Layout: current: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512 ), alternative: getContentLayout (Cid: Cache\Templating\LayoutCustomizations\Esports\CustomizationSource512), Fid:132, Did:0, useCase: 3

"Warriors" ar grūtībām izslēdz Portlendu, "Raptors" pārņem vadību

Rolands Eliņš

"Warriors" ar grūtībām izslēdz Portlendu, "Raptors" pārņem vadību
Stefens Karijs un Deimiens Lilards
Foto: AFP/Scanpix

Nacionālās basketbola asociācijas Rietumu konferences finālā iekļuvusi Goldensteitas „Warriors”, kas šonakt ar 125:121 un sērijā ar 4-1 pieveica Portlendas „Trail Blazers”.

„Warriors” sākumsastāvā atgriezās Stefens Karijs, kuram iepriekšējā mačā bija paredzēts ierobežots spēles laiks, bet Šona Livingstona izraidīšanas dēļ nācās nospēlēt gandrīz 40 minūtes. Arī šodien Portlenda spēja piedāvāt līdzvērtīgu maču, kurā Karija un Kleja Tompsona gūtos punktus regulāri atspēkoja Deimiens Lilards un Kristians Makolums.

Otrās ceturtdaļas izskaņā Portlenda uz brīdi ieguva arī 11 punktu pārsvaru, taču līdz puslaika beigām tas bija gandrīz jau izdzēsts, un otro puslaiku lielākoties vadībā bija „Warriors”. Goldensteitai gan neizdevās atrauties nekur tālu, taču Portlendas cerības iedragāja Karija tāls tālmetiens trīs minūtes pirms beigām, kas panāca 116:109.

„Trail Blazers” nepadevās un spēja pietuvoties līdz divu punktu atstatumam pēdējā minūtē, neskatoties uz divām svarīgām kļūdām soda metienos. Lilardam bija iespēja 42 sekundes pirms beigām arī panākt neizšķirtu, bet viņš kļūdījās, un nākamajā uzbrukumā Karijs realizēja tālmetienu, izšķirot mača (125:121) un sērijas (4-1) likteni.

Karijs spēli noslēdza ar 29 punktiem un 11 rezultatīvām piespēlēm, bet Tompsons pievienoja 33 punktus. Vērtīgs bija „Warriors” rezervistu pienesums, jo gan Livingstons, gan Leandru Barboza, gan Festuss Ezili sameta vismaz pa astoņiem punktiem. Nākamajā kārtā „Warriors” cīnīsies ar „Spurs” un „Thunder” sērijas uzvarētāju, kur pagaidām ar 3-2 vadībā Oklahomsitijas komanda.

Portlendas pārsteidzoši spēcīgās sezonas pēdējā spēlē Lilards guva 28 punktus un izdalīja septiņas piespēles, Makolums izcēlās ar 27 punktiem, bet Alens Krabe sameta 20 punktus. „Trail Blazers” šajā mačā realizēja par diviem tālmetieniem vairāk nekā „Warriors” (attiecīgi 16 un 14).

Savukārt „Raptors” pārņēmusi vadību sērijā pret „Heat”, šonakt izcīnot uzvaru ar 99:91. Toronto komanda bija vadībā visas spēles gaitā, pateicoties Demāra Derouzana 34 gūtajiem punktiem, bet Kails Laurijs pievienoja 25 punktus. „Heat” rindās 20 punktus sameta Dveins Veids.

Abas komandas jau iepriekš bija palikušas bez saviem centriem Jona Valančūna un Hasana Vaitsaida, un šodienas mačs iegrieza vēl lielākus robus Maiami un Toronto sastāvos. Spēli nepabeidza ne Luols Dengs no „Heat”, ne Demārs Kerols no „Raptors”.

Konferenču pusfināli

Duelis1. spēle2. spēle3. spēle4. spēle5. spēle6. spēle7. spēleSērijā
Cavaliers(1)-Hawks(4)104:93123:98121:108100:99---4:0
Raptors(2)-Heat (3)96:102 P96:92 P95:9187:94 P99:913:2
Warriors(1)-Trail Blazers(5)118:106110:99108:120132:125 P125:1214:1
Spurs(2)-Thunder(3)124:9297:98100:9697:11191:952:3

Izmantotie resursi:
NBA.com

1 2 3 94 komentāri

     [+] [-]

, 2016-05-12 08:57, pirms 8 gadiem
Spēli nepabeidza ne Luols Dengs no „Heat”, bet Demārs Kerols no „Raptors”.

  +4 [+] [-]

, 2016-05-12 08:58, pirms 8 gadiem
Malači Portlenda.Izcila sezona,lai gan uz papīra bija gandrīz pēdejie rietumos.
Deimam šodien melnā diena.karijs ar savu trulli pēdejas 24-25 sekundes principā iedzina pēdejo naglu.
Vasara Portlendai varētu but jautra
Slēpts komentārs: senscore

  +3 [+] [-]

, 2016-05-12 09:02, pirms 8 gadiem
GSW soļo tālāk!
Kārtējā Iguodalas nesavtīguma paraugstunda, labākais +/- rādītājs komandā!
GO Iguodala, GO GSW!

     [+] [-]

, 2016-05-12 09:06, pirms 8 gadiem
Bàc ja sas neiekļūs finàlā cavs čempi

  +2 [+] [-]

, 2016-05-12 09:10, pirms 8 gadiem
njā...izskatās, ka Cavs līdz finālam būs pastaiga. Heat/Raptors nav 5 no 10 starteriem. Diezgan bēdīgi. Varbūt, ja Lowry pēkšņi aizdegtos, bet es stipri šaubos.

GSW, protams, bija labāki, bet Porltenda ir pelnījusi visas uzslavas. Reti kurš prognozēja viņu tikšanu play off (es personīgi prognozēju 13. vietu rietumos), bet beigās pat bija ļoti līdzvērtīgs pretinieks pret 73:10 komandu. Cita lieta ir iespējams, ka šāda sērija nemaz nebūtu, ja CP3 un Griffinam nebūtu traumas, bet nu tas jau ir no sērijas "Ja tantei būtu riteņi viņa būtu tramvajs"

  -1 [+] [-]

, 2016-05-12 09:16, pirms 8 gadiem
Lillards 3. labākais pg līgā.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-12 09:21, pirms 8 gadiem
Leandru Barboza 😂😂😂😂😂

     [+] [-]

, 2016-05-12 09:22, pirms 8 gadiem
skatoties uz Heat un Raptors nāksies laikam piekrist Barkley teiktajiem, ka Cavs izvilks slotu līdz finiālam. Labākajā gadījumā vienu spēli var paņemt pret cavs kāda no šīm komandām. Protams zināma daļa traumas Heat un Raptors pamatpiecnieku spēlētājiem arī spēlē lomu, bet that's life.

  -3 [+] [-]

, 2016-05-12 09:28, pirms 8 gadiem
kaaja rakstīja: skatoties uz Heat un Raptors nāksies laikam piekrist Barkley teiktajiem, ka Cavs izvilks slotu līdz finiālam. Labākajā gadījumā vienu spēli var paņemt pret cavs kāda no šīm komandām. Protams zināma daļa traumas Heat un Raptors pamatpiecnieku spēlētājiem arī spēlē lomu, bet that's life.
Cavs ir lieliskā formā, beidzot karalis kausu atvedīs uz Klīvlendu.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-12 09:33, pirms 8 gadiem
Visu cieņu Trail Blazers, parādīja lielisku cīņu pret visu laiku labāko NBA komandu. Bet Karijs ir pārāk labs, varam visi sevi apsveikt, ka varam katru otro dienu vērot šo šovu.

Cavs tiešām veicas, Heat un Raps garie ir traumēti, un tieši garais gals ir Cavs vājā vieta. Denga un Kerola traumas vēl papildus bonuss.

  +1 [+] [-]

, 2016-05-12 09:34, pirms 8 gadiem
bitoose rakstīja: Lillards 3. labākais pg līgā.
Kam viņš ir priekšā, CP3 vai RW?

     [+] [-]

, 2016-05-12 09:46, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Kam viņš ir priekšā, CP3 vai RW?
a varbūt šis domāja, ka pa Kuriju labāks ?

nu top5 Lilards.

     [+] [-]

, 2016-05-12 09:46, pirms 8 gadiem
cobham rakstīja: Bàc ja sas neiekļūs finàlā cavs čempi
A kur GSW pazuda ?

  +2 [+] [-]

, 2016-05-12 09:51, pirms 8 gadiem
Mjā, abi čokeri tomēr laikam iekļūs konferences finālā, Heat bez Vaitsaida tas spēles zīmējums baigi izmainījies un iet tā pat kā sezonā - kā pa kalniem. Divas spēles var arī neizcelt.
Jebkurā gadījumā var piekrist, ka Cavs nevajadzētu būt problēmām ne ar vienu no šī pāra ņemot vērā sastāva robus abām komandām.

  -4 [+] [-]

, 2016-05-12 10:00, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Kam viņš ir priekšā, CP3 vai RW?
Karijs, Westbrux, Lillards, bārda, CP6

  +1 [+] [-]

, 2016-05-12 10:09, pirms 8 gadiem
bitoose rakstīja: Karijs, Westbrux, Lillards, bārda, CP6
kopš kura laika bārda ir pg?

  -1 [+] [-]

, 2016-05-12 10:11, pirms 8 gadiem
bitoose rakstīja: Karijs, Westbrux, Lillards, bārda, CP6
made my day.
Hārdens ? pirmkārt nav pg, otrkārt, vēlreiz atkārtoju, viņš nav pg. un kas vispār ir CP6?

saprotu, ka drošvien pārdzīvo vakardienas hoķi, bet pietiks dzert, ir jau jauna diena sākusies..

  +2 [+] [-]

, 2016-05-12 10:18, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: kopš kura laika bārda ir pg?
Kurā pozīcijā tad viņš atrodas laukumā spēles laikā? formāli jau, protams, tev taisnība.

     [+] [-]

, 2016-05-12 10:20, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Kam viņš ir priekšā, CP3 vai RW?
Karijs, Westbrux, Lillards, bārda, CP6
arī ekspertiem gadās kļūmes, bet īsteni eksperti saprata, ka domāju Chris Paul #3, future of LA!!!

  -1 [+] [-]

, 2016-05-12 10:32, pirms 8 gadiem
xZ rakstīja: Kurā pozīcijā tad viņš atrodas laukumā spēles laikā? formāli jau, protams, tev taisnība.
Nu skatoties kas notiek laukumā, tad jau piemēram Lebrons un Dreimonds arī skaitās saspēlnieki(pēc tavas loģikas), jo spēlē daudz ar bumbu un dala daudz piespēles ?

     [+] [-]

, 2016-05-12 10:36, pirms 8 gadiem
ventilators rakstīja: Nu skatoties kas notiek laukumā, tad jau piemēram Lebrons un Dreimonds arī skaitās saspēlnieki(pēc tavas loģikas), jo spēlē daudz ar bumbu un dala daudz piespēles ?
Reāli Lebrons ir labākais PG savā komandā un viens no top saspēlniekiem līgā, bet, ja taisa topus, tad, protams, ir jāvadās pēc formālās pozīcijas, citādi tas tops zaudē jēgu.

     [+] [-]

, 2016-05-12 10:41, pirms 8 gadiem
Hārdens nu nekādi nevar būt 1.numurs, jo spēlē 2.vai 3.numura pozīcijā. Bet pa 1.numuru spēlē Beverlijs un Terijs.

  -1 [+] [-]

, 2016-05-12 10:54, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: GSW soļo tālāk!
Kārtējā Iguodalas nesavtīguma paraugstunda, labākais +/- rādītājs komandā!
GO Iguodala, GO GSW!
Paga, šitas klauns vaitad nebija lebrona un heat fans? Jeb fano par to, kurš ir labākais?

  -1 [+] [-]

, 2016-05-12 11:00, pirms 8 gadiem
Buhanka rakstīja: Paga, šitas klauns vaitad nebija lebrona un heat fans? Jeb fano par to, kurš ir labākais?
Tāds pats,kā vecais irbīte Neatmetu domu,ka tā ir viena persona

  -1 [+] [-]

, 2016-05-12 11:08, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: GSW soļo tālāk!
Kārtējā Iguodalas nesavtīguma paraugstunda, labākais +/- rādītājs komandā!
GO Iguodala, GO GSW!
Grūti nebūt nesavtīgam, kad tev apkārt ir tādi shooteri un labākais spēlētājs pasaulē. Un Igijs vnm ir bijis aizsardzības speciālists, tā kā nepārvērtēsim viņa "nesavtīgumu".

  +1 [+] [-]

, 2016-05-12 11:14, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Reāli Lebrons ir labākais PG savā komandā un viens no top saspēlniekiem līgā, bet, ja taisa topus, tad, protams, ir jāvadās pēc formālās pozīcijas, citādi tas tops zaudē jēgu.
Tā arī ir modernā basketbola īpatnība, ka klasisko Stoktona, Peitona, CP3, Rondo vai kaut Dragiča un Pārkera tipa PG šobrīd ir maz. Ne jau tas, ka kāds tur bumbu 20 sek padara viņu par PG, svarīgi ir kurā punktā laukumā viņš to dara. Šādā vīzē Hārdens de facto spēlē kā PG un LBJ arī spēlē kā PG noteiktos momentos laukumā. Kobe arī to darīja, kad Nešs mocījās pēdējos gados un Lakers palika praktiski bez adekvāta PG. Tā kā pilnībā izslēgt Hārdenu no šī saraksta nevar tikai tāpēc, ka viņš tiek "listēts" kā SG.

     [+] [-]

, 2016-05-12 11:16, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Grūti nebūt nesavtīgam, kad tev apkārt ir tādi shooteri un labākais spēlētājs pasaulē. Un Igijs vnm ir bijis aizsardzības speciālists, tā kā nepārvērtēsim viņa "nesavtīgumu".
Es gan nepiekristu ka Karijs ir labākais spēlētājs pasaulē, ja par uzbrukumu runā tad viennozīmīgi, tāda spēlētāja nav bijis, bet ja skatās viņam uz aizsardzību, tad nu viņš nav liekams pat pie TOP50. Bet nu metiens ir unikāls, un šodien atkal tieši pēdējā 4daļā, kad vis vairāk nepieciešams, sāk uguņot - nolaiž aizsardzībā ūdeņus, bet uzbrukumā ieliek pretī 3niekus

     [+] [-]

, 2016-05-12 11:21, pirms 8 gadiem
Smagi Heat...
Tā jau spēles zīmējums ir mainīts, savā ziņā patīk, ka McRoberts vairāk tiek uzspēlēt... bet nu Dengs, kur ta vēl? Nav jau vairs, kas aizsradzībā rukā, truli iemet...
Ja arī tiktu pāri tik pat nomocītai Toronto, tad pret Cavs ir bez variantiem.
Lai vai kā, mājās jāuzvar... Bošs, Hassans, Dengs... pipec, trīs pamatsastāva džeki nav un, ja vēl tiktu tālāk, fenomenāli....

  -1 [+] [-]

, 2016-05-12 11:23, pirms 8 gadiem
Buhanka rakstīja: Paga, šitas klauns vaitad nebija lebrona un heat fans? Jeb fano par to, kurš ir labākais?
o pajols ar klāt. Esmu vnm fanojis par Iguadalu un viņa komandām. neesmu nekad bijis LJ un CLE fans.

     [+] [-]

, 2016-05-12 11:24, pirms 8 gadiem
Bostonietis rakstīja: Tāds pats,kā vecais irbīte Neatmetu domu,ka tā ir viena persona
irbiite jau sen ir izklīdis pa krūmiem.
Man ar viņu nav nekāda sakara, labāk skaties kā GSW pacels kausu

     [+] [-]

, 2016-05-12 11:27, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Grūti nebūt nesavtīgam, kad tev apkārt ir tādi shooteri un labākais spēlētājs pasaulē. Un Igijs vnm ir bijis aizsardzības speciālists, tā kā nepārvērtēsim viņa "nesavtīgumu".
tad tu uzskati pērnā gada final MVP arī pārvērtēts? NBA tad jau neko nesaprot

  +1 [+] [-]

, 2016-05-12 11:34, pirms 8 gadiem
valjero rakstīja: tad tu uzskati pērnā gada final MVP arī pārvērtēts? NBA tad jau neko nesaprot
Vai tad viņam MVP piešķīra tikai par nesavtīgumu? Es runāju tikai par to, nevis par aizsardzības pienesumu un clutch metieniem, kas viņam atnesa MVP. Ironiskā kārtā tieši drīzāk savtīgums, kad viņš spēli paņēma uz sevi un darīja to veiksmīgi, deva viņam MVP

     [+] [-]

, 2016-05-12 11:54, pirms 8 gadiem
Mixes rakstīja: Vai tad viņam MVP piešķīra tikai par nesavtīgumu? Es runāju tikai par to, nevis par aizsardzības pienesumu un clutch metieniem, kas viņam atnesa MVP. Ironiskā kārtā tieši drīzāk savtīgums, kad viņš spēli paņēma uz sevi un darīja to veiksmīgi, deva viņam MVP
Tā jau ir tā nesavtīguma augstākā pilotāža, kad jūti ka komandas līderi nepavilks, Iguodala ielika uguns robā un pienesa Karijam finālā titulu.
https://www.youtube.com/watch?v=2y1...

     [+] [-]

, 2016-05-12 12:03, pirms 8 gadiem
Raitcha rakstīja: Smagi Heat...
Tā jau spēles zīmējums ir mainīts, savā ziņā patīk, ka McRoberts vairāk tiek uzspēlēt... bet nu Dengs, kur ta vēl? Nav jau vairs, kas aizsradzībā rukā, truli iemet...
Ja arī tiktu pāri tik pat nomocītai Toronto, tad pret Cavs ir bez variantiem.
Lai vai kā, mājās jāuzvar... Bošs, Hassans, Dengs... pipec, trīs pamatsastāva džeki nav un, ja vēl tiktu tālāk, fenomenāli....
Un vēl atceros ka pagājušogad puse noirsa Veidu, ceļi nekādi un bez LJ viņš ir nekas, bet džeks normāli velk to komandu.

CLE vienkārši veicas, nākamais pretinieks vārda tiešā nozīmē būs apslaktēts, un diemžēl jāatzīst ne Tor, ne Mia nebūs variantu bez 2 pamatsastāva džekiem.
1 2 3 94 komentāri