Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Knicks" piesaista Porziņģim konkurentu, Bijombo spēlēs "Raptors"

Andrejs Siliņš

"Knicks" piesaista Porziņģim konkurentu, Bijombo spēlēs "Raptors"
Kails O'Kvins
Foto: AP/Scanpix

Kristapa Porziņģa pārstāvētas Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) klubs Ņujorkas "Knicks" komandas sastāvu papildinājis ar 25 gadus veco spēka uzbrucēju Kailu O'Kvinu, kurš iepriekš pārstāvēja Orlando "Magic". Savukārt Bismaks Bijombo karjeru turpinās Toronto "Raptors".

208 centimetrus garais un 113 kilogramus smagais O'Kvins tika izvēlēts 2012. gada draftā ar 49. numuru un pirmās trīs sezonas pārstāvēja Orlando "Magic" krāsas. Vidēji 15 minūtēs O'Kvins guvis 5,4 punktus un izcīnījis 4,4 atlēkušās bumbas. Tiesa, savainojumu dēļ basketbolists nevienā no trim sezonām nav nospēlējis vairāk par 69 mačiem.

Tagad O'Kvins no saulainās Floridas pārcēlies uz trauksmaino Ņujorku, kur Fils Džeksons piedāvājis četru gadu līgumu par 16 miljoniem dolāru. O'Kvins, līdzīgi kā Porziņģis, var spēlēt gan ceturtā, gan piektā numura pozīcijās.

Savukārt Kongo dzimušais centrs Bismaks Bijombo, kuru 2011. gada draftā ar augsto septīto numuru izvēlējās Sakramento "Kings" un aizmainīja uz Šarlotes "Hornets", karjeru turpinās Kanādā. 22 gadus vecais Bijombo vienojies par divu gadu līgumu ar Toronto "Raptors", šajā laikā posmā saņemot sešus miljonus dolāru.

206 centimetrus garais un 111 kilogramus smagais Bijombo, kuram ir īpaši garas rokas, pirmajās četrās sezonās līdz galam nav spējis attaisnot cerības. Vidēji 21 minūtē 4,4 punkti, 6,4 bumbas pie groziem un 1,5 bloķēti metieni.

  +5 [+] [-]

, 2015-07-05 09:30, pirms 9 gadiem
Kad Kris ieskriesies, nebūs konkurents

  +4 [+] [-]

, 2015-07-05 10:03, pirms 9 gadiem
Šitas jau Porziņģim tīri pirmajos mēnešos tik konkurents būs,pēctam pienesīs ūdeni Kristapam.

  +4 [+] [-]

, 2015-07-05 10:05, pirms 9 gadiem
Domāju,ka būtu West's,tad būtu konkurents,bet šis kadrs nebūs nekāds dižais konkurents.
Slēpts komentārs: zaxx

  +6 [+] [-]

, 2015-07-05 10:36, pirms 9 gadiem
zaxx rakstīja: Domāju šosezon Porziņģi laukumā redzēsim tikai epizodiski uz kādām 1-2 minutēm.
Visiem mīnusus saliki un ierakstīji šo tupo komentāru?
Es gan uzskatu,ka 10-20 tiešām vajadzētu būt,ja traumas nenomocīs.
Sasmējos par tavu komentāru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2015-07-05 11:00, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Es vienmēr esmu atbalstījis Porziņģi, bet pašlaik pilnīgi nekādas nojausmas nav cik viņš tiks spēlēt, tik pat labi zaxx varbūt taisnība.....Un kāds ir pamatojums tām 10 - 20 minūtēm tev? Sezonas sākumā viņam tik tiešām var gadīties grūti tikt pie minūtēm laukumā
Kpc,lai nedabutu tadas minutes?Paskatamies kaut vai uz nyk sastava uzbrukumu.Melo ap 25 p+ Afflalo ap 15+Lopez savs double double videji+ Kalderons bakstis savus 10 spele. Lopez tika nemts aizsardzibai,lai parejiem palidzetu aizsardziba.Neredzu problemas,lai Kristaps nebutu back up uzbrucejs,kas naks un speles savas 10-20 minutes ka rezervists.Neredzu,ka sitas jaunais ieguvums varetu but baigais nopietnais konkurents.15 minutes 5+4.Teiksim tiek vins spelet 30 minutes un gust tos pasus 10+10.

  +7 [+] [-]

, 2015-07-05 11:06, pirms 9 gadiem
Protams, ka Porziņģis spēlēs, knicks neizmantoja savu augstāko drafta piku 20 gadu laikā, lai tagad marinētu čali uz beņķa, ņemot vērā, ka tāpat šosezon knicks nekas īpašs nebūs, labākajā gadījumā pēdējie, kas tiek playoff, tad Porziņģa attīstīšana viņiem ir viens no galvenajiem uzdevumiem sezonas laikā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-05 11:16, pirms 9 gadiem
Assasinss' rakstīja: Protams, ka Porziņģis spēlēs, knicks neizmantoja savu augstāko drafta piku 20 gadu laikā, lai tagad marinētu čali uz beņķa, ņemot vērā, ka tāpat šosezon knicks nekas īpašs nebūs, labākajā gadījumā pēdējie, kas tiek playoff, tad Porziņģa attīstīšana viņiem ir viens no galvenajiem uzdevumiem sezonas laikā.
Attīstīšana gan var nenozīmēt daudz minūtes laukumā.

  +1 [+] [-]

, 2015-07-05 11:19, pirms 9 gadiem
Nu paskatoties komandas sastāvu,tad skaidrs,ka 99% komanda netiks play-off. Visi zin,ka 2-3 gadi vajadzīgi,lai KP iespēlētos un sajustos NBA mekā. Viņi tak grib attīstīt KP,ne? Nu tad kad būs viss skaidrs,ka komanda par labām vietām necīnīsies,tad liks KP iespēlēties un kas zin,tad varbūt palaidīs starta pieciniekā kā PF (C Lopezs). Nu es ticu,ka 10min. kā minimums tiešām būs.
Tāpat piekrītu visiem pārējiem,kas komentēja.

  +3 [+] [-]

, 2015-07-05 11:46, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Es vienmēr esmu atbalstījis Porziņģi, bet pašlaik pilnīgi nekādas nojausmas nav cik viņš tiks spēlēt, tik pat labi zaxx varbūt taisnība.....Un kāds ir pamatojums tām 10 - 20 minūtēm tev? Sezonas sākumā viņam tik tiešām var gadīties grūti tikt pie minūtēm laukumā
To nesaka tikai viņš, reali, ja Knicks grib, lai KP nav busts, viņam ir jādod, jāatrod 20-25 minūtes priekš KP jau šosezon. Kā jau teicu, vienalga, vai viņš ir NBA ready, vai nav, bet viņš var spēlēt tur. Ja nelīdīs zem groza, tad viņam nebūs nekādu problēmu.

     [+] [-]

, 2015-07-05 11:47, pirms 9 gadiem
KillerLoop rakstīja: Attīstīšana gan var nenozīmēt daudz minūtes laukumā.
Nozīmē gan.

     [+] [-]

, 2015-07-05 12:01, pirms 9 gadiem
Domāju, ka šis te tika paņemts ar domu - lai KP būtu normāls sparinga partneris treniņos.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2015-07-05 12:38, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Nenozīmē gan, piemēram, realitātē viņi pussezonu var epizodiski laukumā Porziņģi uzlaist, bet lielāko laiku tieši veltīt masai, tehnikai utt. To mēs nezinām, kas ir NYK plānos, respektīvi viņa attīstības procesā
Nu nezinu, diezgan līdzīgs piemērs, manuprāt, ir Exums no Jūtas, kuram pagajušo sezonu deva pa 20 min vidēji jo potenciàls ir liels, bet statistika viņam nekāda nebija. Viņš tika nodraftēts vēl zaļāks par Porziņģi, Kristaps vismaz spēlēja ACB, bet Exums Austrālijā, tā kā nu 10 min jau dos pa spēli.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -3 [+] [-]

, 2015-07-05 13:41, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: fakeram nebūs laiks spēlēt, būs Qvinam ūdens jāpienes
Eksperta cienīgs komentārs. Respekts +

     [+] [-]

, 2015-07-05 14:05, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Es vienmēr esmu atbalstījis Porziņģi, bet pašlaik pilnīgi nekādas nojausmas nav cik viņš tiks spēlēt, tik pat labi zaxx varbūt taisnība.....Un kāds ir pamatojums tām 10 - 20 minūtēm tev? Sezonas sākumā viņam tik tiešām var gadīties grūti tikt pie minūtēm laukumā
Beidz d!rst! Tu viņu nekad neesi atbalstījis! Tik vien kā baram pakaļ lecis!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2015-07-05 14:11, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: Kpc,lai nedabutu tadas minutes?Paskatamies kaut vai uz nyk sastava uzbrukumu.Melo ap 25 p+ Afflalo ap 15+Lopez savs double double videji+ Kalderons bakstis savus 10 spele. Lopez tika nemts aizsardzibai,lai parejiem palidzetu aizsardziba.Neredzu problemas,lai Kristaps nebutu back up uzbrucejs,kas naks un speles savas 10-20 minutes ka rezervists.Neredzu,ka sitas jaunais ieguvums varetu but baigais nopietnais konkurents.15 minutes 5+4.Teiksim tiek vins spelet 30 minutes un gust tos pasus 10+10.
No tevis nosauktajiem neviens nav PF un reāli viņš var būt starting PF par ko es tiešām nebrīnītos.

     [+] [-]

, 2015-07-05 14:12, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: nuu nav viņš atbalstījis fakeri, tikai skrējis pakaļ, kā saka glorij hunters!
Pie panākumiem, ja tādi būs, mainīs valodu!

  +1 [+] [-]

, 2015-07-05 14:12, pirms 9 gadiem
Orlandipo5 rakstīja: Nu paskatoties komandas sastāvu,tad skaidrs,ka 99% komanda netiks play-off. Visi zin,ka 2-3 gadi vajadzīgi,lai KP iespēlētos un sajustos NBA mekā. Viņi tak grib attīstīt KP,ne? Nu tad kad būs viss skaidrs,ka komanda par labām vietām necīnīsies,tad liks KP iespēlēties un kas zin,tad varbūt palaidīs starta pieciniekā kā PF (C Lopezs). Nu es ticu,ka 10min. kā minimums tiešām būs.
Tāpat piekrītu visiem pārējiem,kas komentēja.
Es gan viņiem PO dodu, tikai izlidos pirmajā kārtā, tas gan skaidrs.

     [+] [-]

, 2015-07-05 14:16, pirms 9 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: No tevis nosauktajiem neviens nav PF un reāli viņš var būt starting PF par ko es tiešām nebrīnītos.
O'Quinn teoretiski ir PF,bet nedot spelet tadam PF kads ir KRistaps butu kauns.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-05 14:22, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Oi, kāds savu muti sāka virināt

Esmu vienmēr viņu atbalstījis, tikai neesmu nekād bļāvis, ka viņš ir stabils NBA spēlētājs un pašreiz jau gatavs spēlēšanai! Tas, ka jums ir problēmas ar lasīšanu un vienkāršu teksta saprašanu, tas ir skaidrs.....
Tikai neuzvelcies draugs!
Sekoju Porziņģa rakstiem un tavus komentārus lasu!
Tapēc beidz d!irst! Saku tev vēlreiz!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-05 14:30, pirms 9 gadiem
Rietumu vilciens rakstīja: protams, tāpēc gaidam sezonu!
Gaidam! Tik ko tu eksperta kungs rakstīsi, ja viņam karjera ies uz augšu? Tev taču vajadzētu būt objektīvam, ne tikai ar pirkstiem mētāties!

  +1 [+] [-]

, 2015-07-05 14:46, pirms 9 gadiem
Bostonietis rakstīja: O'Quinn teoretiski ir PF,bet nedot spelet tadam PF kads ir KRistaps butu kauns.
Un jā... viņš ir, tpc jau raksts ir, ka pieņēma konkurentu. Bet kāpēc dot spēlēt kkādam otrās kārtas pikam, ja tev komandā ir 4. piks?!?!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2015-07-05 15:16, pirms 9 gadiem
Redneck rakstīja: Es tev saku, ka tev ir problēmas ar saprašanu! bet neuztraucies, neesi vienīgais tāds apdalīts

Es nevienā komentārā neesmu rakstījis, ka neatbalstu Porziņģi, neesmu sekojis un ka nenovēlo sasniegt vēl nebijušus augstumus priekš Latvijas basketbols
Iemācies rakstīt!
Neesmu apdalīts! Vienkārši sekojot taviem komentāriem ir skaidri redzams tavs viedoklis gudrīt! Pārstāj liekuļot, lai man nav jālien basketbola sadaļā un jāaizstāv savējie!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja