Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:134, Did:0, useCase: 3

Lilards pievienots ASV izlases kandidātu sarakstam

Andrejs Siliņš

Lilards pievienots ASV izlases kandidātu sarakstam
Deimiens Lilards
Foto: AP/Scanpix

Janvāra vidū nosauktajam ASV basketbola valstsvienības kandidātu sarakstam pirms Riodežaneiro olimpiskajām spēlēm pievienots vēl viens Nacionālās Basketbola Asociācijas (NBA) spīdeklis - Portlendas "Trail Blazers" aizsargs Deimiens Lilards.

18. janvārī ASV izlases vadība nosauca 30 spēlētājus, kuri kandidēs uz vietu komandas sastāvā olimpiskajām spēlēm Rio. Starp nosauktajiem bija 12 spēlētāji, kuri nekad nav piedalījušies pasaules čempionātā vai olimpiskajās spēlēs, un tagad pievienojies vēl viens tāds - Deimiens Lilards. "Trail Blazers" aizsargs bija kandidāts dalībai 2014. gada Pasaules kausā, taču beigās palika ārpus pieteikuma.

"Nesen saņēmu zvanu no Deimiena un sarunas laikā viņš izteica vēlēšanos būt iekļautam starp kandidātiem dalībai olimpiskajās spēlēs un nākamajos pasaules čempionātos," atklāja ASV vīriesu izlases direktors Džerijs Kolandželo. "Mēs ar treneri Maiku [Kžiževski] uzskatām, ka Deimiens šobrīd spēlē ļoti augstā līmenī un ka viņu jāpievieno kandidātu sarakstam. Viņš ir bijis kandidāts jau iepriekš, viņam ir atbilstoša kvalitāte, lai spēlētu ASV izlasē, un tas ir svarīgi."

Divkārtējais NBA Visu zvaigžņu spēļu dalībnieks Lilards šajā sezonā vidēji spēlē izcēlies ar 24,2 punktiem un 7,3 rezultatīvām piespēlēm, kā arī 4,4 atlēkušajām bumbām. Trīs pārbaudes spēlēs ASV izlases sastāvā Lilards vidēji 13,3 minūtēs guvis 5,3 punktus un atdevis divas piespēles.

ASV izlase uzvarējusi divās olimpiskajās spēlēs pēc kārtas un piecās no pēdējām sešām, kopš tika pieļauta NBA spēlētāju dalība olimpiādē. Vienīgais izņēmums bija 2004. gadā Atēnās, kad ASV palika tikai trešā, taču šobrīd ASV izlase olimpiskajās spēlēs uzvarējusi 17 mačos pēc kārtas un tiek uzskatīta par izteiktu galveno favorīti arī augustā Brazīlijā.

ASV izlases kandidāti

Vārds uzvārdsKomandaSpēles
Aizsargi:
Bredlijs BīlsWizards16
Džimijs BatlersBulls-
Stefens KarijsWarriors38
Maiks KonlijsGrizzlies6
Džons VolsWizards3
Rasels VestbruksThunder28
Demārs DerouzansRaptors15
Džeimss HārdensRockets25
Kairijs ĒrvingsCavaliers20
Kriss PolsClippers50
Klejs TompsonsWarriors25
Deimiens LilardsTrail Blazers3
Uzbrucēji:
Karmelo EntonijsKnicks72
Lebrons DžeimssCavaliers68
Lamarkuss OldridžsSpurs-
Herisons BārnssWarriors3
Entonijs DeivissPelicans25
Gordons HeivordsJazz12
Kevins DurentsThunder31
Kenets FarīdsNuggets16
Rūdijs GejsKings41
Pols DžordžsPacers2
Andrē IgudalaWarriors33
Dreimonds GrīnsWarriors9
Bleiks GrifinsClippers1
Kavai LenardsSpurs1
Kevins LavsCavaliers28
Centri:
Demarkuss KazinssKings20
Andrē DramondsPistons25
Dvaits HovardsRockets38
Deandrē DžordansClippers10

Galvenais treneris: Maiks Kžiževskis
Trenera palīgi: Džims Boeims, Toms Tibodo un Montijs Viljamss

  +5 [+] [-]

, 2016-02-11 09:43, pirms 8 gadiem
Iespaidīgi. Pretiniekam skaitīsies uzvara, ja zaudēs ar mazāk kā - 30.

  +4 [+] [-]

, 2016-02-11 09:56, pirms 8 gadiem
Apbrīnojami, ja pat ASV spēlētu ar 3 vai 4 savu izlasi viņi tāpat būtu spējīgi dominēt.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 09:58, pirms 8 gadiem
Straka rakstīja: Iespaidīgi. Pretiniekam skaitīsies uzvara, ja zaudēs ar mazāk kā - 30.
Spānija ir pierādījusi ka pret viņiem spēlēt pat ASV nav viegli!

Labi ka sportā viss nenotiek uz papīra, bet gan notiek laukumos, arēnās, stadionos u.t.t...

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 10:00, pirms 8 gadiem
Vai vēl kadā komandas sporta veidā ir tāda dominance? Vēl ņemot vērā, kā basketbolu spēlē visā pasaulē, izņemot piemēram florbolu un citus līdzīgus sporta veidus.

     [+] [-]

, 2016-02-11 10:24, pirms 8 gadiem
Runājot par Lillardu, tad pilnībā pelnīti.. Ar sastāvu kuram bija jābūt no 10-13 vietai, atrodas playoff zonā

     [+] [-]

, 2016-02-11 10:34, pirms 8 gadiem
Butu spelejis jau 2014 pasaules cempi ja vien izlasis asistents nebutu bijis Tibs kurs panema Rouzu Lilarda vieta

     [+] [-]

, 2016-02-11 10:42, pirms 8 gadiem
Fakts, ka 76% no NBA spēlējošiem spēlētājiem ir dzimuši ASV, komentārus neprasa.

     [+] [-]

, 2016-02-11 10:53, pirms 8 gadiem
Tik daudz labu spēlētāju, ka pat grūti kādu malā atstāt
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-11 11:07, pirms 8 gadiem
KP6unCR7Fan rakstīja: Kpc Dweina Weida nav, bet DeJordans ir, kursh nemaak mest sodinus. Vienu es nesaprotu, kaa speeleetaaji var sadsrboties ar JHardenu.
Tu esi pilnigs autists vai izliecies? Wade ir 34 gadi un vins pats diezvai speletu, un ari neizturetu konkurenci aizsargu pozicija. Vispar ar cherdaku nedraudzejis laikam.

     [+] [-]

, 2016-02-11 11:12, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Spānija ir pierādījusi ka pret viņiem spēlēt pat ASV nav viegli!

Labi ka sportā viss nenotiek uz papīra, bet gan notiek laukumos, arēnās, stadionos u.t.t...
Kad Spānija pēdējo reizi ir uzvarējusi ASV? Šķiet, ka vispār nekad nav to paveikusi.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-11 11:22, pirms 8 gadiem
A.Iverson 3# rakstīja: Apbrīnojami, ja pat ASV spēlētu ar 3 vai 4 savu izlasi viņi tāpat būtu spējīgi dominēt.
Uzvārdi medeļas neizcīna, medaļas izcīna komandas spēle...
Skaidrs, ka treneris ir spējīgs to 'zvēru' baru savākt un iestāstīt, kas ir komanda un kā tāds basis ir jāspēlē, ka izlasē ir citādākas lomas un prasības nekā klubā un, ka tas nav streetball turnīrs...
Bet lai kādi tie uzvārdi būtu, viņiem ir jāiziet garš un smags process, lai spētu nospēlēt kā komanda arī, kad spēle iet punkts punktā vai pat ir mīnusos...
Tā dominance un pārliecība jau rodas tikai tad...
Vienmēr jau ar anormāli ātru pāreju no aizsardzības uzbrukumā uzvarēt nevar...
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-11 11:44, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Uzvārdi medeļas neizcīna, medaļas izcīna komandas spēle...
Skaidrs, ka treneris ir spējīgs to 'zvēru' baru savākt un iestāstīt, kas ir komanda un kā tāds basis ir jāspēlē, ka izlasē ir citādākas lomas un prasības nekā klubā un, ka tas nav streetball turnīrs...
Bet lai kādi tie uzvārdi būtu, viņiem ir jāiziet garš un smags process, lai spētu nospēlēt kā komanda arī, kad spēle iet punkts punktā vai pat ir mīnusos...
Tā dominance un pārliecība jau rodas tikai tad...
Vienmēr jau ar anormāli ātru pāreju no aizsardzības uzbrukumā uzvarēt nevar...
Tev ir taisnība,bet tomēr viņi visi ir individuāli talantīgākie pasaulē un ir vai nav komandas spēle tāpat viņi ir neapstādināmi. Protams, ka var gadīties kāds negaidīts zāģis, bet kopš Londonas OS uzskatu,ka neuzvarama komanda un pats briesmīgākais,ka viņi kļūst tikai labāki. Viņi visas spēles aizvada kā izklaidi, treniņu, ir maksimāli atbrīvoti un dara lietas,kas NBA sanānāktu švakāk. Spēle pret Nigēriju parādīja visu viņu repertuāru. 1.cet 3pt precizitāte, 2.cet danku šovs un atlikusī spēle viss kopā. Šai izlasei nav vajadzīga dižena komandas saspēle. Varbūt nedaudz pārsteidzīgi būs šādi teikt,bet vienīgā izlase, kura drīzumā varēs ik pa brīdim parādīt zobus ir Kanāda. Viņu basketbols manāmi aug, bet Eiropas izlasēm sākās problēmas un Spānijai liekas, ka būs vistrakāk, jo nav jauno talantu, kas nāktu vietā, bet sērbi,horvāti dominēs Eiropā nākamos gadus.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 11:48, pirms 8 gadiem
Erzelis rakstīja: Vai vēl kadā komandas sporta veidā ir tāda dominance? Vēl ņemot vērā, kā basketbolu spēlē visā pasaulē, izņemot piemēram florbolu un citus līdzīgus sporta veidus.
Drīzāk jājautā vai vēl kādā sportaveidā ir tāda konkurence, kāda ir ASV basketbolā?
Varbūt Vācijā, Brazīlījā futbolā vai Amerikāņu futbolā(ASV), bet ja runājam par dotībām, tad vidējam basketbolistam- tāpat būs labākas fiziskās dotības, kā futbolistam vai amerikāņu futbolistam!

Basketbolā uzreiz lec ārā tie, kuriem nav tik labs leciens, atlētisms!

     [+] [-]

, 2016-02-11 11:52, pirms 8 gadiem
A.Iverson 3# rakstīja: Tev ir taisnība,bet tomēr viņi visi ir individuāli talantīgākie pasaulē un ir vai nav komandas spēle tāpat viņi ir neapstādināmi. Protams, ka var gadīties kāds negaidīts zāģis, bet kopš Londonas OS uzskatu,ka neuzvarama komanda un pats briesmīgākais,ka viņi kļūst tikai labāki. Viņi visas spēles aizvada kā izklaidi, treniņu, ir maksimāli atbrīvoti un dara lietas,kas NBA sanānāktu švakāk. Spēle pret Nigēriju parādīja visu viņu repertuāru. 1.cet 3pt precizitāte, 2.cet danku šovs un atlikusī spēle viss kopā. Šai izlasei nav vajadzīga dižena komandas saspēle. Varbūt nedaudz pārsteidzīgi būs šādi teikt,bet vienīgā izlase, kura drīzumā varēs ik pa brīdim parādīt zobus ir Kanāda. Viņu basketbols manāmi aug, bet Eiropas izlasēm sākās problēmas un Spānijai liekas, ka būs vistrakāk, jo nav jauno talantu, kas nāktu vietā, bet sērbi,horvāti dominēs Eiropā nākamos gadus.
Tiešām Kanāda?

Apskaties, kur un kā spēlē Benets, Viginss, tad nāc ar saviem spriedumiem!
Vienu Kanādas centru redzējis, tad "gudri" spriež!

     [+] [-]

, 2016-02-11 12:09, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Tiešām Kanāda?

Apskaties, kur un kā spēlē Benets, Viginss, tad nāc ar saviem spriedumiem!
Vienu Kanādas centru redzējis, tad "gudri" spriež!
Pirms kaut ko gudri d*rs paskaties kā spēlē šī jaunā Kanādas izlase. Kā jau teicu, ne jau tas viss notiks uzreiz,bet tuvāko gadu laikā. Tas pats Benets ir pilnīgi cits spēlētājs izlasē nekā NBA. Skatoties tendenci ar kādu nāk talanti un kuri spēlē augstos līmeņos tur nebūs pārsteigums par augstiem rezultātiem. Ok es pats piekritīšu, ka tas ir pārspīlēti,ka Kanāda būs tā, kas varēs cīnīties ar ASV, bet spēks viņi būs!

     [+] [-]

, 2016-02-11 12:42, pirms 8 gadiem
Warrior starting 4 var uzlaist un Andre zem groza. Un medālis kaklā.

  -1 [+] [-]

, 2016-02-11 12:44, pirms 8 gadiem
kino rakstīja: Kad Spānija pēdējo reizi ir uzvarējusi ASV? Šķiet, ka vispār nekad nav to paveikusi.
Taisnība, bet nevajag muldēt ka ASV nu tūliņ ies visiem pāri ar +20!

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 12:48, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Taisnība, bet nevajag muldēt ka ASV nu tūliņ ies visiem pāri ar +20!
PC ta bija! Un neredzu iemeslu kapec lai tas vairak neatkartotos!

     [+] [-]

, 2016-02-11 12:49, pirms 8 gadiem
Basketbola_experts?????? Tev ir kaut mazākā nojausma kas ir autists/autisms???
Pat Einšteinam bija autisms. Takā tavs komentārs ir totāli izgāzies.

Flipsider!! Kanādas izlase ir jaudīga. Paskaties rezultātus. Viņiem vienīgais kas pietrūkst ir pieredzīte šādos turnīros. Un ar laiku nāks arvien labāki špīleri. Takā tā izlase ar laiku būs tikai jaudīgāka.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 12:56, pirms 8 gadiem
A.Iverson 3# rakstīja: Pirms kaut ko gudri d*rs paskaties kā spēlē šī jaunā Kanādas izlase. Kā jau teicu, ne jau tas viss notiks uzreiz,bet tuvāko gadu laikā. Tas pats Benets ir pilnīgi cits spēlētājs izlasē nekā NBA. Skatoties tendenci ar kādu nāk talanti un kuri spēlē augstos līmeņos tur nebūs pārsteigums par augstiem rezultātiem. Ok es pats piekritīšu, ka tas ir pārspīlēti,ka Kanāda būs tā, kas varēs cīnīties ar ASV, bet spēks viņi būs!
Kā spēlē? Zaudēja Venezuēlai, Argentīnai...
Kanādai ir jau otrā pēc NBA spēlētāju skaita, bet pagaidām pat neredz, ka viņa varētu būt otrā pasaulē, nemaz nerunājot par konkurences sastādīšanu ASV.

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 12:58, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: Basketbola_experts?????? Tev ir kaut mazākā nojausma kas ir autists/autisms???
Pat Einšteinam bija autisms. Takā tavs komentārs ir totāli izgāzies.

Flipsider!! Kanādas izlase ir jaudīga. Paskaties rezultātus. Viņiem vienīgais kas pietrūkst ir pieredzīte šādos turnīros. Un ar laiku nāks arvien labāki špīleri. Takā tā izlase ar laiku būs tikai jaudīgāka.
Tas, ka tur spēlē viduvēji NBA spēlētāji- nenozīmē, ka viņi tagad brauks pāri visām Eiropas komandām un sastādīs konkurenci ASV!

     [+] [-]

, 2016-02-11 12:59, pirms 8 gadiem
Labi atceros, ka ASV atveda ne tos labāko sastāvus 2002-2006 un pamanījās zaudēt daudz spēļu!!!

     [+] [-]

, 2016-02-11 13:04, pirms 8 gadiem
Kanādai ir Tomsons, Oliniks, bet viņi būs nelietderīgi, ja nebūs labi mazie spēlētāji!
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-11 13:06, pirms 8 gadiem
sandis444444 rakstīja: Taisnība, bet nevajag muldēt ka ASV nu tūliņ ies visiem pāri ar +20!
+30 kā minimums būs mazākajā uzvarā.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

  +1 [+] [-]

, 2016-02-11 13:07, pirms 8 gadiem
Kā jau takstīju AR LAIKU KĻŪS TIKAI JAUDĪGĀKA. Nejau taga uzreiz RIO. Tagad saprati manu domu???

     [+] [-]

, 2016-02-11 13:10, pirms 8 gadiem
RajonRondo rakstīja: Kā jau takstīju AR LAIKU KĻŪS TIKAI JAUDĪGĀKA. Nejau taga uzreiz RIO. Tagad saprati manu domu???
Vispirms ir jātiek uz RIO! Daudz garo spēlētāju negarantē, ka būs panākumi!
Kanāda spēlē haotiski, jo mazie spēlētāji spēlē haotiski!

Atceroties, ka ASV izlasē 2002 bija B. Davis 2004- Mārburijs, tad ir arī saprotami tie zaudējumi!

     [+] [-]

, 2016-02-11 13:48, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Kā spēlē? Zaudēja Venezuēlai, Argentīnai...
Kanādai ir jau otrā pēc NBA spēlētāju skaita, bet pagaidām pat neredz, ka viņa varētu būt otrā pasaulē, nemaz nerunājot par konkurences sastādīšanu ASV.
Pirmkārt jau Venezuēla uzvarēja turnīru kaut tas bija pārsteigums un zaudēt Argentīnai, tas jau nu noteikti nav grēks. Pašlaik Tu uz Kanādas izlasi skaties tagadnē, bet es runāju par nākotni. Ok atmetam domu par konkurences sastādīšanu ASV. Kanādas kodols ir ļoti jauns Wiggins 20!!! gadi, Olyniks - 24, Stauskas - 22, Thompsons - 24, Joseph - 24, Benets - 22, Powells - 24, Ejim - 24, Nicholson un Sacre 26 + no koledžas nāk 2 gadu laikā vismaz 3 spēlētāji, kuri būs 1 raundā (augstāko prognozē 14 laikam). Tāpēc es uzskatu, ka nākotne Kanādai var būt spīdoša.
Slēpts komentārs no bloķēta lietotāja

     [+] [-]

, 2016-02-11 14:03, pirms 8 gadiem
flipsider rakstīja: Labi atceros, ka ASV atveda ne tos labāko sastāvus 2002-2006 un pamanījās zaudēt daudz spēļu!!!
Atēnas gads bija katastrofa ASV izlasei Olimpiskajās spēlēs. Izcīnija tikai bronzu un piedzīvoja 3 zaudējumus, no kopējiem pieciem zaudējumiem, kas piedzīvoti 80 gadu laikā.

     [+] [-]

, 2016-02-11 18:34, pirms 8 gadiem
Manuprāt labākais sastāvs būtu šāds:
Karijs
Westbruks
Hardens
Tompsons
Batlers
Lebrons
Kawhi
KD
AD
PG 13
Kazinss
DJ
Protams ka mainīt vietām var gandrīz visus un USA tpt būs visstiprākā, bet nu manuprāt šis sastāvs būtu visdominējošākais. Var pastrīdēties par dreimondu grīnu kuram ir lieliska sezona, bet domaju ka usa izlasei viņš nebūtu tik noderīgs kā warrioriem. Bet nu ja lebrons atsakās spēlēt pēc zaudējuma fināla un grib atpūsties tad dreimondu protams vajag