Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Ar Makoluma superspēli "Blazers" nepietiek, "Warriors" sāk ar uzvaru

Andrejs Siliņš

Ar Makoluma superspēli "Blazers" nepietiek, "Warriors" sāk ar uzvaru
Sīdžejs Makolums cenšas iekarot "Warriors" grozu
Foto: AP / Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) izslēgšanas turnīra pirmās kārtas pirmajā spēlē svētdienas vakarā Vašingtonas "Wizards" ar rezultātu 114:107 savā laukumā apspēlēja Atlantas "Hawks" vienību. Goldensteitas "Warriors" ar apspēlēja Portlendas "Trail Blazers".

Mačā starp "Wizards" un "Hawks" pirmais puslaiks aizritēja līdzīgā cīņā. Lai gan mājinieki sāka labāk, pāreja uz spēli ar nosacīti īso sastāvu ļāva pretiniekiem atgūties. Vašingtona guva vairāk punktu ātrajos uzbrukumos, vairāk punktu no soda laukuma, pieļāva teju divas reizes mazāk kļūdu (21-12), taču, neraugoties uz visu to, "Hawks" neļāva otrajā puslaikā mājiniekiem atslābt.

Četras ar pusi minūtes pirms beigām Pols Milseps izprovocēja pārkāpumu tālmetiena brīdī un iemeta visus trīs sodiņus, samazinot rezultāta starpību līdz deviņiem punktiem (95:104). Divas minūtes pirms beigām debitants Taurīns Prinss stūrī palika pilnīgi brīvs, saņēma Denisa Šrēdera piespēli un pārvērta to divos punktos, kas ļāva viesiem pietuvoties līdz pieciem punktiem (103:108). "Wizards" atbildēja ar četriem soda metieniem pēc kārtas, un spēles liktenis būtībā bija izšķirts. 48 minūtes pēc sērijas starta tablo vēstīja 114:107 "Wizards" labā.

"Wizards" līderis Džons Vols izcēlās ar 32 punktiem un 14 rezultatīvām piespēlēm. 32 gūtie punkti ir Vola karjeras rekords izslēgšanas spēlēs. 22 punktus pievienoja Bredlijs Bīls, par vienu mazāk Markīfam Morīsam, bet poļu centram Marcinam Gortatam 14 punkti un desmit atlēkušās bumbas. "Hawks" rindās Denisam Šrēderam 25 punkti un deviņas piespēles, bet Polam Milsepam 19 punkti.

Nākamais mačs sērijā paredzēts naktī uz ceturtdienu.

Goldensteitas "Warriors" izslēgšanas turnīru atklāja, savā laukumā uzņemot Portlendas "Trail Blazers". Viesu rindās pirmajā puslaikā neapturams bija aizsargu duets Deimiens Lilards un Sīdžejs Makolums, kuri pirmo reizi kopš spēlē kopā vienā puslaikā kopā sameta 48 punktus (Makoluma 27 punkti ir arī "Trail Blazers" kluba play-off rekords). Lai gan visa pārējā komanda pirmajās 24 minūtēs kopā guva vien astoņus punktus, ar to bija gana, lai turēties līdzi Oklendai - 56:56.

Izšķirošo izrāvienu "Warriors" veica tikai pēdējā ceturtdaļā, ko mājinieki sāka ar 13:2. "Blazers" spēja pietuvoties, taču ne vairs nopietni apdraudēt "Warriors" uzvaru, un, neraugoties uz Makoluma play-off karjeras spēli, "Warriors" izcīnīja diezgan pārliecinošu panākumu ar rezultātu 121:109.

Sīdžejs Makolums ar 27 punktiem jau puslaikā uzstādīja savu karjeras play-off rekordu, bet visā mačā aizsargam 41 punkts, savukārt Deimiens Lilards pievienoja 34 punktus. "Warriors" rindās ar 32 punktiem izcēlās Kevins Durents, kuram arī desmit atlēkušās bumbas. 29 punkti Stefam Karijam, bet izcilu produktivitāti nodemonstrēja Dreimonds Grīns - 19 punkti, 12 bumbas, deviņas piespēles, pieci bloķēti metieni un trīs pārtvertas bumbas.

Arī šajā sērijā otrā spēle turpat Oklendā paredzēta naktī uz ceturtdienu.

NBA izslēgšanas turnīrs, 16./17. aprīlis

SpēleRezultātsSērijā
Wizards - Hawks114:1071-0
Warriors - Trail Blazers121:1091-0
Celtics - Bulls
Rockets - Thunder

     [+] [-]

, 2017-04-16 22:56, pirms 7 gadiem
wallam fantastiska spele.

     [+] [-]

, 2017-04-16 22:57, pirms 7 gadiem
ja sita turpinas bus labi

     [+] [-]

, 2017-04-16 22:57, pirms 7 gadiem
Kurā brīdī Hovards kļuva par tik lielu mēslu?? Nabadziņu tēš visi, kuriem nav slinkums.

     [+] [-]

, 2017-04-16 23:00, pirms 7 gadiem
Sliktā ziņa visiem Wizards faniem - rezervju, lai pieliktu, tik pat kā vairs nav, groza apakšā ir 2.5 spēlētāji (Moris vairāk ap 3p lokās), turklāt šodien vēl Smitam būs jāiziet līgas pārbaudes uz smadzeņtrīci.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-16 23:00, pirms 7 gadiem
Kobe vinju salauza

     [+] [-]

, 2017-04-16 23:01, pirms 7 gadiem
mahimi jabut driz atpakal

     [+] [-]

, 2017-04-16 23:03, pirms 7 gadiem
gsw jau pirmajas 10min 7tornoveri

  -3 [+] [-]

, 2017-04-16 23:05, pirms 7 gadiem
Znaroks chempions! !!!!!!

     [+] [-]

, 2017-04-16 23:07, pirms 7 gadiem
Hovards jau nu pilnīgs vājprāts... miskaste ne spēlētājs.... un tas Šrēders ar savu paku pèc pedińa izskatās. Būtu to sūdu vismaz izdzinis...

     [+] [-]

, 2017-04-16 23:19, pirms 7 gadiem
Prieks par wizards, ari jazz. Žel, ka manejie neielika uzvaras metienu vakar. Bet nu jacer, ka vel pabojas nervus čempioniem.

Cik ilgi Gobers ara?

     [+] [-]

, 2017-04-16 23:19, pirms 7 gadiem
Kā Tev iet, Bērziņ? rakstīja: Kurā brīdī Hovards kļuva par tik lielu mēslu?? Nabadziņu tēš visi, kuriem nav slinkums.
Domāju ar Lakers. Tā arī viņš nespēja izdarīt pusi no Kobes.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2017-04-16 23:58, pirms 7 gadiem
markkomartins rakstīja: Hovards jau nu pilnīgs vājprāts... miskaste ne spēlētājs.... un tas Šrēders ar savu paku pèc pedińa izskatās. Būtu to sūdu vismaz izdzinis...
Ko nozīmē izskatās? Šrēders jau ir deklarējis, ka pārstāv geju minoritāti NBA, tāpat kā Šamperts un Orlando spēlētājs Elfrīds Paytons! Viņi visi ir draudziņi tādā nozīmē! Bet tas neļauj diskriminēt basketbola līmenī! Visi turpina atzīstami spēlēt pasaules spēcīgākajā līgā!

     [+] [-]

, 2017-04-17 01:07, pirms 7 gadiem
Walls ielicis robaa

     [+] [-]

, 2017-04-17 01:09, pirms 7 gadiem
Greens viennoziimiigi gada defa speeleetaajs

  +3 [+] [-]

, 2017-04-17 01:11, pirms 7 gadiem
Diemžēl, šī spēle arī parādīja sērijas gaitu! Vienīgais, kas vēl var kaut ko glābt, būtu Nurkičs vai, ja kāds cits pēkšņi kļūst par superstāru no tās komandas (99%, ka tas nenotiks)!
Godīgi sakot, Portlenda nospēlēja DAUDZ labāk, nekā gaidīju, Lilards ar Makkolumu vienkārši ārdījās un bija neapturami par spīti ļoti izcilajai GSW aizsardzībai tieši pret viņiem! Fantastiska spēle no POR līderiem uzbrukumā un arī aizsardzībā uzskatu, ka pārspēja paši sevi un nospēlēja, cik perfekti vien varēja pret GSW! Un par spīti tam visam, tāpat īsti nevienā brīdī neizrāvās nekur priekšā un likumsakarīgi arī zaudēja. GSW vienkārši ir pārāk daudz talanta pret Portlendu!

     [+] [-]

, 2017-04-17 01:24, pirms 7 gadiem
Skatoties GSW-POR spēli, man ir patiesa cieņa par tādām komandām kā Portlenda, Milokī, Vašingtona, Bostona, Jūta, San Antonio un Oklahoma, varbūt vēl kādu piemirsu, bet ko nevarētu teikt par GSW. Ļoti ceru, ka līga nākotnē mainīsies un ka tā būs līdzsvarota, lai nebūtu šitās visas superkomandas, kuras visu sacensību vienkārši padara vienveidīgu un skatītājam iepriekš paredzamu. Kur ir palicis sacensību gars?

  -1 [+] [-]

, 2017-04-17 01:35, pirms 7 gadiem
Džavals izskatās ka ir mainījis topu sponsoru, Šaks nevar šim vairs samaksāt

     [+] [-]

, 2017-04-17 01:53, pirms 7 gadiem
Domāju te sērija beigsies pēc 4 spēlēm. Pat ar visu fantastisko Makkoluma un Lilarda spēli Warriors tāpat uzvarēja. Nevar uzvarēt,ja tikai 2 spēlētāji taisa rezultātu. Nav viņiem palīgu. Kareivjiem bez BIG4 ir spēlētāji,kas dod jūtamu pienesmu. Šodien tie bija Klārks un Makgī.

     [+] [-]

, 2017-04-17 02:07, pirms 7 gadiem
iedodiet linku uz bos vs chi spēli

     [+] [-]

, 2017-04-17 02:12, pirms 7 gadiem
Nejeega rakstīja: iedodiet linku uz bos vs chi spēli
Chicago Bulls at Boston Celtics

     [+] [-]

, 2017-04-17 02:33, pirms 7 gadiem
Ralfinolv rakstīja: http://yoursportsinhd.com/game/0041600101/
paldies. super streems

     [+] [-]

, 2017-04-17 08:12, pirms 7 gadiem
kas ar to srederu,kuras geju minoritates vinjs tur parstav?

     [+] [-]

, 2017-04-17 08:37, pirms 7 gadiem
tagad gaidu kad CHUBAKI komentēs cik labi GSW pārbrauca unbūs čempioni.Bet grīnam tiešām labs mačs

  +1 [+] [-]

, 2017-04-17 08:51, pirms 7 gadiem
Nedarbs rakstīja: Diemžēl, šī spēle arī parādīja sērijas gaitu! Vienīgais, kas vēl var kaut ko glābt, būtu Nurkičs vai, ja kāds cits pēkšņi kļūst par superstāru no tās komandas (99%, ka tas nenotiks)!
Godīgi sakot, Portlenda nospēlēja DAUDZ labāk, nekā gaidīju, Lilards ar Makkolumu vienkārši ārdījās un bija neapturami par spīti ļoti izcilajai GSW aizsardzībai tieši pret viņiem! Fantastiska spēle no POR līderiem uzbrukumā un arī aizsardzībā uzskatu, ka pārspēja paši sevi un nospēlēja, cik perfekti vien varēja pret GSW! Un par spīti tam visam, tāpat īsti nevienā brīdī neizrāvās nekur priekšā un likumsakarīgi arī zaudēja. GSW vienkārši ir pārāk daudz talanta pret Portlendu!
piekrītu, ka bez Nurkiča nekā tur nebūs. Makkolums un Lilards nespēs ārdītiies mūžīgi. Vakardienas spēle bija uz emocionālā pacēluma, ka sākušies plovi. Un īstenībā priekš komandas tāda ārdīšanās nemaz nav laba, jo ļoti labas spēlētājs Crabbe vakar pa laukumu staigāja ar bezcerīgu seju saņemt jebkādu piespēli no abiem totālajiem individuālistiem. Makkolumam 1 piespēle 40 minūtes ! Are you kidding me ?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-17 10:00, pirms 7 gadiem
Hawks pret WSH vispār kaut kāda dīvaina spēle.CIk drausmīgi spēlē Hawks,bet tur visu laiku līdzi WSH kura otrajā spēles pusē vnk lido laukumā..

     [+] [-]

, 2017-04-17 10:02, pirms 7 gadiem
Bostona-Bulls
Uz spēli vispār ieradās 3 spēlētāji- IT,AB un Als.
Pārejie pilnīgas miskastes kārtējo reizi....

     [+] [-]

, 2017-04-17 10:04, pirms 7 gadiem
bostoniet bija ta ja, bet wizardi ari daudz sodus taisija jau no speles sakuma tapec rezultats turejas lidzigi . Bet ta butu vismaz +20

  +1 [+] [-]

, 2017-04-17 10:06, pirms 7 gadiem
PēterisP rakstīja: piekrītu, ka bez Nurkiča nekā tur nebūs. Makkolums un Lilards nespēs ārdītiies mūžīgi. Vakardienas spēle bija uz emocionālā pacēluma, ka sākušies plovi. Un īstenībā priekš komandas tāda ārdīšanās nemaz nav laba, jo ļoti labas spēlētājs Crabbe vakar pa laukumu staigāja ar bezcerīgu seju saņemt jebkādu piespēli no abiem totālajiem individuālistiem. Makkolumam 1 piespēle 40 minūtes ! Are you kidding me ?
CIk tu Portlendas spēles esi šosezon skatijies?Liekas,ka pirmā..Deims un CJ visu laiku spēlē 1vs1,un saspēli principā vada garie.Pirms treida tas bija Plumlijs,un pēc treida to dara Nurkičš.Kas vainīgs,ka starpsezona Portlendas GM nolaida reālus podus ar pāris dumiem līgumiem
Stefam 4 piespēles.Kas tas par pg? Klejam 2.Kas tas par SG...

     [+] [-]

, 2017-04-17 10:07, pirms 7 gadiem
soda metieni 32 vs 16 iemestie
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-17 10:10, pirms 7 gadiem
es par to pashu komentu pirmstam jautaju? vai tad no tiem trijiem Kads ir zilais vispar ?

     [+] [-]

, 2017-04-17 10:36, pirms 7 gadiem
kāds zina, cik ilgi Barnes ārā ?

     [+] [-]

, 2017-04-17 10:53, pirms 7 gadiem
shotinsh rakstīja: Skatoties GSW-POR spēli, man ir patiesa cieņa par tādām komandām kā Portlenda, Milokī, Vašingtona, Bostona, Jūta, San Antonio un Oklahoma, varbūt vēl kādu piemirsu, bet ko nevarētu teikt par GSW. Ļoti ceru, ka līga nākotnē mainīsies un ka tā būs līdzsvarota, lai nebūtu šitās visas superkomandas, kuras visu sacensību vienkārši padara vienveidīgu un skatītājam iepriekš paredzamu. Kur ir palicis sacensību gars?
tak puse no NBA komandas skautiem , neprot draftēt spēlētājus tāpēc šāda situācija izveidojās GSW piemēra kuri perfekti nodraftēja Kaiju ar 7 Nr u.t.t

     [+] [-]

, 2017-04-17 11:07, pirms 7 gadiem
shotinsh rakstīja: Skatoties GSW-POR spēli, man ir patiesa cieņa par tādām komandām kā Portlenda, Milokī, Vašingtona, Bostona, Jūta, San Antonio un Oklahoma, varbūt vēl kādu piemirsu, bet ko nevarētu teikt par GSW. Ļoti ceru, ka līga nākotnē mainīsies un ka tā būs līdzsvarota, lai nebūtu šitās visas superkomandas, kuras visu sacensību vienkārši padara vienveidīgu un skatītājam iepriekš paredzamu. Kur ir palicis sacensību gars?
Lebrons jau rīkojās līdzīgi, savācot spēcīgas blices visur, kur gāja. KD vnk pa taisno tādai pievienojās. Grozies kā gribi, citādi titulus nevar iegūt, tāpēc šī mode turpināsies ilgi.

  +1 [+] [-]

, 2017-04-17 11:07, pirms 7 gadiem
Bostonietis rakstīja: CIk tu Portlendas spēles esi šosezon skatijies?Liekas,ka pirmā..Deims un CJ visu laiku spēlē 1vs1,un saspēli principā vada garie.Pirms treida tas bija Plumlijs,un pēc treida to dara Nurkičš.Kas vainīgs,ka starpsezona Portlendas GM nolaida reālus podus ar pāris dumiem līgumiem
Stefam 4 piespēles.Kas tas par pg? Klejam 2.Kas tas par SG...
baigi daudz nav, kāda otrā, pārsvarā sanāk hailaitus čekot. CJM vispār ir 1 assists per 10 minutes sezonā - vakar 1 uz 40 . Lillardam assists 7 minūtes pret vakar 13. Vakar tas vienkārši izteikti "dūrās acīs" tāpēc arī pieminēju

  +1 [+] [-]

, 2017-04-17 11:08, pirms 7 gadiem
ParSportuLatvijā123 rakstīja: Shumpertam ir draudzene(moz pat jau sieva) un nesen piedzimis sikais, kads gejs???
Izlasīju to komentāru un padomāju tieši to pašu. Par Elfridu un Shrēderu nav man informācijas, bet Shumperts nekad zils nav bijis.

  +2 [+] [-]

, 2017-04-17 11:10, pirms 7 gadiem
No sirds par USA rakstīja: Izlasīju to komentāru un padomāju tieši to pašu. Par Elfridu un Shrēderu nav man informācijas, bet Shumperts nekad zils nav bijis.
Ko lai saka, kādam lkm ir bijusi personīga pieredze ar šiem indivīdiem

  +2 [+] [-]

, 2017-04-17 11:13, pirms 7 gadiem
PēterisP rakstīja: piekrītu, ka bez Nurkiča nekā tur nebūs. Makkolums un Lilards nespēs ārdītiies mūžīgi. Vakardienas spēle bija uz emocionālā pacēluma, ka sākušies plovi. Un īstenībā priekš komandas tāda ārdīšanās nemaz nav laba, jo ļoti labas spēlētājs Crabbe vakar pa laukumu staigāja ar bezcerīgu seju saņemt jebkādu piespēli no abiem totālajiem individuālistiem. Makkolumam 1 piespēle 40 minūtes ! Are you kidding me ?
Mani šajā sakarībā uzjautrina dažu basketbola draugu paustais sašutums (komentāros) par to, ka, redziet, GSW pārāk daudz talanta un tāpēc spēle neinteresanta Es noskatījos spēli un manuprāt Portlenda gluži vienkārši visu pati sačakarēja. GSW nebūt nespēlēja fantastiski - āķis ir faktā, ka GSW daudz lielākā mērā spēlē komandas spēli, kamēr Portlendā divi antiņi dragā kā auni. Kamēr viņiem gāja, rezultāts (pret GSW viduvējo spēli) turējās līdzīgs, bet kad 4. ceturtdaļā abi sāka puļīt garām, tad tas namiņš sabruka. Tātad - piekrītu, ka spēle nebija sevišķi interesanta, bet ne jau no GSW puses... neinteresanta un bez jebkādas izdomas tā bija no Portlendas puses. GSW pat mazliet mocījās - Karijs taisīja kļūdas driblā, Tomsons vispār nemācēja iemest, tā ka Portlendai bija reāla iespēja to izmantot - ja ne to divu tirliņu, kas aizmirsa kur atrodas.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2017-04-17 11:18, pirms 7 gadiem
Nu redzes, ta bija tikai pirma spele? A ko vinjiem darit? treneris jau teicis gan lai nem uz sevi riktigi ,vel moshz crabbe ar turner vel var dot kadu pienesumi parejie tadi nekaadi.

     [+] [-]

, 2017-04-17 11:28, pirms 7 gadiem
Ja Hawks būtu kāda 2010. gada Hovards... uhh, kā visus pogātu ārā. Bet tas ir kā būtu, ja būtu

     [+] [-]

, 2017-04-17 11:51, pirms 7 gadiem
Skudriniekss rakstīja: Ko nozīmē izskatās? Šrēders jau ir deklarējis, ka pārstāv geju minoritāti NBA, tāpat kā Šamperts un Orlando spēlētājs Elfrīds Paytons! Viņi visi ir draudziņi tādā nozīmē! Bet tas neļauj diskriminēt basketbola līmenī! Visi turpina atzīstami spēlēt pasaules spēcīgākajā līgā!
Kur Nyk willys? Tas gan ir zilais puika

  +3 [+] [-]

, 2017-04-17 11:56, pirms 7 gadiem
irbiitegsw_821170169032691713 rakstīja: Kur Nyk willys? Tas gan ir zilais puika
Irbīte ''savējos'' pa gabalu atpazīst

  -1 [+] [-]

, 2017-04-17 12:01, pirms 7 gadiem
Grīns monstrs
RIPcity izšāva sērijas spēli, bet tāpat zaudēja
Atliek Iguodalam ar Kleju ielikt ugunsrobā un tur būs 18+ 4-0 un kruīzs pirmajā kārtā!
KD ar Iguodalu pēc kārtējā titula, GO GO!

     [+] [-]

, 2017-04-17 12:04, pirms 7 gadiem
nu iggy diezgan nekads tur jau pussys meta visu pec kartas

  -1 [+] [-]

, 2017-04-17 12:08, pirms 7 gadiem
ravetajs rakstīja: nu iggy diezgan nekads tur jau pussys meta visu pec kartas
Iguodala darīja melno darbu reizēm Iguodalam vajadzēja būt savtīgākam un ņemt pašam uz sevis, nekas, nākamajās kārtās redzēsi kā Igijs spēj pacelt komandu nākamajā līmenī, šajā spēlē Grīns uzrādīja labāko pienesumu!
GO GSW!
p.s. par ko pats? Kārtējais heiteris?

     [+] [-]

, 2017-04-17 16:28, pirms 7 gadiem
comon88 rakstīja: tak puse no NBA komandas skautiem , neprot draftēt spēlētājus tāpēc šāda situācija izveidojās GSW piemēra kuri perfekti nodraftēja Kaiju ar 7 Nr u.t.t
Nevarētu teikt, ka baigie busti bija pirms Karija. Protams, ir tur Tabībs un Flynns. Bet pirms viņa bija arī Grifins, Hārdens, kuri tajā brīdī bija labāki.