Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Jazz" un "Thunder" spēlētāji karantīnā, NBA pārtrauc sezonu

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

"Jazz" un "Thunder" spēlētāji karantīnā, NBA pārtrauc sezonu
Adams Silvers. Foto: USA TODAY Sports/Scanpix

Nacionālā basketbola asociācija trešdien, 11. martā, paziņoja par sezonas pārtraukšanu līdz tālākam paziņojumam. "Oklahoma City Thunder" un "Utah Jazz" spēlētāji atrodas karantīnā Oklahomsitijas arēnā, bet Rūdijam Gobēram slimnīcā konstatēts koronavīruss "Covid-19".

NBA direktoru padome, neraugoties uz viedokļu atšķirībām, trešdien telefonkonferencē vienojās par sezonas turpinājumu bez skatītāju klātbūtnes. Līgas komisārs Adams Silvers plānoja ceturtdien nākt klajā ar oficiālu lēmumu, taču notikumi Oklahomsitijā zibenīgi mainīja situāciju.

Dažus mirkļus pirms “Thunder” un “Jazz” spēles sākuma tiesnešus uzrunāja Oklahomas kluba mediķis. Pēc īsas konsultācijas spēlētāji saņēma rīkojumu doties atpakaļ uz ģērbtuvēm. Jūtas kluba franču spēlētājs Rūdijs Gobērs tika aizvests uz slimnīcu, kur viņam tika konstatēta saslimšana ar koronavīrusu. Sekoja abu komandu izolēšana Oklahomsitijas arēnā un sezonas pārtraukšana.

ASV prezidents Donalds Trumps 03:00 rītā pēc Latvijas laika uzrunāja nāciju, paziņojot, ka no piektdienas pusnakts uz 30 dienām pārtrauc aviosatiksmi ar Eiropu, izņemot Apvienoto Karalisti.

Izmantotie resursi:
https://www.espn.com/nba/story/_/id...

  +2 [+] [-]

, 2020-03-12 03:59, pirms 4 gadiem
Un tagad rodās jautājums. Vai tiešām šis boksa cīņa nākamsestdien būtu jāaizvada pilnā arēnā? Vai nu bez skatītājiem vai nu atceļ vispār. Tas neprasīs daudz, lai no 10 inficētajiem, tas pārvērstos par 500 dienas laikā

     [+] [-]

, 2020-03-12 04:06, pirms 4 gadiem
A.Iverson 3# rakstīja: Un tagad rodās jautājums. Vai tiešām šis boksa cīņa nākamsestdien būtu jāaizvada pilnā arēnā? Vai nu bez skatītājiem vai nu atceļ vispār. Tas neprasīs daudz, lai no 10 inficētajiem, tas pārvērstos par 500 dienas laikā
vai ne...
Slēpts komentārs: Rafaello

     [+] [-]

, 2020-03-12 04:33, pirms 4 gadiem
Tikmēr Bobans pēdējā pirmspandēmijas spēlē izskolo visus un dod uzvaru Maverikam!

  -1 [+] [-]

, 2020-03-12 04:34, pirms 4 gadiem
Rafaello rakstīja: Mīzēji bļe
Kkads sūda gripas paveids
Tu tiešām esi k-etīns!

  +4 [+] [-]

, 2020-03-12 04:43, pirms 4 gadiem
Rafaello, veselība un dzīvība ir dārgāka par visu. Kam ir citādi, tur neko nevar palīdzēt. Ar "mīšanu" tur ir vismazāk sakara. Kurš ir tas kamikadze, kuram ir pilnīgi vienalga par sevi un saviem tuvajiem? Ja Tev liekas, ka tas kāds gripas paveids, būtu tikai labi, ja tas jau tagad nebūtu prasījis nevienu dzīvību, bet ir citādi...

Izlasi, kā bija pirms nepilnām sešām dienām un paskaties ar koronavīrusu STATISTIKU TIEŠRAIDĒ un pavēro, kā visā pasaulē tas vīruss tomēr sāk izplesties; sekojošā rakstā to iekļāvu:

Koronavīrusa aktuālitātes dažos ciparos.

Amerikā arī tas sāk plosīties, vēl nesen tur pa lielam bija klusums- laikam "pirms vētras"... ;( Kaut būtu citādi!!!!!!

NBA organizatori pareizi dara, ka ir piesardzīgi! Visu cieņu!

     [+] [-]

, 2020-03-12 04:44, pirms 4 gadiem
Tomēr.. Nhl droši vien sekos.

  -2 [+] [-]

, 2020-03-12 04:49, pirms 4 gadiem
Po4a, ar NHL "labākais" un maksimums, kas esošajā situācijā varētu būt- spēlēšana pie tukšām tribīnēm. Taču arī tas var nenotikt, ja gadīsies kā Gobēram basketbolā.

  -4 [+] [-]

, 2020-03-12 04:51, pirms 4 gadiem
nevis gripas bet pneimonijas paveids ..
betjauzmanas ir jo bioloģiskais ierocis palike bioloģiskais ierocis .. ne viss ir pateikts no kurienes tas sucs nācis . un ja tādā caurumā kā Latvija 10 saslimušie .. cik vel italījā latviešu lidos majas ..

būtu mana teikšana lidostu nah ar tempraturas parbaudem tik .

  -4 [+] [-]

, 2020-03-12 04:54, pirms 4 gadiem
un masku panēsāt menesi nav racist bigot .. tā kā ..

  -4 [+] [-]

, 2020-03-12 04:57, pirms 4 gadiem
Tagad vajadzēja pret Bosniju un Bulgāriju spēlēt!!!

  +5 [+] [-]

, 2020-03-12 05:13, pirms 4 gadiem
Sportacentra lapeli ar var iesaldēt..vai klopēt pavisam ciet

  -3 [+] [-]

, 2020-03-12 05:14, pirms 4 gadiem
PraporšiksPingvins3 rakstīja: nevis gripas bet pneimonijas paveids ..
betjauzmanas ir jo bioloģiskais ierocis palike bioloģiskais ierocis .. ne viss ir pateikts no kurienes tas sucs nācis . un ja tādā caurumā kā Latvija 10 saslimušie .. cik vel italījā latviešu lidos majas ..

būtu mana teikšana lidostu nah ar tempraturas parbaudem tik .
Visiem bāztu tūpli termometru?

     [+] [-]

, 2020-03-12 05:19, pirms 4 gadiem
Bobans sitaa ieskrejas un meh tagad
Slēpts komentārs: Alpaville

  +5 [+] [-]

, 2020-03-12 05:23, pirms 4 gadiem
Alpaville rakstīja: Noteikti, tikai laika jautājums! Vispār nonāksim līdz brīdim kad visi sporta un izklaides pasākumi tiks slēgti! Kamēr neatradīs efektīgu vakcīnu varētu teikt dzīve apstāsies!
Kas tev mainisies pie pie kompja sava pagraba 24/7 tupot?

  +3 [+] [-]

, 2020-03-12 05:27, pirms 4 gadiem
Rafaello rakstīja: Mīzēji bļe
Kkads sūda gripas paveids
Inteliģence augstākajā līmenī...

     [+] [-]

, 2020-03-12 05:31, pirms 4 gadiem
Nu Betmens savu NHL monopolu nepārtrauks pat kara darbības apstākļos, tur šaubu nav. Ja nu vienīgi Tramps šim pavēlēs.

  -3 [+] [-]

, 2020-03-12 05:48, pirms 4 gadiem
marexs rakstīja: Rafaello, veselība un dzīvība ir dārgāka par visu. Kam ir citādi, tur neko nevar palīdzēt. Ar "mīšanu" tur ir vismazāk sakara. Kurš ir tas kamikadze, kuram ir pilnīgi vienalga par sevi un saviem tuvajiem? Ja Tev liekas, ka tas kāds gripas paveids, būtu tikai labi, ja tas jau tagad nebūtu prasījis nevienu dzīvību, bet ir citādi...

Izlasi, kā bija pirms nepilnām sešām dienām un paskaties ar koronavīrusu STATISTIKU TIEŠRAIDĒ un pavēro, kā visā pasaulē tas vīruss tomēr sāk izplesties; sekojošā rakstā to iekļāvu:

Koronavīrusa aktuālitātes dažos ciparos.

Amerikā arī tas sāk plosīties, vēl nesen tur pa lielam bija klusums- laikam "pirms vētras"... ;( Kaut būtu citādi!!!!!!

NBA organizatori pareizi dara, ka ir piesardzīgi! Visu cieņu!
Par Ameriku daudzi vispār ir vienisprātis, ka turienes sabiedrība ir tik negatava epidēmijām kā reti kur. Medicīna ar nepaceļamu maksu tiem, kam nav labas apdrošināšanas, vāja darbinieku tiesību aizsardzība (piemēram, visādus ātro ēstuvju darbiniekus, kur aplaist citus ir īpašs risks, vai nu spiedīs nākt darbā slimus, vai tie paši prasīsies to darīt, lai spētu nopelnīt iztikas minimumu), kulturāls paradums principa pēc protestēt pret valsts izdomātiem pārvietošanās un citiem ierobežojumiem un ignorēt tos, valdība, kas pēdējos pāris gadus vairāk aizņemta ar politisko pretinieku apkarošanu nekā rūpēm par sabiedrību utt.
Slēpts komentārs: labdien

  -3 [+] [-]

, 2020-03-12 06:32, pirms 4 gadiem
Iisteniibaa paliek baisi. Taa pasaule apstaasies

  +2 [+] [-]

, 2020-03-12 06:49, pirms 4 gadiem
Un tiem, kas saka, ka tā jau ir tikai tāda pati gripa, derētu iedziļināties elementārā matemātikā. Ja ar gripu slims cilvēks vidēji vīrusu pielaižot 1,3 citiem, tad Covid tie vidēji varot 2,5 cilvēki. Liekas - kas tur īpašs? Ģeometriskā progresija ir brutāla. Iedomāsimies vienu cilvēku, kas pielaiž slimību citiem, tie atkal katrs - vēl citiem un tā tālāk. Tad desmitajā tādā reizē ar gripu tiks inficēti 1,3^10=13 cilvēki. Cik ir 2,5^10? Nevis divreiz vairāk, kas būtu pāris desmiti, bet veseli deviņarpus tūkstoši. Un tas nekas, ka daudziem no tiem nebūs nopietnu simptomu. Viņi aplaidīs citus - piemēram, vecus cilvēkus, kuru risks nomirt esot 10% vai pat vairāk. Šobrīd arvien mazāk ticu, ka Brieža boksa mačs notiks - vismaz ar skatītājiem. Jā, varbūt kaut kur pārspīlē ar piesardzību un mediji drusku kurina paniku, bet neaizmirsīsim, ka ar šo epidēmiju daudz kas joprojām ir nezināms un informācija konkrēti mainās pa stundām, ja ne pa dienām. Pirms nedēļas neviens nebūtu domājis, ka kāda Latvijas augstskola atcels visas lekcijas.

  +4 [+] [-]

, 2020-03-12 06:53, pirms 4 gadiem
PraporšiksPingvins3 rakstīja: nevis gripas bet pneimonijas paveids ..
betjauzmanas ir jo bioloģiskais ierocis palike bioloģiskais ierocis .. ne viss ir pateikts no kurienes tas sucs nācis . un ja tādā caurumā kā Latvija 10 saslimušie .. cik vel italījā latviešu lidos majas ..

būtu mana teikšana lidostu nah ar tempraturas parbaudem tik .
Papēti kāda efektifitāte ir šīm pārbaudēm. Cik Igaunijā atrasti ar termometriem lidostā? Joprojām 0? Un kā itāļi apturēja vīrusu ar termometriem..? Āksts.

     [+] [-]

, 2020-03-12 07:06, pirms 4 gadiem
Mjā, un tā ļoti dīvainā mikrofonu aptaustīšana pirms 2 dienām un pēc tam neizdevusies spēle pret Toronto. Absurdi un sirreāli.

     [+] [-]

, 2020-03-12 07:15, pirms 4 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Un tiem, kas saka, ka tā jau ir tikai tāda pati gripa, derētu iedziļināties elementārā matemātikā. Ja ar gripu slims cilvēks vidēji vīrusu pielaižot 1,3 citiem, tad Covid tie vidēji varot 2,5 cilvēki. Liekas - kas tur īpašs? Ģeometriskā progresija ir brutāla. Iedomāsimies vienu cilvēku, kas pielaiž slimību citiem, tie atkal katrs - vēl citiem un tā tālāk. Tad desmitajā tādā reizē ar gripu tiks inficēti 1,3^10=13 cilvēki. Cik ir 2,5^10? Nevis divreiz vairāk, kas būtu pāris desmiti, bet veseli deviņarpus tūkstoši. Un tas nekas, ka daudziem no tiem nebūs nopietnu simptomu. Viņi aplaidīs citus - piemēram, vecus cilvēkus, kuru risks nomirt esot 10% vai pat vairāk. Šobrīd arvien mazāk ticu, ka Brieža boksa mačs notiks - vismaz ar skatītājiem. Jā, varbūt kaut kur pārspīlē ar piesardzību un mediji drusku kurina paniku, bet neaizmirsīsim, ka ar šo epidēmiju daudz kas joprojām ir nezināms un informācija konkrēti mainās pa stundām, ja ne pa dienām. Pirms nedēļas neviens nebūtu domājis, ka kāda Latvijas augstskola atcels visas lekcijas.
Ko neruna par Aids miljoniem..kas piisas tik uz velna parašaunu..ko neruna par sirds un asinsvadu slimībam..kur mirstiba ir rezes 50 lielaka..ko neruna par gripas izraisitiem nāves gadijumiem..kas tai paša Italija sasniedz 80 tukstošus..Tupais griķu izpircēj?

     [+] [-]

, 2020-03-12 07:19, pirms 4 gadiem
norins rakstīja: Visiem bāztu tūpli termometru?
Kāpēc tieši tūplī?

     [+] [-]

, 2020-03-12 07:28, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāpēc tieši tūplī?
SC favorite

  -2 [+] [-]

, 2020-03-12 07:30, pirms 4 gadiem
F*ck!

  +1 [+] [-]

, 2020-03-12 07:31, pirms 4 gadiem
po4a rakstīja: Tomēr.. Nhl droši vien sekos.
Da visi sekos. Es domju 1-2 ned laika 90% sportu aizklapes ciet.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-12 07:33, pirms 4 gadiem
norins rakstīja: Ko neruna par Aids miljoniem..kas piisas tik uz velna parašaunu..ko neruna par sirds un asinsvadu slimībam..kur mirstiba ir rezes 50 lielaka..ko neruna par gripas izraisitiem nāves gadijumiem..kas tai paša Italija sasniedz 80 tukstošus..Tupais griķu izpircēj?
Nezinu, kādā alā tu dzīvo, bet par sirds un asinsvadu slimībām (kas neizplatās infekcijas ceļā) un AIDS ir runājuši un runā jau desmitiem gadu. Un ja Itālijā no gripas, kur mirst 0,1% no saslimušajiem, kaut kādā laikposmā ir nomiruši 80 tūkstoši, tad vari pats parēķināt, kāda būs statistika no Covid, kur vidējā mirstība ir 30 reižu lielāka.

Un vispār es tev ieteiktu neapsaukāt cilvēkus, tu neaudzinātais ķēms.

     [+] [-]

, 2020-03-12 07:36, pirms 4 gadiem
jebak , jebak !!!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2020-03-12 07:42, pirms 4 gadiem
Osam, kurus griķus iesaki pirkt?!

  -3 [+] [-]

, 2020-03-12 07:44, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Osam, kurus griķus iesaki pirkt?!
Dobeles, bet ēdienkartes dažādībai iesaku roltonus arī piepirkt.
Slēpts komentārs: Shed

     [+] [-]

, 2020-03-12 07:57, pirms 4 gadiem
Ar drastiskām metodēm gan jau izdosies ierobežot to sūdu, kā tas redzams Ķīnā, kur līkne kļūst mērenāka. Un tad tupie griķu nepircēji teiks ka, redziet, nekas tak tur tik traks nebija! Bet tas jau būs TIEŠI TĀPĒC, ka tik drastiski pasākumi.
Vai arī viņiem kā aburtam, cilvēks pēc 65 neskaitās, tad jau gan pofig, ietaupīs uz pensijām.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-12 08:00, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Ar drastiskām metodēm gan jau izdosies ierobežot to sūdu, kā tas redzams Ķīnā, kur līkne kļūst mērenāka. Un tad tupie griķu nepircēji teiks ka, redziet, nekas tak tur tik traks nebija! Bet tas jau būs TIEŠI TĀPĒC, ka tik drastiski pasākumi.
Vai arī viņiem kā aburtam, cilvēks pēc 65 neskaitās, tad jau gan pofig, ietaupīs uz pensijām.
O, māte Terēze. Katru vakaru svecīti dedzini par aizgājušajiem ķīniešu pensionāriem?

     [+] [-]

, 2020-03-12 08:01, pirms 4 gadiem
norins rakstīja: Ko neruna par Aids miljoniem..kas piisas tik uz velna parašaunu..ko neruna par sirds un asinsvadu slimībam..kur mirstiba ir rezes 50 lielaka..ko neruna par gripas izraisitiem nāves gadijumiem..kas tai paša Italija sasniedz 80 tukstošus..Tupais griķu izpircēj?
Pamuļķiem - viens ir tas, ka COVID pats par sevi izplatās strauji, un ir ar lielu mirstību, otrs - ka liela daļa nonāk intensīvajā aprūpē. Neviena slimnīcā Eiropā nav gatava uzņemt tik daudz slimnieku. Itālijas problēma ir tur, ka viņi tajās skartajās pilsētās FIZISKI nevar aprūpēt visus. Palielinoties slimo skaitam, pamazām velk uz to, ka drīz vajadzēs domāt "kuru glābt" ...Bez tam, mūsu ziņas noklusē, ka ir secināts, ka COVID paspējis jau izveidot divas versijas - oriģinālā versija bija vājāka, un ar mazāku izplatību, tad šobrīd kas jau ir Eiropā - ir attīsttītāks vīrusa paveids.
Jā Latvijā uzrastos 100 cilvēku, kuriem nepieciešama intensīvā aprūpe - mūsu veselības sistēma jau juktu pa vīlēm...tāpat kā Itāļiem.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-12 08:01, pirms 4 gadiem
Itāļi, kā jau mēs labi zinām, ir emocionalaki, pofigistiskāki, visticamāk arī rokas mazgā divreiz gadā, nenēsā prievīti utt, tādēļ pēc algoritma mirst daudz vairāk

Ludzu griķinieki iemetiet aktuālo skaitu cik miruši LV, Polijā, Lietuvā, Igaunijā, Vācijā un Zviedrijā. Jāsāk analizēt

  -3 [+] [-]

, 2020-03-12 08:04, pirms 4 gadiem
Shed rakstīja: Piekrītu Rafaello.
Parasta gripa. Nu labi izplatās ātrāk. Un? Nav mirstoša vaina. Ne jau nu atlētiem.
Bez skatitajiem mierigi varēja špiļīt
Tā nav parasta gripa. Tā bija demagoģija, ko saklausijāties

     [+] [-]

, 2020-03-12 08:04, pirms 4 gadiem
Shed rakstīja: Piekrītu Rafaello.
Parasta gripa. Nu labi izplatās ātrāk. Un? Nav mirstoša vaina. Ne jau nu atlētiem.
Bez skatitajiem mierigi varēja špiļīt
Nu skatītājiem tā ir mirstošāka vaina, nekā gripa.

Bet atlēti - ja viens komandā ir slims, nu tak noteikti saslims vēl citi. domā, viņi baigi grib slimot arī ar to parasto gripu? Plus vēl, ja jau tāpat spēlē bez skatītājiem, tad vispār jēga. Uz play-off laiku visi klepos un šķaudīs

  +2 [+] [-]

, 2020-03-12 08:05, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tā nav parasta gripa. Tā bija demagoģija, ko saklausijāties
Oo, sertificētais doktors, īstās informācijas turētājs arī ir klāt.

  +3 [+] [-]

, 2020-03-12 08:06, pirms 4 gadiem
WreckLV rakstīja: Pamuļķiem - viens ir tas, ka COVID pats par sevi izplatās strauji, un ir ar lielu mirstību, otrs - ka liela daļa nonāk intensīvajā aprūpē. Neviena slimnīcā Eiropā nav gatava uzņemt tik daudz slimnieku. Itālijas problēma ir tur, ka viņi tajās skartajās pilsētās FIZISKI nevar aprūpēt visus. Palielinoties slimo skaitam, pamazām velk uz to, ka drīz vajadzēs domāt "kuru glābt" ...Bez tam, mūsu ziņas noklusē, ka ir secināts, ka COVID paspējis jau izveidot divas versijas - oriģinālā versija bija vājāka, un ar mazāku izplatību, tad šobrīd kas jau ir Eiropā - ir attīsttītāks vīrusa paveids.
Jā Latvijā uzrastos 100 cilvēku, kuriem nepieciešama intensīvā aprūpe - mūsu veselības sistēma jau juktu pa vīlēm...tāpat kā Itāļiem.
Nenoklusē gan. Neesi pats pietiekami vērīgs
https://www.delfi.lv/news/arzemes/k...

  -1 [+] [-]

, 2020-03-12 08:07, pirms 4 gadiem
Rafaello rakstīja: Oo, sertificētais doktors, īstās informācijas turētājs arī ir klāt.
Atšķirībā no tevis, es klausos, ko ārsti un eksperti saka....Bet jā, tev tak ārsti acīmredzot nestāsta patiesību....Savu prievīti ciešāk savelc

     [+] [-]

, 2020-03-12 08:09, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: O, māte Terēze. Katru vakaru svecīti dedzini par aizgājušajiem ķīniešu pensionāriem?
Kāpēc ķīniešu? Pie krutā džeka tēlošanas (tak redzu, ka pārspīlē, tik tups jau neesi) arī lasītneprasme komplektā nāk?

Skaidroju. Ja nekādi pasākumi netiek veikti, viss ķipa "parasta gripa", sportā pilnas tribīnes, tad penši apmirst VISUR.

     [+] [-]

, 2020-03-12 08:10, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāpēc ķīniešu? Pie krutā džeka tēlošanas (tak redzu, ka pārspīlē, tik tups jau neesi) arī lasītneprasme komplektā nāk?

Skaidroju. Ja nekādi pasākumi netiek veikti, viss ķipa "parasta gripa", sportā pilnas tribīnes, tad penši apmirst VISUR.
Mirst jau ne tikai penši....Lieli draudi ir visiem, kam imunitāte novājināta

     [+] [-]

, 2020-03-12 08:10, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Atšķirībā no tevis, es klausos, ko ārsti un eksperti saka....Bet jā, tev tak ārsti acīmredzot nestāsta patiesību....Savu prievīti ciešāk savelc
2 ārstus dajoš tūlīt, kurus klausies... Klausītājs

  -1 [+] [-]

, 2020-03-12 08:11, pirms 4 gadiem
norins rakstīja: Ko neruna par Aids miljoniem..kas piisas tik uz velna parašaunu..ko neruna par sirds un asinsvadu slimībam..kur mirstiba ir rezes 50 lielaka..ko neruna par gripas izraisitiem nāves gadijumiem..kas tai paša Italija sasniedz 80 tukstošus..Tupais griķu izpircēj?
Stulbenis, lai neteiktu vairāk. Par visām tevis nosauktajām problēmām runā un runās. Sirds un asinsvadu slimības neizplatās infekcijas ceļā.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-12 08:13, pirms 4 gadiem
norins rakstīja: Ko neruna par Aids miljoniem..kas piisas tik uz velna parašaunu..ko neruna par sirds un asinsvadu slimībam..kur mirstiba ir rezes 50 lielaka..ko neruna par gripas izraisitiem nāves gadijumiem..kas tai paša Italija sasniedz 80 tukstošus..Tupais griķu izpircēj?
Vēlviens zombijs salasījies "feisbuk māmiņu" rakstus

  +2 [+] [-]

, 2020-03-12 08:15, pirms 4 gadiem
Nu ko jauki Gobērs pajokoja ar coronu pāris dienas atpakaļ....

     [+] [-]

, 2020-03-12 08:15, pirms 4 gadiem
Rafaello rakstīja: 2 ārstus dajoš tūlīt, kurus klausies... Klausītājs
Pirmkārt, uzraksti latviski, prievīt. Otrkārt, Tu esi zinošāks kā visas pārējās valstis, to atbildīgie dienesti utt.? UN pandēmija arī ir izziņota nepamatoti, ja?

     [+] [-]

, 2020-03-12 08:24, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāpēc ķīniešu? Pie krutā džeka tēlošanas (tak redzu, ka pārspīlē, tik tups jau neesi) arī lasītneprasme komplektā nāk?

Skaidroju. Ja nekādi pasākumi netiek veikti, viss ķipa "parasta gripa", sportā pilnas tribīnes, tad penši apmirst VISUR.
Viss normāli. Dabīgā atlase. Stiprākie izdzīvo.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-12 08:26, pirms 4 gadiem
Real Rebel rakstīja: Pirmkārt, uzraksti latviski, prievīt. Otrkārt, Tu esi zinošāks kā visas pārējās valstis, to atbildīgie dienesti utt.? UN pandēmija arī ir izziņota nepamatoti, ja?
Mums valstī bieži visādi brīdinājumi un ārkārtas situācijas. Un bieži vien nekas nenotiek.

     [+] [-]

, 2020-03-12 08:27, pirms 4 gadiem
Gaidu rakstu par D. Rugani no Juventus! Cilvēks arī dabūjis koronavīrusu.

     [+] [-]

, 2020-03-12 08:36, pirms 4 gadiem
einars_vizins_1155917014464149 rakstīja: Viss normāli. Dabīgā atlase. Stiprākie izdzīvo.
Forši, būs kas pasargā nometni no bifeļiem un iekur ugunskuru.

     [+] [-]

, 2020-03-12 08:38, pirms 4 gadiem
daniels_belenecs_107405 rakstīja: Gaidu rakstu par D. Rugani no Juventus! Cilvēks arī dabūjis koronavīrusu.
Futenē hanoveres futbolistam ar esot šī hreņa

     [+] [-]

, 2020-03-12 08:46, pirms 4 gadiem
Baraks Osama rakstīja: Dobeles, bet ēdienkartes dažādībai iesaku roltonus arī piepirkt.
Ēdot griķus galvenais tik nenoliec karoti..nozombētais pajoliņ

  -1 [+] [-]

, 2020-03-12 08:46, pirms 4 gadiem
Shed rakstīja: Piekrītu Rafaello.
Parasta gripa. Nu labi izplatās ātrāk. Un? Nav mirstoša vaina. Ne jau nu atlētiem.
Bez skatitajiem mierigi varēja špiļīt
To tev skolā pateikt lai neievieš katantīnu. Varēsi mācīties nevis mājās dienām kompi dzenāt

  +1 [+] [-]

, 2020-03-12 08:51, pirms 4 gadiem
Gaidām mūsu NBA latviešus izlasē!!!

  -1 [+] [-]

, 2020-03-12 09:07, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Kāpēc ķīniešu? Pie krutā džeka tēlošanas (tak redzu, ka pārspīlē, tik tups jau neesi) arī lasītneprasme komplektā nāk?

Skaidroju. Ja nekādi pasākumi netiek veikti, viss ķipa "parasta gripa", sportā pilnas tribīnes, tad penši apmirst VISUR.
Itāļi, vienalga. Ne jau tas kādu uztrauc. Visiem besis, ka top līgas tiek kancelētas līdz galam neizpētīta vīrusa dēļ.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-12 09:19, pirms 4 gadiem
einars_vizins_1155917014464149 rakstīja: Viss normāli. Dabīgā atlase. Stiprākie izdzīvo.
Kāds cinisms no tavas puses. Faktiski šobrīd šī vīrusa dēļ ir gandrīz vai karastāvoklis jeb diezgan strauji tam tuvojamies. Nav divreiz jāstāsta, ko kara laikā dara ar tiem, kas ignorē vispārējos kārtības noteikumus un apdraud citu cilvēku drošību.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-12 09:21, pirms 4 gadiem
ak68 rakstīja: Kāds cinisms no tavas puses. Faktiski šobrīd šī vīrusa dēļ ir gandrīz vai karastāvoklis jeb diezgan strauji tam tuvojamies. Nav divreiz jāstāsta, ko kara laikā dara ar tiem, kas ignorē vispārējos kārtības noteikumus un apdraud citu cilvēku drošību.
Es teicu, ka es kaut ko speciāli daru, lai apdraudētu kādu?

     [+] [-]

, 2020-03-12 09:26, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Itāļi, vienalga. Ne jau tas kādu uztrauc. Visiem besis, ka top līgas tiek kancelētas līdz galam neizpētīta vīrusa dēļ.
Nu tas jau par ko saruna no manas puses. Ķipa, vai tā viņiem ir pārspīlēta reakcija vai nav.
Man domāt, ka pie vēsas attieksmes jau pusāzijas būtu slimi un normalizējas tieši dēļ superkarantīnām un ielu dezinfekcijām. Un tagad tāda pati paranoja arī Eiropā un USA un es domāt, ka TIEŠI TĀPĒC izdosies to visu normalizēt un misteri "parasta gripa" varēs turpināt skaitīt savu pantiņu un nepadomās, ka tieši tāpēc jau viss norm, jo visi bija tik "pārspīlēti" uzmanīgi.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-12 09:26, pirms 4 gadiem
Jo bailes pārdodas, vispirms rada problēmu un tad piedāvā jau ieprikš sagatavotu risinājumu, kas citādi būtu neiedomājams, gaidam.

  +1 [+] [-]

, 2020-03-12 09:33, pirms 4 gadiem
Rafaello rakstīja: Oo, sertificētais doktors, īstās informācijas turētājs arī ir klāt.
Pats gan esi eksperts un ārsts trešajā paaudzē, pareizi saprotu?

     [+] [-]

, 2020-03-12 09:34, pirms 4 gadiem
Un par parastu gripu runājot, man, personīgi, arī to nevajag Varētu padomāt, ka visi te baigi ar to slimo regulāri. Neatceros, vai vispār ar to esmu slimojis, gan jau bērnībā kaut kad.
Bet šitā herņa, ja neviens nekādu paniku netaisītu, juve spēlētu futeni utt, visi lidotu turp atpakaļ, tur tak cipari būtu nereāli, būtu smagi jāpacenšas, lai nesaslimtu, ķipa, baigi vajag, ka visi slimo to parasto gripu.

     [+] [-]

, 2020-03-12 09:41, pirms 4 gadiem
fall in love rakstīja: Jo bailes pārdodas, vispirms rada problēmu un tad piedāvā jau ieprikš sagatavotu risinājumu, kas citādi būtu neiedomājams, gaidam.
Šādu tekstu var sagatavot pie visiem iespējamajiem scenārijiem, arī tajā, kur nekādas sazvērestības nav.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-12 09:52, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Itāļi, vienalga. Ne jau tas kādu uztrauc. Visiem besis, ka top līgas tiek kancelētas līdz galam neizpētīta vīrusa dēļ.
Kancelētas ? Par viņu atcelšanu stāsta mācītāji no kanceles ? Tagad saprotams kāpēc Stankēvičam vakar uzbruka agresīvs ķeceris

     [+] [-]

, 2020-03-12 10:04, pirms 4 gadiem
erred rakstīja: Gaidām mūsu NBA latviešus izlasē!!!
Redz tu pat nezini,kad ir EČ kvalifikācijas spēles

     [+] [-]

, 2020-03-12 10:05, pirms 4 gadiem
Laikam noliktavās daudz lietu sakrājies, tad nu iztīrīs beidzot noliktavas..
Piegādātājiem tāpat būs darbs nepārtraukti.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-12 10:05, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Šādu tekstu var sagatavot pie visiem iespējamajiem scenārijiem, arī tajā, kur nekādas sazvērestības nav.
Pārbaudīji ziņas un to avotus cītīgi? Izpētīji problēmu, pieejamos datus un cēloņsakarības vai paņēmi to ko tev iebaroja, lai pēc tam bravūrīgi mētātu apvainojumus

  -2 [+] [-]

, 2020-03-12 10:06, pirms 4 gadiem
Rafaello rakstīja: Oo, sertificētais doktors, īstās informācijas turētājs arī ir klāt.
Noskaties Joe Rogana pēdējo podcast iekš youtube,un tad pēc noskatīšanās pasaki,ka tā joprojām ir gripa.
https://www.youtube.com/watch?v=E3U...
Dieva dēļ vēl pasaki,ka tas čalis neko nerubī

  +1 [+] [-]

, 2020-03-12 10:14, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Noskaties Joe Rogana pēdējo podcast iekš youtube,un tad pēc noskatīšanās pasaki,ka tā joprojām ir gripa.
https://www.youtube.com/watch?v=E3U...
Dieva dēļ vēl pasaki,ka tas čalis neko nerubī
Spāņu gripa pirms 100 gadiem atņēma miljoniem dzīvību!
Šī brīža medicīna ir drusku advanced, lai būtu tie miljoni!

  -1 [+] [-]

, 2020-03-12 10:28, pirms 4 gadiem
intp rakstīja: Spāņu gripa pirms 100 gadiem atņēma miljoniem dzīvību!
Šī brīža medicīna ir drusku advanced, lai būtu tie miljoni!
Redzot kā lielāka daļa pasaules netiek galā tad nebūtu nekāds pārsteigums uz tādu ciparu.Pie amīšiem no gripas katru gadu mirst 30-40 tūkstoši cilvēku.Uz visu pasauli tas cipars ir 250-500 tūkstoši.
Zinot amerikas medicīnas sistēmu,tad var saprast,ka viņiem būs baigie mēsli ja nenokontrolēs.
Medicīna ir advanced,bet visās pēdējās šāda līmeņa slimību vakcīnas joprojām nav uztaisītas.Slimošana beidzās un visam tika atmests ar roku.Vakar lasīju,ka šai coronai esot divi paveidi,kas sagādājot problēmas.

  +5 [+] [-]

, 2020-03-12 10:33, pirms 4 gadiem
SteveDavis rakstīja: Kancelētas ? Par viņu atcelšanu stāsta mācītāji no kanceles ? Tagad saprotams kāpēc Stankēvičam vakar uzbruka agresīvs ķeceris
Ai, da labi, tā jau pasaulē nav miera, vēl valodas policija uzbrūk. Es esmu pa pusei krievs, man ir tiesības rakstīt ar kļūdām, lēnām integrējos!

  -1 [+] [-]

, 2020-03-12 10:34, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Nu Betmens savu NHL monopolu nepārtrauks pat kara darbības apstākļos, tur šaubu nav. Ja nu vienīgi Tramps šim pavēlēs.
Ko tu Murgo? Tu raksti ta it ka zinatu labak par Betmenu vai Trampu. Lidz vasaras brivdienam vel talu. Ej pildi majasdarbus

  +5 [+] [-]

, 2020-03-12 10:35, pirms 4 gadiem
Nu vot dimbā. Ir tāda nelaba aizdoma, ka esam lielas traģēdijas priekšā. NBA atceļ spēles, tāds biznesa projekts. Tas viss izskatās ļoti slikti.

Sword, paldies, ka novērtē manas prāta spējas! Šajā trauksmainajā laikā Tavs viedoklis man ir ļoti būtisks.

  -1 [+] [-]

, 2020-03-12 10:37, pirms 4 gadiem
intp rakstīja: Spāņu gripa pirms 100 gadiem atņēma miljoniem dzīvību!
Šī brīža medicīna ir drusku advanced, lai būtu tie miljoni!
Nu, parēķini pats, ar esošo mirstību, nedomāju, ka neiespējami, ka saslimušo skaits sasniegs desmitus miljonus...

     [+] [-]

, 2020-03-12 10:38, pirms 4 gadiem
fall in love rakstīja: Pārbaudīji ziņas un to avotus cītīgi? Izpētīji problēmu, pieejamos datus un cēloņsakarības vai paņēmi to ko tev iebaroja, lai pēc tam bravūrīgi mētātu apvainojumus
Kurš teikums vai vārds bija apvainojums? Un kur es kaut ko apgalvoju, ka noteikti ir viens vai otrs scenārijs?
Tu gan izskatās, ka visu zini.

Es domāju tieši to, ko uzrakstīju. Respektīvi, ja nekādas sazvērestības nav (un es nevaru zināt, vai ir, vai nav) un viss ir tieši tā, kā "mums iebaro", tu tik un tā vari tikt cauri ar identisku tekstu un teikt, ja redzi, es taču teicu, lūk, kur radusies vakcīna, nu tik illuminati pelnīs. Un sazvērestību meklētāji būtu klāt JEBKURĀ gadījumā, arī tajā, ja viss norit dabiski.

     [+] [-]

, 2020-03-12 10:47, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Nu vot dimbā. Ir tāda nelaba aizdoma, ka esam lielas traģēdijas priekšā. NBA atceļ spēles, tāds biznesa projekts. Tas viss izskatās ļoti slikti.

Sword, paldies, ka novērtē manas prāta spējas! Šajā trauksmainajā laikā Tavs viedoklis man ir ļoti būtisks.
Tev šeit ir iespēja sazvejot komrādus kādai no Tavām sektām, ir pāris daudzsološu kadru.

     [+] [-]

, 2020-03-12 10:49, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Nu vot dimbā. Ir tāda nelaba aizdoma, ka esam lielas traģēdijas priekšā. NBA atceļ spēles, tāds biznesa projekts. Tas viss izskatās ļoti slikti.
Nedaudz tak jāpiegriež ir, citādi Porziņģis pelna 3x vairāk, nekā Aita.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-12 10:54, pirms 4 gadiem
Bostonietis rakstīja: Noskaties Joe Rogana pēdējo podcast iekš youtube,un tad pēc noskatīšanās pasaki,ka tā joprojām ir gripa.
https://www.youtube.com/watch?v=E3U...
Dieva dēļ vēl pasaki,ka tas čalis neko nerubī
Jo youtube ir kanāls kurš izplata (nebano) patiesību, it sevišķi mainstreem čalis ar miljoniem view, kurš vairākkārti ir publiski paudis gatavību sevi pārdot un pat aicinājis eliti vērsties pie viņa apmaiņā pret visu info, logic

     [+] [-]

, 2020-03-12 10:59, pirms 4 gadiem
fall in love rakstīja: Jo youtube ir kanāls kurš izplata (nebano) patiesību, it sevišķi mainstreem čalis ar miljoniem view, kurš vairākkārti ir publiski paudis gatavību sevi pārdot un pat aicinājis eliti vērsties pie viņa apmaiņā pret visu info, logic
Youtube podcast un ievietotie video daudziem ir labs darbs jau sen!

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:03, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Nu, parēķini pats, ar esošo mirstību, nedomāju, ka neiespējami, ka saslimušo skaits sasniegs desmitus miljonus...
Tāpēc jau ir ārsti pasaulē
Teorētiski jau katra profesija ir izdomāta, lai atrisinātu problēmas, ne risinātu pseidoproblēmas vai izdomātu problēmas

  +4 [+] [-]

, 2020-03-12 11:06, pirms 4 gadiem
Starp citu kur tas brazīļu ārsts, kad viņš ir visvairāk nepieciešams.

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:09, pirms 4 gadiem
Varētu izskaidrot nezinīšiem un tā.

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:10, pirms 4 gadiem
fall in love rakstīja: Jo youtube ir kanāls kurš izplata (nebano) patiesību, it sevišķi mainstreem čalis ar miljoniem view, kurš vairākkārti ir publiski paudis gatavību sevi pārdot un pat aicinājis eliti vērsties pie viņa apmaiņā pret visu info, logic
ko domā par 5G?

  +2 [+] [-]

, 2020-03-12 11:16, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Nedaudz tak jāpiegriež ir, citādi Porziņģis pelna 3x vairāk, nekā Aita.
Sakars? Tevi arī tas uztrauc, empātijas pārpilnais?

Nekas, Aita toties veselīgāks. Atpūtīsies un nākamsezon aidā tālāk pakaļ Greckim. Un īlēns spiedīsies Tev arvien dziļāk un dziļāk. Protams, kremt, ja neizspēlēs šīs atlikušās 13 spēles, tie ir stabili 6-7 goli, bet nu kā ir, tā ir.

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:26, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Sakars? Tevi arī tas uztrauc, empātijas pārpilnais?

Nekas, Aita toties veselīgāks. Atpūtīsies un nākamsezon aidā tālāk pakaļ Greckim. Un īlēns spiedīsies Tev arvien dziļāk un dziļāk. Protams, kremt, ja neizspēlēs šīs atlikušās 13 spēles, tie ir stabili 6-7 goli, bet nu kā ir, tā ir.
Jāgrs gan jau nožēlo, ka aizbrauca uz KHL!

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:29, pirms 4 gadiem
intp rakstīja: Jāgrs gan jau nožēlo, ka aizbrauca uz KHL!
Nauda arī rubļos nesmird. Prioritāšu jautājums.

  +2 [+] [-]

, 2020-03-12 11:31, pirms 4 gadiem
Vispār jau vārtu sakarā Ozo ir 33-tais starp visu laiku vārtu guvējiem -aizsargiem un no Eiropas priekšā tikai 3! Nav slikti sportistam no Latvijas!

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:32, pirms 4 gadiem
Ok, sāku klausīties to Joe Rogan. Es arī pa angliski saprotu, trīs valodās operēju, protams, ne filologa līmenī, bet nu kam to vajag, maģistru filologi Narvesenos hotdogus tirgo.

Tas kundziņš tur šaušalīgu situāciju zīmē. Ka tik lielais sports līdz gada beigām neapstājas.

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:33, pirms 4 gadiem
intp rakstīja: Vispār jau vārtu sakarā Ozo ir 33-tais starp visu laiku vārtu guvējiem -aizsargiem un no Eiropas priekšā tikai 3! Nav slikti sportistam no Latvijas!
Ozo ir fenomens, vienmēr esmu to uzsvēris. Ģēnijs.

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:34, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Ok, sāku klausīties to Joe Rogan. Es arī pa angliski saprotu, trīs valodās operēju, protams, ne filologa līmenī, bet nu kam to vajag, maģistru filologi Narvesenos hotdogus tirgo.

Tas večuks tur šaušalīgu situāciju zīmē. Ka tik lielais sports līdz gada beigām neapstājas.
Masu pasākumos jau visu ko var saķert! Spēlēs bez skatītājiem!

  +1 [+] [-]

, 2020-03-12 11:36, pirms 4 gadiem
intp rakstīja: Masu pasākumos jau visu ko var saķert! Spēlēs bez skatītājiem!
Droši vien. Pilnībā visu atcelt, tur tak vājprātīgi naudas zaudējumi. Un mūsdienās nauda ir svarīgāka par cilvēku dzīvībām. Tā mēs te dzīvojam.

Eh, žēl, ka tas pajols no NBA saķēra to figņu savādāk moš i nebūtu tāda reakcija no komisāra. NHL visi pagaidām ir tīri!

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:36, pirms 4 gadiem
Principā jau lielākā daļa no ieņēmumiem ir no TV, translāciju līgumiem, tad nu būtu jāspēlē! Tur jau līgumi uz vairākiem gadiem!

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:39, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Sakars? Tevi arī tas uztrauc, empātijas pārpilnais?

Nekas, Aita toties veselīgāks. Atpūtīsies un nākamsezon aidā tālāk pakaļ Greckim. Un īlēns spiedīsies Tev arvien dziļāk un dziļāk. Protams, kremt, ja neizspēlēs šīs atlikušās 13 spēles, tie ir stabili 6-7 goli, bet nu kā ir, tā ir.
Ir diezgan patīkama situācija, ka mūsu Krisīts gan pasaules gugle trendos, gan algas ziņā ir priekšā ķipa krievu desmitgades lielākajai sporta zvaigznei. (Habibu neskaitīsim, viņš ir dagestānis un tas vairāk tāds šovs, kur popularitāti viņam Konors uzkačāja).
Paskaties kartē, kur un cik to hoķi spēlē un pasaki, ka nav pats par sevi saprotams, ka arī krievam ledus topā jābūt, viņiem pat vajadzēja vairāk būt.

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:41, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Ir diezgan patīkama situācija, ka mūsu Krisīts gan pasaules gugle trendos, gan algas ziņā ir priekšā ķipa krievu desmitgades lielākajai sporta zvaigznei. (Habibu neskaitīsim, viņš ir dagestānis un tas vairāk tāds šovs, kur popularitāti viņam Konors uzkačāja).
Paskaties kartē, kur un cik to hoķi spēlē un pasaki, ka nav pats par sevi saprotams, ka arī krievam ledus topā jābūt, viņiem pat vajadzēja vairāk būt.
Paskaties rakstā par Bobanu un tā nolikšana no troļļu puses..
Nabadziņi nevar izturēt..

  -3 [+] [-]

, 2020-03-12 11:42, pirms 4 gadiem
Tiem visiem ''parasta gripa'' cilvēkiem iesaku mazliet atvērt savu tukšo pauri un paklausīties ko saka slimību un medicīnas eksperti. Varbūt tad vismaz neklaigās un padomās par lietu nopietnību. Vai arī pēc loģiskas, ja es tam neticu, tas mani neskar?

https://www.youtube.com/watch?v=cZF...

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:43, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Eh, žēl, ka tas pajols no NBA saķēra to figņu savādāk moš i nebūtu tāda reakcija no komisāra. NHL visi pagaidām ir tīri!
jo saģerbušies kā pingvīni lol.

Es gaidu, kad Deivisam diagnsticēs, šis pret Clippers kā kārtīgs mankijs sev brangi pirkstus nolaizīja.

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:48, pirms 4 gadiem
Man agrāk likās, ka KP un GS čempioni noliek cilvēki, kuriem dzīve nav izdevusies, bet tad sapratu, ka skaudība ir ļoti globāla!

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:48, pirms 4 gadiem
WreckLV rakstīja: Pamuļķiem - viens ir tas, ka COVID pats par sevi izplatās strauji, un ir ar lielu mirstību, otrs - ka liela daļa nonāk intensīvajā aprūpē. Neviena slimnīcā Eiropā nav gatava uzņemt tik daudz slimnieku. Itālijas problēma ir tur, ka viņi tajās skartajās pilsētās FIZISKI nevar aprūpēt visus. Palielinoties slimo skaitam, pamazām velk uz to, ka drīz vajadzēs domāt "kuru glābt" ...Bez tam, mūsu ziņas noklusē, ka ir secināts, ka COVID paspējis jau izveidot divas versijas - oriģinālā versija bija vājāka, un ar mazāku izplatību, tad šobrīd kas jau ir Eiropā - ir attīsttītāks vīrusa paveids.
Jā Latvijā uzrastos 100 cilvēku, kuriem nepieciešama intensīvā aprūpe - mūsu veselības sistēma jau juktu pa vīlēm...tāpat kā Itāļiem.
Diemžēl, Milānā tas jau notiek, kad mediķiem ir jāizvēlas, kuru glābt un kuru atstāt nāvei.

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:49, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Ir diezgan patīkama situācija, ka mūsu Krisīts gan pasaules gugle trendos, gan algas ziņā ir priekšā ķipa krievu desmitgades lielākajai sporta zvaigznei. (Habibu neskaitīsim, viņš ir dagestānis un tas vairāk tāds šovs, kur popularitāti viņam Konors uzkačāja).
Paskaties kartē, kur un cik to hoķi spēlē un pasaki, ka nav pats par sevi saprotams, ka arī krievam ledus topā jābūt, viņiem pat vajadzēja vairāk būt.
Tādā Vācijā tāpat Dukurus, Ķibi un Melbārdi vairāk zina par KP. Tāda ir realitāte. Vācijā pēc Novicka karjeras beigšanas ir stipri kritusies interese par NBA.

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:49, pirms 4 gadiem
intp rakstīja: Tāpēc jau ir ārsti pasaulē
Teorētiski jau katra profesija ir izdomāta, lai atrisinātu problēmas, ne risinātu pseidoproblēmas vai izdomātu problēmas
Tu tikai neaizmirsti, ka to ārstu un slimnīcu skaits nav neierobežots, Itālijas gadījumā jau netiek galā, un saslimuši nav pat 10%...

  +1 [+] [-]

, 2020-03-12 11:50, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tādā Vācijā tāpat Dukurus, Ķibi un Melbārdi vairāk zina par KP. Tāda ir realitāte. Vācijā pēc Novicka karjeras beigšas ir stipri kritusies interese par NBA.
Tikai par NBA raksta katrā avīzē! Katru dienu spēlē viens vai vairāki vācieši!

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:53, pirms 4 gadiem
intp rakstīja: Tikai par NBA raksta katrā avīzē! Katru dienu spēlē viens vai vairāki vācieši!
Jā, kaut kur beigās uzraksta, pēc visiem futbola jaunumiem.

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:53, pirms 4 gadiem
Kaspars_Biedriņš rakstīja: Tu tikai neaizmirsti, ka to ārstu un slimnīcu skaits nav neierobežots, Itālijas gadījumā jau netiek galā, un saslimuši nav pat 10%...
Kādam būs pagarināts darba laiks!

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:53, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Jā, kaut kur beigās uzraksta, pēc visiem futbola jaunumiem.
Par Novicki arī rakstīja pēc futbola!

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:53, pirms 4 gadiem
intp rakstīja: Kādam būs pagarināts darba laiks!
Kad ielogosies no flipsider konta?

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:54, pirms 4 gadiem
intp rakstīja: Par Novicki arī rakstīja pēc futbola!
Ne vienmēr. Salīdzināji Novicki ar pārējiem vāciešiem NBA, kuri nav pat vidusmērs uz Dirka fona.

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:54, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Kad ielogosies no flipsider konta?
Nevaru, jo ir aizņemts!

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:55, pirms 4 gadiem
intp rakstīja: Nevaru, jo ir aizņemts!
Neliedzies, es zinu, ka tas Tavs otrs lietotājvārds te.

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:56, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neliedzies, es zinu, ka tas Tavs otrs lietotājvārds te.
Es zinu paroli, bet es nevaru ielogoties tagad!

     [+] [-]

, 2020-03-12 11:56, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Tādā Vācijā tāpat Dukurus, Ķibi un Melbārdi vairāk zina par KP. Tāda ir realitāte. Vācijā pēc Novicka karjeras beigšanas ir stipri kritusies interese par NBA.
Āksties, ja?

     [+] [-]

, 2020-03-12 12:36, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Ir diezgan patīkama situācija, ka mūsu Krisīts gan pasaules gugle trendos, gan algas ziņā ir priekšā ķipa krievu desmitgades lielākajai sporta zvaigznei. (Habibu neskaitīsim, viņš ir dagestānis un tas vairāk tāds šovs, kur popularitāti viņam Konors uzkačāja).
Paskaties kartē, kur un cik to hoķi spēlē un pasaki, ka nav pats par sevi saprotams, ka arī krievam ledus topā jābūt, viņiem pat vajadzēja vairāk būt.
Saproti taču reizi pār visām reizēm. Gūgles trendi, slava, nauda, zin ir daudz tādu ļaužu, kam tas nav pats galvenais, Tu tādu domu nepieļāvi, koa?

     [+] [-]

, 2020-03-12 12:43, pirms 4 gadiem
Kaut kāds vāks. Kariņš 14.00 sasauks ārkārtas sēdi. Robežu slēgšot un kas tik vēl nebūs. Gaidīsim, ko mūsu SIMTS GUDRĀS GALVAS izlems.

     [+] [-]

, 2020-03-12 13:18, pirms 4 gadiem
H.E.N.R.Y. rakstīja: Neliedzies, es zinu, ka tas Tavs otrs lietotājvārds te.
Eh, bļin, laikam šodien pēdējā tramplīnu diena šai sezonā.
Izskatās ka nebūs ne PČ Planicā, ne arī RAW AIR noslēgums Vikersundā.

     [+] [-]

, 2020-03-12 13:59, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Ai, da labi, tā jau pasaulē nav miera, vēl valodas policija uzbrūk. Es esmu pa pusei krievs, man ir tiesības rakstīt ar kļūdām, lēnām integrējos!
Man vakardienas ziņa lika iesmiet ,redzēju viņai šeit humoristisku pielietojumu tāpēc centos izmantot šo uportūniju

     [+] [-]

, 2020-03-12 15:42, pirms 4 gadiem
varēs mājās online uz XBOX izspēlēt gredzenus !!! HE HE
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2020-03-12 17:07, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Kaut kāds vāks. Kariņš 14.00 sasauks ārkārtas sēdi. Robežu slēgšot un kas tik vēl nebūs. Gaidīsim, ko mūsu SIMTS GUDRĀS GALVAS izlems.
izlems ka japadiedele vel nauda eu lai varetu nopirkt kartejo ipashumu egipte nahaljavu

     [+] [-]

, 2020-03-12 19:37, pirms 4 gadiem
labdien rakstīja: Saproti taču reizi pār visām reizēm. Gūgles trendi, slava, nauda, zin ir daudz tādu ļaužu, kam tas nav pats galvenais, Tu tādu domu nepieļāvi, koa?
Galvenais, ne galvenais, bet forša situācija.
Un netēlo nu andergraundu, Tu sāki fanot par lielākajām ru sporta zvaigznēm, kas toreiz bija. Par meinstrīmu. Vietējo.

     [+] [-]

, 2020-03-12 20:48, pirms 4 gadiem
Swordsman rakstīja: Galvenais, ne galvenais, bet forša situācija.
Un netēlo nu andergraundu, Tu sāki fanot par lielākajām ru sporta zvaigznēm, kas toreiz bija. Par meinstrīmu. Vietējo.
Situācija ir loģiska, NBA ir daudz populārāks par NHL. Bet kāds sakars???
Par ko un kāpēc es padsmit gados sāku fanot, es fig viņ zin, bet NHL sekoju 20 gadus, jo patīk. NBA jau sen neinteresējos, kaut tur krievs, latvietis vai eskimoss spēlētu, nu neštirī mani. Būtu kāds spēcīgs krievs NBA, Tu domā es skatītos un sekotu līdzi? Da man pajāt par to bimbambolu.