Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 13 punkti, Dončičs atkārto Džordana rekordu, "Mavericks" +46

Ints Megnis
Ints Megnis

Porziņģim 13 punkti, Dončičs atkārto Džordana rekordu, "Mavericks" +46
Kristapu Porziņģi bloķē Lonzo Bols. Foto: AP/Scanpix

Latviešu zvaigzne Kristaps Porziņģis sestdien izcēlās ar 13 punktiem Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) spēlē, kurā viņa pārstāvētā Dalasas "Mavericks" komanda ar rezultātu 130:84 (31:28, 33:24, 40:14, 26:18) savā laukumā sagrāva Ņūorleānas "Pelicans". Dalasas līderis Luka Dončičs ar vēl vienu lielisku sniegumu atkārtoja leģendārajam Maiklam Džordanam piederošu līgas rekordu.

Kristaps Porziņģis šodien nospēlēja 20 minūtes, kuru laikā trāpīja četrus no astoņiem divpunktu raidījumiem un piecus no septiņiem soda metieniem, bet garām lidoja visi trīs viņa trejači. Tāpat liepājnieka kontā bija piecas bumbas zem groziem, divas rezultatīvas piespēles, divas kļūdas un trīs piezīmes.

Zīmīgi, ka spēlētas 20 minūtes Porziņģis šosezon nav sasniedzis tikai vienu reizi - šajā trešdienā viņš laukumā bija 18 minūtes, kad "Mavericks" ar 118:97 vēlreiz pārspēja "Pelicans".

Tikmēr "Mavericks" rindās kārtējo reizi rezultatīvākais bija Dončičs, kurš trijās ceturtdaļās izcēlās ar 26 punktiem, sešām atlēkušajām bumbām un deviņām rezultatīvām piespēlēm. Dončičs jau 18 spēlēs pēc kārtas izcēlies ar vismaz 20 punktiem, piecām atlēkušajām bumbām un piecām rezultatīvām piespēlēm, atkārtojot Maiklam Džordanam piederošo līgas rekordu.

Vēl uzvarētāju sastāvā ar 15 punktiem un 16 bumbām zem groziem atzīmējās Bobans Marjanovičs, kamēr pa 14 punktiem sameta Tims Hārdavejs un Džeilens Bransons. Savukārt "Pelicans" sastāvā rezultatīvākais ar 15 punktiem bija Džejdžejs Rediks.

"Mavericks" uzvaru nodrošināja, pateicoties diviem iespaidīgiem izrāvieniem. Vispirms otrajā ceturtdaļā viņi veica 15:1 gājienu, bet visā trešajā ceturksnī bija pārāki ar 40:14, kas pirms pēdējām 12 minūtēm deva iespaidīgu vadību ar 104:66, un atlikušais laiks bija vien formalitāte. Noslēgumā "Mavericks" pietrūka vien septiņu punktu, lai šī kļūtu par visu laiku pārliecinošāko vienības uzvaru.

Spēles sākumā "Mavericks" izdarīja lielu spiedienu uz pretinieku groza apakšu, līdz ar to līgas otrs garākais spēlētājs Marjanovičs jau otrās ceturtdaļas vidū bija guvis 11 punktus, Dalasas komandai tobrīd esot priekšā ar 48:39, jo vienība bija veikusi 15:1 izrāvienu. Savukārt pēc pirmā puslaika mājinieki atradās vadībā ar 64:52. Otrā puslaika ievadā Porziņģis iemeta divus punktus ar sodu, bet netrāpīja soda metienu. Drīz pēc tam viņš tomēr divus soda metienus iemeta, ceturtdaļas beigās pievienoja vēl pāris punktus un palīdzēja "Mavericks" iespaidīgajā izrāvienā. Ceturtajā ceturtdaļā viņa klātbūtne laukumā vairs nebija nepieciešama.

Pirms tam spēles ievadā Porziņģis bija garām aizmetis pirmos trīs metienus un arī vienu soda metienu, bet sestajā minūtē ar otro soda metienu beidzot atklāja savu rēķinu. Kaut vēl pāris reižu viņš izcēlās, kopumā pirmais puslaiks latvietim nebija pārāk veiksmīgs. Pēc tam, kad otrās ceturtdaļas beigu daļā Porziņģis neveiksmīgā epizodē aizsardzībā nopelnīja tehnisko piezīmi, viņš tika nosēdināts uz rezervistu soliņa. Tehnisko piezīmi Porziņģis ieguva divpadsmito reizi savā NBA karjerā.

"Mavericks" tika pie desmitās uzvaras pēdējās 11 spēlēs, kas ar 16 panākumiem 22 spēlēs pārsteidzoši dod otro pozīciju Rietumu konferences kopvērtējumā. Tikmēr "Pelicans", kas joprojām cīnās bez šī gada jauno spēlētāju drafta pirmā numura Zaiona Viljamsona, ar sešām uzvarām 23 spēlēs Rietumu konferencē apsteidz vien Goldensteitas "Warriors".

  -2 [+] [-]

, 2019-12-07 23:26, pirms 4 gadiem
Izskatījās,ka daudziem nepatīk tās super agrās spēles..Un lielākā daļa NOP spēlētāji no tiem
No šīs spēles pilnībā neko nevar paņemt Vienīgais tiesneši šodien svilpa vismaz pret KP kaut cik piezīmes,bet tāpat pusi ignorē

Bobans MVP
Slēpts komentārs: Finklijs15

  -1 [+] [-]

, 2019-12-07 23:28, pirms 4 gadiem
tādi nabagi tie pelikāni

     [+] [-]

, 2019-12-07 23:29, pirms 4 gadiem
Otrā vieta rietumos,kas to būtu domājis reāli es sākumā domāju,ka komanda būs,kas cīnīsies par Play off

  +1 [+] [-]

, 2019-12-07 23:29, pirms 4 gadiem
Šausmīgi viegla uzvara, ka pat bez līderiem pārsvars pat turpina augt, nevis rukt.
KP gan neveiksmīga spēle tas lika mazliet vilties skatoties pa tv 6

  -1 [+] [-]

, 2019-12-07 23:31, pirms 4 gadiem
Vienkārši sūd . ga spēle Kristapam. Sākumā šķita, ka skatos jaunatnes līgas spēlētāju, un nemaz ne to labāko.Jāsaņemās, jo šo spēli komanda būtu uzvarējusi mierīgi bez Porziņģa.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-07 23:31, pirms 4 gadiem
Prieks par many fantasy komandu

Luka ar KP nenoskrējušies, rīt jāārdās Lukam.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-07 23:33, pirms 4 gadiem
knaible rakstīja: Vienkārši sūd . ga spēle Kristapam. Sākumā šķita, ka skatos jaunatnes līgas spēlētāju, un nemaz ne to labāko.Jāsaņemās, jo šo spēli komanda būtu uzvarējusi mierīgi bez Porziņģa.
Šādus Pelikānus uzvarētu arī Mavs G-league komanda
Slēpts komentārs: v5_karstgalvis

  +4 [+] [-]

, 2019-12-07 23:36, pirms 4 gadiem
No vienas puses KP ir diezgan sliktā pozīcijā, respketīvi, snaiperis īsti nav un pazaudējis metienu, iespējams tas uzlabosies, kad atgūs maksimālo formu, no otras puses, zem groza arī viņam nav diez ko viegli un pret fiziskākiem zaud + pašvaka posta spēle. Vienīgais, kur jāmaļ uz riņķi ir pick&roll + defs

     [+] [-]

, 2019-12-07 23:39, pirms 4 gadiem
Normāla spēle KP. būtu līdzvērtīgāka spēle tad jau 30min. tiktu pie 20p un 10reb... Škiet tikai ka trijniekus lidina lidināšanas pēc nevis, kad laba pozīcija. Taču spēle parādīja, ka Kristapam jāraujas iekšā, tad grozs vai SM! Luka dalīja fantastiskas piespēles. Un Bobans labs!

     [+] [-]

, 2019-12-07 23:40, pirms 4 gadiem
Kurš skatījās Tv 6 līdz spēles beigām?

     [+] [-]

, 2019-12-07 23:40, pirms 4 gadiem
žurnaļuga rakstīja: Kurš skatījās Tv 6 līdz spēles beigām?
es

  -2 [+] [-]

, 2019-12-07 23:41, pirms 4 gadiem
Jā mavs varētu maiņas darījuma kaut ko labu dabūt tur Iguadalu tad būs trešais lielais tad var cienīties par titulu

     [+] [-]

, 2019-12-07 23:42, pirms 4 gadiem
sandza rakstīja: Normāla spēle KP. būtu līdzvērtīgāka spēle tad jau 30min. tiktu pie 20p un 10reb... Škiet tikai ka trijniekus lidina lidināšanas pēc nevis, kad laba pozīcija. Taču spēle parādīja, ka Kristapam jāraujas iekšā, tad grozs vai SM! Luka dalīja fantastiskas piespēles. Un Bobans labs!
Normāla priekš pašreizējā sūdīgā snieguma. Nevis no max spēlētāja.

  +3 [+] [-]

, 2019-12-07 23:44, pirms 4 gadiem
Tām minūtēm kas šoduem KP bija normāli bet varēja būt daudz labāk. Kaut kā nelaužas uz grozu. Ceru ka viņam treneris to neļauj darīt

  +6 [+] [-]

, 2019-12-07 23:47, pirms 4 gadiem
kristaps30 rakstīja: Otrā vieta rietumos,kas to būtu domājis reāli es sākumā domāju,ka komanda būs,kas cīnīsies par Play off
Vēl jau 60 spēles prieksā Kamēr nav regulārā beigas un nav nodrošināta vieta PO tikmēr visi cīnās. Mavs sakarā, atliek tikai Dončičam notraumēties un viss beidzies!

  +5 [+] [-]

, 2019-12-07 23:55, pirms 4 gadiem
kristaps30 rakstīja: Jā mavs varētu maiņas darījuma kaut ko labu dabūt tur Iguadalu tad būs trešais lielais tad var cienīties par titulu
Kamēr KP nespēlēs uz vismaz 90%, nekāda titula nebūs. Maksimums 1.kārta.
Slēpts komentārs: fire

 +13 [+] [-]

, 2019-12-08 00:03, pirms 4 gadiem
Vienradža spēli skatoties nevar saprast viņa lomu komandā-ne īsti par centru(nepietiek ne spēka ne mākas ) - ne īsti par spēka uzbrucēju - ne īsti par vienkārši uzbrucēju. Arī pick@roll vispār vairs nespēlē -tik ganās pie 3 pts robežas . Un ja kāds saka , ka Luka nedod piespēles -tad atliek atcerēties Pauela un Klēbera grozus lidojumā pēc Lukas uzmetieniem .Viens tāds sanāca arī vienradzim .Tā ka secinājums viens - jāatbrīvojas nevis jāganās pie līnijas .A kas to neļauj darīt ?
Man pagaidām interesantāk skatīties Wizards spēles ar Bertānu ierindā .

  +4 [+] [-]

, 2019-12-08 00:05, pirms 4 gadiem
fire rakstīja: Zūdmens šobrīd Mavros izskatās, kā piektā kāja sunim kkādā banānu republikā meibī varētu arī būt līderis spēlējot pret 10itgadīgiem āfrikas bērneļiem.
O tev mamma atļauj brīvdienās pasēdēt pie PC līdz pusnaktij.Respect
Slēpts komentārs: fire

  +2 [+] [-]

, 2019-12-08 00:10, pirms 4 gadiem
Izbrīnīja tas,ka 4.ceturtdaļā Dalasas amerikāneri pamazām atstāja tribīnes..
It kā rikšotaji ciestu pamatīgu zāģi,nevis otrādi.Domāju,ka Ņujorkā būtu savādāk,nemaz nerunājot par Rīgu,vai Kauņu.
Labi,tad sāka spelēt rezervisti,bet ar komandu arī pēc pretinieka sagrāves kopā būt laikam tur nav ierasts.

  -2 [+] [-]

, 2019-12-08 00:13, pirms 4 gadiem
fire rakstīja: Par sevi spried?
nē par tevi

     [+] [-]

, 2019-12-08 00:23, pirms 4 gadiem
Kājas tizlojas daudzās situācijās
Būs vai būs...
Slēpts komentārs: fire

  -2 [+] [-]

, 2019-12-08 00:29, pirms 4 gadiem
Vik laikam neskatās spēles. Vinš jau skrien pec pikenrola uz grozu. Paspetu vēl pietupienu uztaisīt pirms aizsargs būtu pieskrējis,bet Luka jau neiedod. Iesaku pavērot.,ka Luka KP biš noignorē bieži. Klebam un Pvelam ceļ arī burzmā. (Viela pārdomām) Naivi cerēju pirmās 20spēles,ka k.kas uzlabosies,bet nekā. Tāpēc nav ko bojāt nervus. KP uz VEF un miers. vai arī Mavs jāsāk zaudēt biežāk,tad k.ko pamainīs treneris. Katru gadu mums ir savi NBA caļi. Pagajušajā gadā Kurucs. Šogad Bertāns spridzina. Ja kāds ir izsalcis pēc rezultatīva un laba izpīldījuma,tad Bertāns šogad neliek vilties. Vismaz ir interesanti pagaidām.

  -2 [+] [-]

, 2019-12-08 00:33, pirms 4 gadiem
Luka apdzīs Džordanu tā kā suudu. Luka iet pēc MVP!!!
Slēpts komentārs: teamo

     [+] [-]

, 2019-12-08 00:39, pirms 4 gadiem
blitkotajs rakstīja: tādi nabagi tie pelikāni
Uz 2k tā neko bliež !!! Zions vienkārši ārdās !!!

     [+] [-]

, 2019-12-08 00:41, pirms 4 gadiem
teamo rakstīja: Luka apdzīs Džordanu tā kā suudu. Luka iet pēc MVP!!!
Eiropietim nedos MVP to amerikāņi nesapratīs + vēl.baltajam
Hārdenam vai Deivisam iedos 100%

     [+] [-]

, 2019-12-08 00:45, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Eiropietim nedos MVP to amerikāņi nesapratīs + vēl.baltajam
Hārdenam vai Deivisam iedos 100%
Deiviss pat nav kanditādu 5 un nebūs. Hardens un Antikupo ir vienigie konkurenti Lukam.

     [+] [-]

, 2019-12-08 00:46, pirms 4 gadiem
teamo rakstīja: Vienradzis ir Luka. Bet Podriņķis ir tizls Biedriņš.
Biedriņš nebija tizls !!!

     [+] [-]

, 2019-12-08 00:47, pirms 4 gadiem
comon88 rakstīja: Eiropietim nedos MVP to amerikāņi nesapratīs + vēl.baltajam
Hārdenam vai Deivisam iedos 100%
Gianis nav eiropietis ?

  +6 [+] [-]

, 2019-12-08 00:49, pirms 4 gadiem
Ne jau velti pats Dźordans ir teicis, ka Porziñģim ar tàdu augumu ir jàlauźas uz grozu nevis jàganàs gar 3 punktu lìniju.
Kad Porziñģim tas beidzot pieleks,tad arì rezultavitàte neizpaliks.

     [+] [-]

, 2019-12-08 00:49, pirms 4 gadiem
kristaps26 rakstīja: Gianis nav eiropietis ?
Viņš ir niga kurš dzīvo Eiropā.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-08 00:50, pirms 4 gadiem
"Porziņģis 12.reizi karjerā saņem tehnisko piezīmi. Soda naudās par tehniskajām piezīmēm Kristapam nācies šķirties no 24 000 $."
Bezsakarīga statistika. Protams, kādam citam būtu jāņem ātrais kredīts, bet kādā sakarā te šī "svarīgā" nianse. Siliņam šoreiz fui.

  +5 [+] [-]

, 2019-12-08 00:54, pirms 4 gadiem
kristaps26 rakstīja: Biedriņš nebija tizls !!!
Precīzi! Tizls ir trollis ar vienu tekstu visām dzīves situācijām. Izskatās ka Biedriņš nejauši bārā paņēma viņa sapņu meiču,tā nu vismaz komentos remdē savu 6,23cm garo sāpi
Slēpts komentārs: teamo

  +5 [+] [-]

, 2019-12-08 01:04, pirms 4 gadiem
teamo rakstīja: Biedriņš nebija tizls??? HA HA. Visu karjeru atceros viņu ar tādu viepli.
Toties tevi pieminēs kā izcilu miskasti,kas dāsni smirdēja pa SC rakstiem. Tā turi bomzi. Tev tripls pa dislaikiem

  -3 [+] [-]

, 2019-12-08 01:14, pirms 4 gadiem
sportists-amatieris rakstīja: Toties tevi pieminēs kā izcilu miskasti,kas dāsni smirdēja pa SC rakstiem. Tā turi bomzi. Tev tripls pa dislaikiem
HA HA HA. Ņem tev Biedriņš
';

  -3 [+] [-]

, 2019-12-08 01:19, pirms 4 gadiem
pūce rakstīja: Tām minūtēm kas šoduem KP bija normāli bet varēja būt daudz labāk. Kaut kā nelaužas uz grozu. Ceru ka viņam treneris to neļauj darīt
Ar tādu bēdīgu fizuhu kāda tā ir KP, nav lielas jēgas mocīties 30+ minūtes katrā spēlē.
Labāk būtu, ja Porziņģim ļautu izlaist vienu no trim spēlēm

     [+] [-]

, 2019-12-08 01:21, pirms 4 gadiem
Merzlikins vartos btw

  -2 [+] [-]

, 2019-12-08 01:36, pirms 4 gadiem
Fantastiskas piespeles no Lukas
https://www.youtube.com/watch?v=Mok...

  +3 [+] [-]

, 2019-12-08 01:40, pirms 4 gadiem
aldis_liguts_836491733158167 rakstīja: Ne jau velti pats Dźordans ir teicis, ka Porziñģim ar tàdu augumu ir jàlauźas uz grozu nevis jàganàs gar 3 punktu lìniju.
Kad Porziñģim tas beidzot pieleks,tad arì rezultavitàte neizpaliks.
Šī sezona priekš kp ir kā tāds ieskrējiens, mazāk kontaktu, jo kā zināms atgriezies pēc smagas traumas. Uz doto momentu Kp ir palīgs Doncicam, lai tik met no 3pt līnijas, savus 10-20punktus lai tik vāc, galvenais ka aizsardzība šis spēlē. Nu prieks Kp galvenais pirmo reizi tikt play-off

     [+] [-]

, 2019-12-08 02:00, pirms 4 gadiem
Stulbi jau, bet jo vairāk spēļu aiz muguras jo vairāk nākas ar bažām skatīties uz Porziņģi... Nu tak nevelk viņš pašlaik... Tur nav ko pat diskutēt. Skatoties liekas, ka pašam zudis priekšstats - kā jāspēlē, kur jāatrodas, kāpēc jāatrodas... Loģiski, ka pienesums komandai no viņa tikai iet uz leju.. Šī bija ļoti vāja spēle... Jau kurā... Un jo tālāk, jo sliktāk.. Te vēl ir kādi indivīdi, kuri nebeidz sapņot, ka KP iespēlēsies... Pašlaik viņš nevis iespēlējas, bet sāk arvien straujāk sēsties (ar retiem izņēmumiem)

  +2 [+] [-]

, 2019-12-08 02:10, pirms 4 gadiem
canuks20 rakstīja: Šī sezona priekš kp ir kā tāds ieskrējiens, mazāk kontaktu, jo kā zināms atgriezies pēc smagas traumas. Uz doto momentu Kp ir palīgs Doncicam, lai tik met no 3pt līnijas, savus 10-20punktus lai tik vāc, galvenais ka aizsardzība šis spēlē. Nu prieks Kp galvenais pirmo reizi tikt play-off
Porziņģa loma nemaz nav iemest 10p spēlē... Var redzēt, ka iekšā jau ir par spīti visai traumai... Var viņš vākt pa 25p... Tikai izskatās it kā būtu ar mietu dabūjis pēdējā laikā...

     [+] [-]

, 2019-12-08 02:39, pirms 4 gadiem
Laba spēle Kristapam. Svarīgākais, ka komandai viegla uzvara, nospēlējot ar minimālu kapacitāti.
Man puika trenējas hoķī, un piedodiet, bet daudzi komentātori atgādina slimus vecākus, kam pajāt viss pārējais uzvar, zaudē kā sava lolojuma statistika. LŪdzu nevediet savus bērnus uz komandu sporta veidiem....

  +5 [+] [-]

, 2019-12-08 02:48, pirms 4 gadiem
Vēl te lasu Porziņģim jādara šis un jādara tas... ibio treneris nosaka, kas jādara un kad jādara, ja liks cīnīties groza apakšā tad ies un cīnīsies, šobrīd tas spēles zīmējusm ir tāds un Porziņģim tas ir jazipilda
Kas Jūs tik naivi esat, ka domājiet, ka viņš tā havotiski improvizējot pa laukumu ganās kā govs savvaļā?

  -3 [+] [-]

, 2019-12-08 02:57, pirms 4 gadiem
timurietis rakstīja: Laba spēle Kristapam. Svarīgākais, ka komandai viegla uzvara, nospēlējot ar minimālu kapacitāti.
Man puika trenējas hoķī, un piedodiet, bet daudzi komentātori atgādina slimus vecākus, kam pajāt viss pārējais uzvar, zaudē kā sava lolojuma statistika. LŪdzu nevediet savus bērnus uz komandu sporta veidiem....
Ja vecāki ved uz sportu - tas jau ir zaudējums definīcijā

     [+] [-]

, 2019-12-08 03:12, pirms 4 gadiem
neredzams rakstīja: Ja vecāki ved uz sportu - tas jau ir zaudējums definīcijā
Vairs tā nav, mūsdienu gadžetu laikmetā vecākiem bērns ir maksimāli jāvadā par dažādiem pulciņiem. Ja pirms 20 gadiem sīči vel gāja ārā, pagalmos spēlēja bumbu un bija sociālā vide, tad šobrīd, reti kuram sēžot pie gadžeta ienāks prātā doma par trenēšanos, mūzikas skolu vai dejošanu.
Kamēr mazajam prātiņš nav parādījies, ir nedaudz jāpalīdz. Piedevām hoķī dēļ slidošanas tehnikas ir ļoti ieteicams sākt trenēties līdz 7. gadu vecumam - tā kā tur bez vecāku ievirzes neiztikt.

  +2 [+] [-]

, 2019-12-08 08:05, pirms 4 gadiem
Vairāk jau KP atgādina Karmelo(Trāpīto metiena %ziņā.)
Tā kā nevajag apvainot Biedrinu

  +1 [+] [-]

, 2019-12-08 09:23, pirms 4 gadiem
Pēdejo reizi NBA skatijos 90 jos ,kad rādīja pa tv atkārtojumus . Jāatzīst,ka vis kas man nepatika ir saglabājies (vis izskatās pārspīlēts ,nekas neatgadina ,ka tas ir komandas sporta veids ,kam lielāks līgums tas vairāk met un sajūta,ka esi ednīcā neatstāj nemirkli) . Noskatījos pēdējo grieķu derbiju eirolīgas ietvaros , nba atpūšas gan spriedzes,gan atmosfēras gan skatāmības rādītājos.

  -3 [+] [-]

, 2019-12-08 09:48, pirms 4 gadiem
Bl, tikai 20 spēles pagājušas un cilvēki te jau sāk izgāzt dusmas uz Kristapu. Jūs laikam toch nesekojat pārāk basketbolam. Tas kā spēlē Kristaps uzbrukumā vistiešākajā mērā ir atkarīgs no Lukas. Piemēram vakardien varēja redzēt,ka viņš mēģināja iedot tādas iespēles Kristapam, kādas pirms tam nebija devis, bet tā bija pirmā reize sezonā,kad tiešām varēja redzēt,ka viņš izspēlē uz Kristapu,bet tā bija pirmā reize! Un tas priecē. Nav ko spriest par Play off tagad, līdz tam vēl garš ceļš ejams. Kas Jums svarīgāks individuālā statistika vai komandas uzvara? Man personīgi komandas uzvara! Un Kristaps ir aizsardzības balsts,viens no labākiem līgā jau tagad... pēc 1,5 gada izlaišanas traumas dēļ. Tā kā pirms vemjat, paskatieties varbūt labāk darīt podā nevis istabā.

     [+] [-]

, 2019-12-08 09:55, pirms 4 gadiem
Jawa par gaumi protams nestridas... bet pat Eirolīgas uzvarētājam ir tikai minimālās shances pret jebkuru no NBA komandām. Arī algu budžeti Eirolīgas bagātākajām komandām ir 2 mazāki kā NBA.

  -2 [+] [-]

, 2019-12-08 10:18, pirms 4 gadiem
Normàla spēle Porzinģim. Labi iespēlēja vairākas reizes no groza uz brīvu truli. Pie groza Kristapam pietrūkst asas labas māņkustības kas uzrauj pretinieku augšā. Dinčičs šajā spēlē bieži nevajadzīgi vilka deķi uz savu pusi. Rezervisti labi spēlē.

     [+] [-]

, 2019-12-08 10:38, pirms 4 gadiem
Viss būs ok ar Porzinģi. Vismaz aizsardzībā viņš ir balsts. Daži citi tur vienkārši stāv kā stabi un skatās kad viņiem iet garām uz grozu. Tikai ar uzbrukumu nevinnēsi. Kamēr ir kas iemet- viss ok. Protams ka mums gribās lai viņš gūst 20+ punktus katru spēli,bet domāju ka pagaidām,ņemot vērā to ka pēc traumas-viss ok.

     [+] [-]

, 2019-12-08 10:39, pirms 4 gadiem
Tikai nepatīk ka sākot kustību no sava laukuma gala tā kā pieklibo reizēm. Cerams ka apakšā nekā nopietna.

     [+] [-]

, 2019-12-08 10:45, pirms 4 gadiem
aldis_liguts_836491733158167 rakstīja: Ne jau velti pats Dźordans ir teicis, ka Porziñģim ar tàdu augumu ir jàlauźas uz grozu nevis jàganàs gar 3 punktu lìniju.
Kad Porziñģim tas beidzot pieleks,tad arì rezultavitàte neizpaliks.
Tad, kad atgūs pustālo, tad arī to darīs. Pāris reizes pa spēli jau viņš to dara, bet tas izskatās tik nepārliecinoši.

     [+] [-]

, 2019-12-08 10:56, pirms 4 gadiem
fuelis rakstīja: Normàla spēle Porzinģim. Labi iespēlēja vairākas reizes no groza uz brīvu truli. Pie groza Kristapam pietrūkst asas labas māņkustības kas uzrauj pretinieku augšā. Dinčičs šajā spēlē bieži nevajadzīgi vilka deķi uz savu pusi. Rezervisti labi spēlē.
KP rokās krampis pazudis - bumbu zaudē, izslīd, ejot uz grozu bieži nesanāk bumbu paslēpt. Jāspēlē

     [+] [-]

, 2019-12-08 10:58, pirms 4 gadiem
berimors rakstīja: Tad, kad atgūs pustālo, tad arī to darīs. Pāris reizes pa spēli jau viņš to dara, bet tas izskatās tik nepārliecinoši.
Tev te statistikas cienītāji paskaidros, ka pustālais esot visneefektīvākais metiens visā NBA. Kaut gan es uzskatu - ja kaut kas labi izdodas, tā arī jādara. Un par KP pustālo pilnībā piekrītu

     [+] [-]

, 2019-12-08 11:03, pirms 4 gadiem
fantomas rakstīja: Jawa par gaumi protams nestridas... bet pat Eirolīgas uzvarētājam ir tikai minimālās shances pret jebkuru no NBA komandām. Arī algu budžeti Eirolīgas bagātākajām komandām ir 2 mazāki kā NBA.
NHL/KHL/NBA zvaigžņu komanda arī neatstās cerības nevienai no komandām un izlasēm(izņēmums protams Usa basī un mby Serbija un top~5 hoķī - kur būs +- 50/50) best of 5(vairāk spēļu - mazāks random %), bet tas nenozīmē kad izlašu spēles ir neskatāmas(pat otrādāk - zvaigžņu spēle ir interesanta ja patīk nhl + sekot savam elkam, tautietim).
Domāju ka skatītāja ieinteresētība > kvalitāte , tpc tiešām par gaumi nestrīdās

ps. man arī interesanti pasekot KP nba, bet ja man ir laiks, tad es skatos katru izlases spēli hokejā/basī (futbols nepatīk, nez kādēļ. esmu tik redzējis 1:2 vs Austrija 2004 un protams dažās CL/ Pasaules kausa spēles)

  +1 [+] [-]

, 2019-12-08 11:03, pirms 4 gadiem
Viss KP nāks ar laiku-skaidri redzams,ka par 100% KP zem groziem nestrādā un apzināti vēl spēlē saaudzējošā režīmā.Normāli.
Pēc nopietnas traumas ar 2.21m augumu ar pilniem apgriezieniem dot gāzi grīdā ir neprātīgi. Te var sers Čarlzs u.c sacīt ko grib !
Tas,ka sodiņi un brīvie nekrīt kā agrāk ir cits jautājums Pusotrs gads ienes korekcijas,taču rezultāti ar darbu nāks atpakaļ.Lai nu kā,bet plaši izreklamēto ķīmiju ar Luku gan varētu vēlēties labāku. Izrādās,ka arī Powell, Klebers prot spēlēt bumbu

  -3 [+] [-]

, 2019-12-08 11:05, pirms 4 gadiem
Big MJ rakstīja: Vik laikam neskatās spēles. Vinš jau skrien pec pikenrola uz grozu. Paspetu vēl pietupienu uztaisīt pirms aizsargs būtu pieskrējis,bet Luka jau neiedod. Iesaku pavērot.,ka Luka KP biš noignorē bieži. Klebam un Pvelam ceļ arī burzmā. (Viela pārdomām) Naivi cerēju pirmās 20spēles,ka k.kas uzlabosies,bet nekā. Tāpēc nav ko bojāt nervus. KP uz VEF un miers. vai arī Mavs jāsāk zaudēt biežāk,tad k.ko pamainīs treneris. Katru gadu mums ir savi NBA caļi. Pagajušajā gadā Kurucs. Šogad Bertāns spridzina. Ja kāds ir izsalcis pēc rezultatīva un laba izpīldījuma,tad Bertāns šogad neliek vilties. Vismaz ir interesanti pagaidām.
Nesaki, ka tu vaino Luku? Kāda suņa pēc Lukam vsp vajadzētu pievērst īpašu uzmanību KP, kurš nav spējīgs iemest neko? Labāk pašam aiziet uz grozu vai atdot kādam citam, kas darbojas lieliski un triple double ripo viens pēc otra arī bez KP artavas. Tikai tad, kad KP parādīs, ka ir spējīgs iemest, tikai tad viņš būs pelnījis saņemt bumbu.

     [+] [-]

, 2019-12-08 11:07, pirms 4 gadiem
Runājot par Eirolīgu, tad spēlētāji tiešām atpūšas uz NBA fona.

     [+] [-]

, 2019-12-08 11:10, pirms 4 gadiem
Jautri skatīties Mavs spēles.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-08 11:14, pirms 4 gadiem
Mixes rakstīja: Nesaki, ka tu vaino Luku? Kāda suņa pēc Lukam vsp vajadzētu pievērst īpašu uzmanību KP, kurš nav spējīgs iemest neko? Labāk pašam aiziet uz grozu vai atdot kādam citam, kas darbojas lieliski un triple double ripo viens pēc otra arī bez KP artavas. Tikai tad, kad KP parādīs, ka ir spējīgs iemest, tikai tad viņš būs pelnījis saņemt bumbu.
Lukam ķīmija ir ar visiem,jo,kad viņš vēlas(!),tad piespēles ir ideālas.
To es gribēju uzrakstīt.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-08 11:16, pirms 4 gadiem
Tas, ka Eirolīgā pa sezonu spēlētāji kādas 400min nospēlē labi aizsardzībā un vērpj labas kombinācijas nevar salīdzināt ar pašreizējo NBA, kur tas jādara 3x vairāk, bet pārējā laikā protams, ka nenostrādā aizsardzībā vai nesanāk tās kombinācijas, jo vienkārši spēlē 1vs1, lai būtu tie punkti.

     [+] [-]

, 2019-12-08 11:18, pirms 4 gadiem
Protams visu cieņu arī Eirolīgai, jo tas ir pārliecinoši labākais basis ārpus NBA.

     [+] [-]

, 2019-12-08 11:18, pirms 4 gadiem
Mani vakar spēli skatoties satrieca parādītā statistika - KP visā līgā pirmajā vietā catch-and-shoot mēģinājumos, bija 8 ar kapeikām spēlē. Kurš saka, ka viņam nedod piespēles?
Protams, arī vakar bija pāris pick-and-roll situācijas, kad dikti prasījās Lukam iedot KP piespēli, bet izpalika. Varbūt ir nepieciešams laiks, lai Luka precīzi zinātu, ko KP katrā situācijā darīs. Tur jau viss ir sekundes simtdaļu reakcijā.

     [+] [-]

, 2019-12-08 11:19, pirms 4 gadiem
Sundiya rakstīja: Mani vakar spēli skatoties satrieca parādītā statistika - KP visā līgā pirmajā vietā catch-and-shoot mēģinājumos, bija 8 ar kapeikām spēlē. Kurš saka, ka viņam nedod piespēles?
Protams, arī vakar bija pāris pick-and-roll situācijas, kad dikti prasījās Lukam iedot KP piespēli, bet izpalika. Varbūt ir nepieciešams laiks, lai Luka precīzi zinātu, ko KP katrā situācijā darīs. Tur jau viss ir sekundes simtdaļu reakcijā.
Bertāns ar KP pirmajās vietās

     [+] [-]

, 2019-12-08 11:24, pirms 4 gadiem
Bobans starp citu ir Eirolīgas MVP un pat ASV to pieminēja.

     [+] [-]

, 2019-12-08 11:27, pirms 4 gadiem
Treneris labi norāva Barea malā

  +1 [+] [-]

, 2019-12-08 11:35, pirms 4 gadiem
Principā daudziem priekšstats par NBA rodas no high.
Tas būtu apmēram tā, ja noskatītos filmu treilerus un zinātu visu filmu

  +1 [+] [-]

, 2019-12-08 11:49, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Principā daudziem priekšstats par NBA rodas no high.
Tas būtu apmēram tā, ja noskatītos filmu treilerus un zinātu visu filmu
Tev tūliņ par šo liks mīnusus.
Jo iedzēli daudziem tieši tur, kur sāp - faktā, ka daudzi jo daudzi NBA spēles nemaz neskatās, vai skatās epizodiski, nedēļas nogalē. Lielākoties, laika zonas dēļ.
Ja no rīta jādodas darbos, bērni jāved uz darziņu, caurām naktīm NBA nepaskatīsies.

     [+] [-]

, 2019-12-08 12:08, pirms 4 gadiem
DaMarcus rakstīja: Tev tūliņ par šo liks mīnusus.
Jo iedzēli daudziem tieši tur, kur sāp - faktā, ka daudzi jo daudzi NBA spēles nemaz neskatās, vai skatās epizodiski, nedēļas nogalē. Lielākoties, laika zonas dēļ.
Ja no rīta jādodas darbos, bērni jāved uz darziņu, caurām naktīm NBA nepaskatīsies.
Man ar nesanāk bieži, bet šī Dallasas komanda baigi interesē.
Var just, ka īpašniekam ir laba ideja un ar saviem palīgiem to realizē pilnībā

     [+] [-]

, 2019-12-08 12:10, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Tev te statistikas cienītāji paskaidros, ka pustālais esot visneefektīvākais metiens visā NBA. Kaut gan es uzskatu - ja kaut kas labi izdodas, tā arī jādara. Un par KP pustālo pilnībā piekrītu
Es jau tevi pieminēju spēles raksta komentāros, ka tu šito atkal teiksi. Luka tik daudz punktus vāc, jo viņš met vai nu trīni vai iet zem groza un iemet vai norauj piezīmi. Bija vakar metienu procentu statistika, kur Luka bija 2.vietā guardiem pēc 2pts % laikam, vai punktiem paintā.

     [+] [-]

, 2019-12-08 12:12, pirms 4 gadiem
Sundiya rakstīja: Mani vakar spēli skatoties satrieca parādītā statistika - KP visā līgā pirmajā vietā catch-and-shoot mēģinājumos, bija 8 ar kapeikām spēlē. Kurš saka, ka viņam nedod piespēles?
Protams, arī vakar bija pāris pick-and-roll situācijas, kad dikti prasījās Lukam iedot KP piespēli, bet izpalika. Varbūt ir nepieciešams laiks, lai Luka precīzi zinātu, ko KP katrā situācijā darīs. Tur jau viss ir sekundes simtdaļu reakcijā.
Otrais Berča

  +1 [+] [-]

, 2019-12-08 12:27, pirms 4 gadiem
Labdien!Patīkami,ka daudzi vēro un komentē.Katram ir savs kritērijs,spēlētāju,rezultātos.Skatos visus mačus tiešraidē un salīdzinu kāds ir katra devums.Dusmojos,ka Luka tik daudz uzbrūk,ka nedod bumbu Kp,ka Kp tik zema rezultativitāte,bet gala rezultātā komanda uzvar.
Ja runājam par Kp,pavērojiet viņa kustību aizsardzībā.2,21 garšs spēlētājs ar tādu vieglumu pārvietojas pa soda laukumu,cenšoties labot kolēģu kļūdas.
Uzbrukumā viņš sasaista savus sedzējus,atbrīvojot Lukam ceļu uz grozu.Daudzos video atkārtojumos var redzēt,ka viņš ir Lukam aiz muguras,gatavs savākt vai pielabot metienu,ja netrāpa.

     [+] [-]

, 2019-12-08 12:33, pirms 4 gadiem
fantomas rakstīja: Jawa par gaumi protams nestridas... bet pat Eirolīgas uzvarētājam ir tikai minimālās shances pret jebkuru no NBA komandām. Arī algu budžeti Eirolīgas bagātākajām komandām ir 2 mazāki kā NBA.
Nevienā brīdī nestrīdos par komandu spēku ,algām utt ,tāpēc tur spēlē individuāli spēcīgākie basketbolisti . Šoreiz vairāk par pasākuma iesaiņojumu ,par komandas spēli (basketbols taču ir komandas spēle) un par patiesām emocijām ,gan sportiskā ziņā gan fanošanas,līdzjušanas kultūras ziņā.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-08 12:39, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es jau tevi pieminēju spēles raksta komentāros, ka tu šito atkal teiksi. Luka tik daudz punktus vāc, jo viņš met vai nu trīni vai iet zem groza un iemet vai norauj piezīmi. Bija vakar metienu procentu statistika, kur Luka bija 2.vietā guardiem pēc 2pts % laikam, vai punktiem paintā.
Luka visu laiku ir ar bumbu un viņš pats izvēlas, ko darīt. Kā jau teicu, viņa prioritātes ir šādas - 1.mest trīnīti, 2.iet caurgājienā,un ja cita nav 3. dot piespēli. 2 punktu % ir labs, jo Lukam ir augsts basketa IQ un ja neies metiens - viņš atmetīs piespēli. Bet ko darīt garajiem, kuri ir atkarīgi no saspēlnieka, kuri ir paintā un saņem no Lukas piespēli, kad uzbrukuma laiks faktiski jau iztērēts? KP iekš Knicks pustālie bija gandrīz vai galvenais ierocis, un tos ir jāatjauno. Bet tas jau laikam neietilpst Lukas plānos.

     [+] [-]

, 2019-12-08 12:52, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Man ar nesanāk bieži, bet šī Dallasas komanda baigi interesē.
Var just, ka īpašniekam ir laba ideja un ar saviem palīgiem to realizē pilnībā
Ja ir laiks un vēlēšanās - ir NBA HD, tur pilns atkārtojums un var izvēlēties, kuru ceturtdaļu gribi skatīt

     [+] [-]

, 2019-12-08 13:03, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Ja ir laiks un vēlēšanās - ir NBA HD, tur pilns atkārtojums un var izvēlēties, kuru ceturtdaļu gribi skatīt
Paldies par linku!

     [+] [-]

, 2019-12-08 13:04, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: Luka visu laiku ir ar bumbu un viņš pats izvēlas, ko darīt. Kā jau teicu, viņa prioritātes ir šādas - 1.mest trīnīti, 2.iet caurgājienā,un ja cita nav 3. dot piespēli. 2 punktu % ir labs, jo Lukam ir augsts basketa IQ un ja neies metiens - viņš atmetīs piespēli. Bet ko darīt garajiem, kuri ir atkarīgi no saspēlnieka, kuri ir paintā un saņem no Lukas piespēli, kad uzbrukuma laiks faktiski jau iztērēts? KP iekš Knicks pustālie bija gandrīz vai galvenais ierocis, un tos ir jāatjauno. Bet tas jau laikam neietilpst Lukas plānos.
Bet kamēr tas nes uzvaras un met viņš ar 48% precizitāti, tikmēr KP ir 39% šosezon un 43% karjeras precizitāte. Neredzu argumentus iesaistīt KP uzbrukumā vairāk.

     [+] [-]

, 2019-12-08 13:14, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Bet kamēr tas nes uzvaras un met viņš ar 48% precizitāti, tikmēr KP ir 39% šosezon un 43% karjeras precizitāte. Neredzu argumentus iesaistīt KP uzbrukumā vairāk.
šeit runa tikai par to, kā KP uzlabot savu spēli. Bet kas notiek ar Lukas precizitāti un rezultātiem , kad viņu sāk īsti krampēt - to parādīja spēle ar LAC. variantus B vai C es pagaidām neredzu, bet laikam jau Katlailam tādi ir sagatavoti

     [+] [-]

, 2019-12-08 13:17, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Bet kamēr tas nes uzvaras un met viņš ar 48% precizitāti, tikmēr KP ir 39% šosezon un 43% karjeras precizitāte. Neredzu argumentus iesaistīt KP uzbrukumā vairāk.
KP tikai iegūs, ja spēs ieņemt labākas pozīcījas un veidos arī saspēli vairāk.

     [+] [-]

, 2019-12-08 13:18, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: šeit runa tikai par to, kā KP uzlabot savu spēli. Bet kas notiek ar Lukas precizitāti un rezultātiem , kad viņu sāk īsti krampēt - to parādīja spēle ar LAC. variantus B vai C es pagaidām neredzu, bet laikam jau Katlailam tādi ir sagatavoti
Jebkkurā gadījumā KP būs jāgūst vairāk punkti otrajā sezonas pusē.

     [+] [-]

, 2019-12-08 13:22, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: šeit runa tikai par to, kā KP uzlabot savu spēli. Bet kas notiek ar Lukas precizitāti un rezultātiem , kad viņu sāk īsti krampēt - to parādīja spēle ar LAC. variantus B vai C es pagaidām neredzu, bet laikam jau Katlailam tādi ir sagatavoti
1 spēle no 22, kurā viņš tāpat sameta savus 20+ punktus. Don't fix it if it aint broke. Kamēr uzvar, tikmēr var spēlēt to pašu spēli.

     [+] [-]

, 2019-12-08 13:22, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: KP tikai iegūs, ja spēs ieņemt labākas pozīcījas un veidos arī saspēli vairāk.
Tieši tā, bet pašlaik viņš ir pārāk pasīvs uzbrukuma zonā.

     [+] [-]

, 2019-12-08 13:26, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: 1 spēle no 22, kurā viņš tāpat sameta savus 20+ punktus. Don't fix it if it aint broke. Kamēr uzvar, tikmēr var spēlēt to pašu spēli.
1 spēle no 22, kurā pret Luku normāli aizsargājās, kā tas gaidāms PO. Viņš nebija gatavs, komanda nebija gatava.

     [+] [-]

, 2019-12-08 13:32, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Tieši tā, bet pašlaik viņš ir pārāk pasīvs uzbrukuma zonā.
Sezonas otrajā pusē droši vien, ka spēlēs aktīvāk un arī komandai tas būs vairāk nepieciešams.

  +1 [+] [-]

, 2019-12-08 13:38, pirms 4 gadiem
teamo rakstīja: Luka apdzīs Džordanu tā kā suudu. Luka iet pēc MVP!!!
Tu de*īliķī,Džordans tavu Pončiku izģērbtu kā mazu sū*u 1 vs 1,ā,jā pareizi pončiks ir mazs,lecīgs bērns

     [+] [-]

, 2019-12-08 13:49, pirms 4 gadiem
Vairāk iedziļinos NBA, jo vairāk saprotu, ka tā ir minūšu cīņa- uzvaras/skatītāji. Ir spēlētāji, kas nes uzvaras/skatītājus, uzvaras vai skatītājus, bet jāsatraucas tiem, kas nedod ne vienu, ne otru.

     [+] [-]

, 2019-12-08 13:51, pirms 4 gadiem
Eirolīgai savā ziņā ir uz ko tiekties, jo tur pat nav algu min/max!

     [+] [-]

, 2019-12-08 13:53, pirms 4 gadiem
Par konkrētiem spēlētājiem, kas veicinātu skatītāju pieplūdumu, uzvaras- vēl ļoti tāls ceļš ejams.

     [+] [-]

, 2019-12-08 14:19, pirms 4 gadiem
Luka būs izpumpējies līdz play off kamēr KP tikai sāks tā pa īstam

     [+] [-]

, 2019-12-08 14:36, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: 1 spēle no 22, kurā pret Luku normāli aizsargājās, kā tas gaidāms PO. Viņš nebija gatavs, komanda nebija gatava.
Es nesaprotu ko tu ar to gribi teikt? Ka tikai PO spēles parāda ko spēlētājs var izdarīt? Spēlētājus var vērtēt tikai pēc tā, kā nospēlē pret Clippers?

     [+] [-]

, 2019-12-08 14:37, pirms 4 gadiem
Āfrika12 rakstīja: Luka būs izpumpējies līdz play off kamēr KP tikai sāks tā pa īstam
Jā jā, mierinam sevi ar šādu domu. Tas nekas, ka KP jau tagad pēc nospēlētām 7min izskatās ka atdos galus knapi elpu velkot uz soliņa. No iepriekšējām sezonām varam redzēt, ka produktivitāte krītas uz sezonas otro pusi un parādās traumas. Cerams, ka MAVS labāk spēs spēles laiku kontrolēt un iedot atpūtu. Vismaz pašlaik bieži atpūtina uz soliņa KP spēles beigās.

     [+] [-]

, 2019-12-08 15:00, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Jā jā, mierinam sevi ar šādu domu. Tas nekas, ka KP jau tagad pēc nospēlētām 7min izskatās ka atdos galus knapi elpu velkot uz soliņa. No iepriekšējām sezonām varam redzēt, ka produktivitāte krītas uz sezonas otro pusi un parādās traumas. Cerams, ka MAVS labāk spēs spēles laiku kontrolēt un iedot atpūtu. Vismaz pašlaik bieži atpūtina uz soliņa KP spēles beigās.
NBA visi rēķina minūtes, jo savādāk var netikt playoff vai playoff tālu netikt..
Bieži NBA rezervisti nospēlē virs 2000 min sezonā, bet tādi rādītāji nav nevienā citā līgā.
Mavs tiešām ir teicami nokomplektēta, jo par PG var spēlēt 4 spēlētāji, par SG vismaz tikpat, par SF arī, šķidrāk ir ar PF/C, bet KP varētu spēlēt vairāk un Bobans varētu vairāk palīdzēt.

     [+] [-]

, 2019-12-08 15:10, pirms 4 gadiem
Mani īstenībā visvairāk pārsteidz Novicka izturība minūtēs, kas nav bijusi nevienam citam Eiropas spēlētājam. 6 sezonas virs 3000min, Gazolam tādas ir tikai 2.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_...

  +1 [+] [-]

, 2019-12-08 15:38, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Es nesaprotu ko tu ar to gribi teikt? Ka tikai PO spēles parāda ko spēlētājs var izdarīt? Spēlētājus var vērtēt tikai pēc tā, kā nospēlē pret Clippers?
1. Tikai PO parāda, uz ko īsti spējīgs spēlētājs. Ne velti Kavaiji nodēvēja regulāro sezonu par "iesildīšanos".
2. Pagaidām vienīgā komanda, kura spēlēja ar Dallasu PO tuvā režīmā ar ciešu aizsardzību, bija LAC. Dallasa un Luka šo spēli zaudēja bez variantiem.
3. Kāpēc citas komandas tā nespēlē pret Dallasu - jautājums ne man.

     [+] [-]

, 2019-12-08 15:42, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: KP tikai iegūs, ja spēs ieņemt labākas pozīcījas un veidos arī saspēli vairāk.
Domāju KP nav viegli pacietīgi gaidīt bumbu izdevīgā pozīcijā, ar viņa auguma un precizitātes potencionālu. Tādēļ, manuprāt, viņam gribas mest vairāk un ''iespēlēt Hosas punktu" - pierast pie laukuma un atrast savas vietas no kurām vari mest ar augstu precizitātes % esot arī nosegtam.

Jo čempionu titulus/playoffus neuzvar ''metot atrodoties labā pozīcijā'', ir jāspēj mest grūti metieni pāri rokām vai jāizdomā sava pozīcija no kuras met/ savs metiena veids utml. !!

Un nav jēgas runāt par "lai viņš to trenē treniņos- lai izmet 1000 reizes un tikai tad met 1x spēlē". Tu vari iemācīties visu no galvas, bet samulst kad nākas atbildēt skolotājam. Tādēļ vajaga regulāru praktiku -trenēt metienu spēles laikā -tad tikai tas ieies paradumā(protams arī 1. punkts ir treniņos izmest pietiekami lai jūti bumbas trajektoriju un pozīcijas laukumā no kurām sanāk iemest vislabāk).
Tādēļ man nav nekas pret ja viņš aizmet ~5 metienus garām tagad -sezonas sākumā un atrod savu spēli uz sezonas beigām/playoff(slikti, bet tomēr vajaga sākt kautkad) nepārspīlējot protams, nevis ir vnk kārtējais čalis nba kurš met tikai no labām pozīcijām (teiksim Bertāns Spurs, nenoniecinot Bertānu vnk piemērs. Mēs visi tagad redzam uz KO Bertāns ir spējīgs).

     [+] [-]

, 2019-12-08 15:58, pirms 4 gadiem
flipsider rakstīja: Mani īstenībā visvairāk pārsteidz Novicka izturība minūtēs, kas nav bijusi nevienam citam Eiropas spēlētājam. 6 sezonas virs 3000min, Gazolam tādas ir tikai 2.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_National_Basketball_Association_career_minutes_played_leaders
Novickis nebija uz atlētiskumu tendēts spēlētājs, kurš dzīvojās pa paintu vai dankoja nepārtraukti. Tāpēc salīdzinoši mazāk tika "buhņīts".

     [+] [-]

, 2019-12-08 16:04, pirms 4 gadiem
vorkuta rakstīja: 1. Tikai PO parāda, uz ko īsti spējīgs spēlētājs. Ne velti Kavaiji nodēvēja regulāro sezonu par "iesildīšanos".
2. Pagaidām vienīgā komanda, kura spēlēja ar Dallasu PO tuvā režīmā ar ciešu aizsardzību, bija LAC. Dallasa un Luka šo spēli zaudēja bez variantiem.
3. Kāpēc citas komandas tā nespēlē pret Dallasu - jautājums ne man.
Blin, tad jau lielāka daļa spēlētāju ir galīgākie "atmari". Visus ko nesauc Lebrons vai nav spēlējuši Warriors pēdējo ~5 gadu laikā ir totālākie nespējībnieki. Regulāro sezonu vispār neņemsim vērā vairs?

Tu no Lukas prasi, lai viņš PO tagad skolo visus ārā 20 gadu vecumā, savos (iespējams) pirmajos PO? Mēs vēl tikai to redzēsim kā viņš tur spēlēs. Ko teikt piemēram par Stīvu Nešu, kurš bija MVP, bet plovos tā arī līdz gredzenam nevarēja aizsniegties savā garajā karjerā? Stoktons un Melons? Vai čokeri Lovrijs un Derozans? Vai tad viņi ir slikti spēlētāji?

     [+] [-]

, 2019-12-08 16:08, pirms 4 gadiem
Mistique rakstīja: precizitātes potencionālu.
100% jebkuram spēlētājam

     [+] [-]

, 2019-12-08 16:39, pirms 4 gadiem
varenais_eksperts rakstīja: Blin, tad jau lielāka daļa spēlētāju ir galīgākie "atmari". Visus ko nesauc Lebrons vai nav spēlējuši Warriors pēdējo ~5 gadu laikā ir totālākie nespējībnieki. Regulāro sezonu vispār neņemsim vērā vairs?

Tu no Lukas prasi, lai viņš PO tagad skolo visus ārā 20 gadu vecumā, savos (iespējams) pirmajos PO? Mēs vēl tikai to redzēsim kā viņš tur spēlēs. Ko teikt piemēram par Stīvu Nešu, kurš bija MVP, bet plovos tā arī līdz gredzenam nevarēja aizsniegties savā garajā karjerā? Stoktons un Melons? Vai čokeri Lovrijs un Derozans? Vai tad viņi ir slikti spēlētāji?
nav runa par gredzenu, bet par spēli PO. Jau paši NBA sāk spriedelēt, ko darīt , lai piesaistītu interesi regulārajam čempim, kura vērtība pēdējā laikā strauji krītas - kaut kādi kausi, miničempionāti utt. Laikā, kad spēlēja tevis nosauktie, regulārais nozīmēja daudz vairāk, nevarēja pat iedomāties, ka zvaigznes izlaidīs spēles , lai taupītu spēkus un gatavotos PO.