Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Biedriņam 10+13, "kareivji" grauj Minesotā

Jānis Pārums

Biedriņam 10+13, "kareivji" grauj Minesotā
Stīvens Džeksons traucas uzbrukumā
Foto: AP

Šorīt Nacionālās Basketbola asociācijas regulārā čempionāta spēlē uzvaru izcīnīja Andra Biedriņa Goldensteitas "Warriors", kas viesos ar 118:94 sagrāva Minesotas "Timberwolves" vienību. Biedriņa rēķinā kārtējais "double - double".

"Warriors" ne pārāk veiksmīgi iesāka spēli, pirmās pusotras minūtes laikā nonākot zaudētājos ar 0:5. Šāds sākums gan bija stipri mānīgs, jo mača piektajā minūtē "kareivji" jau izvirzījās vadībā, bet turpinājumā pilnībā kontrolēja notikumus laukumā. Lielu artavu atrāviena veicināšanā ieguldīja eiropieši Marko Belinelli un Andris Biedriņš, līdz ar to pirmo ceturtdaļu izdevās noslēgt ar 36:18.

Pēc Džamala Krauforda soda metieniem, "Warriors" pārsvars pirmo reizi spēlē pārsniedza 20 punktu robežu, bet ceturtdaļas vidū jau sasniedza pat 30 punktus – 53:23. Līdz puslaika pārtraukumam Dona Nelsona vadītājiem basketbolistiem vairs neizdevās veikt būtiskus atrāvienus un pirmais puslaiks tika noslēgts ar pārliecinošu pārsvaru – 66:37.

Otrā puslaika sākumā "Warriors" turpināja kontrolēt notikumus laukumā, ilgu laiku saglabājot atrāvienu aptuveni 30 punktu robežās. Tikai pēdējās četras minūtes trešajā ceturtdaļā "kareivji" nospēlēja slikti, zaudējot ar 5:14 un ļaujot mājiniekiem sadeldēt starpību – 91:72.

Četras ar pusi minūtes līdz ceturtās ceturtdaļas beigām pēc Foja tālmetiena mājinieki pietuvojās vien 14 punktu attālumā, tomēr pateicoties Morova un Biedriņa aktivitātēm "Warriors" veica izrāvienu 8:0, atkal nostiprinot savu pārsvaru. Spēles beigas tika aizvadītas pārliecinoši un izcīnīta uzvara ar 118:94.

Andris Biedriņš spēli uzsāka sākumsastāvā, spēlēja tieši 27 minūtes (27:00), guva desmit punktus (1p. – 2/2, 2p. – 4/6), izcīnīja 13 atlēkušās bumbas (vienu no tām – uzbrukumā), atdeva četras rezultatīvas piespēles, bloķēja divus metienus, pārtvēra vienu bumbu, nopelnīja četras piezīmes un pieļāva vienu kļūdu.

"Warriors" rindās rezultatīvākais ar 23 gūtajiem punktiem bija Stīvens Džeksons. 17 punktus guva Entonijs Morovs, 13 – Marko Belinelli. Zaudētājiem 19 punkti Rendija Foja rēķinā, 18 punkti un 14 atlēkušās bumbas – Kevinam Lavam.

Izmantotie resursi:
nba.com

 +16 [+] [-]

, 2009-03-04 07:55, pirms 15 gadiem
Laiks atpūsties pienācis Magetem

re, ka spēlēja gan.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 07:59, pirms 15 gadiem
andris labākais!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-04 08:06, pirms 15 gadiem
šoreiz dabuja izspēlēties arī visi rezervisti!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-04 08:07, pirms 15 gadiem
Malacis

  +3 [+] [-]

, 2009-03-04 08:11, pirms 15 gadiem
Labi!! Warriors skaista spēle, bet kapēc Maggete spēlēja, ja bija skaidri un gaiši pateikts ka nespēlēs??

     [+] [-]

, 2009-03-04 08:12, pirms 15 gadiem
bishku pa veeelu!

 +18 [+] [-]

, 2009-03-04 08:12, pirms 15 gadiem
Jā, žēl, ka autors neredzēja spēli. Ja būtu redzējis, tad pieminētu trešo ceturtdaļu, kad laukumā bija 4 rezervisti + Magetī / Vatsons un Minesota vienalga neko nespēja padarīt. Šodien fantastiska spēle Morovam. Un beidzot pie lielāka spēles laika tika arī Džarmareo Deividsons, smieklīgi, ka viņš spēlēja par centru tomēr jāsaka, ka relatīvi veiksmīgi. 7 punkti + 7 bumbas.

Andris, kā jau Andris - nospēlēja labi, ja būtu bijusi vajadzība - spēlētu ilgāk, taču vajadzības nebija. Bobs un Džims atkal pēc spēles slavēja Andri, labi, ka ir basketbola "specs" bimbambols, kurš mums "atver" acis

Skaista Warriors uzvara.

  +6 [+] [-]

, 2009-03-04 08:12, pirms 15 gadiem
valtcis rakstīja: Labi!! Warriors skaista spēle, bet kapēc Maggete spēlēja, ja bija skaidri un gaiši pateikts ka nespēlēs??
Ir tā, ka Nellijam domas šad, tad mainās

  -1 [+] [-]

, 2009-03-04 08:13, pirms 15 gadiem
Nu es spēli neredzēju, bet nu pēc statistikas izskatās, ka Lovs normāli paņēma priekšā Andri, un pat viņam bija mazāks spēles laiks! tie kuri skatijās, kā tur īsti bija, vai nu bumbu nedeva Biedriņam un Lovs egoistiski paņēma un gāja uz grozu, vai patiešām Drē zaudēja divcīņu?

  -1 [+] [-]

, 2009-03-04 08:13, pirms 15 gadiem
number10 rakstīja: Laiks atpūsties pienācis Magetem

re, ka spēlēja gan.
Varbūt tulkotājs sajauca? Varbūt Magetī nespēlēs nākamajā spēlē ?
Slēpts komentārs: Mr.Expert

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 08:16, pirms 15 gadiem
Nekadu divcinu andris nezaudeja.....LOvam....parsvara Lovs guva punktus,pec pikenrol,kad Andris gaja palidzet komandas biedram...un Lovs palika brivs...apskaties speli atkartojuma saparatisi

     [+] [-]

, 2009-03-04 08:16, pirms 15 gadiem
Vai trollis jau atnāca?

  +2 [+] [-]

, 2009-03-04 08:20, pirms 15 gadiem
Jurchiks_pe4o rakstīja: Nu es spēli neredzēju, bet nu pēc statistikas izskatās, ka Lovs normāli paņēma priekšā Andri, un pat viņam bija mazāks spēles laiks! tie kuri skatijās, kā tur īsti bija, vai nu bumbu nedeva Biedriņam un Lovs egoistiski paņēma un gāja uz grozu, vai patiešām Drē zaudēja divcīņu?
Nu parastais "joks" - Andris iet palīgā komandas biedram, līdz ar to viņa sedzamais paliek brīvs. Turklāt Lovs lielāko daļu statistika savāca, kad laukumā bija Deividsons. Džarmareo Deividsons šodien bija rezerves centrs, spēlēja 21 minūti, guva 7 punktus + 7 atlēkušās.

  -3 [+] [-]

, 2009-03-04 08:21, pirms 15 gadiem
Minesotai labaak janak spelet uz Baltijas liigu!
Slēpts komentārs: wilwood
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs: tullamore

  -4 [+] [-]

, 2009-03-04 08:25, pirms 15 gadiem
Mar4a rakstīja: Minesotai labaak janak spelet uz Baltijas liigu!
Nu vismaz kāds Tad Lietuvos Rytas sastādīs konkurenci. Mājas spēlēs Arēna Rīga toč būtu pilna.
Tas tik būtu kautkas.
P.S. Komanda bāzētos Rīgā, jo no Jebkura Baltijas punkta ērtāk un lētāk nokļūt Baltijas centrā, nevis kautkādā tur Mineapolisā

  -2 [+] [-]

, 2009-03-04 08:47, pirms 15 gadiem
Vot uz ko ta eksperti šodien novels uzvaru? Turiafs ta nespēlēja....

  -1 [+] [-]

, 2009-03-04 08:50, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Vot uz ko ta eksperti šodien novels uzvaru? Turiafs ta nespēlēja....
Tieshi taapeec jau ekspertu veel nemaz nav

     [+] [-]

, 2009-03-04 08:52, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Vot uz ko ta eksperti šodien novels uzvaru? Turiafs ta nespēlēja....
gan jau uz Deividsonu! tas tak šodien rāvās vaiga sviedros, centra pozīcijā!

     [+] [-]

, 2009-03-04 09:02, pirms 15 gadiem
valtcis rakstīja: Labi!! Warriors skaista spēle, bet kapēc Maggete spēlēja, ja bija skaidri un gaiši pateikts ka nespēlēs??
Būtu labāk nespēlējis.. Ja 27 min. laikā nevar atdod nevienu rezultatīvu piespēli un pieļaut stulbas 6 kļūdas, tad labāk būtu atpūties..

  -3 [+] [-]

, 2009-03-04 09:13, pirms 15 gadiem
Kas tā par sievieti bildē?

  +9 [+] [-]

, 2009-03-04 09:24, pirms 15 gadiem
nu ko lai saka

R.Turiaf DND - Coach's Decision
un komanda uzvar ļoti pārliecinoši....

Ronijs demobilizē visu aizsardzību un uzbrukumu tādēļ kad viņš nav laukumā visi ir mierīgi un spēlē savu spēli..

  -2 [+] [-]

, 2009-03-04 09:27, pirms 15 gadiem
Jānis_Bērziņš rakstīja: Jā, žēl, ka autors neredzēja spēli. Ja būtu redzējis, tad pieminētu trešo ceturtdaļu, kad laukumā bija 4 rezervisti + Magetī / Vatsons un Minesota vienalga neko nespēja padarīt. Šodien fantastiska spēle Morovam. Un beidzot pie lielāka spēles laika tika arī Džarmareo Deividsons, smieklīgi, ka viņš spēlēja par centru tomēr jāsaka, ka relatīvi veiksmīgi. 7 punkti + 7 bumbas.

Andris, kā jau Andris - nospēlēja labi, ja būtu bijusi vajadzība - spēlētu ilgāk, taču vajadzības nebija. Bobs un Džims atkal pēc spēles slavēja Andri, labi, ka ir basketbola "specs" bimbambols, kurš mums "atver" acis

Skaista Warriors uzvara.
Prieks par Biedriņu. Pēc traumas džeks atkopies un atgūst sportisko formu.
Bet bimbim tagadiņ bēda ... nevar vainot AB par to, ka viņa spēle būtu iegāzusi Warriors. Tāpēc mazais kēkss tagad sēž kādā tumšā stūrī un šņaukājas.

  +8 [+] [-]

, 2009-03-04 09:35, pirms 15 gadiem
Mr.Expert rakstīja: Malacis Andris! Bimbambol ko tagad teiksi?
liec nelaimiigajam puikam mieru...

  -2 [+] [-]

, 2009-03-04 09:37, pirms 15 gadiem
adidzis rakstīja: Prieks par Biedriņu. Pēc traumas džeks atkopies un atgūst sportisko formu.
Bet bimbim tagadiņ bēda ... nevar vainot AB par to, ka viņa spēle būtu iegāzusi Warriors. Tāpēc mazais kēkss tagad sēž kādā tumšā stūrī un šņaukājas.
Bet viņš var vainot Deividsonu ka komanda tik pārliecinoši uzvarēja. A kad Biedriņš bija laukumā ļot labi nospēlējuši komandas aizsargi un SF, kas redzams viņa +/- koeficientā. Nu tas tā aptuveni ieskats, ko Bimbambols pieminēs.

  -1 [+] [-]

, 2009-03-04 09:44, pirms 15 gadiem
malači beidzot uzvarēja! biedriņš arī labi nospēlēja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -2 [+] [-]

, 2009-03-04 09:51, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Andrim laba spele - virs videja,speli vins nesabojaja,ljava citiem spelet.Rezultatu uztaisija aizsargi,bet nu kaa redzejat,pretinieks ari bij pilniga lupata,bet tas nemazina Andra sasniegto,vismaz pret ligas vienu no vajakajam komandam(bez Jamesona-vajaka)neizgazas un pat tureja lidzi citiem.Tiesham uzslavas Andrim,ja vins ta speletu katru 7 speli,tad varetu teikt,ka ir pietuvojies sen karotajam vidusmera limenim..Bet pagaidam kaa vienmer-jastrada!
Trollis shodien nav formaa...

  +7 [+] [-]

, 2009-03-04 10:01, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Andrim laba spele - virs videja,speli vins nesabojaja,ljava citiem spelet.Rezultatu uztaisija aizsargi,bet nu kaa redzejat,pretinieks ari bij pilniga lupata,bet tas nemazina Andra sasniegto,vismaz pret ligas vienu no vajakajam komandam(bez Jamesona-vajaka)neizgazas un pat tureja lidzi citiem.Tiesham uzslavas Andrim,ja vins ta speletu katru 7 speli,tad varetu teikt,ka ir pietuvojies sen karotajam vidusmera limenim..Bet pagaidam kaa vienmer-jastrada!
Basketbola experta parodija pamodās!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  -1 [+] [-]

, 2009-03-04 10:06, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Andrim laba spele - virs videja,speli vins nesabojaja,ljava citiem spelet.Rezultatu uztaisija aizsargi,bet nu kaa redzejat,pretinieks ari bij pilniga lupata,bet tas nemazina Andra sasniegto,vismaz pret ligas vienu no vajakajam komandam(bez Jamesona-vajaka)neizgazas un pat tureja lidzi citiem.Tiesham uzslavas Andrim,ja vins ta speletu katru 7 speli,tad varetu teikt,ka ir pietuvojies sen karotajam vidusmera limenim..Bet pagaidam kaa vienmer-jastrada!
un kur tad Deividsons un Kurczs?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 10:08, pirms 15 gadiem
wilwood rakstīja: Trollis shodien nav formaa...
šim veel daudz jaastraadaa! savaadaak taads zem vidusmeera komenteetaajs pagaidaam vien sanaak! par speeli: viss taapat skaidri redzams! beidzot vismaz Nellijs palaida taalaakos rezervistus paspeeleet,savaadaak dažs labs jau ar piepeem bija noaudzis!

     [+] [-]

, 2009-03-04 10:13, pirms 15 gadiem
Eksperts kā parasti uzlaboja garstāvokli ar asprātīgu komentāru. Paldies.
Tiesa, būtu jauki arī izlasīt kaut ko vairāk par Ronija perspektīvām. Tu, bimbambol, ļoti labi pazīsti šo spēlētāju. Kā tu domā, kurās citās komandās viņš labi iederētos aizmainīšanas gadījumā un kāpēc?

  -4 [+] [-]

, 2009-03-04 10:19, pirms 15 gadiem
An2 rakstīja: Eksperts kā parasti uzlaboja garstāvokli ar asprātīgu komentāru. Paldies.
Tiesa, būtu jauki arī izlasīt kaut ko vairāk par Ronija perspektīvām. Tu, bimbambol, ļoti labi pazīsti šo spēlētāju. Kā tu domā, kurās citās komandās viņš labi iederētos aizmainīšanas gadījumā un kāpēc?
uz Lauvām. Nu vai Līvāniem. Varbūt ASK/Junioru.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-04 10:26, pirms 15 gadiem
paldies par viedokli wilwood. šīm komandām Ronijs protams noderētu, bet tās šajos ekonomiskajos apstākļos diemžēl nevar viņu atļauties. un piedod, bet es tomēr vēlētos, lai pie atbildes strādā tieši eksperts.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-04 10:29, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: ..Lakeriem bij ljoti smagi shkirties no vina,tadu komandas motoru ir maz,citi speletaji no vina iespaidojas un spej paradit sniegumu virs savam spejam...
iespējams, tomēr jāatzīmē, ka Leikeru bilance šobrīd šķiet esam labāka bez Ronija nekā bija ar Roniju. varbūt Ronijs ar savu klātesamību to motoru bija pārdedzinājis?

  +6 [+] [-]

, 2009-03-04 10:30, pirms 15 gadiem
Es goda vādrs nesaprotu kas jums tā par apmātību ar Bibi ... Ja sa;kumā saprotu - nu ir interesanti tur ar puiku papļāpāt! tomēr kas jauns.. bet cik ilgi... Protams ka es nevaru nedz aizliegt nedz nosodīt jo katrs var diskutēt likuma ietvaros kā grib un ar ko grib.. bet vienkārši interesanti, ka ar tādū gūzmu muļķību ir iespējams tik ilgi noturēt interesi par sevi...

Man liekas ja Bibis būtu gudrs frukts šis varētu sociālo pētījumu par šo fenomenu uzrakstīt: kā rakstot jo dienas jo liel;ākas stulbības ir iespējams tādā mazā valstī kā Latvija kļūit par interneta guru

     [+] [-]

, 2009-03-04 10:31, pirms 15 gadiem
smejos un raudu smejos un raudu.

Tas par attiecīgajiem komentiem....

  -1 [+] [-]

, 2009-03-04 10:33, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Nopietni runajot,katrs treneris gribetu redzet sava komanda tadu speletaju kaa Ronnijs.Lakeriem bij ljoti smagi shkirties no vina,tadu komandas motoru ir maz,citi speletaji no vina iespaidojas un spej paradit sniegumu virs savam spejam.
Pa sho speli gribeju piebilst,ka Vilkiem bez Jamesona nav ko darit,tapat kaa Andrim nebutu varianti,ja Jamesons butu laukuma.Te Jus man piekritisiet.
Tu runaa par Jamesonu noW-Wizards?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

 +10 [+] [-]

, 2009-03-04 10:49, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Pa sho speli gribeju piebilst,ka Vilkiem bez Jamesona nav ko darit,tapat kaa Andrim nebutu varianti,ja Jamesons butu laukuma.Te Jus man piekritisiet.
1. Minesotā spēlē Džefersons nevis Jamesons
2. Paskatījos nba.com iepreikšējās warriors spēles pret timberwolves un abās spēlē Džefersons un abās Andrim ir stabils double-double

     [+] [-]

, 2009-03-04 10:52, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Lakers ir ligas labaka komanda,viniem tiesham ir zvaigzhnjots sastavs,vini var atljauties izmest Ronniju,bet tas var maksat dargi,nekljut pa chempioniem.Lai kljutu pa chempioniem,nepiecieshami ir tieshi rabatjagas,kadi tie atradas Bostona,bet LA ir tikai zvaigznes...paskatisimies
nu Bostona izteikti turas uz triis vaļiem,no Bermudu trijstuura,bet Leikeros Kobem ir taads pats faktors,kaa savlaik Maiklam Bulls,visi to pieņem par pašsaprotamu lietus,un neizraada nepatiku,bet ar GSW ir savaadaak...tur tie izteiktie veteraanu ''liideri'' ir vesela armija(ne mazaak kaa 4),liidz ar to nav taada noteiktiiba kurš tad ir tas galvenais uz laukuma,ap ko speeli veidot,taapeec lielaakoties saakas individuaalaa speele(katrs par seviim,un saviem statiem),liidz ar to pajuuk izteikta komandas speele pozicionaali!!! visticamaak,ka tas arii izskaidro kaapeec GSW taa speelee! 5sec uzbrukumaa,viena piespeele un metiens...Nellijam tik prieks par ''Run&Gun''!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +9 [+] [-]

, 2009-03-04 10:54, pirms 15 gadiem
oscarsq rakstīja: Es goda vādrs nesaprotu kas jums tā par apmātību ar Bibi ... Ja sa;kumā saprotu - nu ir interesanti tur ar puiku papļāpāt! tomēr kas jauns.. bet cik ilgi... Protams ka es nevaru nedz aizliegt nedz nosodīt jo katrs var diskutēt likuma ietvaros kā grib un ar ko grib.. bet vienkārši interesanti, ka ar tādū gūzmu muļķību ir iespējams tik ilgi noturēt interesi par sevi...

Man liekas ja Bibis būtu gudrs frukts šis varētu sociālo pētījumu par šo fenomenu uzrakstīt: kā rakstot jo dienas jo liel;ākas stulbības ir iespējams tādā mazā valstī kā Latvija kļūit par interneta guru
Pats labākais ir tas, ka bimbambols, salīdzinot Turiafu ar Biedriņu, ir panācis to, ka daudzi nepelnīti nodirš Turiafu, lai gan viņš spēlē labi, un, spriežot no video un rakstiem, ko ir nācies redzēt, ir arī labs Biedriņa čoms

     [+] [-]

, 2009-03-04 10:58, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Lakers ir ligas labaka komanda,viniem tiesham ir zvaigzhnjots sastavs,vini var atljauties izmest Ronniju,bet tas var maksat dargi,nekljut pa chempioniem.Lai kljutu pa chempioniem,nepiecieshami ir tieshi rabatjagas,kadi tie atradas Bostona,bet LA ir tikai zvaigznes...paskatisimies
Jā labi, bet warriors, aizmainot Roniju, savukārt ar čempionu titulu ne tuvu neriskē. un kā mēs redzam esošo bilanci un atsevišķas uzvaras (vismaz) var panākt arī bez viņa, tāpēc jautājums paliek - kurās komandās un kāpēc Ronijs vēl labi iederētos?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 10:58, pirms 15 gadiem
Maneejs rakstīja: Pats labākais ir tas, ka bimbambols, salīdzinot Turiafu ar Biedriņu, ir panācis to, ka daudzi nepelnīti nodirš Turiafu, lai gan viņš spēlē labi, un, spriežot no video un rakstiem, ko ir nācies redzēt, ir arī labs Biedriņa čoms
vēl vair;āk Turioafs ir netikai Biedriņa labs draugs, bet arī lielisks spēlētājs - viens no labākajiem rezervistiem par tādu naudu (4 miljoni seoznā) visā NBA! Paīs GSW fani Ronij usauc par labāko brīvo aģentu ko komada piesaistījusi tās vēsturē .. resp spelētāju, kam beidzās līgums, un kuru varēja peisaistīt citas komandas bez maiņas...

  +4 [+] [-]

, 2009-03-04 10:59, pirms 15 gadiem
Maneejs rakstīja: Pats labākais ir tas, ka bimbambols salīdzinot Turiafu ar Biedriņu ir panācis to, ka daudzi nepelnīti nodirš Turiafu, lai gan viņš spēlē labi un, spriežot no video un rakstiem, ko ir nācies redzēt, ir arī labs Biedriņa čoms
preciizi teikts! Ronijs teicami aizvieto Biedru,viņa atpuutas laikaa,savas +/- 15 min,taas viņš nospeelee godam,bet par pamatspeeleetaaju nevar buut ne runas! viņš ir tipisks rezervists,kas ienaakot speelee ienes jaunas emocijas,un uzkurina komandu,ja kaut kas neiet tajaa briidii!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-04 11:01, pirms 15 gadiem
An2 rakstīja: Jā labi, bet warriors, aizmainot Roniju, savukārt ar čempionu titulu ne tuvu neriskē. un kā mēs redzam esošo bilanci un atsevišķas uzvaras (vismaz) var panākt arī bez viņa, tāpēc jautājums paliek - kurās komandās un kāpēc Ronijs vēl labi iederētos?
nu īostenībā tāds špīleris kā Ronijs noderētu pilnīgi katrā komandā - vienmēr noder tāds enerģijas pils garias, kas var nomainīt uz padsimt minū'tem komadas līderus... Ronijs varbūt nav īsts pamatsastāva spēlētājs, tomēr nenovērtējams un lieliks ejot uz nomaiņU!

starp citu Lakers jau nemaz tik ļoti negriobēja 'skirtiesn o viņa..viņi ilgi centās ko izdomāt, kā lai šo patur! Tom;ēr Warriors piedāvājumu viņi nevarēja pārsist, jo šie jau bija lux tax pievārtē, tāpēc par katru samksāto miljonu Ronijam algā , šiem būtu jamaksā dubiltā vēl soda nauda par algu griestu pārsniegšanu!

Lakeriem bija iespēja pārsist Warriors piedāvājumu, bet viņi to neidarīja tieši tā iemelsa dēļ!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-04 11:02, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: preciizi teikts! Ronijs teicami aizvieto Biedru,viņa atpuutas laikaa,savas +/- 15 min,taas viņš nospeelee godam,bet par pamatspeeleetaaju nevar buut ne runas! viņš ir tipisks rezervists,kas ienaakot speelee ienes jaunas emocijas,un uzkurina komandu,ja kaut kas neiet tajaa briidii!
tiesī tā! Bte savu drabu padar tiesām lieliski! un uz atesviškām spēlēm ir gatavs spēlet arī pamatsastāvā ja to prasa situācija (Biedriņa prombūtnes laikā to pierādīja)...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-04 11:04, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Nopietni runajot,katrs treneris gribetu redzet sava komanda tadu speletaju kaa Ronnijs.Lakeriem bij ljoti smagi shkirties no vina,tadu komandas motoru ir maz,citi speletaji no vina iespaidojas un spej paradit sniegumu virs savam spejam.
Nu vecīt vecīt... Tu te mēnešiem esi lējis pa deviņiem mēmiem, visādas blēņas un pārspīlējumus... Bet nu tu pārspēj pat pats sevi......
LAKERS - KOBE - GAZOLS - FILS DŽEKSONS - Personas, kuras atpazīst visa pasaule, nerunājot par NBA faniem, vai kur ta nu vēl Lakers fani.
Iespējams pasaulē labākais basketbola treneris, Labākais basketbolists pasaulē, Labākais šā gada Eiropas basketbolists... Un tu gribi teikt, ka ir kāda persona, kura iespaidojas un ietekmējas no kautkāda tur Franča Ronija Turiafa? Ja komandā ir tādas pesonības...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 11:11, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu vecīt vecīt... Tu te mēnešiem esi lējis pa deviņiem mēmiem, visādas blēņas un pārspīlējumus... Bet nu tu pārspēj pat pats sevi......
LAKERS - KOBE - GAZOLS - FILS DŽEKSONS - Personas, kuras atpazīst visa pasaule, nerunājot par NBA faniem, vai kur ta nu vēl Lakers fani.
Iespējams pasaulē labākais basketbola treneris, Labākais basketbolists pasaulē, Labākais šā gada Eiropas basketbolists... Un tu gribi teikt, ka ir kāda persona, kura iespaidojas un ietekmējas no kautkāda tur Franča Ronija Turiafa? Ja komandā ir tādas pesonības...
preciizs Džeksona Bulls-Leikers modelis-Kobe ala Džordans,Gazols Kobem,kaa Pipens Maiklam blakaam,un lietas notiek!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-04 11:12, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: nu Bostona izteikti turas uz triis vaļiem,no Bermudu trijstuura,bet Leikeros Kobem ir taads pats faktors,kaa savlaik Maiklam Bulls,visi to pieņem par pašsaprotamu lietus,un neizraada nepatiku,bet ar GSW ir savaadaak...tur tie izteiktie veteraanu ''liideri'' ir vesela armija(ne mazaak kaa 4),liidz ar to nav taada noteiktiiba kurš tad ir tas galvenais uz laukuma,ap ko speeli veidot,taapeec lielaakoties saakas individuaalaa speele(katrs par seviim,un saviem statiem),liidz ar to pajuuk izteikta komandas speele pozicionaali!!! visticamaak,ka tas arii izskaidro kaapeec GSW taa speelee! 5sec uzbrukumaa,viena piespeele un metiens...Nellijam tik prieks par ''Run&Gun''!
Uz 4 vaļiem Bostona turās, šosezon jau uz 4
Par GSW izteiktā līdera iztrūkumu gan piekrītu un tā ir problēma. It kā uz papīra SJax varētu tas būt, bet nevelk drusku pēc līmeņa- ar tik nestabilu pustālo ir grūti būt punktu mašīnai. Sezonas sākumā Matege sevi par līderi bija iedomājies, arī tak aplauzās, jo no spēles ir daudz neprecīzitātes, tad parādījās Kraufords- tas arī kā pa viļņiem, var 50 p. samest, bet nākamajā spēlē neko.
Diemžēl komanda tā ir noformēta, līdz ar to stabilu spēli nesagaidīt- var jebkuru vinnēt un jebkuram pagrūst.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 11:15, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Neredzu chempiona titulu esot kopa shai trijotnei...
pagājušogad ar visu Roniju tituls aizgāja gar degunu!

  +4 [+] [-]

, 2009-03-04 11:18, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Neredzu chempiona titulu esot kopa shai trijotnei...
Nu i nafig te čempiona tituls... runa ir par ietekmēšanao un iespaidošanos... Čempiona tituls nav arī leģendām Karlam Melonam un Džonam Stoktonam, vai tapēc tas nav visu laiku labākasi Līgas duets? Un Daudzu basketbolsitu lielākie elki?

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 11:25, pirms 15 gadiem
anglis rakstīja: pagājušogad ar visu Roniju tituls aizgāja gar degunu!
Nu Ja paveerotu statistiku, tad redzeetu ka paagaajushajaa gadaa Playoffos metis videeji 2 punktus speelee. Luuk arii zaudeejuma finaalaa iemesls.

  +4 [+] [-]

, 2009-03-04 11:28, pirms 15 gadiem
eh, kā basketbola eksperts, kas tieši spezializējas centra spēlētāju analīzē, nezina, kā sauc vienu no šābrīža labākajiem NBA centriem, par kuru tika runāts, kā iespējamo šā gada All-star spēlētāju!!!
laikam jau neko garāku par 2 zilbēm nevar iegaumēt (ne-ne)!!!!

     [+] [-]

, 2009-03-04 11:31, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu i nafig te čempiona tituls... runa ir par ietekmēšanao un iespaidošanos... Čempiona tituls nav arī leģendām Karlam Melonam un Džonam Stoktonam, vai tapēc tas nav visu laiku labākasi Līgas duets? Un Daudzu basketbolsitu lielākie elki?
nu itkaa par visu laiku labaako tandeemu atzina Džordanu-Pipenu,bet arii Karls un Džons,vai Peitons un Kemps ir vieni no labaakajiem! var saukt veel veselu plejaadi speeleetaajus,no katras desmitgades!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-04 11:32, pirms 15 gadiem
maize rakstīja: eh, kā basketbola eksperts, kas tieši spezializējas centra spēlētāju analīzē, nezina, kā sauc vienu no šābrīža labākajiem NBA centriem, par kuru tika runāts, kā iespējamo šā gada All-star spēlētāju!!!
laikam jau neko garāku par 2 zilbēm nevar iegaumēt (ne-ne)!!!!
vai Būns!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-03-04 11:34, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Ewing-Starks
Starks bija rezervists(arii viens no labaakajiem savaa laikaa,taapat kaa Kukočš),ne pamatsastaava speeleetaajs!

     [+] [-]

, 2009-03-04 11:36, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: nu itkaa par visu laiku labaako tandeemu atzina Džordanu-Pipenu,bet arii Karls un Džons,vai Peitons un Kemps ir vieni no labaakajiem! var saukt veel veselu plejaadi speeleetaajus,no katras desmitgades!
Nu tas tiešām ir ļoti garu diskusiju jautājums... Man personīgi vairāk patīk šos divus dēvēt tā... Kautvai tā paša iemesla dēļ, ka kā basketbolsiti nekad nav simpatizējuši, bet cienīt viņus tas jau neaizliedz... Viņi vienmēr bija pretiniekos mana favorīta komandām tajos laikos - Lakers, Buls

     [+] [-]

, 2009-03-04 11:37, pirms 15 gadiem
Kobe - Šakils
Šakils - Veids

Varam turpināt šo sarakstu saistībā ar mūsdienām?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +6 [+] [-]

, 2009-03-04 11:41, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Zhel,ka musu Andri pec gadiem 20 neviens neaceresies...
kā neatcerēsies, viņš jau ir iegājis Latvijas basketbola vēsturē, un gan jau viņš vēl darīs leilas lietas!!! ta ka nekur viņa vārds nepazudīs!!

  +6 [+] [-]

, 2009-03-04 11:43, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Zhel,ka musu Andri pec gadiem 20 neviens neaceresies...
Beidz taču vienreiz dzīt kaut ko. Biedriņu pēc 20 gadiem atcerēsies, atcerēsies Latvija. Un ar to pilnīgi pietiek. Tu te gribi, lai Biedriņš būtu All-Star. Katru spēli mestu 25+ punktus, vāktu savas 20 bumbas zem groziem, atdotu 15 piespēles un bloķētu katru (!) metienu, kas tiek izdarīts uz grozu. Atkartošu vēlreiz beidz dzīt. Kā viens te minēja par Gulbi. Mums tāds ir viens un tāpēc ir jānovērtē to, kas ir, nevis jāieslīgst kaut kadā aprobežotā marasmā.

     [+] [-]

, 2009-03-04 11:44, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: 1.Ok,sajaucu,visi tik melni
2.Kadi stati bija Jeff..??Cik aceros Andra dablits tur nobaleja
Jeffersonam bij 20+pts un 10reb, vienā spēlē laika 30pts, bet tie ir Jeffersona stati visās spēlēs vai pretī ir andris, jao, šaks vai turiafs. Ja salīdzina punktus tad Andris zaudē Jeffersonam stabili, bet rebaundi Andrim bija vairāk.

     [+] [-]

, 2009-03-04 11:46, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Nu tas tiešām ir ļoti garu diskusiju jautājums... Man personīgi vairāk patīk šos divus dēvēt tā... Kautvai tā paša iemesla dēļ, ka kā basketbolsiti nekad nav simpatizējuši, bet cienīt viņus tas jau neaizliedz... Viņi vienmēr bija pretiniekos mana favorīta komandām tajos laikos - Lakers, Buls
njaa...tie 80's beigas un 90's gadi,man vairaak patika! taas tik bija ciiņas un play off seerijas! žeel arii,ka triispunktnieku karalis Redžijs Millers gredzenu nedabuuja,kaut gan Pacers bija tik tuvu titulam,veel kaa tagad atceros to sezonu,kur par kautiņu praktiski visi liideri diskaabeli dabuuja(arii muusu kapteinis Džeks ),un tas arii noraka visas ceriibas! eh nostaļģija!

     [+] [-]

, 2009-03-04 11:47, pirms 15 gadiem
Raitcha rakstīja: Kobe - Šakils
Šakils - Veids

Varam turpināt šo sarakstu saistībā ar mūsdienām?
no vecajiem nekaadiigi nevar aizmirst Maģisko un Džabaru!

     [+] [-]

, 2009-03-04 11:56, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: njaa...tie 80's beigas un 90's gadi,man vairaak patika! taas tik bija ciiņas un play off seerijas! žeel arii,ka triispunktnieku karalis Redžijs Millers gredzenu nedabuuja,kaut gan Pacers bija tik tuvu titulam,veel kaa tagad atceros to sezonu,kur par kautiņu praktiski visi liideri diskaabeli dabuuja(arii muusu kapteinis Džeks ),un tas arii noraka visas ceriibas! eh nostaļģija!
90 ajos jau vienmēr kā bija kādi kautiņi vai kas tamlīdzīgs, viena no komandām bija Indiāna

     [+] [-]

, 2009-03-04 11:58, pirms 15 gadiem
oscarsq rakstīja: Es goda vādrs nesaprotu kas jums tā par apmātību ar Bibi ... Ja sa;kumā saprotu - nu ir interesanti tur ar puiku papļāpāt! tomēr kas jauns.. bet cik ilgi... Protams ka es nevaru nedz aizliegt nedz nosodīt jo katrs var diskutēt likuma ietvaros kā grib un ar ko grib.. bet vienkārši interesanti, ka ar tādū gūzmu muļķību ir iespējams tik ilgi noturēt interesi par sevi...

Man liekas ja Bibis būtu gudrs frukts šis varētu sociālo pētījumu par šo fenomenu uzrakstīt: kā rakstot jo dienas jo liel;ākas stulbības ir iespējams tādā mazā valstī kā Latvija kļūit par interneta guru
es domāju, ka viņš ir gan diezgan "gudrs frukts" ... un ne jau tās ir viņa domas, ko viņš te raksta - īstenībā visdrīzāk viņš pat par Andri ir tādās pašās domās kā Jūs, bet ...
VIŅŠ RAKSTA TO, KO JŪS NEGRIBAT DZIRDĒT!!!
Nebrīnīšos, ja viņš tik tiešām raksta pētījumu ...

     [+] [-]

, 2009-03-04 12:02, pirms 15 gadiem
c2h5oh rakstīja: es domāju, ka viņš ir gan diezgan "gudrs frukts" ... un ne jau tās ir viņa domas, ko viņš te raksta - īstenībā visdrīzāk viņš pat par Andri ir tādās pašās domās kā Jūs, bet ...
VIŅŠ RAKSTA TO, KO JŪS NEGRIBAT DZIRDĒT!!!
Nebrīnīšos, ja viņš tik tiešām raksta pētījumu ...
Tas ir apmēram tā... Ir dumi cilvēki, ir galīgi dumji cilvēki un tad ir vēl zinātnieki (ķipa nevar būt tak tik dumš noteikti īstenībā ir baigi gudrs)
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-04 12:09, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Latvijas basketbola vesture vins neshaubigi bus spozhs ieraksts,bet pasaules karte vinu neviens neaceresies...
Atcerēsies, un arī pieminēs... Negodinās (vismaz pēc tagadējiem sasniegumiem), bet atcerēsies un pieminēs, arī Vētru piemin....

  +2 [+] [-]

, 2009-03-04 12:09, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Latvijas basketbola vesture vins neshaubigi bus spozhs ieraksts,bet pasaules karte vinu neviens neaceresies...
Neuztraucies, Tevi mēs atcerēsimies Ja šitā ārzemju portālos vēl darbojies, gan jau arī Tur tevi vēl pieminēs Un tad kad Andrim ir labs Tavs izslavetais +/-, tad jātgādina tāpat, ka kopumā.... ai... lieki teikt. Taču es vēljoprojām apbrīnoju Tavu neatlaidību, man sen būtu apnicis.. Taču savu rezultātu esi laikam sasniedzis... Kā nu kurš, cits ar gudrību, cits, šajā gadījumā konkrēti tu, diemžēl, ar STULBUMU

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 12:12, pirms 15 gadiem
nav jau gluži objektīvi par supertandēmu saukt jebkurus divus komandas līderus, teiksim, lielo un mazo... tad jau katrā komandā ir šādi superdueti! tikpat labi kopā spēlēja Tims Hardavejs un Mornings(MIA), Sprīvels un Džo Smits(GSW), Penijs un Šaks(ORL), K.Džonsons un Bārklijs(PXO) utt. varētu desmitiem šādus duetus sadomāt, bet tādi patiešām leģendāri tandēmi kā MJ-Skotijs un Meilmens-Stoktons ir retums!

     [+] [-]

, 2009-03-04 12:12, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Latvijas basketbola vesture vins neshaubigi bus spozhs ieraksts,bet pasaules karte vinu neviens neaceresies...
vai tad piemeeram tu neatceries tagad taadu balto centru Riku Smitu,vai Luku Longliju(kas nebuut nebija pirmaa vijole komandaa)...es piemeeram atceros! tici man,arii Biedru atcereesies!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-04 12:16, pirms 15 gadiem
Emilio rakstīja: nav jau gluži objektīvi par supertandēmu saukt jebkurus divus komandas līderus, teiksim, lielo un mazo... tad jau katrā komandā ir šādi superdueti! tikpat labi kopā spēlēja Tims Hardavejs un Mornings(MIA), Sprīvels un Džo Smits(GSW), Penijs un Šaks(ORL), K.Džonsons un Bārklijs(PXO) utt. varētu desmitiem šādus duetus sadomāt, bet tādi patiešām leģendāri tandēmi kā MJ-Skotijs un Meilmens-Stoktons ir retums!
Pēc manām domām Super duets ir Divi izcili spēlētāji, kur katrs indivisuāli ir liela zvaigzne, cīnītājs un vienkārši izcils spēlētājs, bet abi kopā viens otru papildina un spēj komandu aizvest līdz čempiona titulam... (labi Melonam neizdevās, bet finālu skaits un tas regulārais mazumiņš, kas pietrūka arī skaitās )

P.S. tapēc arī ir tā kā ir ar tām mūsdienām, īsti nenāk nekas galvā tā uzreiz...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +2 [+] [-]

, 2009-03-04 12:19, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Tu,Zirni saki,ka ar stulbumu??Tikai nez kapec manas stulbas prognozes piepildas,laikam jau tapec ka tas ir manejas,jo, ja tas butu tavejas,Tu vinas nesauktu par stulbam.
Nenoliegsu, ka Tavas prognozes daleji ir piepildijusas... Bet saja gadijuma es runaju konkreti par to, ka nemitigi noliec Biedrinu... Neskatoties neuzko... Manuprat, ja Warriors otrs centrs nebutu Turiafs, tu tik pat labi slavetu kadu citu... kaut vai pirms kada laika tik spljaavi aaraa, lai A.B maina prom, bus vietā augstas klases centrs, piemeram kā M.Gasols u.t.t, kaut gan tāda paša līmeņa jau vien viņi ir
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-04 12:23, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Es shodien kritizeju Biedrinju pa vina sniegumu pret Wolves???Nee,jo vins nospeleja cieshami,pat vairak!
Tu labi, zini, ka runa ir par visu kopumā. Labāk pasaki, ka visus vienkārši čakarē, lai man ir miers

  +2 [+] [-]

, 2009-03-04 12:24, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Tu,Zirni saki,ka ar stulbumu??Tikai nez kapec manas stulbas prognozes piepildas,laikam jau tapec ka tas ir manejas,jo, ja tas butu tavejas,Tu vinas nesauktu par stulbam.
saproti...tavas prognozes var pieliidzinaat dienas horoskopiem,proti...naudas izdošana,ceļojums ,veiksme vai neveiksme,utt...no taa visa dziivee ikdienaa kaut kas pa drusciņai notiekas,taapeec arii cilveeks iedomaajas-oooo man atbilst horoskops! basketbola speelee taapat...vienaa briidii veicas,citaa nee,taapeec viegli ir izlobiit no visa pa mazumiņam,un tipa ''objektiivi'' un zinoši prognozeet,bet tava nelaime ir taa,ka tu uzsver tieši uz kaadu no taam mazajaam neveiksmeem,un nodeevee to par iepriekšzinaamu faktu...loģiski to var izdariit jebkurš! tikai atšķiriibaa no tavaam negaacijaam,ikdienas horoskops ir izklaide cilveekiem,nevis kaut kaada apmaatiiba tavaa gadiijumaa! aptuveni saprati ko uzrakstiiju???

     [+] [-]

, 2009-03-04 12:28, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: saproti...tavas prognozes var pieliidzinaat dienas horoskopiem,proti...naudas izdošana,ceļojums ,veiksme vai neveiksme,utt...no taa visa dziivee ikdienaa kaut kas pa drusciņai notiekas,taapeec arii cilveeks iedomaajas-oooo man atbilst horoskops! basketbola speelee taapat...vienaa briidii veicas,citaa nee,taapeec viegli ir izlobiit no visa pa mazumiņam,un tipa ''objektiivi'' un zinoši prognozeet,bet tava nelaime ir taa,ka tu uzsver tieši uz kaadu no taam mazajaam neveiksmeem,un nodeevee to par iepriekšzinaamu faktu...loģiski to var izdariit jebkurš! tikai atšķiriibaa no tavaam negaacijaam,ikdienas horoskops ir izklaide cilveekiem,nevis kaut kaada apmaatiiba tavaa gadiijumaa! aptuveni saprati ko uzrakstiiju???
Perfekti :p
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-04 12:36, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Manam videjam smadzenem isti neaizgaja...bet nu labi - es visu savu sakamo varu pieradit ar faktiem - statistiku,bet Tu man te pa horoskopiem...neiet kopa
Tur jau tā lieta ka nevari... Ja jau varētu, tad te nebūtu tik garas diskusijas
Statistika ir viens, bet tevis izvēlēta un UBER izcelta statistikas ailīte ir pavisam kautkas cits

  +5 [+] [-]

, 2009-03-04 12:37, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Turiafs spele uz komandu,Andris uz sevim!
Nu Bļ**!!! Ik katrs, kurš redzējis kādu Warriors spēli, teiktu, ka tieši Andris spēlē komandas interesēs...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 12:42, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Manam videjam smadzenem isti neaizgaja...bet nu labi - es visu savu sakamo varu pieradit ar faktiem - statistiku,bet Tu man te pa horoskopiem...neiet kopa
oki...dlja osobeno t*pih! prognozeeju,ka naakošajaa speelee Biedru izģērbs pretinieku centrs(kaut ko viņš iemetiis,un bumbas arii savaaks kaut kaadas),Andris slikti nospeelees(buus kaut kaadas kļūdas),sodiņus metiis viduveeji(visticamaak,ka kaut ko aizmetiis garaam),aizsardziibaa buus pavaajš(pretinieku speeleetaaji protams ies caurgaajienos),arii ar pieziimeem buus probleemas(gadiijumaa ja GSW aareejie speeleetaaji laidiis garaam pretinieku aareejos,buus šaadi taadi peedeejaas ceriibas sodi no AB puses)...veel var turpinaat un turpinaat,bet principaa taadas ir visas tavas prognozes,un analizeešana,un nedod dievs veel komanda zaudees! nekas sarežģīts vai ne??? p.s vieniigais,ka tu vienmeer piemirsti to,ko Biedrs dara preteejaa laukuma pusee(taapat ģērbj aaraa pretinieku centru,utt...) moš atver arii otru aci,lai redzeetu VISU laukumu,ne tikai pusi!

  +7 [+] [-]

, 2009-03-04 12:45, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Turiafs spele uz komandu,Andris uz sevim!
tāds basketbola eksperts

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 12:49, pirms 15 gadiem
Skatos dazji veel joprojaam ciinaas ar bimbolu! Ljaudis, pienjemieties praataa, gudraak ir dauziit savu galvu pret sienu, nekaa ielaisties diskusiijaas ar to idiotu!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 12:51, pirms 15 gadiem
Vot beidzot prieks par komandas spēli un Biedriņu...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 12:51, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Turiafs spele uz komandu,Andris uz sevim!
viņš ir centrs!!!! Viņš ir atkarīgs no saspēles vadītājiem! ja viņam iespēlē bumbu, tad tikai ar vienu domu- ka viņam ir jāmet pa grozu!!! to sauc par strateģiju! ja Andris buutu saspeeles vadiitaajs, tad vareetu teikt, ka neiesaista citus utt, bet taads jau nav centra uzdevums... (Pau Gazola gadiijums ir īpašs, jo taa ir Fila uzbrukuma sisteema)

atildi, ja vari šo pacelt!

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 12:52, pirms 15 gadiem
Bimbis nokaunējās
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-04 12:53, pirms 15 gadiem
Spararats rakstīja: Skatos dazji veel joprojaam ciinaas ar bimbolu! Ljaudis, pienjemieties praataa, gudraak ir dauziit savu galvu pret sienu, nekaa ielaisties diskusiijaas ar to idiotu!
manaa gadiijumaa,es rakstu referaatu " Videejaa vai zemaakaa praata iedarbiiba uz apkaarteejo vidi,ar visaam no taa izrietošajaam sekaam'',un man ir vajadziigs reaals materiaals no dziives! tak piekritiisi,par šito nekas labaaks nevar buut!

  +3 [+] [-]

, 2009-03-04 12:53, pirms 15 gadiem
Spararats rakstīja: Skatos dazji veel joprojaam ciinaas ar bimbolu! Ljaudis, pienjemieties praataa, gudraak ir dauziit savu galvu pret sienu, nekaa ielaisties diskusiijaas ar to idiotu!
HAHA- nestriidies ar idiotu- viņš tevi novedīs līdz savam līmenim un tad piebeigs ar pieredzi

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 12:55, pirms 15 gadiem
ingars31 rakstīja: manaa gadiijumaa,es rakstu referaatu " Videejaa vai zemaakaa praata iedarbiiba uz apkaarteejo vidi,ar visaam no taa izrietošajaam sekaam'',un man ir vajadziigs reaals materiaals no dziives! tak piekritiisi,par šito nekas labaaks nevar buut!

  +8 [+] [-]

, 2009-03-04 12:57, pirms 15 gadiem
Protams atzīsim, ka bimbambols katru reizi liek pasmaidiit, jo ne velti shodien jau uzreiz peec speeles beigaam mees gaidiijaam vinja komentaarus ';

  +3 [+] [-]

, 2009-03-04 13:40, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Ko Biedrs dara laukuma otra puse??Gust ap 10p videji pa speli,no komandas videji 120p,nenormals ieguldijums....bet nu Ok,tam es ipashi negribu piekasities,galvena problema tomer ir caurstaigajama seta aizsardziba,tas sirdij sap.
vēlētos uzzināt tavu viedokli par A.B. +/- , kurš ar +20 bija šajā spēlē labākais visā komandā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +4 [+] [-]

, 2009-03-04 13:48, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Ko Biedrs dara laukuma otra puse??Gust ap 10p videji pa speli,no komandas videji 120p,nenormals ieguldijums....bet nu Ok,tam es ipashi negribu piekasities,galvena problema tomer ir caurstaigajama seta aizsardziba,tas sirdij sap.
You're genius! Bet lai esporta publikas apzināta ķircināšana nebūtu tik uzkrītoša mēģini nebūt tik pretrunu pilns..kā piemēram šajā komentā.
Ja vienā komentā pārmet, ka AB spēlē tikai uz sevi, tad citā labāk nepārmet, ka gūst tikai 10 no 120

  +6 [+] [-]

, 2009-03-04 13:48, pirms 15 gadiem
wilwood rakstīja: Protams atzīsim, ka bimbambols katru reizi liek pasmaidiit, jo ne velti shodien jau uzreiz peec speeles beigaam mees gaidiijaam vinja komentaarus
lai jau mazais papriecajaas
';

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 13:59, pirms 15 gadiem
Biedriņa laba spēle.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 14:48, pirms 15 gadiem
Par Lovu nepiekrītu. Nu nesameta viņš tik daudz lai teiktu ka pārliecinoši dominējis. Ko vari teikt par Deividsona spēli?

  -2 [+] [-]

, 2009-03-04 14:50, pirms 15 gadiem
oscarsq rakstīja: nu īostenībā tāds špīleris kā Ronijs noderētu pilnīgi katrā komandā - vienmēr noder tāds enerģijas pils garias, kas var nomainīt uz padsimt minū'tem komadas līderus... Ronijs varbūt nav īsts pamatsastāva spēlētājs, tomēr nenovērtējams un lieliks ejot uz nomaiņU!

starp citu Lakers jau nemaz tik ļoti negriobēja 'skirtiesn o viņa..viņi ilgi centās ko izdomāt, kā lai šo patur! Tom;ēr Warriors piedāvājumu viņi nevarēja pārsist, jo šie jau bija lux tax pievārtē, tāpēc par katru samksāto miljonu Ronijam algā , šiem būtu jamaksā dubiltā vēl soda nauda par algu griestu pārsniegšanu!

Lakeriem bija iespēja pārsist Warriors piedāvājumu, bet viņi to neidarīja tieši tā iemelsa dēļ!
Vecīt, vot tavus komentus pie NBA man vienmer patik palasit - konkreti, nosverti un zinoshi. Paldies.

     [+] [-]

, 2009-03-04 14:52, pirms 15 gadiem
pilnigi piekritu katram tavam vardam soreiz
izcili izanalizets skatiijums no malas.
vairak tadu ekspertu ka tu.
loti profeseonali un objektivi.
+ no manis
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 15:00, pirms 15 gadiem
Aaa un skatos, ka jorpojam cinaties ar Leobolu, nav apnicis? Kkad vasaras sakuma likas, ka dzeks par basiti biku rubi, tikai skats uz lietam vinam bisku savadaks, bet nu diezgan atri tas iespaids pargaja. Patreiz ir ta, ka par vinu te der loti labs teiciens iz dzives - "nestridaties ar idiotu, jo tad jus nolaizhaties lidz vina limeni un tur vins jus sakaus ar pieredzi"

  +3 [+] [-]

, 2009-03-04 15:14, pirms 15 gadiem
bimbambol...tu saki,ka Biedrs netika galaa ar Lovu un Milleru(neaizmirsti to ka AB speeleeja 27min)??? un ja viņam,peec taviem vaardiem, visu laiku ir bijis jaaspeelee pret tiem diviem speeleetaajiem,tad taadaa gadiijumaa pret ko speeleeja Rendolfs un J.Deividsons,pret tukšu gaisu??? nu neliimeejas tavaa analiizee kaut kas,gan peec tavas +/- sisteemas,gan peec taa,ka visaas 27 Biedriņa nospeeleetajaas minuutees buutu bijis jaamet iekšā tikai tiem Lovam un Milleram vien(GSW gandriiz tikai triispunktnieki,lai Andrim buutu +20),bet abiem ir -22 un -24!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-04 15:31, pirms 15 gadiem
kurejais double-double jau Biedram?
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +3 [+] [-]

, 2009-03-04 15:42, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Nopietni runajot,katrs treneris gribetu redzet sava komanda tadu speletaju kaa Ronnijs.Lakeriem bij ljoti smagi shkirties no vina,tadu komandas motoru ir maz,citi speletaji no vina iespaidojas un spej paradit sniegumu virs savam spejam.
Pa sho speli gribeju piebilst,ka Vilkiem bez Jamesona nav ko darit,tapat kaa Andrim nebutu varianti,ja Jamesons butu laukuma.Te Jus man piekritisiet.
Lakers komandas motors bija Turiafs? tu esi stulbs vai lohs? kur kko taadu var dabuut dzirdeet - protams tikai no bimbiisha!

     [+] [-]

, 2009-03-04 16:35, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Vai piekritat? Es sev piekritu.
lol, tas tik vēl netrūka, lai nepiekristu, šizo!

  +2 [+] [-]

, 2009-03-04 16:47, pirms 15 gadiem
Kurā galā Turiafs ir komandas līderis ? Galvu esi sapiedis ? Un kaut kā galīgi neliekās ka esi redzējis spēles video.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 16:58, pirms 15 gadiem
VanDamme rakstīja: Lakers komandas motors bija Turiafs? tu esi stulbs vai lohs? kur kko taadu var dabuut dzirdeet - protams tikai no bimbiisha!
Galvenais STUULBS vai LOHS shitais bij reeciigi. Galvenais esot noskatiijies video, bet shodien bimbis jau agraak aktiivi izteica viedokli speeli neredzeejis Un ja buutu tieshaam ruupiigi noskatiijies video, buutu redzeejis, ka LOVS savus punktus paarsvaraa guva nespeeleejot pret Biedrinju

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 17:02, pirms 15 gadiem
wilwood rakstīja: Protams atzīsim, ka bimbambols katru reizi liek pasmaidiit, jo ne velti shodien jau uzreiz peec speeles beigaam mees gaidiijaam vinja komentaarus
Tas gan, tas gan, riita joks parasti sanaak diezgan labs peedeejaa laikaa jau mazliet iet ar vinju uz laboo pusi Bet kaut kur paaarsteeties taapat nenaaktu par launu

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 17:05, pirms 15 gadiem
aj, Bimbambols paliek bimbambols, no vina jau ne ko citu nevar gaidiit...

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 17:06, pirms 15 gadiem
bimbambol, manupraat tu veel neesi izteicis savas domas par AB labo +/-
ko saki shajaa sakaraa?

  +2 [+] [-]

, 2009-03-04 17:16, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: blbalabla garā "analīze"
Jautajums- vai GSW ar sadu speli (un bez komandas lideriem- Ellisa un Turiafa) varetu vinnet ari NBA vidusmera komandas? Mana atbilde butu- ne!

Mana savukārt - jā! Pie tam ne tikai vidusmēra, bet arī labākās. Viss ir vienkārši - atsevišķās spēlēs tur visi var vinnēt visus. Ellis lielāko sezonas daļu nebija un Turiafs spēlēja maz vai nemaz un tomēr GSW bez uzvarām nepalika. Tāpēc nākamreiz tev ir jāprasa, vai GSW tā un tā spēlējot var uzvarēt čempi, jo vienkārši kādu vinnēt viņi varēs vienmēr.

Par pārējo. Atļauju kopēt šo "analīzi" ar minimālām uzvārdu izmaiņām arī visos nākamo spēļu komentos, jo tā ar šo GSW modeli un treneri vienmēr būs tuva realitātei. GSW spēli vienmēr uzvarēs (un arī zaudēs) mazie aizsargi, pat tad, ja tur Hovards spēlētu. Tas nav nekāds jaunums.
Dublis ir dublis, tas ir pareizi. Tam pašam Turiafam šosezon, ja nemaldos, tikai vienreiz līdz tam izdevās aizstiepties. Kas gan ir 10 punkti? Labs jautājums. Manuprāt tie ir ne vairāk, ne mazāk kā viena no, kā tu saki, komandas līderu - Turiafa griesti. Un ne jau tāpēc, ka viņš nevarētu regulāri iemest vairāk, bet tāpēc, ka šai komandā spēli nokārto aizsargi. Garo uzdevums ir pienest patronas mazajiem. Un Nelsona garie vienmēr var izskatīties vājāki par pretinieka garajiem, jo viņiem jābūt ātriem un līdz ar to relatīvi viegliem. Nelsons uzskata, ka tas, ka pretienieka centri gūst karjeras rekordus pret GSW, nav svarīgi, jo, ja pretinieka smagais centrs iemet, tad ir pārskrējis laukumu, lai tagad skrien atpakaļ, kamēr GSW mazie jau sen iemetuši pretī, iespējams pat truli. Tas teorijā. Parasti mazajiem izrādās tā precizitāte pie tās skriešanas nav nemaz tik laba, tāpēc (jau atkal) mazie šai komandā gan uzvar, gan zaudē. Biedriņš un Turiafs tur abi vairāk ir tikai piedēkļi.
Tāpēc šajos apstākļos ir jāsaka, ka Biedriņš spēlē gandrīz tik labi cik vien labi tādos var spēlēt. Turiafs arī dara, ko var, bet līdz Andra līmenim vēl jāpieliek. Visvairāk atlēcošajās, jo kā tu saki "atbisltosi faktam, ka citi uz atlekusajam neiet- tatad monopols zem groza ir- 10-15 bumbam ir jabut normai", tad lūk Turiafam kaut kā to normu savākt izskatās daudz grūtāk.

  +1 [+] [-]

, 2009-03-04 17:36, pirms 15 gadiem
bimbambols rakstīja: Vai piekritat? Es sev piekritu.
Pārējo tekstu nav vērts citēt, cik saprotu no tā jēgas nav, bet vot šis teikums, VOT ŠIS TEIKUMS, rauj nost jumtu un visu ko vien var noraut. Tu kādreiz raksti arī kaut ko tādu kam tu pats nepiekrīti? Tagad droši vien pat jūties ļoti laimīgs JO tu taču sev piekrīti un tas jau ir kaut kas.
Šitas reāli varētu iet uz kaut kādu gada citātu, vai spārnotāko teicienu.
Murmulis ne trollis.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-04 18:35, pirms 15 gadiem
progresiivi
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2009-03-04 19:42, pirms 15 gadiem
bimbabol, varbuut atbildeesi:

bimbambol, manupraat tu veel neesi izteicis savas domas par AB labo +/-
ko saki shajaa sakaraa?

     [+] [-]

, 2009-03-04 22:24, pirms 15 gadiem
wendigo rakstīja: bimbambol, manupraat tu veel neesi izteicis savas domas par AB labo +/-
ko saki shajaa sakaraa?
atbildeešu viņa vietaa...tas +/- attiecas tikai uz taam speeleem kur Biedram ir miinusi,bet par taadu statistiku,kaa efektivitaate,neviens nav dzirdeejis!!!

     [+] [-]

, 2009-03-04 22:31, pirms 15 gadiem
bimbabolam ideāli debīla analīze, man pilnīgi galva sāka sāpēt.

     [+] [-]

, 2009-03-04 23:11, pirms 15 gadiem
Bimbambol es tiešām lasu tavus komentārus saķēris galvu un domāju, kur tāds idiots var rasties....
Konkrēts piemērs, Tu apgalvo, ka AB spelē uz sevīm nevis komandu.... Nepareizi, atgādināt, kas notika ar Maggete sezonas sakumā? Domaju nav vajadzības!
Ja Turiafs butu, komandas motors: )skiet tu to tikai esi pamanijis, un neviens NBA eksperts to vel nesaskata , pašam nav smiekligi?
1) Vinsh biezhak tiktu laukumā....
2) NBA apskatnieki vinju slavetu, bet tas nekur nav sameklejams
3) Kā tad vinsh spelee uz komandu??? ar 2 piespelem spelee un 4) alekošajām bumbām??
Beidz čali, tu nemaz nevienu GSW speli neesi redzejis, tikai paskatijies pecspeles video iespejams!

     [+] [-]

, 2009-03-05 02:36, pirms 15 gadiem
Juutu, ka Belinelli driiz buus lietaskoks arii NBA, ceru, ka Warriors nenotirgos atkal pret kaadu penzachu, kursh tikai komandu rok.