Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Štelmahers: "Apturējām bosniešus aizsardzībā, taču devām viņiem otrās iespējas"

Māris Noviks
Māris Noviks @MarisNoviks

Štelmahers: "Apturējām bosniešus aizsardzībā, taču devām viņiem otrās iespējas"
Roberts Štelmahers un Latvijas valstsvienība: 1-1 Sarajevā. Foto: Basket.lv

"Vēlos pateikties visiem komandai – prieks, ka notika abas spēles un varam mājās atvest vienu uzvaru. Nākamajā sabraukumā centīsimies piesaistīt visus pieejamos spēlētājus," pēc otrās spēles Sarajevā teica Latvijas vīriešu basketbola valstsvienības galvenais treneris Roberts Štelmahers.

Vedrans Bosničs, Bosnijas valstsvienības galvenais treneris

“Paldies federācijai, faniem un komandas vadībai par atbalstu. Sarajevā aizvadījām divas ļoti labas spēles – īpaši otro. Latvijai ir ļoti labi spēlētāji un komanda, kuru cienu. Kā teica Sulejmanovičs, spēlējām ļoti neatlaidīgi. Aizsardzībā ir mūsu spēles stūrakmens. Darbs un ticība rezultējās mūsu valstij īpašā veikumā – pēc septiņu gadu pārtraukuma spēlēsim finālturnīrā.

Emirs Sulejmanovičs, Bosnijas valstsvienības spēlētājs

“Aizvadīt divas spēles tādā intensitātē nebija viegli. Spēlējām bez skatītājiem, tāpēc vajadzēja atbalstīt vienam otru. Mūsu enerģijas līmenis bija lielisks. Ja notici sev, tu vari izdarīt lielas lietas. Esmu lepns par visiem puišiem – mums ir gados jauna komanda.”

Mareks Mejeris, Latvijas valstsvienības kapteinis

“Smaga, fiziska spēle. Apsveicu Bosnijas izlasi ar panākumu (un kvalificēšanos Eiropas čempionāta finālturnīram). Centāmies atspēlēties, ievērojami samazinājām starpību, taču uzvarai nepietika. Tagad jāskatās nākotnē un jāgatavojas nākamajai spēlei.”

Roberts Štelmahers, Latvijas valstsvienības galvenais treneris

“Viens no zaudējuma iemesliem bija nelabvēlīgā attiecība cīņā par atlēkušajām bumbām. Zinājām, ka Bosnija pret mums spēlēs agresīvāk. Piedzīvojām kāpumus un kritumus, tomēr ļāvām pretiniekiem gūt daudz otrās iespējas punktu. Tā kļuva par vienu no spēles atslēgām.

Cīņa par atlēkušajām bumbām ir visas komandas atbildība – tas nav tikai garo spēlētāju darbs. Pirmajā puslaikā bosnieši izcīnīja 13 bumbas pie mūsu groza. Pēc maniem novērojumiem paši uz nulles nepalikām, taču, protams, varējām to darīt labāk.

Devām pretī fizisku spēli, taču kļūdījāmies vienkāršās situācijās. Aizsardzībā bosniešus apstādinājām – neļāvām viņiem gūt punktus ar pirmajām iespējām. Cita lieta, ka viņi savāca atlēkušās bumbas un uzbruka atkārtoti.

Bosnieši kontrolēja tempu. Uzbrukumā darbojās agresīvi – netikām pie bumbas (un pārķeršanām). No otras puses, mums uzbrukumā bija pietiekami daudz brīvu metienu, situācijas, kad izskrējām trijatā pret diviem aizsargiem.

Pret (saspēles vadītāju Džonu) Robersonu sākumā labi aizsargājāmies – par to liecināja viņa nesagatavotie un neprecīzie metieni. Uzbrukumā centāmies spēlēt caur Atiču. Varējām izvēlēties – iet pa augšu vai apakšu. Vairāk problēmu sagādāja viņa veiksmīgā spēle uzbrukumā.

Jānis Bērziņš un Ingus Jakovičs fiziski bija gatavi spēlēt, taču šoreiz netika rotācijā. Skatoties no turnīra situācijas, būtu labāk, ja viena uzvara divās spēlēs būtu izcīnīta pret Bosniju, taču jāpieņem esošais iznākums.

     [+] [-]

, 2020-11-30 15:13, pirms 3 gadiem
Ļausim taču mierīgi pabeigt šo ciklu un tad pieņemsim lēmumus. Mums LV visi basketbola trenleri ir ar "tarakāniem", katram savi. Esošais diemžēl viennozīmīgi kā spēlētājs bija stipri labāks kā tagad treneris. Un par treneri strādā ne pirmo gadu. Uz doto brīdi LBL ( ILBL) ir karjeras griesti, tur arī vieta. Izlasei kāda tā ir esošajā formātā - normāls variants. Arī nākotnē atmetam NBA kas ir visreālākais variants, paliek Eirolīgas spēlētāji, bet atceramies ka Eirolīgā ir ap 200 spēlētāju un neviens no Latvijas šodien esošajiem ne tuvu nestāv vadošajiem, apmēram tādā bilde.

  +5 [+] [-]

, 2020-11-30 15:15, pirms 3 gadiem
ak68 rakstīja: Cik tad ilgi viņš darbojas kā treneris? Protams, ir jau treneri, kam uzreiz širmis atverās. Es, saprotams, negribu Štelmi baigi aizstāvēt, bet lielāko ties ir daudz pudu sāls jāapēd, lai taptu par lielu treneri. Viņa gadījumā es svītru vēl nevilktu. Un kuri mums ir tie lielie treneri? Visus tur mākam kritizēt, ieskaitot Bagatski, bet, kā velamies norādīt, kuru no latviešu treneriem likt par izlases galveno, tā uzreiz sākas problēmas. Cits mūsejais to speli vadītu citādi, bet vai ar šiem džekiem laukumā vakar būtu cits rezultāts? Iedod, protams, izlases starta pieciniekā Porziņģi, Dāvi, Rodionu, Strēlnieku un Timmu, tad mierīgi varētu izlasi trenēt jebkurš no Lat-Est līgas galveniem un ka jau būtu arī kāds sakarīgs rezultāts. Bet šajā situācijā? Ja latviešu treneri neapmierina, nu tad atveram maciņu un maksājam superstāram no ārzemēm. Bet vai šis super speciālists ar lielo naudu vakar būtu uzvarējis?
Arguments par top spēlētājiem nedarbojas, jo netika pat izmantoti esošie uz izlasi uzaicinātie. Nevajag sagrozīt ačgārni un runāt pa tukšo, jo nebija tā, ka laukumā bija loģiski spēlētāju virknējumi un maiņas. Te bija jautājums visā spēles garumā, spēle neiet, Zoriks tiek turēts laukumā, pat Vītols tiek uzlaists, Jakovičs deldē soliņu. Kāpēc? Es nešaubos, ka Zorikam ir nākotne, viņš var kļūt par labu spēlētāju, bet šajā konkrētajā mirklī Jakovičs ir pēc visiem parametriem gatavāks, pieredzējušāks, sevišķi, ja runājam par punktu gūšanu, tas Jakovičam pēdējā laika Itālijā bija visai labā līmenī. Un tieši to komandai tobrīd vajadzēja. Tad Roberts kaut ko pukstēja par to, ka brīvie metieni bija, bet nevarēja iemest? Nu bija vairāk samocīti metieni un visai bieži tos meta tie, kam negāja, kā piemēram, Zoriks. Vai tas nav trenera uzdevums sakārtot spēli, uzbrukumu tā, lai pie metiena tiek tie, kam krīt? Kā Laksam, kurš nevarēja aizmest garām? Kā Jankam Bērziņam, kurš ir top snaiperis šajā konkrētajā mirklī Polijas līgā, komandai neiet metieni, bet viņš noskatās spēli no soliņa? Arguments ir rotācija? Kas tas par sviestu? Vienīgais arguments ir uzvara, mēs te necīnījāmies par rotāciju, mums katrā ikvienā spēlē vajag uzvaru par katru cenu

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 15:16, pirms 3 gadiem
ak68 rakstīja: Cik tad ilgi viņš darbojas kā treneris? Protams, ir jau treneri, kam uzreiz širmis atverās. Es, saprotams, negribu Štelmi baigi aizstāvēt, bet lielāko ties ir daudz pudu sāls jāapēd, lai taptu par lielu treneri. Viņa gadījumā es svītru vēl nevilktu. Un kuri mums ir tie lielie treneri? Visus tur mākam kritizēt, ieskaitot Bagatski, bet, kā velamies norādīt, kuru no latviešu treneriem likt par izlases galveno, tā uzreiz sākas problēmas. Cits mūsejais to speli vadītu citādi, bet vai ar šiem džekiem laukumā vakar būtu cits rezultāts? Iedod, protams, izlases starta pieciniekā Porziņģi, Dāvi, Rodionu, Strēlnieku un Timmu, tad mierīgi varētu izlasi trenēt jebkurš no Lat-Est līgas galveniem un ka jau būtu arī kāds sakarīgs rezultāts. Bet šajā situācijā? Ja latviešu treneri neapmierina, nu tad atveram maciņu un maksājam superstāram no ārzemēm. Bet vai šis super speciālists ar lielo naudu vakar būtu uzvarējis?
IZLASE NAV NEKĀDS MĀCĪBU POLIGONS!!!

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 15:44, pirms 3 gadiem
ingars31 rakstīja: IZLASE NAV NEKĀDS MĀCĪBU POLIGONS!!!
Tam es piekrītu. Bet jautajums ir, kur ir tie īstie latviešu treneri un kapēc tie nevada izlasi? Ja neņemam ārzemju specu ar baigo pieredzi, ja Bagatskis trenē Ukrainas izlasi (kas tikko viņa vadībā vienos vārtos zaudēja Slovēnijai), tad kuru likt par izlases treneri? Kādi vispār kandidāti? Tur jau tā lieta, ka aizejot no aktīvās trenēšanas hegemonam Krauliņam, īsta viņa aizstājeja jau nemaz nav. Visiem citiem tā izlase būs macību poligons. Varbūt es vienkārši kādu latviešu speciālistu nezinu? Tu varbūt vari kādu ieteikt. Varbūt Zvirgzdiņu vai Zībartu no sieviešu baša ņemam? Viņiem tur šobrīd īsti nav darba. Bet vai viņi var uz šādu līmeni pāorientēties? Un vai viņi vispār tam piekristu? Krauliņš, piemēram, savā karjerā veiksmīgi trenēja gan sieviešu, gan vīriešu komandas.

     [+] [-]

, 2020-11-30 15:56, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Arguments par top spēlētājiem nedarbojas, jo netika pat izmantoti esošie uz izlasi uzaicinātie. Nevajag sagrozīt ačgārni un runāt pa tukšo, jo nebija tā, ka laukumā bija loģiski spēlētāju virknējumi un maiņas. Te bija jautājums visā spēles garumā, spēle neiet, Zoriks tiek turēts laukumā, pat Vītols tiek uzlaists, Jakovičs deldē soliņu. Kāpēc? Es nešaubos, ka Zorikam ir nākotne, viņš var kļūt par labu spēlētāju, bet šajā konkrētajā mirklī Jakovičs ir pēc visiem parametriem gatavāks, pieredzējušāks, sevišķi, ja runājam par punktu gūšanu, tas Jakovičam pēdējā laika Itālijā bija visai labā līmenī. Un tieši to komandai tobrīd vajadzēja. Tad Roberts kaut ko pukstēja par to, ka brīvie metieni bija, bet nevarēja iemest? Nu bija vairāk samocīti metieni un visai bieži tos meta tie, kam negāja, kā piemēram, Zoriks. Vai tas nav trenera uzdevums sakārtot spēli, uzbrukumu tā, lai pie metiena tiek tie, kam krīt? Kā Laksam, kurš nevarēja aizmest garām? Kā Jankam Bērziņam, kurš ir top snaiperis šajā konkrētajā mirklī Polijas līgā, komandai neiet metieni, bet viņš noskatās spēli no soliņa? Arguments ir rotācija? Kas tas par sviestu? Vienīgais arguments ir uzvara, mēs te necīnījāmies par rotāciju, mums katrā ikvienā spēlē vajag uzvaru par katru cenu
Par rotāciju tev piekrītu. Bet vai tas ir vienīgais iemesls zaudējumam? Zoriks FIBA čempionu līgas spēlē Grieķijā izskatījās kā monstrs, bet tur tomēr tā nepresēja. Vakar vēl pirmie divi metieni neiekrita un čalim sākās stress. Tas ir tas moments, ka no šīs izlases nav neviens (ja neskaita Lomažu), kas var uz saviem pleciem izvilkt spēli, kad citiem tā neiet. Un vakar tā bija. Laksa cik reizes pa grozu izmeta? Kad izmeta, tad trāpīja. Tikmēr bosnieši neļāva viņam tikt metiena pozīcijās atšķirība no Grieķijas spēles. Treneris jau var zīmēt visādus plānus, bet ja konkrētie čaļi nespēj to iznest laukumā, tad ko viņš var darīt? Piekrītu, ka Jakoviču un Bērziņu vajadzēja laist laukumā, bet vai viņi tur tiktu galā ar ciešo segšanu, to nevar tā pateikt. Meistarība sākas tad, kad pie cieša presinga tiek atdota ātra un precīza piespēle. Vakar bija lērums situāciju, kad tā piespēle bija par stipru vai nebija gana precīza. Un te, lūk, ir atšķirība strap NBA, ULEB večiem un tiem, kas vakar bija laukumā. Basketbolisti, izsisti no komforta zonas, vairs nevar kvalitatīvi un precīzi nospēlēt.

  +2 [+] [-]

, 2020-11-30 16:41, pirms 3 gadiem
Zorikam neiet spélè, met tik garam, Vîtols ,Ate ar neko nevar . . .snaiperi Laksu neizmanto, Bérziñś, Jakoviçs séź malã.
Priekś kam ir treneris?

  +3 [+] [-]

, 2020-11-30 16:45, pirms 3 gadiem
tādsnesportists rakstīja: Arguments par top spēlētājiem nedarbojas, jo netika pat izmantoti esošie uz izlasi uzaicinātie. Nevajag sagrozīt ačgārni un runāt pa tukšo, jo nebija tā, ka laukumā bija loģiski spēlētāju virknējumi un maiņas. Te bija jautājums visā spēles garumā, spēle neiet, Zoriks tiek turēts laukumā, pat Vītols tiek uzlaists, Jakovičs deldē soliņu. Kāpēc? Es nešaubos, ka Zorikam ir nākotne, viņš var kļūt par labu spēlētāju, bet šajā konkrētajā mirklī Jakovičs ir pēc visiem parametriem gatavāks, pieredzējušāks, sevišķi, ja runājam par punktu gūšanu, tas Jakovičam pēdējā laika Itālijā bija visai labā līmenī. Un tieši to komandai tobrīd vajadzēja. Tad Roberts kaut ko pukstēja par to, ka brīvie metieni bija, bet nevarēja iemest? Nu bija vairāk samocīti metieni un visai bieži tos meta tie, kam negāja, kā piemēram, Zoriks. Vai tas nav trenera uzdevums sakārtot spēli, uzbrukumu tā, lai pie metiena tiek tie, kam krīt? Kā Laksam, kurš nevarēja aizmest garām? Kā Jankam Bērziņam, kurš ir top snaiperis šajā konkrētajā mirklī Polijas līgā, komandai neiet metieni, bet viņš noskatās spēli no soliņa? Arguments ir rotācija? Kas tas par sviestu? Vienīgais arguments ir uzvara, mēs te necīnījāmies par rotāciju, mums katrā ikvienā spēlē vajag uzvaru par katru cenu
Kā jums patīk šāds trenera izteikums? Štelmim laikam nav nekādas mazākās paškritikas paliekas. Kauns lasīt. Mēs redz esam palielinājuši izredzes uz finālturnīru. Nevis, ka diemžēl neizdevās izcīnīt divas uzvaras, vaina ir mana. Bet nē, mēs esam palielinājusi izredzes, paldies visiem. Neredzu tur izaugsmes iespējas, ja treneris ir taisnpiere. Blin kkā ne pievienojās bilde. Karoch štelmahera komentārs pēc turnīra bija, ka esam palielinājuši izredzes uz finālturnīru!
';

  +4 [+] [-]

, 2020-11-30 16:58, pirms 3 gadiem
ak68 rakstīja: Par rotāciju tev piekrītu. Bet vai tas ir vienīgais iemesls zaudējumam? Zoriks FIBA čempionu līgas spēlē Grieķijā izskatījās kā monstrs, bet tur tomēr tā nepresēja. Vakar vēl pirmie divi metieni neiekrita un čalim sākās stress. Tas ir tas moments, ka no šīs izlases nav neviens (ja neskaita Lomažu), kas var uz saviem pleciem izvilkt spēli, kad citiem tā neiet. Un vakar tā bija. Laksa cik reizes pa grozu izmeta? Kad izmeta, tad trāpīja. Tikmēr bosnieši neļāva viņam tikt metiena pozīcijās atšķirība no Grieķijas spēles. Treneris jau var zīmēt visādus plānus, bet ja konkrētie čaļi nespēj to iznest laukumā, tad ko viņš var darīt? Piekrītu, ka Jakoviču un Bērziņu vajadzēja laist laukumā, bet vai viņi tur tiktu galā ar ciešo segšanu, to nevar tā pateikt. Meistarība sākas tad, kad pie cieša presinga tiek atdota ātra un precīza piespēle. Vakar bija lērums situāciju, kad tā piespēle bija par stipru vai nebija gana precīza. Un te, lūk, ir atšķirība strap NBA, ULEB večiem un tiem, kas vakar bija laukumā. Basketbolisti, izsisti no komforta zonas, vairs nevar kvalitatīvi un precīzi nospēlēt.
Bet tur jau tā lieta. Vakardienas spēlee izskatījās kā mūsējie tam nav gatavi, nav gatavi nemitīgam presingam un ŠEIT NU GAN TĀ IR TRENERA VAINA.!! tas ir tas pats, kad spēlee pēkšņi pretinieks izdomā presingu, mēs kļūdāmies ok, treneris panjem minūti, uz dēlīša parāda kur kam ir jābūt un nākamajā uzbrukuma presingu apspēlē bez problēmaam. Šajā gadījumā treneris absolūti nebija gatavojis komandu tādām pretinieku spiedienam. Bet tas bija pilnīgi skaidrs, ka tāds būs, jo normāls pretinieku treneris redzeja kaa mēs sākām mocīties pret grieķu presingu 4.ceturtdala. Bosnieshiem pēc tā uzreiz bija skaidrs rīcības plāns, bet izskatījās ka Štelmahers nekāda pretszales vai analīzi pa brīvo dienu nebija veicis ko tad darīt pret šādu spiedienu. Viss. Džeki ir tikai izpildītāji. Ne visi ir Šķēle, kas 1vs1 apspeelees, kad nekad nenotiek. Ate ir robots kas darīs ko viņam ir pateikts. Tas pats Meiers zem groza nesāks pats kko izdomāt, viņam ir jāzin ka ieņemt vietu un jāgaida piespēli pēc kombenes. To visu sakārto treneris gatavojoties un skautojot pretinieku. Mēs neko nevarējām izdarīt pret presingu, neko jau sākot no grieķu spēles beigām.

  +3 [+] [-]

, 2020-11-30 21:01, pirms 3 gadiem
Kā šitas klauns vispār tika par galveno?Draugs Šneps ielika???

     [+] [-]

, 2020-11-30 22:32, pirms 3 gadiem
bārda un sifons rakstīja: Bet tur jau tā lieta. Vakardienas spēlee izskatījās kā mūsējie tam nav gatavi, nav gatavi nemitīgam presingam un ŠEIT NU GAN TĀ IR TRENERA VAINA.!! tas ir tas pats, kad spēlee pēkšņi pretinieks izdomā presingu, mēs kļūdāmies ok, treneris panjem minūti, uz dēlīša parāda kur kam ir jābūt un nākamajā uzbrukuma presingu apspēlē bez problēmaam. Šajā gadījumā treneris absolūti nebija gatavojis komandu tādām pretinieku spiedienam. Bet tas bija pilnīgi skaidrs, ka tāds būs, jo normāls pretinieku treneris redzeja kaa mēs sākām mocīties pret grieķu presingu 4.ceturtdala. Bosnieshiem pēc tā uzreiz bija skaidrs rīcības plāns, bet izskatījās ka Štelmahers nekāda pretszales vai analīzi pa brīvo dienu nebija veicis ko tad darīt pret šādu spiedienu. Viss. Džeki ir tikai izpildītāji. Ne visi ir Šķēle, kas 1vs1 apspeelees, kad nekad nenotiek. Ate ir robots kas darīs ko viņam ir pateikts. Tas pats Meiers zem groza nesāks pats kko izdomāt, viņam ir jāzin ka ieņemt vietu un jāgaida piespēli pēc kombenes. To visu sakārto treneris gatavojoties un skautojot pretinieku. Mēs neko nevarējām izdarīt pret presingu, neko jau sākot no grieķu spēles beigām.
Tu saki, ka ir izpildītāji. Kapēc tad pret grieķiem tika galā ar to presingu un pret Bosniju ne tik labi? Varbūt tomēr spēles atbildība. Protams, slavenais teiciens, ka zaudē treneris , uzvar spēlētāji. Bet domāju, ka klubos tāpat spēlētāji ir ar presingiem saskārušies, takā naivi vainot tikai treneri.

  +1 [+] [-]

, 2020-11-30 23:05, pirms 3 gadiem
raveetaajs rakstīja: Tu saki, ka ir izpildītāji. Kapēc tad pret grieķiem tika galā ar to presingu un pret Bosniju ne tik labi? Varbūt tomēr spēles atbildība. Protams, slavenais teiciens, ka zaudē treneris , uzvar spēlētāji. Bet domāju, ka klubos tāpat spēlētāji ir ar presingiem saskārušies, takā naivi vainot tikai treneri.
Tā i nesapratu Tevis pateikto domu, zinu tikai to, ka izlases stadijā spēlētāji prot spēlēt tik cik prot, pieredzei ar presingu jau jābūt pietiekamai ikvienam izlases dalībniekam, savukārt, treneris ir tas, kurš liek uzstādījumus par to, kā visu labāk realizēt. Es skaidri redzu, turklāt jau ne pirmo gadu, ka Štelmahers dzen spēlētājus lielāko pretestības ceļu, ar pieri sienā. Tas prasa daudz augstāku individuālo meistarību, prasmi apspēlēt, kura daudziem mūsu spēlētājiem tieši pietrūkst. Tieši tur parādās trenera kvalitāte un nozīme. Daudziem nepatika Bagijbols, bet tur zaude bija tikai tad, ja pārāk daudzi nespēja iemest labus brīvus metienus. Te labu brīvu metienu bija maz. Un visai bieži pie brīva metiena netika tieši tie, kam būtu jādod mest. Ar bagiju šādas problēmas nebija, neviens netika dzīts at galvu sienā, te spēle bija smaga, jo treneris dzen spēlētājus pa šādu ceļu, turklāt, pilnīgi neloģiski nepamatoti izvēloties sastāvu.

  +1 [+] [-]

, 2020-12-01 06:56, pirms 3 gadiem
Impērija rakstīja: Neviens nevar, negrib saprast, ka Latvijai nav vidusslāņa basketbolisti. Ja mēs novācam visus labākos, rezultāts neizpaliks. Bet ja rodas šāds scenārijs, ka dūži nespēlē - viss, beigta balle! Piemēram, leišiem (ne slavēju, jo arī pagrūda) visi, kuri spēlē ārzemēs - spēlē 1 vijoli savās komandās. Mums, tas pats jakovic, bērziņš, freimis- nu bl##, spēlē labos klubos, viņiem klubā uzticas, nafig štelmis nedo iespēju?!? Kas tas tāda zoriks, ka var iet trīs uzbrukumus pēc kārtas, uzpuļīt troiku un štelmis neko pat nrsaka, aplaudē un rāda, lai skrien dīfensā!!
Sorry, bet te arī parādās mūsu varēšana un līmenis.
Tur arī sākās nelaimes, kad pie 9-2, Zoriks apmēram 10. uzbrukuma sekundē, nemeklējot nekādus konstruktīvus risinājumus, izlādēja trīņus divos uzbrukumos pēc kārtas. Izņemot Šķēli un Lomiku, kurš bieži tomēr ierakās, citi aizsargi neko nevar īsti konstruēt, ar grūtībām tikai saglabājot bumbu... ar visu to varēja uzvarēt, sodiņi ļoti slikti un trīnīši arī uz to pusi.. Laksa tikai tīrais metējs, pask. cik maz metienu izdarīja utt.

     [+] [-]

, 2020-12-01 07:05, pirms 3 gadiem
Labi, šo zaudējumu, atšķirībā no pirmajiem diviem, tomēr pilnībā nevar piešūt trenerim, spēlētāju rotācija nebija īsti pareiza, tomēr sodi un brīvie metieni no perimetra būtu drusku labāki, tad varbūt pietiktu, arī bosniešiem daudz kas neiekrita..

     [+] [-]

, 2020-12-01 10:58, pirms 3 gadiem
ilinens rakstīja: Labi, šo zaudējumu, atšķirībā no pirmajiem diviem, tomēr pilnībā nevar piešūt trenerim, spēlētāju rotācija nebija īsti pareiza, tomēr sodi un brīvie metieni no perimetra būtu drusku labāki, tad varbūt pietiktu, arī bosniešiem daudz kas neiekrita..
Var var piešūt pilnībā tieši visvairāk trenerim. Un Tu pats atbildēji, kāpēc, jo tieši dēļ tā, ka laukumā netika laisti tie rotāciju nenopelnījušie, lai gan skaidri saprotams, ka bija pelnījuši, nevar atrunāties, ka spēlētāji paši neiemeta. Atbildīgajās spēlēs ar lielām likmēm, acīmredzami neloģiski lēmumi un virknējumi tiek saprasti un palaisti bez kritikas tikai vajadzīgās uzvaras gadījumā. Kritika pelnīta, Robim tas ir pašam ar jāatzīst