). Laurijs dažās spēlēs atslēgas spēlētājs NBA čempioniem. Mičelu būs interesanti pavērot kopā ar Konliju.

     [+] [-]

, 2019-07-22 23:05, pirms 5 gadiem
T.G.H. rakstīja: 10 komandas? neparspile..nav ta ka pasaule basketbolu neviens nemaks spelet...+ laiku pa laikam vienmer kada Eiropas vai Dienvidamerikas komanda uzvar USA. Tikei pedeja desmitgade ta svaka.
Cik NBA ir reģistrētu amerikāņu spēlētāju?
Tak lūk, man liekas FIBA America viņi uzvarēja pārsvarā nokomplektētu komandu no G līgas spēlētājiem takā man ar liekas viņi varētu savākt 10 spēcīgas izlases, varbūt nekatra no tām dabūtu medaļas, bet top 5 varētu tikt

     [+] [-]

, 2019-07-23 00:02, pirms 5 gadiem
Robis87 rakstīja: Cik NBA ir reģistrētu amerikāņu spēlētāju?
Tak lūk, man liekas FIBA America viņi uzvarēja pārsvarā nokomplektētu komandu no G līgas spēlētājiem takā man ar liekas viņi varētu savākt 10 spēcīgas izlases, varbūt nekatra no tām dabūtu medaļas, bet top 5 varētu tikt
Kad loģika nav stiprā puse... Novākt 10 izlases, kuras tiktu piecniekā? Tas piecnieks no gumijas? Cik piecniekā ietilpinās? 12 komandas vai 15?

     [+] [-]

, 2019-07-23 00:12, pirms 5 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Kad loģika nav stiprā puse... Novākt 10 izlases, kuras tiktu piecniekā? Tas piecnieks no gumijas? Cik piecniekā ietilpinās? 12 komandas vai 15?
Un kā tev pašam ar loģiku? Raksti boldā, bet raksti stulbības.

Nedalec, ka, novāktu izlasi un 9 pārējās nepiedalītos? Vai pasaules čempī ar "gumiju" stieptu un ļautu 10 komandām no USA piedalīties?

#ĢEBILA

     [+] [-]

, 2019-07-23 01:36, pirms 5 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Kad loģika nav stiprā puse... Novākt 10 izlases, kuras tiktu piecniekā? Tas piecnieks no gumijas? Cik piecniekā ietilpinās? 12 komandas vai 15?
Vai nu tu izliecies ka nesaprati manis pausto, vai arī vecīt tev ir problēmas ar saprašanu, mēģināšu paskaidrot biski savādāk, es biju domājis ka ASV ir milzīgi spēlētāju resursi, no kuriem viņi varētu savākt vienu spēcīgu izlasi, kaut vai Eiropā, vai mūsdienās ir daudz komandu kurā nebūtu vismaz viens amerikānis, kaut vai salasītu izlasi no labākajiem Euroligas spēlētājiem, viņi vienalga būtu spējīgi uzvarēt pasaules čempionātā