Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 23 metieni un 21 punkts, "Knicks" turpina zaudēt

Rolands Eliņš

Porziņģim 23 metieni un 21 punkts, "Knicks" turpina zaudēt
Kristaps Porziņģis uzbrūk Denveras grozam
Foto: AP/Scanpix

Piekto zaudējumu pēc kārtas piedzīvojusi Ņujorkas „Knicks”, savā laukumā ar 96:101 piekāpjoties Denveras „Nuggets”. Kristaps Porziņģis trešajā ceturtdaļā guva 13 punktus un palīdzēja „Knicks” atspēlēties no ievērojama deficīta, bet maču noslēdza ar 21 punktu, tiesa, to gūšanai viņam bija nepieciešami 23 metieni no spēles.

Kristaps Porziņģis savā šīs sezonas pēdējā vakara agrajā spēlē laukumā pavadīja 35 minūtes, kuru laikā ļoti aktīvi uzbruka grozam (2p. 9/20, 3p. 1/3) un guva 21 punktu. Viņa rēķinā arī 13 atlēkušās bumbas, divi bloki un divas rezultatīvas piespēles. Porziņģis noteikumus pārkāpa divreiz un pieļāva divas kļūdas, bet viņa +/- rādītājs šajā mačā plus septiņi, kas bija labākais komandā.

Porziņģim šis bija 18. double-double šosezon, kas ir 21. labākais rezultāts visā līgā, dalot šo vietu ar „Heat” centru Hasanu Vaitsaidu. Savukārt 20 punktu robežu Porziņģis sasniedzis pēc 13 spēļu pārtraukuma un devīto reizi savā NBA karjerā. Šodienas mačā Latvijas spēka uzbrucējs arī uzstādījis savu rekordu izmestajos metienus NBA spēlē – iepriekš viņš visbiežāk bija uzbrucis pret „Spurs”, kad izmeta 21 metienu no spēles, gūstot 28 punktus.

Ņujorkas sastāvā bija atgriezies Karmelo Entonijs, kurš tieši „Nuggets” sastāvā aizvadīja karjeras pirmo pusi. Viņš gan spēli iesāka neveiksmīgi, pirmajā ceturtdaļā aizmetot garām visus piecus savus metienus. Identiska (ne)precizitāte arī Porziņģim, kurš kļūdījās arī visai brīvos metienos un ceturtdaļas vidū tika nomainīts. „Knicks” savukārt nokļuva iedzinējos 20:31, turklāt Denveras uzbrucējs Danilo Galināri ceturtdaļas izskaņā precīzi meta no centra.

„Nuggets” vēl vairāk atrāvās otrajā ceturtdaļā, taču Porziņģis beidzot pierakstījās punktu guvēju sarakstā, trāpot sarežģītu metienu caurgājienā. Latvijas basketbolistam joprojām nekrita arī brīvi un sagatavoti metieni, taču puslaika izskaņā pēc Entonija piespēles izdevās triekt bumbu grozā no augšas. „Knicks” izdevās izrāviens 11:4, un pārtraukumā Porziņģa komanda devās ar 49:60.

Denvera savu uzņemto tempu gan nespēja noturēt, taču 3. ceturtdaļas vidū Entonijs saņēma ceturto piezīmi un devās malā. Šajā brīdī iniciatīvu uzņēmās Porziņģis, kurš vēl pāris metienos kļūdījās, bet neapstājās un bija precīzs četros metienos pēc kārtas, ieskaitot tālmetienu, un pasniedza „Knicks” pirmo vadības brīdi šajā mačā. Porziņģis šajā ceturtdaļā guva 13 punktus un nokārtoja sev kārtējo double-double.

Pēdējā ceturtdaļā risinājās līdzvērtīga spēle, taču tās otrajā pusē uzbrukumā neveicās ne Porziņģim, kurš netrāpīja trīs metienus pēc kārtas, ne Entonijam, un pusotru minūti pirms beigām Denvera bija vadībā 97:92. Porziņģis aktīvi nospēlēja aizsardzībā, piespiežot pretinieku kļūdīties, bet laukuma pretējā pusē pēc Entonija piespēles tika pie viegliem diviem punktiem. „Knicks” bija iespēja izraut neizšķirtu, taču Entonijs uzņēmās iniciatīvu un netrāpīja tālmetienu. „Nuggets” atbildēja ar precīziem soda metieniem un uzvarēja 101:96.

„Knicks” līdz ar to piedzīvojusi jau piekto zaudējumu pēc kārtas un devīto pēdējās desmit spēlēs. Ņujorkai šosezon iepriekš bija vairākas četru zaudējumu sērijas, bet pieci neuzvarēti mači pēc kārtas pieredzēti pirmoreiz. „Knicks” vēl vairāk samazinājusi savas jau tā mazās cerības uz „play-off” un no astotās vietas atpaliek jau par sešiem zaudējumiem, turklāt noslīdējusi uz 12. vietu konferencē. Savukārt „Nuggets” guvusi sezonas 21. uzvaru un ieņem 11. vietu Rietumos.

”Knicks”-”Nuggets” 96:101

(20:31, 29:29, 30:17, 17:24)
Knicks: Porziņģis 21 (13 atl.b.), Entonijs 21 (7 rez.p., met. 7/19), Aflalo 15, Kalderons 11, Viljamss 6, Gelovejs 6, Lopess 5, Vujačičs 3, O`Kvins 2, Amundsons 2, Serafins 2, Grants 2
Nuggets: Galināri 19, Bārtons 19 (11 atl.b.), Mudiejs 15 (9 rez.p.), Farīds 14, Jokičs 13, Loverņs 12 (10 atl.b.), Heriss 4, Nurkičs 3, Fojs 2, Millers

Statistika

KomandasMet.%3p. %S.m. %Atl.bumbasRez.p.Kļūdas
Knicks37/84 (44%)8/22 (36%)14/20 (70%)461910
Nuggets37/86 (43%)5/21 (24%)22/28 (79%)48207

Austrumu konferences kopvērtējums

Poz.KomandaU-ZUzv. %+/-Sērija
1."Cavaliers"36-1472.0%+5.61 U
2."Raptors"34-1668.0%+4.42 U
3."Celtics"31-2258.5%+4.34 U
4."Heat"29-2256.9%+0.22 U
5."Hawks"30-2356.6%+2.51 Z
6."Bulls"27-2354.0%+0.12 Z
7."Pacers"27-2452.9%+2.71 U
8."Pistons"27-2551.9%+1.31 Z
9."Hornets"25-2649.0%+0.41 U
10."Wizards"22-2744.9%-2.71 Z
11."Magic"22-2844.0%-1.61 U
12."Knicks"23-3142.5%-2.15 Z

”Knicks” spēļu kalendārs

DatumsLaiks (LV)Pretiniece (Bilance)Vieta
10.023:00Wizards (22-27)Mājās
20.022:30Nets (13-39)Viesos
21.023:00Timberwolves (16-36)Viesos

Izmantotie resursi:
NBA.com

Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +17 [+] [-]

, 2016-02-07 22:28, pirms 8 gadiem
Laba spēle no KP puses, bet Karamele beigās un vispār nevilka komandu.

 +14 [+] [-]

, 2016-02-07 22:28, pirms 8 gadiem
Fishers tak neprot nobeigt!!!

 +11 [+] [-]

, 2016-02-07 22:28, pirms 8 gadiem
Baltajiem šodien iekš knicks vienīgajiem ir +/- pozitīvs!

 +23 [+] [-]

, 2016-02-07 22:28, pirms 8 gadiem
Gatis Melderis > Dereks Fišers

  -2 [+] [-]

, 2016-02-07 22:28, pirms 8 gadiem
Antons un Fišers norok
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-07 22:28, pirms 8 gadiem
Šitā norakt spēli galotnē bet Porziņģa sniegums gan uzteicams!

  +4 [+] [-]

, 2016-02-07 22:28, pirms 8 gadiem
Likās nu tulīt tik būs kad izlīda no lielajiem mīnusiem. Noņēma KP un visa spēle pajuka. Šogad mums NYK PO neredzēt, cerēsim, ka komanda uz nākošo sezonu būs konkurētspējīgāka.. Manuprāt pietrūka Lopeļa 5pt kkur, tad būtu viss starting five ar 10pt vismaz un ar iespējām uzvarēt! KP atkal labi stati zaudētā spēlē.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-07 22:29, pirms 8 gadiem
RonaldinsH rakstīja: Kalderons nedod piespēles, Entonijs nemāk iemest, AA arī, Fišers jāatlaiž. Kristapiņš labākais, laba spēle. KP bez kļūdām un precīzs.
Precīzs? Nu nu!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-07 22:29, pirms 8 gadiem
Cik porainais sodien nochakarejas izskirosos momenos...ta aizsardziba kad vins lava aiziet 97-90 ar to reverse layup bija drausmiga. Metienu vairak neka punktu, iet karameles pedas. Karamele pats neparspejams 13 sek lidz beigam skrien pari kortam un met trejaci pari chetram rokam

     [+] [-]

, 2016-02-07 22:29, pirms 8 gadiem
Touareg rakstīja: Laba spēle no KP puses, bet Karamele beigās un vispār nevilka komandu.
Ar tādu algu viņam tas būtu jādara katrā spēlē

  +7 [+] [-]

, 2016-02-07 22:29, pirms 8 gadiem
Komanda, kura nemācās no kļūdām, atkal neņem pārtraukumu, jo Fisheram liekas, ka neko labu tā pat jau nemācēs sazīmēt. Atkal met, akd palikušas 7-9 sec līdz beigām. Pat, ja būtu iekšā, tas tā pat neko nedotu vēl!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2016-02-07 22:30, pirms 8 gadiem
eevelee rakstīja: Likās nu tulīt tik būs kad izlīda no lielajiem mīnusiem. Noņēma KP un visa spēle pajuka. Šogad mums NYK PO neredzēt, cerēsim, ka komanda uz nākošo sezonu būs konkurētspējīgāka.. Manuprāt pietrūka Lopeļa 5pt kkur, tad būtu viss starting five ar 10pt vismaz un ar iespējām uzvarēt! KP atkal labi stati zaudētā spēlē.
Paldies KP un Knicks par šī vakara izklaidi. Nožēlojami.

  +6 [+] [-]

, 2016-02-07 22:30, pirms 8 gadiem
Knicks vajag turpināt rebuild procesu, ar šiem nekas nebūs. Ideāli būtu kādu lielo Free agent vasarā piesaistīt un nomainīt pārējo ansambli...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2016-02-07 22:30, pirms 8 gadiem
Viss iet pēc plāna! Lielākas izredzes uz izlasi, ja netiks PO un KP laba spēle!

     [+] [-]

, 2016-02-07 22:31, pirms 8 gadiem
Sākums kārtējo reizi izgāzts. Par komandas nespēju gūt punktus sākumā atbildība būtu jāuzņemas gan Fišeram, gan Karmelo, kā komandas līderim. Tāpat arī sausajos posmos, kad komanda nespēj gūt punktus, tas ir jādara Karmelo. Tieši šādi sausie posmi šodien maksāja uzvaru. Man rodas lielas šaubas par to, vai Knicks vispār ir play-off līmeņa komanda.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-07 22:31, pirms 8 gadiem
Entonijs.... Es vnk bez vārdiem. Nesaprotu, kas viņam darījās galvā, kad uzmeta pie -3, kad vēl 10 sekundes laika bija.
Spēles beigās nenormāli kaut kur steidzās, mazie tik meta un meta, pat nevarēja kaut vienu kombeni uz Porzi izspēlēt.
Vienvārdsakot - sviests kaut kāds, paši vien sūdus savārija.

 +20 [+] [-]

, 2016-02-07 22:32, pirms 8 gadiem
Fišers spēli noraka 4/4 pašā sākumā kad 4 minūtes uz soliņa noturēja džekus (Aflalo un KP) kas 3/4 Knicks komandu atgrieza spēlē!

Fišeram bija jāatstāj KP un AA laukumā lai turpina spiest, bet viņš kkā interesanti parasti izdara, noņem no laukuma džekus kam spēle iet!

O Kvinns ar labi tur spēlēja vienā brīdī un nākamajā jau Fišīņš norauj "bārdu" no laukuma!

Kurš normāls treneris rauj spēlētājus nost kad viņam spēle iet?

 +12 [+] [-]

, 2016-02-07 22:32, pirms 8 gadiem
nav ko raudāt, knicks vasarā pastiprinās sastāvu ar labiem dūžiem. Tikai jāpaciešas. PORZIŅĢIM VISS VĒL IR PRIEKŠĀ.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-07 22:32, pirms 8 gadiem
eevelee rakstīja: Likās nu tulīt tik būs kad izlīda no lielajiem mīnusiem. Noņēma KP un visa spēle pajuka. Šogad mums NYK PO neredzēt, cerēsim, ka komanda uz nākošo sezonu būs konkurētspējīgāka.. Manuprāt pietrūka Lopeļa 5pt kkur, tad būtu viss starting five ar 10pt vismaz un ar iespējām uzvarēt! KP atkal labi stati zaudētā spēlē.
Varbūt tā pat ir labāk. Šāda sezona reāli parāda komandas vājās puses - saspēlnieks ir vajadzīgs spēcīgāks, ir vajadzīgi mazie, kas 1 vs. 1 var apspēlēt, kā arī treneri citu!

     [+] [-]

, 2016-02-07 22:32, pirms 8 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kāda miskaste Ņujorkas komanda bija pagājušā sezonā, tāda arī ir šajā. Nekā tur nebūs, izslēgšanas spēles nespīd, brīnos par tiem slapinātājiem, kas domā, ka tur tiks. Fišers, Antons un visa pārējā komanda kopā ar Filu ir luņi. Cik šādas spēles jau bijušas, kuras tiek zaudētas spēles beigās. Nesaprotu kā var vispār paskatīties šīs komandas spēles, ja nebūtu Kristaps, tad jo tālāk no šīs komandas, jo labāk.
Mamma atļāva paskatīties agro spēli?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-07 22:32, pirms 8 gadiem
Butu kristaps visas ceturdalas metis vienlidzigi butu labak bet pirmais puslaiks nebija tas labakais kristapa izpildijuma jacensas uzlabot precizitati

 +10 [+] [-]

, 2016-02-07 22:33, pirms 8 gadiem
Vienīgais iemesls, lai skatītos to cirku, ko sauc par NBA, ir Kristaps.

  -4 [+] [-]

, 2016-02-07 22:33, pirms 8 gadiem
Vienīgais prieks, ka spēli varēja redzēt - bija ļoti labā laikā. Žēl, ka NBA nerēķinās ar Eiropas publiku un reāli ir tikai kādas 4 spēles sezonā, kuras ārpus ASV ir iespējams redzēt...

  +2 [+] [-]

, 2016-02-07 22:33, pirms 8 gadiem
Neredzu atskiribu starp pagājušās sezonas Knicks un šis sezonas Knicks.
Tāpat nabagi.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-07 22:34, pirms 8 gadiem
Daņka Fox rakstīja: bāla spēle knicks un porzimgim
21+13 švaka? Eirolīgā jāgaida 10 gadu, kad kāds kaut ko tādu paveic!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-07 22:34, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Neredzu atskiribu starp pagājušās sezonas Knicks un šis sezonas Knicks.
Tāpat nabagi.
Uzv. % 42.5%

  +7 [+] [-]

, 2016-02-07 22:34, pirms 8 gadiem
BlackForrest rakstīja: Vienīgais prieks, ka spēli varēja redzēt - bija ļoti labā laikā. Žēl, ka NBA nerēķinās ar Eiropas publiku un reāli ir tikai kādas 4 spēles sezonā, kuras ārpus ASV ir iespējams redzēt...
Viņiem tak neinteresē ko eiropa grib. Ar ZA tirgu viņiem ir pietiekami.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-07 22:34, pirms 8 gadiem
Porziņģis izvirzās 2 vietā starp Knicks debitantiem kas savā debija sezonā savākuši visvairāk double double - Porziņģim tagad ir 18, tālu priekšā ir Marks Džeksons!

  -2 [+] [-]

, 2016-02-07 22:35, pirms 8 gadiem
Bet nopietni! Ko Kalderons dara NBA? Eiropā viņš bija cieņā, Amerikā par kaku palicis. Pg ar sudigiem tiešā darba statiem.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-07 22:35, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: 21+13 švaka? Eirolīgā jāgaida 10 gadu, kad kāds kaut ko tādu paveic!
Tik traki nav vairs, šogad diezgan stabili kāds savāc tādus status kādā mačā!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-07 22:36, pirms 8 gadiem
KDubriks rakstīja: Bet nopietni! Ko Kalderons dara NBA? Eiropā viņš bija cieņā, Amerikā par kaku palicis. Pg ar sudigiem tiešā darba statiem.
Gadi skrien kā stirnas.. Raptors viņš bija viens no labākajiem PG līgā tieši piespēļu ziņā!

  +6 [+] [-]

, 2016-02-07 22:36, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Neredzu atskiribu starp pagājušās sezonas Knicks un šis sezonas Knicks.
Tāpat nabagi.
Kā var redzēt kaut kādu atšķirību, ja Tu 100% nemaz tādiem Knicks pagājušosezon līdzi nesekoji.
Nevajag gudro tēlot.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-07 22:36, pirms 8 gadiem
NY divas galvenàs problēmas - kà superzvaigzne CA7 ir pàrvērtēts, dara, ko var, bet vnk vairs nav be ràviens uz augšu, ne uz priekšu. Otra pati lielākā problēma ir, ka Knicks ir iespējams vājākā komanda point guard pozīcijā, nav, kas penetrē aizsardzību, to sarausta un rada situācijas. Knicks spēle ir łoti balstīta uz 1 vs 1, kad iet, tad kaut kas notiek, bet bez laba point guard, tāpēc arī ir aukstie periodi, uzbrukums stagnē.

Izdarit pāris uzlabojumus sastāvā NY var būt spēks

KP beigu beigàs tīri laba spēle, škiet, ka pietrūkst fiziskais spēks, lai izprovocētu pret sevi sodus un gūtu vieglos punktus.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-07 22:38, pirms 8 gadiem
R34 rakstīja: Entonijs.... Es vnk bez vārdiem. Nesaprotu, kas viņam darījās galvā, kad uzmeta pie -3, kad vēl 10 sekundes laika bija.
Spēles beigās nenormāli kaut kur steidzās, mazie tik meta un meta, pat nevarēja kaut vienu kombeni uz Porzi izspēlēt.
Vienvārdsakot - sviests kaut kāds, paši vien sūdus savārija.
Kāpēc gaidīt tās 10 sekundes, ja bija puslīdz brīvs metiens? Kāda garantija, ka tajās 10 kaut ko izkārtos labāku.

     [+] [-]

, 2016-02-07 22:38, pirms 8 gadiem
OscarP rakstīja: Kā var redzēt kaut kādu atšķirību, ja Tu 100% nemaz tādiem Knicks pagājušosezon līdzi nesekoji.
Nevajag gudro tēlot.
Nekas nav jāredz.
Tabula, tāpat kā bumba, NEMELO!

  -1 [+] [-]

, 2016-02-07 22:38, pirms 8 gadiem
KDubriks rakstīja: Bet nopietni! Ko Kalderons dara NBA? Eiropā viņš bija cieņā, Amerikā par kaku palicis. Pg ar sudigiem tiešā darba statiem.
viņš Eiropā spēlēja, kad Tu vēl biksēs slapināji. Gandrīz visu karjeru tik pa NBA dzīvojas

  -2 [+] [-]

, 2016-02-07 22:38, pirms 8 gadiem
Kalderons jaatlaiz un vieta jainoligst Davis aka MVP aka ZONNE! Bet ja nopietni, tad nedomaju, ka butu liela atskiriba, vai komandu vada Fisers vai Mazurs. Skumji.

  -4 [+] [-]

, 2016-02-07 22:38, pirms 8 gadiem
Es ceru kad KP Sitas spēles netstas uz Psiholoģisko ,jo nav patīkami kad komandai kurai sagis ir.bet nuu Fišers ir jālaiž vaļa .Un KP Fišers nemaz neuzticas ,noņem no laukuma tad kad vis vairak vajag viņu Intrasats treneris vins ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +11 [+] [-]

, 2016-02-07 22:40, pirms 8 gadiem
KP nebija tā labākā spēle, bet pat ar savu ne to labāko spēli viņš bija labākais komandā šovakar. Debitants...

     [+] [-]

, 2016-02-07 22:41, pirms 8 gadiem
gico rakstīja: viņš Eiropā spēlēja, kad Tu vēl biksēs slapināji. Gandrīz visu karjeru tik pa NBA dzīvojas
Nē! Viņš Eiropā spēlēja, kad tu vēl nebiji izpirsts!

  +2 [+] [-]

, 2016-02-07 22:42, pirms 8 gadiem
Gudriniek, es nefanoju par Fišeru, bet kådreiz spēlētājiem ir arī jāatpūšas, KP bija 3/4 bez maińām nospēlējis.

sandis444444 rakstīja: Fišers spēli noraka 4/4 pašā sākumā kad 4 minūtes uz soliņa noturēja džekus (Aflalo un KP) kas 3/4 Knicks komandu atgrieza spēlē!

Fišeram bija jāatstāj KP un AA laukumā lai turpina spiest, bet viņš kkā interesanti parasti izdara, noņem no laukuma džekus kam spēle iet!

O Kvinns ar labi tur spēlēja vienā brīdī un nākamajā jau Fišīņš norauj "bārdu" no laukuma!

Kurš normāls treneris rauj spēlētājus nost kad viņam spēle iet?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2016-02-07 22:46, pirms 8 gadiem
objektīvi skatoties grūti iztēloties NYK play-off zonā. Bez Karmelo nav, kas veido spēli. Ne Galovejs, ne Kalderons, ne arī Grants nav baigie playmakeri. Jācer, ka Carmelo sāks spēlēt kā dažus gadus atpakaļ un Thomas, Affalo, Viljams sāks dod lielāku pienesumu punktu ziņā. Pēdējās spēlēs daudzi ir galīgi pazuduši. KP lai arī nav nekāds komandas vilcējs priekš rookija ir devis par 200% vairāk nekā no viņa gaidīja. Tā kā tie, kas te gudri aprunā Kristapu ir savās problēmās iestiguši cilvēki, kas redz tikai slitko

  -1 [+] [-]

, 2016-02-07 22:49, pirms 8 gadiem
aksels82inbox.lv rakstīja: Rītdiena - diena pēc šodienas!
Diena pēc šodienas - Rītdiena!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +5 [+] [-]

, 2016-02-07 22:51, pirms 8 gadiem
Kristapa Porziņģa spēles momentu video apskats: https://www.youtube.com/watch?v=En-...

  +3 [+] [-]

, 2016-02-07 22:55, pirms 8 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kādi 200%? Normāla parādība, 4. piks draftā, no tāda arī sagaida rezultātu, bet līdz KAT un Okaforam mūsu Kristapam vēl tālu.
4. piks, bet tievs baltais. Nedomāju, ka viņi cerēja vidēji 15p+8rb vid spēlē jau pirmajās 50 spēlēs. Šodien 21 + 13, iespējams labākais komandā. Domāju, ka Affalo un Co vajag saņemties un sākt spēlēt, ne jau KP ir vainīgs pie zaģa. Un tas, ka rookijam ļauj izmest 23 metienus, ņemot vērā, ka komandā ir pilns ar veciem bukiem, arī kaut ko liecina.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-07 22:57, pirms 8 gadiem
Ehh... žēls gan. Kristapa lieliskās spēles dēļ uzvara būtu derējusi, bet nu varbūt tur augšā kādam citi plāni un varbūt šī zaude tomēr atnesīs NYK kādu labumu, teiksim, Zvejnieks ies zivis zvejot citos ūdeņos...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2016-02-07 22:59, pirms 8 gadiem
Nu ko Jūs te varat ....! Knicks vienkārši vēl nav gatava play-off komanda! Nākamgad varbūt būs. Pietrūkst vilcēju - Karmello un epizodiski KP un Aflalo. Īsts vilcējs nav Lopezs, viņš drīzāk aizpilda centra vietu nekā velk komandu. Un Kalderons vispār tikai epizodiski ir saspēles vadītājs. Būtu jābūt vismaz vēl vienam kurš var uzņemties līdera lomu un tad varēs sākt domāt par play-off. Sezonas sākums vienkārši lika sacerēties uz to kan NYK vēl nav gatava. Arī par Fišeru ir nekorekti teikt ko sliktu - paskatieties pagājušo spēli kad tieši Fišera vārdi komandu iedvesmoja atspēlēties no -28 un gandrīz uzvarēt arī viņš aug kā treneris. Pēc divām sezonām būs pavisam cits NYK.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-07 23:03, pirms 8 gadiem
Ņujorkas KNICKS ir lūzeri arī šosezon!
Kā jau NBA speci paredzēja ka KNICKS šosezon netiks PLAY OFF un negūs vairāk par 27-30 uzvarām un tā tas arī būs.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-07 23:03, pirms 8 gadiem
20:00 beidzās biatlona jauktā stafete pāriem. Ir pagājušas 3h un nekas nav ielikts. NBA Knicks spēle beidzās 30min atpakaļ un jau pēc 3min bija raksts. Jūs nēesiet sportacentrs, bet gan kad kam tuvāks. Pat BBC kur biatlons nav vispār populārs pēc 10 min bija raksts.

P.S un galvenais ka Rastijs un Bendika bija diezgan augstā vietā... punlisks "fui" sportacentram...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2016-02-07 23:08, pirms 8 gadiem
Beigās atstās tikai tos komentus, kur tiek slavēts KP.
Cenzūra.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-07 23:14, pirms 8 gadiem
Ko visi raud. Priekš KP pirmās sezonas nav slikti
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2016-02-07 23:17, pirms 8 gadiem
lacoste_123 rakstīja: Gudriniek, es nefanoju par Fišeru, bet kådreiz spēlētājiem ir arī jāatpūšas, KP bija 3/4 bez maińām nospēlējis.
Un? Ja spēle iet tad nogurumu nejūt, tu spēlē uz emocijām kas ir spēcīgākas par nogurumu, sen zināma patiesība!

Paši redzējām kādi bija KP un AA kad viņi atgriezās, praktiski nemanāmi - Fišiņš izslēdza savus līderus no spēles pats ar savām darbībām!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -4 [+] [-]

, 2016-02-07 23:19, pirms 8 gadiem
Šitā zivs arī šeit ķēmojās. Viņam nekas nav tuvs un svēts. Par visu grib ņirgāties , par visiem Latvijas sportistiem.

  +2 [+] [-]

, 2016-02-07 23:20, pirms 8 gadiem
Fišers nekad nebeidz... vismaz pie laukuma
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-07 23:25, pirms 8 gadiem
Tada precizitate pipec...

     [+] [-]

, 2016-02-07 23:32, pirms 8 gadiem
Mułkības, KP nevar spēlēt 24 minūtes no vietas. Viss bija pareizi, KP uznaca kad bija 7:48 palicis. NY problēma ir, ka nav labs, átrs playmaker, uzbrukums apstājas, kad pretinieks pieker bik ciešāk, tad ar lēnu spēli 1 uz 1 nepietiek, metieni sāk klut pārāk smagi. Ja Spurs ieslēgtu 48 minūtes savu maximālo defu, šī Mnick blice diez vai gūtu 70 punktu...

Tik maz šeirlt komentējušo maz ir daudz maz nopietnà līmenī basi spēlējuši, es nerunāju ar kaimińu Pašu...
sandis444444 rakstīja: Un? Ja spēle iet tad nogurumu nejūt, tu spēlē uz emocijām kas ir spēcīgākas par nogurumu, sen zināma patiesība!

Paši redzējām kādi bija KP un AA kad viņi atgriezās, praktiski nemanāmi - Fišiņš izslēdza savus līderus no spēles pats ar savām darbībām!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-07 23:33, pirms 8 gadiem
odekalons rakstīja: Gatis Melderis > Dereks Fišers
comment of the day

  +1 [+] [-]

, 2016-02-07 23:36, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Fišers spēli noraka 4/4 pašā sākumā kad 4 minūtes uz soliņa noturēja džekus (Aflalo un KP) kas 3/4 Knicks komandu atgrieza spēlē!

Fišeram bija jāatstāj KP un AA laukumā lai turpina spiest, bet viņš kkā interesanti parasti izdara, noņem no laukuma džekus kam spēle iet!

O Kvinns ar labi tur spēlēja vienā brīdī un nākamajā jau Fišīņš norauj "bārdu" no laukuma!

Kurš normāls treneris rauj spēlētājus nost kad viņam spēle iet?
fisheram mainjas jau ir izplaanotas pirms speeles

  -2 [+] [-]

, 2016-02-07 23:38, pirms 8 gadiem
FUNS rakstīja: Šitā zivs arī šeit ķēmojās. Viņam nekas nav tuvs un svēts. Par visu grib ņirgāties , par visiem Latvijas sportistiem.
Pieraksti arī viņu, vecais stukač. Varēsi krieviem pastāstīt, kas ceļus nelocīja ģinamas priekšā.

  +3 [+] [-]

, 2016-02-07 23:38, pirms 8 gadiem
Spēle pieklājīga, Porzingis malacis,saņēmās pēc neveiksmīgā sākuma, tomēr es nesaprotu kāpēc Anthony met tik grūtu metienu 7sek pirms beigām... ,labāk izspēlēt zem groza vai līdz pēdejam brīdim izspēlēt uz brīvu 3pts metienu. Tās ir manas domas , citiem varbūt tas liekas ok . Ja būtu iemetis viss būtu skaisti bet...... nu neko darīt,pēc pauzes jāsāk uzvaru sērija lai playoff būtu tuvāki...

     [+] [-]

, 2016-02-07 23:38, pirms 8 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kur es ko ņirgājos? Es sekoju līdz Kristapam un atbalstu viņu, bet šitā mazu psihoze ir aizgājusi par tālu. Var dzīvot iedomu pasaulē, bet kādreiz jānolaižas ir arī uz zemes. Ja Tev par NBA nav ne mazākās sajēgas, tad lūdzu atgriezies pie sava Dinamo un nelien te gaisu maisīt.
NBA tikpat kā nesekoju līdzi un esmu diezgan spēcīgi pārliecināts ka
Ņujorka netiks PO. Nebūs nekādas brīnumainas pārvērtības ka pēc izcili slikta sezonas ņujorka tiks PO. Ar Pozrziņģi sastāvā situācija jūtami uzlabojusies, bet ne jau tik ļoti.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-07 23:42, pirms 8 gadiem
Metiens bija normāls priekš vina kalibra speletaja turklat izgriezās no stīpas. Pret set defense būtu vēl grūtāk.

Ko Jūs varat ńaudēt?! Spēlēt jāsāk no pirmās minūtes un viss bus ok!!
PorzingisTHEbest rakstīja: Spēle pieklājīga, Porzingis malacis,saņēmās pēc neveiksmīgā sākuma, tomēr es nesaprotu kāpēc Anthony met tik grūtu metienu 7sek pirms beigām... ,labāk izspēlēt zem groza vai līdz pēdejam brīdim izspēlēt uz brīvu 3pts metienu. Tās ir manas domas , citiem varbūt tas liekas ok . Ja būtu iemetis viss būtu skaisti bet...... nu neko darīt,pēc pauzes jāsāk uzvaru sērija lai playoff būtu tuvāki...

     [+] [-]

, 2016-02-07 23:43, pirms 8 gadiem
Kur es ņaudu . Metiens normāls priekš vińa kalibra :d Nepiekrītu tev

  +1 [+] [-]

, 2016-02-07 23:46, pirms 8 gadiem
Pirmkārt, metiens bija praktiski bez pretestības, otrkārt metiens bija in and out, treškārt, ja būtu trāpijis Tu dziedātu citu dziesmu. Ne tur tā problēma, spēles rezultāts veidojas no epizodēm 48 minūšu garumā...
PorzingisTHEbest rakstīja: Kur es ņaudu . Metiens normāls priekš vińa kalibra :d Nepiekrītu tev

     [+] [-]

, 2016-02-07 23:47, pirms 8 gadiem
Bez pretestības ? Varbūt vēl viegls . Smejies ? Ja iemestu loğiski viss būtu skaisti bet neiemeta .

  +1 [+] [-]

, 2016-02-07 23:47, pirms 8 gadiem
Bildē labs bicis

     [+] [-]

, 2016-02-07 23:48, pirms 8 gadiem
Ok , Tev taisniba, ja tas Tev palidzes labak iemigt
PorzingisTHEbest rakstīja: Bez pretestības ? Varbūt vēl viegls . Smejies ? Ja iemestu loğiski viss būtu skaisti bet neiemeta .

     [+] [-]

, 2016-02-07 23:49, pirms 8 gadiem
Kapēc tu meklē konfliktu . ?

     [+] [-]

, 2016-02-07 23:51, pirms 8 gadiem
Neesi gadijumā kāds profesionāls basketbolists kad tik gudri izsakies , vai kārtejais ,,eksperts"?

  +1 [+] [-]

, 2016-02-07 23:52, pirms 8 gadiem
Viss ok!
PorzingisTHEbest rakstīja: Kapēc tu meklē konfliktu . ?

  +1 [+] [-]

, 2016-02-07 23:54, pirms 8 gadiem
Esmu aktivi spelejis basi 12 gadus no savas dzives un aktivi sekoju basim 22 gadus. Es vnk redzu lietas nedaudz savadak kā lielàkà dala seit komentejuso!
PorzingisTHEbest rakstīja: Neesi gadijumā kāds profesionāls basketbolists kad tik gudri izsakies , vai kārtejais ,,eksperts"?

  -2 [+] [-]

, 2016-02-07 23:55, pirms 8 gadiem
ma4o128 rakstīja: fišers atkal paņēma beigas uz sevi
kads fišers johaidii,ja antons kaut kadu truli galigi nevieta izpuuta,pricom tur fisers!!!!!!!

     [+] [-]

, 2016-02-07 23:56, pirms 8 gadiem
Ok vecīt , ja tu tiešām saproti to lietu labāk tad sorry. Vnk baigais muļķis ar neesmu. Sportā esmu iekšā visu mūžu bez maz vaij Basketbolu ar spēlēju un tāpēc arī secinu...

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 00:21, pirms 8 gadiem
cik nu es no basketbola saprotu..vajag 2 uzbrucejiem ( Carmelo un Derrik W.) iet visu laiku kaa tankiem agresivi uz grozu, KP ka centrs lasa bumbas un ja uzbrukums ir ciet, tad kads no siem trijiem pa retam izmet ara uz AA vai Kalderonu. Praktiski sanak, ka spele javada ir caur Cermelo un Derrik Williams.

     [+] [-]

, 2016-02-08 00:47, pirms 8 gadiem
chubaki rakstīja: 21+13 švaka? Eirolīgā jāgaida 10 gadu, kad kāds kaut ko tādu paveic!
Eirolīgā spēlē 40 minūtes spēli, kamēr NBA ir 48 minūtes. Un kamēr NBA ir vairāk šova, Eirolīgā šova vispār nav un viss balstās uz taktiku
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 01:08, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Fišers spēli noraka 4/4 pašā sākumā kad 4 minūtes uz soliņa noturēja džekus (Aflalo un KP) kas 3/4 Knicks komandu atgrieza spēlē!

Fišeram bija jāatstāj KP un AA laukumā lai turpina spiest, bet viņš kkā interesanti parasti izdara, noņem no laukuma džekus kam spēle iet!

O Kvinns ar labi tur spēlēja vienā brīdī un nākamajā jau Fišīņš norauj "bārdu" no laukuma!

Kurš normāls treneris rauj spēlētājus nost kad viņam spēle iet?
man taču likās , ka Aflalo esot lielākais nejēga Knicks komandā ?? tā vismaz pēdējā laikā visi SC eksperti runā

  -1 [+] [-]

, 2016-02-08 01:10, pirms 8 gadiem
ElektriskaisZutis005 rakstīja: Kāda miskaste Ņujorkas komanda bija pagājušā sezonā, tāda arī ir šajā. Nekā tur nebūs, izslēgšanas spēles nespīd, brīnos par tiem slapinātājiem, kas domā, ka tur tiks. Fišers, Antons un visa pārējā komanda kopā ar Filu ir luņi. Cik šādas spēles jau bijušas, kuras tiek zaudētas spēles beigās. Nesaprotu kā var vispār paskatīties šīs komandas spēles, ja nebūtu Kristaps, tad jo tālāk no šīs komandas, jo labāk.
Es, piemēram, skatos NYK spēles tikai dēļ KP. Kad viņš nav laukumā es skatos kaut ko citu.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-08 07:07, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Fišers spēli noraka 4/4 pašā sākumā kad 4 minūtes uz soliņa noturēja džekus (Aflalo un KP) kas 3/4 Knicks komandu atgrieza spēlē!

Fišeram bija jāatstāj KP un AA laukumā lai turpina spiest, bet viņš kkā interesanti parasti izdara, noņem no laukuma džekus kam spēle iet!

O Kvinns ar labi tur spēlēja vienā brīdī un nākamajā jau Fišīņš norauj "bārdu" no laukuma!

Kurš normāls treneris rauj spēlētājus nost kad viņam spēle iet?
Vienkārši Fišers spēlē Toķiku!!! Lūk kur vaina!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 08:00, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Fišers spēli noraka 4/4 pašā sākumā kad 4 minūtes uz soliņa noturēja džekus (Aflalo un KP) kas 3/4 Knicks komandu atgrieza spēlē!

Fišeram bija jāatstāj KP un AA laukumā lai turpina spiest, bet viņš kkā interesanti parasti izdara, noņem no laukuma džekus kam spēle iet!

O Kvinns ar labi tur spēlēja vienā brīdī un nākamajā jau Fišīņš norauj "bārdu" no laukuma!

Kurš normāls treneris rauj spēlētājus nost kad viņam spēle iet?
tip kautkāds motors?! grib lai 48min spēlē?!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 08:22, pirms 8 gadiem
Starp citu, Porziņģis šajā mačā tika pie sava simtā bloķētā metiena NBA.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-08 09:18, pirms 8 gadiem
Ja mes gribam, lai Porzinga spelee LR izlasee OS kvalifikacijaa Serbijā, mums ir labi, ja Knicks neiekluus play-off

  +1 [+] [-]

, 2016-02-08 09:21, pirms 8 gadiem
Un atkal jau nav ielikts video ar visiem KP momentiem!