Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

Porziņģim 32 punkti, "Mavericks" trillerī piekāpjas "Trail Blazers"

Porziņģim 32 punkti, "Mavericks" trillerī piekāpjas "Trail Blazers"
Kristaps Porziņģis. Foto: AP/Scanpix

Nacionālajā basketbola asociācijā Dalasas "Mavericks" ārkārtīgi sīvā cīņā ar 119:121 zaudēja Portlendas "Trail Blazers". Kristaps Porziņģis bija rezultatīvākais savā komandā un guva 32 punktus, savāca deviņas atlēkušās bumbas un izdarīja piecas rezultatīvas piespēles.

Kristaps Porziņģis nospēlēja 33:56 minūtes un guva 32 punktus (1p. 7/10, 2p. 8/13, 3p. 3/10). Viņam arī deviņas atlēkušās bumbas, no kurām trīs uzbrukumā, kā arī piecas rezultatīvas piespēles un divi bloķēti metieni. Latvijas lepnumam arī četras piezīmes un nevienas kļūdas, bet viņa +/- rādītājs šoreiz bija mīnus septiņi.

Porziņģis 18 punktus guva jau pirmajā puslaikā. Spēles galotnē latvietis mērķtiecīgi devās uz grozu, nopelnot iespēju mest soda metienus. Izšķirošajā brīdī viņam roka netrīcēja. Porziņģis iemeta visus četrus soda metienus un izvirzīja "Mavericks" vadībā ar 119:118. Tomēr nākamajā uzbrukumā Deimians Lilards atbildēja ar sekmīgu caurgājienu 26,8 sekundes pirms beigām. "Mavericks" vairāk punktus neguva, "Trail Blazers" svinot uzvaru - 121:119.

Porziņģis bija rezultatīvākais spēlētājs "Mavericks" sastāvā ar 32 punktiem. Savukārt Luka Dončičs guva 29 punktus, savāca 12 atlēkušās bumbas, deviņas reizes rezultatīvi piespēlēja un pārtvēra trīs bumbas. Slovēņu talants spēles galotnē uzņēmās iniciatīvu un pēdējās divās minūtēs aizmeta garām visus trīs savus metienus.

Tieši Porziņģis kā pirmais atklāja spēles rezultātu, iemetot tālu divpunktnieku ar sodu. "Mavericks" mača pirmajās trīs minūtēs uzbrukumā spēlēja teju perfekti, izvirzoties vadībā - 17:7. Tomēr komanda sāka sasteigt uzbrukumus, mazāk kustināt bumbu un izsēja pārsvaru. Porziņģim atgriežoties laukumā, "Mavericks" veica 18 punktu izrāvienu. Vienradzis bija precīzs arī vairākus metrus aiz tālmetiena līnijas.

Otrā puslaika sākumā desmit punktus pēc kārtas "Trail Blazers" guva Deimians Lilards. Diemžēl "Mavericks" vairs nespēja realizēt uzbrukumus ar augstu precizitāti, pretiniekiem pietuvojoties un pārņemot vadību. Porziņģis centās labot situāciju, nekautrējās mest un uzņemties iniciatīvu, gūstot sešus punktus un izvirzot savu komandu vadībā 99:98.

Spēles galotnē "Trail Blazers" trūka garo spēlētāju. Vispirms trešās ceturtdaļas beigās pleca savainojumu guva Zeks Kolinss, bet divas minūtes pirms spēles beigām piezīmju normu savāca Hasans Vaitsaids. "Mavericks" to izmantoja, Porziņģim dodoties agresīvi uz grozu un nopelnot iespēju mest soda metienus. Viņš galotnē iemeta četrus no četriem sodiņiem un izvirzīja savu komandu vadībā ar 119:118. Tomēr nākamajā uzbrukumā Deimians Lilards realizēja caurgājienu.

Turpinājumā Luka Dončičs 12 sekundes pirms beigām aizmeta garām izšķirošo metienu, bet Dorians Finnijs-Smits izcīnīja atlēkušo bumbu uzbrukumā. "Trail Blazers" galvenais treneris Terijs Stots izlēma apstrīdēt epizodi. Tiesneši pēc atkārtojuma skatīšanās nolēma izspēlēt strīda bumbu no laukuma centra. Bumba nonāca "Trail Blazers" uzbrucēja Kenta Beizmora rīcībā. Pret viņu 5,5 sekundes pirms spēles beigām pārkāpa noteikumus, "Mavericks" saglabājot cerības uzvarēt. Beizmors iemeta vienu no diviem soda metieniem, Dončičs izcīnīja atlēkušo bumbu, bet izšķirošo metienu no teju laukuma centra garām aizmeta Tims Hārdevejs jaunākais.

"Trail Blazers" aizsargu duo pret "Mavericks" bija uzdevumu augstumos. Sīdžejs Makolums guva 35 punktus, bet Deimians Lilards pievienoja 28. Rezultatīvu sniegumu demonstrēja arī vieglais uzbrucējs Rodnijs Huds. "Trail Blazers" trio kopā savāca 83 no 121 komandas gūtajiem punktiem.

"Mavericks" tas ir pirmais zaudējums šosezon. Nākamā spēle 30. oktobrī Denverā pret "Nuggets" un Nikolu Jokiču.

     [+] [-]

, 2019-10-28 13:48, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: ok, datorspēles slengam piesējies, to vēl saprotu, bet kas nepatīk iekš "ieliks zilos"? Normāls, plaši lietots apzīmējums basītī, neteiksi tak, ka hokejā visur tikai stingri literāro valodu izmanto.
Par zilo ielikšanu arī neko nezinu

  +1 [+] [-]

, 2019-10-28 13:54, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tātad liela daļa pērtiķbola fuņu ir atrafēti datorspēļu maņjaki, kuri pie tam vēl uzskata, ka visi tie, kas nerubī fišku ir atpalikuši degradāti Visai likumsakarīgi, ka liberastisko ideju nesēji ir pērtiķbolisti ar antirasisma un rusofobijas piegaršu, proletariāta un fiziskā darba nīdēji, kā arī kvēlie anonimitātes tiesību sargātāji
man patīk, kā tev viss vienmēr nāk komplektā. Vegānismu aizmirsi pieminēt. Datorspēļu spēlētāju ir vegāni. un pedofili.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-28 13:56, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tātad liela daļa pērtiķbola fuņu ir atrafēti datorspēļu maņjaki, kuri pie tam vēl uzskata, ka visi tie, kas nerubī fišku ir atpalikuši degradāti Visai likumsakarīgi, ka liberastisko ideju nesēji ir pērtiķbolisti ar antirasisma un rusofobijas piegaršu, proletariāta un fiziskā darba nīdēji, kā arī kvēlie anonimitātes tiesību sargātāji
Daudzi tagad spēlē , mani ieskaitot , tādā laikmetā dzīvojam !!!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-28 13:58, pirms 5 gadiem
un kā ir iespējams pie visa pārējā iešpricēt "rusofobiju", tas i vnk ģeniāli Attieksmei pret krieviem ir sava vēsture un savi iemesli un tam nav NEKĀDA (!!!!!!!!!!), ABSOLŪTI NEKĀDA sakara ar antirasismu, kur nu vēl visām pārējām figņām. un tie tavi krievi čupojas ar kaukāziešiem daaaaaudz vairāk, nekā ukraiņi vai poļi.

     [+] [-]

, 2019-10-28 14:05, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Pipec, kādā mēlē tas tika rakstīts? 2K20, ovr 99, shooter badges, ieliks zilos, kas tā par herņu tāda? Vai tiešām pērtiķbolisti ir tik atrafēti, ka normāli rakstīt vairs neprot?
Ar nezināšanu nelielās. Katrai paaudzei sava leksika. Tava leksika ar "herņām" un rusificismiem arī lielai daļai jauno nav saportama.

     [+] [-]

, 2019-10-28 14:08, pirms 5 gadiem
Jā, tiešām. Kas ir "herņa", kaut kāds mongoļ kaukāza slengs????

     [+] [-]

, 2019-10-28 14:15, pirms 5 gadiem
Datorspēles spēlēju ļoti reti, bet pirmā no sporta spēlēm bija NHL nestāsti nu tjoma, ka daudzi hoķa fani nespēlē nhl uz datora vai spēļu konsolēm. Un vispār populārākā tak ir FIFA, jebšu futbols, kur sakars piešūt datorspēles tieši basketbola faniem

     [+] [-]

, 2019-10-28 14:33, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Tātad liela daļa pērtiķbola fuņu ir atrafēti datorspēļu maņjaki, kuri pie tam vēl uzskata, ka visi tie, kas nerubī fišku ir atpalikuši degradāti Visai likumsakarīgi, ka liberastisko ideju nesēji ir pērtiķbolisti ar antirasisma un rusofobijas piegaršu, proletariāta un fiziskā darba nīdēji, kā arī kvēlie anonimitātes tiesību sargātāji
Esmu vecs un rūdīts liberasts, bet nu pārējais komplekts man nenāk īsti klāt

     [+] [-]

, 2019-10-28 14:35, pirms 5 gadiem
Numb rakstīja: Lūka bija 7ais labākais clutch spēlētājs pagājušo sezonu, ko Jūs murgo 😂 Šoreiz nesanāca, citreiz sanāks tad slavas dziesmas skanēs 😁
Ir vai nav īsts clutcha specs - to var parādīt tikai play-off. Regulārajā čempionātā t.s. clutch ir bērnudārzs, statistikas spēlīte pēdējām 5 minūtēm ar retiem izņēmumiem, te ļoti reti sitas uz dzīvību vai nāvi

  +2 [+] [-]

, 2019-10-28 14:41, pirms 5 gadiem
Swordsman rakstīja: un kā ir iespējams pie visa pārējā iešpricēt "rusofobiju", tas i vnk ģeniāli Attieksmei pret krieviem ir sava vēsture un savi iemesli un tam nav NEKĀDA (!!!!!!!!!!), ABSOLŪTI NEKĀDA sakara ar antirasismu, kur nu vēl visām pārējām figņām. un tie tavi krievi čupojas ar kaukāziešiem daaaaaudz vairāk, nekā ukraiņi vai poļi.
Acīmredzot ar "rusofobiju" tiek saprasta atteikšanās mesties kopīgā pundurīgā vadoņa pielūgsmes ekstāzē

     [+] [-]

, 2019-10-28 14:48, pirms 5 gadiem
dobrecovs rakstīja: Esmu vecs un rūdīts liberasts, bet nu pārējais komplekts man nenāk īsti klāt
pat neesi fiziska darba nīdējs???

     [+] [-]

, 2019-10-28 14:49, pirms 5 gadiem
fiziska darba nīšanai ir vistiešākais sakars tieši ar basketbolu, šaubu nav.

     [+] [-]

, 2019-10-28 15:06, pirms 5 gadiem
Bocmana Ivara papagailis rakstīja: Kā es varu piesieties tam, par ko vispār neko nezinu? Par datorspēļu slengu man bija pirmā dzirdēšana, pats nekad ar tādām herņām nenodarbojos
Nu nezinu vai tas ir tas ar ko lepoties. Kaut vai pa ausu galam jau vajadzēja zināt kaut ko.

     [+] [-]

, 2019-10-28 15:06, pirms 5 gadiem
KaprīzaisVienradzis rakstīja: Jocīgi arī ka nespēja beigās izspēlēt uz KP, jo Bleizeriem centru vairs nebija spēlē
Skatījos pēdējās divas spēles un droši varu teikt, ka pareizi darīja ka neizspēlēja uz kp, viņam beigas kaut kā galīgi nesanāk.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-28 15:17, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Ir vai nav īsts clutcha specs - to var parādīt tikai play-off. Regulārajā čempionātā t.s. clutch ir bērnudārzs, statistikas spēlīte pēdējām 5 minūtēm ar retiem izņēmumiem, te ļoti reti sitas uz dzīvību vai nāvi
Kā man patīk, ka patiesi nozīmīgas statu kategorijas tu nonievā kā nebūtiskas, bet citas ne tik nozīmīgas statistikas ailītes (kļūdas, +/-) uzskati par nenormāli būtiskām Kur nu vēl nepieminēt lielīšanos ar Janga samestajiem 38 punktiem, ko pēc tavas loģikas taču arī var uzskatīt par bērnudārzu, jo regulārajā taču necīnās. Malacis! Skaista demagoģija! Apsveicu!

  +1 [+] [-]

, 2019-10-28 15:19, pirms 5 gadiem
depot rakstīja: Skatījos pēdējās divas spēles un droši varu teikt, ka pareizi darīja ka neizspēlēja uz kp, viņam beigas kaut kā galīgi nesanāk.
Neatceros nevienu reizi (izņemot to vienu neieskaitīto pēdējo sekunžu tālmetienu pirmajā gadā), kad KP būtu izvilcis spēli pēdējā minūtē salādējot uzvaras metienus. Var jau būt, ka kāda ir bijusi, bet skaidrs, ka Dončič vismaz šobrīd ir krietni labāks šajā jomā, tāpēc nav brīnums, ka viņš to mēģināja paveikt arī šoreiz.

     [+] [-]

, 2019-10-28 15:28, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Neatceros nevienu reizi (izņemot to vienu neieskaitīto pēdējo sekunžu tālmetienu pirmajā gadā), kad KP būtu izvilcis spēli pēdējā minūtē salādējot uzvaras metienus. Var jau būt, ka kāda ir bijusi, bet skaidrs, ka Dončič vismaz šobrīd ir krietni labāks šajā jomā, tāpēc nav brīnums, ka viņš to mēģināja paveikt arī šoreiz.
Pret Hornets , Bulls , Pelicans , kas atmiņā palicis !!!

     [+] [-]

, 2019-10-28 18:00, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Neatceros nevienu reizi (izņemot to vienu neieskaitīto pēdējo sekunžu tālmetienu pirmajā gadā), kad KP būtu izvilcis spēli pēdējā minūtē salādējot uzvaras metienus. Var jau būt, ka kāda ir bijusi, bet skaidrs, ka Dončič vismaz šobrīd ir krietni labāks šajā jomā, tāpēc nav brīnums, ka viņš to mēģināja paveikt arī šoreiz.
No sākuma vienas (!) pēdējās minūtes laikā nolažoties 2 reizes uzbrukumā un 1 reizi aizsardzībā - un tad mēģināt veikt brīnumus? Īsts clutcha specs.
P.S. Jangu es pieminu tādēl, ka mēģinu atvēsināt jūsu pārkarsušās no pielūgšanas Dončičgalvas. Bet izskatās veltīgs darbs.

     [+] [-]

, 2019-10-28 18:44, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: No sākuma vienas (!) pēdējās minūtes laikā nolažoties 2 reizes uzbrukumā un 1 reizi aizsardzībā - un tad mēģināt veikt brīnumus? Īsts clutcha specs.
P.S. Jangu es pieminu tādēl, ka mēģinu atvēsināt jūsu pārkarsušās no pielūgšanas Dončičgalvas. Bet izskatās veltīgs darbs.
Veltīgs darbs ir drīzāk tev iestāstīt, ka Dončičs nav slikts.

Teiksim neesmu nekāds Dončiča fans, bet tā kā tu viņu noliec, kaut kas pretī arī ir jāatbild.

     [+] [-]

, 2019-10-28 19:20, pirms 5 gadiem
LA-BOS antifans rakstīja: Veltīgs darbs ir drīzāk tev iestāstīt, ka Dončičs nav slikts.

Teiksim neesmu nekāds Dončiča fans, bet tā kā tu viņu noliec, kaut kas pretī arī ir jāatbild.
Tu esi kārtīgs Dončiča fans. Es nekur neesmu teicis, ka Dončičs ir slikts. Vienīgā mana tēze - viņš nav izcils, un Jangs ne grammu nav sliktāks par viņu. Pēc manām domām - labāks,

     [+] [-]

, 2019-10-28 19:51, pirms 5 gadiem
P.S. Bet fakts ir tāds, ka spēles pēdējo minūti noraka tieši Dončičs ar savām 2 kļūdām uzbrukumā un nenosedzot Lillardu. Bija 119-118 par labu Dallasai. Tas tikai pierāda, ka arī dievi kļūdās, jebšu viņi vienkārši nav dievi,kā to daži šeit mēdz apgalvot, bet parastie mirstīgie.

     [+] [-]

, 2019-10-28 20:43, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: No sākuma vienas (!) pēdējās minūtes laikā nolažoties 2 reizes uzbrukumā un 1 reizi aizsardzībā - un tad mēģināt veikt brīnumus? Īsts clutcha specs.
P.S. Jangu es pieminu tādēl, ka mēģinu atvēsināt jūsu pārkarsušās no pielūgšanas Dončičgalvas. Bet izskatās veltīgs darbs.
Par ko atvēsināt? Te visi tik runā par to, ko Dončic paveic laukumā, tas arī viss. Nekas nav pārspīlēts.
Nav chluch? Zini, kas tas ir? Ko nozīmē viena neveiksmīga spēles nogale, ja veiksmīgu ir bijis krietni vairāk? Paskaties šo, un atceries, ka tas bija pirmais rookija gads: https://youtu.be/h-bmnnYxCwE
Spilgti atceros vienu spēli pag gad, kur viņš spēles laikā neko būtisku neparādīja, bet kā uzsprāga pēdējā ceturtdaļā un pēdējā minūtē - tas bija kas nereāls.
Nejau tikai te fano par Doncic spējām, daudzi eksperti arī apjūsmo - un tas viss šķiet fenomenāls tieši viņa gadu skaita un ādas krāsas dēļ, tas arī viss.

  +1 [+] [-]

, 2019-10-28 21:00, pirms 5 gadiem
chr1sT_v2 rakstīja: Ko jūs ņaudat? Luka visu pareizi darīja + viņa clutch stati to apliecina. ja komandā spēlētu Kobe ar KP, un Kobe uzņemtos pēdējo uzbrukumu uz sevi, tad ar jūs bļautu, ka KP bija jādod
Es lasu un nespēju noticēt tam ko redzu - Tu KOBE teju liec vienādības zīmi ar Dončiču? KOBE BRYANT? Nākamreiz tikai pirms saliec vienā kaudzē Luka Dončiču ar leģendāriem spēlētājiem nesalīdzini viņu ar Maiklu Džordanu vismaz lūdzu. Interesanti būs paskatīties Luka Dončiču kad spēlēs pret Atlanta Hawks - jo manuprāt Jangs ir pārāks šobrīd.
Skatos, ka KP progresēs vairāk un vairāk - Luka ne tik strauji, bet viņi viens bez otra netiks līdz play-off. Vajadzīgs vēl viens labs spēlētājs un tad tā komanda jau varētu sākt lūkoties kaut teorētiski titula virzienā.

     [+] [-]

, 2019-10-28 21:00, pirms 5 gadiem
Ivijis rakstīja: Par ko atvēsināt? Te visi tik runā par to, ko Dončic paveic laukumā, tas arī viss. Nekas nav pārspīlēts.
Nav chluch? Zini, kas tas ir? Ko nozīmē viena neveiksmīga spēles nogale, ja veiksmīgu ir bijis krietni vairāk? Paskaties šo, un atceries, ka tas bija pirmais rookija gads: https://youtu.be/h-bmnnYxCwE
Spilgti atceros vienu spēli pag gad, kur viņš spēles laikā neko būtisku neparādīja, bet kā uzsprāga pēdējā ceturtdaļā un pēdējā minūtē - tas bija kas nereāls.
Nejau tikai te fano par Doncic spējām, daudzi eksperti arī apjūsmo - un tas viss šķiet fenomenāls tieši viņa gadu skaita un ādas krāsas dēļ, tas arī viss.
Vai tad tā video beigas nav tieši tā spēle, kur novandījās 4/4?

  -2 [+] [-]

, 2019-10-28 21:03, pirms 5 gadiem
Labi, labi... Tu atceries kādu spēli pagājušo gadu, kurā Dončičs veica varoņdarbu un uzvarēja nenozīmīgu spēli (PO taču Dallasa netika?). Es savukārt šodien detāli paskatījos 4/4 un ieraudzīju, ka tieši Dončičs pieļāva izšķirošās kļūdas spēles pēdējā minūtē, kuru dēļ Dallasa zaudēja pietiekami svarīgu spēli sezonā, kad Dallasa reāli cīnās par PO. Un tādēļ izteicu šaubas par viņu, kā reālu clutch varoni šosezon. Gara sezona un daudzie clutchi vēl priekšā . Redzēsim.
Dončičs ir tiešām labs spēlētājs, bet celt viņu Dieva kārtā tikai ādas krāsas dēļ? Man vairāk imponē jau minētais Jangs, kuru manuprāt gaida izcila karjera, kaut kas līdzīgs Karija jaunai inkarnācijai.

     [+] [-]

, 2019-10-28 21:23, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Labi, labi... Tu atceries kādu spēli pagājušo gadu, kurā Dončičs veica varoņdarbu un uzvarēja nenozīmīgu spēli (PO taču Dallasa netika?). Es savukārt šodien detāli paskatījos 4/4 un ieraudzīju, ka tieši Dončičs pieļāva izšķirošās kļūdas spēles pēdējā minūtē, kuru dēļ Dallasa zaudēja pietiekami svarīgu spēli sezonā, kad Dallasa reāli cīnās par PO. Un tādēļ izteicu šaubas par viņu, kā reālu clutch varoni šosezon. Gara sezona un daudzie clutchi vēl priekšā . Redzēsim.
Dončičs ir tiešām labs spēlētājs, bet celt viņu Dieva kārtā tikai ādas krāsas dēļ? Man vairāk imponē jau minētais Jangs, kuru manuprāt gaida izcila karjera, kaut kas līdzīgs Karija jaunai inkarnācijai.
Piekrītu par Jangu - puisis Atlantā izskatās daudzpusīgāks šobrīd - jā arī statistika Jangam ir graujoši labāka sezonas sākumā, bet kopumā pats spēles veidošanas stils utt. Jangam šobrīd izskatās daudzpusīgāks nekā Dončičam.
Dončič tiešām ir labs un par to nav šaubu, bet ir viņa daudzk ur vēl pielikt, lai tiešām kļūtu par lielisku super spēlētāju - bet te komentāros jau daži sāk vilkt paralēles ar Kobe Bryant, kas ir pilnīgi slimi!!!

     [+] [-]

, 2019-10-29 09:08, pirms 5 gadiem
vorkuta rakstīja: Labi, labi... Tu atceries kādu spēli pagājušo gadu, kurā Dončičs veica varoņdarbu un uzvarēja nenozīmīgu spēli (PO taču Dallasa netika?). Es savukārt šodien detāli paskatījos 4/4 un ieraudzīju, ka tieši Dončičs pieļāva izšķirošās kļūdas spēles pēdējā minūtē, kuru dēļ Dallasa zaudēja pietiekami svarīgu spēli sezonā, kad Dallasa reāli cīnās par PO. Un tādēļ izteicu šaubas par viņu, kā reālu clutch varoni šosezon. Gara sezona un daudzie clutchi vēl priekšā . Redzēsim.
Dončičs ir tiešām labs spēlētājs, bet celt viņu Dieva kārtā tikai ādas krāsas dēļ? Man vairāk imponē jau minētais Jangs, kuru manuprāt gaida izcila karjera, kaut kas līdzīgs Karija jaunai inkarnācijai.
Atkal tev lieliski izdodās nonievāt izcilas lietas kā maznozīmīgas, bet vienu spēli izcelt kā nenormāli nozīmīgu! Kā sezonas 3. spēle var būt nozīmīga pasaki man lūdzu? Tā neizsaka pilnīgi neko, turklāt komandas tikai iesilst... Nevaru pat izteikt vārdos kādas aplamības tikko izlasīju - un tas viss tikai dēļ naida pret Dončiču.
Un tā spēle, par kuru runāju un kura bija video noslēgumā, kā norādīja Antifans notika 8.12.2018, kad vēl cerības uz PO bija diezgan pamatotas: https://www.youtube.com/watch?v=xV4... tā kā your argument is invalid kārtējo reizi.

     [+] [-]

, 2019-10-29 09:19, pirms 5 gadiem
Ambrē rakstīja: Piekrītu par Jangu - puisis Atlantā izskatās daudzpusīgāks šobrīd - jā arī statistika Jangam ir graujoši labāka sezonas sākumā, bet kopumā pats spēles veidošanas stils utt. Jangam šobrīd izskatās daudzpusīgāks nekā Dončičam.
Dončič tiešām ir labs un par to nav šaubu, bet ir viņa daudzk ur vēl pielikt, lai tiešām kļūtu par lielisku super spēlētāju - bet te komentāros jau daži sāk vilkt paralēles ar Kobe Bryant, kas ir pilnīgi slimi!!!
Kādā ziņā daudzpusīgāks? Tas, ka ir ļoti labi uzkritis divas spēles no vietas? Tiešām tici, ka viņš tā turpinās? Lai jau veicas! Jangs tiešām ir labs šobrīd, par to nav šaubu, bet, ka viņš būtu būtiski labāks... Nu nezinu gan. Turklāt tagad var teikt vorkutas tekstu par Jangu - viņš tur vienīgais normālais komandā un viņam tiek dota brīva vaļa izpausties. Dončičam jau tomēr nopietnāka komanda ar vēlvienu zvaigzni komandā.