Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Džerijs Vests: "Lebrons jau tagad ir labāks par Kobi"

Andrejs Siliņš

Džerijs Vests: "Lebrons jau tagad ir labāks par Kobi"
Lebrons Džeimss
Foto: AP

Viens no Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) visu laiku izcilniekiem Losandželosas "Lakers" komandā Džerijs Vests uzskata, ka Klīvlendas "Cavaliers" uzbrucējs Lebrons Džeimss jau ir labāks par "Lakers" aizsargu Kobe Braientu un Lebronam ir visas iespējas kļūt par visu laiku izcilāko spēlētāju, apsteidzot Maiklu Džordanu.

"Es skatos uz "Cavaliers" un pie sevis saku "Cik spēles viņi uzvarētu bez Lebrona Džeimsa?" Tas parāda, cik viņš ir izcils," sacīja Vests, kurš, savulaik esot "Lakers" ģenerālmenedžeris, uz Losandželosu atveda Braientu, nodraftējot aizsargu. "Viņam [Lebronam] ir visas iespējas kļūt par visu laiku izcilāko basketbolistu."

"Maikls Džordans bija līgas labākais spēlētājs aizsardzībā, bet viņš bija labākais arī uzbrukumā," turpināja Vests. "Un tā tas nebija tikai vienu gadu vien, viņš to pierādīja nepārtraukti. Lebrons Džeimss darīs līdzīgas lietas, jo viņš kļūst tikai labāks. Viņš jau tagad ir precīzāks metējs. Ja viņš met no tālienes, tad neviens nevar viņu apstādināt. Viņš vienkārši ir pārāks liels, pārāk spēcīgs un pārāk ātrs citiem. Pie tam viņam ir neticama ķermeņa kontrole. Bet vairāk par visu to - viņš ir lielisks komandas biedrs. Var redzēt, ka komandas biedri viņu mīl."

Vests gan nenoliedz arī Kobes spēku: "Ja man kādam būtu jāuztic pēdējais metiens spēlē, tas būtu Kobe Braients. Bet, lai arī man ir grūti būt ļoti objektīvam, jo es atvedu Kobi uz Losandželosu, es uzskatu, ka Lebrons jau ir apsteidzis Kobi."

70 gadus vecais Vests izcīnīja NBA čempiontitulu 1972. gadā ar Losandželosas "Lakers" komandu, bet vēlāk kļuva par kluba ģenerālmenedžeri - Vests izveidojis izcilās komandas, sākot no 1980-ajiem gadiem ar Maģisko Džonsonu ierindā līdz pat Šakilam O'Nīlam jaunās tūkstošgades sāumā. Tiesa, nopietnu veselības problēmu dēļ Vests 2007. gadā, kad jau bija Memfisas "Grizzlies" generālmenedžeris, aizgāja no darba.

Izmantotie resursi:
nytimes.com

  +5 [+] [-]

, 2009-05-19 15:36, pirms 15 gadiem
Zilupes Gagarins rakstīja: vecit,zinaju ka iemest seja girbesi 81pt,bet kad vinsh tos iemeta???vai 24gados?? vai ari brieduma gadi kad tagad vinjam ir 28,29,30gadi? ko tagad teiksi?! kad Kobe ir vilcis komandu 24gados ar tadu statistiku? piespeles kaut vien tikai skatoties? tikai uz vecumu,nevajag salidzinat,Lebrons jau ir paraks un labaks,tikai 24gados!
KOBEM BIJA ŠAKILS PAŠOS BRIEDUMA UN SPĒKA GADOS!!!lebronam tāda pareņa nav

  -3 [+] [-]

, 2009-05-19 15:37, pirms 15 gadiem
Salduminsh rakstīja: Tādā gadījumā saskaiti kobes un lebrona 50pts spēles.81pts spēle kobem.Lebronam nekā tāda nav.Vari teikt par lebrona triple doble,bet tādam kuilim jau tas nav nekas ārkārtējs.Vot Rondo ir unikums.šā gada finālā redzēsi,kura ēra sāksies un kura beigsies.nelec par pakaļu augstāk
vecit,zinaju ka iemest seja girbesi 81pt,bet kad vinsh tos iemeta???vai 24gados?? vai ari brieduma gadi kad tagad vinjam ir 28,29,30gadi? ko tagad teiksi?! kad Kobe ir vilcis komandu 24gados ar tadu statistiku? piespeles kaut vien tikai skatoties? tikai uz vecumu,nevajag salidzinat,Lebrons jau ir paraks un labaks,tikai 24gados!

  +4 [+] [-]

, 2009-05-19 15:38, pirms 15 gadiem
Zilupes Gagarins rakstīja: Kobem vispar jel kadreiz viena sezona ir tika daudz triple double bijusi? Salduminj ?
Kidam ar tādu ir pilna dir*a,bet vai viņšir čempions?
Slēpts komentārs: Zilupes Gagarins
Slēpts komentārs: Zilupes Gagarins

  +3 [+] [-]

, 2009-05-19 15:44, pirms 15 gadiem
Zilupes Gagarins rakstīja: tiesi ta,kamer vinsh vareja tikai Sakilam udeni pienest tikmer Lebrons viens vel visu komandu a tur bija divas zvaigznes,tas vien pierada cik vinsh ir Izcils un vai vinji divata speja izcinit 66uzvaras,nee!arii Fisher vel vinjiem bija,kurs ari bija speka gados!nevajag tev parspilet.
Lebrona šī gada komanda un leikers tā gada komanda.vecīt nesalīdzini pimp* ar pirkstu.Tici man,Kobem tai laikā nedeva tādu teikšanu,jo jau bija ,kas taisa spēli.Lebronam tagad palīgs ir BIG ben?kamōn arī tā laika komandu spēki tagad atšķiras.tā mēs te gari varam runāt.viņi pat nav vienas pozīcijas spēlētāji

  +2 [+] [-]

, 2009-05-19 15:45, pirms 15 gadiem
superintendants rakstīja: Principā Lebrons un Kobe ir pēdējie veči, kuru dēļ es vēl skatos NBA...
Ar nostaļgiju atceros tos laikus, kad kapāja tādi vīri kā Džordans, Pipens, Kukočs, Olaidžuvons, Drekslers, Robinsons, O'Nīls (jauns bija), Hārdavejs (Heat), Rodmens, Melouns, Stoktons, Jūings...
Tie bija džeki, kas spēlēja ar 100% atdevi visās situācijās...

Tas nemaz nebija tik sen, bet tie vīri bija diženi un NBA bija krietni savādaks. Tagad ir pilna pakaļa visādu zīmuļu un nažu, kam, protams, ir meistarība, bet viņi nekad nebūs diženi... Tolaik vēl spēle bija skatāma, bet tagad lielākā daļa komandu spēlē vienkārši nebaudāmi, zīmējas, individuāli ņemās... Vairs nav tas...

Ir muļķīgi salīdzināt lebronu un kobi, jo viņi tomēr ir visai dažādi. Bet abi ir īsti komandas līderi, diženi vīri. Kobe ar laiku ir kļuvis tikai gudrāks, viņš var iemest tikai 10pts, bet izcili nokapāt defence. Agrāk nekas tāds no viņa puses nebija iedomājams...
vēl patika R,Millers, Riks Smits, Glens Rice, Mutombo..un piekrītu par visiem 100%

     [+] [-]

, 2009-05-19 15:45, pirms 15 gadiem
Avers rakstīja: Dazhos elementos vinsh pat tagad ir labaak (rebounds, assists). kaut gan zaudee blokeeshanaa un partveertaas bumbaas...

viss tikai priekshaa
Pēc sava ampluā Maikls bija 2.nr, kurš vajadzības gadījumā uzspēlēja pa 1.nr. veidojot saspēli, bet slavenais metiens atmuguriskā lēcienā jau bija kaut kas no vieglā uzbrucēja (nr.3.) spēles elementa. Lebronam ir pavisam cits uzdevums viņš spēlē kā brīvais mākslinieks, pēc auguma parametriem vairāk kā 3.nummurs.

  +5 [+] [-]

, 2009-05-19 15:46, pirms 15 gadiem
Zilupes Gagarins rakstīja: ha ha jau aizej galejibas,kads sakars ar kidu. James ir tikai 24 gadi velreiz atkartoju un viss vel prieksa vinjam izskatas ka no sa gada bus ari cempions. vai Braintam bez S.Onila ir cempiona gredzens?NAV! vai vinsh to sasniegs bez vinja,stipri saubos un ja sasniegs tad vinjam tas bus 30gados,kamer Lebronam ir iespeja to iegut jau tagad jaunam vel budams un vienam izvilkt!punkts
Vau,Howards to vēl ātrāk var izdarīt.23 gados.un tālāk?

  -3 [+] [-]

, 2009-05-19 15:48, pirms 15 gadiem
Salduminsh rakstīja: Lebrona šī gada komanda un leikers tā gada komanda.vecīt nesalīdzini pimp* ar pirkstu.Tici man,Kobem tai laikā nedeva tādu teikšanu,jo jau bija ,kas taisa spēli.Lebronam tagad palīgs ir BIG ben?kamōn arī tā laika komandu spēki tagad atšķiras.tā mēs te gari varam runāt.viņi pat nav vienas pozīcijas spēlētāji
kads vel big ben?? nemurgo veciit par speletaju kurs velk pedejo sezonu un nav nekads paligs,nevajag tuksi runat!

  +7 [+] [-]

, 2009-05-19 15:51, pirms 15 gadiem
daudzi skata ka tagad ir tāda spēlētāja ēra, citi saka, ka cita spēlētāja ēra... strīdās kurš ir labākais...
zinu e stikai 1, ka apmēram 6 miljardi iedzīvotāju domā, ka šī ir Yao ēra basketbolā!!!

p.s.

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 15:51, pirms 15 gadiem
Zilupes Gagarins rakstīja: kads vel big ben?? nemurgo veciit par speletaju kurs velk pedejo sezonu un nav nekads paligs,nevajag tuksi runat!
tur tā llieta.šie abi džeki līgā ienāca dažādās situācijās.Leikers jau bija Leikers,bet Cavaliers nebija nekas.

  -1 [+] [-]

, 2009-05-19 15:52, pirms 15 gadiem
maize rakstīja: daudzi skata ka tagad ir tāda spēlētāja ēra, citi saka, ka cita spēlētāja ēra... strīdās kurš ir labākais...
zinu e stikai 1, ka apmēram 6 miljardi iedzīvotāju domā, ka šī ir Yao ēra basketbolā!!!


p.s.
nu vsp jau šī oficiāli ir Pīrsa ēra.viņš ta pagāšgad bija labākais planētas basketbolists ķip.
Slēpts komentārs: Zilupes Gagarins
Slēpts komentārs: Zilupes Gagarins

  +4 [+] [-]

, 2009-05-19 15:57, pirms 15 gadiem
Zilupes Gagarins rakstīja: salduminj cik gados pirmo MVP dabuja Kobe?!
tu nesaproti par ko es runāju.Tu man acūs bāz lebrona sasniegumus.es tev cenšos iestāstīt,ka Kobem nebija tādas iespējas kko tādu izdarīt,jo tur jau bija spēlētāji,kas taisija visu spēli.Jā lebrons uztaisija cavaliers,bet tāpēc,ka tur nekā nebija.ja šaks tur būtu,domā lebrons būtu tagad tavas ēras karalis?

  -3 [+] [-]

, 2009-05-19 16:02, pirms 15 gadiem
meesls rakstīja: njaa,tgd atliek tikai to pieradit PO speles
Viņš jau ir pieradijis!

  -2 [+] [-]

, 2009-05-19 16:02, pirms 15 gadiem
Winston rakstīja: Tieši tā
Bet pašlaik skaitās Kobes ēra
Labākais mūžīgais otrais nummurs? O'Neal un tagad paņem kaut kāds sīkais James (no viņa viedokļa) un atņem vēsajā viņam MVP statusu šajā sezonā. Par tādu Kobe vispār šosezon runā 10x mazāk nekā par James un cerams nākošsezon arī Howards nedaudz pamainīs to NBA skatu no malas . Īsāk sakot man zaj.bal cilvēki, kas (ne pašu vainu dēļ , bet masu mēdīju dēļ ) tā teikt aizsedz vietu jaunajiem spēlētājiem ar milzu potenciālu sasniegt to ko var . Cik var pa to Kobe runāt. Gaidu dueli jau vispirms starp Howardu jeb Orlando Magic un LeBron James jebšus Cleveland Cavaliers un pēc tam jau viens no viņiem (cerams tomēr Lakers tiks finālā) izrēķināsies ar Kobe un cerams pa joprojām pa LTV7 būs foršais komentētājs kas sacīs : '' Ak Dievs , James/Howards ir no citas planētas ka tā spēj iznīcināt ''labākos spēlētājus uz pasaules'' ? '' Un noteikti LeBrons ir simpātiskāks kā spēlētājs skatītājiem nevis taka Kobe abi ar DJ Bengu sēž un tēlo mēmos vēsos.

  +7 [+] [-]

, 2009-05-19 16:04, pirms 15 gadiem
Savukaart nevienam no vinniem nav tik attiistiitas meeles kustiibas kaa Maiklam

  +4 [+] [-]

, 2009-05-19 16:06, pirms 15 gadiem
ASK&Dinamo rakstīja: Labākais mūžīgais otrais nummurs? O'Neal un tagad paņem kaut kāds sīkais James (no viņa viedokļa) un atņem vēsajā viņam MVP statusu šajā sezonā. Par tādu Kobe vispār šosezon runā 10x mazāk nekā par James un cerams nākošsezon arī Howards nedaudz pamainīs to NBA skatu no malas . Īsāk sakot man zaj.bal cilvēki, kas (ne pašu vainu dēļ , bet masu mēdīju dēļ ) tā teikt aizsedz vietu jaunajiem spēlētājiem ar milzu potenciālu sasniegt to ko var . Cik var pa to Kobe runāt. Gaidu dueli jau vispirms starp Howardu jeb Orlando Magic un LeBron James jebšus Cleveland Cavaliers un pēc tam jau viens no viņiem (cerams tomēr Lakers tiks finālā) izrēķināsies ar Kobe un cerams pa joprojām pa LTV7 būs foršais komentētājs kas sacīs : '' Ak Dievs , James/Howards ir no citas planētas ka tā spēj iznīcināt ''labākos spēlētājus uz pasaules'' ? '' Un noteikti LeBrons ir simpātiskāks kā spēlētājs skatītājiem nevis taka Kobe abi ar DJ Bengu sēž un tēlo mēmos vēsos.
ieskaties kādreiz kobem sejā.viņš vnk neblato un netais nekādu bērnu dārzu.viņš ir pārliecināts un mierīgs

  +2 [+] [-]

, 2009-05-19 16:09, pirms 15 gadiem
pistol rakstīja: Nu negribētu piekrist, jo uzskatu, ka NBA uzcēla Jordanu, bet Jordans uzcēla Nike, un nejau cilvēki sāka skatīties basketbolu, bet viņi sāka nēsāt Jordana apavus

Runājot par Maikla laikeim Wizardos. Tad tieši pierādijās cik viņš gudrs ir, viņš bija vecs, bet spēja gūt savus 40punktus.
Man Tev ir viens jautājums, ko Tu domā skatītāji ejot uz spēlēm iet kā uz NBA komanu spēlēm vai skatīties uz zvaigžņu (spēlētāja) sniegumu konkrēti?

  +1 [+] [-]

, 2009-05-19 16:15, pirms 15 gadiem
LBJ pagaidam ir viss lai klutu par legendu ar katru gadu progrese arvien vairak prieks skatities

Nu bryants jau tapat visiem paliks atmina del savam kustibam laukuma un punktu daudzumam speles taads veess speletajs uz kuru prieks skatities bet nu gadi jau nak un beidzot sacis spelet vairak uz komandu nenemos spriest kurs labaks induvidualie sasniegumu abiem lidzigi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-05-19 16:21, pirms 15 gadiem
Mūžīgais jautājums kurš ir labāks Kobe vai Lebrons...
Atbildēt uz šo jautājumi ir tas pats, kas atbildēt uz jautājumu- kas bija pirmais vista, vai ola...

     [+] [-]

, 2009-05-19 16:22, pirms 15 gadiem
I am basketball rakstīja: Nepiekrītu gan1 Kobe paslaik ir labākais pasaules basketbolists...
argumentus galda puis

  +3 [+] [-]

, 2009-05-19 16:23, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Nū, būsim objekīvi. MJ jau arī nekāds dižais snaiperis nebija. Lielākā daļa punktu tika gūti ar dankiem un efektīviem caurgājieniem. Tiri vizuāli MJ metiens no distances izksatījās izkoptāks.
To tu Glenam Robinsonam pasaki par kuru MJ ielika 7 trinishu (ja nekludos) pec kartas play-off spele Metiens vinam tieshi bija loti labs, pareizs un plastisks.
Play-off paradis, kurs patreiz ir labaks - Kobe vai Lebrons, bet nedomaju, ka Lebrons klus kadreiz labaks par Maiklu. Ir tada lieta, kas vinus patreiz LOTI specigi atskir - 6 cempionu gredzeni

  -1 [+] [-]

, 2009-05-19 16:25, pirms 15 gadiem
krikumss rakstīja: Mūžīgais jautājums kurš ir labāks Kobe vai Lebrons...
Atbildēt uz šo jautājumi ir tas pats, kas atbildēt uz jautājumu- kas bija pirmais vista, vai ola...
Jautājums par vistu un olu jau sen ir atbildēts
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-05-19 16:29, pirms 15 gadiem
Ulrihs rakstīja: To tu Glenam Robinsonam pasaki par kuru MJ ielika 7 trinishu (ja nekludos) pec kartas play-off spele Metiens vinam tieshi bija loti labs, pareizs un plastisks.
Play-off paradis, kurs patreiz ir labaks - Kobe vai Lebrons, bet nedomaju, ka Lebrons klus kadreiz labaks par Maiklu. Ir tada lieta, kas vinus patreiz LOTI specigi atskir - 6 cempionu gredzeni
Es gan pats piekrītu, ka šis nav tas gadījums, bet tituli ivsu neizsaka. Ja nemaldos Orijam arī ir 6 tituli, bet viņu ne tuvu nenosauksi par labāko
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-05-19 16:33, pirms 15 gadiem
ulrih , ja runājam par gredzeniem , tad Russelam neviens nestāv klāt, bet šaubos vai viņš ir visu laiku labākais basketbolists, ir labāk vērtēt šādi desmitgades labākos ,jo spēle mainās ( varbūt ne ar katru gadu , bet ar vairākiem ). tgd NBA ir pavisam savādāks nekā bija pirms 20 ... piemēram, tad labākais bija MJ, tgd LBJ un Kobe , pie tam blakus stāv Wade un vēl pāris talantīgi čubaki, un tajā laikā arī bija talantīgie , bet ja godīgi sakot , ja MJ un Kobem nebūtu apkārt Fila Jacksona , tad neviens no viņiem nebūtu tik labi apveltīts ar IQ spējām basketbola laukumā ... , viņiem abiem bija kopīgs treneris , bet LBJ ir Mike Brown , kurš ir savas trenera karjeras sākumposmā , plus LBJ velk vairāk Cavs , tikpat daudz var teikt par Wade, bet Kobem vienmēr i bijis kāds atbalsts , bet metiens viņam ir fenomenāls , katrai zvaigznei ir sava odziņa , ar ko viš atšķiras no citām zvaigznēm , neminēšu vairumu , bet tāpat zināms ,kas i katram , šogad labākais bija LBJ , pagājšgad Kobe, un nākošgad sazin kas.... , var jau piekrist Jerry - cilvēks ar viedokli , bet dažādas pozīcijas un funkcijas laukumā nevar salīdzināt

     [+] [-]

, 2009-05-19 16:37, pirms 15 gadiem
i am basketbolist , tjipa LBJ nestrādā aizsardzībā , neteikšu ,ka Kobe ir diži labāks, abi tika DEF players 1.sastāvā , piekritīšu ,ja Kobem individuāli ir labāka kājudarbība, bet LeBronam nav īpaši sliktāka, bet LeBrons ir atbildīgs par Cavs Defu , un Cavs DEF ir labākais līgā , tā kā divejādi

     [+] [-]

, 2009-05-19 16:49, pirms 15 gadiem
kino rakstīja: Es gan pats piekrītu, ka šis nav tas gadījums, bet tituli ivsu neizsaka. Ja nemaldos Orijam arī ir 6 tituli, bet viņu ne tuvu nenosauksi par labāko
Nu es biju domajis par tiem, kas ir komandu lideri Kgan Orijs savos zelta laikos ari bija speletajs, kuru katra komanda veletos sava 5nieka uzlaist - gan pedejo sekunzu metejs, gan cinitajs, gan aizsardzibas specs

  +2 [+] [-]

, 2009-05-19 17:03, pirms 15 gadiem
Zilupe , mēs sapratām - tev patīk LBJ.
Darko Miličičš ir labākais , jo gredzenu ir ieguvis 18 gados un 30 dienās.

     [+] [-]

, 2009-05-19 17:20, pirms 15 gadiem
Kobem kaajas veiklaakas... to apliecinaaja arii spelee kad speleja Cavs pret Lakers... to vienu metienu vienkarshi skaisti kobe apchakareeja Džeimsu