Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

NBA piedāvā samazināt spēlētāju algas par 50%, basketbolisti vēl nepiekrīt

Rolands Eliņš

NBA piedāvā samazināt spēlētāju algas par 50%, basketbolisti vēl nepiekrīt
Kristaps Porziņģis pret Entoniju Deivisu. Foto: USA Today Sports/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas vadības un spēlētāju arodbiedrības pārrunas par algu samazinājumu turpinās un vēl nav sasniegušas kompromisu, ziņo "The Athletic".

Koronavīrusa pandēmijas dēļ pārtrauktajā NBA sezonā basketbolistiem algas tika izmaksātas pilnā apjomā līdz pirmajam aprīlim, taču līgas vadība jau iepriekš bija sākusi sarunas ar spēlētāju arodbiedrību par gaidāmo algu samazinājumu, krītoties līgas ienākumiem. Saskaņā ar kolektīvo līgumu, spēlētāju algas ir proporcionāli piesaistītas NBA kopējiem ienākumiem.

NBA vadība sarunās piedāvā variantu, ka basketbolisti no 15. aprīļa, kad paredzēts nākamais algu maksājums, piekritīs samazināt savu algu par 50%. Spēlētāju arodbiedrība šim piedāvājumam vēl nav piekritusi, tā vietā piedāvājot, ka spēlētāji piekritīs 25% algas samazinājumam, sākot no maija vidus.

Lielākā daļa NBA spēlētāju algu saņem maksājumos divreiz mēnesī, laika periodā no novembra līdz novembrim, iepriekš ziņoja ESPN, taču ir arī neliels spēlētāju skaits, kuriem algas maksājumi līgumā paredzēti tikai līdz maija sākumam.

NBA šosezon spēlē četri Latvijas basketbolisti – Kristaps Porziņģis, Dāvis Bertāns, Rodions Kurucs un Anžejs Pasečņiks. Porziņģim šosezon bija paredzēta alga 27.3 miljonu ASV dolāru apmērā, kas ir 29. lielākā visā līgā.

Jāatgādina, ka pagaidām NBA sezona ir tikai pārtraukta, nevis atcelta. Sezonas atcelšanas gadījumā kolektīvais līgums paredz, ka spēlētāju algas netiek izmaksātas pilnā apjomā, noņemot daļu par atceltajām spēlēm. NBA vadība gan pagaidām iespēju atcelt sezonu nevērtē augstu un ir noskaņota pabeigt sezonu.

Izmantotie resursi:
https://twitter.com/ShamsCharania/s...

  +7 [+] [-]

, 2020-04-04 12:11, pirms 4 gadiem
Par ko viņiem maksāt? Viņi tak nespēlē, Labi, ka vispār 50% vēl dod.
Es vēl klubu vietā paziņotu, ka no jūsu miljoniem tiks segti kluba citu, mazāk situētu darbinieku algas. Bet šitiem miljonāriem, tak smieklīgi, sēdi mājās un klusē, ja tev visa nauda ir nospēlēta vai nopīpēta vai mašīnās iztērēta, tad pats vainīgs, pārdod kādu no mašīnām...

  +3 [+] [-]

, 2020-04-04 12:34, pirms 4 gadiem
Pilnīgi piekrītu. Kaut kāds murgs. Es nestrādāju algu nesaņemu,es strādāju algu saņemu. Kas viņi izredzētie?

  +4 [+] [-]

, 2020-04-04 12:52, pirms 4 gadiem
Kāpēc cipars tieši "50%" diezgan neskaidri.

Loģiskā frāze ir, ka algas proporcionāli piesaistītas NBA kopējiem ienākumiem. Ja ienākumi samazinās, tad attiecīgi % samazināt algas. Bet ja piem galvenais ienākumu avots ilgtermiņa TV līgumi jau kontā, tad algas nav pat pamata samazināt. Klubu īpašnieki vairāk liks kabatā? īpaši, ja sezona tiks izspēlēta ar visām TV translācijām.

Daudzi spēlētāji (miljonāri) jau iedalījuši lielas naudas klubu sistēmu darbiniekiem. Lai gan loģiskāk to būtu darīt klubu īpašniekiem (miljardieri).

  +1 [+] [-]

, 2020-04-04 13:15, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Par ko viņiem maksāt? Viņi tak nespēlē, Labi, ka vispār 50% vēl dod.
Es vēl klubu vietā paziņotu, ka no jūsu miljoniem tiks segti kluba citu, mazāk situētu darbinieku algas. Bet šitiem miljonāriem, tak smieklīgi, sēdi mājās un klusē, ja tev visa nauda ir nospēlēta vai nopīpēta vai mašīnās iztērēta, tad pats vainīgs, pārdod kādu no mašīnām...
viņiem maksā tik, cik līgumā uzrakstīts. Tāpēc arī pastāv līgumi. Šī situācija ir īpaša un lai NBA izdzīvotu, abām pusēm nepieciešams pārkāpt līguma nosacījumus, tikai jānorunā cik katrs piekāpsies. Tas pats arī par lērums citiem līgumiem kas ir noslēgti, ieskaitot tv līgumu. Citas izejas nav, tas tev nav 2+2 sarēķināt, tur ir miljardu bizness

  -1 [+] [-]

, 2020-04-04 14:10, pirms 4 gadiem
KOKS AR DIVIEM GALIEM!! VISSS!

  -3 [+] [-]

, 2020-04-04 14:11, pirms 4 gadiem
janx13 rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Kaut kāds murgs. Es nestrādāju algu nesaņemu,es strādāju algu saņemu. Kas viņi izredzētie?
Tu lkm ari esi viens no apdavinatajiem,kuirs strada kkada faking farbrika. Tu vsp zini kadi ligumi ir NBA,NHL,NFL? Iesaku izlasit,un idzes savu stulbo komentaru lomik.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-04 14:20, pirms 4 gadiem
KA kulaks uz aci
Es vēl klubu vietā paziņotu, ka no jūsu miljoniem tiks segti kluba citu, mazāk situētu darbinieku algas. Bet šitiem miljonāriem, tak smieklīgi, sēdi mājās un klusē, ja tev visa nauda ir nospēlēta vai nopīpēta vai mašīnās iztērēta, tad pats vainīgs, pārdod kādu no mašīnām...

  +1 [+] [-]

, 2020-04-04 14:52, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Par ko viņiem maksāt? Viņi tak nespēlē, Labi, ka vispār 50% vēl dod.
Es vēl klubu vietā paziņotu, ka no jūsu miljoniem tiks segti kluba citu, mazāk situētu darbinieku algas. Bet šitiem miljonāriem, tak smieklīgi, sēdi mājās un klusē, ja tev visa nauda ir nospēlēta vai nopīpēta vai mašīnās iztērēta, tad pats vainīgs, pārdod kādu no mašīnām...
Ja tava firma pateiks uz covid laiku algas nemaksāsim, peņemsi to ar smaidu? Līgums ir līgums - ja tev to noslēdz uz noteiktu laika termiņu un nevis par stundām vai apjomu, bet to, ka no laika x līdz laikam x, tā naudiņa pienākās, pat ja tu neko nedari.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-04 15:56, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja tava firma pateiks uz covid laiku algas nemaksāsim, peņemsi to ar smaidu? Līgums ir līgums - ja tev to noslēdz uz noteiktu laika termiņu un nevis par stundām vai apjomu, bet to, ka no laika x līdz laikam x, tā naudiņa pienākās, pat ja tu neko nedari.
Šeit es Tev pilnībā piekrītu! Priekš tam jau eksistē līgumi, kuros viss ir aprakstīts.
Ir pamats domāt, ka turpmāk līgumos tiks iekļauts punkts par iespējamo forsmažors situāciju, un kā tādos gadījumos tiek maksātas algas.

     [+] [-]

, 2020-04-04 16:08, pirms 4 gadiem
Mēs jau nezinām,kā dažiem spēlētājiem tiek maksātas algas.Šis droši tāpat iet caur spēlētāju asociāciju.Piemēram Lebrons jau sezonas sākumā dabūja pusi algas..

     [+] [-]

, 2020-04-04 16:08, pirms 4 gadiem
janx13 rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Kaut kāds murgs. Es nestrādāju algu nesaņemu,es strādāju algu saņemu. Kas viņi izredzētie?
Latviskā skaudība pilnā apmērā.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-04 16:16, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja tava firma pateiks uz covid laiku algas nemaksāsim, peņemsi to ar smaidu? Līgums ir līgums - ja tev to noslēdz uz noteiktu laika termiņu un nevis par stundām vai apjomu, bet to, ka no laika x līdz laikam x, tā naudiņa pienākās, pat ja tu neko nedari.
Es pat ietu vēl tālāk, un tiem, kam algas ir virs desmit miljoniem samazinātu par 75%, tiem, kas spēlē zem miljona vai tā teikt par minimumu vai tuvu tam, tiem vispār neko nesamazinātu.
Komandu apkalpei, arēnu apkalpei kādiem 80% iesaistītajiem darbiniekiem turpinātu maksāt no komandas līderu neizmaksātās naudas.
Bet tiem miljonāriem, tu esi miljonārs, ja nejēdz ietaupīt, vai nejēdz sev radīt ienākumus ārpus basketbola, tad tu esi vienkārši lohs, šādās ārkārtas situācijās, tev par atalgojumu būtu vismazāk jāuztraucas.
Un diskutē par to, vai savu ieturēto naudu tu visspār jebkad saņemsi, pēc gada vai atlikušā līguma laikā vai nesaņemsi nekad, nevis par to, vai tev maksās 3/4 vai pusi algas laikā, kad tavam darba devējam ienākumi nav vispār.
Tad, kad līga noslēdza ,miljardu TV līgumus, tad spēlētāji bija pirmie pie siles, pirmie, kas aprēķināja cik garus līgumus ņemt, ka tikai pa 10+ M vairāk nopelnītu nākamajā sezonā, tā teikt, slauca, cik var noslaukt...
Un neviens nespurojās pretim - deva un pārmaksāja... Šobrīd, kad situācija ir krasi pretēja - spēlētāji kaut ko vēl čīkst un kaulējas.

  -1 [+] [-]

, 2020-04-04 16:24, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Ja tava firma pateiks uz covid laiku algas nemaksāsim, peņemsi to ar smaidu? Līgums ir līgums - ja tev to noslēdz uz noteiktu laika termiņu un nevis par stundām vai apjomu, bet to, ka no laika x līdz laikam x, tā naudiņa pienākās, pat ja tu neko nedari.
Un vispār, LV ir veikti pētījumi, kuros noskaidrots, ka Rīgā dzīvojošam (vienam, ne pie vecākiem) jaunietim, kuram ir TV, internets, pārvietojas ar sabiedrisko transportu, vienreiz mēnesī ēd ārpus mājas, vienreiz mēneši apmeklē kino, vai kādu kultūras pasākumu un vēl šo to, nepieciešams 1200 EUR mēnesī. Ja es pelnu, piemēram, 1000 EUR, un algu gaidu kā dzimšanas dienu, tad loģiksi, ka gaidīšu un cīnīšos, lai saņemu savu algu, bet ja es saņemu, piemēram 5000ERU, tad skaidrs, ka darīšu visu, lai mans darba devējs spēj šo mēnesi, divus vai trīs neizputēt, un pēc krīzes spēj maksāt man tos pašus 5000.

  +1 [+] [-]

, 2020-04-04 16:39, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Un vispār, LV ir veikti pētījumi, kuros noskaidrots, ka Rīgā dzīvojošam (vienam, ne pie vecākiem) jaunietim, kuram ir TV, internets, pārvietojas ar sabiedrisko transportu, vienreiz mēnesī ēd ārpus mājas, vienreiz mēneši apmeklē kino, vai kādu kultūras pasākumu un vēl šo to, nepieciešams 1200 EUR mēnesī. Ja es pelnu, piemēram, 1000 EUR, un algu gaidu kā dzimšanas dienu, tad loģiksi, ka gaidīšu un cīnīšos, lai saņemu savu algu, bet ja es saņemu, piemēram 5000ERU, tad skaidrs, ka darīšu visu, lai mans darba devējs spēj šo mēnesi, divus vai trīs neizputēt, un pēc krīzes spēj maksāt man tos pašus 5000.
Nevajag dižoties ar to, ka esi tur kur esi, un esi tas kas esi.
Neviens Tev nebija liedzis bērnībā sākt aktīvi nodarboties ar sportu, lai vēlāk kļūtu par pro sportistu. Kā zināms, tad pro sports ir tad, kad miljardieri skatās kā laukumā cīnās miljonāri.
Protams, Tu vari tagad bīdīt visādas atrunas kāpēc Tu kaut ko nevarēji, bet tās vienalga ir un paliks tikai atrunas.

     [+] [-]

, 2020-04-04 16:48, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Es pat ietu vēl tālāk, un tiem, kam algas ir virs desmit miljoniem samazinātu par 75%, tiem, kas spēlē zem miljona vai tā teikt par minimumu vai tuvu tam, tiem vispār neko nesamazinātu.
Komandu apkalpei, arēnu apkalpei kādiem 80% iesaistītajiem darbiniekiem turpinātu maksāt no komandas līderu neizmaksātās naudas.
Bet tiem miljonāriem, tu esi miljonārs, ja nejēdz ietaupīt, vai nejēdz sev radīt ienākumus ārpus basketbola, tad tu esi vienkārši lohs, šādās ārkārtas situācijās, tev par atalgojumu būtu vismazāk jāuztraucas.
Un diskutē par to, vai savu ieturēto naudu tu visspār jebkad saņemsi, pēc gada vai atlikušā līguma laikā vai nesaņemsi nekad, nevis par to, vai tev maksās 3/4 vai pusi algas laikā, kad tavam darba devējam ienākumi nav vispār.
Tad, kad līga noslēdza ,miljardu TV līgumus, tad spēlētāji bija pirmie pie siles, pirmie, kas aprēķināja cik garus līgumus ņemt, ka tikai pa 10+ M vairāk nopelnītu nākamajā sezonā, tā teikt, slauca, cik var noslaukt...
Un neviens nespurojās pretim - deva un pārmaksāja... Šobrīd, kad situācija ir krasi pretēja - spēlētāji kaut ko vēl čīkst un kaulējas.
Pie Tava teksta, kur Tu saki, ka miljonāriem, ja nejēdz ietaupīt, tad paši vainīgi, tad var teikt, ka tie, kas nepelna tik daudz arī ir paši vainīgi, jo nav ielikuši to darba apjomu, pūles un izdomu iekšā, lai pelnītu tik daudz. Ir vienreiz jāiemācās uzņemties atbildību par savu dzīvi, nevis tikai gaidīt, kad kāds bagātnieks Tev visu apmaksās.

     [+] [-]

, 2020-04-04 18:03, pirms 4 gadiem
janx13 rakstīja: Pilnīgi piekrītu. Kaut kāds murgs. Es nestrādāju algu nesaņemu,es strādāju algu saņemu. Kas viņi izredzētie?
losis esi? Tad jau ja neesi laukumā vai trauma ir tad nevajag maksāt? Maksā tik cik minūtes laukumā aizvada..

     [+] [-]

, 2020-04-04 18:20, pirms 4 gadiem
Visi, kuri iestājas spēlētāju pusē lūdzu paskaidrojiet kā klubi viņiem var samaksāt, ja nai ienākumu vairs un naudas?

     [+] [-]

, 2020-04-04 19:03, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Un vispār, LV ir veikti pētījumi, kuros noskaidrots, ka Rīgā dzīvojošam (vienam, ne pie vecākiem) jaunietim, kuram ir TV, internets, pārvietojas ar sabiedrisko transportu, vienreiz mēnesī ēd ārpus mājas, vienreiz mēneši apmeklē kino, vai kādu kultūras pasākumu un vēl šo to, nepieciešams 1200 EUR mēnesī. Ja es pelnu, piemēram, 1000 EUR, un algu gaidu kā dzimšanas dienu, tad loģiksi, ka gaidīšu un cīnīšos, lai saņemu savu algu, bet ja es saņemu, piemēram 5000ERU, tad skaidrs, ka darīšu visu, lai mans darba devējs spēj šo mēnesi, divus vai trīs neizputēt, un pēc krīzes spēj maksāt man tos pašus 5000.
Pro sports, vispār ir kategorija, kuru nevar viennozīmīgi vērtēt elementara iemesla dēļ - pro sportists fizisku iemeslu dēļ neviens nebūs visu mūžu (izņemot šahus un tamlīdzīgas prāta spēles, kurās gan arī neapgrozās tāds piķis) Protams, ka miljonu līgumi jau pamata ir garām - cilvēkam ar 500, 1000 un arī 10000 eiro lielu algu liekās neaptverami, ka par bumbas vai ripas dzenāšanu var maksāt 10 un vairāk miljonus gadā + reklāmas līgumi utt. No ta viedokļa, korona iespējams ieviesīs korekcijas - pro sportā vismaz pāris gadus naudas būs mazak un uzpūstie līgumi, transfēri piebremzēs. Tajā pat laikā tam ir pamatojums - nu nemaksās loģiski domājoša organizācija, kura pelna miljardus, darbiniekam kapeikas. Neviens neies čakarēt veselību par to. Tāpēc arī pieaugot biznesam veidojas mega algas.
Tu noliec sportistu, ka neprot izveidot biznesu (notrallināt to es arī nosodu), bet paskatīsimies reāli - no pro sportistiem (vismaz spices, kurā apgrozās tie miljoni. Jo netrūkst pro sportistu, kuri pelna tikpat cik tu vai es - parastie mirstīgie) lielāka daļa savu dzīvi pavadījuši darot 1 lietu - dzenajot to bumbu, ripu utt. Viņiem nav izpratnes kā veidot biznesu. Ja nepaviecās ar labu otro pusīti, ģimeni vai draugiem, tad par to domāt sak tikai karjeras otrajā pusē
Un ja tu noliec par to sportistu - kāpēc nenoliec organizāciju -līgu, klubus, ka nav nekāda rezerves fonda nebaltai dienai. Arī viņi tāpat kā spēlētāji krīzi risina tikai tad kad krīze klāt. No juridiskā viedokļa, spēlētājam ir pilnīga taisnība. No cilvēciskā - tas jau ir cits stāsts. Turklāt te jau pieminēja, turpmāk, ja sportisti ir slimi, traumēti utt arī nemaksāt?

     [+] [-]

, 2020-04-04 20:09, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pro sports, vispār ir kategorija, kuru nevar viennozīmīgi vērtēt elementara iemesla dēļ - pro sportists fizisku iemeslu dēļ neviens nebūs visu mūžu (izņemot šahus un tamlīdzīgas prāta spēles, kurās gan arī neapgrozās tāds piķis) Protams, ka miljonu līgumi jau pamata ir garām - cilvēkam ar 500, 1000 un arī 10000 eiro lielu algu liekās neaptverami, ka par bumbas vai ripas dzenāšanu var maksāt 10 un vairāk miljonus gadā + reklāmas līgumi utt. No ta viedokļa, korona iespējams ieviesīs korekcijas - pro sportā vismaz pāris gadus naudas būs mazak un uzpūstie līgumi, transfēri piebremzēs. Tajā pat laikā tam ir pamatojums - nu nemaksās loģiski domājoša organizācija, kura pelna miljardus, darbiniekam kapeikas. Neviens neies čakarēt veselību par to. Tāpēc arī pieaugot biznesam veidojas mega algas.
Tu noliec sportistu, ka neprot izveidot biznesu (notrallināt to es arī nosodu), bet paskatīsimies reāli - no pro sportistiem (vismaz spices, kurā apgrozās tie miljoni. Jo netrūkst pro sportistu, kuri pelna tikpat cik tu vai es - parastie mirstīgie) lielāka daļa savu dzīvi pavadījuši darot 1 lietu - dzenajot to bumbu, ripu utt. Viņiem nav izpratnes kā veidot biznesu. Ja nepaviecās ar labu otro pusīti, ģimeni vai draugiem, tad par to domāt sak tikai karjeras otrajā pusē
Un ja tu noliec par to sportistu - kāpēc nenoliec organizāciju -līgu, klubus, ka nav nekāda rezerves fonda nebaltai dienai. Arī viņi tāpat kā spēlētāji krīzi risina tikai tad kad krīze klāt. No juridiskā viedokļa, spēlētājam ir pilnīga taisnība. No cilvēciskā - tas jau ir cits stāsts. Turklāt te jau pieminēja, turpmāk, ja sportisti ir slimi, traumēti utt arī nemaksāt?
Ta kam Tu to stāsti?
Cilvēkiem, kuriem tāpat nav skaidrs, ka spēlētāji paši nekādam algu pamazinājumam nevar piekrist, vai atteikt, jo šos jautājumus risina spēlētāju arodbiedrība un klubu īpašnieku pārstāvji savstarpējās sarunās. Līgu koplīgumi ir parakstīti no spēlētāju arodbiedrības un klubu īpašnieku puses. Un kaut kādas izmaiņas var veikt tikai šīm abām pusēm vienojoties.

     [+] [-]

, 2020-04-04 21:19, pirms 4 gadiem
Raitcha rakstīja: Par ko viņiem maksāt? Viņi tak nespēlē, Labi, ka vispār 50% vēl dod.
Es vēl klubu vietā paziņotu, ka no jūsu miljoniem tiks segti kluba citu, mazāk situētu darbinieku algas. Bet šitiem miljonāriem, tak smieklīgi, sēdi mājās un klusē, ja tev visa nauda ir nospēlēta vai nopīpēta vai mašīnās iztērēta, tad pats vainīgs, pārdod kādu no mašīnām...

     [+] [-]

, 2020-04-04 23:30, pirms 4 gadiem
Kādam arī fabrikā jāstrādā.

     [+] [-]

, 2020-04-05 01:16, pirms 4 gadiem
Go0dFather rakstīja: Tu lkm ari esi viens no apdavinatajiem,kuirs strada kkada faking farbrika. Tu vsp zini kadi ligumi ir NBA,NHL,NFL? Iesaku izlasit,un idzes savu stulbo komentaru lomik.
Lomiks esi tikai tu. Saki paldies cilvēkiem, kuri strādā fabrikā un kaut ko ražo. Tavam tupumam nav robežu. Viņš komentāru nedzēsīs, bet tu gan varētu izdzēst savu eksistenci. Paaudz, pamācies, papēti pasauli. Ja sāc kaut ko saprast no pastāvošās kārtības, tad atgriezies šeit, neandertālieti.

     [+] [-]

, 2020-04-06 18:28, pirms 4 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Pro sports, vispār ir kategorija, kuru nevar viennozīmīgi vērtēt elementara iemesla dēļ - pro sportists fizisku iemeslu dēļ neviens nebūs visu mūžu (izņemot šahus un tamlīdzīgas prāta spēles, kurās gan arī neapgrozās tāds piķis) Protams, ka miljonu līgumi jau pamata ir garām - cilvēkam ar 500, 1000 un arī 10000 eiro lielu algu liekās neaptverami, ka par bumbas vai ripas dzenāšanu var maksāt 10 un vairāk miljonus gadā + reklāmas līgumi utt. No ta viedokļa, korona iespējams ieviesīs korekcijas - pro sportā vismaz pāris gadus naudas būs mazak un uzpūstie līgumi, transfēri piebremzēs. Tajā pat laikā tam ir pamatojums - nu nemaksās loģiski domājoša organizācija, kura pelna miljardus, darbiniekam kapeikas. Neviens neies čakarēt veselību par to. Tāpēc arī pieaugot biznesam veidojas mega algas.
Tu noliec sportistu, ka neprot izveidot biznesu (notrallināt to es arī nosodu), bet paskatīsimies reāli - no pro sportistiem (vismaz spices, kurā apgrozās tie miljoni. Jo netrūkst pro sportistu, kuri pelna tikpat cik tu vai es - parastie mirstīgie) lielāka daļa savu dzīvi pavadījuši darot 1 lietu - dzenajot to bumbu, ripu utt. Viņiem nav izpratnes kā veidot biznesu. Ja nepaviecās ar labu otro pusīti, ģimeni vai draugiem, tad par to domāt sak tikai karjeras otrajā pusē
Un ja tu noliec par to sportistu - kāpēc nenoliec organizāciju -līgu, klubus, ka nav nekāda rezerves fonda nebaltai dienai. Arī viņi tāpat kā spēlētāji krīzi risina tikai tad kad krīze klāt. No juridiskā viedokļa, spēlētājam ir pilnīga taisnība. No cilvēciskā - tas jau ir cits stāsts. Turklāt te jau pieminēja, turpmāk, ja sportisti ir slimi, traumēti utt arī nemaksāt?
Uzrakstīji tik garu komentāru un pašās beigās ierakstīji stulbību.

Ej papēti, kas maksā algas pie traumām pirms vāvuļo.