Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Heat" pārspēj "Bulls", turpina cīņu par 1. vietu konferencē

Valdis Bērziņš
Valdis Bērziņš

"Heat" pārspēj "Bulls", turpina cīņu par 1. vietu konferencē
Sīdžejs Vatsons un Lebrons Džeimss
Foto: AFP/Scanpix

Čikāgas "Bulls" ceturtdien nespēja nodrošināt 1. vietu Austrumu konferencē, izbraukumā ar 72:83 piekāpjoties Maiami "Heat". No "play off" spēlēt gribošām komandām uzvarēt spēja tikai Fīniksas "Suns", kas spraigā mačā pieveica Losandželosas "Clippers" - 93:90.

Atskaitot spēles pirmo ceturtdaļu, abas komandas spēlēja laba līmeņa aizsardzību, šajā spēles komponentā pārākai esot Floridas vienībai, kas pēdējā ceturtdaļā ļāva viesiem gūt tikai 11 punktus, bet visā mačā kopumā – tikai 72, kas ir "Bulls" sezonas antirekords.

Čikāgai jau atkal nevarēja palīdzēt Deriks Rouzs, savukārt "Heat" rindās nespēlēja Kriss Bošs, kura prombūtne gan netraucēja uzvarēt cīņu par atlēkušajām bumbām, kas allaž ir Čikāgas pluss. "Heat" pārsvars atlēkušajās bumbās – 45:40.

Lebrons Džeimss ar 27 punktiem, 11 atlēkušajām bumbām un sešām rezultatīvām piespēlēm izdarīja vēl vienu pieteikumu regulārās sezonas vērtīgākā spēlētāja titulam. Dveins Veids guva 18 punktus, bet vērtīgs pienesums šoreiz arī no Mario Čālmersa, kuram 16 punkti.

"Bulls" rindās rezultatīvākais ar 16 punktiem no soliņa bija Ronijs Brūvers, bet "double double pievienoja Žoakims Noā, kuram 15 punkti un 10 atlēkušās bumbas.

Šī abām komandām bija ceturtā un pēdējā tikšanās regulārajā sezonā, uzvaras dalot uz pusēm un pie panākumiem tiekot savā laukumā.

Izcīnot uzvaru, "Bulls" (47-16) būtu nodrošinājusi 1. vietu Austrumu konferencē, tagad uz to vēl reāli pretendē "Heat" (45-17). Čikāgai vēl jāspēlē ar "Mavericks", "Pacers" un "Cavaliers", savukārt "Heat" jātiekas ar "Wizards" (divreiz), "Rockets" un "Celtics".

Citās spēlēs

No komandām, kas kāro piedalīties izslēgšanas mačos, ceturtdien uzvarēja tikai "Suns", kas savās mājās Fīniksā sīvā mačā ar 93:90 pieveica labu tempu uzņēmušo "Clippers" vienību. "Suns" šosezon uzvarējusi trīs no četrām spēlēm pret "Clippers".

"Suns" uzvara ļāvusi iekļūt astoņniekā, no tā izstumjot "Jazz", abām 33-30 bilance. Rietumos zaudējumu cieta "Rockets" (32-31, #10), kas viesos ar 99:105 papildlaikā zaudēja "Hornets".

Savukārt Austrumu konferencē faktiski pēdējo naglu "Bucks" zārkā iedzina aprīļa labākā komanda "Pacers", kas tika pie panākuma savā laukumā ar 118:109. Indiānas komanda aprīlī uzvarējusi 11 no 12 mačiem, trešdien gūstot septīto panākumu pēc kārtas un nodrošinot sava laukuma priekšrocības izslēgšanas maču 1. kārtā.

Tikmēr "Bucks" pēc kārtējā zaudējuma no 8. vietā esošās "76ers" atpaliek trīs uzvaras. "Bucks" atlikušas tikai četras spēles, no kurām viena būs tieši pret Filadelfiju.

NBA regulārā sezona, 19. aprīlis

SpēleRez.
Pacers – Bucks118:109
Pistons – Timberwolves80:91
Hornets – Rockets105:99 P
Heat – Bulls83:72
Suns – Clippers93:90

Izmantotie resursi:
ESPN

1 2 36 komentāri

  +8 [+] [-]

, 2012-04-20 08:56, pirms 12 gadiem
taa vien liekas ka heat lēnām sāk rāpties ārā no fiziskās bedres, kas viņiem bija kādas 3 nedēļas. godīgi sakot tieši īstajā laikā uz Playoffiem
protams atradīsies daudz oponentu, bet domāju ka LBJ pārliecinoš līderis regulārās sezonas MVP!!!

  +2 [+] [-]

, 2012-04-20 08:58, pirms 12 gadiem
Howardam sezona galā tātad arī Orlando cerības PO. Pacers rullē 7to pēc kārtas un var uzrullēt tieši Orlando PO, kas priekš viņiem būtu super. Hjūstona šķiet izkāruši balto karogu, bet Fīniksai priekšā cīņa ar tiešajiem konkurentiem Denveru un Jūtu, būs interesanti!

     [+] [-]

, 2012-04-20 09:01, pirms 12 gadiem
kaaja rakstīja: taa vien liekas ka heat lēnām sāk rāpties ārā no fiziskās bedres, kas viņiem bija kādas 3 nedēļas. godīgi sakot tieši īstajā laikā uz Playoffiem
protams atradīsies daudz oponentu, bet domāju ka LBJ pārliecinoš līderis regulārās sezonas MVP!!!
His performance alone is not translating into wins. Bet nu tiešām izskatās, ka Džeimss šogad paņems to balvu, bet par gredzenu gan es šaubos

  +2 [+] [-]

, 2012-04-20 09:16, pirms 12 gadiem
eduards fināls rakstīja: His performance alone is not translating into wins. Bet nu tiešām izskatās, ka Džeimss šogad paņems to balvu, bet par gredzenu gan es šaubos
tu neesi vieniigais kas shaubas, bija laiks shis sezonas laikaa kad ari es shaubiijos, bet tagad gan vairs nee Ja pagaajushogad visi gaudeeja ka Kidds un Novickis ir pelniijusi gredzenus, tad uzskatu ka tagad ir LBJ kaarta!!!

     [+] [-]

, 2012-04-20 09:24, pirms 12 gadiem
Pirmā vieta nav izdevīga. 2. kārtā būs jāspēlē ar Bostonu

  +2 [+] [-]

, 2012-04-20 09:26, pirms 12 gadiem
Vispār jāatzīst, ka esmu kļūdījies, un bez Boša arī komanda spēj uzvarēt nozīmīgus pretiniekus.

  +4 [+] [-]

, 2012-04-20 09:37, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Pirmā vieta nav izdevīga. 2. kārtā būs jāspēlē ar Bostonu
Labāk Pacers?

     [+] [-]

, 2012-04-20 09:40, pirms 12 gadiem
kaaja rakstīja: tu neesi vieniigais kas shaubas, bija laiks shis sezonas laikaa kad ari es shaubiijos, bet tagad gan vairs nee Ja pagaajushogad visi gaudeeja ka Kidds un Novickis ir pelniijusi gredzenus, tad uzskatu ka tagad ir LBJ kaarta!!!
Es domāju, ka īsais un nekonkurētspējīgais soliņš iegāzīs Miami

  +3 [+] [-]

, 2012-04-20 09:43, pirms 12 gadiem
eduards fināls rakstīja: Es domāju, ka īsais un nekonkurētspējīgais soliņš iegāzīs Miami
Atgriezīsies Bošs, Turiafs, un soliņš sanāk tīri solīds.

Millers, Batjē, Haslems, Antonijs, Džounss, Kouls.Tas pats Pitmens pēdējā laikā tīri normāli kapā.

  +2 [+] [-]

, 2012-04-20 09:45, pirms 12 gadiem
eduards fināls rakstīja: Labāk Pacers?
Tieši tā..
Bostona ir uz viļņa, pieredze puikiem ir pietiekama, nedomāju, ka būtu vieglas spēles. Pacers, komanda ir jauna, nepieredzējusi, viņi nezin, kas ir play-off basketbols.

     [+] [-]

, 2012-04-20 09:47, pirms 12 gadiem
eduards fināls rakstīja: Es domāju, ka īsais un nekonkurētspējīgais soliņš iegāzīs Miami
Tā jau ir ternera kompetence. Miami vienmēr ir mmācējusi norakt savus trīspunktu mtienu konkursa uzvarētējus.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 09:49, pirms 12 gadiem
PrinC1t rakstīja: Atgriezīsies Bošs, Turiafs, un soliņš sanāk tīri solīds.

Millers, Batjē, Haslems, Antonijs, Džounss, Kouls.Tas pats Pitmens pēdējā laikā tīri normāli kapā.
Vai viņi (tas pats Pitmens) kapā normāli arī tad, kad spēlē visas trīs zvaigznes?

     [+] [-]

, 2012-04-20 09:55, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Tieši tā..
Bostona ir uz viļņa, pieredze puikiem ir pietiekama, nedomāju, ka būtu vieglas spēles. Pacers, komanda ir jauna, nepieredzējusi, viņi nezin, kas ir play-off basketbols.
Pacers pirmajā kārtā pret Orlando sapratīs, kas ir PO basketbols + ieskriesies, manuprāt, conditions are perfect. Vairāk jau sliecos piekrist par to, ka teorētiski uz Celtics būtu uzrauties sāpīgāk, taču BOS vēl jāpārvar Atlantas barjera.

     [+] [-]

, 2012-04-20 09:59, pirms 12 gadiem
PrinC1t rakstīja: Atgriezīsies Bošs, Turiafs, un soliņš sanāk tīri solīds.

Millers, Batjē, Haslems, Antonijs, Džounss, Kouls.Tas pats Pitmens pēdējā laikā tīri normāli kapā.
Es palieku pie tā, ka tā ir Big trio spēlētāju komanda un pārējie uz citu komandu fona atpaliek. Taktiski PO viņus, manuprāt, ir vieglāk apspēlēt, jo pa lielam jādomā, ko darīt ar 3 spēlētājiem.

     [+] [-]

, 2012-04-20 10:00, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Tieši tā..
Bostona ir uz viļņa, pieredze puikiem ir pietiekama, nedomāju, ka būtu vieglas spēles. Pacers, komanda ir jauna, nepieredzējusi, viņi nezin, kas ir play-off basketbols.
tīri teorētiski varbūt tiešām labāk spēlēt pret Pacers, kuri nosacīti ir ar mazāku pieredzi tieši PO cīņās, taču no otras puses Pacers ir ļoti neērts pretinieks jebkuram. jau pagājušajā sezonā Bulls smagā cīņā izmocīja uzvaru sērijā. jā, nebija 7 maču, bet katra spēle bija ļoti smaga un Bulls visu laiku vajadzēja atspēlēties. ja runājam par Pacers-Heat dueli, tad Miami puikiem nekāda vieglā pastaiga nesanāktu...
baigā škrobe par Bulls. pirms sezonas es tiešām ticēju, ka viņi ir reālākie pretendenti uz titulu, bet Rouza mocīšanās ar traumām man liek domāt, ka titulu iegūs komanda no Rietumiem.

     [+] [-]

, 2012-04-20 10:06, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: tīri teorētiski varbūt tiešām labāk spēlēt pret Pacers, kuri nosacīti ir ar mazāku pieredzi tieši PO cīņās, taču no otras puses Pacers ir ļoti neērts pretinieks jebkuram. jau pagājušajā sezonā Bulls smagā cīņā izmocīja uzvaru sērijā. jā, nebija 7 maču, bet katra spēle bija ļoti smaga un Bulls visu laiku vajadzēja atspēlēties. ja runājam par Pacers-Heat dueli, tad Miami puikiem nekāda vieglā pastaiga nesanāktu...
baigā škrobe par Bulls. pirms sezonas es tiešām ticēju, ka viņi ir reālākie pretendenti uz titulu, bet Rouza mocīšanās ar traumām man liek domāt, ka titulu iegūs komanda no Rietumiem.
Oklahomsitija vai Spurs? Bet par Buls, Rouzs vaitad negrasās atpakaļ? Gan jau uz play-off saspricēs
Pacers, loģiksi, viņi taču trešo vietu izcīnīja, tas nav maz, bet kaut kā tomēr nav ticības tai komandai - pagaidām...

     [+] [-]

, 2012-04-20 10:09, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: baigā škrobe par Bulls. pirms sezonas es tiešām ticēju, ka viņi ir reālākie pretendenti uz titulu, bet Rouza mocīšanās ar traumām man liek domāt, ka titulu iegūs komanda no Rietumiem.
Akls vai? skaties kā Bulls cīnās bez Rouza. Tas pats MIA, ja grib, tad arī soliņš labi kapā.

     [+] [-]

, 2012-04-20 10:09, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: tīri teorētiski varbūt tiešām labāk spēlēt pret Pacers, kuri nosacīti ir ar mazāku pieredzi tieši PO cīņās, taču no otras puses Pacers ir ļoti neērts pretinieks jebkuram. jau pagājušajā sezonā Bulls smagā cīņā izmocīja uzvaru sērijā. jā, nebija 7 maču, bet katra spēle bija ļoti smaga un Bulls visu laiku vajadzēja atspēlēties. ja runājam par Pacers-Heat dueli, tad Miami puikiem nekāda vieglā pastaiga nesanāktu...
baigā škrobe par Bulls. pirms sezonas es tiešām ticēju, ka viņi ir reālākie pretendenti uz titulu, bet Rouza mocīšanās ar traumām man liek domāt, ka titulu iegūs komanda no Rietumiem.
Rouzs mērķtiecīgi tiek saudzēts un pakāpeniski iespēlēts PO domājams, ka būs labā formā.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 10:34, pirms 12 gadiem
Būtībā jau no traumām neviens nav pasargāts arī play-off fāzē. Tā kā, iespējams tam pašam Miami, LBJ spītība un atteikšanās no elkoņa apārstēšanas vēl atspēlēsies...

     [+] [-]

, 2012-04-20 10:56, pirms 12 gadiem
eduards fināls rakstīja: Es palieku pie tā, ka tā ir Big trio spēlētāju komanda un pārējie uz citu komandu fona atpaliek. Taktiski PO viņus, manuprāt, ir vieglāk apspēlēt, jo pa lielam jādomā, ko darīt ar 3 spēlētājiem.
Ok, Bostona - Pīrss, Rondo, Gārnets - neaiziet spēle, komanda zaudē
Clippers - neaiziet spēle Polam, Grifinam, komanda arī, ar lielu varbūtību zaudē.
Lakers - Kobe, Bainums, Gazols, neitralizē, tas pats variants.
Thunder - izslēdz Durantu, Hardenu, Vestbruku - zaude.

Tikai loģiski,ka komandas galvenais spēks balstās pāris spēlētājos.Tā tas nav tikai Miami.Tai pašai Čikāgai,kad Hamiltons iepriekšējās spēlēs meta 20+ punktus, komanda knapi izlīda no zaudējumiem, tgd negāja čalim,un negāja visai komandai.Jebkurā komandā ir līderi.Pārējiem ir jāpievelk.

  -1 [+] [-]

, 2012-04-20 11:05, pirms 12 gadiem
PrinC1t rakstīja: Ok, Bostona - Pīrss, Rondo, Gārnets - neaiziet spēle, komanda zaudē
Clippers - neaiziet spēle Polam, Grifinam, komanda arī, ar lielu varbūtību zaudē.
Lakers - Kobe, Bainums, Gazols, neitralizē, tas pats variants.
Thunder - izslēdz Durantu, Hardenu, Vestbruku - zaude.

Tikai loģiski,ka komandas galvenais spēks balstās pāris spēlētājos.Tā tas nav tikai Miami.Tai pašai Čikāgai,kad Hamiltons iepriekšējās spēlēs meta 20+ punktus, komanda knapi izlīda no zaudējumiem, tgd negāja čalim,un negāja visai komandai.Jebkurā komandā ir līderi.Pārējiem ir jāpievelk.
Piekrītu. Tikai jāskatās, kas ir aiz tiem galvenajiem spēkiem, kurus pēc idejas PO vajadzētu segt pastiprināti un tur Miami ir ziepes. Sapratu, ka Tev šķiet, ka viņu soliņš pēc traumēto atgriešanās būs labs, bet es uzskatu, ka ne pietiekami labs, lai uzvarētu PO.

     [+] [-]

, 2012-04-20 11:11, pirms 12 gadiem
eduards fināls rakstīja: Piekrītu. Tikai jāskatās, kas ir aiz tiem galvenajiem spēkiem, kurus pēc idejas PO vajadzētu segt pastiprināti un tur Miami ir ziepes. Sapratu, ka Tev šķiet, ka viņu soliņš pēc traumēto atgriešanās būs labs, bet es uzskatu, ka ne pietiekami labs, lai uzvarētu PO.
Pagājušajā sezonā ar šo pašu un vēl sliktāku soliņu līdz finālam aizspēlējās un diezgan pārliecinoši! Kāpēc lai šogad nenotiktu tas pats? kas austrumos ir tik ļoti mainījies, lai miami neaizspēlētos līdz finālam?

     [+] [-]

, 2012-04-20 11:11, pirms 12 gadiem
eduards fināls rakstīja: Piekrītu. Tikai jāskatās, kas ir aiz tiem galvenajiem spēkiem, kurus pēc idejas PO vajadzētu segt pastiprināti un tur Miami ir ziepes.
izskaidro, kā tas izpaudīsies? kas tieši ir ziepes?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2012-04-20 11:43, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Oklahomsitija vai Spurs? Bet par Buls, Rouzs vaitad negrasās atpakaļ? Gan jau uz play-off saspricēs
Pacers, loģiksi, viņi taču trešo vietu izcīnīja, tas nav maz, bet kaut kā tomēr nav ticības tai komandai - pagaidām...
tas, ka Thunder būtu jātiek finālā, ir tikai loģiski! protams, ja nenotiek kādi sarežģījumi ar traumām umlt. bet otra komanda - nu jā, kāpēc gan ne tie paši Spurs, kuri šobrīd izskatās ļoti zolīdi. un arī Lakers... kā jau te biju izteicies - ja sezonas sākumā uzskatīju, ka Lakers labākajā gadījumā PO finišēs kā 6-8 komanda un izkritīs 1.kārtā, tad tagad es pat vairs nezinu ko domāt...to pašu var teikt arī par Celtics.
bet par Pacers - nezinu, man, savukārt, tieši ticība viņiem ir un ticu, ka viņi var pabojāt PO svētkus vienam otram grandam. bet, tas arī nebūtu nekāds baigais pārsteigums, jo, kā jau teici - 3.vieta Austrumos kā nekā...

     [+] [-]

, 2012-04-20 11:57, pirms 12 gadiem
Emilio rakstīja: tas, ka Thunder būtu jātiek finālā, ir tikai loģiski! protams, ja nenotiek kādi sarežģījumi ar traumām umlt. bet otra komanda - nu jā, kāpēc gan ne tie paši Spurs, kuri šobrīd izskatās ļoti zolīdi. un arī Lakers... kā jau te biju izteicies - ja sezonas sākumā uzskatīju, ka Lakers labākajā gadījumā PO finišēs kā 6-8 komanda un izkritīs 1.kārtā, tad tagad es pat vairs nezinu ko domāt...to pašu var teikt arī par Celtics.
bet par Pacers - nezinu, man, savukārt, tieši ticība viņiem ir un ticu, ka viņi var pabojāt PO svētkus vienam otram grandam. bet, tas arī nebūtu nekāds baigais pārsteigums, jo, kā jau teici - 3.vieta Austrumos kā nekā...
Domāju, ka Lakers klupšanas akmens varētu būt treneris.
Fila spēja savākt komandu uz atbildīgajiem mačiem, viņa šogad nebūs.
Kas notiks, ja komandai spēle neaizies? Pašlaik viņi izskatās pēc Miami ar maķenīt slitkāku komplektāciju (ja par pamatu ņemam trio statusus NBA gaiteņos), pāris neveiksmes un komandā ir panika, nav tā stiprā trenera ķepa, kurš varētu mierīgā balsī stāstīt, kā tikt pie panākumiem.

     [+] [-]

, 2012-04-20 11:59, pirms 12 gadiem
Richels rakstīja: Pagājušajā sezonā ar šo pašu un vēl sliktāku soliņu līdz finālam aizspēlējās un diezgan pārliecinoši! Kāpēc lai šogad nenotiktu tas pats? kas austrumos ir tik ļoti mainījies, lai miami neaizspēlētos līdz finālam?
Nu subjektīvi vērtējot, gandrīz visas komandas šķiet progresējušas, izņemot Miami, Atlantu un Orlando. Pacers,Bulls,Bostona, Filadelfija šogad man šķiet daudz konkurētspējīgākas.

     [+] [-]

, 2012-04-20 12:10, pirms 12 gadiem
eduards fināls rakstīja: Nu subjektīvi vērtējot, gandrīz visas komandas šķiet progresējušas, izņemot Miami, Atlantu un Orlando. Pacers,Bulls,Bostona, Filadelfija šogad man šķiet daudz konkurētspējīgākas.
Smieklīgi.Filadelfijai ar pašreizējo spēli nav jābūt PO.Kāds vēl tur progress.

     [+] [-]

, 2012-04-20 12:19, pirms 12 gadiem
Raitcha rakstīja: Domāju, ka Lakers klupšanas akmens varētu būt treneris.
Fila spēja savākt komandu uz atbildīgajiem mačiem, viņa šogad nebūs.
Kas notiks, ja komandai spēle neaizies? Pašlaik viņi izskatās pēc Miami ar maķenīt slitkāku komplektāciju (ja par pamatu ņemam trio statusus NBA gaiteņos), pāris neveiksmes un komandā ir panika, nav tā stiprā trenera ķepa, kurš varētu mierīgā balsī stāstīt, kā tikt pie panākumiem.
nu ja - melnais zirdziņš - viss atkarīgs no tā, kā spēle aizies. Brauns nav čempionu treneris, tas arī ir skaidrs! tāpat kā Spo..
bet, redz, Kobe, pēdējā laikā it īpaši, ir kļuvis par tādu kā Lakers spēlējošo treneri - varbūt viņš spēs pozitīvi iedvesmot komandu, ja kkas aizies greizi.

     [+] [-]

, 2012-04-20 12:20, pirms 12 gadiem
eduards fināls rakstīja: Nu subjektīvi vērtējot, gandrīz visas komandas šķiet progresējušas, izņemot Miami, Atlantu un Orlando. Pacers,Bulls,Bostona, Filadelfija šogad man šķiet daudz konkurētspējīgākas.
ar ko gan tava skatiijuma bulls ir vairak progreseejushi nekaa miami?

     [+] [-]

, 2012-04-20 12:24, pirms 12 gadiem
kaaja rakstīja: ar ko gan tava skatiijuma bulls ir vairak progreseejushi nekaa miami?
uzvaru/zaudējumu bilanci spēja saglabāt pagājušās sezonas līmenī pat par spīti tam, ka lielu daļu sezonas izlaida komandas sirds un dvēsele Rouzs.

     [+] [-]

, 2012-04-20 12:27, pirms 12 gadiem
Mandaliina rakstīja: Akls vai? skaties kā Bulls cīnās bez Rouza. Tas pats MIA, ja grib, tad arī soliņš labi kapā.
ir liela atšķirība starp cīnīšanos un uzvaru izcīnīšanu regulārajā sezona un Čempionu titula izcīnīšanu PO fāzē! šajā gadījumā nenoliedzu Bulls varējumu bez Rouza - tas ir labs, taču izcīnīt gredzenus bez viņa ir neiespējami!

     [+] [-]

, 2012-04-20 12:29, pirms 12 gadiem
kaaja rakstīja: ar ko gan tava skatiijuma bulls ir vairak progreseejushi nekaa miami?
Brieduma pakāpe lielāka komandai kā kopienai un Rouza ietekme uz komandu ir mazinājusies, taču piekrītu Emilio, ka bez viņa gredzeni nu nekā. Rosters nokomplektēts gandrīz ideāli.

  +1 [+] [-]

, 2012-04-20 12:40, pirms 12 gadiem
Jāsagaida pirmās kārtas 3 spēles, tad varēs kaut ko teikt. Tur taču cits basketbols

     [+] [-]

, 2012-04-20 14:58, pirms 12 gadiem
Seksīga bilde.
1 2 36 komentāri