Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

No Bulgārijas murga pamosties neizdodas, arī vīri Eiropas čempionātā nespēlēs

Emils Ozerinskis

No Bulgārijas murga pamosties neizdodas, arī vīri Eiropas čempionātā nespēlēs
Aigars Sķēle. Foto: FIBA

Eurobasket 2022 kvalifikācijas turnīra izšķirošajā spēlē Latvija ar rezultātu 65:66 negaidīti zaudēja Bulgārijai, pirmo reizi kopš 1999. gada Latvijas izlasei paliekot bez dalības Eiropas čempionātā.

Ar Bulgāriju Latvijas basketbolam šobrīd tās siltākās jūtas nekādā gadījumā nav, jo Bulgārijas sieviešu izlases zaudējums pret Grieķiju maksāja Latvijas 'dāmu izlasei palikšanu aiz Eiropas čempionāta kvalifikācijas robežas. Nu savā veidā Latvijas vīriem bija iespēja atriebt dāmu neiekļūšanu kontinenta meistarsacīkstēs. Lai bez jautājumiem nokļūtu Eiropas čempionātā, Roberta Štelmahera trenētajai komandai bija nepieciešams panākums ar septiņu punktu starpību.

Spēles sākuma pieciniekā Latvijas izlasei devās Kristers Zoriks, Rihards Lomažs, Jānis Timma, Mareks Mejeris un Latvijas valstsvienības pamatcentrs Mārtiņš Meiers, kurš iepriekšējā cīņā ar bulgāriem bija spilgtākais Latvijas izlases spēlētājs ar 27 gūtiem punktiem. Šī mača pirmajā uzbrukumā Timma spēlēja ar muguru pret grozu, atklājot spēles rezultātu. TImma spēles ievadā iešāva grozā arī trīs punktu metienu, bet arī Bulgārija spēlēja rezultatīvi, četrās nospēlētās minūtēs rezultātam esot 11:11. Ceturtdaļas vidū abām komandām uzbrukuma spēle iestrēga, labu brīdi rezultātam īpaši neaugot. Ar divu punktu pārsvaru pirmās desmit minūtes sarkanbaltsarkanajiem ļāva noslēgt Kaspara Bērziņa divi precīzie soda metieni, panākot rezultātu 17:15.

Otro spēles nogriezni ievadīja Aigara Šķēles caurgājiens, bet bulgāri atbildēja ar ātro uzbrukumu un trīs punktiem, nostādot Latvijas valstsvienību iedzinējos. Vadībā mājiniekiem atgriezties ļāva Meiera apņēmīgā cīņa zem groziem. Otrajā ceturtdaļā laukumā pirmo reizi devās Rolands Freimanis, kuram šī bija simtā spēle valstsvienībā. Freimaņa nākšana laukumā ievirzīja spēli pareizajā vektorā, spēka uzbrucējam raidot grozā sarežģītu metienu no soda laukuma un realizējot tālmetienu, tādējādi panākot derīgo pārsvaru - 32:24. Latvijai realizējot ātro uzbrukumu pēc Daira Bertāna pārtvertas bumbas un Šķēles diviem punktiem, pirmo reizi rezultāta pārsvars pieauga līdz divciparu skaitlim. Puslaika beigās Bulgārijas glābēja lomu uzņēmās naturalizētais amerikānis Dī Bosts, kurš iešāva grozā trīs punktu metienu, kā arī veica skrējienu no viena laukuma gala līdz otram, gūstot punktus no groza apakšas. Ejot lielajā pārtraukumā rezultāts bija 40:36 mājinieku labā.

Otro puslaiku Bulgārija iesāka ar četriem punktiem, nostādot rezultātu līdzsvarā. Latvijas atbilde sekoja ar Zorika diviem punktiem caurgājienā un TImmas precīzu tālmetienu. Paātrinot spēli, latviešu pārsvars pieauga. Trešās ceturtdaļas vidū savus pirmos punkts guva Bertāns, raidot grozā trejaci un sasniedzot +13. Liela daļa no iekrātās vadības ļoti ātri izkūpēja gaisā pēc tam, kad divus tālmetienus grozā raidīja Bosts, kurš ar rezultatīvu piespēli trejaci nokārtoja arī Pavlinam Ivanovam. Tādējādi starpība saruka līdz tikai četriem punktiem. Ceturksnis gan noslēdzās ar Timmas rezultatīvu uzbrukumu, spēlējot ar muguru pret grozu, pirms izšķirošajām desmit minūtēm rezultātam esot derīgajās robežās - 59:51.

Noslēdzošās ceturtdaļas sākumā Ivanova trejacies pietuvoja bulgārus līdz pieciem punktiem, bet turpmākajās minūtēs līdz ceturtdaļas vidum laukumā risinājās teju neticamais. Atkal bulgāriem viens pēc otra grozā krita trīs punktu metieni, kas četras ar pusi minūtes līdz mača beigām nostādīja Latvijas izlasi zaudētāju pozīcijā (62:63). Minimālu vadību Latvijai atgrieza Šķēle, bet Freimanis trāpīja vienu no diviem soda metieniem, divas minūtes pirms mača beigām panākot rezultātu 65:63.

Pusotru minūti pirms spēles beigām trejaci grozā raidīja Bosts, nostādot Latvijas izlasi bezdibeņa malā ar -1. Nekas neizdevās arī pēdējos uzbrukumos. Tika pieļauta kļūda piespēlē, izmetot bumbu autā. Tāpat neizdevās trāpīt bumbu grozā ātrajā uzbrukumā, bet cīņā par to uzbrukuma sodu piešķīra Freimanim. Pēdējais glābšanās mēģinājums bija Šķēlem, kurš netrāpīja grozā pēdējo metienu, Latvijas izlasei piedzīvojot sarūgtinošu zaudējumu ar 65:66. Tādējādi pirmo reizi kopš 1999. gada Latvijas vīriešu valstsvienība nav iekļuvusi Eiropas čempionāta finālturnīrā.

Latvijas izlasei rezultatīvākais ar 14 punktiem bija Jānis Timma. Pa 11 punktiem guva Mareks Mejeris un Aigars Šķēle. Bulgārijas panākumu ar 18 punktiem kaldināja Dī Bosts.

Eurobasket 2022 kvalifikācija, 20. februāris, Rīga

Latvija - Bulgārija 65:66 (17:15, 23:21, 19:15, 6:15)
Latvija: Timma 14, Mejeris 11, Šķēle 11, Freimanis 9, Lomažs 6, Meiers 4, Bertāns 4, Siliņš 2, Bērziņs 2, Zoriks 2, Laksa, Žagars.
Bulgārija: Bosts 18, P.Ivanovs 15, Dimitrovs 12, Kostovs 11, Kramfilovs 4, Janevs 2, A.Ivanovs 2, Zaharievs 2, Vaklinovs, Simenovs, Bačevs.

Eurobasket 2022 kvalifikācijas H grupa

V.KomandaU-Z+/-
1.Bosnija (Q)4-1+56
2.Grieķija (Q)3-2-5
3.Bulgārija (Q)2-3-48
4.Latvija1-4+3

     [+] [-]

, 2021-02-20 22:35, pirms 3 gadiem
Krishus2308 rakstīja: Ādolfa lāsts turpina mūs vajāt Bet ja nopietni diezgan bēdīgi ar to basketbolu. Pirms gadiem 3-4 likās, ka viss iet un ies uz augšu gan pieaugušo, gan jauniešu līmenī, bet viss tomēr nonācis līdz nespēlēšanai lielajos turnīros 8 gadus, jauniešu izlašu izkrišanu no elites, jauno talantu nespēja veiksmīgi pāriet uz pieaugušo basketbolu. Sausais atlikums: pāris multimiljonāru Amerikā.
Pēc vecā performances likās, ka zemāk jau nav kur krist... Un tad..

  +3 [+] [-]

, 2021-02-20 22:35, pirms 3 gadiem
Droši vien jāsāk būtu ar to, kas tad ir pamats visu vecumu izlasēm? Ja Latvijas basketbolā augstākajā līmenī ir 6 komandas, no kurām viena - studentu un vēl viena ar stabilu leģionāru kodolu, kā mēs vispār skatāmies uz savu basketbola dzīvi? Nu aug puika sporta skolā, spēlē bumbu... Kādas perspektīvas? Paspēlē un pabeidz. Nav jau kur spēlēt! Mēs nezin kāpēc esam iedomājušies, ka mums izlasei basketbolisti ir jāaudzina kaut kur Spānijā, ASV un vēl kaut kur. Nē, mīļie. Latvijas basketbolam ir jāsākas Latvijā! Jau sen teicu, ka Latvijas - Igaunijas līga ir "lāča pakalpojums" Latvijas basketbolam. Iespēja nedomāt par to, ka mums nav klubu, nav augstākā līmeņa komandu. Saliekam 6+6, un viss ir kārtībā. Tagad esam jau tur, ka nav mums atkal saspēles vadītāju. Reāli izvēle no 2-3 spēlētājiem. Reāla problēma. Nekavējoties ir jāsāk risināt jautājums par normālu pilnvērtīgu LATVIJAS ČEMPIONĀTU ar vismaz 12 komandām. Lai tas būtu sākumā meistarības ziņā solis atpakaļ, bet citādi vienkārši nevar. Bez klubiem, bez reāliem saviem mačiem nekas nebūs. Sporta skolu sistēmām ir jābūt zem augstākā līmeņa klubiem nevis pašām par sevi ar čiku galā. Jau bērnu līmenī puikam ir jāredz, ka re kur ir iespēja - lielais klubs, kur varēšu spēlēt. Tad tam visam ir kaut kāda jēga. Latvijas basketbols nav ne NBA, ne Eirolīga, ne Spānijas čempionāts. Latvijas basketbolam ir jāsākas ar Latvijas čempionātu. Sakārtojam savu Latvijas basketbolu, izveidojam stabilu savu līgu un audzinam savu jaunatni, savus trenerus dažādos līmeņos. Tikai tā kaut kas būs. Jā, tūlīt būs jautājums par naudām, bet tad varbūt beidzam vienreiz čīkstēt, ka valsts un pašvaldības nauda aiziet kaut kur sportam, beidzam skatīties uz pirkstiem mēriem par katru centu, kas atbalsta sporta klubus savās pašvaldībās. Skaidrs, ka ne jau amerikāņu investori mums te 12 klubus tūlīt izveidos. Tikai pašiem! Tikai paši!!!

     [+] [-]

, 2021-02-20 22:35, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Nauda. Tas arī viss kāpēc nav motivācija.
Tad tas ir spēlētāju līmenis,vai trenera kvalifikācija ???

  +3 [+] [-]

, 2021-02-20 22:38, pirms 3 gadiem
Protams ka Eirolīgas spēlētājam pāris reizes bulgāru zemnieks izņem bumbu no rokām tas nekas, kad Eirolīgas spēlētājs kā sporta skolas audzēknis trīs jeb četras reizes uzdriblē sev uz kājas un pēc tam uz beņķa rūpīgi kārto savas zeķes, bezmaz ieķemmē matus tas arī nekas.
disciplīns rakstīja: Domāju, ka esi kaut ko saputrojies, bet tā gadās, mēģini vēl

  +1 [+] [-]

, 2021-02-20 22:38, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Tu smejies? Otrajā trešdaļā Lomažu no Bosta norāva, jo viņš gāja viņam garām un tālāk Zoriks visu spēli presēja. Neskatījies spēli?
Ja būtu skatījies šo spēli vai kādu citu basketbola spēli, tad zinātu, ka basketbolā ir ceturtdaļas nevis trešdaļas

     [+] [-]

, 2021-02-20 22:40, pirms 3 gadiem
Krishus2308 rakstīja: Ādolfa lāsts turpina mūs vajāt Bet ja nopietni diezgan bēdīgi ar to basketbolu. Pirms gadiem 3-4 likās, ka viss iet un ies uz augšu gan pieaugušo, gan jauniešu līmenī, bet viss tomēr nonācis līdz nespēlēšanai lielajos turnīros 8 gadus, jauniešu izlašu izkrišanu no elites, jauno talantu nespēja veiksmīgi pāriet uz pieaugušo basketbolu. Sausais atlikums: pāris multimiljonāru Amerikā.
Nemīz,valsts samaksāja, U19 PC būs LV ...

  -2 [+] [-]

, 2021-02-20 22:41, pirms 3 gadiem
Pozitīvi rakstīja: Ja būtu skatījies šo spēli vai kādu citu basketbola spēli, tad zinātu, ka basketbolā ir ceturtdaļas nevis trešdaļas
Sajaucu un? Pieļauju iespēju, ka es daudz ilgāk par basketbolu interesējos

  -1 [+] [-]

, 2021-02-20 22:42, pirms 3 gadiem
Basketbols taču nevar atpalikt no futbola.Negribētos lai pavasarī arī hokejs noripotu tur kur futbols un basketbols.Bet basketbolā galvenais ka vĒJONIS prezidents,pārējais pofig.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-20 22:44, pirms 3 gadiem
Man tikai nupat nedaudz pārgāja.... Visu to treneru baru (Štelmi, Helmani, Vairogu (WTF! viņš tur dara)un tos, kas viņus izvēlējās, šāviena attālumā no valstsvienības vai tās administrēšanas un reprezentēšanas. Arī visus idiņus PRistus un visu pārējo šļuru un blatņius, kas tur aplipusi apkārt gadiem ilgi. Kamēr tas nenotiks, nekas nemainīsies. Par spēli: Škēlem un Lomažam bija jāsēž visu 4 ceturtdaļu, nevis jābūt laukumā. Rotācijas, aunapierība, absolūta nespēja mainīt spēles plānu spēles laikā. Ehh, ir jau viss iepriekš pateikt tāpat....

  +5 [+] [-]

, 2021-02-20 22:44, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Nav miris, tikai čomu būšanas pēc ieliek neperspektīvu treneri
Nu... pašlaik tās emocijas ir tādas, ka man tas ir miris... Esmu tādā šokā, ka vnk nav vārdu... Tā visu sajāt var tikai latvieši... Es nevainoju spēlētājus, bet vadība dara visu iespējamo, lai visu sapi5tu... Lai gan pēcspēles intervijās varēja redzēt, ka sirds sāp vienīgi Freimim... Nebija ne emociju, ne vēlmes, ne sajūtas, ka tiek grauzts parkets, lai to uzvaru izkapātu... Stulbākais ir tas, ka nekas jau nemainisies... Aizies Štelmahers - par galveno ieliks kkādu Helmani (viņš bija labs basketbolists un noteikti ir labs cilvēks, tāpat kā Štelmahers, bet..)... Es biju agrāk galvenais bļāvējs, ka izlase ir pāraugusi Bagatski un viņš kā treneris ir par vāju, bet kā es tagad gribētu, lai izlasi būtu vadījis Bagijis...

  -1 [+] [-]

, 2021-02-20 22:47, pirms 3 gadiem
Jawa rakstīja: Tad tas ir spēlētāju līmenis,vai trenera kvalifikācija ???
Atalgojums trenerim. Kurš treneris trenēs par kapeikām? Pie šī vai cita raksta pieminēja, ka Štelmim vai Vecajam maksāja 3000 mēnesī? Kurš augsta kalibra treneris par tādam kapeikām strādās?

  -1 [+] [-]

, 2021-02-20 22:47, pirms 3 gadiem
gunnars rakstīja: Dusi saldi LV basketbol!
Pag nu nemuldi, ja? Naktī Dāvis spēlēs, jau ar iesauku vien nesot Latvijas vārdu pasaulē. Populārākais Latvijas sportists pasaulē, protams, ir Kristaps, bet Dāvis arī noteikti trīniekā, varbūt Mairis otrais.

  +4 [+] [-]

, 2021-02-20 22:47, pirms 3 gadiem
Latvijas Basketbola savienības vadība
LATVIJAS BASKETBOLA SAVIENĪBAS PREZIDENTS
Raimonds Vējonis

LATVIJAS BASKETBOLA SAVIENĪBAS PADOMES PRIEKŠSĒDĒTĀJS
Valdis Voins

LATVIJAS BASKETBOLA SAVIENĪBAS PADOME
Igors Aleksejevs
Rūdolfs Andersons
Aldis Baumanis
Uģis Bisenieks
Jānis Drulle
Uldis Grāvītis
Ojārs Kehris
Arnis Ozols
Gints Pakārklis
Sandis Petrovičs
Ilze Pētersone-Godmane
Valdis Siksnis
Kārlis Strēlis
Edgars Šneps
Dins Ušvils
Ģirts Vēveris
Jānis Vilnītis
Valdis Voins

Nepastāvīgie padomes locekļi - klubu deleģētie pārstāvji:

TTT Rīga
VEF Rīga
BK Ventspils
BK Ogre
BK Jūrmala

LATVIJAS BASKETBOLA SAVIENĪBAS VALDE
Raimonds Vējonis, LBS prezidents (ar tiesībām pārstāvēt LBS atsevišķi)
Miks Balodis
Agris Galvanovskis
Edgars Jansons
Egils Lūsis
Klāvs Olšteins
Daiga Žvirble

Prezidents un Padome ievēlēti LBS biedru sapulcē 2020. gada 21. janvārī, valde apstiprināta LBS Padomes sēdē 2020. gada 18. februārī.

Prezidenta, Padomes un valdes pilnvaru termiņš: 2024.gada 20.janvāris

LATVIJAS BASKETBOLA SAVIENĪBAS ĢENERĀLSEKRETĀRS
Kaspars Cipruss (ar tiesībām pārstāvēt LBS atsevišķi)

LATVIJAS BASKETBOLA SAVIENĪBAS PASTĀVĪGĀS KOMISIJAS
Treneru komisija – Agris Galvanovskis (vadītājs), Ainars Bagatskis, Guntis Endzels, Kaspars Mājenieks, Aigars Nerips, Raivo Otersons, Andris Steļmahs, Jānis Šults, Artūrs Visockis-Rubenis, Roberts Zeile un Mārtiņš Zībarts.

Jaunatnes komisija – Daiga Žvirble (vadītāja), Edgars Buiķis, Matīss Graudiņš, Mudīte Gūtmane, Daiga Jansone, Mārtiņš Liepa, Ilga Neimane, Irina Romaņenko, Līga Rimševica, Artūrs Šķesters, Matīss Vārna.

Tiesnešu komisija – Andris Vaskāns (vadītājs), Arnis Ozols (vadītāja vietnieks), Andris Aunkrogers, Ingus Baumanis, Maruta Eglīte, Ritvars Helmšteins, Juris Kokainis, Kristaps Konstantinovs, Mārtiņš Kozlovskis, Oļegs Latiševs, Oskars Lucis un Gatis Saliņš.

Reģionu komisija – Klāvs Olšteins (vadītājs), Normunds Atvars, Jānis Bambis, Gints Friķis, Aleksejs Grehovs, Egils Kaļva, Lauris Krēmers, Guntis Pakalns, Ralfs Pleinics, Artūrs Portnovs.

3x3 basketbola komisija – Edgars Jansons (vadītājs), Baiba Eglīte, Agnis Čavars, Raimonds Feldmanis, Viktors Kulačkovskis, Elvis Lapiņš, Edijs Šlesers, Jānis Zemels.

Senioru komisija – Kārlis Strēlis (vadītājs), Mārtiņš Būmanis, Aleksandrs Čuda, Andris Eglītis, Zigrīda Grēvele, Ingemārs Grēvels, Ziedonis Jansons, Jānis Karpovs, Agris Kolbergs, Modris Šveiduks, Jānis Vaivads.

Licencēšanas komisija – Edgars Bērziņš, Edijs Eglītis, Kārlis Loks, Emīls Toms.

Apelācijas komisija – Edgars Dupats (vadītājs), Kārlis Vītols, Nils Fogels.

LBS Goda zāles padome – Guntis Keisels (vadītājs), Uldis Grāvītis, Ilona Kalniņa, Ojārs Melderis, Imants Pļaviņš, Guntis Šēnhofs.

ŠIM SARAKSTAM JĀBŪT ŠOBRĪD VISOS RAKSTOS, KAS SAISTĪTI AR LATVIJAS IZLASES BASKETBOLU !!!

  +2 [+] [-]

, 2021-02-20 22:48, pirms 3 gadiem
xZ rakstīja: Man tikai nupat nedaudz pārgāja.... Visu to treneru baru (Štelmi, Helmani, Vairogu (WTF! viņš tur dara)un tos, kas viņus izvēlējās, šāviena attālumā no valstsvienības vai tās administrēšanas un reprezentēšanas. Arī visus idiņus PRistus un visu pārējo šļuru un blatņius, kas tur aplipusi apkārt gadiem ilgi. Kamēr tas nenotiks, nekas nemainīsies. Par spēli: Škēlem un Lomažam bija jāsēž visu 4 ceturtdaļu, nevis jābūt laukumā. Rotācijas, aunapierība, absolūta nespēja mainīt spēles plānu spēles laikā. Ehh, ir jau viss iepriekš pateikt tāpat....
Par Šķēli tik kategorisks es šoreiz nebūtu, jo viņš vienīgais no mazajiem varēja 1vs1 apspēlēt savu sedzamo caurgājienā, cita lieta - ar ko tie caurgājieni beidzās. Par nesaprotamajām rotācijām un nespēju mainīt spēles plānu - absolūti piekrītu.

  -3 [+] [-]

, 2021-02-20 22:48, pirms 3 gadiem
piters_kvils_5491377 rakstīja: Jo tā ir tieša trenera atbildība. Neiet - nomaini. Kāpēc Štelmahers neko nedarīja, kad 3. cewturtdaļa ar trīņiem bulgāri sagrāva pārsvaru? Kāpēc nedeva pa pirkstiem, lai mūsējie nežarī troikas, ja viņs galīgi nekrita? Kāpēc galotnē laukuma mālā ir tie kam kaut kas vismaz krita? Vistīrākais trenera zaudējums.
Tas, ka tu viņu aizstāvi, gan mani nepārsteidz.
Spēli vispār skatījies? 3/4 pēc Bosta tālmetiena lidojumā Štelmahers uzreiz paņēma pārtraukumu. Pēc tam mūsējiem visu laiku turējās 6-8 punktu pārsvars līdz pat ceturtdaļas beigām, un nekādas lielas izmaiņas nebija vajadzīgas.

  -1 [+] [-]

, 2021-02-20 22:48, pirms 3 gadiem
Haha. Žagaram jāspēlē Kalevā. Vai tad tas ir normāls basketbols???

  -1 [+] [-]

, 2021-02-20 22:49, pirms 3 gadiem
voldemorts rakstīja: Sakārtojam savu Latvijas basketbolu, izveidojam stabilu savu līgu un audzinam savu jaunatni, savus trenerus dažādos līmeņos. Tikai tā kaut kas būs. Jā, tūlīt būs jautājums par naudām, bet tad varbūt beidzam vienreiz čīkstēt, ka valsts un pašvaldības nauda aiziet kaut kur sportam, beidzam skatīties uz pirkstiem mēriem par katru centu, kas atbalsta sporta klubus savās pašvaldībās. Skaidrs, ka ne jau amerikāņu investori mums te 12 klubus tūlīt izveidos. Tikai pašiem! Tikai paši!!!
Jauniešu līmenī es vēl atbalstītu pašvaldības līdzekļu piesaisti, bet tālāk gan ne. Finansējumam jābūt tikai no privātiem avotiem, tikai tad kaut jēdzīgs var sanākt.
Bet viss ir pavisam vienkārši - nav ieguldītāju, nav arī klubu.

     [+] [-]

, 2021-02-20 22:50, pirms 3 gadiem
Jawa rakstīja: Nemīz,valsts samaksāja, U19 PC būs LV ...
Mūsu spēlētāji šobrīd sniegā trenējas?

     [+] [-]

, 2021-02-20 22:50, pirms 3 gadiem
Nakamais cikls PC, pirmkart jabut nepedajiem grupa ar 3 izlasem.
Bus 4 grupas ar 3 izlasem. Kadas izlases tur bus:
Austrija, Baltkrievija, Islande, Portugale, Rumanija, Slovakija, Zviedrija, Sveice, vel nav zinami 3 izlases, pagaidam tas varetu but Igaunija/Makedonija, Francija/Melnkalne/Lielbriranija un Lietuva/Danija

  -1 [+] [-]

, 2021-02-20 22:51, pirms 3 gadiem
Nesaprotu šos stulbos komentārus par Štelmaheru, gribat kādu vainot, vainojiet vadību, kas viņu iecēla šajā amatā, otro reizi uzkāpa uz tā paša grābekļa. Tas viss bija gaidāms, kamēr nebūs normāla speciālista, kas prot novadīt spēli un izstrādāt taktiku, tikmēr rezultāti arī nemainīsies, Vecais un Robis būtu labi otrie treneri, palīgi galvenajam, bet ne jau galvenie. Nākotnē es redzu, risinājumu tikai ar labu ārzemju speciālistu un un kā palīgu piemēram Gailīti.

     [+] [-]

, 2021-02-20 22:51, pirms 3 gadiem
Tāds kauns, nožēlojami!

     [+] [-]

, 2021-02-20 22:52, pirms 3 gadiem
amarok rakstīja: Apkaunojums!!!
Kariņ, ej.

  +4 [+] [-]

, 2021-02-20 22:53, pirms 3 gadiem
RobertsK rakstīja: Par Šķēli tik kategorisks es šoreiz nebūtu, jo viņš vienīgais no mazajiem varēja 1vs1 apspēlēt savu sedzamo caurgājienā, cita lieta - ar ko tie caurgājieni beidzās. Par nesaprotamajām rotācijām un nespēju mainīt spēles plānu - absolūti piekrītu.
Ja viņš darītu to, ko spēj izdarīt, viss būtu OK, bet viņš atkal pārdriblēja, sāka mētāt flouterus ar MILZU pretestību, iespēlēt cīņā, nevis brīvajam, utt. Tajos brīžos ir jānosēdina. Lomažs bija jānosēdina uz ilgāku laiku jau pēc tehniskās, lai cik muļķīga tā nebija.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-20 22:53, pirms 3 gadiem
Patiesībā, es te pus polšu izdzēris no bēdām, varbūt kādam pateikšu ne pa spalvai, bet viss šis ir īstenībā likumsakarība..paskatieties kas ir basketbola savienībā, paskatieties, kas ir treneri...paskatieties , kas ir noteicošie basketbola kultūras cilvēki valstī..ļoti iespējams, ka šeit jau būtiski zaudējam bulgārijai. Tikai pēdējo skataties, kādos klubos spēlē spēlētāji

  +1 [+] [-]

, 2021-02-20 22:54, pirms 3 gadiem
Pret Griekiju bus +20 Latvijas izlases laba....

     [+] [-]

, 2021-02-20 22:56, pirms 3 gadiem
Neticami

  -2 [+] [-]

, 2021-02-20 22:57, pirms 3 gadiem
tufijs1984 rakstīja: Nu... pašlaik tās emocijas ir tādas, ka man tas ir miris... Esmu tādā šokā, ka vnk nav vārdu... Tā visu sajāt var tikai latvieši... Es nevainoju spēlētājus, bet vadība dara visu iespējamo, lai visu sapi5tu... Lai gan pēcspēles intervijās varēja redzēt, ka sirds sāp vienīgi Freimim... Nebija ne emociju, ne vēlmes, ne sajūtas, ka tiek grauzts parkets, lai to uzvaru izkapātu... Stulbākais ir tas, ka nekas jau nemainisies... Aizies Štelmahers - par galveno ieliks kkādu Helmani (viņš bija labs basketbolists un noteikti ir labs cilvēks, tāpat kā Štelmahers, bet..)... Es biju agrāk galvenais bļāvējs, ka izlase ir pāraugusi Bagatski un viņš kā treneris ir par vāju, bet kā es tagad gribētu, lai izlasi būtu vadījis Bagijis...
Lūk, sorrī, viens no mu..ķiem , kuri nesaprot kas ir kas, tādu diemžēl ir daudz

     [+] [-]

, 2021-02-20 22:57, pirms 3 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Nesaprotu šos stulbos komentārus par Štelmaheru, gribat kādu vainot, vainojiet vadību, kas viņu iecēla šajā amatā, otro reizi uzkāpa uz tā paša grābekļa. Tas viss bija gaidāms, kamēr nebūs normāla speciālista, kas prot novadīt spēli un izstrādāt taktiku, tikmēr rezultāti arī nemainīsies, Vecais un Robis būtu labi otrie treneri, palīgi galvenajam, bet ne jau galvenie. Nākotnē es redzu, risinājumu tikai ar labu ārzemju speciālistu un un kā palīgu piemēram Gailīti.
Visas iespējas ir nepieņemt darbu vai aiziet (laicīgi). Nestrādāt tur, kur tavas prasmes ir pārāk zemas. Jo par sava darba rezultātu tu esi atbildīgs.
Jā, arī vadībai jābūt saprašanai ko iecelt un ko ne.

  -4 [+] [-]

, 2021-02-20 22:57, pirms 3 gadiem
1vo6m1t5 rakstīja: Nesaprotu šos stulbos komentārus par Štelmaheru, gribat kādu vainot, vainojiet vadību, kas viņu iecēla šajā amatā, otro reizi uzkāpa uz tā paša grābekļa. Tas viss bija gaidāms, kamēr nebūs normāla speciālista, kas prot novadīt spēli un izstrādāt taktiku, tikmēr rezultāti arī nemainīsies, Vecais un Robis būtu labi otrie treneri, palīgi galvenajam, bet ne jau galvenie. Nākotnē es redzu, risinājumu tikai ar labu ārzemju speciālistu un un kā palīgu piemēram Gailīti.
Neticēt saviem treneriem un cerēt uz ārzemnieku brīnumu - tas ir kaut kāds nacionālais mazvērtības komplekss, ko es nesaprotu. Ja visu laiku notiks tāda treneru raustīšana pēc pirmās neveiksmes, tad Latvijā nekad neizaugs izcili basketbola treneri, kā Krauliņš, Karnītis, Zeltiņš u.c.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-20 22:59, pirms 3 gadiem
Bēdīgi,ka profesionāļi ar labiem līgumiem spēlē tik zemā līmenī. Rotācijas bija briesmīgas, tik nesaprotamas darbības laukumā, sajūta,ka spēlē 2.LBL
līgas komanda....

     [+] [-]

, 2021-02-20 22:59, pirms 3 gadiem
Pret Grieķiem Šelmahers var iet vienītī trojakus mētāt!Es ir n
ikns,Ibio!!!

  +2 [+] [-]

, 2021-02-20 23:00, pirms 3 gadiem
Real Rebel rakstīja: Zorikam vajag otru pg blakus, viņš ir snaiperis un tā tiek izmantots, izlasē viņam gūž tīru saspiča pozīciju, viņš nevelk, nav pieredzes. Trenerim tas bija jāzina
Nu,nevajag vislaik šito blamierēt,kas viņš kāds bērndārznieks,ja mammu vajag blakus. Ja nav šāda līmeņa spēlēm gatavs,tad par pārējo atbildīgs ir Štelmahers.
Ieliec kaut vai Dairi 1.pozīcijā-pie ASK Butauta viņš tajā spēlēja,i tad būtu labāk. Nav jau tā,ka gatavojoties izlases spēlēm Zoriks uzreiz no kluba izrauts.

  +3 [+] [-]

, 2021-02-20 23:00, pirms 3 gadiem
otins rakstīja: Spēli vispār skatījies? 3/4 pēc Bosta tālmetiena lidojumā Štelmahers uzreiz paņēma pārtraukumu. Pēc tam mūsējiem visu laiku turējās 6-8 punktu pārsvars līdz pat ceturtdaļas beigām, un nekādas lielas izmaiņas nebija vajadzīgas.
Paldies, otiņ, Latvijai vajag vairāk tādus labticīgus un naivus cilvēkus, kas vienmēr visā saskatata pozitīvo un saredz to caur vieda eksperta prizmu visos iespējamos sporta veidos vai citos tā menedžmenta jautājumos. Paldies.

  +1 [+] [-]

, 2021-02-20 23:02, pirms 3 gadiem
kāds vēl kaut ko murgo par Gailīti etc. - jāsaprot ir viena lieta - tā kā Fiba un Euroleague konfliktē savā starpā - tad vajadzēja dabūt treneri , kas dabūt labāko no atlikušajiem spēlētājiem. tā vietā LBS - vienkārši iebāza savus cilvēkus kas cerams izvilks un cerams pacelsies kā treneri. Rezultāts redzams - NEKAD Štelmahers vai Vecvagars neko lielāku kā Igaunijas vai Kazahstānas līmeni nekad netrenēs. kāds tiešām tic ka tas ir Latvijas izlasei atbilstoši????

  +3 [+] [-]

, 2021-02-20 23:04, pirms 3 gadiem
Milzīgs kauns par šo vakaru Latvijas izlases izpildījumā! Vainīgi pie tā ir gan spēlētāji, gan treneri. Konkrētu vainīgo atrast būs grūti. Bāli un pašvaki bija visikopā. Ko lai te saka vēl - tikai veco tautas gudrību, ka ...sliktam dejotājam pat kule traucē. Man raksta kursabiedrs no Bulgārijas, viņš ir pozitīvā šokā un netic, ka LV ar šo sastāvu zaudēja bulgāriem. Ko vēl lai piebilst? Komentāru nebūs.