Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:129, Did:0, useCase: 3

F1 sezona sākas ar "Ferrari" dubultuzvaru, rūgta vilšanās "Red Bull" pilotiem

Rolands Eliņš

F1 sezona sākas ar "Ferrari" dubultuzvaru, rūgta vilšanās "Red Bull" pilotiem
Šarls Leklērs. Foto: IMAGO/PanoramiC/Scanpix

"Formula 1" jaunā sezona sākusies ar Bahreinas "Grand Prix", kurā uzvaru svinēja "Ferrari" pilots Šarls Leklērs, sev aizmugurē noturot iepriekšējā gada čempionu Maksu Verstapenu, kuru beigās piemeklēja tehniskas problēmas un nācās izstāties no drošas otrās vietas. Lūiss Hamiltons tikmēr finišēja trešajā vietā, kamēr otrs "Red Bull" pilots Serhio Peress izstājās pēdējā apļa sākumā, tobrīd atrodoties trešajā vietā.

• Monako pilots Šarls Leklērs guva savas karjeras trešo uzvaru "Grand Prix" posmā. Iepriekš viņš uzvarēja divos posmos pēc kārtas 2019. gadā, kas līdz šim arī bija pēdējā "Ferrari" uzvara. Taču tagad "Ferrari" izdevās pat tikt pie dubultuzvaras.

• Otro vietu izcīnīja Karloss Sainss, kuram tas ir atkārtots labākais F1 karjeras panākums un septītais goda pjedestāls karjerā.

• Savukārt "Red Bull" piloti Markss Verstapens un Serhio Peress aizvadīja labas sacīkstes līdz četriem pēdējiem apļiem, kad sekoja ļoti rūgtas izstāšanās. Verstapens atradās otrajā vietā, atkrita uz trešo un formulas problēmu dēļ, zaudējot ātrumu, bija spiests iebraukt boksos. Savukārt Peress bija trešajā vietā vēl pēdējā apļa sākumā, taču starta taisnes beigās sagriezās un nevarēja turpināt sacensības.

Leklērs savu iegūto "pole position" startā nosargāja, kamēr Verstapens saglabāja otro vietu. Abi pamazām atrāvās no tuvākajiem sekotājiem un laika posmā no 17. līdz 19. aplim sarūpēja aizraujošu cīņu.

Visos trīs apļos Verstapens starta taisnē uzbruka Leklēra līderpozīcijām. Divreiz viņš tika garām, taču abas reizes Leklērs aukstasinīgi ieņēma labāku trajektoriju, lai nākamajos līkumos jau atgūtu pirmo vietu. Trešajā reizē Verstapens jau starta taisnēs bremzēja ļoti vēlu, riteņiem pamatīgi nokūpot, un Leklērs viņu atkal apsteidza jau izejā no līkuma.

Pēc tam Leklērs brauca pārliecinoši un pamazām atstāja Verstapenu nedaudz tālākā aizmugurē, vairs nepieļaujot tiešus uzbrukumus savai pirmajai vietai.

Neviens pilots neizstājās līdz sacensību noslēdzošajai fāzei, kad trases malā ar degošu dzinēju apstājās Pjērs Gaslī. Trasē nācās doties drošības mašīnai, kas nozīmēja iepriekš iekrāto intervālu izzušanu, un Verstapens nonāca tieši aiz Leklēra.

Taču, drošības mašīnai septiņus apļus pirms beigām dodoties malā, Verstapenam vairāk nācās satraukties par Karlosa Sainsa noturēšanu aizmugurē nekā Leklēra apdzīšanu. Verstapens saglabāja otro vietu, bet Leklērs jau bija par sekundi atrāvies.

Verstapenam drīz vien radās tehniskas problēmas, un Sainss viņam tika garām. Verstapena formula acīmredzami zaudēja ātrumu, viņam pabrauca garām vēl vairākas formulas, un Verstapens izstājās. "Red Bull" vilšanās ar to gan nebeidzās, jo Peresam arī bija tehniskas problēmas, taču viņš centās noturēt Hamiltonu aiz sevis.

Tas izdevās līdz pēdējā apļa sākumam, kad pirmajā līkumā Peresa formula sagriezās trasē un izstājās. Hamiltons līdz ar to pacēlās uz trešo vietu, kamēr ceturto vietu ieguva viņa jaunais komandas biedrs Džordžs Rasels.

Hamiltona bijušais komandas biedrs Valteri Botass tikmēr ieņēma sesto vietu, kamēr "Haas" pilots Kevins Magnusens, kurš nesen tika ieņēma krievu pilota Mazepina vietu, pamanījās tikt pie piektās vietas.

Nākamais F1 posms būs pēc nedēļas Saūda Arābijā. F1 sacensību tiešraides pieejamas Viaplay platformā.

F1, Bahreinas GP

V.PilotsKomandaLaiks
1 .Šarls LeklērsFerrari1:37:33.584
2 .Karloss SainssFerrari+5.598s
3 .Lūiss HamiltonsMercedes+9.675s
4 .Džordžs RaselsMercedes+11.211s
5 .Kevins MagnusensHaas Ferrari+14.754s
6 .Valteri BotassAlfa Romeo Ferrari+16.119s
7 .Estebans OkonsAlpine Renault+19.423s
8 .Juki CunodaAlphaTauri RBPT+20.386s
9 .Fernando AlonsoAlpine Renault+22.390s
10 .Žou GuanjuAlfa Romeo Ferrari+23.064s
11 .Miks ŠūmahersHaas Ferrari+32.574s
12 .Lenss StrolsAston Martin Aramco Mercedes+45.873s
13 .Aleksandrs AlbonsWilliams Mercedes+53.932s
14 .Daniels RikjardoMcLaren Mercedes+54.975s
15 .Lando NorissMcLaren Mercedes+56.335s
16 .Nikolass LatifiWilliams Mercedes+61.795s
17 .Niko HilkenbergsAston Martin Aramco Mercedes+63.829s
18 .Serhio PeressRed Bull Racing RBPTDNF
19 .Makss VerstapensRed Bull Racing RBPTDNF
NCPjērs GaslīAlphaTauri RBPTDNF

  -3 [+] [-]

, 2022-03-20 19:28, pirms 2 gadiem
Latvijas lielas bēdas dēļ Makša fiasko, bet tituls neizpaliks!

  +1 [+] [-]

, 2022-03-20 19:29, pirms 2 gadiem
Prieks par čīkstuļa izgāšanos, super gonka. Ferrari ir atpakaļ.

  +2 [+] [-]

, 2022-03-20 19:29, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Lohi ir red-bull inženieri, kuri uzkonstruēja mašīnu, kura šodien sabruka - praktiski reizinātājos sadalījās - pie ilgstošas braukšanas zemu apgriezienu apstākļos (aiz safety car)
Nē nē, te cilvēks skaidri un gaiši pateica, Maxis ir lohs un te ne var nepiekrist. Šajā sacikstē, konkrēti šajā viņš ir lohs. Tiek atklāti dir*t virsu komandai, kad viņš apzinās, ka visa pasaule to dzirdēs ... nu kmon, te jau kronis spiež, pat pēc otra pita, ka viņš sūtija komandu nah*j un teica, ka vairs to neklausīs sakarā ar "Outlapping", viss bija skaidrs. Pēc tam, pat komentētāji izskatīja šo incidentu un pateica, ka Maxim ne pēc pirmā boxa, ne pēc otra boxa nebija šances, ja vienīgi Ferrari piti nopūdelētu

  +3 [+] [-]

, 2022-03-20 19:29, pirms 2 gadiem
backtofire rakstīja: Nu meršiem motors mazjaudīgāks, kā jau rakstīju, problēma ir jaunajā degvielā un tās ietekmi uz jaudu, pagaidām šeit merši atpaliek un kādi 15zs (iespējams vairāk) ir daudz. To arī pirms sezonas varēja lasīt starp rindām no motoru daļas, ka vēl nav spējuši pilnībā jauno degvielu pielāgot dzinējam.

Jā iespējams atradīs kā saka pareizo formulu un būs labi, bet pagaidām atpaliek.
Pēc top speed skatoties laikam būs Tev taisnība. Katrā ziņā būs ļoti interesanta sezona.

Ļoti arī interesē kā Lecler vai Sainz reaģēs uz Max izgājieniem trasē, ja viņš atkal sāks "daivot" iekšā līkumus. Hamilton bija ļoti nosvērts pagājušajā gadā, pat pārāk.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-20 19:31, pirms 2 gadiem
Lai gan jau iepriekšējie rezultāti rādīja Ferrari ātrumu, dubultizvara tomēr ir krietns pārsteigums. Protams, te lielu lomu nospēlēja Makša mašīnas nelabais gals un Red Bull fiasko, ko arī es negaidīju. Merši pagaidām ātrumā līdzi Ferrari un Red Bull netur, bet nu citā trasē var būt savādāk, plus viņiem vēl ir laiks attīstīties. Liels prieks toties par Alfa Romeo un Haas, īpaši Magnusenu un Botasu. Arī Žou malacis. Izrādījās, ka viņi ir ātri ne tikai kvalifikācijā, bet var arī stabili nobraukt. Protams, te noteikti nāca par labu Ferrari dzinēju pieaugušā jauda. Valteri gan atkal iegāza viņa Ahilleja papēdis - starts, taču viņam izdevās brauciena laikā gandrīz visu atgūt. Alpine izskatijās vidēji, Alpha Tauri - diezgan stabili un pietiekami ātri, līdz Gaslī mašīna ņēma un vienā brīdī nosvila... Savukārt Aston Martin un McLaren šodien vispār bija nekādi. Bēdu ieleja. Katrā ziņā, čempis sācies aizraujoši, vien līderu trio palicis tāds pats kā agrāk, tiesa, citādā secībā. Šosezon daudz ko izšķirs dzinēju izturība, un te nu visiem pakaļā pagaidām ir Sarkanie buļļi ar savu Hondu. Ar nepacietību gaidīšu nākamās sacīkstes, lai redzētu, kas būs mainījies un kādi pavērsieni notiks.

  -4 [+] [-]

, 2022-03-20 19:31, pirms 2 gadiem
role rakstīja: Uhhh, kur labs sacensību rezultāts!!! Laikam labāk nevarēja būt!
Ferrari malači! Izskatās, ka būs atpakaļ cīņā par pjedestāliem.
Verstapens savā elementā. Viss viņam slikti un visi viņu apbižo!
Labāk būtu ja Maksis paņemti pjedestālu, bet nu tev bērnam nesaprast!
Slēpts komentārs: Teddy Bluegers
Slēpts komentārs: Teddy Bluegers

  +1 [+] [-]

, 2022-03-20 19:36, pirms 2 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: Pēc top speed skatoties laikam būs Tev taisnība. Katrā ziņā būs ļoti interesanta sezona.

Ļoti arī interesē kā Lecler vai Sainz reaģēs uz Max izgājieniem trasē, ja viņš atkal sāks "daivot" iekšā līkumus. Hamilton bija ļoti nosvērts pagājušajā gadā, pat pārāk.
Patreiz izskatās, kas no lielā trio Mercedes motori ir pārliecinoši lēnākie. Paši vēl kaut kā, bet klienti (Aston Martin, Williams un McLaren) pārliecinoši lēnākie.
Par Maksi un to, kā Ferrari džeki reaģēs uz Verstapena braukšanas stilu - piekrītu. Luiss vienmēr ir bijis džeks, kurš pieturas pie "lēnāki brauksi, tālāk tiksi", izvairoties no konfliktiem. Ne Šarls, ne Karlos nebūs tie, kas piecietīs agresoru sev līdzās.
Atļaušos minēt - sezonas gaitā vismaz kāds no Ferrari pilotiem mēģinās iedot pa muti Maksim

  -2 [+] [-]

, 2022-03-20 19:39, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Lohi ir red-bull inženieri, kuri uzkonstruēja mašīnu, kura šodien sabruka - praktiski reizinātājos sadalījās - pie ilgstošas braukšanas zemu apgriezienu apstākļos (aiz safety car)
tu sacensības vispār skatījies. Cik apļus bija SC?

  +1 [+] [-]

, 2022-03-20 19:43, pirms 2 gadiem
playthegame rakstīja: Patreiz izskatās, kas no lielā trio Mercedes motori ir pārliecinoši lēnākie. Paši vēl kaut kā, bet klienti (Aston Martin, Williams un McLaren) pārliecinoši lēnākie.
Par Maksi un to, kā Ferrari džeki reaģēs uz Verstapena braukšanas stilu - piekrītu. Luiss vienmēr ir bijis džeks, kurš pieturas pie "lēnāki brauksi, tālāk tiksi", izvairoties no konfliktiem. Ne Šarls, ne Karlos nebūs tie, kas piecietīs agresoru sev līdzās.
Atļaušos minēt - sezonas gaitā vismaz kāds no Ferrari pilotiem mēģinās iedot pa muti Maksim
Ja Ferrari un Maksis savā starpā plēsīsies, tas tikai nāks par labu Hamiltonam...lai nu ko, bet punktus vākt viņš māk. DNF tomēr baigi sit pa kabatu.

     [+] [-]

, 2022-03-20 19:44, pirms 2 gadiem
Vāks kāda neveiksme RB džekiem... Pfff...

  +1 [+] [-]

, 2022-03-20 19:49, pirms 2 gadiem
M I K U C I S rakstīja: tu sacensības vispār skatījies. Cik apļus bija SC?
Kādus 3 apļus vismaz? Nemeklēšu.
Katrā ziņā pārāk ilgi, lai tiešām sāktu mocīt augstās slodzes dzinēju un transmisiju... abu normālu mijiedarbību.
Jēziņ... tās mašīnas ir dizainētas konstantai darbībai at high RPM... 😜 Tas Tev nav ar behu nullītes mest.

  -3 [+] [-]

, 2022-03-20 20:01, pirms 2 gadiem
Kā jau prognozēju. Pirmie posmi nenozīmīgi.

  -1 [+] [-]

, 2022-03-20 20:18, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Labs pirmais gončiks.
"Tāpēc Jūs ražojat enerģijas dzērienus, nevis autiņus!" - smējos sievai pēc Sainca palikšanas līkumā 😁

Prieks par Ferrari...
Botass 6ais... Alfa rullē 👍
Buļļi būs atpakaļ 😏
iedomājies cik zemā līmenī autoražotāji strādā, ja atāk uz F1 prosta dzērienu ražotājs un ir pašreizējas pasaules čempions?

  +1 [+] [-]

, 2022-03-20 20:24, pirms 2 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: Pēc top speed skatoties laikam būs Tev taisnība. Katrā ziņā būs ļoti interesanta sezona.

Ļoti arī interesē kā Lecler vai Sainz reaģēs uz Max izgājieniem trasē, ja viņš atkal sāks "daivot" iekšā līkumus. Hamilton bija ļoti nosvērts pagājušajā gadā, pat pārāk.
Leklērs noteikti var atbildēt arī agresīvi, to jau rādījis pāris reiz arī šodien droši gāja blakus. Sains ar karstasinīgs, bet vai ies līdz galam redzēsim.

Par dzinējiem - visiem meršu klientiem nenācies viegli kādu apdzīt. Taču gribas domāt, ja reiz pagājušās sezonas beigās Petronasam izdevās kopā ar motoristiem radīt labāku degvielu, ka tas izdosies arī šogad.

  +4 [+] [-]

, 2022-03-20 20:24, pirms 2 gadiem
kungs rakstīja: iedomājies cik zemā līmenī autoražotāji strādā, ja atāk uz F1 prosta dzērienu ražotājs un ir pašreizējas pasaules čempions?
Nu ne jau dzērienu/taurīna tehnologi viņiem to mašīnu gadu laikā uzbūvēja 😁
Tie paši autoražotāji vien tie bija...

Tas ir tik smieklīgi runāt par Red Bull, nevis viņu piesaistītajiem inženieriem, kā par superauto ražošanas gigantu, kas viņi gluži vienkārši nav

  -4 [+] [-]

, 2022-03-20 20:28, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Nu ne jau dzērienu/taurīna tehnologi viņiem to mašīnu gadu laikā uzbūvēja 😁
Tie paši autoražotāji vien tie bija...

Tas ir tik smieklīgi runāt par Red Bull, nevis viņu piesaistītajiem inženieriem, kā par superauto ražošanas gigantu, kas viņi gluži vienkārši nav
ā, citas komandas gan strādā bez piesaistītiem inženieriem zīmols pats ražojas

  +1 [+] [-]

, 2022-03-20 20:35, pirms 2 gadiem
kungs rakstīja: ā, citas komandas gan strādā bez piesaistītiem inženieriem zīmols pats ražojas
Katrs mēs te par savu runājam... 😁

Ja man prasītu, kurš, teorētiski, varētu uztaisīt F-1 bolīdu, ja viņiem paprasītu - Škoda, vai Pepsi - man atbilde skaidra.
Autobūves gigants Red Bull 😁

     [+] [-]

, 2022-03-20 20:39, pirms 2 gadiem
Vēl viena piebilde, Ferrari nedrīkst atslābt un mašīnu vajag uzlabot un uzlabot, jo RBR ir ļoti ātri, rēķinot to, ka tieši viņu mašīna bija resnākā +20kg virs normas. Tikai Alfa uztaisīja bolīdu, kurs atbilda svaram, un tagad visi kopā pierunāja Alfu, ka minimālais svars ir +3kg...

Pie tā visa pirms posma RBR esot nometuši 5-8kg...kas vēl nometa pāris desmitdaļas no viņu ātruma, tātad potenciāls vēl ir un ātruma rezerves tā pat.

+ Par dzinējiem, tie nav jaudīgāki itkā kā pāgājušā sezonā, visu nosaka tas cik ar jaunajiem degvielas standartiem citiem nokritās jauda, izskatās, ka šeit topā Honda un Ferrari.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-20 20:46, pirms 2 gadiem
Pirmā gonka dod cerības, ka sezona būs aizraujoša.

  -1 [+] [-]

, 2022-03-20 20:58, pirms 2 gadiem
Beidzot cerams sāksies Ferrari ēra tā turpināt!

     [+] [-]

, 2022-03-20 22:10, pirms 2 gadiem
S.T.A.T. rakstīja: Pēc top speed skatoties laikam būs Tev taisnība. Katrā ziņā būs ļoti interesanta sezona.

Ļoti arī interesē kā Lecler vai Sainz reaģēs uz Max izgājieniem trasē, ja viņš atkal sāks "daivot" iekšā līkumus. Hamilton bija ļoti nosvērts pagājušajā gadā, pat pārāk.
Eklērs ir tāds pats cietpauris kā Maxis, sajutīs, ka var cīnīties par titulu, tad ies uz pilnu banku. Pirmajā posmā visi tādi mierīgi, nebija jau īsti skaidrs tas spēku sadalījums sacīkšu režīmā, turpmāk gan jau ies trakāk.
Sainz ir krietni mierīgāka tipa braucējs (smooth operator), un turklāt no Makša frakcijas. Var smieties, vai nē, bet tur ir savas čomu būšanas (Max/Lando/Carlos/Albon, varbūt vēl tur kāds pieskaitāms). Tie savā starpā netaisīs tik trakus izgājienus. Vismaz tāds iespaids radies pēdējos gados.

  +2 [+] [-]

, 2022-03-20 22:42, pirms 2 gadiem
Teddy Bluegers rakstīja: Ļoti ceru ka nākotnē mums sagāidīs F1 ar elekotroauto, jo tomēr ir jārupējas par dabu un lēna garā jaiznīcina visas jomas kuras piedrazo pasauli!
Par Formulu E neesi neko dzirdējis? Otru tādu nevajag vairs

  +1 [+] [-]

, 2022-03-21 07:58, pirms 2 gadiem
Nu jau var atsākt skatīties, kad visiem vienādi noteikumi.
nebija pusminūtes atrāvienu.
cīņa vienāda starp pērnā gada vājākajiem ar pērnā gada vieniem no stiprākajiem.
Prieks, ka Ferrari ir uz uzvaras takas. jācer, ka turpinās.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-21 08:36, pirms 2 gadiem
Nu RBR Paziņoja ka viņiem problēma esot ar degvielas sūkni, abām mašīnām pie maza degvielas daudzuma atteica. P.S. Degvielas sūknis ir standarta detaļa un visām komandām vienāds.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-21 10:09, pirms 2 gadiem
Vitinka rakstīja: Nu RBR Paziņoja ka viņiem problēma esot ar degvielas sūkni, abām mašīnām pie maza degvielas daudzuma atteica. P.S. Degvielas sūknis ir standarta detaļa un visām komandām vienāds.
Vispār jau komanda minēja, ka problēma vai nu ar lift pump, vai ieplūdes kolektoru un, visdrīzāk, tomēr ar lift pump.
Primārais savācējsūknis (lift pump) gan arī ir SSC (standartizēts visiem) tāpat kā pats augstspiediena sūknis kā tāds.
Vienīgi tā info netā šobrīd runā par "fuel pump", lai gan pats Horners pateica, ka ne jau augstspiediena sūknis tiek turēts aizdomās, bet gan degvielas neuzlasīšana, kad tās bākā vairs nav tik daudz, kas nozīmē lift pump problēmu, jā.

  +1 [+] [-]

, 2022-03-21 10:16, pirms 2 gadiem
Vitinka rakstīja: Nu RBR Paziņoja ka viņiem problēma esot ar degvielas sūkni, abām mašīnām pie maza degvielas daudzuma atteica. P.S. Degvielas sūknis ir standarta detaļa un visām komandām vienāds.
Karoč, šobrīd tas info netā, interpretēts avotos, nenākošos no paša RBR, ir vispār bez jebkādas pietātes par to, kuras detaļas vispār tiek pieminētas.
Brīnums, ka kāds vēl nav uzrakstījis engine problem related to fuel intake.

  -2 [+] [-]

, 2022-03-21 10:19, pirms 2 gadiem
ventilators rakstīja: Nē, Verstapens lohs - viņam saka, nomierinies, pārslogosi vāģi. ko šis dara ? Sāk bļaustīties un beigās vēl pasaka, ka nekad vairs neklausīs inženierus Tāds bērns
Pats tu kā bērns vai kā lohs. Inženieri neko neteica par formulas pārslogošanu (visa tā muldēšana, ka pilots nosvilina motoru, jāaizmirst, viņi visi spiež grīdā 100% no tā, ko dod inženieri). Komandas norādes bija nenoslogot riepas pārāk daudz pirmajā aplī pēc boksiem. Ja Maksis nebūtu klausījis, tad vismaz pēc pirmajiem boksiem būtu priekšā Leklēram.

Nosauc vēl Hami par bērnu un lohu, jo viņš daudz biežāk komandai sûdzas

     [+] [-]

, 2022-03-21 10:33, pirms 2 gadiem
dddd rakstīja: Pats tu kā bērns vai kā lohs. Inženieri neko neteica par formulas pārslogošanu (visa tā muldēšana, ka pilots nosvilina motoru, jāaizmirst, viņi visi spiež grīdā 100% no tā, ko dod inženieri). Komandas norādes bija nenoslogot riepas pārāk daudz pirmajā aplī pēc boksiem. Ja Maksis nebūtu klausījis, tad vismaz pēc pirmajiem boksiem būtu priekšā Leklēram.

Nosauc vēl Hami par bērnu un lohu, jo viņš daudz biežāk komandai sûdzas
Neviens no Red Bull nenosvilināja motoru. Tas tak bija acīmredzami jebkuram, kurš kaut ko saprot no vienkāršas ielas mašīnas. Maksim mašīna vnk nomira, nevis ziliem dūmiem svila nost.
Man vakar izskatījās, ka vadības bloks nosprāga un gribēju vilkt paralēles ar mašīnas mocīšanu aiz safety car... nu... ja kompis atsaka ātrumkārbai, vai atsaka kalkulēt degvielas mikstūru, nekur Tu vairs nepabrauksi.
Labi, nē... komanda saka, ka ar sākotnējās ieplūdes sistēmu problēmas visticamāk.

  -1 [+] [-]

, 2022-03-21 12:01, pirms 2 gadiem
Man gribētos redzēt ferrari un red bull pirmajās divās vietās. Būtu super sezona

     [+] [-]

, 2022-03-21 14:47, pirms 2 gadiem
DaMarcus rakstīja: Kādus 3 apļus vismaz? Nemeklēšu.
Katrā ziņā pārāk ilgi, lai tiešām sāktu mocīt augstās slodzes dzinēju un transmisiju... abu normālu mijiedarbību.
Jēziņ... tās mašīnas ir dizainētas konstantai darbībai at high RPM... 😜 Tas Tev nav ar behu nullītes mest.
Jā, jā... nez kā citas reizes var 5 apļus nobraukt aiz SC? Kas tie pa secinājumiem...